寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 3 月 13 日 星期日 【颳風】

<戀愛講義>
聊天 是增進感情....
約會 是多一點共同的回憶....
吵架 是多認識對方....並且學會和好....
親親愛愛 是享受甜蜜的氣息....
麻痺 是習慣的代名詞....突然少了會很奇怪的....
承諾 是證明這段感情要經得起考驗....
努力 是代表妳真的很在乎....
感動 是因為被愛....一點一滴滑過心坎裡....
付出 是因為愛不知怎麼給....不能不求回報..但也不苛求!
真心 是因為真愛不容易來臨,一但來,就該真誠地去把握!
痛苦 是絕對在乎的表現...沒有是很不尋常...有了又很苦!
自私....難免嘛....不然怎麼叫「最愛」....
珍惜....ㄟ... 是因為怕失去....所以呵護著..視之為奇遇!
冷淡 是因為正在沉澱....可是不要沉過了頭嘍!<to be continued>

尋日係我二家姐生日,佢仲帶狙好多手信返黎添....佢去左macau呀~

OH~SANDY,你睇唔到我個look係你既損失,等我有心情先再著啦~知勒,我會早d sleep~不過一直都未做到,星期一,二...唉..又起唔到身~係囉,你轉左timetable,我地少見好多架勒~真係有d唔開心~不過我都好耐無swim~唔得,我一定要swim返~cecilia,hehe,時不時都有你個名,係咪好開心呢?成日都係個個look,大家會悶架~不過我都會得閒著下~wenwen話我都係一時時咁wor~咁我有唔同型象架嘛~

見到phyllis帶con,ok呀,無咩特別,我都好期待cyrena帶~cyrena話星期六,日唔見我,覺得好怪wor,因為平時我地都成日見~哎唷,唔好咁掛住我啦~kakakaaka~~我掛住sandy多d~hehehe~咁耐無見~

又講下個南丫島個個camp,個個係黑夜探洞,唔用電筒,黑漆漆,要自己摸返條路出黎架~好得意架~有分叉路...睇你行邊條~仲有呀,講開臍環,佢地幾個男仔都響度互睇肚臍呀..真係o丫~又討論咩肚臍係靚呀~佢地傻架~仲有呀,入面營舍有一個負責人,叫王sir,佢好似唐英年,好爸爸feel,又慈祥,成日微笑,身型又好~哈哈哈~~佢有時都會睇下我地活動既情況,佢睇黎都好like歷奇既活動~我地好衰呀,當我地進行緊活動,見佢踩單車上黎,又好似好輕鬆咁say hi,佢走左,我地就話佢,可能當我地見唔到佢既時候,就係咁喘氣,哈哈哈~~kenneth sir都好愛護大自然~good~我都好like大自然~響玩飛索既時候大叫左,咁我唔駛特登搵日去郊外大叫lu~hehehe~~我想叫好耐勒~

星期日無去童軍~知道兆偉因去唔到camp,發阿媽脾氣,又晦氣唔做副主席,就係咁,佢被罰~cyrena話好心痛呀,不過,兆偉成日發mummy脾氣唔o岩呀,所以我覺得罰得好~要兆偉知錯,否則太仁慈,受罪既唔係我地,而係佢阿媽~知道佢地圍埋一齊唱歌,都幾warm~阿棠話,我地有咩問題就直接問,唔好我地又望望下佢,又私下discuss wor~hahahaa~~因我地之前研究佢同佢gf既介指係咪一樣嘛~哈哈~佢話係一對黎架~阿棠做到3月尾就唔做lu,oh.....會掛住佢架~佢咁搞笑~cyrena話要date佢食餐飯~哈哈~都好呀~之後我扮阿棠"你約我呀?"cyrena好大反應咁話"發夢啦你"....又係佢自己約人,人地講返事實,佢又reject~哈哈哈~搞笑~

4月2日有camp,得一個位,我同cyrena其中一個去~我就唔去,叫cyrena去,我第二日入~咁我又得知dennis唔以童軍身份入,我就問我可唔可以咁~edmund話俾cyrena知,叫我唔好第二日入,因為佢地都好早出,cyrena就好醒咁問,如果我跟cyrena夜晚入呢~佢話要問下,不過阿棠搞既,應該無咩問題,可能迫d~不過我同cyrena孖舖都無咩野既,個次佢同我大被同眠,都話要對我負責任~今次佢都會對我負責任架勒~最後,我同cyrena都唔可以分割,哈哈~~edmund問黎都無用,最後搞搞下,我都想一齊入~但我又唔要自己一個~

我同cyrena仲響度好天真咁think,我地dinner,breakfast,lunch,床都可以share~我同cyrena係一體既~佢唔得閒既時候,我代佢~咁咪得囉~hahahhaha~~~當見我唔到就得架勒~其實我好想知個camp玩乜,有咩玩~睇下見唔見到阿邊個嘛~kakakaka~~我地依家唔要edmund架勒,有好多野,我都想直接問阿棠~成日叫edmund傳達,真麻煩,不過佢又係我地既阿head~要respect佢~要問阿棠拎電話先得~不過唔知有咩用~kakaka~~因為呢個camp,我就覺得有需要勒~oh...睇下點先啦~

今日023無人,唔見michelle,有d失落~今日叫左cyrena陪我trade野,俾個個人嚇死~講講下野,突然響我身邊出現~真係俾佢嚇一嚇,因我好專心咁同cyrena talk~我要認真study勒~test勒~唔得呀,我要認真d呀~拎左成績表,整體跌左少少~不過英文進步中~law應該俾exam拉低左~估唔到account有70~不過我都響credit既位,我要keep住~yr 3一定要仲努力~

>>March 15, 2005 at 5:37:07 PM GMT+8


2005 年 3 月 13 日 星期日 【颳風】

[最動人的承諾]

唔係果D係人都講得出口既海枯石爛、地老天荒 .....
以下只係一篇好短既醫生手記文章(區樂民醫生),但已經足以令人雙眼通紅鼻酸酸 ....

有一位老婆婆, 個子唔高, 但係好肥, 行路既時侯需要拐杖支持。
每隔兩個月老公公都會陪老婆婆到醫院覆診, 因為老婆婆患有高血壓。
某夜, 老婆婆左邊身麻痺入院, 經過電腦掃描顯示右腦出血。
我如實話比老公公知, 佢無出聲, 只係無奈咁望住我, 淚水已經湧現。

第二朝, 意料之外, 老婆婆既情況唔係想像中咁壞, 而且頭腦清醒。
入院之後既第五日, 老婆婆問我: 呢兩日伯爺公點解無黎探我既?
一個實習護士話比我聽, 早兩日老公公突然心肌梗塞, 住左響對面既男病房。
兩老無兒無女, 最親既都只係姪仔。
今日, 姪仔帶左兩樽果汁黎醫院, 先去探老公公, 再去探老婆婆。
過左幾日, 老公公既病情剛剛穩定, 就嚷住要出院照顧老婆婆,

經過一番溝通之後, 主治醫生諗左一個折衷辦法 :
首先老公公換番自己既衫, 坐住輪椅, 由工友推到女病房門口,
而為左安全起見, 醫生護士都要跟埋老公公一齊 ....
老公公蹣跚地企起身, 手執果汁, 走到老婆婆床邊 : 買比妳飲嫁。
老婆婆嗲起黎 : 呢幾日唔見你既伯爺公, 咩事呀 ? 病左咩?
老公公微笑 : 唔係呀伯爺婆 ... 姪孫結婚啦, 我要幫佢打點一下嘛。
呢一個, 係我咁耐以來聽過最動人最感動既一個謊話。

人生就好似變幻莫測既天氣, 雖然可以預料, 但往往都出人意表 ...
老公公既心臟日復日咁康復, 準備出院那天, 病情突然惡化,撒手塵寰。
姪仔辦理完死亡證明之後就黎搵我, 要求暫時唔好話比老婆婆知,
因為老公公死前遺言 : 照顧伯爺婆, 唔好話佢知我既事, 唔想佢受剌激。

呢個時候, 無一個在場既人唔感動唔流下眼淚, 包括我 ....
當日我巡房既時侯老婆婆又問 : 伯爺公D果汁喝晒啦, 點解佢又不見人?
護士強忍眼淚 : 妳唔記得左咩? 姪孫過兩日結婚啦! 老公公要幫手嘛。

第二朝清早, 我發覺老婆婆床頭多左樽瓶果汁, 聽到護士同老婆婆話 :
老公公剛黎過, 佢見妳訓得咁甜, 唔捨得叫醒妳, 放低果汁就走左啦。
當護士一轉身發覺我企響度既時候, 立刻雙頰通紅。
我微微一笑,拍左佢膊頭一下, 慶幸佢果顆愛心, 不為歲月冷卻。

當日下晝, 護士長察覺坐響梳發對住窗望風景既老婆婆無左呼吸,
我迅速跑去一手抱起老婆婆 ,再聯同護士將婆婆放上病床急救 ...
搶救二十分鐘之後, 我宣布失敗 ....

我一邊寫報告記錄, 一邊諗起「陪著你走」既一句歌詞 :
如果, 走到這世界邊端, 我倆已是無力前行,跟我一起飛去.....

護士長走過黎同我講: 估唔到妳咁大力,一手就可以抱起老婆婆。
我只係報上微笑, 因為我已經唔想講任何野, 我怕我忍唔住眼淚 ...
老婆婆的確好肥, 但係好輕, 因為佢既靈魂已經跟老公公飛走左啦.....

"愛" -- 雖然只係一個字
但係無人亦都無野可以具體咁解釋呢個字 .....
正如糖好甜, 花好香 ..根本無得解釋, 要用心同親身體

>>March 15, 2005 at 6:08:31 AM GMT+8


2005 年 3 月 12 日 星期六 【乍雨乍晴】

英文吵架109句:
101. Don’t waste my time anymore. 別再浪費我的時間了!
102. Don’t make so much noise. I’m working. 別吵,我在幹活。
103. It’s unfair. 太不公平了。
104. I’m very disappointed. 真讓我失望。
105. Don’t panic! 別怕!
106. What do you think you are doing? 你知道你在做什麼嗎?
107. Don’t you dare come back again! 你敢再回來!
108. You asked for it. 你自找的。
109. Nonsense! 鬼話! <finished>

<續><南丫島2日歷奇營>
之後,我地上山,去探洞呀~呢個反而我唔多驚~行左落去摸摸下,就會搵到d路~有時係由d聲引我去~我聽到,august,kimmy把聲~其實,落到,我都有think過自己會有咩感覺,有咩think~點知,我無野think~只係好似見到前面一大片黑漆漆既地,唔係實質咁窄~不過一落到去,有d焗,都怕無氧氣~不過阿sir話10min到,我都信既~不過好想去亂闖一下~阿葛同發發死都唔上黎~哈哈~唔該晒august既勞工手套~michelle都有問我上左黎未~佢都擔心我架~不過山上好凍呀~又見到小白同小黑又走上黎同我地一齊~死人阿ben走去我後面擋風~都唔知係咪男仔黎架~

我著左一件衫,不過有條頸巾好好多~落山,好多謝阿hong咁take care我~有時都唔好介意入邊組,盡情enjoy同相處就可以了~大家都好想快d take bath,sleep呀~不過,細ryan,hong,august,kimmy,我,felix sir就傾到0400先sleep~felix sir好似唔駛sleep咁~佢仲帶左部note book~佢話要響度download返一d野wor~不過佢唔知做咩死左黎我地間房,可能年紀相約啦~不過佢部note book放d video又真係怪d既~應該唔係想溝女掛~felix sir都有好多野講,估唔到大家同年紀,佢既經歷係咁多~

佢講左佢對家人好啦,講左學師d野啦,以前工作,依家既工作,考山藝既野,紋身,好多自己既野,part time呀,如帶camp等~佢又玩好多野,係swimming教練,又有山藝三級,又踏單車,打basketball,攀石,田徑,獨木舟三星,佢都真係玩得幾濫~又話想做潛水教練~玩水好呀~我鐘意水多過山~講講下,又講到健身教練~又講到"cool"牙~又問下我地第時做咩呀咁~好似咩都傾一餐,都幾開心~問我地仲玩唔玩攀石,我就好直接咁話唔玩~佢問點解,爬到上去無滿足感咩,我再俾多次打撃佢(cyrena教既),我都未爬過上頂~oh....點解~怕高,同埋無安全感,我寧願爬天然石~傾到hong想嘔,我地就散,俾佢休息~其實我一早就好想sleep~不過又八卦~

一班人響一間房,都幾開心~好懷念既感覺~我都好想同班蟻仔都係咁~Image hosted by Photobucket.com阿葛葛既睡姿好可愛~有睡夢小天使同埋我係一朵花~哇哈哈哈哈~細ryan同輝輝把口都幾衰~哈哈哈~~而我,就因為玩左呢d歷奇camp,搞到我情勢高漲,咩都講,又唔怕醜,咩都敢玩,大擔左,死就死,豁出去~哈哈哈~~有咩think到就講,真好~呢一個就係進入狀況既我,投入既我,我既另一面~個感覺好好~真係好開心~

第二朝~hong同細ryna唔多舒服~可能冷親,不過玩完之後又無事~可能真係太好玩勒~我地食完早餐,又分2 team人去玩飛索過河同埋攀石,abseiling~我地玩左過河先~我唔驚呀,因macau玩過,最怕半路停左,進退2難~不過阿sir越玩越加得多野,令到我地玩得舒服d~不過benny就慘d,做左白老鼠,下半身濕晒~hong個組又玩得快過我地,死人細ryan,澄同埋輝輝走過黎睇...到我嘛~不過好勇咁跳左落去,叫下先,開心d,之後好努力咁爬返上岸~呵呵~michele問我有無事,當然無啦~不過濕左一隻腳,條褲闊得滯,濕左d,不過無過底線~crazy個組,多數用自己努力爬,唔似得我地咁~哈哈~kenneth sir教我地將2隻腳放上去,慢慢行,都唔得既,好辛苦~仲搞到阿wing用左好多力~哈哈哈~

我都唔想用太多力~哈哈~~~好累架嘛~michelle途中自己返去個時,俾小白吠呀~而我同kimmy又想上去拎手套同埋去toilet,見到michelle,就陪同michelle上去~之後都無吠lu~大家休息左一陣,我地就去玩攀石,abseiling~初時爬上去都有d難度,之後就好好多~多謝benny同埋fiona既鼓勵,fiona話:做得幾好,再嘗試,起碼肯試"我想快d玩完,趕住走,我係第3個爬上去~abseiling,都仲係有d驚,唔敢向後坐,felix sir拉一拉我,坐左,無離心力,覺得自己大膽左,開心~之後好小心咁行落去,無大字型,無失平衡~我都用好大力咁捉條繩,放自己落去~hehe~

大家未爬既時候,就響度talk及eating~真寫意~我知道佢地個組好嘈,felix sir叫佢地靜10min,可以既話,就請佢地食chocolate~哈哈哈~fiona話,august一掂條繩就落雨~哈~唔知august玩飛索會點呢~benny都半身~august會否全身呢?哈哈~咁當然,佢地係半身jei~因我趕時間,玩完我就走先,見到佢地已經返左去~我好努力咁填問卷~又走黎走去~細ryan話我好努力~哈哈~對呀~我又好開心咁同佢地分享我既喜悅~佢地話,我點都玩得俾august好~雖然唔太明佢地咩意思~不過我都好開心~開心在於自己都做到~同埋佢地見到我開心,佢地又開心~

我同michelle趕1445既船~走先~michelle話細ryan既樣好得意,好似好擔心咁~又話菁菁個樣好靚,好可愛~佢個d動作,哈哈哈~佢怕黑呀~一路上,我地都講下今次個camp~我地無食豆腐花呀,阿葛~你好少分享自己既感受,估唔到你公開留言~不過我地食左串燒~又撞到ky sir~唔記得還key,又叫ky sir落黎搵我地~阿sir身邊有個女仔添呀~呵呵~

陪米雪等埋蔡生,我就走lu~不過由於我返到home都見童軍個邊差唔多完,我就back home,收拾一下,同cyrena傾完,我就好快咁sleep左~不過真係好滿足~好開心~唔知你地又感唔感受到我個份喜悅呢~多謝michelle~應該無咩漏掛~有漏既later補打~Image hosted by Photobucket.com

>>March 14, 2005 at 7:29:37 PM GMT+8


2005 年 3 月 12 日 星期六 【乍雨乍晴】

英文吵架109句:
091. I can’t believe your never. 你好大的膽子!
092. You’re away too far. 你太過分了。
093. I can’t take you any more! 我再也受不了你啦!
094. I’m telling you for the last time! 我最後再告訴你一次!
095. I could kill you! 我宰了你!
096. That’s the stupidest thing I've ever heard!那是我聽到的最愚蠢的事。 (比爾蓋茨常用)
097. I can’t believe a word you say. 我才不信你呢!
098. You never tell the truth!你從來就不說實話!
099. Don’t push me! 別逼我!
100. Enough is enough! 夠了夠了! <to be continued>

呢個<歷奇無限野外鍛鍊計劃單元三之南丫島2日歷奇營>真係好好好開心,響咁多個小時裡面,我無一刻既感覺係唔開心既~所以我覺得好滿足~真係架,分分秒秒都咁開心~好多謝大家~有michelle,kenneth sir,fiona miss,felix sir,ky sir,hong,細ryan,葛,發發,輝輝,滔,abe,澄,august,倫,wing,ben,benny,kimmy,琪琪,皮皮,我~好耐都未試過咁正既感覺~真係好正、正、正。

一早就執晒d野~響度搞下電腦,點知收到michelle既urgent call~佢拎好多野,同埋要娃娃菜,我即刻叫左阿may去buy~佢仲buy左印尼小食俾我,呵呵呵~不過唔記得食,俾august拎左,咁就請佢試下~我落左樓下meet阿may,點知唔記得拎錢就上返home拎~就係咁,去到中環麥記,米雪都走左~眼見已經遲到,響IFC又lost左,好彩,最後都知點行,起勢咁跑,仲撞到輝輝,好彩,趕得上~唔好意思呀~遲到~

黠知琪琪同皮皮趕唔上,就叫左ky sir等佢地~我地一行人就同felix sir上去先~越行越大雨,我就拎左件便利雨衣出黎,點知俾佢地笑~Image hosted by Photobucket.com我地有去食豆腐花~開心開心~abe,澄,kimmy,發發都同我一齊坐~佢地話我似一個藍色既波咁~一路行,因為熱,都有出煙呀~佢地去toilet,我去避雨,又俾felix sir串~阿葛話個時有相機,必定影左先wor~哼~Image hosted by Photobucket.com原因都唔係件雨衣,係配合埋我副甩色眼鏡~呀...佢地找死呀~一出戶外既game,我都帶住我既藍色雨衣~呵~佢地話我好得意~

哦~唔駛宿營,好開心,因好凍嘛~我地休息一下就玩下warm up game,挑戰掌門人のA字架和鬼馬木頭車~因為時間關係,我地個組只係玩左A字架~係要搵個人上去,A字架既尖係態度,左邊係技巧,右邊係智慧~如果呢3樣野唔配合,個架就無可能郁到~HEHE~我地好快玩完,去左睇佢地玩木頭車~阿葛既底線濕左呀~佢地都無玩到A字架,我地就分group玩高空浮木同埋笨豬跳,bungy jump~呀...浮木好累呀,做belayer,因d繩濕左,好難搞,要好大力,又搞到我成身泥~揸繩,企響度都好累~玩既初時仲落雨,好辛苦,我地要抬頭睇住.....有時d雨水響眼鏡都睇唔到~我又好凍,凍到震呀~

玩個時,好驚,咁高,又郁郁下,爬上去個時,都唔知點企架~發發叫我放手feel下先~feel完都幾無安全感~ky sir叫我座企,向後,咁即係靠belayer,好快,我都完成左~佢地話我行得定,即係無咩失平衡,咁當然啦,都唔係靠自己~我都無咩捉繩~kimmy好搞笑,失平衡都可以企返正,無跌,好~琪琪就係咁叫媽咪(之後既game,佢都係咁叫)皮皮又成日叫~wing又好搞笑,大家叫佢響上面玩體操,又小跳步,又360度轉體~哈哈哈~佢又唔肯fall,felix sir就係咁搖木,務求佢快d fall~不過阿wing好叻叻架~benny響上面綁鞋帶~哈哈~我係行先驚,fall都無咩野,因之前都fall過,知無事~發發教左我地"卒卒卒"咁行...好似跳舞咁~哈哈哈~好多左阿hong叫大家唔好嘈我,因為佢地會令我分神,仲驚~阿hong咁知我性格既~哈哈哈哈~不過好多謝大家既支持~尤其是實質既提點~

之後,因時間關係,大家食左dinner先再玩~佢地好勁呀~阿滔買左好多丸,我地又有好多罐頭呀~好full~果然係豪華團~michelle同葛葛響出面用cook set煮野食~michelle話佢地talk about男女拍拖既問題~哈哈哈~送唔送女朋友返home既問題~哈哈哈~~女人,都係口不對心~男人,都係要細心一點~唔係唔送,最怕送完無車返home~哈哈哈~我記得有一幕,我求其放左d野響一張檯上面,細ryan話,你係屬於個邊架,就拎左我d野去佢地個邊~哇,好開心呀~無被忽略呀~yeah~佢地食野又預埋我呀~呵~一班人一齊sharing係一件好開心既事~

因我件衫胸前有2撻野,august好直咁話我~哈哈~有時佢都幾可愛既~abe又好得意,扮晒野掂我dirty個度~非禮我呀~仲不停咁掂,話:呢個圖形幾得意wor~找死,估唔到佢咁多手~阿澄係大喇叭黎架,講左俾佢知felix sir係83年,佢即刻向住阿sir大叫,你83年架咋,咁後生?搞到阿sir唔知俾咩反應佢~哈哈哈~不過阿澄有咩就講,有咩就問,真係friendly同open~好易同人熟呀佢~有d似cyrena~不過感覺唔同~食完,到我地玩bunji jump~唔知做咩,我好勇,開始大膽左,我係第一個女仔跳架,佢地仲話我跳得好,因我攬住條柱之後個頭先放埋去~呵呵~不過點都爬唔到上去,要用神奇力量,即係佢地用力拉繩,我就努力地爬,用左2次神奇力量之後,就用到木條敲條柱,表示我完成任務~

呵呵~~michelle都好surprise呀~因我大膽左~kimmy都係咁講~我同發發discuss過,如果唔著鞋可能好d,我地d肉可以啜實d~因為真係好難~阿倫好搞笑,think住跳高d,就唔駛爬得咁辛苦,點知...一滑就滑左下來~我地即刻大笑,阿wing仲串佢,咦,乜你依家仲低過我跳個時既~哈哈哈~~發發都係咁滑下來~依家可能同呢組既人熟左,所以都無咩所謂lu,同埋有發發,benny,kimmy,有熟d既人會開心d~所以同佢地相處得幾開心,都有吹下水~我跳完,michelle仲即刻打俾菁菁~哈哈哈~過返黎既時候,要放晒手,都幾得意~被高檯上既人拉住~我都有諗過,跳過去既時候,會攬唔到~不過,我視察過,跌下去都唔駛死,同埋我知道個流程係點,都幾放心,同埋完全相信左d繩~咁當然,都要自己小心,唔好完全靠d繩~因都有危險~跳個時,我都俾左幾秒自己settle一下~好開心,有勇氣,跳左~

跳完,好自然咁想走去阿hong佢地個組~因為好開心,想同佢地分享~又得知,august一玩親d乜,就會落雨,所以佢地都唔係咁想俾august玩~哈哈~都係玩下jei~felix sir叫michelle玩浮木~當然唔得啦~一定俾我地罵,出到去又俾大家罵,醫生呀,蔡生呀,菁菁呀~全kc既人都會話佢~做咩要攞苦黎辛~哈哈~有時fiona miss都幾好~佢把聲又清脆,又得意,有時又認真,有d steps佢唔俾我地miss既~好好人呀~kenneth sir讚我地好乖呀~佢都同michelle分享左一d其他學生既野~有d學生都幾不知所謂架~我地又嚴刑迫供,問kenneth sir係咪同fiona有野~hehehe~問埋fiona既細佬felix都無result~hehehe~不過佢shy呀~我地好曳呀~哈哈哈~同佢地打成一片~

好啦~呢篇打住咁多先~

>>March 14, 2005 at 6:18:52 PM GMT+8


2005 年 3 月 11 日 星期五 【乍寒還暖】

<續>日本睡眠研究:7小時最養生 睡太多易死
<續>飲食注意事項提醒:

6.生菜類食物可多攝取,對肝臟的疾病改善,及天然酵素補充的最佳來源。生菜一週最少四份,過午前吃為佳,國人對生菜的印象是“太冷”了,生菜在早上屬陽性可多吃,吃對時間就沒有太“冷或寒”的問題,晚上則多吃屬陰性的大白菜、白菜、高麗菜,根莖類的蔬菜--地瓜、南瓜、竽頭、胡蘿蔔等。 一週每人儘量吃到4份的五穀根莖類食物,才會有能量。

7.晚餐綠色蔬菜不宜過量,尤其是更年期、新陳帶謝異常者,易刺激交感神經旺盛而導致失眠、內分泌失調。晚上亦不宜吃水果減肥餐也會有上述之症狀。

8.健康減重、高血脂症、高體脂肪率,飲食注意事項:
A.餐與餐之間,不間隔太短或太久的時間才進食。
B.一次吃的量,不吃十分飽,也非少量多餐-無形中增加攝取量。
C.吃飽後不隨意吃零食,尤其高熱量、高油脂類、甜食、飲料。
D.定時、定量習慣--多吃纖維、蔬果、少油、少鹽、少調味的食物。

9.腸胃病的患者提醒:腸胃不好的體質不會很好,免疫力自然降低,幽門桿菌感染機率升高,自然產生潰瘍現象,為關係密切。腸胃病的引起原因很多,例如:習慣性腸胃炎、情緒性腸胃炎、肝炎性腸胃炎‧‧‧等。 腸胃道之保健在飲食習慣上要配合的:餐與餐之間不間隔過久或一次吃太飽、辛辣食物要控制、太冷太燙不吃、油脂及調味過重不吃,粗纖維的食物減少(韭菜、韭黃、洋蔥、芥菜、豆類、蛋類、奶類、紅肉類)易產生胃酸分泌。可多吃膳食纖維類食物例如:鳳梨、香蕉、芒果、小黃瓜、萵苣、甜薯(豆薯)、牛蒡、山藥、南瓜、芋頭、五穀雜糧類的為非常優質的膳食纖維。

10.易結石體質少吃菠菜豆腐湯、蔥拌豆腐、過量的豆類製品、可樂、碳酸飲料,成年人-150公分 50公斤 每天喝水至少 2500 cc以上,以不冰的為選擇。 尤其有尿酸、腎鈣化點、尿路結石、膽結石,以上異常者更需注意喝水量。水份量每天不要少於2500 CC最好,持續運動也是幫助代謝的好方法。

※食物沒有好壞,可選擇多吃或少吃,宜中庸之道-過與不及都不好。

三‧作息的習慣養成,早睡早起是千古不變的定律。過去的文明病較現在少,此項為重要的影響之一,現代人白天的忙碌,下班後難得放鬆,就一直放鬆到隔天早上再開始緊繃,晚上不是在外流浪,就是在家照X光,並非真正休息。作息不正常易導致多種慢性病:高血壓、肝炎、皮膚病、免疫力降低、學習力降低、記憶力減退、癌症。如果無法早睡,只要隔天早上的鬧鐘轉提前1小時起床,晚上就會提早1小時睡覺,慢慢調整自然養成習慣早起。
<to be continued>

>>March 12, 2005 at 4:34:21 AM GMT+8


2005 年 3 月 10 日 星期四 【綿綿細雨】

英文吵架109句:
081. You’re impossible. 你真不可救藥。
082. Don’t touch me! 別碰我!
083. Get away from me! 離我遠一點兒!
084. Get out of my life. 我不願再見到你。/從我的生活中消失吧。
085. You’re a joke! 你真是一個小醜!
086. Don’t give me your attitude. 別跟我擺架子。
087. You’ll be sorry. 你會後悔的。
088. We’re through. 我們完了!
089. Look at the mess you’ve made! 你搞得一團糟!
090. You’ve ruined everything. 全都讓你搞砸了。 <to be continued>

西廂奇緣,happy ending~~good~~hehe~~又想喊左一次~

與阿葛都體諒到做主席既苦~不過似乎,我被他們疼多一點~

今日,太無聊,拎左michelle條米米蟲,扮彈吉他,響度唱歌~哈哈哈哈~~good~~激死左佢地~

好焗既天氣,因為落雨,又凍返,唔開心,南丫島之旅,人地expect有陽光,玩得開開心心架嘛~不過都有d緊張,似乎有游繩同埋咩High event/ challenge course 高空障礙挑戰有d緊張~我怕高~內容包括Orienteering, locating the campsite 野外定向及尋找營地;Problem solving exercise 解困練習;High event/ challenge course 高空障礙挑戰 ;Tyrolean traverse across a valley 飛索橫渡山谷;Rock climbing and abseiling 攀石及沿繩下降;Caves adventure in complete darkness 黑夜探洞;Debriefing 總結;Data collection 數據收集。可以去<歷奇無限野外鍛鍊計劃>睇下~

同左august佢地share野食~其實大家date埋一齊出發,一齊分享食物,係開心d架~同埋我要癡住michelle,佢有好多snacks呀~

尋日michelle呻呀~話我唔理佢呀,一陣無人陪佢食lunch呀~所以我今日特登問michelle去唔去食飯,因丁丁整左咖哩返黎,所以佢都留校食飯~~哈哈~~都幾好味呀~~不過只係食左一粒著仔~原來係特登搵人返大陸拎返黎既~呵呵~丁丁一話特別,大家都話係咪自己種~~哈哈哈~~michelle好開心,估唔到丁丁咁關心佢~哈哈~~

未放學我都走左去023,因為太悶~等下,吹下水,唱下歌,就上free-booking,print日記~呵呵呵~都係手動好d~d printer short short地~佢地今日growth camp營前會,唔知佢地點呢~哈哈哈~~

咦,童軍有camp去,不過得一個位,我叫cyrena去~唔多想去~因成日去camp~頂多第二日入去搵佢~如果見到童軍仔,就要report勒~哈哈哈~~不過我想知多d個camp既detail多d~~

依家唔知做咩,11點幾,隻眼就好乾~好似就黎恢復返我早睡早起既習慣~哈哈哈~~

大家等我返黎呀~~好耐無見carmen仔同埋pc-sandy~尋日就date左cecilia一齊take mtr返home~yeah~都好耐無見cecilia勒~~

>>March 11, 2005 at 5:08:54 PM GMT+8


2005 年 3 月 9 日 星期三 【微冷】

英文吵架109句:
071. You’re such a! 你這個婊子!
072. Stop screwing/fooling/ messing around! 別鬼混了!
073. Mind your own business! 管好你自己的事!
074. You’re just a good for nothing bum! 你真是一個廢物!/ 你一無是處!
075. You’ve gone too far! 你太過分了!
076. I loathe you! 我討厭你!
077. I detest you! 我恨你!
078. Get the hell out of here! 滾開!
079. Don’t be that way! 別那樣!
080. Can’t you do anything right? 成事不足,敗事有餘。 <to be continued>

今日,同左sarah同埋阿冰去左唱k,2小時,都已經好累~hahahaaha~~之後去左023坐下~

今日大家都好大驚小怪~hey....我著過裙仔啦~今日只係多左一頂帽~同埋露出左我平時都用頭髮遮住既耳環~oh.....wenwen問我做咩轉look?其他同學都係~cyrena話我似中四~michelle問我做咩著得咁靚~ida同angel都有讚下我~細ryan同菁菁就"哇"一聲~問我做咩著成咁......大ryan話我型呀~魚魚都係讚我既~丁丁同阿倫...好似被我嚇親咁~oh.....好奇怪呀佢地~

我覺得我近期感性左~好多內心既分享~響義工方面~我地原本有個義工分享會,基於種種原因,擱置左~但係...突然之間,我想做返~今次係拍video~目的係推動義工服務及化解大家對唐氏會員既誤解~推動義工服務既宗旨係"生命影響生命"同埋"共融"~我好相信,大家真誠既內心分享,會令佢地做義工既熱誠增加,因為人都係感性既~我見有2位同學想做義工,點知驚唐氏會員,我就叫celia去sharing一下,呢一個就係"共融"既目的,我地唔係serve佢地,而係同佢地一齊經歷,成長,發揮大家所長,然後將佢地真正既一面傳揚開去,改變大家以前負面既睇法~

但係,呢2位同學似乎唔多領情~好似怕我地煩住佢地咁~celia打第一次,窒下窒下,再打,有人話佢唔響度~之後又打....停頓左一下之後cut線,celia個時都意識唔到係cut線~我就覺得好唔得,似乎有d人無一個正面既義工態度,我地呢個video,亦都可以做埋唸一樣野,我地要俾到其他人睇,點樣先係一個真正既義工~一個真正既義工,需具備d咩~我地要有一個榜樣~拍左video仲好,流芳百世,好多好多人都可以睇~好多人都睇到我地既分享~我咁感性,係因為我個一份熱誠返黎勒~蘇佩玲返黎勒~

同埋我溫柔左,平時d人唔明我講咩,我會炆,依家,我僧耐心地解釋~我要keep住~

欣賞阿瑩次爽朗~3月28日,我地去bbq+睇film~阿瑩都唔知有who去,就去~唔會問下magic ant仲有咩人去~我其實都好怕d人一拖幾~籐纏瓜,瓜纏籐~麻麻煩煩~

同celia傾電話,原本只係問下佢搵左個2個同學仔未,去唔去bbq同埋流程既野~點知,講講下,講左我,michelle同埋celia既一d野~佢了解左好多~that's why有我另一個大計~個一份心,個一份熱誠,依家好澎湃~celia問我係咪基督徒,因為佢接觸既christian好like sharing~係呀..我都有同感~我係一個唔返教會,無咩pray既christian~但係,我好專重我既信仰~michelle都係christian~celia問左我一條問題,點解我同michelle咁短時間,可以咁close~我又answer埋佢why我like佢~

係因為,佢對學生既一份熱誠,耐心既教導,佢係我既一個榜樣,係佢改變左我,係佢俾左我人生中另一個轉捩點,如果唔係佢,今時今日既我可能唔同,同埋我走左,唔會識到一班咁好既人~同佢咁close係因為一個人~令我同佢經歷左一段時間,走入佢既內心世界~佢鐘意我地,係因為大家都好努力學習,同埋用一份真心去對待佢,去關心佢~佢既付出,我地做多多野都未還到~人點樣待你,你就點樣待人~更何況,佢對我地咁好~佢既努力,佢既productive,佢既唔計較,佢既能幹,佢既笑,佢既憂心,佢既擔心,佢有明確既目標,佢既上進,佢既關心,佢既熱誠..都係我地既榜樣~都係好深深咁影響我地~佢對我地付出咁多,我地付出少少又算什麼?

當然,同佢相處,都有一定難度,都係挑戰,但係,都係一個人生中學習既部份~佢既性格好易捉摸到~佢既真,令你唔可以抗拒~佢既熱,融化左大家~當然,人都係有缺點~但我體諒~佢,michelle,真係影響我好多~係真架~佢好為我~指出我既弱點,令我加以改進~指出我既長處,令我加以發揮~所以,michelle,你,當然響kc有一定作用啦~呢一d,全部都係我真誠既分享~我呢份人好真,所以,都因為咁,同michelle成為朋友~佢唔鐘意人地呃佢,佢鐘意人地既真~

我好proud of自己感性既一面~因為有時我講d野,真係好顫動人心~哈哈哈~~都幾touching~因為我有一顆赤子之心~唔造作....就可以touching d~~同埋願意同人分享~

乳酪同學short short地~今日係咁撩我玩~又成日搭訕~仲有呀,佢整我對鞋,我好遲先發現~佢好叻架,好勤力~佢都幾願意幫人,成日同我鬥咀~哈哈哈~~我都幾開心識到佢~yeah yeah~~同呢一班既人close左,都幾開心~unexpected~

>>March 11, 2005 at 4:26:05 PM GMT+8


2005 年 3 月 8 日 星期二 【炎熱】

英文吵架109句:
061. What a stupid idiot! 真是白痴一個!
062. I’m not going to put up with this! 我再也受不了啦!
063. I never want to see your face again! 我再也不要見到你!
064. That’s terrible. 真糟糕!
065. Just look at what you’ve done! 看看你都做了些什麼!
066. I wish I had never met you. 我真後悔這輩子遇到你!
067. You’re a disgrace. 你真丟人!
068. I’ll never forgive you! 我永遠都不會饒恕你!
069. Don’t nag me! 別在我面前嘮叨!
070. I’m sick of it. 我都膩了。 <to be continued>

近排既我,唔知做咩咁眼淺~頭先睇<心花放>好感動,所以又喊左~近排唔知做咩咁感性~

今日難得既day off~good~好想出去,但無咩動力,cyrena佢地響大陸考察完,返左kc,又話去buy ticket,咁我又出一出去~~哈哈哈~~今日好清醒~亦都好無聊~無聊到打俾佢地,聽下佢地把聲~仲叫細米"meet"左菁菁一下~哈哈哈~

估唔到今日無人響023~michelle要自己lunch~fashion and textile既同學去考察,我又day off~菁菁佢地無返~大ryan佢地去參觀~~oh....咁得意~

講下<愛上女主播>邊一d劇情,我覺得好感動~
1.善美做dj,做做下突然無聲,原本與善美鬥氣既師兄,因為都係太愛善美既關係,都有扭開收音機聽,見無聲,即刻大u-turn返去電視台,抱善美去醫院,善美病到暈左~成晚陪住善美呢~因咁o岩daddy工作中,趕唔切返去~

2.師兄叫善美出席唔知咩酒會,其他同事都會去既,其實個段時間佢要工作,咁師兄叫佢放工後去,仲送左一套衫俾善美,師兄介紹善美俾daddy識,事前善美叫師兄唔好開玩笑,如介紹佢係女朋友,未婚妻之類~點知佢好佻皮,打蛇隨棍上,真係介紹佢係未婚妻~~哈哈~激死善美~

3.好彩佑振哥話俾師兄=尹翔襗知,其實善美好愛他,佢倆先可打破障礙,走在一起~因善美愧對師兄,要佢等咁耐,唔好意思再奢求與師兄在一起,良好過意唔去~師兄係用跑既去搵善美~

4.有時師兄對善美都用一d強硬既手段,如強硬地拖善美走~哈哈哈~

5.師兄送善美返home,見到善美daddy,師兄又佻皮,強硬地拖善美去見外父~哈哈哈~~

6.仲有30min就完佢地既撞車紀念日,佢地如果唔係師兄撞到善美,都唔會因此而相識~師兄即刻揸車搵善美,路上塞車,就用跑既去~~哈哈~之後就用5分鐘咁擁抱在一起~佢地係響英國倫敦識既~個時都會成日走在一起,一齊去遊玩~好開心~

7.師兄總會知道善美幾時喊,而作適當的安慰~咁當然因為佢地同在一電視台工作~

8.善美一有開心,唔開心既事,第一件事都會打俾師兄,師兄知道後,好開心,佢既努力終於得到兌現~

9.有一次善美唔開心,打俾師兄,點知佢唔響度,師兄一返黎,聽到留言,咩都唔理,即刻趕返公司搵善美~

可想而之,師兄係幾咁愛善美既呢~善美既率真,可愛,善良,誠懇係吸引人之處~就咁令人好喜歡佢~

不過世上呢d咁既愛情故事,都好少機會出現~而劇中另一段愛情,就無咁暢順lu~

>>March 9, 2005 at 3:13:36 PM GMT+8


2005 年 3 月 7 日 星期一 【炎熱】

英文吵架109句:
051. I can’t help it. 我沒辦法。
052. That’s your problem. 那是你的問題。
053. I don’t want to hear it. 我不想聽!
054. Get off my back. 少跟我囉嗦。
055. Give me a break. 饒了我吧。
056. Who do you think you’re talking to? 你以為你在跟誰說話?
057. Look at this mess! 看看這爛攤子!
058. You’ re so careless. 你真粗心。
059. Why on earth didn’t you tell me the truth? 你到底為什麼不跟我說實話?
060. I’m about to explode! 我肺都快要氣炸了! <to be continued>

知道michelle心情難過,知道爸爸既情況好嚴重,個心都唔舒服~michelle依家需要大家好強大既support~其實佢好需要每時每刻有人響佢身邊~你去叫一叫佢,就咁坐響佢身邊,都已經係好好了~明白到家人既重要性,因為只有家人可以24小時陪伴,而其他既人都會有自己既事忙,咁當然係迫不得已,唔係唔想陪,而係無能為力~米雪既心情,好理解~好多人成日見到米雪好多野做,又見佢身邊有好多人,所以望一望023就離開左,靜靜咁睇米雪既日記,默默去支持佢~不過,人係要實質既支持,睇到既支持~一個唔開心既人,又點會有心情去細想咁多野?仲嫌唔夠煩?

好理解米雪點解唔會將事情重覆再講一遍,因為一件事講幾百次,個一刻既心情都無左lu~亦都唔知從何說起~其實,心情,情緒,好多時候都係一刻架咋,過左.....就無個種神粹~米雪依家無左一種動蚱,佢好累勒~就俾佢歇下啦~佢唔係唔想再關心學生,而係.....呢一種都係好需要耐力,精神,鬥志...要好多好多~付出...都好費神,付出,都好費心思架~

做人,要多多想想對方~唔好太自我~一個關係,要互相體諒~好多野都好難,睇你想唔想做架jei~

我睇呢個<西廂情緣>喊左3次~第一次係當崔家就黎斬既時候,紅娘對小姐既一份真誠,忠心既愛護~讓我好感動~第二次,係紅娘為左俾夫人有燕窩粥食,工作到暈左,之後夫人終於明白紅娘既苦心,知道邊一個先係對佢地好,個一刻都係好感動既~精誠所致,金石為開~第三次係唔太清楚,唔知係咪紅娘同君瑞終於可以共諧連理呢~

我亦都係度煲<愛上女主播>既vcd~一口氣,睇左好多~我都想有尹翔襗呢個咁細心,咁體諒,咁花心思既一個男人~其實我好鐘意紅娘同埋善美既角色~皆因佢地心地善良~好識得為人著想~哈哈~我都有d似佢地~咁當然,人係無咁完美既~我都好想有一個男仔花心思去tum我開心,去追我啦,會分享我既野,有咩事都響我身邊,當我猶豫不決既時候,幫我解決左問題,幫我make decision,支持我,溫柔得黎又有小小霸道(CYRENA話唔係叫霸道,係佻皮,因為霸道係無原因既,唔講道理既,我同意)~哈哈哈哈哈~~通常電視既,都係好浪漫,都係好完美既~哈哈哈~令我地呢d傻傻地既人,充滿幻想~~

我都係一個好深情既一個人~因為我用個心去待人~我要多d體諒人~

我又響沖涼既時候,突發奇想~我有2個planning~放心~今次由我落手落腳去做~原意係發揮"生命影響生命"呢個精神~傻婆phyllis~不一定要將我同你地講既野,好傳神,咁表達返出去,因為我知道係好難既一件事~除非你都有與我同樣既感受,不過就算係咁,都唔可以做到好似我咁~所以,只要講重點就可以勒~其實我講大計既時候,我都仲係好激動~我要完成佢~

菁菁果然一語中的~所以,我都話一班人合作係好重要~可以互補不足~remind一d野~我地成日覺得唔妥,就係唔知唔妥響邊~就係菁菁既一句說話....對了~我地既服務對象,focus唔應該響佢地要唔要我地,理唔理我地~而係去睇下佢地唔同既性格,會做乜野,同邊個姐姐哥哥夾得黎,why~從而了解佢地,同佢地相處,經歷~咁先係共融~對........目的係要時常去儆醒,否則會忘記~

睇緊<愛上女主播>既vcd,突然想起phyllis~佢真係一個好女仔~因為佢好多事都為alex著想~alex應該珍惜~alex唔開心,phyllis就唔開心,雖然phyllis成日同我呻,我就成日好冷漠咁回應,因為我都係唔想phyllis陷得太深,我好希望佢錫自己多d~為人著想係好,但係都要愛惜自己,唔好無左自我(每件事,都有2睇既)~同一道理,我都係好錫phyllis既~為你好,先會話下你,俾多d意見你~明白嘛?

>>March 9, 2005 at 1:11:27 PM GMT+8


2005 年 3 月 5 日 星期六 【陰晴不定】

英文吵架109句:
041. I don't give a . 我才不管(理都不理)呢。
042. Don’t give me your ****. 別跟我胡扯。
043. Don’t give me your excuses/ No more excuses. 別找借口。
044. You’re a pain in the ass. 你這討厭鬼。
045. You’re an asshole. 你這缺德鬼。
046. You bastard! 你這雜種!
047. Get over yourself. 別自以為是。
048. You’re nothing to me. 你對我什麼都不是。
049. It’s not my fault. 不是我的錯。
050. You look guilty. 你看上去心虛。 <to be continued>

星期六,日都去左郊外玩~星期六一早,一家人就去左飲茶~有daddy,mummy,阿may,阿妹,細佬,2個家姐~原本預定0800~因大家都起唔到身,所以都係飲1000~不過我好頭痛,仲頭痛得好厲害,因為我想嘔~個肚又唔舒服,可能食得太雜~所以都食好少野~死人細佬......以為有daddy,mummy,就撒嬌,成日想食呢樣個樣~好彩都有我制止~雖然唔可以擋晒,但都可以阻止到佢唔好食得太多~不過佢個肚都漲住.....我已盡力了~我都唔記得有來過幸福樓飲茶勒~

返home take a rest~睇情況再睇下去唔去油塘~算啦~都頂得住,就去左~早d走~交低一d野~出發去荃灣~早左,琪琪佢地又唔準時~約左佢地第二度等~見到葛~我食pie & tart,剩下餅底既時候,我嗅....有d想嘔~可能個一陣油味~因我肚唔舒服~搭車..呆下呆下~都唔舒服架~點知玩完個program,無事~仲可以同佢地去dessert~都幾好玩呀,雖然都無咩難度.....哈哈~睇到咁得意既野呀~英軍既防空洞~都好乾淨,因為阿sir早我地去,之後堪察過環境,又整好d,等我地易行d~~佢本來來話可以加深難度,點知怕我地唔得,就set返低d...點知....又太易~哈哈~不過臨時加左d野,搵一條地圖無既路,返去一個地方~hehehe~~佢地好叻叻~~我就無咩腦~哈哈哈~尤其睇地圖.....多數靠阿葛~

其實我唔想入個組架~一來唔熟,二來唔鐘意阿ben嘛~不過有kimmy...要陪下佢~hong都有叫我入佢個組~通常分組,我都唔知自己屬於邊~kca已經一組~pc又已經一組~我唯有響另一組吧~個時都好無奈~我又唔會主動痴去一組裡面~好似好厚顏咁!另一個唔好既感覺,係食dessert個時,個時我都唔知坐邊..咁就跟菁菁坐,點知michelle話細ryan唔可以掉低emily,菁菁就叫我與benny坐....我當然無所謂啦~咁o岩,有一張大檯,轉過去時,我都唔敢坐先lu,都唔知自己可以坐邊~有時,都唔知自己咩角色,其實我好怕尷尬情況,阻到大家就唔多好意思~

因為好多時候,我都想就左人地先~成全人地先~顧慮人地先~pc-sandy,雖然,有時候都會知道你地一d事~但係,可能始終唔係pc,我個身份都係好尷尬既~因為團體既力量~有時,可能見到大家咁close,kca如是,pc如是,所以我都有d妒忌,而令我對magic ant都有不滿~點解我地無一齊既活動~點解無人同我一齊join對外既活動?等我都有一個伴,都有一個既定既group我一定join到~搞到我唔知情歸何處~可惜我又好想join戶外活動呢~有識既人就會去~

阿ben以為我係菁菁,以為有我響度,地圖個part就無問題,俾佢激死~佢好似剛剛考完山藝一級咋wor~另外唔想入呢組既原因,係因為無個識睇地圖嘛~都係我地個組,搞到大家好耐都未走得~唔多好意思~不過後來先知我地唔響個個位~唔怪得之,睇極都睇唔明~有d迷惘~阿sir好似話我地響碉堡架個時~不過有條路好得意..即係有d考驗,搵一條地圖無既路~hehe~出到去個時原來就係我地未上op個度,hehe~傻婆michelle見到我出黎就話:係linging呀,快d扶住啦~

咩事wor~~被label左~~哈哈哈~~人地都唔係咁無用之嘛~hehehe~~不過都好~哈哈哈~所以唔去考cert,就被人照顧多d勒~另外,有一度要爬架~好好玩~都唔係好難jei~大家都擔心august~haha~~阿sir話我地都關心佢架~同埋有人去探路,都係一件好事~都唔知點解,join佢地d活動,總會扭柴~今次好d,唔係舊患,係腳眼位,仲要唔係山路~而係起身,行既時候,落級...扭到左腳~嚴重d~再黎..同大家行馬路,有一個位,再扭過,今次係右腳~我做咩成日咁架...但係join edmund個d呀,camp quality個d義工服務既outing就無事~oh..no~~點解咁~

星期日~得到cyrena既morning call~good~今日去大埔沙螺洞~好好玩,好靚~俾佢地經歷下~唔係行平路,對佢地黎講,都有一定難度~係唐氏既童軍~不過d家長好贊成,因為俾多d野佢地try!大自然既境色,真係好靚,都令我好感嘆~我既相機不能拍下.....只好用腦去記~好好陽光~今日既感覺好好,同d家長close左~知道自己做咩....warm up完 lu~投入勒~唔會發夢~唔會被動~當我去扶家長既時候,有d家長,相任你,會俾你扶~唔信既,會自己黎~希望自己得到佢地既信任~

過潭,自己好似飛咁,拍古裝,點一點石頭,就俾人托過左~哈哈哈~~d爸爸真係好好人,好投入咁去幫~卓齡爸爸,家恆爸爸,俊禮爸爸~哈哈哈~~不過我唔鐘意婆媽既男仔~俾俊禮激死~兆偉唔准對mummy咁惡呀~國健...哈哈哈~德聰都係咁得意~兆偉叫cyrena個時,怕怕醜醜咁~因佢鐘意嘛~同阿棠既女朋友仔影完又陰笑~被兆偉激死~其實我都好享受自己一個人行~cyrena就好受會員歡迎~其實,對我黎講,我比較享受無人牽絆,因為顧及人地既享受,都係一件好累既事~

之後,食左tea~行左一陣新城市,走人~~cyrena同我都好累~我同幾個人好有緣~搭火車去大埔見到幾個人~大家一齊響大埔落~搭火車出沙田,又見到佢地wor~真係咁巧~有個媽媽都幾leader feel~哈哈~佢叫我"喂!呢邊呀"~~喝一喝我~哈哈哈~突然我諗起童軍既麥太~原來我地入唔到村,都因為一個媽媽太大聲,嘈到d狗~oh...都叫左佢唔好咁大聲~因佢太疼個仔,叫佢小心~行行下,見到一班人,edmund話係屬於綠田園~如果我join左個生態自然導遊,我個時都係佢地既其中一份子~

如果個個星期六,日都係咁行~都真係會瘦~雖然星期六,行碉堡有d唔舒服,都想唔去~不過,呢個先係我join呢個program既目的,所以點都要去~原來michelle,hong都病~fiona都係~oh~~michelle仲做左成日野添呀~

>>March 7, 2005 at 11:01:17 AM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net