寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2004 年 1 月 28 日 星期三 【晴】

祖兒的老師 = 小玲management 既老師 hehe~

>>January 29, 2004 at 11:22:42 AM GMT+8


2004 年 1 月 27 日 星期二 【乍雨乍晴】

1月26日 星期一

年初五 開學喇

過左長達個幾月既sem break, sem2終於開始喇
咁耐無番學,差d唔記得自己係學生添
第一堂係lecture,又無note喎....悶到爆
之後係GE lecture,無人陪得自己一個,見其他人都有friend陪....真係好驚呀
佢仲要o係個lecture room度傳咪話俾大家發表下意見喎,可怕一_一"
好不容易又捱過左......之後就係中文
我地o個組雖然全部都係catering,但係就10個我地自己o個班,10個係隔離班
manni佢地都唔o係哩一group,我同佢地又唔係咁熟...唉~
不過個阿sir好鬼攪笑,哩科又有d似文學,我諗都ok掛.....

可能假期太長啦,而且今個sem個time table又將我地班打散左
原本已經唔係太熟既同學就更加生疏......所有野都要重新適應過
好辛苦啊~唔鐘意番學 >.<"

1月27日 星期二

K Buffet


今日有早堂,8:30要上GE,我起身o個時已經係6:45.....一_一"
嚇死我! !好在趕到咋,今日番去係分project group,同埋分AB 班
識到個讀hotel既女仔,佢都係自己一個....hehe~好野,有人陪我
我係B班,3月頭先要上第2堂tutorial,好野! !唔駛早起身

上完普通話同中文,就有3個鐘頭break,先到management既tutorial
我地本來諗住出去尖咀食飯ga,但原來第一堂cancel左......勁開心呀
12:30放學,即刻打俾房姐叫佢出黎唱k,有人遲到....攪到lunch變左happy hour囉一_一"
我地去左港晶,雖然好近學校,但都係第一次去咋,o個度真係大到癲
唱到6點,有個人問我地食唔食埋buffet,我地又唔想走住,所以咪食囉
嘩嘩~真係好多野食啊......開心到暈.... ^^

唱到8點先走,番poly拎埋d野同偷水就番歸lu~

依然好唔鐘意番學......好掛住麥當當呀
番學既時候就會好想番工
情願日日番工喇 >.< 我係咪揀錯左呢?!

>>January 28, 2004 at 2:56:49 PM GMT+8


2004 年 1 月 26 日 星期一 【乍雨乍晴】

1月24日 星期六

年初三 赤口

d人話年初三係赤口,人就特別暴躁......原來係真ga
今日又遲左少少,未出去就收到風to姐又大發雌威
ToTo今日真係好好火,我已經好小心ga喇....都係逃不過被摌既命運
或者我真係太"論盡"啦...加上佢一行埋黎我就好驚好緊張....結果咪.....
我就做錯野死有餘姑,但係To姐今日真係嚴重無理取鬧囉,無野搵野鬧
忙就個個都辛苦ga啦,又唔係得你一個,依家我地唔駛做咩,做咩要搵我地出氣喎
好心d人就收歛下自己d脾氣啦....成日鬧人,因住爆血管呀.....
大家都係做野o者,又唔見其他經理係咁,過份呀! !

恩恩番左黎之後,氣氛好好多,佢心情好好呀~
成日同我地講笑......仲有央姐都番左黎,仲有利是收添呀~ ^^
馬田又黎左,佢真係幾好人,又教我扭波波,好好玩呀
ToTo你都係快d嫁,做少奶奶算啦....唔好攪我地喇.....

>>January 27, 2004 at 5:33:08 AM GMT+8


2004 年 1 月 25 日 星期日 【乍雨乍晴】

1月21日 星期三

年三十

羊年最後一日,要番工啊~今日都唔係好忙
番到去見到盆吉同價值$280,但擺左o係垃圾桶上面既蘭花~唔唔...好有新年氣氛
原來麥當當每年都會有年糕俾大家食ga,恩恩已經買左一大袋放o係雪房
哈哈...而負責煎既人就係....我喇~好好玩啊,o係平時用黎煎扒既爐度整
雖然攪到爛哂,不過都好好味ga! !個個都爭住食,一陣就無哂lu
我仲o係廚房take break添呀~一路整一路食雪糕,真係好開心呀 ^^
放工趕番屋企食團年飯,有好多野食,可惜我個胃已經俾個雪糕同年糕塞滿左喇

最後就到年三十必備既節目→ 行花市
12點,收左阿爸阿媽封大利是之後就出發喇
我地出到去都一點幾喇,不過仲有好多好多人囉! !行都行唔到
今年d野都唔係咁靚,勝在夠平,潔雯子一見到個董伯伯吹氣就發哂癲
仲話要同"長毛"握手呀一_一" (好驚.....)
好凍呀,我凍到係咁震,戴埋手套隻手都係凍冰冰......
買左願望環,好靚ga! !開心^^ 仲有monkey同蝦壽司公仔,蘭花
行到差唔多6點,番屋企訓覺lu~

1月22日 星期四

大年初一

番10:00,起身o個時真係想死....又凍又支力
不過今日既bonu實在太吸引喇,成功戰勝睡魔...
番到去已經好忙,個個都係大order,d人一堆一堆咁擁入黎....
買成5,6個餐,包包存貨充足,好正呀,勁大個order都無down野
忙左成日都未停過,入m記咁耐最忙係今日,好熱鬧啊
有好多小朋友,佢地著到好靚,同埋d親戚一齊食野,真係好開心好warm呀
呵呵~最開心就係收到d客俾既利是^^
結果遲左大半個鐘先收工....好支力好支力...
番到屋企即刻覺覺豬 z z z

經過今日先發覺原來我都幾捱得ga

直覺覺得今年會過得好好,一定會好幸福既 ^^

充滿希望既馬騮

>>January 26, 2004 at 3:00:56 PM GMT+8


2004 年 1 月 14 日 星期三 【晴】

1月8日 星期四

假期

哩個星期唯一既一日假期,一早就出左去唱k
呵呵~有"獨照"呀! !好開心,真係超級鐘意哩首歌
唱完之後周圍行下,去左花園街個圖書館,我都係第一次去咋
仲俾我借到本書添呀...今晚約左潔雯子,見仲有好多時間
我地去左飲茶,點知有人將我個大名寫左o係人地張桌布度囉~破壞公物.....好無品啊
記得暑假時無野做,3日唔埋2日就去唱k+飲茶
依家諗番起都覺得o個時好奢侈呀! !
今日重拾舊歡~好有暑假既貴婦生活feel~ ^^

好耐無見過潔雯子,聽佢講番聖誕番學校d野,我都好想番去睇下Miss Ip呀! !
陪佢搵英國自由行d資料,佢話暑假去喎...(好犀利呀! !我就唔敢lu~)


1月10日 星期六

勁歌總選

尋日開始167多左個男公關~Martin,佢黎take over ga~會o係度3日
好得意呀! !點解男仔會做公關既呢?!不過佢都做得幾好ga
d小朋友都好鐘意佢,又唔造作......如果佢係黎頂老妖就好啦

今日收工即刻番屋企,哈哈...終於到左勁歌既總選喇
等左好耐,好想睇啊~祖兒好野呀
拎到喇拎到喇.....最受歡迎女歌手.....仲有金曲金獎
嗚嗚...真係好開心啊~得左喇! ! !好野 ^^

極度興奮中....... \ (^o^) / Yeah~

1月19日 星期一

神秘人

今日又要番工,買一個餐送4粒魚仔→吸引力下降
生意麻麻...李國寶考試中,連lunch都冇埋......167前途坎坷一_一"
恩恩講起神秘人d野,原來1月7日我中左神秘人呀~
100分~好野! ! !1:49 我會好好記住,要繼續努力 ^^
神秘人果然神秘...一d印象都冇! ! !


1月14日 星期三

最後→補習

哩個幾星期都幾辛苦,威威成都考緊試
所以放左工要去補習,終於捱到最後一日喇~
我諗都應該係最後一次喇,下個sem個time好密,夾唔到時間
應該唔會繼續補,有d唔捨得......一年幾喇
估唔到可以補咁耐,佢地真係好難頂ga! !
好想好好咁補埋最後一次,但真係好支力呀,佢地又無咩心機
攪到我都冇哂心機....勉勉強強咁溫完,我既任務總算完成~
你地以後要俾心機呀! !

之後去買"Milk" (joey cover呀~靚爆! !)
心血來潮買左盒野番去染頭,妹子手勢唔錯,d色都幾好! !

1月15日 星期四

MP3 更新中...

又係一個星期一日既假期,落左新星飲茶~食左個新奇點心,連個兜兜都食得ga
之後上左小芳度update mp3,yeah~又有新歌仔∮....(你就好啦,我都好想要你部電腦呀! !)
你屋企好靚啊~ ^^
仲有戰利品....hehe~

P.S. 你首"甜甜廿四味"好難頂呀! !

原來Final個result出左喇,我竟然唔知....一_一"
有3個B,marketing仲有B+,不過英文C+...
overall gpa=3 Yeah~唔駛retake! ! !好~

我仲有冇機會睇到第2個sem既result呢.....

>>January 17, 2004 at 12:25:57 AM GMT+8


2004 年 1 月 3 日 星期六 【晴】

小玲的MP3


今日又要番工,個仆街鄧xx叫我加"新地奶",
我都同佢講左我唔係咁識ga啦!佢係都要迫我,
好啦~又倒瀉左,成地都係....Jerry好好人啊,幫我執手尾....
今次真係難為了細佬喇~~
對唔住呀...唉~我真係無鬼用 >.<"
(為左報答你,我會將你同群群既野大肆宣揚ga喇~好事近啦你)
又俾阿發話,個PK仲o係度講風涼話...真係好嬲呀! ! !

本來收4點ga...點知狡猾既To姐竟然o係我地毫不知情下改左個Schedule
變左收6,我要番青衣補習,所以收5點....
補完之後又番富榮,搵房房陪我去買mp3~
最後因為唔係好識路既關係,拉埋阿健同Mini一齊去
一路行一路講M記d野~笑到碌地 hehe
之後Ivan都黎埋,我終於買左部好靚靚既mp3喇~好開心啊 ^^
想要好耐ga喇,終於下定決心買左喇,不過我部電腦太舊喇,support唔到個program
所以俾阿健幫我整~唔該你呀! ! !我會叫阿發好好報答你ga喇...hehe

買完之後,去左近富榮既一間cafe飲野,個感覺好得意
其實我唔識Ivan ga,我地入去o個時佢已經走左,但又無啦啦識左佢
仲同佢一齊飲野添......佢好攪笑ga,勁講以前M記D野
不過佢太深情喇....真係有D頂唔順 一_一"

11點幾佢地番左富榮,我同阿房番歸lu~

>>January 5, 2004 at 4:04:20 PM GMT+8


2004 年 1 月 3 日 星期六 【颳風】

1月1日 星期四

Happy New Year~


今日都係要番工,坦白講,對這份工已經開始生厭
希望我能好好的做^^
又係好得閒既一日,Mini有番,感覺又好d開心d
無野做既時候繼續學整蘋果波,哈哈~有阿雀既指點,我終於學識左喇
但只限於加細碼o個隻,我要整個好似Anita o個d咁既 (阿品見到一定好興奮)hehe~

放工趕番屋企聽叱吒,好期待啊~
聽到叱吒女歌手o個時真係好好好緊張呀! ! !
當宣佈銀獎係千嬅o個時,真係好好開心 haha...咁即係祖兒係金啦 ^^
好野~實至名歸呀! ! !好感動
最年輕既叱吒女歌手金獎得主! !Yeah 得左喇Joey~
最受歡迎女歌手都係祖兒~開心x100 ^^
要繼續努力啊! !

2004年的頭一天,我偷偷做了一個決定
在很害怕的同時亦充滿期盼,希望今次我真的做對了~

"歡送03歡迎04,最好既向0101開始"


>>January 3, 2004 at 5:19:54 PM GMT+8


2004 年 1 月 2 日 星期五 【颳風】

12月30日 星期二

再見了~

半夜醒了,開著電視...見到梅艷芳病危既消息
畫面上有好多好多的記者聚集醫院門口......大家都好緊張
過左一陣,晝面上出現了一行細字 "梅艷芳於凌晨2:50分病逝,享年40歲"
好突然...真的好突然,上個月才開完演唱會精神奕奕的她,
任誰都會覺得她康復有望.....怎料一個月後,她離開了......


12月31日 星期三

New Year's Eve


2003年的最後一天都係要番工
ToTo既壞習慣,每逢特別節日都編勁多人番工
結果我地番到去就變左冗員,無得埋draw不突止,仲要做lobby
公關部人事大變動,Kelly,恩恩都o係老妖既壓迫之下辭職
唉~得番2個公關,一無人番就要我地出去頂,我係受害者之一
做左半日呀~悶死人......做公關除左套衫靚d之外,真係唔知有咩好?!
我唔要攪圍裙呀! ! !

做左半日終於有得入番counter,開心 ^^
本來收8點ga...不過今日係31號嘛,番closing o個班要執GC
無人o係counter,Josie d朋友又黎左搵佢,所以佢收左工先
而我就繼續留番o係度幫手,我無所謂,反正不嬲都唔重視除夕
9點幾先走,條街真係好多人啊~
好支力呀! ! !行左一陣就番屋企lu...

人人都話2003係災難性既一年,而我既生活,o係哩一年有好大既改變
好多野都唔同哂lu~黎緊既一年應該會平穩d...
上年除夕發生過既事,到今日仍然記得好清楚
興幸今年的除夕有了寄託,亦過得很好

2003年嗎....我會用這首歌來總結

真不想哭的 卻還是哭了
不應該愛的 還是愛了
害怕犯錯的 卻還是錯了
擔心變笨的 還是笨了
再難去放的 也總該放了


怎樣也好,新既一年,可以keep住依家既生活,朋友,工作對我來說已很不錯 ^^

>>January 3, 2004 at 5:30:22 PM GMT+8


2003 年 12 月 27 日 星期六 【颳風】

12月27日 星期六

拍烏蠅....zZ

今日番10:00,番到去拍哂烏蠅.....阿恩叫我坐到11:00先出去
買左祖兒cover既3周刊,一路睇一路等......好無聊啊~好在有阿郡相伴咋
搵房姐睇下佢有冇睇醫生,打俾佢竟然仲未起身囉~
都無生意...出到去都冇野做GA啦,咪同恩恩講今日請假囉
佢叫我返2點喎....都好丫~換衫去長沙灣陪阿房睇醫生
幾經轉折終於到左明愛...第一次去咋~o個度都幾大GA,仲有個公園仔
阿房話佢由細去到,好熟路(真係大吉利是)....帶我周圍走...果然係"地膽"
去到o個時上晝D籌已經派哂,夜診要5:30先有

所以諗住食lunch先,下晝再去......我地都唔識o個度d路,亂咁行...
行下行下竟然去到興華街麥當當 (即係我阿妹做o個間)
仲見到傳說中既Joey添呀~哈哈...佢o個間都幾靚丫~不過都係富榮正d ^^
去左"京都大酒樓"飲茶......d野都唔好食既,又貴喎 >.<"
打俾胖胖諗住下晝唔番陪埋阿房~點知佢人如其名....禽獸
無d同情心,唔俾我請假....>_<"咁無辦法啦
食完野就分道揚鑣lu~

番到富榮已經2:15,胖胖高呼好野 一_一"
唉....拍哂烏蠅咁,仲話唔夠人...我罷明就係冗員啦~
都幾開心既,4個鐘過得好快~Mini又o係度喎,玩到癲哂....haha
部汽水機壞左,維修人員搶救無效.....阿發一出手就攪掂...勁呀! !
下次邊間麥當當d野壞左你就可以出去take over喇~
take break o個時打俾阿房,等佢可以同佢班sweetheart談情
係咪甜到漏呢?你個八婆竟然同我個品品打情罵俏......唱首"出賣"俾你聽先

今日真係靜得可憐,富榮風光不再
ToTo做sale report o個時話我地d sale同168差唔多 (一間就快執既M記)
我瞄過個report,有一個鐘得2百幾....唉~167就快執?! >.< 唔好呀! !
無公關番呀,之前就係阿敏攬圍裙頂住先,佢收左工就係我.....
好悶呀~都冇野做既....行行企企~ 一_一''
6:00就收工lu~
希望你地會有好結果啦~要幸福啊! !


12月28日 星期日

睇戲日

放假啊~一早起身睇尋日買o個隻"乾柴烈火"
好好睇呀! !好鐘意哩套戲~眼濕濕.....
跟住有線播"新紮師妹"呵呵~又睇多次
仲有"千機變"好好睇呀︿︿

4點去圖書館拎之前book左既書,順便周圍行下
買左好多野食啊~發現左西柚味萬樂珠 ★★★★★
夜晚老豆唔番黎食,同媽咪落左M記買野食 ^^

>>December 28, 2003 at 2:20:50 PM GMT+8


2003 年 12 月 25 日 星期四 【乍雨乍晴】

12月24日 星期三

Christmas Party @ 167


平安夜都要番工,星期三6件雞翼買一送一啊~
大家預計會好忙,所以勁多人番工,不過估計錯誤
無左強大既"李國寶",lunch靜到咩咁,雞翼冇咩吸引力喎
咁又係,12隻喎....食死人咩~

又病喇~有d傷風,做左一陣好似越黎越嚴重咁...頭暈暈~好苦啊
仲要無生意,d時間勁難捱....
又要做外賣妹,今次都係"H&B",咁近就自己過黎買啦,玩野咩~

幾經辛苦終於捱到7:30,take完break有得收工
又可以同阿房一齊~
雀雀真係抵錫 >3<

換完衫走出lobby派糖,我包左好耐ga喇,見到個個收到都咁開心
我都好開心啊~ ^^ 之後o係lobby扭波波....等左一陣個party就開始lu

好熱鬧啊,個個都番哂黎,今晚既"king of lucky draw"係.....阿發....
唔係~係俊俊呀! ! (百里香太子爺)
車車...原來個個都有既,我抽到"Mickey"餐具呀! !都幾靚ga~
阿房o個份仲正,唔止take break呀,take order同take over都靠哂佢
阿十,你就好啦,一睇就知你o個份係校長贊助ga啦~仲一世保用添,真係恨死隔離
何志發悼念中學....正! !

今晚既總廚係"禽獸因",d野都ok好食喎,果然係"好家嫂"
成功男人背後梗有一個,阿發交俾你喇~

平安語錄

禽獸因 : 嘩! !阿科,你唔好咁樣周圍走啦,攪到我差d做錯事,頭先爭d仆街
Jerry : 你個susan丫~

阿房好勁呀~secret man 100%,果然神秘!
阿品 : 呵呵~等我揭開你神秘既面紗啦,baby~
阿房 : 好呀~ Come On...baby fat fat
阿品 : >3< 艷吻一個

p.s. 好開心啊~s ter 俾左個祖兒topper我,好正呀! !不過拎住佢搭地鐵真係好7! !
To姐,你個wet妹look真係令人嘆為觀止......
阿房,多謝你呀~個禮物好cute, 你就好啦,有阿品個艷吻~



12月25日 星期四

Take over @ 105


Merry Christmas

都係要番工,今日仲靜過尋日,成日都係企企企,好無聊啊
阿品果然老奸具惑,佢密謀調哂我地出去take over~

阿房你唔好引誘發記啦,成日玩制服誘惑,成可體統?!

"八方齋"又番工,佢真係好黑人憎,自己新黎成日做錯野,仲o係度指人做野
攬住條圍裙就死出lobby啦
成日入黎counter做乜Q呀,頂佢個肺~
你以為自己係邊個?! 人地憎你又唔知~激死人喇 >.<"

未夠5點ToTo就俾我地收工,聽完個殷勤款待就起程去105 take over~
做左咁耐都係第一次take over咋~間舖都幾旺,
不過好細囉, 相比之下167真係大好多同舒服好多
尋晚勁多人去o個度take over,個counter同廚房都"則"滿人,好迫呀! !
可能多人啦,無咩點down野,好高效率呀! !勁~
10點收工,行番去富榮拎野就返屋企lu...好支力呀! ! !

take over真係幾好玩,下次有都要去先 ^^
死喇~167真係好唔掂,連第二間舖d人都知道我地拍烏蠅......
最勁就係試過一個鐘做得o個百幾蚊生意,真係麥當勞叔叔都蝕到反白眼...
希望167旺d啦,如果唔係遲早失業

p.s. 105個經理 "Au Yeung 震波"好正呀~如果佢可以過黎167就好喇~ 打倒何志發! !
o個度有個crew好似楊丞琳ga~仲有個張敬軒添呀! !厲害
"八方齋" 早抖啦你! ! !

小玲既聖誕就咁過左lu~雖然要做野,不過好開心啊 ^^




12月26日 星期五

Boxing Day


辛苦左幾日終於有假放喇,睇左好想睇既 "地下鐵",都ok啦~
都係鐘意"向左走向右走"多d...
阿房原來你一直都鐘意阿發既...仲借天佑黎掩飾,古惑呀你~

跟住過左碼頭個邊食"吐司" 好好食啊 ^0^
終於買左"乾柴烈火"既vcd喇,之前睇過一次,好鐘意哩套戲~好野! !

收到張好得意既聖誕卡,好開心啊~
前幾日忍唔住拆哂d禮物,今日無得拆lu....

>>December 26, 2003 at 2:16:27 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net