寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2003 年 6 月 23 日 星期一 【晴】

今日無啦啦俾老豆摷醒
佢叫我幫佢睇封英文信
妖~勁煩..............
我睇睇下發現原來封信唔係佢而係我ga
而過份既係o個封係叫我去interview既信
o係好耐之前(o個時o岩o岩考完試)
小芳佢地去勞工署填form抽政府工
我無去但佢順手幫我填埋
我地都無諗過會抽到,所以之後都無咩特別留意
點知我老豆拎俾我o個封
就係抽中左我,通知我去interview既信
但我望一望個日期.....係"23/5"
shit!!!!!今日係24/6.....佢收埋左我封信一個月
依家先拎番出黎!!!!離哂譜!!!
咁好彩抽中我,但我就咁就無左個機會
都唔知點解會咁既,美心又係....政府工都係
真係好唔抵呀!!!!!>.<



>>July 6, 2003 at 2:59:12 AM GMT+8


2003 年 6 月 21 日 星期六 【晴】

今日係May Choi o既生日
我地夜晚成班女仔一齊出去食飯
好耐無見,大家都有少少唔同
我地食完仲去左影貼紙相
影到好騎呢咁~~不過好開心啊
我地o係旺角街頭影相.....d行人見到我地就彈開哂
哈哈~~我地好阻街呀.....經過百老匯,
我又見到我好想要o個張poster喇!!!(雙眼發光)
可惜得唔到呢,但我發現原來有leaflet ga!!!
於是我即刻衝入去拎.....哈哈!!開心
飲完野之後佢地走左,我同潔雯子就繼續行
行左好耐啊~~我地買左個一樣既紫色背囊~~好靚靚ga

潔雯子真係要走喇!!!
唔捨得佢呀~~雖然佢只係去一個月....
但都唔開心>.<
你要帶袋鼠俾我ga
o係澳洲跳番黎haha.....仲有樹熊

媽咪前排買左副好靚既puzzle番黎
今日我終於拎出黎砌喇
不過好難呀!!!!砌到好眼訓
d咁有耐性既野,真係好高難度呀>.<





>>June 23, 2003 at 5:59:52 AM GMT+8


2003 年 6 月 17 日 星期二 【晴】

6月17日 星期二

今日去左唱k.....開心~
d野都幾好食喎,最特別既係.....
有甜品啊~講真個甜品唔係特別好食
但真係好開心呀!!唱k有甜品喎(興奮)

之後去左補習>.<
今日威威要默英文,我都知一定有排攪
佢又唔聽話.....無心機溫
我勁嬲囉~狂鬧佢......佢好似想喊咁
我見到佢咁我仲想喊呀!!我就快癲喇!!
結果7:30先走呀一ˍ一”想死



6月18日 星期三

今晚唔知點解訓極都訓唔到
我開左收音機聽
但我聽左好多首歌都係訓唔到
咁我就起身周圍執野,摷番以前d相出黎睇
哈哈.....我以前又真係幾瘦喎
諗番好多野~其實我平時唔係好敢拎以前d相出黎睇ga
會有d心酸....總之o個種感覺好差
不過依家唔會lu
淨係唔明點解自己會肥左咁多咋!!haha>﹏<
5點幾先訓到.....好苦呀

哩排好似好多人失戀咁既
都係算啦.....最怕糾纏不清o個d
搵個再好d既......好似倫倫咁 ^^
希望你明白

*我終於懂事了
放愛自由了 愛錯過的那一刻
讓我們 想念變快樂 曾是我們的
擁抱放了 剩祝福了*


>>June 19, 2003 at 6:06:43 AM GMT+8


2003 年 6 月 14 日 星期六 【晴】

好似好耐都無寫日記lu ~無辦法啦
依家生活實在平淡,日日如是....都無咩值得寫
不過咁都唔錯呀^^有好多時間,鐘意去邊同做咩都得
我尋日同左妹妹去圖書館
借左好多書同cd,哈哈我前日同個friend去街
見到鄭梓靈既書,我好想買呀
但又未出糧喎....而且哩排成日都出街亂咁用$$
結果就忍手無買到喇 !!咁尋日去到圖書館
就隨便o係部電腦度search下啦
點知又俾我搵到一本喎
雖然唔係我想買o個本,但我都借左番屋企睇
去完圖書館之後,我地去左買雪糕食,
一路”擔遮”一路食~感覺唔錯
番到屋企,我就開始看鄭梓靈那本《活在過去,愛在過去》
都幾好睇喎,我用左幾個鐘就睇完lu ^^
好啦~下次行開書局就買哂佢

小芳個傻婆~買左套衫去謝師宴,話唔知好唔好睇
話要著俾我睇下喎
咁我就上左佢屋企睇佢試衫喇
佢借左好多漫畫俾我呀......開心
有實果子,Random Walk.....好多好多
哈哈~除左小說之外,我更加鐘意漫畫呢^^


前幾日雪個friend send左祖兒首新歌俾我地
唔唔~勁好聽喎,叫《想得太遠》
就是我用來做〝Bearballie Land〞既
background music o個首,歌詞很好呀^^


《想得太遠》

大概這算是迷戀
這路程得幾分鐘真是太短
大慨你都想去後樂園
卻怕孤單一個人兜圈
誰人在挑選 如何被挑選
如何教我結識你怎麼相戀
為何坐到那麼近 卻想得這樣遠
人流為何會流轉

若幸運一點一早找到你
但幸運可否擔保得到你
就望著際遇鋪展我的天與地
願錯亦錯得起
若命運叫我只懂喜歡你
但願亦有幸懂得留住你
如若過去我太在乎 相遇別離 請准我預備
從來未吻你 卻已學懂去被忘記

憑什麼可以愛上所愛
我自問日夜等待
結局為何揭不開
等緣份 信緣份
我們只好相信 下集定是更精彩
(我們只好相信 來來回回難避開)

大概你正在回想
與別人剛剛分手剛受過傷
從前伴侶碰不見
你我偏可遇上
人寂寞便愛幻想

若命運叫我只懂喜歡你
但願亦有幸懂得留住你
如若過去我太在乎 相遇別離 請准我預備
仍然未識你 卻已幻想那份驚喜




>>June 30, 2003 at 6:26:24 PM GMT+8


2003 年 6 月 5 日 星期四 【晴】


上半場     惡夢發生的前夕

今日好早就同小芳落左去樓下間"新星"飲茶
o個度好靚ga....D野都幾好味..又平喎...唔錯
之後我拉左佢出去荃灣
因為我要換祖兒poster嘛^^
呵呵....yeah~換到喇!!好野.....都幾靚ga

之後我地去左Big Ecoh唱k
雖然無咩新歌,但都ok呀~幾多歌唱

之後去左圖書館....將借左好耐cd既同書還哂
借左兩本整homepage既書
(唉~好煩呀....我個homepage整極都整唔好
d圖又睇唔到喎.......)但我又唔想咁易放棄喎

番到屋企...就睇漫畫....呵呵"蠟筆小新"
我尋日去漫畫店借ga~好好笑

開心^^



>>June 30, 2003 at 6:29:16 PM GMT+8


2003 年 6 月 3 日 星期二 【晴】

今日係端午節, 我屋企有好多好多稯呀
哈哈....所以我尋日差唔多早午晚三餐都吃它
因為d稯全部都係人地俾既....
所以各有特色,味道都唔同不過,全部都好好食!
我想睇爬龍舟ga....所以好早就起左身
但原來佢10點先做
嘩!之前竟然播〝至net小人類〞呀.....悶到爆
我尋晚又夜訓喎~結果睇睇下我就訓著左
醒番已經成點喇.....嗚嗚~睇唔到喇!!
最衰都係〝至net小人類〞啦....勁低b

今日唔駛補習,可以o係屋企聽〝森美小儀〞
不過我聽聽下又訓著左.....醒番o個時o岩o岩做完...>.<

跟住我襯妹妹沖涼既時候,諗住幫佢個日記整番個留言框
好靚ga....點知一時錯手(我都唔知整錯d咩)
攪到佢個日記d留言無哂.....結果要按重設....
That mean之前set入去d野全部無哂.............
對唔住呀....我捉住佢講左幾百次
之後我就同佢一齊整靚個日記
整下整下~好快就整好左
仲靚過以前o個個好多添呀︿︿
佢都好開心....我都係(帶著內疚的)
雪雪你真係好,錫哂你!!

夜晚我地一齊食稯.....哈哈~開心
講下講下~佢就話帶我玩〝Ragnarok Online〞
好呀 (興奮) 於是佢就落左Ka Yu屋企拎碟
順便幫佢整靚個日記喎~
佢o係Ka Yu屋企幫我睇過個homepage
原來d相同圖真係一張都睇唔到呀....(傷心)
點解會咁ga?!但我明明睇到喎

佢成11點幾先上番黎....我地就開始玩〝R.O.〞喇
好難玩ga....同埋我都唔係咁有興趣...
不過多謝Ka Yu啦~佢成晚帶住我玩
幫我升level,仲俾左好多法寶我添呀︿︿

玩到2點幾,我地就一齊睇〝鬼鈴〞
有少少恐怖啦,但我睇唔到個結局呀
因為....我又訓著左喇.....

今晚o係電視見到森美....佢好怪呀
有d似阿Lam.......一ˍ一”
我哩排夜晚都伯睇下電視...
〝黑夜彩虹〞同〝衛斯理〞都幾好睇喎~
不過我都係鐘意睇〝瘦出美麗人生〞多d
家燕姐好掂呀!!!






>>June 5, 2003 at 5:35:19 AM GMT+8


2003 年 6 月 2 日 星期一 【晴】

剛剛在〝謝西嘉〞的節目聽到這首歌
雖然已聽過很多次,但今次感覺很特別




心淡    容祖兒


想不起 怎麼會病到不分好歹
連受苦都甜美
我每日捱著 不睬不理
但卻捱不死 又去癡纏你
難道終此一生
都要這麼 不可爭一口氣

很謙卑 只不過是我太過愛你
連自尊都忘記
跌到極麻木 只好相信
又再爬得起 就會有轉機
若我不懂憎你 如何離別你
亦怕不會飛

由這一分鐘開始計起 春風秋雨間
恨(限)我對你以半年時間 慢慢的心淡
付清 賬單
平靜的對你熱度退減

一天一點傷心過 這一百數十晚
大概也夠我 送我來回地獄又折返人間
春天分手 秋天會習慣
苦沖開了便淡

(說甚麼再平反)
只怕被迫一起更礙眼
(往後這半年間)
只愛自己 雖說不太習慣
畢竟有限 就當 過關





>>June 5, 2003 at 3:55:57 AM GMT+8


2003 年 5 月 30 日 星期五 【晴】

今日媽咪唔駛番工,我地去左圖書館
幫佢申請張圖書證俾我~
yeah!以後可以借好多書lu ^^
然後去左飲茶.....哈哈~食左好多野呀
飲完後我地去左逛supuemarket....我買左支BB羹呀~好得意ga
之後陪媽咪去買拜神d野.....佢仲買左隻稯仔俾我添呀
(係擺o個d,唔可以食)
開心^^
今期明報周刊個cover係祖兒呀
嘩勁靚呀~但太大本喇....都唔知收o係邊好.....
我哩幾日都o係度玩d小小既電腦game~好玩啊^^
我最鐘意玩snowbowling


>>June 1, 2003 at 8:05:28 AM GMT+8


2003 年 5 月 29 日 星期四 【晴】

今日其實都幾開心ga.....
但夜晚番到黎開icq,
哈哈...雖然日日都開電腦,但好似好耐都無玩
同d朋友仔傾下偈,本來好開心既我有點失落
我覺得好似同個好朋友生疏左....唉~
不過都係算啦!我都無咩辦法
現在的我只想活得開心d
以前可能會俾好多唔開心既野綁住自己
全因自己太過介懷...好無謂呀
唔開心的不要去想就好了~
哈哈...我依家好努力咁去話俾自己知
我每日都過得好開心
事實上我真的很好啊~~
幸福的定義,就是相信自己活在幸福中
將開心的事放大,將難受的事縮細....唔唔~好得很 !

今日去圖書館的收獲

1.容祖兒拉闊演唱會
2.楊千嬅冬天的故事
3.李彩樺 After The Rain
4.周慧敏萬千寵愛30首
呵呵.......


同學重聚紛紛減少 彼此也禮貌了
歡呼減少 花名也漸忘掉
祝福減少 彼此也發現 理想之中 很多仍缺少
這是必然的事實吧.....



>>July 9, 2003 at 10:23:54 AM GMT+8


2003 年 5 月 19 日 星期一 【晴】

今日同周旭光去街街....呵呵好開心啊
我地兩個去左飲茶~~蝦餃勁好食喎
之後就周圍行
我帶佢去上次買o者喱兜兜o個度
個肥叔叔勁好人喎~~haha...我買左2個盒仔
可以裝panda o者喱啊
又去左近街市o個邊行
原來o個度好多野行ga ^^
平時同阿媽黎都唔會行到咁入,去完街市就去
嘩!原來o個邊有好多得意野ga....(開心)
我買左3本簿仔....學下佢咁
見到dfriend叫佢地畫下圖畫
佢忽發奇想.....話玩交換日記喎~
ee~好似幾好玩咁喎...yeah !!!
本來想行多一陣ga~但我又要補習喎....

好激氣呀!嚴志威唔聽話...
唔肯溫書~結果又攪到好遲先走得lu....

我突然好想整一塊祖兒板板
所以補完之後就去左買材料...塊板就整好左
但唔個應該點排d相好
所以哩個計劃暫時閣置.......塊板板攝左入床邊




>>July 9, 2003 at 10:24:08 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net