|
2005 年 4 月 10 日 星期日 【晴】
向夢想進發
期待已久的電話......難以言諭的喜悅
Delifrance
美心,(Disneyland中菜)
最令我喜出望外既係麥當勞
Cindy Ma話因為發記同佢講過我既情況,所以佢地會o係今個week安排interview
大家都唔駛等咁耐
Special thx~發記 >3<
我會俾心機,希望唔會再語無倫次......一一"
不容有失
愛的大遊行
>>April 11, 2005 at 2:50:33 PM GMT+8
2005 年 4 月 9 日 星期六 【晴】
今日唔知做咩咁鬼忙......俾人扣留住無得走
但我真係好支力,仲要我train新人,仲要同我一樣名喎
(唔知點解有d抗拒)感覺好差......d客又煩,想發脾4......>_<
有人擅闖民居,可惡 ><
喊包孩子......俾心機呀~
>>April 11, 2005 at 2:14:09 PM GMT+8
2005 年 3 月 28 日 星期一 【晴】
假期
一個特別的假期,悠閒小旅行
目的地 : 深圳
3月25日 星期五
開始放假lu~同房姐食完麥當當之後 (哈~哈姆太郎)
會合埋佢地就出發北上lu~
極速過關程序 --> 龜速地鐵服務 --> "鄧"鄧"鄧"公車
終於到左目的地 --> 大沖
一間傳統屋仔,反傳統的設備 --> 雪櫃?消毒櫃?
平到你唔信超級市場......失控的師奶仔
煮飯仔,喪食波蘿
昏迷不醒,驚s
3月26日 星期六
爸式早餐...正...正...正呀 一_一"
午餐 : KFC --> 巧克力 + 藍莓脆筒
是日目的地 : 歡樂谷
喪玩機動遊戲 : 跳樓機 --> 越礦飛車(超嚇人高速攝影) --> 腳仔fingfing過山車 --> 轉轉轉
仲有超無聊無動感四維影院......冰條俠 一"一
雪人公仔,阿B
黑蚊蚊歡樂幹線
北方特色火鍋......d油好似唔洗$$咁喎
眼超超文具店 --> 怪味王老吉 --> 呃$$生果舖 --> xx百貨 ( 好好味既咖啡雪條 )
失散了
象棋怪......
好好玩既一日,抵到爛呀~
3月27日
是日金句 : 你真係好似我老豆
有人訓到死豬咁,日上三干唔願起身
我同房姐出街買野,去到超級市場,失控
有人見到腸仔發哂狂......驚s
兩蚊雞腸粉...interesting
食完又訓,豬級生活
午餐變晚餐,炒公仔麵 --> 好好好味道
自製電影院 --> LAPUTA "天空之城"
3月28日
係時候番歸lu~唔捨得
一早起身去飲茶 <-- 第一日講到第四日終於飲到
目的地 : 南安酒樓 (高叉姐姐)
但其實一d都唔早,早市變午市 --> 結果係飲唔到既
哩間野超騎呢......飲茶俸送引人犯罪歌唱環節 (O哂咀,真係想打獲佢)
露股阿嬸,如花侍應,king size蘿蔔餅
回家收拾細遠,要上路了~
熱爆的士......暈喇 @_@
走前到東門逛逛 ,一個熟悉的名字 --> 麥當當
超級開心,無錯...我地又食喇
佢個menu同香港有少少唔同,原來佢地無muffin ga~
不過有好多野食,選擇比香港多
酸味奶昔,的色Qoo仔蘋果汁,珍寶三角,迷你新地,香蕉/芋頭/波蘿批 (不能盡錄)
語言障礙 --> 笑話 hahaha......
靚靚兒童餐玩具 ^^ 我就喜歡
可惡既地鐵站 >_<
幾經轉折,又番到黎lu~
火車上的奇珍異獸--> 紅黑四腳爬爬 x 2
>>March 29, 2005 at 11:19:59 AM GMT+8
2005 年 3 月 20 日 星期日 【晴】
Shiny day
慣常地走beverage......過埋lunch先番去上英文
做assessment,memo + adjustment letter......滴汗
出發觀塘interview,我既第一個interview
king parrot,創紀之城 <-- 一個好大好靚既商場 (裝修中)
開口中......唔對路 一"一,o係條走廊開幾張摺檯,
有好多人填application form,同檯之人係...竟然係......兩個阿毛 一一" ?!
意想不到的......過程省略~
同名G.M.such a nice person,難以想像的順利
唔錯唔錯,吸引
crew meeting......自家製壽司,糯米糰
嘩...嘩......哈姆...雙眼發光
滿心期待,未出發先興奮
>>March 22, 2005 at 4:45:40 PM GMT+8
2005 年 3 月 20 日 星期日 【晴】
你能讓別人幸福嗎?
你現在最渴望的感情生活是
平順穩定,情人越好相處越好,大家細水長流過好日子
你是個會讓別人幸福的人嗎
你做了一個僧多粥少的選擇;你常常低估朋友或情人需要你的程度
萬一有人對不起你,你會
表面上無所謂,在背地裡會說他壞話以資報復
你是不是一個難搞的人
不會對情人或朋友要求太高,是個好好先生,不會為難別人
你選擇合照的對象代表你的生活勇氣
你不是一個積極求突破的人,活得有點懶洋洋的,但你願意善待對你好的人,並且給他幸福
>>March 21, 2005 at 2:16:30 PM GMT+8
2005 年 3 月 10 日 星期四 【陰】
也許有天 一切都要變
身邊一切都會變
>>March 11, 2005 at 2:39:08 PM GMT+8
2005 年 3 月 6 日 星期日 【晴】
幸運兒
今日天氣好好呢,晴朗和熙的陽光
不太冷,是秋天的感覺......舒服得很
緊張
我想,我會成為五個幸運兒的其一嗎?
不容有失
期待
>>March 7, 2005 at 11:41:46 AM GMT+8
2005 年 3 月 3 日 星期四 【乍雨乍晴】
3月2日 星期三
等待
由今天開始,將會是漫長的等待
希望在這段時間裡,我會了解自己多一點
想清楚自己的去向
不敢奢望一切能如我所願
情況不要太壞就可以了
我懂得耐心地等
3月3日 星期四
無奈
一切純粹你主觀所想
點解要每個人都對住你笑口噬噬?
我目無表情就代表同你過唔去?!
荒謬 ! ! 簡直不可理喻
你要咁諗我都無辦法,what are crazy guy?! shit
3月4日 星期五
飯糰
今日既我似足一舊飯,踢幾踢先郁一郁
能源嚴重不足
一點期待,為上班的日子加點樂趣
雨粉.....雨點......雨豆......滴滴嗒嗒
>>March 4, 2005 at 2:05:17 PM GMT+8
2005 年 2 月 25 日 星期五 【乍雨乍晴】
矛盾
重投番7的日子~天未光就要出門口
寂靜的街,人流疏落的地鐵站~悠閒的感覺 i'm lovin' it
少有地同細妹一齊番工,因為大家都係番7
一路上說著placement的事,因為佢有經驗
原來佢interview要用中英,普通話......
而佢既反應係 --> 有咩好驚喎,佢問你咩咪答咩囉
佢知你係實習生,唔會留難你ga
哩d我驚到死既野,對佢黎講好似毫無難度 一一"
其實我一直都好擔心placement既事,驚自己做得唔好
又怕陌生環境好難適應
阿雪話一定唔會揀麥當勞做placement,因為有機會要試多d唔同既野
其實我都想,好想apply oversea placement
但我覺得自己應付唔黎......好矛盾
個個都話襯placement去試下唔同既野,而我一開始就諗住留番o係麥當勞
講真唔係特別鐘意,只係唔想冒險而已
好無用呀,可能因為畏首畏尾既性格,我覺得自己既生活圈子好似好細咁
每日都重覆做住相同既事,停滯不前......
我並唔討厭咁樣既生活模式,但好討厭無上進心既自己
太過安於現狀,對我來說真的好嗎?
對鏡凝視著起suit的自己,少了稚氣
感覺新鮮,可惜豬腳實在....... .(00)."
>>February 28, 2005 at 5:00:13 PM GMT+8
2005 年 2 月 20 日 星期日 【乍雨乍晴】
2月15日 星期二
banquet有site visit,好似係萬豪酒店
不過我病到死下死下,所以無去到
番167前先番poly睇醫生,又係好好人既Dr.Wong
藥水一次比一次甜,仲要係菊花味......怪 一_一"
一返到去,佢地已經話closing唔夠人,叫我收10
收埋lobby+toilet先走 (雖然不情不願,但又有咩辦法?)
最後Winnie見我病到癡癡呆呆,反應遲鈍......索性自己出去攪哂d野
叫我企番o係counter,夜晚既167處於拍烏蠅狀態
我又唔識closing d野,所以加完野之後真係無所事事咁企到收工
Winnie又唔俾我幫手, Ricky又唔俾我收工......有d唔好意思呢
做左咁耐,我都係第一次收左舖仲on緊floor,見到佢地濾油,埋sink
好似好辛苦咁......
2月18日 星期五
放左學又番167,今日竟然同星期二一樣
又唔夠人收close......我又被迫收10 >_<"
同上次一樣都係齋企counter到收舖......
其實我都想幫下手closing呀~不過咩都唔識 一一"
應承左媽咪又無番到去食飯......sorry呀
2月19日 星期六
在世界中心的呼喚
今朝企左一陣廚房,就俾發記委派左個特別任務
佢拎左本勁厚既野出黎 ---> CDP
揀左頭6個Chapter,叫我睇完之後答哂d問題
仲o係lobby set左個位俾我
於是我坐左o係lobby自閉左大半日,好似考試咁不停寫寫寫
d野又難到死喎,好似以前做閱讀理解咁......睇幾百次都搵唔到答案
越做就越眼訓......救命
攪到兩點幾先勉強做完,可以做番d正常野,直頭好似放監咁
睇左好想睇既 <在世界中心呼喚愛>
好好睇,果然無令我失望......
撇開劇情唔講,單睇演員,哩套戲絕對爆笑
皆因個男主角激似趙頌茹,正呀~
令人動容的一句
"我係10月28日出世,而你係11月3日......所以你一出世,係你既世界就有我存在
我一直存在o係你既世界入面,沒有離開過"
>>February 21, 2005 at 12:01:54 PM GMT+8
|
![]()
結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你
台 北 諸 事 拍 >(oo)<


|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8
halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8
Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8
沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8
你結了婚0拉 ?
<br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8
d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8
感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8
每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8
傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8
我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8
我站到街中聽鬧市聲音
<br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8
有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8
居然公開我老婆張玉照 >o<
<
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8
連不覊都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8
暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8
昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8
報告報告!
<br>
<br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8
個兔仔好慘ar ..>.<
<b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8
你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8
我也接受不了,
<br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8
你又買鞋呀? 有$人啊^O^
<
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8
總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8
唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8
天空海闊任我們闖,
<br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8
同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8
難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8
ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8
好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8
underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8
Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8
錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8
傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8
Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8
will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8
惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8
熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8
讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8
Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8
傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8
愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8
"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8
冇佢ge督促, 我來督促你
<b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8
好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8
me2!
<br>"ThaNk
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8
wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8
wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8
Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8
咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8
晴天陰天孩子天,
<br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8
睇唔到d相ge?
<br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8
|
|