寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 5 月 8 日 星期日 【颱風】

SHIT~~今日做咩咁大雨呀....我有做咩發神經著鞋呀...平時都著拖鞋架啦~~搞到我對鞋濕晒要買拖鞋~我地幾隻人仔都著住同一對拖鞋..哈哈哈~~有sarah,冰,iris,phoebe,gigi,我~iris仲話要日日著返黎添~唔知佢講真定講笑~我就著得唔舒服~家欣話都想要呢d拖鞋去camp wor.....反正我都唔like,咁就俾左佢lu~~好慘呀....變左落湯雞.....整個背脊,褲,鞋,袋都濕晒....件衫仲可以扭d水出黎~唉...好坎坷,好狼狽~唉.......

我地今日去左唱k~~ok啦.....落雨影響心情~又無咩歌唱,上星期唱左勒嘛~之後夠鐘佢地都唔走~

因為落雨...影響我心情....唔like雨天,like autumn~雨天好多野都唔做得~夏天又好熱~春天又好濕,冬天又好凍~

今日欣欣拖住我手呀.....呵呵呵~~搞笑~

今日michelle唔知做咩~怪怪的~(佢回左我留言,我知咩事lu)~佢要飲中藥呀(都係佢問我有無聞到有d中藥味我先知...真鈍~!).....中醫叫佢調理身體呀,晚上仲標汗.....個人好虛呀,佢叫大家唔好激佢~~d中藥有咩山楂,妃子,龍眼肉等.....唔知有咩野會撞既呢~我煲湯都要小心d~佢仲book左camp呀....6月17-18日呀.....因為要就我地考埋最後個一科...點知我地21321最遲呀~~呵呵~~開心開心....就埋我地呀....去西貢戶外康樂中心,仲有津貼呀~仲問我d同學join or not~~yeah...yeah....~~michelle又俾cyrena join下年既乘風航......佢都唔係kc既學生啦....哼~講笑~今日michelle去旺角,個頭做treatment....因有甩髮現象~聽日佢請假~~

我仲叫佢去6月23日既唐氏乘風航做義工~佢唔玩得,就咁take care一班人仔都可以勒~有我地出面,又係edmund既,有咩唔得~我地依家好需要大家既幫手,好需要義工呀......好好玩架~今次同佢地一定有好多感受架....真係好"共融"呀~~如果大家有睇鏗鏘集....就好touching架勒~

sandy呀,唔記得date左我去swim~哼~嬲呀~不過咁,落雨都唔會swim既~~算啦,今日都好狼狽....不過我真係好想去swim~

聽日我會同翠怡睇film.....三岔口.....睇6點幾啦~

似乎都係時候溫書勒~

今日winnie po俾人激親呀~~傻婆..唔駛理佢勒~細ryan個頭太金勒....唔係好得....感覺上頭髮好稀疏~受咩刺激呀佢~

今日,其實係我用umbralla fing d水去大angel度架~哈哈哈~timothy食死貓~呵呵~點解成日要話你...檢討下勒~仲有呀,agnes同大angel自己入左mtr train....唔理我地呀...哈哈~~唔好咁話佢地~佢地都係傻下傻下jei...anges話唔reply benny msg,但就係咁reply,傻婆~

似乎都係要問候一下阿雅~唔知佢做services無咪好唔開心....希望大家唔好有誤會,雖然佢咁講都真係有d態度不正確~但我相信佢唔係咁既......我要去理解一下~~

今日celia打黎問候下我,多謝關心~~hehe~~

>>May 9, 2005 at 4:25:00 PM GMT+8


2005 年 5 月 7 日 星期六 【溫暖】

母親節快樂~~

呢2日都STAY左響家......難得難得~~不過開心地2日都有同細佬同埋阿MAY去左SWIM~yeah yeah~不過星期六下午真係好多人.....佢地去swim都識到人架bor~~之後一個識佢地既男人同我talk,不過...太老勒~我同佢都talk左陣,不過之後唔想同佢talk,就走lu,之後都刻意避開~今晚去swim都係即興既..不過無咩人,開心開心......swim得好暢快,但就count唔到swim左幾多~不幸既係阿may lost左隻diamond ring~同佢去左報失,而我同brother都有幫佢搵,不果~之後發現自己可以閉氣游幾下先吸氣,呵~因為搵野嘛~聽日又同sandy放學後swim,yeah~~欣欣讚我勤力~呵呵~~我呀....呢2日都有做50下sit up,同埋20下掌上壓....女仔個款~

今日因要陪mummy佢地飲早茶,如果趕得切就會join唐氏童軍outing...但因大家都太late既關係....算啦~我地已經話飲0700...不過佢地0745先齊~所有gift都係大家姐準備,有花,燕窩chocolate,燕窩,同埋細佬draw既card,佢仲用左玫瑰花瓣整左一朵花,整得似模似樣,good~~家姐用左好多心機包d花....hehe~好靚~mummy同grandmother都好開心~我地仲take左photo~!飲完就散lu~mummy同daddy好恩愛咁拖手.....呵~之後大家back到home,家姐似乎有d花粉敏感定係唔知蚊咬.....之後大家都sleep,而我就同二家姐睇vcd<機場客運站>.....而我都去sleep~~

今日都好大雨,所以佢地行左3分1就stop lu~好早咁返唐氏會,edmund似乎都唔想stop,因d樹都遮到,不過家長話返去咁就順大家意思lu~~國健有同cyrena講早晨......死人cyrena講俾我知激我~話時話,我都好耐無見佢地lu~

今日俾菁菁打沉左我添~其實我係想打俾佢問候下佢,同埋同佢talk下,不過佢唔知,覺得我好奇怪,因平時我好少打俾佢架嘛.....唔打緊啦~之後唔阻佢lu......搵日同佢講返先......因為我又好晦氣咁話:無野勒..........

因為我好悶,都唔知打俾邊個好~又唔好意思成日打俾sandy,cyrena又出左outing~~因為唔知打俾who,又唔知講咩好...咁發左自己一陣嘮叨......扭左一陣計..就走左去sleep~

其實有時都有think up she,不過無出聲擺了~不過有時有d野都唔知講唔講好,哈哈哈~

今日既心靈好平靜~我估係上帝聽左我禱告...已經藉著別人俾左回應我了~好多謝sandy幫我解說了一下~我發覺某d野,我同佢既想法幾類近~唔知一齊做野會點既呢~佢話佢都幾固執架...哈哈哈~

>>May 8, 2005 at 3:37:24 PM GMT+8


2005 年 5 月 6 日 星期五 【酷熱】

原本今日date左sandy去swim,點知大家都唔知醒,好彩佢打一打俾我,否則佢就出左去,因我響home好少開電話,唔係出左去都唔知佢send msg俾我~之後我都太累,無出,頭好重~相約左星期一放學後swim~

無去做service,因我真係有少少病,但我覺得好衰,其實我都可以出去既~但我又去左swim,因見細佬又打黎俾我,算啦,原本都唔太想出去,想sleep下,因都真係病病地~不過病,做下運動都係好,就正正因為我少左做sport,身體唔好~多謝阿魚既問候,我都想下次去cassie既shop食米線~phyllis,細michelle,菁菁,cyrena,michelle,sandy既問候~(有時都唔想打名,怕打漏左有人會唔開心,不過打左又開心d,hehehe~如果真係打漏左,唔該講啦,我有時都係大意左些,唔代表我忽略左你,我無心架~有咩同我講得架勒....唔駛怕wor,你唔講,我有時都真係唔知架,無謂因小小野而搞到大家關係唔好,唔值得,大家成熟勒,大個勒,應該識得處理呢d事情)

睇完michelle既日記,我又打俾佢~因我知佢搵過我,大angel話俾我知,咁因為我飛左返home唔接受無來電既phone~我都有等下佢電話,又唔可以叫成日既~如果真係等,我就唔去swim,不過我都飛返home,睇下佢會否打俾我同埋我都有開返個mobile等下佢打俾我,都有think下why佢唔打俾我,又問下大angel咁~原來佢上上下中大個個有關自閉症等既course,因太悶,又唔係sch offer,係自己interest,想知下,,又見可以自己睇notes,咁就上左一半就走左lu~咁佢自己去左shopping~大家又唔好太擔心,無事既~pinky有時都係一個人shopping,睇戲啦~不過有時唔忍心佢地一個人.....好慘咁~

佢又有好多收獲~哈哈哈~big sales,差唔多50% off呀~抵啦~買左11件野,有d俾蔡生既~哈哈哈~天生女人天性如此~大家唔好見怪~哈哈哈~~

我好明白勒~真架~其實我都係鐘意人地有時明顯地表達,如果唔係我會唔知架嘛~某程度上我都唔like人地收收埋埋,唔知想點~唔好要我估啦,唔該~好苦的,好用神的~原來benny好明白點解我地會咁,因為佢都經歷過,同埋今次佢係局外人,睇得仲清楚,明白~我依家都係,其實有時對佢地我都有厭煩既感覺~究竟佢地想點,叫佢地做返d野~如果佢地真係愛,真係關心,真係錫佢,..唔應該係咁,觀念不正確,做法不正確,心態變了質,不過d人要係咁.....你又真係無乎~你真係關心佢,咪做俾佢睇囉,做咩要靠別人?如果人地咁對你,你又係咪真係得?你可以既話,我都無野好講........真係要做既,就會做,唔會拖下拖下~因為真係想做既事情唔係等有時間先去做,而係安排時間去做~睇下你有無心......dig起心肝~口口聲聲話做,之後又唔做,都有可能質疑你究竟想唔想做~係咪真係想做~

同埋可能關係不健康~唔表達,唔做野,係因為有好多excuse,好多原因,如懶,被動,唔想付出而又想要返d野,怕唔斷尾等~怕唔斷尾咪就正正係唔想付出囉......就真因為初時你都好有熱誠去做,做做下,你又懶,又想坐享其成,見到對方做,自己唔做又好似好衰咁,開始唔係用真心去做,開始關係不健康,觀念不健康,愛變了質,心態變了質,變成壓力~但問題又出響邊呢.......自己又知唔知?自己抑或別人呀?唔好推卸責任~一對戀人....如果唔係因為第三者而分手,都係因為無左愛~唔想再為對方付出,而變得厭倦,關係不健康,愛變了質~

有d人,意識到有問題,唔理唔理,又唔講,問題就越積越大,搞到關係變質,愛變質,思想變質,心態變了質~其實大家係朋友有咩咪講囉....怕咩呢~雖然都唔知點開口,如果你想解決問題,你唔想斷了此關係,就要自己做d野架勒~咁表達都有好多方式~如果個個方法都唔合適,咪用一個比較上好的就可以了,其他不需要理會太多,因重點唔響個d point上~

初時我既觀念似乎都只係因為知道michelle既待人方式係咁,好似為左切合佢所需而咁待佢~其實我覺得對人都應該係咁....只係可能下意識都feel到自己應該咁做,而佢又要求我地咁做,俾佢喚醒左我呢個concept,更關注左呢個concept,咁我就做~其實跟左佢之後,我待人都真係好左,主動左,關心別人既感受多左~咁樣對大家都會好左~

好多時,佢有好多concept都係教緊我地,糾正左我地~有時佢不知不覺俾左壓力我地,係因為想我地真係學到~平時朋友呀,唔會有咁既壓力,係因為大家都唔會好刻意糾正對方,提醒對方~你有幾可教人做人既道理?我以前都無.....只係magic ant時有,之後都有d,可能上緊做社工既軌道,都係想教好人~佢呢個壓力係正面既.......push你去做到~除非你唔想學,想懶~可能正正因為夾雜左社工與朋友既關係,所以就係咁~其實都有好多原因,正正呢d原因都可能係俾自己懶既excuse~

不過如果michelle面對一d唔接受佢呢種方式既人,又或者一d好回執既人又點去處理呢?強硬地改變佢既想法?但有些難度~咁佢又點去prove佢個concept一定正確,真係為人好?因為有時,有d人唔接受,用左好多心機都係咁,我就會問自己咁做是否正確~係咻真係對個個人好?有時我都好confuse而lost左自信心~

有時好多野大家都知點做,只係大家唔去做,懶jei~我覺得依家我唔係唔中立架,我亦都唔係偏幫michelle,唔係討好佢,唔係要話俾佢知我明白佢,而正正我都係咁think~我sure....因當同某人talk既時候,都會有d唔認同佢,問佢一d question~因為我bind michelle既教導既.....如果有d人唔bind,又點既呢?

有時我就係有一d concept揸得唔緊......之後就唔知自己點解要咁做,做黎做乜~同埋呀,我記得個時無講俾蟻仔知我既concept,我既觀念,搞到佢地都唔知點做,無講中point,只係講左一d related既野,搞到佢地好迷惘,什至捉錯用神~如果michelle今次唔係好重點咁講個concept出黎,我都繼續將重點擺錯位~依家d人有時都唔係好醒,一點即明個隻~有時可能都會知個個concept,不過就無留意,就唔記得左囉~搞到我放左響想幫佢地既關係上~

咁我叫佢地有咩都講俾michelle知,唔好收收埋埋,唔好太顧忌,個時我又基於咩而咁講呢?莫非只係因為michelle既方式係咁,我地就要咁做?定係其實我心中都係咁想咋?oh...似乎個時既我都擺錯左,concept錯左,觀念不健康~shit...教壞佢地...俾錯信息佢地~中間人都唔易做~不過,過左去既野,都唔好think咁多,最緊要係之後正確就可以了!不過個時我都真係唔知佢教導大家呢一個concept~只係以為想修好關係~

哈哈哈~~有時我真係太有好奇心,心中有咩都想問~哈哈哈~頭先我問我家姐,佢又like包下花咁,但又唔會俾心機去學,我就問:你咁樣咪好矛盾....like又唔想學~......不過佢話無咩用,同埋又唔係成日用得著,會唔記得~睇書都可以學到既~...咁又係.....佢都唔係無心既~~哈哈~~因佢buy左d花,包俾媽咪and婆婆~佢真係有心.....我就好懶~~我對阿媽都無對michelle咁好,正正因為michelle要我去學,push我去做到,先會咁既jei~唔push我,我又懶~佢都令我反省,起碼依家我對daddy都好d.....會同佢傾下計~

愛除左有體諒,包容....適當既時候都要糾正一下對方既陋習~唔好縱容~俾適當既意見~

有時我都有咁樣窒人,其實有時都係想俾人反省一下,俾佢知道佢自己有時都係咁~

我唔要懶.....我成日都想架啦,都未做到~真係一代不如一代~-->excuse......

唔好錯過既心情,就好似要關心多d,問多d.....唔係只係純粹睇film,好奇咁~有時知多d都係好既~

關係,要俾多d心機,唔懶得~

我地關心佢,愛佢,都唔係只係因為想報答既原因(有咁既concept,唔好既話會變成責任,心態不好)~

關係一有咩唔妥,唔該,停下來,handle左先~

>>May 8, 2005 at 3:40:08 PM GMT+8


2005 年 5 月 5 日 星期四 【酷熱】

尋日訓到成隻豬咁,都聽唔到狂風雷暴.......今日家欣叫我起身,我都訓返~

妹妹唔知尋晚做咩cry呢~~

今日佢地要開會,大佬明請客~你地唔可以咁架,大佬明都有佢既原因,咁都因為benny有搵佢嘛~你地又點可以咁小氣呢~咁我就同左我既同學仔去lunch勒~呵呵呵~

今日同家欣陪左米雪去睇醫生~初步無事,放下心頭大石~近排佢都無咩失眠,不過好似訓極都唔夠咁~無返e-commerce,其實我有上一陣,不過都係抄返今早既notes~michelle都知架~不過佢又真係教得唔好,自己返去睇都得~michelle都擔心我既學業,因想我升到大學~之後去左delifrance~michelle話佢會自閉唔理我地,但唔知點解佢又會回應我地既對話,之後我就叫佢做野先,家欣就話佢想同我地talk,我都知,但係咁bor,佢改唔晒又會炆架勒~哈哈哈~~唔同既人走埋一齊,都會有多方面既ideas,同埋想法,好得意架~咁呀,好快咁做晒野,大家咪一齊去行街,佢咁都有收獲呀,3件衫,1對鞋,呢對鞋係平時估唔到佢會buy架~

哈哈哈~~今日我都批准佢buy野....哈哈哈~~都幾好睇既...我都有俾意見~買2送1bor~抵~佢仲話響中環行街,高貴d bor~~哈哈哈~~之後我就打算同家欣分贓....家欣要d衫,我就要對鞋~哈哈哈~今日3個小朋友響度行街,都幾搞笑~michelle有打俾細ryan問候,因佢病左呀,細ryan又突登搵michelle....我同家欣既反應係....嗯~~其實係話細ryan乖...做得好~解鈴還須繫鈴人.....咁我又放心d~

有時做左都唔知對or not~不過咁,我都唔知我講既野,有無令michelle deep thinking呀~我一廂情願地覺得有,唔敢問呀~哈哈~都有dd影響掛~起碼michelle都有打俾細ryan嘛~大家又退左一步,無咁固執....都係好既~呵呵呵~~所以有時有咩想法,都係表達左好d~不過形式可以不用太直,可以soft d~哈哈哈~~因為唔想累積,之後變得負面~人就係咁,口不對心,麻麻煩煩,唔講又唔得,講左又要嬲,又要tum返~不過咁...對人,唔可以懶~要積極進取d.....唔理唔理唔講唔講...人地又點知你點think~見你唔理,火熱既心都會無....都費事理你~都係要溝通個關係先會好d~

我亂?因為諗既時候,discuss既時候,都會扯到好遠,只要去返個topic就可~有衍生既topic記低,之後先discuss會好一點~

我confuse,搵唔到answer,都係因為唔知自己咁講,對不對~唔知自己是否中立~因為各人都有自己既point,聽下聽下,呢個又有道理,個個又有~搞到我都唔知想點~於是就會以自己個一套黎think~之後又根據自己既point問下大家問題~不過咁,對與錯,都無一定既answer~希望唔同既人表達唔同既野,大家會think多d,得到共識,得到平衡點~好似沉船的抉擇呢一個game所帶出既信息,win-win雙贏既局面~因為大家睇既野都唔同,價值觀唔同,argue都無意思,唔好太固執,大家都退後一步,去接受,咁就達成共識~對與錯.....又係咪咁重要呢?俾你argue贏左,又點呢?你會唔會又輸左其他野?

哈哈哈~~似乎我都轉牛角尖~多謝sandy~有時think得太多,唔係唔好,好似無咩用咁,因為有d野都唔關我事~我都幫唔到幾多~所以.....至於大家唔同既朋友,關心之論點,都係大家平心靜氣去talk啦~至於大家之後既關係,咁就要靠大家自己努力,睇下自己想點~有d野無謂強求~唔想咁,都無計,傷心,失望都無計~無奈既事~

>>May 7, 2005 at 7:17:42 AM GMT+8


2005 年 5 月 4 日 星期三 【雷雨】

今日去左睇<童行歲月>,好睇,掂~unexpected~好笑,好感動~人細鬼大,當佢地做左d大人既事,好似攬下女仔咁...我地就會"哇哇"聲~其實今日既我都有好多野think,好confuse,價值觀失左重心,好唔開心,情緒有d失落,所以都有喊~響佢地既面前,我都忍得好辛苦~

今日phyllis打俾我,好開心~hehehe~~乖,抵錫~佢去睇FIR concert,無興趣..呵~cyrena卻好興奮~我唔講俾佢知phyllis去邊,我叫佢自己打俾佢~

繼上次留言事件~今日又有一件信件事件~不過....亦因為咁,知道多左米雪既事~有時都唔知好定唔好~哈哈哈~~不過咁,有d野太密集都唔係一件好事,因為都會傷害我倆既感情~有d...我死先既感覺~表達得太多野勒~

反省,內疚~原來自己唔識得關心人,有好多野我都唔識得問~以為無事.....點知.....又係"以為"..唉~仲有,我雖然好想挽救佢地既關係,挽救既同時,無響佢個位度睇,無去真真切切咁想佢,考慮佢,關心佢~好失敗~我響度think原因,我估呢一代既人都係唔識去關心人,好冷漠,好被動,好懶~不過依家知道我做少左d咩,問少左d咩,自己亦都會注意一下~sandy話"經一事,長一智"~

米雪成日話我唔明白佢~其實,我明白,只係與佢既想法不同~點解我會咁寫...咁我覺得係因為自己都有自己既一套睇法~同埋我承認為佢地講好說話,同埋好似好唔公平咁企左響佢地個邊而無響michelle既立場睇下,因為我唔想見到佢地咁~其實我應該客觀地2面睇~或者我都無咩人搵,人地對我唔好,我都唔太介意,因為我覺得好正常,對我好,好似一個bonus,我好似好簡單咁,做少少野都令我開心~其實可能佢地做左d對我好好既野,只係我依家呢一刻唔記得,或者唔多留意~不過可能好多野都相輔相成,你點對人,人點對你~不過,我對人好差咩?我都好想有人可以好為我......不過咁,人地做少少,總會想人地再做多d,因人有無窮盡既慾望~

不過咁,米雪又講得對~佢地又真係做左幾多?連我地都數唔到好多~點解你要求對方咁對你,你自己又唔可以咁樣對返人?唔可以調返轉黎think?點解咁唔公平?michelle唔係一個幼稚既人,佢知道人地幾時係關心,幾時係真誠待佢,人地點對佢,佢點對返人,佢會回應人地對佢既愛,佢會珍惜!不過咁.....世事都好難公平~但係,都係想話俾佢地知,佢地咁對人係唔o岩架~係錯架~其實大家都應該識得分辨幾時係待人好,咩係待人好既~有時我自己做左一d野,我都覺得自己衰,好似不耐煩地答daddy咁~因為咁樣太自私勒,無為別人設想,無考慮別人既感受~

唔好逃避,要面對錯,做人唔應該有愧,要無愧於心~想想下,似乎又真係無講錯~有時都覺得有人做得不好,不過又無話佢,包容佢,只係諒解,無糾正~不過咁,可能因為重點無放到jei,咁都唔想踩多一腳~所以都只係想好既一邊~人誰無過?不過咁,有好多事都可以原諒,不過人容忍係有限度架,唔好太過份~

其實我都覺得,對人應該要好,除非個個人真係好衰啦~我依家think think下~似乎有d想法唔太正面~好似我對michelle咁,我對佢好,突然之間有一個諗頭,點解我對佢咁好?係咪有咩機心.....突然就confuse,突然有種感覺係奉承~其實只係因為佢對我好,佢令我轉變,佢令我發揮自己,佢教導左我好多野~點解我突然多疑起來?將問題簡單複雜化?做咩突然觀念不正確,咁負面?我對佢好,係應份既,佢對我好差咩?唔係呀,雖然....有一次我唔開心,想佢答我問題,佢無咩理我,但因當時佢都發生左一d事先會咁....而自己其實又唔係對佢好得去邊~(睇完佢既日記,更加自愧不如)仲有呀,不止對佢,對朋友好都係應份架~.....過得自己過得人~做人唔可以忘本,一日有恩,一世都有,還唔晒,計唔盡~

壓力?好累??其實係咪因為自己觀念不正確?自己唔想付出?點解當初又對佢咁好?依家又點解會咁~有無想過?係咪真係對方有問題,定係自己既問題?咁就不得而之~自己心裡應該有answer~

朋友既關係,要大家一齊踏出一步,要有所成長,大家都要付出~唔搵一日,知少d野,咁就疏返d~咁又係wor,我依家都同michelle佢地close d,因成日見,但joanjoan佢地有時都疏左~唔代表唔係fd,但相比之下,都係有d唔同,雖然見返面都係有好多野講,感覺好好~

pinky話,保護自己,通常心裡都係否認先~.......哈哈哈~~之前既test唔認同自己protect自己,但後來都發覺自己係咁樣,先理解到test中protect呢個字~唔同人對唔如野都有唔同詮釋,不過咁,只要係理解左人地既詮釋,再細想,即代入左,咁就有唔同既睇法~好神奇架~好似份數相加咁,4份1加5份1,我地都要將份子融合自計到數啦,否則計極都唔掂,咀同鼻argue~唔肯去接受,唔肯用對方既角度睇,我覺得係自私既~用對方既角度睇,唔代表要去認同,但係咁樣,大家會更體諒對方,咁大家又會一齊放低一d執著,咁關係又好一點~

我confuse,我搵到reason,係因為我唔知咁做對不對,(我幫佢地,又話下michelle),朋友係咩~愛又係咩~我諗唔通.....其實我只係一時亂左jei~無野既,同埋擔心我同米雪既關係~愛既defination,朋友既defination無定既,不過我既defination並無因此而亂左,而改變~不過咁.....sandy又問左我一條問題...依家我既想法係咪又真係客觀,定係只係受左michelle既影響?噢.......我都答唔到~!不過又有客觀既事實証明~但係又,michelle好既定義又高左d~但係....嗯,又好似唔係,好似只係我地將佢複雜化~唔知呀....因為好多因素我都唔知呀~其實我地又對佢有要求既~佢話佢對有期望既人係會主動d bor~

呀....可唔可以簡單d~做咩大家都搞到咁複雜?不如我地反省左自己先,咁樣會唔會好d???我地唔好去話人先....太固執都無好處~太有性格都唔係咁好~我地唔反省自己,而又要求別人,似乎又有d過份~對嘛?自己唔對別人講自己既野,自己對別人既感受,又似乎唔係好關別人事,而係自己問題~你自己驚咋嘛....,你唔講又點知呢~雖然講左,有人會好激動,勞氣,什至反駁....但如果你想佢好,點解唔講?

我想一個人好,我會有勇氣地同個個人講,就算因為咁樣而絕交都在所不惜,如果真係因為咁而無朋友做....咁呢一類朋友做黎都無意思~起碼都俾佢知道有咩問題,點解我會咁think,朋友唔係應該信任,體諒架咩~唔通我會害佢?我講得就應該有我既道理,唔細想就嬲.....似乎都真係有點兒那個~我亦都相信佢總有一天會明白~為朋友好....有時都要狠心一點~michelle似乎每時每刻都勇於教導人~that's why之前我post左<狠心愛我>呢首歌~佢講既野未嘗無道理,大家其實應該細想....可能有人覺得不對.....有人唔認同,唔緊要,可以接受左先.....作為參考,無害架~不如退後一步再睇下....

有時michelle講既野真係無錯架~但係.....我又覺得應該謙虛一點~

我confuse,thinking,其實係回想緊大家既每一句說話~why會咁講....個pt又係咩~

有時我講自己既想法前,我都想search下大家既想法,我先會問大家問題~因為我怕自己既想法太主觀~

響呢篇日記裡面....由簡單去到複雜,又由複雜去到簡單~人都真係......大家各執唔同既價值觀..對對錯錯無從"溪"考.....其實重點在於你點做~你想點.....有個目標....如:愛與恨都係一念之間....~好似我同阿成咁,佢唔like我發脾氣,但我咁係有原因,佢唔聽我仲炆,呢個係我同佢既死結,各執一詞,如果當中無寬容,無體諒,無愛,無共識.....就會因而完結~大家太固執,太堅持,太自我,都解決唔到事情~

事情...有時都係一件一件黎搞.....否則會錯綜複雜..越搞越亂,沒完沒了~個point都唔知去左邊~自己都loss左~哈哈哈~我會架~

有時我既想法都係一廂情願~唔止我....唔溝通又點知呢~無人要你就阿b,你以為係ja ma~咁講真,係人都想架啦....又唔止阿b想,做咩要針對阿b??...咁又係bor~.....講講下,又唔知think到去邊~我幾時think呢d野可以organise一點~我既問題又出在那裡?可能我係一個雙子座.....一個point起,又被另一邊推翻咁掛~

總而言之,我應該無事勒~

>>May 6, 2005 at 7:19:27 PM GMT+8


2005 年 5 月 3 日 星期二 【乍寒還暖】

今日day off~

阿may幫我煲左羅宋湯返去~hehe~~正~下次我一定要自己煲~大angel就有紫米露,my favour~正~

今日收到michelle既card,好開心~同埋file~豬豬,我好鐘意~agnes好勁,估中晒大家鐘意邊個~張card有我個名....好special~佢寫既野,我都好俾心機去咀嚼,所以rehearsal既時候都發呆~因好多野think,又見到有人既炆樣,有d擔心~不過我都有留意佢既既rehearsal,俾返一d意見~似乎有d人敏感左d,我唔係黑面,我唔係因佢地而發呆~不過我連想向佢地explain既動力都無,無可否認,有時真係唔想對住佢地~不過celia問我咩事,我又無answer,係我不對~

我記得michelle講過,如果你無做錯,你做得好好,你係唔會內心有愧,唔會心虛,之後拿屎上身(原諒我既粗魯)~~呢個 topic好值得深思,究竟係唔係呢~

對呀~雖然有d野唔關我事,我都會為佢地做一d野,為michelle而勞心,因為我唔想見到佢地咁,見到佢地咁我會心痛,我會覺得遺憾,我會傷心~點解要搞成咁......??

差d打錯野,因為短時間內發生左好多事,搞到時間錯亂添~哈哈哈~今日叫左大佛教我做database既tutor~yeah~

知道michelle有d唔開心~佢同我講呀....問佢去drink or not,又話唔去lu~有時都唔知係咪口不對心~不過咁,問多幾次,firm下,會好d~夜晚其實想打俾佢,問佢咩事~想又唔做..唉~

今日michelle去jogging下,大angel,agnes都有去~哈哈哈~

tired地2000訓左,23xx,joanjoan打俾我~因為我date左佢出去~我地去左marco bistro,就係佢地之前去朱古力火鍋個度~食左一d野,又talk下咁,好開心~哈哈哈~其實初時有d唔想去,因為好累,第二日又要返0830~上次推左佢,都有d內疚~原來對住唔同人,都會相應地做唔同既野~joanjoan話俾我知架~開心既係,見到佢成長左,handle到人事問題,handle及想法俾上一次好~正面左.....易接受左~佢話我唔掛住佢,有d唔開心~hehehe~傾到1點幾就走lu......

我無咩訓......只係0700時訓左幾個字,之後起身返學~因為我寫下信,好乖地又想做下功課,(點知返到去先知佢地無咩人做,miss又問我有無幫michelle手,我話無,佢話咁就o岩勒,專心返,因佢見我無咩返tutor,成績都可以接受,因佢話返tutor與成績成正比,但我就成反比,不過我都唔想成日走佢堂,加上我上堂做個題Q4,識做呀,叻叻......有成功感,又想努力d),之後又打下日記咁啦~

之後daddy入我房,俾money我,問我係咪溫書,我唔係呀.....用左不耐煩既語氣答佢....唔o岩呀~

好耐都未try過唔sleep~想起菁菁,佢以前每星期都有一日唔sleep,我又要學佢.....哈哈哈~~唔知佢依家會唔會咁做lu~佢話我傻,因為佢都係星期六先會咁做~

阿葛今日入左黎023坐,俾michelle潤左一句:咦,好耐無見你bor~........咁又係,呢個死仔唔知做緊乜~

今日阿倫....哈哈哈~俾我地迫左佢幫手釘board~佢個傻佬,整傷左又唔俾人睇,成日話無事無事~男人......真係被佢激死~佢條友仔....串串鬨咁,真係找死~哈哈哈~飛左個髮,型仔左bor~~

阿魚.....哈哈~~今日響度發嘮叨.....講左希望佢會開心d~阿倫就慘d,係咁俾佢打.....好似真係好痛咁~都開心佢肯講咩事......乖,唔好嬲~~做咩為呢d人咁炆~做咩咁在意佢呢?

>>May 7, 2005 at 5:48:19 AM GMT+8


2005 年 5 月 2 日 星期一 【清涼】

今日唔該晒家欣叫我起身~yeah...真好~佢地問我點解咁早,咪因為有家欣囉~

不過都係好tired~努力地上完taxation,見到hong及菁菁....哈哈~~大家擾攘一下先~好耐無搵winnie同埋hong~間唔中都有同winnie talk下~開心既係,佢雖然都係話講黎講去都係個d,都唔想再同人講,覺得好煩,但係,同佢講下講下,佢都有同我講,開心~其實,我覺得講左出黎會好一點~雖然黎黎去去都係個d問題,不過都願意同你分享~哈哈~~phyllis,其實你都係,雖然你同alex黎黎去去都係個d,不過你都係需要搵人傾訴既~不過我成日潑人冷水咁...不過我會注意一下~太直....

winnie,似乎你又有野煩~我就最鐘意自尋煩惱.....我就要聽下你傾訴~

今日michelle無返,因為佢拎左假,無咩特別,因為佢有有太多假未放.....上dda send左sms俾佢,佢就打俾我~dda都講左d long Q,所以之後聽唔聽都無咩所謂~反正都聽唔明佢講乜~我就同左佢talk一陣~解答左我好多心中既疑問,good~哈哈哈~~不過佢有一樣野未答我~佢仲話自己好乖,0830就起左身~車....我夠係lor~原本今晚去同佢地dinner,不過有急call,所以唔去得~哈哈~唔好扁咀,乖~

今日帶左bread,叫左cyrena,細米買野返黎同我食~仲有細angel~之後仲見到東東,annie~好熱呀~今日有唔同院校既舞蹈表演,好正咁.....睇左少少咋~好想睇.....好正~唔知做咩唔見左個mc~原來佢地話仲有大佛搞音響,我都唔見佢呀~有一part係一班女仔著tube top跳呀.......wow~~

牛奶佢自己唔爭取咋嘛,關我地咩事~我俾左機會佢架勒,佢唔問,我做咩要答咁多bor~michelle話我狡猾呀~咁係o丫嘛~咁佢用自己既方式對我地,咁我地咪用返我地既方式對佢囉,有時仲要以其人之道還以其人之身添呀~等佢知我地唔係好恰~我地用自己認為適合既方式對佢咪得囉,有時唔駛對佢咁好架~對佢太好,其實等於害左佢~咪由得佢自己發下脾氣囉~咁大個人,自己識諗啦~

今日呆呆的~一來有野think,我想organise一下我自己,檢討一下自己對朋友既方式~remind下自己,顧下別人既感受~又remind一下自己你地既野,怕唔記得左你地既野,你地會唔開心,以為我無擺你地上心~只係有時我粗心大意...希望大家體諒~再think下你地每一個.....依家既我EQ高左,因為我反省左一輪,會好一點~所以短時間內ok~依家既我會soft d~

今日上完costing就走lu~因為突然收到妹妹phone,老豆話要今晚落shop陪表姐,表姐夫食dinner~哎~人地落到黎,無理由唔招呼下既~尋日又因為太累,對佢冷淡左d,因為其實我都唔多鐘意無咩預備突然造訪~又想起michelle星期六時,因無預左我地搵佢,搞到佢唔理我地,佢自己炆既感受~哈哈~我都係咁架~我表姐都同我講唔好意思~返到home訓左一陣...就起身去舖頭~好多野食,食唔晒呀~

細佬就12歲勒,好無用呀~激死~男仔黎架,執少少野都執唔到,怕油所以怕整爛wor~俾左d野佢拎,問佢d野響邊又唔知.....咁大個人,管理d野都管唔好,唔通成日要阿may響身邊咩~話佢,阿媽又干涉...唉~咁寵佢.....不過佢對得佢少,唔知苦況,同埋都係自己生既,難怪既~大家姐,有好多事都唔係絕對架~唔係你話好就好.....有d野你話唔會jei,咁就到時先知勒~到時唔好俾我窒到你呀~同埋你覺得好既野,人地未必領情架~唔好一廂情願~同埋要理埋人地既感受,唔係自己對晒架~

之後back home左一陣,睇下tv~就出左mk~因大家姐,表姐,表姐夫去睇dv~經過mk,打俾michelle睇下佢點,不過佢無聽呀~打左2次.....可能佢talk緊phone wor~打俾sandy,sandy叫我再打俾佢....不過我見又無咩特別事,就無再打lu~sandy話佢唔會話俾michelle知我打搵過michelle,得啦,你講得既,我信~sandy有時佢都幾堅持架~之後等埋二家姐同埋朋友仔,就一齊上去樓上shop buy dv,阻住人地收工~哈哈~個sales好搞笑....之後一行人去石磨坊食dessert~yeah,正~肥死~之後教左表姐佢地take mtr就上左佢地既hotel坐左一陣就走lu~

今日就有心情去款待表姐佢地,yeah~問下點求婚呀,傾下計咁,感覺良好~不過無咩求婚,表姐就覺得自己好慘~哈哈~就咁簽個字咋~表姐夫執到勒~哈哈~其實表姐大我3年咋~佢1980架,就咁就嫁左出去lu~25歲?咪同cyrena既ideal結婚年齡好吻合?哈哈哈~~不過佢地拍左差唔多9年拖lu~依家係教師又係學生~佢老公都幾叻仔~佢地都幾捨得,用自己2個月既人工去buy左dv~~家姐話咁大筆錢,都係會think下先wor~

大家姐今日high high地,傻左~好唔冷靜,佢話因為大家太靜wor~咁都唔駛做到咁既.....可以得體d~好似好風騷咁,一陣嚇親人地就唔係咁好啦~sales又撩~唉.....哈哈哈~~不過我又同佢玩wor~哈哈哈~傻婆表姐又笑到合不攏咀~大家姐既朋友話佢唔似家中排行最大wor~之後佢就話如果佢地見到我,可能話我似d~不過我都係覺得自己似排中間~平息糾紛~擺平誤會~大家姐都有佢做大既特質,處事小心,承擔家庭~有做大既感覺~雖然佢大小姐脾氣,不過我地成家人既脾氣同埋咀硬都係一樣既~我地家庭之特質~..不過大家姐有時都好依賴我,咩野都俾我保管......oh~~

>>May 4, 2005 at 9:43:43 PM GMT+8


2005 年 5 月 1 日 星期日 【清涼】

今日date左1b既同學仔去ride bicycle~有sarah,翠怡,iris同埋我~不過由於太貴,又熱,大家選擇左去沙田唱k~michelle佢地話早知應該一齊入去ride,佢地壓價到$10咋,真抵,空氣又好,風景又靚~sarah既媽媽都話我地應該搭車入去.....去左唔好掃興嘛~不過好熱,大家都唔想郁~

不過沙田唱k既green box服務態度好差...唉,唔休做都唔應該咁~激死左我~不過1b既活動忠實fans都係我,iris同埋sarah架咋~算啦~不過phyllis同菁菁今次唔好都有理由既~無架,依家我既政策係,叫左去就去....唔去就算,最緊要發起人去到就ok~因為咁多人好難就,就就下都唔駛去lu~好衰??都唔係架,係咪我有心叫你啦~雖然你推我幾次,都會動搖,睇下叫唔叫,不過盡可能我都叫既~被忽略既幾難受架~

好開心呀....同佢地一班pc都熟左~咩都講一餐哈哈哈~~所以我無咁拘謹~其實,初初唔識我就會好被動,內歛~因為我要觀察下大家,睇下要點同大家相處,又聽下大家講咩,我識既先會插咀,不過都好少~我怕講錯野,及太熱情都會嚇親人~如果熟左,我就會不拘小節,毫不客氣,主動.....露出本性,不過咁,我都係會同大家慢慢講下野先,之後先會同大家玩得放d~因為俾大家清楚一下我份人先~我怕被人誤會~熟既過程又係點?....就係....因為我份人貪玩,人地去玩,唔太熟既我都會join,我又唔怕悶既....唔知點解,哈哈,我又夠膽先死,呵~咁出多一兩次.....咁就ok架勒~如果個班人唔係原先一group既更易啦,求其撩一個人talk就可了~咁就會變左孖公仔,除非之後又同其他人熟就可能會有唔同既人~

hehe!佢地個個都晒都紅晒,我話我都想晒朱古力,欣欣就話係晒士多啤梨(紅晒嘛)..無野講~佢又叫我陪佢去toilet...呵呵~~好似自己人咁~~呵呵~~開心~cecilia都係咁發顛啦........因為佢返工,少左見佢,每次見佢,佢都有好多野講,我都幾開心,因為大家咩都傾~呵呵~~sandy,pinky不在話下啦~大ryan都係咁啦,成日窒我咁啦,不過我依家會反擊咁解之嘛~蔡生就係咁度我啦,話俾我知有幾肥....找死~係架勒,我拍馬都追唔上佢咁fit~有時都唔知點駁返佢~細ryan好搞笑....不在狀態咁,叫錯人幾次勒,sandy講野又望住我,雖然sandy響我旁邊jei,我唔會阻左佢視線嘛~菁菁都有傾下計~仲有呀,我去到都未落隔,仲有唱k食既鰻魚飯味.....不過我唔駛燒都有得食,呵呵~癡飲癡食~出聲就得架勒,我唔會同佢地客氣既~我唔會蝕既,我點都會食夠先出返去~

蔡生明明訓左,被人吵醒又話無訓著~呵呵~~平常心.....明白既,好多野我地都control唔到~不過咁bor,我平常心就會變得粗心大意......有時認真d,緊張d,都係怕有時唔記得左....少左搵對方架~同埋唔同人都有唔同既相處方式嘛.....你知啦,唔同人又有唔同既嗜好,唔記得左,都唔係咁好既~用返我自己方式,都好既,因為一般而言,我既方式,我自己覺得無咩問題,因為我都較主動,又多野講嘛,同佢我都唔理咁多,都突破左既~不過咁,始終有d唔同,佢唔會同我無野講都hold住個phone架嘛~可能年紀問題,唔同年紀,睇野都會唔同架,因有唔同經歷~

佢地一見到我,就話我今日無做運動,要我自己租車去踩,傻傻地架~仲叫我租埋佢地個份,陪我踩都得~哈哈哈~~一黎到,無即刻叫米雪添.....呵呵~~死左~hehe,無野既~不過無叫佢,都唔係咁好,我覺得~

哎呀,有時我講野都真係太直接,會hurt親人~sandy話識我既人知我無惡意,但有d人就唔知點睇我~咁又係既~好似<學警雄心>既吳卓羲咁,真係俾佢激死,咁幼稚,唔成熟,又無聊,都唔知佢幾時變返好~其實個main point唔係數佢,而係有時佢講野太直,hurt到人.......雖然有時都真係要直話直說...不過都要考慮下別人既感受既,唔係人人承受到~好似佢既好友阿強咁,講野都唔駛咁講既,佢又expain why佢咁講,又唔証明俾佢睇,又唔講得soft d,仲話阿強照下塊鏡,係人都hurt啦~咁樣講野都得既?咁我都會注意既,我都識得睇人眉頭眼額既,我都識做既,放心~不過...咩都有好有唔好啦~hurt到人bor.....不過都係會熟d我先出聲~因為我都好怕唔知d人點想我~雖然有時我都有自己性格,唔理人~~

我同cyrena有協議,大家結伴減肥,互相提醒~呢一個月就戒snacks~互相report,互相督促~睇下一個月後會有咩加~咁我又去下swim(不過近期補課要0830,早上都好難就到去swim),仲要同michelle佢地去做gym呀~我好似一次都未做過~不過係時候勒........

近期太放個心響michelle身上,依家好左d,我都係時候抽一抽身,睇下自己既學業lu~其實我每做一件事都會好專注,真係可以放棄好多野~因為我真係好重視我既朋友,你地有咩事,我都會義不容辭~咁當然又因為....我暫時未有牽制~咁有d野我都識衡量一下既.....不用擔心~我咁大個人,如果我選擇得既,我會承受結果,咁當然有時兩全其美就最好咁解之嘛~

今日好累都同左sandy & cyrena talk phone~我仲嘈cyrena做咩唔打俾我~哼~不過其實好多野,我嘈過就算,不過唔代表我唔記得架~只係想話俾你知,我有咩感覺jei,我有咩想法,不過如果做左就更好啦~哈哈哈~~無人唔想架~正常既~

不過我要求我既朋友直率d.....朋友嘛,無計既~.........邊有得計,多餘~

>>May 3, 2005 at 6:07:27 PM GMT+8


2005 年 4 月 30 日 星期六 【清涼】

今日stay響home,無野做,就執下房~michelle奇怪我唔出街~其實平時我只係做義工先出,同埋好少人date我出街呀~一係就join左school既program~不過原本今日dennis話叫我同cyrena陪佢入南丫島,又唔打黎,算~

好肥呀我~我要決心,今次好堅定~今日做左body磨沙,一來係for聽日bicycle時晒得靚d,二來減下手臂~今日好叻地無食snack~尋晚想食ice-cream,都忍到~cyrena都係呀,佢個肚越來越勁,慘不忍睹~可以"浪"住勒~

原來尋日michelle係因為無date我地,無預左我地出黎,搞到無咩理我地,佢自己炆咋~安心d~

有時都真係唔好think咁多,不過我就係咁既人,算啦,改不了,control唔到....不過我卻有另一個性格補救,就係好快settle,自己既理智,易想通,及會主動,直接咁去問(雖然有時都支支吾吾咁),不過如果係短時間,我都會咩都唔理咁問.....哈哈哈~~有時想得多d,都係好既......

乜我觀察力真係唔夠?定係我無心去理先注意唔到?有時d野我知架,不過ignore唔理之嘛~

對住magic ant既人仔,定係....simple d?唔需要動氣,唔需要太著緊佢地咪得囉,咁會唔會好d??唔需要特別嬲,簡簡單單,唔需太介懷,對自己又好d,嬲會殺死好多細胞,如果想去街,又想起佢地咪date囉~佢地去就去,唔去就算囉~有時,我都衰在太著緊~自己又唔開心,有咩為?突然想起michelle,咁又係既,michelle應該對自己好d~~hehe,我地唔錫佢,唔緊張佢,又點會咁重視佢既說話,對佢所講既野有咁多反應?....不過我依家對蟻仔冷卻了好多,今日phyllis講左一樣野俾我知,我都無嬲lu~

其實如果我無咩反應,唔講野,連罵都唔想罵,都唔想解釋,唔想講咁多.......個個人先至係最死得~

NUMBER 3 WOMAN 3號女郎
(出生於每月3日的女性;擁有3號的特質,是12、21、30號女郎的姐妹)

★ 這就是你的她

對某些女人來說,她們認為只要眼睛能看到的東西才算是真的。但是,我們這位親愛的3號女郎卻與眾不同 ;她認為只要是腦子能想像得到的東西都是真的!

她對生命充滿好奇和希望,也正是她對任何事都抱著極大窺探的心。對她來說,天下沒有不可能的事。她的個性就像一道璨爛的陽光一樣,好像所有悲慘的事都與她無關。

我的3號女性朋友們,幾乎都不太容易生病。原因很簡單,倒不是她們有無敵鐵金剛的身體,而是她們玩都來不及了,哪有時間生病呢? 生命之於她,就是個表演的大舞臺。她最愛掛在嘴上的一句話就是:「沒時間啦,沒時間啦!」 當然沒時間呀! 她不但要參加今晚的 party,同一段時間又怕錯過了朋友邀約的一場音樂會,中場時間還不忘打幾通電話約另一批朋友明日喝下午茶。。。。  這樣緊湊的行程,一天四十八小時也不夠她用呢!躺在床上只是浪費時間而已,她是絕對不會錯過任何社交活動的。

說也奇怪,我們這位3號小姐就像是個飽脹的充氣包,永遠有洩不完的氣。 她不但自己充滿朝氣,也給周圍的人許多驚喜。 對她來說,每一天都是新的一天,每一刻都可能變化出五言六色的生命火花來。

★ 她的情人

活動力強的3號女郎,喜歡與一大堆人在一塊兒,朋友是她生活的唯他命。 她需要藉著不斷的社交活動,才能將天生的聰明、詼諧和生動的想像力發揮的淋漓盡致。

她有這麼多事要做,有這麼多得地方要去探險,有這麼多未知的事等著去發現。。。。。。太多太多東西裝在她的腦袋裡頭。 如果伴侶不懂她對生命這方面的渴望和追求,她會感到挫敗無比。因為,戀愛的對象必須也是她的玩伴!

和她在一起,你總是沒有插話的份兒,她滔滔不絕的說著好玩的事,你也不知不覺上了聽話的癮。奇怪的是,竟然沒有人說她是個大嘴,因為她說得實在太有趣了。也難怪,只要她在的場合,歡樂的氣氛永遠都不會降溫。

3號的她最喜歡有高超幽默感,並具有藝術才華的男人。不過男人可得小心點,因為鬼靈精如3號女郎,很容易抓狂,也很會逼人發瘋喔!

★ 追求有絕招

懲罰3號女郎最棒的一招,就是在她手中放著一只不准打開的盒子。 你可知道,這對她來說,無疑是個酷刑。明明需要用溫火去燉補的一鍋雞湯,若將這項工作交給她的話,恐怕雞沒煮熟,鍋早就給砸了;她實在忍不住好奇,一定會將鍋蓋掀起百次,就為了看看裡頭變成什麼樣兒!

相對的,聰明如你呀!你當知道,該如何讓妳心怡已久的3號女生繼續對你產生興趣了吧!對了,就是不斷地製造新奇的事情。如果你實在沒那麼多的精力大動作,不妨嚐試用點別的花招在日常生活上,比如在咖啡裡頭加個蛋黃,然後丟給她去研究研究到底會有什麼結果之類的事。她會有興趣,同時又會感到好玩。

而且,肯定百分之百會等著你丟給她更多更好玩的新鮮事兒。

睇下你自己啦

>>May 1, 2005 at 4:45:24 PM GMT+8


2005 年 4 月 29 日 星期五 【雨】

今日起唔到身同大家食早餐,唔好意思,好累~

今日program好順利,好安全,安排得好好,有清晰既指示,做得好好,好細致,又去concern一下其他人既情況,good~只係秉琦實在太活躍......哈哈哈~~不過我都control到~不過都有大家既幫忙~大家今日辛苦了~

似乎magic ant方向未明朗,要問一下,及講一下我既來年方向~

今日做左第一次,就係響乜都唔知,只係知佢響tst,又無contact既情況下尋人,好彩,與agnes一起找到她(我地不知幾緊張,又將個mobile hold響手中,怕再聽唔到,2個慌失失既傻婆)~開心....因我有為此禱告~嗯!感恩.....係咪嬲左我多管閒事?嬲左我無聽你既電話?唔試飲我地d野,係咪唔想同我地咁親近?表面上好似無咩野咁....但我唔知....我知你有履行你既承諾,我亦都守信用,無爆個secret~

一切隨緣,可能有緣無份,我失望,我唔想去強求,我想要d咩都講左~唔值得,無動力,我要保護自己,我唔要再為你地放低自己,抓爛面.....(magic ant)......傷人傷己(晦氣說話,心又不安)~

今日同左好多人傾計,感覺好好,agnes,家欣,sandy,細ryan,pinky~sorry呀,講左野令pinky同細ryan唔開心~好彩大家都明白,同埋傾左好d啦~了解左大家多左....good~又熟左..開心....一齊經歷~

俾你抖下......係時候保護自己....因受好多傷害,先做到想做既野~退一步,為你想.....你做你認為好既,而又令你快樂既.....不要讓別人既錯誤令你受苦~

大家要互相扶持,不要負面情緒~希望蔡生個句"放心啦,無事既".......會兌現~

物極必反~..........我只係講一d我知既野,令大家唔好有誤解,了解多d,知多d對自己都有好處~唔駛多謝我既,家欣~不過都要有你地既努力,我只係推一推你們罷了....幫了一把...絕大部份都係靠你地自己~我只係做我想做既~唔mind就可以了.....我怕被人話我多事~又怕幫唔到你地~

每個人都有佢背後耐人尋味既故事~~

家欣,細ryan,sandy好搞笑.....搞到我笑到牙骹軟~哈哈哈~又話入左magic ant門下~傻左.....childlike~

phyllis,知道~哈哈~唔好受我影響,想做既去做....唔好大家齊齊灰,咁就可能真係無得救~都係我既見解,我既感受.....我唔想影響你地~(懶偉大咁...我覺得自己係)

大家都係真心既~只係唔同人有唔同既演繹..有唔同原因,望見諒,何不尋找答案?真是太累?抑或....

好多野都係泛指每一人..並非針對....

我係一個好化,個天跌落黎當被蓋既人~

[B.童心指數 50% 開朗率真的大孩子 ]

個性大方的妳,有時候給人一種傻大姊的感覺。(是嘛?你地成日話我搞笑.....哈哈,我都不拘小節既)

妳有著清楚的目標和夢想,滿腦子想著未來和以後,有時候會為了要得到自己想要的東西而變得孩子氣。(都係架....社工~我要有一個自己設計既home~.....我會扭計,發脾氣,惡...咩都黎...都係叫不擇手段...但係正面既...唔係殺人放火違背良心既野)

思緒天馬行空的妳,有時候會脫稿演出,不是出現一些讓人感到啼笑皆非的言論動作,就是像個大孩子一樣鬧點小情緒。(哇哈哈哈......因為想引人注意,想人重視,愛表現)

在人際關係上,妳向來是主動且樂觀的,因此妳的出現,經常能帶給他人希望和快樂。(中晒)

對於本質上可愛或是有趣的人事物,妳都極感興趣。(所以俾人不安定既感覺,但不代表我不專一,我curious.....所以好多野我都半筒水)

不過在這種偶爾天真的特質中,妳仍不失一個身為成年女人應有的理性特質。(對,不關我事既,我都好冷靜咁講道理,務求你醒為止,不過可能你個時並唔係想我講道理,而係想要support,當然,我唔會只做一樣既~對呀....我真係好天真,d計仔好理想......)

妳的童心通常只有在極度快樂或是不滿的狀況下才會展現出來。(唔知呀....發神經,唔理咁多咪咁囉~!)

大家覺得準唔準?我覺得全對~

>>April 30, 2005 at 7:36:32 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net