|
| |
|
寫日記 申請日記 用戶列表 | Powered By : Showhappy.net |
*揮著翅膀的女孩*
| 日記 | 日記主簡介 |
2003 年 7 月 4 日 星期五 【晴】 2003 年 7 月 3 日 星期四 【晴】 | |
|
今天是一個很重要的日記~A-LEVEL放榜 一個既期待又害怕的日子 我差不多整晚沒睡呢......電腦開到3點幾 我試著去睡~沒有輾轉反則 我好像一上床就睡著了~ 我擔心了一整天,前幾天還以為自己不太著緊 原來我怕得要死......真的很想哭呀 6:00 AM我醒來了,可能沒有怎樣睡過,有點不舒服>.< 7:00 AM 約了小芳去M記食早餐 每個大日子的前夕都會去M記食早餐.... 時間近了我越來越緊張了 8:00 AM 吃完了,我回家,她也準備回校拿成績 沿途我發現了祖兒COVER既MONDAY啊(開心^^) 上年放榜的那天(5.7.2002)MONDAY也是祖兒做COVER 回到家裏,我開著電腦....CHECK成績 SHIT!!!上唔到....上極都上唔到(我就快癲喇) 8:40 AM POLLY打俾我,佢上到喇....我既成績係...... 哦~~有點失望....但那一刻整個人也放鬆了 都OK既....有進步,我傻笑了 這個成績入大學可能有點牽強....但真的進步了^^ 今年的努力總算沒有白費 9:00 AM 收到MISS IP的電話,她真的很關心我 可惜我令她失望了.....對不起 之後收到了很多電話 朋友仔的問候....(感動)佢地既成績 似乎能升大學的....寥寥可數,但大家也進步了,不錯呀 又是模稜兩可的成績,我可以做甚麼 1:00 PM 我同媽咪,妹子入左長洲....(有難言之隱) 搭船勁好玩....^^ 3:00 PM 上岸了~有點頭暈....... 我地周圍行,入面d舖多數賣民族野~~好靚ga 又去左海灘o個邊,本來想執貝殼 不過好曬啊....又無喎,行左一陣就走左lu (失望) 好得意呀^^ (開心)之後我地又去左一間甜品店食糖水 嘩~~勁平囉!!!好好食.....haha 6:00 PM 我地行左半個長洲,行番去碼頭 未夠鐘開船....所以去左長洲圖書館,o個度好舒服ga d書都幾齊~~我借左本張小嫻走(係咪有d變態呢?) 6:20 PM 上船lu.....日落好靚呀....我好倦啊!!! 7:10 PM 我地o係中環搭車去旺角食野 呵呵~我買左副PIZZLE同夜光星星(貼在牆上) 9:10 PM 在元綠排隊食壽司 (好鬼多人),個幸運輪好狗..... 10:20 PM 番屋企LU 10:50 PM 收到KAREN電話 我地自從上年放榜之後都無咩點聯絡( 一年了) 今晚收到佢電話真係好好開心啊!!! KAREN依家都好好,做OL.....佢令我覺得做野都唔錯丫 以上就係我今日既行程喇~~我係咪太過樂觀呢?? 其實我唔係考得好,但我都無咩唔開心 可能因為今日有好多朋友仔打俾我 ,講成績之餘又傾下電話 平時都好少有d咁既機會.....所以好開心,多謝你地 ^^ |
2003 年 7 月 3 日 星期四 【晴】
現在已是4/7了,還有約5個鐘就放榜了
我睡不著啊!!
上年我放榜前夕有一大班同學仔陪
今年就冷清得多
但也不錯呀~有小芳陪我食宵夜,仲見到菁菁佢地
大家都好像有點緊張啊
希望一陣的結果會令大家都開心啦
小芳 菁菁 泰仔 小強 雲雲 將軍 阿Va 小華
大家都要有一個好好既A LEVEL RESULT啊!!
>>July 3, 2003 at 7:23:40 PM GMT+8
2003 年 7 月 2 日 星期三 【晴】
今日已經係2號喇~仲有2日就放榜
但我都無咩特別感覺,都唔知係好定壞喇
今日我好似好左好多喇~個人精神番哂
又有番心機做野喇^^
所以補習既時候特別用心(無發脾4呀)
而威威都好乖,好快就溫哂我為佢精選既60個VOCAB
都幾順利丫~
補完之後就去左圖書館,我借左2本書啊
係偵探小說同埋一本叫"一生守候你"既書
我諗應該會幾好睇
補埋聽日,佢地就考完試喇
雖然之後有補課,或者都要補多1~2個星期
但都就快無LU......
到時我就真真正正加入失業大軍既行列喇(無奈)
講真丫,我諗下年我都唔會再同佢地補習
所以有D唔捨得佢地囉,雖然佢地成日都激到我死死下
不過我都好鐘意佢地GA
去完圖書館,我行左去長發
存$$(哈哈...出左糧)同買光油(整PIZZLE)
番到屋企我急不及待的幫我副PIZZLE油光油
唔唔...整完成副靚哂^^我將佢掛左o係媽咪間房度
佢好開心呀~我地係
我發覺砌PIZZLE都幾o岩我呀
靜靜地咁,又唔駛理其他人
好啦~~我以後要砌多,用PIZZLE當牆紙
SPECIAL THANK 我要多謝一個朋友仔
今日我臨急臨忙叫佢send份英文paper俾我
佢食lunch o個時即刻幫我攪掂(感動^^)
>>July 2, 2003 at 6:08:00 PM GMT+8
2003 年 6 月 30 日 星期一 【晴】
今日都好似前幾日咁...好倦
我起左身之後,過左一兩個鐘又好倦
1點幾又訓番,訓到差唔多3點先醒......
說真我,我不是一個喜歡睡的人,平常的我,每天也睡不到6個鐘
但這幾天就是整個人也很倦.......睡極也不夠
拿起書看一會又會進入暈睡狀態
整個人也沒有精神,無咩心機做其他野
今天也要去補習,他們還是老樣子
沒有心機又不專注,都考試了
還這麼懶散,我也沒辦法啊
對著他們就只有更加倦.........呆了
不要這樣好嗎?
或許我的泰國之旅不能乘行了
算了,反正一開始我就對它沒太大期望
現在反而鬆了一口氣.....
「人地唔要你」你說得一點也不錯呀
這個是事實.....但我會去面對,自憐有用麼??
是我不夠好,那又如何?!
YEAH ~1000塊Pizzle大功告成......好靚好靚呀^^
>>July 1, 2003 at 7:02:34 PM GMT+8
2003 年 6 月 29 日 星期日 【晴】
今朝要去續BNO....所以真係好早起身
好倦呀~不過無辦法啦!鬼叫我下晝要補習咩
我地大約10:00就去到金鐘
不過妹妹未夠18所以要家長簽名同ID CARD
結果佢梗係拎唔到啦!!真係好鬼煩
咁唯有我整左先囉~可能係旅遊旺季啦
所以真係多人到爆.....等左好耐先到我
唔知係咪太早起身,我個頭痛到爆
o個度又嘈喎.....好辛苦呀>.<
大約一個鐘之後就攪掂喇~8號先拎得
之後我地周圍行,想搵個地方坐下食下野
仲諗住睇〝千機變〞添呀~
但最後因為我個搖擺不定既妹妹,所以睇唔成囉
而我地就番左青衣飲茶.....都唔錯丫(肥左少少咁囉)
番到屋企收到威威電話,佢話今日唔駛去喎
鬆左一口氣(因為我真係好倦呀)
結果我就用左成個下晝去睇書and訓覺喇!(好舒服呀)
我睇緊鄭梓靈既〝迷失在夢想國的戀人〞好好睇呀~
佢d書真係唔錯^^
唉~最衰妹子今日攪唔到BNO啦
又唔知要拖幾多日喇........
希望15/7可以去到泰國啦~有人妖睇!!呵呵
我覺得攪證件真係天下最煩既事
帶哩樣o個樣不突止仲要去到鬼咁遠喎......好煩呀>.<
我哩幾日仲要拎回鄉證添呀..........救命!!
今晚睇緊衛斯理既時候
潔雯子打俾我~呵呵
佢已經去左澳洲幾日喇
都好似幾開心咁.....聽日仲開始番學添
唔錯喎~要小心d啊
唔知點解呢~哩幾日個人好似好倦咁
成日都好眼訓....無咩心機做野
副PIZZLE砌到一半都唔想理
好辛苦呀....個頭又痛喎~死!!
計下計下~仲有3(4/7)日就放榜喇
不過我都算ok,無咩壓力
起碼無好似上年咁亂夢連篇啦
我大概都估到個result,希望文學會好d
Anyway,我會接受現實ga.....大個女嘛haha
自己已經有左打算~大不了就做野囉!!唔驚既!!
>>June 30, 2003 at 6:39:07 PM GMT+8
2003 年 6 月 27 日 星期五 【晴】
今日潔雯子終於要走喇~我見無野做
所以就去左送機....(haha 我第一次去機場咋!!!)
好好玩啊~機場真係好大....(好興奮)
我地去到見有時間就走左去食M記
坐左一陣就上左去CHECK IN LU
跟住我地坐左o係度等上機
潔雯子拎左部相機出黎影相(好老套)
開心.....6:10PM~要上機喇...BYEBYE
不過呢~原來潔雯子25號就番喇
哈哈...咁就好喇,可以一齊過生日
我會帶個人妖黎接你機ga lar! ! !
等你啊~記住我個袋鼠頭呀^^
>>June 30, 2003 at 5:00:20 PM GMT+8
2003 年 6 月 26 日 星期四 【晴】
今朝10:00鐘要補習....所以好早就起左身
好倦呀~~補完之後
我約左潔雯子,我地一齊去新星飲茶
YEAH!!!我食左玫瑰桂花糕呀
好靚啊~~又有玫瑰味.....正
呵呵....開心
之後去左長發~~潔雯子要買涼鞋
跟住就去左青衣城~我地o係找換店度撞到周SIR
哈哈....佢真係好後生喎
我地去左旅行社拎左好多LEAFLET
因為我PLAN緊去旅行
攪掂哂D野~我地去左M記度飲野
一齊研究去邊好,我試左新o個個冰咖啡
唔唔~~幾好味,哈哈...我迫潔雯子食o個個新雪糕
佢食到勁核突喎....一_一"
番到屋企同妹子傾過
我地決定去泰國~~yeah!!!!好玩
我要睇人妖!!!!正
But我個BNO過左期...要去繼,好煩!!!
我要去我要去~~~人妖要等我呀!!!^^
夜晚同小芳落左樓下食宵夜
仲見到菁菁同阿妙添呀
阿妙真係越來越瘦同靚啊....厲害!!
如果小玲有你一半就好喇~
當然菁菁都好靚啦
小芳仲送左條自製既MICKEY手鏈俾我添呀
雖然有d浮誇~不過都幾靚丫!!我鐘意.....開心^^
>>June 30, 2003 at 5:47:45 PM GMT+8
2003 年 6 月 25 日 星期三 【晴】
今日係雲雲生日....HAPPY BIRTHDAY
小芳佢地約左一齊食自助餐,但妹子今日要考ORAL
我諗住陪佢去,所以就無同佢地一齊去
SORRY呀~~遲D補番份禮物俾你^^
妹子5:45PM先考....但今朝我D親戚要黎
我地為左逃避佢地,所以決定一早出去唱K
今日都唔知做乜鬼...我地11:10去到
NEWAY已經排哂長龍~~
咁我地咪去GREENBOX囉
唔駛排隊,但2個人D位FULL哂,要4個人以上先有
頂!!!乜得D人咁得閒GA...佢地唔駛番咩?
最後我地去左"小巴黎"食野
12:45PM就上左去BIG ECOH...不出所料,一個人都無
咁雪又好想唱喎~~所以無所謂
唱到3點,我地O係荃灣行左一陣
就搭MTR去旺角,向男拔進發
兜左好耐先搵到,仲要行左百幾級樓梯先到(救命)
嘩~~拔萃真係好靚好大GA....似CAMP SITE多過似學校囉
好大自然FEEL呀!!!!佢上左去考我就o係下面等佢
我周圍行...好大~ 之後就坐o係花園度睇書
就係咁等左佢個半鐘.....不停餵蚊(想死)
佢考完出黎個天已經黑哂....d人又去得7788....
我地沿住條斜路走番去旺角~~又黑又靜
好似城門水塘....好恐怖
>>June 30, 2003 at 6:28:12 PM GMT+8
2003 年 6 月 24 日 星期二 【晴】
大家記唔記得一個月之後係咩日子呢??
潔雯子仲有幾日就要過澳洲喇
今日我同左佢一齊出去攪遊學d野
我地去左灣仔整visa同拎特區護照
跟住就搭船過尖沙咀(好熱不過好好玩)
"唱"$$同上旅行社.....行左好耐啊
攪掂哂d野本來諗住行一陣
但竟然落大雨...我地跑左入"update mall"避雨
哈哈....梗係順便照貼紙相啦(不過好怪)
o個度d舖都差唔多執哂lu....好鬼靜
我地行左入間bra舖度睇泳衣
最後潔雯子都買到.....唔錯丫
4:00佢就要去接爸爸出院....我就番歸
哈哈~~今日雖然無咩點行街....只係攪去旅行d野
不過都好開心啊~~潔雯子真係好叻同好獨立
咩都識...自己攪掂哂,勁!!!!
我地前o個幾日出街,買左2個一樣既背囊
約左今日一齊用
我出門口之前搵左好多件T襯
最後著左個黑色bear T
我見到潔雯子...佢著左之前同佢一齊買既T
哈哈...我原本都著左o個件ga,後尾換左...好在咋
唔係我地個袋同件衫都一樣.....就真係攪笑喇
俾人誤會我地著情侶裝都似......
番到屋企,我就開始砌pizzle....5:00~2:00
砌左一半喇.....係咪好勁呢???haha
個pizzle真係好靚呀^^快d砌完就好喇
今日真係好開心啊
>>June 30, 2003 at 4:42:28 PM GMT+8
| << 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 >> |
|
|
結伴創將來 多麼的美 你的路 我的途 再也不分己與彼 你是我將來 不捨不棄 每一明天愛著你 台 北 諸 事 拍 >(oo)<
![]()
![]()
|
廣告 |
讀者留言 |
| 路人留言 |
|
人氣: 26626
Design & Scripting by ShowHappy.Net