|
2004 年 12 月 27 日 星期一 【乍雨乍晴】
保密日記,請登入觀看!
>>December 30, 2004 at 6:34:56 AM GMT+8
2004 年 12 月 27 日 星期一 【乍雨乍晴】
<<25-27 DEC 童軍露營---童聚大潭第二篇>>
事後發展~點知christine指住個袋問係咪呢度搵到,佢answer係~但佢有講另一個會員既名,同埋佢根本無時間去找袋裏面,都無乜可能~我都唔鐘意俾人屈架,算啦,我都唔想再講,edmund會明白囉,唔係響佢個袋,真係可能放左響另外一個度,因為佢見另一方唔出聲,鬧緊情緒,問佢又唔答~所以christine處理事情都幾......都好彩有人知...哈哈哈~
營火會~好好玩呀~我事前同edmund講,我死都唔想返入營,因為我未try過~好彩我個女都幾乖~因為我問過佢都like唱歌,跳舞~每個旅都要prepare一項節目,有drama,有唱歌,玩節奏~唔只每一個旅有prepare,連d大sir都有~每一個旅表演前都有一個大sir玩節奏,不過有時我覺得個d間場時間都幾無聊,唔知做緊咩~有d drama都幾搞笑~我覺得我地教得幾好呀....有牛腩麵同埋dolala個首歌~不過原來有人her我地wor~因為我地做錯左~edmund就走過佢,話俾佢地知大家應該尊重~我都想去玩,但cyrena要睇住,怕又有d咩野發生~因為個時既氣氛都幾緊張~hehehe~~好玩~最衰無得堆木~wow~
同edmund佢地talk~我地營火會後,搞掂晒d仔女就去左talk下,行下~cyrena拋低我呀,wow~~佢去talk都唔預埋我~~好彩有打俾佢jei~之後出左去,cyrena講左俾我聽咩事,見到edmund又同佢一齊行下,talk下~估唔到佢都幾有plan架wor~想佢地多用腦,not盲目地做,education多d~哈哈哈~~佢都幾好呀,我bind呀~都會幫佢手,盡力俾多d意見~佢個d planning呀,以會員為首,事前會test下佢地既能力~睇下情況響邊,再加以跟進~因為佢話都想keep返個水平or有進步,因為佢地d case係唔會變好,只會退化~同埋佢可能經驗多,有咩都處之泰然,得一個tone,都幾柔和架,不過另一面就成日講笑~所以有時都覺得佢玩玩下,有好多野佢唔講我地都唔知~有好多都估唔到~好似佢唔care d獎,但見佢好緊張,我地就成日話佢口是心非,點知聽返佢講,只係想d會員有獎勵,同埋俾d野boss睇~我都信架~佢唔係咁著重名銜既~但christine就話佢唔係架,成日呃我地架~嗯.....cyrena就話所以都唔太盡信~但係我會做reference,小心d架~因為空穴來風,未必無因~不過係基於佢地既誤解~無咩溝通~不過edmund都唔太想俾人知佢既plan既~咁又唔怪得人既~不過cyrena話佢有時都幾矛盾,咁人就係矛盾架~有時d野又真係唔敢做,同埋一定有一個原因既~依家會跟edmund呀,佢都幾好呀,我會盡力幫佢~
領袖間之問題,唉~其實各有各問題jei~但christine又唔應該咁大脾氣既,因為大家始終都係義工~但我都要睇老餅有無盡到責任,有無失職囉~有時硬對硬都唔係太好~大家有誤解jei~我地呢d旁觀者,就睇到囉~而彭sir都有俾人話,所以佢一早既心情都唔太好~其實無咩野既,大家和平d,遷就一下啦~大家都係為d仔jei~但係我覺得christine應該接受別人既意見同埋做法囉~不過大家應該cool down再discuss or傾一上囉~所以氣氛都幾怪,分左2派人咁~唉.....同一個團體~其他事我都唔多講勒~數 人又走去分大細仔,咁咪仲加深大家既誤會~有好多野都有可能發生,又好多野都估唔到~
有一個男仔~我一見佢就好似吳卓羲咁~哈哈哈~cyrena話佢成日爭大隻眼,同埋突左眼出黎,cyrena就成日扮個個好搞笑既動作,有時cyrena既動作真係好惹笑~good~佢地叫我唔好think咁多,講野都唔多一句~又無溝通~咁我係幻想力豐富嘛~不過無事做think下jei~無大雅~不過我入到camp,真係見佢look at me~不過我唔望佢,又點知佢望我呢~可能咁o岩,同埋落車個d唔知係咪見到係佢呢~可能我副glasses搞笑啦~都係唔打咁多響度~hehehe~~有少許好感架~不過cyrena話佢唔夠高~
bbq~第一晚,大家都好肚餓就bbq~不過d野好耐都唔熟~cyrena原本話唔肚餓,點知...佢話燒燒下突然好肚餓,真係俾佢吹漲~不過同其他旅既人一齊bbq,佢地都幾nice~尤其是terry同埋一個cyrena似小丸子裏面既籐木同學既一個大sir,仲有一路燒一路sleep既馬sir~terry以前係唐氏深資既團長黎架~好nice架,會問你有咩需要,佢好幫你架~good~
好大食~我指既係彭sir~哈哈~第一餐見佢咁狼死,嚇死我~之後可能知有d問題,都節制左好多~哈哈哈~~~笑爆咀呀~~~
營中情況~我late d入去,就無位sleep,因為佢地霸埋我個位,我要搬佢地走~哈哈哈~~~有個女半夜會叫我起身,同佢去toilet~~oh.....出camp,好快搞掂晒d營,影下大合照,同埋大大大合照之後走人~返到唐氏,趕住換衫,因為睇1620既鯊膽大話王~哈哈哈~~cyrena話我癡線,咁累仲去see film~哈哈哈~edmund想一班領袖去drink,佢又唔一早講,叫大家留低~唉......
>>December 28, 2004 at 5:18:30 PM GMT+8
2004 年 12 月 27 日 星期一 【乍雨乍晴】
<<25-27 DEC 童軍露營---童聚大潭第一篇>>
24th去左shop help,好多人,好累~見到yuji,佢走過黎say hi~見到ida,輝,細ryan,同埋angel~哈哈哈~~我4點到走左~因為要返home準備好去wild camp既野~
25-27th我同cyrena join左唐氏既童軍做義工,我地係童軍領袖~我地今次係九龍城區大露營,去左大潭童軍營~我仲以為今次only係唐氏既添~估唔到仲有其他旅團~詳細個d我都唔多講,因我地唐氏既會員好多活動都唔太join得~因為有關於佢地能力既問題~~我地去到唔駛帶cook set,因為個度有飯堂~所以今次既行裝都幾輕便,好似去camp咁~不過cyrena個袋就好重,因佢比我帶得多野,多左一對波鞋,一太sleep既衫衫,一張地席~我成日叫佢拎下我個袋...哈哈哈~~~cyrena初初唔肯,因為會俾佢知佢個袋重過我,就會唔開心wor~hahhahaha
我係唔會帶得咁齊架,因好重~同埋我地今次唔駛行,take旅遊巴的~響hong kong international school旁,亦即係我同cyrena上次去步行籌款既地方~yeah yeah~唔怪之得咁面善~唐氏都有帶後備地席,所以我都可以拎一個,yeah yeah~~我細妹既背囊都幾好用,好舒服~我地join唔到夜行,因為full左,原本cyrena有機去,仲想叫佢去完話俾我知有咩玩~其他既節目多數係營地活動,如射箭,check point,攀石(橫行個款,好似叫低咩攀石),攀木呀,低繩網,繩網呀,有紀念品銷售處呀,有d章sale下咁,又有絲網印冊,原野烹飪,先鋒工程,大笪地(即一d旅團既攤位活動)~
佢地玩左先鋒工程,攀石,去行買野,玩絲網,射箭~~其他個d佢地都玩唔到~好多難d既,都係較醒目個d去玩下咋~原來我都可以玩下~不過我見先鋒工程個個唔多刺激,我就無join~我響macau玩過勒~有個會員,自閉症既,我同dennis都話佢幾靚仔(((a))),所以我地成日撩佢,超搞笑~又問下佢靚唔靚仔,佢都話自己靚仔~但cyrena話另一個靚仔d(((b)))....好彩我同佢既taste不同~hahahah~~~等我介紹一下我地希咩領袖先,christine choi及dennis係scout既團長及副團長~polly,tm,wendy都係take care scout既~而edmund tung及madam fung,ivan係團長及副團長~我,cyrena,老餅,彭sir都係深資既領袖~
cyrena話彭sir好似伙頭爸b.....oh....除左我同cyrena係咩之外,佢地竟然無人知係咩~~係卡通片黎架~救命~佢地年紀都唔係好老jei~~唔係嘛~佢地應該識michael,因為佢幫過唐氏水上活動,因為我問彭sir識唔識嘛,同樣係浸大既體育系,但一講edmund就問我.....大家講下特徵,好似係同一個人,我事後先think up菁菁講過...咁應該係同一個人勒~有個會員(((b))),成日口花花,撩女仔~仲讚cyrena靚添呀~佢成日同d姐姐傾下計,點知有位姐姐唔理佢,佢就唔開心,成日講~彭sir仲話佢煩,因為佢成晚都講姐姐,姐姐~~哈哈~搞到佢無覺好訓~笑爆咀~而dennis就問下(((a))會員有無肚腩,佢就話少少啦,問另一個會員(((c)))呢d係咩黎架,佢即刻縮起,好搞笑呀~~
我同cyrena都成日響度發顛~成日大笑~之後俾老餅話cyrena係69,我係68~不過我覺得話人個個會嚴重d,50都唔知有無~~~仲叫我地快d加入做會員~老餅同cyrena都幾好傾架bor~~cyrena話like彭sir既身型,我都係呀~不過佢太細路仔呢~哈哈哈哈~~~成日撩女仔,又貪玩,其實佢好搞笑架~cyrena問佢做咩咁高既,之後佢話咩事呀矮妹~hehehhe~~我地有早操架嘛,之後佢就話有個動作不對,要帶早操個阿sir再教育一下~又笑爆我個咀~佢都幾鐘意運動架bor~~因為佢會糾正人地既錯誤~哈哈哈哈~~madam fung都幾搞笑架~我覺得polly似miss多d~但cyrena話polly同wendy似~其實polly,wendy同埋tm都好似教育學院架~
我成日俾個會員(((d)))搞到無乜點玩,因為佢怕波既爆聲,所以一有波佢就驚~咁我就要帶佢返去營區~我就要take care佢~之後佢唔見左隻watch,好唔開心,不停喊~我又安撫唔到佢,但我又要幫佢地執野~我handle唔到佢既情緒都有d炆架~佢唔聽我講~所以我既心好煩,但又擔心,cyrena話我好徬徨,都係呀,唔知點做好,又擔心,我喊左呀~家姐話我睇得d野好重~都係架,都幾緊張架~同埋佢阿mum又打黎,有d壓力勒,好似怪左我罪咁~其實又無咩野既,佢mum擔心係正常既,不過edmund話唔應該俾電話家長,因佢地太擔心d仔女,就會成日打黎,同埋家長呢d都應該俾edmund handle~edmund好厲害呀,睇得出我好擔心~不過佢一講我就想喊,所以俾佢見到~本不想佢知,我唔知做咩呢~
我覺得自己做得唔好,原來我好少take care人,又搞到咁"lei hei",當呢件事發生左,我個人既能力下降左~死~~好差呀~要訓練一下~edmund叫我面對問題,我想問,我都唔知可以點,我點面對呢??乜我真係無面對?第一次接觸呢d事,唔知可以點~身為magic ant既主席,我覺得有愧~前一日,我先整唔見(((e)))既毛巾,因我幫佢放好,點知唔見左~我覺得係個條,佢又話唔係~算啦~都有d壓力~我同(((e))講,我會同佢姨媽講返,咁佢就唔會被罵,佢最怕都係呢樣野jei,edmund話叫我唔駛擔心~其實我無咩野,只係認真咁同(((e)))講野jei~
(((e)))呀,話我癡線,因為我叫佢拎返件衫出黎wear,但佢就放左入袋already,佢就發脾氣,我就話佢,病左邊個帶佢睇醫生呀~提起佢mummy,佢就話不在hk,講起dad,pass over左,我唔知,咁我就同佢道歉,好彩佢都接受~同埋拎返件衫出黎~其實累到佢地唔見野,我覺得自己責任大架,所以都會唔開心~但cyrena話呢d野無可避免,一定會發生~我都知,但係.....~edmund就話未writtern一d rules,就話有咩唔見,都要自己負責~其實我個日既早餐係無咩胃口同埋精神,但怕肚餓先食咋~之後搵返隻錶,原來響另一個會員既小袋中(((f))),心都安落晒~......我仲有好多野未打~wait
>>December 28, 2004 at 3:52:58 PM GMT+8
2004 年 12 月 24 日 星期五 【晴】
姓 名: 蘇佩玲
出生日期: 西元1983年6月3日 (農曆72年4月22日)
靈 數: 33
這組數字顯示
你是個樂天主義者,性格隨和、開朗、凡事大而化之,不會東想西想;同時你也是個充滿夢想的現實主義者,經常到處收集很多知識,也學習很多東西,喜歡各種大大小小的夢想,而且一有夢想就會努力去落實,雖然偶爾會忽略某些層面,而帶來困擾,但樂天的你哪會有多餘的時間去煩惱,因為後頭有更多的重責大任在等著你呢!
為人隨和,善於人際關係的經營,不論是興趣還是工作,都比較喜歡娛樂方面的範籌,小心如果太過投入,反而會形成不良的效果,建議你找出適合自己的專長,好好發揮自己的才能,事業發展會相當不錯喔!
由於你的親和友善,加上過度考慮他人,往往會對自己的感情造成傷害,建議你談感情不要一下子就深入,而且你那隨和的態度必須更細心一點,愛情才會加分喔!
你的生命目標是盡量發揮才能,並且跟很多人交流,努力學習別人的優點,吸收進去再發揮出來,不斷在動,而且要與人不斷交流,這就是你的生命目標。因此你的變動機率會比較高,命運也會比較漂泊。職業上多會選擇必須在外面跑,而且特別注重自己的表達與感受的類型。
你的個性特徵是不喜歡太嚴肅的感覺,或講一些太深入的事情,你覺得人生必須要過著快樂的日子,你的脾氣很直接,遇到不順利的時候,經常無法解決,因此往往會落入同樣的下場。
你的優點是運氣很好,常常有機會接觸到喜歡的事情,比如會接觸到藝術、傳播、或人際接觸面比較大的事物,你都能夠很快進入狀況,加上人緣很好,因此你的朋友很多。你的缺點是不太能夠深入去想事情,也沒有解決事情的方法,因此比較難在工作中學習到經驗與教訓,也常常會遭遇到挫折!
你的人生運勢屬於變動式,在感情或事業上都會遇到,比如感情的變動,或事業上的變動,由於你的個性很隨和,也很喜歡藝術,有豐富的想像力和感情,因此在遇到不順的時候,脾氣自然會跟著情緒發洩出來。
你的天賦潛能在於藝術細胞的發揮,今天想學畫畫明天又想學鋼琴,建議你專心學習一項會比較好,否則很難專精的學好一種藝術,並發揮出潛能,提醒你的人生比較不穩定,虛幻一點,很多事情你都必需實際些喔!
>>December 24, 2004 at 8:17:53 PM GMT+8
2004 年 12 月 23 日 星期四 【晴】
台灣之旅----第二集~
第二日,我地食完早餐就走lu,大家都響門前拍照留念,攝影師聰哥哥當然成日都叫人俾佢影啦~哈哈哈~有位姑娘起左身都有去浸一浸溫泉,早知我同iris都去啦~不過我訓得好熟呀.....都無咩人可以阻住我既訓覺,連morning call我都係醒一醒,keep sleeping~hahaha~~iris就響自己既浴室浸左一浸~我地之後就好左小油坑火山口,響陽明山架,導遊話言承旭都係住響陽明山,好靚呀個景,所以我突然萌生左一個念頭,就係好想響台灣住一個月,得閒行下呢個山,個個山,因為真係好靚呀個景~因為有霧,多雲,個景係有座山被d霧蓋住個頂,但係我地又高過座山,個感覺好得意~去多d郊外,係一件好開心既事~我會被宏偉既山所感動架~
小油坑個度有好多黃色既煙,好大硫磺味~影左d相....個度好大風呀~之後去左野柳奇石公園,又係我鍾意既地方之一~因為個海好靚,好清,綠色架~同布吉個度有d唔同,但係真係好靚,我係咁幫個海take photo~個景好靚,有好多風化石,不過呢日既我較樣衰,影得我唔靚囉~嗯~iris話如果住呢度附近,得閒出去個d石上面坐下,飲下coffee,都幾寫意~我好認同~我都想過一d咁既生活~我相信台灣既節奏無咁快,我都會悠閒d,唔知幾時會黎住下呢~
之後去左附近一個名叫女皇餐廳食飯,d野麻麻~話有飽魚,不過怪怪的,又放d salad source,好甜,好怪~不過又係有紫菜魚蛋湯...咁似布吉既???我都係多d食菜~yeah~唔記得講,去完野柳公園,我地都buy左一d手信,雞泡魚條~都ok呀~買左d~其實間間都一樣既,賣d野~不過我地響度計~以為200台幣3包比300/4貴,其實我地抵d or一樣~iris差d被陰左,我自己都響度計下計下~之後佢都同我講返,原來唔係~因為原本係250/3~算啦~iris個人都幾均爭同埋直率,good~同佢都相處得幾好~hehehe~~
之後去左西門町,好多街頭小食,,有蔥油餅,雞飽,好似好好味咁,不過無try~~有california,好多shop,有一間好似hmv既唱片店~~有d人睇唔出佢係台灣人,打扮得好新潮,有d似旺角,有d似銅鑼灣~哈哈~ 不過我都無咩興趣~去左睇下老天祿~carmen話走左去想買幾隻鴨舌try,不過可能因為太少,d人唔理佢~之後因為iris有d唔舒服,都同佢去左watson's睇下有咩o岩,買左野,佢地唔會俾袋,一個袋要$1,真係較香港環保,又有收垃圾既車~之後同左iris上左去一個cafe,d野飲貴,但唔多好飲~iris請既,多謝晒~之後我地就去左黑橋牌個度買左d豬肉乾呀,牛肉乾,肉鬆俾屋企~lara個家姐介紹話好味嘛~try下囉~iris都係think住buy乜乾同埋八仙果咋~因為買其他野,佢屋企人唔食架~佢都buy左幾多,又有野送~heheh~~我地同左carmen同欣欣散開左~~
之後我地就去左誠品書店,我都想坐響度睇書~不過同大家四散左~又無帶錶,所以都唔多敢咁樣做~hehehe~不過睇左d愛情小說書,買左3本....<學校老師沒有教的36堂人生課>.....<人生的四大秘密>....<不看破要突破>....~~good~~我都好like睇書,如果第時黎台灣住,我都會得閒黎呢度睇書~好似好ENJOY呢d生活咁~hehehe~不過唔係應該帶我地去page one葉壹堂既咩,全亞洲最大書店~不過去之前睇到news話收到恐嚇信,話page one會被炸~oh......
之後去左鼎泰豐食dinner,佢地d野上得好快,可以話15min一定可以食完走返出黎,不過因為聰哥哥去左行街,我地就等在一起,用蓋蓋住~食得慢d~hehhehe~~不過佢地都好等個籠用呀~個waitress話,唔駛急,慢慢黎,最緊要快~hahaha~~~一邊又叫人唔駛急,佢其實又企響度俾壓力~其實都真係食完唔多漏,比普通既不同d...但係有3籠就好似無咩分別~所以我覺得應該放上黎之前講下個個係咩黎既,簡介一下~一間咁出名既店,我覺得應該咁做,雖然多人等,但一d顧客之道應該要有~但最後個個甜品,用豆沙做餡都真係幾特別~佢地既炒飯都不錯~好好味~佢地既廚房係開放式既,起碼有10個人在內不停既整小籠飽~hahaha~~
之後我地就去左westin,六福皇宮酒店~好輝煌,不過由樓上望就真係好似屋村咁~我地幫助dr. yuen搞左個birthday party~佢好開心,好surprise~heheheeh~~~個cake都幾好味~yeah~大酒店都有返咁上下quality~個廳都幾靚,係間酒店sponsor間房俾我地~hehhehe~~susan姐姐佢地好掂,成日都搵到人sponsor~~呢d技巧,我都想見識一下~之後我地放低左行裝就同iris take完bath就去左行夜市,好似日本劇集裏面既一d小攤檔,不過我地都無咩食野~之後就行返去小歇店個度drink下珍珠奶茶~
見到camp quality成班人響度~佢地好嘈呀~佢地都想叫我地一齊坐,不過佢地都已經好迫,我地都無謂迫入去~不過最後決定外賣~珍珠奶茶個d珍珠係好味d,較有口感~都幾滑~yeah~~iris drink杏仁茶,不過我無咩興趣~又buy左個薄餅食~都幾好味~~good~~因為我同iris同房,原本我應該同carmen既~不過我又同iris出去,未免麻煩咪調房law~我同iris又不斷咁同房間take photo~~iris讚我拎個角度幾好~哈哈哈~~不過唔好讚我,我會囂架~同埋有壓力~
返到房,我睇電視~好搞笑呀個d綜合節目~無奈嘈到iris,我都要sleep lu~不過訓得唔多好,因為熱,如果將隻腳放出外,又凍wor~iris話個張係羽絨被黎架~但佢個冷氣又開得細wor~哈哈哈~~~雖然係大酒店,但好似唔多舒服咁~咁又唔會係鬧鬼既狀況~放心~不過導遊同我地講,holiday inn既lobby個度有2條大符......好似唔係咁好~~.....總好似怪怪,有d野咁wor~~不過我都唔會太去呢一間酒店~哈哈哈~~~雖然未見過真係有2大個符,下次有機就去睇下係咪真既先,否則.....都知道有時有人講既野你要去証實先好去信,咁但係人地講既野都係一個reference~
第二日既行程又講完lu~~大家等下最後一日啦~哈哈哈哈~~~
>>December 28, 2004 at 6:34:10 AM GMT+8
2004 年 12 月 23 日 星期四 【微冷】
<續><用心認識一個人>
情籤條[愛情]
世上若只有一件事能洗去人們的憔悴,那就是情人的淚。
人生的初戀只有一次,就正如死亡也只有一次一樣。
原來能為自己所愛的人吃苦,竟也是一種快樂,
只是世上有幾人能享受到這種快樂。 人為什麼總是對自己已得到的情感不加以珍惜,
卻在失去後再追悔呢?
而這種痛苦,本來就是人類最古老,最深邃的痛苦。
愛情不是占有的,而是供給與犧牲的。
今日要去shop help,同埋我係咁打我既日記,睇我既書,download我既歌~近期好想去睇漫畫,以前我都會去睇,不過無咩錢就無去lu~睇comic都可以relax一下,同埋有幻想空間~hehehe~
見到kca又有得去反,我又想同magic ant既人去反~都係時候我出馬,搞下活動先~雖然我無咩節日既心態,但係有時響節日搞下活動都幾開心架~點解我地magic ant無搞下送下sweet呀,抽禮物咁既~都係我,我早d提出同plan就會好好多~算啦~仲有機會俾我搞~hehehe~~魚又多野做,phyllis又被alex hold住,就等我黎啦~august話好多gathering都係葛搞架咋~咁又係,主席係大打雜~雖然係活動統籌做jei..佢地唔得閒都無計~
august原來post左x'mas card俾我呀,我好開心,好surprise呀~~hehehe~~多謝,仲有winnie,gigi,phoebe既sweet~~hehehe~~少少既sweet都令我好開心架勒~因為好似佢地既心裏面仲有我~我感受到被重視呀~hehhehe~~~因為真係好surprise嘛~~
知道,明白細mi都知自己做得唔好,好lazy,咁都好d~起碼佢有心,不過一定要知道自己少左做d咩,咁以後就警惕自己要做返好佢~同埋因為細mi都想追返d成績,成績唔太好呀,同埋final yr,我都明白既~所以體諒細mi.....沒有不滿了~而phyllis因為被alex hold住,無左好多自己既時間~唔陪alex一日,alex就話phyllis唔陪佢~huh...搞到我地既phyllis無咩時間,又無咩時間陪我地,唔得架wor~huh~~太小朋友勒~駛唔駛成日陪呀~phyllis都有fd架嘛~我覺得如果phyllis再唔將自己既時間陪下fd,建立下友誼,會疏架,同埋唔知佢地發生緊咩事架~咁個感覺就唔多好受~沒有了不滿~good~~開心開心~辛苦晒phyllis~~~
想玩,想反~腳腳仲有d痛~幾時先好...駛唔駛去照o下呢???
你知唔知呀,我見到mcdul掛頸電話繩好靚呀~我都係時候plan下買咩電話,等我可以用mcdull既頸繩掛好佢~yeah~獎勵獎勵一下大家~~support support~大家辛苦了~michelle及細ryan教導,不要輕易許下承諾,要做到先好~等我mark低要做d咩先~尋晚搞掂好份gift,寫左好多野架~hehehhe~~唔知佢睇完會點呢~好少時間有得同佢chat,我諗得閒寫下信會好d~yeah~~~
細佬唔乖,又偷野食,又唔問我打機,又唔問我拎我d野~我去camp既時間~希望細妹唔好再好似上次咁,帶佢男友返黎訓我既床~i hate~
唔鐘意becky成日講foul language~oh.....無得見joanjoan添~~佢25th生日勒~winnie話我近排多左密碼既日記,無咩特別呀,只係有d野唔記得打返之嘛~無咩特別既祕密~放心~我亦都無咩事,我都無咩事發生~況且,我呢個性格既人,都唔會有d咩可以打擊到我,而且都唔會係好耐既時間先需要復元~哈哈哈~~~樂觀,天真既性格~順其自然,平凡是福的人生態度~~~滿不在乎咁....哈哈哈~~正所謂天跌落黎當被蓋~
>>December 24, 2004 at 7:49:19 AM GMT+8
2004 年 12 月 22 日 星期三 【乍暖還寒】
<續><用心認識一個人>
情籤條[友情]
世上唯一無刺的玫瑰,就是友情。
有朋友的人死得早。沒有朋友的人,活著豈非和死了差不多。
一個人如果能把他的感觸和他的朋友們共享,縱然無酒,也是愉快的。
聰明的主人都知道,用笑來款待客人,遠比用豐盛的酒菜更令人感激。
一個人往往會在最奇怪的時候、最奇怪的地方,和一個最想不到的人變成朋友 ,
甚至他們自己都不知道這種情感是怎麼來的。
今日只係返1堂,返c.law既tutor,點知miss派埋answer一直咁講~1 hr搞掂~之後我就同阿欣過左023,未上堂之前都過一過正校,因為我要蓋埋chill既一個印,咁就寫左time,等cyrena1130放學時過去....之後落左023,見到phyllis,細ryan,知道佢地今日飲茶,咁我當然join埋啦~1130,michelle上堂,我同阿欣就上左去chill.....又多一個印,依家可以蓋埋下學期個d lu~pc搞growth camp野,我就響度hei下,無野做.....holiday lu~佢地既poster,board,table stand都好靚咁bor...由agnes draw架,yeah~~wendy,翠怡佢地就好努力咁practise oral.....因為佢地今日oral assessment~
之後我地一行幾人就落去搵michelle,一齊出發去飲茶~cyrena都有去~yeah~~之後michelle送多2份野俾我,係mcdull既coins bag同埋蝸牛mcdull~yeah yeah~~thx so much~~之後我同cyrena要turbo腳咁走,因為我地late勒,date左1415 causeway bay mtr~唉~~都係late左~要一大班人等我,好sorry~cyrena唔係去工展會,係去買野探公公~去到,好大,好晒,無咩野o岩我,其實都無咩特別,平又唔算特別平,我都無咩特別興趣,有玩具,有食物,有珠寶,有日用品,電器,擺設,又多人wor,收獲都只係hehehe...同埋$50好多包壽桃麵~之後我趕住back home拎返份gift,同埋放低d野.....今日好輕便咁走,但好多野咁返黎~
之後就take bus join 1b既同學仔~有iris.sarah,gigi,phoebe,冰,我,idy,杰同學同埋關宇軒一行9 人~我地就上左去漢陽苑,一早book左1730~原本想book1830,但佢話無位~不過早有早既好處,因為好多野都係新鮮整出黎,我地又第一時間拎,同埋我地去到得我地一檯人,勁正,仲唔止2小時,由1730-2000~yeah~我地抽gift呀,食野呀,講笑呀,take photo呀~好開心~好久都無同佢地咁玩過lu~阿冰,phoebe個邊拎左好多野食,多到......食唔晒..好多肉...佢地太誇~我地呢邊就無佢地咁多,都有菜食~不過好飽~hahaha,開心開心~好多搞笑野...heheh~同埋跟緊佢地呢排有咩事發生左~
之後我地去左行燈飾,yeah,yeah~~~影唔到過去對面既燈飾,算啦~有我地就得勒~yeah~行到大約2200就閃人~上到yr2,杰同學就越來越頑皮,關宇軒就多左野講~我希望下年都有1b既x'mas party~yeah~~gigi同iris永遠都係行得好快~哈哈哈~~~好舒服呀.....好耐都無試過同佢地呢一班人玩lu~
鄭開銘同學因今日同我一樣wear紫色衫,就走過黎同我講,天生一對,我都真係俾佢激死~欣見到我被激死狀就問我咩事.....哈哈哈~之後響chill,同學又向我放生電~wahahahaha~佢呢個人真係好搞笑~不過佢之前answer完ellen問題,elen問why佢answer到,佢話係sense既問題....但我answer唔到...即係話我.....之後我啤住鄭同學個邊,之後ellen叫佢小心d....因為我唔知咩都幾暴力...激死我,之後ellen見我有所舉動就行開d,哈哈哈~~~不過呢件都係之前發生既事件~
星期三,都係holiday mood,無咩野做~都起唔到身上堂,算,之後1點前返到,1330-1530幫michelle做helper,與欣一起~1530-1730就補課....不過上到差不多5點,我就落左去拎key,見到celia又同佢傾一陣~要勞煩sarah幫我拎袋添~欣又叫我快d上去,因落堂lu~之後就去開會,好快呀今day,only report~yeah~michelle又送gift俾佢地~yeah~不過咁,我真係怕佢地choose services黎做....唔係做晒...如果佢地係咁,都真係唔多珍惜機會~希望響camp知道佢地既意願,唔好係我唔想既~
之後與michelle,cyrena,細ryan,菁菁一起dinner~今日細ryan好激動呀,講起d人唔識著衫~哈哈哈~佢近期都好累話要睇中醫...身體好似好弱咁bor~~我地都研究唔到咩原因~之後又同下michelle行街,佢響度choose d毛都choose左好耐,細ryan就得閒去睇下card.....之後我地送左michelle就走lu~細ryan就去左mk,我同菁菁,cyrena就各自back home~菁菁一路上都talking phone~當佢地幾個都taking phone既時候,我都唔執輸,打俾cyrena傾埋一份~哈哈哈~~
今日大家都好趕咁take bath,因為今晚會停電,所以大家都好早sleep同埋關晒電源~好搞笑呀....我地又串2家姐,快d走,如果唔係就連行樓梯落去既燈都無埋,就會仆親個鼻~哈哈哈~~我都好趕咁關掉電腦同埋say bye~哈哈哈~一屋人好似預防緊災難既黎臨咁~成家人都好早sleep~~
>>December 24, 2004 at 4:43:24 AM GMT+8
2004 年 12 月 22 日 星期三 【微冷】
笑話--有兩個修女...
有兩個修女,一個是叫做數學修女,另一個則是叫邏輯修女,現在已經快天黑了但她們離修道院還有很遠的路程。
數學:妳有沒有注意到,後面有個男人已經跟蹤我們有三十八分鐘三十秒了,不知道他想要做什麼?
邏輯:這很合理的,他想侵犯我們。
數學:天哪!在這樣的速度下,他會在十五分鐘之內抓到我們的, 我們該怎麼辦?
邏輯:唯一合理的方法當然是走快一點。
數學:好像沒用呀!
邏輯:當然沒用,那個男人也很合理的越走越快。
數學:那我們該怎麼辦?在這樣的速度下,他還有一分鐘就能抓到我們了。
邏輯:唯一合理的方法就是我們分開逃,妳走那邊,我走這邊,他不可能兩個都抓。
那個男人繼續跟蹤邏輯修女。數學修女平安地到達修道院,但很擔心邏輯修女會不會出事,然後就看到邏輯修女進了門口。
數學:邏輯修女妳終於回來啦!感謝主!快告訴我發生什麼事了?
邏輯:發生了唯一合理的事情,那個男人不能兩個都跟蹤,所以他就來追我。
數學:對對,但後來發生什麼事?
邏輯:發生了唯一合理的事情,我用盡全力地跑,他也用盡全力地在後面追。
數學:然後呢?
邏輯:發生了唯一合理的事情,他抓到我了。
數學:天哪!那妳怎麼辦?
邏輯:我做了唯一合理的事,把裙子拉起來。
數學:天哪,邏輯修女!那個男人呢?
邏輯:他做了唯一合理的事,他把褲子拉了下去。
數學:我的天哪!那後來呢?
邏輯:不是很合理嗎,數學修女,一個把裙子拉起來的修女,一定跑得比一個把褲子拉下去的男人快得多!!!
剛才在亂想的你,趕快說兩聲: 阿們!
笑話-生物科............
有一次生物小考,只出了一題: 「蛀牙、爛蘿蔔、孕婦」三者的共同點為何?
結果全班除了三個人以外,其他人都拿零蛋, 其中兩個人八十分, 他們的答案是:「都是蟲惹的禍!」
只有一個人一百分,這位天才的答案是:「拔得太慢!」
>>December 23, 2004 at 12:54:51 AM GMT+8
2004 年 12 月 20 日 星期一 【炎熱】
保密日記,請登入觀看!
>>December 28, 2004 at 4:05:49 AM GMT+8
2004 年 12 月 20 日 星期一 【炎熱】
<續><用心認識一個人>
情籤條[男人]
一個男人若將一個女人當做朋友,往往會忘記她是個女人了。
男人就像孩子,你要他聽話,多少也得給他點甜頭吃吃。
也許每一個能讓女人歡心的少年,都難免有點睡眠不足的。
要知道聰明的男人總是會選擇個很適當的時候來裝裝傻的。
男人的眼淚,有時比女人的還有用。
今日對腳無咩事lu,不過都未完全康復,所以都去敷多一次藥,不過因為早上late左起身,所以無去,完左我既CQ's x'mas party先去,所以到依家都未拆得~亦都表示我未沖涼~連續去左2個party,我既holiday mood黎左lu~哈哈哈~今日好似無咩野要做咁~哈哈哈~今日late左wake up,約左1000中環天星碼頭,我0950先出門口,好彩即刻有lift,有mtr,話咁快就響1003到步~真快~去到以為無人識..好彩見到雪萍~不過佢都係一樣咁多野講~今日都係著短褲~見到iris...哈哈哈~~都幾like呢個人..上次去台灣都同佢一齊既~
雪萍要看pop corn counter,我就幫手~我又識整多一樣野~yeah~之後我既仔女黎到後,我就take care佢地~個妹妹--佩希都幾好動,又成日主動上台玩,不過佢study singapore interbational school,差唔多啦~個哥哥,好好動,我都唔駛點睇,得閒搵下佢就得,佢先係有cancer既,初頭都無咩理我,不過之後都有同我講下野,同我say hi,都係活躍既小朋友~不過佢唔會幫妹妹拎野....oh..no....而妹妹又like自己一個人錯~俾佢地激死既係,佢地叫我睇d gift,如果跌左就叫我賠wor..oh..no..咩思想~可能想我理佢地嘛~個妹always玩counter,成日整到隻手好dirty,我就成日叫佢wash hand,因為佢成日未wash hand就食野~佢地住帝景園,似乎家景不差~
佢地都幾可愛,因為我今日都主動左,唔會唔出聲,所以我今日同佢地都幾愉快,幾like佢地~都想下次take care返佢地~不過我都要搵返我之前個個先~今日見到靜雯就同佢擁抱一下,點知俾聰哥哥take左photo,聰哥哥又響我地3個talking時無端端響我面前放左俾相機,"chop"左一下~oh...no~咁就俾佢影左~polly會較悶,我又要take care 仔女,都無咩時間理佢~死人tony真係一腳踩埋黎,又用腳傷雪萍呀~而傑少就一早走過黎,問我做咩唔同佢講早晨~依家d人真係惡~搞到我成日向雪萍求救~不過同佢地出多左街,係易玩d既~我都有玩剪影呢一個counter呀~good~本來都想玩jelly蠟,不過太多人,又要take care個女~下年啦~
有時都走去搵下polly同埋iris~又同欣欣talk左2句~今日都幾開心,又有show,我又投入,又有d harley哥哥(騎個d電單車既人),又有一d好性感既跳巴西舞,有反傳統既灰姑娘show~哈哈哈~~之後送左佢地上車,我就同雪萍走lu~而靜雯唔同我地一部車,佢地去kln tong,而我地去中環~我就出油麻地睇跌打~佢地成日話敷完之後沖涼會有風濕,於是我就問個醫師~佢話唔係,只係唔好響敷藥時沖就ok~佢亦都可能get錯我meaning,以為我話敷中藥係會引致風濕,因佢同左我講一句,佢俾我敷個d係行氣活血既,無咩野,叫我唔駛驚~其實當然敷完就可以沖啦~佢地都唔知響where聽返黎,聽d唔聽d~哈哈哈~不過我d肌肉無咁緊,所以好左d wor~
之後同左cyrena出mk睇boot~要買童軍shoe~可惜我like既cat無女裝,所以先buy左couber.g既boot咋~唉~而cyrena之後同佢mumy行,佢mum都話好,試左都ok......唉~~問心而論,我當然唔想佢buy啦,因為我買唔到,不過咁,中肯d,因佢都認為無咁既需要~就咁buy對返學shoe好過~我覺得如果真係無咁既需要,可以連$200都慳返,買對$200既返學SHOE,好過買對$400既CAT~之後back home~yeah~今日見到一個較young既義工,不過又係矮既,not good~今日見到一個campanion既bb呀,好似mummy架好~lara姐姐話成個餅印,唔怕搵唔到~哈哈哈哈~
男女之間既野,都係唔好think咁多,好感實有~自己有feeling既先去回應吧~不過依家無咩時間~
星期一,與wenwen練oral~都無咩點practice,就同wenwen talk左一陣~d人好衰,亦都好無奈,我都想知有咩可以做到~我地抽到situation two,yeah~大家對答如流,無dead air~當mandy tam同埋annie choi discuss既時候,我地偷聽,哈哈哈~走個時都偷聽~mandy tam讚我地,yeah~與wenwen合作無間~哈哈哈~~大家think既野都幾似~呵~之後去下023....之後再上lesson~去x'mas party~有音樂background,勁有氣氛~雅子同phoebe做mc都幾好,除左惡d~有d game悶左d,同埋時間長左d,大家都好餓~玩到無咩心機~phylis話我地上年搞得好d.....我就無咩評價,各有各好~
我記得同pc-sandy講過,我唔讚得既,一讚我會過份自信~得意忘形~今日我要一級一級咁行...好辛苦~一早去左see doctor~佢話因傷左軟組織,而引致肌肉收縮,因而發脹,無咩大礙,我估因為肌肉收得太緊而痛law~今日都做左殘廢人,咩都唔玩得,好想去玩,大家氣氛幾好~食野又唔駛我拎,又成日叫我唔俾行黎行去~不過見到佢地開心,我都開心~ma得wincy,kat,細mi,phyllis,cyrena同埋我~kca佢地好開心,有禮物,點解我地magic ant無既?唔開心.....好似無咁close咁,無咁有氣氛~可能我地太多人啦~有時有d節日氣氛好似開心d~我地既活動統籌點做野架~有時都真係幾失望~阿魚既idea好似好d,佢會問我christmas出黎好唔好~我覺得好呀,因我地少出街~我地好少私底下出黎,點解活動統籌唔suggest一下既~好多時我think要咁做咁做,我會想問點解活動統籌唔think下既~等我問下佢地先~
carmen仔,如果我係你會任性一點,不如我地一齊去kca3月既wild camp呀~~我想去呀~你唔好返工,請假啦~一齊開心下啦~其實你見到kca依家咁,都應該好warm呀~係咪呀~唉~我話我見到kca有禮物,我問佢地點解我地無.....cyrena佢地就回應唔知呀,但phyllis就回應一句無錢呀,我就覺得好hurt囉~同埋我會問,你對我地有無心架,有alex就得?cyrena就回應,有心咪得囉~唉,,,算啦~我有d失望~可能phyllis真係好忙,無咩時間,我都希望佢做好個post.....活動統籌,知唔知要做d咩架~唉.....michelle講得對,新既一批,有d會好過舊既一批~算啦,可能我要求高~佢都盡左能力了~phyllis又病病的~but希望唔係一個excuse~
不過celia俾我話完~oh.......希望佢ok啦~我知佢識think既~我要佢處理一下connie既事件,要think一下係咪真係加多一,兩個會員唔得,同埋同佢講左一d做incharge要firm d既野~嗯.....果然如佢自己所講,leadership會差少少~魚魚,瑩瑩,加油呀~~cyrena買個d返黎,增加x'mas氣氛都好呀,不過仲要有d野配合~哈哈哈~~我都要buy一個bag同埋一個睡袋先得~死人大ryan,抽獎個時走話黎話當我有獎要扶我起身wor..死仔..點知真係中左,佢扶我~死仔.....其實我無咩野勒,我話你地都係講下笑咋~呢d野實會有傷架~之後俾timothy嚇左一嚇,大ryan就問做咩嚇我,話ling姐唔係佢恰既,咁即係要留待佢自己啦~死野~~~找死~今年大佛既聖誕老人裝都幾好~yeah~不過好熱~
忙死michelle,激死michelle~~~oh..no~~我都俾佢嚇一嚇,仲以為佢唔理我添~wow,.wow>...又唔問候下我隻腳~好彩之後都有~哈哈哈哈~有時做下殘廢人都幾好~唔駛做咁多野~不過俾人問左百多次why~連看更伯伯都問我,叫我小心d~magic ant既人仔當然都關心我啦~又唔俾我行~哈哈~~雖然好似唔太夠....算啦..哈哈~起碼有問下~不過丁丁都識做,即刻搬chair俾我~
>>December 21, 2004 at 6:00:34 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|