|
2005 年 5 月 17 日 星期二 【溫暖】
今日一早就好肚痛,好彩痛左一陣之後就無事lu~~之後我即刻開心返~因為尋日好想去星巴克飲野,不過cyrena唔多得閒,我又唔想出去,於是約左今日,等cyrena in完就去lu~點知佢都in得好快~今日31度,好熱,真係無咩動力出去,細米都叫我返home,費事我溶左~哈哈哈~好彩出到去都唔算熱,又成日響室內冷氣地方~今日既我好興奮....哈哈~一見到cyrena就話佢,今日著得唔好睇,之後佢buy左cothes,好抵,$45 each,又叫佢帶我去~哈哈哈~總之今日同cyrena,細米吵吵鬧鬧得好開心~仲有呀,我睇中左好多衫......wow....好多好多~2件i.t mickey,2件個隻圓碌碌野,slager既衫,一對new balance既shoe,2件nike衫,1件nike背心,一件addidas衫,1件cyrena買左既衫,仲有響giodano既背心,吸汗衫,一條短褲,一件外套.......哈哈哈哈~~好強勁,我既購買慾~傻左呀我~我有一個建議,你地唔好buy mcdull野俾我做birthday gift,你地買個d衫俾我仲好啦~詳情問cyrena得勒~呵呵呵~仲有一對拖鞋~
今日michelle被人激親~個d學生都幾離譜~咁話人都得既~雖然都想返去睇下佢,不過真係太熱勒~
其實我都好難睇中衫,不過一黎就會好多~細米同pinky交叉感染呀....2個都病得好厲害~.....今日出去行街行得好開心~不過無錢買就好傷心~(好押韻~)
唔記得同大家講,我出trip既時候有try到新鮮既海膽,好好味,好甜,連我家姐怕腥既人食完都ok~good~敏姿話同我都玩得幾夾.....呵呵呵~~好啦~join佢地既fellowship啦~家姐聽到我join,佢都好開心~感謝神~
[Good teacher!美國老師,如何跟學生說--灰姑娘故事]
上課鈴響了,孩子們跑進教室,這節課老師要講的是《灰姑娘》的故事。
老師先請一個孩子上臺給同學講一講這個故事。 孩子很快講完了,老師對他表示了感謝,然後開始向全班提問。
老師:你們喜歡故事?面的哪一個?不喜歡哪一個?為什麼?
學生:喜歡辛黛瑞拉(灰姑娘),還有王子,不喜歡她的後母和後母帶來的姐姐。辛黛瑞拉善良、可愛、漂亮。後母和姐姐對辛黛瑞拉不好。
老師:如果在午夜12點的時候,辛黛瑞拉沒有來得及跳上她的南瓜馬車, 你們想一想,可能會出現什麼情況?
學生:辛黛瑞拉會變成原來髒髒的樣子,穿著破舊的衣服。哎呀,那就慘啦。
老師:所以,你們一定要做一個守時的人,不然就可能給自己帶來麻煩。另外,你們看,你們每個人平時都打扮得漂漂亮亮的,千萬不要突然邋?邋遢地出現在別人面前,不然你們的朋友要嚇著了。女孩子們,你們更要注意,將來你們長大和男孩子約會,要是你不注意,被你的男朋友看到你很難看的樣子,他們可能就嚇昏了(老師做昏倒狀,全班大笑)。
好,下一個問題:如果你是辛黛瑞拉的後母,你會不會阻止辛黛瑞拉去參加王子的舞會?你們一定要誠實喲!
學生:(過了一會兒,有孩子舉手回答)是的,如果我辛黛瑞拉的後母, 我也會阻止她去參加王子的舞會。
老師:為什麼?
學生:因為,因為我愛自己的女兒,我希望自己的女兒當上王后。
老師:是的,所以,我們看到的後母好像都是不好的人,她們只是對別人不夠好,可是她們對自己的孩子卻很好,你們明白了嗎?她們不是壞人,只是她們還不能夠像愛自己的孩子一樣去愛其他的孩子。
孩子們,下一個問題:辛黛瑞拉的後母不讓她去參加王子的舞會,甚至把門鎖起來,她為什麼能夠去,而且成為舞會上最美麗的姑娘呢?
學生:因為有仙女幫助她,給她漂亮的衣服,還把南瓜變成馬車,把狗和老鼠變成僕人。
老師:對,你們說得很好!想一想,如果辛黛瑞拉沒有得到仙女的幫助,她是不可能去參加舞會的,是不是?
學生:是的!
老師:如果狗、老鼠都不願意幫助她,她可能在最後的時刻成功地跑回家嗎?
學生:不會,那樣她就可以成功地嚇到王子了。(全班再次大笑)
老師:雖然辛黛瑞拉有仙女幫助她,但是,光有仙女的幫助還不夠。所以,孩子們,無論走到哪?,我們都是需要朋友的。我們的朋友不一定是仙女,但是,我們需要他們,我也希望你們有很多很多的朋友。
下面,請你們想一想,如果辛黛瑞拉因為後母不願意她參加舞會就放棄了機會,她可能成為王子的新娘嗎?
學生:不會!那樣的話,她就不會到舞會上,不會被王子遇到,認識和愛上她了。
老師:對極了!如果辛黛瑞拉不想參加舞會,就是她的後母沒有阻止,甚至支持她去,也是沒有用的,是誰決定她要去參加王子的舞會?
學生:她自己。
老師:所以,孩子們,就是辛黛瑞拉沒有媽媽愛她,她的後母不愛她,這也不能夠讓她不愛自己。就是因為她愛自己,她才可能去尋找自己希望得到的東西。如果你們當中有人覺得沒有人愛,或者像辛黛瑞拉一樣有一個不愛她的後母,你們要怎麼樣?
學生:要愛自己!
老師:對,沒有一個人可以阻止你愛自己,如果你覺得別人不夠愛你,你要加倍地愛自己;如果別人沒有給你機會,你應該加倍地給自己機會;如果你們真的愛自己,就會為自己找到自己需要的東西,沒有人可以阻止辛黛瑞拉參加王子的舞會,沒有人可以阻止辛黛瑞拉當上王后,除了她自己。對不對?
學生:是的!!!
老師:最後一個問題,這個故事有什麼不合理的地方?
學生:(過了好一會)午夜12點以後所有的東西都要變回原樣,可是,辛黛瑞拉的水晶鞋沒有變回去。
老師:天哪,你們太棒了!你們看,就是偉大的作家也有出錯的時候,所以,出錯不是什麼可怕的事情。我擔保,如果你們當中誰將來要當作家,一定比這個作家更棒!你們相信嗎?
孩子們歡呼雀躍。
真棒的老師!
此為美國一所普通小學的一堂閱讀課。
我們是幾歲的時候才想到這些層面?
>>May 18, 2005 at 2:35:10 PM GMT+8
2005 年 5 月 16 日 星期一 【清涼】
今日都係stay左響屋企~無返學~都唔係因為累既~係想休息下~今日收到阿魚電話,date我,celebrate my birthday~5月30日既lunch~佢問做咩成日見唔到我~哈哈哈~其實呢幾次佢主動約我地,都好開心架勒,都知佢地有做野既~仲約左下次完左活動之後,一齊去cassie mum既shop食米線添~~哈哈哈~~都好,未試過~
hehehe~好彩,女仔既麻煩野無阻到我去trip jei~yeah~
今日好搞笑~我見0830,家欣都未打黎,我仲think係咪cancel class,打俾家欣,見佢都未訓醒,就問係咪cancel class,點知佢話唔係,於是我就一輪咀咁話佢做咩唔叫醒我......原來佢都唔知醒~佢形容我係不顧一切咁嘈嘈鬨~又話我叫醒佢之後,自己又訓返~佢2點幾打俾我,我miss左,,放學再打俾我~~哈哈哈~佢仲講左俾winnie同細ryan知,佢倆響度笑~細ryan仲話自己好乖,起到身返學,懶醒~其實12點幾我就起左身勒......不過坐坐下又唔想返就算勒~我仲問家欣做咩唔知醒,問佢係咪做賊~哈哈哈€~我倆好似小朋友咁....嘈住晒~
今日都無咩做,原本想去星巴克飲野,最後無返,又唔想出去,就算lu~我聽日唔返sch,我想做埋d project同埋assignment先~所以聽日休息,唔煲湯返去勒~michelle唔好唔開心呀~下星期再煲~不過佢都叫我唔好煲~傻啦~佢自己邊有時間呀.....
家姐響ok買左$20野,我有一個"k"既mumug扣~oh....不過佢個句野都幾精警~就係"在天願作比翼鳥,在地願作連尾豬"...哈哈哈~~
今晚終於收到michelle既電話~大家唔駛擔心,佢只係休息左幾日,無事呀~陪下家人only~佢既home phone都未整到架~因我同celia講完之後無電,所以佢先打唔到俾我,不過佢搵左cyrena~佢問左我星期五,悶唔悶......都唔係好悶,我同cyrena swim完累,細米病,phyllis因副con,對眼累jei~~之後佢同左我講一樣野,激死我,就係yr 1個幾隻人仔,benny think up左一個method去同michelle contact,就係佢地夾錢開張card俾michelle,咁michelle基於佢地咁主動,都唔會say no既~不過佢都有權去choose聽or not~但benny話唔聽都可以send msg嘛~oh.......激死我~我無野好講~哼....不過benny竟精於呢d "tum"人skills?哼..........
我好嬲呀~咁即係點呀~~哼.......激死~唔緊要,有心既我地,就算無no.我地都可以搵到佢既~無言以對~我可以send email...寄信~huh~.............不過咁,michelle都知我擔心佢,佢都會主動打俾我~哼....如果唔係佢都知死既......呵呵呵
michelle成日都搵唔到細ryan???咁奇怪~成日飛左去留言?....oh~~
今日becky打俾我~佢exam完lu~later佢去french添呀~係course黎既~不過我6月中先exam~
仲有呀,sandy好衰架~唔俾人收線~人地正忙於處理黑頭嘛~
>>May 17, 2005 at 5:42:33 PM GMT+8
2005 年 5 月 15 日 星期日 【清涼】
講下我呢2日既三門島之旅~我地返完崇拜,食左d野就take bus去文錦渡過關,又take bus之後take快艇去三門島~島上都真係好簡樸既~佢地都好nice,導遊好好人,好敬業樂群,我地有咩要求佢都會應承,搞到我地賓至如歸~好體貼咁照顧我地,真係好好呀~
講下今次有咩人去先~佢地係尖沙咀生命堂既但以理團,4個cell~一共有19人,有周氏伉儷,有我,大家姐,國姿,敏姿,sylvia,tooby,思嘉,阿金,ricky,jason,eric,詩蒂,詩雅,dennis,ted,泳賢,俏皮~當中既我係最細架~哈哈哈~不過咁.....雖然佢地個個都大過我幾年,但佢地個個都好似大細路咁,好好玩,好friendly,大家都好似係年輕人咁......響ive裡面,都有d細過我既,不過都無咩隔膜咁,咁我就定左一個年輕人既range,就係17-29~哈哈哈~cyrena話我個個range都好大~
我家姐好搞笑,佢驚搭快艇....第一次個個人開得好快,我家姐驚到要坐響地上~~初頭我都好驚架...不過搭搭下都無咩野~因為有d位都好拋,有離心力架~不過個d船都唔太安全,無救生衣.....又開得好快~之後個一次,因我地唔再坐個個人,而呢個人知我家姐驚都無開得咁快勒,我家姐就懶醒咁...懶係野咁,好風騷~哈哈哈~俾佢激死.....但有一下好拋,佢個樣即刻變得好慌~佢都幾搞笑~ricky就扮佢個樣~哈哈哈~第一次個次,佢起咁捉住周sir既手~~之後ricky 拍video,個個睇完video都問我家姐去左邊.....因為個時佢坐左響地上~哈哈哈哈~~我將呢件事講左俾cyrena知,我家姐就同佢d朋友仔講"我妹用我既電話講我壞話"....哈哈哈~~我又會護住佢,所以佢地話我家姐講得對,見到我之後會覺得我似家姐多點~只不過......比起家姐,我大膽過佢一點罷了~
泳賢就話我呢個妹好呀.....長途呀~hehehe~~阿金,tooby,ricky都係好搞笑既.....搞氣氛個d啦~國姿,敏姿都好nice~思嘉係善於模仿~俏皮好有自己脾氣呀~ted好靜既....不過佢好叻架,係博士,study緊納米~jason有時都係靜靜的~詩雅好搞笑,咁我地行完以前既軍事用地,有一個出口都幾高,佢就係咁企響度叫.....笑爆咀~詩蒂比較少接觸...覺得佢有好多野在心中盤算咁,佢既眼神都好似有好多咁~dennis,我第一個印象佢係約瑟,因個時我家姐係馬利亞,不過佢都幾好動,大家都叫佢智者,不過佢有時突然彈出一兩句......個個綽號都幾合適~sylvia,eric都好靜既~師母就唔多知~周sir都係一個幾慈祥,幾幽默既一個人~tooby幾靚女呀~
我地有聚會下啦,唱下詩,有分享,有game...玩警察,賊同平民..好似killer既玩法~去沙灘嬉水~有行山~哈哈哈~都係好悠閒既~好野,我晒黑左~開心開心~~我家姐既廠好似有做個d咩浮床既吹氣東西~heheheh~如果有,一定要家姐拎啦,因我想要好耐勒~好野,好野,咁我地之後去遊船河,去沙灘就有野玩lu~開心開心~~好似有吹氣伐艇~~yeah yeah~如果有島就好lu~~
我記得玩個個game個時,國姿都非常投入,有d怕佢神經失常~哈哈哈哈~~~~我地成日響度笑佢呀~之後佢個妹敏姿又受佢家姐影響....變得跟佢一樣~哈哈哈~~佢地d表情都真係......哈哈哈~阿金非常活躍,但初時成日俾人殺搞到佢無得玩,佢就求人唔好殺佢...哈哈哈~~而阿ted做殺手時,有人話佢既時候面紅,咁個時我做police又估中佢,所以就煽動~哈哈哈~我樣樣都做過,呵呵呵~~有時既我都幾假架~哈哈哈~國姿話佢玩呢個game好弱,成日估唔到~哈哈哈~~
而唱詩歌既時候,有2首歌,我覺得好適合michelle~~不過佢地唱d歌,我只係識唱2首~哈哈哈~~好多都未聽過~
個個都響第2日行山及swim既時候晒到紅晒~阿金仲有背心印~好型~哈哈哈~佢地好多人都響外國留過學~wow......~佢地都好似個個都做緊野~最衰佢地靈修之後既分享時,我訓左,無去,否則了解佢地更多~突然想起貓俠響michelle日記度留言,唔好錯過,既心情~有少少體會到~我都係一個唔想錯過一個時刻既人,因為咁樣會知少左野,同埋一同經歷既又少左~所以有時有d咩,我都想跟去看看~至於同家欣佢地熟左,都因為咁....因為michelle,我就成日跟去~呵呵~~知多左佢地好多野~
之後響呢個trip,都覺得自己都幾男性化,因為好多野我都無所謂,比較爽朗.....不過去到呢d落去地方,都唔好計較太多了~呵呵呵~~~~都唔太注重自己外表......因為去旅行,無所謂啦~我都唔想響佢地面前收埋自己,想俾真性情佢地睇~所以今次我響呢個group中,我想我已經主動左了有咩就講,有咩玩就玩,較合群,融入佢地,無自己匿埋,雖然無join佢地既分享,有少少時間自己take phone~.....但都think緊....會否keep住返呢~同埋響整個過程中,佢地都無忽略我,都好照顧我,講咩都有回應,都幾開心~呵呵呵~~
不過真係好熱~浸響海中都真係幾舒服~呵呵呵~~~不過響之後個個海灘好大浪,我反而有暈船浪既感覺~哈哈哈~~佢地梗係少玩歷奇game~未玩過黑夜探洞.....行山行到個個軍事用地...大家既電筒都響船上,好黑~大家都好驚~oh.......仲有呀,個度成日都有咩海誓山盟峰,永不分離樹呀咁~我地呢幾日都食海鮮餐,無咩肉~好健康咁~之後導遊都知我地既口味,好細心咁幫我地換左合我地心水既菜~good~~大家都玩得好放,好close咁~呵呵~~sylvia就有同我傾下計咁~有時我都唔理我家姐自己去玩~呵呵~佢就成日話我唔理佢~開心開心啦~~~大家仲響swim之後,拎晒自己既食物出黎,互相分享,傳黎傳去,哈哈~~包括雪條~哈哈~~好warm既場面~
>>May 17, 2005 at 10:10:36 AM GMT+8
2005 年 5 月 14 日 星期六 【清涼】
突然間,我諗到一d野~當你去點算別人的錯既時候,可否先檢討自己呢?我記得有一段經文係人往往見唔到自己眼中既樑木,只見到別人所犯的錯~.......如果每個人都先檢討自己....呢個世界上,好似會少左d不滿...怨恨...不快~
點解我要咁講,係因為我唔想人與人之間既關係變差了,我唔想大家變成咁~先檢討自己唔代表你話錯左個個人....而係1..同時可以儆醒自己唔好犯同樣既錯,2..細想自己是否都有責任,唔好將所有或大部份責任推晒響別人身上,而令自己既想法,心態都變得不健康~都變得不太客觀~而又積怨~都希望大家細想點解會變成咁~有咩野原因引致~客觀d~
生命的而且確係可以影響生命~所以我希望大家傾計訴苦,分擔,分享,談心既同時都可以以理性,成熟地分析事情~如果可以既話,積極既態度係令人鼓舞既.......不過,每一件事,都有2面,都有2條路,無論選擇左邊一條,我都會支持~因為路係自己既,人生都係自己既,只係,自己所選擇既必須要個人承擔,不可以有任何抱怨及後悔~但係,身為朋友既我,有咩事,我盡可能都會在你地身邊支持,希望你地在失意或得意既道路上,都不會孤單~任何選擇或結論都沒有錯或對~只有經歷與成長~
做咩令我講呢d野~那當然係近期既野~之唔係菁菁同michelle囉~哈哈哈~請放低一點執著,人都會開心一點~有d野過份左都係唔健康既~有好多野強求都沒用......倒不如調返轉?逆行思想~哈哈哈~有時我都睇得幾開~睇得幾化~咁樣係咪悲觀左?我都覺得係既...無咁積極囉~但係有時都有放下手,等時機,搵方法,再黎過~人好多時候,命都未必係可以自己操控得到,由上天安排~所以有時都要交托俾上帝,因為你唔知道,你認為好既,對個個人有無用,又或者佢既一生都好順利,不用擔心~咁唔代表唔駛做野,唔駛積極,只係有時都要放下手~上帝都有佢既旨意~
又唔係樣樣野都交俾上帝,就可以咩都唔駛做~因為唔努力,係唔會有成果既~你唔努力,上帝都唔會從天而降俾d野你~仲有,人都應該要俾自己活得有意義....好多野都應該珍惜...唔好理所當然~
要注意既係,我既日記,沒有針對邊一個,請大家不要多疑及對號入座~只係大家引發了我既思考~有感而發~
>>May 17, 2005 at 8:27:02 AM GMT+8
2005 年 5 月 13 日 星期五 【清涼】
今曰朝早同細佬 & 阿may去左九公嬉水~之後買野,又back home訓左一陣~唔知醒又要食野....所以叫sandy,cecilia,家欣唔駛等我~因為今日我地幾個去行街,而細ryan因3點幾先起身.....所以無叫佢出~好熱呀....家欣估到我起勢咁抹汗~醒.....好彩佢地去新世紀行....佢地怕我悶架~不過無所謂,因為我都慣~以前成日都同d fd咁行.....好ladies既shop~不過都好開心~~大家吵吵鬧鬧~家欣仲打左我3野~好痛架~之後cecilia,我,sandy去左7-11食ice-cream,正~之後我就同sandy去swim~好多人呀...算~打為我.sandy都無咩點swim~哈哈哈~之後送sandy上車,我就去左buy mcdonald~hehe~好耐無食嘛~之後同sandy傾電話先醒起,今日黃昏時段先食左ice-cream~oh~今日真係肥死~打唔到俾michelle,好炆~哈哈哈~~講笑~雖然都有d~~我發覺我都有好多detail野無打~算啦~哈哈~因為好多野我都會remember,有時在腦海中浮現,我會笑~hehe~~唔記得講,呢排成日撞到滔...哈哈~有次去swim完,響更衣室見到abe~~哈哈~
聽日我去trip勒~唔好掛住我~不過我會掛住你地~
[緣份是找到包容你的人]
有一個男人為了參加第二天的小學同學會,特地上街買一條新長褲。
他回家穿上後,卻發覺長度多了十公分。
於是請求媽媽替他改。媽媽說,身體不舒服,想早一點休息,今晚不想改。
於是改請求太太替他改。太太說,還有許多家事要做,今晚沒有時間改。
於是改請求女兒替他改。女兒說,今晚跟男朋友約好去跳舞,沒有時間改。
他想想,既然如此,明天穿舊的長褲去同學會也可以!
當天晚上,他媽媽心想:「兒子平時對我很孝順,他開口要求總不好拒絕他。」於是,起來替兒子改長褲,剪短了十公分。
他太太稍晚做完家事心想:「老公平時很有耐心,今天他是不會縫針線才開口要求,總不好拒絕他。」於是替先生改長褲,剪短了十公分。
他女兒晚上回來:「爸爸不阻止我去跳舞,實在是開明的老爸,今天實在應該替他修改長褲。」於是替爸爸改長褲,剪短了十公分。
第二天早上,三個女人分別告訴男主人此事。他一試長褲,已經變成吊腳褲了。
他的反應「是.................」哈哈一笑,說:「我一定要穿去給同學看,告訴他們,我的媽媽、太太、和女兒對我多好。」
結果,老同學們一致稱讚他家庭經營成功。他的媽媽、太太、和女兒也都很高興。
如果您是故事中的男人或女人,當下您會做何反應?
「哈哈一笑」抑或「破口大罵」?
人,面對外人時,總是可以表現得雍容大肚、心平氣和,
但面對自己最親近的家人,卻往往一點小事就足以皺起眉頭,甚至出言相傷。
如果形容人類是一種「出門高E.Q,回家低E.Q」的動物,我想一點兒也不誇張,多拿出一點耐心與幽默感給家人吧!否則您自己也不會快樂,不是嗎?
請傳閱,或許今天正有人需要它!
也許我只是你生命中的過客... 並未留下任何痕跡..
但我希望的是... 當你回想起過去的時候..在你回憶中的那個我是無可取代的..
緣份是找到包容你的人 ^o^
>>May 14, 2005 at 5:38:33 PM GMT+8
2005 年 5 月 12 日 星期四 【清涼】
今日去左藍澄灣celebrate benny及ida既生日~有michelle,蔡生,我,cyrena,phyllis,細米,大細ryan,欣,sandy,cecilia,東東,細angel,菁菁,ida,benny,timothy,大angel,agnes,annie,大佛~帶左我張吹氣摺chair去玩~今日大家嘈嘈閉,就咁坐響度都無咩野~我地4隻人仔都好靜咁坐..哈哈哈~可能我唔多投入吧~不過就咁睇佢地玩都ok,其實睇佢地玩我都好開心,我都好留意你地每一個~好多野都盡收在眼廉~hehe..搞cyrena,搞到佢跌左落地~佢響仙桃園又講錯野~今日winnie,phyllis,pinky,欣欣都好靚女,細ryan就好型仔(特別係michelle買左條tie俾佢後)~食左好多cheese cake呀~好好味~大angel越來越狡猾~agnes好搞笑~今日欣欣成日得罪我~佢地有時又串我~哼~細米病病呀~玩...<同甘共苦>....hehehe~~好絕呀~大ryan咀benny..好嘔心~佢地又拉我同phyllis落水~
今日熱死,忍唔住買件衫換~summer出街都係帶多件衫~我真係好大汗~原本去葵盛,點知洗池~好失望,好彩可以去青衣jei~不過我每去一個pool都要適應~呢個池d水咸咸地,又"俗"...睇唔到野~好彩我地都swim到700米,之後又多人~cyrena抽筋呀,手臂又痛~oh,佢真係好耐無做sport~唔得呀~我終於都swim到,好開心~yeah yeah~今日joanjoan打黎有part time!不過我要exam,wage又唔吸引~miss wong要我打呀,因我講錯野...紅-->痕~哈哈哈~我同sandy discuss聽日既野,佢又叫我收線,因佢好悶~哈哈~真惡~hehehe~佢實習好辛苦,搞到皮膚又唔好,小心一點,保養好d勒~~我呢排唔係好得,家欣叫左我都唔起身....唉~死得~做咩呀我~今日我終於離開sch去食飯~因好多野都想食~不過無錢~
[特別送比你們 ~~ "天使的話"]
曾經有個朋友同我講過佢自己既故事.....
響一年幾前,佢同相戀左好多年既女朋友分手,
傷心欲絕....就響呢段時間,佢睇左一部不知名既電影,
內容係講有個人死左之後去到天堂,果度有好多好多天使,
仲有好多好似電視機既機器....天使請呢個人坐低,
然後呢 D 機器就開始放映呢個人既一生。
就係咁, 呢個人就睇住自己既一生好似電影咁播放....但係,
佢發現機器每次放映緊佢逃避現實既場面,畫面就會停格,
而呢部機器曾經停格響 : -
1. 佢第一次激嬲爸爸媽媽而唔敢道歉
2. 佢深深愛上一個女人但係又唔敢表達
3. 為人父親既時侯,唔敢表達自己對仔女既愛
4. 到死既時候, 都唔肯講出內心所想
就係咁,呢個人一生既片段放完啦....天使們討論一陣之後同呢個人講 : 你呢一生人裡面, 完全缺乏愛同埋勇氣,所以我地要請你重回人間去學一學咩野叫愛同埋勇氣之後,先至再番上黎呢度。
畫面一轉,呢個人又再一次出世啦 ... 因為佢要重新去學咩叫愛同埋勇氣。
我個朋友話比我知,呢部電影令佢非常震撼同埋感動 ...
因為, 原來如果佢呢世學唔識咩叫原諒,佢就要來生再學;
如果佢呢世學唔識勇敢面對,佢又要來生再學;
咁樣, 佢覺o點解唔響呢一世就學好呢兩樣野呢?
呢個朋友既一番說話,令到我重新提起勇氣去面對我應該要
面對既生活同事情。其實, 係天使的話!!! ; 電影裡面有一位天使曾經咁樣講過:
有好多人進出你既生命;
但係只有真正愛你同鍚你既人先會響你個心裡面留底佢地既腳印,
眼淚同心跳..
如果一個人背叛你一次,係佢既錯﹔
如果一個人背叛你兩次,咁就係你既錯...
失去金錢既人,失去好多﹔
失去朋友既人,失去更多﹔
失去信心既人,失去所有。
美麗既人係天然形成,美麗既心先至係難能可貴。
你同我係朋友,你會帶比我另一位朋友,咁我地互相就有三個朋友,我地就開始成為一個小組,就好似一個圈圈,
無開始亦都無結束, 無貴賤亦都無彼此...一路延續落去...今生今世...
**************** 守護天使 *****************
有一個天使派我黎到您身邊守護您....
你可以將呢封〝天使的話〞送比你想要守護既人, 如果你發覺呢封信被送回頭,即係話, 你要守護既人亦都同樣守護住你....
--
凡是有緣,時間空間都也不是距離,
若是無緣,終日相聚也是一切徒然。
>>May 13, 2005 at 5:13:47 PM GMT+8
2005 年 5 月 11 日 星期三 【酷熱】
今日有2篇日記~
今日間房有2隻甲蟲~今日去唔到swim,因葵盛夜晚係開1930....~我地唯有再約啦,我同sandy swim都有好多阻礙~今日既米雪又想起爸爸而唔開心~佢響交錢既途中打俾我....個一刻,可能就係好需要人既時候,無奈我上緊堂~今日佢穿一身黑,佢地話當佢心情唔好就會咁著~佢今日煮左lunch俾我食,好好味,多謝michelle~大angel唔好呷醋,一定有一次michelle係為你而煮既~今日佢都講左why佢識得cook,仲有佢好乖,爸爸好疼佢,未打過佢~佢細個都好可愛,好討人喜歡既樣~個個見到佢都meet佢,老師有咩都搵佢幫手~仲有,講左點解好憎第三者~今日無咩人落去023~英文oral既meeting down左2個grade,由3b跌左落2a~~唉~好彩e-commerce都有6字頭~
[為病人帶來一點光---撰文:小麥草]
我自小的志願是做護士。這個念頭來自南丁格爾在晚上提著燈,來到病人的床邊照顧垂死的人。我深深地被她對病人的憐愛吸引著,我覺得幫助人是一件十分美好和有意義的事,所以中學畢業後便決定進入護士學校,展開我的童年志願。
絕望生盼望
三年的刻苦學習,我終於成為正式的註冊護士。猶記得,我初時被調往一間內科病房工作時,認識了一名中年的長期病患者,因為他頑疾纏繞,所以早年便瞎了眼。牛皮廯更令他的皮屑如雪花般落下,平時沒有人來探望他,甚至他的女朋友也要離開他。在與他認識一年多的期間,我知道他是一名基督徒,他性格開朗,在病房當中會主動逗別人開心,有時他更會於病房內跳舞自娛,樂觀的性格與其他病人可謂大相逕庭。不幸地,他因這些惡疾而離世。這事令我感到生死與不幸是不容易解釋的,但我知道信仰給予他支持,讓他不因苦難而棄絕快樂,在絕望的瞳孔裡倒反射出盼望的光芒。而自己也懷著 神答允與我同在的心,繼續實踐我的工作。
無助與關懷
在實踐中,有一件事令我難以忘懷!那時有一名年青的牙科醫生因罹患絕症,於我的病房內臥床,他有兩名幼兒及懷著身孕的太太。有天晚上,我鼓起勇氣向他傳講福音,因為我知道他的景況是沒有什麼能幫助到他的,只有 神的福音大能能使人得著真生命,結果他泰然地決志信耶穌。兩天後,他便離世了。雖然他信了耶穌令我欣慰,但我的內心泛起了一片無助感,懷疑人是否能追求到真正的幸福,因為生命能於一剎那便消失了。於這一段沮喪的日子中,理性的認知並不能消除這些疑慮,幸而 神藉身邊弟兄姊妹的開解及關懷,讓我知道了自我的內在問題而重新得著力量,然而突如其來的禍患誰又會知呢?
懼怕中的平安
年多前沙士肆虐香港時,醫護人手供不應求,很多人也不敢於沙士病房工作。對我而言,沙士是危機,也是契機。危機,是我的護理工作充斥著危險,生與死只是一線之差;契機,是我可以重整生命的中心取向,更加依靠上帝。當我知道有機會到沙士病房工作時,我並不懼怕,我的心也充滿平安,而且有一位基督徒護士與我同行,一起祈禱、互相支持和鼓勵,所以在三個多星期的沙士病房工作中,令我回想起南丁格爾的模樣,那不是我自小的心願麼?
縱然路仍遙遠,還有很多困難沮喪的時候。但這些經歷讓我知曉信仰是我的人生支柱,我深信只要耶穌與我同行,無論我的景況怎樣,我也會展露笑容,喜望無限的將來。要像南丁格爾般,在黑夜仍提著燈,為病人帶來關愛和一點光。
《談天說道》
>>May 12, 2005 at 3:37:16 PM GMT+8
2005 年 5 月 11 日 星期三 【酷熱】
如果一個人既說話,想法(對另一個人,而呢個人為我熟識)會令我變得唔關心佢,而遠離佢既話,我相信自己係一個好膚淺既人,唔成熟既人,唔係真真正正去愛一個人~除非呢個人並非我所愛~
cyrena既new word~瘋迷....哈哈哈~瘋狂+沉迷~其實源於佢講錯野~尋日同佢響msn玩寶石方塊,唔知做咩我玩好耐都未死,哇哈哈哈~仲有呀,佢地尋日好衰呀.....話6月3日唔得閒呀,因佢地要去睇,<抱擁這分鐘>呀,又要買飛wor....唔通你地用晒24小時咩~哼~激死~唔知michelle俾唔俾我地上去home呢~hehehe~~佢要我地think想食咩呀~haha~~哼,個日都益埋你地架咋~無良心呀你地~不過michelle話我俾野佢做wor~哈哈哈~做得開心咪得囉~幾辛苦都值得既...你話係唔係?今日michelle好嗲呀....~傻婆~
當然明白依家既michelle唔會再以學生為首,係以家人為首(唔想再錯失家人,要珍惜),因為發生個件事,如果唔係因為要入camp,爸爸會得到更完善既對待,而個結果未必係咁(不過可能係天意),就係因為佢為左d學生,而搞成咁,所以內疚~之但係,佢都仲未放棄一班學生,都想教佢地野,見到咁樣,我已經好安慰~雖然都唔想佢咁辛苦,不過如果無左佢,對大家都有一定既損失~因為佢對學生咁有心~不過我覺得,有時候都要為自己著想,所以先話佢係時候protect自己~如果有d學生唔領情,好hurt~有時都唔可以太為學生~
[Mr.Right/Miss Right~! ]
許多人往往在抉擇伴侶時,容易東想西想,不知所措,就是因為害怕一時做錯決定,看錯人,造成終生的遺憾。
諾貝爾文學獎得主蕭伯納說:「此時此刻在地球上,約有兩萬個人適合當你的人生伴侶,就看你先遇到哪一個,如果在第二個理想伴侶出現之前,你已經跟前一個人發展出相知相惜、互相信賴的深層關係,那後者就會變成你的好朋友,但是若你跟前一個人沒有培養出深層關係,感情就容易動搖、變心,直到你與這些理想伴侶候選人的其中一位擁有穩固的深情,才是幸福的開始,漂泊的結束。」
愛上一個人不需要靠努力,只需要靠「際遇」,是上天的安排,但是「持續地愛一個人」 就要靠「努力」,在愛情的經營中,順暢運轉的要素就是溝通、體諒、包容與自制(面臨誘惑有所自制)(Yup, this is very important)。
有許多人總是為「際遇」所迷惑與苦惱,意念不停、慾念不斷、爭逐不散,而忘了培養經營感情的能力才是幸福的關鍵。所以不要去追問到底誰才是我的 Mr.Right / Miss Right,而是要問說在眼前的伴侶關係中,我能努力到什麼程度、成長到什麼程度,若沒有培養出經營幸福的能力,就算真的 Mr / Miss Right出現在你身邊,幸福依然會錯過的,而活在猶疑與遺憾當中,這不就是許多愛情虛無症的遭遇與心態嗎?
若你此刻已有一位長久相伴的伴侶,不要再隨便三心二意地猶疑了,我們往往不易察覺感情中的一個陷阱,就是「近親生慢侮」,也就是經濟學中的鐵律「邊際效益遞減法則」(law of diminishing return),跟你在一起越久的人,就越容易麻木與忽視,而新鮮的「際遇」總是那麼動人可愛。
在感情對待中,難免有摩擦與無心的傷害,而且論得罪自己的次數累加起來最多的人,當然是跟我們在一起最久、最親近的人;而新歡呢,又還沒開始有得罪你的機會,再加上他的刻意討好,所以新歡怎麼看怎麼可愛,舊愛怎麼看怎麼討厭。
但別忘了,新歡身上總是有不確定的未知數,舊愛身上就是有難得的熟悉感、確定感、信賴感。千萬不要隨便在偶然的「際遇」中迷失了自己,錯放了幸福溫暖的手。所以蕭伯納的話,是要提醒情人不要太鑽牛角尖於尋覓那唯一,應該把精神用在學會經營幸福的能力上,同時也提醒我們「溺水三千,只取一瓢飲」。 若有幸遇到了難得的伴侶,就不要再三心二意了,因為我們永遠不知道一生何時會遇到兩萬個其中的幾個,所以要知福惜福、活在當下。
>>May 12, 2005 at 3:36:51 PM GMT+8
2005 年 5 月 10 日 星期二 【陰】
今日無swim~難得無落雨~煲左竹庶馬蹄蘿蔔返去....不過好似甜左d,本人就唔太like有糖冬瓜~噢,拎form唔記得叫埋家欣.....唔好意思呀~~原諒我啦~~我知道點解我成日收唔到michelle既call,同埋佢一打黎響一下就會話未能接通,係由於...我set左唔接無來電顯示既電話~依家知咩事,又叫michelle又試,應該無咩問題lu......好彩sandy提一提我~因為我今日拎住個phone.....
今日同cyrena,阿雅睇<情約今生>...當大家睇到個一個場面既時候,唔知點解吸引左一堆人圍觀.....哈哈哈~搞笑~cyrena無開個monitor又點睇呢....仲問點解無畫面~哈哈哈~~pinky加油勒....有test~家欣要熟讀mc稿....加油勒~見到阿paul佢地返黎做assignment,真勤力~今日lunch時一齊開pc會....嗯~都問左會點....係將義工融入左pc入面......雖然有d遺憾..但無法啦~我地magic ant又無人留低~算罷啦~雖然一年就摺.....又唔算摺既~無左獨立個體囉~不過義工服務都係單元性...唔會好似今年咁....好似....唔知呢~唔怪得之..佢地pc開會,cyrena佢地又響023入面~~可能都因我YESTERDAY SEND左EMAIL有關~同佢講公事~
今日同sandy stay響度等michelle,因佢想同我地傾計嘛~我要速速現身~哈哈哈~今日佢又響度埋怨我唔聽佢電話同埋細ryan飛左去留言勒~oh......今日好搞笑,讚佢叻..又好似小朋友咁話我讚佢叻,好大聲咁~傻婆~好彩最後我同sandy都響意粉屋搵到佢,同佢傾左一陣~佢擔心細ryan,但自己又未可以幫佢,係欣欣佢地出手盡幫佢勒~見佢尋日被淋濕,今日對鞋又整損腳,哎呀.....真係~~佢話無咩人好似我同細ryan咁,夠膽講d野佢知....可以咁直~因為佢話我近掛成日講錯野~haha....講野激親佢就對既...錯就見人見智...哈哈哈~
今日打俾cyrena話左佢一句stubborn,就收左線~因個test講得對~細米好多野都收埋..又係對既~哈~今日又同大家講起東東唔識swim加怕水....又講起pinky佢地個日去ocean park~
[哇 ~!好開心呀~michelle話叫我快d入大學讀社工degree呀~佢覺得我有protential呀~雖然未問點解,聽左,已經好開心~~hehehe~~呵呵~~要努力呀~蘇佩玲~唔怪我之佢今日突]唔怪我之佢今日突然冒左一句......"原來你同我都幾似"
[時事透析:「大長今」熱潮過去後---袁天佑 ]
為甚麼這劇集有這麼高的收視率?是集中反映出一些人所追求的氣質,而這些氣質往往不是在我們日常生活中常見到的?例如長今的永不言敗、永不放棄的精神,與今天不少香港人面對逆境時無奈放棄的情況成了強烈的對比,閔正浩對長今的愛,不是擁有,也不是要改變對方來取悅自己,而是尊重和成全對方。但今天的人所講求的愛只是擁有。雖然不少人缺乏這些思想,但心目中仍盼望自己生命中也可以擁有這些氣質。
劇集中不少人物也是我們生活中所遇到的人的寫照。閔尚宮與宮女昌伊對朋友有情,也知道是非黑白,但深感自己無權無勢,最重要是能得溫飽,盡量避開是非圈子。大叔夫婦那種灰諧的對白也反映出不少夫妻之間的關係,令人會心微笑。
眾多角色中有一兩個反角是值得我們反思的。與長今為敵的今英,在她被趕出宮時她對長今這樣說:「我沒有完完全全的屬於崔家人,但也沒有個人的主張;我沒有好的廚藝,但也沒有努力學習;我沒有勇氣去愛,也沒有接受他人的愛。」今天有多少人是這樣的呢?我們對社會、國家,教會與友人的關係是否也是這樣?
儒士大夫的責任是對王上說諫言,對不合理的政策說「不」。可惜的是,我們看見他們堅決維持封建的傳統。或許他們要持守的,並非傳統,而是他們的地位,男性的領導權。今天不少人多只看重經濟繁榮,保持現狀,維護自己的權益,忽略為公義正直的事,不敢向執政掌權者說「不」。教會作為社會的先知良心又如何呢?
「凡事真實,可敬的、公義的、清潔的、可愛的、有美名的,若有甚麼德行,若有甚麼稱讚,這些事你們都要思念。」(腓四8)但願我們不但觀看劇集,也從當中學習美善的事。
【基督教週報】
>>May 11, 2005 at 3:29:43 PM GMT+8
2005 年 5 月 9 日 星期一 【乍寒還暖】
今日同翠怡去睇<三岔口>....都唔係大家所講咁..都ok呀~普通港產片咁.....daniel真係好型仔....不過佢最後都死左.....daniel...daniel......途中同翠怡傾下計,好開心....其實我地1b既女仔都未試過咁樣talk過.....講下自己野呀咁~
今日其實有daniel function,不過見睇完都咁夜,就算lu,不過我無打返俾佢話俾佢知就差d~~雖然佢地都唔多理我~
今日好壞咁無上過堂,其實我都有等家欣打俾我,心裡仲問點解佢仲未打黎,原來我尋日熄左電話無飛線,唔怪得之~之後佢地個個都話打唔到俾我.....家欣同埋michelle~~oh....似乎我都真係要換電話~一陣有咩事上黎搵唔到我,都真係........唔好激氣....我都好無奈~一陣搞到有心打俾我既,因多次打唔到俾我而放棄....咁就唔抵~~唔好呀...唔好呀~~~
其實今日返學都因為約左菁菁,phyllis食lunch及翠怡睇戲先返,否則都唔想返~原本菁菁見細ryan無人陪佢unch就拉埋佢,之後又唔肯,上左東東home,怪怪的~夜晚打左俾sarah同佢講唔好意思~因得返佢一個,無人傾project呀~~唉.....落返d心機先~同菁菁,phylis lunch都幾開心....下次我地幾隻人仔一齊啦~好耐無try過~之後同菁菁talk.....嗯~無咩新既見解,不過有news既,我聽完之後既見解都同我之前既日記差唔多,我唔想再repeat~各人都有唔同既理由,道理......想人學野既,知佢get到就可以了,佢做唔做到就佢既事,不用太擔心,因都無咩作為~好多野都係雙方面既,誰又可怪誰~怪就怪,大家當初做咩收收埋埋,唔去解決,唔去達成共識~突破關係....進一步..要挑戰驚呢樣野~
Your Birthdate: June 3 |
Being born on the 3rd day of the month is likely to add a good bit of vitality to your life.
The energy of 3 allows you bounce back rapidly from setbacks, physical or mental.
There is a restlessness in your nature, but you seem to be able to portray an easygoing, "couldn't care less" attitude.
You have a natural ability to express yourself in public, and you always make a very good impression.
Good with words, you excel in writing, speaking, and possibly singing.
You are energetic and always a good conversationalist.
You have a keen imagination, but you tend to scatter your energies and become involved with too may superficial matters.
You are affectionate and loving, but sometimes too sensitive.
You are subject to rapid ups and downs. |
>>May 11, 2005 at 3:14:44 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|