|
2005 年 7 月 9 日 星期六 【清涼】
今日唔知醒,無去到唐氏童軍outing,嘉道理農場~不過咁,我都訓到佢地完左,cyrena打俾我先起身~個時係1300~~呵呵呵~~簡直係有超充足既睡眠~不過cyrena話俾我知,佢睇錯鐘,6點幾就起身梳洗,點知個妹問佢咁早去邊先知太早,又訓過,真係頂佢唔順~佢今早打俾我,其實係想問我駛唔駛幫我問breakfast,點知我仲未醒,呵呵~~佢地都無咩野做,行下,傾下,edmund又唔記得叫佢地噴定蚊怕水,cyrena就話佢,佢地都噴晒啦,成日帶佢地去多蚊既地方.....哈哈哈~~d家長好醒既~
之後煮左個麵食,plan左同cyrena出去陪我搵下工,買contact lens,之後又相約cecilia俾野佢,phyllis響msn見到我,話好悶,我同佢講我會出去,佢又出左黎,呵~cecilia個個魚魚袋真係好靚,佢仲話響荔枝角見到件魚魚衫,好靚,不過太貴,無買~哈哈~佢家姐都有好大收獲~今日真係好熱,我行去tst,出晒汗~cyrena響匯豐等我,都出晒汗~等埋phyllis,我地就去左habour city,因有air-condition~左睇睇右睇睇~phyllis試左件衫太大件,唔好睇~我試左對布鞋...無咩需要,later先算~見到有一個幾靚既手袋,又簡單,又型(phyllis聽完我講之後笑死左,可能我d形容詞唔應該咁擺埋一齊,不過呢d係我既style),不過好貴,算啦~
之後行行行.....最後buy左一對le saunde度既高跟鞋同埋一件arena泳衣~因散光既contact len太貴,可能唔需要~仲有一副泳鏡~原本響...stacxxxxxxx既睇中左一對高跟鞋,點知....無晒黑色,唉~好難得睇中架嘛~一係就細一個碼~傻啦~原本le saunda個對無stacxxxx咁好睇,不過我怕later搵唔到一對合心水既~不過咁,佢地成日叫我試size,都係一d淺色既....視覺上又差d~phyllis叫我唔好拎之前個對黎比,不過咁,呢d野憑感覺架嘛,就係之前個對o岩我,即係我style,又著得好睇,係feeling既問題~我當然唔係拎個個款黎比啦,同埋當然有比較勒~呢一對真係差少少~
個個sales好多野講呢~問我地呢樣個樣~哎呀,我以為係$299,點知只係個2隻色,我都shock左一shock~phyllis都係.....好想唔要,不過算啦......難得難得~有sale都ok啦~之後一齊行左去jordan,cyrena返去陪daddy dinner,我就同phyllis響海皇粥店,好飽,大家又talk下咁,哈哈哈~~好耐未try過咁同佢talk~幾好~之後8點幾走,我就趕去swim,心血來潮,突然想去~去到差唔多9點lu~馬不停蹄咁non stop地swim 1500米~哈哈哈~~
期間,我好似見到細ryan既物體,無叫佢,怕認錯人,又費事眼金金咁去望一個人,咁我又爭取時間swim,就無理lu,直至我swim完,就打俾佢確認一下,點知係佢勒~佢話我倆都犯左規,心想:犯咩規呀?,原來佢話swimming pool既手則話唔可以單獨游泳~車,我成日都犯架啦~哈哈哈~~唔記得問候佢,就send左sms,叫左佢唔好回,又要回,激死左~
11點幾,joanjoan打俾我,知佢想date我出去,就出去lu~去左太子個間cafe,佢既賣點係d野好大杯,同埋有電視~哇,杯野一黎到....真係好震撼呀,即刻影低左.....哇哈哈哈哈~~不過就麻麻啦~$48 king size~哈哈哈哈~點知佢今日收0100,有d失落添~之後我倆就行返我home,佢就行返佢home~希望佢無事啦,因有d down down的~佢話唔敢成日叫我出去,怕我怨佢用晒我d錢,咁又係呀,我suggest下次買d野去海旁都可以架,都一樣架jei~~咁咪好平囉~依家見密左,好多大家既news都追密左,感覺幾好~~
之後我都係3點先sleep,post左d相響mcdull_ling004既album,同埋跟大佛talk下~佢有d唔開心嘛~
>>July 11, 2005 at 3:14:37 AM GMT+8
2005 年 7 月 8 日 星期五 【乍寒還暖】
phyllis,無事就好lu~我其實幫唔到你d咩野,但係你跟我分擔,我好開心~不過要小心身體~乖
hong,winnie,,收到你倆既reply,安心了~
wen,人總會週期地突然好sad咁think一d問題~雖然唔知你發生左咩事~但係,我相信,事實並不如你想像中咁差,只係某一,二個人影響你,你慢慢再回想,你身邊應不乏珍愛你既朋友~向好處想吧,我相信愛你既人都唔想見到你咁~既然你問心無愧,何必再想那麼多?用自己既方法去愛人吧~
michelle,唔知我可以跟你分擔多少,但希望你可以開心,快樂~hehe~
收到becky於french既email,開心~即刻回了她~
朋友,係咪唔會道出對方既錯?有咩原因?因為怕傷害對方?因為顧慮對方既感受?定係唔想得罪人?我又係點既呢?依家既人好少直話直說,好多時候都謹言慎行~不過我好多時候都好衝動,憑感覺而行,比較率真~可能得罪左大家,又hurt左大家好多次,真係好對不起~不是有意,而是善意~
今日原本同cyrena,菁菁去聖士提反灣玩canoe~不過菁菁一連3日玩sailing,太累了,就唔join~不過佢話我成日去shopping~每次都聽到我去shopping,邊有佢咁誇張~佢唔知我做左d咩jei~咁我地照原定pllan出發,點知個間bus 0820就無車了,只在早上繁忙時段,經我既意見,入得去,行得去,租得黎,都要上水了~又大雨呢~所以放棄左,去左赤柱,換左衫,去左mc cafe坐左2小時~talk下~尋晚又同佢去paris,今早又同佢去cafe~哈哈~好似成日食野咁~唔得.......講開我以前d男朋友,又think下我summer點拍拖,不過唔記得lu~記得阿成話我係好既,只係大脾氣就最衰~
今日我做左貴婦~哈哈~好悠閒既生活,只係坐~欣賞下外間既風景~同埋傾下計~不過我唔係好接受到,因不太健康,好易肥~要做sport就可以了~之後等phyllis同埋細米黎到,我地就食tea,再行赤柱市集~phyllis唔得咁架,要帶多d佢去多d地方~stanley都未黎過?真係o丫~個market都好似我尋日行shum shui po咁,無咩特別~今日,我地3個成日串cyrena~佢條友惡到呀,隻腳整左過黎,撩到我,我郁一郁踢到佢,我話佢,佢話返我,都唔知邊個錯先~哼~
之後見到d fireman,佢地叫我去,傻啦,無個睇得上眼~之後我地做左好浪漫既野,就係響d大石上,爬來爬去,睇浪~我同cyrena仲wear dress添呀~哈哈哈~~好開心架其實~我想做呢件事好耐架勒~唔係我未做過,不過走黎走去,好開心架~cyrena仲勁,唔驚咁挺直個人行來行去~哈哈~野人一個~細米之後大膽d~後來phyllis都肯過來了~見到水曱x,蟹,呵呵~我又打俾sandy話俾佢知我地好浪漫,死人cyrena同埋細米串我,依家既地方係浪漫,時間都係浪漫~響大石上睇浪..good~最好俾我lying there~
之後我地仲去慢步沙灘添~哈哈哈~~又打俾菁菁話俾佢知~hehehe~~不過咁,michelle,pinky,benny,大angel,蔡生都唔多認同我呢個說法~哼....benny問有無男仔,仲話呢d叫寫意~蔡生就話無男仔都唔打緊,要睇下有咩人,咩氣氛,咩環境~佢咁講咩意思呢~哼~我話浪漫就浪漫啦~哼哼哼......不過都幾舒服,但唔知做咩好似好累咁~響bus上sleep左~
之後有我,michelle,大angel,pinky去睇龍咁威~笑位多~哈哈~劇情麻麻~不過提起彥祖囉~哈哈哈~送左michelle返home~原本等yuji,因佢想搵michelle,不過等唔到就走lu,夜了~怪怪的,都未拍拖,搞到好似拍拖咁~哈哈哈~~幾時先一齊呢~要快d俾我見~benny整左cookies俾michelle~嗯~都ok~不過我總覺得欠什麼~
講起我d野,小學,中學,其實我好靜既~係咪唔似呢?係有原因架~因有不快經歷,唔鐘意佢地,所以唔出聲~其實個時既我好少表達自己既意見~自己既感受~所以,我小學,中學,無咩交心既朋友~哈哈~都有既,不過都無contact lu~
唔記得講,我尋日,於一日內遇見3個人~1st 於shum shui po,repeat sch既中六同學~coco~咁熱,仲同男朋友黏在一起,唔熱咩?因費事sandy佢地等,我就好快咁講完lu~2nd,我去swim時,響樓下撞到joanjoan同佢mummy&姑媽~有打招呼,及講再見,我可是有禮貌既女孩~兜返轉頭都讚下自己~3rd,同cyrena去mk paris時,見到上次去泰國布吉既團友仔,kelly~佢好似都認得我,不過我無咩2句,就算了~不過佢坐得好近我們,於cyrena身旁罷了~
>>July 9, 2005 at 4:43:50 PM GMT+8
2005 年 7 月 7 日 星期四 【乍寒還暖】
lawance 7月7日生日快樂~東東7月8日生日快樂~
星期四,6點幾我訓左一陣,11點幾起身~之後一點幾去左swim~由於好似好累咁,都只係swim左1000米~點知俾我撞到海琳~哈哈哈~下午個場,早d去,無咁多人~其實場場都係咁,一係早d去,一係差唔多尾聲先去就會少人d~
好似都無咩野做咁~不過upload左d相,搞下d相咁啦~無咩特別~訓左一小時晏覺,都唔係好訓到~今日好多人一齊dinner,搞到我唔想出去食住,等佢地走咁些先~食左好多野,可能今日無咩食野啦~之後睇下電視,傾下計,12點幾就sleep lu~哈哈~cyrena表達有問題,所以我地有些誤會~哈哈~不過無事lu~又睇下網上小說,同下d人仔chat~呵呵~又同michelle sms~不過,$0.40一個~貴~訓唔到既時候見到lawance,同佢響icq chat,不過傾傾下無左reply~其實我唔鐘意咁~都唔知佢想唔想talk~又話自己唔開心~真係o丫.........
唔係好鐘意男仔咁~無端端話miss人,其實係好唔成熟既行為~由其是個個阿偉~真係.....唉~~
諗諗下,靜雯呃我真係唔多得~
今日9點幾起身~訓得幾好~之後睇左隻vcd~出去搵sandy,michelle,欣欣佢地~行珠仔街,其實無咩興趣,所以先無咩出聲jei,大家唔好咁敏感~我無咩野既~平時跟欣欣佢地出去,我都係咁既~呵呵呵~今日michelle請左我地食腸粉,有d佢蒸得太久,黏著,分唔開,不過都可以~行左陣有冷氣既地方,就走lu~因michelle去沙田上堂~佢地就走mk,為東東celebrate~佢地d女人,又有收獲lu~呵呵~~
之後back home等cyrena~因我地去swim~點知佢要等廠電話,等到差唔多8點先走得~我地swim到9點幾就走lu~我都係swim左1500米~佢就1400米~有d人真係swim得好怪~之後同左佢行去mk paris cafe drink and eat~佢好肚餓wor~哈哈~~又傾左好多野,小時候,中學,契媽既野~又講埋我想買樓既地點咁~又講下男仔等~
今日收到細ryan電話,問我ive既phone no.~因佢去左又一城既haagen daz,估唔到佢in都無得in~叫佢等phone interview~oh~佢真係搞到最後一分鐘先到~我覺得係遲到law~電話窒窒的,就end up~尋日august問我有無收到電話~我話,我呢d駛補考架咩~不過佢就慘d,3科~唉~希望佢唔好唔開心,努力d好過,我想一齊升yr 3~cyrena話佢似有study個d既人.....似乎cyrena對佢既印象良好,積極的~
唔記得講,joanjoan講開見到一個小朋友拎住包sugar食~又講到佢有一個同事like食cream,佢剛做既時候,見到個同事,行過雪櫃,拎左支cream,真接噴入口,之後放好,走人~聽完之後,笑到我死~哈哈哈~男仔黎架~真係好得意既情景~
今日欣欣問我去唔去食dinner,我都唔知點答~因無人約我嘛~呵呵~
>>July 8, 2005 at 5:41:02 PM GMT+8
2005 年 7 月 6 日 星期三 【晴】
[ 文章:城市的悲哀]
龔立人(香港中文大學崇基學院神學院副教授)
政府已就醫療融資討論了一段時間,但到目前為止,政府還未有具體計劃向公眾交代。雖是如此,但政府近日的舉動(如提出救護車收費、藥物收費等等)似乎滲透似的向市民推銷:每一個人要為自己的醫療需要負責任。事實上,政府已逐步減少社會福利(例如房屋、教育、社會服務等等)對政府的倚賴,並強調用者自付原則。這安排無疑可減輕政府的財政壓力,甚至可以使市民更珍惜社會資源。但事實又是否如此?為了減輕受批評,政府已高調保證貧窮者不會因經濟困難而不獲醫療、教育、房屋等等的協助。是否保證了貧窮者的需要得到滿足,就等於社會服務就可以以市場運作方式進行嗎?
當教育成為一種商品時,教育工作者漸漸成為推銷員,校長的職責是包裝自己的貨品。為了更具吸引性,願意報讀者被附送校服、長期校車接送、課餘託管等等。看見這些宣傳,我為教育工作者心酸,也為香港教育悲哀。這是教育工作者對教育沒有承擔,還是政府以「錢跟學生走」的政策所致?或許,教育開支確實節省了,學生的選擇確實比以往自由了,但我們卻犧牲了老師(看他們只為自己飯碗著想),踐踏了他們的理想。
又當社會服務變成一種商品時,社工主要的職責就是寫投標書,不斷申請服務經費。為了有收入,投標價低也在所不惜。另一方面,為了減輕資源,沒有經濟能力但有需要者卻被拒絕提供服務(尤指安老服務)。看見這些做法,我為社工心痛,也為香港社會服務無奈。這是社工沒有盡忠職守,還是因政府市場化社會服務所致?或許,社會服務開支減少了,接受服務者的需要更貼切地被回應,但我們卻犧牲了社工,侮辱了他們的理想。
又當醫療變成一種商品時,醫療人員的職責就是平衡醫療開支。縱使病人需要某種藥物,但因經濟原因,他只可能獲得次好的藥物。相反,若願意付錢的話,病人則會有不同的醫療對待。對於市場經濟來說,這並沒有甚麼不妥,但若教育、社會服務和醫療等等都是向錢看時,我們的社會就只會淪為陌生人的社會,因為我們的社會已不存在理想,也不存在服務精神。這是一個城市的悲哀。
【時代論壇】
>>July 7, 2005 at 2:12:33 PM GMT+8
2005 年 7 月 5 日 星期二 【清涼】
依家係7月7日,星期四既凌晨五點幾~訓唔著~唔知一陣游唔游到早水~唔得,我要swim~
訓唔著.....好辛苦架~
今日都係無咩野做~晚上去左swim~好熱,妹妹又訓到6點幾先起身~咁我又訓左陣晏覺~之後打下機,打下日記咁~之後收到細ryan既電話,話俾我知DDA有分睇,pass啦,佢話我把聲惡,以為係阿may~晚上欣欣又打黎俾我~嗯~
晚上同左cyrena swim~最後20min,swim左700米~好彩達標,1500米~good~又見到個一對情侶~親熱唔該返home~又係好多人,算啦,都swim到~
之後響home等joanjoan放工~因之前興起想搵佢飲野~不過佢約左人,咁佢今日得,我地又上左moment cafe~個個人認得我地~呵呵,不過阻住人地收工,真係唔好意思~其實同joanjoan chat既時候,都好累架勒,可能coffee影響~不過我覺得我有野think先真~多謝joanjoan請我~
今日見左一見cecilia,因我要幫michelle俾野佢~傾左一陣,就要去kowloon park搵cyrena~因佢1800已收左工~但我未dinner,所以叫佢dinner先~
諗返起magic ant,感覺仍然存在~都係傷感~無奈~個感覺好深~好hurt~搞到我好down~點解想起,因同某人傾開,佢好無奈~我都係,有d野可以點jei?不過大家無奈既引發點不同~
朋友之道~很深既一個課題~仍然都覺得自己係愛你地~問心無愧~很誠懇,真誠的~honestly~
老豆見我swim完,問我食唔食宵夜,唔食~因剛swim完~之後老豆叫我配合餐單~我叫佢幫我搞,佢一口答應~佢叫我俾餐單佢,我話當然佢搞埋嘛~真係o丫~都叫佢幫我搞咯~阿媽叫佢落去唔知做咩~咁夜~
>>July 6, 2005 at 9:41:29 PM GMT+8
2005 年 7 月 4 日 星期一 【清涼】
今日都係酷熱天氣警告,不過我心情唔多好,所以我都無熱死~仲要響街上行黎行去~大家知道嘛,酷熱天氣警告,唔代表溫度高,只係話俾你知好易中暑,所以要飲多d水咁解jei~
其實呢幾日都訓得唔多好~星期日可以4點幾起身,不過好累,唔郁得,之後再訓返就俾phyllis嘈醒左~星期一又係,不過唁記得lu,總之又係自己醒~今日原本plan左swim早水,think住0745起身,點知0711就起左,不過太累,唔想swim就keep sleeping~今日響家中pk囉~真係想死~
一個人去左又一城見haagen daz,不過我覺得唔得囉~唉,見完我都想死,好炆自己~又無帶correction pen~算啦~d野都填到~一個男既supervisor見我,首先問我對間公司有咩認識,我唔sure咁answer(我唔應該咁,應該鎮定些)賣ice-cream同埋有cafe~我又死蠢,唔記得同佢講我有上網search過~不過搵唔到~之後問下我讀yr幾,幾時開學,開學之後仲會唔會做part time~又問下我做咩duties,我死蠢地只係答左賣ice-cream同埋serve customer,我應該話仲有訂下貨,清潔呀等~唉~最後問我咩係customer service,呢個我答得最好~就係以客為先,佢地有咩要求就盡量滿足,令佢地有滿足感,之後再光顧我地呢個公司~(呢d野,我地e-commerce成日答啦)~之後佢就叫我等電話,我好似見到佢擰擰頭~都知自己衰勒~
michelle話我唔在狀態,我唔似答d咁既野~唉~我都好炆自己,走既時候,成日搞自己既頭髮~想搵人傾,個個都返工,michelle又去左睇film~不過個個supervisor我唔多鐘意佢,因我覺得佢個樣好似吸毒個d咁,眼白灰灰的,牙又黃又黑,好似以前間公司既阿輝咁~算啦~我都係like tst多d~等機會啦~之後好彩phyllis打左俾我,我呻左~點知我知道左cyrena打左俾phyllis先,激死我~我係urgent case嘛~佢仲駁咀,仲話我唔講俾佢知,我衰~嬲上加嬲~佢話因為d野逐樣逐樣黎,見到phyllis miss call先~真係stubborn~唔可以一次過睇晒先架咩~先排priorty~佢激到我好嬲囉,我無講俾佢知咩事~唔想同佢講野~michelle叫我唔好嬲~仲問我明白想搵人又搵唔到人傾個種感覺~唉....我知呀~不過,我都好惡~
由於早到,buy左本magazine,企響mtr等,d氣都消咁d~因我要陪靜雯去聽d咩course~其實我一心上去都係俾d advise佢,我完全唔會報~加上,我地ive都有bench mark既business communication啦~仲要,我要study都去bristish council啦~個個人presuade既skill好唔得囉~又無吸引力,又無tone,悶死~雖然佢organise得幾好~我上到去都好串架~有幾次我問完,反問完,佢既聲線即時低左....唉~同埋我覺得聽呢d真係抱質疑既態度好一點,自己唔係only聽,都要自己find out及做reseach先好信~要理智一點~車,仲有呀,佢話個d cert見工會好d wor,我又唔覺得囉~就算係有用,個實用性又大唔大呢?仲有呀,佢都係得個30間以內既公司認可,雖然都有bank,咁即係唔普遍啦~
又話d分可以評估到做咩level既文職~車~唔通你考到個分就只係見個個level咩~傻既~到走既時候,我都叫個個人俾返d資料靜雯睇~走左勒,個衰女包先話俾我知,佢昆左我~佢話同d同學打賭,一定要搵d人上去聽wor~如果就唔知輸咩~唉~不過佢又扮得幾似,雖然有d位我覺得怪,不過無留意,因為我一心想幫佢~佢都話佢阿head好假,因佢成日問我野,而聽既係佢wor~又問我幾時答佢,我話我唔study架wor~大佬呀~我都唔響商界發展~對我無用,仲有wor,持續進修基金好多地方都有啦,點解要study佢~
不過咁,唔知點解,我都成日俾人搵左上去聽呢d野,不過佢地不得逞~呵呵~~曾經有一次,我搞到個fd喊~佢做傳銷~唔想無左我呢個fd wor~因為我係可以好絕架~我都好惡架,唔可以睇少我~響一d對我不利既環境上,我係唔會做好人既~算啦,我唔會嬲靜雯既~不過會串佢囉~呃我~之後無野做,我就行返home~行返home既時候,sandy打俾我,我又講左d野俾佢知~今日火火地,行返home都唔覺得有d咩野~
行返home,休息左一陣~我又行去tst~因date左michelle,同佢行~買到佢想買既野~之後佢都係去左see film~嗯~蔡生話佢唔應該俾面我~不過大家都應該關顧佢感受~我倆都talk下咁啦,今日既感覺都幾舒服,幾好~佢都有好多收獲既~同佢都有傾下公事~我記得我要contact架~幫佢proofread左下年既活動單張~我呢個時候,在狀態囉~
同佢行既時候,收到clara leung既電話~佢話有份工好o岩我地,又收到ellen ng既email~就打黎叫我fax resume過去~thx michelle幫我send左~一間firm,做general office duties既野,有access~不過都係邊學邊做既jei~呵呵呵~佢就叫我操返好一點~我有時覺得我幾lucky~請唔請,有無得in就唔知,不過都好開心~之前個間原來請左人,無咩責任感,又唔話俾miss知請左人,等我地白等~不過當我有一次既挫敗,我唔會再對呢一次抱有好多期望~但我會盡力,灰得黎,我唔會唔積極,唔知你地明唔明~
benny今日打俾我求救,嗯~我都幫唔到你幾多次~不過我都無幫佢一d咩,只係無講一d野~我只係想話,成熟d啦~有一d point urgue黎都無用,不如唔好think咁多~咪搞到佢仲嬲~誰對誰錯,做朋友既,有得計咩?每個人都有自己既性格,做朋友既,總有不同,又何必執著?總覺得benny有d心態不正確~講唔出~莫非佢都真係未當佢係真正既朋友~
今日除左俾cyrena激死左,仲俾細ryan激死左~打去問佢健康手帶like咩色~又話隨便,我話無呢種color架wor~仲問我,係我送定michelle送~我叫佢唔好理~我話數3聲,做完之後佢同我講byebye~呀....哼~激到我呢~早知我唔做好人,收線~唔記得問佢,佢隨便既意思係1...唔like,2...覺得唔好意思,3...真係無所謂?...不過佢最後好似講左句,黃色搶d~不過原來佢只見過2種color only~算啦~之後michele用skills呀~佢問我係咪好嬲....我又俾佢激死~
overlander既sales好搞笑~唔知係咪shy,講野唔望住michelle既~今日michelle test out我既觀察力~嗯~我會注意埋人地身上既物件~注意之餘,記埋入腦~要令自己有多d好奇心~今日打左俾阿葛,因佢失"�左,原來病左一個星期呀,陰公~呢期咁多人病既~叫佢搞行山~呵呵~~又要跟進一下,我地好似好多活動咁~!good~死仔,要多d打俾我地先得架,否則我地唔記得你架勒~hehe~~之前我都覺得要打下俾佢~哈哈哈~~真係好耐都無佢消息~d男人.....有咩都會收埋~真係o丫~要搞好耐先講~
之後同左michelle去左朗豪坊飲野~好飽呀~之後東東,我,michelle,benny,大angel,agnes一齊去睇強戰世界,好緊湊~我都好投入,好緊張~michelle話我自言自語,因我成日發生一d相應既聲音,好似"o即"人呀~有時真係俾d人激死左~開心既係見到佢地倆父子冰釋左~唔鐘意有誤會~同埋可能湯告魯斯,都唔係咁唔顧人感受既~你見到佢咁為個對仔女,真係好喜悅~有d驚險場面,我都會掩住對耳~雖然有d劇情唔多make sense,不過算啦~我地都係要珍惜所有~
之後去左food court食野~我就好忙地report一下,organise一下大家既活動~今日好似好充實咁,亦都發生左好多事~之後我就行返home lu~~我既作風係,就得就會就啦,firm左就唔會再為任何人而改~去就去,唔去就算~因為好煩架~有時我都幾strict架~有時唔做好人,嫌煩既時候我就會咁~
>>July 6, 2005 at 6:11:33 AM GMT+8
2005 年 7 月 3 日 星期日 【清涼】
今日係酷熱天氣警告,唔怪得咁熱啦~我變左氣體勒,用風扇,都係熱既~有時就走左去家姐間房避暑~今日原本出去見haagen daz,不過太熱,又懶,肩膊又痛~激死~同cyrena,sandy傾下phone~又訓下晏覺~michelle都估到我會咁,都費事打黎disturb me wor~
其實都俾祥仔吵醒~佢既開場白似玩野多d囉~咩見過一次,又叫我估,真係想話佢~之後先想起係祥仔~佢叫我幫手,同埋搵人賣旗~講左幾句,佢有電話入,就stop左 lu~真係俾佢激死~我仲以為有人拎變聲器玩野~因為我都唔知幾時見過一個男仔,之後又俾左電話,諗到我頭都爆~
靜雯打黎,問我去camp or not~又問我有無interest study english course~不過我地ive個d都係,就費事啦~我就陪佢拎information啦~佢話好耐無見我wor~真係o丫~
之後欣欣,cecilia都有打黎,問我有無見haagen daz~哈哈哈~~欣欣又話俾我知佢church既歷奇camp,新朋友仔$200咋~good~開心佢倆有打俾我~yeah yeah~~欠cecilia$20,不過唔打緊,夠近,佢可以追我9條街~呵呵~~搞笑~~佢倆都好搞笑,cecilia起鋼~嚇到大家目瞪口呆,pinky又走去扮佢,呵呵~搞笑~
之後差唔多7點,cyrena就打俾我,佢放工lu~不過我未prepare好~hehe~swim swim~一星期無swim勒~佢等我既時候,有一個男人話要去toilet,叫佢睇住個bb先,真係危險呀,好彩cyrena都識得婉拒~如果唔係真係人地唔要個bb呀~同埋我覺得無需要囉~d池水都真係幾唔得~不過算啦~點知俾我見到細ryan呀~真係好巧合呢~cyrena swim左出去,我響度整鏡先見到佢咋~哈哈~~之後大家又talk下咁啦~細ryan都有去搵工,佢話唔會俾自己無野做wor~不過cecilia同欣欣都催左佢n次,之後見無效,就由得佢勒wor~咁我地就睇下佢點啦~佢話今日自己既運動量好足夠~成日行....無重到,唔開心wor~swim完又話去食ice-cream~車~巴閉,不過close左無得食~之後佢去左表妹home~我送左cyrena take mini bus~
cyrena話俾我知佢公司樓下既giodano請人~hehe....不過細ryan話好辛苦~叫我唔好去做wor~今日同daddy talk下,問下佢勞工處個邊點,佢話7號先wor~不過因無black and white,所以真係口同鼻argue囉~佢地又無蝕底,得既多d錢,唔得既又無事既~真係...佢都講到好激動~因為個個人真係太衰勒~唉.....又講下妹呀,心散唔study呀~又話小心俾人呃呀咁~哎呀....daddy都真係好想搵人talk下咁bor~~個次去see film,叫埋佢,佢不知幾開心,不過佢話stay響home see tv好過~得閒叫下佢出街先~不過唔知去邊~
講開,做starbuck都唔錯,一邊學,一邊做~細ryan話想同多d外國人talk下~都幾好呀~不過佢可能study英語會話好似開心d,study grammer,writing,listening,似乎佢都唔多入腦~因為都係好沉悶既野~互動些,可能開心d~我都有think過,其實去交流都不錯~想過做意粉屋,不過phyllis話唔好,又太辛苦,成日捧餐~waitress又無咩interest,其實sales都唔多like~因唔like跑數~
cyrena話收到一封信有coupon既,有佢個名,有address,佢覺得好奇怪呀~不過唔會話俾daddy知,因為怕佢地太緊張~phyllis晚上有打俾我,我都想打俾佢,不過佢收6點,之後我又swim,就無打~嗯嗯~似乎好悶咁,將data變做information~不過個boss都幾好~佢早上等左boss 30min,因佢0930先返,又唔知做咩~夠鐘佢又唔敢走,因為個boss開緊會~firm左7月29日dinner~good~
我又同細米sms~之後michelle打俾我呀~呵呵~~知勒~我識做架勒~今日熱死~我地有咩活動一定firm你~唔會咁late!蔡生將陳冠希同埋吳彥祖混淆左~有無搞錯,daniel咁高大,又成熟,又型,點可以混亂架~哎....欣欣潑我冷水,佢話我見過佢真人,不過得唔到佢真人~哼哼....仲懶醒既樣~呵呵呵~
>>July 4, 2005 at 4:47:48 PM GMT+8
2005 年 7 月 2 日 星期六 【清涼】
吉澳之旅,唐氏童軍之outing~~今日有好多人,而朋友仔有grace,銘,pinky,gail,jeannie,michelle,蔡生,欣欣,cecilia,sandy,phyllis~~呵呵~~今日都係陽光普照~我都係著背心勒~麥太問cyrena做咩唔著紅衫wor~好彩佢無話我~呵呵~好多人都無著啦~今日大家都好早,約左0800大學站美心等~銘late呀~too bad~蔡生同michele好早到左,不過去錯碼頭,oh~我都唔太清楚~
cecilia同michelle都講錯野,我地去搭船,唔係搭車~gail話隻貓,個個人既身好長~兆偉成日撩gail同埋欣欣~所以我每次見到都會走埋佢話佢~家恆唔聽話,成日走到好遠~我串simon有2截色,點知佢響walkie同edmund講話俾靚女串~之後edmund無理佢~唔知佢咁小氣~ivan以為我study女校,因好多女仔~睇返d相,我上午既膚色,相比起下午,黑左好多~oh..no~
我地去左荔枝窩識左咩係顛茄,海芒果都係有毒既~之後又見到樹滕,好得意呀~真係好似可以打鞦韆咁~之後又澗下水咁~呵呵~~好靚~靚既風景,真係有時影都影唔到,要用心去感受~要落水先好玩架嘛~哈哈哈哈~~之後去吉澳,仲靚,好似泰國既沙灘咁,d水好清,有沙既地方,及海水既地方形成2種唔同既顏色,真係.....欣欣原本話佢見唔到海星要我refund~~哈哈~之後就起勢咁見到,又見到海葵,又見到海芯,好多蟹~呵呵呵~~又有唔同既魚~真係讓佢地大飽眼福啦~hehehhe......
不過真係好晒,皮膚有灼痛既感覺~我都頂唔順~其實今日我有塗太陽油架~michelle話因為d沙反射d光仲勁~佢地話我好黑~初時以為唔見左phyllis,好彩之後搵返佢~原來佢俾bee騷擾,以為佢俾牛嚇親添~見到好多禧鴻為名既屋~hahahhaa~~見到姻緣樹,即刻去攬下佢~哈哈哈~~蔡生叫我唔好擔心wor~仲後生~不過佢今日一見到我就串我大隻~死野~哼~佢叫我唔好做太劇烈既運動,否則會變肌肉~不過我今日無介紹錯掛~佢地應該好like~cecilia話好少黎呢d地方,咁佢真係要去多d勒~
我成日問阿sir咩黎既~我同佢講因為我好學,佢唔信,佢話我想帶朋友仔黎行wor~當然唔係啦~我想識多d,你叫我睇書,我又唔制~咁樣帶我去行就吸收得好多~阿sir好social勒~哈哈哈~~成日扮同grace及銘熟囉~因佢地係山藝領隊,又有3級山藝既經驗嘛~雖然未考到~.......之後發現欣欣好多雀班~我同佢講,有雀班,真係唔多晒得,要小心d~好多外國人都係咁,其實佢地都真係唔多晒得~咁我又無話無雀班既可以任晒,不過我覺得佢地患皮膚癌既機會大d~
回程既時候,我stay左響樓上,好靚呀,d山,海,天,浪~好enjoy哦~好舒服呀~又有海風,好正~我地都坐響船邊既位置~講開,firm左8月21日遊船河~good~我地仲夾左日子,因女仔好唔方便架嘛~~睇下幾時搞長沙先~good~要快d firm michelle~唔係佢嬲架~唔可以太遲既,仲要firm實架,因佢未必得閒~南丫島,佢差d唔黎架勒~佢真係嬲架,因為真係太遲勒~嗯嗯~~我會加把勁~我地要留意~
d風景好靚,不過其實好多時影既地方差唔多~我地經過印洲塘海岸公園,荔枝窩其實可以由烏蛟騰個邊行過黎~個指示牌就寫3小時到啦,阿sir就話6小時~都唔知係咪兇人既~其實搞多d outing幾好呀,d家長又like,卓浩mummy仲記得阿sir講咩架~good~~阿sir又影左好多photo,佢話影都好辛苦,因要等架有時~如果可以,佢仲會放一蚊銀作對比,其實有d好細架咋~呵呵呵~~~
之後sandy跟左michelle,蔡生take taxi~因佢倆back home bath先~jeannie佢地就上gail home bath~之後提早幫jeannie慶生~我,欣欣,cecilia,phyllis就因為欣欣要去toilet就去左又一城,cecilia提議行一陣~cecilia有收獲~一件衫~之後我地buy左 mcdonald,去左睇溜冰個個位食~sandy話佢返左home,串咀咁,我地就話我地去行街~呵呵~我見到haagen daz請人呀,好開心,不過太多人就無見住~不過我想做tst個間多d,因為接觸外國人多d,又多d野學,唔好既就係因為大間,有人事關係既問題~不過做住先啦,cyrena話呢個係我既dream job~呵呵~~我見到godiva,都想睇下請唔請人~因我都鐘意食佢~
之後欣欣又話要去toilet,真係呀~小朋友去長途旅行時,要去toilet先咁~呵呵呵~~oh....唔知經過左今日之後幾時再見lu~~
呢2日既離島遊好開心呀~~yeah yeah~~又有你地呢~
晚上,又3 line啦,成員有cyrena,我,sandy及cyrena,我,細ryan~因同佢講haagen daz事宜及今日大家各自發生既事~之後同cyrena talk到差唔多2點就收線lu~sandy唔記得主席既電話,佢主席話要打去鬧佢~死人sandy唔肯收線~激死~其實我對死纏既人無乎~
又見到個d毒蜘蛛~好多時都見到佢,響西貢戶外康樂中心又見到佢~真係響普遍~
>>July 4, 2005 at 4:57:36 PM GMT+8
2005 年 7 月 1 日 星期五 【清涼】
南丫島之行~補祝100日後之米雪生日~今日陽光普照,good~我地約左1200響南丫島既碼頭等~有東東,細ryan,michelle,欣欣,cecilia,sandy,cyrena,仲有我~~因cecilia一早要拎個cake去cafe,咁我就話陪佢,最後我響mtr等佢~佢又早到,我又準時,good~之後就齊齊由tst去中環,又見到cyrena就叫埋佢一齊行去碼頭~哎呀...同cecilia去入octopus card同埋買""果皮"""....呵呵~其實買陳皮至真~大家都算準時,咁我地都搭到12:15分既船入榕樹灣~今日準備由榕樹灣行去索古灣~原本想下水,但有人話dirty就無lu~但去到,似乎好clean bor~佢地話一時時bor~
欣欣同cecilia都好少行,行得好慢,哈哈~做多d運動啦~michelle同細ryan叫佢地join一級山藝,之後又show左俾佢地知second in既營地點入~我地仲響中途見到一個阿sir添~我地沿途都有睇下飾物咁,東東,我,michelle,cyrena都有收獲~我既係一隻牛骨戒指,cyrena既係一對花花耳環,michelle係一條褲,一件衫,東東既係一隻貓貓~呵呵~~唔記得講欣欣響船上破壞公物,有意地撞向一個rubbish bin,因佢站不穩嘛~~哈哈~仲叫我小心d.....哈哈~我響中環mtr lost左一條腳鍊,算啦~當我feel到我腳有一陣涼意,一望,已經無左lu,我又費事找~沿途都有幫佢地take photo~我唔想take呀,因為著背心,好肥嘛~
哈哈哈~我要sunshine,所以要晒~~佢地話我黑左~原來返到去,我見自己既背部紅紅的,細ryan都話我會晒傷,不過我應該唔會甩皮勒~佢地就撐傘勒~有帽咁,因michelle話晒得多,易脫髮,唔好以為自己後生就唔保護自己wor~我地有食豆腐花,不過大家都癢癢的,就好快地食完就走lu~行到去涼亭就休息下先~我,cyrena,sandy出左去出面睇下風景,好靚,見到有人玩香蕉船,always and 好快地跌囉~剛剛開船就跌左lu,咁無用既~我地又talk about上次游船河,又講下年乘風航,欣欣又要進行特訓,東東唔識swim~我地亦都叫左sandy除左外套,咁熱~細ryan就好似哈爾移動城堡裡面既稻草人咁,彈下彈下,撐住傘,上左山頂,腑瞰山下既風景~
我地響睇飾物既時候,有一隻綠色甲蟲飛左響cyrena既手臂上,我叫佢唔好郁,我就彈開,因我見到cecilia想撥開佢,因我要影低,cecilia將佢反轉,真殘忍~之後cyrena係伏在sandy上,不斷喊咁聲,哇哇哇...咁叫~搞笑~之後老闆娘將佢放返響葉上~走既時候請左小妹妹食pocky~大自然裡面果然有好多小昆蟲,細ryan一見到就指出黎,咦.......有一條紅色既,好多腳既,唔知咩黎既,見左2次呀~之後佢仲話大雨既時候唔好去佢home or佢條村,因為有好多小動物呀,蜈蚣等.....cyrena響碼頭附近見到有一魚杆上有一隻蝦,原來係魚餌,我都以為係釣上來的,因為我平時用開蚯蚓同埋水曱x.....蝦係用網撈上來的~
因為1730先有船,所以我地坐低左,飲下野,傾下計~多謝michelle,之後去左toilet,就走lu~平時既柑桔唔同既~原來我係飲袖子架.....唔怪得每次叫都怪怪地~我都係傻下傻下咁~道地個隻又唔同架~上到船啦,michelle怕凍就跟我換左位,細ryan坐左我旁,佢呀,不斷地動,成排chair都俾佢搞到郁左,又無時停,真係o丫~我地又開餐lu~cecilia今日always肚餓,成日嚷住要食野~不過佢有potential~呵呵~sandy meet人呀~哼~cecilia係我地既資訊流動站~發覺大家既中文要train下,主詞與副詞always調轉~cyrena既mummy就將抽獎要填form講左填form要抽獎~但係如果佢將個動詞轉一轉就可以了,填form去抽獎,咁咪得囉~
出到去,原本想take ship去tst碼頭,不過cecilia好似唔多得,咁就take mtr,我地仲見到有french既festival咁啦~呵呵~我地d女仔就行,d男仔就take扶手電梯啦,車~我見有人"跣"上去,我又學,都得wor~呵呵呵~~記得我今早用english跟cecilia同埋cyrena溝通呢~哈哈哈~之後去左harbour city,換衫呀,我同cecilia去左welcome買野,東東與細ryan去左九龍公園bath~我地去左上次為michelle慶生個間cafe度~有菁菁,sandy,欣欣,cecilia,我,emily,東東,大細ryan,michelle,cyrena~佢地響度play games,有咩monkey同埋層層疊~之後隔離既一班人又play,有人輸左,問人拎contact no.,個個係細ryan呀~原本都仲有大ryan同埋東東,不過佢地名草有主~
之後不果,就扮左d野~而michelle又想食chicken wings,想叫輸左既,又學佢地咁,不過....無做到~個時我拎左camera,仲叫我放低部機~其實我無意影架wor~之後到生日時間,佢地送左親手整既,又代表自己既絨公仔~ida同angel既手工真係唔多似fashion & textile既人bor~BA既人都整得好過佢~其他既都好靚~佢地唱生日歌,又唔講聲,我都未準備好,之後stop左佢地~哈哈哈~講下笑料先~
1.因要點candle,家欣問有無"火插"...哇哈哈哈~~事後先知,佢想話"點先火先插"...真係深奧~縮寫縮到咁~
2.家欣既嗲聲....."yeah"...令emily都忍受不了~哈哈哈~~
3.細ryan既一而衰,三而竭~又一個縮寫,仲話我地死讀書,應該fleaxible地用~真係.....
4.cyrena,與sandy檯下開戰,cyrena只用單腳,勁呀~因佢話用雙腳好奇怪,大家發現原來佢另外一隻係義肢黎架~唔怪得之話佢打"bike"腳都唔駛休啦~又唔怪得之佢既泳肢咁有問題啦,細ryan仲話我害佢,因我叫佢教swim,咁cyrena一定教唔好啦,用單腳~哈哈~仲叫我唔好同佢比賽,因佢讓我一隻腳都贏我~哈哈~~cyrena又話用一隻腳無咁複雜,emily就話,咁又係,平時我地用開2隻腳既,當然複雜d~哇哈哈哈~~唔知michelle講左d咩,佢想打michelle,唔打得.就起勢用單手咁打cusion~而細ryan又激到cyrena雙腳"dup"地,即係代表佢好angry,用埋義肢,不過細ryan話佢咁係表示尊重~我地又話攻擊sandy唔駛碧華姐自己出手,應該係身旁既人,細ryan就話咁即係代表我地唔信碧華姐,咁係唔得~咁都俾佢兜到......
之後大約21:xx,我地就走lu~我同cyrena,菁菁,大ryan行返去~細ryan話佢響bus見到我地~我無送cyrena就back home lu,好累~cyrena問我做咩..因為佢見我靜靜的,only拍野,無咩野呀~響cafe,我同phyllis講緊電話,佢地話我惡,其實係因為太大聲(之後我調低左)同埋累累的咁之嘛~細ryan同michelle講,michelle話唔知,因佢少同我talk phone,不過我同佢見面多嘛~之後sandy仲話我成日講"你唔好阻住我啦"....呵呵呵~~msn,icq一陣,就off lu~暈暈地~東東好似好悶咁wor,成日打機~
>>July 4, 2005 at 10:25:29 AM GMT+8
2005 年 6 月 30 日 星期四 【清涼】
今日無咩野做,不過都11點幾先起身~之後下午既時候,同大家姐各自響自己間房msn,大家聊下天,發覺大家都無咩野做~佢就發動去see silm,原本去shopping,我話太熱了~我地食完dinner先去,叫埋brother,去左港威,由於好趕時間,我地既步速好快,而我對拖鞋就令我差d pk~去到,好多人,買飛,剛剛好睇到"頭文字d"~~不過我入到場都問我家姐我地睇緊which,因初時有頭文字d同埋龍咁威2,呢2個choice~都ok啦~可能睇開卡通片,無咩特別~d笑位幾得囉~不過有d位都好緊張,令我雞皮疙瘩~之後我地就行返home lu~好多地方sale呢~
未去睇戲之前,我同cecilia一齊去左百佳買野~大家都好早呀,good~我地2個一身既打扮,都唔明白點解d經紀叫我地買樓囉~搞笑~細ryan話我地有富貴相wor~因我倆要buy7月2日&3日既snack and lunch~cecilia講錯野,佢話佢同百佳.......原來我叫左百佳,michelle就懷疑佢一直都想用粗俗既語句話我~哈哈~我地都buy左唔少野,由於cecilia要拎cake,咁我當然拎左d野返home啦~我倆仲分別負責菠蘿腸同埋吞拿雨粟米三文治~我地又要買,又要整,又要拎,當然要佢地拎返d野啦,哼~講笑~
之後我地仲要幫欣欣買白飯魚,搵左我地幾耐呀,點知佢要著32號囉~33號都大得滯~好彩我地返左home先raining咋,否則狼狽死~不過我有內疚既事,就係有一個唔知係日本人定韓國人問我路,初時俾佢嚇親,以為係一d經紀,我無咩認真咁幫佢,哎呀.....唉,算啦~我下次唔好勒~不過最後俾我知道佢想去既係山林道~我又無認真睇佢既地圖wor~shit...算啦~
我同sandy講左2小時電話~由11點幾去到1點幾~個時都無咩意欲去lunch~哈哈哈~~我唔出去,就唔會食野架勒~有時,唔 hea下,都唔會越講越多野~我同佢天南地北地講~呵呵呵~今日同daddy一齊dinner,佢似乎有意搬去馬鞍山,都幾好bor~不過mummy話遠,婆婆又唔想我地離得佢太遠,我daddy就叫我mummy自己同婆婆住wor~....嗯~我地起碼要2個單位呀~個度又有seaview,交通都幾方便咁~都幾好既~又近我細佬study呢~因我細佬間中學響個度,因佢德信小學直升德信中學,我細佬怨佢架,因為太遠,又要早起身~我老豆自己都觀察過d環境~睇過下d盤咁wor~哈哈哈~~唔單上馬鞍山既....九龍個d都有睇過~
cyrena同妹妹去左沙田~我又唔想出,就算了~但最後都同左大家姐出~哈哈~原來我都不太喜歡人地講一d頗為粗俗既說話~總覺得....無咩禮貌~由於我架船仔都幾重,我家姐拎返黎既時候響度咒詛我,仲話好彩無落雨,否則take taxi既錢要我俾,仲講左"八婆"呢2個字,我心裡覺得不是味兒,知道辛苦,但係又駛唔駛咁講野呢?但我都無話佢,因佢都係為左我先咁jei....我將呢d感受都收埋左響我心底,仲同佢講左幾句說話~我份人都幾圓滑架...咁我係咪....
[ @@小故事9]
一個寂寞的人看了一個電話的廣告,有了電話,朋友就來 !
於是,他裝了一支電話,希望朋友跟著來。白天他賣力地工作,回家之後就整晚歇斯底里地盯著電話機,心想,他錯過了不少電話。他仍然寂寞,開始為可能漏接的電話而抓狂!
一天他從信箱禮抓出答錄機的廣告,有了答錄機,朋友不漏"接"!
答錄機裝了一個星期後,他就把它退了,空空的答錄機,房間更加寂寞。
***默想:
不是有了電話就有了朋友,同樣的不是有了金錢就有朋友,存著一顆真誠和主動熱忱的心,才是重要,當你主動的付出關懷與熱情,主動的幫助別人,那麼你周遭的人便會因為你的付出而更加的感謝你,同時你也會擁有更多交心的朋友。
>>July 4, 2005 at 4:10:26 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|