| 日記 |
日記主簡介 |
|
2004 年 7 月 30 日 星期五 【晴】
7月29日 星期四
朋友仔
又放假lu ~ 好得閒啊
與房姐舊地重遊,好開心 ^^ 多謝你啊~
那條漫長的路,終於不再只有我一個人走了

7月30日 星期五
拍烏蠅
好靜既一日,行行企企,無所事事
薯仔靜悄悄的走了...... 又少左好多樂趣喇......可惜可惜
細細粒呀~都叫你唔好攪人ga啦...淫婦
Eric個家姐落左黎食野,佢話Eric終於升到班喇
好野~咁我哩個補習miss都唔算好差o者
好唔舒服好眼訓呀~烏蠅都唔多隻,d時間勁難捱....
拎水怪又黎喇...佢行過黎既時候我有d緊張,幾驚佢叫我個名呀
同阿雀係咁狂笑,個衰野勁大聲叫我個名,話等佢honey下次可以呼喚我
如果佢下次真係叫我個名...我實殺左你
又一個大驚喜 ---> 屬於小玲的生日熊熊
雖然佢唔靚仔,但我都會好好照顧佢,養到佢肥肥白白
多謝你呀房姐 >3<
Nobody's like you can love me like that
Now and forever you are my best friend
When I cry you always be there for me
Give me happiness and sing to me a sweetest melody
>>July 30, 2004 at 6:11:46 PM GMT+8
2004 年 7 月 28 日 星期三 【暴雨】
下雨看世界,特別寧靜
7月27日 星期二
夏天的故事
一點點小小的幸福加起來,便拼成超級無敵的大幸福。
只要,懂得珍惜。
the sweet color of this summer

7月28日 星期三
有經理黎take over,一個特別的名字 ---> Timothy
一個似曾相識的樣子 ---> Julian 一_一"
好好人,好得意,好好玩
今日又做左好多唔同既野lu
轉間 ---> counter ---> 洗早餐 (好玩呀~正) --->入廚房 (down野孖寶隆重登場)
---> lo 記 (衰雀欽點...但佢唔係on floor ga >.<") ---> 入廚房 (滑稽的隊長...哈哈)
喵喵 + 薯仔 = 兩小無猜...so sweet~ (房姐,你都係算啦)
久未露面的公關姐姐竟然話自己去左傳聖火?! 一_一""
放工同房姐行街街,買左好多野啊~
hello kitty 簿仔~由今日開始要寫日記
敗家......
學費單來了...... 天文數字 一_一""
祖祖竟然在locker裡出現... (雙眼發光)
嗚嗚......好好好開心呀~多謝你呀細細粒
開心的東西要專心記起
>>July 29, 2004 at 1:43:57 AM GMT+8
2004 年 7 月 24 日 星期六 【晴】
今日好唔舒服,成日都肚痛...好辛苦
心情低落,等既感覺真係好難受
o個時我開始諗自己有咩咁好,令到你鐘意我
不安只有更深
我都唔知自己點解會咁......
安全感對於我比一切都緊要
我唔識表達自己,只係想將感受講出黎
一大堆沒頭沒腦的說話,對不起......
聽到這樣一首歌,不期然就想起你
無論最後我地會點,多謝你曾經為我花過心思
曾經這樣疼過我
如果 甜蜜是最後才出場
情感 多少筆帳
全部等壓軸那位登場
無論什麼東西使我痛快開心
仍期待你是我特別嘉賓
唯獨你 當我最快樂時替我高興
當我要放任時賜我反應
有你陪伴氣氛總有保證
娛樂我是你本領
唯獨你當我最快樂時替我高興
如像將恭喜變作鈴聲
不算天大事情
難道你忍心不去贈興
多謝陪我過生日的每一位
你地真係好錫我,我唔應該唔開心....sorry
>>July 26, 2004 at 9:38:30 AM GMT+8
2004 年 7 月 24 日 星期六 【晴】
Happy Birthday
潔雯子生日快樂 ~ miss you so much
Have a sweet birthday
今年唔得,希望以後既生日都可以同你一齊過
>>July 24, 2004 at 11:48:01 PM GMT+8
2004 年 7 月 22 日 星期四 【晴】
浸沒在幸福裡的傻瓜
今朝set貨既時候,個頭撞左落雪櫃門度 (呯 """).....暈暈地,痛死左 x_x
唔知有冇撞傻左 一_一"
平靜的一日,雀躍地練習拍烏蠅,
遠望陽光普照的街道,心情說不出的輕快 ^^
街頭戰士大眼仔,you're so funny......街頭戰衣...一_一"
喵喵...鬼馬喇你,唔駛怕醜喎...哈哈~等我幫你一把啦
貓仔出現了,終於要走了嗎? 再見了~望真d你真係幾靚仔喎
---> 粉紅貓咪重見天日,被公關搶了....(有陰謀) 希望唔會o係yahoo重逢啦
潔雯子的信,遠方的生日祝福,
還附了生日禮物啊~嗚嗚....感動
你做野咁支力都寫信俾我......好掛住你呀~
唔可以同你一齊過生日,始終有dd遺憾
都係番工罷啦~賺$$買禮物俾你 ^^
華納片場係咩地方黎ga?有"狂歡三佬"o個度?!
好在小玲都有麥當勞叔叔陪o者~ 玩得開心d呀
記住帶個靚既鬼仔米老鼠俾我呀~
熊仔柳蛋......好得意啊......但係唔算數ga >_<"
我唔要柳蛋...唔要呀! ! !嗚嗚......
羊羊的生日message,謝謝你啊~好耐無見喇......無開R.O.無得同你玩添
放工巧遇牛郎...ee~好似靚仔左喎
幸福的一天....愉快的眼淚,會心的傻笑.....a sweet day
欣欣,阿科 Happy Birthday
要好好記住今日
幫我照顧佢....餵佢食魚柳包丫唔該
我只要擁有這一點點 小小幸福 平凡所以滿足
明天的風雨依然如故 我們微笑回覆
>>July 23, 2004 at 3:36:06 PM GMT+8
2004 年 7 月 20 日 星期二 【雨】
拍住上
好特別既一日,nami被委派一項秘密任務,深入粉嶺
我諗滿心歡喜既submarine...點都估唔到精明既fax機已經拉左佢張卡lu~
可憐既nami......一_一" 白白做左fax機既奴隸
阿科take break既空檔,美美迫不得以地俾我同房姐企廚房
down野孖寶終於有機會同場喇~興奮......
阿科~益左你啦,有2個美女陪你take break
死啦......因乜解究我一入到廚房d反應即刻慢10拍
隻手仲不期然咁震添呀 >_<" 我梗係有病喇
~* 白痴到常鬧笑話 始終愛護有加 *~
多謝你呀~房姐,阿科
好想睇 "煎釀三寶"呀~
>>July 22, 2004 at 6:54:33 AM GMT+8
2004 年 7 月 18 日 星期日 【晴】
Timetable
終於睇到sem 1 timetable喇....
早堂,夜堂,天地堂乜都齊,就係無dayoff ---> 史上最玩野既timetable
最慘係星期四 9:30am ~ 11:30 ---> 3:30 ~ 9:30pm
中間竟然有4 hrs break, 仲要夜晚9:30先放學......
夜晚出餐已經夠慘啦...仲要上早堂
有12個鐘都要o係學校過, 極度沮喪 一_一"
同個補習學生icq...哈,佢入到第一志願既中學
係我小六o個時想入o個間呀~ 叻女 ^^
早來的生日禮物,雪雪謝謝妳 ^^
>>July 19, 2004 at 12:49:22 PM GMT+8
2004 年 7 月 18 日 星期日 【晴】
|
從前有個男孩夜裡說想約我於森林見面
原訂說愛談情卻碰巧天氣轉差颳風閃電
然後對話似被風雨間斷
被雨打濕了的手只懂抖顫
難道你是仙子 與我不相襯
累你受盡天譴
陪你活過一天 陪你坐過飛氈
陪你令我輕鬆
也令我極度心思紊亂
亂唱的歌也覺悅耳
亂拍的拖我也願試
害怕這樣會很留戀
陪你渡過春天 陪你渡過秋天
陪你直到冬天卻怕與你沒法一起蛻變
若然開始 怎樣可免悲劇上演
陪你活過這天 無法坐上飛氈
情況令我心酸
也令我極度思想錯亂
亂了的黑髮似為了
為了遮掩眼角淚濕了
結果証實我很留戀
陪你渡過春天 陪你渡過秋天
難過度到冬天你我到最後說不出再見
從頭開始 假若知道悲劇要演
我就不應抱怨 能回味也是暖
|
>>July 19, 2004 at 3:13:22 AM GMT+8
2004 年 7 月 17 日 星期六 【微雨】
累
今日好支力呀~全身都好痛...無哂力
癲雀連環攻擊,完全招架不住.....哼~野蠻 !
薯條專家,獨門絕技......好大既細fry
放工後的快樂時光,魯冰謝謝你 >3<
幸運是有你這個朋友,嬉笑中,難過被浸沒了 ^^
"奷夫之歌" ---> 簡直繞樑三十日呀 一""一 ---> 聲之記憶爆笑登場
仲係睇唔到sem 1 class timetable呀...點算好?!
>>July 19, 2004 at 2:50:14 AM GMT+8
2004 年 7 月 16 日 星期五 【晴】
7月13日 星期二
阿雪 ~ happy birthday >3<
細妹19大壽, 放工四出張羅小禮物,
遍尋不獲......好在最後俾我搵到咋 ^^
雖然我地成日鬧交,但兩姊妹冇隔夜仇既~
仲記得你細個o個陣鬼咁得意同聽話, 依家就差dd喇 一_一"
大個女要乖d啊,唔好成日要我地擔心你呀
哭泣的小丸子.......嚇壞了---> 阿群出場 ---> 破涕為笑 ???

7月14日 星期三
天使的禮物
突如其來的禮物,樂透半天
謝謝你 >3<
單拖5分鐘, 驚足一個鐘...嗚嗚~ 大眼仔你掉低我 >_<"
0,3,0 ?! tea time時段,廚房處於真空狀態,經理竟然無動於衷, 勁玩野囉....

7月16日 星期五
八號風球 ---> 圓規 ?!
八號風球高高掛,風雨交加
生意卻出奇地有增無減,人潮此起彼落
經過一倫混戰 ---> 支力 死左 一一""
為何我總感到無能為力.....無奈只有更深
鬧劇好像又要發生了, 眼睜睜的看著它發生, 未免太可笑了
我不會再讓自己重蹈覆轍

7月17日 星期六
諾言
製造諾言的人是蠢才,究竟為咩呢?
信守承諾又是為了什麼??
違背諾言的人......對製造諾言的人又是一個無奈....斷點
蒙fax機厚愛,教會我很多,謝謝你 ^^
---> 打 hotcake 粉 (一包48oz 水,理論上先落粉後落水,實際上就.......
"人地問你你點答呀?? 梗係理論上啦)
---> 煎餅餅,好好玩啊 ~ 佢捉住我隻手一塊一塊咁教我,十足小朋友學寫字, 勁媽咪feel
最後換來一句 --- "你個低能兒童丫" 一""一
---> 換糖漿 (被迫的 一_一") 真係好鬼重呀 >.<" 攪到條腰痛痛地呀~ 不過總算學識左
力大無窮的我
什麼"一條龍"服務...簡直害人不淺, 老妖霸氣一發不可收拾,橫行無忌
第一次抬植脂奶......我係女仔黎ga......你唔駛叫得咁理所當然呀?!
好煩好煩好煩呀! ! ! x#%&@* 咩叫"你哩d做細ga?" 我唔覺得你好大喎 (除左年紀之外)
唔頂你係因為我識"敬老"咋......
>>July 19, 2004 at 2:42:55 AM GMT+8
![]()
結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你
台 北 諸 事 拍 >(oo)<


|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8
halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8
Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8
沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8
你結了婚0拉 ?
<br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8
d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8
感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8
每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8
傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8
我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8
我站到街中聽鬧市聲音
<br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8
有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8
居然公開我老婆張玉照 >o<
<
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8
連不覊都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8
暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8
昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8
報告報告!
<br>
<br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8
個兔仔好慘ar ..>.<
<b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8
你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8
我也接受不了,
<br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8
你又買鞋呀? 有$人啊^O^
<
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8
總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8
唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8
天空海闊任我們闖,
<br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8
同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8
難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8
ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8
好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8
underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8
Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8
錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8
傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8
Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8
will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8
惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8
熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8
讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8
Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8
傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8
愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8
"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8
冇佢ge督促, 我來督促你
<b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8
好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8
me2!
<br>"ThaNk
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8
wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8
wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8
Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8
咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8
晴天陰天孩子天,
<br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8
睇唔到d相ge?
<br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8
|
|
人氣: 26626
Design & Scripting by ShowHappy.Net