|
2005 年 1 月 21 日 星期五 【微冷】
<續><有關癌症>
關心自己也要關心別人,85﹪癌症病患屬於酸性體質:
*健康人的血液是成弱鹼性的,約是PH7.35~7.45左右;
*嬰兒也是屬於弱鹼性的體質;
*成長期的成人有體質酸化的現象;
根據一項六百位癌症病人體液分佈的研究,顯示85﹪癌症病患屬於酸性體質。因
此,如何使體質維持在弱鹼性就是遠離疾病的第一步。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
酸性體質的生理表徵:
1.皮膚無光澤。
2.香港腳。
3.稍做運動即感疲勞,一上公車便想睡覺。
4.上下樓梯容易氣喘。
5.肥胖、下腹突出。
6.步伐緩慢、動作遲緩。 (to be continued)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日~date左pc-samdy去左swim~不過sandy因為唔知醒所以遲左d~咁我地今次都唔係太想swim,不過都swim左500,$9.....差唔多$2/100m~而我地多式企響池邊傾計~哈哈哈~~不過我地未入去swim時都睇到幾多人架~不過落到去就少左d人~唔會俾我地嚇走左掛~可能近排天氣曖返d,所以多左人,又加上係星期六~date左cyrena1100等,我地3人一齊去poly~大家都係拎下d information同埋apllication form~之後就date左michelle入左沙田,搵埋細ryan,菁菁同埋阿欣佢地食kunch~pokka cafe既野都真係幾貴~又多謝michelle請我地~~不過都唔錯,我覺得入去食dessert會更好~哈哈哈~~
michelle同左我地行左一陣西田就要走去旺角教協拎麵包機~佢不知幾唔願意走,因成日行到唔夠喉~佢知我買左衫,又要吃醋~oh..no~~咁我就話monday陪佢勒~哈哈哈~~pc-sandy同埋cyrena做左我既保鑣~hehehe~~因我成日走左去試衫~yeah,又買左一件白色mickey衫,一件灰色遮仔衫~原本有一件橙色燈心絨既mickey衫,點知佢剩得一件,件衫又多defect,咁我咪唔要囉~個sales留左我tel,睇下第二間分店有無之後留俾我~點知佢都好似無左件事,都無打返黎lu~~
我同cyrena都去左porkchop and friends度買左相簿~我買左一本黏貼(starry night)既同埋一本就咁入(幾個豬頭)既~因為台灣既相唔可以俾我剪,就咁貼去相簿又嫌個本野唔夠同埋wasting place,本野又重~我呢d當然會物盡其用架啦~cyrena就買左一本有大大豬頭既黏貼相簿~不過買完之後好重,拎得幾辛苦~heheh~之後cyrena走lu.我就back home~佢去荃灣hair cut~pc-sandy就去左shum shui po~hehehe~~未試過同sandy行街,俾佢見到我傻左既樣添~~heehhe~~~好開心~佢話我個樣幾得意wor~~哈哈哈~~我成個小朋友咁,好似有禮物咁,咁開心,雀躍囉~
之後我徵召左我細佬陪我落去買膠箱,因為我星期一要大執房~我搵唔到,就各老豆求救~點知老豆同我去買,又唔駛俾錢~good~~我細佬今次幾乖,自願幫我拎~個箱都幾大架~又一段路,我就同佢share咁拎,之後佢自己拎~個箱同佢差不多高~真係辛苦佢~哈哈哈哈~~不過我唔記得佢因為偷偷咁打機所以我唔俾佢打2星期~不過呢個punishment係佢自己think架~因為我話打機之前要得到其中一個sister既aopprove先可以~如果無遵守要點~佢自己話唔打2weeks~不過2 weeks又真係太多~無咩作用~因為佢呢個星期都成日又偷打下,我妹又問佢童話點打,跟手佢又打埋一份~又響度睇我妹打機~真係無佢咁好氣~
佢條友仔都真係唔知醜~俾佢激死~仲有呀,佢之前一晚賴2次尿呀~唉~醫極都唔好???唔知點搞~
仲有我妹呀~明知佢之前個排因為成日夜返,已經激死parent咁滯架啦~仲唔知死~仲要出,都唔識得自律同埋睇情況~都唔知死同埋驚~個次俾我阿爸罵到cry,都仲係咁~都只係唔出2晚....之後又故態復萌~唉~鬼叫佢bf返夜更咩~佢又要成日走出去搵人~都唔知想點~搞到老豆個排成日"哦"埋我地~又話唔想養我地~唉~之前有一晚(已分手,因男方頂唔住佢既脾氣同埋任性,亦乖左一陣日子),因為有朋友仔生日,想出去玩~佢老豆唔多俾佢咁夜返,佢仲要cry,態度又唔好,又唔think clearly係邊個衰先,搞到老豆咁~佢講完俾老豆知,老豆唔likey,佢咪又照出,useless~仲以為自己好o岩添呀~咁大個女,仲唔識hink?仲成日走去同人講大道理~俾佢激死~
之後俾我知佢無準時返~差不多3點先返~我就話佢,有無搞錯~因我同佢響老豆面前講好說話~我話朋友生日咪俾佢出囉~算啦~~差唔多個d野啦~點知佢唔做返好d,等老豆信任返佢~都真係俾佢激死~話佢又唔滿意~真係激死我~之後佢知道,think clear左,又黎撩返我~唉~細路女~不過一家人咁既相處方式,同埋一家人咁既氣氛,咁融洽,我已經很滿意lu~~開心開心~~
今日就睇下tv,抄下sadm既notes~~hehehe~~12點幾sleep lu~really好tired~細ryan,欣個d問我,唔駛溫書~仲走去行街~哈哈~唉,算啦~哈哈哈~~響home又係唔溫,依家我難得我又想買衫,行街,不如好好利用我既時間啦~~~哈哈哈~~~大條道理咁,理直氣壯~哈哈哈~~~太naughty~~唔好打我~
>>January 24, 2005 at 8:57:52 AM GMT+8
2005 年 1 月 20 日 星期四 【乍雨乍晴】
有關癌症 ,請耐心看完這篇文章,對自身健康很有幫助。
人類醫治癌症到目前為止只有兩條路,第一條路是消滅病源,第二條路是增加抵抗力。但很奇怪的是,癌症無論用鈷60或其他藥物去消滅癌細胞,可是癌細胞還沒被消滅,好的細胞卻先被殺死。另外,無論用什麼營養、補藥,好的細胞還未吸收,癌細胞卻先吸收、讓癌長得更快;因此,可說上述兩條路都行不通、所以叫絕症。
人
類的聰明連登陸月球也都已經成功,但為什麼沒有人去懷疑上述兩種治癌的路是在鑽牛角尖呢? 為何不另外找第三條路呢?癌症病人血液檢查的結果百分之百都是酸性反應。長期素食、且生活接近自然的佛寺僧尼,由於體質都偏屬優質弱鹼性,所以尚沒有發現罹患癌症的病例。因此,大膽的斷定在弱鹼性體質的狀態下,癌細胞是無法生長、甚至是無法生存的。建議你從現在起少吃酸性的葷食類,多吃鹼性食物,另外可吃綠藻和帶殼菱角湯,改變你的體質,並勵行接近自然的良好生活規律願上帝祝福你。 (to be continued)
今日loading既我,因為連續2日既考試~呆呆的~考完中law既我好累,但仲要溫account~最後好頭痛,就走左~搵埋michelle一齊走~返到home都無咩溫書,睇左我想睇既我師父係黃飛鴻同埋皆大歡喜之後,都無睇2230tvb pearl既醫院咩咩....差唔多2200就sleep,凌晨3點幾起左身~今日亦都係將我識既野放晒入去就算,有d同assignment唔同,有d hang住左~算啦~合格既~而尋日既中law感覺良好,雖然唔高分,比測驗好好多~算係盡左力啦~通常考既時候都會plan一下,下個sem應該點溫好~不過到最後都可能係得個講字~不過我plan緊,考試前每日溫一個lecture,我地每科都有13課,咁即係要有13日~但係,唔只一科架嘛~同埋一日溫完一課,都要再復習一下架嘛~好似唔太work~你叫我日日放完學返去study一下,都無咩可能,上堂專心d就可以~所以都係諗緊~
而cyrena都話想定一個時間表~都幾難架~哈哈哈~依家細ryan,菁菁同埋阿欣成日都3人行~哈哈哈~~菁菁同細ryan一齊都好難溫到書,好彩阿欣唔會俾佢地影響~今日想同細mi同埋cyrena去poly拎form同埋我去問野~不過佢地既ip會開得太耐,去唔到~咁就唯有聽日與pc-sandy swim完去~害我呆等,之後仲呆~emily話我呆到連自己好呆都講唔到~哈哈哈~~對呀,.我叫michelle唔同吩咐我做野,費事激親佢~因為不在狀態~
今日同細mi,cyrena講開不如去畢業旅行,雖然我未畢業,同佢地去下旅行都好~cyrena suggest去europe既地方,我地話無錢,不如出黎做野先~之後就think住近近地東南亞~泰國,台灣,馬來西亞,星馬,細mi都唔想去,好熱wor~suggest左去韓國,不過好似冬天去先好~不過我地今次去旅行既目的係咩先~唔同目的有唔同地方~點知cyrena近到去梅窩......佢話個度有間屋好靚~雖然我地之前串佢近近地不如去深圳,羅湖,北京~不過細mi都唔多like,因hot,cyrena話大塵~唉...最後都未有結論~
有d野好搞笑,成日都唔記得打,就係magic ant既人仔成日覺得我好忙,所以都唔會俾野我做~哈哈哈~俾cyrena同埋細mi篤爆左我只係響度玩動物拼拼同埋開間茶餐廳,呢d都係sina既小遊戲~哈哈哈~會唔會我之後俾錯左信息佢地?不過初期我都真係好忙既~依家好好多,唔駛跟得咁足~哈哈哈~雖然有咩事,都要搵我搞~又要將我懶散既心情驟合,呢個適應階段我係會好炆架,不過都會好快過~都幾搞笑架~不過有時佢地俾野我做,我又唔多想做,因懶開左,不過我都想佢地俾野我做既~因為一齊經歷開心d~佢地咁樣會令我懶下來~哈哈哈~~俾佢地d人仔發現左我其實係好顛~同埋有d野佢地係估唔到既~我唔似會做個d野wor,好似響icq識朋友兼見面~依家當然無啦~其實我3個男朋友都係響icq識既~估唔到呢~~~哈哈哈~大家唔好驚訝~
oh~~我要boot,我要裙仔~如果真係買唔到皮既,我會退而求其次,要絨面既~因為有d都ok~growth camp激死左michelle~oh..no~~原來michelle唔知德仔要考試~同埋我都有問過pc-sandy咩事,可能拎紙時準備不足~oh......無提佢地~依家都趕緊叫細mi跟貼一點~而今日阿魚report BGCA既野俾我知,不過我真係hang左,之後阿魚就話星期六先搵我~真係一個盡責既member~不過佢要做part time,唉~去唔到bbq,細mi都係~唉~~做part time會唔會影響到佢地架~又要學業,又有magic ant~一陣會唔會怨magic ant阻礙佢地架???
嗯嗯~~心郁郁想去一連串既歷奇無限鍛鍊計劃...去啦~哈哈哈~因為對夜探個個好有興趣~michelle都成日叫我去~雖然都好想同佢地去踩單車,難得connie生日既時候入左長洲學識左踩~睇下可唔可踩早d先~仲有呀,唔知我地magic ant係咪真係可以包起kca個wild camp呢~哈哈哈~~我都話我full booking架啦~仲叫我去做facial~遲d又要date阿kate佢地去hot pot wor~仲有riding bocycle呀~~哈哈哈~因有日響sch撞到kate嘛~真係好耐無聚了~大家依家各有各忙~
依家好似成日掛住去玩咁~唉,早知ayp俾cassie考,我又去啦~我仲差一個項目~希望下年搞掂埋佢~仲有呀,好想做生態導遊既義工呀,上克training course就帶d小朋友去接觸大自然~good呀~不過好似無咩時間~不過菁菁贊成我join多d,因為吸收帶組經驗,睇多d野,有助我做社工架~睇下d人點隸處理事情,遇到咩事應該點做呀咁~good,good~~突然我今年2005年既目標有d頭緒~good~~哈哈哈~聽日走去poly問下先,我都好緊張,之前問過pc-阿勇,好似同我響網上睇既有d出入~咁就真係要去問下~究竟我既機會有幾多~
好似無咩野打lu~~仲有呀~michelle有手寫版同埋聽寫王,終於有得打日記勒~佢話d留言會爆同埋人流會係好多wor~~嗯嗯~~細心咀嚼一下佢既info先~呢次exam,成日早走~寫晒我腦既野就無憾,無一個太緊張既感覺,知道緊張亦無補於事~所以你見我都無咩感冒同埋肚痛既特徵~
>>January 21, 2005 at 4:26:44 PM GMT+8
2005 年 1 月 18 日 星期二 【微冷】
有一對要租房子的夫妻,倆人拖著疲累的身軀,挨家挨戶的找房子看,但總沒有幾個中意的。到了下午,奇蹟出現了,倆個人共同看上一間他們都滿意的房子,急著想付訂金,把房子訂下來!(因為這房子太好了!客廳像客廳!廁所像廁所!他們不喜歡那種客廳像廁所般太雜亂的房子;也不想要一個廁所像客廳般豪華的房子!)
房東是位龜毛的老先生:『租房子,我只有一個限制,那就是不租給有小孩子的家庭。』這對夫妻面面相覷。
老公:『可是你看我們腳下的那個是什麼?』
老婆搶著說:『是裝飾品!』
老公:『老婆!妳呆了嗎?為了租房子竟然把小孩當做假 的!』
老婆:『嗚~我真的很喜歡這房子,被這拖油瓶給害了啦!』
倆人正沮喪的要離去時,只見小孩又回頭按電鈴,叮咚!
龜毛房東又來開門!低頭看到小孩笑著說:『啥事啊?裝飾品!』
小孩:『阿伯,我要租房子!』
老伯說:『租房子?我不租給有小孩子的家庭哦!』
小孩:『我知道!我只有爸爸媽媽沒有小孩子啊!你可以把房子租給 “我”!』
老伯一愣,也很乾脆回答:『OK』
生活中總有許多限制,不論限制是正面或負面的,不加思索的跟隨會讓人不知其所以然!
你有沒有這種經驗呢?一旦工作成了一種習慣,那刻板的邏輯也就隨之而來。
有時連泡杯咖啡這樣的小事都不懂去換個角度思考,這樣的工作是很可怕的喔!
當遇到一件事,已無法解決,甚至是已經影響到生活、心情時,也許可停下腳步,暫時的想一想是否有轉闤的空間,或許換種方法,換條路走事情便會簡單點。
但,通常在那一刻,並來不及想到這些,只是一昧的在原地踏步、繞圈,讓自己一直的陷在痛苦的深淵中。生命中總有挫折,那不是盡頭,只是在提醒:該轉彎了!
轉個彎吧!
>>January 22, 2005 at 1:08:36 PM GMT+8
2005 年 1 月 18 日 星期二 【晴】
幫忙 【幽默】
在郵局大廳內,一位老太太走到一個中年人跟前,客氣地說:“先生,請幫我在明信片上寫上地址好嗎?” “當然可以。”中年人按老人的要求做了。
“謝謝!”老太太又說:“再幫我寫上一小段話,好嗎?”
“好吧。”中年人照老太太的話寫好後,微笑著問道:“還有什麼要幫忙的嗎?”
“嗯,還有一件小事。”老太太看著明信片說,“幫我在下面再加一句:字跡潦草,敬請原諒。”
【頓悟】
你若不肯幫忙,人家會恨你一個星期;如果幫得不夠完美,就會恨你一輩子
今日都睡左好多~唔知做咩,好似好tired咁~~可能其實我尋日swim都真係幾累而不自知咋~哈哈哈~cyrena今日同左細mi去左riding bicycle wor~事情係咁既~cyrena同細mi都各自有一個中學同學去左new zealand,點知呢2位同學又響new zealand相識,成為朋友仔wor...世事就係咁得意,之後細mi見到佢個中學同學既相有cyrena,就問佢勒,oh.......於是佢地今日就date左去踏單車lu~有5人呢~哈哈哈~
好啦,我講返一下星期六既得意野先~伙頭爸b要減肥wor,好多甜野都要戒,哇哈哈哈~等我仲驚佢起勢咁食~抽獎既時候佢都真係好似一個大細路咁,拎左好多張號碼紙,抽中佢個時,佢都好開心架~牛高馬大,做d野好似小朋友咁~edmund都成日話佢呀......哈哈哈~~~仲有呀,佢拎左個老人牌之後,不知幾開心,仲要咀個牌~仲周圍串人,因為好似服務左7年以上先有一個牌,其他既都只係用一個木制既相架咋~佢成日問人地,點解你個個咁輕既~哈哈哈~~不過唔只佢一個拎呢個咁貴重既牌既~不過見佢響童軍既事工上,都係吊兒郎當咁~唔知佢拎左呢個牌之後,會唔會做得更好呢~
仲有呀,我地影相既時候,佢真係好高呀,我地已經企左響個台上,佢都未踏上platform,點知佢都仲係高過我地半個頭呀~之後佢仲話....梗係啦~~仲有一句唔記得佢講咩lu~不過影相個時同佢太貼近,有d唔慣~我想叫佢唔好企咁埋~因為大家都未玩得好熟嘛~算啦~~不過佢實在太搞笑勒....我就同cyrena成日笑佢~仲有呀,佢話自己無錢呀,呢一餐都係儲左好耐先有$80,之後我地就笑,因為cyrena之前話伙頭爸b每日save$8,一共10日先黎到食,點知俾佢講中左~哈哈哈~~~我地講到佢既食量,之後講到佢梗係餓左好多日,今日食一餐勁既,所以就講左個個話題勒~不過俾人拆穿佢有錢既,買d好貴既野~佢就話自己出賣肉體換返黎既~因佢去打工都係有血有汗既~哈哈哈~~
有個第一屆既義工領袖,係betty~伙頭爸b成日話佢係交際花,笑爆咀~不過當我地頒獎狀既時候,佢無囉,都幾唔知點架~不過佢都好似study master lu~~依家d童軍領袖成日講大話既~TM話佢係69年出世,我同cyrena都真係信架~而佢話伙頭爸b係65年~點知原來TM係82年咋,而爸B應該83啦~~被佢地激死~我地問edmund有無仔女,佢話有好多.....不過係朋友仔呀,檯仔呀,狗仔呀,唔知咩女呀咁~車~被我地discover原來童軍領袖係咁唔可信架~我地仲問TM做咩保養得咁好,仲問爸B唔係大學生咩~佢就answer書呢d可以翻讀wor~哎呀....我地太易信人勒~一路上,TM,我,cyrena都一直3人行~TM係我地既小花黎架~哈哈哈~
唱k既時候,因為太多唔熟既人,但我又想唱wor,俾ivan發現左我唔夠膽唱同埋有d會唔識唱...於是佢地就陪我一齊唱勒~哈哈哈~~好得意呀佢地~~yeah yeah~~ivan同candy係溫氏夫婦黎架~candy都係一個大情大聖既人~幾玩得架,同埋我覺得佢幾爽直呀~~ivan,edmund,terry都幾善解人意既~佢地都幾好人呀~~仲有一個麥太呀,原來佢就係madam so,edmund話佢都幾鐘意social架,所以佢見到我地都走過黎,阿女阿女咁叫~佢就係老一輩既家長勒,似乎佢都真係幾成日出風頭架wor~對佢暫時都未有任何評價~因為佢都未令我反感既~
佢地成日玩骰盅勒~但因為我實在太累勒~所以無join佢地玩~cyrena都幾融入佢地呀~哈哈哈~一齊玩~其實有一個出席既list既,咁我就睇啦,見到佢個名,又見佢出席wor,就好開心啦~點知都係無架~咁我就諗,可能人地都無好確切咁answer,所以咪話佢出席先囉~cyrena好似唔多認同我既說法~因為佢...um....咁呀~仲有呀,死人cyrena呀,成日俾希望我呀~唔得咁架~好似我仲理智過佢咁~我同左我家姐講,有人話我鬼鬼地,出奇地佢都覺得wor~佢話一時時似wor~唔知係咪裝束問題wor~呵呵呵呵~~
cyrena話edmund俾左佢一個爸爸既感覺~哈哈哈~~都係架~一個善解人意既爸爸,同埋有咩事發生,佢都平平淡淡咁帶過~佢講野既一個tone,都會令人從一個好激動既情緒cool down下來,佢亦都係一個有目標,有見地既一個爸爸~不過terry同ivan都係呀~~哈哈哈~~估唔到terry都可以咁搞笑~同埋都真係顛顛地~我相信呢一班人既年紀都唔係相差得好遠~哈哈哈~希望可以同佢地好好相處~
唔知第84旅20週年既時候,亦即係10年後既我地,又點呢~係咪輪到我地拎呢個老人牌呢???到時回顧返呢10年,我地又係點呢~10年後既我地,結左婚未呢??我地既生活又點呢~而我同大家既關係又變成點呢~但我相信我既圈子一定擴大了~同埋我相信我一定可以如我所願,做到我想做既野~我要係一個社工,或者鑽研一下心理學去幫助人,要有一架車,一間好舒服既屋,如果我d朋友仔結左婚,生左仔,我相信我地都會聚首一堂,有老有嫩咁一齊響一個草地上或者一個人既後花園中bbq~~閒時就揸架車,去唔知邊度邊度lunch~~哈哈哈~~呢d好似中產以上人士既生活方式~對呀,我期待著~可能我睇得電視太多~但亦都係我所想既~最緊要係大家再聚既時刻,唔理個環境係點~
我都話我好童話架啦~同埋搞聯誼活動最適合我~因為我鐘意玩~同埋我鐘意同朋友仔一齊~
>>January 19, 2005 at 7:00:56 AM GMT+8
2005 年 1 月 17 日 星期一 【颳風】
賣書 【幽默】
一個很有名的作家要來書店參觀。書店老闆受寵若驚,連忙把所有的書撤下,全部換上作家的書。 作家來到書店後,心裏非常高興,問道:“貴店只售本人的書嗎?”
“當然不是。”書店老闆回答,“別的書銷路很好,都賣完了。”
【頓悟】
“拍馬屁”是個奇怪的詞:你像是在奉承他,又像是在侮辱他。
今日好sad,因為唔識commercial law,雖然個個都話唔識,但係我對自己好唔滿意,但都係自找既,唔值得可憐,我一考完就響度發顛~蘇佩玲,你唔係以社工呢個目標進發架咩,為何自己唔長進一點,努力一點,你要爭取好成績先可以入大學,依家你唔係study social work已經係好難升,再唔努力一點,讀唔到degree睇你點算~唔通你讀part time degree咩,咁辛苦,你又捱唔捱得住呢~唔好懶啦唔該,辛苦埋呢幾年,有個學位就易走好多架勒~
所以餘下既,都要盡自己既能力~今日細mi一落到黎,我就攬住佢~不過佢件north face太林,not good~無咩彈性~我叫佢快d換個件~今日都無同michelle佢地lunch呀,因想慳錢~同埋好tired,因為我四點多就起左身溫書~不過michelle仲病緊,辛苦佢了~michelle好似唔多滿意我唔陪佢lunch咁,不過近期都無咩搵佢~oh...baby..等我考完先~噢,cyrena話俾我知好驚慌,因michelle覺得有人做野唔上心,不過我體諒到佢考試嘛~德仔都幾交帶既,你要既一定俾到,不過買燈籠既決定都係臨時改變既,我又覺得唔怪得佢bor~唔知呢~其實我相信佢地有能力既,不過有時佢地做左我地唔知呢,仲有呀,可能佢地仲未發揮得到~不過通常year 1做野都呆下呆下,到year2先發揮到既~好勒好勒~唔好嬲~我地要有信望愛~
今日返左home 昏睡,原本think住2 hr就wake up,但頭痛就sleep到5點幾...之後date我妹去swim~忙食完飯,大約7點半就出左去lu~我地swim左55min,swim左1200米~妹話跟住我....都幾辛苦,不過佢都真係swim得好慢,仲慢過我~佢話swim咁快做咩,我其實都係慢慢黎~依家swim完都唔覺做完運動咁~cyrena就叫我swim多d wor~不過成日開始時都有d緊張~怕浸親~hehe~不過個肺都開始好左d,swim咁耐都無咩點喘氣~我妹話d人好咸濕,成日look at her wor~仲有呀,原來佢早上swim都有好多人撩佢講野架~點解我swim咁耐,都係得一個婆婆同我交談過既~可能我密密swim同埋唔係stay好耐,我妹就成日stay 2 hr~仲有佢話我個樣串wor,唔夠nice~哈哈哈~要我有禮貌d~
不過我妹有時都幾主動呀~我呢d好含蓄既~哈哈哈~我唔知點同陌生人交談架有時~尤其是男仔~不過公公婆婆都ok既~有個公公話請我妹去稻香飲茶添呀~咁好既~我妹又分手勒,今次係個男仔話因為佢脾氣大同埋成日同男仔出街~我妹第一次被人飛,不過我妹又衰d既,成日同ex出街,有時都要顧一下對方既感受既,唔可以太自我,自己鐘意出就出~阿may想唔做呀,可能因為細佬太naughty,成日教唔聽,又對佢發脾氣,咁有時佢做得唔好,我地又對佢發脾氣,咁佢一定會唔開心啦~佢就成日無記性,佢既弱點~不過大家多多忍讓啦~因為我覺得佢做得幾好呀~
星期日同埋星期一都無咩野做,死響home又唔溫書~唉~去左中旅社搞回鄉卡,網上預約左,去到真係唔駛點等,不過又唔話俾人知要take photo copy,佢個度copy一張都要$2呀~too expensive,擺明搶人錢呀~凡仲以為等好耐所以都拎左d notes,點知毫無用武之地~之後就行返去home~上星期唔記得換票呀,蝕左~becky去左巴基斯坦呀,去探andy同埋去travel mountain wor~都得架勒,成日去一d平常人好少去既地方~不過都好似幾得意咁既~但係佢24號先返,所以我地23唬同唔到佢celebrate lu~咁都好,我可以study,因為早上我要同唐氏深資遠足呀~
其實星期六都仲有d野未講架~一d好funny既野~聽日打啦~哈哈~~
>>January 18, 2005 at 4:51:32 PM GMT+8
2005 年 1 月 14 日 星期五 【乍雨乍晴】
傷心故事 【幽默】
有三個人到紐約度假。他們在一座高層賓館的第45層訂了一個套房。
一天晚上,大樓電梯出現故障,服務員安排他們在大廳過夜。
他們商量後,決定徒步走回房間,並約定輪流說笑話、唱歌和講故事,以減輕登樓的勞累。
笑話講了,歌也唱了,好不容易爬到第34層,大家都感覺精疲力竭。
“好吧,彼德,你來講個幽默故事吧。”
彼德說:“故事不長,卻令人傷心至極:我把房間的鑰匙忘在大廳了。”
【頓悟】
我們痛苦,所以幽默;我們幽默,所以快樂。
阿魚~人地點知你想睇wor~~要早d出聲先得架嘛~你地有無興趣睇亞歷山大帝呀??daisy有興趣睇神經俠侶wor~哈哈哈哈~~~sandy,我都唔係成日留言架咋,心血來潮先留架咋,不過我都成日有留意你既最新動態~可能我倆唔係一d好o岩玩既朋友,不過係值得交心,訴苦既朋友~所以我地都要得閒出黎吹下水~~yeah~雖然唔會係好密,但都不錯嘛~
無緣就真係無緣,算啦~我死心了~放棄了~算罷啦~
今日考brench marking,朝早背晒d terms,好似幾好咁,不過佢唔會考你findings既skills,而係考你gramma,同埋一d sentence structure咁啦~因為佢d data files話晒俾你知響where搵d reference~之後留左一陣就back home食lunch~好彩我打一打俾cyrena,否則佢都唔知sleep到幾時~之後我地出左去tst行街~無收獲呀~算啦~等緊cyrena既同時,有人同我做問卷,係咁叫我去做facial,我話無時間~佢地話3個月裡面,點會個多小時都抽唔到出黎???大佬呀,好明顯我係一d會full booking既人啦~仲有呀,我想串佢架勒~搵d無咩說服力既人同我sale,一個塊面都有粒粒既,一個肥肥既~仲叫我去個間美容院??唔係嘛~同埋向一d無咩金錢既人sale係不智之舉~哈哈哈~之後cyrena黎到先可擺脫佢地既魔掌~
我地響harbour city換衫~之後take bus,早知take mtr,咁就唔駛late咁多~去到,我同cyrena都係無咩野做,去摺下抽獎用既名,之後去睇買賣既counter~我地可能仲係好新,佢地都未會assign d咩野俾我地做~同埋我倆都未熟習環境~又未同佢地混熟~好似幫下d games,佢地都夠人lu~咁當中一定有d影相呀,玩games呀,抽獎,致詞既環節,估唔到我地要獻唱~之後仲要有頒0獎狀儀式添~開心到個個伙頭爸b呀~不過我同cyrena就非常尷尬囉~我地都只係新丁咋~之後terry發起去唱k~咁就一行17人出左去mk neway~等我數一數先呀~有阿棠,terry,冼sir,老餅,阿豪,ivan,candy,madum fung,周sir,queenie,TM,我,cyrena,christine,dennis,edmund~之後edmund,christine同埋dennis走先~
edmund好屎,咩都唔識唱~terry同埋ivan,christine都唱得幾好wor~我就好眼訓~同tm都幾好傾~佢係讀hku既social work架~不過實習過後就好似覺得唔多適合咁~佢話我似做社工d人wor,有樣睇架咩???咁點解佢自己又唔似呢~不過我都有問佢why,佢話因為好多野打沉左佢既熱誠~咁我都明白既~有好多野都唔會係好順利架~不過我希望我係會堅持得到~dennis同埋christine當我響台上合照既時候討論我呀,俾我發現左~佢地原來話我個樣鬼鬼地~~唔似中國人wor~哇哈哈~~~tum得我幾開心~其實dennis之前都問我係咪study international school個d wor~仲問我係咪同另一班人一齊黎做義工添~佢地傻傻地既~不過佢倆都講唔出,佢地話個感覺wor~哈哈哈~~~
以前becky都話我係印巴mix架~我同christine講其實我係mix既,佢問我係咪真~咁當然唔係啦~但dennis又話我妹唔係鬼鬼地~而cyrena就無咁既感覺~cyrena2點幾同佢地一部份人走,之後3點幾我同tm,terry一齊走~佢地行去太子,我就行返home~佢地話一齊行,唔駛啦~咁麻煩~其實cyrena都問我去唔去,我會咁think既,第時都要同佢地一齊做野既,有機會點解唔培養一下感情呢~同埋佢地人拖人既,一個去,第二個又去......最後咪又全班一齊去~依家d人.....仲要人拖人,都無咩人獨立咁既~麻麻煩煩咁,有時我做搞笑都係唔like架~firm唔到嘛~仲有呀,我都有一個hope架,希望見到佢嘛~
cyrena初時都話睇下dennis去唔去,話怪怪的.我地又唔同terry熟,但係一次生,兩次熟嘛~我都係一d貪玩既人,點都想去玩~哈哈哈哈哈~其實原本想同cyrena上5th樓cafe~其實我有好多朋友都係咁得黎架~雖然初時都同佢地唔熟,而我亦都會唔多出聲,但係坐下坐下,就會有野talk架勒~其實我同班pc都唔多熟架,好多時係見我靜靜咁,係因為未有話題,同埋有d野都唔方便表達既,或者未搵到一個適當既位去表達~但聽埋聽埋都有好多information響我腦裡面分析~咁你咪又知道佢地最近發生咩事,有野幫既咪靜靜咁幫下囉~佢地講d好笑野咪一齊笑下囉~我都好似怪怪咁......外向的女孩~但係我又覺得無咩野wor~唔知你地又覺得我點勒~要融入圈子,就要付出一d時間~
你知唔知呀,當我睇到佢響個name list上面時,多麼高興~不過佢最後都無黎到~聽佢地講,可能要返工勒~~嗚哇哇哇哇.......唔制呀~算啦~專心我既社工罷~要有機會,實會有既~
星期四,其實我同完cyrena swim之後去左行街~我同佢都有收獲,就係一對響IT outlet buy既一對mickey鞋,同埋響Clrnold Palmer買既一件幾sport既衫~cyrena既收獲係一條短牛仔褲,$80,無介紹錯吧~而我都有去 la saunda度試boot,無奈地我想要既皮boot....但係肥肥既小腿唔o岩呀~shit~我又唔想要絨面~不過我試左一對絨面既,個感覺好得意,著高筒既boot,連我自己都未見過呀,hehehehe~~試完買唔到都幾開心架~哈哈哈~不過今日俾cyrena見到我既買衫狂熱,因為係好少會見到我咁~michelle都見過我響美麗華IT 時既雀躍~hahaha~~平時我行街,係唔會點睇既,而且我會好少出聲,所以如果你想搵一個伴,而又想佢靜靜咁陪你,都可以搵我~但係我有時會俾唔到意見架~因為我有我style,同埋我好多時都會覺得ok,除非真係match得不堪入目啦~
其實俾意見.都係好主觀既~都係根據返自己既喜好同埋意願,而想人地俾意見既人,都係想得到人地既認同~如果佢真係好想buy,人地點反對佢都會buy,但係如果一半半,人地反對就真係會再諗下先~不過諗下先都未必會buy,什至可能再次睇返都無左個興趣~買野,好多時都係即興既,個hot過左,熱情就會退減就唔會buy架lu~所以其實當我俾別人意見時,覺得幾好睇,即係代表我對個件衫都有興趣架~哇哈哈哈哈~~
星期五,病病地,sleep左a while~先見到我d english notes,先記得我星期六有test~好彩~真係差d唔記得~嚇得我~夜晚盲出左去開fans club會~最大問題係有人唔拎d野出黎分俾人做~成日想要完美,但係交唔到貨~成日想自己做返,但又無時間做,最後又交返俾人做~識唔識咩叫權力下放,仲有trust~你做到既野,人地又點會做唔到?雖然我都明白,有時候有d野,你想人地做到你想咁樣,但唔係自己做,就覺得都真係差d,但要學習下欣賞人地既~差過少少,又係唔係咁重要呢?個aim又係d咩呢~好多時,人就會忽略左呢一點,包括我~
>>January 16, 2005 at 6:45:12 AM GMT+8
2005 年 1 月 12 日 星期三 【乍雨乍晴】
回電 【幽默】
一個蘇格蘭人去倫敦,想順便探望一位老朋友,但卻忘了他的住址,於是給家父發了一份電報:“您知道托馬的住址嗎?速告!”
當天,他就收到一份加急回電:“知道。”
【頓悟】
當我們終於找到最正確的答案時,卻發現它是最無用的。
天氣又變冷了~大家小心一點~我大家姐今日亦都發了燒~唉~michelle亦都感冒了~小心一點吧~carmen仔都係呀,病到死死下....喉嚨敏感~訓都訓得唔好呀~
星期二至四,我都有去swim~星期二就自己一人去,點知swim到5 3/4就抽筋~無得swim,真慘~依家我swim都唔會wear多一件落lu~~星期三就同pc-sandy去swim~我地唔駛1 hr就游左10個來回~係1000米呀~good~~我游之前都有問一問佢有無帶泳衣,呵~星期四就同cyrena去swim,都係10個來回~good~cyrena話冬天好過夏天~哈哈哈~~d 水暖d~有個人swim自由式,swim得勁慢,動作又大,我見到佢都要即刻避,因佢曾經打到我~佢真係唔避人架,厲害~嗯嗯~~~聽日都會去swim~good~~~
星期一要返學~所以無去swim~carmen仔返左黎~我地一齊同michelle出左去shum shui po食豆腐花,之後行左陣玩具街就去左食米線~由於ua同kca要rehearsal 新春行大運同埋新年團拜到9點~所以無join我地~今次有michelle,蔡生,sandy,cecilia,欣,ida,carmen仔同埋我~買左好多野~因為SAO水浸wor~for好多purpose既~死人菁菁.....誤解31既意思~激死~
星期二,返左school踩班,唔記得佢地有人要朝早踩,我將d leaflet 放左響locker,因為michelle要陪parent~醒就醒,不過aware唔到佢地朝早有班,搞到菁菁返左黎都無咩野做~下午都只係踩得一班~佢地都幾吵,都有聽我地講野,同埋都有睇下份leaflet~個阿sir成日叫我地later later先黎踩~因佢要講書,要我地等左佢好耐~我地就響314 hei~之後我去左free booking print野~好順利,yeah~因為識得用雙面print out,我仲用2部腦,good~~都係print 返d diary嘛~不過唔夠紙,算啦~都好少可free booking可以咁少人~仲有呀,我以為唔入得,因為入面無人,點知有人入左去,cyrena又幫我開下個門,因佢地上次都係自己入去開燈個d...估唔到無人理bor~~過左好耐先有人叫我地sign~之後就同angel,細mi同埋cyrena一齊take mtr走~同angel講開越世驚情好似好好睇~返左home睇"笠突"容醫~
星期三,swim完返左home,都未有心機touch書~愛上左sina既小遊戲~cyrena就唔俾我響home溫,要我返sch~我又唔多想~之後date左michelle,carmen仔,pc-sandy同埋cyrena一齊去左百老匯電影中心睇~都幾抵~$35,學生仲有優惠添呀~原本michelle黎唔到,因為佢睇完醫生想返home sleep,點知佢又要返學校處理一d事情~有關黃大仙一個意外~原來係kc student,而我地亦都有一面之緣~之後佢又要黎睇,因為無人陪佢睇呢d戲wor~我地去左春和樓食餃子,都ok呀~我成日都想try~終於try到~不過d麵既碗好大囉~~行左一陣temple street就行去cinema~買左pop corn,都幾好味~見到區錦棠同埋一個亞視既人~
我覺得套戲都幾好呀~佢地唱得好好聽,我想知係有人幕後代唱定係點~明日之後個個女主角都真係幾靚~唔記得同大家講,我地係去睇歌聲魅影~The Phantom Of The Opera~謝拉畢拿(Gerard Butler)係帶面具既人,佢唱得好好,係一個天才,可惜因為個樣既問題,令佢感到自卑~其實我覺得佢帶左面具都幾靚仔架,同埋我覺得佢同艾美羅森(Emmy Rossum),即係明日之後既女主角襯一點~無論響外型同埋大家既音樂造藝上~柏德烈韋遜(Patrick Wilson)個樣太young~其實我就就認為christine係like魅影既,只不過佢既心腸不好,成日殺人,因為佢好厭世,以前d人成日恰佢~俾christine既契媽救左~不過我成日think,點解唔係契媽同魅影有戀情,而係christine?同埋契媽又點解唔教導正確既人生觀俾魅影知???
呢套音樂劇以插叙手法帶出整個故事~我地成日以為拍賣既人係某個經理,因為似,點知係christine既老公,羅爾~佢投返魅影既音樂盒俾christine,不過christine已經逝世了~當羅爾見到有黑色蝴蝶結既玫瑰花就相當震驚~知道魅影黎過~其實christine既心裡面充滿左魅影既歌聲,佢憂鬱+含情脈脈既眼神~~其實佢被魅影俘虜左,christine並無唾棄佢面目猙獰既半邊面,而係佢變得不好既邪惡之心~所以我估計羅爾既心裡面總是有一條刺~當christine同魅影唱歌既時候,羅爾都流下淚來,都感覺到傷心~同埋佢地個一份情~
我好like睇音樂劇架,成日都想去文化中心睇,我家姐都係,佢仲叫我search到就同佢see~不過我怕無字幕唔明佢地講咩~~哈哈哈~其實我成日都想走入HMV聽一d jazz呀,用piano演奏既歌~我覺得好好聽架~不過成日都係得個講字,同埋都唔係太熱衷jei~不過有一日我一定會buy~無錢嘛,依家~我仲想有一套靚既hi-fi去欣賞咁靚既歌~我都think緊buy The Phantom Of The Opera 既sound track定係dvd~音樂真係一個好好既溝通橋樑~好優美~哈哈哈~乎合我童話般及享受既要求~第時呢d碟都係一d好好既胎教~感性既我~我個人覺得幾好睇,睇呢d我又預左會悶,所以我都唔覺得悶~同埋我都想合上眼去聽,不過我怕get錯meaning~好努力咁去listen架勒~希望later都有呢d film~
我仲話個個老人家係咪魅影,carmen仔就問,佢無左個面具...我就話整容~佢地笑我,因為1919年何來整容技術?hehehee...睇完菁菁同埋細ryan走左黎搵michelle~同左佢去食許留山,由於michelle太累,就take taxi返home~佢作感冒左好耐,星期二入左沙田食野都狂流鼻水呀~oh..no~個個椰皇燕窩燉雪蛤都幾好味~我個個香芋紫米小丸子就差一點~好似pc-sandy同埋cyrena既雪糕雪芭開心d~之後各散~原本菁菁上黎我home,但細ryan想去信和行下,我地就行左過去~行左一陣,差唔多收舖就閃lu~
星期四做左d咩?星期五先打~
>>January 13, 2005 at 2:39:27 PM GMT+8
2005 年 1 月 9 日 星期日 【颳風】
可愛的小孩子對話
PART1
這是一通寵物食品的電話市場調查,接電話的是一個小孩。
市調員:「小朋友,你家裡有沒有養小狗、小貓、小兔子或是小鳥?」
小孩:「沒有,我媽媽都沒有生。」
市調員:「@#$%&*……」?
PART2
小華對小英說:「我好佩服你ㄛ!」
「我作文寫『媽媽』是……“媽媽好辛苦,我長大後要好好孝順媽媽。”
你寫的是……“媽媽好辛苦,我長大後要叫我兒女好好孝順我……”」?
PART3
有一個老師,他是一個非常虔誠的基督教徒。有一天,他跟小朋友說天堂怎麼好,問小朋友說想不想去天堂玩,結果只有一位小朋友沒有舉手。
接著又跟小朋友說地獄怎麼可怕,又問要去地獄的舉手,還是那一位小朋友沒舉手。
於是老師覺得很奇怪…怎麼天堂不去,地獄也不去。
就叫這位小朋友說:「為何天堂不去,地獄也不去呢?」
小朋友回答說:「媽媽說放學後,要馬上回家,那都不准去……」?
PART4
有一天,小女孩看到媽媽在化妝台前化妝。 她問道:「媽媽,你在做什麼?」
媽媽:「在塗面霜啊!」 小女孩:「幹嘛要塗面霜啊?」 媽媽:「好使媽媽更美麗啊!」
過了一會兒,媽媽拿起面紙把面霜擦掉。 小女孩:「怎麼了?灰心了嗎?」?
PART5
一位出名的內科大夫有個小女兒,凡遇別人問她是什麼人,總說她自己是「馬醫生的女兒。」
母親加以糾正,理由是這樣太叫人覺得勢利。 她對女兒說:「從今以後,只說妳自己是馬小妹就行了。」 過了幾天,醫生的一位同事碰到她:「妳不是馬醫生的小女兒嗎?」
小女孩說:「我一向認為是,但媽媽說不是……」?
PART6
有一天國文老師在發考卷。 師曰:「阿貓40……阿狗35……」
小美跟隔壁的小明說:「我考零分耶…」 小明:「我也是耶……」
小美:「那…這樣老師會不會以為我們作弊啊…」?
PART7
主日學教師問小孩:「你知道上帝在哪裡?」 「祂今早在我家的浴室裡。」小孩答。
「你怎麼知道呢?」 「我聽見我嗎媽在浴室門外喊道:『老天爺,究竟你要多久才出來?』」
「@#$%︿&*……﹀
>>January 9, 2005 at 6:59:17 PM GMT+8
2005 年 1 月 8 日 星期六 【颳風】
保密日記,請登入觀看!
>>January 29, 2005 at 8:02:20 AM GMT+8
2005 年 1 月 8 日 星期六 【颳風】
穿錯 【幽默】
飯廳內,一個異常謙恭的人膽怯地碰了碰另一個顧客,那人正在穿一件大衣。
“對不起,請問您是不是皮埃爾先生?”
“不,我不是。”那人回答。
“啊,”他舒了一口氣,“那我沒弄錯,我就是他,您穿了他的大衣。”
【頓悟】
要做到理直氣壯,並不是件容易的事情。理直的人,往往低聲下氣;而理歪的人,卻是氣壯如牛。
星期六及日係magic ant既前瞻同埋檢討營~不過都幾relax,由於第二日大家都唔在狀態,所以呢日既games都會響下次開會先玩返~唔打緊啦,大家咁累,做唔到野仲衰~分享唔到都唔太好~我都無咩野,有好多野都睇開左,都唔太強迫lu~而自己亦都無咩野期待wor~~其實我係想了解佢地多d,同埋睇下佢地既想法~body outline都講到一d佢地自己既野,不過有好多野我都知lu~所以都無咩特別大感覺,有d都好似唔多深入咁~或者我要既係同佢地一齊經歷~不過互篤背脊,有咩就講都幾好呀~正面既野~cassie都真係幾傻~connie仍然都係傻傻地~不過我地3個經歷既都唔係好多,我同cassie就多左一齊返工呢樣野~
不過大家都好似好相似咁,大家都係一d好樂觀,好like笑既人~大家既家庭好多都好開心,佢地有d亦都為家庭舖左一d長遠大計~因為佢地要look after個家~佢地好為自己既一頭家~大家忙緊既都係學業,magic ant,朋友仔~大家年青人.....有幾個既性格都幾相似~我同阿魚~~都係理性與感性fighting既人~大家都有d好直~good~唔知當大家知道自己原來與某d人都咁相似既時候,佢地會唔會產生共鳴既呢???我被cassie同connie佢地話我好盡責,出黎講野唔怕,成日笑,真係好傻,有時唔好笑既野都笑到好大聲wor,佢地估我唔到既係原來我怕高~hahaha.佢地話我唔似,以為我係一d咩都玩既人,仲有呀,interview個時,cassie話我唔似主席既,我又著住條短褲~hahaahhaa~~~
我地入到camp,分左3 group人,有玩繩網,射箭同埋唱k~yeah,我好叻叻,交叉繩,一次就玩到,不過我份人都幾跟instruction,我會每個steps都會做得好好既意思,所以成日俾人讚我d動作做得靚架~或者因為我份人認真啦~我都敢玩繩網good,我成日覺得平衡要好用力既~高既,搖黎搖去,仲驚~~connie成日話想報一d歷奇活動,不過成日都唔知幾時報,所以成日都錯過左,所以有咩活動我都會通知connie,一齊去玩~yeah~cassie都係架~仲有你估唔到既wincy都會玩呢d架~yeah~我地響車上已經響度講,3月kca既wild camp,我地一定要組團去,我地叫活動統籌去與kca洽談一下,我地包起佢地,當自己既聯誼活動~hahahhha~~good,good~~
之後我地就玩左砌高塔,迷宮同埋糖黐豆~不過糖黐豆佢地玩得好混亂,根搞笑,我明明被人捉緊,唔知點解其他人又走,搞到我唔駛走~yeah~~我地玩迷宮個team輸左,就唱歌,唱左生日歌俾connie同埋daisy聽~yeah~我地有倫,魚,德仔,細mi,我,kaki,cassie~~之後,砌高塔就同左魚,丁丁,wincy,cyrena,kaki,kat,我~我地勝出,我地響度吵,因為我地響一個地方固定左,又要我地搬走~算啦,之後時間停左佢地又唔stop wor~因為佢地個個都撐唔起~丁丁話唔貪心係對既~good~~死人阿魚always嫌棄我,贏左先要我~死野~~又嫌同我一組~糖黐弄仲衰,要左我之後撇低我~不過魚魚好可愛~~
camp site既food都幾好味架wor~同埋都真係幾靚~其實我想同佢地入夜之後talk架~不過佢地好衰呀~玩啤牌又唔叫我地,huh~~不過第一日都好早完,之後就黎左我地間房嬉戲,食野~阿kat講好多野都好搞笑~佢喪既,佢d fd仲喪~哈哈哈~笑到我地死~之後死左去cyrena佢地間房傾下計(有kaki,phyllis,細mi,我同埋cyrena)~之後響佢地個度sleep埋添~cyrena話因為與我大被同眠過,要對我負責任wor~嘔~我唔要佢呀~我地5個人sleep3張床都仲有位剩~good~michelle話我拋下佢地響房,咁人地要周圍走.佢地又要sleep~算啦~我就成日同cyrena巡下呀,做下保安咁,哈哈哈~~學下童軍仔~hahahha~~其實我想八下佢地做緊咩jei~
佢地呢班人仔都無咩分享下,傾下計咁,only響房玩,同埋講下笑話,問下IQ題咁,同埋行石春路啦~michelle佢地話呢d野唔急得wor~ 始終我地都係yr2,大家講既野又會唔同~唔制呀~幾時可以同佢地talk下呀~個人就ok wor~~一班人吹下水唔好咩~莫非大家仲要時間???carmen仔打黎同我talk下~我地0430先sleep~佢地有幾個無咩sleep~~魚魚呢d唔可以唔sleep既都sleep左45min咋~connie就有d唔舒服,想嘔呀,可能感親or唔夠sleep~wincy,kat同埋德仔豬黎架,always sleep~~德仔既電話入左水,搞到佢好擔心~
第二日,我,kaki,細mi,cyrena,菁菁,michelle,phyllis一齊去打羽毛球~之後去左唱k~哈哈哈~開開心心又一day~之後大家各散東西~不過好tired~之後我,michelle,菁菁,cyrena就去左fuzion個度drinks~good,行左一陣就back home lu~我就執好野倒頭大睡~睡到我以為係凌晨,點知係9點幾咋~食左d野,佢地話要打麻雀,打左4圈都12點幾~大家就安寢~我就同大家姐輪流bath啦~哈哈哈~~手風幾順~~我地入camp真係狂食呀,celia都係一d好難節制到食野既人黎架~成日都食~daisy都係呀~魚魚就唔駛講啦~佢地一班人就好似蝗虫咁入到黎係咁食~哈哈哈哈~不過都有剩wor~celia看實一包餅,哈,佢既為食相~
應該無漏勒掛~有個topic,大家一傾就會好happy,佢成為2004件最佳話題~hahahha~~~就係我既童軍仔~hahahhaa~~~你地唔好亂咁搞呀,慢慢來啦~自然d得架勒~經過今次,michelle都認識大家多左一d勒~畫body outline,阿kat話做咩我咁訓身wor~因為我成個人趴左響度draw~仲有呀,cyrena個d會意圖,真係勁........經典既有"死板"同埋盲目~死=棺材,板=一塊板~一隻眼旁邊加一個交叉就係盲目~哇哈哈哈~~無眼~咁我隻羊都好過佢~笑爆咀~magic ant都有d人loading同埋會雲遊架~哈哈哈~不過一定既,我又覺得~
michelle傻左~哈哈哈~~仲有呀,佢地話考完試入camp,又黎麥理浩~oh~~救命~不過我同cyrena都認為唔係camp site會開心d~即係長洲呀咁~可能無咁有限制,好規律咁~又有beach......可能我地較少玩營地facilities~我地like一班人together嬉戲下仲happy~~好啦~我睇下去唔去啦~哈哈哈~又入camp,就黎俾我daddy話~不過佢都無羊野既應該~不過今次個camp,我同左佢講我去左bbq~唔返home sleep~因為25-27th先去完~隔左一個星期又去~傻架~哈哈哈哈~~~
仲有呀,我wear短褲之嘛~又俾人話,菁菁唔like咁短既褲~佢地其他人都係呀~cyrena話唔鐘意見到著到咁短既人行黎行去~哈哈哈哈~我就無咩所謂呀~有d人就怕我冷~~唉,大家都咁高咁大,我都唔太mind~只係肥肥咁之嘛~不過我條褲側邊都開叉,話時話,都幾短~而德仔wear左條波褲入黎,就問我地佢咩look,哈哈哈~~去打籃球囉~帶長褲重嘛,我都認同~wincy無論sleep,個2days都無帶衫換~oh my god~cyrena wera左條睡褲,青蛙....咦,i dun like~我就爆佢去wild camp都要有一套sleep既衫,.咁重,麻麻煩煩~好彩唔係睡衣~否則笑爆咀~
>>January 9, 2005 at 6:49:21 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|