寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 1 月 6 日 星期四 【寒冷】

調羹 【幽默】

麥克走進餐館,點了一份湯,服務員馬上給他端了上來。
服務員剛走開,麥克就嚷嚷起來:“對不起,這湯我沒法喝。”
服務員重新給他上了一個湯,他還是說:“對不起,這湯我沒法喝。”
服務員只好叫來經理。 經理畢恭畢敬地朝麥克點點頭,說:“先生,這道菜是本店最拿手的,深受顧客歡迎,難道您……”
“我是說,調羹在哪里呢?”

【頓悟】
有錯就改,當然是件好事。但我們常常卻改掉正確的,留下錯誤的,結果是錯上加錯。

依家好唔開心,好唔開心~我聽完一個電話之後,好想喊,好想喊~因為阿成話出糧會還錢,但係我搵緊佢都搵唔到~都估到咩事囉,我d fd搵緊佢都唔聽,cyrena用家中電話,接既人係一個女仔,仲要話佢打錯~之後so man打俾佢就熄左電話~打佢家都係咁奇怪,因為響幾下就無聲,之後就唔通~我搵阿昇搵佢,點知佢開返機,仲要聽電話,阿昇話佢知我搵佢,阿成叫佢唔好理我,又唔話俾阿昇知咩事~阿昇好好人呀,都即刻幫我搵佢,仲覆返我~佢都問返我咩事,駛唔駛借住俾我先~我去佢公司搵佢,佢同事話佢請病假,聽日都請,後日返工~佢俾我既感覺好似一早prepare左咁~都唔知係咪同佢夾定~好多謝so man陪我~

唉~聽日入camp,我覺得我都會cry~~哈哈~對佢地呢班人仔又愛又恨~不過我都係想大家打好關係先~仲有呀,要擺平一次性個group人既事件~佢地既關係唔太好,好多怨氣~好嚴重,一定要搞掂佢,一定要當面解釋清楚~~佢地有太多誤會勒~我最希望大家係體諒~不過個佢地唔服個incharge...咁都幾幣架~好彩都有cyrena響度~不過好開心佢地都話俾我知佢地咩事~否則..收收埋埋...就一定難以收復~我覺得同佢地既關係仲係好遠~雖然呢個唔係我既目標,但見到kca佢地咁fd,我都好羨慕~不過好多因素影響,無錢,住得遠,多人啦~同埋我又唔係同佢地一齊work~總係差d咁~時間已經唔係excuse~終歸究底,係我無主動,無花時間~我唔會話同佢地咁多個都fd,但我希望有少部份~

都好想做到,有咩都搵佢地傾訴~好似cyrena,細mi,phyllis,菁菁咁~我依家好滿意senior既工作表現~good~加油吧~~就讓magic ant既member成為我既動力來源~希望大家開開心心咁做野~~如果太辛苦,我寧願佢地都唔駛做太多~我願同佢地分擔~不要只顧指責,仲有體諒,關懷~我既衝動還要時間~magic ant呀,magic ant,你地可否延續佢呀~你地愛唔愛magic ant呀~你地有無視magic ant為己出呀,magic ant有咁既成就~係大家既努力成果,無你地亦都無magic ant~其實magic ant係你地身體既一部份~我有咁既感覺~我唔做d野,好似無咩野為magic ant付出過咁,依家既我就好似無咩野做咁~無野做,我就覺得我會懶,唔理唔理.....就會忽略左magic ant~所以我alert左呢個警號,我就真係要努力d~~我都好想入組,但係...我又要關顧四周~我要入組,我要同大家一齊work~一齊捱~

講返阿成事件~我會出camp後上阿成home,問下佢parent俾唔俾~阿昇都話唔係咁做都無其他辦法~估計唔關佢gf事,係佢自己本身衰~估唔到.....估唔到.....我真係太天真了~但係唔知點解,我無嬲既感覺,只係想喊~~有無人話俾我知點解呀~點解我無嬲既,菁菁話我失望,cyrena話我個人唔係衰~呢個人,我一之又一次咁對佢失望~唉~不變既事實~唔知我第時既老公,男朋友又會唔會係咁既呢~要搵一個好忠直既人,都好似好難lu~算啦~我都係認為呢個世界係美好既~

今日都有開心既事,就係我account都有67分~張sir有d comment,佢話如果我work harder一家有高d分~因我q1滿分,q2差只1滿分~而q3就話我poor,因我得3分~哈哈~我都係臨考試前叫hong及欣教~多謝你地~唔係你地,我臨時抱佛腳都無咁高分~所以我呢個exam一家耍努力~因為我知我得既~仲有呀,我陪完michelle食完lunch就去左swim~因為我要問cyrena拎返d野,點知我見到佢倆背影,追都追唔到~哈哈~佢地想去棠記搵我,不過我都走左~

好開心,今次45mim swim左8個來回~慢慢swim,夠氣~唔驚水lu~唔駛休息太久~我第一次swim到個人熱架~熱到我想有d風~哈哈哈哈~強呀~下星期二至五都會去swim,yeah~努力努力,不過我wear住件衫swim好似好奇怪咁~因為全個池only me咁做~哈哈哈~~~我都要大膽d lu~哈哈哈~我肥肥嘛~swim多d,肌肉firm d,黑d,靚d~yeah~做多d sport,人都健康d~健康d,人都靚d~我依家好多暗瘡,唔要~不過入完camp,一定仲衰~一日食既野,要一個月先可以彌補返~唉~代價其實好大~一定要堅持~

今日同左so man,阿萍去左食飯~阿其因為要返工,所以無join~我地去左pizza hut,意粉屋,沙嗲王都係咁多人~我地去左炳記牛牛~yeah一入到佢就有位~好彩~!大家都係talk下以前既事同埋近況~原來大家都係單身人士~哈哈哈哈~~~期待下之既飯約~

星期四,同左pc-sandy去swim~佢仲突登打黎叫我wake up~點知佢唔記得bring泳衣~哈哈哈~~我即刻打俾cyrena同埋michelle宣揚~哈哈哈~~~等埋sandy出左去buy,我地就去swim~好彩佢唔再收入場費~good~~同sandy swim swim swim~~後來sandy連續100米~我就要休息一下先~不過我成日迫sandy去swim,唔好就我~~yeah~~之後返左home dinner,再出左去同becky佢地see national treasure~由尼古拉斯基治同埋troy個個helen做既~有一個男仔都真係幾得意~睇下佢叫咩名先~個d故事鋪排無咩特別,當然係happy ending,當然亦都有一d緊張既環節~都係我地投入jei~~哈哈哈~~我地成日問,點解佢地咁醒既~

今次有sanlia,kaho,becky,phoebe,波,雲,同埋我~好多人,不過同佢地唔熟~好似怪怪的~~無咩野講呀我~哈哈哈~~亦都好似唔多好意思咁~如果有埋joanjoan去就好勒~睇完我就back home~無同佢地一齊dinner~~

>>January 7, 2005 at 5:33:03 PM GMT+8


2005 年 1 月 5 日 星期三 【颳風】

第一次參加家長會,幼兒園的老師說:“你的兒子有多動症,在板凳上連三分鐘都座不了, 你最好帶他去醫院看一看。”
回家的路上,兒子問她老師都說了些什麼,她鼻子一酸,差點流下淚來。因為全班30位小朋友, 惟有他表現最差;惟有對他,老師表現出不屑。
然而她還是告訴她的兒子:“老師表揚你了,說寶寶原來在板凳上坐不了一分鐘,現在能坐三分鐘了。其他的媽媽都非常羨慕媽媽,因為全班只有寶寶進步了。”
那天晚上,她兒子破天荒吃了兩碗米飯,並且沒讓她餵。

兒子上小學了。家長會上,老師說:“全班50名同學,這次數學考試,你兒子排第40名, 我們懷疑他智力上有些障礙,您最好能帶他去醫院查一查。” 回去的路上,她流下了淚。
然而,當她回到家裡,卻對坐在桌前的兒子說:“老師對你充滿信心。他說了,
你並不是個笨孩子,只要能細心些,會超過你的同桌,這次你的同桌排在21名。”
說這話時,她發現,兒子黯淡的眼神一下子充滿了光,沮喪的臉也一下子舒展開來。
她甚至發現,兒子溫順得讓她吃驚,好像長大了許多。第二天上學時,去得比平時都要早。

孩子上了初中,又一次家長會。她坐在兒子的座位上,等著老師點她兒子的名字,因為每次家長會,她兒子的名字在差生的行列中總是被點到。然而,這次卻出乎她的預料,直到結束,都沒聽到。她有些不習慣。臨別,去問老師,
老師告訴她:“按你兒子現在的成績,考重點高中有點危險。”
她懷著驚喜的心情走出校門,此時她發現兒子在等她。路上她扶著兒子的肩, 心裡有一種說不出的甜蜜,她告訴兒子:“班主任對你非常滿意,他說了,只要你努力,很有希望考上重點高中。”

高中畢業了。第一批大學錄取通知書下達時,學校打電話讓她兒子到學校去一趟。她有一種預感,她兒子被清華錄取了,因為在報考時,她給兒子說過,她相信他能考取這所學校。
他兒子從學校回來,把一封印有清華大學招生辦公室的特快專遞交到她的手,突然轉身跑到自己的房間裡大哭起來。邊哭邊說:“媽媽,我知道我不是個聰明的孩子,
可是,這個世界上只有你能欣賞我……”
這時,她悲喜交加,再也按捺不住十幾年來凝聚在心中的淚水,任它打在手中的信封上。

一句鼓勵的話 可改變一個人的觀念與行為 甚至改變一個人的命運
一句負面的話 可刺傷一個人的心靈與身體 甚至毀滅一個人的未來

>>January 6, 2005 at 3:17:21 PM GMT+8


2005 年 1 月 4 日 星期二 【乍雨乍晴】

引誘 【幽默】
英國紳士與法國女人同乘一個包廂,女人想引誘這個英國人,她脫衣躺下後就抱怨身上發冷。先生把自己的被子給了她,她還是不停地說冷。
“我還能怎麼幫助你呢?”先生沮喪地問道。
“我小時候媽媽總是用自己的身體給我取暖。”
“小姐,這我就愛莫能助了。我總不能跳下火車去找你的媽媽吧?”

【頓悟】
善解風情的男人是好男人,不解風情的男人更是好男人。

細mi話今日係小寒,唔怪得之16-19度都凍凍地咁啦~~加上有無咩太陽同埋多雲~好似20號就係大寒,大家著多件衫勒~今日.....嗯~~無咩特別,同完celia佢地開會,我就同細mi去左lunch,之後我,細mi,菁菁,phyllis,cyrena就一齊去左百佳掃入camp既野食,點解次次都係我地5個去掃既????我揀個d好好味架,不過就會貴囉~哈哈哈~~不過我食既,又唔會介意個價錢,好食就得~~細mi唔知今日笑我d咩呢~哈哈哈~~~

係wor,小朋友個邊又話今日一齊dinner既.....好似欠緊一,二個人~不過都有魚,diasy,phyllis,cyrena,菁菁,我,michelle同埋蔡生~我地打老邊呀...飽到我......想死~唔得呀~~~今次真係食都食唔落~~就算有幾好味既野響我面前,都無心機食~魚魚好搞笑~~我就搶左魚魚既羊肉同埋daisy既叉燒,菁菁都唔執輸,要左daisy一舊叉燒~哈哈哈哈~~~michelle近排好多野做,不過佢話開心wor~做到好多佢想做既野~有好多野佢都唔駛理wor~~唉~~

哈哈哈哈~~今日開會,都係report野~~不過咁,唔記得講一樣野添,就係讚下michelle又幾勤力,做左咁多野,生產力勁呀~仲有呀,唔記得話佢地一次性小組既情況,下次要提出...唉,搞到wincy好辛苦呀~哈哈哈~~~返到home,收拾好一切~2點幾先sleep~因我有好多野要睇,仲有一次性既poster要跟進~哈哈哈~麻煩晒daisy~~佢都好sleepy呀,仲要搞左2晚~辛苦晒~katkat發燒呀~~小心身體先得架~希望其他人努力溫書,同埋做晒d project佢啦~

今日我妹既男友飲醉左,上左黎我home,嚇死我,唔知佢會唔會做左d咩架~不過好彩無咩野,佢都識講打搞晒~~佢又狂嘔,我妹look after him~就響左我home sleep~~不過我好憎人飲醉,飲少少都可以,飲得太多我都唔係太like~~成身酒味.最憎~我叫左我大家姐唔好sleep住,睇住我呀~哈哈哈~~第二朝早,家姐就話佢飲醉既樣好搞笑,而佢亦都知自己飲醉左好恐怖呀~佢仲叫我地得閒去佢打工個間食店食野,佢請我地wor~~傻啦~費事~仲有,我地咁忙,邊有時間~~

今日食dinner個時,蔡生,michelle,菁菁,cyrena起勢咁夾攻我呀...咩呀~~我知道隨緣架~蔡生講得對,響camp入面盡責,做得好,唔代表佢出左camp之後係點,亦都對佢所有野unknown~~知道,明白~哈哈哈~我努力自己個exam先~反正,我都好似無緣會見到佢咁~哈哈哈~~連朋友都未做到~呵呵~~不過講真,我都唔記得佢係咩樣~哈哈哈~~可能再見返,個樣會被我扣分都未定~呵呵....

尋日,唔知做咩,死都要去swim,好想去,我都覺得自己有d問題,有野think緊??可能有野期待緊~同埋就考試,唔多唔少都有一定既壓力~真係要放時間去study~好搞笑,我返學之後好忙,我返1030,咁就唔知做咩好多電話,又要搵phyllis,菁菁,cyrena,michelle,仲要回下msg咁~~哈哈哈~~又要搵下德仔搞情人節既野~呵呵呵~~魚魚好勤力,好緊張份proposal,好多跟進,good,真係做野好上心~佢做得好唔好唔緊要,大家都睇到佢有心~daisy,celia都係~將d野做得好好,又唔會拖你d野....即刻做好~good~有咩錯,佢地即刻會改,呢d先係做野.....錫晒你地~

我同左becky去lunch,佢叫我做見證人,不過我要去swim,咁佢就wait me,我去到1600,因我怕佢noon個個session close,所以都好趕,點知佢逢tuesday1000-1700進行消毒,唉..1800先開放~經過左重重困難,都無減退我想swim既熱情...夜晚再去過~可能又真係好耐無swim~~其實個次行完可澗都想去swim,無奈地整傷左隻腳先無得去~我估我呢個熱情都抑壓左好耐~我先自咁想去swim jei~cyrena同pc-sandy都好想去swim~不過大家又成日夾唔到時間,大家又忙~不過咁,我都係一d無人陪都可以獨自去swim既人~所以其實都唔太奇怪既~我以前都係成日一個人一朝早去swim架~我都係多左一份堅持jei,today~哈哈哈~~~無咩特別~~

我同michelle講緊電話,死人becky成日話自己係靚女,笑爆michelle個肚~跟住我話佢矮,佢就叫michelle唔好聽佢講~哈哈哈~~佢星期二off,因為要陪daddy mummy身體檢查呀~之後佢響又一城坐下,飲下野,ida個d就走左去陪佢~我有問候一下becky既bf,佢係斯里蘭卡人,好彩佢daddy mummy都響半山住,仲有呀,andy佢去左巴勒斯坦做野,所以都無事~好彩佢都去左第二度做野,否則..becky會走去搵佢~oh..no~~~不過有好多野,都係命黎既~注定既~

>>January 6, 2005 at 4:38:52 AM GMT+8


2005 年 1 月 4 日 星期二 【乍雨乍晴】

響阿瑩度copy既~
一個人一輩子只有一次結婚的機會(在多數情況下),當然派頭是不能少的。為了避免鋪張浪費,只能選一兩種來奢華一下,下列哪一項是你覺得體面婚禮中絕不可少的要素?

A汽球拱門 B十層大蛋糕 C花海 D重要賓客雲集

‧選擇A的人

你的想法純真,天性善良,對於別人所說的話深信不疑。很多時候,要等到吃了好幾次虧,你才會學乖,卻還是不願對人性失望。你一直保有對事物的好奇,嚮往探險的生活,自己也身體力行。和你相識多年的朋友,覺得從你身上可以看到無窮的活力與熱情,這是你很吸引人的特質。

‧選擇B的人

你和自己喜歡的對象好像總是擦肩而過,好像總是接不上頭。這樣的事情若發生在其他人身上,大概早就放棄了,可是你仍會鍥而不捨,守在那人身旁。這樣深情意重,讓其他人看了都為你抱屈。你倒不以此為苦,反而享受在為愛人付出的甜蜜之中,這也讓你傻人有傻福,最後還是能獲得幸福。

‧選擇C的人

你遇到的人好像都及不上你聰明,但這並不是你在意的重點,反而會無私地希望其他人也能達到像你一樣的程度。所以,你會很熱忱,協助落後的夥伴,不會有競爭的心態。你也願意跟朋友分享自己的所有,這種慷慨大方的氣度,使你永遠不會覺得孤單,身邊總是圍著一群朋友支持你。

‧選擇D的人

你對於自己決定的事情,會堅持到底,也能承擔失敗的責任。你做事的魄力在別人眼中,是值得學習的典範。那與生俱來的自信,還有不服輸的個性,都在你的事業上有很大的幫助。你的口才不錯,能夠馴服各類難纏ㄠ、客,所以若是碰上一些難以推動的事情,派你出馬準沒錯啦。

我選左c呀~~大家唔覺得好多花,好靚,好romantic架咩??我覺得佢講得我都幾對~其實a都唔錯架~唔知呢個result大家又認唔認同呢???咁當然,我遇到有人聰明過我啦~我係鈍鈍,傻傻既嘛~我最like百合....佢俾我既感覺好純,好真~好似我咁~哈哈哈~~~好清香的哦~不過有好多種百合,等我研究一下先~我要白色既,種類later研究完先啦~

>>January 5, 2005 at 6:18:16 PM GMT+8


2005 年 1 月 2 日 星期日 【乍雨乍晴】

保密日記,請登入觀看!

>>January 13, 2005 at 2:54:06 PM GMT+8


2005 年 1 月 2 日 星期日 【乍雨乍晴】

等火車 【幽默】
一位夫人打電話給建築師,說每當火車經過時,她的睡床就會搖動。
“這簡直是無稽之談!”建築師回答說,“我來看看。”
建築師到達後,夫人建議他躺在床上,體會一下火車經過時的感覺。
建築師剛上床躺下,夫人的丈夫就回來了。他見此情形,便厲聲喝問:“你躺在我妻子的床上幹什麼?”
建築師戰戰兢兢地回答:“我說是在等火車,你會相信嗎?”

【頓悟】
有些話是真的,卻聽上去很假;有些話是假的,卻令人無庸置疑。

星期六,唔記得做左d咩,只知我落左shop睇完四葉草既大結局就帶左我細佬去中環同聖誕老人影相~個結局都幾standard~哈哈哈~~~3個男主角都有四葉草胎記,哈哈哈~算啦,都係大團圓結局~而cyrena俾cat lau點左去做問卷~cyrena好忠直,完全唔識點樣拒絕佢~咁我地都去左探佢班,等佢放工,佢終於走得,我地都同santa take左photo,咁我send左我細佬返home,之後我就同左cyrena出左mk drink and eat~好飽~

傻婆~不過cyrena話由dennis把口講既同一件事由我把口出既~會有唔同既感覺~我俾左一個安定既感覺佢wor~可以倚靠~oh..no..baby~我都係時候同佢保持距離~哈哈哈~~~我要男仔架咋~不過我地近排既contact都好密~細michelle問佢呢一個聖誕假有幾多日無見過我wor~哈哈哈~~死人細michelle,又話我同佢情侶電話繩,o采,咁我地成個九龍城區既童軍咪一家人~情佢個頭呀真係~

星期日,去左做童軍既義工,因為我見細佬自己一個人響家中,咁我就帶埋佢出去,點知又撞到家姐,佢又跟埋黎,所以我帶左一家大小去做義工咁~~哈哈哈~搞笑~佢地班仔女practice左一下步操之後,就教繩結~我同cyrena都唔多記得,所以都一齊聽下書之後就輔助一下仔仔女女~家姐同細佬都一齊幫手同埋一齊學~其實我家姐一早都想做童軍架勒~哈哈~義工呀,st.john呀,都想做好耐架勒~同我都幾似bor~不過個時佢成日都要去shop help,所以無咩時間join呢d活動~搞笑~edmund以為細佬係我地親戚黎架咋~哈哈哈哈~~~

之後我地一家人就去左食日本料理之後就去左睇我覺得劇情無咁緊湊,不過就好warm,有2首歌,我覺得幾好聽架~不過有幾個鏡頭都幾驚險架~哈哈哈~幾好玩~希望大家睇完之後都相信有聖誕老人既存在,保留呢一點童真吧~我都希望自己保留一點小朋友既特質,鈍鈍,傻傻咁,仲有一d天真既想法,仲有一d幻想~哈哈哈~~~我覺得咁樣生活會開心d,積極一d~

我地都同左細佬配左一副glasses~型仔左~食左避風塘炒蜆同埋大閘蟹~哈哈哈~~同左一個都幾無聊既人傾左一陣~佢都真係幾無聊,同埋都無咩興趣再同佢顛~差不多凌晨4點先sleep~好彩我星期一返下午~11點幾起左身,趕埋份功課,食埋野就出門口~good~~今日都辦左一點公事~之後返左home lu~想搞埋d野去~聽日專心溫書lu~~加油~~see ya~~我都要evaluation一下我既目標~整理一下~

>>January 5, 2005 at 2:50:13 AM GMT+8


2005 年 1 月 1 日 星期六 【乍雨乍晴】

我放心不下妳...感人喔...

男孩跟女孩是在音樂會上相遇的,男孩的鋼琴獨奏深深的吸引女孩注意,經過幾次的邀約後,他們便開始交往了...男孩出生在富有人家裡,父親因經商而賺了很多錢 。男孩是獨生子,從小便被受呵護,男孩的個性內向,凡事都聽從父母。女孩並非像男孩一般幸運,她自小父母雙亡,與弟弟相依為命,需要半工半讀來付自己與弟弟的學費。她弟弟因為結交了不好的朋友,平時壞事做盡 。但對於姊姊他一向很尊重,所以當他知道姊姊為他而打工賺錢時,他便決定繼續唸書,本想休學的念頭,就此消失無蹤...

交往一年多,女孩從不去想男孩的家境,她愛他並不是為了他家財產,但男孩的富裕是眾所皆知,而男孩從也不再別人面前誇耀自己。兩個非常相愛,亦是別人眼裡的金童玉女,多讓人羨慕呀!

一天,警察局打電話給正在打工的女孩,告知她弟弟出事了。她連忙打了通電話給男孩,想不到當她到警局時男孩竟已在警察局了。原來,女孩的弟弟飆車時一不小心竟衝向人行道,一名婦人當場死亡,而那名婦女剛好就是男孩的母親... 自己女朋友的弟弟是殺害母親的兇手,男孩無法接受這個打擊,在考慮很久後男孩終於做了決定。

『我們分手吧!』男孩壓抑自己的激動,勉強的吐出這句話。『對不起!』女孩沒有哭、沒有鬧,冷靜的使人出乎意料之外。因為女孩心想是自己的弟弟惹來的禍,所以她也不怨天尤人『祝你幸福!』男孩沒說話,反倒是女孩說了。

女孩輕輕的從男孩身旁走過,淚......也從臉頰悄悄的滑落下來。分手...對彼此都好,男孩一再安慰自己,他的決定是對的。但他過沒幾天就後悔了,少了女孩的日子,一切都變的沉靜。原來要忘記一個人真的很難,何況必須忘了他最深愛的人...男孩成天以酒澆愁,他不再活躍、不再歡笑,變的比以往更加陰深。男孩的朋友都知道除了這個女孩外,沒有人能救得了他。

有一天,男孩獨自在KTV喝得酩酊大醉,他迷迷糊糊中感覺有人扶著他。不過因為力氣不夠而摔倒,這一跌男孩酒醒了。不可思議的他發現扶她竟是那女孩...
『你有怎樣嗎?對不起!』女孩急忙的道歉,擔心男孩表露無疑。
『是你!』男孩呆了,這...怎麼可能。
『.......』女孩沉默。
『你怎麼會來?』男孩有些冷淡的說。
『我放心不下你啊!』此時女孩的淚已經奪框而出。
『不哭了...』男孩一手將女孩抱入懷中
那天,男孩不知道怎麼回到家的,他只記得他擁抱著女孩,其他的他都不記得了...

當他宿醉醒來後,發現自己躺在床上,女孩已不在身邊他不禁慌了。瞬時他拿起外套往女孩家奔去...

此時他想終於清楚了,為什麼他總愛將那個意外怪罪在她身上呢?他們的感情是無辜的,他決定告訴女孩他原諒她了。他想和女孩永遠在一起,再也不要跟女孩分離。當他到達女孩家中時,女孩的弟弟迎著他走來說著。『我就知道你會來...姊...等你很久了...』男孩焦急的說:『她在哪裡?我想見她!』女孩弟弟回答:『姊姊她...她已經去世了!』 男孩一臉驚訝的說:『為什麼...我們...昨天還見面...不可能呀!』

弟弟傷心的說:『昨天...姊姊的頭七...她說一定要等你來才入殮』
『怎麼會這樣....說啊!』男孩瘋了似的大吼
弟弟哽咽的說:『姊姊在你們分手之後...每天都拼命的工作...想忘掉你 。最後因為睡眠不足,又加上感冒引起了急性肺炎,一星期前她就走了』
在姊姊臨終前她說:『想再見你一面但是卻等不到...』
『她怎麼能這樣...』不能...不能這樣對她 。
『去看看她吧!她很想念你!』女孩的弟弟揮揮眼淚便離去了 。
隔著玻璃裡面的女孩,沒了往常的微笑,只剩蒼白的臉龐 。

『我來了!妳為什麼不起來?妳不是一直在等我?』男孩哭了。
『我原諒妳了呀,那是件意外跟妳無關,我不要分手了。我不要妳離開,我要守護著妳,我不會放開妳的』
『妳記不記得?妳以前常問我妳漂不漂亮?嗯~妳好美,真的!妳在我心裡是最漂亮的!我好愛妳...好愛好愛妳!妳知道嗎?』
『如果妳醒來,我就原諒妳,我們結婚!妳不是很嚮往嗎?我們就永遠在一起,只要妳起來,求求妳!醒來!好嗎??.....』

翌日清晨,當大家發現男孩時,他已經服毒自盡死在女孩的身旁。你怎麼會來...?因為...我放心不下妳......

親愛的朋友,你的心中是否有你放心不下的人呢?如果人的一生只能有一次選擇那請珍惜...您的最愛。

>>January 2, 2005 at 4:26:46 AM GMT+8


2004 年 12 月 30 日 星期四 【乍雨乍晴】

<續><用心認識一個人>
情籤條[人生]

多情人隱藏情感,遠遠要比無情人隱藏冷酷困難得多。
“隨遇而安”這四個字本身,就已包含著忍耐堅毅的精神在內。
這實在是件很奇妙的事─一個人流血的時候,往往就不再流淚。
無論是什麼人,在夢中、他永遠比在清醒時更為勇敢、更為坦率。
逃避不一定躲得過 面對不一定最難受
孤單不一定不快樂 得到不一定能長久
失去不一定不再有 轉身不一定最軟弱
別急著說別無選擇 別以為世上只有對與錯
許多事情的答案都不是只有一個   所以我們永遠有路可以走
你能找個理由難過 也一定能找到快樂
懂得放心的人找到輕鬆  懂得遺忘的人找到自由  懂得關懷的人找到朋友
天冷不是冷 心寒才是寒   願每一位朋友的心都是暖暖的......認真的人

----祝福你----共免之----<<完>>

cyrena生日快樂~哈哈哈哈~~~19歲lu~~不過...我好老呀~~~v.v~~好慘~青春無敵~不過大家一齊玩得既,都係咁年輕~yeah~~過左12點就打俾佢勒~死.....唔記得carmen仔birthday添~~哎呀~無打俾佢呀~點算呀~~又俾人炳~~唉~老勒~成日都唔記得野~希望佢唔好mind啦~祝佢生日快樂~carmen仔同cyrena都係同年架~不過相差一日出世~hehehe~~~我唔要忽略我既carmen仔呀~

今日10多就起左身,收到michelle既電話,去飲茶~好,食左d野,睇左陣電視我就出左mk先~因為我要去buy ticket去睇北極快車呀~點知係英文版~用3g電話check過新港個邊無得上,only朗豪坊先有粵語版,算啦~最後都係家姐搞掂~~hehehe~因為阿may都去,就去左睇english,不過就算係粵語版都唔知邊個配~早左去青衣粵翠軒~大家都未到,我就拎左位先~好彩早d到,如果唔係就唔知等到幾點~hahaha~不過michelle話早知去滔香~無奈地我又拎左位就到添~算啦,下次去啦~哈哈哈~~

同pc一齊去飲茶,個感覺都唔會怪怪的~不過多講pc既野,我就會靜靜的坐響度~不斷咁聽~哈哈哈~不過佢地呢班人都好得意~good~~大ryan,cecilia俾人係咁串~哈哈哈~~好得意~不過都由於我無咩胃口同埋累累的,所以佢地話我好似有左bb咁~哈哈哈~~~食得好慢呀~人地生理問題嘛~不過唔同gorup既人都會唔同既話題~你又好難插到咀既~咁咪聽下囉~聽完之後咪有d話題囉~實係咁架啦~

我睇完大家既日記,大家同以前既朋友仔好似關係疏左,但係,好現實既,一定架啦~不過當生疏既時候,大家再努力返d,warm up返一下先,之後咪又好好的~咁當然唔可以因為反正咁耐都無見,佢地有咩gathering你都唔出囉~初頭既感覺一定怪怪架啦~可能有時大家既時間唔夾,但係又唔好等人date wor~你有時間咪又搵下朋友仔囉~最重要睇下你有無心同埋肯唔肯主動d架jei~咁又唔好憂慮唔知你既朋友下年仲搵唔搵你,如果你有心,你咪預左下年俾佢地囉,佢地見到你原來都掛住佢地既,佢地實唔會嬲既~如果你又唔表示d咩,人地又唔知你think咩,久而久之,誤會加深,朋友都無得做~有時,憂慮,卻又唔做返d野,係無用架~齋講......我就會質疑你對呢班朋友肯付出幾多~

我好耐無見becky,joanjoan,我都會衷心咁同佢地講我掛住佢地~係肉麻d,但好warm架~因為我真係好錫佢地架~雖然我唔係成日打俾佢地,成日買野俾佢地,但係,佢地響我心中,我用個心去對佢地架~而阿duck,一個我以前好好既朋友,我既感覺就會有d唔同,無joanjoan,becky咁重要~諗起佢地都好掛住添~heheehe~~其實我對每個朋友仔都用個心既....不過程度上同埋重視上既問題jei~哈哈哈~~大家互相體諒同埋尊重就ok架勒~因為有時我講d野,joanjoan好似無咩興趣咁,我都好無癮,又無反應,不過無咩所謂啦~講下佢既topic囉~hehehe~~我死都要講,佢點都會聽架啦~哈哈哈~~"ler"住,好似小朋友咁就ok勒~哈哈哈~~~

之後出左tst join 細mi埋cyrena~死人cyrena話新港係港威,俾佢激死~之後我又響度睇下音樂人表演下咁啦~我都幾鐘意架~如果有chair就好lu~hahahaha~~之後我地又行左陣~死人michelle話我好似藤類植物咁纏住cyrena~我都唔知邊個纏邊個lu~因為今日有人係咁"橋"住我~哈哈哈~michelle唔抵得呀~佢吃醋啦梗係~呵呵呵~不過無可奈何地,毫無疑問地,佢依家都係我最close既朋友仔~我覺得係我既知己~~今日飲茶有大細ryan,cecilia,sandy,emily,pinky,michelle同埋我~佢地話我黑左~唔係嘛??不過我真係有眼鏡印囉~so cheap,要戴返con先~之後俾cyrena,細mi笑~因為我除左眼鏡就會好怪~哈哈哈~~

之後送左佢地去遊船河,settle左d物資我就走lu~哈哈哈~有我響度,個運作都唔同d~暢順左~呵呵~不過好大風,cyrena仲要wear短褲....oh..no~我就被風吹到頭痛~佢地係咁叫我stay,我都想~如果有童軍仔仲好~接觸一下嘛~哈哈~我行返home,見到daddy返左黎,以為可以搏大霧唔駛help添,點知俾佢問左一問~oh~~我見佢整一品鍋嘛~車~早知我去船河啦,因為都唔多人既~0100-0300會多d人~我就0300到走人~無咩人嘛~~今日心情幾好,無對d客發脾氣,呵~保持良好語氣同埋笑容~只係有時失手,唔記得左要做咩~

cyrena,細mi,dennis同佢個fd都黎左我shop have food~好彩佢地早d黎,否則都無咩位~哈哈哈哈~同佢地傾左d計~內容唔打住lu~留番下一篇先啦~今日幫手俾d風吹得好辛苦~好似成日有鼻水咁,但係無架~唉~有個客都幾離譜架,因為個hot pot起唔到,太大風,但佢d野又食得七七八八,唔俾錢,叫左d小菜...佢都幾威~我覺得點都要收返一d囉~不過真係好大風,真係起唔到~

我覺我自己真係多左用人地既角度思考~good~向我既目標前進,同埋真係無咁衝動,d氣焰減弱左~yeah~可能都體諒佢地勒~哈哈哈~~~係bor,都要檢討一下~2005年lu~~

>>January 1, 2005 at 9:12:14 AM GMT+8


2004 年 12 月 29 日 星期三 【乍雨乍晴】

<續><用心認識一個人>
情籤條[哲理]

一個人的習慣,往往是別人都知道,而自己卻是唯一不知道的人。
走對了路的原因只有一種,走錯路的原因卻有很多。
黑暗無論多麼深沉,光明遲早要到來的。 睡眠無論多麼甜蜜,也遲早有清醒的時候。
世界上無論多麼神秘的事,總有一個人能夠解釋的, 只是誰也不知道此人是誰罷了。
越有趣的事越不能做得太多,否則就會變成很無趣了。

唉~好煩呀~佢仲未交電話費呀~打去佢home,佢mum話佢唔響度住勒~不過我無同佢講咩事~即係要我去佢工作地點搵佢~唉~好煩呀~~我想搵人陪我去,但都唔知搵邊個好~唉..去到仲要壓佢去拎錢,如果唔係.....咩都無~我幫佢還左先,仲死....無回頭~決定左今日去搵佢...好彩都搵到~佢話7th還~好~因為出糧~我希望我唔駛去到佢間shop打鑼咁搵佢~好核突~原本叫左becky陪,點知佢date左我5點都未出門口~好彩cyrena既parent返左home,佢再stay響mk,cyrena先可以陪到我~佢話阿成唔似d咁衰既人~因為我話佢個時,佢覺得似一個小朋友被訓話咁~算啦~佢呢個人唔值得我再信任~朋友都最好唔做~不過佢肥左~

放下心頭大石就同cyrena行街街睇裙仔~hehehehe~~又整左d野~good~~都過左好耐lu,有d過份~我都係快d搞掂佢先~hohohoho~~其實我今日真係好worry~搵佢都搵唔到,佢mum又話佢唔響個度live,我都係搵佢d fd幫手~靠人不如靠自己~今日去搵左阿萍拎新手提,我地下星期五一齊食飯~good~好耐無見lu~~哈哈哈~讚我靚左,呵~不過我近期多左暗瘡wor~

星期二,上午喪打日記,有d都唔記得打,咁有一位團長係載白色框眼鏡,點知有位童軍話佢似d塗改液塗上去~我聽到之後think起大ryan,咁我真係塗改液甩色lu~仲有呀,我記得有一次,伙頭爸b叫我過去睇住嘉瑩,點知我一野唔小心撞埋去佢度,點知我彈返轉頭,哇~好勁呀~~哈哈哈~~佢都真係幾健碩呀~

星期二下午知道michelle自己一個行街,睇戲,於是睇下駛唔駛出去陪佢,佢就叫左我上佢home食飯~叫埋菁菁,yeah~~一去到,就當自己home咁~哈哈哈~~又同呀michelle講下個d wild camp~菁菁又講下佢帶個d仔~菁菁幫michelle搞掂左佢用左2晚時間都未搞得掂既穿珠仔MCDULL~哇哈哈哈哈~~~蔡生話菁菁穿既時候似小朋友~哈哈哈~~YEAH~今餐好味好味~呵~我買左3套叮噹CDR連CARD俾MICHELLE~佢知道我會送,之後死左入房搵....哇哈哈哈~其實我放左響電視機附近個度好耐架勒~佢食飯食左咁耐,都未見到~失敗~仲有呀,佢睇完功夫之後成個人都傻左,ALWAYS笑~~

我地10點幾走LU~因菁菁第二日要早起~佢呢個傻瓜~著好少衫~凍死佢~我叫佢用睡袋包住返去HOME~HAHAHHA~~傻婆~哈哈哈哈~~依家D小朋友都幾惡~

星期三,11點,PHYLLIS,魚,DAISY,瑩,我五個人去唱K~倫病左~CELIA一早DATE左人,CYRENA要陪MUM返大陸~~~其他就唔知勒~點知唱得2小時,到喉唔到肺~唉~我同PHYLLIS太老勒,太OUT勒~好多新歌都未聽過~之後我地響MK行街~行到3點幾散BAND~瑩DATE左人,PHYLLIS返去執野,DAISY去整牙~我就去左搵MICHELLE~響IT睇中左好多衫呀~~好靚呀~配合到我既要求,改變形象~呵呵~希望D衫合身啦~哈哈哈哈~~~MICHELLE低B架~狂掃衫呀~如果佢係我阿媽,一齊SHOPPING就好LU~HAHAHAHAHA~~~~過左12月先去掃啦我~

CYRENA問我做咩改變形象,其實我想女仔D好耐架勒~不過成日嫌自己肥,好多時都唔敢著~之後陪左佢去旅行社,佢新年應該唔響hk lu~咁我地咪無得去拜年law~咁我就叫michelle放心寺遊玩,佢就話我唔要佢~佢都short short地~!唔理佢咁多~俾佢去玩又響度嘈~hahahahah~~之後我地去左paris have tea~牛奶都一齊join埋~michelle話佢近期正常返~good~咁咪好囉~唔駛好似之下咁討人厭~good~~無左個壓力嘛~佢地叫我join低衝擊一級,因為真係好抵~我個心都動搖過,因為佢話阿魚搞得掂,叫我放手,但係我都想睇住佢地同埋做services~始終義工適合我多d~我都想同d小朋友玩~我亦都要做返一個好榜樣~

牛奶串個中醫~醫生話傷左軟組織,佢都識講wor~哈哈哈~~~不過佢地建議我買護膝~因為睇西醫都無咩人,照又照唔到既~~不過我用力就痛囉~牛奶串我,問,乜你平時都大力"dump"地架咩~哈哈哈~不過我lose control就會~hehehhe~~死人michelle問佢識唔識我個童軍仔呀~~死野~嚇死我~估唔到牛奶都做過童軍~之後我趕下場,date左joanjoan~原來佢有梅艷芳紀念會既票,咁我咪又去睇law~都幾無聊架~許志安,劉浩龍,e-kids既tommy,楊千嬅,啤梨--葉文輝同埋何韻詩~唱左8首,又有一d片段咁啦~無咩特別~

joanjoan仲sleep左添~佢話上次去睇jay既concert都訓左頭半小時~搞笑~我地之後由會展過返尖沙咀既霸王山莊食野~不過我無咩胃口,起勢咁有胃氣~不過都食到一個餐~請左joanjoan,因為佢birthday~都未buy gift俾佢~佢今年都好開心,收既禮物都幾貴重下~與同事既關係亦都好左,有d野都識得睇開d~咁咪好囉~仲話想轉長工添~good~!佢老豆又俾,轉啦~哈哈哈哈~我都同佢講我既近況~佢同男朋友相處得幾好,佢like呢個mode,唔駛成日見,好舒服wor~我話我都有d想拍拖~哈哈哈~我話想去台灣住一個月,佢都話好~哈哈哈~之後送左佢上車,我就行返home lu~

今日-thursday,我同cyrena講,依家既我好似平台期咁,無咩新既衝擊,動力,話就話可以relex一d,但係呢個情況都幾危險~因為我會懶散左~不過我知我仲未關顧到全部人,都有d對唔住佢地,但係有d野我都唔想做lu~哈哈哈~懶~不過咁,懶還懶,我希望達到我既目標~我既耐性~不過有d skills好似未掌握,不如向呢一方面邁進~skills~good~依家magic ant都係等佢地將學到既野發揮~有好多野都唔擔心得咁多~有d野迫完佢地都唔變既...無計lu~或者有一日,佢地突然領悟到啦~~

就算我今年做完主席,handle得佢地幾好都好,好多時候都會有其他情況出現,未必好似今年咁順利~不過咁...慢慢handle啦~一定得既~吸取經驗~一定能面對各種challange~我都希望每一樣野都做到最好~今年辛苦晒magic ant各位成員,大家都真係好多野做咁,下年可能要soft返少少,唔好太迫~2個長期活動+一次性活動俾校內同學仔就可以了~good~~咁大家就可能無咁辛苦,因為今年d人著重學業多d~~都真係要睇下,magic ant上左軌道未,不過未偏離航線~good~~~

>>December 30, 2004 at 2:11:34 PM GMT+8


2004 年 12 月 29 日 星期三 【乍雨乍晴】

<<<<<大師與學生>>>>>>

一位音樂系的學生走進練習室。鋼琴上,擺放著一份全新的樂譜。「超高難度....。」他翻動著,喃喃自語,感覺自己對彈奏鋼琴的信心似乎跌到了谷底,消磨殆盡。已經三個月了! 自從跟了這位新的指導教授之後,他不知道,為什麼教授要以這種方式整人?

勉強打起精神,他開始用十隻手指頭奮戰、奮戰、奮戰....琴音蓋住了練習室外、教授走來的腳 步聲....。指導教授是個極有名的鋼琴大師。授課第一天,他給自己的新學生一份樂譜 。『試試看吧!』他說。樂譜難度頗高,學生彈得生澀僵滯、錯誤百出。「 還不熟,回去好好練習!」教授在下課時,如此叮囑學生。

學生練了一個星期,第二週上課時正準備讓教授驗收,沒想到教授又給了他一份難度更高的樂譜,「試試看!」上星期的功課,教授提也沒提。學生再次掙扎於更高難度的技巧挑戰。

第三週 ,更難的樂譜又出現了,同樣的情形持續著,學生每次在課堂上都被一份新的樂譜剋死,然後把它帶回去練習, 接著再回到課堂上,重新面臨難上兩倍的樂譜,卻怎麼樣都追不上進度,一點也沒有因為上週的練習而有駕輕就熟的感覺,學生感到愈來愈不安、沮喪及氣餒....。

教授走進練習室 。學生再也忍不住了,他必須向鋼琴大師提出這三個月來、 何以不斷折磨自己的質疑。 教授沒開口,他抽出了最早的第一份樂譜,交給學生。「彈奏吧!」他以堅定的眼神望著學生。不可思議的結果發生了!

連學生自己都訝異萬分,他居然可以將這首由子彈奏得如此美妙、如此精湛!教授又讓學生試了第二堂課的樂譜,仍然,學生呈現出超高水準的表現 。 演奏結束,學生怔怔地看著老師,說不出話來。「如果,我任由你表現最擅長的部份,可能你還在練習最早的那份樂譜,而且,不可能有在這樣的程度。」教授,鋼琴大師,緩緩地說著 。

人, 往往習慣於表現自己所熟悉、所擅長的領域。
但,如果我們願意回首,細細檢視,將會恍然大悟:不也就在不知不覺間、養成了今日的諸般能力嗎?
因為,人,確實有無限的潛力
有了這層體悟與認知,會讓我們更樂意面對未來人生道上無盡的難題!
想想自己是否常過份的安份在自己所熟悉環境
有了這層體悟與認知,會讓我們更樂意面對未來人生道上無盡的難題!
想想自己是否常過份的安份在自己所熟悉環境而埋沒了無限的潛力
現在,你可以反省一下現在的生活,為了要有更美好的生活,有哪些思考與行為上的習慣是要改變的呢?
立即去做吧!所有的改變都是從這一刻開始的。

>>December 30, 2004 at 3:11:20 AM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net