寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 5 月 26 日 星期四 【溫暖】

cecily(朱古力)生日快樂~

期待左好耐,終於有得打返日記~今日喊唔係傷心,而係感動~

hong,我都希望你快d無事,你係我既朋友仔當然擔心啦,我都想陪你多d,不過你已經有winnie勒嘛~哈哈哈~anyway,hope you will get well soon~

今日既我都係high high地,上taxation遲到,做左我要做既野之後走左過023,因為我要同新同學仔lunch嘛~有bee,wing,乳酪,冰,sarah,家欣,秋,angel~咁之後又有IELTS既pilot test~講起lunch,我就把幾火,事由係我同angel去大家樂霸位,2張table啦,有一個男人你眼望我眼,之後問我係咪要晒,我話係,因我有8個人,咁我以為佢會另搵位置啦,點知佢坐低左,唔係angel話俾我知,我都唔知呀~嬲到我死.....之後佢地黎到,我就係咁講,間接話埋佢,真係好嬲.....男人呀.....我見仲有好多單丁位架,佢唔坐,就係都要同我作對~嬲到死~~人呀....一個大男人恰細路女~不過你無話呀,女人真係好厲害,唔好恰佢地好d~~

test完之後,都ok既,好縱容咁test,因太緊張反而聽唔到,我就令自己冷靜d~test完,見michelle開會,以為023無人就打俾pinky,點知見到benny~我就入去,不過好悶,悶到死.....我就走左上314,想打日記,見到細ryan,點知314應該有小食會,入面又無students,即係唔入得,又無帶學生証,諗住走返去023,think起pinky響250,我就打俾cyrena睇下我入唔入得250b~因我真係唔想再坐響023,我好似響呢2年既ive生涯裡面都未試過響campus裡面因悶到發慌而走黎走去,所以我既情緒應該係高漲架~之後細ryan,我,pinky就chat下~cyrena佢地就discussing about exam~做左一樣好核突既野,好彩得cyrena見到~我以為其中一個同學仔係kaki,就從佢後面隊個頭埋去,點知唔係,好彩當事人見唔到jei~呵呵,if not,嚇死佢~

放學就同cyrena,michelle,pinky,細ryan行街~michelle又有收獲lu~呵呵~michelle成日問我想要咩,我諗到勒,swimming suit and glasses~之後michelle同cecilia去意粉屋,佢地好開心咁撐爛檯腳勒~我都想去,無錢~好彩細ryan無去swim,raining cats and dogs~睇完細米日記,令我remind the terms~細米,細angel都同我地一齊行,不過要copy,咁佢地就走lu~

不如我地用另一個角度去think o丫,唔好以討好人既角度去think會否好一點?不如諗下自己咁樣做是否係對既?對得住自己,對得住人?係咪做左之後真係可以咁proud of?定係俾人look down on you?even though u just wanna talk about the truth to your friends,but i think that doesn't suitable for public, as i will feel shame.我大家姐成日都話我妹,會考得2分都好開心,好proud of咁,因為geography拎左d,但其實係好核突既,2分咋wor,唔好拎黎獻醜啦~

同family又talk about lunch事件,之後妹又話今日大雨到差D響TST返唔到黎,佢話唔知點解有UMBRELLA既人響晒有蓋既地方裡面囉~我就話,D人係咁架,佢地無腦架,唔會為人切想架,所以我最憎大雨響街上~如果係我就話佢地,不過妹話因得佢一個人.....串唔到個D人WOR~明白~

我今日睇大家既日記,聽到細米既日記係衝上雲霄既MIDI~令我THINK起好多野,哈哈哈~都係一D傻仔野,想多D人關心既傻仔野~哈哈哈~如我突然話要飛去另一個地方STUDY,叫你地唔好送,但又想你地去送,之後大家一起抱頭痛哭既感動場面~哈哈哈~其實呢幾日,我一聽到或者think起"強"呢一首歌時,我感動到cry~感動在於他們既氣氛,感動在於歌詞之貼切~真係好感動...學警雄心呢一套戲,令我體會良多~因我都係magic ant既主席~而李sir就係一班學警既副教官~我地都係想大家做得好,我地都係為大家好,都想大家passing out~哈哈哈~

[強 by 郭富城]
○ 需跨多少個山 漫漫長路與海
方可真正覓到心裏精彩
需經多少次哀 幾多的障礙賽
才勝利會換來
不知幾番跌到 旁人斜視喝采
很不好過但我衝剌不改
只因心中記緊 當天可敬父親
說信我會精彩
☆ 強人是你 能飛天遁地
其實你了不起
假使你永不說不能做到
強人是你 能頂天立地
如敗倒 再掙起 永沒言死
才是活著的真理
Repeat ○ ☆
曾垂頭萬次 仍抬頭又次
再戰再創這生意義
無忘慈父那 從前留下句子
Repeat ☆

>>May 30, 2005 at 4:02:25 PM GMT+8


2005 年 5 月 25 日 星期三 【溫暖】

kim,冰,生日快樂~~

星期三,四都有swim~yeah~今日放左學之後同emily,sandy一齊去葵盛swim,大家都好努力,我swim左14個~原本pinky話下雨會有好多飛蟻,個pool會好唔乾淨,叫我地唔好去,不過我又想去,就向sandy扭計.....點知俾大佛,pinky,michelle聽到,因大家都響023 lunch,佢地即刻"o"晒咀,原因佢地未見話我咁~~好嗲..又扭計.....我話"咦......我要去呀!~"咁之嘛.......我會係咁架,你地未見過之嘛~

今日present,ok wor,yeah~估唔到我同sarah雙劍合壁,用左2日既時間搞掂written report + presentataion~不過個powerpoint就太brief左d~不過都present得幾好~好滿意,算係咁啦~有時,做個d野其實好快,不過唔做jei~不過如果我唔郁,大家又唔郁,真係死得~冰又唔理唔理咁,angel就叫我地俾野佢做~即係得返我同sarah think,我都想其他人指點我做野,唔駛我think,唔駛我organise呀~好彩有sarah幫手,佢係好肯做野架~佢就sum up~哈哈哈~其實我自己無咩點做野,都好內疚,即刻拎返d野黎做,sarah怕我辛苦,幫輕左我,呵呵~~因我都好懶~麻煩晒sarah同阿冰咁早返黎print~

麻煩晒家欣既assignment,佢既功勞唔少得,我搵到野做,出糧,一定請佢食野~佢又勞心勞力咁wake me up~yeah..thx a lot......

今日家欣無聽到michelle電話,好彩我有聽,原來係想問佢6月23日做司儀,因9間ive既招聘博覽要mc呀~要問埋pinky,初時以為係pc-pinky,原來唔係,哈哈,好彩我2個都問左jei,之後就好順道地同pc-pinky傾埋phone,yeah~~

因大ryan唔得閒,咁christine(market fee既sc)又想要一男一女,咁大家就想起細壞人勒~佢自己都好奇怪點解咁大場面會搵佢....其實...都因為係.....哈哈~~因為BA無乜邊個見得下人既~哈哈哈~因我話過佢,搵唔到人先找佢...哈哈哈~~kidding~有時真,有時假,真真假假不得而之......希望佢應付得黎~不過都唔知christine點~

今日家中好吵呀,皆因我同大家姐傻左咁吵吵鬧鬧....哈哈哈~~嚷住叫daddy俾相等於細妹買一件westwood $7xx既price俾我去買野~我相信我會買得更多~我又嘈住家姐佢地買野俾我~呵呵呵~唔知做咩,我呢2日既心情勁high~~嘈嘈鬨~好似小朋友咁~

回應返阿魚既日記,sandy講得對,係因為我知道原來都有人get到我想俾咩野佢地,所以我感到好欣慰,亦都好感動~其實呢個就係我最想做到,以前成日怕佢地get唔到,依家,我都覺得自己未失敗得晒,我都離成功唔遠~好開心.....回望返呢一年.....有時放開左都係好既,我執著時,又覺得我唔好,但當我唔執著既時候,又想我執普返~有時都唔知想點~不過,唔比較過,都唔知which係對佢地好既~可惜時間短左少少~你地咁遲先get到,好過呢世都get唔到~不過,我個把熱誠既火,都係佢地撲滅架,但係依家見到佢地咁都係ok既~當然,有d人我都唔係太滿意,anyway,佢地鐘意就得啦~

放開d,有d野unexpected,會仲高興~不過,有時都唔知好定唔好~哈哈哈~~盡力啦~都係因情況而定啦~不過周邊既人既提醒都好重要~因為當局左迷,睇得唔清楚~

我星期三12點幾先起身,之後做做下ec既project就走去swim~知道michelle執023,又掉左好多野~呢2年既野~話睇到眼怨wor~唉......anyway,開心就得~不過有好多野掉唔走架,越想掉,就越記得~不過,有好多野,無咩特別既,掉左都ok既~我每一年都清我書櫃一次架,有好多以前既collection,無interest都會掉架~阻地方嘛~不過,此舉,都係想你地注意一下佢jei~佢地係響度嘈緊.....remind緊你地唔理佢jei~不過真係今非昔比,023水靜河飛~定係,其實每年都係咁?

[6當我覺得——壓力大,喘不過氣來。]
我可以這麼做——

1.暫停一下。
壓力管理大師戴維森在《完全傻瓜手冊──如何紓解壓力》一書中建議辛苦的現代人,在被壓得喘不過氣時,要善用「策略性暫停」。也就是,讓自己有機會做幾個深呼吸、喝杯水、安靜的坐一下,甚至是發呆,讓腦袋空白。

2.想想愉快的事。
在腦袋停下來之後,還要繼續想像愉快的場景或事情。閉上眼睛,回憶過去一次愉快的旅行,像是美麗的溪水,寬廣的步道。或是回味一下小孩的童言童語,另一半的愛意與溫暖。研究發現,愉快的感覺能重新調整內部的生理時鐘,獲得短暫但直接的休息。

3.求助於外。
如果是因為事情常常做不完所帶來的壓力,那麼得考慮去找人幫忙,要記得,自己可不是萬能,不必做一天有48小時的超人。找出事情的優先順序,把事情簡化,也都是紓緩壓力的好方法。

心靈補帖:暫停一下,想像愉快的畫面
停下來,好好享受這個下午,你可沒有辦法把它打包帶走。 ——迪拉德

你不必是每天48小時的超人。 ——壓力管理大師戴維森

如果試過以上方法仍不管用,去做個指壓按摩吧。

>>May 29, 2005 at 4:26:57 PM GMT+8


2005 年 5 月 24 日 星期二 【酷熱】

celia...你知嘛,我要打返出黎係幾咁辛苦,哈哈哈~因為我好想同我既朋友仔分享我既感覺,所以不得不post左你個段日記出黎,sor 呀~好開心,聽到你留個一段言,不過我想問,只係你個人既想法定係仲有who既idea呢?得你一個咁think係唔得架wor~聽你咁講,好似好warm咁~我其實都好想咁好耐架勒~我成日都幻想大家玩得好close,又傾到計,不過都係教晒你地野之後既事lu,因為個時覺得關係對我來說唔係重點,係教左你地基本既野先~聽到舊既屋仔拆左,有d 心痛,在我而言,係我hold個個magic ant,magic ant無左,我係好唔捨得既~都係我搞到你地有左一塊牆,有主人房,但係,有新既屋仔都係好既~我依家無執著響舊既屋仔裡面,因為都過去了,而期待著你地迎接我地入呢一間新既屋仔~講左就要做,唔好令我失望~我有期待架.....i am waiting for yours~i treat it as a promise~feeling stress?i'm not that serious~but i hope u can do it~

in the other way, i want to post 魚魚's diary~i'm touching again~
"""""""今日係唐氏義工服務既最後一次~
同時亦係 magic ant 既最後一次活動..
大家都好努力..務求今次可以盡善盡美...
結果出黎..大家真係做得好好...

之後大檢討...
檢討今次活動...
檢討全部唐氏活動...
檢討 magic ant lee 一年既所有活動...

我唔知其他人點諗...
但係響 ling 講佢對 magic ant 既各樣感覺時..
我真係好欣賞佢...
大家響 magic ant 中都試做左好多既第一次..

我 同 celia 既 第一次 incharge..
第一次 program planning..
第一次 為左 做義工 而流既眼淚..
第一次 感覺 團結就是力量..
第一次 因為做義工而認識咁多唔同系既朋友..當中識左好多真係可以傾心事既人..
第一次 同幾十間 社區機構 洽商...

第一次 咩都要親力親為..想做得樣樣最好..
第一次 覺得 incharge 唔易做..
第一次 厭棄一個義工既應有態度..
第一次 覺得好多人會響自己唔開心既時候聽你呻..並體諒你..
第一次 覺得大家會俾我任性做一 d 我堅持既野..
第一次 覺得自己好叻...好有貢獻...
第一次 覺得人地無對我跌眼鏡..
第一次 咁感受到 義工同參加者 之間既關係..理解真正既共融..

同樣地... ling 今次亦都係第一次做義工學會主席...
佢放既心機..做既野一定唔會比我地當中任何一個少..
今日聽佢講感受...我知佢好其實已經睇化左我地..
從佢既眼神...佢已經唔係以前果個好執著既 ling..

不過我反而唔鐘意咁樣既佢...
因為今日既佢眼神中..無左果點對 magic ant 期望 既火..
無左果對會發光既眼...

不過 snoopy 又講得岩...
咁我又可以點丫...如果我咁諗..點解我又唔留低丫..
一個個反省..一個個我唔識答既問題...
可能只怪我做得唔夠...唔夠願意付出我既一切....""""""""""

your friend is right~i dunno how to expain my feeling right now, may be i will show it tonight after my project.i feel sorry to copy.....hahaha....but i have to do it~plx forgive me......

>>May 25, 2005 at 5:32:48 AM GMT+8


2005 年 5 月 23 日 星期一 【乍寒還暖】

嗯嗯!dig起心肝之餘,都係時候行動~減肥,study~

今日原來係同我及冰celebrate b-day,多謝你地~有好多人呀,蕉,winnie,tong,軒,kit,phyllis,菁菁,sarah,翠怡,idy,iris,gigi,phoebe~~angel就無我心啦...哼哼~不過自製既b-day card好靚~哈哈哈~~哎呀,蕉真係肥左好多~唔得呀~tong都係,winnie都係,不過我就唔係好覺~見到idy既肚腩大左,呵呵呵~

嗯~今日下午既023好靜,我一個人訓左響度,好舒服~yeah~michelle燒左d相俾我lu~!thx a lot~今日俾michelle攻擊~因為this sat佢無得上家欣home~不過,有可能我代佢去,佢話做咩肥左,因我係佢同蔡生既合成版~呵呵呵~~

之後sandy,我,大angel,annie,timothy一齊走~大angel問我入唔入股?嗯......其實我又唔多想~原因係...我想學懂珍惜,唔想因為有d野俾我倚賴左,而忘記左"珍惜"~~

婆婆講得對~其實電視劇集都真係有好多野學~今日睇<學警雄心>,喊左好多次~我都想做到好似李sir咁~受咁多人敬重,大家又真係get到李sir想教大家d咩野~都明白佢真係有心教~而令大家都有成長,進步~不過遺憾既係......係咪真係要有人離開左,先醒覺呢?先識得珍惜?為自己著想?先識得反省自己?先俾到大家一個啟示?似乎個代價都好大~我好欣賞有"心"既人~為別人努力既人~而又令自己成長既人~真係學到老,活到老~仲有<老婆大人>,都好好睇,睇緊人既轉變~變得好~

[5當我覺得——憤怒生氣。]
我可以這麼做——

1.先深呼吸。
「吸-呼」「吸-呼」,把氣吐出來,也把氣緩下來。從一數到十,看看自己要數幾次,才能把氣緩下來。

2.區別輕重緩急。
稍微紓緩後,再問自己:「我需要生這個氣嗎?」想想發怒的原因。或是「我有必要這麼生氣嗎?」區別此事對自己的輕重緩急。

3.培養同理心。
再想想,「如果我是對方,我會說同樣的話、做同樣的事嗎?」如果會,大可不必這麼氣,試著從對方的角度看事情,試穿別人的鞋子,培養同理心。

4.原諒對方。
如果還是怒氣難消,難保平靜。《別為小事抓狂》的作者、也是美國心理諮商專家卡爾森建議,可試著問自己:「如果這個人今天晚上就死了,我還會不會生氣?」了解人生無常,別太計較,學著原諒對方,更別讓自己帶著怒氣上床睡覺。

5.善待自己。
最後再想想,有必要拿別人的錯來懲罰自己,損害自己的健康嗎?所以,也就別氣了。

心靈補帖:緩口氣,試穿別人的鞋
不可含怒到日落。——《聖經》

仇恨的怒火,將燒傷你自己。——莎士比亞。

>>May 24, 2005 at 4:04:28 PM GMT+8


2005 年 5 月 22 日 星期日 【雨】

尋晚訓下醒下~由於我既細妹男友黎左訓~因為我要make sure佢係咪真係響度,所以都有用神~之後我warn左佢~

今日打左俾契媽,好耐無見,我覺得我係時候要珍惜同佢相處既時間~大angel以為我同一個舊朋友傾電話~其實有時我都唔知同一d年紀大既人講咩好,所以長者既services我都係麻麻~不過同佢今次可以傾到咁多野,都真係有進步~不過佢地都係好醒,好精伶~問一問,就知我想去陪佢覆診~我既婆婆都係,仲醒過阿媽,哈哈哈~依家先發現佢地既可愛之處~或者,同佢地相處,我打開左自己個心,又或者無咁多避忌~

嗯~今日響msn同michelle chat~哈哈.....有d野認同,有d野保留~人唔可以太自大,唔好以為自己好叻,最低限度有人做到,雖然未必好好~唔好look down on sth/someone~有時做services都係傳達緊呢個msg~共融,平等~要識得尊重人,尊重自己~做好自己本份~以上都只係一d大topic~要做到,真係好難~入面亦都包括左好多野~

cyrena,係既,唔係唔同佢地行,不過...你唔聽佢地講?唔會同佢地一齊buy?哈哈~不過我無話你唔去唱k,我只係話左我唔去咋wor~你又澄清什麼呢?

[4當我覺得——容易擔心憂慮。]
我應該這麼做——

1.保持忙碌。
以領導管理與人際溝通聞名於世的卡內基,也曾以《如何停止憂慮.開創人生》一書幫助許多人走出低潮,克服憂慮,其中第一個方法就是保持忙碌。忙碌,使人不再有憂慮的空間,一個人不可能很興奮地做某件事,同時又很煩惱。在工作上保持忙碌,休閒時也可以多安排一些活動,特別是戶外的爬山、運動或打球,讓身體動一動,也讓腦子多想一下的機會都沒有。

2.用或然率來排除心中的憂慮。
想想看:「這件事發生的機率究竟有多少?」仔細研究,你會發現,99%所擔心的事從來沒有發生過,很多是來自自己的想像,而非現實。

3.接受不可避免的事實。
卡內基建議,如果真是碰到困境或瓶頸,不妨利用以下幾個步驟克服心中的憂慮。先問自己:「最壞的情況是什麼?」分析出最壞情況後,接受它,會立刻產生不一樣的效果,那就是馬上使自己放鬆,得到心中的平靜,此時,才有餘力進一步思考:「我能不能在最壞的情況下做些改善?」因為,一直憂慮下去,永遠想不出好辦法。

4.為憂慮訂下「停損點」。
進場從事股票交易的人都知道,最聰明的交易原則是為自己訂一個停損點,當股價跌落到某個點時,就自動賣出,不再損失。卡內基深諳此道,也為自己的煩惱訂下停損點,「我所擔憂的事對我到底有多重要?」、「我所付出的煩惱是否已經超值?」最終目的都是為了求取心靈的寧靜。

心靈補帖:跳出來,做點別的
我知道生命中有許多麻煩事,但這些事大多數並沒有發生。 ——作家馬克吐溫

能解決的事,不必去擔心;不能解決的事,擔心也沒有用。 ——西藏諺語。

>>May 24, 2005 at 3:26:35 PM GMT+8


2005 年 5 月 22 日 星期日 【酷熱】

依家係星期日既凌晨~

睇左大家既日記,呢一年既辛苦,已經被celia既一番說話被感動得流下淚來~有咩野好得過"support"??celia,我都好多謝你~響呢一年裡面,你同阿倫既進步係最多~

我要post一post celia既一番說話~佢唔俾我copy,好,我打~
""""""in-charge呢個post真係唔易做, 做一次已經好足夠~
阿ling問我...."你有無後悔做左呢個post呢?"
我可以確確實實咁答佢....."依家無!"
曾經都有埋怨過, 後悔過, 不過依家已經無lu~

有時都會唸....或許係因為阿ling既執著, 令到我地可以走埋一齊啦~
經過左數次既衝擊, 阿ling既執著開始慢慢從我地身上移走喇......
直到後期, 大家既士氣都好似因為咁而停滯左
如果你問我.....我都係比較喜歡之前既一個阿ling多d
依家俾我地打沉左lu~ 會唔會有人覺得可惜呢? 我會
ling, 謝謝你

雖然只係短短幾個月時間, 但同你地經歷過就已經有好多好多
講真, 其實有時我都幾鐘意開會架~(哈! 會唔會有點點兒變態呢?)

唔講唔知.....其實自己都真係幾鐘意"magic ant"架! 亦都好鐘意你地
成日都會希望響"magic ant"多過留響"自己班"
我發現....原來自己響"magic ant既時候, 係比響"自己班"既時候係開心d, 亦都係笑得多架~!
唔係自己班既同學仔唔好, 只不過...或許係唔o岩channel掛, 唔知呢?

當壓力太大既時候, 總會想走過去"magic ant"呢一間小屋仔裡面匿一匿
感覺好舒服, 好好......

謝謝你地每一個!""""""""""""""完......

睇完既你地,又知唔知點解我咁感動,咁安慰呢?突然我覺得,有時都真係要堅持.......

>>May 22, 2005 at 5:48:45 PM GMT+8


2005 年 5 月 21 日 星期六 【清涼】

sandi,真係好耐無見,不過依家好窮,一係later再約~..呀...我要搵part time~

cecilia,我唔係驚呀,係surprise咋~係咪因為同我熟左先咁講呀....係既我好開心架~你呀,找死呀,叫michelle唔好搵我~哼~好彩佢最後都有打返俾我咋....explain返,佢就原諒我勒~好彩...哼~不過見你無分鐘都話俾我知你見到daniel,都見你幾有我心......呵呵呵~~

好耐無出daniel function,好彩julie體諒我~

carmen仔,唉,你忙完又到我地~

今日好似響唐氏返工咁,朝九晚六~因為早上係入ventre既interview,下午係集會~搞到無lunch食,不過都唔太hungry~只係12點幾肚餓左一陣~之後christine貢獻左佢既biscuit,不過edmund買返俾佢wor~呵呵~~我又有一個ok既mcdull扣,因幫edmund買野俾我搞到剛好$20~yeah~唔俾cyrena,雖然係"c"字~見到micheal,講左2句~

之後同左cyrena出mk既金太郎dinner,及行朗豪坊~睇中左2件addidas既,除左 it睇中既野之外後,之前其他既野都變得不太重要了~響 iso買左一件衫及裙~cyrena呢一條裙比尋日佢buy既好看多了,if佢唔buy,可能save更多~佢話下次唔好再同魚,瑩行,因style唔同~俾一個月時間我,我要呢件衫著得我更好看~佢呀,又撩起dennis去唱k,由於我無錢及唔想唱,之後得返佢3人,就話later再約,搞到dennis唔開心~oh...下次再去啦~~

響金太郎,我倆都無咩野講,不過個感覺都幾好,因有咩think起就talk,不錯~呢d機會可遇不可求~傾左我同michelle既關係,由初時唔敢入023既我,到依家,會閒話家常既好朋友,咩都講,會吵咀,會扭計,既好朋友,真係好奇妙~當中涉及好多因素~好搞笑,都考究不了~仲同佢講左個牧師講既野~哈哈哈~咩都講一餐~不錯~有時d野,都唔係刻意地講,只係咁o岩想起先講~呢排我既脾氣又少了~

[3當我覺得——傷心難過時,如何為自己打氣?]
我可以這麼做——

1.開懷大笑。
最新一期的《O雜誌》(美國知名的脫口秀主持人歐普拉)建議心情不好的人可多做以下幾件事,因為有愈來愈多的科學研究證實,它們能改善鬱悶的心情。像是租一大疊喜劇的DVD回家,讓自己開懷大笑。笑,能改善人的心情,即使是強迫的,也有同樣的效果。

2.快走或跳個有氧舞蹈。
科學家早就發現,運動能紓緩鬱悶,改善心情,1999年的《內科醫學文獻》早已證實,運動和治療有一樣的效果,因為它能刺激神經傳導物質的分泌,像是腦內啡、血清素和多巴胺。

3.聽聽瑪丹娜的音樂,大聲地唱,用力地搖擺。
也有研究證實,聽音樂能刺激腦部分泌腦內啡。英國曼徹斯特大學最新發現,聽大聲的音樂能活化部份的內耳球囊,它們連接與愉快感覺有關的腦部組織。

4.上街為自己買束花吧。
美國羅特格爾大學在2001年的研究,72%的年長者如果經常收到花長達六個月,會比那些從來沒收到花的人快樂。另一個研究也發現,花束比其他禮物更能帶來喜悅與快樂。

5.找朋友聊聊天。
孤立的人容易鬱悶痛苦,許多專家都建議,發生事情或心情低潮時,一定要有朋友在旁邊。密西根大學的研究則進一步指出,不只是找到支持的力量,還要有歸屬感,要找那種可信任、可依賴的朋友。

6.找隻狗玩玩。
1999年的兩個研究都證實,寵物能給愛滋病人和老人帶來快樂與安慰。另一個研究也發現,養寵物的人比較不容易得心臟病,這都是因為心情紓緩的緣故。抱抱狗、逗逗牠,都能帶來快樂。

心靈補帖:買個花、逗逗狗、笑一笑
我們不是因為快樂而唱歌,而是唱歌使我們快樂。 ——美國哲學家威廉.詹姆士

如果你不開心,唯一能變開心的方法是,開心地坐直身體,並裝成很開心的樣子說話和活動。 ——心理學家約翰.詹姆士

>>May 22, 2005 at 4:02:15 PM GMT+8


2005 年 5 月 20 日 星期五 【清涼】

今日9點幾就自己醒左,雖然都攤響床上,但比較精神.......good~~edmund生日快樂~

今日michelle又搵唔到我.....因為個時同sandy talking,個monitor又壞壞地.....唔知係佢.....oh~~又入唔到線~唉~不過今日都見唔到佢,因大家既時間都唔o岩~佢去油塘supervise學生,之後做facial,之後再做針灸~不過我地個service1530先完~1700先完evaluation....再出去太子食米線,cassie媽媽開的~再趕去返團契~今日既節目都好豐富~聽日都係~

將我既擔心講左俾大家知,大家又搵下佢....都幾好呀~其實我既擔心係無咩原因,只係pure care~我就係咁既人~~哈哈哈~~諸事精~不過唔係睇戲個種,而係有heart個種~我其實都真係好關愛我身邊既每一個人~愛,氾濫了........哈哈~~

完左magic ant所有既活動~心情無咩野,只係可惜~不過最後既一番說話,唔知佢地又明唔明?又掌握左幾多呢?對佢地都係又愛又恨~開心見到celia分享左自己...真係好開心~佢知自己既進步,改變~成長了...係我最安慰既野,其次都希望佢將義工既信息傳開去~突然好想搵阿倫,celia傾計~愛火重燃~想同佢地keep住有去玩既時候~

去左返團契~個個梁永善牧師好掂...好生鬼,好有point,好多真實既evidence~對聖經不熟就好易斷章取義~要有系統讀經既重要性~一個例子~佢話愛邊會有唔嫉妒?自己見到伴侶同異性好close,無嫉妒?唔信~~i like~好動既人都係吸引人既~我好bind佢,因佢有個顆熱誠,積極~其實我第一時間想將呢件事同michelle分享~因大家都係chriatian~之後同佢地食dinner,其實我好飽,不過......家姐又唔食太多~~又識多左人,好野~我要同佢地close d~~heheh~家姐話其實都想我做佢既原動力,等佢返多d~呵呵~不過係架,我個份熱誠都係可以感染人既~個一種活力呀~原來大家響d相見過我勒~不過好樣衰,肥肥咁~見佢地個個都叫我,好開心~hehehehe~~有好既開始~唔知日後點呢~

michelle問我做咩咁神心?哈哈哈~其實我想返好耐勒~幾年前既逃避既離開換黎依家新識既一班人~菁菁話later要我帶michelle去cassie既shop食~都好好味,好似長沙灣個間咁~我發現阿ted係6月1日生日,敏姿係6月2日生日,我係6月3日呀.....好開心~呵呵~我仲問呢個,個個做咩唔返,個個做咩唔去食飯~哈哈~~家姐話呢d小朋友既問題應該係我問,但係我覺得對大家有一份關愛係normal既~不過佢怕男與女之間~其實,我都會注意呢一點,我係好注意呢點~所以對男仔我無咁熱情~就算好fd,好擔心,好掛住都唔會成日搵~怕有誤會,但都唔會唔表達我對他們既關愛~

[2.當我覺得——挫折倒楣,負面念頭縈繞於心。]
我可以這麼想——

1.多看看壞事的光明面。
英國心理學家韋斯曼博士曾花了很多年的時間,研究上千名幸與不幸的人,最後他驚訝地發現,運氣是一種心境、思考和行為模式,一個人的態度或想法會決定他是好運或歹命。因此,他在《幸運的配方》中建議碰到爛事的人,要先在垃圾中挖挖寶,「想一想事情本來有可能更糟」、「這不幸的事是否真的那麼重要?」、「想一想還有比自己更倒楣的人」,這些都足以讓自己對目前的境況釋懷。

2.相信事情會否極泰來,甚至因禍得福。
韋斯曼也發現,好運的人會看得比較長遠,不會因壞事而氣餒,甚至會發揮想像力,相信上天是要利用這個踏腳石,給自己帶來更大的好運。例如,沒得到這個工作,也許是有更好的工作等著你。

3.別自怨自艾。
其實,再幸運的人也會碰到挫折,他們也會哭泣,但最重要的是,他們會快快把爛事或厄運拋諸腦後。做些事分散注意力,像是上健身房運動流汗、看個搞笑的電影,或花20分鐘想曾經發生在自己身上的好事,回憶一下,給自己正面的感覺。

4.用建設性的方法來解決問題。
最後,如果是需要進一步解決的事情,而不只是轉換心情,韋斯曼建議,別一開始就認定自己對整個局勢無能為力,要下定決心採取主動。接著,發揮創意,列出可能的解決選項,甚至和別人有些腦力激盪,問問他們:「如果是你,你會怎麼處理這件事?」好好斟酌所有可能的方案。最後,也是最重要的,專心解決問題,而不是沉溺在問題中。

心靈補帖:翻個面看一看,讓自己更好運
你怎麼想自己,也就決定了你的命運。 ——文學家梭羅

一個人成天想什麼,就會變成那個樣子。——美國總統林肯

>>May 21, 2005 at 5:53:10 PM GMT+8


2005 年 5 月 19 日 星期四 【清涼】

今日都仲係好累~~今日d人都仲係話我無黑到.........白費心機~

同sandy,欣欣,michelle,pinky,cecilia都相處得好開心~cecilia同我響佐敦站分道揚鑣時,問我係咪唔捨得佢~哈哈哈~估唔到佢同我講呢d野~~~呵呵呵.........我地幾隻人仲有emily一齊去左飲野同埋食飯,仲有蔡生~呵呵~~一齊傾下計,好開心~好開心,michelle咁信任我地呢幾隻人仔~

擔心2位姓蘇人氏.......我既另外2個同伴......話晒都同我同姓~

多謝michelle既簿~我揀左"眼前的壞事,不一定是壞事,只要沉得住氣,就能改變自己的命運".......我覺得好o岩我~其實仲有2本都好o岩,不過呢本會更加提醒我,因為我未做到,未想通~因為我都唔係沉得住氣既人~我要問返sandy個本係有咩啟示先~有一本係....意見既分歧,唔好去嘗試改變別人既睇法,而係先要反省自己~其實我好鐘意有深度,有啟發既文章及語句~

michelle問我,知唔知佢think起我諗到咩,我唔知呀~佢都係叫我快d study social work既degree,因我有potential~但佢唔會同我講,因我會"hill"~~~~哈哈哈~~咁好啦~我要努力study~同埋要快d搵summer job,搵錢轉mobile,找card數,買野~hahahhaa.........

[1.當我覺得——沒有自信,總覺得不如人。]
我應該這麼做——

1.停止批評和責難自己。
《肯定自己‧欣賞自己》一書的作者克萊基荷芬解釋,會不斷苛責自已,說喪氣話的人,通常是對自己不夠肯定的人。「要對自己溫柔點,停止猛烈的批評,是建立自信的第一步,」她建議,拿枝筆列出你不斷在責罵自己的話語,並且自問看到這些話會有什麼感覺,這樣的責罵是否對自己有好處。

老實說,當然是沒有好處,因此,一定要下定決心停止這種責難。如果一時還做不到,不妨先把注意力放在已經做好的部份,告訴自己做得有多好。

2.學習積極正面的自我對話。
我們的內心都有一部投影機,每天讀出成千上萬的畫面與情緒,除了要停止負面的批評,還要積極輸入一些正面的鼓勵。

寫一張自己的履歷表,把所有的優點都列上去,每週瀏覽一次,做為自我對話的腳本,在忍不住要責罵自己之前,先想想看自己還有哪些優點,沒有想像中的糟。

3.每天問自己兩個問題:「我的人生有什麼是好的?」、「還有什麼事可以做?」
心靈文學作品《自尊心的六根支柱》作者布藍登則進一步建議,從這兩個問題啟發自己更有創意的對話,找到自己的價值,才能更肯定自我。

4.停止和別人比較,珍惜自己所擁有的。
別再羨慕別人的太太比較漂亮,或嫉妒別人比較會賺錢,許多痛苦和不平就是從「跟別人比較」開始的,不只是拿枝筆寫下自己的優點,也列下自己所擁有的,和自己比,也學會珍惜。

心靈補帖:肯定自己,珍惜自己所擁有的
我們永遠不會像自己想像的這麼幸福,也不會像自己想的這麼不幸。 ——作家拉勞士吉

一個人應養成信賴自己的好習慣,即使再危急,也要相信自己的勇氣與毅力。 ——拿破崙

>>May 21, 2005 at 4:09:38 PM GMT+8


2005 年 5 月 18 日 星期三 【雨】

今日真係好累,其實我返到home,我已經睡左,睡左個多小時就醒了....所以都無咩心情~

開心既係,見到michelle上完個course後,有良好既feedback,老懷安慰~我都希望響michelle口中分享究竟佢得著左d咩~無錯,好多野都係要自己領會.....就算好多人響身邊講左好多野,都係要自己 "叮" 一聲咁get到既~仲有呀,同輩或長輩講既野通常都易接受d,後輩講既....都總係有d難度~

今日同牛奶msn...都係"唉....."算啦~其實佢都有好多人點化佢架勒wor~

今日又響023嘈嘈閉~呵呵~~惡晒~又有好多野食~好耐無返學咁,好掛住大家~連sarah都話有掛住我呢~呵呵呵~~下星期二date左乳酪,阿wing佢地一齊lunch~~呵呵~~都未try過同新同學一起~哈哈哈~~其實每個人都有佢既缺點.....

今日好累,但都好開心...響023,響班房~今日cyrena既衣著唔多得~乜我無黑左咩......無理由架~同左michele,雅,大angel食lunch~之後陪michelle去行下,傾下計~收獲係幾粒橙~今日michelle又過度興奮~不過因個個同學既事都令佢仲嬲緊~仲有呀,佢又想起爸爸嘛~今日既我,high high地又累~哈哈哈~今日好多野做~好彩,得到各人既支持~哈哈哈~~好快搞掂晒,不過手軟~

[雲淡了.....感人的故事]
〔爸?我要出去玩!給我兩千塊!〕 我一邊看著電視一邊說著。
〔昨天不是才給你了嗎?怎麼又花完了!〕 我爸露出些許無奈的神情質問著我。
〔你到底給不給嘛?你若是不給我的話,我就去偷去搶!〕我翹著二郎腿叼著根煙,一邊抖腿一邊說著。
〔唉?〕我爸嘆了一口氣後,從口袋?拿出幾張鈔票,準備數兩千塊給我,而我看見後迅速站起身來,將他手中的鈔票全部拿走,頭也不回的離開家中,立即騎著我爸買給我的機車,準備去享受我的夜生活。

在撞球場和我朋友撞球時,我朋友突然問我:〔你爸是做什麼工作的啊?〕我聽到後有些羞愧的不敢回答,只因我爸是賣烤香腸的,而我以我爸的工作為恥,所以,我在我朋友面前絕不提起我爸,因為我並不把他當成爸爸。

不知不覺中,已經凌晨3點多了,於是我和我朋友準備離開撞球場,想繼續到KTV喝酒玩樂,可是當我們從2樓撞球場走到樓下時,卻聽到了吵鬧聲:
〔你錢到 底要不要拿出 來,不拿出來我們就打給你死!〕而另一個聲音又傳了過來
〔我錢是不會給你們的,這是我辛苦賺的血汗錢,是要養我家人的,我是絕對不會給你們的,你們再不走,我就要報警了喔!〕
突然間,樓下傳來了一聲怒喝:〔乎你死!〕

當我和我朋友走到樓下時,發現4、5個少年圍著一個中年男子拳打腳踢的,還有一個人拿著棍棒猛揮那個中年男子的身體,眼看著,那個中年男子倒在地上已經快不行了,可是他手中仍然緊握著,他今天賺的兩千多塊,不肯鬆手讓另一個少年搶走,我朋友看到這個場面後,拉著我趕緊離開現場,叫我不要管太多,可是在我離開之前,我忍不住回頭看了那中年男子一眼,卻驚愕的發現,他竟然就是..我爸!

我愣在原地看著他們繼續毆打我爸的場景,與我爸緊握著鈔票不肯鬆手的畫面,又突然想到我爸平時都無怨無尤的給我兩、三千塊,而現在,他竟然可以為了兩千多塊,性命都可以不顧,再看到他賴以為生的香腸攤,已被敲毀散落滿地,頓時間,我不自覺的掉下一滴淚,大聲哭喊著〔爸!〕立即衝入人群中,用身體守護著我平時最看不起的爸爸,任由棒棍拳腳襲擊著我。

而我身上立即一點一滴的傳來我爸剛才所承受的痛楚,可是我卻感覺到我的心,比這些痛楚還要痛,因為,我對自己以前的不孝,真的感到無比的痛心啊! 幸虧不久後,我朋友立即衝上來替我解圍,而警察在不久後也到了,可是我在細看我爸的傷勢時,竟然發現我爸頭上流著血,失去意識暈厥過去了,讓我急慌的哭喊著〔救護車!誰趕快叫救護車來啊!快!我爸他..嗚..誰快來救我爸?〕

在救護車來到之後,我立即跟我爸進入了救護車,而醫護人員卻發現我爸左手緊握著兩千塊,仍然沒有鬆手,於是我在一旁哭泣著:「神明啊!求你一定要讓我爸平安無事!求求你!要是我爸真的平安無事後,我一定會學好學乖的,絕對會好好的孝順他,不會再讓他生氣難過了,求求你,我知道以前我錯了,你要懲罰就懲罰我好了,我還年輕,你要我幾年壽命都沒關係,我只求你讓我爸平安無事就好,求求你!神明!求求你..嗚..〕

突然間,我爸呻吟了一聲,隨即微微的睜開雙眼,我驚喜般的看著他:
〔爸!〕我爸仍有些意識不清:〔這?..是哪裡?〕
我喜出望外的對他說〔爸!我們在救護車裡面,你剛才暈了過去,害我好擔心你?〕
我差點又哭了出來。

他忽然微舉起左手,張開了緊握的兩千塊對我說〔啟明!這是爸今天賺的兩千塊,你拿去吧!等一下回家之後,你先買東西自己吃吧!爸還不餓!〕

我聽到後立即紅了雙眼,緊抱著我爸大聲哭泣著,一直哭一直哭,淚水不自覺的濕透了我爸的衣衫,也濕透了一旁醫護人員的雙眼。

我們之中有些人總是有著有這父母的無微不置照顧,也總是沉溺在茶來伸手飯來張口的生活中。但我們都不知道!不了解!被我們所花掉的錢,是父母花著自己的生命.青春.體力.汗水所換取來的。他們為了我們不惜一切讓我們快樂,滿足我們的需求,而我們呢?卻不知道,也不了解,只是一昧的玩樂,從不曾想過,也不曾體會......

看完了這篇文章,在難心深處有沒有很深很深的感想呢?
好好思考,你會明白的......

>>May 19, 2005 at 5:25:56 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net