|
2005 年 3 月 31 日 星期四 【暴雨】
愚人節快樂~不過呢個節日,大家都好易忘記~因無咩特別,除非你d fd會響唸一日同你開玩笑啦~
今日,準時上堂~good~與michelle lunch,原本date丁丁,因佢生日,生日快樂,不過佢一早俾同學仔book左lu~去左仙桃源~米雪想睇<挪亞方舟>.....都好似幾好咁wor~sandy送左michelle去take mtr~俾佢地串....我問下<挪亞方舟>係咪film黎咋嘛~我地又講下disneyland,大佛想去見security~我地又think下雪姑七友.....我已經think好,家欣,ida,angel,菁菁,phyllis,細米,加上celia....就係七友,唔知做咩,大佛要我做雪姑...佢話係姑,我做就無問題wor~
今日家欣收到michelle既gift~hehe~雖然michelle唔多滿意.....不過..又唔想欠咁耐嘛~似乎家欣好鐘意呢~佢地話好過男朋友仔送既個一個,唔係家欣like既color,不過男朋友仔因為想change下家欣嘛~家欣係鮮色系~粉紅色....都好o岩佢~米雪親自送禮物好過我幫佢俾家欣啦~
同左michelle tea~當我同cyrena,細米走緊既途中,收到米雪既sms,佢話佢返緊黎kc...咁代表我唔走得lu~~當我地3個響路中糾纏既時候,cyrena又變成一個亭,更撞見家欣,charmaine,同埋剛剛補考完既菁菁,phyllis同埋細ryan~佢地考完,但未lunch,咁大家一齊去mtr接米雪之後一齊去左delifrance~細米同cyrena走先~米雪既格仔餅好好食..多謝米雪~大家傾下計都幾好~之後phyllis呢個幸福小女人要去搵alex就走先~同佢地一齊返kc,等埋michelle上去growth camp營後會,我就同大佛走~
唔記得左講~其實michelle問我地點解唔問,點解近期多左一個人出現~而佢又容許~其實有原因既~都因為一個人~有d野michelle又唔可以強硬地阻止~無可能~不過佢問,都係想俾我地清楚佢既心係點think,唔好誤會佢,同埋睇下我地有咩feeling,concern我地既feeling多於究竟同呢個人既關係係點~已經無深究,亦都唔再care,重視~明白,收到~不過我都好怕佢再受傷,所以都會睇緊d,唔可以鬆懈~
出左去同CQ既人仔gathering,有雪萍,妹,靜雯,tony,gary~佢地其實約左我1700,但係.....無所謂啦~之後我等佢地出黎既其間,我都食左飯~原本都唔想同佢地出,不過佢地一心想食大排檔,佢地又唔識,我就帶左佢地去廟街興記~平時我食,都會去呢間既~我去到係陪坐~無所謂啦~點知,俾我遇到一個人,我坐左咁耐先發現原來佢入左黎食野,估唔到咁都撞到佢(surprise)...佢係barry~雖然大家住得幾近,不過大家見到都係第一次~無上前打招呼,其實唔知佢認唔認得我,本想行過去,不過太怪,算啦~佢地班友仔就響度諗計仔,不過算啦,我覺得一個女仔行過去,大家又唔係咁熟,又唔知人地認唔認得我既情況下,都係有d奇怪,佢唔認得我.....仲核突添~叫我扮路過,個個位係死角,正常黎講都唔會經過~唔好玩我啦~佢地仲興奮過我,要我clam down之後安撫佢地~barry呢個話題果然係最佳話題,於2004年得到呢個獎後,我相信2005年都係~佢係同一個男性友人食野架~
其實可能我已經無野,但只係俾大家一個機會discuss一下,大家只係借題發揮~純粹有個topic罷了~點解我發現到佢,係有一班女仔入黎,先見到佢,我仲以為佢同個班女仔一齊,所以先無say hi,點知唔係,咁就lose左chance勒~都唔關我要打俾cyrena事既~不過希望佢睇唔到我地既醜態~佢地話佢都有望黎呢邊,仲打電話~初時佢地以為佢同我講緊,當然唔係啦~不過都唔知佢地講既野,係咪真既~未得到證實~算啦,總有機會既,我覺得~gary佢好shy,都唔敢夾野食,都係我話下佢,佢先出聲,都怕佢食唔飽~佢地呢幾隻人仔,唔太like靜雯有時串得滯,好hurt~咁大家係好朋友仔就要同佢講,驚影響大家?其實都無為佢好,同我地關係破裂好過佢響出面對其他人都係咁~無改進仲慘啦,佢出到去,更多人唔妥佢啦~
講過,佢get唔到,就用其他方法勒~之後tony唔想返home住,我,雪萍,妹就一齊行左去海旁~又係海旁,次次都係咁~不過雪萍+妹都幾似,都係咁多野講~哈哈哈哈~有一奇遇,就係有一個皮膚較黑既外國人搵佢倆影相~好starnge呀,不過之後見佢都有撩一班o靚仔talk,先知佢無惡意~不過搵女仔,又係奇怪d既~不過佢倆都幾靚呀~大家傾左好多野~差唔多十二點就閃人~tony同我講,阿jeff想搵方法接近我?我就唔信,佢身邊有咁多女仔~同埋呢條友,當然唔得啦~不過佢腸胃炎入左院~佢地一入院就好麻煩!~無靜雯響度,佢地叫我當然都會出啦~不過我好似無正式咁answer佢地,唔怪我之佢地之前有出黎無叫我啦~
其實有好多野,人地一話你,你唔好起晒"鋼"咁抗拒,又唔好即刻think excuse去証明自己有做or做得對~好似雪萍佢地咁,講開原來先知靜雯食得唔飽,佢地見大家停晒手,咪諗住好心清埋囉,靜雯唔出聲,都唔知佢仲要食~我問佢地做咩清之前唔問一問先,佢地就話:點知jei,都唔知要咁做,見大家停晒咪清囉~...唉......我都明白,你地想同我講返個處景,不過依家唔係埋怨既時候,咁大家經歷左今次,下次清之前咪問一問先囉~
有d野,分對與錯已經唔重要,最緊要係下次做得好d~做得好d,大家又開心d,唔好搞到大家唔開心,又或者多多埋怨,令關係變差~好多時候,都要懂得分優先次序~不過當時人都好難理智咁,都係要大家互相提醒~提醒,唔代表你唔知,你唔識,....咁做,都係因為一時既忘記jei~提一提,無惡意~朋友間,無惡意~動機...只係為你好~有時...朋友仔都會令我反思~因為我有時都會好似佢地咁,人地一話我,我就解釋~哈哈哈~
tony一見到我,就話我終於見到我著鞋~哈哈哈~佢條友仔,唔識得避忌,女仔可以咁掂架咩~
>>April 3, 2005 at 4:55:14 PM GMT+8
2005 年 3 月 30 日 星期三 【颳風】
我星期二同佢地睇戲既裝束與星期一同佢地bbq既差唔多,佢地就問我係咪無返home~大佬呀....夏天既裝束就係咁架啦~條短褲唔同,短袖變左長袖,鞋變拖鞋...只係style一樣jei~仲有呀,michelle拎住我件衫問我係咩...我都唔知點answer...我答:呢件係衫~..佢俾我激死左~
稍後再講下今日~同michelle獨處,暢所欲言,感覺好好,陪下佢行街,俾下意見,都幾好~~今日凍左~尋日swim,短衫短褲,好大風,我都覺得自己好勇,雖然近jei~不過swim完都係熱既~不過有件褸會好d~無咁異相~
無既~難得同michelle 2人獨處,佢又叫我有咩就問,我都無咩顧忌~我地唔可以太含蓄,要直接一點~大家唔問唔講......就溝通唔到架勒~雖然有好多野都要三思而後行....但係...米雪既方式就係咁~如果michelle唔響vtc做野,大家純粹係朋友,可能會好d~哈哈哈~無咁多複雜野~算啦,我都豁出去~米雪唔知道大家當佢黑面,有任何唔對路既時候,大家都會亂成一團,私下discuss解救辦法~其實係隱含關心既一種~不過佢睇唔到,梗係唔知啦~有時都要有d人仔洩露下風聲會好一點~不過大家關心唔好唔真誠,唔好應承左唔做,唔好唔主動,唔好收收埋埋~
其實佢都奇怪大家點解only只send sms,於日記留言~原來係怕勾起唔開心既野~同埋唔知點問~
同佢行完街,見佢開心左~問佢係咪因為買完野,佢話一部份啦,可能因為罵左一d人,心情好一點~同埋今日無乜人落023....無人理佢嘛~不過米雪都會幫大家think好多excuse~但係...有幾忙,一個電話,一個問候都唔係waste好多時間jei~之但係,打一個電話,都唔係就咁一聲問候,就收線~仲要think下話題~有可能唔知講咩,有可能做緊其他野,咁o岩有一分鐘時間,想打下電話,但又怕突然有野做,收人地線都唔係咁好~我可以話俾你知,我發顛個時就真係會咁做勒....打去,講一聲只係想聽下你把聲 or 問候下就收線~但係.....一個人發顛既時間有幾多呢?
蔡生黎到,問michelle做咩我咁靜,唔似佢平日睇到既我~我就話因我唔知講咩~蔡生就話辛苦我了,佢又分享一下佢一次既經驗~之後大家都有講下野~咁就好好多~今日既我,諗到咩,就會做咩,所以臨入閘既時候同佢地講"多謝你地今日既招待".........michelle就笑勒~其實我都盤算左好耐幾時講,點講...同埋我覺得應該要講架嘛~我係一個有禮貌既人嘛~我都要求我既朋友仔懂得基本禮貌架~齊齊做個禮貌人~雖然....我都唔知係咪請我,定係我一廂情願....我估多數都係掛.....哈哈哈~不過,瘀左,都無咩野既~朋友仔嘛~
大家記住,有咩就要問,但係要預計反應,然後作出相應行動~
好似細ryan咁,michelle叫佢問,細ryan就問...但佢會prepare埋紙巾......嗯~明白嘛?因為心情未平伏,爸爸的事~身後事又多野搞~
哈哈哈~點解大家咁care michelle?你地有無think過?我有answer~所以我知點對佢好~同佢相處都幾麻煩,都要用腦力~但係,人與人之間既關係就係咁,如果個個人係你既朋友仔,都係一樣既jei~每個人都好麻煩,好矛盾,& 犯賤架啦~平常心啦~太緊張反而累事~俾佢話我近排invisible~其實唔係勒~講左我既難處,同埋我又向其他人知佢既野,好似我知有人陪佢lunch,我就安心,無打俾佢~佢話:你咁就安心架勒?......可能響佢角度,從他人口中得知佢既野,唔係關心~關心唔係咁既~...不過其實當時我都有think過好唔好打俾佢.....每個人都有唔同既相處方式(我指對唔同既人都有唔同既相處方法,而唔係指每一個人都有自己與人相處既方法),我相信大家都會sense到,所以有時都會有一些念頭略過,只不過睇你做唔做,有無把握個o個sense既jei~
加油呀~努力領略與人相處之道~
>>April 1, 2005 at 6:13:45 PM GMT+8
2005 年 3 月 29 日 星期二 【微冷】
今日原本早上去swim,不過響張床上典下典下.....咁就下午3點幾去swim~都係早上好d...感覺d水都乾淨d~自己swim左1000米,就走lu~見到有人跳水,好勁呀~正~今日既感覺好好....swim完,swim既時候都無緊張,完全發揮得好好~good~~
呢個假期既最後一日,我都係holiday~響學業上無努力過,只係睇左少少magic ant既野,有感有d野係需要處理lu~下年既野,係時候勒........
尋日同左michelle,pinky,大佛,牛奶,grace,cyrena去睇<連環不幸事件>.....唉...有占基利都唔好笑,又無厘頭,都唔係好不幸囉~d細路都好醒,次次都逢凶化吉~個bb女都幾得意既,叫佢開罐頭,講既野都幾搞笑~其實個meaning係....無論任何地方,只要有佢地三個.....都已經叫有個家~同埋無論佢daddy,mummy身處何方,都會祝福佢地~希望佢地三個互助互愛,好好地照顧大家~
套戲~又話有咩組織,個組織都唔知同個故事有咩關係~可能只係一個少少既有破壞無建設,由占基利主導既縱火貪錢集團罷了~都係我估架咋~占基利都係想拎佢地既遺產~比較好睇既地方....係佢地三個要由遠處返去陸地上個一幕~都唔明個個女人做咩要住咁高難度既地方~緊張既一幕係大女就黎嫁俾占基利,佢細佬仲未救到bb女,又好慢咁研究個個logo,同埋知道點解自己家失火~放大鏡原理~唉......
我本不想去長發掃街,去左許留山,不過牛奶話要去,咪去囉~大家買左一d宵夜,去左大佛家附近吃~之後就散lu~~有pinky,大佛,牛奶送michelle~咁我就安心咁走~雖然我都想送,見佢趕我走,我又見到佢地送,都安心既~cyrena就話,你想送咪送囉~......算啦,我都入左閘lu~都有d怕michelle睇完套戲有感而發,因為講"家"~benny應承左michelle拎野,點知.....又無黎~又咁遲.......激死左~
九龍公園室內池4月1日開始close~oh..no~~所以今日,我都去swim左一次~呵呵~之後要同sandy plan下去where swim~九龍公園室外都唔好swim既~我想要標準池~cecilia都會一齊join~good~
無咩野既2日~報告完畢~
>>March 31, 2005 at 4:35:46 PM GMT+8
2005 年 3 月 28 日 星期一 【陰晴不定】
<續>有多少愛可以重來?(女主角的描述)
19歲之前,我一直以來我是個幸運的女孩,在家我尊老愛幼,乖巧懂事是最受寵愛的孩子,在學校我是品學兼優,勤奮好學是老師最喜歡的學生,在同學眼裏是活潑開朗 善解人意是最有人緣的朋友,家人寵我,老師疼我,朋友同學喜歡我。
從小學到高中我不是直升就是保送,考大學那年我更是沒辜負大家的欺望,考入一所重點學校,並在第一年就拿到一等獎學金。那斷歲月裏,家人都為我驕傲,所有人都認為,我的前途應該是一帆風順,而我的另一伴也一定會是和我一樣優秀甚至是更完美的人。
然而19歲之後,我在網上認識了他,他是生活環境和我完全不同的人,他的世界讓我充滿了好奇和誘惑,我以為自己很理智,可還是和他見了面。我對他一見鍾情,他的頹廢,他的浪蕩,他的憂鬱對我產生強烈的吸引,我心跳快的像要蹦出胸口,我呼吸急促的快要止息,我臉紅的就像發燒。他一定是情場高手,一眼看穿了我的心,要我做他女朋友,因為我與眾不同,單純可愛,而我竟傻的以為他真的喜歡我,一口答應了。
我承認在這其中有虛榮心作祟,各方面都優秀的我,唯獨對外表沒有太大自信,而他填滿了我心中最後的那塊虛榮之地。為了這百分之一的虛榮,和百分之九九對他的真愛,我付了百分之百的代價。
在我們相戀的第一年,我就給了他無數個人生第一次,第一次的牽手,第一次的擁抱,第一次的親吻,第一次的親密接觸……我以?我這樣的付出,他會感動, 他會知足, 他會愛我,可他對我的態度不冷不熱,經常在一起時,他如魂魄出竅,可以半天沒有反應;對我們的約會他時常忘記,可以讓我在寒凍酷暑苦等甚至不見人影,對我的關心更是少之又少,高燒一個星期,竟然一次都沒看望甚至連通電話都沒,而事後竟說不知道。那時如果換作聰明的女孩早就應該一腳踢了他,而我卻像鬼迷心竅,一點都沒責怪他,反而事事為他考慮,替他著想。真是傻的可憐啊。
第二年,我的導師和家人叫我考研,我放棄了,所有人都感到奇怪,爸媽甚至還痛罵我,那是第一次他們這樣嚴厲訓斥我,可沒有效果。因為我要賺錢,我不想他的開銷太大,儘管他從未在我身上化過一分一厘,我向學校申請了打工,因為平時在校表現不錯,很容易就找了家挺好的單位,我把所有的收入分成兩半,他一半我一半。還記得他生日為了幫他買雙鞋,一個月省吃節用,不坐公車;為了幫他還債,我報名獻血,把營養費和父母給的錢都替他還上,還不讓他知道,怕的是他會擔心,可現在想想他那時也許根本不會擔心。真是傻的可悲啊。
第三年,我懷了孕,天啊,我急的要死,可還不能讓家人知道,而我的病也就是這年開始慢慢產生的。(我戀愛的事沒讓家人知道,因為這樣的男友實在是見不得人的,這點我也明白。可我還是一頭栽進愛的盲區,任愛煎熬,我時常會因他對我的漠不關心難過,可一到家裏我要將這些不愉快全部隱藏,還要笑臉迎人,又無處發泄,那種日子真的非常難熬)在家我表面依然要和大家嘻嘻哈哈,談笑風聲,可內心卻心急如焚,總算他有個阿姨是婦科醫生,為了不讓醫院其他人知道,我們是在晚上偷偷做人流的,沒有護士,沒有麻 藥,只有冰冷的器具在我身體裏攪動。人流本來就會很疼,而缺少麻藥作輔更是讓我疼的想要死,沒經歷過的人一定是無法想像那有多疼的。我本能的想喊,可他的手緊緊捂住我的嘴,不讓我發聲,我也明白夜深人靜的醫院,又是做這種手術,要是傳出斯心裂肺的聲音,一定會讓人知道。我只能忍,我哭著看著他,從他的眼睛裏我第一次看到了疼惜的眼神,我知道他心疼我了,眼淚更是忍不住的流了出來。
手術過後,我流了很多血,他的母親和阿姨給了我些錢,並叮囑我好好休息。而我把一半的錢給了他,並在第二天就去了打工的地方,原因是我不想失去這份薪水豐厚的工作,因為手術時他的眼神讓我看到了希望,況且他發誓說會努力發奮,要去讀書,所以我要更努力賺錢。
第四年,我畢業工作了,他兌現了承諾找了份工作,並開始讀書,由於他脫節脫的很厲,我可以說是天天陪他一起學,並替他付了學費,為了不讓父母懷疑,我還得每月交一筆錢給他們,這樣下來我不是打兩份工,就是月月縮衣節食,才能兩邊兼顧。所幸的是在我們努力下,他總算考進了夜大本科,而且由於工作業績不錯,還提升了主管,這讓覺得我和他會有未來,我所吃的苦疼都值得。
可現實卻沒那麼美好,他真的是本性難改,和他的一個客戶發生了關係,並讓我親眼看,那一刻看他們親密的樣子,我真的好恨好恨,如果手裏有槍我一定會殺了他們, 我的腦子像被炸開一樣,發瘋一樣跑了出去,我告訴自己不許哭,可一想到那多年,我反反復複為他做的,為他付出的,為他放棄的,終於還是不爭氣的哭了,止都止不住。那晚我去酒吧呆了一夜,喝了個醉,我想忘掉一切。清晨我回到家裏,發現他守在樓下,我不知道他呆了多久,也不想知道,這對我已經沒有意義,他很用力的抱住我,拼命的道歉,可我一個字都聽不進去,掙紮時,他突然放手了,我知道他是看到了我脖子下的那塊紅色印,他以為我墮落去了,其實只是我喝醉酒跳舞時撞到了台,可笑啊,他自己分明是個爛人,卻還會在意這個,這反而讓我更加厭惡,讓我看清了他是個那ㄇ狹隘的人,好像是我讓他受了委屈一樣,我不想解釋,就讓他這樣認為吧。我回家之後,努力壓抑著悲憤跟父母說了現在的工作不順心想去留學,他們很吃驚,但也表示同意,因為很早他們就想讓我去了,是我一直不願意。
我找了最好的朋友談心,在她面前我再也無法忍受,徹底崩潰了,我告訴她幾年來為他做的點點滴滴,結果是我們抱著一起哭,發泄完心情有了好轉,我打電話辭了工,告訴父母說找我都說不在,換了號碼,去了外地散心。由於叔叔是仲介,自己大學成績都很好,鑒證三個月就下來了,我一刻不耽誤的就走了。
可到了德國,我才知道原來自己得了憂鬱症,說給所有人聽也許都不信,那 開朗活潑的我,怎ㄇ會得這種病,好的時候我很清楚自己做什ㄇ,可犯病時就會經常產生幻覺,回想那些往事,然後就哭,就莫名的發呆,甚至傷害自己。我自己都害怕,我討厭自己為什ㄇ要活在他的陰影裏,還好我是個堅強的孩子,我一邊接受治療,一邊用功的讀書,我聽醫生的話,把所有精力都轉移在讀書上,按時服藥,多做些快樂的事,不要回想過去的悲傷。總算給我熬了過來。在德國的後兩年裏,我可以說是成功的忘了他。
今年畢業回國,我回到了久別的家中,看著家人還是那樣親切,對我還是那樣的引以為傲,讓我又找到了那種失去已久的感覺,真的是無比開心幸福。可一星期後,好友突然讓我去了個網站,看了一篇貼子,又再次激起了我的回憶。
那一個個字,一句句話,始終讓我難以相信是出自他手。他算是懺悔嗎。我最好的朋友被他收賣了,或許她是真被感動了吧,可她不是我。她或許知道我痛,可不知道我有多痛,她或許知道我恨,可不知道我有多恨。
他三年的等待與我三年的付出能比嗎?他存起來的錢與我?他賣血灑汗的錢能比嗎?他買的那些所謂我喜歡的東西與我?他不吃不喝所買的東西能比嗎?他那些寫滿我愛你,對不起的心型與我對他三年裏的愛和委屈能比嗎?他那個腰上紋身的疼痛能與為他墮胎所忍受的痛疼相比嗎?
我的痛疼才剛剛止住,我的生活也開始慢慢恢復,可你卻又想再次進入,19歲的初戀,換來無數的傷疤,我曾把最真的愛都奉獻給你,六年的歲月,已讓我不再單純如紙。
你說我還要再賭一次嗎,你說我有必要再賭一次嗎,你說會不會換來更多六年的懲罰?
有多少愛可以重來,有多少人願意再被傷害?愛,不能重來;人生,沒有彩排。
我又要吃藥了,因為你又回到了我的記憶裏…………
>>March 30, 2005 at 6:28:39 AM GMT+8
2005 年 3 月 27 日 星期日 【酷熱】
今日有成廿幾,三十人一齊出動去玩既大日子~好轟動呀~~好開心,緊張(講下咋,無乜緊張)又興奮
有阿明,queenie,jeannie,gail,yanny,牛奶,pinky,michelle,蔡生,雅,大細ryan,cecilia,emily,sandy,ida,輝輝,東東,angel,我,cyrena,phyllis,cassie,阿瑩,carmen仔,阿葛,發發,滔,禧寧,august,大佛,大angel,agnes,timothy,benny,annie~~之後當中有d人無去睇戲,但細michelle,菁菁同埋kaki就黎join左,但係發發臨時有事,黎唔到,咁就waste左一張飛lu~~~
我地去左大欖bbq,似乎個view唔太得,閒時又有車行過,又見到d貨櫃~phyllis佢地話小欖好d,都係響附近架咋,但近海wor~~近海就唔駛咁熱,熱到我想死,我已經短衫短褲,都係好熱,都唔明佢地d人,去bbq,仲長衫長褲,熱死咩~sandy燒左一陣已經頂唔順,唔燒得,因佢塊面已經紅晒,再燒就中暑~仲有呀,carmen仔,cyrena,阿瑩三個黑衫既行埋一齊,見到佢地都要掉頭走,黑色吸熱架嘛~可能佢地個個入面個件都好sexy,所以個個都唔肯脫,怕蝕底~除左cyrena入面個件係白色t-shirt有得除之外~呵呵~~cyrena好醒~~
燒燒下都ok既~大家都將d爐搬左去有蓬既下面~不過我就唔多prefer,因為會好焗~不過外面又晒~大家bbq下,傾下計,出去公園仔,釣下蝦,都幾好呀~好寫意~返黎既時候,cyrena怨我,問我做咩唔叫埋佢出去~我想叫,不過搵佢唔到就唔理囉~呵呵呵~~同carmen仔一齊訓響滑梯上,一齊傾計都幾開心,我都差d訓著,不過起身既時候.....有d阻滯就俾佢地笑~其實唔係你地所想勒,只係一不留神,失重心先跌返落去jei~呀...早知我今日都著拖鞋啦~~牛奶玩7級珠俾人罰,跑圈加話自己靚仔~愛出風頭既佢.....益左佢lu~~俾我地拍低左,呵呵呵~~
噢~大ryan好粗魯呀~好似自己家咁,棟高自己隻腳bbq,又棟高雙腳傾電話,仲除埋佢對涼鞋~點知...佢話對住ling姐係要咁架wor~~之後佢就成日話我粗魯勒.......嗚嗚...點知carmen仔都係咁講,佢話我無俾女仔既感覺佢~嗚嗚嗚.......俾大ryan咁得戚,激死~又俾佢話我觀察力低,嗚嗚嗚...之後就話我好唔掂~事源係...我見cecilia今日又high high地,佢地就同我講,呢d先係佢真本性,閒時又叫下,又咬人,打人呀咁~真係俾佢平時既樣呃左,哈哈哈~~不過初時d人都會將最好既一面表露既,之後d人就會顛顛地~其實個個人都係顛顛的......所以我都唔出奇既~咁就俾大ryan話~嗚嗚.....
佢著返個件褸好d勒......唔好好似個佬咁先得架~不過算啦,佢自己都話一件衫..外表黎架咋~佢仲話要train up我呀.....佢話我無進步呀....串人既功力....連cyrena都進步左呀~~cyrena既真面目今日展現左響眾人既眼前,大家唔好俾佢呃到呀,其實係佢恰我勒~我先係magic ant裡面最善良個個呀~今日終於還返我一個公道~哈哈哈哈哈~~~今日cecilia又表演左bbq,反多春魚既技巧.....真係神乎其技呀~佢仲想表演埋用燒烤叉兜魚既技巧架勒.....將燒烤叉當成鑊咁呀.....好勁呀~今日angel表現出好可愛既一面,就係當一d變態仔將一隻生既蝦燒既時候,充滿憐憫之心既angel想將佢救出,雖然唔小心將佢陷入炭中,但最後都將佢從火堆中救出~體諒到angel,睇到angel多一項優點~其實佢都好勇敢~大家明知佢怕,其實就唔好堅持響佢面前整勒.....搞到大家都唔開心...為乜呢~不過都知大家唔係特登既~估唔到angel咁認真?
之後bbq完,仲有空檔,有得bath既就bath~去左睇,都ok啦~比起千與千尋>,後者好d~因為有劇情~介紹下有咩人物先,有魔法師哈爾,蘇菲,哈爾的小徒弟馬克、火之惡魔卡西火和稻草人,仲有荒野女巫及唔知叫咩既魔法師既狗--小軒~呢套野幾好笑~馬克會變樣,好得意~卡西火,原來咩咩魔法師話哈爾同惡魔結盟,可能就係佢細個個時,食左天上飛落黎既星星,即係卡西火呀~你估係唔係呢?卡西火好搞笑呀,哈爾問佢係咪佢放d人入黎.....第一次佢就話唔知,第二次就話佢地自己撞埋黎~呵呵呵~~小朋友咁賴呀~不過又真係佢地撞入黎既,蘇菲唔識停架機嘛~卡西火有咩事都只係叫蘇菲蘇菲.....馬克都好奇怪點解蘇菲head得住卡西火~哈哈~~要脅嘛~哈爾叫佢煲水,佢就話:咩話,又煲?唔想做咁既款~哈哈~
仲有呀,卡西火俾蘇菲讚下咋,就面紅,又得戚,之後錫左佢一啖,又面紅勒~好得意呀~不過好開心,解左合約,佢都返黎同大家一齊~
哈爾,好得意,好靚仔~個頭變唔返金色就響度cry~仲只係得一條毛巾包裹住身體咋~卡西火話佢上一次同女朋友分手都係咁~情緒低落,喚左惡魔出黎,自己又融解.....佢話:唔靚仔勒,生存黎都無意思~........真係俾佢激死~見到佢發爛個樣真係好可愛~哈哈哈~~金髮既佢係型仔d,但黑髮都唔錯呀....好似後生左少少~其實卡西火好關心哈爾架~可能因為哈爾係善良啦~
蘇菲其實好勇敢,佢令人有安全感,佢有愛,所以好多人都願意響佢身邊,佢亦都收容左好多人響哈爾既城堡裡面,好善良,我好鐘意佢,哈哈哈~~佢都幾搞笑,自把自為~莫非變左婆婆就會咁,佢話自己變左婆婆就醒左,好多野都無咁驚~其實....當佢變得有自信既時候,佢就會變返少女...但當佢自卑既時候就會變返婆婆~最明顯既一幕係響...當哈爾帶佢去個間秘密小屋,當佢好有自信咁鼓勵哈爾既時候係少女既模樣....但當佢話自己好無用就即刻變返婆婆~
哈爾軟弱既時候,都好可愛,依賴婆婆去見咩咩魔法師~稻草人係因為like善良,可愛既蘇菲先成日跟住佢,又好細心咁照顧佢~angel都話覺得奇怪,肯定有d野先會follow蘇菲~哈哈哈~~其實佢係某國既王子,又因為佢去講和,所以可以停下戰爭吧~可能2國打仗都因為唔見左自己既皇兒吧~
呢套野都幾搞笑,個個都咁可愛,善良,無厘頭,荒野女巫又會識落咒,唔識解囉~俾佢吹漲~小軒...哈哈~蘇菲初時以為佢係哈爾,佢怕怕,膽小既時候又似哈爾既......樣樣衰衰咁~呵呵呵~融入左蘇菲啦佢~俾咩咩魔法師話佢2頭蛇~佢地晒衫既時候....好合作呀~係一部都幾warm既film~講講下,都唔係自己所講既咁差,評分高左少少,不過都係<千>好d~呢套film都幾童話~都好既,balance一下~
之後大夥兒去左kfc~好多人呀~~哈哈哈~~多謝蔡生~我有拍低video~upload唔到呀~但upload左d相勒~carmen仔俾agnes搞到一路喊一路笑~~雖然agnes都好慘,不過話佢,都想佢好既~有時真係俾agnes激死~
其實,我都希望同michelle玩多d,散下心,沖淡一點點~都知佢未平伙,有時見佢呆呆的~佢見到我,就想cry~~~希望時間快d過,佢依家忙於搞爸爸的身後事~好忙,好多野搞,又好嬲....因個間醫院~有時人生都真幾無奈~令michelle有好多反思~michelle又令我地又好多反思~
相相...plx take a look
>>March 30, 2005 at 6:24:10 AM GMT+8
2005 年 3 月 26 日 星期六 【晴】
星期六無咩野做,死左響home~又唔想工作......呵呵
星期日,一早去左飲茶,我家姐病到死死下.....唔知做咩,佢響一年內都發過好多次燒,唔知點解,總係覺得佢身體有毛病,唔止係感冒咁簡單~
之後休息左一陣,就同左細佬join julie佢地,佢地join左旅行團睇金象獎,我呢d無錢既就唔join啦,但因為JC Group有飛,daniel既助手阿hong俾既.我就去拎,而旅行團既飛係前過JC Group俾既,咁當然就有票剩,我又搵唔到人睇,就同左細佬去~家姐本來去,但佢都係想休息就無去~
我細佬響中間既時段訓左~佢就訓得舒服lu....不過有d都幾悶既~未入去睇之前,我地響個條星光大道睇佢地入場,華仔d fans好瘋狂呀.......不過因為落雨,大家都好狼狽,而我都企響度等呀daniel,都影到一d movie,不過唔好囉,因為好迫人,我又要撐傘,之前華仔又黎左,所以都幾哄動~不過我見daniel都響個台附近擾擾攘攘,有搏出鏡之嫌~好衰呀我~
不過daniel好叻仔,有2項提名,憑<新警察故事>角逐最佳男配角以及<旺角黑夜>的最佳男主角~不過佢都無咩可能拎到~因對手好強~我見爾冬陞憑<旺角黑夜>拎左最佳導演,都好開心,見到方中信想喊.....又莫名的感動...張柏芝都想喊,不過我無咩感覺,只見daniel笑笑口咁....或者開心掛~華仔同嘉玲既對話係最搞笑既~華仔又想做嘉玲既男朋友,因做親嘉玲既男朋友都拎到最佳男主角,而嘉玲又好想夥拍劉德華,因為同親劉德華拍戲既女主角都有得拎獎,搞到劉德華好無奈~不過佢地搞到d時間剛剛好,又無悶場,good~
其他既就麻麻啦,可能我聽唔明啦,普通話差,張柏芝都講得唔多好,又成個男人咁~dj tommy卒碟,正~方力申,森美間場既時候講野,good~!房祖名就差d勒,連佢老豆都唔滿意,講野一舊舊...又唔清晰,仲要對住貓紙~成龍拎獎既時候,都教下個仔,唔好遲到,早退,堅持,因為要好似佢咁拎專業成就獎,要等多30年......哈哈哈~~有一個人頒獎唔識讀人地個名,都真係.....好核突~無論大小場合,如果有人唔識讀人地個名,我就覺得好核突,出得黎講野既,唔好搞到自己咁樣衰,如果我係boss,我一定唔會再搵佢地~影衰埋自己~
睇完,打俾佢地,佢地似乎都無咩意欲叫埋我一齊,咁我咪同細佬走先囉,免得佢地有d咩唔俾得我知既,大家尷尬,又想我留響度等daniel走,就通知佢地,我都有d唔服架,咁我當然走啦,都咁夜,我細佬都要back home~之後我同細佬由poly行返去~下次我知有第二條路行去紅館,可能仲快過搭車+行過去~唔駛由尖東過去,對我黎講,會快好多~我行去poly最多15分鐘~行經poly,細佬問係咩黎既,佢話佢第時都要響呢間study~good~哈哈哈~有時耐心d同佢傾計,佢都幾得意既~有時係佢死剩把口激死我jei~不過佢pk.....因仲raining,佢1st pk時,想cry,我即刻叫佢起身,先無cry咋,之後緊接又差d 2nd pk,我就叫佢小心d~佢行既時候太懶...拖住隻腳~
同cyrena傾左一陣~大家既relationship又close左~因大家經歷左少少波折,我將我對佢既不滿講左出黎,同埋問佢又覺得點呀,有無對我不滿呀咁~因為我覺得朋友仔係應該坦誠相對,有咩唔開心.開心都唔好收埋~多d溝通,先會有一個好既relationship~因為大家都係交心既朋友~唔係普通朋友,我有好多野都會同佢講~good~
sandy都了解左好多,捕捉左我好多common既語句同埋習慣~所以我返shen zhen之前,佢send左sms,睇完之後,我都唔可以再駁d咩~因通常我都只係講.....找死呀....low b~佢響每一句話完我既說話之後都會好適當地講...我唔係找死同埋高b~~搞到佢話完我,我都無聲出~哈哈哈哈~~果然係pc呀~
>>March 29, 2005 at 5:45:53 AM GMT+8
2005 年 3 月 25 日 星期五 【微冷】
有多少愛可以重來?(男主角的描述)
她19歲,我23歲
她大二,我無業遊民.她讀書很好,年年拿獎學金,人不漂亮身材略胖,但很可愛,尤其是那雙眼睛。我高中畢業,日日和那幫狐群狗友混在一起,但長得不錯,身材修長,應該算帥。
我們因上網路認識,然後就戀愛了,她很單純;就憑著一句“我會好好珍惜你的 ”,我就成了他人生旅途中第一個男人,那個時候我肯定她是愛我愛的要死的。 我告訴她在她之前我有過n個女人,可她眨大眼睛笑著說她不介意,她只知道她會是我最後一個女人,還打趣說這才可以證明她的眼光。她脾氣很好,剛開始約會,我幾乎每次遲到,一次約會我睡過頭,她在大冬天的寒風裏等了我2個多小時。我到那兒的時候,她只是笑說以後睡覺別撥電話線。那個時候我應該說是喜歡她的,卻談不上是愛。
她20歲,我24歲
她大三,我無業遊民.
那年她開始要工作,其實憑她條件,考研輕而易舉,可她放棄了,我當然知道是為什ㄇ,我沒有工作、沒有收入,而愛情是不可能沒有錢做鋪墊的。她開始 邊讀書邊打,一打就是好幾份。為了不想讓我家人感覺我談戀愛後會多用錢,她不讓我向家裏要一分錢,連我的日常開銷都是她的收入。甚至為了給我買生日禮物,她一個多月不做,不吃午飯,當我知道的時候,她眨著大眼晴笑著說她是想減肥。
那個時候我想我也許是愛上她。於是我向她保證我會努力學習,找好的工作,給她幸福。
她21歲,我25歲
她大四,我無業遊民
這年她懷孕了,對於一個女孩,一個學生的她來說,這無疑是一個晴天霹靂。所幸我阿姨是婦科醫生,於是在一個晚上,我們偷偷進行了人流手術。由於是夜晚,沒有麻藥,阿姨讓我用手捂住她的嘴,以免她叫出聲,手術臺上,阿姨每一次的動作,我的一隻手都會勞勞捂住她的嘴,而她的手會緊緊的死拉著我的另一隻手,眼裏閃著淚,臉上流露出極痛苦的表情。
那個時候我發誓一輩子愛她。那晚她流了很多血,阿姨給她開了病假單,讓她休息幾天。並和我媽給了她800元錢,讓她買些東西補身邊。可她把一半的錢給了我,因為我曾提到我沒有春天的外套。而我竟然收了。不久我找到了工作,是汽車銷售,可高中畢業後就再沒有工作過的我,很不適應,而且這份工作底薪很少,於是她出錢讓我讀書,還幾乎天天陪著我一起學習。
她22歲,我26歲
她廣告人,我汽車銷售
那年我們都工作了,她的工作很不錯,而我也許是外表的原因,特別招些女客戶青睞,因此單子是一筆接一筆,經過一年的鍛煉加上運氣,竟也渾到了銷售主管。既是做銷售,就難免要應酬客戶。有句話說常在河邊走,那有不濕鞋。
一次應酬後,一位大客戶指名要我送她回家,我送了,後來就發生了那種事,很自然這筆大單子也訂下了。可那個客戶卻不是玩一夜情的人,一直纏著我。
我也清楚她能給我帶來利益。世上沒不透風的牆,何況女友是聰明、敏感的女孩。可她說相信我不是那種人,我沒作聲,只感覺很對不起她。我決定和那個客戶說清楚,也打算放棄她那邊的生意。在車庫裏客戶很爽快的表示同意,只是要求能有最後一次激情。其實在她說同意的時候我就猜出她會提這個要求,也明白這最後一次我拒絕不了。生活就像電影,我知道肯定是公司哪個嫉妒我的王八蛋告訴她我和客戶在車庫,不然她不會來到這裏。是的,在我們上演噁心一幕的時候女友出現在我們面前。她的那雙眼睛惡狠狠的注視著我,一句話沒說,甩頭走了。我沒來得及整好衣服就跑去追她,可連人影子也沒追著。我打她的手機,關機;去她的公司,沒人;找她的好友,可沒人知道她去那裏!
那個時候也許是我平生第一次從內心感到著急。我只能等在她家門口,那裏是她一定會出現的地方。
整整一個晚上,我寸步不離就怕錯過她,雖說天不很冷,但夜晚的風吹著還是有些涼意,我也沒放棄打她的電話,但得到的回應總是關機,我這時才體會出當初她在寒凍等我,夜晚找不到我時的心情,真的,很難受,很難受!早上5 點,她終於出現了,我沖上去抱住她,希望她能被我這一晚的等待打動,可我錯了,她不再是那個只要我說上幾句抱歉的話便會心軟的她了。她不說話,只是想推開我,可我死不放手,在推拉時,從她敞開的衣領裏我清楚看見脖子下處一塊鮮明的紅印,過來人都知道這說明什ㄇ。我的手鬆開了,心裏一下子有種說不出的味道。她依然沒有說話,理了下衣服走了。
回到家已時8點,腦子裏亂哄哄,看見她為我織的一件毛衣,突然問自己“你有什ㄇ資格委屈,難受,生氣,四年來,你給她帶來的委屈,難受能與這相比嗎?正當我要去找她時,話響了,是她的好友約我見面。
我去了,一個人很少的茶室。我還沒來得及說第一句話,她就狠狠一巴掌打在我臉上。“你這個自私、狹隘、卑鄙的男人,沒見過男人無恥到像你這種地步。
你知道嗎,你那些債是怎ㄇ幫你還的,是她把20歲生日收到的所有紅包,再加上獻血的錢幫你還的;她人流後一天都沒休息就去了打工的地方,因為她說那裏錢多,不去會丟了這份工作。你剛工作為了能給你樹立信心,她拼命陪一個客戶喝酒讓他買你的車,結果胃病發作吐了幾天。你呢,工作一年了,有送過一樣東西給她嗎?
你是不是男人,你有沒有真正關心過她,愛護過她,還是你跟她一起,就是把她當工具,當做一個讓生理發泄,心理安慰,物質有保證的工具!!!”說完便又是一杯水向我潑過來,走了。這場談心自始自終我沒說過一個字。
我哭了,從我記憶以來,我從沒哭過,可這次我哭得很徹底,我是一個差勁到底的男人,說的一點不錯,她做了那ㄇ多事,可我卻一點不知道,只一點我決不承認,我愛她,我肯肯定定告訴自己我這輩子愛定她。
我去找她,我做好一切心理準備,無論她怎樣對我,罵我,打我,侮辱我,我都要以實際行動讓她原諒我。可她的速度真的好快,一天之內就可以讓我完全找不到她,她辭了工作,換了號碼,不住在家裏,也沒人願意告訴我她在那裏。但我沒有放棄,我一下班就在大街上漫無目的找她,每天都會去她家門口等,求她的好友告訴我她的消息,可都沒用。
三個月過去了,我向往常一樣求她的好友,這似乎已經成了我的習慣。“她去德國,三年裏不會回來了,你死這條心吧”。我很早就知道她有個叔叔在德國是做留學仲介的,沒想到她會去的那ㄇ快。人真的很濺,為什ㄇ都要到失去後,才會懂得珍惜和後悔。
三年?也許這也是個機會,三年後她回來,我一定要改變自己,於是我認真讀書,努力工作,拉近我們的距離。
2002年,我29歲,她25歲。
我已經夜大三年本科畢業,工作也步入正軌,我還努力搓合我同事和她好友,目的其實很明顯。三年裏我有想去德國找她,可是不知道她在那個城市;我沒和一個陌生女人說過話,甚至是重要客戶;我把所有的錢都存起來,寫的是她的名字;我每逢過,和她生日就會買一樣她以前曾說過喜歡的東西;每天都會在紅紙上寫一句我愛你,在白紙上寫對不起,再折成一個心型,放在兩個瓶子裏;我在腰背部紋上了她的名字,因為她說過紋身很疼很疼,那種疼足以證明愛一個人有多深,如果有人在身上紋她的名字,她一定嫁給他。
三年的努力也算讓她的好友開始慢慢原諒我,並首次給我看了她在德國的照片,和她的錄音,她沒變,眼睛還是那樣清澈,美麗。聲音還是那樣溫柔,動聽,從三年前車庫那一幕發生後,我就再也沒聽到過她的聲音了,不知為什ㄇ淚珠不自覺地滑了出,三年裏我的淚腺功能發達了100%。
好友說她今年12月初就要回來了,但不肯定是否單身,或是會原諒我,而好友能幫我的也只能告訴我她回來的具體時間和航班,因為三年中每當好友提到關於我,她都會下線或是乾脆不談。我知道是我傷害她太深,太重了。有多少愛可以重來,有多少人願意等待。
12月轉眼就要到了,這幾個星期我幾乎天天失眠,我不知道她是否會原諒我,不知道第一句話該如何對她說,有太多太多不知道。
但我會讓她知道,從此我會是最愛她的人! <to be continued>
>>March 29, 2005 at 9:02:02 AM GMT+8
2005 年 3 月 24 日 星期四 【微冷】
好勒,等我繼續講下我既深圳之旅~去完歡樂谷,食完野,就返home,又去洗頭,睇左陣電視就去massage,sarah未試過,就去try,而iris唔鐘意俾人掂,就陪我地~去到,佢地好奇怪,因為我估多數都係一d男人去,見到我地咁細個既女仔,都嚇親佢地,響樓下帶位既都唔知我地去massage,見到我地響佢門口"裝裝"下先衝上黎帶我地入去~呵呵~一路行入去,都有人用d奇怪既眼光望住我地~佢地既手勢幾好,有時都想訓著,不過見iris又響度就費事勒~而sarah話,無睡意.....oh~佢話可能因為有時太大力,不過我同iris都話佢做咩唔出聲~有時sarah都真係.......
之後back home,bath完,玩下啤牌就sleep lu~呢一晚,sarah好訓d lu~~不過響24th,我都得知左一個bad news,就係michelle爸爸突然過左身~其實我由上午搵佢,搵到night,之後打俾august先知佢出左camp,再打俾sandy先知咩事~唉....好擔心~好緊張~不過原來23rd,michelle都有打俾我,不過我miss左,又唔知邊個打黎,我仲think會唔會係家姐既公司d人搵佢~今次,佢既心情都難以平伏,讓時間沖淡吧~多d同佢去玩,令佢開心一點~同埋為佢代禱,EMMANUEL~
第二日起身,又出左去tea,之後back home,又等埋佢個fd hair cut就出去行下,順道車我地去皇崗口岸~都無咩心情行~響車上我都訓左~
好多謝佢地,iris搞到我地唔好意思,下次都唔敢再去佢home,太熱情勒,又請我地呢樣,個樣,我地又成日同佢地去飲茶,食飯,又車我地呢度去個度去~不過都好開心,有嚮導,有時又有佢地車我地周圍去,佢個fd都有車我地~都幾開心...哈哈哈~因為唔駛成日去迫巴士,小巴等~同埋聽iris講,個d會被cut爆褲袋~要小心d,不過好彩,我地呢一行都無咩唔開心既事發生~哈哈~iris既爸爸真係好風趣,"meet"佢媽媽已下垂既眼袋~佢媽媽都靚,iris比佢咁多個親戚靚好多~份人又豪爽,good~希望佢搵到個如意郎君~佢哥哥,有時都幾懶,唔返工就唔返.....有一次見佢"呯呯棚棚"咁搵野,嚇到我呀,我怕係我地阻住佢咋.......
iris佢地有地,所以用左塊地起屋,有10層......估唔到呀~禾稈"com"珍珠~所謂丁屋個d~佢地一家人相處得幾融洽~good~iris又豪爽,good~不過iris話d男仔唔like豪爽既女仔架bor,係咩??車,要溫柔既時候就溫柔架啦~
返到hk,搵唔到佢地,因為我想睇下佢地出camp之後會否陪米雪,之後從阿葛度先知佢地同左michelle飲野~算啦~似乎阿葛都唔太開心~因為可能佢回憶起佢公公過身既事~都有d擔心佢~
>>March 29, 2005 at 4:01:08 AM GMT+8
2005 年 3 月 23 日 星期三 【微雨】
好勒~講返下我呢個3日2夜既深圳之旅~今次有sarah,iris同埋我~我同sarah就住響iris home~首先多謝iris同埋佢家人既熱情款待~
我未出發之前,我同左sandy去swim~大家好耐無傾過計,所以我地大部份時間都用左黎talk,無咩swim~呵呵~同埋23rd係阿kat既生日,生日快樂,我同cyrena亦於凌晨時份打左俾佢lu~
之後我要出元朗,因我地響皇崗過關~因iris home都響個邊附近,唔近羅湖~突然之間覺得,如果有朋友仔響唔同地方,去旅行都開心d,可以見面之餘,又可以知道去邊度玩~不過就麻煩左人地~不過大家一齊去玩都幾開心~我地返左iris home之後settle,再出左東門,叫左佢哥哥車我地去mtr station,大家都未搭過嘛~佢地d ticket都幾得意,好似籌碼咁,好似octopus card咁,嘟一嘟就過~不過iris話佢地命名既地鐵站名唔多好~所以連iris都唔知係邊度,我地都要問人,好彩佢地都會有職員~不過地鐵班次好疏,要等好耐~不過地鐵既design都好似香港咁,個標誌亦同hk差唔多,多左一楝~
iris搵埋佢個fd,大家行下街,食下野,去左take 貼紙相,好抵,買一送一,仲有得choose框添~不過好多choice,搞到我頭都暈埋~影完,等佢print,仲有揀紙過膠,都幾funny~好彩我地個日唔係holiday,否則好多人~iris個fd車我地去食dinner,因為iris既mummy打左黎~返左home,我地睇埋<心花放>就出左去附近行下~iris住個度係上沙,原來係一條村黎架,不過我覺得好似一個小城市咁~可能開發左,依家無晒田lu~終於明白新聞講乜~我地有去洗頭,係坐響度俾人洗,少少按摩,又有電視睇,都係10元~好抵~第二晚都有去,因為sarah話怕唔夠熱水洗頭,因佢沖涼都沖好耐,iris home又用電爐,用完就無~
iris要俾野佢個fd,叫埋佢同我地遊車河,iris想上個fd home,但個fd唔肯~如果外人唔知,都覺得佢倆都幾曖昧~其實係fd黎jei~之後又back home~沖完涼,傾左陣就sleep lu~sarah訓得唔好,訓下醒下,又唔敢郁,因佢一郁,就聽唔到我好暢順既呼吸聲~哈哈哈~所以第二晚,佢訓外邊,佢醒得早過我,我就2日都係9點半醒~呵呵呵~
醒左之後,又出左去飲茶,之後我地就去左歡樂谷,要120元,又好似海洋公園咁分時段,有晚場~我地都行得好快,又唔多人,所以都唔駛排咁耐隊,我玩左我唔敢玩既跳樓機~期間,我都有張開眼,境色好靚,不過我都係望一望咋~好驚呀,同埋都幾高,我玩左一次,無憾勒,不過唔會再玩~不過sarah好似同愛上左離心力~呢個歡樂谷有唔同既主題,idea都幾好~我覺得金礦鎮同埋香格里拉森林都幾靚~值得去影下相~有d地方,夜晚就會有表演~我地就睇左四維電影院,故事係瘋狂賽車手,都ok仲有d meaning添,周圍環境配合得好,震既時候會震,有水既時候有水,有雪既時候有雪,有風既時候都有風~不錯,但唔似海洋公園咁成張chair郁,但呢個影院都ok~
玩左鬼屋,都驚架,不過原來有可能撞到其他人就無咁驚~hk既就會分批入,咁就驚d~我地成班人一齊行,就無咁驚,同埋有d先鋒打頭陣,知道會有d咩出黎~哈哈~我就最怕人嚇人,同埋有人掂我~所以d鬼屋就捉到人類既弱點,去嚇人~無玩礦山車,因為玩完雪山飛龍,我就有d唔舒服,"chalk"親條頸又暈暈地~雪山飛龍係吊腳既過山車,不過隻腳凌空都無咩野,因為個seat係向內斜既..所以如果呢個係賣點,就真係唔多得...只係有一下,我feel到我係俯衝落去,嚇到我呀~~呢一個sarah無玩,因佢怕轉個d~咁我都考慮左一陣先同iris玩~因佢好想玩~仲有呀,上緊去個時,見到自己同前面個排分得咁開,又升到咁高既時候,都有d後悔~哈哈哈~~不過都不枉此生,不過唔會有第二次,我又唔enjoy呢d刺激~
我地有睇大型影視實景拍攝表演---地道戰,都幾好睇~有現場觀眾落去演埋一份,雖然都係走黎走去,但都幾funny~同埋個d actor都幾好,好迫真,好身手,又有搞笑成份~good~無開激流勇進,就有d美中不足~好似hk海洋既咁,坐響架船上衝落黎~其實我like玩水既野多d,但都好彩,有d玩金鑛漂流,用3元買雨衣,就可以去玩,d水射落黎,都幾舒服,仲有呀,我地好醒呀,見到佢就黎到既時候,d人會有所鬆懈,但其實個個位就有水射,陰人既,好彩我同iris都見到,就無中招~唔刺激,但好舒服~iris話,好心歡樂谷啦,想人玩得開心,就唔好成日陰d陰d有小費收~覺得好小家咁話~
我地都有睇下bike,rollar bike,滑板既表演~不過都平平啦~好似有一d繩玩,爬石,不過我地唔見~而佢地又無玩森林攀爬呀~好似繩網陣咁,佢地無玩,我都無玩lu~仲有東巴舞台,睇左一陣就走lu~我地都有take下photo咁~good~走lu,去左世界之窗既外面影下相,我地就出返去地王附近既中深名菜日本料理度食下野,都幾抵,個味道就so far so good啦~
待續~
>>March 26, 2005 at 8:42:51 AM GMT+8
2005 年 3 月 22 日 星期二 【綿綿細雨】
[有時候您贏了, 但其實您輸了 ]
一對年輕的夫婦正在所租的小套房裡為著添購新家具的事情而鬧彆扭, 女的口才犀利, 男的剛毅木納, 過沒多久作老公的就已處於挨轟的態勢。
不一會兒, 兩個人都嚷得精疲力盡, 說不出話來, 這時前幾分鐘一直被迫採低姿態的先生忽然開口了, 他感慨地對他所愛的老婆說:「老婆, 就算妳講得全都對, 但為了辯贏我而毀掉一整個晚上的氣氛, 值得嗎?」
「為了辯贏我而毀掉一整個晚上的氣氛, 值得嗎?」 雖是短短的幾個字,
確多麼值得我們這些講求「贏」為目的的現代人省思啊!
我很喜歡一句名言:「有時候您贏了, 但其實您輸了!」 可不是嗎?
有時候您贏了面子, 但其實您輸了感情;
有時候您贏了口舌, 但其實您輸了形象;
有時候您贏了好處, 但其實您輸了友誼 ....,
總之, 有時候您看似贏了, 實際上您卻輸了!
待人處事固然應該「據理」, 但卻不一定要臉紅脖子粗地在那兒「力爭」!
理直氣「和」的態度絕對比理直氣「壯」更易為人所接受。
這世界上有四種人:
第一種人,
沒有立場, 不講道理, 態度也不好;
第二種人,
沒有立場, 不講道理, 態度卻很好;
第三種人,
有自己的原則, 也很會講理,
但表達方式卻很「衝」;
第四種人,
很有立場, 很講道理, 溝通方式也很溫和。
如果將這四種人各配上一個形容詞,
我們可以說:
第一種人, 是徹底的「可憐人」,
因為他將一無所有;
第二種人, 是鄉愿型的「濫好人」,
因為他實在缺乏立場;
第三種人, 是橫衝直撞的「機器人」,
因為他雖然邏輯無礙, 卻不懂與人相處的藝術;
第四種, 是「最可愛的人」,
因為他們就是像天使一般。
在這個世界上, 唯有成為「第四種人」,
您才會是一個真正的贏家!
在人際互動間,
您會顧此失彼嗎?
您常「看似贏了, 但卻輸了」嗎?
實在值得您深思咀嚼之。
>>March 25, 2005 at 4:27:18 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|