|
2004 年 10 月 31 日 星期日 【微冷】
10月27日 星期三
我們的紀念日
三個月了~ 謝謝你的關顧與愛護
10月29日 星期五
leisure behaviour mid-term ---> 一敗塗地 一""一
番工,小雀 + first......好好呀~
同肥肥一齊走~ 呵......原來如此
10月30日 星期六
好忙啊......支力 zZ
一星期的約會,露天茶座晚膳
"不死咒怨"......恐怖 一一"

11月1日 星期一
7:30-1:30......小雀on floor
晨早頭條新聞,果然有深度
仲有大肚婆論壇......哈哈~心細如塵的小雀
繼續salad +yoghurt位......咁又一個鐘
小雀表面雖然冷淡,但任誰也看得出你對她愛護有加
變魔術 ---> 神奇小雀 ---> 你的細心,就連旁人也被感染呢
好小家呀......cheap人 ! !
First's 新寵係 ---> 房姐~ 羨煞旁人
快樂的工作天~
放學上威威屋企補習,佢真係......激死呀 >ˍ<
>>November 1, 2004 at 4:46:51 PM GMT+8
2004 年 10 月 31 日 星期日 【晴】
10月23日 星期六
幸福貓咪
為左某人同某人,第一次星期六番7-3
繼續長駐salad + yoghurt位......正呀~lobby人聲沸騰,人潮一浪接一浪
烤餅位淪陷......廚房1拖4,忙得天昏地暗
傍晚的Halloween party, first + 仔仔 x 2 ---> 大舊B...超級得意呀
仲有南瓜BB......好好好可愛呀 >3<
是日sales ---> $24000
差少少就7-7 lu......哼~無良經理......大壞旦 .\ /.
房房佳人有約......放工後分道揚鑣lu~
灣仔換poster, 好大的禮物......難以言喻的快樂
相簿......2個一樣既BB,出現o係唔同時空,so funny ~
八卦仔 + 八卦妹......哈~其實我地都係關心你o者
宵夜,盡訴心中情......嘔s
唔~我明白喇,無論你既決定係點,支持你
今日真係好開心呢~ >3<

10月24日 星期日
懶孩子逃工了
好支力,勁唔想番工 + 旁人和議.....結果 ---> 請假了
出去玩,行街街......好曳呀 >ˍ<
超級龐大的opportunity cost
你做咩成日都語帶相關,有d野喎~
有人一擲千金換得心頭好
"深信"中成"遲早會獲勝 ~ yeah ! !

10月26日 星期二
big sale
陳伯堂tutorial無啦啦唔駛上,俾Desiree拉左去行2%
嘩......90% off,超平呀~
可惜太過女仔唔岩我,唔夠15分鐘,佢已經揀左3件,厲害~
有人一聽到即刻過黎......哈哈
dinner@polyu new canteen......display?! why me?!
秘密行動黎到第二晚,一d起息都冇......又失敗喇 >ˍ< 好灰呀!
>>November 1, 2004 at 3:22:00 PM GMT+8
2004 年 10 月 31 日 星期日 【晴】
10月16日 星期六
Give Love A Break
終於買左祖兒隻碟喇......多謝啊~第一次買正版的人 ^_^ "
檬檬好無用呀 一_一"
千里尋冰 ---> 任務再次失敗......唔通真係....?! 哈

10月19日 星期二
高手
唔駛上Human Resources, 3:30放學
約房姐去搵cd + 買料整menu
愉快的小茶聚,左逛右逛
坐上客 ---> 奶媽.....哈
琳瑯滿目的cd + 除popular music對音樂一無所知的我
頭都暈呀 x_x......好在有房姐坐鎮,不費吹灰之力,就揀到喇 ~ 勁's
Thank ^o^
business plan deadline,做到趴o係度......>_<"
好...眼...訓....zzz...

10月21日 星期四
Colorful Temptation
又到出餐既日子,今次到我地做management team
日日做到無停手,都係為左今日咋
通頂起哂d menu
朝早仲要去街市買13條茄子.......重到嘔
是日番學look ---> 手抽一袋茄子,斜揹袋一大個 + 一大袋衫......
---> 回鄉衝關阿嬸look,好一個走難同胞......再一次發現自己力大無窮
3:30換好uniform就開始 preparation
set左張不知所謂既display table,再做埋table setting,不知不覺就6:30 lu
我地未準備好已經有客到......傳說中超級麻煩既John Alp family......
好在唔係我個section,都係避之則吉
本來今晚book檯既人好少,經過我地左拉右拉,大打人情牌
個場竟然俾我地隊爆左
有52個cover呢......嚇左一跳
不過真正既客得2檯咁大把
我同Yanice o係section B,全部都係自己d friend,定哂
Josie,阿科,潔雯子 + Anna 都有黎呀~
好開心呢......多謝你地
老毛病發作 ---> 成日唔知自己要做咩,有d迷惘 一_一"
d客十點幾先散哂,執埋野都十一點lu......
久等了......sorry~
朱古力, thank you ^o^

10月22日 星期五
The terminal
重陽節,唔駛番學,又係番工既時候
---> 史上最樣衰既uniform......10萬個不願意
試問著佢出counter要多大既勇氣......我拎唔出囉
狡猾的我......哈哈~salad + yoghurt位
salad銷量節節上升......你地明啦 hehe~
好忙好忙好忙.......
我又無拉卡,好白痴 >ˍ<
講左好耐既 "機場客運站" 今日又學人去睇下先~
唔錯喎......故仔幾touching,女主角超靚呀~掂呀
大角咀游離浪蕩......鞦韆餐廳
>>November 1, 2004 at 2:26:54 PM GMT+8
2004 年 10 月 14 日 星期四 【微冷】
10月14日 星期四
出餐
今日好忙好忙呀......一早起身整menu,遲左番學 ---> 走了一堂 一_一"
11:30 Millennium 練 POS, 接住3個鐘不停print野, menu,poster
3:30就開始prepare出餐d野,好快就6:30,開始actual operation喇
我係section A captain,負責落單 + 入POS,不過之後人多就咩都要做lu
一黎就入漏野,失敗 >_<
有隻鬼勁horrible......係咁問問題,又望住你做野,不停搵你d錯處
仲要寫低佢同Sara講番,基本上我地無一幸免囉......shit ! !
仲有日本老師,佢真係好nice ga~聽佢講日文好得意 ^^
10:35 d客先走哂,我地清埋場都11:00喇.......支力s~
overall,今日都算唔錯~平安過渡
同Desiree一齊走,去m記食野
個經理勁攪笑,望望張卡,咦......167呀?
笑笑口,勁熱情咁,不過執左好耐 一一" 唔夠pro呀
傾到12點幾先走,好支力啊~
兩個相似的女孩......慘慘 >o<
下個星期 ---> Colorful Temptation,尚餘大量準備工作
加油啊~想死......
10月15日 星期五
新款包包同salad終於出喇,反應一般
識整喇,幾好玩喎.......唔好食既
唔夠人 ---> 做到死, 5:00番4個,全部新crew,正呀~
8點幾先走......哈~戰利品 --->1974年
多謝呀,史史 ^o^
祖祖出碟喇 ~ 聽日去買 yeah ! !
好灰呀......
>>October 15, 2004 at 8:42:12 PM GMT+8
2004 年 10 月 12 日 星期二 【微冷】
好想談戀愛 ---> 驚嚇篇
好開心呢......發記開班教整沙律,好好好玩呀
take break超值價,一人一兜......勁好味呀~ >3<
Tony出手, 廚房來個乾坤大羅移,好唔慣呢
周圍搵野,廚房好似大左好多咁,跑來跑去,好支力s~
收爐 , 單拖樂趣多 ^^
堆積如山的muffin,有人黑面......我覺得你有需要檢討下
唔係要你人見人愛,但你唔好做到人見人憎啦
human resources mid-term, 15分鐘攪掂......驚s~都ok喎
咦......first 有d研究喎 ~ 果然有料到
放學番167搵房姐,好耐無行過o個條路喇 ---> 見步如飛
電腦中心 ---> 被昆了一_一"
三個女人一個墟.......我地洞悉到...... 一>一"
哈~好慘呀 ! ! 你都係算啦~ 節哀順變啦阿森
故弄玄虛 ? ? 哈......正...呀... ! !
2個都係我ga,唔好攪呀你地 .\ /. " 踩板王 ...... 掂呀 ! ! !
Poster,menu,ticket,business plan......癲喇......救命 x_x"
你明唔明我想點? 唔明......算~
不肯定可算最好
跨出半步又偏差了半度 我察覺得到
謝謝你,陪我東逛西逛,到處張羅
>>October 13, 2004 at 3:51:41 PM GMT+8
2004 年 10 月 10 日 星期日 【微冷】
10月8日 星期五
逃學
好曳,今日逃學~ 哩幾日真係好辛苦呀 <--- 藉口
尋日放學Desiree話聽日唔番,咁我諗諗下唔番都冇咩大不了
於是就下定決心逃學喇......好壞呀~下次唔會
o係屋企訓覺,好耐都未試過訓得咁好喇 ^^
下晝去library還書,跟住番167......哈~有得take over
目的地係210, Josie + Anita + 我
個經理俾我地3個企廚房,佢地個廚房係 U 字形ga~
好窄但擺左好多野,好唔慣呀~ 都係167舒服d
佢地間舖都幾忙~好好生意
孖芝,big mac一次4,5 個咁落,一陣就無哂,勁好玩呀 ^^
不過又遇番167以前支死人介辣槍,o即極都無料到
好燘呀 >_<" 仲要有第二間舖既人o係我隔離喎
整極都極唔到,勁樣衰
極速crew meeting ---> take左一個鐘咋~
好好好玩啊~ 好 ! Christmas一定要take 爆佢

10月9日 星期六
珍惜
開心,有得入廚房,好興奮呢~
老婆換衫太慢喇......嚇死我呀 >< 好可憐啊~
又有新crew喇 ~ 希望唔好好似 Mr.星期日咁啦......
從未見識過咁極品既極品ga
放工去街街,好有HALLOWEEN feel 呀~ 勁得意
任務又失敗喇
知道嗎,這是我收過最貴重的一份禮物
多謝你,好感動呢~ 我絕對唔會整唔見ga......手多的人 ---> 格殺勿論 .\ /. "
可能你認為未夠好,但我覺得好厲害呀~ 叻仔 ^^
要是有用過心 計什麼積分

10月11日 星期一
快樂與哀愁
阿福終於出現喇~好掛住你呢
抱抱......你真係超級可愛呀 >3<
好想抱你番屋企,我發覺左一樣野,原來阿福係鐘意d......
哈哈~你又幾識野喎,好衰ga~淨係見到阿群同Fiona先識笑
食完野入左廚房,迫我單拖,又信唔過我喎,
嚕嚕唆唆,想點呀.... 發記 ?!
星期三有好多新野呢~發記團團轉為新promotion作好準備
廚房多左幾個新成員喇......好好玩咁喎
我又要我又要整呀
lunch時間,又估計錯誤......落爆野,結果 --> 業職創歷史性新低
忙得10分鐘,眼見國寶散盡,但仲有4個big mac + 無數孖芝 + 魚 + 雞翼坐鎮
呆左......哈~略施小技,殘局得以收拾
番學lu......沉重......好煩呀~
>>October 11, 2004 at 2:16:15 PM GMT+8
2004 年 10 月 7 日 星期四 【微冷】
10月2日 星期六
曳曳
今日好曳呀......夜訓 ---> 支力, 想玩 ---> 逃工大計
經過一番掙扎,都係打番去請假......溫柔的發記,好鬼馬呀 >3<
其實我好乖ga~出席率近100%,做左咁耐第一次請假咋~
雖然好支力...但最後都走左去玩
開心呢 ^^ 但好想訓覺 zzZ
今日天氣好好,好清涼
去完街街,o係樓下打千秋~一個似曾相識的背面......咦~係唔係呢?
好大風呀~ 爽呀 ! ! ! 好興奮呢~最鐘意秋天
assgiment擱置中.....

10月4日 星期一
非人生活
死趕爛趕,終於趕起份assgiment
好有成功感呢 ^^ ---> 付送殘樣一個
唉......再係咁,halloween出街都唔駛化妝
唔駛番工,半睡半醒,意識模糊......一-一"
番學 ---> 精神煥散
星期四要present,咩都未做過,正 ! !

10月6日 星期三
開心
番工,C.S.A發記......真身上陣,表演 ---> 玩玩具
今期HAPPY MEAL個玩具勁難玩~我同Anita整左勁耐都攪佢唔掂
有個人o係側邊猛咁話我地無聊......我話 : 哈~我知你好想玩既
結果有人真係拎起黎玩,原來係高手一個
佢仲憑哩個絕技成功吸引到個師奶買happy meal添呀
唔知係咪讚壞左,一有人買happy meal,唔理男女老少
佢都爭住要示範點玩,一_ 一" 超級攪笑囉~
發記.....其實我講下笑咋,唔好咁認真啦
狂妄自大既佢,take完個英文order之後,竟然話劉家傑係佢徒弟
一_一"......
被欽點收爐,咦~都ok好玩喎
外賣妹,俾人搵笨添,好死蠢呀 >_<"
我個honey成日o係出面擾擾攘攘,做咩唔入黎食野呀?
yeah~有得入廚房......收工前既半個鐘
雖然得一陣,但都超級興奮呢 \ (^o^) /
真係唔捨得走呀,可惜要番學 ---> 大遲到 ......好眼訓呀~ zz
放學去library還書 + 買料整menu,再趕番屋企reg.科
因為唔想讀wine,迫於無奈地揀banquet,希望唔駛出餐啦
仲有China hotel,如果係Benny教就好喇
工程進行中......

10月7日 星期四
奇遇
今日超多野做......要present + 交report + dry-run
present o個時好緊張,失去理智係咁傻笑.......癲癲地
唔係太成功呢~時間太傖撮喇~上個week先分組,咁好彩俾我抽中topic 1
今個week已經要present + 交report喇~趕到咩咁,邊有好野做得出o者
Eric係咁叫我地apply d thoery落去,問哩樣o個樣
車......我地都未溫書,上堂又唔知個lecturer講咩,鬼識呀?!
考完試先答你丫不如~
點都好啦.....又捱過左一關喇
break o個時去I.T. room print menu~
之後入廚房,我會負責做一個dessert呀,興奮 ^^
vanilla pudding,不過都唔好食既,超多奶同糖......
整o個時聞到陣奶味都有d反胃,第一次落得太多galetin,"杰"到咩咁
好鬼核突,第二次ok喇......點知Tony試完之後話好唔掂
叫我試下......我勁唔想囉,陣奶味聞到都想嘔啦 一_一"
救命~原來個recipe有問題,甜到嘔......行動撤底失敗,勁玩野囉~
唔好再叫我試喇,真係嘔俾你睇
* * * * * * * * * * * * * *
離奇古怪既意外再次降臨o係傻瓜身上,下...咁都得呀?!唔係化......
你d經歷真係一次比一次新奇,一次比一次難以想像
哩d野拍戲都唔會發生啦~
覺得你好慘,但又覺得成件事好滑稽喎......
哈~好傻呀,一定好痛啦~小心呀
為我好,你要錫自己多d,唔好要我擔心,知道嘛?
人地講野你又唔聽,我都唔想好似你阿媽咁嚕唆ga
激死人 >ˍ<
>>October 8, 2004 at 8:05:20 AM GMT+8
2004 年 9 月 30 日 星期四 【晴】
9月28日 星期二
中秋節
第一個一齊過既節日,熱鬧既一晚
"身驕肉貴" 容祖好攪笑~哈......
bbq取消了~都話你地唔夠well - planning啦...
過左石灘玩,好興奮呢~食月餅,玩燈籠
想見既人見齊哂,唔想見既一個都冇出現,好呀~
俾人發現左我既秘密添......一_一" 以後都唔玩...
之後一齊去大角咀食宵夜,係大排檔呢~超級得意
又係玩玩玩......原本蠟燭係咁用ga?!
4點幾先走......好...支力...呀~ 熊貓.....zZzz
謝謝你們的好意,我既EQ又跌破新低......sorry~
Josie,阿科,Mini,Winnie,Milo,肥肥,nami,檬檬

9月29日 星期三
番屋企洗完白白又番富榮......支力到癲
我已經到左唔捱得夜既年紀......好快就可以退休
好在唔係好忙咋,又俾d客話我似...... 一_一"
真係不幸......查實我覺得佢好人妖feel,你地唔好咁啦
捱到3點,半死狀態......仲有特別任務,救命~
有人陪又好d喎
任務失敗,行街街算喇~
約左潔雯子,佢個樣又唔同左
救命呀~連你都覺得......唔係化?!
約好聽晚食飯就番屋企lu
大昏迷......

9月30日 星期四
懷念
今日係group A dry-run
要著哂成套衫上堂......我無鞋無絲襪無頭髮紮
番學之前出荃灣,兜左一陣就買齊哂......燒銀紙
今次我做captain,service team......
sara叫我地照個floor plan咁擺出黎
咁好彩我地班一個男丁都冇
得我地幾個女仔,短裙,絲襪,尖頭鞋 ---> 搬檯
收賣人命>_<"
著住o個對野,企左一陣隻腳已經無哂知覺,o個晚都唔知點死
下個星期就到我地,咩都未攪,好灰呀~
放學同潔雯子去"別府"食飯......唔係好掂
之後落海傍傾偈,每次見你,都發覺我地越來越唔同
你不斷向前,而我仲係原地踏步
好羨慕你呢,但要好似你咁又好難
潔雯子好叻呀~
佢都黎左,差唔多一年無見~
都係咁白痴仔一個,超級無聊同暴力
你個腦究竟諗咩ga.....明明係歪理
又俾你講到好有道理咁喎
唔得呀~唔可以咁ga....壞旦 >_<"
你係唯一一個會咁做既人,到今日都係無變
哩d細微既地方,就係你最值得欣賞ga
要好好對人呀~成日諗衰野......壞人
真係好想見到你地結婚ga

10月1日 星期五
宿營
平靜的國慶日,入廚房,洗早餐,勁好玩呀~
星期日......無病呀你?!俾反應丫~ 唔該 %$#*......水鬥水
有人爆奶,做咩咁激動呀?!
奇怪的小雀......點解可以一d反應都冇......
醒目既team leader,你個木咀又唔早講....
阿爸阿媽北上攪新屋d野....終於入伙喇
起好年幾兩年先入伙,真係攪笑
本來我都要番ga......經過一番掙扎,成功逃脫
番鄉下絕對係天底下最麻煩既事,
有數不完既姨媽姑姐,阿叔阿嬸等住去應酬
我連佢地邊個打邊個都未攪清楚......你地妄想迫我就範
好似上次咁,硬拉房姐落黎宿營,好好玩呢
執執執......恭候大駕光臨
間房真係亂到......
係你先得咋,係咪對你好好先?
輕談淺唱,咁又一晚......我d功課.....又 一_一"
嗚嗚...我個電話呀~ >_<"
>>October 4, 2004 at 3:18:38 AM GMT+8
2004 年 9 月 26 日 星期日 【晴】
再見
明白了希望與失望常在一起的道理
不自控地激動起來,或許是我要求太多,期望太高
想法始終相差太遠
要找一個懂自己的人,太難......
不經意聽到你的消息,驚覺就這樣一年了
你總是那麼幸運,終於要走吧
很想好好的說再見
想像已久的場面,時間不對,決定也不同了
不見或者好一點, byebye~
也許有天 一切都要變
身邊一切都要變
>>October 2, 2004 at 4:11:42 PM GMT+8
2004 年 9 月 24 日 星期五 【晴】
9月24日 星期五
Happy Friday
番9:30,因為Edith星期一要出trip
所以上埋下個星期既account tutorial
上埋阿叔o個堂lecture,全程都唔知佢講乜......一一"
又番工lu~遠遠見到Ricky企左o係門口......我未行到過去
佢已經勁大聲咁嗌....晶晶幫我簽個名丫~ >_<"
無奈......個個都係咁....
今日好好呀,傳聞有人行舖
一番到去就俾Ricky叫左做fry位
忙完之後入廚房 >3<......久違了~好興奮呢
大眼仔好鬼funny......正呀! !
佢地估計錯誤,炸左成盤魚仔同雞仔,過左2個鐘依然原封不動......
結果要waste,Ricky迫我地食,咩打一盒拎12粒喎
又有成盤雞仔喎,食死我......攪到我連盒綠茶麵都冇食
哈~肥肥益左你啦,食到我親手整既野
超級好味既月餅......開心 ^^

9月25日 星期六
用心看
番9 ~ 5,好多人呀......又唔知做乜,行行企企
過左4點又唔夠人,個schedule真係...... 一_一"
放工幫Esther入麥樂會d data,阿Mell又o係經理做接線生
大眼仔勁攪笑...係咁拎d野入黎俾我地食,話驚餓親我地喎.....
果然好細心喎~
Esther,達達,阿文 ---> 羨煞旁人
情侶間的默契
發仔隆重登場......
何家總動員大駕光臨
發記+發嫂,懷裡有剛滿月既發仔,
還是第一次看到一臉溫柔的發記,洋溢著幸福
可惜o係counter,睇唔到發仔真面目添 ><"
聽到Ricky同仔仔傾電話,
少了嚕唆執拗,多了媽媽的溫柔,與小朋友溝通的語調
自然的,沒半點造作,很不同
今天看到了167的好爸爸,好媽媽
>>September 25, 2004 at 3:31:43 PM GMT+8
|
![]()
結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你
台 北 諸 事 拍 >(oo)<


|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8
halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8
Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8
沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8
你結了婚0拉 ?
<br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8
d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8
感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8
每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8
傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8
我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8
我站到街中聽鬧市聲音
<br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8
有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8
居然公開我老婆張玉照 >o<
<
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8
連不覊都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8
暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8
昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8
報告報告!
<br>
<br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8
個兔仔好慘ar ..>.<
<b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8
你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8
我也接受不了,
<br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8
你又買鞋呀? 有$人啊^O^
<
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8
總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8
唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8
天空海闊任我們闖,
<br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8
同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8
難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8
ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8
好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8
underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8
Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8
錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8
傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8
Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8
will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8
惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8
熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8
讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8
Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8
傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8
愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8
"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8
冇佢ge督促, 我來督促你
<b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8
好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8
me2!
<br>"ThaNk
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8
wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8
wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8
Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8
咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8
晴天陰天孩子天,
<br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8
睇唔到d相ge?
<br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8
|
|