|
2005 年 6 月 5 日 星期日 【陰】
今日有我,august,欣欣同埋細ryan一齊響官塘溫書~august又好多瘀野~我地去lunch,佢收拾晒包袱囉~細ryan食野,佢食野,佢俾人罵囉~又俾職員叫佢安靜囉~我地溫左咁耐,都未曾發生呢d事呀~細ryan仲食埋photo chips添啦~真係俾佢激死~原本我都響度發夢,食完lunch=tea返黎之後,就發力lu~原本plan左一早去swim,不過無起身,又plan左溫完書去,不過又因為想同pinky同michelle dinner就無去到~乜我由佐敦過官塘好快咩?ok咁啦,無咩等既時間jei~
我同august 6點幾就走lu~因佢同細ryan swim,返home拎野~我就去葵芳delifrance~大家傾下計,講下pinky第一日返工既情況咁啦~佢地又話我靜,有時既我都係靜既~無乜問題~6月19日既墨魚cancel左,之後我地自己搞游船河,yeah~又講pinky未去過我既shop食野,就plan住去,6月14日,原本想等大家考完,不過考完,shop都結左業u~6月14日last day~所以我地要order定食咩,等daddy reserve俾我地~呵呵呵~~
蔡生黎到未抖順條氣就串我勒~"個搖控響度呀?".....michelle俾左杯少甜既蜜桃茶俾佢飲,佢個樣鄒晒咁,我笑佢,佢就話"小心你心廣體胖呀".....之後又話....唔知咩憂慮緊...肯定係關於肥既野啦~
仲有呀,今日佢地睇返以前d相,發現好多人既樣都有d變左,而上年呢個時候既我,塊臉係尖既(好似似我呢本日記咁既樣),佢地都附和,而大佛又踩多幾腳~哼哼...我要努力~其實上年既我都係肥既,只不過今年比上年肥~因今年放肆左~我要加把勁做sport~同埋減少snack and食少d野~~之後michelle就制止佢地,唔俾佢地睇lu~oh.....
好奇怪,有一個人同我講生日快樂,係一個net friend,佢都真係好strange,所以就算佢send email俾我,我都唔會reply~佢...真係好奇怪~我同佢其實都無乜交流~但佢又會send email俾我,又同我講happy birthday囉~不過佢d email好似forward咁,又好formal...唉.....
又話我口疏,我都只係講左個大概罷了~俾佢地知大約會傾d咩,講d咩......我都費事同佢爭論~無意思~佢一早已經定左我罪,其實講咩都無咩用.....我都怕佢唔同佢地講返,其他既,我都無咩太顧慮,我只怕連累佢地,好彩....唔關事,只係timing同埋佢自己有野煩罷了~唉.....有時我都好無奈~佢叫我keep secret既野,我真係一句都無講過~問返其他人就會知.....我都解釋左俾sandy同埋pinky知~sandy同佢講左啦,都係咁~係咁話我口疏~唉~唔信就算啦~只係好無奈..心灰..無力去爭辯~不過,都知佢依家對人建立信任都係好吃力既~明5,但我都要嘆氣~
[你活出多少基督的樣式??]
「屬靈頂峰」 作者:查思博牧師
「我的百姓作了迷失的羊,牧人使他們走差路,使他們轉到山上。他們從大山走到小山,竟忘了安歇之處。」耶利米書50:6
現今,教會之間的紛爭實在令人吃驚。最近,我無意在一份流行的基督教雜誌裡看到某些教會所刊登的廣告,甚麼「穿披風的人」、「直擊奇跡現場」、「趕上潮流」等等;友人近日也在某所教會的崇拜裡,聽到牧師對會眾說,現今神不再看重自己的道,而是看重「喜樂和狂歡」,正好跟那所教會的宗旨吻合。
感謝神,聖靈不斷為我們預備各種真切的體驗,但我亦有隱憂,因為神指出:「我的百姓被牧羊人領入歧途,他們都走差路,竟從大山走到小山」,就是從一個所謂的「屬靈頂峰」到另一個「頂峰」!假如我們只顧不斷鼓勵會眾多事奉、常作工,就會剝奪神呼召他們的最終目的──與神建立親密的個人關係。
最重要的不是你作了多少工,而是你活出多少基督的樣式。
惟有從神的子民身上看到基督之樣式,世人才願意歸入教會。
>>June 7, 2005 at 3:32:16 PM GMT+8
2005 年 6 月 4 日 星期六 【陰】
今日要一早起身,因為童軍出outing,我地去海下灣行到去灣仔,停一陣學地圖,指南針,食lunch,再沿路走,等個個灘潮退就行下,我地睇到海星,海膽,雞泡魚等....(sandy都好有interest,我就叫佢我地下次出outing黎做義工咁咪有得睇囉~)edmund話一入去既翁家村既2間士多d人好惡,如果唔係幫襯佢,佢係唔會理你架~態度係惡劣架~因為佢都見過一d情況~都warn左我地呢d野,怕再次又小風波,令大家唔開心~佢響車程中都不斷咁講野,好似導遊咁~hehe~我都想分享俾大家知~不過我今日犧牲左,因懶得帶鞋,但我又想落去行,最後都係由得佢,濕就濕啦~原本我都可以脫鞋既,不過,費事教壞d家長&童軍~做左個壞榜樣就唔好啦~又費事有竊竊私語~
大家知唔知點解近年好似多左蚊,or多左d蚊患?
其實蚊年年都咁多,亦都有好多品種~係因為人類破壞大自然,令水質污染,令蜻蜓既幼蟲減少,因為佢地只會響乾淨既水中產卵~而蜻蜓既幼蟲就係專食蚊既幼蟲(所謂大自然界既循環,一物治一物)~就係咁,蚊就多左勒~所以,其實有時大自然既,無乜必要都唔好殺生,因為你未必知道佢地既功用,殺左佢地,可能害左自己~同埋真係要注視環境污染問題~真係害左自己~
大家又知唔知點解有禽流感?
係因為基因改造~本身雞以前都係俾佢地通山走,所以叫走地雞,而佢地亦都會雜交,與唔同品種既雞進行交配,咁樣可以令佢地既抵抗力加強,所以就算佢地有咩病,都唔會搞到依家咁嚴重~但係,雞既需求增加,人口亦增加,人類為左滿足大家需要,就基因改造,務求令d雞大得快d,大隻d,肉滑d~而佢地亦都係只會響籠中生長,佢地亦都會只係響籠中交配,亦都只係同一品種,咁佢地既抵抗力弱左~所以就有禽流感~呢d都係人類自作.....
大家又知唔知道蕉既生產量越來越少?
都係因為基因改造~依家d蕉好靚,好有彎度,而且d商家都預得好準,由青色,加上運送既工序,加上在市場賣,到落入大家肚中既蕉既成熟程度都預得剛剛好~原來,個d蕉頭,如果你"meet"左,放響其他生果附近,d生果會好快熟,由於蕉頭會放出一d...唔記得係咩....~(阿sir叫我地聽完就算,唔好考究,咁我當然好聽話啦)...而個蕉頭係可以擊退害蟲,但由於基因改造,令蕉既抵抗力弱左,就成日被害蟲侵略,就係咁......蕉會越來越少~
仲有呀,童軍有outing既t-shirt,而係紅色既,咁d家長就話佢地咁紅,見到牛咁咪好驚?
其實我想話俾大家知,大家被蒙騙勒,牛係色盲既,至於點解鬥牛既人用紅色既巾,而隻牛又真係衝埋去?其實只係有人響牛既後面刺激佢or襲擊佢,咁就即刻火都黎埋衝去佢見到既人度jei~唔關紅色既巾事~我都係響mcdull個個黃巴士學返黎~
有時有d家長真係好奇怪,叫左佢唔好嘈,佢就係都要好大聲咁講野,仲要越叫越大聲~想大聲d叫佢唔好嘈又費事~因為自己叫佢地唔好嘈嘛~真係被佢激死,哭笑不得~叫佢地唔好嘈其實係因為唔好騷擾到一d動物,令大家因為驚佢地而阻礙左個行程~有一次原本我地可以入村,點知佢地太大聲,引左d狗出黎,我地就係咁入唔到去~叫左佢地安靜,仲要好大聲咁叫:有狗呀~..尤其是文傑媽咪,真係好想打暈佢~
之後我地返到唐氏,我又想出去,我地就左旺角既cafe坐下,之後行下街,6點到啦,cyrena遮我去mtr station就各自back home lu~今日好彩outing既天氣好好,陰陰地,又有少少風,又無落雨~perfect~yeah~
[人人都知道既道理(但又有幾多人會做到??)]
有一位年老的智者,他有個兒子因為覺得自己長相不佳,所以不願意出門,生怕別人嘲笑他。智者對兒子解釋:他絕對不應該聽信他人的話,而他即將證明他看。
「明天,」他對兒子說:「你和我一起去市場。」
他們一大清早就離開家門,年老的智者騎昔驢,兒童走在他身邊。當他們到達廣場時,商人們開始議論紛紛:「看看這個人,一點同情心都沒有!他騎在驢上休息,卻讓他可憐的兒子走路。」智者告訴他的兒子:「聽清楚了嗎?明天,你再和我來一趟市場。」
第二天,智者和他兒子交換----他兒子騎驢,智者在一旁坎著。在進入市場時,昨天那些商人仍舊在那兒。「你們看看這孩子,一點教養都沒有。」他們說,「他若無其事地坐在驢背上,可憐哪!他的老父得拖著步伐走在塵土飛揚中,看到這種景象真是悲慘啊!」「聽清楚了嗎?明天你再和我來一趟。」
第三天,智者和他的兒子都走路,他們用繩牽著驢出門。「瞧瞧這兩個傻瓜!」商人們又嘲笑道,「他們居然用走的,好像不知道驢子是要用來騎的。」「你聽清楚了嗎?」智者說:「明天,你再和我來一趟!」
第四天,當他們離開家時,兩個人都騎在驢子上。進入市場時,那些人大聲表達了他們的憤怒:「真可恥啊!看看這兩個人,他們對這頭可憐的驢子絲毫沒有同情心!」
第五天,智者和他兒子把驢子扛在背上來到市場。但是商人們看到了,大笑說:「看看這兩個瘋子,他們不騎驢,反倒把驢扛在背上!」
於是智者立刻對他的兒子說:[你聽清楚了嗎?不論你做甚麼,人們總是找得到理由批評你,這就是為甚麼你不應該擔心他們的看法,而應該做你認為對的事,走你自己的路!]
>>June 8, 2005 at 3:39:29 AM GMT+8
2005 年 6 月 3 日 星期五 【清涼】
今日訓到好晏,之後起身食下野,睇下日記,電視就換上童軍制服出發~今日響至德小學有個童軍138旅幼童軍及84旅童軍+深資童軍既共融活動~大家都好開心~今日既我係煩躁既~所以我寧願唔出聲~醒見既cyrena都無惹我,雖然都有同我講野,不過我都無咩理佢,怕自己控制不了~好趕咁去take mtr,好趕咁去葵芳百老匯~我地一大班人去睇<抱擁這分鐘>(A moment to remember)由孫藝珍,鄭雨盛主演~鄭雨盛好型呀,好man呀~初頭都好悶,都係個d野啦,之後我係斷斷續續地喊呀~(sandy話我眼淺同埋串我即係non-stop咁喊啦~車~而cyrena就冷血的,佢無cry呀,不過佢話因覺得個d情節係為左令大家感動而有既,唔真實,所以無cry,不過佢呢d係好實際既人,唔似得我成日幻想~,呵)
喊既位有,鄭雨盛為左mummy發脾四個一段而孫藝珍不辭勞苦地勸告啦,當孫藝珍得知患上老人癡呆症,而老公又知左啦~男主角對女主角不離不棄個一份愛,屋內貼滿左memo紙,改裝屋企,女主角瀨尿都無野,由好型,傲慢既男人(唔滿意個product就要重做一次,響hk佢一早唔駛做),至倔強硬頸既男人,到最後充滿愛,充滿包容,忍淚,表現自己真性情既主家男人(好勁呀,家中既裝修負責晒,仲要好靚,一次就考到建築師,又好照顧孫藝珍)~真係.......呢段情真係完美主義,但我深信呢個世界上真係有囉~因為有愛....其實好多現實故事都係好感人既,如祥仔,廖啟智等~
仲有呀,當孫藝珍叫錯鄭雨盛個名,仲講埋我愛你,而鄭雨盛正迷惑孫藝珍究竟喜歡誰既同時,孫藝珍醒覺,寫左封信俾佢,個一刻,鄭雨盛既灑淚令我感到好touching,好心痛~之後搵到孫藝珍,重回舊地,講返"我愛你",要趁孫藝珍記得野既時候講先唔會令此生有憾,個一幕,大家,一家人,什至鄭雨盛既師父都一齊演出,個一份同心,個一份真摰既感情,真係令人熱淚盈眶~一份真摰既感情,真係好幸福~喊到我呀......
之後我地就去左新都會既mcdonal開生日party,呵呵~~22歲女,第一次響mcdonald搞呀~多謝大家~但點解搞到好似有reception咁,又叫左我做"玲玲"既???呀....唔係wedding party呀,大家唔好誤會~出席既人有michelle,pinky,家欣,sandy,cecilia,東東,大細gel,菁菁,大ryan,ida(每次見到佢,都想打佢,因佢成日串我,哼,而carmen仔同菁菁就阻止),grace,carmen仔,大佛,細米,cyrena,我,benny,annie,agnes~多謝grace既cake,好好味~我地仲玩左,話咁易同答問題既games,不過後者較悶~大家都滿載而歸~同大家影左好多相,失察既係唔夠相機囉~多謝大家~呵呵~~多謝cecilia充當我既媬姆,托我隻little princess返去jordan,仲送到我樓下~呵呵~~辛苦晒,因個隻野令cecilia蒙受途人既注目禮~而pinky就拎左little prince返home,仲話自己識左新既男朋友仔~呵呵呵~~
我人生中既第一次又俾左大家勒~哈哈哈~~真開心......大佛&玲玲大朋友既生日派對~不過個哥哥都唔靚仔既~車~好似都無咩人叫我做玲玲,除左一個人外~而daddy以前我仲係細既時候就叫我小玲既~哈哈~~依家通常都響我全朵~
今日都有小插曲,話說其實我今日都好煩躁既~所以michelle都離我遠d~之後晚上打返俾佢,傾返,都放下心頭大石,好彩唔係因為我jei~唉...不過個一個moment都真係無力去應對~pinky,知道了,我當然知你有睇啦~哈哈哈~~我都有睇你個個架~不過我通常都無響人地既日記版都留言,所以都唔要求d人響我個日記度leave a message既~呵呵呵~~"你當佢係咩人呀?朋友係咁對待架咩?你應該做好自己既本份,做好自己先,打俾其他人有用咩?解決到事情咩?"聽完之後我好震撼,我覺得呢d咁成熟既男朋友,真係要珍惜~當,當事人confuse or做錯既時候,放一盞明燈,先係明智,個一刻我都好感動,如果我係當事人,我就會好似有人用一盆冷水淋醒我~感覺好好~
好累,所以一back home,bath完,傾完phone就sleep lu~連網都無上~
[文章:隨時要有好心情]
快樂其實是一種習慣,不管大環境怎麼變,EQ高手的快樂決心是不會改變的。
當我們能換一種心態去看待自己的工作,便會發覺自己的內在能量強大許多,抗壓應變的功力也因此大為增進,而這也正是貫徹快樂決心的漂亮做法。
到處都不景氣,你的工作心情是否也染上了些許多低迷呢?
心情影響工作的沮喪例子
一大早,我跳上一部計程車,要去台北郊區做企業內訓。因正好是尖峰時刻,沒多久車子就卡在車陣中,此時前座的司機先生開始不耐地嘆起氣來。隨口和他聊了起來:「最近生意好嗎?」後照鏡的臉垮了下來,聲音臭臭的:「有什麼好?到處都不景氣,你想我們計程車生意會好嗎?每天十幾個小時,也賺不到什麼錢,真是氣人!」嗯,顯然這不是個好話題,換個主題好了,我想。於是我說:「不過還好你的車很大很寬敞,即便是塞車,也讓人覺得很舒服……」他打斷了我的話,聲音激動了起來:「舒服個鬼!不信你來每天坐12個小時看看,看你還會不會覺得舒服!?」接著他的話匣子開了,抱怨政府無能、社會不公,所以人民無望。我只能安靜地聽,一點兒插嘴的機會也沒。
心情影響工作的快樂例子
兩天後同一時間,我再一次跳上了計程車,再一次地要去郊區同一家企業做訓練,然而這一次,卻開啟了迥然不同的經驗。一上車,一張笑容可掬的臉龐轉了過來,伴隨的是輕快愉悅的聲音:「妳好,請問要去哪裏?」真是難得的親切,我心中有些訝異,隨即告訴了他目的地。他笑了笑:「好,沒問題!」然而走沒兩步,車子又在車陣中動彈不得了起來。前座的司機先生手握方向盤,開始輕鬆地吹起口哨哼起歌來,顯然今天心情不錯。於是我問:「看來你今天心情很好嘛!」
他笑得露出了牙齒:「我每天都是這樣啊,每天心情都很好。」
「為什麼呢?」
我問:「大家不都說景氣差,工作時間長,收入都不理想嗎?」
司機先生說:「沒錯,我也有家有小孩要養,所以開車時間也跟著拉長為12個小時。不過,日子還是很開心過的,我有個祕密……」
他停頓了一下:「說出來小姐妳別生氣,好嗎?」
分享司機快樂的秘密當然好,只要是快樂的祕密,我這個念心理學的都感興趣。
他說:「我總是換個角度來想事情。例如,我覺得出來開車,其實是客人付錢請我出來玩。像今天一早,我就碰到像妳這樣的小姐,花錢請我跟妳到陽明山去玩,這不是很好嗎?等下到了陽明山,妳去辦妳的事,而現在是花季,我就正好可以順道賞賞花,抽根菸再走啦!」
他繼續說:「像前幾天我載一對情侶去淡水看夕陽,他們下車後,我也下來喝碗魚丸湯,擠在他們旁邊看看夕陽才走,反正來都來了嘛,更何況還有人付錢呢?」
漂亮!多精采的一個祕密!
我突然意識到自己有多幸運,一早就有這份榮幸,跟前座的EQ高手同車出遊,真是棒極了。又能坐車,心情又開心,這樣的服務有多難得,我決定跟這位司機先生要電話,以後再邀他一起出遊。接過他名片的同時,他的手機鈴聲正好響起,有位老客人要去機場,原來喜歡他的不只我一位,相信這位EQ高手的工作態度,不但替他贏到了心情,也必定帶進許多生意。
經濟不景氣,心情就更要爭氣。
快樂其實是一種習慣
心理學家發現,快樂其實是一種習慣,不管大環境怎麼變,EQ高手的快樂決心是不會改變的。當我們能換一種心態去看待自己的工作,並帶著遊戲般的愉快心情面對工作,你會發覺自己的內在能量強大許多,抗壓應變的功力也因此大為增進,而這,也正是貫徹快樂決心的漂亮做法。
我自己就常覺得,工作其實是一種偽裝,讓我有很好的藉口及機會,能因著演講及各種活動,去認識許許多多有趣精彩的人,這不是很過癮嗎?(更何況,往往還有人付錢呢!)
你的工作遊戲是什麼呢?只要調整了心態,你的工作心情,就能拋開不景氣的陰影,自創一片格局。
>>June 6, 2005 at 5:10:37 PM GMT+8
2005 年 6 月 2 日 星期四 【清涼】
自己生日快樂~~呵呵~~多謝好多人既祝福~都不能盡錄.....
10點約左sandy去swim,唔記得左葵盛洗池,之後我都去左青衣,好熱呀~swim左一個hr,11個來回,充趕返葵涌,因michelle開左檯飲茶~有michelle,大angel &同學,家欣,細ryan,sandy,benny~多謝你地呀~第4日既celebrate~michelle既汗水,為左我束花,多謝晒~有千日紅,葉上黃,葉上花同埋香水玫瑰~sandy又靜靜既放左張card去我既袋中,hehehe~~swim完飲茶,好肥,細ryan話再陪我swim,傻啦,累死我咩~之後我地去左左library study~之後去左free booking print notes~再等埋pinky一齊走~細ryan成日走黎走去~家欣同cecilia告狀,話我發呆~其實我都有做數架~之後我終於識勒,多謝家欣~
累左phyllis同菁菁響觀塘等左我地咁耐添~不過pinky迫於無奈拋棄左禧寧同我地去唱k~pinky,你既努力一定無白費~傻婆~家欣就返官塘study,細ryan就去食野之後swim~今日我,phyllis,cyrena,pinky,菁菁一齊唱k~唱完細米就落黎~你地有無聽過彭羚既[梅窩]呀?其實係漩渦~又有一個瘀事,其實佢地出去拎cake,cyrena就話去拎香檳,點之佢一開門,有一個人就遞左入黎,笑爆咀~仲有呀,菁菁其實係徐小鳳年代架~其實我知佢地會有cake架,會點歌,不過個一刻既感覺都係好surprise,好感動,好開心~hehehe~~原本我以為只係green box送既cake,點知原來佢地都有買cake,hehehe,又surprise~
之後係我人生中第二次面紅~就係,apm有人solo,有點唱時間,佢地點左俾我,唱生日歌~搞到我都唔知點好,好似受刑咁~手手腳腳都唔知放響邊~我好熱,我知道自己面好紅~佢地又話個2個人情深款款咁look at me and sing~哈哈哈~~好難忘,michelle既花,你地既點唱,mcdonald既生日會~
呢期,雖然好累,但係,無論係飲茶,一齊溫書,一齊去唱k,一齊去行街,同大家一齊吵吵鬧鬧,個感覺好開心,好多謝你地每一個~邊個唔講勒,心照啦~我同你地都熟左好多,大家既友情又進左一步~呀....好感動呀~winnie,hong,葛,carmen仔都有你地份架~1b-angel其實都好重視我既~我知道~有好多事,都唔可以好詳細咁盡錄,不過每一刻都印證在我心,我相信呢一份感情,唔會咁易被磨滅~hehehe~同你地一齊都真係好開心~都係提下個名先,響kc ive,michelle,phyllis,菁菁,細米,cyrena,魚,celia,家欣,大細ryan,winnie,hong,carmen仔,大細angel,pinky,東東,cecilia,sandy~wahahahhaa~~不過真係close左好多~唔知以後我地會點,不過珍惜現在啦~
細米佢地帶我去行街,睇下我睇中左邊件,買俾我之嘛~cyrena都唔識講大話既~呵呵~~phyllis都仲係perfect square,個頭撞埋黎好痛呀~其實一d shopping mall既表演,我都會駐足欣賞,一企都可以企2小時~哈哈哈哈~~總之同你地一齊好開心呀~
cyrena,你呢個quilty既feeling好難觀察咩?呢期同你咁close,無理由唔知,其實可能你地唔知,我既觀察力都好強,不過有時只係發現左唔講jei~其實當一個人知道原來自己一個咁小小既反應都有人注意到,的而且確,係好開心既~好似又俾人understand左多d咁~原來都有人留意既,好似個時magic ant既中期檢討camp咁,有一part既game都係咁架~其實你不嬲都係咁既人,我怕你唔安落又想你去先咁講~不過估唔到你咁touching~我幾驚咁stubborn既你,又固執咁唔同我去~好彩,你都肯跟我~thx~我響你心中都係重要既~
我既九型人格test,大家都有做,仲好快添~點解你地得一種既?不過我覺得pinky既,phyllis既都好準~
對,我既眼淚唔係籌碼,只係感情之舒發~我唔係一個有機心既人~只係有時多疑左d,思想複雜左些罷了~
近排既我,身心都疲累~快d考完試,同米雪兒去郊外先~我要重整自己,重新得力~
疲累唔代表我唔開心呀~有你地既地方,我又變得活躍起來,多多野講~
[我真係好多謝多謝你地~無言既感激,唔知點表達~對住你地既笑容由心中所發~]
>>June 3, 2005 at 6:12:30 PM GMT+8
2005 年 6 月 1 日 星期三 【清涼】
大佛生日快樂~
今日同左家欣去左觀塘study taxation~等埋細ryan就一齊去左椰林閣tea~叫埋細米一齊落黎溫書~佢碌落黎就ok勒,因好近~我地叫佢飛索過黎仲好啦~細ryan叫我搬黎呢度,因成日可以行樓梯減肥~家欣問點解呢度d樓咁矮,因為舊嘛~好熱呀今日~~細ryan好慘呀,佢覺得被人騷擾同埋無左私隱呀~噢,我地見到都不堪入目~乖~不過佢今日食住chips可以溫到書,都係good news~我地幾個成日唔俾佢sleep...叫佢玩公仔,木偶奇遇記大戰加旋~哈哈哈~~我既進度都幾好~hehe~難得同細米一齊溫書~大家都幾開心呀~我地仲見到johnny?!
之後牛奶返左kc,家欣就think住見一見michelle,因佢病病地,家欣suggest買涼茶,cecilia話唔可以亂飲,細ryan就suggest買湯,家欣就suggest買喉糖~之後夠鐘就返去官塘,我坐左陣,等到浩爸爸電話就走了~我出左mk,食壽司亭同埋haagan daz~多謝晒浩爸爸~我地傾左好多野~我地都真係要約多d出黎~好開心呀今日~第3個慶祝~估唔到你既ex-gf同我同一日生日~哈哈哈~~你都係無咩變,都係咁搞笑,都係小朋友啦~幾時見到你成熟?其實,發覺同你,璽,小吉都唔係咁熟~亦都發覺,原來個時響教會,都無咩人叫我join大家既gathering咁~突然有d失落~不過我會珍惜以後跟你相處既時間,因為我覺得我可以有咩都同你講~好啦好啦,我約多d你啦~
聽日date左sandy去swim,不過佢話帶我去掃街,大家一致認同你害緊我,所以家欣同細ryan叫我地搵佢地~佢地亦都返kc溫書~因sandy要1330上堂,1330至cyrena約我既空檔唔知去邊,咁就去搵佢地囉~生日都係要溫書既~不過佢地話都要返kc避一避wor,唔想再俾人騷擾~呵呵~~原本無人理我就返home休息下先~唉..諗返起,原來每年既生日都無人約我既~可能大家都以為正日都會唔得閒~家欣都係咁,我記得上年我同winnie po嘈,個日就有hong,winnie,cyrena,phyllis,細米,kaki,alex同我去mk 沙嗲王celebrate,仲去左石磨坊食dessert~今年既我就嘈cyrena~好感激你地呀~為左我既生日搞咁多野,cyrena,大angel,多謝晒,我好感動呀~
michelle,你要休息下勒~病病勒~可能出shum shui po熱親~家欣同細ryan賴我傳染成地呀~人地都只係流鼻水咋嘛,點傳染wor~姓賴架~仲有呀,家欣宣揚我今日差d仆親呀~死野~又打黎話俾我知佢地坐左一陣走lu~哈哈哈~~傻既....因為又遇到同一個人~哈哈哈~~傻婆~同佢地一齊都幾開心啦~細米都有份架,哈哈哈~
[文章:人生就是一棵樹]
息息相關:人生就是一棵樹
吳思源
「警方昨日在藍田公園對上山邊,搗破一個黑幫『新義安』操控的賭檔,其間並出動數名探員穿迷彩服『扮樹』,在樹叢中監視疑人搜集證據,行動中共拘捕十九名男女,包括三名賭檔主持人...」《蘋果日報》
為了避免打草驚蛇,警員監視疑人時往往要穿迷彩服「扮樹」,隱身於樹林中才可令人不察。以往偷渡潮猖獗,駐守新界邊區的警員或英兵,亦常要扮樹藏匿山頭,他們穿上迷彩服及插上樹枝野草,令偷渡客一不留神,在經過時將其拘捕。
人有時真的好像一棵樹,給釘在地上,動彈不得,即使有人在對面作奸犯科,但因為時機未成熟,又或是另有任務在身,也不能出手阻止。但有時目睹的卻是悲劇災難,譬如至親患重病,又或是孺子將之入井,自己卻因為力有不逮而未能伸手相助,只好抱憾終生。
但人生作為一棵樹,也有積極的一面。如果這棵樹生長得健壯正常,樹葉茂盛,樹影婆娑,除了可供雀鳥築巢棲身,更可以遮風檔雨,給路過的人歇腳休息。又或在太陽炙熱暴曬時提供乘涼透暑的好去處。父母最能明白這個道理了,事實上父母的一生就像一棵樹,開花結果都不是為自己,而是為讓兒女如雀鳥般,於其上搭建一個安樂窩,得著蔭庇和照顧。
樹的一生都很有用。即使樹老死了,枝幹仍可當柴燒。人的一生也是如此,沒有一個時刻可以浪費,沒有一個際遇是無謂,或順或逆或得或失,其中都有可以學習和成長的地方。就算是少不更事,聖經也說不要叫人小看你年輕,在言語行為信心愛心清潔上,都作別人的榜樣。年紀大了閱歷多了,當然對社會可以作出更大的貢獻。即或到年邁,體力大不如前,但仍可將智慧心得分享給下一代,為後人留下美好的典範儀容。
但不要忘記詩篇第一篇的提示:「他要像一棵樹栽在溪水旁,按時候結果子,葉子也不枯乾,凡他所作的,盡都順利。」人生真像一棵樹,有局限和無能為力的一面,有時也要隱藏不讓人發現,有時卻要長出綠葉給人遮風擋雨,有時甚或要獻出自己給人作柴燒,但最重要的,如詩篇所說,要栽在上帝為我們預備的溪水旁,不住支取養料,一生迎向太陽,這樣才可健壯成長。
【基督教週報】
>>June 2, 2005 at 4:50:51 PM GMT+8
2005 年 5 月 31 日 星期二 【清涼】
今日10點幾起身,去左swim,11個啦~之後響home休息左陣就返sch,點知michelle同大angel出左去shum shui po買野~我就去左綠檯搵sandy,好熱呀~不過好累,都係上左去library~之後睇下magazine同訓左陣~原來michelle打黎係想我出去幫佢拎野~因太累,意識唔到~佢話我個時,我都唔係好老脾,因我真係太累,佢買返黎d野都唔太想食,谷住度氣~之後都ok啦,佢都係呻下jei~之後大家各自back home lu~我都係響home攤左一陣先食dinner,就追我既老婆大人~好緊張呀~
今日無咩特別~只係好累~見到丁丁同阿倫~睇左細米既日記,傻婆,有咩人忽略左你呢?搞到我都即刻要care返你多d~~hehehe~!~同左家欣傾左陣電話~收到michelle既miss call,不過打唔返俾佢,原來佢同緊cecilia傾緊~
好開心呀~多謝大angel咁努力既organise~hehehe.....我同大佛響mcdonald開生日會呀,hehe~有invitation card添呀~~大家都似乎好開心~我咁大個女都係第一次~仲有哥哥姐姐陪我玩,仲好似有禮物添呀~我要漢堡神偷做主題~呵呵~~
[心靈旅途:誰在寬容誰?]
一天晚上,有個女孩在機場等候飛機,離起飛還有幾個小時,於是她在機場商店找了 一本書,買了一袋甜餅乾之後找了個地方坐下。
她酷愛讀書,所以聚精會神的沉浸在書裡,卻無意中發現,那個坐在她身邊的男人,竟未經允許就從他們中間的袋子裡抓起一兩塊甜餅,塞進嘴裡。
她試著迴避這件事,避免在大庭廣眾發怒。她繼續讀著書,並使勁嚼著餅乾,看著時間──當那個偷餅賊繼續消耗她的甜餅的時候。時間一分一秒地過去,她也越來越氣憤,她想:"我要不是這樣寬容,一定當眾讓他出出醜,可惡的偷吃別人餅乾的人!"
每當她拿一塊甜餅,他也跟著拿一塊。當只剩下最後一塊時,她猜測他會怎麼做。他 的臉上浮現出善良的微笑,並略帶拘謹,他拿起最後那塊甜餅,並把它分成了兩半。
遞給她半塊,自己開心的吃著手中的另一半。女孩從他手中搶過那半塊餅,心想:天啊,這傢伙還挺有意思,他無禮的吃了我的餅乾,連聲謝謝都不說一句。
當她的航班通知登機時,她如釋重負地鬆了口氣,收拾起自己的行李走向門口,並拒絕回頭看一眼那個吃她甜餅而且忘恩負義的傢伙。
她登上飛機,舒適的坐在座位上,然後找到那本快看完的書,當她把手伸進皮包時,她意外而吃驚的摸到了一袋沒有開封的甜餅!
如果這是我的,她後悔地自言自語道,那剛才另一包就該是他的,而他卻盡力與我分享本屬於他的甜餅!
可是已經太遲了,她無法道歉了。飛機進入雲層,她望著厚厚的雲層,心情是那樣的沉重和難受,那個忘恩負義的偷餅人竟然是自己。
生活裡,很多人養成了習慣,不斷在以懷疑的眼光審視著身邊的人,哪怕那些和自己 一點關係也沒有的陌生人。我們甚至還懷疑自己是否受到了那些善良陌生人的"挑舋和侮辱"。
[在我們深深地厭惡這些身邊人的時候,是否會想到,我們也許誤解了他人。…… ?]
>>June 2, 2005 at 3:36:33 PM GMT+8
2005 年 5 月 30 日 星期一 【酷熱】
今日無去上taxation,亦都係無上database~因想做eng project,不過最後都係響home完成左~
自己一個去左葵盛swim左12個來回~不過見cecilia走,我就叫佢等埋我~佢話好耐未try過alone咁back home~仲叫我去kowloon park,原本都話好,但1700收池,就去唔到lu~最後我趕得上michelle,pinky,benny離開學校,yeah~~
cyrena又未work hard on examation勒~bad~pinky今日返黎做功課~sandy今日好殘呀,好多功課交呀佢~真慘~家欣佢地交左project,之後去行街呀~真開心,sarah,冰今日都有落黎023~呵呵呵~~今日有cecilia,我,sandy,benny,大佛一齊lunch~細ryan就去左swim~呀,佢地今日搵左christine,因佢地要做招聘博覽既mc.....而我見佢地搵christine,咁我就搵mandy簽名~stay左響024,見同mandy deadair,佢地又入左去見黃太,咁我就think up topic同mandy傾下勒~之後又搵下hailey,因我欠apple一個signature,搵左佢幾日lu,好彩hailey話都唔係咁strict架jei~好彩,又放下心頭大石~佢地做mc好似好慘咁,佢地就話我置身事外,呵呵呵~~因好多野都係佢地做返....都想問,christine仲要做d咩咁呢?激死左家欣同埋細ryan~辛苦你倆了......
今日魚魚過左黎023拎我燒左既cd-r俾roy,sandy同kiwi~佢搶左我隻jack jack~唉~都無力同佢去玩~氣若游絲咁~好彩佢最後都拎返俾我,仲醒左我幾野massge~真係好爽~似乎我既肌肉疲勞既情況好嚴重~佢都話我好緊,叫我用安美露舒緩一下~佢唔記得左個名,唱左一段仔廣告歌先記得,哈哈~
心話嬲~見到面就嬲唔落,呵~好多野,簡單就可以了,dun think too much~think positively~咁咪好囉~慢慢地復原~終於守得雲開見月明~咁我都無咁煩躁,因我最怕d人好悲觀,又成日響d舊問題上打轉~最憎講完又講,講到我口臭呀~因為本人比較懶,見有d野講左,又唔想再講多一次,好似好長氣咁~有好多野順其自然咁就得勒~算啦.....o丫,有時既我都睇得好化~
今日michelle玩左九型人格,而我自己響網上都玩左一個~因家欣同細ryan既工作都涉及呢個~不過我做既唔知有無佢地個個咁準呢??
我既係
第 二 型 : 助 人 型 (Helper)
顧 名 思 義 , 你 很 喜 歡 幫 人 , 而 且 主 動 , 慷 慨 大 方 ! 雖 然 你 對 別 人 的 需 要 很 敏 銳 , 但 卻 很 多 時 忽 略 了 自 己 的 需 要 。 在 你 來 說 , 滿 足 別 人 的 需 要 比 滿 足 自 己 的 需 要 更 重 要 , 所 以 你 很 少 向 人 提 出 請 求 。 這 樣 說 來 , 你 的 自 我 並 不 強 , 很 多 時 要 靠 幫 助 別 人 去 肯 定 自 己 。
自 豪 、 驕 傲
第 二 型 的 你 , 是 否 覺 得 這 個 形 容 很 不 貼 切 ? 覺 得 很 驚 奇 ? 其 實 , 一 向 表 現 得 助 人 為 快 樂 之 本 的 你 , 是 通 過 熱 心 幫 助 人 去 肯 定 自 己 , 要 朋 友 接 納 欣 賞 自 己 。 所 以 當 有 朋 友 找 你 們 幫 助 , 你 自 是 開 心 不 已 , 也 會 有 自 豪 和 驕 傲 之 感 , 因 為 在 過 程 中 你 得 到 肯 定 和 滿 足 。
佔 有 、 控 制
正 因 為 幫 人 得 到 這 麼 多 的 滿 足 , 你 們 很 想 繼 續 這 樣 的 關 下 去 , 這 個 很 正 常 ! 可 是 , 當 你 們 「 投 資 」 下 越 多 時 間 和 心 力 , 你 希 望 得 到 的 回 報 更 多 。 很 有 可 能 , 你 們 會 很 希 望 朋 友 會 很 「 attach」 你 , 甚 至 是 只 「 attach」 你 一 個 , 事 事 對 你 說 , 跟 你 分 享 。 這 便 反 映 在 你 內 心 的 佔 有 慾 , 若 然 朋 友 非 這 樣 對 你 , 便 會 很 失 望 , 覺 得 他 們 背 叛 了 你 。 甚 或 , 你 可 能 會 對 他 們 施 加 壓 力 , 以 控 制 他 們 。 這 裡 當 然 不 是 說 每 個 第 二 型 都 是 這 樣 子 , 但 當 我 們 狀 態 不 佳 , 心 情 不 太 好 時 , 的 確 有 機 會 出 現 以 上 傾 向 。 多 點 留 意 自 己 的 情 緒 反 應 , 有 助 控 制 及 改 善 !
心 情 high high 時
人 的 情 緒 總 有 起 有 落 , 助 人 型 在 心 情 high high時 會 很 樂 於 助 人 、 感 情 投 入 、 將 心 比 心 , 且 能 照 顧 別 人 的 需 要 。 正 因 為 他 們 不 計 成 本 付 出 , 他 們 會 有 很 多 交 心 的 朋 友 ! 他 們 需 要 被 需 要 的 感 覺 , 所 以 到 處 發 掘 用 得 上 他 們 的 地 方 。 所 以 跟 這 類 人 交 朋 友 實 在 「 著 數 」 , 因 為 無 論 你 有 什 麼 需 要 , 這 些 助 人 型 的 朋 友 都 會 傾 盡 全 力 去 幫 你 ! 助 人 型 們 , 在 傾 力 助 人 之 餘 , 有 否 想 到 自 己 也 有 需 要 別 人 幫 手 的 地 方 ?
情 緒 down down 時
若 助 人 型 助 人 之 心 過 份 極 端 , 會 予 人 好 管 閑 事 之 感 。 他 們 需 要 被 需 要 的 感 覺 , 所 以 希 望 別 人 告 訴 他 們 每 一 件 事 情 , 並 期 待 他 允 許 和 忠 告 , 又 想 別人 去 依 賴 他 們 。 雖 說 朋 友 是 互 相 幫 助 , 但 過 份 的 關 愛 實 在 是 沒 有 必 要 , 朋 友 也 未 必 會 欣 賞 的 !
朋 友 看 你 是
熱 心 , 為 他 人 著 想 , 「 yes boy / girl」 , 永 不 say no!, 有 時 好 煩 , 多 事
提 升 有 時 努 力 努 力
走 向 「 四 仔 」 , 能 為 自 己 的 心 願 堅 持 到 底 。
後 退 有 時 注 意 注 意
會 跌 向 「 八 仔 」 , 橫 蠻 無 理 , 自 大 , 任 性 , 將 自 己 的 主 意 強 加 於 他 人 身 上 。
第 七 型 : 活 躍 型 (Adventurer)
活 躍 型 的 你 , 就 是 如 此 這 般 : 樂 觀 、 精 力 充 沛 、 迷 人 、 好 動 、 貪 新 鮮 、 五 時 花 六 時 變 …… 「 最 緊 要 玩 得 開 心 」 就 是 你 的 生 活 哲 學 ! 你 們 很 需 要 生 活 有 新 鮮 感 , 所 以 很 不 喜 歡 被 束 縛 、 被 控 制 。 你 的 活 力 是 玩 的 活 力 , 又 跟 第 三 型 的 成 就 型 又 有 所 不 同 , 相 信 你 們 是 活 動 攪 手 , 玩 極 唔 厭 !
不 耐 煩 、 衝 動 、 上 癮
好 玩 、 享 樂 主 義 行 頭 的 活 躍 型 , 做 事 欠 缺 耐 性 , 因 為 你 們 都 很 怕 悶 。 不 耐 煩 之 餘 , 也 很 易 衝 動 行 事 , 因 第 七 型 的 朋 友 做 事 鮮 有 周 詳 計 劃 , 很 講 即 慶 , 想 做 就 去 做 ! 但 你 們 必 須 要 小 心 , 就 算 遇 上 一 種 玩 意 、 興 趣 你 十 分 喜 歡 , 也 得 學 習 不 要 沉 迷 下 去 ! 始 終 要 顧 及 自 己 的 身 體 及 其 他 事 情 啊 ! (我 這 樣 說 是 因 為 第 七 型 的 人 比 其 他 型 的 人 更 上 煙 癮 、 毒 癮 、 賭 癮 、 或 者 打 機 癮 等 等 等 等 , 小 心 ! )
心 情 high high 時
他 們 是 典 型 外 向 的 人 , 會 不 斷 尋 求 挑 戰 、 新 刺 激 。 由 於 他 們 喜 歡 玩 樂 , 又 不 斷 擴 闊 自 己 的 生 活 圈 子 , 所 以 可 說 是 「 相 識 滿 天 下 」 。 這 類 人 與 朋 友 的 相 交 未 必 會 很 深 入 , 因 為 他 們 走 在 一 起 是 因 為 吃 喝 玩 樂 , 所 以 他 們 會 相 約 一 齊 玩 , 但 心 事 的 分 享 交 流 則 未 必 很 多 。
情 緒 down down 時
由 於 活 躍 型 的 注 意 力 都 放 在 新 奇 好 玩 及 刺 激 的 事 物 上 , 他 們 普 遍 對 身 邊 人 的 缺 乏 敏 感 度 , 對 朋 友 之 間 的 相 知 相 交 都 流 於 膚 淺 , 沒 有 興 趣 對 自 己 和 朋 友 內 心 的 內 心 探 求 。
活 躍 型 的 朋 友 , 你 可 能 會 發 現 , 與 你 交 識 多 年 的 朋 友 , 也 不 太 認 識 他 的 喜 惡 、 想 法 。 有 這 個 情 況 嗎 ? 想 更 多 了 解 他 們 嗎 ?
朋 友 看 你 是
「 百 足 咁 多 」 、 「 好 識 得 嘆 」 、 「 有 他 在 的 場 合 , 會 有 很 多 笑 聲 」
提 升 有 時 努 力 努 力
走 向 「 五 仔 」 , 懂 得 自 我 克 制 , 心 思 細 密 , 會 經 過 觀 察 和 周 詳 的 考 慮 才 去 作 決 定 。
後 退 有 時 注 意 注 意
就 會 像 「 一 仔 」 一 樣 , 人 會 變 得 專 制 , 容 易 發 怒 , 固 執 。
你去試下???
>>June 1, 2005 at 7:00:42 AM GMT+8
2005 年 5 月 29 日 星期日 【清涼】
今日既我好累,係身體個種~原本唔想上堂,不過見未present就返去~點知taxation既miss病左唔駛上,我返去就咁上左1 hr都無~不過miss好搞笑,問我係咪去beach,見我著拖鞋,佢就好sure咁answer自己,yes~上次佢都係咁問我,因我late左去上堂嘛~之後21321既pinky封我為沙灘皇后wor.....傻架佢~佢有時都真係好搞笑,佢好肚餓,無得buy food就俾家欣帶左去023,佢話我當眾問佢,好瘀wor,d人又唔識~阿wing都係....節儉既阿wing,同sarah好似,成日save coupon~
sarah同我講佢地都未完成個project,咁我就唔做住,因真係好累~去到023我就攤左響度~點知我訓左響timothy用格甩底夾住既cusion,悲哀~我就將我個頭痴響細米同michelle度~呵~受感染~細米嫌棄我~我同pinky傻傻地互相推薦~哈哈哈~~小朋友~我地無時間拎獎架勒~哈哈哈~~我問cyrena我推薦左who,佢即刻話自己,吹漲~~好耐無見阿葛lu~~今日見到佢...搞搞震~著得好formal,present呀~
之後陪左pinky去吉野家食野,有我,michelle,cyrena,ida,東東,輝輝~之後cecilia,家欣,細ange join埋我地一齊走~我,michelle,cyrena出左去朗豪坊先,去euro gogo~上次我經過想try~都ok呀.....哈哈哈~過左我今年第二次生日~有阿魚,celia,瑩,菁菁,cyrena,我,michelle~多謝大家~好開心......真架~hehehe~因我好累就想back home,先咁早散~多謝phyllis既慰問~
[文章:城市迷宮 吳思源]
「一共十三隻、俗稱『白頭翁』的白頭鵯雀鳥,昨晨八時許被途人發現在上環一幢商業大廈附近屍橫遍地,懷疑是雀鳥誤撞向大廈的玻璃幕牆,導致整族遭受『滅門』,部分更被汽車輾爆頭、腹,場面駭人,途人報警,事後由食環署人員將雀屍檢走。」《蘋果日報》
白頭翁原屬大自然,卻誤闖城市迷宮,在高聳入雲的玻璃幕牆中穿插飛翔,一不留神整族撞向巨廈,造成十三隻雀鳥集體死亡的慘劇。有街坊目睹此駭人的一幕,不勝唏噓的嘆道:「唉,現在的大廈為了貪靚追時麾,一窩蜂的安裝玻璃幕牆,令雀鳥迷失方向,加上鬧市中沒有地方歇腳,結果不幸撞牆而死。」
城市誠然是一個大迷宮,五光十色聲色犬馬叫人迷失,不辨方向流離顛沛。從天水圍到東涌,從上水到沙田,從藍田到將軍澳,原有的鄉郊景色已變為千篇一律的巨廈迷城。以前可以舉頭望明月,今日抬頭只見數之不盡的窗口冷氣機。以前黃昏時炊煙四起,人人有家可歸,今日卻是「大家樂」和「大快活」的世界,而孩子背書包就在那用晚膳。香港多少孩子們在這迷城變為無家可歸的「白頭翁」,皆因由早到晚,他們的父母都不在家。
自從城市多建巨型戶內商場,孩子日夜流連其中,除習染了奢華浮誇的消費習慣,更不懂得認路辨方向。以前走在街上,起碼要學會辨別東西南北,先掌握自己的座標,再延伸到所要去之處的方向和距離,這麼一來,不論是想像抑或觀察地圖,腦海中都浮現出一個鳥瞰圖,這大大有助孩子培養方向感和距離感。但在今日這個商場化的生活,孩子基本上不用具備這分能力,因為商場是不會「迷路」的,向左向右向上向下走都是沒大分別。慣在商場流連的孩子,最容易失去的就是「觀察全局」的能力。孩子只需記住哪是「麥當勞」和「佐丹奴」,久而久之,便逐漸失去對地形和方向的掌握方法。
白頭翁迷失於巨廈的幕牆迷陣,我們的孩子也迷路於鬧市繁華的商場之文化。其實白頭翁和孩子們也有異同之處:白頭翁體長十九公分,以吃果實及昆蟲為主;孩子體長一百四、五十公分,以吃薯條及漢堡飽為主。白頭翁的頭部後枕呈白色,孩子的頭髮則染上金黃色。白頭翁跟孩子何等相似,惟大家皆迷路於鬧市,以至粉身碎骨,乃最大的憾事。
【基督教週報】
>>May 31, 2005 at 4:13:06 PM GMT+8
2005 年 5 月 28 日 星期六 【清涼】
cecilia生日快樂~
哈哈~~今日一早有童軍甄選優異旅團既節目~不過我起唔到身,好彩edmund打一打俾我~之後我都係10點先到~真係唔好意思~take taxi去馬頭涌官立小學,呵....響我以前study既培道小學旁邊~好開心~我都有主動地幫下手~不過都好悶.......係玩games時先好d,edmund叫我take photo,咁我就精神些,差點睡著了~不過個團既人都幾好呀,好主動,好nice,不錯不錯~之後返左中心就同edmund,ivan,simon去食lunch~多謝edmund~哈~響lunch時見到吳姑娘,edmund叫佢推薦我study社工~之後simon又叫我去童軍個個交流團~吳姑娘話做得義工既都係想study social work,不過好似唔係咁既wor~
之後back home~take a rest,就同2個家姐去shopping,佢地又買gift俾我~我既收獲係一對574 new balance既shoes同埋一件衫~我大家姐似乎多d收獲wor.....都唔知邊個陪邊個~二家姐都唔肯買野既~其實睇中左一d架,不過個膊位差d......唉~mickey mouse個件s碼又得返一件~不過太殘勒~諗下先,可能buy medium~不過多謝晒你地,呵呵~好累呀,行到我頭痛~8點就take mtr返home~都唔太想食野~不過都食左少少~其實唔好為左食而食...肚餓先食..見到栗子又心郁郁~
咁就一日lu~好累~
[懂是什麼]
從前,有一個很愛很愛海的人。他天天跑去看海,且常常對著海說話。
有一天,他對著海說:「大海啊大海,我那麼的愛妳,為什麼一點也不愛我呢?給我妳的愛吧!不要每次都一成不變的風平浪靜。」
海,聽他這麼一說,猶豫了許久,終於回答:「你真的要我強烈的愛嗎?」
「對啊!對啊!快給我吧!」愛海的人說。
「可是…你真的可以承受嗎?」海跟著回應。
「別可是了,快喔!我等著你的愛呢?」那人回答。
從遠處,於是,波濤洶湧的海浪,漸漸的靠近了。在海到達岸邊之前,那人竟頭也不回的跑掉了。
海,她很傷心。但是,她什麼都沒說,只是默默的流著淚水。雲看見了。。。。。。
又過了好久,另一個愛海的人出現了。
他似乎真的很愛海,因為他搬到海邊定居一段日子,他於是也問了海同樣的問題。「給我妳的愛。。。。。。。」他對著大海說。
海,他猶豫又退卻了好多次。那愛海的人也問了好幾次。海,終於回答了。「好!你真的要我的愛嗎?很強烈的喔!你真的可以承受嗎?」
那愛海的人,自信滿滿的回答:「來吧!愛我吧!」
同樣的波濤洶湧,靠向了岸邊那愛海的人。海,幸福的笑了。
雲看見了,自言自語的說著:「懂愛的聰明人,真正的愛,它雖然強烈,但它怎麼會傷人呢!」
海,於是跟那愛海的人一起好久好久。。。。。。
有一天,那人突然對海說:「我不再愛妳了,因為妳的愛,最多只能這樣。不是風平浪靜,就是波濤洶湧。妳難道都不懂的變化了嗎?」
海,聽了很傷心很傷心,卻欲言又止。
白雲看見了。。。。。。那另一個愛海的人也走了。
白雲笑了笑,對大海說:「他們都還沒資格愛妳喔!我懂喔。」
海驚訝的張大眼睛望著白雲,「你真的懂啊?」
「我當然懂啊!」白雲說:「那些人只懂得表面上的愛,根本不懂得去了解妳的內在。如果,他真的懂妳,那他們將會發現,海面下那五彩繽紛的景象,是妳為她們而造設的。」
---------------------------------
要找到真愛便要找一個懂你的人
這個人也許並不是十全十美
但因為他懂你所以你就認為他是十全十美的
就是這麼一個懂字
懂是什麼?
當你遇到挫折時他不說一句損你尊嚴的話
當你意氣用事時他絕不遷就而會娓娓解說事理給你聽
當你心情不好時他絕不和你一般見識而大吵大鬧
當你遠隔千里難得見面時他也深信你
當你愉快時他也愉快而且會告訴你
當你煩惱時他也煩惱但不會輕易告訴你
懂是需要多少的了解多少的體諒多少愛心
要找一個懂你的人也許很難但要有信心
找一個懂你的人也期許自己做一個懂他的人
>>May 30, 2005 at 4:01:15 PM GMT+8
2005 年 5 月 27 日 星期五 【酷熱】
哈哈哈~~哈哈哈~~今日一早同左細佬去swim~呵呵~我要keep住swim~佢俾人鬧呀,因佢跳落水,d水花整到人,佢仲響個pool度坐上水泡上玩,我話依家響沙灘呀~唔准佢再玩~抵佢死~因為有時我都好憎d人響我swimming既時候阻我前進~
之後就出發去家欣home~點知響油麻地撞到cecilia,個時仲寫緊佢張card,差d俾佢睇到~好彩沿途上有伴jei~搞笑既係家欣怕我未起身打俾我,個時我已響地鐵上~到左之後同菁菁去左centre,搵大王姑娘簽佢個本義工簿~之後懶得再落去,我就同菁菁響centre走黎走去~去克toilet,佢地成班人就響遠處等我地,咦,我同菁菁都覺得好核突,望住我地行過黎,於是我地扮唔識....哈哈~~
果然係新屋,good~有好多野食,salad,chicken wings,螺絲粉~之後又送下禮物,食下野,大家睇下tv..咁就過左一日lu~都開心既,不過唔知係咪swim完太累呢,好想sleep,我又無咩野做bor~大ryan,東東,ida都好努力溫書~有菁菁,大細ryan,cecilia,欣,sandy,東東,細angel,emily,ida同埋我~呵呵~celebrate cecilia birthday~而michelle要上堂,所以friday已同cecilia食dinner lu~今日sandy有語障,emily好忍得口,不過就話人地一塊chips就1 lbs,而菁菁就係咁食snacks,ida又好搞笑,之後東東,大細ryan就扮佢同細angel~大家互串下,吵吵鬧鬧就一日~不過蘇壞人好似同我同姓,不過唔知做咩佢串我多d囉~同姓wor...唉~家欣又唔知做咩....成日做埋d傻仔野~
之後佢地去apm食dinner,而我就出左tst join我家姐,因團契為左celebrate 6月生既人,去左食pizza hut同埋睇星戰,不過睇星戰睇到好tired~我想問一下睇星戰既次序應該係點?
今日真係好tired~我記得星期四swim完既晚上訓得唔好,因我整親條頸,好唔舒服,搞到我好炆,訓唔到,又辛苦~所以friday都無去swim住lu~
[很愛的人]
年少時候,我是不肯隨便愛上一個人的。當一個男孩子愛上了我,而我也覺得他不錯。那並不代表我會選擇他。是的,他和我很談得來,我們相處融洽,他遷就我、疼我,他的條件很好。然而,我要找一個我很愛很愛他的人,我才會談戀愛。
當那個被拒絕的男孩可憐兮兮的問我:
「你要找一個很愛很愛的人嗎?怎樣才算是很愛很愛呢?」
我沒法回答他,因為我自己也不知道。我怎會知道呢?那個人還沒有出現。我相信,我早晚會遇上他的。所以,在遇上他之前,我不會隨便愛上別人,我要守候他來臨。那個時候,我總是以為,我會找到一個自己很愛很愛的人。後來,當我們猛然回首,我才明白自己曾經多麼的天真。
假如從來沒有開始,你怎知道自己很愛很愛那個人呢?
原來,很愛很愛的感覺,是要在一起經歷了許多事情之後才會發現的。又或者,你一輩子也找不到一個你很愛很愛他的人。你只能找到你很愛或你愛的人,他還沒到達讓你很愛很愛的地步。
年少的時候,我期待的那份很愛很愛的深情,也不過是在情竇初開時,無知的執著和幻想。每個人心中都有一片永不之地,既然不可以永不長大,永不蒼老。永不蒼老也是奢望,那麼,可否永不孤單、永不害怕、永不憂傷、永不貧窮,永不痛苦呢?
有一天,當我幸福地在心中那片永不之地登陸,我或許還是希望永不失去。忘掉歲月,忘掉寂寞,忘掉你的壞,我永不永不說再見。有時候真的會很想忘記一件事、一個人,只是,想往往比做的容易。有時候真的常說要放棄一件事、一個人,但是,說往往比做的輕易。可能每一個人都希望能夠找到自己心中百分百的伴侶,一個會讓你很愛很愛的人,
可是,有沒有人想過這樣一個問題:
真正能帶給你幸福和快樂的是你心中尋找已久的百分百伴侶,
還是…已經待在你身旁默默對你付出很久的那個人。
這個問題就像問你:「覺得愛人與被愛哪一個會比較幸福」一樣,答案一直都在你心中。
失去比得不到更加痛苦」,因為,得不到的永遠都是幻化的美好,甚至連痛都不甚真實。
但是,曾經擁有而後卻失去…才會讓你感受真正的痛及後悔。
假如愛情可以解釋 誓言可以修改,假如妳我的相遇可以重新安排,那麼 生活就會比較容易。
然而 這不是隨便傳說的故事,也不是明天才要上演的戲劇,我無法找出原稿 然後將妳 , 將妳一筆抹去。
>>May 30, 2005 at 3:15:24 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|