寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 8 月 2 日 星期二 【清涼】

細妹生日快樂~

尋日,最終都無去swim~不過都做左我要做既野,如入數,因為bid左mcdull既襟章~不過.....點知,我二家姐個friend,俾左好多襟章我,唉.......可惜我響網上都bid晒~儲齊了.....算啦~俾人.....呵呵~~

hong仲未答我差d咩...呢期..佢好似好唔得閒咁~好似成日都搵佢唔到~~心淡勒...我要各佢呻下先~

無人陪我,就無去swim~因好似好戇居咁~想去葵盛.....不過think起條路就......唔想自己突登出去~~

有時d人都好搞笑,又話surprise,最後我都唔知個surprise係邊,好似估到晒咁~睇左留言版都知~我都摸不著頭腦~又話唔好講出去.....似乎都有人會知~不過,可能佢體諒到有人點解唔會問......所以佢都仲係錫佢既~

今日同家欣交流左hello kitty襟章~因個個女仔都有俾我~

我話左sandy幾句,因我無得swim,佢仲講風涼話,我就好嬲~我無得swim,已經好炆~不過都知佢係玩,就算了~佢仲要撐架....咁我仲嬲多d添~

同cecilia傾左陣~有時細米msn我,其實個時我唔響度,我細佬打緊機only~同左阿偉icq,不過.....算啦,可能我真係對佢起晒鋼咁~順其自然啦,不過我都唔想成日提呢d野~其實我不嬲都係一個serious既人,我都識how to handle~我都明佢係care我jei~不過唔好將佢serious既defination用響我身上,因為我覺得我既serious唔係佢所想既咁嚴重~

同左cyrena talk,見佢都好似好返d咁~都ok既....哈哈哈~唔好咁悲..positive d~主動些,投入些,不過temp又好難既~~自己做好自己~賺錢係好現實既一環~未必佢背後無左份信念,理想~sandy講得對,有時都有可能做到都唔知自己為左咩~

好開心,原本想出街,想date cyrena,不過佢睇牙,同埋我要睇電視~點解我想出去,個reason好奇怪架,就係今日著左黃色背心+arena滑水褲,好fresh既感覺,唔想浪費套衫,要俾大家睇~哈哈哈~每次著黃色+arena褲,個感覺都好fresh~我好like~之後老豆因二家姐同朋友在家食飯,佢就打算同細佬出去食,咁我就話,我又要去~哈哈哈~~咁我地一行3人就行左去tst,金馬倫道既kfc~好耐無食lu~早知要迷你桶餐,分開買都要$79,個餐都只係$68~

呵呵呵~~好開心~不過細佬又令我儀態咁喝佢~不過,食左一個包,飲左幾啖7-up,幾塊著塊,就已經好飽好飽~我既胃口,細左??其實未食完個包,都撐住勒~我俾細佬激死左~唉....不過想深一層,佢都算會聽你講野,不過話極都係咁~唉....唔知佢既腦部係咪未開發呢,有時我講d野佢唔明咁,定係佢怕佢講咩都俾人罵呢?定係佢無用個腦呢?成日答唔知唔知,我最憎人答唔知,自己d野都唔知,邊個知~咁大個仔....中一勒.....唉~d飯都餵埋咀邊,都唔識食~唔該佢用個腦啦..又無謄...唉...男仔,失望..阿媽話送佢去軍訓,睇佢都順口開河~

今日,去左swim,yeah~好似好多人,好彩佢地都去左出面既嬉水池,main pool都唔算多人~都swim到1700米~yeah~~1小時15分鐘啦~聽日要swim 1000~~我唔可以懶訓勒~今日swim完都好滿足,仲見到上次個個伯伯~呵呵~傾左幾句啦~

今日如果唔係細ryan打黎,我都唔記得ITAA既人打過黎~要問佢地去唔去添~佢今日都有去swim,不過我去既時間,佢一定仲響睡夢中架啦~呵呵.....一語中的~

今日同左靜雯msn,同埋凱霖icq~都好少同佢地傾咁多野~不過都係訓話多~哈哈哈~~

今日好唔開心,唔開心到喊,自己都唔知點解~cyrena話我因為好擔心他們,關心佢地,又得唔到回應~不過我未知點解~算啦......我真係心淡勒~不過我只係知道好唔開心,好想喊~不過我唔想成為佢地既壓力,唔想佢地tum返我,所以都無再講落去~我明白既,不過我都有我既感受~成日搵佢都搵唔到,一係就出左街,其實都想問候下佢,約佢去swim又唔去,人地約佢又去,星期一已經問佢去hot pot or not,又話睇winnie,點知佢去swim~算啦算啦,知佢呆呆地,易唔記得野~唉......不過....短時間我都唔會理佢~因為我真係嬲,同埋心淡~原諒我既任性,我其實都好傷心~或者我真係好care佢地啦~反正佢都有人陪,少我一個唔少~佢仲忙過我.....

>>August 3, 2005 at 5:31:22 PM GMT+8


2005 年 8 月 1 日 星期一 【清涼】

[資訊3則]
炒蛋或蒸蛋時不可加入鹽?
今天在「消費高手」節目中,聽到烹飪老師說; 炒蛋或蒸蛋時,不可先在蛋汁中加入鹽巴。因為鹽與蛋中的乳酸菌結合會產生『氯』有毒,所以.....蒸蛋就只要加醬油。若加鹽蒸蛋會有一點綠綠的顏色(沒錯,我蒸蛋時亦有發現!)那就是化學變化產生的氯。炒蛋時就等起鍋前再加鹽吧!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
原來薑是這樣有用
薑湯做法:
1.約十公克的薑磨成糊狀。
2.把薑糊放入玻璃杯裡。
3.注入滾燙的熱開水。
4.加入一匙蜂蜜,拌勻後飲用。
5.男女老少都適合飲用。

連續喝兩個月(每天早晨及入浴前各喝一次),據書本記載的見證:
1.身體變溫暖,手腳冰冷的『怕冷症』體質明顯改善。
2.體重可減輕約十公斤。
3.皮膚變得細嫩。
4.去掉多餘贅肉,腰圍變細。
薑對身體很有益處,愛美又想要健康的人,不妨試試看吧!
摘自「食療小祕方:世茂出版」 .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
McDonald's sundae ice-cream
我相信各位必定有品嘗過新地筒了, 但當中的材料又有幾多人知?
不如我話比大家知。
首先, M記果D唔係icecream,而係叫 ice-confection。
icecream(雪糕)其實係解:當中其份量最少有10% 係脂肪,168/1000既牛奶或牛奶粉 (不含脂肪)。ice-confection係水同其他份量而成,最少有80/1000既牛奶或牛奶粉(不含脂肪)。M記賣果D 絕對唔可以叫雪糕, 所以佢從來只叫 新地筒,當中其份量主要係 CREAM+水+雞油。可怕吧~ 大家不妨下次食果時可以留意下, 當食完之後, 用條舌頭頂下上顎, 會有一層東西的, 再用手模下D 新地, 應該感覺到成手油, 佢比汽水還要肥呵=.="少食為妙, 希望大家身體健康!!

>>August 2, 2005 at 3:29:44 PM GMT+8


2005 年 8 月 1 日 星期一 【清涼】

[Discovery 頻道-- 躲雨知識]
Discovery 頻道的兩位專家這次要告訴你,躲雨的正確方式。

下雨了,身上又沒帶傘,你該怎麼作才好呢?要用跑的還是走到騎樓?
讓 Discovery 的實驗專家來告訴你,要怎麼樣才不會淋成落湯雞!

兩名專家找到了一個空的停機棚當作實驗場地以30公尺為單位,分為走和跑兩種方式進行。
穿上連身白色工作服,實驗開始,雨中步行30公尺的結果,是讓工作服增加了18克左右的吸水量﹔但是換作用跑的,數字可就驚人了,衣服一下從757克增加到798克。

經過多次實驗,兩名堅持控制實驗變因的專家,作出的結果還是一樣,也就是說,在雨中走路淋到的雨,其實會比用跑步的少。

所以說囉,下次看到在雨中跑的人你就直接告訴他………………….呀你是白痴喔 !!! 跑什麼跑 !!!

>>August 2, 2005 at 4:06:27 AM GMT+8


2005 年 7 月 31 日 星期日 【酷熱】

cillia生日快樂~

原本想早去swim,不過都係賴在床上~一起身就收到2個sms~一個係細ryan既~一個係cecilia既~之後再收到michelle既~

cecilia既,好開心呀~~睇完由心笑出黎既~唔駛客氣,舉手之勞,我累都唔會幫你,呵呵~~況且我地拉左你去許留山,呵呵~~對呀...唔太喜歡寫friendship forever,好似好行咁,我寧願做出黎,同埋珍惜與大家相處既時間~哈哈哈~~仲有呀,我今日燒左你要既野俾你勒~呵呵~~真係手腳快呀我~~仲有呀,多謝你既生日熊呀,我好開心,仲有名名添呀~呵呵呵......

細ryan~客氣啦~咁有禮貌既,哈哈?其實見到你好似好期待咁,我就越歉疚,因為我都無準備什麼~不過都叫有一份心意啦~你下午3點幾都仲未起身......oh..no..呢2日你做咩野~係咪生日你太興奮...

今日上網check左,九龍公園局部開放,因救生員罷工~打左去問,only開main pool及副池,個個人仲話俾我知,好多人排隊,就打消左去swim既念頭~聽日好想去,但係洗池,晚上又一定多人,所以想去第二度swim....仲未搵到人陪我.....唉~好想去...好想去.....無人就自己一個...哼~er......

今日phyllis打俾我呀,死人cyrena唔話俾我知有得hot pot?哼.....我話左佢勒~不過又話多佢一樣野,因michelle叫我叫佢地send英文地址俾佢,又搵唔到佢,平時我無咩野都唔會搵佢,知佢唔會點聽電話,打得比佢,就知我係緊要事啦~激死我....人地話係asap架嘛~唉...俾佢激死~我將尋日既野同左phyllis講呀,呵呵~~其實有時我會唔會講得太多,無俾機會大家講野俾我知呢?有既話,remind我~有時我講得太興奮lu~我又太長氣,太多野講.....

哼,打俾菁菁,出左mk?又話熱....車...會炆....車~聽日又要教班~sandy又話要休息~hong又唔reply~呀...激死我~

今日響home睇書呀~good~一路睇,一路highlight,仲寫左一d野響本書上添...哈哈哈~~真係認真....

>>August 1, 2005 at 4:19:21 PM GMT+8


2005 年 7 月 31 日 星期日 【酷熱】

[丈夫的情人 救還是不救]
命運和她開了一個大玩笑,丈夫的情人竟抬到了她的手術臺上。
正是這個女人纔使丈夫離開了她,她恨透了眼前這個女人。然而……

白衣天使遭遇人生難題
2002年11月的一個夜晚,北方下起了第一場小雪。30多歲的婦產科醫生劉稀正值夜班,忽然,從門診轉來一個急救產婦,說是由110送來的。因從樓梯上摔了下來,引起強烈的宮縮,並且胎兒心音也出現了異常,母子危險,必須馬上急救。

劉稀迅速准備好一切,進入急救室。當她看到產婦的臉時,她的血液一下子凝固了。一瞬間,她以為眼前出現了幻象,然而當她定神再看時,眼前的一切都是真的——丈夫的情人!半年來無時無刻不像魔鬼一樣折磨著她的女人,此刻正躺在她面前痛苦地呻吟。劉稀跟她曾經見過一面,到死那天劉稀也忘不了這張臉!這是老天給這個破壞別人家庭罪過女人的報應嗎?劉稀的內心湧起了千層巨浪!她遲疑地站在原地一動不動。身邊的同事都在忙碌著,產婦的呻吟聲一聲高過一聲,她的遲疑也在加劇,她問自己:『我為什麼要救她?保不住胎兒是老天對她的懲罰。 保不住胎兒,我丈夫還有可能回家,我為什麼要把老天給我的機會再次丟掉呢?』她只覺得腿像灌了鉛一樣無法動彈……

這時,一個非常陌生的痛苦聲音在喊她,等她反應過來,纔發現是『她』在呼喊自己。劉稀走過去,看見產婦臉上湧出千萬種復雜的表情,最後她竟拉住劉稀的手哭道:『好姐姐,我知道你恨我,可我還是求求你,救救孩子,哪怕我死也可以,一定要保住孩子,是他的孩子!』劉稀的心一下子陷入從未有過的矛盾和迷惘中…

丈夫背叛了她
劉稀的丈夫叫楊成彬,是遼寧一家著名貿易公司的副總經理。楊成彬大她兩歲,高大帥氣,兩個人新婚時非常恩愛。但是,劉稀卻很少有時間陪伴丈夫。她太忙了,有時一天要接生十幾個孩子,救助各種難產婦,還要倒夜班。回到家,照顧完女兒天天,她已累得幾乎倒頭就睡。她總以為丈夫是成年人了,會照顧好自己的。可是,她忘了在某種程度上講,男人都是長不大的孩子,他比天天還需要照顧!在這一點上劉稀一輩子都自責,永遠不能原諒自己。

2001年夏,楊成彬出差去泰國,因為水土不服患了嚴重菌痢,在沈陽,一下飛機就住進了醫院。等劉稀趕到時,他幾乎陷入了昏迷狀態。她哭著喊丈夫的名字,吻他,希望能減輕他的痛苦。他醒過來時看到她在哭,就笑著說,想不到你還可以為我掉眼淚,我以為你的心裡只有女兒和工作呢。劉稀說你怎麼不知道我有多愛你,你在我的心裡有多重要。你不能死,如果你死了,我們娘倆怎麼辦。那一刻劉稀纔發現她已經很久沒有對丈夫說過『我愛你』這樣的話了,難怪他會責備她。可在那個時候她還是沒有完全醒悟!

丈夫出院那天,劉稀看到一個年輕很有氣質的女子在他病房門口徘徊,見她在就沒進來。她問他可否認識那個女子,丈夫否認了。這時,有朋友提醒劉稀,說她丈夫是前途無量的男子,情感又極其豐富,她應該『特別當心』。劉稀笑著說,你看他看天天的表情就知道,他那麼『癡情』地愛著女兒, 哪裡會做對不起她們母女的事情。

然而劉稀太相信自己了。漸漸地她發現丈夫節、假日回家少了,內衣不經她洗也變得乾乾淨淨。她追問時,他就說是讓關系戶賓館的服務員做的,為的是讓她少勞作一些。不回家的時候,他說在賓館留了一間房,太晚了就到那裡去休息。2002年8月,一個女同事悄悄告訴劉稀,說她見到了一件奇怪的事情。她在一家朋友開的小診所看到一個衣著極其體面的孕婦,由一輛本田車送來。她奇怪這樣體面的女人不去全市最好的婦產科,卻偏偏找那麼一家小診所。好奇心使她打聽了一下車主,發現竟是楊成彬!

劉稀聽罷,頭『轟』地一聲漲得老大。 她提前下班回到家,匆匆換了一身衣服,打的直奔丈夫的公司。丈夫的車還在那裡,她隱身在一個賣飲料的亭子後面,一直等到他出來開車,她纔又打一輛出租車跟在後面,看見丈夫直接開到一座住宅樓前,停下車後直接走上樓去。她站在那棟樓下等到午夜時分,纔撥通丈夫的手機。楊成彬說他在海城出差,今晚不能回家了,讓她先休息!劉稀渾身發抖:最親愛的人背叛自己,自己竟什麼都不知道!怎麼辦?到底該怎麼辦?

她曾當面怒罵第三者
幾天之後,當楊成彬終於從『海城』回來時, 痛定思痛的劉稀忍不住問起丈夫真相。她多麼希望丈夫能夠否認,那麼她就當一切都沒發生過。但是楊成彬沒有。他只是一根又一根地抽著煙,說那女子是他在生意場上認識的,才25歲。劉稀問他是不是很愛她,他沒有承認也沒有否認。她問丈夫究竟喜歡那女子什麼,他嘆了一口氣,說:『她是一個惹人憐愛的女人,雖然有一些任性,但是她讓我感覺我很重要。』

劉稀的眼淚流了下來,隱隱地,她感到丈夫在責備自己這些年來忽視了他的存在。她在深恨丈夫無情的同時也有些自責。她多希望給自己一次機會,她就知道該怎麼去做了。可是丈夫的態度徹底粉碎了她想挽回的念頭。他說那女子已經懷孕6個月了,本來他是不想要這個孩子的,但是她不停地求他,甚至以死相逼。她還說她一定會給他生一個兒子,她只想他幸福,她甚至可以不要名分。他終於沒有狠心下來,畢竟他們已經有了兩年的感情。後來,他給她租了房,有時還與她住在一起……

楊成彬『走』後,劉稀陷入半瘋狂狀態。她想不出解決問題的辦法時,就拼命地打丈夫的手機,並且詢問他的一切行蹤,可每次都是以爭吵告終。有時楊成彬還關死手機。劉稀乾脆跑到丈夫的情人住的樓下,一等就是幾個小時,附近的鄰居都拿異樣的眼光看她。有一次,在那座樓下,劉稀終於見到了那位幸福的孕婦,她不顧一切地衝上去對她怒罵。理智最後使劉稀沒有動手打她——畢竟對方是孕婦。劉稀的行為使丈夫與她的關系完全陷入絕境,楊成彬為了躲避妻子無休止的吵鬧,索性搬到了公司。

2002年9月的一天,劉稀一氣之下跑到丈夫的公司,找他論理。丈夫冷冷地說:『劉稀,你不知道你現在的臉有多可怕,如果我原來對你還有愧疚,那現在也所剩無幾了,對不起,我沒有辦法同你生活在一起了。我們上法院吧,條件任你提。』丈夫的話把劉稀最後的希望無情地擊碎了。回到家她抱住女兒痛哭。

天天已經懂事,哭著說:『媽媽,我害怕看見你跟爸爸爭吵,我害怕你哭,你現在都不像媽媽了。』女兒的話讓劉稀徹底清醒過來,她忽然意識到再這樣下去,最受傷的還是女兒。她用一位母親最後的力量命令自己不再與丈夫糾纏,代之以平靜和抑制來代替心中無盡的傷痛。

轉眼兩個月過去了。
丈夫除了偶爾回家換換衣服和送來生活費外,幾乎成了陌路之人。劉稀知道自己的婚姻完全崩潰了,她只能靜靜地等待著法院的傳票。

誰知命運卻再次與她開了一個玩笑。
她萬萬沒有想到,丈夫的情人竟然出現在她面前,而且還哀求她救救她和孩子。心痛!為第三者接生。劉稀善良的本性與多年的醫德終於被喚醒,她不再遲疑,馬上指導護士為產婦注射強心劑以緩解宮縮。因為胎心音已低於每分鍾120次,她又親自給產婦吸氧,增加胎兒的心跳,免得胎兒死於母腹。十幾分鍾後,產婦及胎兒的狀況開始出現穩定,這時劉稀檢查產婦的子宮口,發現胎兒的頭部已經露出,但卻是枕橫位。為了順利生產,劉稀將產婦緊急送上產臺,並讓她忍住疼痛,然後為她旋轉了位。一切都在順利進行中,劉稀做夢也沒有想到,楊成彬竟也匆匆趕到了產房。

兩人在產臺下對視了幾秒鍾:幾個月不見,丈夫竟如此陌生!他現在來,是看他的情人為他生孩子的。楊成彬的嘴動了幾下,可什麼也沒說出,劉稀熟悉他每一個細微的表情,知道此刻他內心在想什麼。劉稀不知自己是怎麼讓他換上無菌服,站在產床邊安慰那個臨盆的女人的。楊成彬此刻完全成了一個無助的孩子,他順從地聽從劉稀的指揮。當產婦宮口開到10厘米的時候,接生正式開始了,產婦的痛苦也達到了最高點。劉稀忘我地鼓勵幫助著她,這時的劉稀面對的不再是情敵,而是一個受傷的母親。奮戰兩小時後,她把漂亮的男嬰送到了丈夫懷裡。

丈夫看看孩子、又看看她,眼中流出了淚水。把產婦送進病房,劉稀回到休息室,不一會兒她趴在桌前抽泣起來。這半年來的委屈及今晚的經歷足以讓她痛快地哭上一場。有的同事已明白是怎麼回事,都同情地望著她,卻不知如何安慰。這時,楊成彬敲開了休息室的門,手裡拿著面巾紙,一臉尷尬地看著她。劉稀冷冷地說:『你不陪著她,跑到這裡乾嗎?』楊成彬支吾了半天,纔從嘴裡吐出『謝謝』兩個字。

劉稀的頭又『轟』地一聲漲得好大,天知道這在別人聽起來感動欣慰的兩個字, 此刻卻已把他們的婚姻徹底地判了死刑,這是何其冷酷的一刻啊。劉稀控制住自己的情緒,冷靜地告訴楊成彬,等她忙過這幾天,就把該做的都做了。他問她該做什麼,她說去法院,丈夫呆住了。她緩緩地說:『你的情人可以沒有名分,可是你的兒子不能沒有。我也是一個母親,孩子是無辜的,這場糾纏只有我退出纔是最好的結局。』丈夫仿佛像做錯了事的孩子,緩緩地退出了休息室。

鏡已破,何必重圓?
2002年12月14日,劉稀把丈夫約回家裡。她說:『孩子快滿月了,該給他一個說法了,我們的事也就此作個了結吧。』一番商議後,兩人決定上法院辦理離婚,這也是為了不驚動雙方單位的辦法。一路上,楊成彬一言不發。來到法院登記的時候,忽然拉住妻子的手,眼淚流了出來,說:『稀,等一下,我們再好好談談,看看是否還有更好的辦法。』劉稀淒慘地說:『有啊,只有一種,就是讓時光重來。』

在楊成彬的一再謙讓下達成離婚協議,結果是房產及存款都歸妻子,每個月他付給女兒800元的撫養費。離開法院的時候,楊成彬一定要開車送她回家,劉稀堅決拒絕了。她說:『你馬上就是別人的丈夫了,好好珍惜吧。』楊成彬心情復雜地開車離去。劉稀癱坐在路邊的雪地裡,手裡握著那本離婚證書……

一個午夜,劉稀接到楊成彬酒醉打來的電話,他在電話中哭著說他很想天天,很想家。劉稀靜靜地握著話筒,流著眼淚說:『請你讓我與天天安靜地過日子吧,你該知道現在你屬於誰,該對誰的生活負責了,不是嗎?』楊成彬終於說道:『實際上自從我們離婚後,她就一直住在娘家,她說她不想同一個軀殼生活在一起,因為我的心還繫在你們母女身上。還有,她自生孩子的那個晚上就被你博大的胸懷感動了,她情願當一輩子單親母親,也不願再傷害救過她和她兒子的恩人。她還說你是世界上最好的女人,她沒有辦法嫁給我……』

劉稀無法再聽下去而猛地掛掉了電話。她的心久久不能平靜,對著月亮呆坐了一夜。
2003年4月5日,劉稀給楊成彬寫了一封信:『我們都希望時光會倒流,但是我們都知道不會。你破碎了一個家庭,如何忍心讓我再當一次第三者,再破碎另一個?為了孩子,希望你能早日承擔起一個父親的責任,做你該做的事。你不能優柔寡斷再犯同樣的錯誤了。願你幸福。劉稀』隨信寄出的還有一份精致禮物。

楊成彬打開 一看,那是一套潔白的嬰兒服,上面還有著漂亮的白天使圖案。他捧著它,完全地呆住了,隨後是一聲長長的嘆息。他知道自己已經永遠地失去了生命中最愛的女人,永遠……

真正的愛,是在能愛的時候
☆☆懂得珍惜,懂得放手,因為放手才是擁有一切☆☆
該珍惜時好好去愛,該放手時好好祝福
☆當一個最幸福的人吧!☆

>>August 1, 2005 at 3:40:35 PM GMT+8


2005 年 7 月 30 日 星期六 【乍寒還暖】

細ryan生日快樂~估唔到佢早上6點幾先reply msg~

近排比較多文章想分享~

有好消息,今個星期六可以到cyrena's home hot pot~cecilia,麻煩你了~時間應該係1700-2200~我當然係認真啦,cyrena,我好想打hot pot好耐架勒~

之前契老豆玩我呀,又話講個好消息俾我知,我以為佢marry啦,之後唔答又講呀葉昊璽,等我以為阿璽marry~最後叫佢打俾我,我先知原來阿璽會響8月15日返hk,佢返黎study 2 年呀~好開心呀~不過同樣地好想話佢,因為....無咩同佢交流~真係好掛住佢.....響icq叫佢,佢又唔得閒,令我好心淡...佢返黎我一家話下佢先.....不過真係好掛住佢~~之後同左契老豆傾多左一陣,就叫佢bath,之後sleep,因為好夜勒~

尋日去左電波少年,即係去左camp quality個度做義工~我個組d仔女都好大,即係唔駛點睇,good~電波少年有咩搞,今次既行程要follow幼聯呢間organisation所plan既schedule,佢地由tst鐘樓出發,去星光大道訪問vistior,之後同佢地take photo,再行去poly搵途人同佢地一齊影相,之後行去紅磡火車站,take kcr去tai po,mark低頭班及尾班車既時間,之後lunch,後行去鐵路博物館,答下問題,再take kcr去尖東,再返去鐘樓~鬥快,答案o岩得多,同埋錢剩得多~

佢地好搞笑囉,有anthony,tony,henry同埋靜雯~佢地都唔多認真既,所以debriefing都無咩野講~anthony有leader feel呀~good~佢地好搞笑,明明係invite人一齊take photo,點知佢地成日問左人地可唔可以影相,通常d人都只以為係佢幫你影架咋~我地lunch響ok搞掂左,cup noodle,之後我地義工每人有$75,所以買左d snack俾佢地~佢地要俾人收晒錢,通訊工具,為免佢地唔用自己既力量完成task~佢地每人得$39包lunch連車費~我地個組剩下得最多,$59.1,不過比另一組慢左少少~仲有另外5組,唔駛講,係要我地等佢地~因有d佢地都好細~之後都早左2小時完~2點幾就完左~

今日橫風橫雨,真係濕晒~其實有時d function真係唔好delay好,點都出左去先~因有d野你地預料唔到,上次delay左,點知好天~之後返home~佢地出去dinner,我無join,因為我date左cyrena佢地~休息左一陣~細米,phyllis,cyrena佢地響唐氏做完義工就過黎join我~點知佢地仲遲過我~行下行下...細米6點鐘走~我同phyllis都差唔多肚餓,就唔行lcx,過左去金馬倫道食我想食既野~個間係海南野~好久無去呢d地方,因為平時一大班人,好難去到一d又平又好味既shop度~成日一大班人就去pizza hut呀,mcdonald呀,kfc呀,吉野家咁~食到悶.....

我好想快d過九龍城食野~個度好多美食~仲有呀,我依家知出mk有咩好食~平時都會話mk無咩好食~太子有一間shop食撈麵好味,有一間仲有咩錦花冰,都唔知個d係咩國家既食物lu~哈哈~同下佢地傾下計....好久無見phyllis~good~佢仲話左cyrena係咩呀...咩老姑婆定咩呢...呀...係zip做隙呀~哈哈哈~~之後行左加連威老道,去左利時,buy左一件似polo既衫~yeah~買唔到bros product,因為d size既問題~一係太細,一係太大~去左esprit,試左好多野,不過無buy~哈哈哈~~之後我地3個就行去佐敦,我地送左phyllis去mtr,我再送cyrena去小巴站,我就返home lu~好早就sleep左~

尋日行左好多路呢~

今日一早,差唔多9點起左身~因尋日早sleep~之後跟家姐返church~有一part都好感動~我都想去短宣添~生命影響生命.....真係....好奇妙既事~之後睇佢地練詩,再去飲茶~其實崇拜既時候,肚都咕嚕咕嚕咁聲lu~打左俾cecilia,安排好阿may同佢接洽~無join佢地sing k,因為無錢~我都想去~之後家姐佢地睇神奇4俠,我唔想睇~就back home~無陪家姐,因為想返去sleep a while~我都好耐無見大家lu~

返左home,同winnie msn左一陣~你記得搵我去飲野~夜d都無問題~其實我好free架~我睇你地頭架咋~記得約我呀,我會等你架~

sleep左一陣,點知過頭~date左sandy 1715,點知1712先起身,好快咁搞掂,急步去take mini bus,好彩有位~sandy打黎,我都叫佢唔好阻我出門口~響mini bus落車時,個2個男仔好搞笑,又唔落車,都唔知想點~點先響mtr train見返佢倆....真係....~~之後cecilia同埋欣欣搵我地,我地4人去左阿拉麵館先~佢地一黎到就呻俾我地知,原來菁菁佢地尋晚約左細ryan出左去飲野~哈哈哈~~欣欣又remind要演返一場戲俾細ryan睇~因為串返佢,唔好以為接到f.5-f.7招生既catalog就好proud of,其實佢仲未超過個個level only~哈哈哈~~

大家食下野,傾下計,影下相,都好開心~好耐無見pinky呀~菁菁都係~一黎我就俾野佢同cecilia~哈哈~好開心咁見到大家~hehehe~~死人大ryan一黎就串我~找死~今日東東好多野講呀....主動左,搞笑左,good~~有時見到佢靜靜咁.....依家咁咪幾好~哈哈哈~~細ryan好搞笑,以為個時我有野俾佢,佢好緊張咁問我...哈哈哈~~因之前我話左俾佢知,我寫左野俾佢......其實.....唔好咁期待囉~我怕佢睇完唔開心咋~唉.....無計啦,因為我又在說教lu~以前寫完俾michelle,michelle都仲會有點唔開心~比較直,比較不合心意既說話~

cecilia個new york cheese cake不錯~大家都俾左d意見~good~不過一致好評~哈哈哈~~佢今次都突登整左一個俾家人,費事佢地怨~hehehe~~之後大家又送下禮物,影下相,又拎個mobile黎影~影左好耐~哈哈哈~~大家讚我既禮物紙靚呢~呵呵~我既野當然有返咁上下~不過都用左好耐lu....舊架咋~之後大家一齊行下街咁~其實我唔慣人地響我面前拆or睇我送俾對方既野~其實咁樣無咩禮貌架~其實我送既野無咩特別...唔好意思讓大家失望勒~有人估咩孖煙囪?傻啦,呢d咁親密既野.....我無錢,禮物呢d野,心意架jei.....

行下行下~我都係問清楚先上個個導賞員course勒~好彩同菁菁講下jei~估唔到見到ive既christine~之後欣欣走先,我地去左許留山~大家都係到處試下其他既dessert~俾細ryan影到sandy餵我,仲話我食殘廢餐~ida又夾左響東東同埋細angel中間,又陷入左去,個view好搞笑~sandy係咁叫我同cecilia將d生果放響佢碗野中冰一下~之後我因為太飽無食~佢就話下次唔可以咁蠢,俾人放晒d野落去,搞到佢要食埋~哈哈哈~~

今日幫左欣欣同cecilia拎袋~點知俾cecilia好興奮咁話我係佢boyfriend~"o"左咀囉~仲想將我介紹一下~哈哈哈~又話我係一個好既依靠,take kcr既時候,扶住我,話呢條柱幾好~~哈哈~俾佢激死左~之後佢就話我係保母勒~之前佢都有做我既保母~....依家大ryan會護住菁菁,唔俾我去攻擊呀~真係呀....激死~

最掛住既都係菁菁~呵呵呵~大家今日似乎都好開心~我都同大家傾左好多計呢~原來我同pinky同埋菁菁有一個月無見勒~車~佢得閒攤響home,都無打俾我呀~真係....哼~算啦~大家既相處方式就是如此~通常我既朋友都係我主動多~大家互窒下....了解近況~感覺好好~有時,唔見左一d人,只要你講一句"d人走晒勒",d人就會自動響你旁彈出黎~ida好慘呀,俾人話d肉谷晒響面度~真係搞笑~d人會話pinky縮左水同埋發脹左~哈哈哈~~細angel係粉皮,東東係粉圓,菁菁係河粉~大ryan幾衰呀,問我副眼鏡係咪甩晒色.....哈哈~問我做咩帶con,係咪溝仔~當然唔係啦,因夏天,會sunshine,我有眼鏡印勒~我唔想,所以配返con~佢串我既時候,東東同我有交流,因我話左俾佢知大ryan成日串我,仲要係唔知點解一見到我就想串我,東東即刻就好認同我個時同佢講既野~

見到菁菁同大ryan都幾好呀~good~佢地一齊飲茶個一幕....good~我想買一個去camp既袋~細angel記得想清楚先動手術呀~依家既我都會跟大家講一下我既事.....無架,都係一d平時野,普普通通既迭事~想起就講only~係好架~哈哈哈~~

今日有cecilia,欣欣,sandy,pinky,大細ryan,angel,東東,ida,菁菁,我~

開開心心既一day~希望壽星仔都開心啦~

>>July 31, 2005 at 7:03:41 PM GMT+8


2005 年 7 月 30 日 星期六 【乍寒還暖】

[【真正愛你的女孩】]
1. 真正愛你的女孩 
要你估那樣, 要你估這樣, 目的想你知她在想什麼, 想錯, 她又罵你 " 沒事啦 , 笨蛋! "

2. 真正愛你的女孩 
是你最需要她時候, 常裝著莫不關心, 卻溫柔地問你沒事嗎?

3. 真正愛你的女孩 
經常想致電給你, 卻怕自己太煩擾, 要你開口才會打給你

4. 真正愛你的女孩 
因為掛念你, 難以安眠

5. 真正愛你的女孩 
在你面前常亳不在意, 其實她十分想知道你的心意

6. 真正愛你的女孩 
只要你對她說"我很想妳", 她就會甜得面紅 ... 然後甜甜的笑, 對著你說 "笨蛋...你說什麼啊?"

7. 真正愛你的女孩 
雖然相隔, 她會空想你與她的將來而傻笑

8. 真正愛你的女孩 
無論你傻的笨的, 也覺得你很酷

9. 真正愛你的女孩 
你傷她心, 會睡覺前想起你而且不自然地流淚

10. 真正愛你的女孩 
想告訴你知她的心意, 但是卻步, 因為怕失去你

11. 真正愛你的女孩 
是很多數不會叫你名字, 她會叫你死人頭 , 喂 ...

12. 真正愛你的女孩 
跟你聊天的時候總會把說話講得亂成一團, 是因為她的舌頭在自己深愛的人面前打了很多很多的結 ...

13. 真正愛你的女孩 
是你告訴她關於女性朋友的事, 雖然她總掛著一封莫不關心的樣子, 但心裏卻酸酸的

14. 真正愛你的女孩 
是會在你傷害她後, 仍然傻傻的等你回頭

15. 真正愛你的女孩 
是會為了你放棄一生幸福的人

>>July 31, 2005 at 7:57:53 AM GMT+8


2005 年 7 月 29 日 星期五 【乍寒還暖】

[心動時刻:恐懼與平安----李錦洪]
撰文:鄧子俊

相對於美國九一一災難性悲劇,英國倫敦的連環爆炸恐襲,震撼力就輕得多了;然而一想到恐襲兩字,一連串的恐懼隨著不斷重複的影像,在人心底捲起了風暴--此刻的我,還安全嗎?

遠離十多個鐘頭的飛機航程,倫敦是香港人熟悉的城市,有著歷史錯誤的臍帶關係,不少公務員的子女在福利條件下會選擇在英國就讀,倫敦的風吹草動都足以觸動父母心中的安全感,在恐襲發生後,電話網絡即告癱瘓,皆因太多人在同一時間去報平安。

在時空交錯的觀念下,舉凡在過去或不久的未來到訪倫敦的人,都會為昨日的平安,明日的變數作出反應,將恐懼的張力無限伸展。但生命的不可預測性,又焉只限於某個歷史的時空呢!

恐懼心理會像傳染病般蔓延,因為我們知道的有限,太多未能估量、測度及計算的風險,形成現代文明的恐懼症。「恐怖主義」的信徒正是利用現代傳媒的密集與重複功能,燃點起恐懼的火種,自然在瞬息間傳播開出,令全世界產生一種特殊的關係共同體,處於不知就裡的對立面中,因恐懼而將仇恨增加了。

我們總不能把一切解決不了的問題都歸咎傳媒,在南亞海嘯的天然災難中,那些震撼人心的影像,何嘗不是又把人類社會結連成憂戚與共的關係共同體,喚起了悲憫與同情,向不相識的國族伸出愛心的援手,在災難的至深處,煥發出人性的光輝。

加拿大傳播學者麥克魯漢(M.MacLuhan)是最早提出地球村(Global Village)概念的人。他從大眾傳媒的傳播功能推想到:因信息的流通讓人類同活在地球的村落,產生共同的經驗,共通的思想,因為媒介已成為感官的伸延。

從晚近資訊世界的激進與急變,人類更易感受到身處分擔和分享的世界中,意識到一樣的恐懼,一樣的脆弱,以及一樣的命運,但反應可以是十分極端的。

幸福快樂無彊界,恐懼仇恨也無彊界,關鍵在於我們如何去解讀全球資訊一體化下的信息,以及用怎樣的態度去連結和回應,抑或凡事只顧及一己之安危,透過民間宗教信仰功能主義去祈求所信的上帝帶給你逢凶化吉,趨吉避凶的庇護?

當人們長期慣性地用直覺和膚淺化去解讀世間的天災與人禍,都容易陷入簡單二分法的對立面,製造恐懼和敵人的文化,這也是許多基督徒常犯的思維方式,連基本事實也搞不清,只憑簡單的影像去印證內心的假設,因此產生莫名的恐懼與憤慨,掩蓋了良知與愛心,理性與思考。

主耶穌離世前對門徒的寶貴應許是「我將我的平安賜給你們,我所賜的,不像世人所賜的,你們心裡不要憂愁,也不要膽怯。」(約十四:27)

基督徒必須分辨出「平安」與「安全感」的涵意,前者是內心的釋然穩固,信靠交託,後者則是環境與條件的裝配儲備。一個真正擁有平安在心的人,才曉得如何去在亂世浮生中,成為和平之子。
【時代論壇】

>>July 30, 2005 at 7:46:42 AM GMT+8


2005 年 7 月 28 日 星期四 【乍寒還暖】

守怡生日快樂~

今日返左去學校幫pc做rehearsal~12斀幾先收到michelle既sms話去kfc,不過都太遲lu~我屋企又有好多野食~我飲葛湯同埋食好好味既葛~好甜的...good~湯渣..i like~

今日都ok呀,大家都俾左好多意見~見到佢地既進步,雖然仲有d失誤,錯漏,事前有d態度都唔係咁好,不過,今日既表現,都係值得一讚既~最surprise係agnes啦,估唔到佢個腦轉快左,雖然答得太表面,都係一個好既開始~佢地都好感動,其實得到大家既認同,我都知係好touching既~haha....我都怕我自己發夢呀today,不過ok wor,心情好好~仲high high地添~俾michelle話我今日係鬼馬ling~

似乎早熟呢個film好好睇bor~我都要睇下先...我就咁睇左3個片段,都好touching,由其是黃秋生個一part~個女見到個daddy有咁既轉變,真係.....又接受到...好warm~

之後就一齊走lu~我返home~今日dinner既時候,同daddy傾左好多計,都幾好呀~講左一d我都唔太知既野~我daddy都肯講我知~佢都好想搬去馬鞍山,不過得3房2廳,令佢都唔知點好~聽到daddy咁講,似乎佢同mummy既見解不一致,亦都好唔認同mummy~其實我都唔知呀,都過去左lu,最緊要係依家,不過估唔到我地間shop咁值錢架~不過同daddy傾計,見佢都好似好開心咁~~我記得以前有一次同佢吵咀,我用信同佢溝通,佢竟然撕爛左,話講就面對面講.....唉..佢又唔明佢發起火上黎係幾咁得人驚~.....不過我估佢都後悔自己個時掛住work,無咩理我地,不過如果佢地個時唔搏殺,又等幾時呢,所以個時都係俾錢我地去玩~似乎daddy都有遠見,知道買唔到個個shop就無得再發展.....個時都開始走下坡.....嗯..可能有時mummy呢種繼續努力既心態都值得欣賞既~唉......

好彩我尋日執左房咋,如果唔係今日raining就無得搞,因我會拖晒我d野出露台嘛..同埋會洗床單~

尋日13xx先起身,食下野,睇下電視,就執房,之後就bath~哈哈哈~執完之後,又放低一件心事~今日細ryan搵我,因為佢漏左帽響hong度,hong就俾我,因唔知佢會唔會搵hong拎返,又搵唔到佢,hong就話我會見佢多d,就俾左我~咁佢搵我自然係拎返帽啦~佢就過緊呢個生日週~

呢2日都無咩特別~不過得閒死都唔得閒病,我有好多日記都未打,我又知一定多野打,又要寫野俾大家,又要睇電視......一出camp就知有好多野要清,不過好tired,但又知道唔拖得~哈...不過尋日終於搞掂左~

今日sandy話我帶con靚d呀~哈哈哈~我記得書展時,cyrena見到我帶con,佢話我俾到一種kaki既感覺佢,佢初時話好清秀~不過我同sandy都唔認同,因我sporty d~可能斯文d既感覺掛.....女仔d,文靜d...咁啦~唔知呀,cyrena都形容唔到~

hehe~~記得個響星期三,講開欣欣既團友靜儀覺得我幾靚,之後去到hong's home,佢mummy成日稱我為靚女~咁當然都知只係一個稱呼罷了,不過個一刻我同hong交流左一個眼神~haha....個感覺係回想返響CAMP有人讚我既事.....我倆都係笑呢樣野~

小心點~快D執好野....我會掛住你~

菁菁考完了,joanjoan加油呀~

>>July 29, 2005 at 3:39:52 PM GMT+8


2005 年 7 月 28 日 星期四 【乍寒還暖】

[文章:勇氣像是生命中的箭]
撰文:鄧子俊

人們總愛看曲折傳奇的故事,因情節大都是精彩、緊湊、動人的,但有沒有想過若你是當中的主角,你會怎麼面對這令人喘不過氣,滿是波折的人生呢?若你敞開人生來看,生老病死,人又算什麼呢?當回首自己整個人生的歷史流程,譚智明自覺將人生的起伏處高高低低的加起來,倒算是不簡單吧!人是平淡的好,還是起跌多的好呢?這是見仁見智,或許亦由不得自己。

十八歲,一個講求自由、動感、發展機會的年齡。一個十八歲未夠的年青人,若沒了一隻腳會變成怎樣呢?這將是人生一個很大的挑戰,何況這還是自己要求醫生切除它的。譚智明患的是先天性象皮腿,一出世右腿就腫脹了。在60年代歧視十分嚴重,小學時同學排斥他,不跟他玩,對他講些難聽說話,還找東西擲向他,也許堅韌的性格也如病一樣是與生俱來的。「大約十二三歲開始,六年以來因腳部關節經常發炎每年我都要做手術,一年總有一兩個月留在醫院,如是這,本來成績不出三甲的學業也被拖垮了。無論讀書或工作也好,那時我真的不想再給這隻腳拖累了,於是向醫生要求切除它裝上義肢,我寧願接受一個傷殘的事實。」面對眾多的掙扎,裝上義肢後,他又過著另一層次的生活--傷殘人士的生活。

「因家中經濟需要的關係,十八歲開始我就出外工作,那時裝上義肢就去當三份工,只想去賺多些錢,我同時在日資公司當升降機控制中心的工作,也兼職當電話接線生和去教別人射箭。」這真的是很不易,因他那義肢有十多磅重,他每踏出一步都要比別人多付出十多磅的力氣。

人生的高低起伏
由八十年代開始,他代表香港參加了十多次各樣大小型的射箭比賽,九九年他得到了傷殘亞運射箭的團體金牌,「運動員辛苦人人也知道,傷殘的運動員付出的就要更多。在這次得到金牌後,為了應付二千年的奧運練習弄出了褥瘡,這是一些< BR>>癱瘓的人很易會有的,一爛開就很難癒合,別人會很難想像二千年的褥瘡到今日二零零五年還要時常洗傷口,這些背後所付出的是沒有人知道。拿到奬固然是光彩,但也如曇花一現,若拿不到獎就無人會理睬你,亦沒有實質的金錢,你的傷勢怎樣有誰會可憐你呢?別人也不會知道。」

練箭雖然困難,但對他來說是一份使命。譚智明不是為了錢財名利去比賽,一個真真正正對這運動有興趣的人,是會去享受這個過程。「只要是你喜愛的就不會覺得辛苦了。只不過當你有進步,選了你去比賽,在比賽時有競爭就會辛苦些。其中競爭的壓力就是你不要病,若病了就算你練習得再好也是徒然的。」譚智明樣樣全力以赴去面對究竟值不值得,就要看看他為何要去,和想換什麼回來而已。「透過運動的確使我有了鬥心,其實也是幫了自己,例如肯踏出家門一步去練習,這已使自己的父母妻子少些憂慮,這行動總好過千言萬語,而且大大擴闊了我的圈子,連情緒心境都開朗些。為何傳媒會去採訪 傷殘人士得獎呢?其實背後意義不在於那金牌,而是印證了傷殘人士都可以做到很多事情,如果做到大家都會這樣明白到,社會就多一份和諧,少一點歧視。」

二千年後他仍繼續堅持參加比賽,但客觀環境上已多了許多掣肘,他的年紀開始大,而且他身邊每年都有接二連三的事發生。「我在九八年四十二歲時竟像粵語片般認回親生父母,四十三歲拿金牌,四十四歲參加奧運,四十六七歲親生父母相繼去世。」他的經歷心情就像滿有勁度的箭向著目標破風而至,但突然又像被硬生生拆斷了!「你問我不開心難過嗎?不用多說呢!若不是我都不會曾經埋怨 神,當一切未曾完全明瞭時,都會以為我信了耶穌,不是樣樣事都順利的嗎?」

歹運像無從休止
智明廿五歲在射箭場上教射箭時認識到他的太太--慧齡,他倆拍了拖五年,當時也遇到她父母的阻礙,父母當然想女兒嫁得好,而她竟然沒有嫌棄智明是傷殘人士,當愛情勝過一切的時候,就更值得人去珍惜。「十六年婚姻裡面,你會見到一個女人不介意你是傷殘,肯同你結婚,可能她是欣賞我的勇氣吧!之後我的健康日漸變差,三十歲結婚,三十二歲我下半身就癱瘓了,應該很多人都會離開自己?但她沒有,她繼續默默地去照顧我,去工作。我太太知道我是一個強者,不想被人照顧太多,她就從心而生地去關心我,這份情是不平凡的,這段婚姻的過程是不簡單的。」可想不到有一天吃過飯後,慧齡突然暈了,送到醫院檢查後才知道她有先天性腦血管疾病,像是計時炸彈般爆了,做了兩次手術都救不了,就在她彌留之際,智明趕及為她安排接受浸禮,前後十四天她就悄悄的在零三年五月離開了...

強者也不能承受的痛
「初時真的不能相信,也很憤怒埋怨 神,埋怨身邊的一切,以前我捱過這麼多肉體上的痛苦,原來還未夠的嗎?為何還要我經歷這麼慘痛的事。我很迷糊,很萬念俱灰,有十五秒我想放棄自己想去自殺。」他像是一根沒了弓的箭,塗在地上,不能再發射。痛楚可以分很多層次,神經的痛,心靈的痛,包括感情至親的痛。「神經的痛對我來說是微不足道的,我一出世就有病,由沒了腳到癱瘓,其實這些都可教人萬念俱灰的。但我尚未覺得需要流一滴眼淚,因我還可憑我的意志去經歷它,甚至得到金牌,甚至可以影響有同樣病痛的人積極面對。我還做過慈善協會傷殘組織的兩年主席和執委,這些都是我能力智慧思緒範圍上能做到的,都是自己可控制的。但當親人離去時,這已不由自己可以話事,連傷不傷心,要傷心多久,這刻我都難以再去控制,但這時我才真正遇見了 神。」

以信心作弓勇氣作箭
「以前我還未很了解這信仰,一直錯失了亦走錯了很多路,遠離了 神。我對生命很自大,是對耶穌不理解的自滿,認為過去這麼多的經歷難關都是我自己『搞惦』的,跟耶穌沒關係,直到我太太不在呢?我根本無法承受得住,是上帝把我扶起身。若我一直對 神有認識的話,可能就不用只靠自己苦苦< BR>>支撐了,將自己的身體和經歷都放開,用廣闊的視野去看自己的生命,生命將?畹~J悠桨玻𡈼k給了我機會去看透人生。」今天他仍在,他並沒有放棄, 神像是拾起這塗在地上的箭,以信心作弓,以愛為弦,而勇氣再次為他作箭破風而行。「可能將來還有事會發生,這我不知道,假使我合了雙眼睡進棺材,我也絕對是不枉此生的。因為我遇到的種種經歷都可以與人分享,可以幫助影響別人,這些都是奇妙寶貴的,而慧齡留給我最後的遺言是:『微笑、睜開眼睛、去愛,並活下去。』」

真証傳播已把譚智明的經歷拍攝為向生命致敬劇場--《144枝箭》,7月19日起上映。向生命院線查詢熱線:82226871。
***************************
勇士的弓都被折斷,跌倒的人卻以力量束腰。《聖經新譯本》〈撒母耳記上2章4節〉
The bows of the mighty are broken, but the feeble bindon strength. 1 Samuel 2:4 (ESV)
《談天說道》

>>July 29, 2005 at 3:39:36 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net