|
2005 年 2 月 11 日 星期五 【颳風】
一年12個月 月月都過情人節
情人節是哪一天?如果你只知道西曆2月14日的西洋情人節,以及農曆7月7日的七夕中國情人節,那你可就大大落伍了;「不就是3月14日還有個『白色情人節』嗎?」,如果你這麼想,依然過於低估世間男女歌詠讚頌愛情的天賦異秉。事實上,除了中國七夕以外,一年12個月每月14號都是「情人節」,而且每個情人節各有特殊的名稱與涵義。 <待續>
估唔到,阿瑩臨走前都有交低分工既事項~good~不過cyrena要記住,將賣旗,行山個d既安排,跟進工作都要同返阿瑩講,等佢分配一下,同埋搵人跟進一下,而唔係cyrena自己做晒哦~!!記住~
哈哈哈~唔記得幾時,我同左cyrena講,大約內容如下,近排佢都做左好多野,真係辛苦晒~之後佢就問我做咩突然間講呢d野~唔知佢係咪覺得好surprise,又開心呢~哈哈哈~都係有感而發jei~見到佢咁落力咁做,真係令人感動~不過有時佢做得太多勒~俾佢地做啦~因為我地要俾多d機會佢地做下架~咁佢地先學到野,所以我成日都講,如果你做晒,你跟晒,佢地無左你,都唔知點算~學習將d野交俾人做勒~
細米依家唔駛返工,可能會好d勒~佢好好呀,佢突登唔choose1月31日至2月4日返工,就睇下我地會有咩幫手呀~~太好了~good~~因為個個星期大多數去油塘小童群益會BGCA,宣傳,又要開會,我地又團年~可能因為唐氏既activities未開始,所以都無咩野好趕咁做~不過得閒就打下俾德仔,關心下佢,又問下佢做成點~因為情人節係細米跟既~
講返德仔,嗯~都幾小朋友~好搞笑,個日我地傾吊飾,唔知做咩,又變左我,細米,cyrena傾~kat同埋德仔行開左少少(有一個moment),又無join我地discussion~我見到,咪問返佢地意見囉~oh...no~~katkat做咩呀~佢都好呆下咁~嗯~應該俾佢join多d架~唔應該叫佢睇袋~叫佢幫手揸住條繩走黎走去會開心d~佢地都搞左好耐,最後竟然得返cyrena同細米???唔係嘛~算了算了~~有時都唔知點教~而senior們又太落力了~oh..no..baby~~
睇完魚魚既日記,好感動~因為佢睇到我背後為佢做既野~但係唔單止我,仲有Michelle,同埋senior 們呀~仲有呀,我地唔係剩係為你做架,仲有其他蟻仔架~一陣以為我地偏心呀,除左你,我地都好重視阿瑩,丁丁,阿倫,Celia,Connie,Kat,德仔,Wincy,阿榮,Daisy,Cassie~~~哈哈哈~~死未~
港台既鏗鏘集,星期日檔案,咩咩檔案,我好鐘意睇呀~雖然唔會特別追,但每次睇完,都俾到我一種反思同埋感動~好大既一個感覺~good~~
今次,我就睇到我中一至中五study既培道中學上左電視~有一種親切感同埋有d緊張,有d興奮~哈哈哈~好耐未返過去,上次既bbq摧左MA既camp,不過透過電視上,學校都無咩改變,不過大石階有picture,都幾開心~見到教過我既潘sir~哈哈哈~我曾經坐過既課室,行過既樓梯,打過波既操場,我地既荷花池,佢地演繹周美儀老師既語句,好神似,我同joanjoan都係咁講,我一路聽個演員講,我一路追溯返佢以前同我講野既時候~~仲有趙慕懿老師~哈哈哈~回憶起我既中學時代~有喜有悲~好開心.....突然有d感慨添~有d想喊~不過回憶係美麗既,無論有咩經歷~好想返去添~不過由於我個時都幾被動,都無咩同老師熟,都唔知返去搵邊個~等3月12日,我返一返去先~hehe~
點解會上左電視,post左呢個case~我問左lu,係因為我地學校多左個咩心理學家wor~詳細我都唔知勒~好似呢個人,係我地既校友黎既~哈哈~唔知第時,我有無機會or會唔會返去為佢地服務一下呢~因為行左上社工既路,再進一步係兒童心理學家~好似唔係青少年wor~到時睇下點啦~呢個case係講,我地應該多一點溝通,有咩就講,唔好收埋響心入面,搞到咁多誤會,要經過好多人,先知咩事~我既師妹都幾叻同埋幾靚女架,識跳舞,又識彈琴~希望經過此事,佢會有d轉變,唔好將d野收收埋埋,唔好成日自成一角~溝通溝通呀~~
哈哈~家長入家長會,做埋幹事,好似真係對學校有多d歸屬感~哈哈哈~好彩佢媽唔係野蠻個d人,好似麥太or madam so咁~睬~同我同姓~我既祖宗又會生到咁既人~雖然十隻手指有長短jei~
第時生左個,得閒都做下呢d野先~我sch later會大裝修,咁佢地就遷移去第二間學校~你地肯定有好多問題,不過唔好問我,因我都唔係好清楚~咩人地sch既學生響where上堂呀,有無咁大地方呀咁~都唔好問,因我唔知~哈哈哈~
仲有好多野要打呀~byebye
>>February 14, 2005 at 2:23:53 AM GMT+8
2005 年 2 月 11 日 星期五 【颳風】
豬 年 生 人 整 體 運 勢:
今年受到「驛馬」星所影響,東奔西跑及勞碌自然在所難免。
容易有轉工,搬屋等變動事情發生。
今年財運不算太差,但就可能要付出很多才可以獲得收成,這點尤需注意。
如自身沒有轉工的打算,今年宜出外旅行以應運。健康則無甚大影響,不過受到孤辰星所影響,情緒容易起變化及難免覺得孤獨,但如果能夠將自己的注意力分散則心情較容易開朗,今年又有驛馬星,所以不要令自己清閒,情緒自然得到控制。
儘量將自己的時間分配在朋友身上,多些約會久未見面的朋友,自然會感到熱鬧。
感情則無大變化,但多出外,多和人接觸自然難免會提高結交異性的機會,如本身定力足夠則不是太大問題。
此外,流年有「喪門」則防孝服,家中有老人家或上了年紀的長輩則要留意。
事業運勢:
受驛馬星影響,出外機會自然增多及勞碌。有機會轉工及有變動,如果有合適的工作的話不妨考慮。是非則不太嚴重。
感情運勢:
今年沒有桃花星,所以感情運也算穩定。
唯獨是受到孤辰所影響,情緒易起變化而容易吵架,但都不是太過嚴重。
此外,在外面結識異性機會增多,未有對象者宜把握機會。
健康運勢:
今年健康運非常穩定,只要留意情緒方面的問題就可以了。
是非運勢:
今年是非不算太多,不用太過擔心。
改運建議:
事業方面容易有變動及勞碌,所以適宜催旺自身事業運。
在流年正財位(即正南方)放置一枝白水晶或綠幽靈可以有效增加晉升機會及穩定自身的事業運。
>>February 12, 2005 at 10:54:14 AM GMT+8
2005 年 2 月 10 日 星期四 【颳風】
<笑下啦,香港人> (9)
某某人準備搭的士去機場。佢於是就問的士司機︰「去機場要幾多錢 ga ﹖」
的士司機︰「大約三百蚊啦 ﹗」
某某人︰「咁樣呀.......行李要收幾多錢呀 ﹖」
的士司機︰「見你咁靚仔,行李免費又點話 ﹖」
某某人︰「太好喇 ﹗所有行李都係哂度,麻煩你送去機場,我響機場入口等你 ﹗」
哈哈哈~~依家整靚左個版,都真係幾開心~成日都會走去望下,有d滿足感同埋成功感~學cyrena話齋,整靚左個版就會好鐘意個日記,就會去打日記~不過咁,前半部分就對,後半就不對~因為個日記係點,我都會打既~仲有呀....放左2張靚相上去,見到自己咁靚,就好開心~呢2張張都得到各界既認同,其實係8月12日去蒲苔島時同cyrena & michelle take既~yeah yeah~pc-sandy就話呢張就真係幾似mix~大佛就話相=main of the diary,d男仔睇到就會問,可唔可以做gf wor~我都覺得我幾型呀,真係呃得下人,不過咁,等我減磅之後,就perfect勒~有時剩係得個頭既相都真係幾呃到人,哈哈哈~死人丁丁都係咁講~因個時我地上cyrena home,佢地都覺得,哇,一聲~哈哈哈~不過phyllis認唔出呢2張相就係佢睇個2張,仲問我做咩唔post上去~
我記得cecilia見到我著裙仔,就好認真咁同我講,你咁著都真係幾好睇,叫我著多d~~哈哈哈~不過著多d咪悶囉~有時casual d唔好咩~pc-sandy就叫cyrena多d著,咁我倆就係孖公仔wor~哈哈哈~~
因為我都好耐無打日記,依家所講既事,發生既日期,次序都唔同左,所以,大家都唔好執著響邊一日發生~哈哈哈~~~
呀~星期三,即係年初二,我無早起去機場送米雪機呀~因為我幫完手0500先訓,到pc-sandy打俾我,我都唔願起身,跟住佢叫我繼續訓~哎呀~激死~不過佢地有送佢機,都應該開心架勒~不過我都衰,又唔打俾michelle同佢講返~算啦~呢一個係我遺憾既事,michelle一定要返黎呀,我地會等你既手信,要你返黎先帶到手信,寓意:並唔係著重你既手信,而係你個人返黎!!!唔好成日講埋d衰野~雖然知你唔多like搭plane,因之前遇過多次氣流,亦有一次差點....算了~過去了~
死人細米自己走左去睇incredibles,又問我地去唔去睇,仲think住同佢去睇架嘛~哼~我同cyrena星期一去睇~哈哈哈~情人節哦~哈哈哈~~我倆形單影隻,唉~cyrena既媽媽成日問佢拍拖未,哈哈~而佢爸爸就唔捨得佢拍拖咁~佢爸爸都幾高呀~佢爸爸仲會自己走去籃球場癡波打,同d o靚仔wor,我就叫阿倫同丁丁得閒就同阿uncle打下勒~丁丁就同阿倫好疑惑,d人又會同佢打既~哈哈哈~antie叫uncle介紹男仔俾cyrena識,uncle就話打波個d無咩用架~我就指住阿倫同丁丁~死人阿倫聽到就話:咁即係佢爸爸無用囉~因為佢爸爸都打波,哈哈哈~~咁又係wor~阿倫呢條友仔,慢慢顯露佢既本性~又佻皮又多咀~平時佢唔多出聲,係假象黎架~唔熟同怕醜jei~佢個腦不知轉得幾快~慢熱囉~仲醒過丁丁呀佢~~
魔間行者都獲好評,我都要去睇下先~
依家過緊日夜顛倒既生活~我唔鐘意~成日搞到我好累咁,咁樣對身體都唔好架~我讀psychology,人係有自己既身體時鐘,就算你改,都無咩用架~因為做過實驗~有一個人24小時都響一個黑暗既地方生活~証明到人係有生理時鐘~不過係25小時~再詳細d唔講勒~講開psychology,菁菁佢地都叫我考返~因為對入social work有幫助~咁我就話,我會睇下我呢幾個月study成點,如果ok既話,我就會去報,否則我唔想waste money~
有日睇到陳慧琳同埋馬德鐘既音樂劇,個d MV~聽到"安份守己"呢首歌~嗯,有共鳴~雖然我無bf~哈哈哈~我好鐘意kelly的~
睇左hong既日記,佢都LIKE巴斯,三眼?仲話要睇incredibles?咁似cyrena既~oh..no~阿hong之前借mcdull d書俾我睇呀~不過蠢左,d書咁重~哈哈哈~
winnie po~成日病咁wor,小心d啦~好彩有hong既呵護~你個頭都唔係唔好睇呀~你整左負/游離子呀?剪左之後個人清爽左好多~不過又真係幾似埃及妖后咁~前面d陰咁剪,好似唔多襯你~唔關price事既,係師父問題~有d人收好平都剪得好好~都辛苦你勒,又要返工,又要返學~最緊要你識諗~
有d人好奇怪,唔知做咩,做左d野,知左d野,又叫人唔好講俾人知~咁奇怪~佢既原因又係咩呢~係我就會問~依家有d人真係好奇怪......不過世界上,千奇百怪既野/人/事,乜都有~所以唔出奇~係interest個reason jei~
整靚一樣野真係要花好多時間同心思~所以呢個日記,我都用左不少時間去search~平時既我最hate去serach野~因waste好多時間~我又懶~唔係好難,但係好waste time~唔鐘意~大家都問我做咩個日記變左黑色?唔好睇咩?其實我覺得黑色,好型仔~好cool~我like~有咩動力去support去用時間去整?因為我得閒嘛!!~我份人就係咁,一開始去做既野,就會努力地去完成~咁呀,整到一半都好核突啦,isn't it?~我都差唔多整晒我想整既野lu~不過個d表情圖就要慢慢search下~今次我有search icon,bar,color,upoload photo la,looking for technique problem(thx禧寧,大佛,cyrena,細米,謝宇浩)~~好勁呀我,又成日開幾個IE,睇下整完出黎o唔ok~哈哈哈~~
>>February 12, 2005 at 9:17:52 AM GMT+8
2005 年 2 月 9 日 星期三 【陰晴不定】
<笑下啦,香港人> (8)
正處於熱戀中的亞俊與Amy本來約好一起去弔祭一位長輩,但後來兩人因發生爭執,出殯當天,只有亞俊到場。
事後,亞俊感到後悔, 便send e-mail給Amy道歉,點知Amy看了後,更加憤怒。
原來亞俊的e-mail內容是這樣的-「親愛的,昨日去殯儀館是想看你的,沒想到看不到你,心中真的很難過。」
哇哈哈哈~~都好耐無打日記lu~由年三十開始,我就落左去我shop幫手~而由於我話俾daddy知我年三十都要返學,所以年三十我可以遲d落,所以食完飯,我就訓左陣~(好肥同埋對身體唔好)十點起左身,去help~點知,我阿媽問:咁夜仲落黎做乜~俾佢串添~於是我打俾daddy,睇下我可唔可以返上去~同佢講左件事之後,佢笑左幾下,而大家姐又叫我陪佢行花市,咁我就可以返上去,唔駛幫手~yeah~開心開心~hehehee~~
我地十二點幾先出門口,點知去到都好多人,而家姐響第二日睇返news,先知我地去個段時間係高峰期~家姐仲think住夜d去,無咁多人~其實d人通常都係食完團年飯先去,仲有呀,大家think住有平貨執嘛~michelle原本去行花市,但因為怕多人,所以就同蔡生睇incredible,之後先一齊dessert~佢有問我去唔去~不過因我有家姐,所以就叫佢打俾我,之後先知佢都無出去~可能好累了~真係好多人呀,如果michelle去,真係要護住佢~而個度有d人好唔自律,成日迫迫迫~好多情侶都一前一後咁行~男既護住個女既~有一個男仔仲用手好大力咁擋開行埋去個d人,我就係其中一個受害者,我被人迫過去,佢又好大力咁推我走,好痛~
hehe~~依家享受緊有家姐既幸福,因為我要咩,都係佢出錢~hehehe~~真好~我買左吹氣摺chair,yeah,帶返sch玩,車爆人地個頭~yeah~開會時唔好得罪我~買左有字(身體健康)既盆栽,買左diy既相機俾brother,要自己砌既~不過佢好似整彎左個彈弓,要去配過,俾佢激死~不過都好既,買d野俾佢玩下,好過成日打機~仲有買左$40既隔油器,送左2樣幾實用既野~同埋我地買左細既桃花同埋甩色既銀柳~收獲都幾豐富,hehe~我地都行到4點幾,好累.....響mtr撞到ida同埋阿輝~又會咁o岩~一見到佢,就話大年初一咁都見到,呢一年唔方過得好~哈哈哈哈~~講下笑~我先知原來佢地仲未走,仲話俾我知佢地想坐低都唔得,因為成日俾人趕~之後佢地再去花市執平花wor~仲去左食breakfast~佢地都傻傻地~不過呢個主意,我同家姐都有think過....因為離早上不遠~
pc-sandy仲問我做咩唔搵佢地,我真係以為佢地走左嘛~~michelle又無打俾我~今年行左3次花市,3次都有收獲~而年三十既下午,我同cyrena都有去行,我買左香薰沖涼液,不過漏左響cyrena度~shit~其實呢一日我,細mi同埋cyrena去cwb出糧,不過叫左佢地起身自己訓返就叫佢地拎先~因細米返工,所以都plan好同佢lunch~去左沙嗲王~我地係第一檯呀~之後又打俾michelle,同佢講返我既留言事件~都ok既,同佢講返就ok~知佢性格勒~之後同佢傾計,就係咁笑,俾細米歧視~哼~俾d時間michelle啦~我地都買左野俾michelle,就係佢想要既豹紋掛頸電話繩~同我既一樣~要白色~hehe~
之後cyrena陪我去出糧,見到cassie~咁o岩呀~佢係我地之中最多既一個~而我就係最少既,因我比佢地返得少~我地就叫cassie小心d,佢好乖呀,將自己大半份糧俾mummy~乖女~之後我suggest去take ferry to tst~不過唔記得左cyrena要去恆生bank~我買左牛仔褲仔,半價,$40~hahaha~激死cyrena,佢buy既時候係$80,不過都好抵了~我都話我著牛仔褲唔多好睇,不過鬆身既ok~之後take bus上cyrena home,因我要拎之前叫佢幫我買既年糕,坐左一陣,cyrena送我去take mini bus~我就back home lu~
呢期幫手都無咩嫌惡之感,可能好耐無去幫,依家幫返既感覺都ok~不過好多野我都放慢黎做,唔好急,唔好咁大脾氣,寬容一點,咁就好好了~因為忙既時候,d人催催催~真係幾討厭架~尤其是放完煙花,多人到佢呀~d人要等位添呀~不過正常既,次次放完煙花都會係咁~除非之後下雨啦~否則d人都係等位~同埋d野食煮唔切....因為得一個爐炒野~今年既新年好過前幾年既生意lu~咁我地有d檯號係"加x"咁啦,個行第一張檯係加一,第二張係加二,咁d人就問,做咩我個d係加一既,又話新年唔收charge?我就話勒...個d係檯號黎架~哈哈哈~笑爆咀~仲有呀,呢個新年講多左普遍話~好多內地人黎hk呀~有個外國人讚我nice,唉....係我媽,妹唔好老脾jei~佢地一忙就好惡~我就好彩control到啦~不過有時都會話返d人~哈哈哈~~總之我既態度係...是但啦,做到就做啦,記得就記啦~盡量滿足佢地既要求,咁通常我都記得既~都ok既~good~以平常心去應變~
個d叫咩呢~~弊,諗下先~處之泰然?處變不驚?差唔多勒~冷靜d~心平氣和一點~哈哈哈~~依家d人,好夜都唔返home,仲食宵夜,唔係嘛???咩人黎架~年初二,三既生意都幾好,做到我隻腳好累~仲有呀,凡著拖鞋,短褲~舅母問做咩咁casual~我媽又問,你著拖鞋呀~好似我年三十,年初一都係咁~佢年初二先問~搞笑~因為著鞋入水又掩住我隻腳,不如就咁著拖鞋,爽d~著完又可以洗拖鞋,多方便~死人細妹整跌左個打火器落我腳趾,不知幾痛~唉......今年年初一想打俾我契媽同michelle拜年,可惜都係無~不過就有同老豆拜年~哈哈哈~不過我覺得同人拜年,講恭賀說話,好唔慣~好似講就係為左逗利是咁~覺得怪怪的~唔想咁~係時候change下mind勒~我咁think,人地都係覺得奇怪架jei~
仲有好多野未講~慢慢來~大家唔好催我打日記呀~因為好多人投訴,點解成日都係wait~
>>February 11, 2005 at 9:03:10 PM GMT+8
2005 年 2 月 9 日 星期三 【陰晴不定】
"達賴喇嘛演說"
達賴喇嘛在2004年元旦說了一些話,你只要花幾秒的時間讀一讀並思考。
你將得到一個意外的驚喜。這是真實的,就算你不相信。
達賴喇嘛在千禧世紀所揭示的生活指導為:
1.了解所有的真愛和偉大的成就都免不了承擔艱難的冒險。
2.當失敗時,要記取教訓。
3.遵行三個原則:尊敬自己、尊敬別人、為自己的行為負責。
4.切記有時候當事與願違時,反而會是一個幸運的契機。
5.熟習規則,如此你才知道如何適當地打破規則。
6.不要因為細故而破壞一段友誼。
7.當你知道已經犯下錯誤時,以最快的時間更正。
8.每天花一點時間獨處。
9.敞開心胸去改變,但不要捨棄你的價值操守。
10.切記有時沈默是最好的答案。
11.過良好、高尚的生活。如此當你走過歲月回顧時,就能再次享受它。
12.保持家庭溫馨的氣氛是生活的基礎。
13.當與所愛的人起衝突時,只針對當下的問題解決,不要舊事重提。
14.分享你所得的知識。這是成就永恆的方法。
15.溫和對待地球。
16.每一年到一個從沒去過的地方。
17.切記最好的友誼就是對彼此的真愛勝於對彼此的需要。
18.評估你的勝利必須要放棄什麼才能得到它。
19.在遭受冷陌遺棄時試著去接近愛。
>>February 10, 2005 at 8:40:21 PM GMT+8
2005 年 2 月 8 日 星期二 【暴雨】
當你( 你)到異性家的時候,發覺她( 他)家的四周都是墳墓,你( 你)會有什麼反應?
請一定要以一看完這個題目的第一心理反應,這樣才准喔!
一、 心里覺得很害怕,并跟他說你要回家。
二、 心里覺得很害怕,但還是跟他進屋子。
三、 這個房子一定很便宜。
四、 他家里一定有鬼。
五、 住在這里一定很刺激。
我選了二~~你覺得似唔似我,我覺得好似我~講得好中~
===========================================================================
分析* ---->關於我既~
★看個性:
2. 喜歡為人服務是你個性的特色
臉上時時刻刻都帶著微笑,認識你的朋友都應該覺得很慶幸,你很容易相信別人,
但有時候也會因為這樣,跟你朋友的不老實大吵大罵,可是你還是會原諒他,
唯一美中不足的是,你常會因為心情不愉快而亂發脾氣, 不過也只會對你的知心朋友這麼做。
★看朋友:
2. 你不會因為朋友是異性而有所拘束 (-->係做左朋友先唔拘束咋~唔熟既就.....)
對待你不太認識的朋友時,都抱持著既期待又怕受傷害的心態去接觸對方, 一旦熟識後,你就不會有所拘束。
★看愛情:
2. 你對愛情的感應比較遲鈍,但在你心里可就很敏銳, 你總會以猜測的心態去接觸你所心儀的對象,不過事實通常都與你所想的互相矛盾, 而你也會因此感到失望,如果有異性相當關心你的生活, 你會因此而喜歡上他,可是你又不敢開口, 等到你要向他表白時,他已經另有對象了,建議 你要把握機會,千萬不要錯失良機。
★看工作:
2. 你有時候會因為工作的全神貫注,而忘了自己還有事情要做, 如果你工作時遇到問題或阻礙時,你會主動的去詢問別人,是一個不折不扣的日本人。
★看金錢:
2. 對於生活上的每項花費,你都很僅慎的斟酌、考量, 有時朋友會誤認為你是小氣財神,但其實這不過是你節儉的習慣, 碰到真需要用錢時,你也是會很大方的。
===========================================================================
其他分析*
★看個性:
1. 你是一個敢愛不敢恨的人
任性的個性是你最大的缺憾,說話經常帶刺,盡管如此, 你身邊的朋友還是能夠委婉的接受你,可是你卻依然我行我素, 建議你先試著去調適自己的心態,多為別人著想,相信你一定能夠得到朋友的掌聲。
2. 喜歡為人服務是你個性的特色
臉上時時刻刻都帶著微笑,認識你的朋友都應該覺得很慶幸,你很容易相信別人, 但有時候也會因為這樣,跟你朋友的不老實大吵大罵,可是你還是會原諒他, 唯一美中不足的是,你常會因為心情不愉快而亂發脾氣, 不過也只會對你的知心朋友這麼做。
3. 關心別人是你生活中重要的一環
但你又不擅長表達你心中的熱誠,所以你只好躲在陰暗的角落, 等著別人來發掘你,是個標准的被動者。
4. 說話一直線是你的特色
你不會畏懼權力的威脅,具有獨斷、領導的本能,你常要求自己一定要時時刻刻進步, 有種不落人後的上進態度,也因為這樣,你身邊的朋友不太敢接近你,怕被你取笑, 但其實你并非是這種人,建議你多往人際關系發展。
5. 你是個性開朗活潑、好動的人
喜歡追求新鮮事,更愛穿戴最流行的衣帽,不喜歡過著被拘束的生活, 向往自由自在的生活空間,也因為這樣,常常跟家人處的不甚愉快, 如果你是位女孩子,我相信你一定有過這樣的經驗。
★看朋友:
1. 你的人際關系是不錯
但沒有一個愿意與你談心,你自己也知道這一點,也曾試著走入他們的領域, 但卻因為他們對你的刻板印象太深,有時也會不相信你的用心良苦, 如果你真的很想讓他們了解你的真誠,就以行動來表示你的誠意吧!
2. 你不會因為朋友是異性而有所拘束
對待你不太認識的朋友時,都抱持著既期待又怕受傷害的心態去接觸對方, 一旦熟識後,你就不會有所拘束。
3. 你對待朋友的態度就如同對待親人般地無微不至
雖然你很被動,但你很熱衷於為他們幫忙的樂趣, 所以如果有人利用你這樣的個性,來幫他做事情,你會一輩子都不會原諒他。
4. 當你踏進一個新環境時,你總是扮演著佼佼者的角色
很自然的,就會有很多人想接近你,但過了一段時間後,因為你的求進態度, 希望別人也能夠有像你這樣的能力,造成別人對你的疏離, 但你是出自好心,并無其它心機。建議你先去了解他們的生活態度,再進一步的適應。
5. 你總是把朋友當作是你生活的交響樂
沒有他們你就會變得很寂寞,所以你對待朋友態度是很熱情奔放的。
★看愛情:
1. 很會挑選對象的你,要求你的異性一定要很完美或是外表姣好, 你才會去跟他接觸,較不會去觀察他的行為舉止, 是一個不大注重內在而去談戀愛的人。
2. 你對愛情的感應比較遲鈍,但在你心里可就很敏銳, 你總會以猜測的心態去接觸你所心儀的對象,不過事實通常都與你所想的互相矛盾, 而你也會因此感到失望,如果有異性相當關心你的生活, 你會因此而喜歡上他,可是你又不敢開口, 等到你要向他表白時,他已經另有對象了,建議你要把握機會,千萬不要錯失良機。
3. 你對你另一半的條件要求,也是很嚴格的,但你較注重內在的修養,外表則是其次, 也就因為這樣,你的對象常常換來換去,不過這都是你心里所想的對象。
4. 老是在工作的你,根本就沒時間談戀愛,常會有人在暗戀你, 但你卻不曉得,所以說,像你這樣的領導人物,通常都會比較晚婚。
5. 你對愛情的定義并不是很贊同,因為你覺得談戀愛就好像是在玩親嘴的游戲, 所以你很期盼有個能夠與你真心相愛的異性,而不是局限於外貌的姣好。
★看工作:
1. 認真的工作態度是你最令人敬佩的優點,你會盡你最大的努力把工作完成, 但是你也會因為私事而把工作丟在一旁,等忙完了才繼續工作, 建議你先試著去安排自己的時間,好提醒自己什麼時間該做什麼事。
2. 你有時候會因為工作的全神貫注,而忘了自己還有事情要做, 如果你工作時遇到問題或阻礙時,你會主動的去詢問別人,是一個不折不扣的日本人。
3. 你常因為工作的緣故,几忽差點忘了吃飯和睡覺, 可說是已經達到了廢寢忘食的最高境界,如果工作有所阻礙或是份量過重, 你會樂意的接受別人給你的意見、并積極的安排自己的時間, 告訴自己什麼時間該做什麼事。
4. 與生俱來的領導能力,在工作時一定是發揮的淋璃盡致,雖然如此, 有時也要聽聽下屬的意見,盡管你做的都是對的、又有效率, 畢竟會有所議論或怨言,因此,當你正在忙的暈頭轉向時, 花點時間靜下來聽聽別人的建言。
5. 你的工作態度與一般人有所差異,別人是卯足全力拼命地在做, 而你則是在思考有什麼最省力、也最省時間的方法來達成工作, 具有一種發明家的工作態度。
★看金錢:
1. 你很會理財,懂得如何在花費上作取舍, 但因為你的私心較強烈,常會為了自己喜愛的東西,不惜一切地去得到, 甚至跟朋友借錢,可是得到了也不大去珍惜。
2. 對於生活上的每項花費,你都很僅慎的斟酌、考量, 有時朋友會誤認為你是小氣財神,但其這不過是你節儉的習慣, 碰到真需要用錢時,你也是會很大方的。
3. 個性被動的你,對於金錢這種敏感的東西,你比較不擅長於管理, 但你懂的如何去規划,大體上來講,你蠻需要一位可以幫你管錢的人。
4. 說到花錢,你一定不落人後,當然不是揮霍無度, 而是把錢花在時代尖端的產物上,愛好追求時髦也是你花錢大把的原因之一, 盡管你很會花錢,但你懂得如何去賺錢,是個相當有商業頭腦的人。
5. 對於金錢這種方便的東西,你已經達到運用自如的境界, 就因為太方便,所以你花錢都是很大方的,勸你千萬別大方的走火入魔。
>>February 10, 2005 at 8:04:37 AM GMT+8
2005 年 2 月 7 日 星期一 【暴雨】
肖豬的朋友 【用情純潔兼認真】
基本愛情運:
你的品行端正、心靈純潔、待人誠懇、直爽,心地善良,因而,別人都樂意與你相處,同時你亦是一位用情專一,感情純真很少有邪惡的完美情人。然而,有時你會給別人一種遲鈍和愚笨的錯覺,容易被別人欺騙和愚弄。你執拗的品性和可愛的憨勁會使你在愛情上有很多的發展。因你性格溫馴,這樣會帶來很多快樂,不會有感情破裂的可能。
男性愛情運:
你的愛情觀欠缺主動,只肯充滿幻想,常希望擁有一段刺熱的戀情,但卻不懂尋找之道,常令你有落寞的感覺。由於常被欺騙和愚弄,故此對戀愛會採取自我保護措施。他有很重的家庭觀念,絕不拈花惹草,唯一遺憾的是,多數情況下,不擅於表達,有可能令妻子、兒女常誤會你。
女性愛情運:
你溫柔、善良,感情豐富,在男士眼中,是個可愛的戀人,令男士很想保護及愛惜你,所以頗得到男士的愛戴。但另方面,在骨子裏也有著不羈及倔強的個性,只是不表現出來,太懦弱及太感情用事都是你的缺點。在婚後你喜歡被人照顧、是個舊式婚姻的擁護者及極擅於顧家的性格,丈夫可大為放心。
最佳結婚對象:
屬豬的人:兩個屬豬的人走在一起,可稱得上「相敬如賓」。兩人互相尊敬,少有爭吵。這樣的結合,一定可以建立沒有隱私及謊言的家庭。
屬牛的人:屬牛的人重視家庭,工作方面按部就班,穩扎穩打。不會用美辭麗句恭維別人,同時也不會說謊,很經得起時間的考驗。
屬兔的人:屬兔的人才華洋溢,小心的維護自己的世界,崇尚傳統的事物,極端厭惡爭執。因此跟天真爛漫,豁達開朗的你,可以建立和平安祥,充滿溫馨的家庭。
最佳拍拖對象:
屬蛇、猴、雞的人:由於你是不會輕易表達愛情的人,因此對方必須是很有愛心的。而屬蛇與屬猴的人都不夠老實,懂得在無傷大雅的時候哄哄你,拍拍散拖無妨,結婚則不宜。而屬雞的人懂製造快樂氣氛,可惜為人嘮唆,恐怕不能相處太久。
避免結婚對象:
屬猴、蛇、羊、雞的人:屬豬的人往往被人當做誠實可欺,而屬猴及屬蛇的人較為狡猾,不要太過深交。而猶豫不決的屬羊的人亦不適合正直的你。至於屬雞的人外表浮誇,亦很難與你相處。
>>February 10, 2005 at 6:47:35 AM GMT+8
2005 年 2 月 6 日 星期日 【微冷】
<笑下啦,香港人> (7)
有幾個七、八歲的小男孩決定一起湊錢買玩具,但最後只湊到二十多元。
傑仔:二十多元可以買甚麼呢?
俊仔:我們可以去買衛生巾。
其他的小男孩齊聲問:衛生巾有甚麼好?
俊仔:我也不知道呀!但電視說有了它,便可以爬山、滑水、溜冰;自由自在,快樂且沒有煩惱。
今日既我,想喊~真架~係因為我睇左michelle既日記,係因為我睇左大長今~
今日都係好full~上0930,遲到,不過justine lam都俾我sign,good~之後1230義工大募集開會,都係傾返分享既野~不過新出爐既incharge阿瑩因為返左大陸,所以佢一做incharge就唔響度開會??好似有d於理不合,不過都情有可原~新incharge出爐之前,都要經過一番既了解,否則怕其中一方唔開心~其實今日上堂既時候,michelle都有打黎叫我去飲茶,不過因為開會先無去~原來係成班pc~辜負左michelle既好意添~不過如果我知道左一d野先既話,我估唔去開會都會去囉~因為michelle疼我先叫我咋~因為我之後先知,佢都無叫cyrena佢地~
之後我又上堂上到1730~~因為呢個sem有day off,所以先咁full~michelle又打黎問我落唔落023,我當然落啦,不過我想上完堂先~仲有呀....估唔到我訓左一陣余太既tax堂,之後醒返,我就好鬼留心咁聽,仲跟得切佢d野,頭腦好清醒,感覺好好~~如果我以後上堂都係咁就好lu~而我收到風,好多人都不敵余太既音波功,俾佢掃低晒,包括hong,winnie,菁菁(就算唔係余太,佢都會訓架啦,呵呵.....),而phyllis就好唔正常咁好乖咁聽書~哈哈哈~~好搞笑,菁菁同phyllis都好怕我話佢地唔上堂,或者上堂唔專心~搞到我好似人地阿媽咁~phyllis篤爆菁菁上堂訓,菁菁不知幾驚~不過咁,我唔響佢地班,control唔到咁多~講又有咩用~都唔聽既~要靠自律~
我收到michelle既大利是一封,好開心呀,因為呢....係用mcdull架~仲有呀.....仲有MICHELLE既愛響入面呀~好開心呀~HEHEHHE~多謝michelle~我會keep住架,唔會用~會拆,因為知佢一定寫野既~我d利是,除了daddy,mummy,我契媽俾個d會keep之外...依家多左個michelle,因為佢係我覺得重要既人之一,我好傻呢~唔知點解,總想留起它們作一個紀念同埋後備儲備金~哈哈哈~~~
michelle會去同yr3既pc去tst buffet呀~即係有yanny,gail,jeannie佢地呀~真開心~michelle都覺得好開心~hehehe~所以佢都趕住走,亦都有d怨我今日無咩落023勒~其實我唔係想唔落既,不過要上堂嘛~而我星期日又無搵下佢嘛~佢緊係掛住我啦~哈哈哈~~~我都有既.....
之後就同阿魚佢地interview下想join我地BGCA計劃既同學仔,都係問一d簡單既問題,傾下計jei,不過佢地好似搞到入magic ant咁,又有clip board,又要mark低野,都幾隆重其事,good,做得好~有阿倫,魚,cassie~其他人都好想睇,如celia,cyrena,丁丁...etc....哈哈哈~~真係o丫~一班諸事兼愛護,關心magic ant既人仔~大家都有protential去睇人呀,不過如果佢地elaborate多d個原因會好d~阿魚亦都可以意譯返我既說話俾同學仔聽,good~醒目~不過可能第一次,都會緊張一點~依家既阿倫會搞下cyrena,咁代表阿倫同cyrena熟勒~大家放鬆一點,我喜歡今日同大家一齊既感覺,我覺得我地又group返埋lu~好開心~大家有講有笑~good~多謝你地~
之後同celia陪阿魚dinner,因佢要返工,又我同celia就back home dinner~哈哈哈~~開心開心~~佢地好希興致搞返上次未完事既bbq呢~真係好開心咁wor佢地,充滿熱誠咁搞呀~嗯,good~~佢地開始分工打電話~哈哈哈~2個傻妹~之後大家就各自歸家~
嗯~好緊張,因為我既留言太抽象,但其實我係想俾support michelle,但又唔敢承諾太多,但又唔深究我打既野,仲叫michelle問返我添~唉.....心靈脆弱,易轉牛角尖~~佢就reply我,話對我好失望~多謝pc-sandy同埋大佛既鼓勵,安慰同埋指引,令我企隱陣腳,唔好亂~哈哈哈~~知道佢有咁多感性既文字,就知佢一定有野,否則唔會咁感觸~又佢既感觸又令我好感觸~莫非係畢業症後群~加油呀,michelle~頂住呀~我地支持你~其實你誤解左我勒~知你誤解我,我不知幾緊張,心神晃忽~
因為我既性格唔會長註響一個人,而係將我自己分俾好多人,所以有時都陪唔到michelle~有時我地呢一班人太有默契,一係就好多人一齊出現,一係就無人出現~因為大家都會"以為"michelle有人陪~其實...好多"以為"都會做成溝通上既障礙~同埋一d誤解~大家通常都未了解成件事就去"以為",就係咁,誤會,做錯野就因此而產生~不過有d情況係.....因為想靠自己能力做好d,唔想煩到主席,先會咁既jei~咁一個boss請一個人返黎,都係想你搞掂件事,而唔係每樣問返佢架啦~你成日問,不如佢做啦~不過咁,依家既situation有d唔同,就係我地係學野嘛,教多d無問題既~不過咁....當然要用腦去think下,呢條問題應唔應該問~講下講下,都變得好複雜~
所以我就話自己係若有若無既一個女~而我亦都唔會俾太多承諾,因我怕被束縛,而我亦都唔會成日陪到michelle嘛~有好多未預計到既事~不過咁,我好清楚一件事,我係好重視,好疼,好愛,好關心michelle既~呢樣野係無庸置疑既~不過有時呢一d都會俾人一個好空虛既感覺既,都唔夠實實在在去做咁有power,咁有support~
同阿大佛傾左陣電話~因為太夜,暈暈地,就say bye..去sleep~~不過都係打埋日記先~哈哈哈~長今又被趕出宮,好慘~不過好彩~
>>February 10, 2005 at 10:14:50 PM GMT+8
2005 年 2 月 5 日 星期六 【雷雨】
保密日記,請登入觀看!
>>February 7, 2005 at 6:13:42 PM GMT+8
2005 年 2 月 4 日 星期五 【微冷】
<笑下啦,香港人> (6)
亞俊排隊買電影票時,後面有一個外國人,售票小姐因不會說英文,就請亞俊幫她向外國人說只剩下站票。
亞俊於是對外國人說:No seat, you see no see if see stand see. (沒位了,你看嗎,如看,站著看。)
外國人聽後說:I don't understand your English.
亞俊聽後對售票小姐說:「他說不懂聽英文。」
今日full day~俾hong串我地蟻仔無人準時.個個late~哈哈哈~好差~我你最遲既~仲有,唔記得今日唔可以著裙,只係記得今日唔bbq,所以先著~哈哈哈~返到去,就俾佢地串....真係無面~我初頭都唔太敢入去~唉~今日....命運在我手...好好玩,第一次走粉,第一次唔記得交稅而坐監,反正坐左就走粉~嗯~大家努力啦~大家既意見都好好~good~希望幫到佢地~
hong講得對,其實我唔係悶...而係呆呆地~可能生理問題,不過心理問題都有~有野煩~係....pc-sandy講得對,我都有野think,點搞好佢地,不過我無動力同埋實際行動力,而我既某一份執著,唔知做咩,都放下了一點~對佢地,好多野,算了~俾佢地發揮吧,有時太迫佢地,都好似無咩作為~有d野慢慢來~俾我睇下先,唔可以太急~緩衝一下~
之後同左phyllis同埋cyrena行街~phyllis去左g2000,點知我都有收獲~都好~不過我都係要度身訂做suit先得~之後去荃灣,有丁丁,倫,celia,phyllis,cyrena同埋我~之後菁菁先join~大家今日離唔開飲飲食食~去左稻草人食tea~之後make左decision上cyrena home玩扭扭樂~上之前,大家有瘋狂掃左好多小食,celia既雞蛋仔,我既糖蔥餅+砵仔糕,菁菁既栗子,phyllis既咩咩蛋~嚇到阿倫同丁丁死~佢話女人真係恐怖~哈哈哈~~之後上左cyrena既home唔夠一hour~就返荃灣食米線....6人3碗,丁丁同阿倫就各自一碗~之後同michelle行一陣,就送michelle take mtr~我,phyllis,cyrena出 causeway bay~菁菁就返home~
阿倫上左cyrena home就想周圍睇~~哈哈哈~露出頑皮既本性,雖然佢無嬲都係~今日係開心既,真架,終於同佢地relax咁玩~遺憾既係,我唔記得帶相機....好多時間都值得take photo~成日都唔記得~好失敗,不過我今日真係好開心好開心~~雖然有時都有dead air~不過因為有時d話題都唔知做咩成日俾人cut左~雖然好多人無黎......但係少d人,仲close啦~哈哈哈~celia好想好想搞返bbq,仲訂左日子~好~佢好有幹勁咁搞~good~我都唔知去唔去到~因要攀石~見到佢地咁有幹勁,有d想引退~係時候佢地做主導了~
呀~唔好懶~~我既動力??多謝pc-sandy既不斷鼓勵~真架~
我好認同michelle既info既一句~事情唔係等有時間先做,而係安排時間去做~而我....無安排時間~
好mark低d野落schedule先~好,一mark野,好好多~~
夜晚,打左一篇日記之後,暈暈地,即刻走去sleep~~無咩事,生理問題jei~
去左同細米,cyrena行年宵~開心開心~等埋細米放工~我地早到,就去左行一陣街~我地3人行,手牽手,因怕被撞散~今年既年宵好多新意~有紙造既帽,唔戴智縮返埋架,基於我無錢,無buy~買左雞腫搥同埋與cyrena一齊buy左豹紋掛頸電話繩~好舒服,好靚~cyrena粉紅色,我白色~仲見到一d小型盆栽,見到一個煤炭屎鬼既袋仔,想buy~仲有一d自創既吹氣存盒,豆豆cusion~有d雞既帽~有雞脾~好多好多呀~仲有一d好似波既花,同埋一d真係波既花,都唔知點講~又因為無帶相機~我都想同細米佢地take photo~~開心開心~~~哈哈哈~~今日都算係開心開心既一day~~好full~點解唔見dennis既~~~又點解見唔到佢既~哈哈哈~~
又有好多有氣既野勒~爪呀,雞腳呀~又有人唔知響度送野俾人,又唔駛錢,只要佢地幫手宣傳~
至於阿成單野,我無力去搞勒~我唔想去追,又搞到我頭痛~算啦~就咁算啦,就當我欠佢啦~唔想再同佢糾纏而搞到我煩同埋唔開心~我唔要再同佢糾纏,唔要再同佢有咩關係~好煩呀佢~
>>February 7, 2005 at 5:00:10 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|