|
2005 年 4 月 28 日 星期四 【雨】
大家要改變一貫既錯誤觀念~就係......"其實michelle真係無咩人搵佢,同埋有d時段023真係無人架"所以,當大家想打俾佢既時候,都唔好怕,打啦~打左無蝕底呀~平時我地見023多人,其實都係個d時段架咋~~大家迫埋晒~哈哈~~你知嘛,阿魚有理無理,都會得閒落下去~呵呵~人呀...憂慮咁多做咩呀,諗咁多做咩呀....有時就係因為think得太多而錯失機會.....後悔架~
菁菁上左黎我home,傾左好多,明白左好多~其實....我一直都有同大家講,睇野都唔好睇表面,好多野都要find out一下既~
有時公說公有理,婆說婆有理~都唔知點,好多野都有2面睇~其實每個人都有佢既責任,每個人都有不可推卸既責任.....大家唔好只是一味將責任推響人地身上,自己又有否反省,有時可能真係有人錯,係咪有代表可以冷血無情地唔理佢,置之不理呢?咁當然,我都明白大家各有苦衷~大家各有理由.....大家各執一詞.....即係唔駛解決~不如大家""""退一步,海闊天空"""""""啦~
既然大家都唔搵michelle,咁佢關左電話,都無咩關係,反正大家都唔會搵佢,有電話等於無電話~唔想佢退隱.....但叫左佢唔好咁做,又怕大家會重滔覆轍.....咁做咩大家要咁犯賤呢~所以....我都唔知點回應,大家可以教我嘛??~
其實,我唔係刻意去做我依家呢個角色,只係出自我本性,希望大家唔好介意我多事~我...其實....都好頭痛,因為有好多死結....佢要咁講,我都唔知點回應~同埋,當d野我講完又講,我會講到無咩心機,同埋唔想再講,好嫌悶,我唔鐘意講到口臭~其實我都真係無咩耐性.......
我真係好想冒死進諫......不過呢個行為好不智,可能會有d更好既方法..有更好既效用~其實,大家傾下傾下,原來大家既想法都幾相似.....~~我唔想有個感覺係奉承....而係好似朋友咁傾訴,有咩不對就糾正~又或者大家有咩誤會,或者發生左d咩事要令到佢咁?有d answer都係心中有數....不過必要時都要拎返出黎傾~其實....我同michelle既關係....依家我覺得...已經衝破左....我想不顧一切,我寧願佢嬲我,我都想話俾佢知....我有咩想法,就算佢唔認同~我真係當左佢係我既朋友,好似cyrena佢地咁~有咩就講....
朋友...每人都有唔同defination....唯有既係睇你仲想唔想繼續....咁就會接受~
唔想做壞規矩.....有好多野不自覺地做左而不自知....好想同佢平心靜氣地talk~就係因為事情有2面睇.....佢唔覺,我地覺......我地並唔係有時間先關心,唔係搵佢"zip"時間...咁講真....有時有d野都要搞掂左先~大家都有各自既角色~不過..並唔係俾大家有excuse,我覺得大家都係真心,希望你相信~我地真係唔係你所想,請你相信~當然,可能只係關幾個人事....唔關大部份人事....同埋都係有原因既~因為我相信你唔會無理地講.....就係因為佢地唔explain,大家都唔知大家做咩事,有咩原因,無溝通,...但係....我都唔想一竹竿打沉成船人(希望大家唔好推卸責任,以為唔關自己事,只想大家依家團結)~
幾隻人仔既力量係唔夠架~我好希望大家團結.....不過我唔知點可以令大家咁,同埋唔係一件易事~
做返好要好多時間,但係破壞卻只要幾分鐘~
開心既係,我既憂慮,擔心,暫不成為她既壓力~
好彩,打俾佢個時剛剛返到home~
不過,點解....次次同佢傾完既時候都係不歡而散.....都係佢講左一d我唔識回應既說話~而我又激嬲佢,佢覺得我唔明白佢.....其實...唔係架~我唔知係咪呀.....可能我講錯,要find out原因~preparation,implementation,follow up~暢所欲言,可以嘛?有時可否唔需要顧忌太多,理會埋別人既感受呀?
人性......你地知道係點嘛???唉.....
唔知你地明唔明.....我盡左人事~michelle既方式....係唔要收收埋埋~唔要不溝通~講清楚~我口臭勒~
知又唔做....哈哈哈~~引了米雪既說話~大家其實係咪有苦衷?有既,又唔講,都唔知你地想點~唔好激死我...我EQ低.....
winnie呢句好得呀"永遠追你既時候就甜言蜜語放滿口, 到左手喇, 就一日比一日少.........永不變的定律, 雙方都會係咁........睇下呢d咁sweetsweet既野可以last到幾耐囉.............未付出既時候, 唔好要求可以拎到d咩..........."...可以應用響好多層面~(呀.....winnie唔知會唔會嬲呀-->未問過佢......好擔心,有好想同人響呢度分享)
>>April 29, 2005 at 6:34:06 PM GMT+8
2005 年 4 月 27 日 星期三 【雨】
今日無返學,在家stay~
我都想休息一下~近排好似生活亂了......一聽到有事都有d頭痛~因為我都唔知點做~
似乎我間房都係時候收拾一下lu~老豆話我d木瓜雪耳"kit",因為d雪耳唔靚,出"散"....唔係因為多~
你話我地21321 yr2有一個研習小組好嘛???大家一齊做下功課都好bor~~你知啦,菁菁,細ryan都係時候惡補一下勒~我都似乎懶左.....家欣,係要拯救我呀~~~我知勒....知你無咩特別勒~我唔會自作多情架勒....呵呵~~
同左phyllis搞掂左,都係誤會~我都唔like有人誤會我架~我都好like講清楚,我係一d唔講清楚唔罷休既人~不過苦了你,因為你除左要handle我之餘,你自己唔開心,又要handle埋alex,苦了你~所以我都同winnie po講清楚lu~哈哈哈~其實都係既...有d人既衝動, 會令到其他人唔開心, 自己係個一刻都會覺得自己係對的, 但係之後諗番, 又會諗起自己原來唔應該咁樣, 但係, 到o個時你已hurt左人, 喊都喊左, 滴左出黎個d眼淚係再收唔番架喇.......~~哈哈~好好反省....人總係不自覺既時候傷了人~做人真係好麻煩~有好多野......後悔都黎唔切....
但係太過謹慎.....又未必避到~
順其自然,由得佢,算啦......都係一d唔太積極既做法~
細米同phyllis真係好得,真係好firm......真係要俾佢地知死先得......有d野唔縱得架~
>>April 29, 2005 at 6:24:13 PM GMT+8
2005 年 4 月 26 日 星期二 【酷熱】
阿倫生日快樂~好開心啦,咁多人同你celebrate~
我好嬲,叫左一件事,唔去係另一件事,雖然我day off~所以我見到佢地,我都走開....唔悶同佢地講野~算啦~整野食唔叫,連celebrate都唔叫~以為唔開會就等於magic ant完左,就等於我地唔慶祝,就等於大家就無左段relationship~錯勒....我仲想叫phyllis睇下會搞咩活動俾大家添......我諗phyllis唔會唔記得搞大家既生日會既~
其實我明白俾人忽略左既感受架~平時有咩就預埋人地,而佢地有咩就唔預你既hurt,我係知道既~
今日煲左木瓜雪耳返去,不過023真係好靜....angel佢地返左大陸睇廠,有人day off,有人無返~雪耳太多,搞到唔清,淡左少少,雪耳可以用漳州呢個brand,就會爽d~呵呵~~承蒙大家厚愛,清晒~仲有大angel既八寶粥......好多呀~食唔晒,放左響雪櫃~好似好好味咁,大家都俾左好多意見我地,多謝晒,我地會改進既~阿魚都食左,good,我終於都try左佢既馬豆糕,好彩~cyrena羨慕,不過佢上次try過佢既糯米滋,拉平啦~不過佢地都唔叫cyrena..都係傷心既~我就話,因我惡jei~cyrena喬係同佢地較close啦,cyrena其實都好想同佢地close,都下左好多苦功,心機....不過換黎既...咪又係咁~所以我會問佢,仲值唔值得囉~同埋佢地依家都一group...都好難再埋堆~又要花好多時間~有d野,唔好傷自己,都係時候要收返~
其實好多野,我都體諒michelle,明白michelle~我知呢段時間michelle想收埋自己,自己調息一下,又會好敏感,又會好矛盾,不竟都發生左不信任事件,同埋好hurt自己既事,要自我調整返,好亂~仲有daddy事件,都係一件好難settle既野,因為好多時候都會想起~所以呢段時間對大家都係一個大考驗~希望michelle可以自我調息之餘,都唔希望會演變成,佢既生活中無左我地,唔要我地~有時都不驚不覺俾左壓力同埋要求佢,唉,我自己都好矛盾~不過我會努力~其實我都會切身處地咁去感受一下架~都明白點解你要收返埋自己既~
之後去左荃灣行下,大家食日本野,同埋佢地去左see film~哼,都係牛奶影響decision,仲問我點解會知,唔好玩我啦,明知故問~而去睇戀愛地圖都係有原因既...原本只係東東同angel拍拖去睇,傻下傻下既angel又叫pinky一齊去~又唔明白pinky唔想做電燈泡~之後搞下搞下就一大班人see~哈哈~angel同東東...唉~搞笑既一對~一個太天真,傻下傻下,一個又唔出聲,俾佢地激死~又好搞笑~
大angel既細佬(我地成日話係佢個仔)太惡勒~~細ryan有潛質做柺子佬~michelle好like小朋友咁wor~pinky又走去撩佢~東東做左巨人呀~angel俾細佬誤會,以為佢整甩隻shoe,同埋今日angel講野好盡呀....起勢咁插牛奶~牛奶俾細佬厭棄,呵~我就同細佬玩得開心呀~呵呵~不過佢唔俾人抱~
今日有小插曲~sandy遭殃~當然有我地michelle出馬,知道清楚一d野~唔好俾人棍~好心啦,搭開mtr有優惠,少搭kcr,又點會刻意去為意呢~學生又要賠$500...邊有咁多錢?又唔係有心要犯,點會無情講呀?michelle話:法律都係捉d守法既人~..咁又係既,大家唔會刻意去理嘛,不小心就犯左~擔心sandy~不過我地唔會俾錢先,appeal左先~
今日同phyllis有唔開心事件~
所以今日整體黎講都係唔太開心既~michelle,magic ant,phyllis~其實我出去既時候係好累既~michelle都問我~無咩精神,可能太早起~今日都推左joanjoan~~唔好意思~
>>April 28, 2005 at 5:02:51 PM GMT+8
2005 年 4 月 25 日 星期一 【陰】
今日....遲左一小時上taxation,0930先返到,不過雖然遲到,我都堅持食埋早餐先~不過1200就肚餓,咕咕聲....少有~不過返到黎仲係好tired~起勢咁sleep(響dda lecture),taxation當然唔敢sleep啦~呵~
之後見michelle開會,咁就同家欣響canteen等,又陪cyrena,細米叮飯,之後響細米口中先知michelle返左黎勒,等我仲拾下拾下......哈哈~人地都係帶三文治之嘛,就問人地係咪減肥.....之不過都係人地昨晚太夜返,無機會同阿may講我要帶飯之嘛~我都係趁佢叫細佬去toilet先叫佢整sandwiches俾我~細ryan又好衰咁話....仲以為我dig起心肝減肥wor~菁菁就話....咁都真係要減下既~呵~知道~我希望我戒左snack先囉~哈哈哈~我都想買一個好似michelle同大佛咁既lunch box,好似幾好咁~
近排既日記,好多michelle既名,同大家既名~呵~我要swim,我要做gym~今日睇到修身堂既節目,d人減左之後又真係幾靚,又睇返我以前d相...online photo album個d...好似之前真係瘦d....似乎我都真係要認真咁think一下......
佢地好衰呀~ida考試考到5月30日,其他都係考到6月3日,而行semester既人仔,就要6月7日先開始考~有無搞錯,佢地仲話等唔切,唔等我地就開始plan活動...too bad~鬼唔望佢地食到肥晒.....玩到個樣殘晒...哼~激死我......佢地又plan去旅行呀,,真開心.....我,cyrena,細米都唔知plan去邊呢~我地5月5日去睇<同行歲月>,good~又係好多人,呵~michelle問做咩家欣要discuss about assignment,而我好似咁得閒咁,哈哈~~我地都初步talk過,thursday先傾~做左preparation先~哈哈...我都係鐘意去玩多d......呵呵~~
之後又問下我,我生日幾時celebrate......呵呵~我要michelle煮飯...要cyrena既糯米滋,細米既馬豆糕,benny既cake?pinky既唔知咩.....yeah~~6月3日定6月4日呢?好似正日好d,不過考試既佢地又得唔得閒prepare我想要既dessert呢?我地可唔可以上michelle home呢?hehehehe~~~上michelle home,cyrena就話要帶扭扭樂,細米話要帶uno & 層層疊~呵呵~~hehhe~人地都無idea添~仲有呀,家欣近排探索緊我....問我係咪鐘意d實際既野,又問我like咩color~~之前既問題我都無咩為意,因我都好認真咁問sandy.....有d野既~~呵呵~~不過可能想送返d野多謝我?
家欣竟然問我,做咩michelle問佢個門咩color~哈哈哈~~傻婆~不過佢都估到,michelle又同左佢講~唔知michelle依家既心情又如何呢?佢近排好輕鬆,好得閒咁~angel既家人似乎對東東好好咁wor~ida都積極左~good~sandy今日俾michelle識破左佢無上堂呀,因為佢話食左lunch.....但因為sandy忙於功課,值得原諒wor~hehe~~今日大家響023都幫sandy手...穿下珠仔,做下功課~之後我地又當左023係k房,大家一齊唱歌仔~呵呵~~下星期一,因eng cancel class,所以我同1b既同學仔plan左去sing k~似乎要叫一叫菁菁同phyllis先~
今日區肇倫同學話我笑得好搞笑......我問點解,佢話聽既時候覺得我真係笑得好開心咁wor~咁我份人真o丫嘛......佢咁得意既.....哈哈哈~~原來佢有咁既感覺~呵呵~我聽左之後都好開心....個時我同sarah玩緊,又串下clara咁~佢真係......好多廢話,同cindy一樣,有時太長氣,解釋得太detail,反而令我地混淆~不過sarah似乎無咩留心,因如果留心d,跟得上,都聽得明既~我會教返sarah,可能sarah無咩心機~
之後因低衝擊頒cert,我地就走lu~細米同cyrena陪我一齊buy聽日煲雪耳木瓜既料~呵呵~~因有d人聽日唔返,咁我星期五會再煲,大家放心~死人細ryan話.....你未煲過呀.....um.....哼~睇小我?dun look down on me,你唔好飲~我整d野都有一定水準,之前我都煲過湯,不過甜既真係第一次~其實唔難~
你 呢 個 人 ...
觀 察 力 強 , 有 恒 心 卻 冇 定 力 , 活 力 充 沛 , 完 全 忠 言 逆 耳 。
有 愛 心 及 人 情 味 , 但 自 視 極 高 , 對 其 他 人 諸 多 不 滿 , 衰 太 小 家 子 , 適 合 從 事 醫 護 人 員 一 類 流 水 作 業 行 業 。
聰 敏 伶 俐 , 敢 愛 更 敢 恨 , 常 給 人 不 很 友 善 的 感 覺 。 本 能 地 避 免 與 人 爭 吵 , 自 我 防 衛 意 識 很 強 。 深 諳 從 了 解 成 為 深 交 之 道 ; 目 標 確 認 後 便 會 從 一 而 終 , 之 前 卻 常 會 貪 新 忘 舊 。
3 號 出 世 的 你 , 超 級 大 夢 想 家 , 理 想 同 白 日 夢 其 實 只 差 一 線 , 你 鍥 而 不 捨 的 追 尋 , 常 付 出 沉 重 代 價 。
對~我有毅力,但唔會定,成日周圍去玩,呵呵~~其實我係一個比較outgoing既人,雖然我都like聽下歌,reading呀呢d~不過你見我成日搞下活動,又成日join活動就知啦~忠言逆耳,因為我固執,好勝,反叛,不過改進中,3秒同埋接受別人意見,已經好多了~係呀,我成日懶叻架,所以都幾嫌尖,有時都幾自大(不過我會定期反省自己,唔俾自己放肆,要謙虛,響社會上就唔好太出位,招人妒忌同埋做泛眾惜),我都記仇架,不過唔會刻意咁拎黎串人,醫護人員似乎唔多適合我....咁多野study..社工算唔算流水作業行業?呢2段野咁熟既....係咪同phyllis,cyrena,細米差唔多?
smart就當然,我睇野都幾detail架,不過有時睇左 or sense到唔理之嘛~不過自我防衛意識很強就唔多同意,因我好易信人,將自己既野講俾人知,我like分享嘛~不過我就唔想做錯野,一d瘀既野響陌生人面前,朋友就ok~我不嬲都蠢蠢鈍鈍.....我都唔怕響我d朋友面前瘀既~hehehe~~依家既我目標一致,向社工進發,無3分鐘熱度,仍有熱誠,不過都係懶於study~對呀,好多野我都好ideal...咁先creative架嘛,唔做過又點知得唔得呢?都係既,好多未知之數既野,都可能付出左好多野,如...我與朋友相處既時間~有時有可能都真係不切實際~~不過我又唔會唔理智咁去做既~
敢愛更敢恨,常給人不很友善的感覺。係咩??對住d唔多熟既人,我講野都可能刻薄d架,咁咪唔友善同埋個樣好惡咁囉~~不過熟左都好d....因為佢地知我無惡意,有咩講咩jei....敢愛更敢恨,都係講我率直既性格jei..可?唔知呢句野點解呢~問下先~搵d人discuss下,我係咪真係好似呢段野所講既咁先~
>>April 26, 2005 at 5:22:49 PM GMT+8
2005 年 4 月 24 日 星期日 【雷雨】
IRIS生日快樂~hehe........我地成班去左飲茶~呵呵~~有iris,gigi,phoebe,冰,湯,kit,關同學,我,菁菁,翠怡,sarah~~hehe~~我地將會響5月2日去ride bicycle~~開心開心~~有時簡單d,就會開心d~翠怡仲date我睇<三岔口>.....難得,因佢like aaron kwok,我就like daniel wu~hehehe~~細mi都想去睇,不過翠怡date左我先,就唔好意思,因我都想同翠怡溝通一下.....
傻婆phyllis,因為無人叫佢飲茶唔開心,因為佢覺得大家都遺忘左佢~傻婆~不過其實依家個d 1b活動都係sarah叫我架咋.....同埋我都無叫phyllis同菁菁lu,因我見佢地好多時都唔去嘛,咁我就唔理咁多~phyllis話如果lunch既話,只要早一日叫佢就ok勒wor~哈哈~因要得alex批准,phyllis都覺得響佢身上都用左好多時間....你都覺得呢....我一早就咁覺得架勒~我問菁菁,點解你又唔扭計..話我唔叫佢~呵呵呵~~不過今日既菁菁好反常,成日撩我同佢玩~傻左?????phyllis,唔好think太多...其實都因為你地好少join,有時都唔知叫唔叫,因為叫左都可能sign氣,好似脫離左咁~而我雖然都好少join,但佢地有咩活動,好多時我都好踴躍既~哈哈~因為仲有sarah對我好嘛~
phyllis其實響我落船既時候都有打俾我,因佢驚我唔開心呀,不過見我去搵michelle佢地,聽我把聲又無咩事咁,就放心囉......依家終於識得關心我勒咩???呵呵呵~~你主動打俾我,我係好開心架~
我近排都成日黐埋michelle佢地度~呵呵~~我問sarah,覺唔覺得我近期少左同佢地一齊,佢話佢一直都覺得..哈哈~有時我同sarah既對話都幾搞笑~
今日都好full架,不過taxation cancel class,咁我就可響023 stay lu~我唔知醒返0930既dda tutor,不過都堅持返costing,呵,好呀,有進步~不過好累,唔夠sleep,所以響英文堂都sleep左~michelle佢去做gym,我都無去,因為好累,俾sandy..."jip"我呀~呵呵呵~~傻婆agnes~唉...我同佢講左佢....."大家都係同年jei".....
今日同michelle,大angel,sandy,家欣同埋cecilia去左睇天使的印記~又去左影photo sticker~sandy仲send左一個sms話佢開心呀~傻婆...不過我第二朝先收到~佢地又喪buy頭飾..因為真係好平,同埋都幾靚~套戲都唔算太感人,當然亦都有感動位,我仲響度大笑,我就聽到有人喊到.....俾家欣搞到好緊張....cecilia睇到最尾仲問邊個係大佬.....cecilia.....邊個係都唔係重點黎既~我地似乎笑得唔多對,因為呢一部應該係好感動,我地就自己嬉戲..好似破壞左氣氛~
之後一齊take mtr走lu~呵呵~~我都仲係好累~~未休息夠~
朋友之道,有咩唔明就問,有咩想講就講,唔好收收埋埋,唔好亂think,否則無溝通就會有誤會~大家切記~
依家既我.....好輕鬆....都係時候要休息下...調理一下身子lu~
>>April 26, 2005 at 4:21:31 PM GMT+8
2005 年 4 月 23 日 星期六 【酷熱】
講下我呢2日1夜既services先~今次cyrena都有份去,我地去深圳~係camp quality既~cyrena帶個個係我以前帶過既~我仲嚇cyrena,polly玩機動game係面不改色既,同埋要陪佢玩架....哈哈哈~~因cyrena唔玩機動game既.....哈哈哈~因就係polly帶俾我第一次海盜船既經驗,嚇到我死...搞到我幾年唔敢玩機動game......我無誇張~
我地0930響尖沙咀中港碼頭等,咁我個囡bobo唔識去,咁我就約佢響mtr等~打俾cyrena,見佢差唔多就等埋佢,一路上我都講d搞笑野俾bobo聽,同埋之前我去歡樂谷既experience,又同佢講我唔玩...哈哈~不過佢死都想我陪佢玩,佢都黐我,其實可能佢不嬲都要人陪既人,不過之後無咩理佢,佢就較多同另一個姐姐同埋健婷一齊~因我想同cyrena,polly,phoebe佢地一齊~不過玩既時候,都係10人一齊既~姖mtr等我囡既同時,見到一個mum&仔(都係camp quality既),搵唔到接佢地既人....初頭佢話咩"中山"...聽到我...原來係"鍾生"....不過我都唔知who~之後都contact到....咁就唔駛我帶埋勒~個仔都幾型仔架.....哈哈~~之後都見到who is鍾生~
我地take 1 hr ship去到蛇口,因蛇口同hk都幾近,仲可以望到天水圍,所以我響船上都爭取到時間去同michelle contact同埋explain,希望舒緩一下事件.....又可以打俾pinky同埋菁菁及sandy.....剛剛同菁菁傾到差唔多先收唔到....個時只剩20min船程~我家姐card又用唔到~我地去左食飯先,之後去錦繡中華同埋睇左3埸show就返hotel~都影左d photo,都係一d中國既名勝,不過係縮細版~不過都真係幾得意~不過內地同胞都真係唔多守規矩.....就要靠SECURITY吹BB叫佢地遵守~
其實我都唔多like睇show....悶死....搞到我好sleepy~算啦~返到hotel,大家梳洗完,bobo就去左健婷度,我就去左cyrena度~傾下計....我都仲係有d worry~不過talk左一陣,phoebe佢地入返黎..就無得talk..大家一齊睇tv~叫埋bobo過黎,大家都好驚查房,唔訓俾人罵.....大家都好緊張~哈哈哈~好搞到...之後阿偉竟然知道我響cyrena間房,打到黎叫我地去玩.......polly唔去,phoebe佢地都去sleep,咁算啦,過去玩下啦~一玩就玩到1點半~玩左uno,truth or dare~lucky地,無問到我~yeah~玩uno,大家都好開心~哈哈~不過我仲未識晒佢地既名~
識左家倫,nicole,展x(呢個名我問左cyrena好多次都唔記得,哈哈)~我覺得我活躍左,顯露返我好動既本性~因為我覺得我應該要坦然.....唔需要太區緊及含蓄~哈哈哈~~就算對阿偉都係~所以我都玩得好放,同埋主動~hehe~所以如果唔係去個d threme park,我會開心d~yeah~~雖然......我個時都有d擔心.....既...因為未搞掂~~有時都要大方d,唔好顯得咁小家,好似影相咁,咪俾人影囉,做咩閃閃縮縮.....咁難看...
之後我,bobo同埋cyrena去左我房talk~bobo好快就sleep左~我就同cyrena響度talk talk~有好多野我都explain返俾佢聽~尺度不一,其實係加左主觀既情感,而無純客觀既事實咁講返....有好多野,我都懶得expain,但係....都係要講返個reason(所以michelle話,見到有咩唔妥,應該問,唔好估,諗太多,亂咁黎,有誤會)~其實,smart d,我暗示一d野就會明,有時咁仲幫輕我好多添~唔使我waste口水~有好多野要分清楚,講清楚~之後又講下michelle事件~同埋覺得有時總係想有人疼自己~近排,見到佢地好似成日整野食返黎交換一下,又keep contact,但都無我份,都有d失落~算啦......開始嗲人...同埋扭計~
不過其實近排,我都少左理佢地,我知自己少左,但又無跟進既行動...唉~因為我要親近023多一點~我要安排一下時間~~
又講返....think返,點解近排我同pc close左,因有michelle,sandy,菁菁事件..(其實最主要都係michelle,因大家都以佢為中心)..同佢地一齊既時間又多左~佢地對我既信任又多左.....當然,我地既關係未到得閒會打下黎啦~不過咁,就算同我有幾fd既人,都好少主動打俾我......不過佢地唔會同你講心事囉,只係嬉戲一下.....不過家欣近排同我講多左佢既事....呵呵~~閒話家常多左....都係一個關係既進步~同埋講返,我地初時都真係低估左嚴重情度,當中牽涉好多野...不過我地唔知,好多野都會覺得奇怪~不過我都係同佢講返我既感受,至於有d detail野,別人既野,我都無透露,大家放心,我識做既~
不過我同cyrena唔係見面就傾電話~hahah~我叫佢快d搵男朋友...又講明好多野....我話佢搵到bf,我會lonely d,因佢要陪bf架嘛....佢又話要早過我find,因我有bf都係會少理左佢既~其實michelle唔會無端端定人罪,佢會find out reason,大家放心,有point既,有得bargain同商量既~所以依家我唔會擔心太多,搞到我think到michelle好似好小朋友咁,我都傻既~不過.....佢話如果我地真係做得好,有時....都唔會心虛wor~咁又係既.....點為之好....大家既defination唔同,就靠自己find out及同佢協調~
之後食beakfast,後去蓮花山公園,佢地放風箏....不過我唔夠sleep,無咩心情郁~我同cyrena talk到3-4點呀~我就suggest不如問下michelle佢地放唔放....去玩下~(大家都係以michelle為中心)之後lunch就去左歡樂谷,不過太多人,時間又短,都只係玩左"激流勇進"呢個game...咁就要集合 lu~排隊都佔左3分2時間~好彩我無幾耐之前黎過,我係想玩呢個無玩,依家玩到就好開心~不過cyrena太緊張,搞到我又緊張埋~polly話我地倆傻架,未到都叫~哈哈哈哈~~之後睇返張相,cyrena好核突呀~哈哈哈~
原來歡樂谷既跳樓機有72米,同hk既差唔多wor~之後我地睇左陣break dance就上車,其實今日架車好多蚊,大家都打死左唔少~lillian姐姐都打死左7隻~下次唔駛buy蚊香,搵佢得勒~哈哈哈~佢係police黎架,仲嫁左俾外國人添~camp quality都真係~楫篢藝s~好快返到hk....好快就出左mk~~
總體黎講,最好玩都係我地一大班人響房既時間及同cyrena talk既時間~我問cyrena,我有時係咪多野講得滯~因有時michelle都會stop我,俾佢講埋先~有時我都覺得有d野同michelle幾似~呵~
>>April 25, 2005 at 6:34:16 PM GMT+8
2005 年 4 月 22 日 星期五 【酷熱】
好開心好開心,終於放下心頭大石~由於....不小心close左個IE,乜都無晒~
一開心,一放下心頭大石,我就即刻眼皮下垂~我一落船就即刻去5樓cafe搵佢地~有ida,angel,細ryan,michelle,牛奶~其實留個個言都係響我日記copy既,我都delete左幾次,都唔知post唔post,個時我又loading中,又知道留左會有事,因為前2個人都好激~michelle話我有勇氣,我都同cyrena傾,係囉,有d野,都係要面對,都係要講,遲同早既jei.....因為我都係一個有咩講就想講既人~朋友嘛,坦然~
其實我咁講都係因為佢對pinky發脾四,加上佢既日記同埋留言啦~其實我係怕佢因近排有太多事既發生,令佢諗埋一邊,向壞處想,又加上我太重視佢,佢一有咩野唔妥,大家都對號入座,都係我地俾自己既壓力,唔關michelle事,亦都絕無唔俾佢有感受既意思,我仲叫大家體諒佢~michelle話睇下點減低對我地既壓力,一係又唔講咁多,我地話唔好,細ryan話除左我地唔再咁愛佢先可以,否則好難,ida同angel都舉例應同.....michelle從我眼神中話我得戚.....因為大家其實都係咁think,不過我提出左.....(不過佢地都好似提及過)~好彩sandy明白我~
人地講對唔住,又話我太認真(又係佢叫我道歉,車)~我真係好緊張~我仲好失禮咁cry左,大家既反應都係向後靠...."哎呀"既表情...."做乜事"..既表情..我即刻話..得...得....唔駛理我......我既EQ都真係.....無事既~michelle都講左咩事....都係我地既誤解,sorry~其實michelle佢係有理智既....無諗埋一邊,知道我地關心佢既..佢係明事理既~至於對pinky發脾四都唔關事,係因為有人無將心俾己,叫左人地做既野,自己又唔做....(牛奶)~~其實pinky都知自己衝動左,佢都自責,唔開心~我打俾佢安慰佢...一早又吵醒sandy幫我睇下有咩回應,好彩菁菁講左俾我知~
其實佢咁回應都係一時之氣先會有d偏激,如果唔係佢都唔會打返俾我倆,佢對住pinky都仲係咁激動~好開心佢無唔理我地,仲去理解返點解我地咁think,仲奇怪pinky做咩EQ低左~佢肯回我sms.....個時都讓我有一點希望~我都真係緊張~死人牛奶話...以前除左佢之外,都唔會有咩事搞到咁激....佢都知佢會令michelle好激動架咩?哼~不過我都同佢講左咩事....因我倆同michelle睇完叮噹,再陪佢back home,其實佢同michelle talking既時候,我無聽到,因好tired,michelle望住我,我都只係扮下野..."哦"...因真係累~之後都同佢講下細佬...原來個日我地都行多過10km,而唔係...2-3km~因我睇下細佬都可以join下佢間centre既program,不過咁,佢d學生唔多得.....都係諗過先~怕教壞我細佬~因我都想細佬有d野做下,識下朋友仔~
返到黎除左打俾sandy,都有打俾pinky~~問候下~傻妹~佢地笑我呀,話我大聲叫waiter失禮~又提起cecilia,之後又講起,我嘟咀,細ryan提醒我唔好對號入座,只係講cecilia~牛奶成日講野口不對心....呢頭話唔飲,個頭問有咩飲~搞笑....咁又係既,有d野無得變既..就要接受,同埋轉個方式相處~有咩直接講~多個朋友好過多個敵人....有時defination唔同jei~之後我地去左睇下野,ida同angel又拎左pop corn俾我地~之後我,牛奶同michelle走,佢地去睇野~估唔到我送完michelle,響mtr既車卡上見到東東~哈哈哈~~
東東~聽到angel講...都幾搞笑~有d野唔講真係唔知,所以一定要講~朋友總係有經歷既~阿雅講得對~聽到ida唔逃避,去面對..好感動呀~所以米雪接受返~佢話因為要學主席...做主席果然要做好榜樣~good~見到主席又同佢地講返佢既感受,都好欣慰,代表著有轉機~good~開心既事~hehehe~~見到舊pc安慰返michelle叫佢唔好擔心同埋瑪姬既反思,michelle開心之餘,我都好開心~好感動...我真係o丫,人地既事...都咁....哈哈~~同埋我都真係幾眼淺~
開心開心.....hehehe~~其實michelle問我既時候都係好惡架~佢話無嬲我地...牛奶就話其實佢有嬲.....咁我都有少少認同~哈哈哈~算啦,可能真係無,我地要咁think都無計~星期三,我煲木瓜雪耳,牛奶聽到又話返黎飲~車......我會架~信我...雖然未煲過.....呵~day off,我都會返黎~俾湯水michelle滋潤下~陪佢,對佢好,都係我自願既.....並唔係michelle乞求~要搞清楚~我地都尊重michelle既感受~
開心,開心,好開心......無事...無誤解..冰釋前嫌~我不知幾擔心~好努力咁send sms俾michelle~怕佢收唔到,send晒佢2個no.~又吵醒sandy.....sorry~thx 菁菁~thx你地...angel,ida,細ryan,cyrena,sandy~
>>April 24, 2005 at 6:11:51 PM GMT+8
2005 年 4 月 21 日 星期四 【酷熱】
今日呀....michelle明明話running架嘛~之後改左去打羽毛球,哼,佢話有send msg,之後佢驚覺無send俾我,之後佢話因我無打俾佢,又無send sms俾佢wor.....哼...哼....我又要學佢小氣~
之後真係打羽毛球,都係swim好d.....不過阿葛話要有少少跑既wor,仲要有餐單會好一點~~哦~個個agnes,又話自己打得好叻,車,又唔肯走黎走去打,就咁企響度,又打唔到,真係俾佢吹漲~佢真係傻傻地,之前俾佢激死左我幾次~哈哈哈~~我記得尋日,佢四面楚歌,係咁俾我地串~哈哈哈~
今日俾佢地搞到有d頭痛~都好彩,細ryan同佢無事勒~而欣欣,sandy,emily,cecilia都係無野既~大家記住,有咩就講,有咩就問,好似普通朋友咁就得架勒,一陣搞到佢誤會你唔理佢,躲遠佢就大忌囉~傻婆欣欣~傻佬細ryan~傻婆michelle~傻婆pinky~見到你地就想笑.....傻傻地~今日我地迫供pinky呀...皆因佢同阿葛睇film~其實大家誤會勒....平時pinky都會同朋友仔單獨去睇film~只係我平時唔會一男一女咁架jei~好啦,pinky有咩想睇,同我地講嘛,我地想睇既,都會陪你架~今日pinky搞到michelle好嬲呀,好彩之後都無事~
依家既michelle成日鑽牛角尖呀.....任性呀,忸計呀~不過咁,我唔係唔俾佢咁做.....俾佢發洩呀都可以,不過唔好太耐wor....因為我地都唔知如何是好,希望大家體諒米雪~因為大家都以佢為首嘛......同埋經過今日同佢傾下計,知道其實佢既價值觀好firm jei~同埋佢有佢既底線....我都明白why佢唔接受既~其實我都係事後先知多d既information,不過可能我都接受左,依家都無咩野既.....其實佢都只係想大家既感情清清楚楚jei....同居佢都唔接受架~既然大家價值觀唔同....大家就做唔成朋友~我就可能無佢咁firm,我耳仔軟...較容易接受,易"tum"~
哈哈~~我好想同michelle講.....呀....好煩呀~~因為大家太重視你勒~你一有情緒波動,大家都要think點算呢~我希望你唔好咁灰.....我明白點解你咁講,你都係想發洩下,但....唔好傷左人地又傷自己呀~可能你既信任被衝擊...但我真係好希望你相信我地係關心你~我地既心係有你......我希望一切從簡,希望一切都係simple,唔好想得太多~
有d野,我都真係愛莫能助~因為唔可以退縮,benny都日日整野返黎啦~要真係做囉,同埋要快~又中左佢既死穴,越過佢既底線,同埋太愛佢勒~唉~~做野未必會好,但係唔做就死梗~
大angel都講,有時都慶幸我唔係pc.....因為有咩事,都可以幫到佢地~因為我無咁多制肘~無你地咁多承諾~咁你地有咩事,我呢個局外人,都係較冷靜既一個~之前其實有d野我唔知,先低估左事件既嚴重性同埋大家既感受~
michelle,有時最低,最簡單既要求,都係最難做既~我都知你明白,體諒我地有時都有野做,有野忙~都想得到別人既肯定,成日都有人響自己身邊,都想有人重視你,放你響第一位~講真,呢d都係我想既...我都想佢地明白我既苦心,整左d咩野食返黎都會留俾我,閒時會想起我,有人打黎問候我,主動地愛我,重視我.....可惜....都係讓我失望既~不過.....人只要知足,易滿足,就會好開心.....雖然未達到我所想既....都要我主動既,但係....有時我都已經好開心~唔知你明唔明呢~其實大家講咁多,都係關心你,想你好~聖經話:愛你既弟兄,就等於愛祂~...簡單一點,知足一點~愛你,先同你講真心話.....
今日呆左.....係因為擔心你地每一個~我都知大家都有自己既感受,但唔好俾"本我"肆虐...要有"自我","超我"control~EQ...EQ...EQ~~唔好矛盾,唔好任性......但可以有短暫既發洩~用自己既方法去settle,用自己既方法走出困境~有時我覺得,如果真係太辛苦,我會體諒你唔顧全大局.....去自我調息~但都要有所節制.....唔好太影響身邊既人....當然,好朋友係可以既....因為佢地明白你~同埋識得handle你之餘,又handle到自己....夠成熟,理智~
>>April 22, 2005 at 5:13:57 PM GMT+8
2005 年 4 月 20 日 星期三 【酷熱】
依家,我要實行早睡早起既政策~0700起身,點知我成日都好響鬧鐘響之前起左,不過無堅持,訓下訓下又一小時......最終我又上唔到costing~hahahhahaha~~~死,呢一科既attendancy唔多好~
今日date左sandy去swim~咁我地響023等~我地swim下午,因我1230-1530空左~響葵盛~原本佢地唔俾我去,michelle同sandy呀,見我傷風未好嘛,怕d水凍,又冷親~不過michelle又要去開會,就叫我去勒~去gym room,大家都無著左拖鞋嘛~
不過去到,得小貓三,四隻,好開心呀我,仲有2個標準池,正......不過我同sandy都係talking多,swim得400米~好彩個阿姐好人,因我張學生証響大ryan度,我唯有用健身室証....差d唔入得...哈哈~個阿姐仲講,其實有相既octopus都得wor~yeah~今日去到,都有d怕,因唔慣個池,中間係深既,平時九龍公園個個係由淺到深嘛~好彩之後都swim到~yeah~~~無人...實在太開心.....不過黑左d......d水都有d凍~仲要$8咋,平左$1...可能無咩人去掛~
嗯~似乎....大家都仲係唔多明白michelle想點~總係有顧忌同埋驚~唉.....搞到michelle又話大家唔關心~一日一個phone,sms,card....依家d yr1又真係幾識做,日日都有親自整既野食俾michelle~哈哈~整cookies整到0400...一早又整breakfast~oh....我唔想,michelle疏遠你地呀~我唔想你地自私呀,我唔想你地顧左自己先呀~我希望你地放低自己呀....唉.....我依家同佢講咩都無用....俾佢下下都窒返我架~因為.....都真係無咩事實証明,亦都唔夠力勒~我唔希望....佢真係做左一個唔可以返轉頭既決定....大家有咩野想問就問佢啦~
除左你地同michelle,我都希望你地之間....都可以再一次建立友誼啦~唉....家家都有一本難唸的經~各自有野煩,各自有唔同感受,而無公開表達,不能回復以前,似乎信任既基礎,開始動搖勒~菁菁,michelle對你今日無搵佢,無去同細ryan swim,而估到你同大ryan出去,覺得好失望~因為你地都只係顧住自己倆...你地無一齊去放開手上既野,去挽救大家既關係~好多野,都係事在人為.....有d野,唔係等有時間先去做,而係安排時間去做.....我希望你地出去,都只係努力緊,而我地唔知,我地錯怪左你地囉~.....關係...好多時候...都係要放低自己...一齊去建立...因為各自有自己既一套,點樣相處呢?點樣響人地個面去think呢~
我有時都覺得自己無咩野煩,無咩負擔,都幾好.....因為好多人都為屋企而努力搵錢~我好幸福~
發覺近期michelle都唔太開心,亦都驚覺呢個星期六係為佢daddy守夜及出x..既日子~佢都可能為此事唔開心,而我去唔到,因要去做services,返深圳,所以寫左張card俾佢.....希望佢堅強,希望快d變返以前快樂,充滿愛既米雪~不過我又驚覺....我好似少左問佢既感受....做咩事....只係陪佢....其實大家都好受佢影響....依家既我都束手無策....我都要同佢傾下計~
魚魚覺得我好厲害,因為我睇電視劇集都可以領略到不了人生道理~因為我同佢講<學警雄心>既苗僑偉,李sir,之所以對佢地咁嚴謹,係希望佢地做得比別人好,希望佢地經過27週既trainning出到黎呢個社會都係可以頂天立地既,以及面對各種挑戰,壓力...同埋唔想俾佢地以為咁易過關而有所鬆懈....仲有,今日個一集話入PTS(police training school),唔單止係學skills,而係認識自己同埋學做人,因為阿邦為左得到daddy同哥既認同&唔想辜負佢地既期望,先去做police,又搞到好大壓力,阿sir同佢講,之前既佢為左做一個出色police而犧牲左一段感情,想做一個出色既人唔代表要犧牲自己,犧牲生活,所以佢唔駛為自己做唔到一個police而慚愧,唔駛為左唔做police & 放棄27週training而慚愧,而不能肯定自己~(可能我explain得唔太好,我都覺得怪怪咁,好似漏左d野,總之係大約meaning啦)
加上阿邦不能承受壓力同埋佢放棄左佢既自願---演員~所以阿sir叫佢重新考慮自己是否適合做police~阿sir仲讚佢係出色既演員,因為佢連自己都呃埋,以為自己係想做police~阿sir都鼓勵佢,因佢要面對係需要好大勇氣,佢又見到佢daddy將佢倆既對話聽晒.....之後仲支持佢仔既決定,做佢想做既野,我好感動~阿sir個一份熱誠同埋兩父子既溝通~
其實如果我要求唔高,唔通同大家一齊hei?我要求唔高,大家又點會做得好,又點會讓你地學到野?我嚴謹,認真,都係想你地出到呢個社會成為較彪炳既一群,我同你地講咁多野,除左教你地program planning skills,與人相處既技巧,學習與唔同既人溝通,相處...以及一d做人既道理,以及準備自己迎接未來既壓力及挑戰~我都好想好似阿sir咁...同你地講..."入到黎magic ant,就唔好用屋企個一套黎同我講...唔好話阿媽都唔會咁同你講野~依家magic ant就係magic ant......響magic ant就有magic ant既方式,接受唔到,你可以走~"我都真係好想咁.....咁我就唔駛咁煩....同你地咀同鼻argue~阿sir都真係好惡...不過動機都係為大家好....開心既係,佢地一定會響呢27週既training中體會到阿sir既苦心.......知道佢唔係玩針對,唔係好似大家所想既咁幼稚....
所以我都好贊同michelle下年要佢地呢一group人認識自己先~大家有共同期望,有一定既關係先開始做野,都係一件好事~有時,我都只係失左平衡,loss左EQ,同埋有時forget左我有d野做黎究竟為乜~先被打亂陣腳,依家個d電視劇集又提醒左我~我地要堅持,達成目標,唔好forget左而脫離軌道,而本未倒置~所以,我覺得應該要定時再review返自己既目標,自己既方向,因為好多時候,人會因為太多野忙而唔記得左.....而迷惘...好似我咁,同你地discuss既時候,都唔識得中point咁回應~依家我先remind到,似乎太遲勒~
有時都真係應該tone返大家閩channel,不時remind下,(中期檢討),唔同期望就要tone~否則會好辛苦~好多時候就係因為大家期望唔同,而不能同步,而有時搞到argue黎都無謂,真係咀同鼻argue,各執一詞~我地入黎magic ant,唔係只係做義工架,都要學習點去同人相處,team work,program planning架~如果只係做義工,有magic ant做咩jei,你地自己出去搵service唔好?仲有呀,做義工都有唔同level,有時唔止幫人only,對象開心only,仲要將呢個spirit去推廣....."生命影響生命"呀~同佢地打成一片仲更好,一齊經歷,一齊成長,一齊學習,達到"並融",就更好~
哈哈哈~~好複雜呢~不過我希望我以身作則,令大家體會更深~所以我都成日分享俾大家~
>>April 22, 2005 at 5:14:52 PM GMT+8
2005 年 4 月 19 日 星期二 【酷熱】
今日係magic ant既最後一次會議,同埋測埋最後一科~
今日既e-commerce.....未知知數...唉~miss話係自由發揮架wor~都唔知佢想點~
原本date左camp quality個囡既,不過未溫晒,就推左先~我都要睇下書,就算點吹都好啦,都要有d concept同埋有d point先得架嘛~
原來celia話我時冷時熱,唔係若即若離,不過都差唔多啦~哈哈哈~~
嗯~大家都似乎覺得今次係最後一次開會既感覺都好奇怪~其實,係我無預兆俾大家jei,我又唔記得響meeting上report,俾大家知why無左meeting,其實都因為再無咩野report,加上近期都用左好短時間黎開會,似乎叫大家突登留咁耐,又只係stay 唔夠30min,不如唔好開,有無咩唐氏既活動上講仲好啦~反正個d檢討都入紀錄架啦~仲有呀,開會除左report,仲係報告俾大家知自己個working group有咩事,進展係點,又或者有野discuss,既然依家都係最後一個活動,又無咩野discuss,又進行緊活動,大家都知咩事,咁.....例會個用處都無左,又做咩要突登開會呢~不如大家閒時食下飯,去玩下,唔好d?
阿魚都打黎問我咩事~佢一發現我有咩唔對路,佢就會搵cyrena~哈哈哈~因為佢見我今日有d反常,開會響度笑~我呢個主席都幾無奈,笑又唔係,唔笑又話我惡~真係咪佢地激死~唉~其實大家奇怪,可能個感覺係好似完左咁,傻啦,magic ant唔會咁就完既~你地要magic ant響度,一定會響度~因為magic ant係有你地先存在,所以有你地既地方,就係magic ant~阿魚終於開左估.....果然係阿倫~以前同佢傾過幾次,都知佢無咩人,做左唔出聲,要做small potato wor~所以我都有響michelle前讚你架~因為阿魚唔會think得咁細節架.....我記得以前既你同我講,唔會plan太多,think太多,因為好多時候都有好多野,令你plan左既野打亂左,所以你成日覺得船到橋頭自然直,好多野都消極左~
但係又記得響另一個電話上你話俾我知,你變左,比以前think多左,我唔知對你黎講係一件好事or not~但希望你可以處事積極d~有時默默耕耘唔係唔好,但某時候你要出人頭地,你做既野都要俾boss睇到先得架~有d boss唔係個個都咁有heart架~走去observation架~希望你lucky啦~其實我都估係你架勒.....哈哈~我太醒....有時打俾你地talk下都真係幾有用,可以了解你地多d,不過有時候都好累既~
魚魚話d同學仔讚佢叻,其實都因為依家時下既年輕人都漫無目的,唔知做咩,只顧吃喝玩樂,所以見到你地做d咁有意義既事,人生過得咁充實,相比起自己,咪覺得你地叻囉~我唔知到你地學左幾多野,領悟左幾多,但都希望呢一年既經驗,回憶都令你地人生中點綴左燦爛既一幕,亦都成為你地人生中,以及出左黎社會做野時既一點儆醒~魚魚問,依家magic ant搞成咁,我點~其實我都化左lu,我,當然唔開心,我都想magic ant齊齊整整,我都想個個都投入,有心,之不過,好難既,但係,依家既magic ant唔算失敗,因為仲有你地幾個,魚,瑩,倫,celia,daisy,cassie~
呢屆d人太多野忙,唔係屋企就係學業~平均呢屆個個學會都好有問題,我相信係人既quality下降左,所以,既然其他學會如是,我都覺得我盡左力架勒~不過你地都俾我學左好多野,我要搵一日進行大檢討(對自己),大家不用太擔心~哈哈哈~我都need to take a rest~至於個video,因為大家都唔太夠對義工個一份熱誠,唔單止你地既,senior都係咁,阿瑩似乎都唔太掌握到點解我想做,所以佢先present錯左我既meaning~其實呢一個唔係一個job,而係希望達到我地magic ant既一個宗旨,以生命影響生命,同埋共融~可惜,大家唔多領會得到~可能夾雜左好多野,如program planning同埋關係~
其實有阿魚魚呢個角色,成日傻更更,係,佢有時太小朋友,太衝動,但係佢個份膽色都係令人欣賞既~因為佢同阿瑩敢入023坐,肯去同michelle溝通,佢又會主動問下我點,其實我都好開心,因為除左senior之後,終於有人關顧我既感受~其實我知daisy同celia都會關心我~哈哈哈~~當daisy有一次打俾我提我野時,其實佢想同我傾計,點知我好似好唔得閒咁,所以先收線......都係佢講返我先知~哈哈哈~~~所以我咁疼佢地....就係咁既原因,我知我響佢地心目中唔算重要,起碼佢地個心都有我,又肯努力,用心去完成每一件事,都足以令我感到安慰~雖然都唔滿意.....哈哈哈~~
個時其實想拍一套video俾佢地,講下magic ant既野,講下我地對yr1既感受,senior之間既感受,我地對michele既感受,點解我地會付出咁多,點解我地咁protect michelle,我相信你地都想知.....但係由於technique問題,對你地既熱誠減退左,而我又想多做一點自己野,以及都唔係個個都想睇,雖然想俾大家有一個record,但係.....我覺得搵一日出黎玩,傾下計,咁o岩有氣氛,咪talk囉,如果大家有心聽,就算有無record,大家都會記得,就算俾左record大家,大家無心,都唔會拎返黎睇,waste左我地咁多心機,我咪仲傷~
其實大家入左黎magic ant咁耐,都似乎唔多clear點解我地有咁既名,宗旨係咩,slogan都未必背得返......仲有呀,second interview點分group既呢?哈哈~如果later再搞group,真係要公開多d透明度,令凝聚力更大....同埋真係要不斷咁清晰返對大家既期望,講得越多,我相信大家聽聽下就融入左落自己度,咁大家先會同步~初時唔同步唔緊要,最緊要之後.......所以,我有後悔中期檢討個camp~有好多野都要迫迫下,就會潛移默化......哈哈哈~~其實好多野,皆因無plan好.....如果好似我地magic ant籌備初期有時間表,就好好多~所以見到celia做個份proposal有時間表,我好欣賞......因d野會on schedule咁做~其實celia係好細心既.......
>>April 21, 2005 at 3:14:04 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|