寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 3 月 4 日 星期五 【乍雨乍晴】

[雖然故事明白易懂,但卻不易做到!]

3.[被擊倒後]
山裡住著一位以砍柴為生的樵夫,在他不斷的辛苦建造下,終於完成了一間可以遮風擋雨的房子。有一天,他挑了砍好的木柴到城裡交貨,當他黃昏回家時,卻發現他的房子起火燃燒了。

左鄰右舍都前來幫忙救火,但是因為傍晚的風勢過於強大,所以還是沒有辦法將火撲滅,一群人只能靜待一旁,眼睜睜地看著熾烈的火焰吞噬了整棟木屋。當大火終於滅了的時候,只見這位樵夫手裡拿了一根棍子,跑進倒塌的屋裡不斷地翻找著。圍觀的鄰人以為他正在翻找著藏在屋裡的珍貴寶物,所以也都好奇的在一旁注視著他的舉動。

過了半晌,樵夫終於興奮的叫著:「我找到了!我找到了!」鄰人紛紛向前一探究竟,才發現樵夫手裡捧著的是一片斧刀,根本不是什麼值錢的寶物。只見樵夫興奮的將木棍嵌進斧刀裡,充滿自信的說:「只要有這柄斧頭,我就可以再建造一個更堅固耐用的家。」

成功的人不是從未曾被擊倒過的人,而是在被擊倒後,還能夠積極地往成功之路不斷邁進。

<續>日本睡眠研究:7小時最養生 睡太多易死

二.排泄方面:排比吃重要:排有四個的管道:養成固定的時間及習慣。
1.排汗: 運動在早上才正確,且要定時、定量,一週四次快走30分鐘就夠。 運動要持續,當不排汗或汗水的有味道,需多補充水份來幫助代謝。

2.排氣:
氣有兩個排的管道,腸、胃內的氣;心、肺內的氣。勞動可幫助通氣,過度勞動則傷心肺的氣,腸胃內的氣靠飲食注意控制。

3.排尿:
水喝的不夠自然沒的排,排尿可幫助體內之廢棄物的代謝而不生病。 要靠觀察,味道、顏色、速度、量、血絲、泡沫。

4.排便:
習慣不正常,會影響排出的量,糞便的儲存將形成腸毒、宿便、痔瘡。 要靠觀察,習慣、次數、形狀、速度、量、顏色、浮沈、血絲顏色。

飲食注意事項提醒:
1.早餐忌吃過多的蛋白質、脂肪類、肉類,因屬酸性食物易致白天精神不佳。 例如:火腿蛋三明治、小籠包、水煎包、燒餅油條、過甜的麵包,均不宜。早餐一定要吃,可多攝取五穀雜糧類食物沒有吃早餐的人,會出現體力不濟、頹廢及腦力不集中,易引起中年失智症、早衰症。只要早起30分鐘就有充足的時間進食。尤其減重者在早餐最需注意選擇,早餐一定要吃飽又好,因腸胃在十幾小時空腹,對所吃進來的食物會照單全收(造成肥胖的原因)易造成腸胃性潰瘍。

2.早上不宜喝咖啡,易導致骨質流失,骨質疏鬆,下午2-3點可以喝, 成年人一週不超過2杯,或只喝黑咖啡不加糖及奶精,較不易影響骨質流失。

3.成年人一週不超過3顆蛋,蛋白質的攝取量過多,易膽固醇過高,易漲氣者, 腸胃蠕動過速者不宜攝取洋蔥炒蛋、茶葉蛋,蛋內所含之賀爾蒙及抗生素易殘留在體內而產生抗藥性。

4.三白少吃--白米、白麵、白糖(已精緻化沒有營養價值,造成肝腎消化的負擔)。

5.水果在早餐吃是金、中午吃是銀、晚上吃是垃圾。尤其瓜類:西瓜、哈密瓜要在餐與餐之間進食(最忌飯前及飯後吃西瓜),晚上5點過後不吃。尤其皮膚容易過敏、鼻炎、鼻過敏、支氣管較差者、骨折過、骨關節、骨刺患者、腸胃病、肝炎患者。因瓜果類較易在腸胃道內腐敗,且屬較濕寒性,易影響上列之症狀。骨折骨頭受傷的患者可以吃香蕉,請在早餐前吃可達雙效--清腸、預防腸癌。          <to be continued>

>>March 5, 2005 at 5:28:47 PM GMT+8


2005 年 3 月 4 日 星期五 【乍雨乍晴】

日本睡眠研究:7小時最養生 睡太多易死

您曾經算過您1天平均睡多久的時間?
日本最新研究調查顯示,每天睡7小時的人可以活得最久,而睡得愈多死亡率就愈高,如果每天要睡9個小時以上的人可能身體有毛病,必須看醫生徹底找出病因。打呼不代表睡得好,睡眠暴力當然更睡不好,而睡過頭卻可能睡出高死亡率。日本JACC研究顯示,睡6到7小時的人死亡率最低,其次是睡覺少於6小時的人,睡超過8小時以上死亡率最高。

調查還顯示,睡眠超過7小時的一般是低教育、單身、曾經中風、癌症或憂鬱症患者,如果必須睡超過9小時,身體一定肯定有病,這篇報告的核心發現是,睡眠7小時,黃金養生時。然而青壯年女性經常工作、家庭兩頭燒,不是睡得少就是睡不好,而老人家一般由於睡眠總時數減少、深睡期變短以及睡眠中斷比例高,也經常睡得少卻沒睡好。睡太少高致死,睡太多也容易死,一般說來慢性阻塞型肺炎、頻尿或憂鬱症都容易導致失眠,但如果有嗜睡的毛病,除了可能有糖尿病、肝腎功能異常或腦病變,更容易發生工作中突然睡著、走路突然猝倒甚至睡眠癱瘓,難怪容易死亡。

找出毛病,好好睡上7小時,您也能長命百歲。
健康之道:『不良的生活型態』影響健康的隱形殺手!

一‧飲食方面:五大標準,儘量配合可達促進健康。
1.吃的時間:定時、定量是吃得健康的基本條件,〝餓了吃〞而非時間到了而吃。餓的時候吃是身體需求,而非為了吃而吃,宵夜則是不該吃的時間而吃。

2.吃的順序:吃進來的順序會影響腸胃道的吸收,是吸收熱量脂肪或營養,決不是吃進肚子裡都一樣,吃錯順序則易致腸胃炎、消化系統疾病。順序上儘量以粗糙的食物先吃例如:水果、蔬菜、五穀飯、再吃不易消化的魚、肉蛋白類。

3.吃的組合:一天所需的食物必須吃到的以35樣為最好,樣式愈多愈好,重質不重量,過去很少吃的食物現在開始學習吃,過去常吃的食物現在儘量吃少些。

4吃的速度:吃是一種享受而非義務,細嚼慢嚥是對食物的尊重,細嚼可吃出菜根香,幫助食物在腸道的消化,可預防老年痴呆,吃的太快易導致肥胖、消化不良、腸胃炎、胃潰瘍、十二指腸炎、腸胃吸收困難,或只吸收脂肪及熱量。

5.吃的量:早餐吃的像國王,午餐吃的像王子,晚餐吃的像乞丐。

※優質的食物才攝取為必修的進食觀念;高油脂、高熱量、重調味、人工添加物、食品添加物、微波食品、罐頭食品,在滿足口慾之後,潛藏的危機及陷阱帶給我們所有的慢性病、身心症、癌症,吃進來容易出去的難,宜慎選之。 <to be continued>

>>March 5, 2005 at 4:47:33 PM GMT+8


2005 年 3 月 3 日 星期四 【乍雨乍晴】

英文吵架109句:
031. Do you know what time it is? 你知道現在都幾點嗎?
032. What were you thinking? 你腦子進水啊?
033. How can you say that? 你怎麼可以這樣說?
034. Who says? 誰說的?
035. That’s what you think! 那才是你腦子裏想的!
036. Don’t look at me like that. 別那樣看著我。
037. What did you say? 你說什麼?
038. You are out of your mind. 你腦子有毛病!
039. You make me so mad.你氣死我了啦。
040. Drop dead. 去死吧! <to be continued>

今日,訓下訓下,訓多2分鐘,訓多5分鐘....之後就唔想返學~好累.....好想stay響home~咩都唔做~好似唔多得~因為我想上tax~過左tax堂,e-commerce真係唔多想上~好似無咩用處~

今日...響度煲vcd~愛上女主播~哈哈哈~~睇呢d都係"好"女仔既動作,咁當然呢個好..唔係好壞既好,而係好似女仔咁,咁當然,我都係一個女仔黎既~我都好耐無做一d靜靜既消閑活動,都係時候要去調劑一下~希望天氣快d好,好想同michelle去下郊外,感受下大自然,平靜一下~好耐無睇小說,好耐無睇vcd勒~狂煲~哈哈哈~~cyrena話我有時做d野真係好好好女仔,平時我既外表都唔似可以咁女仔既~哈哈哈~蔡生話我係爽朗型嘛~但我可是很佻皮的,亦都係可以百變既~

諗諗下~自己都好似無咩為magic ant做過~亦都無好好咁plan~哈哈~~大家睇野唔好咁表面~

雖然個2個同學仔唔想join唐氏既活動,但係我都叫左celia同佢地傾下計,了解下佢地做咩咁驚呀,同埋分享返自己個經驗~本著我地既宗旨"生命影響生命","共融",我地係應該分享我地既經驗,希望佢地唔好對唐氏會員存有恐懼感~我地唔會迫佢join我地既活動,不過唔知日後,佢地會唔會有機會接觸,或改變心意~係會好唐突,不過我地本著我地呢一顆熱誠去分享返,唔好視為一個工作,我諗celia既感覺會好一點~同埋我地canteen既人仔都好好人,好nice呀,其實都唔駛去驚佢地呀~

有一日,我聽到有同學仔扮canteen既人仔講野,擺明係不屑佢地,揶揄佢地,我好唔鐘意佢地~點解d人咁既~心地好一點可以嘛?似乎我真係有一個做義工既心,明白到義工既真締~睇完michelle既日記~有付出既人,佢當然會讚~唔同既人,要求唔同,我地都唔可以強求,人生好多野等住大家去學,去經歷,又何必執著於一時呢?短短時間,大家都未必可以領悟到好多野,希望依家係一個起點~其實大家有一顆做義工既心,先係最重要~如果magic ant裡面,個個都好做得野,個個都一樣,咁仲麻煩,不能互補不足,爭野黎做~一個會裡面,咩人都有,唔同人有唔同特質,都唔係一件壞事~

一個人見到另一人咁努力,咁當然唔會阻佢去發揮啦~見到一個人做,自己唔會出手,呢個情況,都好正常~我好欣賞德仔既直率,有咩就講,係真架,俾左好多stimulate我~係一件好事~大家只係聽我地講野,可能會諗得多野d~有時我真係太執著~加油呀....蘇佩玲~不過希望大家唔俾excuse自己去懶~好多野,都要自己爭取~

其實michelle既野,都應該多d講俾大家知,知多d佢既野,大家先知點同佢相處~都唔應該收埋~咁當然,有d野,唔可以亂講啦~如果我地唔講michelle發生咩事,大家又點會有機會去關心佢呢~咁michelle先知大家都係關心佢既~德仔講得對,唔知,又點會做呢~不過...其實都可以主動問既~我希望大家主動一點~你地輪住主動,咁就可以lu,唔需24小時都主動~哈哈~~

好想去聽下歌~好想自己一個人漫無目的咁行..行...行....隨心所欲,想行去邊,就去邊~

現實世界既憂慮,煩憂,真係好多,好多野都好煩,人際關係既複雜,人際關係既建立,處理都好費神~

可以脫離世俗嘛??

不過...脫離世俗,有時都會好悶~可以唔諗太多野嘛~唔需顧呢樣顧個樣,可以嘛~

尋日,好開心去睇左hide and seek,捉迷藏,不過更surprise既係ida打黎叫我一齊,仲有菁菁~之後仲多左個細ryan~西片既驚慄片,我麻麻,原因係會悶~唔知今次既編劇係咪同鬼眼一樣~因為個結局好似~所謂能醫不自醫~越professional既人,越會感受到呢個悲涼~因為d人成日認為你都咁pro啦,駛乜人幫呀~錯勒,佢地需要既愛卻俾我地多~估唔到個個charllie就係爸爸~爸爸因為接受唔到刺激,而潛意識裏面,好想反抗,但基於社會常規所規限,而邪惡既爸爸出現lu~當邪惡既爸爸出現,善良既一面會收埋左,仲以為自己響度聽歌,寫日記,其實呢段時間.....邪惡既爸爸已經為所欲為~

唔怪得之,emily唔講得,而爸爸成日想見charlie都見唔到啦~仲以為係emily搞鬼~哈哈哈~西片既驚慄片,做到好似鬼片咁~估唔到hide and seek有2個endling,我想知另一個係點既~菁菁同ida都驚,佢倆都會捉住身邊既人,菁菁捉住細ryan,ida就捉住我~邊度痛呀~無咩野~係累d jei~唔郁得嘛~我成日叫ida唔好緊張,其實都係安慰緊自己~我都無被佢地嚇到架~不過我都會睇,只會掩耳,原因都係一d音響嚇到你既jei~多謝ida既 pop corn同埋lemon tea~

朗豪坊都幾抵,一至日都有學生票~good~~later要同cyrena睇娛樂大亨~咁我就要佢同個fd睇hide and seek~哈哈哈~~睇完之後都行返home~呵呵呵~~不過其實夜夜咁行返home,都幾好feel~不過慣左打俾cyrena解悶~

尋日煲左湯俾michelle~身體虛弱既佢,應該要補返一下~下次煲其他野~好味呢...呵呵呵~~唔駛客氣~東東同阿欣怨我做咩唔叫佢地去drink~好的好的~~乖~

>>March 4, 2005 at 3:54:35 PM GMT+8


2005 年 3 月 2 日 星期三 【乍雨乍晴】

~如何安裝「愛」

客服工程師:您好,有什麼我可以為您服務的嗎?
顧客:嗯,我考慮以後,決定安裝「愛」。你能夠一步一步教我怎麼做嗎?
客服工程師:可以的!你準備好要安裝了嗎?
顧客:嗯,我不是很懂技術,但是我想我準備好了。我首先要做什麼?

客服工程師:第一步是要打開你的心,你找到心了嗎?
顧客:找到了,但是有幾個其他的程式正在執行。在它們還在執行的時候安裝「愛」沒有問題嗎?
客服工程師:有哪些程式正在執行呢?

顧客:我看看,有「過去受的傷」、「沒自信」、「妒忌」和「悔恨」正在執行。
客服工程師:沒有關係,「愛」將會讓「過去受的傷 在你的目前的作業系統中逐漸消掉。 它可能會繼續留在你的記憶體裡面,但是不會影響其他程式。 「愛」自己有一個叫「充滿自信」的組件將會覆寫過「沒自信」。 不過,你必須完全關閉「妒忌」和「悔恨」。這兩個程式將會使「愛」無法順利安裝,你能夠關閉它們嗎?
顧客:我不知道如何關閉它們,你能夠告訴我嗎?

客服工程師:當然沒問題!在你的開始選單啟動「寬恕」和「遺忘」,重複這個動作直到「妒忌」與「悔恨」完全消除為止。
顧客:嗯,好了!「愛」自動開始安裝了,這樣正常嗎?
客服工程師: 是的,不過你目前只有基本的程式,你必需連接上其他的心才能升級。

顧客:啊!我已經遇到錯誤訊息了, 它說「程式無法在外部元件上運作」,我該怎麼辦呢?
客服工程師:不要緊!它是說「愛」程式是必須建立在內心裡來運作的,但是還沒有辦法在你的心裡運作,說得簡單一點, 它意味著在你能夠愛別人之前,你得要愛你自己。
顧客:那麼,我該怎麼做?

客服工程師:拉下自我接受的選單,點選下面這幾個檔案: [自我寬恕」、「瞭解自己的優點」、和「接受和面對自己的軟弱」。
顧客:嗯,好了。

客服工程師:現在把他們複製到「我的心」這個目錄底下。 系統會覆寫掉任何有衝突的元件,然後開始修復程式裡的錯誤。

還有,你得要把「喋喋不休的自我批評」從所有的目錄底下刪掉,然後清空資源回收筒,確保它絕對不會再出現。

顧客:咦!?我的心一直有新的檔案出現,螢幕上出現「笑容」、「平靜」與「踏實」在我的心上自動複製得滿滿的,這樣正常嗎?
客服工程師:有的時候是會這樣的,有的時候得等上一會兒, 不過所有的東西終究都會在合適的時間出現。

[愛」已經安裝好,也開始運作了, 掛斷電話之前我還有一件事要告訴你,
[愛」是免費軟體, 記得一定要把它和它的各種有趣可愛的部份分享給每個你碰到的人,然後他們又會和其他人分享它,最後一些很棒的組件又會傳回到你這邊來。

>>March 4, 2005 at 9:53:42 AM GMT+8


2005 年 3 月 1 日 星期二 【乍雨乍晴】

英文吵架109句:
021. What’s the meaning of this? 這是什麼意思?
022. How dare you! 你敢!
023. Cut it out. 省省吧。
024. You stupid jerk! 你這蠢豬!
025. You have a lot of nerve. 臉皮真厚。
026. I’m fed up. 我厭倦了。
027. I can’t take it anymore. 我受不了了!(李陽老師常用)
028. I’ve had enough of your garbage. 我聽膩了你的廢話。
029. Shut up! 閉嘴!
030. What do you want? 你想怎麼樣? <to be continued>

yeah~用左唔駛30min就開完個例會~因為都無咩報告~我地開會之前仲玩uno呀~好開心~~通常開會前都有好多人off左,我地就可利用呢段時間玩,增進友誼~無得食蛋tart~哼...唔記得買??有丁丁,倫,我,瑩,魚,德仔,細米,cyrena,phyllis一齊玩~不過魚只係睇,因佢對玩牌呢個活動好似有d障礙~途中,阿ben都有join我地一齊玩~

kat既爺爺患左胰臟cancer~daisy又要陪婆婆睇醫生~大家真係要小心d~

今日打左俾米雪呢個傻婆~佢陪爸爸睇醫生,仲要一邊工作,唉~真係多野做,佢夜晚仲要去油塘見學生,真係辛苦佢~個邊好凍呀~小心d~~佢話d pc唔回佢msg,找死呀,嬲呀~

今日我都無咩野早,又唔起身去swim~好懶~之後返去~cyrena,phyllis,瑩去配con~哈哈哈~~開完會,食完kfc,我就back home~要做tutor同埋睇吳卓羲~食dinner既有魚,瑩,celia,細米,phyllis,cyrena同埋我~大家think去where食dinner都think左好耐~最後犧牲左phyllis~

我英文既成績似乎有進步~我bench-marking有3c,而oral有3b~~good~平時又返齊學,一定唔差~我初時見到bench-marking係3c,個心down左,因為我以為係唔合格~以為d分係由level 1a係最高~咁3c一定唔好啦~返到去,sarah先同我講返,level 3係最高架勒~我先醒覺~嚇到我~唔識我既,以為我串人~

呀~我唔見左唐氏最高負責人--蘇生,俾我既利是呀~係當日就唔見左~如果跌左響個chair就瘀死~有可能響bus~因為響toilet搵唔到~唉...cyrena拆左,話俾我知,有$20架~~蝕呀~傷心~

德仔依家響新都會個間strawberry度返工,佢話依家好得閒,要搵d野俾自己做,返tue,wed,thu,fri~~佢咁得閒,又唔放d時間響我地身上,響magic ant身上?幫下大家手?所以...大家既priority真係唔同~不過咁,我接受,因為我知道每個人所著重既野都唔同~佢.....都唔係想要太多~要求低...想玩多d~

呀~我唔要再走堂~justin既dda堂,都走左好多~依家都唔知佢教緊乜~唔可以再賴床呀..呀...呀...

cyrena同大家做野既時間多d,同大家一齊經歷,所以大家既關係會close d~不過佢話,要求高d既人,佢俾唔到佢地想要既野俾佢地~我都明既,不過大家會扮演左唔同既角色,去俾唔同既野大家~都無咩可以compare,因為唔同既野~celia做左樣野令阿瑩好感動,就係當阿瑩響個劇唔知點做既時候,celia問左佢一d問題,令佢deep thinking,再開始有d圖像,知道自己應該點做~雖然celia唔係刻意,但幫到阿瑩好多~我都唔要高高在上~~唔要唔要~要同大家一齊落手落腳做~阿魚明白無仔湊既無奈呢~唔可以同大家一齊玩~hahahhha~~又無得take photo~個program好似無左自己咁~所以我死都要仔仔女女~不過好多野,有得必有失~

有一天,想打俾米雪,就打左俾佢~點知佢reply既msg~佢遲d覆我~我就send返sms俾佢,話佢知,我只係想聽下佢把聲,慰問一下佢,並唔係要佢開解我,因為我已經無事,費事佢又話我唔打俾佢,呷醋呀~佢話,佢明白我都有野憂慮,不過人就真係好矛盾,都想我打多d俾佢咁話~知道了~~哈哈~~

細米話睇我既日記睇到眼花~叫我唔好用black做background color~哈哈~唔得~因black好cool~~

多謝細米,菁菁,phyllis,cyrena依家與我同步,又體諒,關心,明白,了解我~真係好感謝~亦都好感動~

不過celia叫我地呢班senior要分開d,否則我地就唔可以融埋一齊~就會分開左2堆~同埋有時唔駛一大班人出黎,好似上次無去bbq,但去左飲野,上cyrena home,都好開心~少少人,仲開心~

>>March 2, 2005 at 3:38:16 PM GMT+8


2005 年 2 月 28 日 星期一 【乍雨乍晴】

英文吵架109句:
011. You’re crazy! 你瘋了!
012. Are you insane/crazy/out of your mind? 你瘋了嗎?(美國人絕對常用!)
013. Don’t bother me. 別煩我。
014. Knock it off. 少來這一套。
015. Get out of my face. 從我面前消失!
016. Leave me alone. 走開。
017. Get lost. 滾開!
018. Take a hike! 哪兒涼快哪兒歇著去吧。
019. You piss me off. 你氣死我了。
020. It’s none of your business. 關你屁事! <to be continued>

好凍呀~尋日著短褲仔,我地響綠檯,我凍到發抖呀~丁丁串我,好夏天~阿倫做運動+扮忍者~德仔既有話直說~daisy都係~阿瑩既眼淚~阿魚,celia既意見~cassie就無咩出聲~phyllis,cyrena,細米既陪伴~原本尋日係"義工分享會"既rehearsal,講講下why要delay,就變左大家既傾計~其實多數係我既個人發表~同左大家講michelle對大家既失望,我既唔開心,想大家搞好對michelle既關係~想大家tum下我,支持下我~我無plan左係傾計架~大家唔好誤會~~純粹順其自然~

同michelle搞好關係,都有一定難度~佢地同我,始終都係敬畏~咁michelle更加高高在上~大家都知michelle好忙,大家都知佢會理pc多d~有人話michelle始終都好似老師咁,未能打破心中既顧慮~大家都唔知同michelle講咩好~有人都要求michelle融入我地~但係,我地唔付出,俾佢睇到我地既關心,我地既努力,點可要求佢咁多呢?關係係雙向既~我地唔可以只要求,都要付出~同埋大家都知佢多學會,好難兼顧~所以我都好努力叫michelle join我地既活動~但係,我地當中有人令佢失望,令到佢對我地magic ant建立左唔好既形象~仲有我,因為我既懶惰,我係大家既橋樑,無同michelle講下大家既事,大家既努力~其實.......我都有講架~我有讚你地,不過佢睇唔到實際情況~應該係我無努力響你地同michelle之間既關係上~[我知係難,但係,大家都唔可以俾太多excuse~~只要有恆心,鐵柱磨成針!]

點解我對自己要求咁高?係因為我知道如果我唔放意志力,放個心,盡全力去做個件事,我會做得唔好,因為我知我份人懶,做野會求其,是但~~之後,我會責怪自己,會後悔~我唔可以ok就算~好似我上唔到大學,我覺得係我自己唔努力,所以依家先要行冤枉路~不過,我都真係有時迫得自己太緊~呢個都係一個唔好既地方~但係,江山易改本性難移,我唯一可以做既,就係靠我身邊既人既提點,有時候就去relex一下~希望大家體諒~

對,唔同人都有唔同觀點與角度,大家都應該互相遷就,體諒對方~大家要達成共識~所以michelle講得對,個次個camp應該要玩個一個game,去知大家應該點think,大家既差異,大家要深入了解~咁先可以融洽相處,做起野上黎都有默契一點~~我同德仔有好大差異~我較認真,佢就玩or輕鬆囉~當我知道佢既要求,咁,我就唔會太迫佢~因為大家都唔係同步~不過咁,有差異,係可以激發思維,相同,就係一個SUPPORT~所以,你想有SUPPORT就去拉一D同你想法差不多既人,唔好找一D有差異既,令係更失落,達唔到目的~

有好多野,都有2睇;有好多野,都要講緣份、順其自然;有好多野,都有人性~咁但係,唔製造機會,大家唔會主動去相約,咁大家既關係就唔會進一步,都要有人主動咁去做~有人性,咁就代表有EXCUSE唔做好每一樣野?咁好多野都唔會做得好架啦,唔好賴啦~好多野係有2睇,但係你始終都會有其中一個睇法~因為,人人都有自己既一套~我唔信,人人都可以2面睇,咁理智~

阿倫講好多野都好大範圍,大家唔好被佢點左,而係深入咁問佢問題,了解佢既想法~唔好被佢耍左~

明白有D野,太過刻意,仲會怪D,好造作咁~無野講,又要特登搵野黎講.....明白~順其自然啦~大家有心,又被人睇到就可以了~大家互相了解就可以了~大家明白大家做野背後既原因就可以了~

多謝CELIA,下一年無左我,都會有人帶到你地,放心,你地到個個位就會知點做~我知,我咁樣講好玄,但係當我個時好似你地咁既時候,都唔知發生咩事,都唔知點做,係要自己慢慢摸返出黎,用返自己既方式~唔會無左我唔得~你,魚,瑩,daisy都會與我既想法都類似~你真係一個magic ant既榜樣~上心,努力,注重大家既關係~估唔到connie一直都係唔上心,佢份人就係咁~

阿魚,你好努力~阿瑩,你好明白事理,其實你做得好好,唔駛太謙~阿倫成日默默地做,其實佢好naughty,個腦轉得快,有自己獨特既見解,真係好似隻蟻咁,默默付出~不計回報~暫時,阿魚,阿瑩,celia都有與我相同既理念,大家都算係較接近~

我唔開心,好主要都因為大家既關係~以前既我係想大家學到野,依家都差唔多教晒,我就有另一個目標,就係關係...雖然我都有做,不過唔多注重~其實都因為我做左咁多野,大家都好似睇唔到,我既努力得唔到認同,得唔到回應,就無左support,我好貪心,想要多d support~我好想大家錫下我,tum下我~我見大家去玩唔叫我,我會呷醋,我見大家同cyrena好fd,我都會呷醋~我都好小朋友~都要支持,鼓勵~

係呀,我既情緒起伏大,唔代表我係癡線~只係當我交代完工作,我就可以即刻放低,我個腦都轉得快,正如我個topic可以轉得快,因為我諗到咩就講咩,所以我即刻可以變得可以去玩,由認真,嚴肅變為笑容滿面咁~不過其他人一時間未能適應,我自己就ok~因為我知自己諗咩~下次一係俾左預報大家先~哈哈哈哈~~不過脾氣都算收歛左~

我頭先都講,每人都有自己一套想法,有時都知係不對,所以都會抑壓,但當抑壓得多,就會響一個時間去爆發,需要宣洩~咁都係正常~可能你地接觸得我少,所以有時你地見我爆發都係忍左好一陣子~我就會想大家都有我既諗法,變成同步,不過好難~因為都想得到認同嘛~我都知難,所以都會對自己講,唔可以咁,大家都應該有唔同既諗法,但當一段時間之後,又會打回原形,所以呢個時候又要大家既提點~呢d就係心理學既名詞,本我、自我、超我既掙扎~

我唔想做一個好既主席,我唔想顧太多野,我都好想懶散,我唔想每樣事都做得咁好~我要發難~我要發洩~我唔要,我唔要被常規所限~好想去大叫,好想去得到寧靜,好想調理一下自己既思緒~呀....呀.....呀....(在腦海大叫中)

>>March 1, 2005 at 3:47:09 PM GMT+8


2005 年 2 月 27 日 星期日 【乍雨乍晴】

[雖然故事明白易懂,但卻不易做到!]

前幾天到長庚看病,看到一本贈閱的小冊子,“長庚兒童醫院院訊”最後一頁一個小故事發人深省。
作者說:在美國有家知名大醫院,一位老牌外科醫生給病人做腹部開刀手術,一個新來的護士負責供應手術器具,開刀完成要開始縫合傷口時,這個小護士竟然大膽堅持醫生停止縫合,所有的護士都大吃一驚,他是大牌醫生ㄝ,怎麼會出錯?小小護士又怎麼能當場給他難堪?

原來她依步驟檢查所有的設備與材料是否完整無誤,她告訴開刀醫生:“我準備了12塊紗布,現在只有11塊,還有一塊沒拿出來,必須再找到那一塊!”不料醫生斷然宣稱“不,我全部拿出來了。”小護士還是抗議“不,我們用了12塊紗布!”外科醫生慢慢地說:“我會負起全責,縫合傷口吧。”“不,不行就不行!”小護士不讓步。

這時,醫生抬起頭來,露出他偷偷藏起來的第12塊紗布,笑著說:“妳到哪裡都會成功的。”

這故事叫我深深感動,“認真用心”“堅持到底”正是我們大多數人所欠缺的美德。

年青人尤其喜歡“得來速”,做事情“馬馬虎虎”,不肯認真。這問題值得我們“認真”思考,不是嗎?認真思考一下吧!!如果故事中的小護士是你的話,你會怎麼做呢 ?
依然會堅持自己的意見嗎?

2.[拋開陰影]
一九一四年,舉世知名的發明大王愛迪生的實驗室發生大火,眼看著所有的研究成果即將付之一炬,愛迪生的兒子焦急的四處找尋父親,意外的發現到滿頭白髮隨風飄揚的愛迪生,竟然也躋在人群中平靜的觀看大火,好像身旁無關的群眾一樣。

兒子氣喘吁吁的對他說:「實驗室就快燒光了,該怎麼辦呢?」愛迪生卻只是表情平淡的說:「去把你母親找來,這樣的大火真的是難得一見。」隔天,愛迪生面對化為灰燼的實驗室說:「感謝上帝,一把火燒掉了所有的錯誤,我又可以重新開始了。」

愛迪生忘掉大火,重建了他的實驗室,並成功的在大火之後三個月發明了留聲機。

人總是容易活在過去的陰影中,而忘了眼前的陽光。

人生,不可能一路順暢無阻,遭逢無法挽回的情事,與其終日怨嘆、哀哀自憐,一直活在陰影中,倒不如往前一步,只要一步,就能找到陽光,重新開始。

成功唯一的方式就是自我激勵,不斷向前衝。遇到挫折時,要努力不懈,勇往直前。


>>March 1, 2005 at 8:38:27 AM GMT+8


2005 年 2 月 26 日 星期六 【乍寒還暖】

英文吵架109句:
001. Stop complaining! 別發牢騷!
002. You make me sick! 你真讓我噁心!
003. What’s wrong with you? 你怎麼回事?
004. You shouldn’t have done that! 你真不應該那樣做!
005. You’re a jerk! 你是個廢物/混球!
006. Don’t talk to me like that! 別那樣和我說話!
007. Who do you think you are? 你以為你是誰?
008. What’s your problem? 你怎麼回事啊?
009. I hate you! 我討厭你 !
010. I don’t want to see your face! 我不願再見到你! <to be continued>

唔開心~係因為知道michelle又發生左一d唔開心既事~就係michelle既daddy有cancer~我好擔心michelle~亦都好擔心daddy~因為我聽個時我既精神狀況唔係太好,一時之間都唔知點回應~只係好down~因為michelle太多野發生,我都無咩野好講,有好多野都講得太多勒,靜靜地陪啦~

今日約左細米0900金鐘巴士站,但係我late左,因為我0500先sleep~因為我同joanjoan睇完戲都2點幾,之後去元祿食下野~好肥,我都唔知元祿開到咁夜~第一次~4點幾走,一齊行返我home,送佢搭taxi~我地傾左好多野~佢條友仔,意志力,毅力不足,成日think,唔做~想去外國study,但係怕daddy支撐唔到,所以想借錢,佢daddy想佢study 1 yr hd之後去open u~但係佢d fd話無咩用,都係study差不多既野,只係深入d同埋係HD囉~呢樣野佢都think左好耐~我終於忍唔住,話左佢幾句~就係你唔好think勒~首先你應該去睇下外國有咩course~有o岩既,就去bank睇下借錢既details~如果唔係,你think得黎,又唔做research,可能search左,無你想study既,咪白think?

又話依家唔去外國,去見識下,第時daddy retire就無機會~又話,想轉長工,但又怕retake個一科~我就話,依家你都未搵到,咁由依家開始study囉,我唔信都唔夠你溫,我覺得你懶,就算無野做,你都未必study~no excuse~都係retake一科jei~人地都可以半工讀啦~點解你唔得?你有無拎個心去溫?就係咁,佢話佢都要俾人迫,都要俾人話下先得~哈哈哈~~咁唔得架~意志力要強d~想做,就要行動,唔好think勒~think多左就lose左個chance~之後我地又講下緣份~我都好相信緣份~

點解我約左細米咁早,因為我地要去做回憶錄既個間機構~即東華三院護理安老院~我地要去將本回憶錄交俾個婆婆手上~之後又問我地會否幫手SET下場~都OK呀~其實我唔LIKE幫D婆婆夾FOOD,同埋幫佢地剪開,因為唔識~經過左上一次之後,我都無改觀~我地就遞下禮物,做下其他野~之後我就早走~因為join童軍~都好開心見返潔清婆婆~見返大家既公公婆婆,都好開心~細米就再留,我就走lu~我仲以為我無野食添~點知有~

之後我都係late 1 hour~~原來今日除左新春團拜同埋宣誓~但係我同cyrena都要~因我無rehearsal,所以都唔知發生咩事~不過阿棠好搞笑~係佢搞到我笑~佢又話我喊,其實唔係呀~唔知要做d咩既我,都幾樣衰~哈哈哈~cyrena就好似響唐氏返工咁~edmund原本叫佢1100,之後又話1000,之後又話佢0900返工,都可以響個個鐘數返去,所以我同細米就串佢返工勒~哈哈哈~~仲有呀,cyrena睇睇下相,撞柱呀~大家唔好話俾人跳呀~仲有呀,cyrena唔識cook撈麵呀~初頭佢已經ask我點煮,睇圖唔識,又問做咩有水~大姐呀,唔用水cook之後拎上黎,d麵點食呀~菁菁串佢,話係咪以為好似媽咪麵咁食~哈哈哈~~之後佢有進步,但係將d粉放入水裡cook,其實除左個麵之外,其他既野都放響個碗裡面,等埋個麵入去撈就可以了~所以,以後有咩新意,都要prepare多幾包,今次我醒,俾左2包,佢下次會識cook架勒~哈哈~~~佢真係好蠢~連細米都話佢"咁你真係蠢左d既"~哇哈哈哈~

我之前咪話有一個盆栽,係"身體健康"既種子,個時sandy同埋cyrena上黎,我就想俾佢地睇,點知唔見左~我勁傷心呀~因為如無意外都係被老鼠食左~哇.......點解呀~因我家有露台,又係天台個層,唉~我都好無奈,我都唔想見到老鼠呀~

edmund叫我地3,4月做副團長,唔得勒~我覺得我無quality囉~我唔應承~我地又有好多course都未上~好大責任呀,唔得~嚇得我~唔得唔得~接受唔到~cyrena呻呀,話edmund偏心,因為佢成日叫cyrena做野,edmund既explain係成日搵唔到我~但係打俾cyrena就成日搵到~哈哈哈~cyrena24小時on call~edmund有時又係呀,唔到最後一刻都唔講清楚我地要做咩,真係被佢激死~我地唔係真係24小時都咁得閒架~

pc-sandy~知道勒~又會走唔出你地囉~哈哈哈~~係既,唔好think太多~think得太多都係我既weak point~同我一齊talk好舒服?哈哈哈~~多謝多謝~不過later你會發現,同我相處都幾大挑戰~因為我陰晴不定,心情會大起大落,cyrena,phyllis都認同~有時都幾難適應,我變得好快~佢地會好緊張~因為我認真時可以好認真,但係玩個時,我會好顛~有時相隔1秒鐘,我可以由認真變去大顛大肺~不過你唔同既係,我倆無工作關係~但係佢地,就係夾著工作與友情~有時好難分得好清楚~其實我都唔係好識tum人,不過最緊要你舒服,開心~最緊要你無事~不過有時我都怕tum tum下人,講左好多自己既野~咁就變左唔係聽你講~~哈哈哈~不過你個時都settle左些勒~good~~^^~~

sandy你慳d啦,無人睇個留言~哈哈哈~無人知,無人知~呵呵~~你既"cucu"都幾奇怪,點睇都唔似奸笑聲~幻想唔到~

嗯~有一日,大ryan行過,按一下我既頭,突然覺得好warm~有一日,michelle突然攬住我,我都覺得好warm~阿hong搞下我個頭,我都覺得好warm~我都需要有人關心我~我都唔想只係做付出的一個~我係咪狗黎架~被人摸下個頭,就咁warm~哈哈哈~""因為我好相信,一隻手去搭一搭你既肩膀,去摸一摸你個頭,去捏一捏塊面,又或者攬一攬,就可代替萬千言語~如果你見到我做以上任何一樣,就代表我好關心你,想俾你感受我既心意~""我只係要求呢小小,過份嘛???只係一小個動作,我就好幸福~

不過其實小小既要求,通常比大大既要求難做~

今日響harbour city俾人叫我全名,我都未知係who,原來係edson~之後被佢突如其來既舉動嚇親,就係佢張開雙手,乜佢響外國返黎咩?要big hug架?之後俾cyrena笑我個樣~因為我真係呆左,唔知點反應~所以我都無咩講野,於是我未黎得及回魂,佢就走左lu~哎呀~好核突呀~我仲要指住佢,問佢做咩~哈哈哈~~之後佢都望一望我,因佢未見過我著短褲仔~哈哈~~

>>February 28, 2005 at 6:53:25 PM GMT+8


2005 年 2 月 25 日 星期五 【乍雨乍晴】

◎擁抱情人節(Hug Day):12月14日

12月14日,想和你的情人抱多久都可以,在公開的場合擁抱,向世人宣告你倆的愛意,也讓寒冷的冬天變得格外溫馨。尤其是那些甜甜蜜蜜慶祝過2月14日華崙亭情人節的情侶,到了年底依然能熱情相擁,也見證了兩人情意如昔。
<待續>


今日,係magic ant2005年第一個service,係同小童群益會,boy's and girls club association合作,對象係7-14歲既新移民兒童,佢地個centre響油塘~今次好多人late wor?雖然我都差d~不過做義工既其中一個守則係唔可以late架~大家下次唔好勒~大家好耐都無去做過義工勒~

今日,開始都好亂~不過之後就逐漸變好~阿魚唔好咁緊張,同埋要soft d.....唔好太惡~我地有新既同學仔~不過咁o岩呀ellen帶個2個都好naughty,所以都辛苦左佢,不過咁,佢地個組咁o岩係2個帶3個小朋友,似乎celia忘記左呢個partner~其實phyllis病病地呢,應該要搵另一個back up,因為佢呆呆下,點應付突發事情?佢暈低左,都唔知點算~我地搵人做野,都要搵一d suitable既~加埋內外因素~一個人食左藥,做起野上黎會差少少~呢d都要考慮~

不過算啦~第一次,算係咁啦~不過下次個角色要突出d,我地唔好叫大王姑娘費心~阿魚好感動wor~因為個bb born左,仲有既係,有18個小朋友參加左~哈哈哈哈~~8個->14個->18個~大家俾d心機~今日好累,好大風~不過開心既係,我個個小朋友,本身對我好cool,之後同佢傾傾下都好左好多~原本佢好抗拒學english(因我地要問foreigner野,有d問題要教佢地),可能佢英文唔好,自信心低,但之後佢都肯學,肯讀,真係好開心~~

大家響分享既時候,有小部分都會將今次既對象compare左唐氏會員,但大家要知道,2班係唔同既人,唐氏既挑戰係大d架,cyrena話唐氏既會員需要多d愛心,佢都唔明卓瑩諗咩架,我都係,有時都同d對象無咩2句,尤其是係自閉症個d,係,單方面既溝通,佢又無回應,好似自語自語咁,但係你地有無think過,可能係佢地明白大家既心意,只不過不懂表達,或者天生被身體既缺陷限制左~大家真係要俾多d愛心~同埋大家應該接受多一點挑戰~不過呢班新移民兒童真係比我地想象中好,因為佢地既active~同埋小朋友都真係幾可愛~我好鐘意摸佢地塊面~

不過服務對象都真係要調校一下~我既意思指,一個有挑戰既對象,之後就搵一d挑戰低少少既,之後又可以有挑戰d既~咁樣不停咁run~咁樣,大家會開心d,調劑一下個心情~滿足感有好d~因為強迫大家一直服務一d挑戰高d既對象,大家對於做義工既心態可能會覺得好辛苦,又無成功感,咁樣只會打擊大家做義工既心志~哈哈哈~我都明白大家點think既~因為大家都係人~不過咁,我諗你地唔會因為咁而放棄唐氏既會員既~仲有呀,你地要記得你地講過,想接觸多一d唔同階層既人,睇多d唔同既野~睇下唔同人既睇法~記住呀~

我同cyrena都唔會將2個唔同既對象compare,可能我地愛上左做義工~你地都要明白做義工既真諦~多d用個心去感受佢地~可能我地呢班義工多左策劃呢一環,有好多野你地都要兼顧,但係大家既重點係我地既對象~咁當然,我地比平時就咁做義工,所得著既,所學既應該比較多~唔知大家又領悟左幾多~

之後去左麥當勞食左一d野,之後散水~唔知乜野人搵細米呢~仲要係男人,打左2次,搞到佢mum好凝重咁叫佢早d back home~哈哈~~~

back home~食飯~睇埋我d電視劇集就出去lu~因為我date左joanjoan,佢2300先放工~之後我地去睇午夜場~睇左魔間行者~都幾得意,不過都有d似matrix~奇洛李維斯又係可以穿梭響不同空間~不過無咁cool~都ok呀~佢成日被魔鬼玩弄,死都想佢入地獄,原本佢可以上天堂,但係撒旦拉住佢,挖左佢個d lung cancer出黎,延長左佢既壽命~好想上天堂既奇洛李維斯又點會想入地獄,之後佢都以香口膠代煙~同埋唔會因為犯一個d野,而上唔到天堂~佢同阿女主角,好多次都有機會kiss都無,哈哈哈~好搞既場面,一係個女主角想,一係就奇洛李維斯想~不過都無~哈哈~玩死~只係奇洛李維斯死,撒旦先會親自接佢走~哈哈哈~~呢套野易明過matrix好多,不過咁,可能我無睇matrix既1,2集,先唔知佢地做緊咩~~

>>February 28, 2005 at 6:56:15 AM GMT+8


2005 年 2 月 24 日 星期四 【暴雨】

◎橙色情人節與電影情人節(Orange Day Movie day):11月14日

電影情人節這一天情侶們可以連趕兩場電影,或許先看一部緊張刺激的動作發洩壓力,然後再來一部感人肺腑的浪漫愛情片互拭淚水。看完兩人也該補充水分了,來杯健康的百分百柳橙汁吧!單身的人這一天也要喝杯柳橙汁,當然,想喝兩杯才痛快也沒人管得著。
<待續>


上個星期六原來我同左sandy同埋cyrena swim~之後上左去我home,因為cyrena既朋友未出到黎,之後我同左sandy去shum shui po~佢buy墨,但係唔記得mark低no,.我就去buy 一d野去包好我既朱古力~行完,太累,就back home,我亦都sleep左a while~真係好累~

今日,合格,yeah~比上一次進步~雖然未到頂~阿hong掛住教我,2隻手都放開左,都係事後abe同我講返,先知個時我都幾危險~完成左就唔想再爬~收到sandy既sms,當然都打俾佢,同佢傾下計~其他人都好努力咁爬爬爬~又打俾michelle,睇佢響邊~菁菁同阿hong都商討過我既合格機會有幾高~之前我都有問菁菁如果clumb唔到會點~不過阿sir話都係注重belay,fall同埋double figure of eight~爬唔爬到都係次要,因為得個十幾個鐘,好難train到係出色既climber~不過阿wing同埋唔記得叫咩名既男仔都好叻呀~阿sir話爬得多,就會有好多進步空間~

今日未考之前我都好緊張~阿hong病病地,考完之後都無爬~winnie就康復了~

尋日同佢地dinner,有ida,angel,michelle,pinky,大細ryan,菁菁,東東,cyrena,大佛同埋我~去左健康個間野食dinner~都幾好味,不過好飽~唔記得屋企有湯添~大家既話題都不斷圍繞著牛先生,其實都因為仲care jei,否則我地都唔會再discuss呢個人~不過錫就錫,無得解~不過佢個人真係變唔到~都真係好失望~不知長進,唔知自己做咩~佢都唔知點生存~聽到佢地講,我先明白點解michelle話我俾人玩~佢只係想要被關心既感覺,吊住人~好自私~不過,我對呢個人都無感覺,唔想再加任何意見,聽到佢地講,唔想聽,只係覺得無奈~因為唔知點咁~不過,呢個人真係唔會再激起我任何情緒起伏,真的,不用擔心~而我,我都唔知講咩好,同埋大家都知我件事咁,都有d尷尬~0%投資既,我都有份~

好彩,被他們救起~我都係傻左幾個月~不過,鐘意一個人,都會幾盲目~

德仔竟然相信我結左婚~其實我個封只係假既利是~死人大佛篤穿左,其實係cyrena同細米既鬼計~細米同德仔都like古巨基~不過我都欣賞佢~

似乎cyrena好似好了解我咁~小心一點,我係好善變既~不過都有d原則不變既~不如你講下我點o丫~我成日都想聽~人,有時候都想被人肯定既~

今日終於都搵到sandy~快d settle啦~不過一堆野,都真係會擋駕不住~欣欣亦都好了點~嗯~總會勾起一點共同經歷既回憶~有開心,有唔開心既~希望你地都去珍惜啦~唔知做咩,唔係pc既我,總會同pc有牽連~有好多野,都略知一二~不過咁,你地肯拎出黎傾,坦白既相處方式,都係好既~雖然有時都想要一點私隱~不過有信任先會盡吐心中情~可能近得michelle多,我又八卦啦,同埋有d野係估到架~其實我都係關心下佢地既~有時,知得多,都唔係一件好事,因為你唔可以俾意見,因你都唔清楚發生咩事~亦都無權過問~黎黎去去都係個d問題~

細妹又同ex個個有牽連?好心啦,人地飛左你,你就同佢唔好咁close啦~唔好咁瞹眛先得架~依家仲有男朋友~唉~點得架~女仔黎架~高貴d~高尚d~唔係吊高黎賣,而係......唔好咁傻啦~錫自己多d~

今日visit左mtr operation control center響青衣~哇~咁得意既,好似太空總處咁~有大mon,有咁多條line既狀況~響電影上好似見過~又有幾多人次呀咁~輸電就用晒2間公司,仲有後備電~睇到佢既簡介,都真係好pro咁~又出左octopus card,又打開國際市場,唔單止靠passager既收入,仲有advertising,電訊呀咁~乜IFC都係佢地架咩?好強勁咁~依家又建緊纜車,地鐵connecting with disneyland~嗯嗯~~今日張sir,ellen同埋尹sir都有去~好搞笑~esther都有去,不過late,好樣衰呀~

今日返到1030~good~我返黎勒~同埋我覺得我都幾了解profit tax呢課,希望我都套到d case度~咁樣上tutor,都幾開心~amy一改佢悶悶既教學方法~

>>February 25, 2005 at 7:05:05 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net