|
2004 年 9 月 21 日 星期二 【乍寒還暖】
無奈
我地唔係小朋友,唔好咁幼稚得唔得?!
成日收埋我d野......一次又一次
上次我忍你,我絕對唔想用你既方法去對付你
我覺得好幼稚囉~但你越來越過份
係你迫我ga.....
你講野可唔可以顧下人地感受?
唔好用讀書既野黎要脅我,我唔係大學生咁又點?!
我都唔想ga...唔明點解一家人要瞞來瞞去
知同唔知我唔在乎
至少我唔駛靠人,無必要同任何人交代,你地亦無權過問......
討厭~ >ˍ< 唔好煩我呀......
要偷睇我d野唔該你高明d,唔好俾我知道
>>September 22, 2004 at 11:40:56 AM GMT+8
2004 年 9 月 17 日 星期五 【晴】
好特別既一日,哈...o係crew room呆坐一日
攪到佢地又羨慕又妒忌
話說星期一有新promotion,咩學生vip card,要用人手印日子同貼紙仔
千幾張喎......得發記既厚愛,哩項咁特別既任務就落左o係我身上
佢話我五點前整唔哂就拉左卡繼續整,鐘意食野就自己出去打飛
我諗有成8個鐘有咩可能整唔哂,點知佢個衰野之後拎左兩大袋入黎
o係度奸笑......好狡猾呀! !o個度一定唔止1000張啦 >_<"
原來我今日係一個全職打雜,除左攪堆煩野,仲要負責後勤工作
好奸呀發記 >_<"
就係咁坐左成日,陪住佢地take break,番工,放工
原來crew room無人用既時間係好少ga......計計埋埋一個鐘都冇
不知不覺就做到7點幾....好支力呀~
都唔明點解d OL可以一日坐足8個鐘ga,仲以為好舒服添......
nami要走lu......byebye~唔捨得你呀
Jerry又轉新工喇,真係服左佢,連講野都勁有sales feel
終於搵到你喇,如果你講既係真就好喇
*********************
哈~~容祖又有新歌仔 >3<
好想睇"身嬌肉貴"呀~
如今待你拆開這個謎 完成接近情侶的關係
我是糊塗蟲 但身嬌肉貴
從未被包圍 從未亂挑選某位
假若共我有心想過世 便應愛護我而不驚吃虧
待我公主般與情人步上天梯
肉貴身嬌的我愛深閨 浮躁得很迫你心要細
>>September 19, 2004 at 3:02:28 PM GMT+8
2004 年 9 月 17 日 星期五 【晴】
兩年前的今天,我一個人
今天,我還是獨個兒,漫無目的地走了很長的路
不想回家,只怕自己想得太多
最終還是剩下我一個......
根本...沒有分別
生日快樂,你一定要幸福呀
>>September 18, 2004 at 4:43:19 PM GMT+8
2004 年 9 月 14 日 星期二 【晴】
9月14日 星期二
non - stop lesson
繁忙的一天......勁多堂上,8:30~4:30
1hrs break,上足7個鐘......支力啊~
account打頭陣,help~ x_x 完全唔明佢講咩
不停咁drop notes,Kenix不停問我寫咩,我不停話唔知
我d listening skill真係幾好~聽到咩就drop咩,一字不漏
但我都唔知自己寫緊咩......好似影印機咁 一_一"
resort hotel,Benny係攪笑能手,不過我覺得佢有呃飯食之嫌
求求其其....上lecture將份notes由頭到尾讀一次......
tutorial仲離譜,劈頭一句 "actually,what we should do today, i have no idea ..."
之後就不停開機關機,上網睇resort hotel d相....咁就一堂.....一一"
最好都係human resources....起碼聽得明而又真係有用
放學之後要開會,傾dinner project d野, design個menu
我同Desiree負責main course,借左幾本recipe,大家睇到好興奮呢~
5:30散會,同Desiree一齊走....講起placement d野....
哈~原來佢有個friend揀左麥當勞做placement,實習經理
我都好想揀呀 ^^
體貼的Desiree,今日唔該你呀 >3<
雲雲的信....感動呢~你好嗎??

9月15日 星期三
哈...哈...哈.....
又番7喇~今日早左呢....好精神
精靈既阿福......超級可愛呀 >3<
set麥旋風既時候,有個念頭......哈~其實我想試好耐ga喇
take break時付諸行動 一_一" 果然好怪.....
有時我覺得發記個腦真係有d問題 ---> "語不驚人死不休"
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
發記:哈~我不嬲都視糞土如錢財
我:下...唔通你會擺d...入銀包
發記:唔止呀,我仲存入account添呀,人地問我點計
我就問佢今日d黃金幾錢一兩
我:一ˍ一 "?!
全場大笑.....哈哈哈~
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
之後佢就不停咁重複+強調佢o個套 ---> 屎 = $$ 既理論
話銀包有好多......拉住我同檸檬,猛咁話爭我地好多,要還喎
仲做左個好噁心既動作.....一_一"" 睇到我眼都凸埋....
係時候搵本黃頁,查一查瘋人院個電話幾多號
寫張transfer ticket,幫佢攪埋d入院手續....
167第267個 "麥樂會"member,因為好想好想去小熊國
不停掃地...lobby,counter,經理房,廚房,back sink, crew room...正呀 ! !
番學.....今日無遲到呢,3:25番到poly
去C.C print notes,排左勁耐
阿sir你點我......你講個份明明係上個week ga~
攪左20分鐘......我都唔知邊份打邊份......結果都係print錯左 一"一
又遲到喇,救命 ><
~* 我是幸福的 *~
就算是有風會平息的
>>September 15, 2004 at 1:32:31 PM GMT+8
2004 年 9 月 12 日 星期日 【晴】
好充實既生活,密麻麻的time table
番工 ---> 番學 ---> 番工 ---> 番學
簡單有規律,就是喜歡這樣子,不願停下來
9月11日 星期六
好天氣
今日天氣好好呢,心情都好好~
暑假日日番工 --->厭倦,做到個人有d盲目
開學之後,先覺得番工既日子好珍貴
相比起上堂,番工真係輕鬆同開心好多呢.....
就算要趕要早起身,都無咩所謂
番工好開心呀~take左個好大既break
唔得呀......轉間take break簡直係自掘墳墓 一"一
今日黎左好多包包......超高呀~take break o個時先講邊個疊包就慘喇
結果個幸運兒竟然係 ---> 我 一_一"
好忙好忙......食完野就收工lu~
老公老婆好恩愛呢......哈,正呀! !
老婆鯨吞3個孖芝 o_o " 好...恐...怖...呀... 嚇呆左
鬼馬既發記都有柔情一面......Janet一出即含羞答答
燒銀紙行動 ---> 買左個文曲星~
深夜造訪房姐之家,哩個係你既榮幸黎ga
哈......多謝你呀~
嗚嗚......頸鍊失蹤了 >_<" 我想殺人

9月13日 星期一
累了
番7-2,好支力呢~超級眼訓 一o一"
成間舖都好凍......越凍就越想訓,仲要出lobby喎...企係度都訓得著呀
美美回歸了,容光煥發呢~
捱過清閒既lunch.....係時候番學lu
account tutorial......無帶計數機添......救命 一"一
customer relationship,哈~Kenix又係番完工先黎上堂
兩個都支力到死,一齊釣魚......命苦
無print notes,上堂先去print,點知行到library門口先發覺無帶學生證
激死呀 >_<" break o個時又跑過去......支力...死...我...
地鐵巧遇Peter同佢老婆......好sweet啊~
如果第日好似佢地咁就好喇...
去library搵recipe,哈~搵到喇......希望o岩用啦
>>September 13, 2004 at 4:37:41 PM GMT+8
2004 年 9 月 9 日 星期四 【晴】
悠閒
今日好輕鬆呀~淨係上leisure behaviour 10:30~12:30
點知上到一半......個lecture hall有陣怪味,仲越來越勁
lecturer通知左office,我地就走哂出去
原來有人整緊消防喉....唔知整爆左d咩,所以漏左d不知名氣體
n core o個邊3個lecture hall都有事呢...
我地出哂去等,最後剩低既一個鐘cancel左,提早放學
上左一個鐘唔夠就放學......好無聊呀 一_一"
幫房姐訂埋cosmo girl就走lu......
>>September 10, 2004 at 8:11:40 AM GMT+8
2004 年 9 月 8 日 星期三 【乍寒還暖】
9月8日 星期三
番工......發記on floor,成朝o係度攪部汽水機,最後又俾佢整好左,好叻呀~
之前唔見左架車仔,今日又要搬紙巾,糖,茄汁......煩到死
發記出手相助....好有風度呀發記 >3<
佢仲好豪邁咁話~好 ! 即刻買架車仔番黎
咁又係...唔執笠,買野就唔駛就住就住啦
lunch本來發記想擺我同Fiona o係廚房,叫容媽媽出counter
雖然有得入廚房好開心......但係lunch o個個形勢真係有d恐怖
我落得咁慢,做死Fiona都似,而且媽媽又唔想出counter,
哈...自動棄權......洗完早餐,企左一陣就出左去lu
第一次整乳酪,好好玩呢~不過整到好污糟
哈......發記on floor真係好,想做咩都得~ 正...呀... (nami 腔)
番工好開心呢 ^o^
之後又要趕番學lu......好乖,好留心聽書
放學去library搵房姐,借左本cocktail既書......
但搵唔到d o岩用既recipe呢 ><"
露天茶座,輕談淺唱......只有你樂意耐心地聽我無病呻吟
謝謝你 >3<
9月9日 星期四
漫長既一日, school day ---> 9:30 - 7:00
無啦啦又話要上9:30 o個堂placement
無聊到爆囉....係知唔番啦
4hrs break 一.一"
好在有well planning既 Manni, 一早plan好點樣打發
o係canteen食完lunch,上I.T. room print notes,咁又攪左3個鐘
去埋library釘野,o係canteen睇左一陣書就上堂lu......
d時間過得勁快,哈~~Manni真係好掂
--->好悶既dinner project programme, 不幸地又要跟Sara,仲要搭埋Tony喎
唉....勁想調班 一一" 可惜個個都有哩個念頭 ---> 走剩12個
星期五o個班就成20人...咁少人點出餐呀?!
Sara個八婆又煩喎,乜q都話唔好...頂佢個肺
估唔到佢咁大命,上個sem d SFQ咁精彩都整佢唔死
今年又咁好彩入左佢o個班......救命 >_<
攪到7點幾先有得走......好支力啊 一o一 zz
>>September 10, 2004 at 8:29:48 AM GMT+8
2004 年 9 月 6 日 星期一 【晴】
為我好
一個令人振奮的消息......峰迴路轉
這次大慨是真的,終於續約了,167逃過一劫
房姐,謝謝你啊 >3< ~難以言喻的快樂
經過這段日子,才發現自己真的很喜歡這裡呢.....
好...興...奮...啊 \ (^o^) /
祖兒呀....超級靚啊 (眼前一亮)
---> 世上只有, 揮著翅膀的女孩
那個名字似乎聽得太多了.....
我不要知道,不要說好嗎?
為我好,不要讓我知得太多...怎樣面對一切,我不知道
>>September 7, 2004 at 3:21:53 PM GMT+8
2004 年 9 月 5 日 星期日 【晴】
珍惜
最強陣容 = 發記 + 文少
首項任務 ---> 外賣妹
哈...阿福同我拜拜呢~好得意呀 ^^
終於可以抱抱喇......好唔捨得你
counter呆企, 活潑的阿福 ---> 兩腳搖搖,牙牙學語的小鬼.....眼紅紅
我地可以見多幾多次? 仲有冇機會再見?
洗早餐,開心呢~在這個地方做每件事都感受到幸福
雖細微卻深刻...餘下的日子要好好努力
繁忙的午飯時段後,又到番學時間
極速趕番學校......遲左15分鐘
課室得兩丁人,哈~原來account cancel左...係喎~ tutorial唔駛上
激氣呀....等我趕到上氣唔接下氣 ><
customer relationship......又係蜥蝪先生?!
Harry Potter的message.....miss you so much >3<
能安慰自己的人 比較容易快樂
>>September 6, 2004 at 1:23:58 PM GMT+8
2004 年 9 月 4 日 星期六 【晴】
9月4日 星期六
好耐無睇過醫生lu.......今日終於有機會喇
皮膚敏感呢 >_<" 好醜呀
醫生你嚇親我呀~
大遲到....好忙既一日
死nami......殺左你 ><"
9月5日 星期日
回到過去
好忙啊......哈~開左學果然唔同d
繁忙的早餐時間,廚房陣腳大亂 ---> 誘發了一場小爭執
各不相讓,掉了不少眼淚呢~不要這樣啊......乖乖
4場bp......攬圍裙做helper
哈~好耐無試過lu....好好玩呀 ^^
人手極度爆炸,counter4條line + 2個back up + 薯條位~厲害呀
回歸薯條位,發記d老毛病又發作......咩人多要"隊"野
連薯條都唔放過,但出面明明得幾丁人...... 一""一
話口未完幫我隊左3籃薯條 ---> 好壯觀的薯條山......結果d人散哂 一_一"
我地望住個山勁無奈囉 ~
哩個時候,老奸具惑既發記竟然話 "你點做fry位ga?!"
好狗呀~ 哈......好在雀雀叫我入廚房...成功脫離殘局
發記病毒肆虐廚房,哈......我同nami聯手隊爆左d魚仔
睇怕真係收close都賣唔哂喇
令人頭痛的功課.....
失而復得的快樂 ^^
>>September 5, 2004 at 12:38:05 PM GMT+8
|
![]()
結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你
台 北 諸 事 拍 >(oo)<


|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8
halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8
Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8
沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8
你結了婚0拉 ?
<br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8
d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8
感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8
每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8
傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8
我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8
我站到街中聽鬧市聲音
<br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8
有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8
居然公開我老婆張玉照 >o<
<
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8
連不覊都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8
暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8
昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8
報告報告!
<br>
<br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8
個兔仔好慘ar ..>.<
<b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8
你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8
我也接受不了,
<br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8
你又買鞋呀? 有$人啊^O^
<
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8
總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8
唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8
天空海闊任我們闖,
<br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8
同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8
難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8
ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8
好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8
underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8
Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8
錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8
傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8
Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8
will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8
惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8
熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8
讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8
Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8
傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8
愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8
"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8
冇佢ge督促, 我來督促你
<b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8
好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8
me2!
<br>"ThaNk
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8
wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8
wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8
Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8
咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8
晴天陰天孩子天,
<br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8
睇唔到d相ge?
<br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8
|
|