寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2003 年 11 月 22 日 星期六 【晴】

11月18日 星期二

理大罷課日

削減大學資助 → 罷課 → 無啦啦又話唔攪
唔理lu~之前都諗住唔番,約左人去街街~哈哈.....我自己罷囉
反正都係得一堂英文o者 → 一_一"無恥~
雖然放假.....不過仲早過平時番工番學.....9:00出門口
去完lib記再去唱k ~ 10:30到4:00呀! !超抵.....開心啊~
新歌推介: "心甘命抵" ★★★★★
之後去旺角同太子行街街~終於買左想要好耐既頭髮扎~開心 ^^

11月19日 星期三

大雞日~

今日星期三,大雞(麥香雞)買一送一既日子,係我由細到大都好鐘意既包包
好壯觀呀,8行大雞....一陣間就買哂! !powerful~ 史無前例地pack好哂咁買
放左工o係富榮買左個happy meal...車仔又到手喇^^
個薯條係XXXXL......正呀!!!
之後去左青衣城買"大雞" 咁抵~唔買好似好對唔全自己咁
咁梗係唔係我食啦~哈哈.....佢地係我阿爸阿媽今晚既dinner黎ga! ! !
為左我d車仔,佢地已經食左幾餐ga喇~唔唔....抵錫 >3<

11月21日 星期五

Food Pro. project


今日終於交左個food pro. project喇~高成本製作= $78
好貴啊~無辦法啦, d 彩print成$3張ga! ! !
又放下左一舊大石喇......
英文有 writing test , 我有預感人生中既第4個 "U" WILL COMING SOON....
放左學行過旺角搵〝小房〞一齊食HAPPY MEAL~ 哈哈....藍色專線又到手喇! !

11月22日 星期六

狗波波

今日心情好好~TAKE BREAK既時候同迷人神傾偈,佢既思想都幾成熟喎
不過有時介意咁多咪盞攪到自己唔開心~無咩所謂啦.....我覺得番工應該開心D^^
放工O係break room等阿房~同mini玩到癲左,佢真係好得意呀! !
帶左潔雯子部DC番去,影左好多麥當當既相~好正呀! ! i'm lovin' it~
不過唔知點解整唔到黎~>.<"
kelly扭左個狗狗波俾我呀~好cute ga! ! !開心
終於儲齊一套車仔喇~開車喇...bubu.....

11月23日 星期日

〝中港無〞vs〝中胃房〞

d拉票人晨咁早就結集哂o係富榮~我地俾人圍左好耐
幾經辛苦終於番到m記.......
恩恩同雀少好好呀~佢地俾我同叮噹嫂一齊take break
今日既菜單異常豐富
第一break :早晨全餐 + 肉餅 +田園 x 2 +凍啡 + 檸茶~
第二break : 湯s x3 + cone x 2 + 檸茶 x 2 + 飯無數

今日真係好開心......好好玩^^
品品送左世界兒童日d衫俾我地呀! !好靚ga~~
最攪笑係阿科,佢無啦啦o係度譯我地d英文名
結果有人變左"中惠房"囉~~你同"無無"好襯呀! ! !真係笑到肚痛....haha~~

我終於明白 "秒秒鐘鐘歡聚歡笑"既意思喇~ i'm lovin' it >3<

P.S. 阿房你隻手點呀???唔怕唔怕....雀雀錫番

>>November 24, 2003 at 5:16:38 PM GMT+8


2003 年 11 月 16 日 星期日 【颳風】

11月16日 星期日

今日又可以同小芳一齊番工喇~好好呀
兩break都可以一齊,我今日帶左飯
take break o個時我地用湯淋落d飯度~好暖好好食呀 ^^
多謝品品同to to......其他人唔恨得咁多ga喇~呵呵
有2場生日會,又要出去幫手,不過做多左都冇咩野喇
大家吸收左之前幾次既經驗,今次好好多~無咁亂.....其實做生日會都幾好玩丫~
開心開心~如果日日都係咁就好喇 !
放工約潔雯子去麥當當買開心樂園餐......我要換車車呀
我地買左5個餐,諗住換綠色同黃色車車~點知黃色o個個換哂喇>.<
唔制呀......我一定要換哂一套! !

p.s. toto有個新外號......就係....哈哈
有個人買左2個麥芝蛋呀! !雀雀製品....勁~

11月17日 星期一

4:30起身.....唉~10:30要番去測excel呀....
我哩個電腦白痴,上次測word得個c+
excel一定死梗啦....worry...worry...so worry
前幾日拎份功課出黎做,一D都唔識囉~究竟上堂D野去哂邊呢??
捱左幾個鐘終於番學LU~
測左個幾鐘,都ok丫~~無想像中咁難
我仲有時間淨,上yahoo個dictionary check "outstanding"點解,好低b呀! !
哈哈...好在無人見到咋~

marketing今日係guest lecture,請左麥當當d人講佢地個market strategy
睇番好多以前既廣告,好有親切感呀~越黎越鐘意麥當當 ︿︿
開心~如果可以既話我好想可以一直做落去

P.S. Kenix多謝你呀!如果唔係你教我,我有排驚呀!好犀利啊!錫哂你

>>November 17, 2003 at 2:09:58 PM GMT+8


2003 年 11 月 13 日 星期四 【乍雨乍晴】

11月8日 星期六

情迷車仔~

開心的返工日,好忙好忙啊~由番工到收工都未停過
好多好多兒童餐.....好多人換車仔
記得入去做既頭一個月,間野成日都處於拍烏蠅狀態,
星期六日仲靜過平時,好似就快執咁,
但過左i'm lovin it個concert之後,可能係優惠多左掛,生意好似好左好多咁~
雖然咁會辛苦d,不過都幾好丫~希望一直都咁忙就好喇 ! !
放左工之後約左潔雯子食麥當當,佢要換車仔嘛~哈哈....今期d玩具幾得
好多人都好鐘意,我尋日放左工都有去食兒童餐,換左一個俾自己~
有d後悔無換到第一隻,依家全香港既麥當勞都冇哂lu.....>.<"

11月9日 星期日

今日番工,take break o個時入廚房試整田園~好好玩啊! !不過蠢蠢俾人呃左一_一"
又要戴眼鏡喇....尋日帶左一日con.隻眼又紅哂
好似怪怪地咁~放左工之後去左荃灣買禮物,經過眼鏡舖
入去配埋con.o個個人話可能係我隻con個邊邊爛左,刮損隻眼喎,恐怖啊.....
我d近視又深左100度.....依家成600度....遲早變盲妹
又買唔到禮物喇~點算?!

11月11日 星期二

Poco~ Happy Birthday

今朝好早起身,對住部腦成朝終於攪掂個food pro.project~勁呀! ! !
早左一個鐘出門口去旺角繼續搜索我既禮物
行左一倫終於買到一樣~又趕番學.....悶到爆既英文堂
放學又去買禮物,經過一倫掙扎,終於買左之前諗好o個樣
好大好大啊~不過真係好靚 ^^ 任務完成

跟住又去補習,唉~點解佢咁唔聽話ga?! 好想幫佢溫好d
但真係有心無力,次次補習都有好支力既感覺
見到佢地唔合格,好失落.....究竟點先可以幫到佢地呢?

11月13日 星期四

Polly~Happy Birthday


今日係Polly生日,2:30有兩個鐘頭break
佢入左黎poly搵我,我地去左canteen食野
好開心啊~好耐無見^^不過時間太多,唔知去邊好,周圍蕩....
3點幾光仔黎左,哈哈...佢著左我地送俾佢條褲,仲戴副黑框眼鏡~
個look好掂呀! !識佢咁耐最靚仔今日^^
同佢地行左一陣就要上堂喇,其實我都好想走堂ga....不過我好乖乖ga
嗚嗚.....Polly~我都好想睇下呀......
你鐘唔鐘意份禮物呀??為左佢小玲行左好多日街ga喇~
你要幸福啊 ^^ 生日快樂


>>November 14, 2003 at 11:22:55 PM GMT+8


2003 年 11 月 6 日 星期四 【颳風】

11月5日 星期三

又係番工既日子~好忙啊
本來8點收工,因為有人放飛機.....所以要差唔多9點先有得走
好支力呀! ! 番到青衣都9點幾喇~不過仲未可以番屋企
要上去補習啊~無辦法啦!佢地考緊試嘛.....
好在威威今日都好合作,所以補到10:45就可以走喇! ^^
佢話英文dict有40分喎....我同佢媽咪都好開心
雖然都係唔合格,但係佢真係慢慢咁進步緊.....我既努力無白費到
威威要加油啊! !下次要合格喇 ^^
番到屋企拎左tourism既notes出黎溫左一陣......唉~星期五要test呀! !
但我掂都未掂過......仲要之前走左一堂,望住份notes都唔知佢做咩
救命呀! ! >.<"

11月6日 星期四

今日Billie病左,所以唔駛上tourism,呵呵.....有3個鐘頭break呀
本來要傾project ga,但又cancel左,好得閒啊
我地4個出左去尖咀食野,因為平時出親去都係食m記,唔駛諗
今日我地係咁兜都諗唔到食乜...經過一倫擾攘,最後入左公和
o個度d野貴到死,又少野揀喎.....不過無所謂啦~最緊要大家食得開心嘛
marketing tutorial有 group presentation,今次係yinson o個組
佢地好厲害呀~有哂自己local唔在講,仲著埋圍裙添呀~
我地入到去仲一人一杯甜品 (佢地做cafe)攪到個氣氛鬼咁好
睇黎我地都要努力d喇.......不過個會開極都開唔成,真係有d 擔心......

11月7日 星期五

今日8:30有tourism test,唉......又無攪好訓.....今朝好肚痛
唔開心呀>.<" 好在個test得45分鐘,好快就過左lu
哈哈.....過左個test,心情又好番^^成個人鬆哂
我地去左library搵野,之後就上food pro lecture
越黎越頂唔順Tony d發音,無咩心機聽啊~呆左
不過佢d英文真係好funny呀~

因為我要開會,所以無出去食,我地第一次4個人一齊o係canteen買野食
開心啊 ^^不過食完之後收到Oscar電話,個會又取消左喇~
真係有d擔心我地個project.....



個background music好唔好聽呢?係祖兒新碟既一首歌
好好好聽啊~Kenix成日都唱ga ^^


      我也不想這樣

    情人太多 你愛得幾多個
    換口味都不錯
    在你味覺內存在過 還敢追究什麼
    情人再多 我卻非愛你不可
    若你願瞞住仍然樂於扮傻
    情敵會掠過 未來便更易過
    難過是我的錯

    你也不想這樣 但別講出真相
    各自纏著你才會馨香
    我放得開你最理想
    要繼續受內傷 好過無法可分享

    我也不想這樣 利用自己的修養
    來求你 分開不堪設想
    如你 有歌請准我陪著唱
    容忍兩把聲音不算太牽強

    情人你好 你太好我也知道
    就算做前度 仍然值得自豪
    如若你做到 日和夜各自抱
    何以為我苦惱

    若我共他 同時被你熱愛
    請你去證實兩位都不愛
    遇上什麼隨時話愛就愛
    這性格也未免精彩

    如果 多她一位會多一點愛
    兩個人被憐愛 一點都不勉強






>>November 7, 2003 at 9:49:01 AM GMT+8


2003 年 11 月 1 日 星期六 【微冷】

好多日無打日記lu~個板板之前壞左,開唔到,
好在依家好番又有得用...呵呵 ^^
哩排都係好忙~pasta project趕製中.....
英文有indivdual presentation........死~

10月31日  星期五

HAPPY HALLOWEEN~

今日food pro lecture唔駛上,我地成班上左Millennium聽一個有關dairy products既talk
有好多cheese呀!不過真係悶到爆囉!
所以一到lunch我地唔理得佢講完未,成班走鬼哂......haha ^^
難得今日大家都得閒,我地出左去食lunch
目的地係新文華中心附近既m記~開心 ^^
Kenix食左十幾包漿,我地3個當場俾佢嚇窒一ˍ一"

放左學同Kenix去睇sing con.選拔~d人都唱得幾好丫
尤其欣賞一個唱"小天使"既女仔,好得呀! ! ! Kenix係咪有d技癢呢??
睇到5點幾就出發去荃灣,約左Karen食飯啊~
去到先6點幾,仲有個幾鐘.....走左上圖書館搵pasta既書~都係無咩收穫....
去零食物語買左d糖糖同朱古力~應下節嘛

8:00 終於見到Karen喇,我地好似自從F.7放榜之後都無見過lu~
成年幾,大家好似都變左好多咁,佢依家做緊OL,頭髮長左,皮膚白左
總之就靚左好多啦! !
(每次見番d舊同學都覺得佢地好似越黎越靚咁,點解我唔係既?!) >.<"
我地去左小巴黎食野,傾下大家既緊況~好開心呀! !
Karen俾我既感覺依舊親切,又諗番上Geog堂一齊發夢既日子......


11月1日 星期六

今日要番工,都幾開心丫,有好跳躍既雀雀同直髮小恩恩
如果以後都係咁既pattern就好喇! !^^大家明我講咩啦~
"Eason"黎幫襯,梗係俾個大優惠佢啦,係咪好勁呢?!
隻眼唔知做乜紅得好勁......好核突呀! !


11月2日 星期日

眼紅紅


今朝起身隻眼都係咁紅,唔敢帶con,戴番副眼鏡
番到去佢地個個都話我怪~>.<" 做咩喎?!人地以前都係咁ga la~
都唔知幾斯文呀! !
to姐心情唔多好,聽佢地講之前已經有人遇害......
為左唔想成為下一個目標,我已經好小心ga喇....結果都係俾佢串囉! !
今日有2場生日會,俾人呼招左出去幫手
同d小朋友玩下,幫佢地拎下野咁,都幾好玩既
不過真係好支力啊! !哩d野耐唔耐一次就好玩,
如果叫我成日做就........
放工既時候開始唔係咁舒服,隻眼又紅左d....worry worry so worry......
小芳sorry呀! !攪到你買唔到野添~~
睇黎我聽日都要去搵下醫生喇! ! !

p.s.今日聽到雀雀高唱"龍咁威,特種警衛...."嘩~好正呀! !so funny! !
附送品品sexy背影一個 (color姐姐私人珍藏)



o係祖兒concert入面聽左一首好好聽既歌 "雪人"
原唱者係范曉萱~哩首歌歌詞同旋律都好簡單
好動聽好童話

好冷 雪已經積的那麼深
Merry X'mas to you
我深愛的人
好冷 整個冬天在你家門
Are you my snow man?
我痴痴 痴痴的等

雪 一片一片一片一片 拼出你我的緣份
我的愛因你而生 你的手摸出我的心疼
雪 一片一片一片一片 在天空靜靜繽紛
眼看春天就要來了 而我也將 也將不再生存






>>November 2, 2003 at 5:57:13 PM GMT+8


2003 年 10 月 20 日 星期一 【微冷】

好似好耐無打過日記喇.....哩幾日真係忙到癲
不過哩幾日發生左好多好開心既野~好值得記住

10月17日 星期五

今日好多野做呀~有food pro.mid term test
尋晚睇concert,12點幾先番到屋企,結果讀左一個通宵囉~
因為做唔哂d野,所以走左tourism既lecture,10:30先番到去
哈哈...原來成半班都冇上tourism呀! ! !
好在個test都唔係好難咋~yeah! !
之後既lunch break就不停咁rehearsal,一陣有英文assignment 1呀~即係group discussion
雖然有哂稿同練左好多次,但我都係好緊張......講到"疾"哂咁~
我地係第一組~3:00就完左可以放學~
同左Paco去旺角行~見到好多祖兒既concert相呀! !好靚啊

好支力既一日.....



10月18日 星期六

今日要番工,9:00~5:00
哩排太多野做喇,所以個人好支力.....好呆
開始學下做公關既野,所以成日都要出lobby~
好悶呀.....經過左幾日既lobby實習,我覺得我都係唔識合做公關
好悶好悶好悶....我都係鐘意做counter多d! ! !唔想考喇~點算好?!

發覺自己病病地,又咳又鼻塞,仲要加埋喉嚨痛,個lobby又凍....想死~
今晚約左Karen食飯....點知take break o個時潔雯子打俾我~
唔記得約左佢今日添......哈哈~唯有下次再同Karen食飯啦
我個腦都唔知裝咩ga! !

7點幾去到旺角~好想買衫,但真係一件都揀唔落手,係我怪定d衫怪呢?
最後買左件好怪雞既外套.....咩都買唔到,失望......
去左想去好耐既舊式茶餐廳食野
comment係:哩d野試一次就夠....可怕



10月19日 星期日

Show Up Again! ! !

今日可以同小芳一齊番工~開心
不過我地一番到去就俾人分開左喇~一個lobby一個counter
好在下晝又可以一齊做野 ^^,恩恩仲俾我地一齊take break添呀
我整左個超大既牛屎雪糕俾自己,so sweet~
5:00有group meeting,完左之後o係counter hea左一陣就收工lu~
我地o係m記hea到7點就出發去紅館喇! ! yeah~今晚又睇Joey喇! !
整日口邊都掛住~"這晚約了你夠鐘 請Show Up"

我地拎左2個心心光捧,好靚靚啊~
今晚又好似比第一晚唱得好d,好好睇....
佢騎馬o個part真係好grand呀! ! !勁~
到尾o個時,祖兒講起羅文d野,唱"最後一課"同"留給這世上我最愛的人"
佢喊到收唔到聲....仲跪左o係度添呀.....嗚嗚~~攪到我都好想喊添
祖兒真係好靚啊~
完左之後,我地出到去又有好多相賣,哈哈~我又忍唔住買左2套喇
睇怕下個星期又要捱麵包lu.....
好開心^^,不過好支力呀! ! !我同小芳都支力到o係巴士上面訓著左zZZ



Show Up Joey


鑽石面罩,愛斯基摩人Look,騎飛馬出場:
- 我的驕傲
- 未知
- 特別嘉賓
- 抱抱

斜膊 Low Cut 燈籠褲長 Boots,坐龍頭出場:


- 隆重登場
- Show Up
- 出賣
- 啜泣
- 想得太遠

白衫露臍短裙長 Boots,蕩千秋:


- 再見我的初戀
- 誰來愛我
- 雪人
- 遇見
- 逃避你

日本裝:


- 愛している
- Mad About You
- 神魂顛倒
- 美麗在望
- 他都不愛我 [吳浩康 合唱]
- 技術性擊倒 [鄭希怡 獨唱]

露背黑色晚禮服,鐵絲網頭飾:


- 習慣失戀
- 爭氣
- 心淡

Encore Part I,銀白色西裝,小提琴出場:


- 冷戰
- 這分鐘更愛你
- 怯

Encore Part II,藍色連身膠衫:


- 不容錯失
- 全身暑假
- 四面台
- 留給這世上我最愛的人
- 最後一課
- 痛愛




聽日有I.T. TEST喎~點算呢.......



10月20日 星期一

好支力啊~連I.T tutorial都冇心機上,好想訓覺
I.T.個TEST真係有D廢......阿sir擺明玩野,佢用個"屎塔"圖叫我地想像係電腦
寫番d part出黎.....果然名不虛傳.......
我諗就算我背哂o個6份notes都唔會識囉! !
最勁既係,test完之後佢話今日哩份淨係tick attendence喎~
哈哈....好彩我尋晚太眼訓無讀到咋! !唔係就死蠢喇~
Marketing繼續釣魚.....zzZ

放左學又要上去補習,威威默書又唔合格
我真係想殺左佢然後自殺呀! ! !激死人~~

8:45 上床訓覺 ZZz

10月21日 星期二

今朝6:30起身,因為尋晚太早訓喇
咩功課都未做過,唯有早d起身啦! !
攪掂左food pro,同英文writing.....YEAH! ! !
12:00番學校傾food pro. project~仲諗住過左mid-term會得閒d添
點知d project同assignment排山倒海咁黎......想死~
今日Betty話識左我咁耐,最精神係今日喎~really??早睡早起精神好! !

放左學又係補習,唔知係嘛我太惡呢,威威今日都幾聽話
好快攪掂....至於合唔合格呢就.......











>>October 21, 2003 at 3:08:37 PM GMT+8


2003 年 10 月 15 日 星期三 【颳風】

JOEY SHOW UP! !


今日係祖兒concert既日子~
放左學之後,潔雯子入左黎搵我
我地o係poly食完飯 (W core 女廁探險....唔見左個.....) 就出發去紅館喇~
呵呵....買左營光捧同望遠鏡~
入場o個時派左個心心光捧,好靚靚ga~yeah! !

祖兒騎住一隻笨重既飛馬出場,好厲害啊~
佢d衫好靚好高貴ga! !(不過好wild喎)當然佢仲靚啦....hehe
我最鐘意白色o個套裙,好可愛啊! !
黃x芹好鹹濕.....核突,有去既應該知道我講咩~
阿Lam o個part好好睇~仲有"leung"爆相同廁所mv....真係好得呀! !
全場人一齊唱"心淡".....好好聽啊! ! !
個concert真係好好睇呀! !唔捨得走~
出到去竟然見到有人賣concert d相,嘩.....極速呀! !
我都買左一套.....開心開心^^ (不過好貴啊)



JOEY SHOW UP LIVE CONCERT

鑽石面罩,馬印第安 Look,騎飛馬出場:


- 我的驕傲
- 未知
- 特別嘉賓
- 抱抱

斜膊 Low Cut 燈籠褲長 Boots,坐龍頭出場:


- 隆重登場
- Show Up
- 出賣
- 啜泣
- 想得太遠

白衫露臍短裙長 Boots,蕩千秋:


- 再見我的初戀
- 誰來愛我
- 雪人
- 遇見
- 逃避你
- 滴汗 [黃凱芹 合唱]
- Are You Ready For Love [黃凱芹 合唱]
- [黃凱芹 獨唱]

日本裝:


- 愛 している
- Mad About You
- 神魂顛倒
- 美麗在望

露背黑色晚禮服,鐵絲網頭飾:


- 習慣失戀
- 分分鐘需要你 [林子祥 合唱]
- 敢愛敢做 [林子祥 合唱]
- 爭氣
- 心淡

Encore Part I,銀白色西裝,小提琴出場:


- 冷戰
- 可惜我是水瓶座
- 這分鐘更愛你
- 怯

Encore Part II,藍色連身膠衫:


- 不容錯失
- 全身暑假
- 四面台
- 痛愛




>_<" 番到屋企都12:30喇~開心過後,又要面對殘酷既現實
開始溫food pro lu......又要通頂zZZ



>>October 17, 2003 at 1:26:18 PM GMT+8


2003 年 10 月 10 日 星期五 【微冷】

10月9日 星期四

番12:30,不過又要10:00番去傾project
唔知點解,我地今日好高效率.....都唔駛2個鐘就傾好哂~
哈哈...原來只要俾心機d真係可以快幾倍,
Food pro今日整焗薯~好得意呀.....但唔好食既~
2:30我地幾個即刻過尖咀...
哈哈~其實哩個先係我地極識速做完個project既原因
諗諗下,番左成個幾月學,我地都係第一次出去食lunch咋~
目的地係麥記.....雖然我成日都食,不過同成班同學一齊食開心好多喎~

放學諗住去青衣圖書館拎書....所以搭巴士走
"熬"左個幾鐘,去到竟然無開門~嗚鳴......唔記得今日係星期四添 >.<"

番到屋企支力到爆.....所以即刻訓左
10點幾先開始溫tourism~唉! !聽日要test呀! !
越溫越驚,溫到2點幾又訓過,唔知係咪太緊張呢~
好似之前考文學咁怪夢連編.....
我又聽到有好多人o係度講野,好清楚ga.....驚~>.<"

10月10日 星期五

今日一早番去測touism....測之前真係好驚ga~
不過好在份paper唔係太深.....但我都唔係好識囉! !

P.S. Paco好衰ga~ 人地邊有成日掛住玩喎
我都唔知幾勤力呀! ! !你睇下我唔係番工就番學ga喇~好乖啊! ! !
做咩話人反應慢...係你地反應太快咋~~
打死你! ! !Paco Paco Paco Paco Paco......








>>October 11, 2003 at 11:05:44 AM GMT+8


2003 年 10 月 9 日 星期四 【晴】

10月7日  星期二

今日本來番2:30,不過耍傾英文project,所以要10:00番到去
咁早真係支力到爆,我地用左個半鐘只係攪掂左份writing
至於個project呢就......12:30有tourism補堂,
所以我地份project係無郁過ga....哈哈
3:30上完,我同superstar(嘔~)and Betty去左CC打food pro.hw
之後就番左屋企lu......無聊既一日

10月8日 星期三

番工日,今日我番12:00,小芳11:30....Yeah! !又可以一齊番lu
今日都幾好丫~Gigi,阿輝佢地都有番,最好就梗係有滑o都o都(麥記吉祥物)啦~
有人會好開心ga....呵呵^^
夜晚又係好靜~~無所事事......之後Esther開始整Halloween既佈置
有好多好靚既公仔,我都有幫手剪南瓜頭ga (好好玩^^)
整到9點幾先走呀......開心既一日
要多謝阿傑~你好好人啊 ^^ 感動 ~
哈哈......你死喇! !得罪胖胖......."肥婆"......haha~

要上堂喇.....待續.....

>>October 10, 2003 at 5:58:19 AM GMT+8


2003 年 10 月 5 日 星期日 【晴】

10月1日 星期三

小強~Happy Birthday! ! !

又要番工lu.....經過奧海城o個時已經有好多人排隊買飛
係啊....."無間道"上喇~好想睇呀! !

10月3日 星期五

今日係妙妙既生日~Happy Birthday! ! !

lunch之後,我,BETTY,MANNI,KENIX過左CC,本來係去傾PROJECT既
但最後係4個人,一人一部電腦玩ICQ.....haha~好無聊呀! !



10月4日 星期六

又係番工既日子~10點呀! !
我番到去聞到好勁既臭味....嘩! !聽佢地講番,原本今朝爆屎渠呀
佢地番到去成個lobby都係.........一_一"
哈哈.....個實Q仲同品品講話我地間舖整到成個富榮都臭哂喎~~
今日要番9 個鐘,支力到爆! ! !不過好開心啊~佢地個個都好好人
對我好好^^我仲用張盤紙包左份禮物俾妙妙,好靚ga! ! !
放工之後,約左潔雯子一齊去旺角
我地成班同學約埋o係"大熊本"同光仔,妙妙慶祝生日
今日都幾齊人,有9個....Polly都有黎呀! !真係好耐無見喇
Polly好似又靚左,小強白左好多,仲白過我! !果然係美麗在望喎! !
嗚嗚~個個都咁靚,得番我一個仲係肥肥白白...白豬仔咁~醜呀! !
由於我take完break先去,所以飽到嘔.....淨係食左個紅豆年糕~不過好好食^^
你地鐘唔鐘意d禮物呢??我地行左好耐先揀到ga! !
光仔,我地今次真係幫你襯齊全副武裝,執下你既style
經過後天既修飾之後,相信你表面都係一個靚仔黎既! ! !
不過你d行為就.......一_一"
妙妙.....你唔好俾潔雯子奸計得逞呀! !

食完野之後,Polly就要走lu,其實我都想早d番屋企
不過落到地鐵站又有d唔捨得~難得咁齊人嘛
所以走番上去搵佢地,下一站係"大良八記"
講真d野唔多好食~我覺得長發好好多

番到青衣佢地走左,我同潔雯子去左海傍傾偈
哈哈...我地又食野喇~肥死人! ! !
2:30走lu~zzZ



10月5日 星期日

光仔~Happy Birthday

今日番9:00...尋晚3點先訓,起身o個時真係想死~
d動作慢到嚇死人~不過做左一陣成個人精神哂lu
阿品又叫我派野,其實無咩所謂,但我勁不滿咁問佢要派到幾時
佢話半個鐘咋...但今日天氣好好啊,而且入面又鬼死咁忙
派派下我都唔想入去,係知頭先唔凶佢啦! !
個死人頭,平時又唔見佢咁好記性喎,今日過左半個鐘真係搵人頂番我入去
食屎ga!! 不過佢唔駛我入去住
叫我拎住d氣球o係門口同d小朋友玩,哈哈~~都幾好喎! ! !
好似公關姐姐啊~之後有人開生日會
Esther叫左我出去幫手,好好玩啊! !個爸爸仲表演變魔術添呀!勁pro.
我諗做公關應該幾好玩,最緊要係套衫靚嘛^^
Esther話星期三同我傾下轉公關d野喎~唔知我得唔得呢......

今日5:30放工,支力到成個人散哂.....
番到屋企連飯都無食即刻訓著左,
無奈聽日有IT TEST,我11點幾起身對住部電腦開始研究下個word
攪到2點先有得訓....



10月6日 星期一

今日有microsoft word test,可能好耐無測過驗啦......我有d緊張
開始o個時都ok既,但做做下有d唔對路
我break錯哂d page,好大獲....又唔識攪番掂佢喎
最後唯有close左個file再做過,點知做做下又整錯哂
之後一錯左又close過再開始,我越黎越緊張,最後梗係做唔哂啦....
我都唔知自己整左d咩出黎...>.<"
個lecturer叫我save左d野先,但我好迷茫咁望住佢....
嗚嗚~我唔識用floppy ga! !佢有d難以置信咁,
哈哈.....講真save唔save都冇咩分別啦~我份野做到錯哂! !
好down......果然係一個電腦白痴

之後上marketing lecture,唉....下個星期有mid term呀
仲耍寫essay添,但係我真係唔多知道佢講緊咩囉
我已經好俾心機聽,仲寫哂notes咁,都係唔明.....
前途好暗淡........






>>October 7, 2003 at 12:55:20 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net