寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2004 年 6 月 17 日 星期四 【晴】

假期

又放假lu~尋日出左糧,有好多蚊蚊
去街特別開心,一早出左去唱k...yeah~有好多祖祖新歌
仲有靜茹d歌~越來越鐘意佢 ^^
又有好多野食,有人仲......一"一 注意 :偷竊乃刑事罪行,要打靶ga...
最衰個死肥仔,低能ga ! ! !依家咩服務態度呀?! 頂你個肺 >_<"

之後去行街,有好多野想買......
去左妖人間M記飲野,6折卡真身上陣 ^^ ,年子呀年子~好名 ! !
脆豬真係幾好食喎,不過配甜酸醬就....
買左好多野啊~開心 ^^

今日收穫 ---> tee x 2 , 石頭 o古力,布甸狗散子包 (嗚嗚...kitty盒仔逃走了">.<")
買唔到鞋同褲呀~

鳴謝 : 阿Pork,"蚌的啟示" 一_一"

>>June 18, 2004 at 2:24:10 PM GMT+8


2004 年 6 月 17 日 星期四 【晴】


哩兩日忽然忙起上來,counter見唔到人龍.....
成個lobby都排滿哂人 一_一",好支力啊~
不過大家都好振奮呢,有客好過拍烏蠅啦 ^^ 這個情況可以維持幾耐呢?
希望167可以起死回生啦~

尋日入左廚房一陣,科爺行開左,得我同文少......哈哈,第一次拍佢
出面down野,勁驚呀 >_<" 嚇到傻左,淨係識傻笑
睇得出佢有d無奈...過左一陣貓貓番左黎,好似咩都幫唔到咁...
其實有好多野我都識ga,不過做得好慢囉......
跟住佢地問我炸左d咩,我勁大聲咁應左"紅荳"呀.....連文少都聽到囉
仲串我添...樣衰到爆 一_一" 我梗係癲左喇~

補埋暑假前最後一次習,威威真係醒左好多喎...唔唔~老懷安慰
yeah...放工唔駛再趕住去補習喇 ^^

今日有新既蝦卷同三文魚粒,take break o個時食左 --->失望 一"一
有冇人可以話俾我知 "shrimp" --->點讀 ?!
放工同老科,魯冰+細細粒去睇基基
好正呀佢d國語....笑死我 ^^ 哈哈....好耐都冇試過笑得咁開懷lu

扭毛巾...hehe
阿蓮終於叫我喇~ 勁! !

>>June 17, 2004 at 5:35:56 PM GMT+8


2004 年 6 月 11 日 星期五 【晴】

今日有sem 2成績喇...唉 ---> 一落"億"丈 一_一"
好在唔駛retake account咋...

喜歡了靜茹的"Fly away"一聽就喜歡了
細看之下......咦?!又是藍奕邦...今次是他的曲啊~
巧合地最近喜歡的幾首歌,不約而同都是他的作品
欣賞他的音樂 ^^ 著迷了

>>June 12, 2004 at 11:42:57 AM GMT+8


2004 年 6 月 10 日 星期四 【晴】

舊日回憶的山丘


今又重聽這首歌~收錄於"something about you"內,
一首不太起眼,卻令人感觸良多的作品
無意中發現,是藍奕邦的詞呀~一個很有才華的唱作歌手
2個我都喜歡 ^^

你我八歲某日裡 手牽手一起歡笑
於這山丘曾幻想變一雙飛鳥
你老了我也大了 想飛始終飛不了
這山丘被埋沒於鋼筋不太緊要
就算摩天建築也可於一轉眼之間永沒再
讓記憶只記載 風景美好過
當它並未塌下來

就當所有痛楚 成長的經過
能夠學在回憶中止痛亦算不錯
若我心愛的歌 明天都不再播
能夠腦內重溫聽多次亦會溫暖我

明白經歷太多 樂與悲我永不可操縱
讓記憶中只記最好 忘記當中所有痛

你試過記過罰企 我試過欠交功課
扭起耳朵 仍學不會將功補過
我跌過你挫敗過 放棄過放聲哭過
收起記憶最苦的才是寶貴一課
沒有斧頭 那麼華盛頓
永不懂勇敢的 去認錯
讓記憶只記載 花瓣再開
來忘掉大樹塌下來

沒有起跌痛楚 成長怎麼過
能夠學在回憶中止痛亦算不錯
若你不辭而別 留低這一個我
求你記住甜筒都跟我共吃一個

無論怎樣結果 避免不了箇中的差錯
讓記憶中不記太多 剩最好的經過
就算山丘不再美好 在記憶中它美好過

>>June 17, 2004 at 4:46:38 PM GMT+8


2004 年 6 月 10 日 星期四 【晴】

星期五,又係放假既時候......
日日都要出去,反而渴望o係屋企躲懶...過一個懶豬假期
成日掛住玩...冇咩心機打日記...變左週記添
下晝全家人落新星飲茶......記憶中距離上次應該有一年喇~
今日終於有媽咪同老豆讚不絕口既"流沙包"
佢地好耐之前食過一次之後就無再出lu~依家又有番
佢地鬼咁開心...都唔好食既 一_一"

之後同媽咪過左圖書館o個邊,還書順便逛逛超級市場......開心 ^^
(抹茶紅豆蛋糕 yummy~)
好似上年暑假咁,依家大家都忙,好難得一齊放假
收到學生資助署既信...what?!要interview...煩死人呀! ! ! (咆哮)
做咩係都要丟難我地哩d貧苦學生喎.......無人性 >_<"

今個星期平平淡淡冇咩特別~過得好好啊
星期一,二番工之前要去西九龍o個邊攪grant-loan d野
好鬼煩...好在依家攪掂哂lu ^^

星期三, gigi送外賣之後中暑--->提早撤退
Ricky佢地又驚爆labour,opening o個班準時收工
結果lunch同tea time全個floor得4個crew, 1,2,1
lunch都ok..tea time就... 一一" 做死人咩~
阿Mell仲係新crew,見到d人係咁湧過黎都咪話唔驚 一.一"
睇睇schedule...個個都俾人cut鐘...167唔通真係就快執...

星期四本來番10~6, 8:30美美急call...極速地9:24番到
counter得一個...美美話gigi請假,佢同鱷鱷2個頂左3個鐘
opening o個班全部未食野 一一"
我番左之後佢地就去食野......維持 0,1,1狀態
好在都唔係好忙~
哩兩日既情況同之前counter7,8個...廚房3,4個差得遠
但都可以維持正常既運作,可見之前個schedule幾咁...
我反而鐘意依家咁,係辛苦d...但起碼番到黎真係知道自己有咩做
之前咁多人,想搵個位企都難,成日都唔知自己做咩好 一一"
少了小學生...清閒得很
6點準時收工~ 正 ! !

Mini ~ Happy Birthday


>>June 11, 2004 at 7:46:30 AM GMT+8


2004 年 6 月 5 日 星期六 【晴】

重拾舊歡 + 167 big mac之

苦等一個星期,終於有假放喇

是日行程:

10:30 青衣出發 ---> 尖咀港晶Neway ---> 長沙灣政府合署 ---> 西九龍中心 --->
SSP各街道 ---> 富榮167 --->番歸 lu~

豐富的午餐, salad buffet 啊~ "溫柔的你" 燦哥 一"一 ?!

deadline....又話免入息既?! 做咩又要交咁多野ga...煩死人 ! ! !

很久沒來了,記憶中這個地方絕對屬於童年
四處逛逛,往昔令人留連忘返的商舖不再吸引,時代變了心境也變
阿房大展身手,10元換來的快樂...超級超值 ! ! o妹o妹 + o郎o郎
快樂原是這麼簡單

重返故地,陰影消失了~
別具風味的古式粥舖, 可愛趣怪的幼稚園, 各式各樣的花茶
大街小巷隨意穿插,重拾兒時歡樂~
每行過一個街口,每一步都有熟悉的感覺,很親切呢~

"愛上黃金"

形容今天的感覺 ---> 這首歌最適合不過

不禁停步 曾熟悉每條路
沿路走一圈認得往日門牌 那些人卻非想見那臉
這建築 再不是 曾住宿那層故寓
其實應該知 今天非往時 時代變了風景也轉

曾經很開心居於這座大樓
陶醉我倆世界這扇大門後
但這些年 人事盡變 重新將感覺搬遷

過去某日某天親切的臉沒法重遇見
某地某點精緻庭園現已變身屋村
再見卻從來未見 已遷拆換了咖啡店
陌路人 懷念往昔純直的腳印
如舊情人 回味最香甜的初吻

不太難受 誰遇新也忘舊
曾住這一區認識往日情懷 蓋高樓到底都算正面
但記得 太多事 樓上的那場偶遇
其實應該知 今天非往時 人未變那心境也變

曾經很開心居於這座大樓
陶醉我倆世界這扇大門後
但這些年 人事盡變 重新將感覺搬遷


167 crew meeting ---> big mac 之夜

好熱鬧啊~ 阿群依舊是全場焦點...無聊的問答環節
Josie....正呀~恨得我牙癢癢
現代人 一_一" .......好恐怖 ---> 恐怖核突~直迫你你你......
看著這個校長不期然想到 --->167前途坎坷

栗子蛋糕好味道~ yummy ! ! !

>>June 5, 2004 at 5:30:10 PM GMT+8


2004 年 6 月 3 日 星期四 【晴】

令人著迷的小玩意

最近迷上了R.O.~實在太好玩了
回家就孵在電腦前,一玩就5,6個鐘...識了一個台灣的朋友仔
他真的很好啊,和他交談又學會了些少台語...很有趣耶~
好像過份沉迷了...日記也沒心機打了~反正的我生活日日如是

我的生活流程如下:

番工 (投向發記既懷抱,同魯冰出相入對...委屈了我 一_一") ----> 補習 (噴火之最 ~雙眼有火光)
---> 回家 (孵電腦,受r.o.的迷惑) ----> 覺覺豬 ZZzz (三間半夜)
一個星期一日假,不過唔知點解都係要去富榮o個邊
好似聽日咁,一個星期唯一一日假,無啦啦攪個crew meeting,又要番去......救命 一""一

>>June 3, 2004 at 8:09:52 PM GMT+8


2004 年 5 月 22 日 星期六 【晴】

行舖


一個萬眾期待既日子,167上上下下為左哩日辛苦左成個星期
一番到去大家神色凝重,Esther意圖迫我地化妝,
傻ga~我出餐都唔化啦,你想我就範,好難喇~ :p
而且我係大美人黎ga嘛,我驚化左太靚喇, Tony會為我著迷
魯冰實殺我滅口啦~ 自古有云 "情義兩難存,英雄難過美人關嘛"
紮個髻已經好俾面喇...

通常哩d特別日子就會睇到人生百態,
有d人趁機搏出位,有d人被迫番工發哂老脾
有d人唔識死成日目口目面 <--- 我都唔想ga~咁我由細到大都係咁ga啦
或者係我唔識人情世故啦,咁笑唔出就唔笑ga啦,假到死....

被迫出去同高層會晤 一_一" <----無聊
好在發記個坐姿都有d娛樂性 >3<

雀少你攪乜鬼???
你要小心女人,小心女人....

>>May 23, 2004 at 1:48:41 PM GMT+8


2004 年 5 月 20 日 星期四 【晴】

支力啊~


今日番12-6, 又係總動員執G.C.
MayMay叫我幫佢印身份證.....嘩嘩~
小賤雀又cut我鐘...好衰ga! ! ! 唔係同豬lay一樣都冇咁嬲,
點解要我同佢出相入對喎?! 慘無人道...賤雀,叫阿鱷食左你

阿科,好變態呀...我唔同你玩呀,唔好攪我! ! 叫阿發打瓜你
整花我塊面,我知呀,你妒忌我靚.......你心地唔好呀~ >.<"

>>May 21, 2004 at 2:04:56 PM GMT+8


2004 年 5 月 20 日 星期四 【晴】

這一天...真的會...來嗎....


現在也只能欣賞 唯一的合照一張
淡忘了的是那個街角 想念的是當時的微笑

生活中交錯失望 越想念就越孤單
若再被寂寞迎頭趕上 多感傷原來只是正常
你是不是也在品嚐 一個人的咖啡和天光
是不是也忽然察覺到 多出時間看天色的變換

如果有一天 我們再見面 時間會不會倒退一點
也許我們都忽略 互相傷害之外的感覺
如果哪一天 我們都發現 好聚好散不過是種遮掩
如果我們沒發現 就給彼此多一點時間

>>May 20, 2004 at 4:42:05 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net