寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 6 月 22 日 星期三 【溫暖】

你係點既呢???
測驗結果

個性:
你有很好的平衡感,偏重邏輯式的思考方式。在想要某東西之前,都會冷靜的判斷自己的經濟能力。你不會勉強的貸一筆鉅款去買房子。你是一個在心智上完全臻於成熟的人。每天精神奕奕、充滿自信,同時又很受到朋 友們的信賴。但是相對地,你對日常生活乃至人生的態度稍嫌嚴肅了一點。或許是因為 你給別人的印象就是如此,而你也刻意地去表現出這一面。不過,如果你能更加任性點 ,偶而輕鬆一下,不要固執地想要一直去扮演完人的角色。說不定反而能提高你的聲望也說不定。 你是那種不傷害自己自尊心下,會向對方道歉的類型,你在吵完架後,要等過了一陣子,才會說「那時候我也不對」。在你的觀念裡,認為錢是要用來花的,而不是用來存的,所以,只要是你想要的東西,就不會計較金錢而非買不可。你賺多少錢就會花多少,不會把錢留下來,又加上你的審美觀很豐富,所以買的東西價位都相當高。你的個性稍微有點愛好虛榮,所以要特別注意,同時要改掉浪費的壞習慣。你是一個有自信的人,雖然你不是做到態度上的咄咄逼人,可是只要你堅持一個想法,無論別人如何去唆使、蠱惑你,你都不為所動,不過這不代表你是剛愎自用的,相反的,你很喜歡聽到別人對你的建言,是一個很不錯的人喲!你是個講理的人,希望能好聲好氣與別人商量事情,基本上,你彬彬有禮的態度,通常都可以與人為善。但這世界上還是會有一些說不通道理的惡霸,這時候,你也不會被嚇得退縮,你會去找合乎法律程序的途徑來解決問題,讓人家輸得心服口服,你的柔性兼具理性的策略,總是可以奏效。你是心地非常善良的人,但與人相處時為了不想暴露自己的缺點而設了一道防線,所以有時會被人誤會為不容易親近之人,雖然朋友不多,但能擁有深厚友誼。再者有優秀的數字能力,能在理工上一展長才。你的個性保守,相當重視道德.因此這種類型的人很重視自己的想法,不勉強自己與他人交往,有頑固的一面.你能擁有一份可以發揮自己專長的工作,逐步完成自己的夢想。你做事努力,但因為人過於老實經常上當,做事不得要領,但一旦掌握就決絕對不會忘記。

愛情:
你的感情表現常常是勇敢、開明、自由的,因為你非常的坦然,因此從來不喜歡猜忌或懷疑別人對你的態度和心意。你對人有很好的包容力,如果遇到實在不喜歡的人,採取態度是迴避,不會直接衝突。暗戀是你最拿手的戀愛方式!永遠只在遠遠的地方看著心儀的人,幻想著有一天他會主動來約你.愛他就要勇敢說出來!加油唷。你一但真的愛上對方就會變的有點痴呆,可以說是對戀愛的掌控度非常不拿手,雖然你平常能夠很厲害的抓住異性的心,可是,一但在心儀的對象面前,就會變的有點笨手笨腳;而且會因為太緊張,而無法表達自己,不過這也許就是你可愛的地方也說不一定。只站在遠處觀看,是不會為自己帶來任何機會的。但是,也許有第三者會被你那謹慎的態度所吸引,這時,即使那個人長得不帥,仍然會使你被他的真誠所感動。你對老實、溫柔、不善言詞的異性感興趣。對方是個性開朗,對工作熱心,即使作別人不願作的事也不覺苦惱。你的個性比較沈靜,可是你卻喜歡上陽光、活潑,甚至做事有點傻勁的異性,你們之間像是互補的組合,讓人充滿了甜蜜和期待的感覺。你外表看起來像是溫馴的小綿羊,不會做出傷人的事,但相處一久,就可以發現,在你純潔的羊皮之下,是一顆熾熱的心。因為你這樣愛到深處無怨尤的性格,才會那麼在乎對方,時刻都想黏在一起,是屬於隱性透明的強力膠。你會因愛人的言行舉止,而產生許多迷惑,你不能肯定他是否真心愛你,也不知道愛情會延續多久,所以你時常為了這個問題而煩惱不安,其實你不必這麼懷疑對方,應該以信心和誠意來對待他,才能共創永恆的愛情。基本上你算是很專情的,只是你好像不太願意去承認這些事,只把這種愛慕放在心裡,面對性時,你只是像個孩子一樣,雖然笨拙,但也純真得可愛!你給異性的感覺是個喜歡交朋友的人,所以跟你較相近的對象也應該是個悠然自得、懂得享受愛情的人。你們兩人很可能成為令人近羨的鴛鴦夫妻。在交往的時候你會有結婚的念頭,尤其是選婆婆的意味更濃。因此,以結婚為前提之下,會努力地去尋覓另一半。你的醋勁不算太大,但是偶爾會疾火中燒,不過不是很強烈,不過忍耐太久 就會有爆發的可能。

事業:
你的心智成熟度嚴格上來說還沒有真的成熟,EQ比較差,常常陰晴不定的表情就會掛在臉上,做事好像也是「隨性而為」,老大不高興就擺張「憂鬱」的臉呆在那,如果有人在這時請他做事,就好像是你的不對一樣。你可說是頭號野心份子,對事業雄心勃勃,表面上看來是個好相處的人可是從進一公司那天起,無不處心積慮想要向上爬,力求個人表現,努力做功夫,爭取權力高層的注意。

人際關係:
無論遇到甚麼人,你也會真誠相對,實話實說,可謂有點天真爛漫。不過,在某些場合上,卻因過份的毫無保留而令對方感到尷尬。因為 性格率直無機心,所以很受朋友歡迎。為了顯示實力,也會向別人提供不少八卦秘聞,總之有你出現的地方,就絕不會有沉悶場面。工作上,率直的性格令你成 為上司的好助手。你善守中庸之道,希望和朋友的交往是有節有度,不會太過親膩,也不會太疏遠。因為你是很實際在考量和朋友之間的分際,一般而言,朋友是很有用處的,俗語說出外靠朋友嘛,可是你又覺得有時聽多了負面的例子,也有可能被朋友陷害利用,還是要謹慎小心,別被人家當成無辜的肥羊痛宰。你在交朋友是一個大好人,但是與朋友在一起的時候會有一面倒的趨勢,小心不要讓別人覺得你在搞小團體。

>>June 24, 2005 at 2:26:44 AM GMT+8


2005 年 6 月 21 日 星期二 【溫暖】

cecilia,知道了.....哈哈哈~~成日有你個名咁咪好開心囉~咁都要你成日響我既生活圈子裡面出現先得架~~yeah~~不過我地住得咁近......呵呵~~

今日原本有不快事件,不過經過當事人解釋之後,係因為有親戚黎左先出唔到黎,咁就算佢啦~~如果唔係我就會話佢一獲飛起我地~由於得返我同phyllis 2個,咁我地就約遲左,1300,諗住等埋sandy一起~咁我地都決定左唱.....hehehe~~sandy1400黎到啦,都唱到1600,都幾好~~

之後去左行街,我同phyllis都大有收獲,同phyllis夾份,買滿左$500,做左giodano既vip添~如果大家想買野,就搵我啦~9折~生日當日有75折~我買左一件外套,3件背心,同埋一條短褲,而phyllis就買左一條短褲~原本想買多幾件背心,俾佢地制止~咁難得背心我覺得ok嘛......著左之後仲覺得好睇嘛,連phyllis同sandy都覺得...又真係幾好wor......呵呵呵~~

之後去左新之城買我想買既figure仔.......終於買到了....不過要等sandy,我先show下......好開心~~

今日行街,又係咁打電話,因要通知佢地頒獎禮既野,同埋乘風航既時間,地點~hong打黎通知我既同時,原來大家都響旺角~

之後散lu~sandy陪我行返去,good~因佢想食雪糕....終於俾佢見到....荔枝味~我無食呀~不過試左一口,都幾好bor......無俾佢引誘到,不過,可惜我近排都有食零食~

晚上,食完飯就去左swim lu,都係1500米~叫左細佬同阿may去~早上成日有雷雨都swim唔到,晚上就可以了~細佬成日響中間搞搞震..不過我無理佢,照swim~依家d人踢到人唔講sorry,不過經菁菁explain,原來佢都係咁,因為佢try過跟人say sorry,d人都唔理佢既,應該係因為踢來踢去既關係都常見,所以無咩野~~

晚上,cyrena,細米 3 line~~good~~但我又食snack lu~~呵呵呵~~不過都差唔多2小時後~似乎我都要節制下......不過細米用既係mobile~~呵呵~~其實玩3 line咁talk都幾好~~hahaha......cyrena jealous我地成日有得出去玩呀~~yeah...無計,你要返工~同埋我地太悶,先會搞d野出黎做~講開,原來個日我響車上派野,佢覺得我有領隊 feel,哈哈哈~有d野,講下講下先會知.....雖然有時都係hea下,又有dead air....

MY Result:
You have 32 points. 你是第三種. 你很可愛而且每個你認識的人都喜歡你. 你是能夠成為別人最好朋友的人所以沒有人會嘗試做任何事而引致失去你. 你從不傷害別人的感覺和我很少傷到自己的感覺的. 生活對你來說是輕而易舉的. 你經常表現可愛和平靜的. 你只要避開金手指就能夠無憂無累了.
你係邊種人???

>>June 24, 2005 at 2:17:35 AM GMT+8


2005 年 6 月 20 日 星期一 【溫暖】

今日終於有得出街lu~~yeah.....由我地悶悶3人組組成~有phyllis,細米,我~sandy因拎住太多野唔黎,菁菁又話要stay響home~phyllis話原本think住去唱k,之後我就話一係聽日啦,咁就ok左,順便出mk行街,我地既節目突然變得好豐富~要同cyrena絃耀一下~呵呵....我地都有date sandy,細ryan,家欣,菁菁,hong,winnie呀等.....因佢地不用work嘛~~呵呵呵~~cecilia話好耐無唱k,好,我organise一下啦~不過聽日得我地3人,因家欣返工,sandy做問卷,菁菁帶組,細ryan無問~細米就話好失望,少人wor~~

今日佢倆傻左.....哈哈哈~響apm又見到winnie,hong~不過winnie只睇到phyllis,hong睇到細米先~phylis就問,你地竟然見唔到lingling?......找死.....哈哈~hong話我因為太黑勒wor~佢地又問點解佢地無job attachment.....不過我相信好快會有~

講下笑料先:
1.phyllis話出灣仔唱k,因個次菁菁話個度唱得耐些,於是細米就講,"""un仔呃人架""",唔知大家明嘛?
2.cyrena尋日話粥"反"飯麵,因我地date michelle dinner,plan下食咩.....
3.cyrena講左august做"argust"
4.我講左乘風航做"旋"風航,之後cyrena話我轉住去,轉住返,會好頭暈wor~
5.winnie po,剪左d頭髮,個樣當然一樣啦,唔通剪左就唔認得咩....傻婆
6.唔知講開咩,phyllis話細ryan麻煩過女人(呢個佢本人都承認),之後細米話佢係女人"之"中既極品,可惜細ryan自我陶醉咁話係女人"眼"中既極品~....oh..no~~差一個字個意思都變得好唔同.
7今日細米好惡.....哈哈哈~~又響度扮喊.....真係笑死我地~大家今日都好搞笑....
8.我think緊買腰果馬仔定全蛋馬仔好...之後phyllis話全蛋啦....因為食完全蛋就完蛋......
9.發覺姆明個隻,黑黑的,又串串的個隻公仔好似phyllis,而細米又似一件衫既logo...哈哈

今日睇衫之餘,都睇下鞋,因我都要buy高跟鞋lu~今日既我好開心,收到ellen ng既email,知道我,phyllis,家欣有job attachment,即刻打俾佢地~hehehe~~不過....我響上環,佢地響中環,仲要樓上樓下~wow....我要同jessie一齊~好開心..終於有工做~yeahyeah~~唔駛搵lu~~hehehe~雖然人工少d,好過我響home出菇........

今日alex起勢咁打俾phyllis呀.....hehehe~~都幾搞笑架bor....alex唔想phylis做,怕.....掉返轉,phyllis都可以怕.....phyllis唔做,真係悶死佢呀~總之好開心....細ryan問點解佢無,家欣都會問佢點choose人~我都想知....我都send左個email多謝ms mg,仲問佢去邊玩~佢會去england呀,good~~michelle7月1日開始都放2星期,不過我地又開始返工lu....oh.....

今日唔知做咩好tired,行完返去就sleep左,之後都無去swim~原本想早些sleep,但要invite人去吉澳同埋唱k~就係咁.....又起勢咁talk phone,先係cecilia,sandy,我~之後就sandy,細ryan,我~細ryan,cyrena都病病地,懶忙既細ryan仲話自己唔夠訓~車~所以cyrena打唔到俾我~由於我想打俾michelle,點知佢未返home,我就放棄去sleep lu~

invite晒d人去吉澳lu,我會星期日再同大家confirm,之後cecilia就話你會confirm,咁佢就唔打俾我,咁都得~~不過都未try過同cecilia傾電話....哈哈哈~~大家都係講生活既逸事~今日發生左d咩.....呵~~開心開心~~cecilia做野個度好得閒,所以就好快update左我既日記~~呵呵呵~~

今日michelle同我講左我既目標,同埋將來,如果係個人發展既話,我就未think到,但係呢幾年既路,都已經有一個大概,所以我都要循著我既意向去行~你地呢?我就一定上degree,因為我只係學左一d skills,仲有一d有關社工既理論野,我係唔識既,咁我都要study有關既course~所以下年會較專注於學業,但都會幫下手,同埋玩下~而我都會prepare我既psychology既 AL exam,因我相信對我既degree有用~大約9-10月會search浸大,城大,理工,中大,港大既non-jupas申請~而入到degree後,我會有一年campus life,之後基於年紀大既問題,我之後會轉part time~如果可以既話,可能同d lecturer 講下,睇下有無一d 工作機會,等我有返一d相對既working experience~因我要經驗....

而michelle就叫我consolidated呢幾年既experience,咁就prepare一d interview~其實當佢地講到一d interview既野時候,我都有think緊,其實早在我申請jupas既時候,我都think我自己點樣講野~~我應該會join學長計劃...都係一d sharing同埋玩既,對我黎講,無咩問題~~呵呵呵~~我會安排時間consoildated~其實再遠d,我都有idea,我估我會攻心理學.....因我對兒童,青少年既有興趣,而我既義工對象亦都會有所改變....除左唐氏既童軍,因我可以有自我發展,自己study,擴闊視野,同埋我需要接觸唔同既人~~如果係咁既話,唐氏既義工都會少做左,因我既ideal client唔係佢地~michelle話有d中心係有一個group俾大學,大專生自己搞義工服務,社工做back up,好似magic ant,pc咁~似乎都幾好....有得諗~

>>June 21, 2005 at 3:34:15 PM GMT+8


2005 年 6 月 20 日 星期一 【颱風】

[給你一個愛的鼓勵 ]
也許你看過這兩則故事

曾有人做過實驗,將一隻最兇猛的鯊魚和一群熱帶魚放在同一個池子, 然後用強化玻璃隔開。

最初,鯊魚每天不斷衝撞那塊看不到的玻璃,耐何這只是徒勞,它始終不能過到對面去,而實驗人員每天都有放一些鯽魚在池子裡,所以鯊魚也沒缺少獵物,只是它仍想到對面去,想嘗試那美麗的滋味,每天仍是不斷的衝撞那塊玻璃。它試了每個角落,每次都是用盡全力,但每次也總是弄的傷痕累累,有 好幾次都渾身破裂出血,持續了好一些日子。每當玻璃一出現裂痕,實驗人員馬上加上一塊更厚的玻璃。

後來,鯊魚不再衝撞那塊玻璃了,對那些斑斕的熱帶魚也不再意,好像他們只是牆上會動的壁畫。它開始等著每天固定會出現的鯽魚,然後用他敏捷的本能進行狩獵,好像回到海中不可一世的兇狠霸氣,但這一切只不過是假像罷了。實驗到了最後的階段,實驗人員將玻璃取走,但鯊魚卻沒有反應,每天仍是在固定的區域游著,它不但對那些熱帶魚視若無睹,甚至於當那些鯽魚逃到 那邊去,他就立刻放棄追逐,說什麼也不願再過去。實驗結束了,實驗人員譏笑它是海裡最懦弱的魚,可是失戀過的人都知道為什麼,它怕痛。

你曾經買了一件很喜歡的衣服卻捨不得穿,鄭重的供奉在衣櫃裡;許久之後,當你再看見它的時候,卻發現它已經過時了。所以,你就這樣跟它錯過了。

你也曾經買了一塊漂亮的蛋糕卻捨不得吃,鄭重的把它供奉在冰箱裡,許久之後,當你再看見它的時候,卻發現它已經過期了。所以,你也這樣與它錯 過了。

沒有在最喜歡的時候穿上身的衣服,沒有在最可口的時候品嚐的蛋糕,就像沒有在最想做的時候去做的事情,都是遺憾。

生命也有保存期限,想做的事該趁早去做。

如果你只是把你的心願鄭重的供奉在心裡,卻未曾去實行,

那麼唯一的結果就是與它錯過,一如那件過時的衣服,一如那塊過期的蛋糕。

起初 我想進大學 想的要死

隨後 我巴不得大學趕快畢業

接著 我想結婚 想有小孩 想的要死

再來 我又巴望小孩快點長大 好讓我回去上班

之後 我每天想著退休 想的要死

現在 我真的快死了

忽然間 我突然明白了

我忘了真正去活

因為珍貴,所以小心亦亦地呵護著,不敢輕易地去碰它,怎料--

將來回過頭後,才發現已經錯過,錯過它最美的時刻......

有些事做了會後悔,不做卻讓你遺憾,你會如何選擇?!

面對

>>June 21, 2005 at 3:20:23 PM GMT+8


2005 年 6 月 19 日 星期日 【清涼】

今日無野做,好悶,悶死我~~..........wow......

大家又好啦,有野做,好彩都仲有phyllis同細米~今日都成日以電話與phyllis聯絡~大家都好悶,我又建議上佢home,不過都係等同michelle dinner個日先上去,咁之後就可以一齊出去嘛~michelle未覆幾時去呀~傻婆phyllis,希望呢段日子好快過...放心,仲有我,有咩就打俾我啦~今日alex有打俾phyllis...good~

欣欣今日要陪阿村,所以無返工,仲think住打俾佢搔擾佢添~哈哈哈~~

sandy返左去kc....叫人去做非法勞工.....可能我聽日都返去做下義工~

晚上同細佬去左swim,佢考緊試架,不過daddy話佢都唔會溫所以俾佢去....響個25米既池,可能響camp都習慣左,咁都swim到1500米既~

今晚daddy同我地一齊dinner,呵呵呵~~雖然佢地頂左手俾人做,但係好多野佢地都唔識,仲要daddy,mummy幫手,daddy話mummy比以前更辛苦~我仲未了解情況~今日搞下daddy既新電話~呵呵~~入左我既電話,同埋影左我既相...等佢有來電圖示,知道我打俾佢~good~~

11點幾既時候,我刷左牙,塗緊cream,joanjoan打黎問我做咩,我如實作答並問佢係咪想我出去,於是佢就叫我落樓,因佢依家響我附近既會所做,好近,hehehe~~好少人會夜晚叫我出去.....其實個感覺都幾好,反正我又無野做~我地去左個間新既moment cafe,都幾好,不錯~有機會帶你地去呀~我地都傾左好多野,俾我仲知道左一d野添....嗯,有d出乎意料之外....估唔到呀,不過可能我比較保守,雖然我都試過曳曳既時候,不過.....

之後仲講開少女心事~哈哈哈.......不過似乎佢同bf有d野....嗯~拖住拖住.....唔知個問題響邊,不過佢開心就得啦,佢唔想think個原因,就由得佢啦,不過要提既我都提左lu,要講既我都講左~~仲有呀,佢間公司d人好假...出到黎社會做事真係要小心~佢地d人演繹一句說話係好有問題,所謂.....人言可畏,人心叵測,以訛傳訛呀~都係小心d......仲有呀,唔好睇外表呀,d人個樣好似好純咁,戒心下降,其實.....佢響你背後篤你背脊都未知~joanjoan既同事會響佢既面前演繹錯一句話,不過,呢d都還好,再高手d,就係死左都未知咩事~

大家都係小心d....之後又講開做group project既野,咁當然,無發生響我身上~titan真係要學習分清楚邊d係輕既工作同埋要有2手準備囉~邊有理由print呢樣野算係輕既工作,不知幾重要,就係咁,個個人累到成組late左交~唉....都唔知佢地點think野既.....

大家都可以響好夜既時候叫我落街~因為我根本就唔係一d願意stay響home既人~總想走走.....或者打俾我都得~~呵呵呵~~

估唔到sandy有d野唔知呀下~~佢仲話我添...咩wor....人地好難咩都講你知架bor~~依家知都得啦~

>>June 21, 2005 at 3:20:56 AM GMT+8


2005 年 6 月 19 日 星期日 【清涼】

[吵架該是一種溝通,不該以傷害為目的]
曾經在某個地方看到一句話。

看一個人愛不愛你不是看他平常對你有多好,而是吵架的時候怎麼對你。
當我看到這句話我便時時刻刻記著它。
嗯....兩個人在交往的時候,對待彼此的方式跟個性有很大的關聯。
或許你的男朋友在平常並不十分細心體貼或是說些讓你開心的話。
或許你的男朋友很溫柔很體貼或是把你捧在手心疼。
我覺得那都無所謂。
因為在戀愛的時候,沒吵架的時候,大家都心情好,自然不會對對方太差。
但是吵架的時候就差很多了。
每個人都在氣頭上,都有股怒氣想爆發....都是一樣不滿
可是,真正愛妳的人是不會因為生氣而去傷害妳的
不管是動手打人或是口出惡言...都不是一個真正愛妳的人會做的
正在吵架或是生氣都不是一個可以傷害對方的藉口
如果夠愛妳,就捨不得妳讓你受傷害.....不是嗎?

我曾經交過一個男朋友,歷時2年,外在條件很好,平常對我更是呵護倍致,專情的不得了,跟他的外表完全不符合.....我那時候覺得他是真的很愛我。

從來沒有人那麼體貼那麼溫柔,我以為自己真的遇到一個真心愛我的人。
可是,只要一吵架,他就變了。
他只要一吵架,拼命掛我電話...罵我髒話...說我是賤貨或是三字經。
當他第一次這樣罵我的時候,我整個人呆掉......覺得這是幻覺.....
後來和好的時候他覺得自己很不應該,一直道歉,我就心軟了.....
但是,後來吵架,他還是故態復萌....同樣的重複....。
我終於看清楚,這個人,並不是真正的愛我。
不管他平常對我有多好,但是在生氣的時候任意的傷害我就足以證明。
他的人品有多麼低劣,多麼沒水準,多麼自私。
我對他,或許平常的時候淡淡的...但是我知道我自己對他非常的在意。
所以就算在爭執,我也沒辦法罵下去,我不忍,也覺得不該。
我不該傷害一個我愛的人....吵架該是一種溝通,不該以傷害為目的。
如果,現在你的身旁有一個人,是即使吵架也不會傷害妳的,願意讓著你的。
請好好珍惜!!!

>>June 20, 2005 at 2:23:41 PM GMT+8


2005 年 6 月 18 日 星期六 【清涼】

[~廖啟智不怕走過死蔭幽谷 因天父得力 與幼子同在
~]

這個父親節,三子之父廖啟智並不快樂。他的幼子數星期前再次入院,重新接受治療。

幸好,他背後還有一個特別的「父親」在支援他。在他墮到谷底,經歷人生最痛時,「父親」讓他平靜下來,安然度過。

陰晴不定的星期二下午,廖啟智面色凝重地來到香港體育學院。原本準備進行快樂父親節訪問的記者,略感不妙。廖啟智平靜卻無奈地說﹕「文諾約3星期前入了醫院,要由頭再做一次治療。」文諾是廖啟智與陳敏兒的幼子,下星期才足5歲,卻一再教爸媽心驚膽戰。

生了長子文哲、次子文信後,陳敏兒再度意外懷孕。胎兒六、七個月時,醫生進行超聲波檢查,看不見他的手指,直至接近9個月,文諾才乖乖展示他五根健全的小指頭。

廖啟智笑說﹕「出世時更危險,幾乎兩母子一起返天家。」在醫院待產時,護士建議毫無作產徵兆的陳敏兒先到手術室等候。結果,主診醫生來到一看,二話不說便開刀,原來體內已經嚴重出血。醫生事後才告訴她﹕「遲30秒也不得了﹗」

出生後3年,文諾一直健康活躍,廖啟智笑說他最愛跑跑跳跳。可惜慶祝3歲生日後不到1個月,他被證實患上血癌。

幼子帶來的驚與喜:
意外而來的文諾,一直給父母不少意外。廖啟智笑說﹕「這個小朋友確帶給我們很多『驚喜』。」

52歲的爸爸,相信這是神的旨意﹕「健健康康當然好,但好像缺少了一點東西。因為身體不舒服,所以令我們的生命添了很多色彩。過程中,有很多困難與痛苦,但令我們的生命更完全,因為人生不只是安穩,還有很多苦難,這是一個很好的經歷與磨練。」

這個磨練,過程非常痛苦——抽骨髓時,針下不準,被注射藥物後半夢半醒的兒子,淒厲地叫爸媽,在房外的父母與他一樣痛﹔醫生要綁着他打針抽血,他嚎哭,不住說好害怕,廖啟智與太太在病房外哭得更厲害﹔他的病情反覆,試過到達高危階段……看着兒子受苦,爸媽的心裏更苦。

推掉工作全心照顧:
硬仗打了1年,總算穩定下來,文諾終於可以出院回家。雖然要繼續服藥,並定期回醫院覆診,但他可以上幼稚園,重過正常生活了。原本,只要今年7月再抽骨髓確定沒問題,3年內不再復發,就得到完全勝利。

無奈,數星期前,文諾又要再入院,重頭開始接受4個療程,還要移植骨髓。

開始時,差不多毫無徵兆。某天,文諾跟爸媽到公園踏單車,晚上發燒,說背脊痛,廖啟智還以為他累過了頭,但發燒持續不斷,醫院驗不出原因,最終自己退了燒。不久,文諾一夜肚痛,又燒起來,還有咳嗽,留院1星期後,經驗血及抽骨髓確認﹕癌細胞又多起來了,文諾又要重頭再接受治療。

醫生指上次病發有六、七成機會康復,今次跌至四成。廖啟智心裏冷了一截,與太太身心俱疲,心情直跌谷底。

「比起第一次知道仔仔有事,心情更差更失落,因為他狀態一直非常好,我們心裏已覺他康復了。我們像由最高峰跌下來,情緒比上次更辛苦、更痛,因為已預計到療程有多困難。」記憶力特強的文諾,尤其記得上次治療之苦,看見醫護人員就惶恐不安,哭叫不停。父母束手無策,更覺痛苦。

是廖啟智的「爸爸」拉了他一把。20 02年受浸的廖啟智,與自小是基督徒的太太,將一切交給天上的父。

廖啟智一直保持微笑﹕「是神在我身上做工夫,所以由谷底升上來,只是一兩日間的事,困難,但迅速。」

他不再計較兒子治癒的機率,只全心全意照顧他,把能推的工作都推掉。至於治療,他交託給醫護人員﹔生命,則交予上帝。他說﹕「這個過程有傷痛,但內心都是平安的。」

生命交給天上父親:
傷痛的爸爸,經常祈禱,求過神由他承受病痛,雖然他與太太已儼如病人,他也求過神醫治文諾。這次,廖啟智想法有變﹕「我只求神在我們身上的計劃或旨意得以成就。例如無論好或不好,可能基於這個病與治療過程,轉化了我、太太和兒子的生命,更靠近神,或擴大一點,影響其他生命。但可以的話……」他說﹕「當然希望醫好他。」

這3星期,廖啟智在傷痛中迅速成長。「我要處理小朋友與太太的需要和情緒,成為整件事的頭頭。這個承擔對我來說,是難的,但我因而成長了。」

快快讓兒子認識神:
對人生,廖啟智體會更深。他平和地說﹕「我不求大富大貴,只求人生安穩,卻原來安穩都不是必然的。」以往一帆風順的他,相信自己的能力﹔面對危難,卻發覺只有創天造地的主才掌管一切。

這位爸爸的終極目標,由原本「千萬別培養一個壞人出來為害社會」,變成「要盡快盡快帶領孩子去認識神」。看着文諾患病,無力的爸爸只能陪伴在側﹔兒子進入骨髓房後,父母更只能隔着玻璃遙遙對望。他說﹕「只能靠神,才能感覺到平安。」

一切交託給「爸爸」後,廖啟智心情縱有反覆,亦略為放鬆,訪問期間一直在平靜地微笑。他說﹕「神在這段時間,安排了很多天使來圍繞我們。」

先是教會內一班弟兄姊妹,每日送飯到醫院,陪文諾玩遊戲,為他們禱告。幼稚園的老師們又到醫院探望文諾,還送來同學鼓勵他、問候他的光碟,教他樂不可支。文諾又充當導遊,帶老師參觀他最害怕的治療室,豪氣地說﹕「我現在不怕了﹗」爸爸說﹕「他在醫院多日,最開心是那天。」下星期文諾5歲生日,老師也打算來探望他。

平安,不代表有信心兒子能完全康復。廖啟智說﹕「我當然有盼望,但那是不切實際的,因為無人知道結果如何,但我會樂觀面對。」

廖啟智答應文諾,只要他的病情稍為好一點,便帶他去旅行。爸爸說﹕「他最愛坐海洋公園的『波波車』(登山纜車),和到下雪的地方,因為他很愛看Pingu(企鵝動畫)。」但願不久將來,在某片銀白的雪地上,能看見文諾與爸媽的影蹤。

<我覺得,一個人既唔開心,一個人既悲觀,一個人既跌入谷底,從來無人可以幫助自己,唯有自己靠自己,不是嗎?就算有朋友在旁,佢地只可幫你分擔,陪你,就算佢地講左幾多正面既野,都係靠自己起返身,問題在於自己點think~就算佢地講左好多好多,你唔係咁think,唔接受,都係於事無補.>by ling~

>>June 20, 2005 at 9:53:43 AM GMT+8


2005 年 6 月 18 日 星期六 【清涼】

講返下尋日開會先....好tired....點知又開左好耐~edmund仲叫我做文書,之後cyrena做,我打~講開7月3日outing,去吉澳,荔枝窩,每人$100,因要book ship and car個度好靚,不過一定要著短褲仔同埋包腳又落得水既鞋,因為一定會踩泥,而且大家平時好少去開.....我會誠邀大家去架勒,等我電話~不過咁,今次係唐氏童軍既outing,基本上,大家都無互相照應下,佢地都有家長跟,大家就當做下義工之餘去玩下囉~edmund介紹得既地方一定有保証~放心.........有紅樹林呀~但係活動時間應係0815集合,1600唐氏會解散......

之後同cyrena take bus,我去九龍城,佢去尖沙咀睇褲~我出去培道中學,我既母校,因有舊生聚會~因天雨關係,食盆菜,早知我唔好咁早到啦,悶死,好彩有emma陪我talk下~becky佢地例遲,又有好多人甩地,所以我地要夾返多d,我都係識好少人,都好多人唔記得佢地叫咩名lu~我諗佢地都唔多識我,因為我係small potato,又唔活躍~阿藍,rita,grace,ball,becky,phoebe,sanlia同一檯~大家食下野,吹下水,影下相,就咁就完左lu~~不過都真係好悶......同埋好waste,大家都食剩好多~不過好好味.....becky去1個月20日french,8月10日返黎,真開心~好耐係見大家lu......

走既時候見到狗仔,不過影唔到,因錯失時機~呵呵呵~~好靚,好可愛既佢地~

今日一早去飲茶,因為father's day~家姐買左部電話俾daddy, LG8330~點知好快飲完,就back左home sleep左一陣,再去童軍中心上GI course~都幾好wor,有lunch provide,又有小食,哈哈哈~~lunch都幾好味,去左8樓食~好好味.....唔知edmund佢地個次有無咁好招待呢~仲有呀,佢依家先俾receipt,個時嚇到我呀,仲以為唔見左添~死人edmund~我都未話佢~今日有d人都講得幾好...好funny....有d就好悶~不過overall都ok.....由1000-1800~~oh........不過我都會study上去既....慢慢來....之後幫一個阿姐拎d野落去,點知個阿sir話唔係佢地既,又叫我地拎返上去,真係俾佢地玩死.....哼....我地一檯人lunch既時候都有講下野,有一個阿sir真係好多野講...我覺得熱情左少少....不過都係佢帶起左個氣氛...我隔離個個食左好多碗飯~好勁....同埋佢晒得好黑....童軍領袖好缺乏人手,而黎sir又成日hard sell scout又幾好幾好~~哈哈哈~~

今日搭lift既時候,有一個印巴藉人士問我係咪scouting,仲話good~~hahahaha..其實佢地都幾nice既~

之後同左cyrena去左harbour既仙跡岩drink~嗯.....講左一d野~~hahahhaa~~之後佢mummy黎,我地就走lu~hehe......我行返home,經過kowloon park,見到我細佬swimming,因我認得佢既水泡~我都煩惱緊自己幾時,去where swim~因kowloon park真係唔多好swim,去葵盛又far,想順道返sch,sandy又話俾我知michelle去上堂~就打消左去葵盛既念頭~咁就唯有去kowloon park,由於依家既我都夠黑勒,所以都係盡量避免晒....呵呵呵~~

聽sandy講佢溫返下d notes,我都係時候study我既psychoogy,為我升大學既事準備,因為再考psychology,對我升degree應該有幫助~呵呵呵......

不過由聽日開始就會悶死我lu~~無野做....唉....要打去勞力處搵返我既就業主任先~由於上年我登入左勞工處,咁佢地又有一個"職業選配計劃",咁o岩佢抽中左我,幫我搵工~今年睇黎都係靠佢勒~因為就咁send resume俾d employer都無回音既~由於就業主任會即時幫我contact個employer,咁就會快好多囉~唔駛等......都唔知等到幾時~

今晚無食dinner,因飲完野都好飽,減下肥都幾好呀~近排michelle話我食得少野左,問我係咪減肥,又或者去swim,為左唔俾人見到我既肚腩而食少d,都唔係呀,我真係飽到頂,做咩唔信我呢?之後佢既笑,佢既樣,唔知做咩,我見到會唔開心,唔係咁鐘意~或者係因為覺得佢唔信我飽吧~又或者我覺得佢好似嘲笑緊我咁~總之feeling not good~我都唔係好解釋到~不過食得太飽反而唔好呀....雖然我大份jei,都唔代表我食得多野~雖然我下意識都唔想俾自己食得太多...之前就因為我太放肆,好飽都仲食,先會肥左咁多jei~

今晚做左面部護理,打完日記就sleep lu~好tired~~

>>June 20, 2005 at 9:44:46 AM GMT+8


2005 年 6 月 17 日 星期五 【溫暖】

繼續個camp先~

在michelle房中玩:
1.玩扭扭樂,大家扭埋一堆好搞笑~之後emily提出正確玩法,不應有太多人,每一個格只可放一隻手or腳,身體其他部份不准掂地,如有重覆就再轉一次,在任何情況下都不可以鬆手~~之後我地分group玩~家欣及大agnes lose~佢地見我玩得太輕鬆,又托腮,又叫我玩多一次,真係苦.....蹲得耐都好辛苦架嘛~哈哈哈~~搞笑..唔抵得~
2.大家響度狂食野..呵呵..我就留左些俾hong~原來佢地無咩snack,早響嘛~
3.之後我同pinky落左去搵我既同學仔sarah,同佢地玩左陣,我就走lu~不過怕悶親佢地~
4.同hong,東東,大佛,大ryan佢地響外面吹左一陣水,佢地又響sarah既門口加左"肥玲房"...呢3隻字~
5.上到去,見到細ryan,之後佢地話俾我地知有spider,算你啦,姓蘇既嘛~
6.pinky對鞋好易滑親,所以我都扶住佢行~
7.又落去叫hong,大ryan,東東上黎玩~我,大ryan,pinky,hong玩層層疊~發覺我同阿hong都玩得衰過人,又發覺自己太粗暴,哈哈哈~一拎就令成棟野歪左,呵呵呵~我向高難度挑戰,大ryan好屎架~比較輸得多d....之後hong去捉曱x,大ryan talk phone,我去toilet及斟水,就咁就散左~

我房~
8.有d睡意,過返去我房,見到phyllis,michelle(唔怪得之唔見左),sandy,emily,欣欣,cecilia~不過我都知佢地響度talk下,因我打俾cyrena,phylis聽嘛~好彩無阻佢地~仲以為傾咩秘密野....
9.之後大混戰,仲俾細ryan拍低左,因佢地訓左我張床,sandy又搶左cyrena既被,我就搶返及飛撲過去,不過睇返都覺得好核突~欣欣,emily,sandy,cecilia守護霸返黎既床~我又將sandy整左落地,趁佢地唔為意既時候,我又霸返張床~cyrena之後都搶返佢張被,不過我將佢既pillow攻擊細ryan,令cyrena張床曾一度空空如也~令佢無得高床軟枕~
10.之後我就彈去細米張床,點知佢地嫌棄我,phyllis既又有細ryan,之後我將細米既pillow俾左cyrena~呵呵呵~~佢地話我係暴君,加鹽加醋呀細ryan~找死~俾hong睇,hong都下左類似既評語~哼....佢地話cyrena係我妃子,睇住我恰個d平民~哈哈哈~~
11.細ryan,emily,cecilia,欣欣,sandy都係姓賴既,話我一入左去就好嘈~哼......
12.差唔多sleep既時候,我去唔知做咩,細米響漆黑中飛左去cyrena張床,我呆左,佢地話細米係飛賊~之後我地3個人一張床.....呵呵,傾下計咁,去完toilet就sleep lu~
13.由於agnes佢地未玩完而欣欣佢地好sleepy,所以就sleep左響我地房~佢地都有同agnes佢地講一聲架~
14.pinky同細ryan入黎睇下咩事,見細ryan逐張床裝下,之後估到佢做咩lu~
15.phyllis,去toilet,因未睡醒,所以平衡不了,又撞左d野度~
16.欣欣話我跟得細ryan多,有語障.....oh,只係一時聽唔清楚罷了~
17.sandy好似傷風得好勁咁~~而其他人好快就熟睡lu,不過cecilia choose左好耐床先搵到位sleep~
18.佢地話sandy跟左我之後naughty左...佢地吹得就吹....好明顯係佢主席既問題啦......又關我事~我平時都唔係咁既.....(cyrena無聲出,呵呵呵,同你地玩到咁顛,係一件好事)
19.有人話凍,想較去24度,又有人話較去23度,於是欣欣又取左中融之道~23.5度,於是我就叫佢較俾我睇~哈哈哈~~之後cecilia未搵到床位,家欣叫佢同床,又話咩左又唔得,右又唔得,emily話叫cecilia搵(左+右)/2既位去sleep~~哈哈~合乎欣欣既原則~

早上:
1.唔知幾多點我醒左,見未夠鐘又sleep返~之後phyllis又一施佢既本領,叫人起身~上次個camp,佢都係負責呢野野~哈哈哈........
2.佢走左去michelle room叫佢地起身,agnes俾phyllis折磨至醒~哈哈哈~~phyllis真係勁....

breakfast:
1.cyrena拎住個包誓願.....
2.phyllis叫大angel唔好按d bread,好慘wor,之後我地就叫cyrena唔好食得咁慢,會令佢個包好辛苦~
3.大家食完,talk左一陣就入房~有d人去sleep~有d人走左去play~
4.我地響michelle room talk左一陣,有ida,細angel,pinky,phyllis,細米,cyrena,ceciia,michelle,我~
5.欣欣,emily,sandy去左sing k~我地之後去玩badminton~

badminton:
1.原本我地得一個場,之後我去問個個人,佢就讓俾我地玩~
2.phyllis同細米響度捉蟻,好搞笑,佢倆一齊蹲左響度,好似小朋友咁,就叫左cyrena take photo~
3.cecilia呀,好懶呀,唔走動去接波架......激死~
4.有時我出奇不意地又接到個波~
5.欣欣換左cecilia出去~之後emily同michelle響後面talk下,佢倆又用左我mobile take左photo~
6.之後,phyllis好似話咩細ryan黎左,我就話佢都唔係打波既,點知原來佢響我後面坐緊....oh...早上都係唔好講人....呵呵~~
7.打左陣,我見sarah佢地等,知佢地想玩就讓左俾佢地~
8.之後休息左陣,我,欣欣同benny,pinky對打~家欣郁得好多,good~~乖.....
9.打badminton仲累過swimming,手腳都好疼.....我地都係約多d打badminton啦~都係幾好既一個sport~不過無人陪我打table tennis~

手工:
1.michelle打黎叫我地去做手工,咁o岩d人又收場lu~~
2.好多人去左做,不過我唔想整,就自己一個人去左reading room,read newspaper~個感覺都幾好,因我個人好累,唔夠sleep,又有冷氣....good~~獨處既時間都唔錯~
3.之後michelle黎左搵我~~好彩我都有話俾cyrena知我響個度~
4.多謝sandy既mcmug同埋細米既mcdull~~呵呵~~我掛左響我既沙灘袋~

走lu~未走得大家都stay左響休息室,而細ryan響k room~之後一行人就走lu~大angel搶左我既袋~有人幫我拎,樂得清閒~之後響等既期間,cyrena俾人串,不過佢都真係load得好慢.....佢係superwoman,佢飛走當然無問題啦,因個時sarah佢地無離場紙唔走得~之後我地就話佢可能只係IQ博士裡面既超人咁,用滑板低飛only~佢只係見習only~~哈哈哈~~今個camp好照顧hong,因我上次個camp忽略左佢嘛~~hehe~~唔知佢做咩呢,有d呆呆的~怕悶親佢~iris同我講好悶,無野玩wor~無計啦,raining~我都好想去swim~

死人東東話我係keep fat..死仔~都話要stay響冷氣咁水既地方啦,大ryan又唔信,俾蚊針死佢,yeah~不過今日有雷暴警告,無得swim,慘~之後我地去左食dessert,有雅,細angel,sandy,phyllis,細米,cyrena,我,ida,pinky,michelle,欣欣,cecilia,emily,東東,細ryan,benny~雅,細angel,sandy,phyllis,細米,cyrena,我就share咁,michelle問我做咩share,因我平時like eat紫米露/黑糯米,hehe,一齊食開心d嘛~之後michelle又睇左我地尋晚既片段~hahaha.....

唔知做咩,我跟左michelle同pinky take bus no.299,好彩佢地叫返我,因我都渾渾噩噩,哈哈哈~佢地話我傻左~~之後我地一行人就take左no.92出diamond hill~有d暈車浪,唔夠sleep,所以在車上跟michelle,cyrena talk左陣就無咩點擰過去,因掉轉個人仲衰~cyrena都好tired呢~~michelle尋日一落床就sleep左lu~之後大家齊齊take mtr~yeah yeah~~最後剩返我,cecilia,cyrena,細ryan出jordan~我同cyrena唔出閘,等阿may幫我拎野,因我之後去開會同埋ptms既舊生meeting~cyrena妄想我幫佢洗埋d野,因反正佢開完領袖meeting就back home~死仔細ryan幫佢講說話~

雖然話唔知幾時見到cyrena,醒返起,我地聽日都一齊上course,而且我之後都非常得閒~唔記得講添,佢地唔信有雪橇狗,以為係在雪地玩個d,好彩我問下細米jei~我即刻指責cyrena,好彩東東中途轉呔,否則話埋佢唔信我~~仲有呀,michelle同pinky講,我,sandy,cyrena friend左好多~根據多次既組合,我地變成"CSL"~~(cyrena,sandy,ling)

你地d相我會俾michelle~唔知我有無打漏呢~至於領袖meeting + dinner,聽日先打~

>>June 19, 2005 at 4:26:15 PM GMT+8


2005 年 6 月 16 日 星期四 【溫暖】

今日一早就要起身,因為我book左去剪髮~終於頂唔順我既頭髮,又有時間去剪,原本阿ron唔駛返得咁早,因為我就早返了,真的唔好意思~哈哈哈~因我想剪完入camp嘛~唔記得點行,行多左路..oh,一路去,一路同sandy talk phone,因叫佢wake up一齊去buy snack~佢地又話我無咩點變,不過有d人就話真係短左囉,連唐氏christine都覺得短左+薄左~不過就算唔同stylist,都會剪呢一種,或許我較適合掛~今次punk既地方響我右面既位置,佢地就唔多like~我唔講佢地都唔覺~之後就join左cyrena,欣,細ryan,hong,phyllis,細米 lunch~我一去,phyllis同欣欣就每人一舊牛肉及雞肉餵我食~大家又響笑聲中渡過~

走lu,就去park'n shop,搵到我想食既餅,多謝碧華姐~哎呀,唔記得點解咁叫佢添~cyrena話因為佢月入8千,似乎佢高薪既事已傳開了~之後好快咁行返去sch,因我,cyrena,hong都無bring回條,咁同iris講左一陣,就咁記低個名就可以了~yeah~欣欣,phyllis,細米,sandy去左buy water,我,hong,細ryan,cyrena就行返去先,行到返去見michelle企在門口,因佢見無同學返黎,有d擔心~~今早欣欣同細ryan要同christine對稿呀~不過好快搞掂~細ryan contact個個人有d阻滯,不過應該無咩問題~之後等人.....大家又玩下咁,熱又入左canteen,canteen既boss又俾左一箱蝦條我地,我又去同iris佢地傾下,唔好悶親佢地嘛~

講下笑料先~
1.家欣---人地個包著片係辣椒,又話人地係蕃茄~咁我就拎左筒蕃茄著片問佢呢d係咪辣椒,哈哈~
2.家欣---話cecilia有擒拿抓....但正確學名明明係擒拿手~...因cecilia習過武架嘛~呵呵.....
3.cecilia---響ive生活左2年,又響呢個科技咁進步既世紀生活左咁耐,都未識用自動感應水龍頭,要用手拍水龍頭既頂部....唉....
4.我&hong---我用普通話問hong有無相機拍照...佢聽左有無散紙拍蕉......都唔知邊個有問題~

上車lu,下雨...唉~~之後同大家影下相,又同michelle傾下計,又派下野咁啦~之後聽briefing,就上房lu~未開始活動,又打去問下hong有咩做....大家都等swim~點知雷暴警告無落,直至5時,不過都無咩時間,唯有晚上swim~佢地yr2 sharing~我,cyrena,細米,phyllis,大angel,雅,annie,agnes一行人去唱k~唱唱下,我覺得好悶,又要等,又懶得搵歌....就出去了~去左badminton場~之後dinner~dinner既food麻麻~食完休息一陣就去swim lu,女仔有ida,cyrena,細米,sandy,emily,欣欣,cecilia,我,之後大佛,hong,大細ryan都落左黎,因佢地既冷氣有問題要換房,搞左好耐~之後大家差唔多10時上水,bath,上左michelle既佢地間房play,又去左我地間房play.......3時就sleep lu~~

講下d野俾大家知:
1.agnes---問lingling你可唔可以唔著泳衣落水......其實佢想話佢可唔可以唔著泳衣去玩水~
2.大angel---在phyllis耳邊大叫左一聲"去"....phyllis俾被佢嚇親~因佢地要去office借野....
3.cyrena---always pk,無論在房,室外,室內都係咁.....其實佢用心良苦,細ryan話佢為左警惕我地小心d,咁佢就身先士瘁,提醒我地,oh....真係無限感激呀...碧華姐~
4.cyrena---在park'n shop偷襲左細ryan左胸2次.....因佢倆鬥嚇大家....細ryan話cyrena食過番尋味就再黎多野~
5.在park'n shop,原本cyrena俾完錢,我就拎走袋野,之後細ryan叫我俾佢拎,phyllis話唔知幫lingling拎啦,又唔知講左d咩,hong話,細ryan拎唔到lingling架wor~~因幫lingling拎,被演繹成拎lingling~死人hong~你都係姓蘇架~

於羽毛球場內:
1.細ryan都唔係打波既,落左地都要撩返起,再打,又成日殺波....佢同hong又成日將d波掃來掃去....搞到phyllis好無奈,都唔知幾時先打得.....哈哈哈~~搞笑....笑到我,大ryan直情呆左,我無拍低咋,佢個樣真係好搞笑~
2.之後碧華姐坐陣....佢倆傻左咁,話有superwoman合作,簡直所向無敵~"o"晒咀....仲有佢地既動作....真係....令人大開眼界~哈哈哈~~
3.佢地成日叫我出去打,要我郁多d wor....之後我就出去lu....我既口頭蟬係叫佢地"年輕人,積極d"~因為大家要多d走動去接波....
4.死人大ryan拎我隻拖鞋去殺生.....又話我對鞋夠重,又飛晒我d拖鞋走...不過有一隻蟻唔駛直接打落去,就被震傷了......
5.死人大ryan同家欣踢走我拖鞋,我即時脅持michelle,哈哈~被脅持既michelle仲要同我影相.....不過佢地話我個樣似乎愁d...囉~
6.我打俾hong,睇下佢地去邊,點知大ryan聽,我問佢係邊個,佢竟然話係我最(唔)鐘意個個,我都唔知係who,我就話我要hong,大家爭持一輪之後,先知佢係李嘉匯~死仔.....仲話我無理由唔知佢係who....哼~
7.我落場後,細ryan即刻向我宣戰,點知佢一直落敗...但被佢後來追上~之後就洋洋得意....年輕人唔可以太輕敵~~(想起,細ryan話我被讚就飛左上天,佢就仍然腳踏實地wor,車)

dinner:
1.大angel唔俾東東食得快過佢,咁東東就等佢先食埋最後一口飯~

swimming:
1.好多蟲呀........有類似曱x既野,叫佢搞掂,又搵左好耐都未有人囉,之後黎左都走左啦...吹漲~佢地之後又見到蟬及飛蟻.....
2.swim左1800米,不過....未夠2小時就食左野....功敗垂成~個swimming pool得25米,不過都幾闊~
3.大玩水戰....哈哈~~大細ryan,大佛係攻擊者,cyrena,我係受害者....有時我都有幫拖~有一次我swim話對面,think住swim下,點知大細ryan swim左過黎,聯合攻擊我,我仲被迫埋死角~我即刻求救,cyrena,emily,sandy都swim左過黎,之後我即走.....哈哈哈~~之後cyrena話我走左,唔理佢,不過我之後都去救cyrena,響細ryan同cyrena中間swim過,推開cyrena,阻隔細ryan既攻擊,點知cyrena推我埋去~之後用自由腳..yeah~~用手真係好累~~大ryan幫手我就捉住佢,等佢唔好再攻擊....哈哈~~
4.大ryan想捉我隻腳,勁驚,好彩我swim得快.....一次爭脫左,一次避開左....好似有一次唔記得帶微鏡~我話俾大ryan知"meet"where唔痛及最痛.....搞到佢紅左~佢之後bath完show俾我睇~(想起,於回校路途上,我又教hong,細ryan,cyrena,不過佢地個個都唔俾我試,而我又遭受恐嚇)
5.魔鬼教練,有emily,細ryan,sandy,我,cecilia~教欣欣,ida,細米~~大家都勁嚴咁對欣欣,要用大脾力,patpat唔准在水面,要有水花......哈哈哈~欣欣慘叫...不過佢係一個好乖既學生,成日話"知道"...不過有時都會頂咀.....話好辛苦及尖叫~
6.細米,因佢怕水,怕唔識換氣,我就同佢微水,之後我同sandy一個托手,一個托腳,點知,細米怕,對手起晒鋼咁,而我同sandy又郁緊,咁佢就好似響池面上奔馳咁~佢好用力呀......之後鬆左d,同埋對我地信任多左,就好些lu~不過都未ok~
7.原本為左令細mi無咁怕水,hong及cyrena提議玩水底猜拳~點知得佢倆玩,hong話cyrena好易win,因佢頭4舖一定係出拳,咁hong就一直出包,cyrena見hong出包,佢就出剪,hong就出拳...哈哈~continue都係咁,即係cyrena無咩用腦..好易俾人估到..哈哈~佢地仲越玩越遠~
8.細ryan,emily教ida既時候,原來d教生員笑佢地,扮佢地,真cheap,無聊又無用.....我初時見多左2個,以為佢地看emily及ida咋~
9.hong無咩點swim呀~仲以為佢因為無微鏡添~幫佢借左emily個個,佢又唔用,因佢地4個男人去左踩水~踩水好累.....
10.hong表演左一次打筋斗,sandy就幫左我一次....不過掉轉左個個感覺真係好驚,同埋入晒水,好辛苦....搞到我面目猙獰~
11.swim完之後又黑左~因晚上都有紫外線~~oh....佢地見到我都覺得我真係黑左好多...yeah~~成身都黑左....家欣就好proud of自己好白,我,欣,emily,cecilia都有對比過~哈哈哈......
12.識swim既都有認真地swim~
13.細ryan下水前好炆....即刻用摩打腳....佢地話佢swim得好快~
14.大家玩得好開心~~hehehe~~不過浸左好耐....抹身時好多.......哈哈~我地幾時再玩過??

打住咁多先,仲有好多~~

>>June 18, 2005 at 5:01:01 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net