|
| |
|
寫日記 申請日記 用戶列表 | Powered By : Showhappy.net |
*揮著翅膀的女孩*
| 日記 | 日記主簡介 |
||
2003 年 11 月 22 日 星期六 【晴】 2003 年 11 月 16 日 星期日 【颳風】 2003 年 11 月 13 日 星期四 【乍雨乍晴】 2003 年 11 月 6 日 星期四 【颳風】 2003 年 11 月 1 日 星期六 【微冷】 2003 年 10 月 20 日 星期一 【微冷】 |
2003 年 10 月 15 日 星期三 【颳風】
JOEY SHOW UP! !
今日係祖兒concert既日子~
放左學之後,潔雯子入左黎搵我
我地o係poly食完飯 (W core 女廁探險....唔見左個.....) 就出發去紅館喇~
呵呵....買左營光捧同望遠鏡~
入場o個時派左個心心光捧,好靚靚ga~yeah! !
祖兒騎住一隻笨重既飛馬出場,好厲害啊~
佢d衫好靚好高貴ga! !(不過好wild喎)當然佢仲靚啦....hehe
我最鐘意白色o個套裙,好可愛啊! !
黃x芹好鹹濕.....核突,有去既應該知道我講咩~
阿Lam o個part好好睇~仲有"leung"爆相同廁所mv....真係好得呀! !
全場人一齊唱"心淡".....好好聽啊! ! !
個concert真係好好睇呀! !唔捨得走~
出到去竟然見到有人賣concert d相,嘩.....極速呀! !
我都買左一套.....開心開心^^ (不過好貴啊)
鑽石面罩,馬印第安 Look,騎飛馬出場:
- 我的驕傲
- 未知
- 特別嘉賓
- 抱抱
斜膊 Low Cut 燈籠褲長 Boots,坐龍頭出場:
- 隆重登場
- Show Up
- 出賣
- 啜泣
- 想得太遠
白衫露臍短裙長 Boots,蕩千秋:
- 再見我的初戀
- 誰來愛我
- 雪人
- 遇見
- 逃避你
- 滴汗 [黃凱芹 合唱]
- Are You Ready For Love [黃凱芹 合唱]
- [黃凱芹 獨唱]
日本裝:
- 愛 している
- Mad About You
- 神魂顛倒
- 美麗在望
露背黑色晚禮服,鐵絲網頭飾:
- 習慣失戀
- 分分鐘需要你 [林子祥 合唱]
- 敢愛敢做 [林子祥 合唱]
- 爭氣
- 心淡
Encore Part I,銀白色西裝,小提琴出場:
- 冷戰
- 可惜我是水瓶座
- 這分鐘更愛你
- 怯
Encore Part II,藍色連身膠衫:
- 不容錯失
- 全身暑假
- 四面台
- 痛愛
>_<" 番到屋企都12:30喇~開心過後,又要面對殘酷既現實
開始溫food pro lu......又要通頂zZZ
>>October 17, 2003 at 1:26:18 PM GMT+8
2003 年 10 月 10 日 星期五 【微冷】
10月9日 星期四
番12:30,不過又要10:00番去傾project
唔知點解,我地今日好高效率.....都唔駛2個鐘就傾好哂~
哈哈...原來只要俾心機d真係可以快幾倍,
Food pro今日整焗薯~好得意呀.....但唔好食既~
2:30我地幾個即刻過尖咀...
哈哈~其實哩個先係我地極識速做完個project既原因
諗諗下,番左成個幾月學,我地都係第一次出去食lunch咋~
目的地係麥記.....雖然我成日都食,不過同成班同學一齊食開心好多喎~
放學諗住去青衣圖書館拎書....所以搭巴士走
"熬"左個幾鐘,去到竟然無開門~嗚鳴......唔記得今日係星期四添 >.<"
番到屋企支力到爆.....所以即刻訓左
10點幾先開始溫tourism~唉! !聽日要test呀! !
越溫越驚,溫到2點幾又訓過,唔知係咪太緊張呢~
好似之前考文學咁怪夢連編.....
我又聽到有好多人o係度講野,好清楚ga.....驚~>.<"
10月10日 星期五
今日一早番去測touism....測之前真係好驚ga~
不過好在份paper唔係太深.....但我都唔係好識囉! !
P.S. Paco好衰ga~ 人地邊有成日掛住玩喎
我都唔知幾勤力呀! ! !你睇下我唔係番工就番學ga喇~好乖啊! ! !
做咩話人反應慢...係你地反應太快咋~~
打死你! ! !Paco Paco Paco Paco Paco......
>>October 11, 2003 at 11:05:44 AM GMT+8
2003 年 10 月 9 日 星期四 【晴】
10月7日 星期二
今日本來番2:30,不過耍傾英文project,所以要10:00番到去
咁早真係支力到爆,我地用左個半鐘只係攪掂左份writing
至於個project呢就......12:30有tourism補堂,
所以我地份project係無郁過ga....哈哈
3:30上完,我同superstar(嘔~)and Betty去左CC打food pro.hw
之後就番左屋企lu......無聊既一日
10月8日 星期三
番工日,今日我番12:00,小芳11:30....Yeah! !又可以一齊番lu
今日都幾好丫~Gigi,阿輝佢地都有番,最好就梗係有滑o都o都(麥記吉祥物)啦~
有人會好開心ga....呵呵^^
夜晚又係好靜~~無所事事......之後Esther開始整Halloween既佈置
有好多好靚既公仔,我都有幫手剪南瓜頭ga (好好玩^^)
整到9點幾先走呀......開心既一日
要多謝阿傑~你好好人啊 ^^ 感動 ~
哈哈......你死喇! !得罪胖胖......."肥婆"......haha~
要上堂喇.....待續.....
>>October 10, 2003 at 5:58:19 AM GMT+8
2003 年 10 月 5 日 星期日 【晴】
10月1日 星期三
小強~Happy Birthday! ! !
又要番工lu.....經過奧海城o個時已經有好多人排隊買飛
係啊....."無間道"上喇~好想睇呀! !
10月3日 星期五
今日係妙妙既生日~Happy Birthday! ! !
lunch之後,我,BETTY,MANNI,KENIX過左CC,本來係去傾PROJECT既
但最後係4個人,一人一部電腦玩ICQ.....haha~好無聊呀! !
10月4日 星期六
又係番工既日子~10點呀! !
我番到去聞到好勁既臭味....嘩! !聽佢地講番,原本今朝爆屎渠呀
佢地番到去成個lobby都係.........一_一"
哈哈.....個實Q仲同品品講話我地間舖整到成個富榮都臭哂喎~~
今日要番9 個鐘,支力到爆! ! !不過好開心啊~佢地個個都好好人
對我好好^^我仲用張盤紙包左份禮物俾妙妙,好靚ga! ! !
放工之後,約左潔雯子一齊去旺角
我地成班同學約埋o係"大熊本"同光仔,妙妙慶祝生日
今日都幾齊人,有9個....Polly都有黎呀! !真係好耐無見喇
Polly好似又靚左,小強白左好多,仲白過我! !果然係美麗在望喎! !
嗚嗚~個個都咁靚,得番我一個仲係肥肥白白...白豬仔咁~醜呀! !
由於我take完break先去,所以飽到嘔.....淨係食左個紅豆年糕~不過好好食^^
你地鐘唔鐘意d禮物呢??我地行左好耐先揀到ga! !
光仔,我地今次真係幫你襯齊全副武裝,執下你既style
經過後天既修飾之後,相信你表面都係一個靚仔黎既! ! !
不過你d行為就.......一_一"
妙妙.....你唔好俾潔雯子奸計得逞呀! !
食完野之後,Polly就要走lu,其實我都想早d番屋企
不過落到地鐵站又有d唔捨得~難得咁齊人嘛
所以走番上去搵佢地,下一站係"大良八記"
講真d野唔多好食~我覺得長發好好多
番到青衣佢地走左,我同潔雯子去左海傍傾偈
哈哈...我地又食野喇~肥死人! ! !
2:30走lu~zzZ
10月5日 星期日
光仔~Happy Birthday
今日番9:00...尋晚3點先訓,起身o個時真係想死~
d動作慢到嚇死人~不過做左一陣成個人精神哂lu
阿品又叫我派野,其實無咩所謂,但我勁不滿咁問佢要派到幾時
佢話半個鐘咋...但今日天氣好好啊,而且入面又鬼死咁忙
派派下我都唔想入去,係知頭先唔凶佢啦! !
個死人頭,平時又唔見佢咁好記性喎,今日過左半個鐘真係搵人頂番我入去
食屎ga!! 不過佢唔駛我入去住
叫我拎住d氣球o係門口同d小朋友玩,哈哈~~都幾好喎! ! !
好似公關姐姐啊~之後有人開生日會
Esther叫左我出去幫手,好好玩啊! !個爸爸仲表演變魔術添呀!勁pro.
我諗做公關應該幾好玩,最緊要係套衫靚嘛^^
Esther話星期三同我傾下轉公關d野喎~唔知我得唔得呢......
今日5:30放工,支力到成個人散哂.....
番到屋企連飯都無食即刻訓著左,
無奈聽日有IT TEST,我11點幾起身對住部電腦開始研究下個word
攪到2點先有得訓....
10月6日 星期一
今日有microsoft word test,可能好耐無測過驗啦......我有d緊張
開始o個時都ok既,但做做下有d唔對路
我break錯哂d page,好大獲....又唔識攪番掂佢喎
最後唯有close左個file再做過,點知做做下又整錯哂
之後一錯左又close過再開始,我越黎越緊張,最後梗係做唔哂啦....
我都唔知自己整左d咩出黎...>.<"
個lecturer叫我save左d野先,但我好迷茫咁望住佢....
嗚嗚~我唔識用floppy ga! !佢有d難以置信咁,
哈哈.....講真save唔save都冇咩分別啦~我份野做到錯哂! !
好down......果然係一個電腦白痴
之後上marketing lecture,唉....下個星期有mid term呀
仲耍寫essay添,但係我真係唔多知道佢講緊咩囉
我已經好俾心機聽,仲寫哂notes咁,都係唔明.....
前途好暗淡........
>>October 7, 2003 at 12:55:20 PM GMT+8
| << 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 >> |
|
|
結伴創將來 多麼的美 你的路 我的途 再也不分己與彼 你是我將來 不捨不棄 每一明天愛著你 台 北 諸 事 拍 >(oo)<
![]()
![]()
|
廣告 |
讀者留言 |
| 路人留言 |
|
人氣: 26626
Design & Scripting by ShowHappy.Net