寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 8 月 10 日 星期三 【酷熱】

今日都係swim左1700米~不過聽日無得swim,因為連續3日都被人book左比賽,亞太區既水球邀請賽~好彩記得同cecilia講,如果佢地就摸打釘~咦....不過其實佢地可以swim嬉水池.....哈哈~~不過,成日比細ryan話係屎尿池.....

今日收到msg~~pinky唔駛太緊張及失落,放心放心...生日應該開心些~位呢d野,好flexible既~在情在理,佢都無理由唔黎既.....仲有呀..係佢叫我先架咋,否則我入左camp勒.....之後計下計下,越來越貴~my wallet入急症~放心....我地夾攻.....哇哈哈哈~~

今日date左我契老豆去see七劍,ok啦~d劍都真係幾厲害~謝宇浩話少左d劇情囉,太多打打殺殺~又問係咪有下集~哈哈哈~~坐響我倆旁既個個男人好投入好緊張......緊張到叫左出黎....我同老豆相對而笑~好彩去左新寶睇,因送千杯不醉既攝影花絮~yeah yeah~~老豆又多謝我啦,多謝左好幾次,又話唔該我幫佢buy dinner~~哈哈~~傻啦~換票証都係carmen仔俾我既~~我都開心有佢陪我睇啦~

好野~下星期五,我地有gathering~因sai要去ust搞野~叫左老豆陪佢,佢仲請左假~hehehe~~好耐無見既佢,通常佢個樣都無咩變架勒~開心開心......

今日菁菁打黎約我.....傾緊既時候見到michael~哦....真巧~

今日同sandy玩電話遊戲,直至晚上11點多先聽到對方把聲~

唔記得同大家講~大家21321 yr 3既分班.....唔係大家所check咁~我show我同ellen ng既email俾大家睇~好彩我個日send email咋,否則...佢第二日就放holiday lu~

ms ng,
hey,how's going on?enjoy your trip?
i wanna ask does 21321/3 have to distribute in new class again??

hi Pui Ling,
I'm fine.?Go go see see my photos at the Yahoo links I sent you.?England is very beautiful ar.....
I'll start my second part of the summer holidays tomorrow.?Hope you also enjoy your holidays.
Not sure how 21321 year 2 students will be grouped in year 3.?I've discussed with Mrs Yu but we haven't quite decided yet.?Different sorts of groupings have their pros and cons and there are time-tabling constraints as well.
We understand what you girls think.?Of course good friends want to stay together but this is not our only concern.
Anyway we'll try to work out a solution, although it may not make all people satisfy.?Let's see in September after the supplementary exam results are all finalised.
^.^
Miss Ng

but how come someone already knows that they are in class a? by ling

impossible, wrong information! by ms ng

they checked from www3.vtc.edu.hk by ling

Perhaps it is for temporary use e.g. collecting school fees.
Teachers will review the situation in beginning Sept ar.....
There are operation needs e.g. some students have to repeat certain subjects so they must be grouped together etc.....
Let's wait and see....by ellen ng

that's all......其實大家依家check,個個都係a班....放心放心~~

>>August 11, 2005 at 5:13:12 PM GMT+8


2005 年 8 月 10 日 星期三 【晴】

[倩動人心:做「人」]
劉倩怡

曾聽溫偉耀一次講道說,基督徒有時變得太神性,不夠人性;聽過一個在年青時代熱心在教會事奉的人,憶述自己不再回教會之前懇切地求神讓他做回一個人!也聽過一個故事,一名導師一直孜孜不倦地勸導戒毒所之類的人信主,結果有次他終忍不住,生氣地向那人說:「為甚麼你仍不肯相信?」那人回答:「你一直像個聖人般,我實在自愧不如,不敢信,但現在見你生氣,我反而相信...」(只記述大致意思)

很多基督徒未信的時候,都曾對一些樣板基督徒敬而遠之,然後到自己初信之時,對於很多不信的或信得不同的都深明大義,但久而久之,就向著同一個方向走,漸漸愈走愈近...是法利賽人的影子嗎?我不敢肯定。

我們開始在別人有事的時候,只懂問對方有沒有祈禱,為甚麼你不祈禱?我們在教會或機構有不滿,不敢表達,因為要包容,我們老遠走去幫助殺人放火的,因為要有愛,但我們卻未必能接受一個糾纏於婚外情的姊妹。我們在人前說某人不對時,感到內疚萬分,立即祈禱認罪,但有時又按捺不住,在背後竊竊私語,和一般辦公室沒有分別。

我們開始分不清愛和包容的定義;我們也愈來愈不去分,因為我們根本搞不通「我們都會犯罪」和「學得更像基督」之間如何平衡、自處;批評終究是愛心說誠實話,還是拆毀?

基督可以替門徒抹腳,也會怒翻聖殿門前的攤子,但我們不是基督,我們不能自行決定甚麼時候可以這樣,甚麼時候可以那樣。我們雖說「因信稱義」,但漸漸地都有成聖的目標,不自覺地對自己和別人製造很多壓力和矛盾!做基督徒真是要這樣嗎?我在這裡無法表達簡單的看法,事實上,這些或許已是千多年來的神學問題,其實也是「人」的問題,如何能簡單地理通?我只知道我會繼續努力做一個活得像個「人」的基督徒!
【時代論壇】

>>August 11, 2005 at 4:22:16 PM GMT+8


2005 年 8 月 9 日 星期二 【乍寒還暖】

今日好累咁,我知道有野黎臨,不過都好,8月20日遊船河嘛~有徵兆,yeah~good~

今日都有swim,1700米~又係見到伯伯~不過今日既戶外嬉水池唔開wor~不過都唔多人,可能放榜既關係~

之後一個人出銅鑼灣,因我要上camp quality既office拎野~this week入camp~之後一條人咁行時代,好耐無去lu~今日同cecilia傾計,佢話搵日要帶佢出去,因為佢好少行,唔識路~好~去左page one,睇左1小時,又睇左一d自由行既書,睇怕,我去travel都真係要做好多功課~不過2年後,依家睇左既都無用,因唔update lu~我覺得我2年後之行好實在呀.....goood~可能都真係去日本?不過好大,真係要plan一plan~睇下時間~哈哈哈~~yeah yeah~~之後去左puma,IT Mickey,馬沙睇下野~有收獲,2件mickey衫都係$289,抵~因原本個件都係on sale,第二年on sale之餘仲七折~正....平時呢個價係一件衫,依家係2件~哈哈~~車...cyrena唔太好mickey又走去睇囉~但佢話咁抵都要睇下wor......

又睇中puma既一件褸~不過都再睇下addidas先~因為呢2個牌子既野都比較靚,反而nike太普通了~puma個件紅色既,好搶..不過polyester,我怕焗..sandy都話我都幾o岩紅色,其實之前細妹buy左件古著既,都係白紅色,我已經好like~其實,依家你問我like咩色,我都唔知點answer,因為只要靚既就ok~依家既我,都多左yellow color既衫~因為要襯我古銅色皮膚~褸,我好少,因為我大汗,又怕d褸重,真係唔多想拎~

買左gift俾pinky~都唔係特登,咁o岩見到先buy~哈哈~~唔知佢有無架呢~死啦,我成日買完野俾人,都會覺得人地有架~哈哈哈哈~~之後見cyrena無reply,就back home lu~~點知佢又出左causeway bay~抵佢死,佢話俾自己激死左,我都叫佢多留意d sms架啦~講講下.....似乎上cyrena's home,cyrena似乎又放低左些重擔,又接受到我地上去了~佢怕太多人jei~~之後經我分析,都未必真係咁多,可能都係幾個咋~唔駛太擔心.....講就興奮,好多人係咪真係去到,就另一回事~講同做係唔同既~

好多野,靠下我把口,又成功左些~yeah yeah~哈哈~~cyrena,你中招勒....薰陶中~今日起勢咁talk,有cecilia,cyrena,sandy~而phyllis就msn~michelle就sms~有打俾阿hong~靜雯又打俾我,因佢放榜,問我野~打俾polly,不過佢出左去,因要date佢睇下saturday點入camp~

似乎daddy既decision,又有變動了~哈哈~~好多野,分分秒秒都在變~

有2件新衫,掉左2件emily既,因有d味,就唔要了,但又想添返emily既衫~好彩阿sai返左黎,仲有justine幫我響usa接應~因佢地唔會send過黎hk,因被人呃左好多次~又發覺,點解我成日講我少買衫?因我好少行街~咁同becky佢地行,大家既style又唔o岩~佢地係女仔d既~哈~~同埋我好節儉嘛,又忍住唔buy~依家都會忍.....不過比以前買多左~錢呢d野,會搵得返,但合眼緣既野,唔珍惜,唔當機立斷,就會無架勒~唔太過份就可以勒.....既然咁like,做咩唔buy jei~離開之後,又心大心細,何苦呢~

星期日,行街既時候,收到"好戲量"既leaflet~我好鐘意佢地"一人一故事駐雅座演出"呢一個idea背後既信念~大家留意勒......."在社會中,大家已將很多重要既東西(愛心及關懷)也遺忘了;人與人之間的距離越來越遠,大家雖然身在同一空間,但彼此沒有太多的溝通及交流.要重拾自己故事的善性,就應該開始開放自己,聆聽身邊的每一個故事,並分享自己的親身經歷~"響每月既1 st saturday,響佢地自資既排練室,有零費用既[一人一故事劇場]演出.在劇場中參加者會被邀請訴說自已既故事,讓他們充當主角,演員即興重演故事中講者既感覺,藉此打開溝通既空間~

佢地呢一group人,好有meaning咁wor~搞到我有d想去睇佢地既"我愛你個頭"添~好戲量~佢地呢team人既背後信念都好好,值得大家深思~戲劇源於生活,咁戲劇就令大家更了解生活,也能改變生活,為自己蒂造天美好的生活空間~戲劇必須[以人為本],戲劇又讓大家跟身邊人溝通,戲劇讓生命觸碰生命~theatre by the people(為民眾創作的劇場),theatre for the people(給民眾的劇場),theatre of the people(屬於民眾的劇場)~

其實我好想好想,好like睇舞台劇,or歌舞劇~that's why我 like歌聲魅影~其實,sandy,大家姐,joanjoan,cyrena,michelle,細ryan都好似好呢一味wor~不過礙於無錢,無時間?不過.....我都係行動派既~所以.....仙樂飄飄處處聞...一定睇~我有9折,不過要8月31日前make decision~但要$400 or $600既票~不適用於星期五及六既晚場~佢地會演出一個月....由9月23日至10月23日~大家又可以到以下既網址睇....仙樂飄飄處處聞~我想睇貴飛,因近些開心些,響香港演藝學院..我去過一次,咦?好似$400既位都可以wor.......不過學生票就真係遠左些....個次我係去睇daniel既快樂王子~問下julie先~hahha

大家有無興趣?有d錢,值得花既~

>>August 11, 2005 at 7:36:05 AM GMT+8


2005 年 8 月 8 日 星期一 【酷熱】

mcdull_ling004~有相睇呀~!

唔記得講添~係欣欣同細ryan叫我一定要打~打邊爐個日,cecilia好惡,話欣欣盲架,因有一樣食物落左響欣欣既盲點,如果唔係欣欣起身,就會睇唔到~欣欣話一定要標明cecilia係兇狠狠的呀~哈哈哈哈~~cecilia,好多人既名都出左好多次,唔會有人jealous掛~哈哈哈~不過有時有d detail野我都唔太記得,不過盡量啦~知道勒,你只係唔記得cyrena響你個組~我還你一個清白~

星期日,講開body check,我就唔覺6意問可否check埋個腦~點知細angel會錯意,唔係勒,我唔係叫你去check~哈哈~~sandy同埋cyrena就要去check下勒~ida話細ryan近排面色唔多好~大家要小心身體勒~個日cyrena好多電話呀,成日響不停,因為個日佢有dating,呵呵呵~~

星期一,1300去左swim,1700米~成日俾人attack~哈哈~~有一個小朋友,突然要返岸,響我下面swim過,我一時唔知可以點,又緊張,搞到我個肚好痛,我懷疑係腸抽筋~不過慢慢地swim返去,之後都無咩野了~今日又見到個個伯伯~

而joanjoan上星期四搵過我,而我又plan左今日無野做,所以尋晚就睇下佢得唔得閒~咁我地又上左moment cafe,不過人事全非~不過今日唔知做咩,0300 sleep都1100起身~哈哈~~我都又傾左好多野~講下佢公司~講下我同daddy既搞笑對話,其中一個係我問佢做咩佢個個年代都仲生咁多個,我就話佢,分薄晒我d野,同埋錢~之後daddy響度笑~又同佢講netvigator人,因我contract full左(不過佢地無人打俾我提我,我就覺得好賤,雖然月費一樣),想down grade我既plan~因家姐用一d方法令大家share broadband~之後contact返佢,其實係03年,佢幫我搞既~joanjoan話佢自己唔會搵返個個人,我話我懶,見有no.,咪打囉,點知佢都仲響個度返~呵呵~

我同佢既對話好搞笑,咁我打俾佢個時,佢應該放左工,我留左msg~之後佢打返俾我,我sleeping,佢問我係咪sleeping,我話係,仲叫佢之後再打俾我,反正我不急~佢再打俾我既時候,我其實都仲未起身,不過費事又拖,之後講下plan,之後可能有deadair,佢問我,個日係咪訓緊,係咪返shift?我就話唔係,我放緊summer holiday~之後佢又問係咪玩得太夜,我話唔係,只係無野做,就費事咁早起身~joanjoan話我好搞笑,我又會explain,又要答佢囉~咁我又覺得無咩所謂呀~仲問我係男定女,我話係男~不過都真係好搞笑,先話俾大家知,好似friend咁~哈哈哈~不過有時同佢地既關係,可以用軟功,唔駛下下都罵佢地既~雖然佢唔記得打俾我,係佢錯,算啦~

之後又有一個電訊盈科既人成日persuade我去簽約,一係有電話送+functions,一係就每月減$20~不過daddy話唔覺佢有減,就唔簽~我地都用佢咁耐啦,都無咩jetso俾我地~之後個個又好似用"lum"功咁,叫我安慰下我daddy,同埋勸呀佢~~響度求我,都真係頂唔順~

尋日daddy執野,搵返我kindergarden既ceremony相~哈哈哈~~好cute,lovely既我~尋晚同左好耐無talk既icq fd chat~真好~哈哈哈~~佢又俾左d狗狗相我睇~我又send左近照俾佢~哈哈哈~~真係好耐無chat,仲記得我~問下大家既近況~

又講起揹背囊去travel~其實好耐之前同cyrena都discuss過~發覺其實玩埋既一班人,都真係有d相似之處~依家我覺得齋talk無用,我已經plan好左~option1,好彩study到degree,一年full time,之後part time study,咁我要返工,咁save money,咁一年之後,我會唔做,抽3-4weeks揹背囊去travel~option2,study唔到,我都要做野,related既,有experience,再爭取degree,咁我都會做一年到啦,save money,咁又去travel~所以,呢個plan,會響1-2年內發生~同埋我choose淡季去,咁其實我一唔響home,就唔會食得太多~咁節儉,又未必用太多~plan左budget係$40000-$50000~唔夠既有family資助,同埋可以有credit card架嘛~要去既,好多疑難都會化解~睇下到時有邊個同我去啦~

我又唔知呢次旅程要體驗咩~不過會做足功課先去~只係想用自己能力去體驗,接觸下一d文化,無plan,搵一d自己搵到既野,有時d野,要自己細心咁留意先搵到,自己搵,經歷多些,唔只係旅行社俾大家既information only,舒舒服服咁去感受一下,隨心意而行~依家既我都有一個大概,原本想去europe,不過好似太遠,又真係太有經歷,搵一d短途先,可能會去日本~一d亞洲國家~中國又好似太危險~台灣....去過,又未想住~不過都有想響台灣住一段日子~不過今次travel,唔會係打工個些~哈哈哈~~其實australia,new zealand,同埋咩咩島......哈哈哈~~日本,可以問edmund,因佢有經驗~

今日同daddy talk~初頭好似真係搬入去,又話好多furniture唔要得呀~不過入面唔夠大,3房一廳~主人房可間多一間,廳可以有,不過又怕太細,又無人會要個間,因只係俾一個地方,可能唔間房,咁即係無私人空間啦~如果2間,講下價,都要5百幾萬~又話可以慢慢搬入去,唔搬住既可以stay,又要等按揭,又要睇下mummy做到幾時~一係2仔爺入去租間房,因為都係細佬嫌遠囉~又講下shop個度其實蝕左~因無頂手費~d野計唔足~又話想收返austine road個層,不過個租客又話搵唔到屋,又簽左約,依家仲有9個月~daddy話呢度大些~但mummy又好似唔想,因為成萬蚊租~

不過我都話咁分2頭家啦~我得閒入去dinner~哈哈~好似好得意咁~d人問我返邊~哈哈哈~咁其實我都覺得ma on shan遠,因為我響kwai chung study~later既degree,我都想響poly~咁搬入去幹麼~大家姐又嫌遠~二家姐又唔想一齊供咁~唔知佢想點,問佢做咩唔一齊搬,又話唔知,佢唔係唔知,唔答jei~不過daddy唔想分2頭,因為佢以前因做野,都好少同我地一齊,咁難得有機一家人,佢當然唔想分開~之後我同細佬講,我就黎見佢唔到,好開心~細佬話唔搬架應該~之後我又叫佢問~daddy話考慮~應該有70%唔會wor又~可能聽完我講,都真係覺得遠...哈哈~因細佬都最多只係響ma on shan 7年only之嘛~細佬又話degree又出返黎.....搬黎搬去wor~

不過我又贊同呢度再住唔到~大家姐又唔可以再同細佬一間房~一來男女有別,二來,佢倆都難相處~呢間屋環境差~....不過今日又先daddy講會所架~哈哈~~心大心細呢~~不過搬離呢度,我相信都係不遠既事~

好,雖然今日無咩野發生,不過都有好多野講~又同左phyllis,sandy,cyrena talk~哈哈哈~~仲有2樣野未講添呀~算啦,聽日再講.......byebye

>>August 9, 2005 at 5:57:02 PM GMT+8


2005 年 8 月 7 日 星期日 【清涼】

[微波爐]
~~為了自己的健康,請相信以下的論說~~
以下的內容摘錄自 "疾病的形成與防範"一書,作者為洪山本博士 (新加坡營養學博士)

首先令我們好奇的是何以微波爐有害?
倘若有害,為什麼政府不回收呢?

有個很有意思的比喻,或者可比擬這個情況,當你將一隻青蛙放上一個開著大火的熱鍋時,牠會立刻跳走,但如果你用一根蠟燭慢慢燃燒加溫,剛開始時,青蛙並不覺得有任何燙感,但逐漸的等到牠覺得熱了,想跳走時牠的腳已被熱鍋黏住了,再也無法跳走。

如今微波爐就像那根蠟燭,使用它的人就像那隻青蛙,什麼時候會被黏住,或許是十或
二十年之後,但遲早有可能被黏住。

在醫院中輸血,需將從冰箱拿出的血加以溫熱才可輸入人體,曾有護士為了急救病人節
省時間,使用微波爐加溫血液,一輸入體後病人立即死亡,以後醫院中嚴格規定,絕不
可用微波爐去溫熱血液。

而專門調製給嬰兒服用的奶粉,盒上說明文字,明白寫出絕不可用微波爐去煮熱,因為
它會破壞所有的營養。

有關微波爐所引起的各式傷害,蘇聯人作了許多研究,例如:
(a)肉類微波後會產生一種致癌物叫d-NitroSodienthanolanines。
(b)微波過的牛奶、水果、麥片,會將其中的氨基酸轉化為致癌物。
(c)蔬菜微波後,會將植物生物鹼(Plant Alkaloids)轉化成致癌物。
在蘇聯、德國、瑞士等國家,對微波爐造成人體傷害方面,作了許多研究。

有人問,如果微波爐有害,何以政府不制止它的使用?
乃因它所造成的傷害,不是短時間內立即可看到可能是在二十年以後才顯現出來,除非
有專業研究員,在實驗室作實驗來證實。

而在美國,一切研究以利益為前導,對無利可圖的事,是沒有人去作研究的。這個國家以科學掛帥,最優秀的人才都做了工程師,只講究效率、效果,卻不去管後果。在美國癌症也比其他國家領先,高居第一位。為保護大眾利益作研究的團體幾乎沒有,都是為大公司牟利而研究。

比較上,在英國社會學系都是最優秀的精英分子,稍次者才去當工程師,由於當政者資歷背景的差異,在美國為公眾利益而不求牟利的研究,是無法和其他一些國家比擬的。

根據蘇聯、德國、瑞士等國家所作對對微波爐的研究,發現有許多負面的結論:
(01)它破壞腦組織。腦的傳播是靠磁波,微波爐處理過的食物,如長期食用,會中和腦
磁波,使腦退化,磁波短路,此為長期副作用。
(02)微波爐食物,除了有致癌物之外,(......我都唔知有咩,個email響呢度已經斷左...by LING)

>>August 9, 2005 at 4:52:27 AM GMT+8


2005 年 8 月 6 日 星期六 【清涼】

熱熱的~~原本因為cecilia好想去swim,咁就check左今日swim得,但係,cecilia唔舒服唔去得~咁就有我,cyrena,sandy,細ryan勒~我同細ryan好準時咁到左,而cyrena真係應驗左細ryan既預告,就係佢一定早過cyrena~sandy係最遲既一個,不過佢一早已聲言會遲~我今日都有早起叫cyrena同埋sandy,仲俾細ryan笑,因為我咁近,都難免要早起~車......細ryan校左好吵耳既音樂,所以佢自己都起到身...但cyrena話打俾佢既時候,無人出聲,哈哈~因為太嘈了.......

不過細ryan都係唔可以join佢表妹個d swim,因佢地swim0800~而佢0500先sleep~~oh...即係唔駛sleep~之後大家都swim到差唔多1155上水~我swim少左,only1300米~因為大家都累,其實初時我都未訓醒咁~大家又玩下水咁~又向sandy講下我地尋日既趣事~yeah...示威~不過都想俾佢知我地好開心~等佢一齊開心下...今日個池唔算多人lu~~不過有d學水既.....就麻煩些囉~大家又睇下人跳水咁啦....細ryan好想跳水咁,係咁撩cyrena,又叫我教佢,傻既,我都唔識,又話想學水球...好啦好啦...去學啦~

之後細ryan去交學船費,原本佢同sandy想食ice-cream,不過太多人又放棄了,sandy又成日撩人食呀,真衰~之後細ryan打俾ida,佢同細angel響旺角食放題~咁我地都join啦.....之後ida去返工~東東就搵細angel,今日細angel上大陸~小心些~我地4個就坐響度睇tv....睇晒個套算死草為止~個度既人services勁差~我叫佢斟水.....好耐都無,我就話要煲水呀,嬲嬲地......細ryan就叫左另一個~每人$56~

hehehe~~我地又謀住cyrena間屋呀~其實我地有左一次打邊爐既經驗後,佢home係好好既地方~咁佢mummy個d 8月底又去旅行wor.....咁我地就可以上去camp勒~~hahahha......咁佢返工既時候,我地就響home玩,佢放工既時候,就cook diinner等佢,等佢返home洋溢著好warm既感覺~大家唔想cook既時候就各自back home食,之後返返黎,cyrena話好似d宿舍咁~哈哈哈~~我地又想搞camp,依家又唔駛屋錢,good~唔知daddy去唔去,ida就話cyrena一定有辦法既~又可以租碟睇,咁我地一班人又可以去沙灘玩.....都係搭車去jei~wahahahhaa........我同左cyrena講,我係認真架~yeah,yeah~~大家都響呢個topic聊得好開心~呵呵...希望可以成事啦~上次我都係迫cyrena咋...今次又迫下佢先~咁人地真係好想好想嘛~

之後去左朗豪坊行~搵唔到ida~見到阿wing響body glove,不過$302都仲係貴~再響x game見到一些好靚既滑水褲,不過好貴~細ryan都仲係睇唔中袋,佢又唔知想要咩,不過心中又有要求~我都曾經試過咁~不過sandy話通常想買既時候,就無,唔係刻意去買既就無~之後cyrena既friend--阿law搵左佢,咁我地就分開lu~阿law既樣好普通,我相信我唔會記得,同埋個樣好似細過cyrena~

之後大家無suggestion~咁我就話去trendy zone,因為我好耐無行mk勒~見到砌圖,入左去睇,細ryan搵到阿hong想送俾佢既砌圖~我見到好多都好靚...不過無位掛~不如砌完送俾大家?都好wor.....好....細細架啦~無咁多錢~又見到有一套叮噹既公仔好靚,佢地既身可以收響頭中....哇.....真係殺死人勒~之後我見到有d野好靚....見到卡西火,之後先發現係哈爾移動城堡...俾佢地笑~咁人地一直都只係覺得好面熟咁~只係知係宮崎峻~醒唔起,之後就唔小心撞左埋玻璃度......嗚嗚嗚.....

講起撞野~尋日菁菁都撞左去lift度,我地先笑~搞到人地話我地嘈~cyrena mummy問做咩一個男仔同我地9個女仔玩wor~問係咪好女仔wor...(之後佢坐既時候就打棟隻腳坐,好粗獷咁)~不過cyrena就話都有其他男仔,不過其他唔得閒jei~不過就承認左佢係麻煩既~同埋佢妹妹真係好開心~成日響度笑~欣欣話佢係"kekeke"咁笑..好可愛~細ryan就話個妹可能見到呢班咁傻既人,係又笑,唔係又笑一餐wor~哈哈哈~我地都真係傻既~大家都覺得cyrena同妹妹係餅印一樣~哈哈哈.....當cyrena未返黎既時候,見到妹妹就好似見到cyrena咁~

cecilia睇相既時候,唔記得cyrena同細米係佢個組~哈哈哈~我地因為咁而同佢地熟,仲叫佢地join magic ant~細ryan就話細米同cyrena除左眼鏡就細個左好多,戴左就大個好多~同大家講返我遇到2個小妹妹既經驗,佢地就叫我唔好,因為一拎個wallet出黎就死得~周圍一定有同黨~最好報警~

之後我地去左行山毅既shop~因我要買防水用品,似乎我玩水上活動多些~不過都係睇下jei~最後,我make左decision,我唔會buy背囊個d,問佢地借咪得囉,呵呵呵~~因我又唔係常用~之後細ryan就買左條繩~個度有睡袋好似衫咁show俾人睇,我就話睇衫啦,之後細ryan毫無幽默感,同我講係睡袋....無奈~我同sandy就好好奇咁周圍睇......睇下d咩野黎既~

之後都1800 lu~大家就各自back home~細ryan最後就講,你行你既咩陰咩路.佢就行佢既咩咩關~我同sandy都有同一見解,佢傻左....可能太累了~因細ryan行左面,我行中間,sandy右面~我返到home,食埋個份tuna sandwich,就好飽,好tired,等細佬打完機,我就sleep左a while~之後訓唔到,就起一起身....聽到老豆又忍唔住罵弟弟.....太naughty~又唔去swim.....因我地都話佢肥左~我又食左少少野,無咩胃口...想食snack,不過唔hungry~都係聽日食~

響mk見到傳統既shop,有燒餅~我地3個都垂涎三尺.......不過又無買~可能一個無買,就無人行前一步~之後見到$10既iciban pan cake,好好味架,因執笠lu,不過見到咁多人queue up,又唔想等~不過細ryan好想食咁....最後都無~sandy賴我呀,撩起左佢條貪食癮,佢話自從佢同我星期五見到咁多野食之後,佢星期六響姨媽home食左好多野~hahaha.....我就反而無食咁多....抑壓著.....因呢個星期...太放肆了~

今日係咁慫恿左細ryan入返去拎$5,因佢唔記得拎~我就話$14wor...又唔係學生,又唔係成年價~佢就話自己係中年人....oh..no~拎返之後就變返學生lu~

hotmail既storage升至25 MB呀~

cecilia問我做咩咁了解佢既行程~星期六既行程~我話係佢講俾我知既~呵呵~~

carmen仔俾左2張七劍既換票証我,我都未搵到想睇既人陪我睇~joanjoan又睇左~如果無人有興趣,我就會同無興趣睇七劍既cyrena睇架勒~呢套無咩人有興趣wor.....

咁又一日~呵呵.....星期一至四又無野做lu~

細米今日飛走lu~我,cyrena,sandy同佢傾左幾句~佢send左sms話俾我知,佢同aaron kowk同機~仲話下星期六打俾我....因佢去1 week only~~小心呀.....

同左hong chat左一陣~知道佢唔係有心唔出既,因d藥力令佢sleep~都無咩出街,算佢啦~哈哈哈~~不過都未傾完~其實因為我尋晚send sms俾佢.....我又唔忍心唔理你地既~

>>August 7, 2005 at 3:53:59 PM GMT+8


2005 年 8 月 5 日 星期五 【清涼】

今日好開心呀~因為我期待已久既hot pot終於可以實現勒~原來大家都好耐無hot pot勒~hehehe.....似乎大家都好想打邊爐咁wor,好彩我係咁叫cyrena問咋,因我真係好想好想打邊爐呀~今日有pinky,cyrena,phyllis,我,菁菁,cecilia,欣欣,細ryan,carmen仔,仲有cyrena既細妹--靖}年原本有kaki,不過佢有朋友要走,就唔黎得.....唉~kaki似乎好多時約左我地之後都會有野做而join唔到咁....或許佢都係怕無野講....同埋好彩最後菁菁都黎~以及細ryan我都係差唔多先知~

cyrena話妹妹好開心呀~大家咁多人照顧佢,又同佢玩~哈哈哈~~不過似乎妹妹唔可以太肥勒wor,仲健碩過家姐勒~其實佢daddy,mummy join埋我都覺得無咩野~大家好似普通friend就得啦~不過我地真係好嘈~

我地真係好嘈呀~百佳又嘈~響小巴上又嘈(我,cyrena,phyllis扮唔識佢地)~響cyrena家既lobby又嘈~響人地家又嘈~成日俾人啤住我地~又話我地~可能大家耐無見,又興奮.......哈哈~~

phyllis同cyrena響千色店巧遇cecilia同埋欣欣~得知cecilia唔舒服~之後問候一下~之後phyllis又話俾我知有得check咩班,好似有人唔同左,我好緊張,因我交左學費,就會知,緊張得要死....佢地就叫我冷靜些,之後我睇到都只係2A,欣欣為左令我唔好咁緊張,就話我應該係要讀多年~哈哈~~我都笑左~之後又打俾sandy,話俾佢知~又話俾winnie知~我真係好緊張.....欣欣又會同細ryan夾定,不過其實都無用,你唔知佢點分,就算用先後次序,咁多間分行,就算你一前一後,都可能分左去另一班啦~cecilia話應該係已經事先分左,你俾左錢俾睇到咁解jei~好似cecilia呢個合理些~

都係佢地搞到我咁緊張,唔記得帶碟俾cecilia,又唔記得帶書俾cyrena,又唔記得帶hello kitty襟章俾欣欣~唔怪得我好輕便咁....

菁菁話我上到去好興奮~那當然,期待已久~細ryan,pinky,cyrena就再去買野先~其他人就跟左我上去收拾一下~cecilia同埋欣欣就洗野~我就切野~phyllis,carmen仔,菁菁都有幫手~大家玩得不亦樂乎~我又同大家拍照~cyrena話細ryan問到人地口啞啞,$28,$48,$58既肥牛有咩分別~太多丸~佢又同pinky及cyrena鬥快咁分返類~哈哈哈~~乖.....今日細ryan著左佢地送既生日禮物,不過我覺得怪怪的,carmen仔覺得好funny,欣欣話依家先睇清楚係骷髏骨~哈哈~~又話咩好似好細件~

大家上到去,準備好,就播<壞孩子>,pinky,菁菁,carmen仔,細ryan好專注~我就得閒就睇下,因有d都太血腥,不過睇完都唔知中心主題係咩,有咩信息~算啦~大家都唔係好知咁~cecilia就成日好快咁放d野入去,好快又叫人食野,欣欣叫左佢好多次唔好咁快~我地又窒佢,落呢d,又話食,之後又唔食,無人食....食埋先落得唔得?佢既催促之下,大家都好快飽,佢又聲沙~哈哈哈~~

之後carmen仔有3條IQ題~印度人唔知最怕咩~係打印機,講完answer,我都未think到why,不過問完之後都知why lu~口快過腦~點知....cecilia仲慢過我,佢等到問完晒,佢先問,唔明點解answer係打印機~

carmen仔夾左響閘門及木門中間~因佢自己話企到,唔知who close左door~大家就響防盜眼望,哈哈~我地逐個去望,笑死~有人話見到好大塊面~死人細ryan話我唔得~

今日好熱,大家都溶了~佢地成日叫我記低好笑既野~哈哈~~我變成大家既文書lu~哈哈哈~~大家都不忘叫我打日記~原來大家都誤會了,以為我去唔到遊船河~cecilia仲要審問我,仲話咁咪無左lingling記得好笑既野囉~哈哈哈~~不知不覺...我既地位提高了......在cecilia心中都係呀~叫佢去hot pot,不用想就一口應承,爽快,又不問有誰去,因為跟我熟左嘛,呵呵~大家都有伴回家~如果我真係搬左去馬鞍山,佢就話無得一齊lu~~

菁菁與細ryan都係戰鬥到最後~雖然好飽,但都仲想食野wor~cecilia響未開始既時候,制止菁菁開potato chips~哈哈哈~~大家睇完壞孩子之後就睇阿拉丁~呵呵.......專心於television中~我地有玩jenga,啤牌,uno~~哼,我一坐在地上,cecilia就話我霸左佢d位,我就話,人當然要佔一定既位置~

carmen仔曾阻擋我既視線,我就一腳踩佢個pat~哈哈哈~~細ryan又想阻,我就啤住佢,否則唔係踩佢,係一張chair車埋去~呵呵~~又同大家講cyrena既電視會整到有栗子頭出現~當大家睇相既時候,發現cyrena似"""""快必""""""""呀~哈哈\~~又發現左我日記既相從何來~就叫我快些減肥~我話我only take face既話,係呃到人架~個時都唔係好瘦架咋~cyrena又唔俾大家睇彎腰90度既相~菁菁又話我當自己home咁,話俾人地知where is toilet~又自作主張咁叫人入去睇啦咁~哈哈~~細ryan都有同一番見解,因我將電話,wallet,camera放左響茶几上~自己home咁......

小巴上,傻既細ryan走黎同我地講有jordan既mini bus~真係o丫~我,cecilia,欣欣,菁菁,phyllis,pinky,一行6人take mini bus,之後pinky落車後見到bus就走左~我又講下響青衣城見到嫻及leo既事~菁菁話欣欣知得多些,點知phyllis知得最多~之後cecilia就同我講下公司發生咩事~第時,我都可能要面對這些~今日phyllis好累,佢都係好認真咁幫手既一個~最落力係佢勒~大家都好乖,分工合作~雖然今日買野無咩planning~因為大家都趕住咁talk~

我唔記得講cecilia唾棄我~我話好熱,唔好touch我,點知佢touch完之後即刻推我走~因佢唔醒起,我熱就出汗,好濕同埋癡立立~真係.......

back home~細ryan就追相~點知佢又收唔到~我被佢同cyrena激死~一個唔收,一個收收下走左~好彩cyrena醒起,on返收~細ryan就可能msn有d問題~不過佢repy得好慢......佢已經無其他野做緊wor~真係.....不過d男仔都係咁....慢到死,一係就傾傾下唔見左人~激死左.....

好好好開心既一日~

>>August 6, 2005 at 6:18:27 PM GMT+8


2005 年 8 月 5 日 星期五 【晴】

[人生的八個經典問題---後4個]
5. 你認為完全沒有打過籃球的人,可以當很好的籃球教練嗎?

回答:當然不可能,外行不可能領導內行。

可是,有許多人,對某個行業完全不瞭解,只聽到那個行業好賺錢,就馬上開起業來了。
我看過對穿著沒有任何口味、或根本不在乎穿著的人,夢想卻是開間服裝店;不知道電腦怎麼開機的人,卻想在網上聊天,結果道聽途說,卻不反省自己是否專業能力不足,只抱怨時不我與。
——做人,量力而行。


6. 相似但不相同的問題:你是否認為,籃球教練不上籃球場,閉著眼睛也可以主導一場完美的勝利?

回答:有病啊,當然是不可能的。

可是卻有不少朋友,自己沒有時間打理,卻拼命投資去開咖啡館,開餐廳,開自己根本不懂的公司,火燒屁股一樣急著把辛苦積攢的積蓄花掉,去當一個稀裏糊塗的投資人。
虧的總是比賺的多,卻覺得自己是因為運氣不好,而不是想法出了問題。
——做人,記得反省自己。


7. 你寧可永遠後悔,也不願意試一試自己能否轉敗為勝?

解答:恐怕沒有人會說:“對,我就是這樣的孬種”吧。

然而,我們卻常常在不該打退堂鼓時拼命打退堂鼓,為了恐懼失敗而不敢嘗試成功。
以關穎珊贏得2000年世界花樣滑冰冠軍時的精彩表現為例:她一心想贏得第一名,然而在最後一場比賽前,她的總積分只排名第三位,在最後的自選曲項目上,她選擇了突破,而不是少出錯。在4分鐘的長曲中,結合了最高難度的三周跳,並且還大膽地連跳了兩次。她也可能會敗得很難看,但是她畢竟成功了。
她說:“因為我不想等到失敗,才後悔自己還有潛力沒發揮。”
一個中國偉人曾說;勝利的希望和有利情況的恢復,往往產生於再堅持一下的努力之中。
——做人,何妨放手一搏。


8. 你的時間無限,長生不老,所以最想做的事,應該無限延期?

回答:不,傻瓜才會這樣認為。

然而我們卻常說,等我老了,要去環遊世界;等我退休,就要去做想做的事情;等孩子長大了,我就可以……
我們都以為自己有無限的時間與精力。其實我們可以一步一步實現理想,不必在等待中徒耗生命。如果現在就能一步一步努力接近,我們就不會活了半生,卻出現自己最不想看到的結局。
——做人,要活在當下。


>>August 6, 2005 at 6:33:05 AM GMT+8


2005 年 8 月 4 日 星期四 【清涼】

打返尋日既日記先~cecilia問我做咩唔打日記,因無咩特別事,就combine左2日為一日打~

有一日聽絕情谷,倪震話去左swim,佢最唔like人地潛左落水底,而佢又響上面swim緊~都唔知點好....我都有同佢一樣既感覺...我見過有人響下面行,仲望上黎,好似佢去左海洋公園咁,望上去睇鯊魚既海洋館咁~仲有呀,佢一唔知做咩,突然衝上黎,個一野,都唔知點算~

今日無swim呀~可能星期三swim既時候"cher"得太勁,所以今日肌肉疲勞,就休息一下~

在家中睇衛斯理~不過好熱,我未試過響家中,熱到我要沖一次腳,仲有一次涼先出門~真係罕見,可想而之,真係好熱,熱到我成身汗,個感覺好差,忍不住去沖涼先出門~我多麼的想stay響水中~

今日去左浸大既大專會堂睇音樂會~有又daniel,連凱,tarrence,子聰組成既alive表演~今日既tvb都有播,俾我見到daniel fans既樣,哈哈~好彩我響後一點咋~其實daniel都唔係點唱~係最後個一首先投入一點~shirley仲話佢跳得好白癡~不過似乎好多人都like daniel~~勁~如果最後既抽獎環節有我就好lu,不單有最新既mp3,仲有得同daniel好貼身咁take photo呀~真係令人羨慕~其實個d games既部分,有4個係我地既人,初時仲叫我上去,傻啦~要跳舞wor.....死都唔肯~

之後去左office個邊等佢,不過佢去左dinner,都係助手阿康返黎揸車俾佢咋,呢一點我都估到,佢地又點會返黎揸返走呢~但有人肚餓,我地就出左九龍城食野,我就食左dessert~麻麻地~之後同左小千返hotel~因為佢突登由台灣黎見tarrence既~因saturday佢地又打basketball,有ticket睇佢地~今次我地有咁好既位,都係因為我地有利用價值,幫佢地打氣,仲問我地會唔會做燈牌添~佢地當然有做啦~佢地就因為我係student,唔想我有無謂既開支,就建議我唔做~good...thx

響送完小千,我就行返home~其間仲見到karen~途中打左俾cyrena,因佢叫我得閒既時候打返俾佢,點知佢入睡了~~呵呵~~不過都有同我傾~點知,被2個妹妹攔住左,原來問我拎錢搭taxi返home~佢地住響葵芳~問我拎$50,不過我身上都無咁多~之後我同cyrena discuss左一陣,佢叫我唔好俾~不過我有plan左一係打俾佢父母,無理由俾佢既女咁夜都唔返home,個時已經係0015了,之後帶佢去mtr,幫佢buy ticket,之後一係就叫佢再問人借錢,不過我又怕個邊已經無咩人~我又想問佢住既附近有咩野~睇下佢有無tell lie~早知帶佢地去police station,or call police~見佢地響我discuss既時候都等我,又成身汗咁~唔知呀.....不過都因為我無錢而唔幫~

今日都無去swim,一個字懶~叫左阿may wake me up n次,我都係choose左去sleep~之後食左lunch~睇下tv,差唔多要出去lu~因為sandy搵我去做義工,話咩唐氏既~點知去到,唔係咁既一點事~係由浸大咩藝術咩咩咁啦~佢地有些藝術大使啦,咁同我地上2堂workshop,之後有2次活動,同d精神病康復者交流~不過都好好玩.....哈哈~苞先就係簡介一下做咩啦,之後就每人用一個動作代表自己,之後再講自己既全名~第一個game,傳波仔,有4個波,每一個都有唔同既rules~最後4個波一起既時候就好亂,好搞笑,沈錦榮手忙腳亂地都唔知將d波點傳,都未傳完,又有另一個返黎~笑爆咀~如果音樂停左,就要企出黎,成組人叫佢既名先可以救返佢~哈哈哈~~

之後係心臟病~我地個組好厲害呀~好有planing~對面,即係sandy個組,好亂,又discuss左好耐,我地就趁有時間仲一齊溫書添~我企起身既時候,佢地竟然無人起身囉~呵呵~~咁我就話當佢地棄權(不過唔記得左,佢地一開始話小批評,少讚美,盡量不需要表達任何意見,令整個程序smooth d~不過大家都唔記得左)都有唔同玩法,首先discuss,派5人,輪流出,只需說出名字~之後要加埋動作~再之後就坐埋d,呈半圓,大家合上眼,會有人點出,就要起身,叫對面既人既名~呢個玩法激d,因唔知會叫你既~

之後玩貓捉老鼠~好刺激~玩法係一人做貓~佢會去捉老鼠,如果佢想touch a,而a又叫左b既名,b就會做貓,但唔當一次,唔當輸~但如果a無叫其他老鼠既名,就輸,記一次,仲要做貓~做貓之前仲要扮貓叫一聲,令所有人知道~我唔小心胸襲左朱佩儀~哈哈~~朱婉微係一隻好靈活既貓~哈哈~~好快就捉到mouse,出手快,令人措手不及~許淑儀見我響一邊,就叫我~我都留意佢成日響角落~但我好淡定,因為心中已想好一人既名~不過如果佢突然響我後面,我都只會哇一聲,叫唔切~但又要留意唔好響自己身邊~我見陳仲萍好靜就叫下佢~夏倩愉都被我叫左好多次~最後剩低我,朱佩儀,許淑儀~都係我地個組,好勁~臨走時,叫錯左楊麗芳做,鄭麗芳~不過佢都叫錯左我,話我姓朱~我即刻話返佢....呵呵~~

都ok呀~哈哈~~應該下星期五都join~之後同左sandy響青衣城行~見到好多野食,好多都好想買~無錢係好既,因為咁我就唔會buy~!不過叫我daddy buy~不過我一buy又好瘋狂,起碼$100以上~之後去到park'n shop~我地買左芝士火腿薄餅,本身去海旁,不過無位,就去左m記,因我想食著條~之後大家一齊睇discovery既magazine~因我玩水上活動多,都係buy防水既用品好一點~未必buy lafuma睇中既袋~個本magazine都幾好睇~不過我知我訂左都未必睇,所以擱置~想去diving~個度又有一些路線,都想行下,有遺址睇既~增廣見聞嘛~為未來作準備~要睇多d.....但唔想考山藝領隊~我相信有人幫到我既.....

之後我倆都好飽~就back home~期待聽日hot pot~原想出街,不過一返到home,見到個television~就唔想出lu~哈哈~cyrena,聽日見啦~又打俾sandy,知菁菁又去,令佢jealous~因為佢去唔到,好似姨媽生日,要去元朗食飯~呵呵~越來越多人~原本埋怨菁菁架~又話好得閒,點知成日咁o岩date佢都唔得閒~講晒~~我又同左sandy講做咩我唔開心~不過..都係放心不下既....見佢日記又咩崩潰,可能真係太擔心佢啦~不過又怕俾左壓力佢~

打左俾cecilia,傾下買咩野食~不過佢問,乜hot pot有丸既咩~俾佢激死左~不過大家都好耐無HOT POT~唔知買咩,不過基本野都有既~聽日再問大家啦~

野蠻奶奶既靈珊好奸~仲有,個個格格完全沒有人格品德可言~睇預告知佢被貶為庶民,初時仲怕係鳳朝凰被不知所謂既大哥二哥搞到執左先會令大家咁墮落添~

>>August 5, 2005 at 5:19:26 PM GMT+8


2005 年 8 月 3 日 星期三 【清涼】

[人生的八個經典問題---首4個]
1. 如果你家附近有一家餐廳,東西又貴又難吃,桌上還爬著蟑螂,你會因為它很近很方便,就一而再、再而三地光臨嗎?

回答:你一定會說,這是什麼爛問題,誰那麼笨,花錢買罪受?

可同樣的情況換個場合,自己或許就做類似的蠢事。
不少男女都曾經抱怨過他們的情人或配偶品性不端,三心二意,不負責任。明知在一起沒什麼好的結果,怨恨已經比愛還多,但卻“不知道為什麼”還是要和他攪和下去,分不了手。說穿了,只是為了不甘,為了習慣,這不也和光臨餐廳一樣?
——做人,為什麼要過於執著?!


2. 如果你不小心丟掉100塊錢,只知道它好像丟在某個你走過的地方,你會花200塊錢的車費去把那100塊找回來嗎?

回答:一個超級愚蠢的問題。

可是,相似的事情卻在人生中不斷發生。做錯了一件事,明知自己有問題,卻怎麼也不肯認錯,反而花加倍的時間來找藉口,讓別人對自己的印象大打折扣。被人罵了一句話,卻花了無數時間難過,道理相同。為一件事情發火,不惜損人不利已,不惜血本,不惜時間,只為報復,不也一樣無聊?
失去一個人的感情,明知一切已無法挽回,卻還是那麼傷心,而且一傷心就是好幾年,還要借酒澆愁,形銷骨立。其實這樣一點用也沒有,只是損失更多。
——做人,幹嗎為難自己?!


3. 你會因為打開報紙發現每天都有車禍,就不敢出門嗎?

回答:這是個什麼爛問題?當然不會,那叫因噎廢食。

然而,有不少人卻曾說:現在的離婚率那麼高,讓我都不敢談戀愛了。說得還挺理所當然。也有不少女人看到有關的諸多報道,就對自己的另一半憂心忡忡,這不也是類似的反應?所謂樂觀,就是得相信:雖然道路多艱險,我還是那個會平安過馬路的人,只要我小心一點,不必害怕過馬路。
——做人,先要相信自己。


4. 你相信每個人隨便都可以成功立業嗎?

回答:當然不會相信。

但據觀察,有人總是在聽完成功人士絞盡腦汁的建議,比如說,多讀書,多練習之後,問了另一個問題?那不是很難?
我們都想在3分鐘內學好英文,在5分鐘內解決所有難題,難道成功是那麼容易的嗎?
改變當然是難的。成功只因不怕困難,所以才能出類拔萃。
有一次坐在出租車上,聽見司機看到自己前後都是高檔車,兀自感歎:“唉,為什麼別人那麼有錢,我的錢這麼難賺?”
我心血來潮,問他:“你認為世上有什麼錢是好賺的?”他答不出來,過了半晌才說:好像都是別人的錢比較好賺。
其實任何一個成功者都是艱辛取得。我們實在不該抱怨命運。
——做人,依靠自己!


>>August 6, 2005 at 6:34:49 AM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net