寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2005 年 2 月 13 日 星期日 【微冷】

Happy Valentine

以往不太重視的節日,今日卻有著特別意義
在這個特別的日子來個大旅行
目的地 --> 南丫島
充滿驚喜的旅程
帶住熊貓眼出發......因為尋晚好夜訓 一o一zz 咳咳......咳不停

驚喜 1 : 玫瑰......劍蘭......大桔?!
搭快船~真係好快...快...呢~

驚喜2 : 簡單唔隆重的交換禮物 + 食物儀式
tiramisu 扮 pizza + 抹茶o者喱 (別出心裁的包裝 --> sponsor by 167)
好好......好味 ^o^ 厲害啊~



首次踏足南丫島
滿載特色的小島,比長洲小一點,發展慢一點,自然多一點
節日氣氛濃厚,到處也是一雙一對

洪聖爺灘
沿著山路一直走,經過"興建阿婆"的豆花檔 -->哼~混帳的menu ><
白白淨滑o都o都的,超級好味啊 \ >o< / 果然名不虛傳......
頓足細看新聞雜誌的介紹......好無聊啊

好大的太陽花,代表7月的花

小路旁邊的菜田,有木瓜同蕉樹呢~
稻草人 = cd ??? 有趣......新鮮......好想耕田呀

在大街小巷不停穿插,有趣的店舖,單是看也夠開心了~
到處找尋朵朵小花......為的是那份不約而同

隱閉的石灘,難得的寧靜......好靚好靚既風景

中式小餐廳的二人套餐,親切的老闆娘,龜速服務
好fruity既紅酒 一"一
細路仔學咩人飲酒,嘻......都係飲汽水好d~
無咩特別既菜式,不過好好味 ^^

回程船上 --> 豬上身......zzZ

今日好好好開心呀~多謝多謝多謝
不過 --> 嚴禁敗家 ! !

p.s.南丫島最多同最活躍既生物係......狗 一一" 驚's

南丫島......大嶼山......大彿......x_x"



>>February 21, 2005 at 3:21:54 PM GMT+8


2005 年 2 月 12 日 星期六 【乍雨乍晴】

許願


屬於我既新年假期終於開始喇......不過病到死下死下
目的地 : 許願樹

行程 : 新星酒家 ---> 林村許願樹 ---> 大埔墟火車站商場仔 ---> 又一城

第一次咁早出街,唔係食lunch係早餐
講左好耐,終於有機會飲茶,仲有好靚靚既玫瑰桂花糕......開心 ^o^



未出發先興奮

出發lu~ 44 旺角火車站 --> 大埔墟火車站 --> 64k 林村

有好多小攤檔呢,好興奮啊~
姻緣樹,同上次一樣一下就攪掂
求籤,開口中......take 1竟然將大半桶籤散左落地,勁樣衰
take 2 今次3支o者
take 3 成功左 ---> 85 中籤

解籤佬 "永善居士" 大排長龍
講真聽佢講左咁耐都聽唔出精髓所在,只不過照籤文讀一次咁大把
文言文易番做白話文,我肯定隨手捉個教文學既都叻過佢

終於到我喇,將中變上既契機 ---> 4個字 "一心一意"
阿水唔知做事要一心一意咩?!
不過都幾o岩既,因為面對決擇我就會舉棋不定
唔知點好,一d都唔果斷,好難一心一意

之後就去拋正樹,都係同上次一樣,拋到橙汁都出埋都掛唔到上去
仲唔見埋添呀......

lunch @ 大埔墟火車站商場仔美心
一睇之下,咦 ?! 原來已經係tea time喇~
薄荷熱咕力......好好好味道呀~

the next station is....又一城
"fresh" --> super size's supermarket......正呀
馬莎雜果糖,勁好味啊 ^o^
log on --> 人頭湧湧的咕力製作包裝部

哦......原來睇醫生係咁解既,你個死仔 . \ / .

可能太早出黎既關係
雖然只係5點幾,我地已經疲態畢露 (唔好唔認呀)
番歸lu~

我們的深夜秘密行動 --> 有人食仲多過整 haha
so sweet......咳咳...咳死左 ><

別出心裁的手信 ---> 紅巧梅 一一"

>>February 21, 2005 at 2:59:44 PM GMT+8


2005 年 2 月 11 日 星期五 【微冷】

2月9日 星期三

年初一

陣容頂盛,久違了的大眼仔和細細粒回歸大隊~
做到無停手......條邊隊極都唔爆,勁好玩
一轉間即開20個big mac,勁正 ! !

風趣既發記o係新一年繼續做人肉壓桶器
佢好認真咁話 "哩個唔係我既嗜好,係職業"
仲擺埋pose......一"一 勁驚s
收到佢既利是,代價係要讚佢靚仔......

本來收7點,但closing唔夠人,所以美美死都唔肯放我走
結果攪到差唔多十點先有得走
累你等左3個鐘......對唔住呀 >_<"

有個傻人俾另一個傻人點,買左3隻蛋番黎
哈哈......好傻呀~

最後o係OC2 food court食野,因為太夜既關係
想食o個樣無o個樣......勁無奈
sorry...sorry...sorry呀



2月10日 星期四

盛放的花火

年初二放煙花,睇電視
基本上次次都係o個d,無咩分別......只係改個懶有意思既名
就話係咩創新既花款,根本係呃人既玩意

睇完煙花,我決定自己放煙花
獨一無二的,特別的
好靚呢......對我黎講,哩d比起幾百萬既煙花靚得多

你地好煩,靜下得唔得?
靜心窒死她,需要理由嗎?



2月11日 星期五

苦......

好支力啊~唔夠訓唔夠人,做到呆左
異常徹底的一條龍服務......
神智不清,癡癡呆呆

又病喇......救命
大昏迷

嘩......好好好多利是呀

迷你扭蛋機,so cute~

>>February 12, 2005 at 7:10:02 AM GMT+8


2005 年 2 月 7 日 星期一 【颳風】

2月4日 星期五

幻聽

哈~番埋小眼睛既IT Lecture就開始放假lu

今日黎左兩個新crew,阿Ming +阿King
大發現 ---> 對King哥有種似曾相識既感覺,皆因佢激似一個人
感覺好怪呢~
仲有我成日聽錯自己個名
阿Ling...阿Ming...阿ling...阿Ming...救命 ><
就好似我分唔到big mac同may may咁

美美好豪咁俾左兩條仔我,叫我睇住佢地 一一"
最後用CDP system教左阿King 魚柳同蘋果位,佢真係有d......
結果美美大動肝火,一發不可收拾



2月7日 星期一

年廿九,唔太忙既一日
同尋日一樣,送左個激大既外賣......24個Happy Meal
發記就happy啦,難為我拎到手都斷
原來佢地拍ETV呢~班細路真係好得意好熱情呀 ^^



2月8日 星期二

習慣

年三十,每年都習慣逛逛花市
荃灣那個(細個常去的) 闊別多年~
相比維園,這個花市微不足道,但我好鐘意哩度

喜歡沿於一份親切感......細個時,覺得哩度好大,好多野賣
每次都滿載而歸,我同阿妹拉著氫氣球,媽咪一手的花,老豆攬住一盤大桔
然後一家人迫巴士開開心心的番屋企......
逛花市曾幾何時是我每個新年最期待的節目

唔知幾時,我地寧願o係屋企睇o個d無聊賀年節目都唔願同阿爸出去
再過幾年陪o係自己身邊既由屋企人變為朋友
自始之後我就無去過哩度喇

大個了,唔會再嘈住要買氫氣球,唔會再為吹氣公仔而雀躍
但有個習慣卻始終如一,總忍不住抬頭看看有沒有飛走的氫氣球
以前有好多的,不約而同地每次也惹來一陣歡呼
原來有好多人也一樣無聊呢~
現在卻不見了......

我始終覺得逛花市是屬於一家人的節目
可惜這個曾經屬於我們一家人的習慣已經唔再係習慣

習慣12點後吃一碗湯圓,然後在枕頭下找壓歲錢
媽咪習慣在睡前派利是
依舊希望我同阿妹聽聽話話,大家身體健康
而我就覺得"一團和氣"先最緊要

>>February 12, 2005 at 7:09:21 AM GMT+8


2005 年 2 月 3 日 星期四 【乍雨乍晴】

2月2日 星期三

無奈

點解要咁喎?!
你根本就係雞蛋裏挑骨頭,好過份呀~
我做咩要吞聲忍氣?!好蠢好蠢好死蠢呀 ><

哼~我先唔同你一般見識呀
你要同我過唔去,我都無必要放你在眼內
雖然你咁龐大,我都可以當你透明......哈~



2月3日 星期四

勁full timetable,豬不停腳
好在哩兩日訓得多,異常精靈醒目 (嘔~)
好不容易捱到小眼睛的IT堂,教word + excel
夠實用,唔錯唔錯~

放學 ---> site visit@尖東廣場一帶
原定的bar tour因天雨路滑關係而取消 <--- 好理由
其實係我地無做research,不宜輕舉妄動,節省無謂開支

3個女人一個墟......我地5個一開會就失控發哂癲
sailor bar,silie (師奶) bar笑.......笑.....笑死我 >v<

睇書 "活在過去,愛在過去"
已經第二次睇lu......記得上次都係用一晚睇完呢
因為實在太好睇喇,好吸引的故事

"不是先後次序的問題,一段愛情的第三者,就是不被愛那個"

>>February 4, 2005 at 4:31:41 PM GMT+8


2005 年 1 月 30 日 星期日 【陰】

1月29日 星期六



倦 , 支力到唔想講野
忙 , 不停take order,走來走去頭都暈
慢 , 時間過得好慢 <--- 近期o係167既感覺
有點厭倦,唔想番工 >_<"
勁殘樣......halloween look --> 熊貓眼逐漸長大
救命



1月30日 星期日

討厭刻板的工作,不斷重覆的對答,動作
疲憊不堪......

好想放假啊~

胖桃肉照...一"一?! 好...好恐怖呀 ---> 驚嚇程度 *****
真係O哂咀......啤~



1月31日 星期一

唔想番學,又凍又眼訓......不過最後都有番到 <--- 好乖
仲整埋飯盒添~
點知番到去原來阿sir病左,唔駛上堂
勁無奈囉~咁早起身唔知為乜 >_<
如果頭先懶d就好啦 ---> 嚴重後悔

唯有去library傾project,笑到反肚,救命......haha~

好眼訓呀 一.一zz

>>January 31, 2005 at 7:17:38 AM GMT+8


2005 年 1 月 26 日 星期三 【陰】



一個特別的日子,我們的185日,半年了
這個月經歷了很多,冷靜期,鬧分手......來到今天不容易呢
知道嗎?你變了很多......更努力,更體貼,更細心

貴重的禮物,好靚啊~以後唔准亂o徙$$呀 >ˍ<
我唔係d貪慕虛榮既人,不過係貪得無厭o者......哈~
好好好飽呀......救命
又向某個種物邁進一大步, >(oo)<
今日好開心啊~

兩年前已經係隻豬......驚s
尖東海傍扮貞子既豬

>>January 28, 2005 at 3:57:24 PM GMT+8


2005 年 1 月 23 日 星期日 【颳風】

不知所謂


英文堂玩interview,勁驚s......一"一
China Hotel個阿sir真係不知所謂,垃圾 ! !
又唔upload notes,完全唔知佢做乜,上左半堂,後面d人已經唔見哂lu~
講完又話未夠鐘落堂,o係度講埋d無聊野,係都要橕到5:30 shit ! !
簡直浪費時間......

"松記" 久仰大名,終於有機會試下
咦~真係有好多甜品喎......唔錯唔錯
我覺得自己越來越似一種動物
有陰謀的......養豬呀 >(oo)< 好肉肉

>>January 25, 2005 at 2:47:30 PM GMT+8


2005 年 1 月 23 日 星期日 【乍雨乍晴】

1月18日 星期二

如願

幾經轉折......終於reg.到banquet喇~
向perfect timetable邁進一大步......hehe (奸笑) ~
換言之,又有operation project + 出餐
今次終於可以入廚房lu~好野

番工又遲到......俾人鬧,無奈 一_一"

1月19日 星期四

小眼睛

爆多堂既一日,英文堂繼續十下十下
I.T.依舊好玩,小眼睛實在太可愛喇~
一個exercise就test到...d野俾番哂阿sir lu~失敗
好神奇呢,word真係好有用

又出去食飯...肥死

1月21日 星期六

*齊來手牽手*

一早俾人兩面夾攻,環回立體聲咁
煩到死,d師奶真係...

一個出口成文,滿口詩詞歌賦既才子
文學竟然唔合格......果然神奇

"論盡"的我,眾目睽睽之下仆...
哈哈...好樣衰
幸災樂禍的嘴臉,醜惡
不過我覺得我仆令到你心涼開心
都好過仆親o個個係你,我哩d後生女跌大ga嘛
唔同你哩d老人家,跌親就手尾長
咁大個人仲咁睇唔開...都唔化既

無啦啦去左去唱k,勁騎呢

>>January 23, 2005 at 4:18:19 PM GMT+8


2005 年 1 月 20 日 星期四 【乍雨乍晴】

1月13日 星期四

take over @172 again

一個下雨的清晨,超級凍啊 >< 
哈~又去172喇,嗚~俾發記呃左......原來今日Charles行舖呢
驚 一__一被迫濃妝艷抹......無奈
又俾人笑......

1月16日 星期日

舊地

今日因為一個好不知所謂既原因請假......百無聊賴
終於可以有時間睇下書,執拾一下
唔知點解又出左街,食完TEA搭車出葵芳
好耐無去呢,又有小小唔同,不過依舊好行
好興奮,有好多野食同好多得意野
行左上李賢堯,雖然有時都會去葵芳行街
不過都唔會行上去既,差不多兩年無番過去喇
變左地盤,睇黎有大工程,
畢業時草擬的教學樓,有了雛形,不可思議......
長長的斜路,好懷念呢

"日昇"的車仔麵......唔~依舊美味 ^^
好開心呢

爆奶?! 唉......都叫你唔好攪ga啦......不自量力

1月17日 星期一

又開學喇......沮喪 一一"
好眼訓ZZz,討厭的英文堂 ---> 被分到聯合國呢 ><
整天也為add-drop的事而頻撲......我既目標係一個完美既timetable~

tea time@McDonalds'
相約房姐逛青衣城......好興奮啊,無辦法~big sale實在吸引

露天茶座,無見你一排又大食左喎......驚s

>>January 21, 2005 at 3:12:17 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26624

Design & Scripting by ShowHappy.Net