寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2003 年 4 月 15 日 星期二 【晴】

尋晚我個friend打俾我,佢問我考成點~
佢未問完我已經急不及待問 "咁你呢?"
佢竟然答我佢無去考....因為要趕paper....(無言)....
點解呀?個試對你咁重要你竟然唔去考......你係咪傻左??
唉~都無辦法啦....過左喇~不過你唔好做乜都咁易放棄好唔好??
你話會俾心機讀好個副學士架!係先好呀你~要上進d!! >ˍ<

今朝好早就起左身喇....去左圖書館拎我預約左既書
張小嫻啊~我等左好耐ga喇....偏偏就係o係d咁唔適當既時候有
唔拎就無喇....所以雖然唔可以睇,但都係去左拎先
點知行下行下.....俾我發現多左2本,結果我就借左4本喇
好想睇呀~但又好似好衰咁.....haha~但都睇左小小喇

下晝潔雯子打俾我,佢話嶺南有人中招
而人妖又同o個個人接觸過......所以佢依家係高危人物
嘩~好驚喎.....我有d震驚,因為我身邊既人到依家都好好
無事,佢係第一個~希望佢無事啦....我諗應該唔會咁易有掛

之後人妖都有打俾我,我問佢有冇事....佢話好驚喎
之前又話唔驚既~haha....牙擦擦
我諗無事掛.....希望你無野啦
你個樣唔似咁短命,唔駛驚啦!
你咁好人一定會身體健康既

去完自修室番黎....好倦啊~
仲諗住早d訓
但我好想寫日記嘛~點知又入唔到喎
咁我咪一路上網路等囉
哈哈.....俾我發現左個好好玩好cutie既game喎
直情係欲罷不能o個隻
結果我就激玩左2個鐘喇~
攪到依家睇野都有d曚呀......
好倦啊....寫住咁多先







>>April 16, 2003 at 6:35:03 PM GMT+8


2003 年 4 月 14 日 星期一 【晴】

4月10日   THUSDAY
今日我約左潔雯子食lunch~開心啊
佢俾左個 "扁撻撻" 既怪公仔我
好開心....我最鐘意哩dga喇....呵呵
另外我今晚同個friend食宵夜
其實都唔係好耐無見咋....ee~佢好肥
肥左都幾多喎....好醜呀
成日話我肥....haha有報應呀你
我會瘦架!!一定會....但係你就會好肥好肥
直情係中年"麻甩"呀~小心! ! !


4月11日   FRIDAY

今日都係o係自修室坐足全場
好辛苦啊....無辦法啦
要考中史嘛~其實都唔係好多野o者
(比起ALo個d)
都係自己之前懶啦.....所以哩幾日咪讀到隻狗咁囉 ! !
我真係要檢討下先得
有時我會諗...人考A-Level,我考A-Level,我仲要repeat喎
乜得我咁悠閒咁求其~好似好賤格咁
唔唔....我無盡全力,唉...我諗我一定會後悔



4月12日   SATURDAY

今日好早就起左身....結果都係攪到成點先去到自修室
哈哈~我就係咁架喇
可能因為肺炎啦,平時勁爆既自修室
依家日日都係小貓3,4隻
咁都好既....靜d嘛
不過我8點幾就走左lu...因為我趕住番屋企睇電視
(hehe....有祖兒嘛)好正呀~當佢一出現,我個電話即響
我個friend打俾我話有祖兒
哈哈....我都估到係佢ga喇,次次有祖兒出現
佢實會話俾我知既...開心
不如你都一齊做祖兒fans啦!


4月13日   SUNDAY

今日都一樣啦~自修室
不過去左小強o個個
其實我比較鐘意哩個多d
感覺好d...o係度又真係可以專心d
所以我今日讀左好多



4月14日   MONDAY

考中史既前夕...唔係好訓到
好早就起左身
去左自修室....好緊張呀
哩幾日都無咩胃口
唉....好倦
唔知點解有句野成日o係我個腦度徘徊
"你睇下,我地幾唔襯先得架" Yumiko同Eason講....
成日都諗起...


4月15日   TUESDAY

今日終於考喇
我5點就起左身....好眼訓呀zz
同菁菁一齊去~開心
考完喇...都OK掛!我諗同上年差唔多啦
揀到兩題......最衰我無讀元啦....出左-ˍ-"
Miss Li乜你Tip親都中ga...連元都中~可惜我唔信你啦!
治亂揀唔到...DBQ又唔識
不過我上年都係咁上下
總之考完就好啦! ! !
考完後,我即刻同左個friend去唱k,行街街
(我今日去買"新記"CM o個隻AVCD....我等左勁耐
個staff竟然同我講要係"星mobile"既member先買得...頂!又唔早響!)


跟住就係文學喇~
我要努力....一定要考好佢 !
唉~日日去自修室係好辛苦
但原來唔經唔覺就到最後一科喇
我開始有D唔捨得....
我在倒數我仲有幾多可以去自修室既日子
少之有少喇...我要好好珍惜先得喇 ! ! !
俾心機~菁菁,小強, 陳生, Eva, 周旭光 (唔好成日少爺占上身,我好驚架....)


死唔斷氣....後話~我想要部scanner,digital camera呀
        好想要好想要

近排又鐘意左另外一首歌...."兄妹" 唔錯呀!
        (係EASON唔係JOEY架)










>>April 15, 2003 at 2:44:10 PM GMT+8


2003 年 4 月 8 日 星期二 【晴】

4月8日

我今日好乖啊...去左成日自修室
雖然溫得唔係好多,但總比o係屋企好啦
好懶呀我....o係屋企完全讀唔到書....好賤格
好在我有番d良知,迫自己去自修室
唔係就死得喇!
今日天氣都幾好ga....唔知點解夜晚突然落大雨
我仲諗緊點走好,哈~我個friend就打俾我
話佢o係附近,過黎同我一齊番屋企
唔唔....多謝你呀~好感動....真ga




4月9日

今日好開心啊~我終於收到polly仔封信喇^^
我都係去左自修室度發呆
不過呢小芳今日打俾我,佢話整左jelly俾我啊
佢去左自修度搵我~嘩.....有個係panda樣ga
好cute呀....佢仲俾左封信我添呀^^
之後我地一齊去左買整jelly D野
我都買左個panda模....我要整個cute爆既大菜糕
開心....好食ga~ 呵呵
跟住我番左自修室溫書....小華請我食糖啊^^
可以撞番你真係好~我地都幾有緣喎
咁都見得番,希望我地可以一齊入u啦


>>April 9, 2003 at 7:55:52 PM GMT+8


2003 年 4 月 1 日 星期二 【晴】

哩排有好多唔好既野發生
日子一d都唔好過.....但我對肺炎,戰爭都無乜感覺
反而尋晚知道張國榮死左
o個一刻真係好震驚,"下.....唔係掛?"
之後就有d唔開心喇~
但尋晚同今朝都一直開住收音機,聽左好多有關佢既野
雖然我唔會聽佢d歌,之前都無留意佢既野
但真係有種好可惜既感覺.....
唔好既事實在太多....太沒完沒了
o係哩個時勢,唔通真係活著比死更難?


不過我今日都有個開心事
今日同阿妹落街,我地一齊食雪糕....一齊買野
之後見到個有哈姆太郎公仔既扭蛋機,佢扭左隻俾我呀
唔唔....我真係好開心ga^^
其實之前我地有d磨擦,我諗係佢唔明我諗既野
而我又唔太同意佢既做法.....有一段時間我,對住佢我真係好灰心
佢好似唔再係同我好friend好可愛既妹妹
依家我唔想理佢d野,我諗咁樣會好d
始終我覺得同佢一齊手拖手咁行街,有講有笑係最開心既
所以我今日真係好開心啊^^



最近好鐘意一首歌,成日重複咁聽....唔唔,係一首好歌

最後一課

怎可想像 要我重述溫馨的往事
便迫到我眼淚 不聽你意思
尤其是你 不喜歡哀傷沮喪
這一點我知 我知

多麼想念 你那瞭望天空的印象
幻想我有這份 頑強的漂亮
尤其是你 在臨別的豁達模樣
多少也為了我設想

曾經得你寵我 竟縱壞我
連哀傷都不可 忍受太多
明白孤單一個 都要自強
苦楚試練 無論如何多
都不算多(得到一些 領悟未怕多)

離開都要考我 怎麼去做我
誰都知分開 比相處更多
(遲早都會復元 誰都清楚)
明白戲夢人生苦短
也可得到最大 結果
何必這麼 教我

都只因為 你那來自心底的美麗
學懂笑看 世上難題的造詣
尤其面對著 惶惑驚怕亦無畏
得到了學會去放低

這告別 要是忍得到
在未來任何事也可以
承受到 成熟到
不再問你 哪裡有我的去路

從此只好 靠我







>>April 2, 2003 at 12:53:57 PM GMT+8


2003 年 3 月 31 日 星期一 【晴】

抗戰進行中.....好唔掂呀~

3月30日

今日考section E and Section C
其實兩份paper都係偏淺既
(應該話今年English 都淺左....起碼睇得明先啦)
Secion E既形式有少少唔同
Task 1個form真係淺到爆...但竟然係成份paper最高分o個part
Task 2 個table就超難同煩囉~我做唔哂>ˍ<"
Task 3先係長篇d既letter to the editor.....不過只係31分
感覺上份paper D分平均左....唔會一個Task 成50分
而後面就得10幾分咁...都唔錯呀~不過嚴重唔夠時間囉.......一ˍ一”
Section C都好似易左咁~真係未試過咁多parts都睇得明
知佢講乜ga~連matching同comprehension都係喎
但明還明,識唔識做係另一件事囉............
得番10mins,我成part summary cloze 同之後有一半dMC cloze未做番
最後我差唔多成part summary cloze無做囉~
(之後聽番人講,原來哩part係成份paper入面最淺ga! ! !)#$%@*#

4月1日 在愚人節中的.......Section A+Section B

今年份listening改左d...由以前既2part變做3part
可能係第一年啦,所以都幾淺︿︿佢竟然連字都串埋喎
不過我做唔到map o個part 呀!

Section B都係淺囉....d人話好易喎
但我作得好差囉,都唔知自己寫乜
仲要個個都作我揀o個題,然後話miss tip中左
跟住就狂講哂d怪字出黎(咩”中西文化融合?英文喎)
唔係嘛.....咁都中,仲要唔係一個喎,個個都係咁講
我o個篇簡直係垃圾~不過算啦....我上年都fail既
我係作文白痴,topics淺同深我都唔會識ga啦.......
唔係U就算喇......

今年份英文overall都算淺~但我無一份係可以做得哂....唉
我隔離個人好變態ga...佢呀,人地個個做到隻狗咁
佢份份paper淨低15分鐘既時候就好悠閒咁揭下揭下
都唔知佢係咪ga.........攪到我好大壓力啊!
Yeah! ! !考哂英文^^

下一個就係中史喇~好在仲有十幾日
要努力啊 ! ! !

今日考完真係有衝動想去唱k....我好耐未去過喇
連"我的驕傲"都未唱過呀....好out
但依家o個d咩肺炎咁勁~想去都唔得啦
係知考之前去一次啦 ! ! !激死呀

^^Yeah ~ 我今日收到一個布甸仔仔呀.....初時以為係擦膠
hehe.....原來係朱古力喎~好cute呀


>>April 1, 2003 at 2:02:56 PM GMT+8


2003 年 3 月 28 日 星期五 【晴】

開戰第二日.....可唔可以停戰呀.....董伯伯???

唔唔~話咁快就考左兩日喇
文化都差唔多考完lu.....
一句講哂考得好差囉!
實用文都唔知自己寫咩
速讀又唔係好明喎
課文仲衰....一來唔夠時間
二來我做左最耐o個題....竟然睇錯題目呀!?
我仲要番左屋企,隨手拎左份題目出黎睇先知
唉~我上年因為無計好d時間....攪到份paper
一大半都做唔到...就咁就faill左
今年我好小心咁計好時間,雖然都係做唔哂
但最少已經好過上年啦,嗚嗚~竟然睇錯題目
我o個半題就咁無左....
點解喎??我已經好俾心機ga啦....又係要fail
可能衰過上年添呀!!!!

今日就考左listening,好難呀!!!
仲難過2001o個份~唔係好識做
應該咁講....就算聽到都唔知要寫d咩先o岩
總之就考咁多份衰足咁多份啦
仲有最唔掂o個份oral未考.....
死啦>ˍ<"今之想拉都無得拉.....
一定fail.....................................無奈
(不過呢...今日開考之前5分鐘,電台播左"我的驕傲"呀︿︿
我一聽到就好開心喇....
o係d咁特別既環境下聽到~真係特別好聽啊
我個friend話頭先o係試場聽到既時侯....
即刻諗起我一定o係度笑緊....係呀hehe^^)


希望可以停考! !理論同實際上
考試既比起番緊學既更加危險....全部人o係同一個地方咁耐喎
咩菌都有啦!
有乜理由停學唔停考ga~過分! !
Then,the main point is 我未讀哂嘛.....快d停啦! ! !

哈哈~個試場好多人都戴口罩....好奇怪啊
真係咁嚴重咩??
連阿媽都買左d口罩番黎叫我戴
唔係嘛~咁怪.........
條街度都有好多人賣口罩.....D師奶係咁擁埋去
我覺得賣口罩會發達ga~
再考得唔好真係去擺檔賣口罩好過喇!

特別鳴謝:Harry Potter,多謝你張e-card 呀^^考完又可以一齊番美心喇....開心︿︿
ee~周旭光,你做咩無端端送隻"panda"夾俾我??用黎夾頭髮???haha 不如你夾o係個口罩度啦~~Anyway,thank you ^^ 唔好懶呀你~


>>March 29, 2003 at 10:23:18 AM GMT+8


2003 年 3 月 24 日 星期一 【晴】

A-Level倒數.....仲有3日..死喇>ˍ<”

今日好開心啊~阿爸阿媽番左大陸......屋企好靜....haha好野~
所以小芳一早就落左黎同我一齊溫書....我地做左兩個listening
成十二點幾~就一齊煮野食,我煎餃子啊~不過焦左一ˍ一"haha
唔唔.....好食︿︿之後又溫喇....
  
  到三點幾,我要出去補習,於是小芳就同我一齊走喇
哈哈....我拉埋佢一齊上去,於是嚴志威佢地就有兩個miss lu
幾好呀︿︿呀~嚴志威好聽小芳話啊
竟然肯坐定定練oral....平時又唔見佢咁聽話喎
小芳你都幾厲害喎︿︿
仲有呀....原來佢地以前個補習miss,係小芳d同學仔黎ga
又會咁o岩既...佢都好鐘意祖兒ga,仲係姓容添ga

  之後我地就一齊去左荔景搵學校喇~嘩!!條斜路真係....
好辛苦啊 ! !搵完後,我地去左荃灣.....haha今次終於買到祖兒
隻CD喇~仲有張好大好靚既poster添呀︿︿好開好開心呀...
yeah! ! ! !多謝你呀...小芳~你要努力d啊....我地要一齊考得好好

今日本來好開心ga.....但我唔鐘意人攪我d野ga
尤其係我同你講左我唔借你就唔好偷偷地整......
我好憎好憎o個個人,我唔想借任何野俾佢
你唔好成日拎我d野俾佢....唔好以為我唔知囉
你d野我唔想理....你d態度已經好唔掂....我真係唔想同你講野囉!!
你唔尊重我,我都無乜必要尊重你
唔該你唔好再掂我d野.....ok?!
話緊你,你知啦! ! !
唔好迫我討厭你....



>>March 25, 2003 at 4:14:44 PM GMT+8


2003 年 3 月 20 日 星期四 【晴】

A-Level倒數......仲有7日

我今日考左oral lu~結果不出我所料....唔得囉
算啦~無辦法....我就係咁無用,考親oral實死
不過今年真係無上年咁驚就真既....我都幾定喎~
但係我o個組d人好叻ga....所以唔驚都無用啦!
我預左啦....anyway,盡左力唔得都無辦法啦
我諗我考多十次都係咁ga喇~一ˍ一""
我個marker竟然係我以前個英文外籍miss呀︿︿
見到佢即刻定哂....仲好開心添....可惜....
跟住就係文化同英文喇~努力啊!!!

雖然我今日唔掂~但我好開心呀
因為我d同學仔真係好關心我ga
佢地知我好驚,就算自己考完左
都抽時間幫我練......唔唔~
仲有仲話陪我一齊去添︿︿
最衰個security要check淮考證啦...
不過多謝呀!!!

考完之後我就去左荃灣買祖兒隻CD
點知行哂成個荃灣都無囉~~>ˍ<"
好在有我個freind陪我咋︿︿多謝你....haha
我地要等埋潔雯子一齊食飯
所以就o係荃灣係咁行~哈哈....差唔多行哂成個荃灣呀
唔唔~我好開心啊....真係好耐無見喇
但佢依然都係咁騎呢咁神化既....好好笑^^
之後我地行到天穚.....有個greenbox人o係度派傳單
ee~嘩.....有祖兒個樣喎....我即刻停低
企o係佢面前.....佢竟然唔俾我喎
hehe~咁我就梗係叫我個friend番轉頭幫我拎啦~
結果佢拎左兩次先拎到...haha開心︿︿
跟住潔雯子黎左.......我地三個庹好開心咁一齊食飯喇
今日係開心既一日︿︿
如果可以買到祖兒隻碟就更加好啦~~

多謝~小芳 雲雲 潔雯子 光仔 


3月20日

今日唔舒服啊~我好似病病地咁
食左藥成個人好似傻下傻下咁....嚴重辛苦呀
夜晚約左朋友仔去練oral(佢好好ga!!考完都幫我練)
練完後,我地去左買宵夜~
就係咁我地坐左o係樓下個公園度傾偈
我地講左好多野呀.....
講講下....我從佢頭中知道一個好驚人既消息
佢喊~而我唔知點.........
一直我都覺得佢好開心無乜煩惱
但原來佢...........唉~不過我真係.....唔知點講
總知我以後一定會對佢好好既~︿︿
我地係好好朋友呀~
小玲希望你每日都開開心心
我同你識左都有十幾年喇
同一間小學同一間中學~
但好奇怪囉....我地咁多年都未試過同一班既
不過好在我地依家都咁friend咋^^
我地要一直都咁friend呀~
希望你快d嫁俾"李宏狄"啦!!!!!

















>>July 9, 2003 at 10:26:33 AM GMT+8


2003 年 3 月 17 日 星期一 【晴】

AL倒數.....仲有10日
英文oral倒數......仲有3日


唔唔~我今日好開心呀
去左潔雯子屋企
呀.....潔雯子好靚啊
條裙真係好襯你呀︿︿
多謝你俾左咁多notes我
雖然到今時今日我應該都用唔到幾多
但我會出盡力做既...haha

呵呵~最開心既就係.....haha秘密秘密
總之多謝你啦
我真係好開心呀~會死o個種^^
開心開心開心開心開心開心開心.......到喊>.<

仲有今日我買左"TVB周刊”呀
今次無呃$$呀~係祖兒做cover
仲要影到佢勁靚喎....hehe
好野~︿︿



>>March 18, 2003 at 11:11:10 AM GMT+8


2003 年 3 月 15 日 星期六 【晴】

A - Level倒數.......仲有12日咋
我今日好開心啊~~同潔雯子去左行街街
本來係陪佢買去ball D衫ga
但可能我地太耐無行過街喇
所以我地發揮女仔既行街本色
咩都買一餐.....行左一陣已經一袋二袋喇~
哈哈....好開心呀~真係好耐未試過買咁多野喇
鐘意就買......
  我地去行書局~我見到林詠琛d書....好平啊
結果就買左兩本lu...有"幻之光"and"空之鏡"
yeah! !儲齊一套喇~︿︿
我地o係書局門口見到幾張好靚靚既幾米poster呀
真係好想要呀~但因為太近門口喇....所以撕唔到
但就見到張林詠琛既poster,都好靚ga..哈哈
潔雯子一手撕左佢落o黎~嘩!!好勁呀!
之後我地飛奔落街....Yeah ! !好野
潔雯子俾左張poster我!!我貼左o係床頭度~開心
多謝你呀....潔雯子

我諗你去ball o個日一定會好靚ga︿︿
實引死個"方力申"啦!哈哈
記住影相俾我睇喎~
你個Joey頭好靚好cute呀!
攪到我都有d衝動想整番個呀...
不過都係考完先喇
費時一陣嚇親d examiner啦~

  唔唔....聽日又要讀書喇....仲有oral添
本來唔想考既~但依家都係決定去喇
試一試嘛.....反正都係考埋今次o者!!!!好~我要努力d
唔驚既唔驚既~




>>March 17, 2003 at 6:28:57 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net