寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2003 年 5 月 13 日 星期二 【晴】




今日約左Miss Ip食Tea,好開心啊~
好掛住Miss+好掛住葵芳
無番學之後都好少去lu....
19號考oral (好驚)Miss叫我o個日番學校
同我練完先去考
唔唔~Miss真係好好人啊!
 唉....死啦!考oral要戴口罩呀...
喧樣講野咪好辛苦囉~又要大聲喎....
食完Tea之後,我去左行葵芳
買左好夕好多野食啊~呵呵....(開心)
之前記得好似有一檔買o個d即整既魷魚ga
點知去到執左喎....所以咪買唔到囉!
番到屋企,我阿妹竟然發脾4喎.....
車!咁佢執左關我鬼事咩>ˍ<”激死呀!!

哈哈~我個friend借左一隻整動物園既GAME俾我
嘩嘩.....好好玩好得意ga (勁開心呀)Yeah ! ! !
不過好易無哂d$$既....





>>June 19, 2003 at 4:48:20 AM GMT+8


2003 年 5 月 12 日 星期一 【晴】




   5月12日

     今日同光爺去街街....本來話去行下就算
   但我地兩個K精又去左去唱K....HAHA
   好抵呀~唱左6個鐘...勁開心
   之後就叫佢走先
   因為我要買禮物...好趕呀
   聽日生日,今日先買
   但好彩都買到,仲包得好靚靚添啊~



   5月13日


   今日係小芳生日
   不過佢好慘呀~竟然要考oral喎
   攪到成日都唔敢去街
   話費事玩到無心機考喎
   於是今晚我就同佢食宵夜喇
   送左個禮物俾佢
   加埋我自製既~"I LOVE YOU SHINE's"
   佢睇完之後笑到碌地
   我地兩個傻婆就坐o係個海傍到係咁笑~好低b
   小芳希望你唔好再成日〈ON 99〉醒少少啦!
   我3都係整緊我個網頁.....好多野都唔識
   好鬼煩.....但我唔會放棄既~反正得閒....haha





>>May 14, 2003 at 3:21:58 AM GMT+8


2003 年 5 月 6 日 星期二 【晴】

Yeah~~考完lu.....開心︿︿
今日都考得ok,起碼揀到題目同做得哂....呵呵
(Miss Tong 份 Mock paper好掂! ! ! !)
不過佢每題都搭d騎騎呢呢既問題,無得讀ga....好玩野
好似有一題問【悟空同賈寶玉性格有咩相似?】(一頭霧水-ˍ-")
嘩 ! ! !考文學史問埋d咁既野.....仲6分添呀!
不過我都答左,因為我想答西遊記嘛....haha亂咁答囉
計下計下依家題題都搭d怪題目(拎唔到分>_<")
答4題就差唔多明蝕1題俾佢喇!
不過算啦~考完就好喇.....希望好過上年啦^^
唔唔.....考文學真係好辛苦,我尋日都唔知幾驚呀
復番d notes好似全部都唔記得哂咁
攪到勁唔開心,好在今日用到哂咋 
我好乖.....呵呵
我以後都唔要考試呀

考完真係好興奮,我每攸完一題就開心多dd
停筆o個下好好好開心啊
不過我有d遺憾,我好想試下好似品爺(好驚!) 咁勁加紙呀
但我盡哂力都係淨左兩張
好野 ! ! !我真係好開心呀
我頭先番黎o個時坐o係巴士度傻笑(唔知有冇嚇親人)
呵呵呵呵呵呵......................

我要整網頁,一個關於祖兒既網頁
我之前已經儲左好多野,希望可以快d整好
(但我唔識)依家淨係整左個background同music咋...
點可以整相薄???有冇人識???

雖然d paper考哂
但我仲有個隱憂.....我仲未考oral ga
好驚 >.<"

P.S. Money多謝你啊 ^^
好呀~我地一齊唱K丫! ! !好想去
你考完試未??今日得我一個考完咋
   佢地個個都未考哂....悶~


>>July 9, 2003 at 10:24:32 AM GMT+8


2003 年 5 月 2 日 星期五 【晴】

這幾天也在讀文學史啊!!
就快考喇.....雖然每日都要o係自修室坐成10個鐘
但唔知係咪因為最後一科既關係呢~~~
我唔覺得辛苦,反而有d唔捨得囉
其實我都幾鐘意讀文學史ga!!
都唔係好悶o者~~~而且好似有d寄託咁
所以我哩幾日幾開心
希望哩份paper可以考好d ^﹏^
仲有3日就考喇
唔知考完我會點呢??
我唔會俾自己好似上年咁攤o係屋企發毛捉養蟲仔既
(希望啦......一ˍ一")


講真依家最苦既唔係我.....見到媽咪我就心痛
百佳真係無改錯名...正PK!!!
日日o係咁要人做(10+?)個鐘,都痴線ga
唔夠人就唔好調走哂d人啦
想收賣人命咩.......見到佢越黎越瘦,我真係好擔心
咁樣唔病都攪到病啦.........
見佢倦到死咁滯,又幫唔到佢,唉......無奈

就快母親節喇~~ 我一定要媽咪過得開心d
但點呢???有d煩....好難諗
都係考完先算

P.S 今日食左個紅莓味既珍寶珠....好好味^^
紅莓味既野都幾好味.....JELLY仲好食啊~~






最近聽了一首歌....好有意思,都幾好聽
唱俾媽咪聽先~~~~haha

無所不在 梁詠琪

我奮勇去過繁忙過於心碎
你會教我痛心好像你也豁出去
現實十分匆忙無暇問你會否太累
你仍然笑去扶持我加緊去追

*你給我的心愛是無所不在
凡事百般寵愛用你未來換我未來
你給我的心愛就算大雪怎掩蓋
世界再沒其他東西讓你再放開
世界再沒其他可比是你的溺愛*

我每次跌痛仍然有家歸去
你有你挫折總不用叫我過去心裡
在睡夢中醒來仍然為我抹乾眼淚
你仍然笑去扶持我加緊去追
你給我的心愛是無所不在
凡事是百般寵愛用你未來換我未來
你給我的心愛就算大雪怎掩蓋
世界再沒其他可比是你的溺愛
原諒我總不太用心 初生般貼著你心
你善良我善忘你萬能我未能如像你去為我著緊







>>May 3, 2003 at 7:02:54 PM GMT+8


2003 年 4 月 30 日 星期三 【晴】

前幾晚睇到個減肥節目......個女仔兩個月減左(30+?)lbs
嘩~超勁!好鬼羨慕呀~如果我都可以瘦番20幾30磅就好喇
真係有d衝動想去報名參加呀......
一個月肥20,30磅我就得...要減就....一ˍ一" 苦~

今日睇到報紙 個d超級市場既廣告(好好睇 ! !).....嘩有好多新野喎
咁o岩自修室又早收,於是我溫完書就走左去青衣村o個間supermarket
度shopping喇~呵呵......開心
  我係一個好鐘意行超級市場既人
得閒無聊我都會走去行番幾個圈
o係我心目中行超級市場比行旺角更有趣更好玩....
我行左好耐...買左好多野食haha....開心啊
行完一間又一間,好多野賣~勁興奮呀!!
雖然媽咪平時都買好多零食俾我地...
但自己去行去買開心好多ga~~hehe
最後我抽住兩大袋野番屋企(好似師奶)


溫文學既時候.....無端端諗番起某次上文學堂既情形
其實都成年幾前既事lu...但好似好近咁
我呢...成日都唔覺得自己無番學ga
我好想番學呀~以前o係學校真係好開心......




>>May 1, 2003 at 1:20:02 PM GMT+8


2003 年 4 月 28 日 星期一 【晴】

今日終於考左文學喇~作文同課文....
哈哈...可以放下心頭大石
今日都算考得幾好,尤其係paper2
我竟然有時間淨喎~同埋都可以揀到題目
至於好唔好我都唔可以肯定
但做得哂我已經好滿足....(我考左咁多次試都未試過做到哂ga)奇蹟!!

至於paper1~文學賞析就唔駛講啦.....無做過咁滯....
而作文呢....唔係咁好~我作之前已經起左稿
但作下作下就跟唔番個plan....亂鬼哂
所以我要一路作一路執....我有d迷失呀....唔知自己寫咩
但我幾鐘意個題目"不打算寄出的信"
我諗左一陣就決定左要寫d咩
係d好唔好開心既野.....我諗諗下有d想喊添呀
我有d驚~原來個個都真係寫封信出黎ga
但我唔係啊....我完全無諗過條題目真係要寫信ga....死啦!!
Miss話我諗d野好另類.......我今次又衰左喇....>ˍ<”死蠢

講開又講,話說今年另外一個題目係 "紫荊花的聯想" (好鬼老套一ˍ一”)
咁呢張Question paper度真係有一朵彩色既紫荊花o係度....好colorful ....感覺好得意
唔唔.....不枉我讀到隻狗咁^^有進步我就好開心喇
哩幾日真係好辛苦啊
日日都係訓得3,4個鐘
要飲兩杯coffee先頂得住咋.....尋日訓左2個鐘咋....
所以依家好倦z z z....頭暈暈咁~希望文學今年可以考好少少啦!
仲有文學史就考哂lu....要再努力d俾心機d,一定要考好d既




幸福.gif 前幾天看了個網頁,發現了一個網上訂購的書
一開始已被書名吸引了...... 好想要啊~
我對哩類書好有興趣,想自己幸福d嘛
但網上買好鬼煩,於是我去三聯搵.....搵唔到呀! ! ! !>ˍ<”





前幾日我聽饑饉個mini concert.....祖兒唱左首英文歌
叫做 "Eternal Flame"
好好聽啊....之後download番個原唱version
都唔夠祖兒唱得好聽既....haha~




>>April 30, 2003 at 1:06:31 AM GMT+8


2003 年 4 月 22 日 星期二 【晴】

嗚嗚~~我今日一早走左去自修室
點知去到竟然烏燈黑火
門口貼左張notice.....

由於本座有一宗非典型肺炎個案
為了各人安全,所以會關閉十天,至1/5


what??坦白說我對自修室的倚賴性很強
如果不去....我的讀書進度會嚴重減慢
更多時是甚麼也讀不到....(我就是沒有定力)
這是一個很大的打擊啊一ˍ一”(無奈.....)
我唯有抬著我的文學notes回家
幸好另外一邊的那個照常開放
唉~好討厭呀! !



此乃小玲最鐘意既 豬扒圖......cute爆! ! ! !
我個friend成日叫我夜晚出街小心d~
佢話夜晚有好多屠房既人出街搵豬仔ga....
然後宰左第二朝就拎去買ga喇!!嗚嗚~我又唔係豬.......





>>June 10, 2003 at 7:16:08 AM GMT+8


2003 年 4 月 21 日 星期一 【晴】

這幾天天氣很好.....我的心情也好得很呀
今天接到阿珊的電話~很快樂啊
很久沒有找過她....應該是她沒有找我~
(我就是沒有緊要事,就算悶死也不會拿起電話
永遠等朋友打給我的人)很討厭吧 ! ! !
有些朋友也會怪我呀....哈哈~我會答....”我等你打給我呀”
阿珊~恭喜你啊!!
叫我教你織手繩.....好呀︿︿
能夠織手繩給自己喜歡的人~是一件很快樂很快樂的事
織的時候也會在笑啊!
哈哈~等我考完就教你啦!

今天的日記有點怪怪的
因為我用了書面語啊
就快考作文....唔可以再用口語
平日除了這個日記以外,極少寫東西
口語用得太多~有時作文真的只想到口語
用不回作文應用的辭彙呀......很弊一ˍ一”



>>July 9, 2003 at 10:25:09 AM GMT+8


2003 年 4 月 20 日 星期日 【晴】

"復活節快樂"~要食多d蛋同兔啊

今日我無意中發現左整background music既方法
好開心啊~一直都想整.....但又唔識喎
本來想擺"我的驕傲"ga~但最後我都係揀左一首梁靜茹既歌
我諗唔係好多人識.....哩首歌都好耐ga喇~但我都係最近先發現咋
唔唔.....真係好好聽~我好鐘意呀
仲有我用左小小時間將d以前整落既相簿link左落日記度
要去睇下啊! !

今日黃昏去了跑步.....差d死
跑左一陣好想嘔..........好倦呀!>ˍ<”
我要減肥減肥~一定要
之後買左我最鐘意食既叮叮粥番屋企.....呵呵^^


P.S 死人妖~你又話俾復活蛋我既......呃人>ˍ<"
話俾我知你個"snoopy"究竟係邊個呀??


依家都係溫書lu........

今晚搵到個好靚好靚既網.....真係靚到爆喎
去睇下丫~ 帶銀公主@遊樂場


>>April 22, 2003 at 9:56:16 AM GMT+8


2003 年 4 月 17 日 星期四 【晴】

4月17日 星期四

去了自修室.....今日好少人啊~
我覺得好倦,無乜精神...又覺得好悶
我溫左3課書....我一路讀一種不安擁上心頭
好緊張,因為我好重視哩一科
用左好多心機同時間去溫
唔可以容許有任何差池
講真考左咁多科....出黎個成績係點已經心裏有數
唉~聽d friend講佢地都好似考到幾好咁.....但係我......
我唔敢奢望我可以入到U
只要有進步我已經滿足
尤其係文學,我一定唔可以拎E...唔得呀唔得呀>_<"
我真係好驚....睡不好....很倦




4月18日  星期五

今日同聽日自修室都唔開
我又無乜心機溫書喇~
成日o係度發呆....諗哩樣諗o個樣
心情唔好呀~想訓又訓唔著
於是我出左去行.....帶住部MD周圍行
行下行下行左去運動場
坐左o係o個度好耐
唔唔~o個度真係好舒服.....好好呀
我好耐未試過去o個度lu~對上o個次已經係1月30日
不過今次同上次既心情係好唔同既....至少我沒有哭
只不過有d呆滯......
我成日都為左同一件事去唔開心去糾纏~
有時我真係覺得自己好煩好討厭好無用
都唔知為乜咁.....無謂到極點
不過去o個度坐下發下呆~出番黎就無事lu
或者我真的太無病呻吟了
唔好再鬧情緒得唔得呀?!

今日媽咪買左我一直都好想食o個隻"薄荷+朱古力"雪糕
我好少食雪糕ga.....怕肥嘛!
媽咪都話"你唔係怕肥咩?仲叫我買雪糕"
哈哈~我好想食嘛.....我鐘意薄荷既野
雖然有好強既罪疚感~不過真係好好食啊
係一種幸福既味道!!

除了讀文學之外.....我哩幾日都睇緊《離別曲》
一本想睇左好耐既書~無令我失望.....唔錯

~旭光唔好迫我聽" I Love You Boys' "
尤其係養咩"On 狗狗"o個集
好變態......仲有唔好唱"DJ貼身日記",唔好扮李宏狄講"Merry Christmas"
我好驚真係好驚~你可唔可以鐘意d正常少少既野?!


近期有人send左個website俾我.....有d變態....好鬼核突
但睇完包你笑爆咀 朋友平價倉 都唔知條友個腦係咩構造......
我估佢應該唔係正常人......癲狂到極點



















>>April 18, 2003 at 3:48:56 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net