|
2005 年 4 月 9 日 星期六 【清涼】
我今日好頭痛~可能因為凌晨五點幾訓,下午一點幾起身掛~
今日去左唐氏深資童軍.....之後back home,訓左陣~
我今日好傷心,好唔開心,有d野我處理得唔好,我對唔住大家,我唔想連累到大家~對唔住~我希望你地原諒我~for Magic Ant~~
今日既我喊得好兇,收唔到制~~好耐都未試過~我都未尋找到原因~我只係知道,有時好心既suggestion or 勸導,識得欣賞既係榮幸,衷心既感謝及接受~唔識得欣賞就會變得多餘,厭煩,多管閒事,唔領情,什至覺得係管束~
見到米雪既日記又隱藏,唔知佢咩事,尋日知道佢開返,我好開心,因為佢俾野大家思考,代表佢仲係關心大家,想大家進步多一點.......但係...佢既心情依家係怎樣?又發左左咩事?
>>April 10, 2005 at 4:00:57 PM GMT+8
2005 年 4 月 8 日 星期五 【酷熱】
今日..第一次<二人三足同步行>既活動..good~Celia好搞笑,死都要我同菁菁講下佢有咩做得唔好~讚佢都唔得~哈哈哈~講左一個,佢都尚算滿意,不過我都明白佢想再做好D JEI~不過有可能回應個方面差少少,如果有人提出問題,幫唔到人解決既話,咁就Satisfy唔到人地所需架勒~不過都有回應都ok既~因為好多人幫手,d會員被服侍周到~不過有d都有情緒問題要christine handle~
菁菁,傻婆~要主動d啦~朋友多都真係幾好.......有難時,好多人都會伸出援手~都明白因michelle真係好疼,好疼,依家搞d咁既野,失去左信任同埋又要佢搞埋d手尾....執返d屎,所以先咁嬲~佢都出到聲要你地做返d野.....handmake,有心既野~有得補救既~
michelle~(米雪最終無講到佢最初既決定,是苦心,至於詳細係咩...俾我stop左~但我估,佢都唔想做到咁絕,佢都想挽救,畢竟,大家以前都係好朋友,大家既感情都好好,唔捨得,唔想失去,但我地都唔好迫佢咁做,佢係為左愛我地先咁~)(開返日記,好開心,都係一d教導我地既野,因為愛,所以都想我地好~~)(親密表現,佢用手背"hi"我隻手呀..我問佢做咩,佢話係親密表現~)(送佢去kowloon bay,timothy,大angel,等她回望,米雪既背影俾我一種感覺,佢好似瀟灑地揮袖而去,可以好絕,再唔係以前易心軟既米雪,突然我個心暗淡左.....)
magic ant既人仔,似乎有d野咁....我...忽略左,唔好意思~大家覺得我變左,因為依家既我無問佢地既想法,無問佢地意見,而自己決定左做一些事情,好似一個job咁俾佢地,大家既階級觀念變得更明顯~其實,我都唔係刻意既,有時,有d野好趕,問佢地,佢地又未必會有suggestion,只係一種形式吧,有時無suggestion,我都會好炆~所以我覺得,不如我自己決定啦~有時,作為一個主席,唔可以太軟,否則咩事都做唔到,大家話唔做就唔做?主席有時都要強一點....有主見一點~或者只係講既時候唔好太硬,同埋形式上面咁問下吧~咁樣大家會好過點~有時,我想做d野,我係想人support,唔係reject我~我只係徵求大家幫手~
五姊弟去唱k~好開心呀......開到聲...yeah~~我地要成日都出去玩架~依家,我考慮跟我大家姐返church~因近排,我發現.....我有愛,係因為主耶穌基督,以聖靈去感動我,讓我重新去面對我既信仰~我既愛,近來因michelle,大家,而變得更強烈~
>>April 11, 2005 at 5:50:55 PM GMT+8
2005 年 4 月 8 日 星期五 【酷熱】
狠心愛我
歌手:梁詠琪 | 作曲:梁詠琪
填詞:陳少琪 | 編曲:洪筠惠
常未令人滿意 原來是我幼稚
明白你一番好意
逼不得已 當我孩子
讓我感受世界冷酷
風雪割傷嘴臉那劇痛程度
然後你全程旁觀 迫我去進步
很感激你為我好
*狠心推我學跌倒 人才能走路
如果 一生也被當寶
安穩卻未看到 事實我不好
為我好 必先要別離讓我明白到
誰人能於溫室快樂去蒼老
留給我眼淚回報 明日成就便更高*
沒有表示半句憤怒
不再妄想今日你為我留步
明日我無瑕完好 失去你代價高
教訓我最好 傷透我更好
很感激你為我好
狠心推我學跌倒 人才能走路
如果 一生也被當寶
安穩卻未看到 事實我不好
為我好 必先要別離讓我明白到
誰人能於溫室快樂去蒼老
留給我眼淚回報 猶如良藥全為我好
REPEAT*
讓我感受世界冷酷
願你他日好心好報
期望我重新的再造 日後讓你得到
PS:呢一首歌.....唔止係男女感情,而係都可以表達到朋友之間......成首歌都好有意思~呢首歌讓我想起michelle既苦心教導~我其實以佢為我既榜樣,佢有好多野,值得我地學習~這,只是我既看法,適合我既一個方法,並唔代表人人合適~因為教導都有好多種方法~
>>April 10, 2005 at 4:08:42 PM GMT+8
2005 年 4 月 7 日 星期四 【酷熱】
今day好熱~今日特登著靚d出去,因為今晚約左一班好耐無見既朋友仔聚舊~好開心呀.....我仲推左我契老豆既飯局~咁一大班人難約d架嘛~
今日.好嚴峻~大家都好努力商討對策~見到米雪多多表情,即刻搵平奇解讀~似乎大家都好惆悵~好擔心~家有家規,但個結果已比當初既決定為好~好似丁丁事件咁,佢問我,可否去開會,可否去幫手,我唔批准~個心亦很難受,我地magic ant唔係俾你話走就走,入返就入~有d野要秉公處理,明白既,殺一儆百,現實社會早就被kick out,仲咁好心留你咁耐?~但係,我都希望,家規執行,但係私事上仍有彎轉~時機係要把握,唔好後退勒.....米雪係點,大家心知,佢唔like人地唔面對,唔要後退,一後退,仲衰.....個鑊仲難補~
對呀~總不想米雪轉牛角尖~我地愛米雪,因為佢既愛,佢既付出,但係正正因為咁,無私既愛,好多時候換黎既係傷害~呢個時候想起祥仔,想起主耶穌基督,佢地積極既態度,令我敬佩~好想米雪想起神~我明白,呢次好傷好傷,唔單止係個別事件,而係一連串既野,傷到我唔可以身同感受,換轉係我,都要好多時間去修復一下~米雪好多野都明白,但係每個人都有自己既感受,我都諒解,所以我唔會迫佢~因為解鈴還須繫鈴人~我地擔心都擔心唔到咁多,pinky都叫我唔好太憂心,係,知道,我只想用我既能力,盡可能地陪佢渡過呢段唔開心既日子以及往後既路~
朋友真係拎黎利用?朋友真係拎黎出賣?我唔知.....我只想相信我現在既朋友仔~同樣地,我都希望你地唔好hurt我~但.....總會有底線,因為人係要protect自己,否則,傷既只係自己~蔡生唔係唔o岩,但未免太負面~但係....蔡生既話係值得深思同埋參考.....佢都只係對人有保留jei~防人之心不可無~加上殘酷既社會~被人"扇"你一鑊都唔知咩事,死得不明不白~
有時,真係好人難做,有人會因此而恰你,有人會持著你既好去放肆,有人會因此而太倚賴,有人會因為時間太長而忘記去感恩~~愛你,去幫你,反而害左你.....但係又想你好,都唔知點make decision~好矛盾呀~理性與感性,對與錯,愛與恨,都係一念之間~不過無論點,make左decision,都要堅守,唔好動搖,否則會令件事變得更難搞~~
好多時,好多野,都唔應該去忘記~我地唔好理想當然,要常常反省~檢討自己,呢個檢討未必需要好苛刻咁檢視,而係一個提醒,自己既原則,自己需要做d咩,有d咩自己唔記得左,仲有自己既方法,自己既動力之源,自己所做既野既目的(if not,會偏離軌道,唔記得自己點解要咁做,要去邊,咁就失去原本既意義)~
好開心.今日收到sandy情深既對話,仲有手繩~我會回架~其實同我做朋友好簡單,我只係想知你care我~一封信from sandy,一個charmaine留既言,呢d都係深情,有心,主動行前一步去靠近我,真誠既內心對話,已教我可以毫不保留地愛她們~她們亦咁樣俾左動力我去為她們付出~可能我份人唔會只係俾一個人死死地困住....我會周圍去,接觸唔同既人,可能正正因為咁,就算我受傷,都可以好快治療得好,因為我仲有其他人和事吸引我既注意力,同埋有時我真的太理性了,知道點樣settle自己,我會好快唔記得~有可能.....一錯再錯,明知個朋友唔好,但我又易被人打動,就係咁,可能俾人再傷一次,我就係咁.....蠢~但係我蠢...總會有身邊既人protect我~
今晚我地既gathering有puppy,魚,dolphin,小欣,朱力,王子,牛,我~而apple病左,包包搵唔到~我地其實係透過icq識既~以前icq有咩icq active list架~我地去左巴西燒烤,之後去左cafe......大家都講下近況,好開心....大家都無咩變~d男仔把口都係咁臭....哈哈哈~~王子肥左,阿魚無帶眼鏡,牛塊而越來越大,小欣瘦左~佢地個個都返工,有d失業.....問我...你仲讀緊書呀??......係wor....唔得咩~好似唔妥我咁...我初初識佢地都係repeat中五咋嘛,呵呵~~我就8下大家既感情生活,update下我既資料,其實大家都想知.....仲有呀,佢地又提返起毛巾事件,見一次,提一次呀~~作死.....無聲出啦我~我好醒目咁都有帶相機....大家都有拍低留念~
我成日窒阿牛,佢條友仔招積左....講野個咀歪埋一邊~樣衰~我成日話佢塊面...哈哈~佢地叫佢swim返過causeway bay,佢話唔識swim,我話佢塊面會浮,浮響水面上,又可以呼吸,身體響下面撐下撐下咪得囉~成日窒到佢無聲出,大家都好開心~佢地又話我.....因我住得近,碌返home就得~找死...王子~見返佢地,無生疏之感,好開心,仲相約下星期六出黎~好呀......佢地好好人架~朱力成日見工,有份工都仲要見,唔知做咩..病態~王子係graphic designer~牛同puppy無業遊民~不過牛有進修~加油呀大家,當然有d好深入既野,都無咩講啦~我地有講開阿成...原來佢地覺得阿成唔好,覺得佢古猾同埋奇奇怪怪咁wor~不過個時見佢同我一齊先無出聲~
我成日問小欣有無人追,佢都支支吾吾咁......哼.....我,小欣,puppy都未有著落架~
cyrena呀...今日著得斯文左都唔俾我睇下,仲要走左先send sms話俾我知.....哼~發左佢脾氣,佢都識做,之後返黎搵返我,我地去左飲野,傾左一陣,就走lu~我發脾氣時,同緊1b既同學仔食飯,佢地以為係我男朋友...傻啦~朋友都可以耍花窗~~大家唔好咁膚淺,不過佢地唔信都無計~好彩sarah都信信地~
>>April 9, 2005 at 9:34:39 PM GMT+8
2005 年 4 月 6 日 星期三 【酷熱】
今日去睇左"藉著雨點說愛你"同埋去左5樓cafe傾計~有michelle同埋pinky~
明白~雖然明白有道理,但自己都有感受既,要接受,都係要時間~始終都有野困住~麻煩晒主席~主席要放低自己...處理左大家先~大家加油呀........友情,係要大家一齊努力,咁先係一個team~大家都要做d野補救~我睇輕左個問題.....低估左,一班人,唔同人都有唔同感受,堆埋一齊,就有排搞~好亂,大家都唔冷靜~信任,rules,咁多件事,承諾(自打咀巴),固執.....堆埋一齊,都真係幾難搞,唔搞好,事件變得越嚴重~
如果我有故事,可以用一個故事,黎到擺平大家既情緒就好lu~故事會引發大家,代入角色,緩和[情緒,都有幫助架~故事都幾touching架~故事都可以顫動人心~發人心省~搞掂好內部,就搞至難搞既人~pc,都好易惹人誤會,因佢地會打開心窗說亮話,又會好關心對方~好似教會既弟兄姊妹咁wor~嗯.....男同女....真係要好清楚對方無野先可以有純友誼,否則,好難,因有時可能其中一方有野,但另一方無,有時又角色調轉~因為人都好like別人關心,了解,因而動心~之但係,有可能唔係自己想要既野~唔係適合自己既~
好多野,都唔好太有自信,真係有好多野都估你唔到~好多野都可以發生~
有人都真係唔會變~千祈唔好天真地以為自己可以改變對方,無咩可能既~咁當然都唔可以掛除可能性~唔好掉入"深淵"........蔡生既用詞好貼切~....真係架,江山易改,本性難移~唔係刻意既小圈子,唔搞唔理,都會分開~小小問題,都可以好嚴重~
依家vennie自己瘦左,就成話人地肥~
"藉著雨點說愛你"比"在世界中心呼喚愛"好睇~感動多了.......幸福多了,個小朋友好識think,好可愛,2夫妻既愛情史好浪漫,大家都好為大家~估唔到,大家都係暗戀大家架,睇返佢地個別既情況,好開心,好浪漫呀.....個男仔慶幸個女仔2年都坐佢旁,原來係個女仔唔知用咩橫手,好似用學生會壓力定咩啦,突登坐佢旁架~男仔比賽時俾人陷害,個女仔見到,仲幫佢報仇添呀.....又突登keep住佢支筆,第時有excuse再搵對方出黎......大家都係想打俾對方,但按左幾個字......又收線....哈哈哈~佢地好可愛~大家都好怕羞呢~個女仔想知既野,個男仔又滔滔不絕咁講晒......當大家發現對方為自己做既傻野,真係好開心,好浪漫架~嗯.....好開心呢~又感動,又開心,又搞笑既一部戲~
睇唔到"挪亞方舟"呢~估唔到大angel問我野.....關於佢自己既~莫非佢信任我,佢覺得我成熟?佢近排都有問我一d野.....oh.....
唔知道,michelle對住我,有無講出心底話呢?死勒,我都唔知係唔係....可能被佢耍左太極~oh...我好差呀~咁都分辨唔到~佢地成日話我個樣有野想問........人地都唔係~~仲有呀....今日既我,有咩就講,成日窒人,michelle成日響度笑呀..........cyrena好naughty呀,響home又唔快快手手做好聽日既野先~打俾佢,佢成日都做緊其他野~~細米,魚都病病~
byebye~~test lu....有壓力...呵~
>>April 7, 2005 at 5:05:23 PM GMT+8
2005 年 4 月 5 日 星期二 【炎熱】
Charmaine,我好開心收到你既留言~其實..我係一個好易有動力既人,經你咁有感情的說,咁掏心掏肺,係肺腑之言......我覺得好感動,又成為一個動力,我好想再約你地去食飯~好多謝你~Charmaine,有時,朋友係"志趣相投"先好close,但係,響某d方面,我地既友誼俾一d好微細既野牽引住,就係大家都有共同快樂既回憶同埋大家心裡面都有大家~你主動date我地去食飯,我地係樂意既,有幾多人join咪幾多人囉,一大班人好難就既~少d人,傾既野都會深入d~我都明白,有好多野,你都會唔知,所以你都唔知講咩好~咁我地咪多講一d open d既話題,同埋就算講既,都會explain多d background俾你知先,咁咪ok囉~哈哈哈~~大家互就啦~我俾個我至愛既jack jack你先~
死啦~似乎我都真係太博愛,我俾大家都堆滿晒我既時間~朋友,都係第一位~其實,家人亦成為我既朋友之一~我決定,我要活潑d,open d,主動d,男男女女,都係平等既~呵呵~~有分串,就可以了~最愛結交朋友~不過,我愛付出之餘,都想有少少回報既,咁先有動力~我愛大家,都想大家愛我~
我依家要發爛~   我要發爛~   我要發爛~   我不嬲都無咩EQ,依家仲要創新低呀~我做咩要咁protect你地呀~
就係太protect,你地先無[危機感 ] ~你地千祈唔好覺得我地無左你地任何一個都唔得呀,就算只係我地d senior做,都做到呀~我都希望大家唔好咁think~有咁think,你地就要檢討一下~就係太protect,你地先過份倚賴,你地唔知[珍惜 ],唔珍惜機會去學習~你地有無睇<心花放>,響學校既一個group等於社會既縮影,你地[唔長進 ],得過且過,響呢個競爭激烈既社會,早就被[淘汰 ],俾人打到落花流水~點解四海去sale一個大客,個客唔滿意,而阿水去到,個客咁滿意...正正因為阿水準備充足,做事認真,check晒個客既喜好,不時俾一d意見,肯與社會與時並進,[相反,四海得過且過,凡事馬虎,求求其其,又點會將事情做好,得到別人既賞識? ]
依家,加入左一d新義工,可以俾你地睇到邊d先係真真正正去做野,邊d先係幫到搞緊program既人~係有實際既行動,減低大家既工作,一齊去承擔~咩係support,咩係[team work ]~我想,大家心中有數~有同一期望,同一認真既心,大家合作先愉快~有人唔合作,有人愛理不理,唔係一個support,而係傷害緊大家,影響大家既士氣,大家就唔可以寓工作於娛樂,反而覺得係重擔~~事問,大家做野,得唔到伙伴既支持,你做野仲有動力咩??你自己身處佢地既post,你地係佢,又會點~我無話自己做得好對,我只係想大家做好自己既本份,你地連自己既本份都做唔好,有咩用呀???
你地有無think返你地初初入黎magic ant既期望係咩呀?依家既你地又是否做到?你地入黎又為左d咩呀~學野o丫嘛~你地自己滿意?難道你地唔想做好d?你地要做得好d,回報亦都可能會多d,我唔係百分百話一定會好d,而係比例上,機會率會高d~難道你地唔想升職加薪?只係求求其其做個文員仔,小小既職責就算?人係有野心既,邊個唔想賺多d?人都有無窮既欲望,我就唔信大家真係但求安穩就算~如果係既都好,知足嘛~但唔係咁就有藉口俾自己有惰性嘛?我地唔好講"知足"呢個topic,社會係殘酷既....有能者居之,太過安穩都唔係一件好事,會被人淘汰~香港正正因為太繁榮安定,無左危機感,就算有咩事都唔識應變,只係識得驚,太養尊處優勒,而有惰性,太過有信心而唔識得增值自己,所以,依家香港既地位被人威脅緊,依家香港人先識得驚,去做返d野補救~
一個香港等於一個家庭,好似<心花放>咁,政府等於大佬,有咩事,都係偏坦自己人,香港人自己就係唔知錯,總是話唔好將機會俾外人,唔好引入外勞,但你地自己又唔長進,太過包庇,長遠黎講,會拖垮香港~有時,都真係唔好太過protect你地~個話題拉到好遠,入返正題~
可能大家重視既野唔同,無得好講,但係,我希望大家為自己著想,你響magic ant唔努力唔緊要,我地唔好waste大家時間,你走啦~最緊要你學到我地所教你地既野,唔好話教,只係一d小小既意見,希望大家深思熟慮一下~我地既動機,都係為你地好~我唔care你地,話你地做咩,我做咩要咁激心~我唔需要你地俾面我,我希望你地都懂得尊重自己~面就係人地俾既,架就自己丟既~我俾晒機會啦,唔領情就算,我亦都再無心機,好語重心長咁將同一番說話再講多幾次~你唔好問我,我幾時俾左機會,你唔係想我下下話俾你知,幾時係機會嘛??hey,don't play me~大個勒,唔好下下要人提醒,要自立勒~要自己識得think架勒~唔好太倚賴勒~
如果大家對我呢番說話有任何意見,我歡迎~咁樣大家先有火花,大家先會成長,先會有反思~我所講既野,唔會永遠係對架,因為都有自己主觀思想~一team人,總會有唔同既人,互相補足,但大家都係為大家好,唔會去傷害大家~一支竹易折彎,一束既話就無咁易斷~有好多野,大家肯同心協力去做,有咩做唔唔到?有咩問題解決唔到?你地唔好只有問題提出,就無解決方案,形成好多制肘~咁好多野,做既時候,都一定會有好多問題架啦,有好多野你地預料唔到架wor,你地唔try過解決,唔試過去做又點知得唔得?[無人知道成效如何,但我好肯定咁講,你唔俾心機,唔肯去做,就一定無成效,就一定唔得~]無人一出世就識行路,都要去跌下先識~不過我諗問題唔係出響呢度,而係大家既時間太少,唔肯付出jei~
既然大家期望唔一樣,我又何必強求?我需要既係有一顆熱誠既心,服務大眾~不計較既付出,先可以回饋社會~我諗大家要think一下,大家做義工係為乜~大家認為一個稱職既義工係點~你地又做到幾多~我既要求係高既,如果怕苦既,大可以唔好跟我,去搵一個你志同道合既leader~我有我既要求,我就係不斷咁train up大家~我可以降低,但唔可以去到一個我唔容忍既位,大家一人讓一步,只有我就大家,大家唔讓步,點講得通?就如:香港既教育機制,因為大家既語文水平下降,而又遷就大家既程度,將基準降低,搞到依家d人既語文水平越來越差,都唔知好定壞~一面響度降低水平(讓步中),一面既人又唔肯努力d(唔肯讓步).....都唔知大家想點~
總結一句,大家好自為之,我地只可以幫到咁多,真正要做既都係靠自己~唔好話我地虧待你地~起碼我都有努力過~我對得住自己良心~只係有d野需要改進,因為做得唔多好~大家唔好有excuse俾自己去懶..........大家要珍惜所有~唔好後悔.......
>>April 7, 2005 at 4:09:31 PM GMT+8
2005 年 4 月 4 日 星期一 【微冷】
今日收到菁菁既message好warm~對一個朋友仔既鼓勵同支持,然後對方去言謝,個感覺好好~因為可以幫到佢,成為佢既支持同埋安慰~我好感動呀~
之後想起你地每一個......有時,我覺得自己都真係太愛我既朋友仔勒~你地成為左我既動力,俾我去愛你地~我係一個充滿愛既人......我好慶幸自己充滿愛~響我心見中,朋友仔佔第一位~sandy,我會做返自己,因為我覺得已好足夠,唔需要刻意去做什麼...已經幫到大家好多~我..一出世既角色就係咁~我亦都好樂意咁做~我活著上帝既樣式...甘願服侍大家~其實,中一我返教會,係我一生中第一個轉捩點~依家既我,好受我既信仰影響~活著基督,充滿愛~發揚愛既精神~
我希望大家爽d....直d....想人地做咩咪講囉,唔好要我估得太多~因我都怕估錯~"識左咁耐,你知我點架啦".....大佬呀,人係善變既,有時都真係會估錯架嘛,我又唔係你心裡面條蟲...點知jei~個d咩"你知我性格呀","心照啦",有時都幾難頂~人有時候係要直接d,露骨地表達自己心中所想,想要大家點做等~咁先係溝通嘛~有咩咪講囉,怕咩醜jei~成日"以為","以為"........咪有誤會囉~
所以今日michelle行街,見到遮仔think起我,就打俾我,我就問洗唔洗陪佢~定係佢想一個人行,你知啦..都係問清楚好d~如果想一個人靜,我就唔阻佢....如果唔係我都會出去陪佢~咁我都想有人陪我行街既~我send sms俾佢,問佢,"係想要人陪就出聲,估你唔到架~"......哈哈哈~~唔好口不對心呀....直接d啦~朋友間,直接d,就可以了~唔駛怕醜呀~~做咩近排我open左,爽左咁多呀~不過我都好怕麻煩,成日叫我諗咁多做咩!所以對男仔,我都唔理得咁多,我自己唔好think得太多,自己坦然一點,自然一點就可以啦~yeah.....無左男仔恐懼症勒...不過仍然會小心處理...keep distance~
佢尋日都算俾面我勒,肯同我食飯,原本佢plan左同蔡生煮飯仔之後跑下步架~不枉我等左佢咁耐~呵呵~我都奉行"請客"既原則....人地請咪食囉,駛理佢咁多,況且個個人又唔係好wor,think咁多做咩,自己又無蝕既~呵~好衰呀我~咁當然,我都係對d衰既人,我唔關心既人先會咁做~大家放心~
尋日收到ellen ng隻杯~佢捕我呀....佢話因為尋日買就買多左隻,因佢知我同佢都係雙子座~嗯~開心既.....如果think多d.....似乎有d野咁~咁就慘勒~~
>>April 5, 2005 at 10:39:18 AM GMT+8
2005 年 4 月 3 日 星期日 【炎熱】
嗯~兒童節快樂~今day好full~
上堂由0930-1730~~lunch又要rehearsal~今日又有英文assessment,上上下tax堂去搵下michelle,知道有野發生,我都好緊張,之後阿雅又要join義工,我要同佢講解一下~都無咩上tax添~之後我地又要唱下歌,我又要等埋michelle開完會~今日都好似無咩休息過咁~
assessment感覺比上次差左,阿wen講好多野呀~oh....我好似略為遜色一點~不過算啦~其實我唔想今次比上次down grade~之但係,我考之前同考緊既時候都唔太緊張,都係一件好事~但考既時候,我有d遊雲...不在狀態,可能等得太耐~
rehearsal,唔係好得,搞到我都好炆,唔等佢地講野,我亦都係惡左d,認真左d~佢地好亂,我怕我地d新義工迷惘咋~佢地都要理下melody先得架~melody幾好呀..good~好..好在佢唔會自己退埋一邊,主動~不過好在celia知道錯~咁就ok啦,最緊要知自己做錯d咩,下次改進,先有進步~有受教既心,係好既~因為我今日好full,所以唔容許有人waste我time~準備不足~
同大家唱下歌,唔知who放風唔駛,算啦~因為我個心去左michelle度~所以我都唔太強求~知道魚魚病病地,要take care~可能之前有壓力~依家放鬆左....就病lu~歌歌有好多version呀~good~
有d野,都真係估唔到,我同cyrena前晚先講過呢個topic,估唔到...有好多野唔可能既都可以發生~愛情要黎既時候,真係估你唔到~但係,我無唔開心,反而既係擔心佢地既心情,知道佢地會好煩,知道佢地唔知點面對~打左俾菁菁,想睇下佢點~佢問我,佢無講俾我知,我有無唔開心,我無~之後我問自己,我無唔開心,係因為佢既地位已被代替左?cyrena填補左我悶既時間?定係佢響我心目中已不再重要?嗯~都可能既,因我一有咩事都係搵CYRENA,想起佢先,因我知道佢實得閒,哈哈哈~但係,sandy講得對,就算佢既地位與以前不同,佢響我心中都佔一席位~
我同michelle去choose card,見到一張card,有經文既,睇睇下,係畢業架~我即刻諗起大ryan wor~我仲想think起who畢業,who suitable for this card,but none~可想言之,我愛菁菁既同時,都愛埋大ryan~衷心祝福~相反,我都明白大家既感受,朋友仔係唔同d,pc間亦唔同d~我明白~我希望大家可以快d settle~我想話,有時關係太close,都真係好易受傷,太重視,都會好hurt~希望大家理智一點~
大家記著,當大家一齊遵守呢d rules既時候,目的係咩,都只係想keep大家close d~係,有人做錯左,有人唔尊重大家,但係,關係又係一d咩呢~莫非你地既關係會因為咁而變得差?而變得不信任?朋友間,唔係體諒,接納架咩?我知道佢地可以做好d,可以先著重大家既感受先,因為呢件事都真係影響左好多人,亦都有人無去遵守承諾,但係,有好多事,都係好無奈~希望大家唔好俾死死既rules,困住自己~我亦都希望大家唔好逃避,大家一齊勇敢去面對,無奈既,事情已發生,我地都唔好去再追究誰對誰錯,不如大家一齊睇下,大家將來會點,睇下點樣先可以再去建立一個新既關係~每一次轉變,都係大家既重新開始~大家記得who moved my cheese嘛~
我都好明白,信任係好重要~要再重新建立都唔係一件易事~希望大家領悟到朋友間既"信任,體諒同接納"都係好重要既一環~我想問,你地愛彼此嘛?只要你愛.......就會接受,當然都係hurt既,心痛地接受,朋友間,無urgue,無experience,大家既友誼會好易動搖~就正正因為你地經歷左咁多,你地既友誼更堅固~証明左你地唔係膚淺既友誼~神,有時就係會俾一d考驗大家,大家先會有所成長~我知道大家都需要時間,但係.......我希望唔好太久~我都知道發生太多,大家都唔想再變,想安穩...但係...有d事我地都唔可以阻止,大家要明白人性既弱點~人係自私既~
同米雪講到朋友~有時都好慶幸自己唔係pc~做中間人都唔錯~有時朋友間,關係耐左,都會少左一份細心,大家亦都會認為有好多野係理所當然~其實每人既要求都係好簡單,一個簡單既問候,一張card仔,都已經好滿足~不過有時d人總係會誇大左,太緊張,打亂左陣腳,忽略左其實做少少野就已經好好既了~送左一支花,有人係好開心既呢~都勾起以前開心既回憶,其實,大家都關心大家,大家都愛大家~發生左既開心回憶,已係証明~希望大家一齊繼續創造呢d開心既回憶~
我都明白,唔開心既時候,都想有朋友響自己身邊~有時都真係timing問題,亦有好多外在因素~朋友間,亦有開心同唔開心既經歷,係正常既,唔好鑽牛角尖~~我都有唔開心既時候,我記得大家,上年一齊玩既有winnie,august,hong,葛等.....大家好開心....但係今年,大家各有各忙,有時佢地唔記得左我,唔搵我一齊去玩,我都好唔開心~上年我為大家咁努力,為大家付出左咁多,點解你地唔記得我既?但係....我明白....因為我唔響kca嘛~kca裡面都要努力地建立關係~而呢個唔開心,亦都被好多野掩蓋左~雖然有d唔開心,但我都係咁愛佢地~咁關心佢地,因為朋友係無計既~
我睇得好化架~因為有人唔理我,我會走去第二度,就算度度都唔理我,我自己一個都可以好享受~咁唔開心當然有啦~預期唔開心,不如開心地過~尋找快樂~
我其實好like一大班朋友仔一齊去玩,但係有d人唔夾就唔夾,出左咁多次,大家都係為左我,kate都好似好悶咁,又或者大家裡面,都只係我主動既時候比較多啦~大家呢一班人出到黎都係怪怪,好靜咁......咁就算啦~哈哈哈~我亦懶得去搞lu~我記得個時有august,hong,winnie,葛,kate,charmaine,ching,phyllis,細ryan....可能仲有,經過幾次去玩....都有唔同既人~~雖然大家既狀況都唔太同,不過諗返起以前既回憶,都係開心既~有時我都真係好厭倦做主動既~
>>April 5, 2005 at 9:38:22 AM GMT+8
2005 年 4 月 2 日 星期六 【晴】
去左2日1夜既特能童軍camp,去左大埔既洞梓童軍中心~
無咩特別既camp,不過involve左,受cyrena影響~見佢咁努力既教導,我也唔可以鬆懈了~不過好累,晚會時好想睡~好豬既cyrena漏左mobile響BGCA,好彩,有人執到,而細米仲響油塘,先可以拎得返~都怕被人拎左~我地都無咩sleep,不過仲精神過早sleep既christine同埋dennis~哈哈哈~~呢個camp,見唔到佢呢~其實因為我地多左人,所以都唔夠位食野~麻煩大家,真的不好意思~不過唔知做咩響街外就無咩胃口,一響home就係咁食~可能無錢掛~不過一出camp,因無try MA整既sandwiches,所以一返home就煎午餐肉夾包包~哈哈哈~又食home既salad~好飽~我真係要節制d lu~
卓齡知道我唔俾佢做某d野,佢竟然搵christine避難~真醒~
晚上同左cyrena講好多野~原本出去睇星星,不過礙於無人睇住,我地都係坐返入去~響度講......男女之間,無純友誼既咩?通常一男一女好fd,都會話佢地有野~不過think think下,無好感,都唔會做到fd既~通常有d野?不過大家唔理,唔care jei~又或者大家clear大家既關係就可了~that's why我唔like同男仔太close,又或者因此有與男仔溝通障礙~cyrena misunderstanding左到處留情既meaning~而係男女之間,太close,都係會有野,我唔想俾人地有錯覺~對一個人好,有時都會令人誤會,所以keep distance會好d,我覺得~
而我,好易對人有好感,亦都好易覺得人地對我有好感,imagine得太多~所以都要keep distance~不過我當hong係女仔架勒.....哈哈哈~~雖然我都怕winnie誤會~而大佛都係無咩野既...我都試過同佢出街啦...咁我又真係無咩野,純fd,但唔會太close~咁o岩,有時陪到佢,響msn一齊talk~對august同埋阿葛都係純fd~我心知係咁,對佢地幾個,我會愛佢地,擔心佢地,因為係朋友仔~都唔明白,大家點解會話我同葛~呀......救命~cyrena,kaki,細米,菁菁,michelle,都係咁講~唔係嘛~不過我又知道多d野,雖然對我無咩影響,但係.....對我亦都無咩關係~男仔都係咸濕既~我又覺得正常~哈哈哈~
open diary,好處係人地知我多d,壞處係有d好secret既野唔想公開要lock....lock都係唔想既~不過lock個d都係人地既野~我打得detail,都因想日後回味既時候知發生咩事,之後覺得可以唔駛打得咁detail,如果有d野不便公開既話,因為....如果係自己,若無咩觀念變動,再發生同類既事情,我都有同樣既見解~只要仲係自己,見解都會一樣~所以有d野都係隱含meaning,就算later睇唔明,都可能估到d~
阿棠突然問我d 一,二,三,四,五,六響邊~初時唔明佢講乜,原來講男朋友,我都無,何來有咁多個,佢響邊收風呀...收錯晒~我仲叫佢唔好恰cyrena,唔好介紹太好(反話)既俾cyrena,如simon~亦都唔好介紹simon俾我,因為樣~佢就話我無品~我就話:我認~.....哈哈哈~~從大ryan身上學既~之後佢問:駛唔駛佢introduce一d俾我~.......之後我同cyrena講...都好wor...介紹阿邊個得勒~兩小妮子又處於high high地去discuss~其實都係有一個topic jei~講男仔都係一個幾好既topic~哈哈哈~~因我都nearly唔記得lu~無咩感覺~
我地又響度discuss一下大細ryan同埋東東~哈哈哈~~大ryan既眼神,東東呆呆既,定定既眼神,都好搞野~同細ryan....都由疏既變fd,都係一件好事~佢地既關心,我都好warm既~講下講下,我都幾博愛....yr 2 pc我又愛,magic ant我又愛,michelle我又愛,kca我又愛~哈哈哈~~愛情氾濫~都係一件好事~我好愛我既朋友仔~
>>April 4, 2005 at 5:54:11 PM GMT+8
2005 年 4 月 1 日 星期五 【炎熱】
今日係<攜愛伴同行之新移民兒童共融計劃>既最後一次活動~好開心呀~
好多好好味既food呀,cassie整既糯米滋好好味呀~90gm糯米粉,70gm糖,80ml椰汁同埋80ml芒果汁~撈埋一齊,唔得既,用篩,篩出之後再撈過,入面既夾心,落咩都得~仲有細米既jelly糖,好味~不過d小朋友原來唔多like糯米滋架~不過jelly糖就好受歡迎,仲有酥皮夾腸仔~不過三文治及意粉多得滯同埋唔夠汁~仲有sushi~都多得大家既幫手,仲有專家米雪既指導~其實cassie有d信心就ok勒~我亦都學識用鹽水為chicken wing解凍,因可辟雪味~如果用芝士焗西蘭花會開心d~salad好好味~好多好好味既野,仲有丸類,雖然唔係好考功夫........都俾米雪讚我地~有d人連呢d都think唔到,所以覺得佢地好無用wor~其實小小野,大家都好開心~
今日都ok,係我地個組think up games有d困難,都係用小房,無其他人會易d control~本來有一個小朋友都唔多聽話,之後都係佢帶我地玩同埋仲幫手整埋d plane,都幾好既~不過佢將隻plane放入褲浪入面,真係激死我,我之所以咁嬲,都因為咁,佢仲講埋一d核突野~牛丸都唔多合作,阿斌都係,唔知係咪覺得d games太幼稚~都激到celia無心機~!佢個個小朋友都唔太聽話,佢話佢之前唔係咁~不過都可能因為group內既人,同埋d 男仔都唔好似唔多like佢~都好彩之後d games都係佢地think出黎,由celia從旁協助,引領佢地帶game~
今日結尾講d野既時候,阿魚都唔知講乜,好彩有大王姑娘既協助~其實都應該係阿魚講既~開頭,結尾都係~個evaluation都唔係我想像中咁~算啦~我都無咩要求...我都見michelle不在狀態,唔太投入我地~不過我明白~其實叫佢黎都係大家一齊食下野,開心下,見佢都好開胃,我都開心d~因為佢無胃口嘛~
其間,我都要say sorry!因我都無咩投入響celia個組入面,因我要睇下michelle,又同下佢傾計~
明白到team work,要放低自己,去融入呢個team~好多人都會覺得自己做既野係對既,但係.....對整體來說,對個team又有咩好處呢?一個team,唔係要証明自己既能力,証明自己係對既,而係一齊尋求大家既溝通方式,工作模式,共同既方向~大家一人讓一步~要學懂如何接納,接納別人,接納唔同既意見~俾意見,個動機都係為件事好,而唔係刻意既針對,去ban,咁樣做係幼稚既~大家成年人都唔會咁做,反之唔係問你做咩ban我,而係think about the suggestion,再反思下自己是否真的做錯了,係反思,唔係抗拒,有excuse~如果唔明白,就discuss,覺得仲有好d既就提出,又覺得自己既方案唔錯,又想keep住,就一齊discuss更好既方案,一人讓一步,溝通一下自己既想法~因為一件事都係靠大家唔同既意見,而使之更creative,及令件事做得更好~
好似德仔響情人節會議上覺得唔開心,因為好多野被人ban~我想問,大家既動機係咩?大家係咪刻意針對?唔係呀嘛.....大家都只係給予適當既意見,都係想個場佈置得更好~大家諗野要係成熟d~大體d~我想你地去join<花好月圓>就係咁解...大家要學習與更多唔同既人相處,做野,會學得更多~咁先有更多衝擊同埋進步~可惜....得唔到我預期既效果,早知我自己通知大家,講明我既idea同埋用意~否則大家都唔會唔明點解呢個program同我地magic ant有咩關係~不過我都估唔到大家只係識得問,唔會細想~有好多野,都要自己think,唔好成日靠人地俾information你~要主動學習~
仲有,你付出100%去做既野,所收既未必係正比~亦未必代表件事做得好,做得成功,都唔代表你做得好好~好多野都係客觀既.......通常依家d人都忠言逆耳....唔係外人俾既意見都唔信~係要外人俾既意見先心服口服~呢d係咩既態度??唔成熟囉~唔接納意見囉~俾人話,我覺得要自我反思,虛心學習,既然有人講得,咁當然係有問題存在啦,唔通人地害你咩~
做得好,係應該既,盡己力,都係應該既~正如你study,升到班,係應該既,準時返學係應該既~做咩要為準時返學,升到班而開心呢,而自豪呢?!~~做野,唔好怕瘀,只要將件事做得最好就可以了~無論人地用50%,你要用100%,都唔好因此而自卑,只要係不斷咁進步,慢慢由100%去做,到用90%努力就成功~都已經係好好既了~人當然唔好太易自滿,而係不斷尋求成長,進步~!所謂活到老,學到老!!
見到阿魚終於明白我地既鼓勵,都心感安慰~雖然遲左d~都係個句啦,都係聽人地講,聽多d人既肯定先可~自信心多d,好無?我地唔夠quality,所以你覺得我地講既,都唔夠?俾唔到support?阿倫想打我勒...即代表熟左好多了~
>>April 4, 2005 at 4:36:07 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|