寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 6 月 29 日 星期三 【雨】

今日無咩野做,下午去左同phyllis,菁菁行街~探左阿湯同埋阿魚~阿魚話人地用黎放響洗衣機裡面收集毛既野為隔金魚既器皿,真係o丫~原本佢話介紹我去賣刀,但係sales.....唔想做~之後有d嬲男地,之後無事~其實我地係為左phyllis去行街既,因佢要buy clothes返工,見佢又唔睇野,又無咩主見,又話無所謂,唔駛理佢,唔知佢想點,所以就炆炆地,好彩佢最後都賣左條西褲~good~~之後既感覺好多了~我又睇中左2件衫~哈哈哈~~我buy左一個髮夾~hehe~~

好耐無去causeway bay~近排無野做,就變左成日行街~之後大家都累了就去左drink~杯野少左,就叫佢加返d,可能都只係加左冰塊罷了~causeway bay place既仙"�林係好味既,由其是d珍珠~之後大約6點phyllis走左,就換左大ryan黎~就去食野lu~~好耐無見佢倆lu~~hehehe~~我指除星期二食飯外~死人大ryan話每次見到ling姐都係串串鬨,都係咁多野講,都係無得改~哼~hahaha~~佢地又講下船仔,之後又傾下計咁啦~講到,其實我一覺得有野撩我,我就會fing一fing~曾經有一次,佢地話我整郁左部lift,佢地話我"dup"左一"dup"~之後大ryan就話我,原來ling姐既fing一fing都包含埋"dup"一"dup"既~哈哈哈~即係話我範圍廣........定義大~

哼~菁菁叫佢同佢片過~哈哈哈~~我有3個人~有蘇家俊,有蘇文康,仲有蘇震謙~哈哈哈~~無理由打唔贏佢~不過我就無能力片佢wor~因片過,同片佢有好大分別~車~巴閉~大家又講起,其實男仔對女仔郁手郁腳都真係唔太得~(除非好friend,又或者玩開係咁架啦,雖然都唔知點界定,玩開,即係有第一次啦,算罷啦,小心d,避忌d)咁又係呀~仲有,呢d就係男女之間既唔平等~因女仔touch男仔又ok架wor~唔會叫非禮架~哈哈哈~~仲有呀,講開truth or dare~有punishment係用舌頭掂一掂一個人既背脊~think起都覺得背脊有d涼意,好核突~仲有呀,如果要咀對咀咁kiss,我都唔會睇,我會覺得怕醜,shy架嘛~(我指一對情侶)

哎呀~大ryan俾船既野撞到呀,搞到佢塊面好似瘦左好多咁~oh......小心d嘛~今日下雨,都無咩心情行街~無咩人打俾我,不過一坐低食野,就好似好多人搵我咁~呵呵~大佛好似會轉去smartone咁~oh....好多人都smartone,不過我剛剛先sign左 1年contract~多左d野嘛~雖然d分鐘用唔晒~

我今日唔陪michelle?今星期似乎見足佢5日lu~差唔多啦~落實左幫佢contact,good~~下星期搞掂佢~

jessie打俾我lu~似乎佢都無人打俾佢~唉......

今日細米話我無打俾佢,叫佢出,我都唔知佢3點幾先開mobile添,sorry呀~醒覺唔到~佢響home出菇勒~

[ @@小故事8]
在一個偏遠、封閉的小鎮只能聽到兩個電台:第一電台專門廣播名人消息、call in節目,或是熱門歌曲排行榜,它的收聽率相當高;第二電台則是氣象專業電台,它的聽眾只有一小群人。一天晚上,氣象電台發出緊急警告:一個威力驚人的"龍捲風"將在午夜來襲本鎮。電台呼籲鎮民立即疏散他處。這一小群聽眾立刻組織起來,有的去找鎮長,有的到街上敲鑼打鼓,有的打電話給第一電台,請求播出龍捲風消息,好保存身家性命。鎮長說:"本鎮從未有過龍捲風,龍捲風的消息是氣象電台誤報或捏造,為的是提高收聽率。"敲鑼打鼓的人則視為瘋子。而第一電台則以現場正在訪問名人為由,不克插播這一條"生死存亡"的消息。小鎮被夷為平地,後來者沒有人知道這塊地曾經是一個小鎮。

***默想:
每一個日子都可能是最後的日子,我們要以敏銳的心過每一天,更要用心的看看這個世界,用心看看自己,不要把每一件事都視為是理所當然,因為所有的事情都會改變,且看你如何去衡量他囉。

>>June 30, 2005 at 5:45:45 PM GMT+8


2005 年 6 月 28 日 星期二 【乍寒還暖】

今日無咩特別,差唔多11點先起身~之後2點幾,自己一個人去左library,用左大約3小時,睇左衛斯理既"尋夢",嗯,估唔到真係有真人真事,如果俾cyrena睇,一定半信半疑~因為佢唔信呢d野既....好似一見鐘情,邂逅等童話般既浪漫故事~5點幾,我就響library走返home lu~好耐無去過,裝修左bor~

無聊?!我唔覺得.....有時一個人既感覺幾好~你見到離群既我,不用奇怪.....我有時會係咁~

我,唉,估唔到,job attachment都會無囉~仲滿懷希望~好失落.........

休息左a while,原來細米一早出左去,因我date左佢一齊跟我去拎位~咁我就行去tst~因michelle買野late,同埋cyrena有OT,所以都late,咁我就響新太陽廣場等細米,之後去新港搵phyllis~響muji行左一陣,就去左坐低等~大家talk talk~michelle好累呢~因好多野做,仲頭痛添~d野改完又改,所以都好炆~之後講到cyrena響公司似乎有個幾o岩佢既對象響mail room,又高大,對佢講野又口窒窒...嗯~怕醜?!hehehe~有d希望咁wor~實行25歲結婚計劃勒~hahahha~唔知個個人對其他人又係咪咁既呢?佢仲話人地做野既時候好pro,好smart咁~.....原來佢之前話想去兜搭個個人,就係佢,因佢檯上堆滿snack~我地就幫佢模擬一d對話,等佢地...有d進展~

我講錯左巴結咋嘛,2個意思咪又一樣,咁stubborn~真係o丫.....應該係巴結呢個字眼唔太好聽~

去左"果一道",之後去左sport x行左陣,去到body glove間野,有新既滑水褲,好靚~因為show左body glove既字眼出黎,又唔太突兀~我個條,著左都無人知係body glove~

送左michelle上蔡生既車~之後大家各自back home~由於太大雨,phyllis去左ok buy左一把umbrella,所以我又多左一個襟章lu,開心開心~多謝phyllis~由於我對拖鞋好滑,因我reef個對洗左,我跣左幾次呀~之後cyrena,phyllis仲笑我~哼~

今日又講開,大家依家開始唔信我,"我好少睇中野架".......哈哈哈~~因近排我成日buy野~哈哈哈~不過以前阿成話我唔買野架~所以我咪咁講囉~仲有呀,同becky佢地行街,可能佢地睇既野唔o岩我掛~又或者我覺得佢地同我既taste不夾,所以就算睇,我都無出聲~對佢地,其實我講野係少d架,好靜...好少表達自己~除左joan joan,因我倆成日drink and chat~對你地,我會表達自己多好多,或者我感受到你地既關心同埋重視掛~比起becky,似乎同你地一齊開心d~不過各有各好啦,因佢地會落bar,我又唔飲酒既....所以話題不對~又少同佢地出街.....~不過我對becky都仲有一份關愛既~佢好可愛~

之後我3點幾先sleep~因為我搞緊d相~我upload左勒~你地快d去睇啦~
mcdull_ling002~
mcdull_ling003~

[ @@小故事7]
"有一個人晚上開著車,經過一個十字路口,這時黃燈已轉成紅燈,他心想反正沒車,於是加速衝了過去,結果不巧被警察攔了下來,警察問他:"你沒看到紅燈嗎??"
"有啊!"他答。
"那你怎麼還闖經燈啊?"警察又問。
他說:"因為我沒有看到你呀 !"

***默想:
我們常想在生活中取巧,以為人不知鬼不覺,殊不知我們所做的事是天地皆知,無所隱暪。思想一下近日的生活,是否每件事都可以攤在陽光之下,而不再找藉口及理由來欺騙自己對將它合理化。

>>June 30, 2005 at 4:28:41 PM GMT+8


2005 年 6 月 27 日 星期一 【清涼】

今日係頒獎禮既大日子~我同michelle一早就食下breakfast,講下佢既工作,我會幫佢義工方面勒,咁叫下大家起身,我又係咁催sandy同cyrena快d返黎~之後差唔多時間就上去lu~好亂呀,炆死左我~同埋好核突~聽講d helper遲到仲要串人,都唔知咩態度~好凍呀個hall~之後出左去仙桃園食飯,michelle無出,因佢都要執手尾,又唔hungry~有cecilia,欣欣,cyrena,我,hong,細ryan,雅,sandy~而yr 1就同timothy食飯~哼.....hong成日夾左響我同細ryan中間,哈哈~佢都唔知幫得邊個~我地響度嘈既時候,cecilia講左一句:好嘈呀~!....之後大家都靜晒,犀利~

佢地問michelle,睇下有無野想食時,細ryan話我地d女仔扮細食,6個人食3碟~呵呵呵~我食左breakfast嘛~呀,sandy恰我既時侯,我諗住拎佢既mobile襲擊佢,點知我既銀包響佢度,oh~棋差一著~點知細ryan又搶左,wow,拎晒我d錢呀~~頓時變得好慘~我show左jack jack俾大家睇呀,好可愛,不過俾人話我犯法,影人地櫥窗~車~之後欣欣,細ryan,cecilia去fax野~我,hong,cyrena,sandy,雅返去先~因sandy腳痛呀~我,hong又去左分校搵miss,不過未返,等左一陣就過返正校~我地呢一班學生係好準時的呢~乖........

我地都等左好耐~大家都係talk下咁啦~欣欣又同sandy玩sms~之後因欣欣既mobile無電,搞到cecilia無左一格,cecilia就響度嘈~哇哈哈哈~~真可愛~hehe~我可以同pinky,cecilia一齊take photo~因我地3個一齊拎全人既卓越獎,而有一個人無返~而我又可以同cyrena影magic ant既,yeah~我見頒獎禮開始左,phyllis仲未到,搞到我成日望下望下~其實欣欣有問我celia係咪唔返,我都唔太想答......而mabel唔俾pinky拎玩SPA之後,stay響台上等UA,咁佢就choose左同東東拎UA既,免得東東一個人嘛~不過阿hong都係自己一個only~朱院長好大力咁握左一握.....嚇親我地呀~之後由於我行得太快,司儀又未叫到我,咁我就放慢腳步,黃太就同我講:"你唔駛咁驚wor"...搞到我笑左出黎~之後我諗住take完photo,我望一望cyrena,點知....又影左一張,oh.......

今次個頒獎禮好快,一個hr就得lu~之後我,欣欣,phyllis,hong,細ryan過左去搵ellen ng~得知左一d野,有人就放下心頭大石啦~嗯~michelle知道左之後難以置信....不過我又覺得不足為奇,不需要太大反應~不過個employer仲未打俾我,我就好擔心~唉......又搵唔到jessie,問左wendy先知佢返左china~唉....send左email俾ellen架勒~哈哈~phyllis發現左ellen ng like me as我地性格似~之後叫左佢旅行買手信,呵呵~~講多陣笑就leave lu~之後去左拎野飲,之後過023食~大家又拎cert咁,又係一片混亂~狂歡三寶搞既野真係......

之後大家又玩下咁啦~大家影下相,哈哈~~用細ryan既mobile影極都唔靚既...或者我樣衰吧~phyllis話我搞到佢發脾氣~車~我既mobile亦都有大家既相勒~yeah~sandy呀,越來越naughty,佢地又話我教壞佢~姓賴的~佢搶我既mobile又唔肯俾返我~之後同佢搶,哈哈哈~~欣欣仲話:唔好搶隔離屋姐姐既野啦~之後我就叫欣欣,不如你叫我嬸嬸~哈哈哈~agnes最後都知道phyllis既中文名,原本呃到佢架,最衰大佛爆左啦~原本phyllis係叫唐沛鈴架~哈哈哈~我係咁食sandy同phyllis既雪條...heheheh~我地都有親密關係~咩都share勒~

有d野,係cecilia吩咐一定要打既~
1.細ryan話cecilia個袋唔好睇,之後cecilia即刻話:咁你買個新既俾我啦~~我同pinky都好鐘意佢呢句~勁呀,搞到細ryan都唔知點回應~
2.細ryan話cecilia條裙好似校服裙.....之後佢倆就響度駁火.....不過似乎大家都同意細ryan既見解,而michelle話佢今日襯得失左手~之後又話佢上台拎FT系既獎時,同其他同學唔協調,唔似FT人~
3.細ryan話欣欣條裙好似大肚婆裙.....大家都好認同,我地都認為最好加返條belt,不過佢搵唔到~我地就成日叫佢小心d呀,又要讓座俾大肚婆呀等......又講一d大肚婆注意既事宜~
4.家欣hair cut之後細個左~
5.家欣今日對鞋高左,哈哈~難得地可以讓細angel同埋ida要抬高頭望著她~好似姐姐罵妹妹們咁~
6.響023影相時,佢地話要扮淑女咁take,之後欣欣話唔駛拐,根本就係,呵呵~
7.cecilia指住魚柳問"乜東黎架",笑死我~不過初時佢地無咩反應,之後我笑,佢地先笑......
8.pinky被細ryan話佢肥左
9.cecilia俾細ryan激死左,兇兇的.....哈哈~佢真係好搞笑~佢既發洩方法係呻~所以一定要我記下,因為細ryan個個都話過~
10.cyrena又被細ryan話佢肥左,哈哈~原來細ryan講出口就好嚴重勒~大家都發覺cyrena既肚腩,因為大家同佢熟左~留意左~佢呢個問題不嬲都存在,我成日都話佢架啦~佢個肚腩"浪"住響個d欄杆上~

之後cyrena,phyllis走先~之後sandy,欣欣,細ryan,cecilia響出面傾計~走既時候,我就用英文同佢地講,"hey guys,we're going to leave now,plx pick up your belongings~"不過中間有停頓,因我要想下點講,之後michelle問我今日做乜~呵呵~~有時我都喜歡用唔同language~之後cecilia又問我係咪學過普通話黎,因我成日糾正佢地既音~無架,唔識架,不過我有樣學樣,見到你地講得怪咪提出之嘛~

食飯既時候~michelle幫cecilia整治左d人啦~之後大家又講下大家近期發生左d咩事~大家又提起床單事件,都係michelle了解我~哼.....3個月都係過份左~之後大家有響度discuss~見到ida,就話佢肥左,pinky好搞笑,佢話見到3截,笑死我~之後大家又講起我同sandy玩開摔角,我地好恐怖wor,因今日sandy拑住我之後,我將佢撻響sofa上,因站不穩,又踩親佢~又話一個願打一個願捱,制止不了~emily講既野都好精警~michelle 2030就走lu,大家一齊,之後大家去左行街,佢地又影下相,有d野好靚呀,好有心思~good~

講下有咩人食先,大細ryan,大細angel,benny,東東,ida,菁菁,sandy,cecilia,欣欣,emily,蔡生,michelle,我,pinky~今日pinky個樣好得意,成日扮小朋友~哈哈哈~佢又有好多野唔食得,又做d小朋友既野~扭計,鬥氣~欣欣同emily有收獲~hehehe~~之後同cecilia,欣欣,細ryan走lu~emily,sandy,pinky向另一方向走~我地好累呀,所以一定要坐呢~呆呆既我們~......多d相處既日子,大家經歷多些,又多d野講~呵呵呵~開心開心~大angel又激嬲cecilia勒,因臨時又話去嘛~o丫,真係,教極都係咁~由於近排我都有跟進一下活動既事宜,如細angel,benny咁,佢地就話辛苦我了~我催benny都係用眼神就ok~

[ @@小故事6]
在十七世紀,丹麥和瑞典發生戰爭,一場激烈的戰役下來,丹麥打了勝仗,一個丹麥士兵坐下來,正準備取出壺中的水解渴,突然聽到哀啍的聲音,原來在不遠處躺著一個受了重傷的瑞典人,正雙眼看著他的水壺。"你的需要比我大。"
丹麥士兵走過去,把水壺送到傷者的口中,但是對方竟然伸出長茅刺向他,幸好偏了一邊,只傷到他的手臂。"嗨!你竟然如此回報我。"
丹麥士兵說:"我原來要把整壺水給你喝,現在只能給你一半了"。這件事後來被國王知道了,特別召見這個丹麥士兵,問他為什麼不把那個忘恩負義的傢伙殺掉? 他輕鬆的回答:"我不想殺受傷的人"。

***默想:
這個故事看到人性的一面,在別人忘恩負義之後,仍有饒恕的心,這是第二次的饒恕,也是一種更偉大的情操。

>>June 29, 2005 at 6:06:42 PM GMT+8


2005 年 6 月 26 日 星期日 【清涼】

尋晚3點訓,今日11點起身~plan左返sch,大約2點幾啦,返到去摺完leaflet就無咩野做lu~之後就打下交咁啦..sandy近排好naughty,成日搶我既mobile玩,又唔俾返我,不過我近期先發覺我無佢地d 相~咁以前無咁熟嘛~今日好似無咩特別~之後同大angel送左michelle去尖沙咀做facial~michelle今日對我好嗲呢~成日又想kiss我~~你唔講俾我知仲好d,講左俾我知.....我會shy架~之後再帶大angel去天地圖書~之後我就行返home,一路上同sandy talk phone,佢隻死野,又懶,唔打俾欣欣,可能因佢次次打俾欣欣,欣欣都唔得閒掛~令佢感到氣餒~好累咁,咁就sleep左 an hour~之後dinner,再bath,再等michelle打俾我~

因為蔡生不在港,佢一個人驚呀~咁我就得到左蔡生既permission~去陪佢~過夜,我都係比較free既,所以我就咁講一聲就可以了~michelle黎左jordan月台meet我~佢一路上收到一個call,就不斷地talk~因為當中都係表達佢既感受啦~嗯嗯.....我都唔輸蝕,我都同左欣欣talk phone~因為係問候下佢interview既情況~似乎唔多理想~但係問題出在哪呢?真係expected salary既問題,定係欣欣對答既skill唔得呢?只係....哦...哦....唔夠active?欣欣話阿wing有足夠既見工經驗,唔知係咪因為咁,阿wing好快就請左lu~

上到佢home~佢引誘我食粟一燒,初時不果,因我刷左牙~於是欣欣叫佢慫恿多我幾次就可.....俾佢講中左....唉~cecilia話我意志不夠堅定~哼...死人欣欣...佢話我響camp都係咁,又話swim完2 hr先食...唔夠幾個字就食左勒~咁人地覺得好味既snack會無晒嘛~欣欣係煽動者~too bad~~教壞麗賢~不過佢都好想食咁....開左之後....唉,我自己拎住包野黎食囉~我一開左就會食晒佢架~之後佢think住開一包 lay's chip添呀~佢home好似賣drinks咁,好多飲品~

michelle似阿媽咁,又問我呢樣個樣,我就話,得啦~~哈哈哈~~cecilia話架~因我打左俾cecilia,了解下情況,等佢唔好咁炆嘛~因佢約人去dinner,有d人無reply,激死左佢~michelle,我,欣,細ryan都俾佢呻左一輪~michelle叫佢狠心d,不過佢最後心軟,打左俾佢地~咁我又覺得咁大個人,去唔去都要講一聲既,否則令人好難做~哈哈哈~~死人東東仲響dinner串我,等我地仲幫佢地頂晒,不過佢最後都知死~哼....否則下次踩多2腳~講笑.....

之後michelle打日記,我就同cyrena talk phone~差唔多1 hr~我think返起我地蟻仔星期三去dinner既地方叫咩名勒~就係"果一道",我都話個間野既名一講出黎就有好多誤會,好似有一個police問一個人叫咩名,佢話唔知道....其實佢叫"吳之度"~講完,點知cyrena死蠢,仲問即係邊度,我明明同佢食過架~笑到我死~oh....之後同michelle一齊睇埋創世紀,佢累lu,就sleep~~我地兩小口都無咩特別呀...大家唔好jealous...之後大家梳洗後,佢返房,我就響platform~~佢仲話打開門,怕我驚wor~之後我話都唔知邊個驚........之後佢就笑左一輪之後sleep左,佢話俾我知佢一訓就熟睡lu~我就睇多左陣tv....佢仲話俾人知我naughty,仲唔sleep~~呵呵~~蔡生呀,賣口乖,話我又靚又fit既lingling....其實佢有求於我...因我要take care michelle嘛~之後6月28日既dinner,佢仲同我握手致謝~

醒下訓下咁啦~之後又聽到雀仔聲,又見到太陽,未夠鐘再sleep~~8點幾,michelle醒左,我都醒lu~michelle話我得意wor,可能剛剛睡醒既樣掛~早上,有太陽,好熱呀~之後等大佛媽媽黎到,我等埋michelle執野,就走lu~~呵呵呵~~大家都好奇地問我響where sleep,同埋幾點back sch~我就同佢地講,響返工既時間back左sch lu~因我要跟michelle一起架嘛~陪到佢,無咩所謂啦,最緊要訓得好~

我仲同左cecilia講,欣欣講左魚鰭做翼呀,笑死~之後蔡生話,都對既,因都有一些飛魚嘛~之後又問欣欣係好既,定唔好既~欣欣就answer係好既....蔡生就話咁就一定係好魚(瘀)啦~~哈哈哈~~呢個笑話仲笑到cecilia嗆到勒~

[ @@小故事5]
法國一個偏僻的小鎮,據傳有一個特別靈驗的水泉,常會出現神蹟,可以醫治各種疾病。有一天,一個柱著拐杖,少了一條腿的退伍軍人,一跛一跛的走過鎮上的馬路,旁邊的鎮民帶著同情的回吻說:"可憐的傢伙,難道他要向上帝祈求再有一條腿嗎??"
這一句話被退伍的軍人聽到了,他轉過身對他們說:"我不是要向上帝祈求有一條新的腿,而是要祈求祂幫助我,叫我沒有一條腿後,也知道如何過日子"。

***默想:
學習為所失去的感恩,也接納失去的事實,不管人生的得與失,總是要讓自已的生命充滿了亮麗與光彩,不再為過去掉淚,努力的活出自己的生命。

>>June 28, 2005 at 4:46:08 PM GMT+8


2005 年 6 月 26 日 星期日 【雷雨】

呢首歌,送俾你地既~

>>June 27, 2005 at 4:17:06 AM GMT+8


2005 年 6 月 25 日 星期六 【乍寒還暖】

[ 再度重遇父親的形象]
撰文:鄧子俊

在孩子的心目中父親應該是一個巨人,有勇氣、有自信、堅毅拼搏、英明果斷、負責任肯承擔,滿給人一份親切的安全感,但這樣的一個父親的形象,究竟在多少個兒女的心中存活過呢?可能在現今的社會裡並不多。無奈的是現在這一代的父親,或許也是在失去父親的形象感染下成長的孩子,男性的模樣好像開始漸漸褪色,要重拾這份「男人魅」可真是不易之事...

廟街牧師黎振滿-- Sam叔認為一個人的成長,不可以不提一個「家」字。無論學做人、做父母、做兒子,都要在家的環境下學習成長。但他慨嘆這個社會有很多不健全的家庭:「香港的離婚率是四十多個百分比,在這系統裡大部分人都是在沒有父親的環境下成長的,若沒有爸爸,男孩怎樣學做一個男人?學做丈夫做爸爸呢?」他還提及香港是全世界子女與父親溝通最少的地方,只有六分鐘。而男孩子的成長通常都是女性帶大的,幼稚園小學多數都是女教師,「甚至是沒有爸爸帶大的孩子來做我們的爸爸,難怪香港男人不夠 Man呢!」他笑說,然後言歸正傳:「但在沒父親形象正面的感染下,在成長裡無論知性、心性、感性、靈性四方面都會有所虧欠。」

Sam 叔說,教會也是一個家。Sam 叔的抱負並不是建立一間很大的教會,倒是希望學效耶穌基督建立十二門徒。「我是重質不重量的,如果他們的生命能延續我一樣的屬靈 DNA,那我就是成功!」於是 Sam叔除了以身教教導會友外,更以生命教育生命,使會友重拾男性的形象,家庭的溫暖。這是需要以生命感染,用愛心包容,用接納管教。「在教會裡我是屬靈父親,若我是一個屬靈爸爸的話,無論他們是低沈是成功,當你認定了這關係就會不離不棄,會委身於他們的成功,而他們成功才是我的真正成功和滿足感。」縱使這是很漫長的路,為了這個家,Sam 叔已奉上生命。而在 Sam叔全心傾覆之下,他其中三位「屬靈孩子」的生命便得到了改變...

缺乏愛使我走進黑暗
\韓樹華,Sam 叔第一位屬靈兒子。「我在馬來西亞出世,不知父親是誰,自小被一個姑婆收養,到我七歲她死了,我就被她的姪仔接了來香港,成為他的兒子。」自小韓樹華已覺得世界很不公平,他不是求富貴,只想有父有母,這是富有或貧窮人都應該有的,為何他偏偏沒有呢?「我缺乏愛,便在出面搵愛。我加入黑社會是因為覺得他們講義氣,當然現在知道是假的,當時這些人起碼肯聽我講,接納認同我,所以我肯為他們賣命。在我成長中很少有機會跟爸爸傾偈,我講什麼,他都是說這個字:『NO!』你不會有機會提出你的想法。所以在這環境下我的心態活像被扭曲了,我不知一個男性應該是怎樣。」另一位,范偉文,同樣成長於破碎家庭,在他小時候父母便離婚了,爸爸之後娶了個後母,所以他很早離開了家庭,十一歲就加入黑社會,他們同樣浮沈毒海十多年,也同樣地遇上了Sam 叔...

無條件的接納
廿九歲那年韓樹華在廟街認識了 Sam叔,開始返教會。「但當時我很掙扎,我知耶穌好,但世界更加好,所以好像一隻腳在黑社會,一隻腳在教會。有一次跟所謂的兄弟去卡拉 OK飲酒,同人打架拒捕,打傷了差人,這個時候好後悔。」他稱自己再沒有面目見 Sam 叔,但 Sam 叔竟為他寫信上法庭,替他向法官求情。「我很感動,就跟他說:『你的時間如此寶貴都去幫我。』但他說:『我的時間雖然寶貴,但你生命對我更加寶貴,因為我愛你!』我都未聽過一個男人說愛我,在我成長過程中,父母從未說過一句愛我,我好像捉到是 神的愛, 神透過他讓我感受到愛。」

後來 Sam 叔索性接他回自己的家住。「當時 Sam 叔剛新婚,有老婆有孩子,而他的屋也不是大,只有兩房一廳,更是下雨天棚漏水那種!最令我深刻的是,他還給了我鎖匙,我覺得這鎖匙代表了一份信任和接納,他沒想過我任何不好的事,人家如此接納你,你就要做得更加好,跟他一起住,學到好多事情,這些我在原本的家庭是見不到的。」

Father your father
至於范偉文,其實他在年青時已認識 Sam叔,「我們在戒毒村認識的,當年 Sam叔還是吸毒,他有針筒,我有白粉,我們一見如故。」想不到許多年後重遇,Sam 叔已當了廟街牧師,而自己則仍然沉淪在荒唐的日子。在一次因吸毒而神志不清發生了交通意外後,他再次去到戒毒村,是這時候與 Sam叔再遇,「他竟邀請我到他的家住,我發覺在我孩童時所失去父親對我的欣賞、鼓勵和接納,竟在 Sam叔身上尋回。他不是用一套理論說我愛你,當然他有講,而他更是用生命和家庭,開放自己來接納我,我就看見聖經所說,當我們彼此接納的時候,就好像基督接納我們一樣,這份愛是無條件的。」

Sam 叔的生命開始吸引他,原來范偉文要尋求的就是這些,他還學會了一個理念:「 Father your father 」,「這個觀念很powerful,過去我跟父親很疏離,我只知他是我肉身的父親,情感上很遙遠,當我聽到可以 Father yourfather,我立刻回到家,跟爸爸說對不起。其實以前覺得沒什麼,但我漸漸發覺爸爸同是受害者,我就開始擁抱他親親他,這便突破了我生命的界線,原來我可以如此愛爸爸,不單爸爸愛我,這是雙向的。」

一代一代的生命感染
Sam 叔的生命同樣也吸引了自小離家出走的李國安,「我也曾在 Sam叔的家住過,起初當他邀請我的時候,我心裡一半一半願意,自己一個人住十多年了,一個人很自由呢。」但基於 Sam 叔的誠意,加上他也想從 Sam 叔身上學習,「平時在講台上我只見到 Sam 叔很 Man 的一面,他的信心聲線很有說服力,我倒想了解他在家的情況又是怎樣呢?」

每個曾跟 Sam叔同住的弟兄,都親眼看著他怎樣愛他的妻子,怎麼與兒子相處。「耶穌道成肉身來到我們當中,他是有血有肉的。Sam 叔的付出,也令我們感受到這份委身。我看著他在教會喊到聲嘶力竭後,怎樣帶著疲倦的身軀回到家裡,怎麼仍然抽時間陪太太陪兒子,這些榜樣對我很寶貴,我很真實的看到一個牧師真正的 life 是怎樣,亦是這樣啟動了我裡面的自信心去重新學習。」後來李國安主動與父母修補關係,「現在媽媽好喜歡將頭依向我肩上,這對我來說是很大的醫治。」

這個下午,三個大男人訴說往事,說起昔日的軟弱,當中的突破和嘗試,還有現在的生活。期間在旁的 Sam叔也悄悄哭了。今天,韓樹華和范偉文都成為了牧師;李國安也在教會服侍。三個人還各自組織了自己的家庭,建立了愉快的家庭生活。Sam 叔滿足地說:「他們的經歷讓我看到自己的影子,他們的生命也是我最大的滿足和推動力。」 Sam叔總結道:「其實我最終極是想 Father your community,成為一個有影響力的社區教會,其影響力就會好像漣漪一樣擴散開去。這個家不只是自己溫馨就足夠,這個家更要代表耶穌,要伸展到社區裡面,去接觸這些情感受傷的孤兒,給他們接納和肯定。」

眼前四位大男人,就是最好的見證人。過去他們窒息了的男子氣概,都被一點一滴的愛心栽培下慢慢重新建立起來。重拾了的勇氣、信心、拼勁和愛心,都教他們能一一回應上帝給他們一個更大的異象,這倒是一份男兒的氣概一份男人魅。

所以,以堅定既信念,以生命影響生命,用心待人~成為左蘇佩玲心裡最堅信既一樣野~不過我要努力學習,搵多方面既方法,睇多D人與事,去實踐~

>>June 27, 2005 at 4:15:25 AM GMT+8


2005 年 6 月 25 日 星期六 【乍寒還暖】

尋晚訓得唔好,其實好累,又不能入睡,打下日記,睇下網上小說直到0100先sleep~差唔多凌晨4點多起左身,輾轉反側直到5點多,起左身,食左d野,上下網,直到6點多又sleep again,點知8點多又俾吵醒,因mummy俾佢以前既員工告左上勞工處,話mummy未補3日假wor~都唔知情況會點....於是我就起身梳洗,叫醒埋cyrena同埋sandy~cyrena個時原來發緊夢,夢到自己在旅遊巴上見到一群好似公仔既動物跑過...有大笨象仔,長頸鹿仔等.....點知佢聽到電話聲,原來係我打去既~sandy就訓到0900~好彩我都有打俾佢倆,否則.........

因cecilia,sandy,cyrena,我相約左1000去kowloon park swim~今日好多人,又有好多學水既人....真係阻住晒,我都係swim左1000米咋~我要與陽光玩遊戲,所以響有太陽既水度swim~因我又白返lu~佢地等我swim既時候,就響水底玩猜拳game~哈哈~同cyrena swim左咁耐先發覺佢既泳姿有d問題,佢對腳唔係用蛙腳,係用蝶腳呀~不過要慢慢改..由sandy教練負責...不過由呢樣野衍生到海豚及青蛙既問題~因蝶式似海豚嘛....點知cyrena寧願做青蛙,但我同欣欣都覺得做海豚好似開心d~~之後又discuss起兩棲類及哺乳類,dolphin好明顯係哺乳類啦,不過cyrena問有無咩哺乳類既係魚類......佢話有架wor~咁我地都唔clear la~

之後,我同cecilia,cyrena去左大華個間neway唱k~~我發覺都係九龍行抵d,因學生無加一,同埋最多可唱到1600~~呢間...佢話lunch k咩concession都無wor~早知行多幾步去九龍行既neway好過~唱得2小時,唱到1500~cecilia一入到房就話要唱"梅窩",而我地尋日響023都起勢咁聽~今日都ok啦~~cecilia怕我悶,傻啦,有時我係咁架~靜靜的.......sandy今日就好well planning~佢陪左我地之後就join左佢既朋友仔去唱k,同我地同一度地方~之後佢d fd又響青衣城隔離院睇film.......一日裡面陪2班fd,每邊2個function~~

唱完,我地3個,行住先,等埋欣欣同phyllis hair cut完,不過phyllis入屯門,欣欣join我地~行下街,sandy就當然同佢既朋友仔行啦~好熱....融左......佢地就俾我去一d有air condition既地方行~無錯勒,要同我進行急救,即刻將我冷藏及凝固~不過咁,成日一出一入,好易冷親~哈哈哈~見到jack jack呀~影低左,good~好可愛,俾michelle睇,佢都尖叫~呵呵~~之後去左沙嗲王tea~再行多一陣就行去油麻地take mtr過青衣,因cecilia唔睇fim~我地有13人去睇,sandy,欣欣,細ryan,ida,大細angel,東東,michelle,蔡生,我,cyrena,benny,agnes~去睇Mr. & Mrs Smith~都幾好睇,幾搞笑,又靚仔靚女,型仔型女~情侶都係坦白係好d啦~~

之後我地去左仙跡岩~hehehe~~我地2010年既dating,大家唔好忘記~認真的~飲左一陣,就走lu~大家傾下計~ida被話肥左~阿村黎左,東東走左~我,cyrena,sandy抽籤,yeah~我得到大雄,cyrena係技安,sandy係牙擦仔~hehehehe~~好公平呀,至多交換囉~不過又俾細ryan同蔡生串~車....找死~點解有野交換?要later先可以answer~~呵呵呵~~有secret~michelle問cyrena爛腳做咩著涼鞋,於是細ryan走去睇,俾cyrena打左一下.....因cyrena唔憤d人特登去睇嘛~哈哈~~欣欣既頭話有layer wor,不過唔多覺,於是我就話佢無層次~~呵呵呵~~cecilia又話我成日串人,呵呵呵~~搞笑......

要去beach呀,開心呀~問呀cecilia先~家姐落實左做船仔,同埋一人浮床俾我,yeah~~大家有得玩勒~我無choose到一d較複雜既,因為又要bom氣,又要收,又要拎,好麻煩,所以唔要太多~唔該晒大家姐~開心開心...期待~去長沙~大家一齊去玩囉~

佢地係咁宣揚我係giodano既vip~大家未免太誇張了吧~哈哈哈~~仲叫我去promote~michelle話我上半part好斯文,但係下半part好狂野~哈哈哈~~在mtr既時候,有時呆呆的,大概我累了~不過細ryan,細angel就撩我talk~記得,以前大ryan也是這樣做的~哈哈哈~蔡生話我同sandy肥左~仲話我唔配大雄,哼~cecilia因為人多所以都無咩意慾去睇衫wor~真係o丫....麻麻煩煩咁~哈哈~無咩時間囉~響cinema走既時候,蠢蠢咁跟左cyrena,好彩欣欣話俾我知佢個邊先係exit,咁就無行得咁多冤枉路~cyrena其實無咩方向感的~響旺角....佢都唔知自己去左邊...欣欣都係~欣欣聽日interview要加油~

大家不用擔心,俾時間我呀~~只係有時想充充電,自己一人去默想~有冷靜既時間罷了....但我又將我既schedule排得滿滿的~

[@@小故事4: ]
有二個婦人在聊天,其中一個問道:"你兒子還好吧 ??""別提了,真是不幸哦 !!"
這個婦人歎息道:"他實在夠可憐,娶個媳婦懶的要命,不燒飯、不掃地、不洗衣服、不帶孩子,整天就是睡覺,我兒子還要端早餐到她的床上呢!!
"那女兒呢 ??"
"那她可就好命了。"婦人滿臉笑容:"他嫁了一個不錯的丈夫,不讓他做家事,全部都由先生一手包辦,煮飯、洗衣、掃地、帶孩子,而且每天早上還端早點到床上給她吃呢!"

***默想:
同樣的狀況,但是當我們從我的角度去看時,就會產生不同的心態。站在別人的立場看一看,或在對方的角度想一想,很多事就不一樣了,你可以有更大的包容,也會有更多的愛。

>>June 26, 2005 at 6:47:36 PM GMT+8


2005 年 6 月 24 日 星期五 【乍寒還暖】

今日10點自己起左身~原本細佬話去swim架嘛~又話下午先....之後同細米由send sms變左電話,知佢地返左去幫michelle手,悶悶既我就當然出啦,我都預左幫佢手,呵呵~~

呀~唔知做咩個日記變成咁~~想死~

今日date左phyllis響mtr等,唔記得左,真係好sorry~因為我諗緊野~之後又傾左一陣計,又玩下咁~好開心....hehe~~同sandy去左買lunch之餘仲去左食ice-cream~因我3點幾先食lunch,phyllis都催我快d去~佢今日見工都ok呀,好似傾計咁,所以呢,有時well prepare都係好,不過不要過於緊張~免得失準~亦都唔好俾人嚇親~

今日唔知講開咩,我地就有一個約會,就係2010年4月14日2000於尖沙咀鐘樓等~呵呵呵~~原本cyrena話要等我地70歲..佢都傻既.....唔好約100歲?哈哈哈~~開心開心~我地有專人通知大家,雖然如果大家自動記得仲好啦~cecilia今日係咁話我串左好多~hehehe.....在狀態嘛~知你地玩得~唔會嬲~

今日大家完成左工作,yeah~~!有細米,cyrena,phyllis,sandy,cecilia一齊做~good~~benny,大佛佢地就幫手hall既function,而michelle又同我地傾下計~期待米雪同我地玩佢上左歷奇堂既野,好似好好玩咁,仲搞到佢手酸痛呀~~今日呀....咁我地要撕d膠條出黎,咁有好多靜電,佢地掉左落個盒蓋上,咁我就叫michelle俾我搞,點知佢真係就咁反轉左個蓋,癡佢既紙上去..俾佢激死左,因為好多膠條跌左落地~哈哈哈哈~~今日拖左cecilia去dinner,cecilia就拖左sandy去,呵呵呵~~我仲吩咐cecilia快d打返home~~之後仲撩到佢去吉澳同埋聽朝去swim~我地聽日既節目都幾豐富~有CCSL去~即cyrena,cecilia,sandy,ling~

仲有呀,agnes同cyrena係一"啖擔"..之後agnes仲癡住cyrena唔放,因同類呀~仲有呀,agnes醒唔起phyllis既全名,phyllis就逐個讀出,當講到.....潘穎欣...既時候,agnes就話"都唔知邊個黎既...."哈哈哈~~之後我就係咁串佢~一路行一路好開心咁玩~呵呵呵~~笑死~之後我叫cyrena同agnes講"你望下個邊".....agnes真係信架,佢真係望,於是cyrena成功逃脫~哈哈哈~~點解話agnes同cyrena同類呢,因佢倆都要train一下有關性既知識,同埋提醒佢地防人之心不可無~由其agnes,一陣俾人呃左都唔知~唔好亂咁上人車,同埋上人home~就算係好fd既fd,都唔好咁易信人~女仔都係.....小心d好~好多新聞都有講啦......真係.....不過我都做過傻事,但係好彩無事~

我,sandy,pinky,cecilia,蔡生,michelle,大angel,子誠,大佛,benny一齊去左甘味屋dinner~快d去玩啦我地~~去beach,beach~~yeah yeah~~benny幾時搞<強戰世界>呢?

其實當我知道celia真係唔去頒獎禮,我真係好唔開心,我都唔俾自己去細想,係咁剪野,放左個心響剪野度~michelle,你講得對.....我真係有d野~不過未settle到~佢知道係我推薦的嘛?佢知道點解佢可以得呢個獎嘛?佢知道嘛???...........................

蔡生又一次唔信我study account~之後講開細ryan,欣欣都係.......佢都覺得我地唔似~因為佢覺得係會鈍d,呆d,只對數字敏感~之後就大談account既野勒~

唉~牛奶究竟做咩野~想點.....??做咩要試探?有咩咪講囉~反正都係厚面皮架啦,點解唔做到盡呢?

呢段日子,係開心既~因為有你地....

[@@小故事3: ]
有位老師進了教室,在白板上點了一個黑點。
他問班上的學生說:"這是什麼 ??"
大家都異口同聲說:"一個黑點。"
老師故作驚訝的說:"只有一個黑點嗎 ?? 這麼大的白板大家都沒有看見 ??"

***默想:
你看到的是什麼 ?? 每個人身上都有一些缺點,但是你看到的是那些呢 ??
是否只有看到別人身上的"黑點"卻忽略了他擁有了一大片的白板(優點)??
其實每個人必定都有許多的優點,換一個角度去看吧 !!你會有更多新的發現。

>>June 25, 2005 at 3:23:30 PM GMT+8


2005 年 6 月 23 日 星期四 【溫暖】

今日神奇地0915就起左身~因為plan左返sch,但係,好大雨,咁就等下先.......食左breakfast,打左日記,見仲係橫風橫雨,就sleep左a while~之後大約2點幾返到sch,因我主要幫michelle搞佢個d 禮品~不過我都經幾返confirm先返到去,原本phyllis都返,不過佢要prepare個interview,又咁大雨就無返lu~~

返到去,都係埋頭苦幹咁剪書簽~之後佢地tea既時候我先lunch~~哈哈哈~~個肚餓到咕咕聲lu~之後因有野問smartone既人,即欣欣,cecilia,細ryan,咁我就徵用左sandy既mobile~不過唔識用佢部機打字,於是轉card~哈哈哈~~之後差唔多時候,走lu~benny,大angel,agnes去shum shui po幫michelle買野,而我,就送左michelle去中大~沿途都傾下計咁~好耐無見佢lu~~嗯....有咩要幫,我會問多幾次~有時候,唔識成長既人,真係令人好激心~亦令人不禁地想,究竟係咩問題呢~咁大個人,係時候要成熟一點勒.....好多野都無得教....今年既人既standard都真係.....

返到去,食左飯,就去swim~都係1500米啦~不過期間都有下雨,個感覺俾我既係.....好似上次遊船河下雨既情況一樣.....有d坎坷,但係我都keep swimming~個感覺都幾好~同埋要prepare一下心情去乘風航~其實...我好怕海架~深不見底,又好多野都唔知,又咩都睇唔到~但係...每一次我既心情都係死就死啦,同埋我一定得既......加上我相信人係絕景既時候一定爭扎求生既本能.....呢一d信念都係我既動力~同埋好多野都要試下.....雖然我都好樣衰,咩都叫一餐,但係我舒服咪得囉~突破左自己咪得囉~仲有.....我貪玩嘛~人一世,物一世,咩都要試下,每時每刻都要享受......把握機會~

晚上,打返俾cecilia,因佢reply我既時候,同緊michelle talking中~之後都傾左一陣~之後打俾cyrena,sandy又打俾我,sandy叫我用3 line,點知cecilia又打俾sandy,就係咁,我地就變左4 line~哈哈哈~~cecilia俾我窒到佢只可以"哼"一聲,呵呵~~大家都係有一d笑料啦,不過唔多記得lu~大家都好可愛~之後cecilia sleep~我地3個keep talking~玩左心理測驗,我發覺,好多人都有玩,hong,winnie,wen,哈哈哈~~阿wen好搞笑,copy左我既公仔去佢日記~我發覺我地呢d人都有d共同點,好得意....不過...所謂物以類聚~

之後俾sandy發現左我講道理既一面~呢一面,只會響與我共事既時候先會見到~其實cyrena佢地見得多lu~我都幾有說服力架~cyrena諗起,celia話lingling何時何地,咩情況下都會有一大堆道理咁講出黎,好勁咁話.....其實我話俾你知.....係因為我真係投入左裡面,衷心咁去分享既野黎既~我又無突登去prepare架bor~揉合左我感性及理性既特性~由heart度出發.....其實我join學長計劃都好架,我教唔到人jei,分享既野,我最叻,同埋玩....搞下氣氛~

[@@小故事2:]
有一個人經過熱鬧的火車站前,看到一個雙腿殘障的人擺設鉛筆小攤,他漫不經心的丟下了一百元,當做施捨。但是走了不久,這人又回來了,他抱歉的對這殘障者說:"不好意思,你是一個生意人,我竟把你當成一個乞丐"。
過了一段時間,他再次經過火車站,一個店家的老板在門口微笑喊住他。
"我一直期待你的出現,"那個殘障的人說,"你是第一個把我當成生意人看待的人,你看,我現在算是一個真正的生意人了。"

***默想:
你怎麼看一個人,那人可能就會因你而有所改變,你看他是寶貴的,他就是寶貴的。一份的尊重和愛心,常會產生意想不到的善果,所以朋友們,不仿用心的看待這個世界用心的去尊重每一個人及自已,你將會發現,自己及週遭的人都有著無窮的潛力。

>>June 25, 2005 at 2:43:27 PM GMT+8


2005 年 6 月 22 日 星期三 【溫暖】

今日係唐氏乘風航既日子,我地有菁菁,大angel,roy,patrick同我,我地幾個係後備義工,因佢地另外有25個hku既義工,咁就可以一對一咁睇住d唐氏會員~不過最後patrick同roy有仔,我地就無~咁起勢咁俾一個好煩既姐姐叫我地入組,對佢,我都真係無咩好感~或者佢係一個幾易相處既人,不過....暫時無咁既機會~

今日好大雨,亦有雷暴,其實呢一d outing,除非你真係出唔到門口,咁其實點都要你去到先,同埋通常都會照常進行,呢d都係平時edmund既作風,同埋以前玩canoe時都係咁,去到,等d教練既指示~呵呵呵~~見到有咁多人黎,令到個活動無取消,good~~又發現edmund成日九唔答八~哈哈哈~~向菁菁介紹左edmund既background,而佢都親自接觸過,都覺得佢幾好~對呀,佢對唐氏會員有心既....

由於我地3個無buddies既關係,就當左大angel係我地client~yeah~今日玩左4個項目,我玩晒,good,不過10月michelle個個乘航~yeah~有駕駛橡皮艇,死裡途生(唔記得叫咩名),空中飛人,空中飛人進階版---跳海~~不過駕駛既都係會員.....死裡途生就係上一條會郁既梯,之後上左一條用帆布包住既橫樑,慢慢向前移,之後又落返一條梯~點知上到去,突然發覺edmund響我後面,其實上到去,我都幾驚~不過好似無咁易跌,之後落梯,好彩有EDMUND扶一扶我,我先敢起身,因為一不小心就會跌左落海,響船邊....死人菁菁扮晒野搵會員欣欣/winnie...無去玩~而橡皮艇因打雷,佢地之後個d都無得玩......

空中飛人就係扶住個個野飛出去,飛返黎.....我幾驚返唔到黎~不過我都係有叫一叫...呵呵~之後跳海~都係用返個個,但就要放手,跳落海~我同菁菁一組,因我驚既,就叫菁菁先,點知佢唔肯放手,拋下我一個,好慘,於是我就自己跳落去,因我好想玩,點知.....好似好耐都上唔返黎,都好驚架...好彩,上到~之後用水泡上返岸~嗚嗚....我被拋棄......菁菁又唔俾我講~好大感受呀~~我仲指意佢睇住我....我其實係驚海既~雖然我識swim~不過,好玩,我玩晒所有既活動,good~~不過就好少look after過會員....菁菁只係玩左空中飛人only,仲要係我差d pk咁叫佢去玩,否則佢借d意又話要look after卓瑩~

個d hku學生都ok,都無咩邊個唔敢落,佢地都好似幾look after d會員~不過對我來說,無咩對象~不過有些都幾高大~佢地之後去左drink,我地無去,因我同菁菁去bath~大angel,roy,patrick去左書店~我都有問下roy,佢都覺得ok好玩,我撩佢join10月既乘風航~菁菁唔俾我講佢d野架....好彩之後我都發洩到~

等cyrena放工,一齊去dinner~行左好耐,最後都去左pizza hut~初頭想去韓燒,不過漢和執左,漢陽苑就貴~本想去椰林閣,但cyrena中途先話去pizza hut,咁我就急急腳咁走~cyrena笑我~呵呵呵~~之後大家都好肚餓~食到10點幾,大家都好累了,就走了~好野,大家都響jordan搭車,大家陪我一齊行返home~仲有既就係....我又買多左3件背心,一件外套,呵呵呵~~

[@@小故事1:]
有一個人作了一個夢,夢中他來到一間二層樓的屋子。進到第一層樓時,發現一張長長的大桌子,兩旁都坐著人,而桌子上擺滿了豐盛的佳餚,可是沒有一個人能吃得到,因為大家的手臂受到魔法師咒詛,全都變成直的,手肘不能彎區,而桌上的美食,夾不到口中,所以個個愁苦滿面。
但是他聽到樓上卻充滿了歡愉的笑聲,他好奇的上樓一看,同樣的也有一群人,手肘也是不能彎區,但是大家卻吃得興高彩烈。原來每個人的手臂雖然不能伸直,但是因為對面的人彼此協助,互相幫助對方夾菜餵食,結果大家吃得很盡興。

***默想:
沒有一個人可以不依靠別人而獨立生活,這本是一個需要互相扶持的社會,先主動伸出友誼的手,你會發現原來四周有這麼多的朋友。在生命的道路上我們更需要和其他的肢體互相扶持,一起共同成長。

>>June 25, 2005 at 2:43:08 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net