寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 2 月 3 日 星期四 【微冷】

<笑下啦,香港人> (5)
華仔自吹自己是天才,小強想了一個腦筋急轉彎的問題刁難他。
小強:「我草牛吃..這四個字怎可組成較順暢呢?」華仔:「我牛草吃」小強:「錯」
華仔:「我吃草牛」小強:「又錯,死蠢」華仔:「牛吃我草嗎?」
小強:「都錯,需要答案嗎?」華仔:「好,快講。」
小強:答案是牛吃草!華仔抓著頭問:「咁那..個我呢?」小強:「你喔!你吃屎啦!」

今日既堂都幾full~lunch無同michelle佢地一齊~而係join左1b既飲茶~因為要慶祝idy既生日,今年,佢都為大家勞心勞力咁幫我地搞~雖然唔係大搞,佢都會買card俾大家簽~但係有人抗議呀,因為佢2年都無幫佢搞,食飯又要自己出返~oh....really??其實都講過今年唔搞.....點知都有搞~不過原來佢地既原意係唔多出席既人先唔搞jei~~大家都無達成共識,所以我都唔知呀~是但啦,我今件都無預佢地幫我搞~

因為今年無咩同佢地一齊,都係間中jei,大家都疏左,有時都怪怪的,佢地有野都唔會預埋我一份~咁算囉,佢地做到咁,我又可以點~算啦~反正我都有cyrena佢地~所以當我同佢地出去lunch,我都會靜靜咁,有時都好似玩唔埋咁,唉~我兼顧唔到咁多,可能大家又少左傾計啦,大家總係怪怪咁,又無人帶起,唔通個個又係我,我依家都唔算係佢地既一份子,我又有咩能力呀~我無咩所謂,因為都唔知可以點~我成日think,我同呢一班人又係唔係真係咁fd呢?可能大家既時間都唔太夾,我同sarah會夾d囉~gigi有時又怪怪咁~佢既眼神唔知想講咩咁,好似見到我又怪怪咁~phoebe活躍左~iris都會同gigi多d~不過成日同sarah chatting~翠怡又要返工~其實佢地好多人都做part time~angel會同我熟d,不過佢掛住拍拖~有時我有好衰咁唔理佢~winnie,湯,招早就脫離我們~phyllis同菁菁就有佢地既圈子~傑同學同關同學....活躍左wor~唉.....得閒同翠怡talk下先~佢同gigi都係靈魂人物~

其實我think住下年先搞,同埋下年我會每人準備一份私人gift~呢個係我既promise,我一定會做到~

嗯嗯~其實我都唔知等佢地夾埋gift錢先架..有人俾錢我咪收囉~我都唔知架~同埋點解佢地要唔知點呢??奇奇怪怪咁~

點解禧寧既日記咁靚既,我又要~

今日係michelle大搞既團年~wow,好多屆既pc~kca,ua~我地渺小magic ant,唔知可以點~怪怪咁~好似真係無人通知我要準備嘛.....好似只係話pc咋嘛~咁我就賴勒~哈哈~祝福貼.....kca,ua帶既~都ok啦~食神....yr1 pc帶既,都ok....成日俾細ryan連累,因大家都姓蘇,佢地叫佢就叫埋我,叫雪糕...細米竟然唔出?扮晒野~cyrena就真係難諗,好彩phyllis夠醒,麥樂雞~yeah~最後個round竟然輸左~~oh..no~仲有扮野大賽由yr2 pc搞既...大家都做得好好~toilet....microwave oven....無線電話....打字機....ps2手掣2個~大家各具特色~good~~哈哈哈~~

盆菜,好開心,咁大個女第一次食~呵呵~鐘意元朗既冬菇多d,入味d~唔知點解,覺得元朗既好味d~入味d掛~

之後yr 2 pc傾計,同大佬文佢地個屆~嗯嗯~所以sandy都無黎食dessert~ceci當我同sandy交流緊既時候,示意我走,其實我都唔想阻你地架,我都未同sandy交流完嘛~唔好意思~我就呆呆的,因為carmen仔叫我去食dessert~點知無跟jeannie佢地個屆行,跟左一班唔太熟又見過既n屆pc....無奈~大佛又同佢識既人talking~冷落左我~我就唯有打俾細米,cyrena佢地talk~唉......

同大佛等埋carmen仔,大佛都幾好人~其實佢唔駛陪我架~一個人都得架勒~去到...無奈~坐響jeannie佢地個檯都叫好d架勒~雖然都係無奈中,我地太多人,分左3檯,一檯係kca(舊既),一檯係n屆pc同michelle,另一檯就係yr3 pc即jeannie佢地,carmen仔,大佛同埋我~唉,....有時都唔知自己咩身份~又唔係pc......都幾無奈~大佛同我一樣~oh...oh....pc..pc.....好多時既焦點都響佢地度~oh....我地d外人既身份都幾尷尬~算啦.....

之後michelle佢地走先~得返我地個檯~之後我同carmen仔都走先~oh....一個人行去take mtr~嗯嗯~唔知做咩既一日~好彩我仲有細米,cyrena同phyllis~菁菁都係屬於pc既.......

>>February 7, 2005 at 3:51:37 PM GMT+8


2005 年 2 月 2 日 星期三 【暴雨】

<笑下啦,香港人> (4)
我還是少年時,曾有一個美麗的少女,願意為我而死,當時她堅決地說:「如果你再纏住我,我只好去死。」
當我在外國留學時,曾有一個外貌標緻的女同學說願意等我至下輩子,說:「你想我成為你女朋友,等下輩子吧。」
在我最貧窮時,有一位女同事曾表示願意與我共赴黃泉,我還記得她當時紅著眼睛對我說:「如果你再不還錢,我便與你同歸於盡。」

今日係pc-sandy同埋阿璽既大壽~祝你地生日快樂,快高長大,開開心心~~阿璽,唔知你響美國過得點呢,我都同你好耐無傾計lu,雖然你都唔會睇到我呢個日記...都希望你收到啦~掛住你架~

今日約左sandy去swim~她swim了1100米,我就1000~~哈哈哈~~起勢咁迫佢swim~我仲話壽星女應該要swim返與歲數一樣咁多~佢應該swim20個100米~點知佢話20個50米就可以了~之後上左我home~佢都無咩野做~我就幫佢plan左~就係一齊行去mk,途中去郵局delete daniel fans club既mail box~因為一年$320,都收唔夠10封~蝕呀,仲貴過我地既server~唔符合經濟原則~

之後就去左中旅社拎回鄉咭~之後我地就lunch~本想去一間幾好味既菜飯度食,搵唔到....就去左沙嗲王~我地坐左響浴盆裡面~都唔係好好坐~食野,傾下計~原本阿蕾date佢1445...都要推遲到1530~死野sandy~~唔想做~哈哈哈~~其實呢日既我都係呆呆地~哈哈哈~我諗我都真係要努力~唔好懶~要做野了~之後我叫sandy take mtr..點知佢話要陪我行返home,我唔俾,因怕佢late又趕~不過都屈服左,俾左佢同我一齊行返home~之後佢就響jordan mtr走返sch~

今日原本要返學,但因為CMA既tutor調左friday,而e-commerce既tutor唔駛上~就咁,我就多一日~我又唔想返sch~哈哈哈哈~~我之後就應該好努力咁睇電視同埋打我既日記~哈哈哈哈~~我要振作~依家既我,唔可以再話佢地,要係努力挽救大家既關係~sorry,應該係努力經營先對~再話你地,你地再沉,唔係我想要既~我係想你地快d振作,我地唔好再散..依家既magic ant因為太耐無一齊,我地既凝聚力已開始散.......我只希望大家一齊努力,一齊成長,一齊開開心心咁過~

我希望大家1.視magic ant為你地另一個家,2.去將自己既感受傳開去,生命影響生命,唔單止對外,仲要對內~我地既團結係好重要架~3.經過呢一年,大家有所成長,向你既目標進發~

知道wincy既quit~感到自己很無力,又多一個走勒~2個都因為家庭經濟問題,要出去做part time而引致兼顧唔到magic ant~你地既離去,我係感到可惜,傷心同埋無奈~但...我又可以做d咩??可以做既就唔係頹,而係努力現在既magic ant~當然,有時都會覺得因為自己做得唔好先會搞到咁~唉~唔多唔少都會有d自責~不過好多野都唔係我可以control~盡力吧~magic ant好似變得不完整咁~哽~

wincy走,我唔會俾佢就咁走既,我會寫返d野俾佢,令佢有野咁拎走~空空既黎,滿滿既走~希望響佢往後既人生中,都會記得我地~都會記得同我地經歷過既呢一段時間~哈哈哈~講到好似佢唔返黎....始終佢都quit左,少左機會一齊嘛~我地有咩都會叫你既,放心~

其實都唔係唔好既~點解,我唔會響度講~

>>February 6, 2005 at 4:34:44 PM GMT+8


2005 年 2 月 1 日 星期二 【乍雨乍晴】

<笑下啦,香港人> (3)跳樓指引 ~
如想變肉醬,請上十樓;如想痛快些,請上九樓;
如想喘口氣,請上八樓;如想掙扎,請上七樓;
如想留遺言,請上六樓;如只想殘廢,請上五樓;
如只想住院,請上四樓;如純粹想嚇人,請上三樓;
如只屬好奇,請上二樓;如想被罵發神經,請上一樓。

今日day off,唔知做咩好似好多野做咁~一早去左swim左800米~之後返sch....無看counter,無同情人節開會,上去library搞proposal~未上去前,問左一問michelle野~唔完一個活動,都係計既~不過唔知點解,佢都好緊張咁confirm一定要上晒training course,可能佢怕d同學仔上完一次training course就唔去,為左key skills~如果佢想提醒我既,我係記得架,仲要探訪三次嘛~

近排比較躁,通知佢地唔好激嬲我,未講之前,cyrena中左招~因佢get唔到我要問咩~佢有時都真係load唔到~俾佢激死架~不過有樣野誤會左佢,都同佢即刻講返sorry先~唔得唔得~我要cool down~我唔要衝動,我既三秒~下次叫佢地做咩前,都要firm一firm,同埋有時自己做啦~上左去..搞搞搞~先知library個部可以一張print2個pages~但唔可以雙面print....但好似又唔係...算啦~~哈哈哈~咁就可以慳好多~搞完....原來佢地出左去食野,仲問我去唔去.....點知佢地出左去.....唉....算啦.....以他人角度思考,體諒,問清楚~都托cyrena買野俾我食~去左023傾一陣~嗯.....佢地知我有野~嗯....我想問清楚d先~

佢地既野,影響我~都影響左michelle,無左個動力,都對佢地失望~唉~我希望你地俾少少support我,都俾我知你地有心,咁我就會繼續為你地去努力,我可以用好多時間響你地身上,但係我需要你地既支持~有你地既支持,你地想,我就願意~我唔怕辛苦~你地信唔信我?係真架~我亦都希望,我付出既同時,你地都會有少少既付出,就係努力d去做....去學~唔單止學野既地方,仲有大家既關係~好多野,只係單方面付出,係無用既,一面用好大力去拉,你地唔郁,我會好辛苦,你地無回應,我會無動力,我用既力會越來越少,咁大家就會越來越遠~所以回應係好重要~

之後就同celia,connie,細米去唐氏site visit~都幾好呀~一路上都同細米talking and talking~唔知做咩,依家同細米fd左好多,唔知係咪經過左個camp之後呢~close到點呢,細米主動date我地去街呀~又咩畢業旅行啦,又咩haagen daz~我地又咩都talk一餐~又成日sms~~good~有咩大家都講~good~呢d就真係叫close勒~佢想去buy bag,我又想去陪佢~真係only想陪佢~因為fd,又無野做,就算只係陪一陪之後走都無咩所謂架~所以你地記住,我想既,就俾我做啦,唔好為我think咁多,我就係要犯賤一點~

好快就搞掂,又同下余佩玲姑娘,小慧姑娘,christine talk下咁~哈哈哈~~輕鬆的~之後趕時間~開會....無咩野,訓示了一點點~無咩特別~大家都係無回應~算啦...諗住date大家會後dinner,點知都係無人去,得阿瑩~都好,同佢talk下,大家咩都talk一餐~大家都唔想走~我地去左草根飯堂,叫左三個餐5個人share~坐到人地想趕我地走~問返..做咩用project黎形容magic ant既task~

在於我既立場,project,只係為了應付學業而交既一樣野,都會認真去做~但係,經營magic ant,我係用心,用熱誠,唔介意付出,投入咁去做~有感情既,用心既~或者,因為義工,可以以生命影響生命,搞到我好有heart~呢個唔單止係應付,仲用一個心去傳遞信息~係我既興趣,係我既使命~

不過阿瑩話佢做project既定義都係學到野~唔係好似我講既咁~有時響magic ant學到既野,都應用到響project上~聽到咁,都好彩,你地都知學既野有用~可以學以致用~但個一顆熱熾既心,佢地就仲未有~可能太多工作,以致佢地不會細想~又或者,佢地都唔會刻意去細想呢d野~佢地唔會特登走去evaluate自己,其實咁樣,我覺得唔太好,因為剛出爐既野,就應該去抓緊,以免走左~更加把握,融入自己既方法,從而改善~不過唔同人都有唔同方法,佢地選擇左,我地又黠可以迫呢~每個人都有自己既方汰,都可能work既~佢地學到,用到,就ok~

阿瑩日記話2睇~即係你會點睇?你自己用邊一面去睇?佢地話其實都唔太辛苦,只你當一堆野堆埋既時候,就會呻~呢個呻都係正面既,由於太多野迫埋身~希望佢地都真係正面既,而唔係怨...怨做咩入magic ant...係magic ant害到佢地咁,我都唔想有此情況,因為響個組裡面好唔健康~我有想問,一堆野,堆埋黎.....係咪個d野個時先俾??大家既time management唔係太得~堆到最後一刻先做~依家既年輕人就係咁~未到deadline都唔做~個一排,大家都會忙~不過吸取教訓,個一期一定唔會俾大家咁多野做~同埋下年有magic ant既話,magic ant都只係有2個長線活動+在校內推動義工精神~同埋多d去玩~

大家既聯誼,唔可以太死板~3個月一次,2個月一次都太死板~有好多野都係即興~有時既lunch k,有時既飯局都係咁o岩想到,就去搞,所以都無通知活動統籌~有時有d野,你要睇時機,唔好以為有plan就ok,學阿倫話齋,有d野唔駛plan既,plan又要用時間,有時d野時間緊迫,同埋即興,好flexible~所以phyllis,你都要打醒十二分精神~我叫得你做,不如自己做埋?同埋唔一定就晒所有人,簡直無咩可能~有2-3個都已經可以了~幾時可以一齊打下波呀~玩下數字球,羽毛球...etc?有時都想同阿倫佢地射下籃~咁先自然d,咁先close d~同埋叫佢地join function,唔好好似一個job咁,叫得咁生硬,開心d,總之抱住去玩心態就可~不用太認真~

一班人玩下uno...做下傻仔野都可以好開心~我地又何嘗不可,有d野擔心得太多,會造成阻礙,玩既時候,睇得開一點~不用太緊張,好多野,我都唔會罵你,只會提醒你,因為知你呢方面既能力缺乏~其實我講緊phyllis~有時phyllis太認真,同人傾計,soft d就可以~可以話佢平時都係咁,但當有人察覺既時候,都要注意一下~好似同阿瑩talking時咁,佢好認真咁問....其實係語氣問題,學習soft一點,令人聽起上來都舒服一點~好似有時關心人,突然同人講,我有d野想你傾....你係個個人...都會驚唔知咩事~原來你係想關心一下佢~同埋個樣寬容一點....太認真了,你唔好同我講,你就係咁,就係因為你既心係覺得呢個係一個job,你又可能唔衰得咁,個樣就不其然認真起來~都唔知點同你講...慢慢揣摩~train下social skills~normal d得架勒,唔需太緊張~平時既你都ok架勒~可能你要用腦去think......用力咁think....所以個表情就會變得嚴肅一點~

仲有呀~大家唔好成日用自己個一套睇法去compare人地既睇法上~學習去接納唔同既價值觀~有時d野,無話對與錯~覺得呢個想法係錯既....就不對,因無用客觀既角度去睇~我地只會唔認同&覺得怪~唔好去判斷錯與對~你可以唔接受,但唔可以否定~反而去研究一下,佢做咩會咁think仲好啦~咁重要趣味d啦~哈哈哈~加油~一點點意見~參考參考~

遲d講下班senior先~同阿瑩talk完,個心都好左好多~~丁丁輕輕鬆鬆學習,小朋友咁,唔怪得之,有d好急既野俾佢做,佢都會問,點解咁急既?唔好懶啦~丁丁~你咪又做到~我細佬呢,叫佢做d咩,一開始就話唔得,點知可以響限定時間內完成~唉~對丁丁唔可以有咁多期望~同埋要求~算啦~唔好對牛彈琴~搵d有心既同學仔好過~不過我第時做社工,要面對challange~佢唔係咁...就睇下用咩方法對付啦~

byebye

>>February 4, 2005 at 6:57:06 PM GMT+8


2005 年 1 月 31 日 星期一 【陰】

<笑下啦,香港人> (2)
爸爸是一個大傻瓜,一天,他帶著兒子參加親戚的壽宴,酒席後上了一碟壽桃;怎料小孩不識大體,叫道:『這個好像是屁股呢!』
在座的親戚全都望著小孩,等著他爸爸怎樣教訓他,怎料,那傻瓜爸爸撕開壽桃,對小孩說:「你看!裡面還有大便哩!」

新既sem開始lu,有day off,咁我既堂就full d~星期一同星期二都係~星期一上英文lesson,sleep左?蝕左,因為教tax既余太有一個鐘廢野~早知個時先sleep~之後見michelle忙就走先~之後michelle打黎...哈哈~~問我做咩咁早走~哈哈~唔好掛住我啦~我都無咩野,係magic ant影響我心情~

呢個星期都擺counter~主動d,學到present既skills,點樣persuade人,點樣去面對人,點樣去吸引人既注意力,開始應該點講~呢一個都係學習機會,機會唔會等大家,亦都唔會主動話俾你地知佢響度~機會係自己把握~踩班都係~你地成日話要學presentation skills.....你地都唔認真去think下呢一個task會學到d咩,有一個目標/期望,又點會學到野呢~唔係下下要人提嘛?emily話就算佢地失業,經過上年growth camp既宣傳,佢地都可以做sales~哈哈~~

今日同丁丁講完,了解左係我地認真,唔係咩威嚴,專嚴~佢既用詞不當~佢就係咁~佢既性格係開開心心咁輕輕鬆鬆去學野,無咩所謂~又懶~佢覺得自己唔適合pc,因為pc唔可以輕輕鬆鬆,點解唔去growth camp,因為覺得growth camp比較認真~我問佢why唔去,我都幫佢answer左~人各有志~??佢咁think,你又可以點?對自己無咁高要求,你又可以做d咩~佢話我好似崇拜michelle咁~用詞不當~我覺得唔係~我有時都唔係成日覺得佢對架~咁michelle咪係神?崇拜??唔好講笑~我俾佢罵,我會反省我既錯~當然都有唔開心~有時唔贊同佢講既野?唔出奇~~michelle叫我問:崇拜,係又點,唔係又點~佢都唔想magic ant散,但係佢要做part time,星期一至五就可以幫手~因為要幫補家計,grandma個度要take care都幾大壓力~

佢俾人罵,無咩所謂,因為知錯,同埋都知想佢地好,想佢地學到野,同埋罵先可以知道件事唔係玩玩下,係認真既~有阻嚇作用~佢知道我地幫佢地擋左好多~估唔到~我估好少人知~好少人知道,睇到,感覺到我地為佢地做左好多野~丁丁諗野唔係唔成熟,而係大家既處事手法唔同~都傾左好多~不過我響度think,如果個d人係咁,你又點樣去做呢,點樣follow呢??我既aim,又想佢地變成點?我既planning又係點,點樣改變小朋友既態度?丁丁話我做社工有好多野做架wor~有d咩係唔多野做?waiter?sales?唔知~

今日細米,cassie,丁丁去油塘做宣傳~好順利~細米話用電話好似宣傳成效大d~家長都concern駛唔駛錢多d~小朋友concern有無得去旅行~哈哈~佢地好多都好得意~都幾開心咁~哈哈哈~good~都好似好好玩咁,不過一日就打晒d電話~2月3日唔駛lu~辛苦晒阿魚勒~大王姑娘無咩野既,唔係存心折磨既~我都因此send左sms俾大家,叫大家好好support呢個incharge~因為一次又一次既改動,搞到阿魚心疲累,意志消沉~無左個成功感~希望阿魚學習到去積極面對呢d挫折~應承左人既野,唔係一d突發既意外,都希望做到,因為會打擊一個人既鬥志,唔只一次呀,我想問,如果人地應承左你個d野,人地做唔到,你又會點~可能阿魚亦都要學習一下點樣放開咁睇,如果真係有咁既情況出現又應該點樣處理自己既情緒~大家加油吧~

去左睇獎門人,好開心,有洗衣粉,shampoo,condition,馬仔,杏仁餅,soy sauce~好彩今次無米~如果唔係就重死~好搞笑~有咩就唔講咁多~阿夢好奇怪,咁mind講自己係第幾屆港姐,未settle?覺得好瘀?皆大歡喜既阿姬成日搞任達華~哈哈~估唔到任達華咁高,可能佢老婆琦琦比較高先覺得佢矮~阿姬成日搞氣氛~嘉樂跳hip hop好型~有班人跳既其中一個阿粉都好型~嘉碧儀玩得投入,good~笑到死左~哈哈哈~~開心開心~返到home都好late~cyrena,ka,ka's sister,靖哥及同學take taxi~我就mtr~cyrena擔心,要我打俾佢wor~唉,駛乜擔心~傻既~

hong今日話我打回原型~pc-sandy話我轉型不成功,因為都係2日之嘛~哈哈~唔通成日著咩~michelle佢地就話我今日唔得,咁我下次著呢條裙唔著mickey mouse個對咪得囉~唉~又成日問我係咪有target,成日著裙要吸引人地注意力~無呀~believe me,ok?just want.....諗左好耐既野終於實行罷了~都唔知佢地咩思想,pc-sandy話之前佢著得好斯文咁返黎,都係咁被人狂問wor~算啦算啦~菁菁同細ryan又成日響度嘈~!話我核突~哼~michelle問我同cyrena做咩咁fd,係咪les wor~哼~咁都講得出~係cyrena戀我咋~我like男人架~死人菁菁話我只搞女仔,所以細ryan響度先唔危險~!找死~又話sandy都響我地當中,搞三角wor~唉~傻既~哈哈哈~~大家都係玩下jei,唔好認真~

大家既腦都係過於複雜~靖哥仔都幾可愛,同佢都有2句~

>>February 3, 2005 at 10:34:47 AM GMT+8


2005 年 1 月 29 日 星期六 【暴雨】

<笑下啦,香港人> (1)
有一日,的士司機接載一位乘客,他操不純正的廣東話,乘客對司機說要去旺角侏儒村,司機奇怪:旺角那有什麼侏儒村 ?
乘客回答:侏儒村很出名,很多東西買的,你也不懂 ?
司機想來想去也不知道,諗住CALL上台問下,點知的士台回應: 旺角邊有呢條村 ?
司機大惑不解,唯有叫乘客帶路,終於經過一輪指指點點,到了目的地,乘客說這裡便是侏儒村,司機一睇,那兒原來是……… G2000。

可能星期六我成日都響home既關係~搞到我今日都傻傻地,發下顛咁~星期六想去swim,點知去到,有慈善表演,無得swim,無聊地走回家~我就唔知自己做左d咩,好似整議程,紀錄,準備一下開會既野~

今日0900荃灣mtr恆生~phyllis都打黎問我exactly既位置,我話今次記住係綠揚新邨個邊....佢既老地方,同我既老地方唔同,所以上次有misunderstanding~我都有問返佢係咪真係知,呁佢answer知我都無計~哈哈哈~~到達後買早餐,買完先知原來phyllis個個早餐都好似幾好味~oh...早知又去買~想食pie & tart,不過未出爐~今日食野漏口~哈哈~~難得magic ant既senior到齊~可惜菁菁sleeping中,michelle問我做咩縱容佢,佢太懶了~我地都好似郊遊中,行下影下相~angel就響度唱兒歌~哈哈哈~開開心心既一day~~行上斜,大家就靜d~今次仲有阿paul同埋鄭開銘佢地~哈哈~~

今日有笑話~我同cyrena discuss緊今晚開完童軍領袖會議之後去where食~咁我suggest過九龍城,不過唔知cyrena有無車~cyrena就話搭地鐵~但九龍城係無架~要行返去九龍塘或者樂富先有~之後我就問,咁土瓜灣有無bus o岩呀~佢就問:土瓜灣有勒掛~哈哈哈~~土瓜灣都係無mtr架~cyrena以為係綠色線個d.....即觀塘線~俾佢激死,我亦都好快將呢個消息傳開~哈哈哈~大家都問佢幾時起返一個,cyrena仲話要集資上市~哈哈哈~我就話佢眼光幾遠大,而christine同dennis都好贊同佢起,因為方便~哈哈哈~~

bbq前玩左搵野,我地好快咁就搵晒~有賴各參加者既合作~之後bbq.....係咁燒,大家一齊食~因為入camp時慣左同phyllis share~之後有cyrena同埋細米架入~大家都好飽,但係我無燒棉花糖,俾佢地食晒~不過有牛油,做牛油麵包,豬扒好味~d雞翼都好味,不過個樣怪怪的~我地個邊d番薯變左炭~所以我走左過去隔離拎,哈哈哈~佢地成日話我偷野~好好味呀番薯~正~d野食都預得剛剛好~我地行山既時候好多monkey,但bbq個度無,佢地話可能多狗~有d monkey仔都幾cute~不過我唔like紅pat pat,cyrena問我做咩有d monkey既patpat紅~細米answer話因為生熱痱~哈哈哈~~cyrena點解唔知架~monkey既patpat不嬲都係紅架啦~

一路上大家都玩得好開心,有我,細米,phyllis,angel,cyrena~michelle叫cyrena幫佢燒bread,佢知michelle like honey,就起勢咁加,而michelle又傾緊野,就不斷燒咁加honey~哈哈哈~~michelle話好似多得滯~哈哈哈~之後我同cyrena就走lu,佢地就去玩集體games~我地唔知做咩用左普通話交談~仲要學下東東既北京口音~michelle就好無奈~哇哈哈哈~~之後同cyrena結伴下山去,都係用普通話~好快咁上到車~去到唐氏開會~呆呆的~我地無咩出聲,因為我地都俾唔到咩意見,同埋唔多清楚佢地之前發生d咩~我都希望佢地快d俾本野我地睇~

candy既意見好好~good~勇於表達,同埋organise得幾好,有條理~good~can make the meeting more efficiency~之後阿麥太又來了~咁大個人,好心佢開會認真d,唔好成日搞亂檔啦,又拍檯,都唔知想點~駛乜咁激定先??咁大個人成熟d啦~守則係死既,好明顯我地會好flexible咁處理啦~同埋明顯我地會以安全為先啦~可能真係有事佢聽到而令佢咁苦惱啦~亦希望佢同余佩玲姑娘私地下打開黎傾,否則咩都解決唔到~余佩玲姑娘都望向我地,怕我地受嚇,我就無咩野呀,仲繼續托腮,佢都有前科啦~唔出奇呀~無咩感覺~要學懂睇開點,如果發生一d較嚴重既突發問題,你咪唔知點handle自己既情緒同埋點樣處理件事??咁就要出多d大場面勒~有時不要太上身,抽離一點,否則定期一單,你咪心臟病??

我地奇怪點解佢地知我地有領袖上左房,同埋個tent唔夠人?奇怪~得我地內部知,同埋我地又點會講?莫非係terry?barry??一係佢地普通meeting既時候講開?我地都唔知~christine同dennis都唔知發生咩事啦~不過我地都係focus一d較重要既事先,就係我地一定要留響tent~係我地擅離職守,去左大石階talking~其他既野,我地處理唔到既,我地又何必咁緊張,因為緊張都幫唔到件事~因為佢地應該handle得到~

之後原本睇下去where食飯~咁dennis invite我地去hot pot~我以為得christine,棠,dennis,冼sir個d咁啦~edmund又唔去~點知去到,仲有九龍區童軍區領袖,有咩kevin,jimmy,仲有2 pair人~只知有個叫阿may,其他一概唔知~哈哈~點知....原來仲有barry~原本都怨緊cyrena做咩應承,因為入camp bbq完,今日又bbq完,夜晚仲去hot pot~我地去到又怪怪的~大家又唔多熟~之後就話cyrena既decision正確~不過都係無咩2句~俾菁菁同michelle串,普通社交交談都唔識?做朋友咋嘛,你諗咩呀~咁如果同佢talk,對面班人把口又衰,唔知會講咩~仲有呀,我同陌生人好少交談,除非單對單同埋興之所致啦~

我響唔熟既人面前會好靜,或者唔知可以講咩,又或者想保持良好印象掛~女仔可能會好d~男仔我唔會囉~電話ok....面對面就唔多得~哈哈哈~phyllis就話我有男仔恐懼症~唔知係咪我以前讀女校既關係呢?怕醜d~我同女仔會fd d,close d~我唔會同男仔出街架~我指單獨囉~因為怪怪的,除非好fd~同埋咁o岩大家想去睇同一類型既野啦~其實我都無無咩試過同男仔出街,試過同大佛~一係就一大班~無勒~哈哈~~唔似呢~如果有下次,咪撩下佢talk囉~哈哈哈~cyrena幫下啦咁~同埋可能有好感嘛,有少少唔自然~同埋我覺得應該男仔主動d先,好似阿棠咁,同佢玩得,係因為佢講野先~

佢整下張chair,我以為佢唔夠位,就移過少少,問:整親你呀?答:無呀...以為你唔夠位~(好似有咁講)
我見無gas,就搞下,christine話無gas~之後我就熟手地unlock同埋off左個fire~問:無火呀?答:無gas~
唔知佢聽唔聽到,因為無continue,feel到只係望一望~莫非只係奇怪我有answer>?嗯~我都唔想諗咁多~哈哈~~有緣既就成為朋友啦~原來真係住響附近,佢同個fd講,好衰架,又篤爆人地~佢地班人講d野又幾...三級架wor~棠話因為佢地放工就係咁,壓力大wor~同棠既對話先可以輕鬆一點,cyrena都覺得係,因為終於有話題~有時我都偷聽一下佢地講既野,個個jimmy好怪~個頭成個童軍帽咁,眼神又好似好惡咁,無咩表情~cyrena好似話佢眼神有d咸濕咁~我響大露營都唔係好like呢個人,覺得佢面目可憎,扮晒野咁~

響個一刻,我都無咩意識同佢talk~不過answer既,個心情都係好normal,無咩特別~下次我應該有咩想問就問~哈哈哈~其實都無咩好緊張既~cyrena坐低後話,經過今次,覺得我個dream會破滅~唔知點解wor,only feel~不過佢無食煙,同埋只係drink cola~不過佢肥左,黑左,無咁靚仔~個咀厚左,好似有唇線~cyrena話可能陽光底下會唔同d~有人(棠)suggest玩自我介紹,佢話好(都好大聲,響我旁邊,想整聾我咩)~點知有人話無人會玩~就咁擱置左~cyrena話一齊行返home,但係佢去左整眼鏡?11點幾???眼鏡shop開咁耐?可能佢見女朋友?估唔到佢戴眼鏡?咁佢響camp點望野架?帶con?佢隻眼都好紅,真係好累咁,同埋佢都真係好似好忙咁,佢地既meeting,佢都有放飛機~佢地打麻雀呀???

覺得佢唔記得我個樣,因我hair cut左,同埋戴左con~佢問名棠做咩今日咁疊馬,阿棠成日唔應佢~哈哈~同埋覺得佢好似無跡象要走咁?cyrena話佢響個班人當中既感覺好學生~學生味重d~哈哈~michelle話我個d著核核突突著短褲,唔係著裙同埋boot wor~話我真係好唔掂~算啦算啦~~哈哈哈~唔強求,順其自然罷~

>>February 3, 2005 at 9:42:39 AM GMT+8


2005 年 1 月 27 日 星期四 【雷雨】

11.過良好、高尚的生活。如此當你走過歲月回顧時,就能再次享受它。
12.保持家庭溫馨的氣氛是生活的基礎。
13.當與所愛的人起衝突時,只針對當下的問題解決,不要舊事重提。
14.分享你所得的知識。這是成就永恆的方法。
15.溫和對待地球。
16.每一年到一個從沒去過的地方。
17.切記最好的友誼就是對彼此的真愛勝於對彼此的需要。
18.評估你的勝利必須要放棄什麼才能得到它。
19.在遭受冷陌遺棄時試著去接近愛。

今日返左去sch,其實我唔駛返既~不過要同佢地一次性傾計~嗯~聽完,心情有點沉重~黎唔切點應,腦子運作得不太好~返完我就走lu~想去swim,不過太累,sleep左,無去~都未夠休息~算啦~有wincy,瑩,魚,丁丁,cyrena,我~cyrena因為要聽,所以走左堂~oh.....kat因為冷親,所以又發燒,又嘔~明知自己身體弱,易冷親,仲著短褲sleep???激死我~熱都要著長褲呀~成日病.....唔好呀~

個camp度,唔記得記錄
大ryan既...傻妹黎既..."lum"人一招
細ryan似狐狸...哈哈~鳳眼~
emily既.....又man又有女人味~~一掌打埋去,正~
唔記得who有一面,who有2面,who有3面~哈哈哈~
菁菁被封為偶像
大家既性格開始暴露~pc-sandy既鬼馬.......

找一個平衡點??你既平衡點又是否與我一樣???大家既defination又係點??有時都係要大家一齊去揣摩呢一個平衡點,而唔係單方面~

你地幾時get到我地既苦心~有人話每人get幾多,get既時間都會唔同~咁又係,我又何必執著?盡左自己能力做到最好已很好~

有時都質疑自己所講既是否正確,不過唔同既人都有唔同既評論~都有好多因素影響大家既見解~又好似我之前一篇既model answer既感想~哈哈哈~有時候,相信自己係好既~錯既,咪改囉,我相信自己都有sense掛~唔知呀~好玄呀~

原本出完camp要去macau,但因為iris既 爺爺離世,唯有取消~sarah可是很想去呢~唔知幾時會去得成呢~呢個plan都講左好耐~

>>February 2, 2005 at 4:58:56 PM GMT+8


2005 年 1 月 26 日 星期三 【雷雨】

1.了解所有的真愛和偉大的成就都免不了承擔艱難的冒險。
2.當失敗時,要記取教訓。
3.遵行三個原則:尊敬自己、尊敬別人、為自己的行為負責。
4.切記有時候當事與願違時,反而會是一個幸運的契機。
5.熟習規則,如此你才知道如何適當地打破規則。
6.不要因為細故而破壞一段友誼。
7.當你知道已經犯下錯誤時,以最快的時間更正。
8.每天花一點時間獨處。
9.敞開心胸去改變,但不要捨棄你的價值操守。
10.切記有時沈默是最好的答案。

覺得自己好勁,響camp只係訓左2小時,但之後都去左同pc-sandy,emily,大細ryan,菁菁去starbucks~而cyrena,angel,細mi,東東,丁丁,德仔就去左唱k~我無join呀,因為無動力去唱~之後仲同左情人節個group開會添,之後再去左陪michelle,benny同埋大angel~哇~鐵人咁呀~~sandy都話我勁~yeah~

今日都係一d情感既舒發~有講到....有主席好錫大家,我覺得好正常,因為我都好愛我班蟻仔,佢地都幾影響我~佢響度擔心唔知大家畢業後會否再聚,與其擔心,不如自己做發起人??或者等副主席佢地幫手啦~哈哈哈哈~~因為依家既人都唔會主動~所以你地有咁好既主席,都應該珍惜,大家都用心良苦~點解你地響我地心目中咁重要???衰就衰在我地太投入,太熱城,太有心勒~都好概嘆~唉~有好有唔好啦~

唔開心都因為出年既形式會變~唔知magic ant會點呢??我都明白michelle做既野duplicate左~但都不其然會諗,會唔會係自己做得唔好,搞到咁~成立左一年咋,好似會無左咁~好似友會主席話齋,好似自己搞到咁~佢地做得唔好,都係因為自己帶得唔好~都有一點歉疚~亦都有一點無奈~但呢個改革都係好既~因為大家起碼認識左自己先,再去選擇自己既意願~咁樣會好一點~教晒佢地d野先,先再去應用~好在既係,她並無放棄,仍堅持"人可改變人,每人也有價值,每人都可變得更好"既概念,好彩~好多野佢自己都可以自己做返,仲快d添,點解又要俾你地做?咪因為想你地成長囉~所謂用心良苦,自己做仲無咁勞氣添,但又有咩去support佢呢~咪係佢既信念囉~咪就你為你地囉~佢駛乜費咁多心神,費咁多錢去你地身上??不計較任何野....你地又點樣回應??佢既心..佢既熱誠..佢既ideal都係好既~深深咁感動我~佢不介意既付出,為的只係你地既成長~不過當然有d人並不適合呢種形式,所謂人夾人,所謂每人都有唔同既方式~但我bind~

我地又講到,唔同性格既人易d相處,大家都discuss緊係唔係~哈哈~我覺得大家有心去keep,咁就算相同性格既人都會互相遷就~但係,與新識既人o岩咀形,都會係一d同性格既人~唔同性格既人可以互相補祝~同性格既人係一面鏡子,可以睇到自己既缺點,但亦都因為咁,會有賴或藉口既情況~就係,你都係咁啦,我做咩要改~哈哈哈~~真不長進~哈哈~~都係人既惰性jei~最後都無一個定論~都係好行既,唔同情況,亦都有唔同既結果~但大家對自己既朋友仔,當然要以誠待人,將心比己,以他人角度思考~

有一個case,2個人因為有d事不和,大家都因為面子問題而唔主動去找對方~亦都會想,係你錯,又唔係自己,點解要自己先低頭~大家等下等.....感情亦都變淡,如果有緣再聚,大家傾返,都會覺得自己好傻~又要睇下邊個先主動d拎出黎傾~邊個可以先坦誠咁剖白自己既感受~否則大家一避再避,大家都解唔開呢個結~解鈴還須繫鈴人~咁樣眕,同性格既人都真係好難搞咁~唔如性格既人易d體諒,包容~???唔知大家又點睇呢~我都係覺得源於大家點樣相處同埋點樣對朋友~

傾到都唔想走~所以遲左去開會~有人話我小心犯大錯,不過由於我都係德高望重,所以唔會咁易俾人"散"到令一令~哈哈~好難講~不過都係好既~之後emily,sandy,細ryan都要返一返學校,咁大家就一齊行~返到去,我就開會~開完~聽左德仔既一段心底話~佢話考試個排好辛苦,因為原本plan好左幾時返黎整野,但都係要早d返,唔明點解咁趕,返黎既時候都有埋怨我地~其實原意都係為他好,唔想佢將d紙拎黎拎去,先叫佢分左先,咁他有時又唔得閒呢~人地咁大堆人點就佢???pc-sandy已好好,主動幫佢拎紙,俾埋suggestion,你呢日拎唔到,個日又拎唔到,佢仲唔嫌你犯,佢已經叫好好~都係大家既誤會jei~我會搞掂~搞到cyrena都guilty~oh~dun worry too much~唔好怪cyrena~不過cyrena話下次要handle好一點,唔好人地叫做咩就做咩,都可以稍微arrange一下既~咁又係呀~乖~用下腦~

仲有既係,佢覺得唔應該當眾受罵~因為搞到佢唔知點,同埋個心唔好受~仲有既就係覺得依家senior同埋yr 1既階級觀念重左,由於我罵既關係~我會問,你有無分公及私事??玩既時候,我幾時惡?唔係同你地玩得盡興,傻傻咁既咩?公事,我地認真,係因為想你地學到野~出到黎呢個社會,你個boss會否話返俾你知你有咩錯要係改?唔係無,而係少~或者我都要提高EQ~佢地話,情緒呢d野要黎就黎,有得等架咩??仲有,之後先講返,有時間咩?個感覺都無左~被罵,你地先會知道做事既認真同埋你做錯左一件事既嚴重性~我笑嘻嘻咁講,你地會唔會就咁就算,覺得無咩野,下次再犯咪無成長?依家d人經唔起俾人話既情況?如果你受薪,感覺會好了點?

我所教訓既,你又認同與否??如果係對既...都受唔到?我地既約章話,要接受批評,接受意見~點解我地唔先想想自己響where做錯左先,先再想人地既語氣?大家都似乎無左個重點~唔識分輕重~有人話我,我會睇下自己邊度錯,接受左先,如果自己錯,就會去改,如果唔係就會explain我既感受與觀點~大家都係成熟既人,大家會明白既~先接受再回應~咁我都知無人想俾人話,大家都有自己既面子~都希望大家做到接受意見,批評呢一點~

不過都真係辛苦左佢,唉~辛苦晒,不如我請你地吃一餐??好嘛~我無咩錢,但都想慰勞一下大家~知道大家辛苦了,知道大家都肯去做~多謝你地~magic ant~

希望你地明白我地既苦心~你地唔知咋,你地已經係好好,唔駛成日被人罵架勒~因為我地都為你地擋左好多~你地又知嘛~我地太保護你地勒~我地都好擔心你地架~你地又知唔知呢?你地有否細察?有時可否成熟一點??唔好咁細路仔??

>>February 2, 2005 at 4:37:03 PM GMT+8


2005 年 1 月 26 日 星期三 【陰】

保密日記,請登入觀看!

>>January 29, 2005 at 2:20:53 PM GMT+8


2005 年 1 月 24 日 星期一 【颳風】

<續><有關癌症>附錄:常見食物的酸鹼性
1.強酸性食品:蛋黃、乳酪、白糖做的西點或柿子、烏魚子、柴魚等。
2.中酸性食品:火腿、培根、雞肉、鮪魚、豬肉、鰻魚、牛肉、麵包、小麥、奶油、馬肉等。
3.弱酸性食品:白米、落花生、啤酒、酒、油炸豆腐、海苔、文蛤、章魚,泥鰍。
4.弱鹼性食品:紅豆、蘿蔔、蘋果、甘藍菜、洋蔥、豆腐等。
5.中鹼性食品:蘿蔔乾、大豆、紅蘿蔔、蕃茄、香蕉、橘子、南瓜、草莓、蛋白、梅乾、檸檬、菠菜等。
6.強鹼性食品:葡萄、茶葉、葡萄酒、海帶芽、海帶等。
尤其是天然綠藻富含葉綠素,是不錯的鹼性健康食品,而茶類不宜過量,最佳飲用時間為早上。 ~轉寄亦有一種福報喔!!~<完>

hehe~~型象轉變之成功~哇哈哈哈哈~~星期一,五點多起身,因為要溫sadm,唔知點解,呢一科都無咩壓力,哈哈哈~~不過考得都ok呀~~不過最衰我無背一樣野啦...changeover呀~估唔到佢咁出~不過都ok既~今日一早俾sam,winnie po,phyllis,hong佢地見到我既新形象,不過我趕住去搵michelle,所以我就無理佢地,因為我要拎糯米飯俾佢嘛~點知佢仲未返,所以我就過返去join winnie po佢地~winnie po叫我靚女,哈哈哈,口甜舌滑~菁菁之後見到我,問我做咩咁~哈哈哈~~我坐低左,阿wen返到黎問,我有無入錯試場,有無坐錯位呀~就響度裝下我~哈哈哈~~搞笑~佢就話覺得我呢個look得呀,要成日著返去wor~仲話kimmy都係咁覺得,都幾好睇~仲問我係咪約左男朋友,傻啦,我都無,點約~同埋我都唔係同咩人出咩街先著到咁,而係想改變一下個形象,女仔一點~

估唔到wenwen仔都有睇我日記,仲問我cyrena係邊個添,我叫佢入023問,佢話有d尷尬wor~下次介紹啦...有機會既話~無錯,cyrena係一個傻傻地既人黎既~都係值得去做朋友既一個人~我就成日話我要扮女仔,點知死人菁菁話你已經係一個女仔~~俾佢串添~死野~找死~michelle就成日問做咩我要轉變形象,係咪想拍拖,係咪有對象,oh...come on baby~我講左好耐要轉架勒嘛~佢都係問下cyrena~搞到cyrena都唔知點答~咁女仔都有時想扮下靚既~無咩特別原因~真架~michelle都有問我,我一直都應該係一d爽朗既女仔,做咩要咁斯文呀~哈哈哈~~~轉下形象,有新鮮感嘛~~哈哈~得閒激發一下大家既視野,等大家從沉悶既生活中,有d沖擊~哈哈~~講下jei,唔好太認真~

多謝大家對我呢個新look既好評~肥肥咁~哈哈哈~~而我同1b個班同學仔一齊去唱k~唔多人,都係7-8個,有sarah,iris,gigi,翠怡,phoebe,冰同埋我~佢地之後先問我扮到咁靚去邊~!以為我同男仔出街呀~當然唔係啦,我同michelle咋~同埋無咩特別地方想去呀~可能平時既我太casual勒,所以大家都唔係好慣,覺得我無咩特別既事都唔會著裙仔~哈哈哈~~傻啦~真係無咩特別~而阿hong都話我好成功,但個日我明明著左牛仔褲同埋衛衣only,但佢都覺得我好斯文,可能因為我剪左既頭wor~哈哈哈~~家欣就話我入左試場,靜靜咁坐在一旁,好似唔想人地見到我咁wor~哈哈~

唱完k之後返sch,點知佢地講緊野,我就alone咁上左library打日記~見到翠怡,佢借書,因為佢覺得呢個week一定響home好悶wor~佢借完.我都打完,就走lu~之後同左michelle去行harbour city~之後菁菁同埋細ryan放學就過左黎join我地~我地響"菓一道"度食dinner,都幾好味呀~又健康,又好味~下次要帶呀cyrena呀佢地食下先~仲有joanjoan呀~~yeah yeah~~辛苦晒michelle,佢有太多憂慮lu~同埋佢都累累的~佢多謝我陪佢~駛乜呀~~哈哈哈~~唔算得係d咩~咁我都得閒嘛~佢地d野,我都聽得太多,都係個d問題,我都有d無奈~點解d人唔珍惜??依家d人真係唔多想付出?依家d人都係好貪心?得一想二?依家d年輕人??又未必既,去了解一下吧~好多野,都未必係我地可以用平常心去推測,值得研究一下~

其實大家都係好愛大家,大家都好care大家,大家都應該學懂去珍惜,唔好日後先知我地好~

所有野,都有雙面,所有野都有得有失~

星期二,原本約左pc-sandy去swim,點知唔記得佢逢tuesday既1000-1800會消毒~咁我就叫左sandy仔上左黎我home,睇下我d相~哈哈哈~~因為時間所限,都睇唔晒~同埋我尋晚就大掃除左我間房,執整齊左,除左有2個櫃未搞掂~多左一個空箱,好多野我都pack返晒入我既箱裡面~咁所以sand卞1左黎我home先可以好有system咁搵返出穿黎俾佢睇~哈哈哈~睇返以前既相,大家都真係越大越靚,大家既樣都有轉變~我就無咩勒~尤其是cyrena變得多,因為佢以前個hair style太老土勒~依家靚女左~髮型都會令人改變好大架~之後我地就由佐敦行去旺角lunch~大家要記住,我著左對boot架~行到咁上下,都痛痛地~要sandy參扶住我呀~我地去左kfc~

之後就去左esprit hair cut~點知我既hair stylist唔響度,個receiptionist話搵唔到我wor~咁我唔等勒,叫左另一個~而我亦都叫左sandy仔陪我~不過我唔多滿意個haor,太斯文,cyrena話可能因為我著得太斯文,所以佢就襯返我個look去剪~平時既我就由stylist think掂佢~今次我既requirement係碎陰,偷薄~點知佢無晒我d layer,頭頂都無一d punk punk地既感覺~即係無亂亂咁~俾佢激死~算啦~下次都係搵返我既stylist~sandy話可能因為我bind左我原有stylist既手法,所以覺得佢剪得好wor~人夾人緣~咁依家係咩呢,手法同埋人緣??我d頭髮都幾啡,棕啡色啦~都幾得意~

之後sandy返sch~菁菁就走左黎join我,因為今日係我地既紀念日,要聚一聚~特突著boot俾菁菁睇,同埋我都揀唔到邊日我可以有機會著boot lu~cyrena叫我星期日著,我話唔係唔得,你搵人揹我行山啦~哈哈哈~~佢都傻既~之後我就同左菁菁上左hundred cafe~大家一齊talk下~菁菁話佢定一個日子見係有先見之明,因為近排大家既圈子唔同左,大家相聚交談既時間又少左,大家都生疏左,因為朋友呢d野,都係咁o岩架jei,無得強求~哈哈~~佢近排同家欣同埋細ryan咁fd,係因為大家一齊study wor~咁又係既,我明白~但係菁菁響我心目中,都係我信任,交心既朋友仔~對住佢,我個排有d咩我都會講出黎~佢成日話我join活動唔搵埋佢wor,傻婆~你以為你響我心中既地位變了,唔係架~因為我知道你努力pc中~我體諒你嘛~我又無咩野呀,我無特別唔開心呀~放心~我又唔怕lose左你,唔知點解,大家成年人,大家唔會玩吃醋呢樣野既~又無話邊個無左邊個唔得~同埋我知你會響我身邊~菁菁話同sandy熟都好呀,因為sandy都係一d無咩所謂既人,重話佢脫離左我,脫離左我好開心架咩???菁菁依家唔要我........

之後同左菁菁行左一陣,佢就返左home做c.law news cut~而我就出左荃灣~michelle去左個度買野,emily同埋cyrena都陪佢~原本之後michelle走都無野做,咁cyrena話可以上佢home,咁我先過去~michelle話我著boot仲好睇wor~哈哈哈~~雖然佢已經讚左我著裙仔都幾好~佢仲話佢都要著得靚d~哈哈哈~~扮下靚咁~買完野,就上左cyrena home,點知佢mum都食dinner,,咁我就響佢home睇左一陣相,之後就落左樓下~因為我唔想咁早返home,所以就死都想出街~睇左cyrena d相,好多裸照~佢幾年前都幾瘦架~做咩依家搞成咁??我就慢慢瘦緊~仲有呀,我發現左佢好多小動作,成日話自己乖,其實佢d小動作已經出賣左佢係一d頑皮,活潑既小朋友~仲有呀,佢有d姿態...明明張相係直既,但可以打橫黎睇~

係咪好抽象呢~就係當cyrena企響度,佢將佢個頭打側成90度,咁一幅打直黎睇既相,就要打橫黎睇先可以睇清楚佢個樣~main point係佢既90度~勁呀~笑到我地呀~佢妹都幾可愛既~不過都應該係一d駁咀既小朋友~不過都ok既~無咩野~俾我發現左一樣野,哈哈哈~~我都係無意中搵到既jei~唔係醒既~響佢d相見到佢daddy,mummy~嗯嗯,有夫妻相~同埋佢地真係好似~成家人走失左都搵得返~佢daddy,mummy就越大越有魅力~靚仔靚女左~爸爸型既人,都唔錯呀,有安全感同埋照顧周到~邊個錫邊個多d都無所謂啦,最緊要一家人,麥氏一家都幾warm同埋溫馨~good~~大家都向大家撒嬌~

同佢地去樓下dinner,都幾唔好意思~佢mum成日叫我食,oh..飽飽的~同埋我慣左飲晒d湯先~佢mum會唔會話我無禮貌架~又無多謝佢請我食~又少出聲~哈哈哈~~不過同唔識既人食dinner,我都好左,起碼我肯去夾food先~返到home,又上去食fruit~好飽呀~佢地唔飽架咩???飽到我呀~之後就一齊睇tv,我又問下佢妹劇情,都聊得幾好~cyrena都真係好蠢..佢妹同mum咁醒,點解佢個女咁~講緊都唔明~佢home都幾整齊呀~good~~唔錯,不過可能樓齡大,有舊舊既感覺~個電視機都真係壞壞地,笑死我,有特別效果~佢妹話我同cyrena好似,佢mum都話係,2個都肥肥咁~我就話唔係,因為我靚咁多~佢妹都認同~哈哈哈~~講笑~佢地一家人都幾好呀,有咩都講下,最緊要大家都肯講下大家既野~

之後入左房搞下搞下,睇下野,咁就走lu,take bus呀~因為架mini bus唔到佐敦wor~咁見到bus,咁就take啦~同埋又平d~cyrena話我好快咁就back左home,好似半小時??定40min?我都唔知勒~不過佢就話快,我落車個時,架車得返我一個人~返到home要打俾cyrena,咁我就好聽話咁打返俾佢~哈哈~今日都幾滿足~cyrena話覺得自己高level左,因為身邊既人行路"格格"聲~哈哈哈~~

michelle同sandy都叫我著多d boot~我就話菁菁同埋cyrena唔批准~因為好怪,好似響度發姣咁~我指響sch既時候~因為我多數都返sch嘛~咁即係無咩機會wear啦~同埋我同sandy講,著boot好似晚上會好d咁~咁sandy就叫我帶boot返學,晚上先走去換上,串我~仲有呀,今日sandy,菁菁,同埋cyrena都成日參扶我~emily就話我係娘娘~哈哈哈~~哈哈哈~~終於又打完一篇~

>>January 29, 2005 at 5:26:48 AM GMT+8


2005 年 1 月 22 日 星期六 【陰】

<續><有關癌症>為什麼會形成酸性體質?
1.過度攝取乳酸性食品
a)肉類、乳酪製品與蛋、牛肉、火腿等皆屬於酸性食品。
b)攝取過量的酸性食品血液會傾向酸性而變黏稠,不易流到細血管的末稍,
而易造成手腳或膝蓋的冷寒症,以及肩膀僵硬和失眠等。
c)年輕力壯時吃適量的肉類是對的,但老年人則以蔬菜或小魚為宜。

2.生活步調失常會造成酸性體質
a)生活步調失常會造成精神與肉體的壓力。
b)據統計,晚睡者罹患癌症的機率比正常人高出五倍。
c)人類本來就活在節奏的世界裡,無法事先儲備睡眠或飲食,也不能夜顛倒。
d)人體內臟受自律神經控制,白天主要是交感神經活動,晚上則由副交感神經工作,若使其錯亂及倒置,就亦百病滋生。

3.情緒過於緊張
a)文明社會會造成的壓力。
b)工作上或精神上的壓力。
c)當一個人承受精神壓力後,一旦緊張鬆弛,時會造成猝死,稱為潛在性副腎皮質機能不全症。

4.肉體的緊張
a)動手術之前應先檢查腎上腺皮質機能是否正常。如果副腎皮質機能較差,或手術壓力遠超過副腎調整功能,則可能造成病人死亡或其他不良影響。
b)若發現病患臉部浮腫,需詳加詢問病史及服藥狀況,為長期服用腎上腺皮質賀爾蒙者,施以針灸要特別注意反應。
c)勞動或運動過度,通宵打牌、開車等壓力都應盡量避免。

今日係童軍去遠足既日子~去左行盧吉山道同埋龍虎山,去到香港大學,大家就散band~~一早約左edmund 0900響美心等~不過因為cyrena要返去拎旅巾,所以我地遲左少少~~edmund亦都打黎催我地~cyrena話因為睇唔憤我戴con,所以離遠都要望真d先認得我~edmund都係咁講,不過就話我都幾靚女,哈哈哈~~那當然~之後我地就take bus上山頂~去到買下野,搞下walkie talkie,就去集合~之前因我地唔多識去就約埋edmund,死人cyrena自己又唔約,激死我~

一路上既行程都唔太辛苦,都成日俾d女拖住,不過我無太大感覺,無唔開心,無開心~不過佢地都好多圍住cyrena~哈哈哈哈~~或者我唔太熱情啦~一路上都同呀d家長講下呀,同關sir talk下呀~聽下佢地講咩咁~我都自己睇下風景,哈哈哈~~行到一段路就食野,d家長有好多野食,仲分左d俾我地添,真開心~同左cyrena講,唔怪得之做領袖或者搞program個d都唔駛特別帶架啦,因為實有人俾野食我地既~哈哈哈~~同埋我地都無think過帶包呀個d,佢地有chicken wings呀,丸類,蛋呀咁,厲害~哈哈哈~我同cyrena都係有餅咋~

之後我地就寺左玩games~都係一d臨時think既 games~佢地都玩得開心呀,有埋舟,掉手巾同埋糖癡豆~d家長都好開心,因為見到d仔仔女女玩得好開心~平時唔多郁既,都會走黎走去~區浩翔就唔多合群~德聰好得意,見佢走個時既眼神,動作,真係好可愛~佢都跑得幾快架~哈哈哈~~劉師父就有好多人放條巾響佢個度,而佢都幾識野架,都幾玩得~卓齡都玩得好開心,咁卓齡媽見到咁,佢就當然都開心啦~俊禮既妹就好怕醜,卓齡細佬就好動~哈哈哈~好好玩,我都係響呢個時候變得更活躍~哈哈哈~玩埋舟,個target係關sir~哈哈哈~

哈哈哈~~佢不知幾多人愛戴呀~又話俾人污辱~車車~~佢suggest個target應該係我或cyrena,因平時我地無人hug wor,仲話:你地快d黎啦,快d黎啦~核突得佢呀~佢條友仔,2隻手一野咁拍落我塊面呀....佢話因為咁樣整完會醒d wor....哼~嚇得我呀,都痛架~好彩佢地都錫返我~~有曉欣,kitty同埋汶慧~曉欣仲成日將我個頭枕響佢肩膊上~感覺真係warm~佢地就叫我如果關sir再恰我就話俾董sir知wor~我都幾開心架~有時見到cyrena咁多人愛戴,都有d吃醋架~不過佢個樣nice嘛~我就比較cool一點~不過我無咩野wor~~家恆同我say bye係同我敬禮,而同cyrena give me five wor,有無搞錯~哼哼~cyrena就叫我檢討一下..要我nice d~

之後就同左edmund出左去中環既spacific coffee都傾下計~問左我好多想知既問題~關sir就有事就走先~估唔到呀,我個時想做粉嶺綠田園既part time,即係耕下田,種下野,而依家想做地球之友既生態導遊,edmund都做過架~,佢仲係training生態導遊既tutor添呀~oh......估唔到我想做既野,佢都做過~不過佢都係一D鐘意大自然既人~嗯嗯...幾好幾好~人1都有同我地講返一D童軍既野,見到佢做既野都上緊軌道,都覺得幾開心,開心既都係一班家長既支持~大家都睇到佢既努力~佢既出發點都只係一班會員~並唔係一D人事關係~佢唔會響度蝦蝦霸霸,唔會做一D靠關係既野,唔會太順從一班家長想點就點~因為獎項,對一班會員既意義唔大,與高層有關係又點??方便D???駛唔駛先~

佩服佢可以擺平到,而又可以以會員同埋中心既立場出發~仲有既係,佢處理得好漂亮,處理到一件事又唔會太明顯,又唔會搞到大家既關係好僵,令個個人知難而退,edmund都只係按部就班,按規矩辦事~咁就無得俾人話lu~~嗯嗯~~果然有爸爸既感覺~又講到我遺傳左爸爸既認真及謹慎~都係一件好事來的~仲有呀,活躍既cyrena無理由做一d merchandiser,因為我聽佢地講,都係一d靜靜既工作,我家姐都話做呢d工唔會識得好多人,社交圈子小~得閒先要同d customer溝通一下~跟進一下d單,會接觸得到個d workers囉~搞到cyrena都幾頭癢,不過merchandise只係一份工~我叫佢可以平時做義工,咁就balance返自己想做既野~因為如果佢轉科都唔知study d咩~或者康體文娛呢一科都ok wor~

我又同佢講到,想幫人呢一個point並唔會support到佢去做社工,佢bind我去做社工,因為我係想education,growth小朋友既自我性格~因為佢覺得人人都想幫人,人人都想將自己所識既去教人~所以呢一個理由既力唔多大~哈哈哈~傻婆~算啦~唔記得菁菁講過咩,唔clear就唔打,不過佢都講得幾對~哈哈哈~~~起碼認同既感覺總響我既心中~想做就去做,做咩要搵一個大大既理由去support~不過呢一個理由就係你既支持~係wor,點解我個時唔報leisure,不過因為我唔知呢一科係咩,我只係搵一科我study過既去報~如果我study leisure既hd,可能入social work既機會大d~因為都有d related~

依家既我,自我中心大左,唔得,要謙虛返一點~多著重別人既感受,同埋係時候再care呢一班人仔勒~要認真工作lu~做返一個榜樣俾佢地睇~親力親為~edmund話做一個主席,要control衝動,要冷靜呀~同埋要整理思緒~當有一堆野走埋黎既時間,應該冷靜一點,分析一下輕重,再慢慢一件件完成~呢d野,大家都學呀....唔只我,仲有magic ant既所有人~要冷靜先可以做大事~係既~明白~唔知我地傾既野有無漏lu~同埋我問左佢一d童軍既制度~個膊頭咩色呀咁~~

之後都成7點多~我同cyrena都出左去causeway bay行~買左小裙仔~買左我既橙色mickey mouse衫衫~同埋去左sogo買左我既dream boot,黑色,高筒,皮既boot,絲襪仔~~good good~~yeah,開心死~轉look所需用品搞掂晒~仲有可以買,亦都可以唔買既短牛仔裙仔or短牛仔褲仔~哈哈哈哈~~~開心死,不過好tired,因為一早起身~yeah yeah~heheheheehe~~~多謝cyrena既陪伴同埋意見~最衰細michelle要返工~哈哈哈~michelle知道我地去行街又扁咀~不過佢問我做咩唔溫書~哈哈哈~因星期一我要考試~哈哈哈~~唔好咁~仲有呀,今日遠足都係一個小袋子,其他既都俾左cyrena袋~hehehe~~依家既我太放肆勒,自己又唔帶背囊,又要將自己d野俾人拎~哈哈哈~~因為個時UA去石澗,大ryan都真係以為我帶側揹袋,仲叫東東幫我袋住d野~哈哈哈~~認真既時候我都會認真既~不過下星期日既UA新春行大運我就唔會帶背囊勒~哈哈哈~~for fun only~同埋路途不崎嶇,i think~

今日係becky生日~生日快樂~希望我越來越投入童軍~快d上course啦~仲有呀,edmund話好少會將自己既私事公開咁講,有d私隱都係好既~無端端又唔駛將自己既野講出黎既~可能佢protect自己啦~我地仲講左我既家事~佢又講左佢既故事~俾人用槍指住個頭呀,都幾得人驚~都係因為誤會jei~仲有呀,原來唐氏都只係得christine一個人係將d義工分得咁清楚~其他既唔係既~哦~原來係咁~咁就好好多,係囉,義工有分架咩???

>>January 28, 2005 at 4:30:24 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net