寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 6 月 15 日 星期三 【溫暖】

[~小河流的旅程~]
有一條河流從遙遠的高山上流下來,經過了很多個村莊與森林,最後它來到了一個沙漠。它想:「我已經越過了重重的障礙,這次應該也可以越過這個沙漠吧!」當它決定越過這個沙漠的時候,它發現它的河水漸漸消失在泥沙當中,它試了一次又一次,總是徒勞無功,於是它灰心了「也許這就是我的命運了,我永遠也到不了傳說中那個浩瀚的大海。」它頹喪地自言自語。

這時候,四周響起了一陣低沈的聲音,「如果微風可以跨越沙漠,那麼河流也可以。」原來這是沙漠發出的聲音。小河流很不服氣地回答說:「那是因為微風可以飛過沙漠,可是我卻不行。」

「因為你堅持你原來的樣子,所以你永遠無法跨越這個沙漠。你必須讓微風帶著你 飛過這個沙漠,到你的目的地。只要願意你放棄你現在的樣子,讓自己蒸發到微風中。」 沙漠用它低沈的聲音這麼說。

小河流從來不知道有這樣的事情,「放棄我現在的樣子,然後消失在微風中?不! 不!」小河流無法接受這樣的概念,畢竟它從未有這樣的經驗,叫它放棄自己現在的樣子,那麼不等於是自我毀滅了嗎? 「我怎麼知道這是真的?」小河流這麼問。

「微風可以把水氣包含在它之中,然後飄過沙漠,到了適當的地點,它就把這些水氣釋放出來,於是就變成了雨水。然後這些雨水又會形成河流,繼續向前進。」沙漠很有耐心地回答。

「那我還是原來的河流嗎?」小河流問。

「可以說是,也可以說不是。」沙漠回答。「不管你是一條河流或是看不見的水蒸氣,你內在的本質從來沒有改變? 你會堅持你是一條河流,因為你從來不知道自己內在的本質。」
此時小河流的心中,隱隱約約地想起了似乎自己在變成河流之前,似乎也是由微風帶著自己,飛到內陸某座高山的半山腰,然後變成雨水落,才變成今日的河流。於是小河流終於鼓起勇氣,投入微風張開的雙臂,消失在微風之中, 讓微風帶著它,奔向它生命中(某個階段)的歸宿。

我們的生命歷程往往也像小河流一樣,想要跨越生命中的障礙,達成某種程度的突破,往真善美的目標邁進,也需要有「放下自我( 執著)」的智慧與勇氣,邁向未知的領域。
也許你可以試著問自己,你的本質是什麼...你緊抓不放的是什麼...你要的究竟是什麼...
希望你能了解生命中不一定只有一種形式,當環境無法改變的時候,試著改變自己.........
只要你的本質不變你依舊是你....

訓得唔多好,我細妹好似成日走黎走去,而我係一個醒訓既人~之後好彩家欣打俾我~~哈哈~好急咁溫埋一d野,唔明,打俾家欣求救,之後相約左響太子mtr等,點知我又唔記得拎相,所以又返左上樓而late~sorry呀~又搞到家欣因急住去toilet而跌倒~oh..真係嚇親我.....

今日有carpet事件~而我又唔小心響分豬扒既時候將d飯飛走晒....佢地係咁笑我~真衰~我.家欣,phyllis去左越嘗度tea~之後菁菁join~之後phyllis同家欣拖手仔,話好comfortable,因佢倆既手相若大小~而拖我既時候就唔舒服勒bor~而阿村,alex既手都唔舒服~原來我問左家欣"老鼠愛大米"呢首歌2次~

今日入去考既時候,突然唔係好記得我溫左d咩~真係弊~好彩時間充裕~唉...我想拎高d分呀~家欣知我唔識,特登無早走,俾個安隱我wor~yeah~~細ryan就好唔開心,因唔想補考~個傻佬...唉~小心d先得架~考完好累...但唔想back home,原本我地plan左去sing k,不過無去,轉左等michelle放工同埋放學~等既時候我地去行葵涌廣場,新都會~之後響mk就行新之城......phyllis無跟我地去mk~我同家欣送左michelle上學,就join細angel同埋菁菁~之後菁菁走,細ryan黎左,我地就去搵位~細ryan染左頭髮勒.....唔講都無發覺添~哈哈......

我好想買個個公仔~其實由我響阿hong既袋上見到之後,都覺得好得意,不過又無想過去買,但又成日記住~似乎都真係要行動lu~yeah~~技安,大雄,叮噹都好得意~今日考完去搵ellen ng,因想問佢attachment幾錢~估唔到我咁快有,不過佢話要8月先有得做.....我都thinking why,莫非佢真係好鐘意我?佢尋日打黎既時候都同我閒談幾句,因響我既resume又見到我study過psychology~又問我做咩不在家study同埋做咩在study room talk phone....哈哈~~我answer左之後就原諒我......

cyrena就開心啦~返緊工,尋日in完,今日second in就即刻上班~仲要係summer,$8000,返mon-fri,0900-1800 working hours~呢餐走唔甩啦~yeah~~我都要快d搵工~細米及sandy,你倆要吸收經驗,力求進步,知道自己欠左d咩就要改.....~知嘛??

大家要常反省自己~我都係一個咁既人,有咩都think左自己既問題先~咩都要先尋求原因,唔好莽下判斷,對人唔公平~先於對方既立場看清楚,顧慮對方既感受先~

又被discourage~~其實真係好hurt,教左成年,都無成長?我都好怕我既蟻仔係咁,我真係好自責~聽完之後,我都起雞皮疙瘩....因為.....有好大既感覺...好感慨....唔知點形容~

有好多野我都let it be,要黎始終要黎,有時強求都無用,只係要把握時間~我有時真係太過唔把握,又無即時既反應,消化得太慢.....

今日dinner後既我都係唔想back home,原本想搵sandy陪,不過佢跟蔡生車~我聽日入camp要玩得顛喪~yeah.....因我覺得好納悶~想郁下.....跑下,顛下~但今日又好似呆呆地......個人懶洋洋的....只係想搵人陪下....攤下...talk下....一係就郁...郁..郁....

都係唔鐘意下雨天,又搞到我濕晒~

>>June 16, 2005 at 7:01:27 PM GMT+8


2005 年 6 月 14 日 星期二 【溫暖】

[放棄你原來的樣子!]
為了達成目的有時候你必須放棄你原來的樣子。有的時候我們太堅持己見,還一昧的告訴自己:「以前就是這樣的啊!為什麼現在不可以?? 」 因為現在已經不是以前了,為了達成目的,有時我們要忘掉你現在跟從前的樣子;懂得變通,懂得順應潮流,才能找到一條生存之道。您還堅持原來的樣子嗎?

今日,好大雨~今日有我,菁菁,家欣同埋細ryan去溫書~phyllis就要去送alex機,所以無黎~傻豬phyllis~~hehehe~~響我面前,你可以原形畢露,放膽地發洩吧~嗯~好努力咁~好彩家欣叫我起身~yeah~~好大雨,開始發現我撐傘好有問題,因為一大雨,我背脊一定濕晒,因為我將傘放在前面~俾佢地發現左....其實我好憎下雨天.....而我又覺得將傘放在我身旁,好怪,又好易整到人,好自私咁~不過好多人都好自私,唉~~其實傘既水整到人就會好內疚~哈哈~怪人一個~

發覺我把傘原來好易乾~哈哈~~發覺我呢個星期都無回家吃過飯.....今晚又同左欣欣,細ryan去食kfc~因佢要教我OAR同埋ABC~真係多謝家欣既教導~教導既同時我又糾正下佢既pronounction同埋錯字,之後行下街.....菁菁返左民安隊~

呀~要打返先~如果cecilia俾人嚇既話,佢既反應會係一手撥開你,之後好惡咁話你"做咩呀??""皆因佢平時練開武,身手好好咁~~以上既野都係摘自細ryan同欣欣之語錄~

我唔可以再俾細壞人嚇親~哼.........多謝sandy同埋cyrena既支持~~呵呵呵~~今日成日同細ryan鬥咀呀~哼...d人學野都學得幾快.....找死,我地互學大家既衰野~~1...唔好將自己既意思加諸響我句野上~2.又成日扇火點火...之後個d唔記得左~細ryan好naughty....響jusco既supermarket成日按扁人地d野....響零食物語又係~too bad~~becky都係咁架~今日發現我同家欣都用body shop既strawberry既lip balm,不過佢個個已經變左色lu~~紅色變左橙色...oh my god~

尋日當我,cyrena,細米 discuss入camp既日用品,我話我帶牙膏,佢地即刻話帶牙刷,激死我~sandy仲話好正常...哈哈哈~~大家開開心心.....又無煩惱既日子,好快就會隨大家上班既時候流逝,我地可否keep住依家咁樣?我要珍惜........我都好想friendship forever,不過....好感慨地,都幾難架~因為大家會有唔同既圈子嘛.....我地要聚舊呀~

都係好憎下雨天,無得swim,又狼狽~今日好似無咩特別...今日佢地搞住我,唔俾我sleep~哼...我又見到一對情侶好癡纏....仲見到佢地咀左一下....oh my god~~細ryan講左一樣野俾我地知,原來bb仔好like啜daddy既乳頭..仲要好興奮~哈哈哈~~考完taxation,好似放鬆左好多,連家欣都有咁既feeling,大家yesterday仲去行下街,cyrena同細米仲上黎我home~哦.....細ryan似乎想焗cookies.....講開去cecilia home,不過佢係boy唔得,家欣就話上我度,因我daddy近排換左焗爐~呵呵~~不過我home既環境唔多好,又熱...廳又無冷氣..好似唔多舒適~

今日響apm個個人自彈自唱~其實我真係好想學piano~~個fee好正~好romantic~d歌都幾好聽~

>>June 16, 2005 at 6:26:28 PM GMT+8


2005 年 6 月 13 日 星期一 【溫暖】

今日早起溫左taxation,有d數都再無試做了~不過考既時候....感覺好好,profit tax有似曾相識既感覺~partnership有d意外~d題目無咩干擾你既野,同埋好多野都見過,無新野,陰你既野~今次既情況有d掉轉,如果有人早走真係好奇怪~不過都係有人早走既,不過唔識,發覺響21321 2年了,好似都未識晒d人~打完仗,好累~考既時候,聽到雷聲,見到閃電,心想,不能swim lu~有d失落,我要爭取時間去swim~欣欣問我,又話唔夠時間做,點解仲可以think呢d野,哈哈哈~~

之後我,家欣,菁菁,大細ryan,cherry,一行人去左吉野家~肚餓~傾下計,講下笑~大ryan講左"老"蛋做咸蛋~sandy越來越衰呀.....哼~我無得去swim,佢不如幾問心,仲拍手叫好~串串鬨......大家之後輪住傾電話,michelle & sandy打黎~我考之前都有michelle既問候~夾雜著社工與朋友既角色,怪怪的~唉......不過佢打俾我地,都係開心既~

未夠鐘行下街,phyllis原本去study,因為alex"tum"佢,佢就同alex出去lu~我地行下行下.....有講有笑~朋友仔真係見住見住,友誼就會增長~同細ryan,欣欣,ceci,真係熟左好多,sandy唔駛講啦~但係,你估我會忽略我既michelle咩,唔會囉~因為我地溫書jei~我成日都think住michelle架,不過要study嘛~之後等埋emily就一齊take mtr去佐敦,因今日有好多人去我shop dinner,因為我既shop做埋今day就結業lu~有19人~蔡生,michelle,大細ryan,菁菁,sandy,cecilia,家欣,ida,angel,東東.emily,大佛,細米,cyrena,pinky,benny,annie同埋我~每人$40~好搞笑,老豆叫我同廚房講就ok..我就走去叫佢地起菜...哈哈~個感覺好搞笑~

同大家影下相,大家傾下,似乎真係太多人,無乜得點talk~不過我叫左michelle唔好帶野入camp做,大家一齊talk下~依家既我總係唔想錯過任何事情~食完就行下,行完就back home~cyrena & 細米上左黎我home~一齊睇下相,幾開心~cyrena話我home好多野食~細米未上過黎嘛~cyrena要踩"林"我將床~呵呵~~不過佢地11點幾就走lu~估唔到我既 學同期,細米又識~觀塘人果然係觀塘人~響去my shop前,細ryan,家欣,emily都有上黎~不過...真係唔好意思勒,因為下雨,好多衫都放晒入屋~不過佢地問,真係上得黎既,唔駛問過家人架?其實唔駛架....好free架~你地唔嫌就ok~~細ryan又對阿may有興趣,問有無整糖水,又問係咩人....我就叫佢直接同阿may talk~~

我問過家欣勒,問係咪好細,其實原來連露台有成千呎架~唔講唔知呢?不過我home真係好多野~佢地都叫我快d搬,好危險咁~cecilia都話搵一次上黎我home~~哈哈哈~~好呀~隨時奉陪~我invite左大家帶泳衣一齊swim(雖然講左有swimming pool,唔代表大家會帶架嘛~)~yeah~~我要說服sandy跟我一起著拖鞋入camp~叫佢跟我一樣於水中及冷氣中活動~不過大ryan叫sandy唔好落搭~因為由一個地方去另一個地方......無冷氣及水...咁我地又點去另一個地方呢.....唔知大家明唔明勒~

唔知做咩成日俾細ryan嚇親~原本響一間shop既時候,佢想嚇我,不過嚇唔到,我仲洋洋得意~點知同佢地dinner後行街,佢嚇cyrena不果,當我想同cyrena & 細米訴說細ryan下午時嚇我,我就中招,又俾佢嚇親~應該係分左心先會係咁~響mtr 往jordan途中,細ryan件衫有一隻野,我正想望下係咩之際,佢一野撥開,隻野向我飛,又嚇親我....佢仲話,佢都未驚.....我駛乜驚~大佬呀,佢一野飛埋去我塊面度呀~換轉係菁菁,欣欣,sandy都會有我同樣反應勒~之後大家又discuss昆蟲呢個topic lu~

大家又講起camp,有咩人一間房,我既有cyrena,細米,phyllis,pinky,hong,細ryan(3個姓蘇既在一起),我都係聽佢地講先知~cyrena又講起我既短褲事件~哈哈哈~~因佢唔受得短褲上她我床~因個次magic ant個camp,我去左佢地間房sleep~我地行街既途中,睇緊野,cyrena講緊一樣野,我問:咩黎架~~佢答:係呀!.........佢成日都答非所問,真係要train~連在她旁既細米,隔左一個人都聽到我講咩....同cyrena一齊真係好搞笑~哈哈哈~~

其實我好想擁有我既屋,invite大家上黎玩架~我好鐘意有一個地方俾大家聚腳~

我將菁菁send俾我既sms俾大家睇~因實在太搞笑勒....不過菁菁唔like呀~佢話唔send sms俾我呀~嗚嗚嗚.....咁好野要同大家分享嘛~依家大家都用你既語句,唔好咩?hehehe......與大家一起,真係有好多趣事,閒時想起,都會匯心微笑~你知嘛,有一次michelle響小巴上既樣好趣緻,我都一不留意咁笑左出黎~

[『不是路已走到盡頭,而是該轉彎了!』]
『不是路已走到盡頭,而是該轉彎了!』這句話其實很有意思!
當你遇到一件事,已無法解決,甚至是已經影響到你的生活、心情時,
何不停下腳步,暫時的想一想是否有轉闤的空間,
或許換種方法,換條路走事情便會簡單點。
但,通常在那一刻,我們並來不及想到這些,
只是一昧的在原地踏步、繞圈,
讓自己一直的陷在痛苦的深淵中,
生命中總有挫折,那不是盡頭,只是在提醒你:該轉彎了!
放手不代表承認失敗,
放手只是為自己再找另一條路走!!

>>June 14, 2005 at 6:02:27 PM GMT+8


2005 年 6 月 12 日 星期日 【清涼】

今日,神奇地好早起身~雖然仲想早d......不過今日亦都神奇地大家都好早,我起身等phyylis打黎,點知佢話要訓多陣~打俾欣欣,佢話就起,叫我打俾細ryan,無人聽,原來bath,之後睇下菁菁起左身未,再打俾佢,已到o魚涌,原來佢都黎~之後響mtr等埋phyllis,菁菁就去左buy breakfast,之後上去~好難得.....而我自知自己太懶,所以有壓力~今日難得地俾人叫我地唔好嘈~欣欣仲要俾人發現左佢食野,望住佢個隻.....哈哈哈~~

由10xx-2000......漫長既時間~今日既我同菁菁一齊talk~~欣欣話我之前都唔係咁架~~哈哈~大家一起去左食粉麵,開始講起一些粉麵檔既術語~個度既牛什果然不錯~以前我都係被帶到這裡來~大家去買左一些小食就上去搏鬥lu~又有小風波,我地唔俾菁菁食熱氣野,因佢咳,之後佢真係嬲嬲地~原來大家都好喜歡齋燒鵝~今日亦都見到個個沙田pc,不過沒有搔擾我們了~好多人都無坐響細ryan旁~之後有一個人,著到不知所謂咁去考oral,又有香皂味~真係估唔到,以為佢去送x咁......

phyllis唔開心~被alex恰~我覺得係alex不對,又不俾面,又不體諒囉~另外個個人都好差,位呢d野可加可減....有無咁fix呀?

大佛都唔開心~其實....咁又係既,一時間d野都響佢身旁發生~但係,我又覺得真係唔關佢事,d野舊既就會壞,佢呢期又成日響home,咁o岩jei~~正面d啦~佢考試竟然無notes.....webct又link左去yahoo??咁搞笑.....今次真係咩tips都無~

phyllis走先,dinner~之後2000,欣欣返home,我,菁菁,大細ryan去dinner~佢地為我荷包著想,原本去大家樂 or 大快活,不過一間未開,一間響觀塘廣場~之後去左kfc~~好搞笑地,大ryan真係請左我地~好似係細ryan講左一句,我以為係講笑.....點知係真既???一頭霧水~我地成程都響度笑,笑笑下,就恰我~菁菁無咩出聲~菁菁話我可愛....好搞笑....又講唔出咩可愛~好似係成日笑..就想起christine同dennis都係咁講我...所以我叫竹夭王令~之後就響呢個topic elaborate~唉...講講下,我都跟唔上笑咩lu~響度扮明~不過咁大個人仲被人讚可愛,都唔知係好定唔好~大ryan話俾人讚仲唔好咩?細ryan就話可愛,都有好多種類既.......(隱含左一d meaning咁)我都費事問....可能佢地都無meaning既,唔好太認真去think~~呵呵呵~~~

依家細ryan都記得佢姓蘇既,good~哎呀,佢地咩都笑一餐,講一餐....我同菁菁都無佢地咁好氣~哈哈哈~~之後講下聽日在我shop食咩,又講下以前黎我shop既事,都搞唔清楚邊次打邊次lu~提下往事咁~乜我d牙白左咩?之後聽下歌,行左陣...就走lu~走既時候想打俾米雪,不過.....嗯...怕收得唔好,想返home先,不過又好tired,最後放棄了~佢估我如火如荼中,所以都無打黎~~順其自然,由得它自由發展吧~

sandy send左sms叫我加油,就打俾佢,傾左一陣,原想study,最後都sleep左lu~近排既我都係12點幾就想sleep,9點就起身lu~~不過都係訓得多得滯~

>>June 14, 2005 at 5:05:08 PM GMT+8


2005 年 6 月 11 日 星期六 【清涼】

唔知做咩,都係好熱~一家人除左妹妹去左同daddy,mummy飲早茶,之後跟左大家姐返church~今日好似幾好精神~之後同佢地lunch,太多人lu,好似好難混熟咁,今日既我企埋一邊~不過lunch既時候,有阿金既表妹angel同埋阿金,氣氛都好似好d~~之後爆左阿金一d野,大家都好開心,好搞笑~終於見到阿金既女朋友,tiffany~之後同家姐睇老豆既電話......之後back home~rest.......無mood study~

今日崇拜既時候,諗到,人要尊重人~尊重係好重要既.....仲有,當雙方既一方有一個feeling既時候,對方同樣地都係會有~所以應先反省自己....或者攤出黎講~我think返起一個故事而領悟既真理~慎言,因為言語係一樣好厲害既武器~你無聽過,鋒利既言係可以殺得死人~人言可畏~

因為好熱,所以成日開冷氣,好內疚,因為會影響環境,令氣溫上升~但係....真係頂唔順~尋日,同sandy swim完,我響mtr train上撞到pinky,先知原來我地今日swim左龍舟水~哈哈哈~~知道左牛奶生病了先無搵佢~

語錄:肥哥哥與特肥弟弟 by 蘇錦漢及蘇小俊先生~

今日細佬俾我嚇親,哈哈哈~~佢真係彈左一彈,好明顯做左虧心事~我要帶多d佢出去玩~

今日,又寫左野俾michelle~佢打左俾我.....呵呵~我話佢知我有send msg俾佢~不過佢無帶個個mobile~今日同佢chat既氣氛好愉快.....亦覺得佢positive左,好開心~佢問我係咪有做錯野wor~哈哈~其實有時語氣重左d囉~佢問我有無掛住佢,心照啦~~當然有....差唔多日日都有佢個名~有新日記,有好多真摰既感受,但怕唔知有咩人睇,所以無俾到任何人~唔睇都得,可否分享一下呢~

我地今日舉家落shop dinner~仲take左photo~~good~~有蒜蓉蒸蝦,薑蔥炒肉蟹,雜菜煲,白灼瀨尿蝦以及沙拉骨~今日開開心心.........咁一齊dinner~呵呵~~廿四孝老豆服侍周到~之後,一家人去左睇電話,一家人去左watson's...一家人返home~

哎呀~似乎今年大家都祝我減肥成功~哈哈哈~~我會努力的了,放心~好多人都問我:減肥係咪為左識男仔...um....我都唔知點答,我都唔係因為咁而減,係為左可以靚d,著衫好睇d~~

今日起勢咁同phyllis及sandy talk phone~今日無去童軍~原本想努力study~不過功敗垂成~

[我.............不愛你了!]
不知道妳是否看過這篇令人感動的小故事.....
不過,大部分會感動人的故事,都是肇因於《失去》

和你在一起已經2年7個月又3天,53天後就是3週年慶祝了。我知道最愛浪漫的你,鐵定又會做出讓人感動不已的事來。想到這,我又忍不住揚起一絲笑容了...............

還記得,第一年你帶我到遊樂場狂歡,原以為就這樣結束的一天,沒想到最後卻與你走散,我找不到你,急的要哭了,忽然間聽到擴音器傳來一把熟悉聲音:「你在找我嗎?我知道你看不見我,找不到我,我只是想告訴你,就算我不在你身旁,但我也會永遠與你同在,所以,不用再找了,因為,只要你愛我,我將一直留在你身旁,永不分離,好嗎?」

在模糊的視線中,看見你慢慢的向我走來,永遠忘不了在一堆陌生人的掌聲中和你的那一次擁抱 ……

也還記得,第二年生日,我要出國洽公,所以無法一起度過,趕回台北時,已經剩下不到3個小時,撥號給你,你說你睡了,叫我趕快回家休息,有事明天再說。我想你大概也忘了今夕是何夕吧…安慰自己地回到家中,打算大吃一頓自己慶祝,打開客廳的燈,映入眼中…在餐桌上放滿豐盛佳餚,還被滿滿的玫瑰包圍著,旁邊寫著「我知道你會餓,所以我煮好了!」笑著吃完你的愛心宵夜後,我進入浴室,浴缸裡又是滿滿的玫瑰,還有,熱呼呼的洗澡水,在鏡子上,寫著「我知道你累了,所以我幫你放了熱水!」我感到吃驚又訝異,難不成你趁我還沒回來時來過 ?那你剛走了嗎?衝到房間,想打電話給你,卻看到 ……有一隻豬頭ㄚ … 躺在床上,笑咪咪對著我說:「我知道你會想我,所以,我在這裡等你啊 …… 」

有了前2次的經驗,我很好奇53天後,會有怎樣的浪漫等著我
50天,你說最近身體怪怪的,於是我陪你去體檢?
45天,體檢報告出來,你笑說自己大驚小怪。
40天,上班時接到你同事來電,說你昏倒了。
35天,你住院,你笑說:「因為想翹班」。
30天,終於瞞不了我,胃癌……末期……
25天,你還是不讓我去照顧你
20天,無視於我哭紅的雙眼,我唯一一次進房見你,你卻只遞了一封信給我,便轉過頭去。
15天,你重度昏迷,送入手術室
10天,想到那封信,拿出來看,淚水卻再也沒法解釋我的痛…
5天,你離開加護病房,雖已清醒,醫生卻說:「可能是迴光反射,請有心理準備!」
0天,那一天,一切歸零,我終於,終於在你閉上雙眼前,忍痛地說出:「我.......不愛你了 ..........」

是的,這一句「我不愛你了!」讓我痛切心扉,那封信,那每一隻字,至今仍未能讓我忘懷 ........

「親愛的,我知道我將不久於人世,對不起,無法和你共度第三個紀念日,曾經說過:『只
要你愛我,我將一直留在你身旁,永不分離!』但如今,我竟做不到這小小的承諾,也曾經
說過:『我知道你會想我,所以,我在這裡等你!』
但今天,我卻不能夠繼續下去了...........
現在,一個無法留在你身邊與你永不分離的人,如何能要求你愛他。
現在,一個無法在這裡等你的人,又如何願意見到你想他。
親愛的,我是自私的,我自私的要求你不要愛我,也自私的要求你不要想我,我甚至自私的
知道,若你心中有我,你將永遠無法幸福...........
親愛的,現在請容我這個自私的人作最後一個自私的願望:和我說吧,說你不愛我了吧,好嗎.......我不要你的愛, 因為我不能要了!我不想擁有你,因為我能給你的,將永遠比不上你能給予我的了..........

你知道嗎?
第一年,我是故意和你分散的;第二年,我也是故意先讓你失望的;但是你知道嗎?
今年,第三年 ........我真的不是故意和你分散的,也不是故意讓你難過的啊!

真的.......真的啊.......不做治療,是自私的不想讓你知道我的痛苦.......
不給你照顧,是自私的不想讓你見到我的懦弱......所以.......我是自私的.......說吧......... 和我說吧!
如此一來,我便能毫無牽掛的離開這個世界,離開這個有你的世界!
也許離開了你,我不再快樂........也許離開了你,我不再歡笑........
但是...至 少,至少在你失去一個自私的愛人後,你能夠找到幸福啊!……你懂嗎!

我希望你能夠替我快樂,能夠替我歡笑,更重要的......是要替我幸福啊!

好嗎..............?所以......求你不要愛我了...............可以嗎?

真正的愛,是在能愛的時候,懂得珍惜。真正的愛,是在無法愛的時候,懂得放手。
因為,放手才是擁有一切 ……

願妳~在珍惜的時候,好好去愛。在放手的時候,好好祝福。

德國作家,尚保羅說過很耐人尋味的話:
「人生猶如一本書。愚蠢的人將它草草翻過,聰明的人卻會將它細細閱讀。為什麼呢?因為
聰明的人知道,只能讀一次。」

>>June 12, 2005 at 3:43:22 PM GMT+8


2005 年 6 月 10 日 星期五 【清涼】

今日神奇地都可以起到身,仲叫醒埋賴床既sandy~我地去葵盛swim~今日顛架~sandy係咁迫我swim,今day我地swim16個來回~佢仲叫我20個~傻左~今日我地都係晒得好黑......似乎我既古銅色皮膚都差唔多了~yeah~~今day我就講左好多我地既趣事俾佢知.....hehe~~sandy開始返工lu...做問卷,原來佢都做左幾年勒.....不過唔好懶得搵工啦~做返d related架啦~真係...依家輪到佢督促我study lu~仲有呀,佢食ice-cream呀.......too bad~我就當然試左一口就唔食啦~

我地今日行得勁慢,因好熱...行得太快,會有好多汗~家欣話俾我地知自修室no place lu~咁我就back home~都係無study,訓下,食下野,聽下歌,sleep a while,又食就出去了~因今日去睇karen mok既concert~$100 only but坐第14行,因daniel做表演嘉賓~初頭好悶,之後有d歌識就好些了.....都ok既,抵~佢初頭起勢咁賣弄身材咁dance.....唉,我又無咩interest~佢成日紮紮跳,大女孩一名~其實以前既我都有聽佢既歌......

之後daniel出黎,真係精神為之一振...好耐無見勒~佢既舞步好生硬,好似cat walk咁,佢仲抽左一口煙~oh....算~不過我都知佢有smoke,不過少~型仔...之後我地就離開等佢....都見到佢,我都take左3張photo~算係咁啦~見完佢,等左一陣,佢地想buy photo,不過見唔到,就走了,我就行返home,同時,我都同緊cyrena talking phone~fans club d人問我做咩咁黑...哈哈~羨慕不了.....我都真係晒得幾靚~我都係like古銅色多d.....cool d, sport d,型d~著鮮色衫好正,如果我可以瘦d仲好......

今日有個net fd叫我,我問佢有無summer job,就introduce左一份工俾我,good~佢間公司呀~yeah~希望得啦~文職工作~又近我~yeah,好開心~有工好過無工.....census又無勒....佢都係請做過個d~program assistant又無news~

依家既我,學懂珍惜~做好自己既本份先.....我會珍惜依家我擁有既,因為我覺得我自己好幸福~知足,簡單,單純既我.....已經好幸福~亦明白"愛"既重要性.......有愛先有我.....我要將愛傳揚開去~

考dda前,阿wen話我好似瘦左d~知道我去swim,又叫我帶佢去,因佢都想瘦d.....響phyllis home個日,我地又講開swim,家欣同phyllis又話要去......咦?好似一大班人去,似係玩多d bor.....本人認為swim呢樣野,2-3人就可以了,因我去到真係swim架~我地除左依家有研習小組,好似會多一個swimming之團咁bor~不如咁啦,我地17-18日咪去camp既......我地一齊帶泳裝去swim啦~我講左架勒.....要有水,冷氣既地方我先會活動.....否則我唔會去既~呵呵......因我怕自己溶左,你地唔捨得~呵呵呵.....

考dda個日,見到tong,同佢一齊回校,哈哈~好耐無同佢talk過.....唔知下次會係幾時呢?佢似乎有少少變左咁....未完dda,佢去buy sandwich and drink but she forget to get the changes?oh...her careless seems no change~似乎我地考完個日有野搞咁bor.........唔知有咩搞...bbq我會死~~

朋友仔,原來都係見面既好,因為依家好多人,見到面先會講下自己野,否則,好少會特登打俾朋友仔話俾佢地知發生左咩事~我契老豆就係咁~不過,香港人好少時間見到面,大家都咁忙~定係,男仔先係咁?我都唔知呀,依家既我,都好少特登打俾joanjoan同佢講我發生咩事.....不過,cyrena,sandy,pinky,michelle就有~同埋依家既我,突然想打俾who就打俾who架勒~其實可能圈子唔同左,講自己野,對方會悶既,好似joanjoan咁.....有時見佢都好似無咩興趣咁,可能佢有好多野都唔清楚掛......不過有時想講一樣野俾人知,對方又無interest,又真係好掃興~

不過我顛起上來,真係好無聊咁都得架~好似我地講講下姓蘇既,又講埋鄉下,於是我又打俾hong問佢咩鄉下...就只係this question咋~好搞笑呢.....原來winnie,hong,alex,cyrena都係保安既~我都唔記得alex係姓蘇架勒,可能見得少.....哎呀.....唔得,就算畢左業我都要見返你地~~你地咁好玩....哈哈哈~~~雖然唔知friendship可否forever,但係我會珍惜我地既friendship,閒時一聚,好開心呢,就算你reject左我幾多次,我都唔會忽略其中一個,呢個係我既promise,因我深深明白到有時都有個人困難(好難抽身),以及被人忽略既難受~哈哈哈~~but,who would like to join~~希望大家俾面..呵呵~我可是好活躍的哦~yeah.......

不過呢不過呢...如果係傾心事既,似乎少人些會好點~呵呵~~次次都20個....傾幾日都傾唔完~

我發覺呢,依家d人好少主動date人呀,主動打俾人.....點解既呢~~~可能太多顧慮勒~又唔知講咩好咁囉~似乎過份擔心......打左就知講乜架啦~有得選擇既野,通常都會選擇唔做囉~成日話自己唔識think up話題,傾傾下就有架啦...當然一開始最好由自己既野講先囉,咁先打開到topic,有interest既就會keep on...什至好多topic,無mood既咪又講下其他野囉~唔駛think咁多,放開d,放鬆d,船到橋頭自然直,呢d野你都估計唔到架啦~所以think得太多無用既~求求其其得架勒~

>>June 11, 2005 at 7:24:14 PM GMT+8


2005 年 6 月 9 日 星期四 【清涼】

今日好沮喪,因為dda唔識,原本我地yesterday都好開心咁,好努力咁溫左d圖,點知......唉....我望住份卷,覺得好似未見過咁~個時好想同欣欣交流下無奈既眼神,原來佢都等緊我回望佢~我都唔識佢地既.......盡快答左我識既,再作d唔識既,希望合格啦.....我未試過可以咁down.....為左個考試...唉....個時真係好想喊~不過見到情況更差既細ryan,又覺得自己唔係咁悲哀!不過......唉,..可能加上yesterday既擔心啦~今日同阿魚阿瑩佢地同一個hall exam~之後響吉野家仲見到德仔添~

今日見到菁菁,佢問我件衫做咩同佢一樣,因我都係同佢著左baleno既polo shirt~佢既係紫色,我既係綠色~哈哈哈~~我都想問佢,點解我上次考試唔見佢~呵呵~佢尋晚打黎問我一d野,順便我教左佢一d dda~唔知佢考成點.......佢好似有study文字題~其實大家都好沮喪.......估唔到,點解我地阿sir唔睇下份卷呀?????佢地見到阿sir睇下份卷都響度笑~似乎阿sir都唔知佢咁出,應該係沙田架啦~

講下笑話俾大家知先....係出自細ryan既~~哈哈~詞不達意...要train下勒~
1.我地去左phyllis home,講開佢home間得幾好,之後細ryan話勒...."都係同一邊好"....大家都疑惑,咩同一邊呀~佢就響度expain..即係好似佢同佢阿哥,phyllis同家姐咁..咁就可以同一間房.....聰明既我就知道佢既意思係....d兄弟姊妹同性別.....咁就方便d勒.....
2.咁我地去左吉野家,離開左傷心地,去study + tea~之後細ryan問我...著唔著泳褲好?......我即刻笑到扒左響度,欣欣同phyllis都係笑緊......其實佢係想問....著唔著多條褲響面.....因為佢同我去swim嘛,而佢既泳褲好細條,覺得好核突bor~

又講下趣事先~
1.響phyllis home,toilet門前有地毯,我不小心咁差點兒滑倒~俾phyllis見到.......
2.我有一次去完toilet,見到phyllis既眼望響櫃個邊,我響table個邊見到細ryan,估到佢想嚇我,家欣傾緊電話,但係......點知.....我都被嚇親,頓時間,我覺得自己好蠢...明明知架嘛.....係咪我都想嚇返佢,未準備好佢已經出招先.....
3.家欣既男朋友打黎....顯示係"不詳"....因佢響china做緊野~不詳人???

讚下phyllis先,尋日既佢好叻呀,記得d問題,同埋知道先後,又問得中point,good~愛死佢,所以"meet"左佢...不過佢地叫我唔好"meet",phyllis又話佢已經成日俾alex"meet",欣欣就叫我"meet"佢~哈哈哈~我地今日仲響mtr train裡面對峙....哼..欣欣同phyllis匿埋左響細ryan後面,尋求庇護~可惜到最後,細ryan捨佢地而去,我就貼近再攻擊她們既頭...yeah~~哈哈哈~仲有呀,我溫左一條noramliazation我就放棄了,因為真係太多勒,好comfortable咁響sofa上睇magazine~yeah......近排見得phyllis多....good~hehe~~close返d....yeah~~好想返去year 1個時咁~

今日home有涼茶,原本有意俾佢地既,不過無樽就放棄了~我今日home都幾好food....細ryan無上黎就太可惜lu~話說.....原本我同sandy去swim,之後又怕多人,kowloon park又唔好swim,咁就改左聽日,我就叫左細佬一齊去,原來我又無意中約左細ryan,因佢都有問幾時同我去swim,響yesterday study既時候好似應承左佢,不過無firm,點知wor.....之後細佬要打機,咁就1930先去,咁我會返home dinner,咁phyllis就問佢,咁咪可以上ling ling home食埋飯囉~其實我無咩所謂,平時菁菁呀,sandy呀,都會上下黎,到dinner既時候,我都叫佢地食飯~加多雙筷jei~不過可能佢見自己係男仔,又未上過我home,就費事勒~佢就響swimming pool等我地~哎呀.....下次你地唔駛怕醜架,你地唔嫌我home就ok勒~我不嬲都好客既~

我都叫我brother快d,費事哥哥等~佢都無打機,我地食完dinner就一齊去lu~途中等阿may既時候都同左pinky talk一陣~因佢要拎返個mobile,我brother唔知做咩拎左囉~響行既路途上,見到一個賣鹹濕野既小販,就discuss起鹹濕野呢個名詞,佢問我個d又唔鹹,又乾既,都唔係咁既....我話我都唔知~我叫佢研究完話返俾我知~細佬要等我問佢要無叫人先叫人~唔得咁架~一開始我就響度尋人,尋唔到細ryan,亦都唔見左brother,最後找到brother,我叫佢去搵金色頭髮既哥哥,點知細ryan搵到我,之後佢又上去拎brother,佢地最終響樓梯相認~good......哈哈~下次我再同佢swim,我唔會理架勒~我會自己swim架~初時我以為佢走左lu~之後睇下駛唔駛陪佢食野,佢叫我唔好食,我只係陪佢jei,不過佢話好尷尬,就咁樣...佢就返左home lu~~呵呵~~簡接迫左佢返home~

今日都swim得唔多,算啦~不過難得少人,都唔想waste左個pool~今日見到一個著t-back既男人....唉~好心啦~仲有呀,細佬周圍走,越叫佢越走,我都再唔顧儀態,大叫左"3聲"....之後佢就過左黎....擔心架嘛~唔知佢去左邊,之前又有遇溺事件~不過細佬都幾可愛既~哈哈哈~細ryan都有陪我尋找細佬既~不過我細佬係咁催佢快d沖完涼~男人之家半小時......~我都估唔到.....我都唔知,依家先知~

仲有呀,今日行去swimming pool途中~見到以前repeat個朱sir...教我econ~其實本應我見佢唔到,佢差唔多行到我旁,我覺得有人啤住我,我望過去,先知係佢,好有惡意囉~我都唔知幾時得罪佢,一係我考a-level考得差,累左佢;一係就係我一路行,又唔叫佢,又或者有一刻我係笑緊既,以為我笑佢掛~白癡架~我只係望實我細佬走左去邊咋嘛~即刻打俾becky~因為我都被嚇到 + 無奈到無咩反應囉~

今日好失暈,唔記得左打返俾becky,因佢同男朋友andy聽日去beijing,想擺d野響我度,叫我swim完打俾佢~不過唔記得左,直至我打打下麻雀先記得~老豆之前都話想開檯,不過唔得閒~今日難得齊人,有我,大家姐,daddy,同brother~不過好累....打到12點就唔打lu....即係打埋西風~估唔到原本輸緊既細佬,後尾好凌厲,最好仲食左10番作結~叻仔~我就係大輸家~

今日好似發生左好多事咁~又變返好大篇lu~~

>>June 11, 2005 at 9:34:58 AM GMT+8


2005 年 6 月 8 日 星期三 【雨】

今日,我,家欣同埋細ryan去左phyllis home study~因phyllis唔識,要教,咁自修室又無得discuss就上左佢home~好耐無上過黎lu~hahaha........今日大家都幾好...good~~不過有好多snack....bad~菁菁又去左環境優美既柴灣ive~~哈哈哈~

我擔心就一定架勒,呢個就係阿ling.......每個人都有唔同既角色~我過左一陣就ok......唔辛苦,只怕你地唔like~

我好擔心,好擔心....雙方一直有誤會,有咩就唔講,但又單單打打,互相傷害,直至再忍受,包容不了而分開了....我只怕這樣~anyway,我知我可以做既已做了,只係每次一提起都讓我心痛,想一陣,我知無能為力,只希望大家唔好太負面~都過左一段時間了.....請大家平靜地打開心窗說亮話吧~只要當事人可以解決,第三者不能傳話,只會造成雙方既傷害,一方會感到受壓,被迫,而造成負面情緒,另一方則怨講左先做~

你知嘛~無情既說話真係令人好心痛~

但係,事情未必係咁worst~

考完試,會重新接觸工作~米雪既,part time既~擔心米雪既工作壓力大~想幫手,但無奈地依家exam中~想見佢,又係要study,因我一定要credit架~米雪其實只係想大家既真情/深情對話~但係,做亦都唔係件易事~心痛既感覺依然存在.....大家都無對與錯......大家都係愛著既~~

>>June 9, 2005 at 3:29:02 PM GMT+8


2005 年 6 月 7 日 星期二 【酷熱】

今日考e-commerce,好似好輕鬆咁~今日唔知做咩,褸又唔記得帶,毛巾仔又無,連去swim既抹身毛巾都無(可能我都係太緊張,失晒魂咁),好彩,michelle送俾我既muji袋裡面係有條毛巾仔,我不嬲都無用,又不嬲咁放響入面..好彩~phyllis話唔識~winnie po話自己答錯野,唔開心~hong又用左2本簿去study,去背默~大家都好似好認真咁,我就好似求求其其咁~今日放左小飛象壓縮毛巾俾winnie po,原本都唔記得,好彩考前記得就即刻俾佢,因為個時cyrena買既,佢俾左一個我,咁我見winnie po like小飛象,我就問cyrena可否俾winnie po,佢話可以,我就俾lu~hehehe~~好彩winnie po未見過jei~

考完,好多人早走,連家欣都早走過我,咁我落左023,幫佢地塗左一陣夾仔,我就趕去swim,因我想趕上michelle放工,一齊走~響023傾左一陣,呵呵呵~佢1800針灸,問我做咩會知,我當然知啦,一陣又話我唔記得呀,哼~佢摸左一摸我....呵呵~~今日swim左14個來回,good呀~今日葵盛多左d人,不過都唔算係好多~之後仲早到左等佢地,有cecilia,家欣,benny,michelle,細ryan~一路上都同cecilia同家欣吵吵鬧鬧,呵呵呵~~家欣既尖叫同埋小朋友既對答~佢又成日誇大事實,架車好似停左一停,咁o岩細ryan"dup"左一下腳,佢就話係咪因為咁....唉,又點會呀,連cecilia都話佢~仲有呀,我稍休左10分鐘都未夠,又話人地訓覺呀~真係o丫.....抱不平~

cecilia都好懶呀~哈哈哈~無咩心情study,又訓晏覺,哈哈哈~不過佢都好早起身~good~似阿婆多d~一早去晨運個d~哈哈哈~~家欣叫佢同我地一齊study,又唔制,車~我地聽日幾個去phyllis home呀~yeah~我要睇老婆大人,而phyllis因要人教,所以就去佢home勒~不過今次無food serve我地囉~

今日michelle問我來年有咩方向,有咩目標,其實今年既目標我都未有~我都真係唔知...唔知michelle又有咩意見呢?pinky托michelle同我講,6月14日既dinner有17人...咁多???之後我問家欣,你都去呀?佢話係呀,我仲以為佢要study添~細ryan話就咩唔問佢.....車....又話佢都去,好俾面咁wor~懶巴閉~cecilia都去呀,佢話因為近bor~~哈哈~佢應該去啦,都考完lu~benny都去~哈哈哈~~個日要留倩影先~hehe~最後一日勒wor~大家好似為我間shop farewell~~辛苦晒pinky充當聯絡~大家都開始搵summer job lu~我會搵活動助理~

有時有d話真係好傷人~難怪....有人頂唔順~

我尋晚發左個夢,唔知咩原因,我坐左響架旅遊巴上,見到我ptms既同學仔,佢地好似為左一d節目準備緊,而我都好似參加過,之後落車,司機帶左我去一條路落左,係響九龍城附近,不過d景唔同左,好靚既,好密既屋,仲見到一d途人,個司機叫我返入屋,仲叫我有人叩門都唔好開~佢就拎住個熱水壺就走左lu~我同我妹訓響sofa上,真係有人叩門,我無開,間左一陣又叩,我妹醒左,突然覺得好鬼異咁,又見到justine等,又見到契哥佢地.....之後就醒左~或者我掛住佢地~

[文章:好男人難求]
息息相關:好男人難求 吳思源

「一項調查發現,完美肌膚是男性及女性尋覓夢中情人的先決條件之一;至於結交異性時,男性最注重對方的樣貌,而女性則重視對方的談吐和修養。有皮膚科醫生及營養師表示,護理皮膚需在二十五歲開始,並要注意飲食習慣。」《蘋果日報》

香港女性擇偶愈來愈困難,原因不一定在於男女人口比例失衡,乃在於女性心目中的白馬王子愈來愈少。最近一項調查顯示,香港女性對夢中情人的要求依次為:有修養;性格樂觀、富幽默感;肌膚完美;大眼睛;有財富;身材高大;有學識;牙齒整潔;健碩;職位高級。而排行第一的談吐修養,六成三的女性認為是最重要,比起其他因素遙遙領先。

可惜就在這一方面,香港適婚年齡的男士們已大抵上達不到女性的要求。年齡介乎廿五至四十的香港男士,如果是土生土長,其成長歲月剛好就是香港經濟起飛得最快的七、八十年代。從家庭收入的角度,他們可說是含著銀匙出世,自幼已由電視及菲傭襁褓,除免役於抹窗擦地等家務勞動,閒來就是看電視大,晚晚無歡樂今宵不歡。再加上七、八十年代正值香港急速城市化,農村鄉郊漸次被衛星城市如屯門、沙田等所取代,攀山涉水已成絕響,取而代之的是逛冷氣商場。所以說這一代的特徵是「四體不動、五穀不分」,最喜歡去的是的士高、酒吧(及後的卡拉OK),交談時又喜歡扯大嗓門,學足港產電影及劇集的江湖式對白。

香港女性慨嘆好男人難求,皆因她們堅持談吐和修養的重要。自幼只看漫畫書和港產電影電視,其談吐必有其獨特市井韻味。自少浸淫於物慾橫流的大染缸,只重視如何賺取第一桶金,其性情修養也可想而知。都市男女相悅之初,女問男工餘喜歡往哪去,男不假思索的答去唱K;女繼而問遇上長假期男會到哪裡度假,男回答說有朋友在星晨花園買了樓,可以相約北上按摩搥骨吃野味,佷便宜也。如此品味的男人,女的敬而遠之。

曾有一段時間以為香港女性好高騖遠,只垂青高薪的專業人士,原來是一個大誤會。香港女性執著於伴侶必須具備好的談吐和修養,其志可嘉,只是在目前這個社會大氣候,未免有點兒曲高和寡。中國副總理吳儀女士有句名言:「我不是獨身主義者,只是生活沒有賦予我這個機會。我沒有談過戀愛,至今還沒有一個人能闖進我的生活。」這番表白,香港女性必能有所共鳴,只是共鳴得來又有點黯然神傷。
【基督教週報】

>>June 8, 2005 at 3:55:20 PM GMT+8


2005 年 6 月 6 日 星期一 【陰】

今日都係去左溫書,有phyllis,家欣同埋我~細ryan夜晚睇完細路先黎(佢因look after細路溫唔到書而好炆)~我地3個去左試一間新既野,都幾好味~又平~呵呵呵~~今日有raining呀~去左7-eleven買糖糖~因佢地用黎醒神,而我則較少買野食既~有hello kitty,原本想跟個職員換,因佢衣領上有一個,我估唔係佢自己既,磨左好,耐,同佢講,唔知佢係咪聽唔到....回應左話要買$20野先有,之後就唔理我地.....算數~家欣有時真係好搞笑~kakaka~~依家既我對佢都有關注既,係一個好既現象~越來越friend嘛~佢呀,依家越來越懶,越來越遲起身~too bad~sandy又係,做左2日都係得個少少~~

今日cyrena黎左官塘搵細米,我叫佢搵埋我,我同cyrena終於都送左winnie the poon風扇仔俾佢勒~原本saturday有啦,都怪cyrena,我都為此發左佢脾氣~原來佢有叫過佢哥哥買,好彩佢無買咋...細米好鐘意呢~~其實係有日我同cyrena行街,見到,覺得好靚,佢又係一d大汗既人,咁就o岩晒佢用啦,就決定buy俾佢,我記得個日響朗豪坊行架~之後見佢日記話俾人忽略,咁當然要俾佢知其實我地都有佢心,所以我先想快d送咋~

cyrena梗係未黎過自修室啦,好大聲咁講野,又話好似去左醫院探人咁,佢話用氣去講野好唔得wor~唔得都要得啦~又話佢響個度溫唔到書,因會周圍望~響home,有music就可以有d野令佢專心d,佢又唔會聽歌詞,純粹係有d野吸引佢~~佢同細米食左d野,行左陣街~我差唔多1930就走lu,因我要去swim~響細米樓下等佢拎老婆大人既大結局,家欣同我一齊,因佢要買百力滋~之後家欣陪左我幾步,我就自己去左apm搵cyrena,因我同佢一齊走~我仲怨家欣陪得我少.....哈哈~

cyrena買左少少野食,咁o岩我又有d hungry,good~佢地話phyllis溫書好認真,佢倆黎到時都無咩理佢地wor~係我都唔認啦,咁嘈~佢不嬲都認真架啦~有時我都唔理佢地傾咩架~呵呵~~唔好講到phyllis好似咁恐怖咁先得架~我turbo腳咁上樓換衫,食野,turbo腳咁行去kowloon park,又無做warm up exercise就跳左入水~唔係咁好swim啦,無直池,不過都swim左11個來回~死人細RYAN響我swim前同我講有米田共news,講左叫我唔好去swim?咁佢自己又去......佢話係想俾我知有呢d news咋wor~車~菁菁又話我太愛佢,所以叫我唔好擔心佢,真係......唔知醜~激死......哈哈哈~今日michelle過油塘時同我傾左一陣~今日都ok順利啦,不過俾我預期用多左時間~

呢2日響去自修室既路途上都同sandy傾電話~哈哈哈~~我太多分鐘勒~我又督促佢做功課~呵

[文章:嚴師.愛.智慧]
人間如話:嚴師.愛.智慧 李碧如

說起嚴師,便會想起三字經「教不嚴,師之惰」的說法。不過,對不同年齡,不同情況的學生,嚴,還需要加上智慧和愛,沒有愛心的嚴,很容易變成嚴苛。

早一兩年便曾發生這樣的悲劇新聞。某中學校長遭離校學生控告,當年那個學生正在讀中四,因為欠交功課無數,經老師處理無效,於是由校長跟進。校長罰該生每天站在校務處當眼地方補做功課,由於那兒是出入學校必經處,於是那名曾擔任領袖生的同學,每天便要在無遮無掩的景況下,任由同學們對他行注目禮。可以想像,當然少不了嘲弄與鄙夷,這樣持續了一段日子,那位學生終於崩潰,結果,後來就患上精神分裂症。最後判決,校方要作出賠償。

這樁悲劇,是所有為師者都該引以為鑑的。

欠交功課的確是時下學生,尤其是中學生的一大通病,也是每位老師的煩惱。每天上課,最耗費心力時間不是教書,而是追收沒完沒了的「爛帳」。不過,在「收帳」之餘,老師其實應該花點時間去了解一下,為甚麼學生會欠交功課呢?是能力不逮?是沉迷打機?是家庭變故?抑或健康出現毛病?

一名學生,尤其曾是領袖生的學生,性情突變,行為異常,為師者必須有智慧去找出行為背後的原因,因為那往往是一個警號,是向成年人求救的訊號,如果我們只知處罰,就會輕輕喪失了一個幫助孩子的好時機。

若經調查,欠交純因懶惰,那處罰也該保護孩子的自尊。處罰若出於愛,必然不帶侮辱與傷害,因為要罰的是他欠交的行為,而非要把他打垮摧毀。

在嚴師的字典,不可少的是--愛與智慧。
【基督教週報】

>>June 8, 2005 at 3:01:44 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net