|
2005 年 7 月 18 日 星期一 【清涼】
好熱呀,今日都不願出街,晚上都會留在家中,睇野蠻奶奶~真係好熱........攤屍在家...悶死~
尋日,唔舒服,肚痾~都係因為尋日食得太多野所致~都唔係好嚴重既~不過今日個肚都未康復~尋日一個早上都呆左,老豆問我係咪放假放到呆左,我話我肚痛呀~真係o丫~之後點都食左d野....休息左一陣就返sch lu~返到去,都無咩心情,都唔太想講野~不過023好涼快~agnes都問我係咪唔開心,不過無意欲answer,佢不斷問,我就不斷兜花園~我直到4-5點先好返d~~
sandy等極都未返到黎~原來佢幫jeannie整埋d野~今日michelle好炆呀~~因得返佢一個~mabel同mandy都放假~佢一個頂3個人既野~黃太都在觀塘~佢地真係無諗下身邊同事既感受架wor~michelle一返工就好大壓力呀~唉~真係唔想見到佢咁~所以佢都好似怪怪的咁~我地都有講到公事,如無意外,我地都會幫佢做co-ordinator~送左佢去太子做yoga~原來佢join左2個course~一個係vtc,一個係教協既~
大佛,有好多野你想得太多~我希望你所有既問題,唔好隱含其他問題,我唔鐘意你咁樣假設性,又有探索性既問題~我既感覺唔好受~搞到我唔想答你,亦都唔想同你講野~
知道左阿康今日再去睇醫生~公家醫院真係唔多掂,只係照佢有無胃出血就無理~所以佢會睇私家~佢條友仔,以為好似平時咁,就唔去睇,真係輕看病情,唔話唔得呀~真係激死人~自己都照顧得唔好,點照顧人呢?我都有話左細ryan,佢呢條友仔,近排唔知做咩呢,好似少左關心or搵身邊既人,或者佢一直都係咁,我唔知呀~佢都知自己衰,知衰仲唔打俾阿hong?真係o丫~呢班友仔睇少陣都唔得架~跟住發覺自己似阿媽~
近排既我密密與細米都有sms~與winnie po都有在電話中交談一下,雖然唔長,都好耐無聽過佢把聲~之前joanjoan悶,想搵我出去,不過我無錢,婉拒了~唉......無錢,又無意義既生活~有無人介紹工俾我呢~知道細妹尋日一見工,今日就返工,真好!$7000人工,返6日,1000-2000!間公司有幾個人,細公司一間~希望無咩唔對路啦,好似響newsaper搵架~跟單文員~
我都好似少左同大家傾下計咁~winnie打黎,我都無咩同佢傾~少左關心大家添~剛剛收到winnie po既sms~佢令我好感動~傻婆,我知道你一直都有睇我日記,一直都留意緊我發生咩事~我都一直留意你~even though我地唔係成日見,成日傾電話~只要你知道,你有咩事,我都響你身邊,守候你,睇下可唔可以與你分擔,聽你傾訴,這樣就足夠了~我地係好朋友仔.....如果唔係有阿hong響你身邊,我想我會成日找你勒~陪你勒~哈哈哈~~我對我每一個朋友都係平等既~之前既一番說話,都係同大家講既~心頭熱熱的,似乎我既愛又氾濫了~
尋晚同左二家姐去swim~慢到死,搞到我炆炆地,去到都9點~swim得1200米~佢又唔識swim,我有時去陪下佢~不過佢好怕水,就算take bath,都唔敢用水照頭淋,因佢覺得好似透唔到氣咁~之後佢又date我wednesday~哈哈哈~~由得佢自己玩~我自己響main pool~狂swim~趕住咁~響更衣室,有4個女仔,唔著衫咁出黎,我有d覺得核突~佢地又嘈wor~真係.....唉~
似乎我呢個真係日記黎,日日都有野既~呵呵........
有時都知自己對有d人幾衰~哈哈哈~~不過,好彩我都會發覺,之後就行動,否則.........哈哈~~
>>July 19, 2005 at 11:17:15 AM GMT+8
2005 年 7 月 17 日 星期日 【清涼】
[老人安養院牆上發現的一篇文]
孩子!當你還很小的時候,我花了很多時間,教你慢慢用湯匙、用筷子吃東西。教你繫鞋帶、扣扣子、溜滑梯、教你穿衣服、梳頭髮、擰鼻涕。這些和你在一起的點點滴滴,是多麼的令我懷念不已。
所以,當我想不起來,接不上話時,請給我一點時間,等我一下,讓我再想一想.....極可能最後連要說什麼,我也一併忘記。孩子!你忘記我們練習了好幾百回,才學會的第一首娃娃歌嗎?是否還記得每天總要我絞盡腦汁,去回答不知道你從哪裡冒出來的嗎?
所以,當我重覆又重覆說著老掉牙的故事,哼著我孩提時代的兒歌時,體諒我.讓我繼續沉醉在這些回憶中吧!
切望你,也能陪著我閒話家常吧!
孩子,現在我常忘了扣扣子、繫鞋帶。吃飯時,會弄髒衣服,梳頭髮時手還會不停的抖,不要催促我,要對我多一點耐心和溫柔,只要有你在一起,就會有很多的溫暖湧上心頭。
孩子!如今,我的腳站也站不穩,走也走不動。所以,請你緊緊的握著我的手,陪著我,慢慢的。就像當年一樣,我帶著你一步一步地走。
若為人子女也不懂如何體諒他們,那他們便只能於痛苦中渡過餘生,黑暗中..............逝去...
請把此文章轉發給您的朋友,讓他們知? D家人才是最重要的。愛情可以重新再找尋但我們的父母一生卻只得一個,珍惜、珍重。
>>July 18, 2005 at 4:09:41 PM GMT+8
2005 年 7 月 16 日 星期六 【清涼】
今日,個冷氣呢排都有d問題,熱死~只係凌晨時份先會涼d~
一早我想飲湯,點知老豆收埋左,要我食cake~之後12點幾又買左飯返黎,2盒飯,3個人都食唔晒,我都話唔駛啦~因我1400要去童軍~咁佢又煲返熱d湯,激死~想我飽死~我好飽.......之後cyrena同左edmund講我唔著制服~因真係好熱~呵呵~~收到曉恩姑媽晒俾我倆既相~好耐年前架lu~
今日唔知做咩,edmund係咁打我囉~cyrena呢d係同我熟既表現~於是我又打cyrena~edmund今日真係傻左,係咁打我,又問我幾時請佢食野~我都無工,點得黎請佢呢~cyrena都唔知我地之間發生左咩事~身為當事人既我,我都想知咩事~我又同佢講,我下星期去唔到童軍,因我入camp~可能佢嬲我掛~上次嘉道理又起唔到身~哈哈哈~今日又唔著制服~唔知佢發咩神經~
之後無跟佢地返唐氏會,我陪cyrena食野,因佢好肚餓,其實我好飽,個肚其實都有少少唔舒服~但我又食左d野~坐多陣,送左cyrena去take bus~我就back home~無胃口食飯~佢地原本話去swim,之後又唔去,咁我就留響home做facial~沖涼~又順下意食下飯~見d野剩得唔多,又食埋佢~之後老豆叫我食埋d豆腐,我真係唔得勒~~個時我想個肚都真係好唔舒服,好似上次去camp quality個camp咁,又係食得太多~之後個晚不斷咁肚瀉,輕微腸胃炎啦應該~又起勢咁肚痛~個時susan姐姐問我做咩唔叫doctor~我唔好意思嘛~之後都無咩事~
呢一晚,我都去左2次toilet~之後打日記打到好晚~呵呵呵~~
我響yahoo搵左些mcdull既襟章~仲要$1 each~真抵~開心....不過......仲有a-z既,同埋隱藏版及掛布~我見到最平既係$280一set~心大心細,唔知要唔要好~
今日知道左個消息,令我好擔心呀~咁多人病既,phyllis又病,hong又病~又有d人失蹤~葛呀~又有人唔開心,有煩惱,大佛呀~michelle又累又多野做~哎呀~真係身邊既人好多事發生咁~真係好擔心佢地,偏偏要主動問佢地先知~搞到我都有點疲累~hong呀,以為佢做咩咁耐都唔reply sms啦,原來佢幾日都唔舒服,又嘔,星期六晚仲嘔得太厲害入院,星期日出院~winnie叫佢睇醫生又唔睇~真係o丫~同winnie一樣固執呀~你地個個都要小心身體呀,你地個個都係我既朋友仔呀,我唔想你地有事呀~又唔搵我,都唔知你地發生咩事呀~失晒蹤咁~
激死我勒~你地知唔知我好擔心你地架jei~~真係o丫~反正我無咩野做,搵下我嘛~
跟住我又擔心我既成績,因為我知自己考得唔好,但唔知個分係點~唉.....真係要努力勒~
今日總括來說,心情不是太好~
今日有睇水著獎門人,真開心~好好玩,我覺得eo2既otto好得意~
今日cyrena懶醒,估中晒我無去swim~車
今日諗住去搵契媽,點知有工人去clean up,佢唔俾我去~佢好醒呀,問佢有咩做,就知我想搵佢~仲問我係咪放左假~哈哈哈~~呢件事,我有同daddy講,又講左d陳年舊事俾我知~daddy話佢俾錢契媽養我既amount係高於其他姊妹~但我契媽又同我講,咁多年來,daddy都無加過一分一毫~其實,契媽佢地對我地都好好,買好多野俾我~而且都無同daddy計~daddy聽左之後無出聲~哈哈哈~各有各既感覺~
>>July 18, 2005 at 4:13:29 PM GMT+8
2005 年 7 月 15 日 星期五 【清涼】
大家姐生日快樂~呢一日,原本都係一個紀念日~同cyrena講開,就算係時間,都不能充淡呢一日既記憶~
今日係好開心既日子,因為我有得同大家去長沙玩~有michelle,我,cyrena,細米,細ryan,欣欣,細angel,sandy,cecilia~一行9人~原本仲有東東,不過佢要去做helper,所以無黎~原本michelle都未必黎,因佢擔心vienna~初時我會嬲,就算個理由有幾充分~好似有一次1b班有gathering,呢個有要事,個個有要事,都難免令人有點失落~不過,呢件事都唔可以以1b相提並論~因為,佢地有時真係有無心去都唔知~
約左大家1100響東涌mtr恆生~響呢個荔景相遇cyrena~無約定的~佢仲話約grandma去飲早茶,個鬧鐘叫左佢,佢都無左件事,keep sleeping~好彩我有打一打俾佢,佢賴床中~打俾大家,cecilia個時先到九龍站,仲未上車~一定遲~打俾欣欣,佢地正前往東涌途中~旁邊既細ryan好嘈~佢倆又話景好靚~與細米sms,知道佢同細angel出發了~我到左東涌,見唔到佢地~哈哈~遲過我既就係遲~以我既鐘作準~哈哈~~佢地即刻有一輪既反駁~就算佢地去左toilet~哈哈~~細ryan話難得平時late既都早到~
之後,我地去左park'n shop~cecilia就肚仔唔舒服~我同cyrena係沙灘專員~我有浮床,艇,黑鬼油~cyrena有浮板,沙灘波~之後分2架taxi去長沙~途中,個司機好健談~不過我地等左好耐先有taxi~我地落左沙灘先,大家作準備,換衫,塗太陽油~我就拎d野去充氣~因架艇配給既"bump"廢既~$15,仲好過自己黎啦~michelle話遊船河要艇,cyrena話要浮床~即係帶晒去~雖然真係好重,不過既然大家玩得開心就無所謂啦~我地dinner完,仲響青衣城既玩具反斗城買左浮柱~我既係黃色,呢期like yellow color,因為夏天既關係,我又有古銅色皮膚,好襯~cyrena既係桃紅色~都係$20~抵....因為我唔信咁抵,michelle硬拉我去睇~我地下一次再去beach,今次既我已經係走難咁,下次更什~
我地分左上,下半場~好dirty呀,因為news話深圳既rubbish飄左過來~我為欣欣澄清~其實佢係有講既~哈哈~~我地響玩沙灘波既時候,見到死左既,一大一細既白蚱~我同cyrena響度研究它們~大家一齊為佢倆默禱~之後將佢埋葬~哈哈哈~~不過我地執完貝殼之後,見到d沙又被海水沖走了~響我地玩緊既途中,救生員過左黎2-3次呀~michelle話佢睇中左細angel~之後細ryan又走過黎,睇下咩事~佢個陣無同我地一齊,因為佢俾隻掌整損左隻手~
其實,只因我地響佢既泳灘範圍玩排球,之後我地轉用沙灘波,佢又叫我地只可響深水d既地方玩~佢先叫我地架jei~無咩野~不過之後聽佢地講,另一班人有玩都無理~咁就唔清楚lu~而呢一班人俾michelle同埋細ryan講得體無完膚~皆因著bikini既..都有fat~不過倪震話就算有幾肥都應該著bikini,沙灘嘛~哈哈~~佢地起勢咁講,唔like,但又起勢咁望響個邊,都唔知想點~反而另一邊既視覺感觀較好既又唔望多2眼~不過,人地mummy都keep到好好既身材~有一個女仔瘦得黎,又有d睇頭~
佢地講既時候,我地起勢咁食野~cecilia肚仔餓勒~不過食完佢都未夠~哈哈哈~真係有potential,佢話肥既地方我地見唔到~佢既鬼祟肉真係好鬼祟既jei~不過我地呢班女仔,個個除左泳衣仲加上了背心及短褲~哈哈~~而細angel同sandy就無~哈哈~~細ryan真係.....一言驚人~當michelle話bikini唔suitable一個女仔既時候,細ryan和應,仲話搞到佢8字波~個個即刻"o"晒咀~因為個件應該係有d料子既人著會好看一點~又講開架勢堂,森美小儀既節目中,蘇民峰話睇一個人既身材會知佢地中年及晚年運會好何~因為相由心生~中年運睇腰,晚年運就睇胸掛~因見佢都有評估人地咩size~果然係男人呀~
michellle玩左上半節就累了,返去rest~細米同我講,佢都有訓左~欣欣,同cecilia因去拾貝殼,見我地去到咁遠,就bath先~細angel就因為暈浪,又返去先~最後有sandy,我,細ryan,cyrena~工具有艇同埋浮床~我送完細angel返去,好累,一個人swim咁遠,仲要推架船呀~睇完細angel返到去~之後我上艇,響岸邊跌返落水,樣衰~~我成功,唔係好掌握到點撐,有時用手~cyrena話我一個人出返去好坎坷,想去幫我一把,一係就sandy郁,細ryan唔郁,一係就細ryan郁,sandy唔郁~p.s,佢地3人在浮床上扒著~咁佢地就團團轉~哈哈哈~~
sandy又上我艇~之後sandy落返去~cyrena上黎~好慶幸自己既艇上,因不用與突如其來既污水為伍~當細ryan與浮床搏鬥中既時候,sandy玩浮板~佢坐響浮板上,得返個死人頭~好得意~細ryan第一次係經大家既合力上到床,之後佢要靠自己既力量,不斷搏鬥~搞笑~又將自己個頭埋在床上,咀張床,個情景好搞笑~最衰無camera~上到去,又要試下轉身,又要坐~之後sandy加入戰團~2人一齊坐~不過唔多成功~一係響上面個個跌左落黎,一係上唔到~真係搞笑~之後又依靠我地隻艇,最後因俾佢地搞到入水既關係,唔俾佢地阻力~
有時我地又玩到飄向浮波,又要走~哈哈哈~~我地都有出力架~將我地個日無玩canoe既都補回來~不過細ryan話都唔知邊個幫邊個~因為佢都swim住咁推我地隻艇~而我倆都好出力咁划架勒~哈哈哈~~不過唔太好水咁~佢地一整到入水,我又要進行一連串潑水出海既工作~真係呀~其間,唔同既救生員問我地有咩幫手~之後我話佢同浮床搏鬥緊,唔駛理佢~佢就話有咩就出聲~之後有一個救生員問我地做咩可以玩咁耐,轉左幾更,都見到我地wor~哈哈~~其實佢地悶jei,都唔係刻意撩女仔既~我同cyrena響聖士提反灣,都係咁樣同d救生員有講有笑~
之後michelle同細米,揮手叫我地回去~佢仲怕我地唔肯返去~因更衣室會close~我要落艇既時候,仲起勢咁推,搞到我跌低左~我地幾隻人去bath~欣欣佢地就幫手收野~哈哈哈~~唔該晒~因我幻想過個情景係,無人幫我,得我一個人好孤單咁收野~之後佢地仲打算走~留低我一個~哈哈哈~細ryan話我依家係黑既膚色,我睬過佢~我即刻成日問人地,我仲係古銅色呀~~呵呵~~佢仲塗左我既黑鬼油,想晒黑對腳~佢臨走時,去左救護站,不過只係俾左膠布佢,無幫佢消毒~oh......初時我無聽清楚,早知拉返佢入去再整過~
我拎左d野上去沖沙先~之後佢地都逐一上來~仲好講,當我仲響沙灘整我既野時,不小心踏中左細米所挖既陷阱中,我仲坐低左,cyrena話我一臉無奈及無助~細米就好似頑童咁拍手~之後cecilia都中招~我地返黎既時間,沙灘波俾人拎左~就係..豬扒個一團人~因cyrena個個同佢地個個一樣既~不過佢地明知自己得一個,又為什麼拾多一個呢?我地就call taxi~有,michelle,我,cyrena,細angel,cecilia去意粉屋同蔡生一齊dinner~大家都好累~仲有一樣野,欣欣話自己睇過晒cecillia同sandy~之後我都唔小心俾佢睇到~哼.....佢專望人地咋話~
上taxi時,因我地個driver有問係咪潘小姐call,我地話係,於是佢地就同欣欣佢地講,同個driver講係潘小姐就可以了~佢地唔明,個driver又唔明,仲問個driver係咪姓潘,我開始炆,就叫佢地上車,咩都唔駛理就可以了~佢地先上車~真係o丫~佢地仲響車上一人一樣咁清晒d food,哈哈哈~大家都肚餓了,不過cecilia就無食到~呵呵~搞笑......
take mtr既時候,我睜不開眼呢~我大包小包咁~好彩大家都有幫下我~響station既時候,我去打散d錢~死人細ryan玩野~問可唔可以打我尖~之後仲話我~找死~細angel去拎錢既時候,問細ryan要唔要錢添呀~大家今日都真係好累~我可以同cecilia一齊back home lu~yeah~之後michelle話cyrena會呷醋~理得佢~依家大家都叫cyrena既全名~呵~cyrena話多謝我既帶x~哈哈~~唔知因咩事,cecilia問我做咩唔知對邊個咁惡,我就話遲d我對佢都會咁~哈哈哈~~因為熟左,就唔客氣~
好彩michelle叫我去爭取~否則我一家帶著失望既心情離去~事源係我地去到青衣城,再望下仲有無請人個個牌,點知無,最後去問~個個女仔問左我幾多歲,再問我full time及part time,就俾左張form我~呵呵~好彩~我d相隨身攜帶~以為佢即刻interview,點知佢話send上HR,如果o岩既就會叫我去in~估唔到呀~以為同haagen daz一樣既添~佢問我幾多歲,我同michelle既結論係,佢地怕d妹妹仔玩玩下~唔做得長~因佢provide training既~多謝michelle勒~~哈哈~~佢話佢都想做,因為想了解佢地既procedure~
填form既時候,michelle照顧周到~thx~差唔多食完,就上去交form~之後benny黎左,俾左地鐵叮噹既accessories俾michelle~我原本都有think過,不過,因係小童既,就打消念頭~原來佢會儲既~佢見到冒險樂園既叮噹就去攬住呀~!好飽~同埋食得好快~哈哈哈~~
唔該晒大家沿途幫我拎野~路途上,竟見到一個男仔望住我,我都覺得好面善,好似係玩3星既一個男仔~我估佢認得我先~哈哈~無上前talk~哈哈哈~佢好似肥左~可能佢會覺得我一身既打扮同一年前無咩分別~今日既我唔知做咩~我返到home,有一個唔知咩藉既人士,見到我起勢咁飲水,就問我係咪thristy~其實我一飲就250ml~醫生教的~又問我響邊度黎,又講開天氣好熱,又問我住邊,single/married,study/work~唔知做咩,一一為佢解答~平時既我唔多會理個d人(比較cool嘛我)~我地一直都係用英文作交流~哈哈~個看更都望住我~臨走都say個bye~哈哈~
一日就此作結~我仲睇左一陣網上小說先sleep~又同cyrena講左一陣phone~不過,今日好開心~唔知大家覺得點呢~下次去西貢啦~哈哈哈~~唔知幾時呢~期待~不過8月又有遊船河~10月又有乘風航wor~hehehehe~~~大家一起與陽光玩遊戲啦~
michelle想去ride bicycle~醫生批准,不過唔准太快,同埋要平坦既路~唔知幾時呢~我話好熱呀,不過佢話去beach都一樣~咁有水嘛~哈哈哈~~好好好.....安排一下~不過好似無咩時間咁~今次搞星期日啦~
平時話sunday要stay響home既cecilia都話無野做,stay響home好悶wor~呵呵呵~~搞笑~
>>July 18, 2005 at 4:00:45 PM GMT+8
2005 年 7 月 15 日 星期五 【清涼】
給你做一道題吧……
測試一下看看你是不是通得過自已對自已的考驗
這是一家公司要招收新的職員其中一個測試的問題……
你開著一輛車。
在一個暴風雨的晚上。
你經過一個車站。
有三個人正在等公共汽車。
一個是快要死的老人,好可憐的。
一個是醫生,他曾救過你的命,是大恩人,你做夢都想報答他。
還有一個女人/男人,她/他是那種你做夢都想嫁/娶的人,也許錯過就沒有了。
但你的車只能坐一個人,你會如何選擇那?請解釋一下你的理由。
在你看下面的話之前仔細考慮
. . . . . . . . . . . . . . . . .. .
我不知道這是不是一個對你性格的測試,因為每一個回答都有他自己的原因。
老人快要死了,你首先應該先救他。
然而,每個老人最后都只能把死作為他們的終點站,你先讓那個醫生上車,因為他救過你,你認為這是個好机會報答他。
同時有些人認為一樣可以在將來某個時候去報答他,但是你一旦錯過了這個机會,
你可能永遠不能遇到一個讓你這麼心動的人了。
在200個應征者中,只有一個人被雇佣了,他並沒有解釋他的理由,他只是說了以下的話
"給醫生車鑰匙,讓他帶著老人去醫院,而我則留下來陪我的夢中情人一起等公車!"
每個人我認識的人都認為以上的回答是最好的,但沒有一個人(包括我在內)一開
始都沒想到。
是否是因為我們從未想過要放棄我們手中已經擁有的優勢(車鑰匙)?
有時,如果我們能放棄一些我們的固執,狹隘,和一些優勢的話,我們可能會得到更多。
>>July 16, 2005 at 1:24:53 AM GMT+8
2005 年 7 月 14 日 星期四 【清涼】
今日遲左起身,只係swim左1400米~不過今日多左人~又見到abe同阿滔~尋日已經見到佢地架勒~哈哈哈~拍拖拍到去swimming pool,真健康~真係有緣~唔通佢地dayday都去swim既?撞到我唔出奇呀,我落街去swim咋嘛,多方便~
之後做下功課,不過無去見~sunday先啦~好熱呀~又有d緊張~不過我自己響腦海都模擬左一次,我只要唔好咁緊張,我覺得我應該handle得到~今日無咩食野咁,只係晚上比較食得多~哈哈~見到妹妹著得幾好睇,我都真係要努力,呵呵~
sandy讚我既古銅色皮膚呀~yeah~那當然啦,哈哈~~今日都係突登留在家中,為我聽日去beach作準備~要做body scrab,又要進行一連串既清理工作~哈哈哈~~做左body scrab先會晒得靚d架~becky仲話唔知要食乜架~哈哈~~聽日我會晒下大脾同埋手,背部係重點保護,免得晒傷及太黑,因新泳衣既pattern唔同,會有好明顯既2截色,唔得架~
michelle叫我去做仙跡岩,同時可以做密探,睇下佢地用咩sourses~而sandy話我去starbucks學沖咖啡,第時可以俾d意見michelle~可以學到一技之長~哈哈~starbucks個個webpage真係好多野睇~細ryan話俾原來edson響starbucks做,不過唔熟,搵佢做咩~自己搞掂得啦~
我應承左去家欣個camp lu~原本$400,有津貼,$200,點知計錯左,要$300~差成$100,心痛~不過都係問daddy拎~佢話唔ok,都可以$200,不過好似好衰咁,所以算啦~我係大好人~~
其實,好多野都係尋日發生,今日無咩事~尋日同左細佬打下交,不過都係玩下架咋~佢仲攬住我手臂~熱熱的,唔知癡咁埋做咩,不過都ok既~佢嗲人.....
好耐無聽過phyllis把聲,唔知佢忙咩呢~
唔知依家sandy覺得我點呢~因我應該開始好直好直,因fd左,無咁客氣,我估我又開始暴露左d缺點俾佢睇到~哈哈哈哈~~
又再深深感受到做人一定要爭取,唔好咁被動,唔出聲,d人當你死架~好似phylis咁,佢喉嚨有白點,佢唔講俾醫生知,個醫生都唔知呀~真係,有時知多d,了解多d,對自己又無害既~反而更有益,提醒幫你既人~因為佢地都可能有疏忽~真係...有d野,積極些~
尋日聽絕情谷,女仔追男仔2年,點解咁耐?因個男仔未確定wor,因個女仔對個個都咁好~個男仔仲要細女仔3年~另外,一個得163cm既女仔與187cm既男仔一齊,但都無阻礙佢地既感情發展~只係kiss有問題jei~~哈哈~好多野,愛,係可以衝破一切既~佢仲promote左荔枝舌頭~係雪條黎架~
今日上網search ok既mudull襟章~呵呵~~有d好平~心郁郁想儲齊~
大家姐做矯視手術~下星期去驗眼~佢仲buy左dior既sun glasses~又$1500,駛唔駛呀?當場話佢~
呢期既我火火地,大家小心些~細米中招,不過咁,我覺得都唔駛咁串既,不過我都知佢係玩架jei~算啦~下次我唔reply仲好,自己宣洩下就無事~但我又唔抵得,句句頂到好盡~不過有時佢都誤會左,我同佢玩緊,無嬲,又話我炆~響赤柱就係咁,cyrena都知我無炆~算罷啦,文字既野~
>>July 15, 2005 at 4:28:46 PM GMT+8
2005 年 7 月 13 日 星期三 【晴】
yeah,今日swim左早水,1700米~我估我妹都去左swim,不過見唔到佢~因我今晚要陪二家姐去buy swimming suit~同埋我都好耐無swim過早水lu....無咩人,幾好~
之後上下網,download下歌咁,2小時後,我就食我既lunch~好多野,有一包太平梳打餅,一小個包,2片麵包+沙律蛋,一隻蕉,同埋一d豆角~michelle佢話都唔算多野jei~佢話我真係瘦左d,不過要努力~我知你有睇我日記勒~早d打俾我嘛~我去幫你買下野食嘛~真係o丫,仲要響我home附近~更加義不容辭啦~有時,響我地面前,可以放低EQ,發洩下~我好樂意~
之後去左青衣城打壁球~哈哈哈~~不過唔多鐘意~個次同IDY,SARAH玩過~都係badminton好d~~hehehe~~不過壁球既運動量真係好大~之後我地去左仙跡岩drink野~呵呵呵~~大家傾下計~有sandy,benny,michelle同我~好耐無見sandy lu,上星期五見左咋,一week勒~hehe!佢尋日無野做都唔打俾我,哼~向佢投訴左lu~
多謝sandy既貝類手鍊~不過我夏天好少帶飾物,因為我汗多,會搞到我好癢,咁就會抓,就會損~我都無帶腳鍊lu,因為抓損左~又多謝michelle既心意~~haha~~我好麻煩,呢樣又唔要,個樣又唔o岩~哈哈~
同完家姐去買野,經過ok,都係忍唔住buy左d野,找拎左個章,今次係mcbing呀~仲未撞過呀~yeah~上網search下先~之前個d,我都係得幾個咋~仲想要埋個簾~雖然之前想過無咩用~
嗯~有咁既擔心就當然勒~所以我都要對我老豆好d~佢有尿酸同埋有少少膽石呀~好彩佢有做body check~咁就乖勒~好多野唔食得~愛在心裡,口難開....好似真係唔係好得,唔通等佢真係有大事先表達咩~太遲勒~我地都成日睇到一d文章...都係叫我地唔好怕醜,對我地既至親,表達愛意.....但係都唔係好多人做到~到最後個一刻,真係....太遲勒~我地真係要珍惜身邊人呀~我都要好好地教導我既仔女~不過,touch wood,都要為自己舖路~
竟然俾我見到青衣城既starbucks請人~呵呵~~做功課先~都即刻話左俾細ryan知勒~佢見唔見佢既事勒~之後同佢傾左陣~我發覺,有時真係唔記得問一d野,回想先醒起,應該要問下呢d呀咁~真笨~唔打緊,我地有既係電話~哈哈哈~~
honey 1號..cyrena's媽媽叫的~佢呀,尋日無打俾我,無發現我新整既野~哼.....咁樣已經嚇死左佢~驚我嬲嘛~~我倆都會互相報告情況~跟貼大家發生左咩事~咁就無疏離......good~找死,要我讚佢~真係o丫~
我二家姐問我幾時同佢去swim~不過佢wear衫+褲,我叫佢唔好跟住我~我扮唔識佢~我都見過有人咁樣響swimming pool~我用歧視眼光~不過我響沙灘都會有衫+褲,都係奇怪既,因為人地響beach係會仲著得少d架嘛~之後我見佢傾緊電話,幫佢拎d野,佢話,你幫我拎呀,唔該晒~之後仲叫我放低,我真係放低左,唔理,哈哈~佢真係認為我做唔出架bor~個次sandy話去長沙會將d野放響我既袋,我就話我會扔在地上,問:邊個架?,之後就走...哈哈~~玩都可以玩得好顛架~哈哈~~我地一路上都係咁talk,唔知做咩,之前一路上都同佢無咩話題,咁我就將我近排發生既事話俾佢知~咁就好多了~
同佢行返home~~佢仲未搵工,因唔想做waitress,不過我叫佢做高級d既~唉.....幫下佢搵工啦~今日睇,下午麼麼茶(我睇埋"季節"先出門口,所以late,sandy要接我,所以一齊late)~講點樣幫d失業既屋企人,同埋注意事項,唔好成日問佢地搵到工之餘,仲要幫下佢了解自己出左咩問題~嗯....又學左d野~自己又應該點樣面對自己既問題等~哈哈哈~近排無咩野做,都要睇下tv,newspaper,增進知識~因前幾日發覺自己無睇news好耐,唔知個世界發生左咩事,咁樣,係唔得架~連九龍公園有紅蟲,我都唔知,都係家欣話俾我知咋~
cecilia打左俾我呀,yeah~因佢見到我日記,就打俾我~yeah~又一個發現~hehe~~有時我都要打下俾大家先~問候下大家~尋晚同大佛傾左一陣~發覺,佢有咩事既時候,佢都會找我傾訴~大家既時間真係o岩呀~不過都好既~我都幾開心~michelle話pinky失蹤左~oh,我都好耐無搵過佢添~今日同細米sms,唔記得firm佢7月29日~sorry呀~佢去荃灣打乙型肝炎~有時真係要響對方既角度think,及以對方既感受去想,代入,去感受~唔好太衝動,冷靜一點,事情未必係我想像中咁,應先去了解,才作出行動,否則會有misunderstanding~我就唔會怪細米點解唔講細angel發生左咩事,因為佢覺得唔應該講~
近排我12點幾就會好tired,好早sleep~michelle都好tired呀,不過佢0800又會自己起身~又唔記得問佢,詳細d既tired,因咩事等~太唔專注勒我~唔知佢又發洩完不憤未呢?仲有無野收埋左佢心,又未講呢?你睇下我,事後先think up~~仲有呀,唔該晒michelle幫我同細ryan留意工作呀~我真係鈍~
仲有呀,對呀,我好易信人架,好蠢架~咁人地點知你地突然提起左d咩,之後講我咩~哼~真係o丫~人地又點會估到wor~唔係咩?咁你地講咩我當然信架啦嘛~估唔到架嘛~車~咁我又無嬲~不過同benny溝通唔到,有d terms佢唔識~oh..sorry呀~無問清楚就串人添~i'm too bad~我個腦轉得太快勒,呵呵~成日懶得explain~不過依家好左,即刻講sorry~因未話個時已意識到自己未講過or個個人唔知~唔出奇既~自己既陋習有改進,都係一件好事~
好野,今日遊說左carmen仔去遊船河~我地依家有19人勒~好快full~yeah~害我擔心~哈哈~
其實去大池swim,仲係有d驚,可能有一次既意外,令我有陰影,依家有時都係驚,但自己定下來,又無事lu~係我自己既心理問題~不過我一驚,個身會凍,肌肉收縮,好緊張咁~咁我就會靠岸swim~
今日響mtr見到一個好高既女人~我只係響佢既shoulder位~
今日michelle講起佢響地鐵上既事件~俾人屈~以為佢同個阿伯爭chair坐~之後屈michelle個個女人,事後唔敢面對michelle~haha~~個一刻既感覺,真係好難受~好多人都唔鐘意俾人屈,以為自己唔好,我都係~我響尋日,都遇到個唔gentlement既男人,第一,我面前有位,因有人落左車,我周圍望下睇下有無人坐,佢都好無風度咁搶住過黎坐,佢既眼神仲好似嫌我做咩唔坐咁,我都好似讓位俾佢過黎架勒wor~其實有個女人想坐~第二,佢身旁有一個女人,抱住個child,咁小朋友唔小心踢到佢,踩到佢都好正常,個阿媽都唔想,又say左sorry,又罵左個仔,仲想點~佢仲起勢咁啤住個女人,又發出一d唔滿意既聲,佢地起左身落車,佢就響個位檢視一下自己既衫有無dirty,shit,男人黎架???無風度~唉~我唔要嫁俾呢d男人~
今日飲野既時候見到idy同乳酪一齊響青衣城出現?
[about me]
☆雙子座的三個階段
☆第二個階段是生日在6月1日到6月10日之間
個人主宰星是金星,雖然你常常說者無心,但是還是常會不小心傷害了別人。你的心腸很好,但卻習慣用理性的態度來解析事情,也因此有時別人會覺得你很冷血。建議你多運用你的幽默感來化解這個缺點,將會使你變成一個人見人愛的雙子喔!
>>July 14, 2005 at 4:38:33 PM GMT+8
2005 年 7 月 12 日 星期二 【清涼】
今日想游早水既,不過無起身,算了罷,明天再黎過~~
唔知做咩,覺得自己個手臂無咁拋~可能係假象~
今日我得閒得滯,搞左d野,hehe~只要你地一打黎,就會發現了......sandy已經發現了~
今日入左中大陪michelle睇返佢無上堂既帶~我有偷睇呀,都幾搞笑~其實我對小朋友有興趣架~佢地好得意~佢地真係好精伶,好醒~我記得我響mtr既列車上見到一個小學既男仔,佢比其他同學矮,不過佢講既野絕對係醒過佢地~出自佢把口,有d老成既感覺,有d見地~不過應該係有錢家庭中長大既~不過同佢都幾有緣,有一次響去swimming pool既路途上,見到佢~哈哈哈~~
今日同michelle響canteen傾下計,好舒服,哈哈~~都係對住佢,傾下,開心過同佢講電話~唔知佢又係點既呢?無同佢聯絡既日子,總係怪怪的~因為唔知佢發生左咩事,就有疏離感~哈哈哈~~依家好似得佢可以陪到我,不過遲d佢又返工lu~~oh....
做朋友要將心比己呀~你地唔好對我太衰呀~呵~不過你地對我衰既話,我都會檢討既~朋友,真係要攤開黎傾先知你心裡面諗乜架,一陣有誤會就唔係咁好啦~有咩咪出聲囉~不過另一方面,愛一個人,通常都唔會將自己既負擔加諸響別人身上,更會顧慮到對方既感受,但係.....呢d野你做左,人地都未必知,有時又要透露下,好似好核突咁,所以...好矛盾~而我既結論係,呢個世界上都有好多種方法,每一個方法都有佢既好與壞,如果自己未尋找到一個更好既方法(呢個係好主觀既),咁不如繼續用返自己既方法算了~有d野,順其自然,按自己既喜好,又唔會傷害對方就可以了~對得住自己,對得住人就可以了~咁就要睇下自己既品德操守勒~
仲有呀,每人都有佢既優點與缺點~永恆不變既事實~人夾人緣,o岩既,咪做好朋友仔囉~有時想得太多,好麻煩~我就係一個不拘小節,唔會搵自己麻煩既人,哈哈哈~~(又好似唔係,算了,雙子座既節奏係好快既)~睇你點睇啦~唔同人都有唔同既觀點與角度~哇哈哈,自圓其說.....
不過....近排問自己......愛?!究竟是什麼?......有點迷糊....只係想起,耶穌委身既事~
放心,只係近排無咩野做先think下架jei~無野做,就think下野架勒嘛~
欣欣真係好搞笑呀.....真係對電腦一無所知,唔好話俾人知佢study IS呀~
聽緊森美小儀既節目,請左d人,減肥成功既人士,上黎talk下~佢地真係好搞笑~有一個聽眾,好豁達,佢真係..無得頂,唔知點形容,好有自信~就算最肥198 lbs,覺得自己好靚,點解佢要減肥?因為佢study nursing,行斜路上,佢覺得自己行得好快,點知d同學仔都同佢講,行快d啦,佢地已上到去勒~又發覺自己行路都喘晒氣,所以就減勒~有d減肥既原因係受唔起俾人話佢肥婆~有人係因為執野時.爆左皮帶~有人本身好瘦,想大隻d,就係咁食野,肥左,又為左追女仔,又減肥~
我都要~哈哈哈~~俾d恆心,食少d野就可以了~phyllis同左我講一d野.....哈哈~~佢話我唔似瘦身廣告個d肥得咁核突wor,bit晒d肥肉出黎~不過咁,我覺得瘦d又真係好睇d既,又可以買多d衫,女仔衫又唔駛好似咁窄咁嘛~phyllis曾經叫過我唔好減,因佢覺得我瘦左無咁好睇wor~哈哈哈~~不過近排食多左snack~oh..no....出多d街先~
[about me]
類型1典雅的小女神
你有著優雅迷人的氣質和極強的自尊心,追求自我的完美和單純高尚的快樂。外表看你其實是一個入世的人,其實骨子裏滿是出世的清高。重感情,容易受傷,也很會為自己療傷。你不會輕易付出自己的愛,但是一旦墜入愛河,便渴望長相廝守,不離不棄。
提醒:過分矜持,可能會將塵緣錯過的!
>>July 13, 2005 at 3:36:53 PM GMT+8
2005 年 7 月 11 日 星期一 【清涼】
呢2日都係無所事事~shit...........有無工請我呀~衰就衰在我都揀工~莫非真係馬死落地行???
呢2日都有去swim,不過唔知咩事,2日都有人同我講野~尋日游左晏晝,有一個五十幾歲既伯伯同我講野,佢又好似好show off咁,又講下自己參加左幾多比賽,拎左幾多獎牌,又講佢個仔響a-level拎左幾多個c,又話佢自己以前係警司..但一邊又好含蓄咁話唔係好叻,比賽都係得幾個人,自己個仔響英華中已經算差,又話自己d仔女唔active,唔outgoing,唔得~佢都幾搞笑,雖然有時都唔知點回應,都講左幾句,唔想講既就聽,or去swim~佢初時第一次係同我笑先,之後再返去就同我講swim得都算快~不過佢見到我響邊都會走埋黎,又叫我唔好驚,佢去過好多個pool and beach,好多人都識~又講左一個女仔俾我知....
今日個個,真係想死,大我唔係好多既男人啦,我埋岸,我去右,佢又去右,我去左,佢又去左,迫不得已我停左~點知佢同我講,你都幾大隻,個body~我嗯左一聲,佢就話我都幾cool架wor~好心佢啦,一黎就講一d唔知讚我定貶我既野~佢又唔係靚仔,唔熟既我都唔會講野既~雖然都憧憬有咁既事發生,其實現實中都幾抗拒~我大家姐話佢唔似撩我wor~因個個人自己細隻wor~cyrena都覺得佢想撩我,而個話題都好奇怪囉~michelle就話,o岩啦,你咁想拍拖......我想jei,唔代表隨便揀一個....
所以我有以下既結論~因有太多人swim,我估就算下次night去,都要2045先好去到~同埋,我都未必一個人lu~~雖然今次都有細佬同埋阿may,不過大多時候,佢地都唔響我身邊~唉~呢2日唔知做咩~~突然間連續2日都有人同我講野囉~真係o丫....話時話,我都驚驚地~
今日唔知做咩,未夠0700就起左身,之後因為太早,叫自己再sleep,大約10點幾就wake up,由於sleep得太多,暈暈地,行都行唔穩~今日都有做自己既consolidation~開始工作了,我唔要自己無無謂謂~我都開始study我既psychology~亦都開始找syllbus勒~過左今個week,可能會見仙跡岩,kevin & summuel/baleno,同埋出causeway bay,睇下haagen daz有無請人~上網睇過starbucks都未請人,不過應該會出葵芳睇~今次真係....點都要搵工做lu~不過我唔想平平無奇,我想有挑戰,咁先會投入~
莫非真係要入到赤柱做delifrance??咁就真係好大挑戰~
尋日打俾sandy,michelle,send sms俾cyrena都無人應,有點失落~有無人陪下我呀?
細妹想去swim,我老豆俾錢,之後妹話may去,佢唔去,因要老豆出好多錢~原因係佢唔見左銀包,咩都無晒~又無octopus,又無左學生優惠~傻妹,就響度喊~不過佢都真係要小心d,唔見左好多次勒~點解我咁大意既,都未try過呢?我記得我成日將d野周圍放,響023又係,阿成又話我成日唔記得拎野,我好嬲架,好似講到我好無用咁,唔鐘意,我都唔係咁唔小心之嘛~我唔同意亦都唔鐘意~oh..可能同人唔同命.......
近來,我成日與水為伴,swimming好似我日常既習慣lu~
要補考既朋友們,你地要努力勒~
今日又完成左一本衛斯理~有時唔知佢d故事真定假~
人又無,錢又無,又無所事事,真係有d想死,有d頂唔順~哈哈哈~~出街好熱既呢~成身汗,又唔想成日去行街,睇黎睇去都係個d,搵人飲下野,又無咩錢~做咩咁頹廢既呢~
想起~前幾日阿昇send sms,話佢可以響會展行cat walk,因佢既作品有得出賽,定唔知咩呢下~真係恭喜佢~不過我又唔會自己一個人去睇佢既~唔係唔會既,心情未到,我又怕見到一個人~唯有精神上支持佢啦~係今日呢.....加油,祝佢前途似錦~俾d成績大家睇~加油~
好似好耐無聯絡細米lu~佢唔知做咩呢~今日phyllis有打俾我,開心開心~~呵呵呵~~佢地返工,唔同台,就好少send sms,我又唔會打俾佢地阻住佢地~哎.......
[ 哎....悶死人咩~~唔制呀~~]
>>July 12, 2005 at 4:00:30 PM GMT+8
2005 年 7 月 10 日 星期日 【晴】
[ 一段深情既對話]
男人看著看著,突然張嘴說話了。而且是對著那個嬰兒。
「你好,從現在開始,我是你老爸了。」
「我想我要先聲明,因為我不是一個很有錢的老爸,所以當你長大,可能無法你過著像王子的生活。」
「有時候老爸的脾氣會不好,因為工作上有很多困難,現實生活不是只有快樂和無憂無慮,還有很多挫折,這等你長大一點就會懂。」 「我想你應該慶幸,我和你老媽的感情很好,偶而吵吵架,但是我們都是愛對方的。」
「你知道嗎?我從你還在媽媽肚子裡時候,就開始注意你了,一個月,兩個月,三個月....」
「我看著你慢慢長大,把耳朵貼在媽媽的肚子裡,傾聽你的聲音,也跟你一起分享媽媽的心音。」
「然後,在第十個月的時候,你出生了。」
「我安靜的在產房外,聽著裡面****發出殺豬的聲音,我從來沒聽過****發出這樣的叫聲, 不過我也從來不知道她抱著你,對我笑的時候,披頭散髮的她是這樣美麗...」
「第一次抱你,你比現在還要小一倍,紅通通的像隻小猴子,臉上的皺紋多的跟你爺爺一樣, 不過我一眼就認出來了,你的鼻子像媽媽,你的嘴巴像我,還有你瞇著眼睛的模樣, 壓根就是你奶奶的翻版。」
「抱著你,第一次覺得地球是為我轉動,很多事情我從來沒注意到,現在卻都發現了。」
「原來深夜的星星這麼美,原來****也算是美女,原來抱著自己小孩的感覺,這麼幸福。」
「而你,在我懷中,好輕好輕。」
「我怕一用力,你就破掉了。」
「正當我陶醉的時候,你就很不識相的哭了,我只好把你還給媽媽。」
「將來有一天,你會長大,會開始學說話,開始學走路,開始跟弟弟搶玩具, 開始穿制服上學,開始上國中理個平頭,開始對女孩有興趣,然後有一天你會找到深愛的女人, 跟她結婚,生個小孩,也許就像 我現在一樣,對著自己的小嬰兒,朗朗演講。」
「這些都是很棒的事情,等你慢慢長大,一一來學習,一一來體會。」
「世界和生命,都是很奇妙的。」
「當你呱呱大哭那一剎那開始,當你睜開眼睛看這世界的時候,你的人生就開始了。 人生也許不會都很快樂,也許不會都很幸福,也許會遇到很多挫折,會讓你想對著天空大罵髒話....」
「但,生命從出生那一剎那,就是美好的開始。」 「而你無論將來遇到什麼,都是美好的一部份。」
「你可以大哭,可以大笑,可以為了某個女孩廢寢忘食,也許有時候偷懶不唸書,也許有時候會想放棄。」
「但是,千萬不要厭惡生命。」
「生命的誕生,是美好到超乎你的想像的。」
「爸爸此刻正是這樣的感覺,從來就不知道自己為什麼像頭牛來賺錢養家, 可是你的出生讓我明瞭到,自己努力意義。」
「看著一個小小生命,從自己身體被延續出去,那是一個多美妙滋味啊。」
「最後要補充一點,如果你不乖,爸爸還是會罵你,還可能打你, 可是這都是為了你好,希望你的未來能夠更順利。」
「好了,爸爸不打擾你睡覺了。」
「乖,晚安。」
「乖乖。」生命,是最美好的開始。
我曾經去怨恨,去埋怨,去扭曲的生命價值,原來是錯的啊。
在聽著小小的嬰兒和爸爸"深情"的演講,心中原本的憤怒,被澄清稀釋, 變成了跟白雲一樣清澈漂浮的心情。現在,我心中好滿好滿都是感動,我不知道該怎麼說明自己的感覺。
走下了樓,離開了育嬰房,路上依然是充滿哀號的醫院景觀,可是此刻的我, 不再排拒,不再感到痛苦。我反而很專注的看著那些家屬,那關心又憐惜的眼神, 在這些痛苦後面,其實隱藏著世間最深摯的情感。
而躺在病床上喘氣的病人,從不停止的掙扎,是因為他明瞭生命的美妙, 他知道自己不能放棄,所以他繼續活下去。
生命的開始與結束,都有自有定數,生命永遠會選擇最美麗的時刻來到身邊, 而再最適當的時機離去。不必強求,只要用心的去感受生命裡的分秒。
去努力,去快樂,去悲傷,也學著去珍惜。 生命本身就是無價的。
遠方的弟弟,你說是不是呢?
今天屬於我,我屬於今天。
>>July 11, 2005 at 9:38:37 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|