寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 12 月 18 日 星期六 【乍暖還寒】

<續><用心認識一個人>
情籤條 [女人]

當一個女孩子說要氣死你的時候,她的意思往往是表示她很喜歡你。
不吃飯的女人這世上也許有好幾個,不吃醋的女人卻連一個也沒有。
無論一個人是天生機敏還是天生勇敢,都不如天生幸運的女子。
女人看到自己喜歡的東西時,就看不到危險了。
女孩子說沒有想什麼的時候,心裡一定有心事。

星期六,同PC-SANDY去SWIM,點知佢打俾我先WAKE UP,累左PC-SANDY等左我40MIN~SORRY~我就swim左4個來回,我走先,因date左人trade vcd~點知sandy無幾耐都上水,因為早個一節於12:00pm close lu~佢就swim左6個~我地就talk下talk~我肺部功能差呀...唔夠氣~好耐無swim~想之後keep住,因唔多人~good~keep fit....huh.....等michelle成日話我..話我成日要keep fit都無做,話我去台灣又講唔buy手信,點知又buy~哈哈哈~~~總之我做既同我講既係相反,哈哈~因有人問why我會buy手信,之前又話唔buy~哈哈哈~~~michelle就係咁answer~

之後去左行一陣,去左muji,去左city super lunch,去左睇shoe同埋拎相於tst~之後陪左sandy出shum shui po拎布板,又去buy鐵線,個間野都幾多野buy,所以拎左card片,later有用時再去~第一次拎板,好新奇~heheheh~~~見識又多左d~之後各自返home~sandy返一返home後再出tst..佢date左中學同學~哈哈哈~~~好耐都無同佢talk....我成日左問右問~哈哈哈~~~我話sandy係一粒發脹左既魚蛋~勁似~yeah~~佢話返我.......哈哈哈~你地自己問佢啦~

之後無sleep,做左d公事,再搵野download一下....就咁sleep~點幾掛~

星期日,即今天~join左ua既馬大石澗~oh.....我以為就咁"come"黎"come"去,因之前行過雙鹿石澗都無野~點知有游繩~開心既係,我行到lu.....落到黎,比上次好~good~~可能易d掛~康sir對我地有要求,noy only for fun,而要去投入,放低自己,團體精神~佢俾左個朋友我地,係隻蛋,叫我地imagine它係自己心見中最重要既野~咁我當然係朋友,但係......佢要求既,我無做到,無當佢係最重要既,所以無咩感覺~所以糷左,都無咩大感覺~沿途都無咩think up個隻蛋~不過咁,響活動中我無aware,但響日後既生活裡面,我會think up康sir所講既~有好多野,你無形中做左~好似一條繩咁,去保護你既朋友,去保護你心中最重要既野~

因為我地行個時,有一條繩繫住我地成team人去行,其實無左條繩仲行得快,但係就要俾你feel,一team人,如果你行得太快,原來會忽略左後面既隊友,你會俾條繩拉一拉~係要一team人保護,照料大家,有咩就出聲~而游繩個一part,就係要你地知幾時鬆,幾時要緊,恰到好處先可以幫你既隊友上與落~~....不過呢d野,對我來說,無咩好大既感覺...但係今日我挑戰到自己,勇於嘗試,不錯,但我不會玩山藝,因為都無咁既膽量,同埋我既興趣不在於此~

但係洗腳個一part,個meaning係leader會為隊員犧牲,去為他們抹腳,我諗返起我既magic ant,我好肯定咁講,我會為佢地服務同埋犧牲,因我愛佢地~可能觀東同我地唔太熟,所以呢個task都唔係做得好好~我會睇到朱仔做leader時既缺乏......我希望日後不會犯~無做帶頭既角色,無以身作則,搞唔到氣氛,顧及不到其他組員既感受,態度輕桃,好似不太好,我指響一part裡面,並唔係全程都係咁~~

我明白why michelle唔去得,我又落左搭~估唔到呀.....不過游繩上落,多左菁菁,大細ryan同埋cyrena~佢地俾到好多support我,我真係信任佢地~無大字形咁垂直,哈哈~咁當然都多謝阿廣既提點~爬石個時,都真係驚,怕滑下去,好彩都上到~細ryan出發later過我,都跟到我,我實在太慢~

可能響一part我受左傷,扭傷左,好痛,好驚,因為無左感覺,怕斷左~不過一直都有少少痛only~我都無放棄我既每一個task,但係行澗既信心低左,成日扶住~都埋細膽,小心左~不過盡量我都唔想人扶~好痛好痛.....依家好痛呀...比之前痛好多,我一定要去睇跌打~死...我成日扭親,變左舊患,too bad~因上年都扭親過~我落個時"pork"左一聲架.......哇...嚇得我~睇西醫無咩用架我覺得~唉~希望快d好返~依家伸直,起身,坐低,行都痛~即係無咩時候係唔痛架~右腳呀~咦?依家左腳都撞瘀左.....起左個瘤~今次真係禍不單行~wow..wow....我唔要呀~

之後同大ryan,cyrena,菁菁去左荃灣drink一drink~哈哈哈~~熟d都係會講多d野~唔熟既多不出聲~返home處理公事~oh...今日早上既<<真假barbie>>幾好睇呀,最衰要去活動,否則可以睇晒~今日既活動,都係一個好既體驗~哈哈~~大ryan真係信我用單邊袋~~hehehe~~不過我有think過帶d野去叫人地幫我揹,哈哈~

唔知大家做緊咩呢~

今日有葛,august,滔,abe,jimmy,東,大細ryan,lolo,菁菁,cyrena,朱仔,觀東,廣,grace,阿德,阿勇,阿銘,康sir,仲有一個唔記得咩名~august今日做leader都做得不錯wor...雖然唔係同組,都feel到既,佢經歷左黃宜洲個cmap,真係變好左~亦都多謝葛既問候~

>>December 19, 2004 at 4:55:47 PM GMT+8


2004 年 12 月 16 日 星期四 【乍暖還寒】

<續><用心認識一個人>
每一個人就像每一片樹葉一樣,長得都不一樣,仔細看看,就會發現其中趣味之所在。
只要願意用心,一定可以發現別人獨特而值得喜歡的一面。
除非,你一直閉上眼睛、關緊心門,不肯去看、去感受。
了解別人,努力發現別人可愛的地方,從自己的立場來說,是一種付出。
但也唯有真心付出,才會領悟別人回饋給你的,一定比你付出的還要多得多喔!
「人類內心深處一直渴求被了解,正如同花朵需求陽光照射一般。」
友善的人際關係,其實就是從了解開始一點一滴建立起來的。

有了這種認識及準備之後,我們還是可以把世界上的人分成兩種:
一種是「初次見面就非常喜歡、投緣的人」、而另一種是「經過了解之後,才發現他原來是一個這麼可愛的一個人!」

從此,世界上就沒有值得我們花力氣去討厭、去恨的人。

並非壞人不存在,而是我們花在結交可愛的朋友都怕時間不夠了,哪還有什麼多餘的心力去恨別人呢?

DAISY,係咩,哈哈哈~~~好多人都打好長架啦,因為詳細d,遲d睇返先知發生緊咩事,好多人都打得好長架,而我就因為我夠長氣囉~~湯,對呀,我去旅行呀,都幾開心呀,我仲未打晒我既旅程添呀~not good~要快d打,否則d野會唔記得~不過衰在我去完旅行個心未返,仲去緊渡假,所以好多野都做得唔上心呀~依家好多勒~不過仍然想放假~我有興趣去台灣住一個月呀~~你叫我揹背囊去旅行,邊做邊旅行我又怕.....而台灣起碼都有我識既字睇啦~哈哈哈~安全感大d~

我唔記得講,我星期三去返工,見到陳潔清婆婆呀,佢係我做回憶錄既對象呀~好開心見到佢,我都見到陳秋菊既張三,因為佢地出黎<香港繽紛冬日節>既<聖誕歡樂小鎮>玩下咁~哈哈哈~不過個日都好多公公婆婆join呀~我指其他機構~所以個日好多公公婆婆既聚集~哈哈哈~~~yeah..yeah~我希望日後都有時間去探下陳婆婆~

今日,原本要返工,亦都苦惱緊......因為我尋晚趕assignment,怕通頂無時間,cyrena,細mi,cassie,sarah,冰,iris都無人叫佢去返,我怕我悶死~點知唔駛返,太開心,不過突然有空檔,就睇下michelle去邊,得閒既話就陪下佢~咁我就唔駛返工lu,因為我報左5日,我都做左4日,而第5日無叫我返,咁我咪唔理囉,亦都代表我返晒工lu~yeah~~~不過今日係kca既會慶,咁我就think唔駛陪michelle~咁我就打埋俾carmen仔,因為好耐無見,同埋無contact~點知佢invite我一齊去~

但我覺得怪怪咁,因為carmen仔問阿葛可唔可以叫埋我,佢就臉有難色,我怕我阻住佢地~跟住無咩野,就去lu~去到,一開始我都無咩野講,唔明佢地既話題~之後好多了~michelle好夜先來到,因為佢要上堂~之後好飽咁去松記食糖水~哈囉都幾好味,走豆豆就會好d~因為有椰汁糕~個度都幾多野食,又有大閘蟹,佢地都好食得,jimmy同阿槄~初時都唔太敢食野~哈哈哈~~今日都同左carmen仔同埋winnie talk~good~未去之前我係好乖咁陪左michelle上學去~august及槄狂俾michelle串~呵~

michelle太辛苦勒,又成日俾人激,腰痛痛~蔡生又病病的~依家既阿葛惡左好多~哈哈哈~~~

好多野,你要求既,佢地做唔到,都無計,因為能力所限,多次讓我失望,我心嬲嬲的,都無補於是,因為起不了作用~佢地亦不會因此而達到你既要求~只好作罷~盡他們所能而足夠,我多番的提點,希望有助他們成長及學習~我願意為佢地咁做,同埋放多一點時間~因為我既要求,我想要既,我所做既,我既做法,我既想法,佢地都未必跟我一樣,所以我無謂作多次令他們感壓力的要求~不應將自己既一套,套在他們身上,只要他們做得符合個人目標,計劃目標已很好~

唉~有時都幾概歎,無咩人可以實際幫得到你,都係自己會做得符合自己既要求同埋想點~算啦~一個循環~我對佢地既心情起完跌,跌完再起......永無休止~不過好正常呀~哈哈哈哈~~~同埋佢地都真係好好架勒~起碼聽教聽話~願意接受~

好嬲呀~阿成避我電話~我要用cyrena既mobile先搵到佢~我搵左佢起碼一個月~佢個3g台cut左,人地話佢毀約,又唔交台費,依家成二千多完~財務公司寄過2封信,又打黎搵我~我都同佢講左我既情況,佢都好好人,幾nice,我亦明白佢既難處~好彩俾我搵到阿成~佢仲話"咁嚴重?",我之前留左多次言,又狂打俾佢.....咁當然嚴重啦,唔好累我家人呀~對於咁既關係好疲累...次次argue都為錢~佢....無野講,但係亦都無心痛,唔開心同埋嬲既感覺(我指電話上)~或者我太好人勒,同埋知道好惡咁話佢都無濟於事,可能會有反效果添~不過佢做到咁,我希望唔好俾我再見返佢~因為我唔想理佢~

michelle話,你估分左手仲可以做朋友,你太天真勒~不過我覺得如果無左錢銀瓜葛又未必既~不過都唔會特登搵囉~我太樂觀勒,無咩野可以影響我,咁我就唔會因壓力而瘦,但我想瘦呀~

>>December 18, 2004 at 4:55:11 PM GMT+8


2004 年 12 月 14 日 星期二 【炎熱】

保密日記,請登入觀看!

>>December 24, 2004 at 6:40:39 AM GMT+8


2004 年 12 月 14 日 星期二 【炎熱】

<續><用心認識一個人>
我曾經在《美麗人生的十大守則》這本書,讀到深有同感的一段話:「你對他人的認知,其實就是自我反省的測量器。你對別人的感覺,真正反應出的是你對自己的感覺,跟那個人本身的關係其實並不大。你不可能真正愛一個人或恨一個人,除非那個人的行為,正好反射出你對自己的愛與恨。」

當我們不喜歡一個人的時候,很可能就是在他身上看到自己不願意面對的缺點。
唯有心懷感恩地面對,並且透過自我反省及學習,才能在這個經驗中成長。
多認識多了解,可以縮短陌生的距離,沒有什麼人是值得花力氣去貼上「我不喜歡這個人」的標籤。
外表再令人討厭的人,其實都有可愛的一面。
態度多麼卑微的人,一定也有非常值得尊敬的地方。
試著去發現別人「可愛的一面」和「值得尊敬的地方」,是自己的福氣。
從這個發現的過程中,有很多驚喜足以破除心中的成見,豐富自己心靈的視野。
每個人都有可愛的一面,等你試著用心去發現,要試著去喜歡一個你討厭的人,的確很不簡單。
但至少,我們可以要求自己回歸原點,從做到「不討厭」對方開始。
然後,進一步地勉勵自己,說:「我一定要看看這傢伙有什麼好玩、可愛的地方呢?」
相信我,當你這麼想的時候,心扉就漸漸敞開了。 ..................(to be contiued)

今日無上堂~好累~原本不想上學....但因為lunch要開會,又要俾支槌阿ben,,,所以就起程上學~不過.....我係late左架~辛苦晒阿ben等我咁耐~~如果唔係我星期一唔記得拎,佢都唔駛等我~今日其實0900應要在023聽michelle與丁丁與瑩的對話....不過都無起身~而因為近排唔想做咁多野~就將呢個camp交左俾菁菁負責跟進~咁我就做少一樣野~~~

今日lunch開會既同時,就係補祝及預祝phyllis及cyrena既生日~不過佢地好唔醒目,cake黎左都唔識sing song~我又唔記得帶camera,搞到個生日好似好行貨咁,我唔鐘意~今日次丁丁報告得個camp正確了,good~~~大家學期尾,好多野做,點解你地將d野拖到最後一刻既?如果咁o岩個一刻又有事,你點handle咁多野呢??開完會,我都走lu,因為要抄返notes同埋做中國法律既assignment~不過都sleep左a while~依家趕assignment既2,3題,經過winnie既教導後掌握了不少,good~~

今日上左去菁菁上堂既班房,裝下佢地,點知死人羅偉杰....好大聲咁問我裝咩...死仔,玩野~我又點左iris出黎......哈哈哈~~~之後我同左菁菁去toilet坐,佢地落堂,死人iris起咁叫我換tissue~要問候一下michelle,依家真係少左好多時間,佢又佢忙,我又我早返home做自己野~又同左sandy-pc吐下苦水~因為我依家無咩衝勁~

今日去左做問卷,原本唔想做長卷,點知得幾順利,12份~3份local.......2份日本,1份india,1份philpians,1份福建,1份淡水,1份germany,1份上海,一份深圳~覺得自己好勁~不過有唔開心,因為我做左一份日本,而有時我見佢趕,我會問完就飛,唔會mark低,之後先執返,點知阿cat走埋黎,見我響度mark,話我因為空左太多,俾人見到唔好,唔係唔信我,信我wor......ying都見到我響度做呀,就係咁一份日本既報銷~少左$30~~算啦~不過今日都真係出乎我意料之外.......平日都做到咁多~真好~仲要唔太辛苦,悠閒地問下人又做到一份~~~今日CYRENA話企得好累~cassie頭痛~

近排累累的,咩都唔想理~快d做埋星期五既問卷,咁就唔駛返工lu~yeah~今日我覺得好熱,佢地覺得凍~唔知做咩~今日5:20分先出門口入錢,之後行去tst 晒相,再去take mtr過中環,原以為late,點知時間剛剛好,仲早過細mi,cassie,cyrena到~yeah~真近~

>>December 15, 2004 at 5:06:10 PM GMT+8


2004 年 12 月 14 日 星期二 【乍暖還寒】

<<管住男人的方法 >>
澳大利亞有位婚姻專家說,女人管住男人無非只有四種方法,

一種是管住男人的胃;一種管住男人的錢; 一種是管住男人的人;最後一種是管住自己。

使用第一種方法的女人最善良, 一個男人如果娶到這樣的女人,應該感謝上帝的恩賜。
因為她給了自己所愛的男人所有自由, 她最大的願望只是奢求男人能夠經常回家, 在品嘗她給他烹飪的美味中想到她的好。

使用第二種方法的女人最狡猾。 她知道錢是男人的命脈,是男人之所以成為男人的最後資本。
用錢控制人最有效,最直接,最事半功倍。
幾乎所有女人都喜歡這種方法,它在女人們的眼裡是「綠色環保」的。

使用第三種方法的女人最不明智。
如果一個女人在控制男人的時候使用了這招, 幾乎可以馬上判斷出他們黑暗的明天。
沒有一個男人願意被女人死死管住,像牽小馬駒那樣。

使用第四種方法的女人最現實也最智慧。 這樣的女人往往是洞悉了婚姻的本質。
這個世界上並沒有長久的東西,管住男人的胃、錢和人, 即使你擁有了整個世界,可是自己丟失了,這個世界對你來說又有何用。

婚姻專家說,做女人就要做一個能管住自己的女人, 為自己而活,為自己的快樂而快樂, 善於經營婚姻,但不把自己的生命和一切全押在婚姻的身上。
這樣的女人應該是樂觀的,心態永遠是平靜的。

她應該知道工作對她的重要, 即使她的丈夫擁有萬貫家產,她也會要求自己去工作。 她時刻明白從工作中,從生活中尋找到自己的價值的重要性。

這樣女人無論如何也不會把自己丟失。
男人離開她了,情人背叛她了,她也會微笑著面對。
因為她的生命不屬於一個男人,它屬於自己。

聰明的女人們,你們應該選擇做哪一種呢?

找個懂妳的人
要找到真愛,便要找一個懂妳的人。
這個人也許並不是十全十美,但因為他懂妳;所以,妳就認為他是十全十美的,就是這麼一個「懂」字。

「懂」是什麼?
當妳遇到挫折時,他不說一句損妳尊嚴的話。
當妳意氣用事時,他絕不遷就,而會娓娓解說事理給妳聽。
當妳心情不好時,他絕不和妳一般見識,而大吵大鬧。
當妳遠隔千里,難得見面時,他也深信妳。
當妳愉快時,他也愉快而且會告訴妳。
當妳煩惱時,他也煩惱但不會輕易告訴妳。

「懂」
是需要多少的了解、多少的體諒、多少愛心。
要找一個懂妳的人,也許很難,但要有信心。
找一個懂妳的人,也許自己做一個懂他的人。

>>December 15, 2004 at 3:39:46 PM GMT+8


2004 年 12 月 13 日 星期一 【颳風】

<用心認識一個人>

好棒的詩篇,字字觸心 寄給你不為什麼? 只是想一起分享心靈的悸動! 與成長!

用心認識一個人 尋找適合自己的對象, 必須擴大生活圈才能有更多的選擇機會。
但是,擴大生活圈的同時,也要放寬自己的擇友條件, 不要隨便將別人貼上「討厭」的標籤,否則,可能錯失良緣。

世界上的人,雖有千百種;卻有一種很簡單的二分法。 把所有的人分成「喜歡的人」和「不喜歡的人」兩類。 人與人之間,本來就有不同的磁場,光看一眼好惡立判。

有的憑經驗、有的靠直覺,交集多的,初初相識就一見如故,交集少的,馬上分辨出「我們不是同一國的」。

年少的時候,我會很得意自己擁有一眼把人看穿的敏銳度,年紀漸長,才知道「眼光犀利」和「表情勢利」其實只有一線之隔,傷到別人的同時,損失最多的還是自己在不是很了解對方的情況下,輕率地貼上「我不喜歡這個人」的標籤,這種先入為主的成見,像一座堅實的城牆,阻擋我們進一步認識對方,也失去向他學習的機會。 ...............(to be continued)

今日係sport day~所以唔駛返~我今日plan左做中國法律assignment~尋日都仲係旅遊既心態~所以都唔多想英文present,點知...因為要做問卷,所以我地都唔駛present,waste左一d心血啦~不過大家都無放太多時間~有時阿倫既見解都幾好,有時你plan得太多...咪又有一d意料之外既事情,咁又係既,做人有時候都要放鬆d~唔好顧慮太多~阿魚話阿倫有sense,我地magic ant既人都無咩人係蠢既,只係阿倫少出聲jei~同埋佢既思路會同我地有少許不同,但都係好既~因為知道唔同既人既想法,睇野都會闊左,有時怒氣都會降低一點~哈哈哈~~阿倫都係一個不錯既人~不過佢會protect自己多d~

我,有時候都過度緊張~識得收識得放係最高境界~有時都唔好俾太多壓力d蟻仔~人當然會有做錯既時候架啦~最緊要識得去改~睇左大家既日記~好開心大家響黃宜洲呢個歷奇camp得著咁多~希望大家永遠記得,同埋作為大家日後儆醒自己既作用........因為人好多時候都會少左理智,唔記得左好多基本既野~希望大家都會把握每一個學習既機會,其實好多時候/每一件事/每一個人,都會令到自己有反思,反省既機會~就算個件事唔關你事,只係響你身旁發生,你都可以睇到好多野~亦都俾左你地一個深思既機會~

其實我都想去enjoy一下呢d咁有得著既camp,可惜,時間夾唔到~因為有時候plan得太多,都想去enjoy一下d活動~因為我只係需要去enjoy,唔需要太顧慮其他事項~august,hong,winnie既感受,佢地既得著同埋開心,我都好似感覺得到,響我個心暖暖咁流著~唔知係咪因為我都緊張佢地,見到佢地得著左咁多,我都好開心~真係有感而發架~好多感受在心頭~開心....唔係...係快樂~

多謝菁菁,michelle,cyrena,cassie響我去旅行前既問候~尤其cassie....令我感到surprise同埋warm~

>>December 14, 2004 at 8:28:19 AM GMT+8


2004 年 12 月 13 日 星期一 【晴】

<續>白頭到老既秘訣...........明知男女大不同,何以不能避免對方受傷?

「人在受傷時,為了保護自己,會刻意針對對方最脆弱的地方來攻擊,被攻擊的一方又會還擊,兩人關係只會愈來愈惡劣。」
如彼此委身程度較低,往往導致離婚收場。

白頭到老既秘訣<完>

好勒~我響星期日既夜晚8點幾就返到黎lu~由於有小小事件發生,令我遲左返home~因為欣欣響機上唔舒服,要送院檢查,咁我地都留左一陣,睇下有咩幫手~而響機上都發左左小小事件,唔知邊一方既錯,搞到有人無位坐....而機程只需一個多小時,都擾攘左45分鐘,即係都無咩點坐....國泰既服務質素really差,無咩禮貌~不過回港既飛機降落得比較好,都唔知佢落左,但響去台灣既機著陸時,就全架機向左傾....too bad~家姐話國泰d機一直都有問題wor~今次係我第二次坐飛機~無第一次咁緊張.....yeah~離心力時都無咩野~估唔到我今年有咁多外出機會,yeah~~~去左2次旅行~

我第一日既行程~好驚late呀~一直同cyrena talk phone,因去到無咩人相熟,好彩susan姐姐之後都介紹左同房俾我識--carmen,咁我3日都跟住佢地3個人勒~~過關及辦台証既時間較長呀~之後去左淡水......食左阿給,腸,鹽酥菇,魚蛋湯,粉圓黑豆腐花,買左隻豬俾菁菁,佢話要手信,見到咪買俾佢囉~又買左味來香的魚酥,蝦酥做手信,都幾好味~我地去淡水食既野都係4人share既~台灣既粉圓=香港既珍珠,好味過香港好多,起碼有口感先啦~導遊話香港人食唔慣台灣既一種汁料,甜甜酸酸的~我覺得ok呀..似腐乳味~

之後去左漁人碼頭,情人橋,我覺得無咩特別,不過風好大,天陰,有微雨影左d相,我地去左個toilet就上車lu~原本我地去九份,不過可能多事故就尹左行程,導遊小莊話係個別事件,係個司機飲酒,仲要響早上,所以都幾奇怪,小莊/小聰屬於四維旅行社既~之後又係自費既,去左士林夜市食棺材板(雞及豬),蚵仔煎,大餅夾小餅,大雞扒,鹵肉飯,雞蛋糕~都幾好味呀,個度好似一個街市咁,好多小食檔,油煙都有幾多架,不過好彩既係,無咩太浸入到我既頭髮..good~鹵肉飯既飯好靚呀,一粒粒珍珠米咁,joanjoan話係日本個d米黎架,仲話日本d米有d都係台灣種既~小莊話點解有人話台灣既男人唔夠man wor,因為佢地食得軟飯多,因為台灣既米飯較軟呀~而台灣既女仔講野較嗲,所以好多男人都好like~

但係小莊叫我地d女仔唔好咁嗲,因為老公/男朋友以為我地有病......因為平時既香港女仔都較惡~hahaha~~但係當我接觸過之後....都唔係呀~小數咋~可能我地唔係男仔啦~又唔係同佢地拍拖,所以都唔會太嗲既~但都ok有禮貌啦~咁都唔會太差,因為有d國內同胞同埋香港人都真係幾差,而台灣就唔會有太差既服務質素~尤其是當你地試/touch完一大輪之後又唔買,就唔會話你,冷嘲熱諷咁~咁台灣又真係好d,因為佢地無咩特別野,就係靠服務態度及有善親切吸引外地遊客wor~不過又唔會係好好好個種囉~我覺得咋~所以唔expect太高會好d~

士林夜市有街行,似旺角,所以都無咩特別及感興趣....行左一行就去左食野~佢地話去台灣唔好去行街,買衫,因為仲貴過香港~咁俾我地証實左.....~而台灣人點解去外地會咁捨得用錢買野呢>?小莊話因為台灣人要save一至2年錢先去一個地方,咁可能有d地方只可去一次,咁佢地就會買想買既野,因怕唔知幾時再有得去~都唔記得介紹我既同行者,有carmen,iris同埋欣欣~之後就上車返酒店~我地住既係北投水美溫泉會館~

我同iris就去左浸溫泉....但唔可以wear泳衣,哈哈~~咁我倆都突破左,而我就因為好想試,就係咁叫iris try啦try啦~都好舒服呀,不過我倆就怪d,上水就用毛巾蓋住,心理上安全d咁,其實都睇晒架勒~個度有高溫硫磺泉,水療泉,溫水泉,冷水泉,氣泡池,雨淋池~仲有蒸氣室同埋...唔記得咩室~都係熱熱既~哈哈哈~~~早知早上又去浸一浸.......雖然每一得一個quota,但carmen同欣欣都唔浸,其實我倆都有多一次機會~高溫個個真係好正~仲有要大家一齊bath,哈哈,好似電視個d日本人咁~幾得意呀~無咩野既,個個女仔既野都一樣架啦~

其實每間房都可以放水浸架~我會upload d相架勒,因為我有同酒店take photo呀~佢地話都係真正既溫泉水黎既,因為都有一陣硫磺味,不過可能溝淡左~而小莊話北投個度真係有個口架~所以應該唔會用粉開wor~不過我地就think點解會有咁多溫泉水呢~~由於台灣被日本統治過,所以都有d日本人既習慣~哈哈哈~~好了~打住一日先啦~因為打晒既話.....就真係好大篇lu~

>>December 14, 2004 at 7:54:20 AM GMT+8


2004 年 12 月 8 日 星期三 【晴】

<續>白頭到老既秘訣...........婚姻衝突的由來婚姻為何會有這麼多衝突?

柴灣浸信會輔導中心主任黃麗彰說:
「這是由於夫婦的情感距離拉近,很易把未了的心結、渴望激發出來。」

舉例說,某君最不喜歡別人自我中心,如身邊有個朋友自我中心,他不一定會太介意,因為彼此間還有一定的距離和容忍度。可是,當這個人與自己的距離如此貼近,內心便會出現焦慮,後期更會演變成指控、抑壓。

衝突演變成創傷
婚後,是人生另一個階段,也是衝突的開端。
夫婦來自兩個成長背景不同的家庭,很易因彼此生活習慣的差異而造成衝突;有子女後,又會因彼此對教養的意見差異,產生爭執。一個不小心出口傷人,更會演變為創傷。

男性方面,自我價值建基於能力之上,但太太竟說:『你無鬼用』,會使其自我根基動搖,造成傷害。就算太太有情緒的困擾,丈夫也會視她的康復為個人能力的! 表現,如:續不開心,男士一樣會感到沮喪。

至於女性,自我價值建基於關係之上,如丈夫不重視她、刻意忽略她,她便會感到受傷,甚至整個自我價值崩潰。」

今日因之前上左law,咁我只係需要上2:30-4:30既tutor,咁由於太短,我地只係上左一小時~咁都好既~可以走去023搞搞震~交待一下~之後我就走lu~因為我同cyrena要去童軍總會buy制服~咦...好核突呀~~因為我肥~唔好睇呀~~算啦~因為edmund有要事,所以later先黎~咁我地就去左行一陣~

今日俾sarah既電話吵醒,都好精神咁做tutor~但唔知做咩響上學途中,就好累~cyrena都俾我搞到一頭霧水~又精神又累~不過我try完uniform就好精神~哈哈哈哈~~哎呀,一級山藝既時間撞左~因為有magic ant,算啦~哈哈哈~因為我考左一級都唔會上二級~而阿hong,august,winnie,葛都會去呀~算啦~今日星期又無得同佢地去camp~算啦~雖然都有d唔開心~因為好耐無同佢地去玩勒~無同佢地talk下勒~無同佢地touch下勒~有得必有失~

好啦~我去台灣勒~我會小心架勒~byebye~無手信呀...無錢呀~
3日2夜,好似去camp咁~無咩野執~呵呵~~~

尋日同pinky talk~大家都憂心無人接莊~估唔到有d人真係咁唔掂~i think pinky都無咩機會向人發洩~加油呀~pinky yesterday都暢所欲言....good~~加油呀~不過.....佢地都真係幾唔生性~好多野都起唔到阻嚇作用~pinky strong d~~~有咩就搵我地呀~不過我地都會主動問下有無咩要幫~都好彩magic ant既人仔都唔差~

>>December 9, 2004 at 5:25:12 PM GMT+8


2004 年 12 月 7 日 星期二 【乍雨乍晴】

<續>白頭到老既秘訣...........那麼她又會如何回應丈夫的心意?

「沒甚麼特別,作為妻子,最重要是體諒丈夫。好像他工作忙,做太太的都希望丈夫多陪伴自己,但站在他的立場,他是喜歡自己的工作才會這樣投入嘛,換了是我也會如此。」

現在若丈夫不在家,她會自行安排節目,好好享受私人空間。還有,「很多人都會把自己丈夫與別人丈夫比較,其實這只會壓低丈夫。男性最需要太太的尊重,做另一半的要不斷了解、愛護他。」

婚後初期,兩夫婦確是有些摩擦。
「其實我們都在不斷進步,有衝突時,最重要是學習退一步,停一停,怒氣自然會消除。」

吵架的藝術 兩口子還有個君子協定:
*炒架鋪鋪清 — 一項歸一項,絕不拖泥帶水。
*絕不翻吵 — 今天的架今天吵,昨天的事不翻吵?
*舊事已過便已了 —每一事件都看作一獨立事件,絕不「株連」。

一般人結婚愈久,吵架時愈喜歡說: 你上次 ……你上星期……沒完沒了的罪狀,很易演變成互揭瘡疤。幸好,黃氏伉儷平日絕少吵架,每星期必做的,是抽空一起散步,談談心底話。

今日既會議..又係一場打仗~佢地激死左我~因為佢地開會既時候無咩野講,無咩反應,或者大家呢排都成日趕功課,趕assignment,又有好多事情煩憂,所以大家都好累,而星期二night先叫大家去睇,亦有人因為電腦壞左~但係,我好想知,大家口口聲聲話想知其他組既情況,想知其他組開會既內容,都想關心一下其他人,我都知道,當初我叫大家得閒就去睇下其他個2組開會既情況同埋俾下意見,我都明白大家響自己個組都好難就到時間,都可能好難先去到開會~但係,好勒,依家有例會既時間(係一個機會)俾大家知道一下其他組既情況,同埋佢地d incharge都會俾問題大家think下,睇下可以俾d咩意見,大家都好似無咩反應,所以我都幾質疑大家其實係咪真心想關心其他人~

定係講就天下無敵,做就有心無力呢~抑或我要求得大家太多呢?要求得大家太嚴謹呢?或者依家大家都未settle到,都未warm up到~希望大家唔好浪費學習機會~你地所得既野係你地自己架,唔係我地架~其實阿ket都做得幾好,因為響閒談間,佢都有問其他人,雖然都未必知道太多,但起碼佢真係有去做到,唔係得個講字~不過呢個都係成個組最理想既狀況jei~我相信大家會慢慢咁行到去個步~

而我亦都發現大家都未識得點去report~sorry,可能我無同你地講過,所以我都會響下一次例會同大家講一下~其實大家都咁辛苦做咁多野出黎,又俾左d問題俾大家think一下,又怕大家唔知由邊度think起,先set一d問題俾大家~唉.......原來我個時都真係幾激動~菁菁都禁住我~但我又無咩野,只係想發洩一下~我有同michelle,cyrena,daisy同埋celia發洩左,因為我打左俾佢地傾訴~原本見到瑩同埋丁丁,都想同佢地傾下~不過時間未夾到~哈哈哈哈~~~其實我見到魚都想同佢講下.....不過佢無理我呀~

其實大家都做得好好,起碼大家都有心去做,起碼大家都有責任感,起碼大家能夠容忍我既激動~我同大家講完,其實大家都做得好好,都盡左力,daisy講得對,可能我太過緊張jei~亦都可能我要求太多~最基本既野,大家都ok勒~good~~i love you all~~我地今日都開完senior meeting,可能大家都真係唔多時間,都好難date到大家出黎,響working group裡面先會有多d機會接觸,所以依家大家都係專注返自己working group既人仔~希望佢地都真係成為左朋友~我依家都開始,因為我有咩都會同佢地talk~good~~我都放左好多心血響佢地個度架~我都想同佢地成為朋友~成為朋友都真係幾需要時間~

依家時候未到jei~我應該俾多d信心大家,同埋唔好咁protect你地~~~不過我唔會唔理大家既感受,同埋了解返大家既~依家都幾好啦,我地既消息都幾靈通,都知大家發生緊咩事~咁都好既~我諗大家近期都太多野做勒,我地應該係時候去發洩一下勒~如果我有錢就好lu~~得閒請下大家食野~最緊要唔好影響我地既關係~

我其實有覺得細mi做唔到我既要求架~其實諗深一層,佢已經進步左,佢既意見都幾有力架,可能大家既要求唔同啦~我可以放好多時間響magic ant~但細mi仲有佢既屋企,同埋繁忙既功課~我相信佢都無咩時間俾佢既朋友仔lu~~所以...細mi做得好好架勒~不過如果主動咁think下自己有咩要做就好勒~因為佢個組既celia都無咩要教,咁佢就要睇下佢有咩要發揮勒~唔好話無野做呀,關心一下你個組d人啦~connie,德仔~而phyllis要陪下alex嘛~~phyllis都要小心一下自己既情緒呀.....希望你地相處得好啦~

丁丁同kat又病左勒~小心d呀~有咩俾我地做就得勒~互相幫忙嘛~唔好以為唔關自己事就唔理呀~我可能話緊一個人,但其他人都有留心d呀,因為人地做得好既野就要學,做得唔好既就要避免呀~多d自我檢討一下~多d關心一下身邊人~~

kat可以answer到我想要既,阿瑩一點就明,smart girl,celia既prepare好充足,丁丁思想成熟,阿倫既搞笑同埋積極,daisy既直,德仔既可愛,直,cassie同我既思路都一致,魚既勤力,connie既帶動,wincy既傻更更,細mi,phyllis,cyrena都係我既得力啦,菁菁既協助~good,good,good~~我地係時候去玩勒~

cyrena睇穿左我~我問我幾時會咩都唔理,佢話我唔會.....因為我口不對心,話唔理,最後都放唔低~celia一聽到就話...唔好呀~~哈哈哈哈~~~cyrena既好"o靚"---->靚既普通話~~其實係好漂亮~cyrena同phyllis都有語障~cyrena話當人俾北風吹過就會好累~大家聽完都係笑架~~~哈哈哈~~加埋佢既樣....就超搞笑~大家都要留意下細mi既日記,哈哈哈~~因為輯錄左cyrena搞笑野~

有時都真係俾阿倫激死~不過有時如果大家既想法不一致,唔應該迫佢改變,而係大家互相接納,互相欣賞~又了解阿倫多一點~有時迫去一個tone都未必係好既,唔需要去exactly個個tone,差唔多就ok,最緊要大家開心啦~不過一方既努力係唔得既,要大家一齊努力~互動架........yeah~

未俾你地激死~good~~哈哈哈~~因為我都有唔理性既時候.....情緒不定既時候~大家原諒~發洩完就好好多~因為大家都係好既~

>>December 9, 2004 at 4:42:32 PM GMT+8


2004 年 12 月 6 日 星期一 【乍雨乍晴】

<續>白頭到老既秘訣...........*每日一抱

他在研讀輔導與多年婚姻輔導的經歷後,決定了一項堅持,就是對老婆大人的每日一抱。
沒有履行「每 日一抱」,不得睡覺。

後來發現,這原來是解決夫妻爭執的一大良方妙藥。
太太:欣賞他的小動作「哈哈!他有時做些小動作,會令我很開心。」
黃太太邱楚賢常常笑口常開,不無原因。
「好像有次執床,枕頭底竟放了一份小禮物,在毫無心理準備下收禮物,感到非常非常心。」

今日好累呀~我亦都相信因天氣冷了既關係,有少少傷風~病病既徵狀~所以我都早左返home~一來我要做好sadm既project,要搞好佢地既proposal---send俾各人,又要prepare開會既野~原本想做埋中law assignment~無奈....我亦都要think up english下星期既present~因為我friday-sunday都不在香港~早機去晚機返,而monday就有present~唉~~今日早上撞到sandy同埋ceci~hehehe~~同左cyrena,細mi lunch,原本唔想食,想返home食,但肚餓,算啦~

之後都睇左<男上女下>既vcd,故事簡單,但陳小春同埋candy都做得好好呀~~之後sleep a while~沉睡呀~cyrena,瑩同michelle都打黎~~oh......michelle打黎之後我就醒晒lu~無計,有d野唔做唔得~拖下拖下都要做既~加油呀~捱過去啦~無時間俾michelle同我傾訴一下添~

尋日特登返law,因為我星期五上唔到堂~點知佢一堂教晒,咁我就問佢我可以點,ellen ng就話friday唔駛返,因我都聽過~但我怕會好似c,d班咁,第二日既lecture變成tutor,咁我咪死~~attendance~因為我上堂太專心,原來我一直與michelle sms緊,我以為同細mi~oh,......烏龍呀~之後同左佢地去好好lunch~oh..又有事發生~why會咁既呢~算啦~不深究,搞掂我個班人仔先~

之後都係上堂上堂~sadm講project~good~我地依家d project成日抽籤同埋分工,大家各自返home做,好過waste time think~good method~好似train埋佢地咁~我要早走,因為我同cassie都要返工~好彩sadm堂唔駛點名~yeah~無蝕~去左買bread就on the way lu~同cassie都幾o岩傾,有d思想都一致,同埋有時我地會同一時間衝口而出講同一樣野,好似好夾咁~我同佢一齊都係做incident check~咁我地都有talking phone既習慣,又可以通下風~

企到條腰好痛~我響x'mas tree下都幾易ask~好少人reject~good~local 人都係~哈哈~不過睇個個santa's train出黎都睇左20次,但因為一班外國旅行團既黎臨,又做多一次~受罪呀~個首歌又次次一樣~好悶~期間我都有同santa's train take photo~我好想同santa's clause take photo呀~hehehe~~~同wendy's既想法一致,因為到最後一小時係想架train快d出,因為每15min一班,快d出就快d收工~heheheh~~我地亦都做左詢問處,因為d人成日問我地架車幾時出~哈哈哈哈~~~有d人問完佢,就同你talk下咁,都幾nice~我企咁耐....都係得一次有人叫我幫佢take photo~

點知.,...支筆唔知去左邊~哈哈~算~有時都幾funny既~~喻工作於娛樂~唔記得monday要睇alias同埋彊屍添~算~返到去,都睇到一part~yeah~細mi及cyrena都話我返得快~咁當然啦~但返到去都好tired~有時都會2點先sleep,唔知做咩今日特別累~哈哈哈哈~~~今日phyllis坐我旁唔敢sleep,因怕我話佢~哈哈哈哈~~~

>>December 7, 2004 at 4:24:49 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net