寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2005 年 1 月 11 日 星期二 【晴】

小可愛

好開心呢~阿福大駕光臨,今日佢好乖乖
我拖住佢行黎行去,攻擊何志發
終於可以好穩咁抱住佢,佢好乖咁笑,無掙扎同發脾4
實在太得意喇 >o<
從來未見過咁得意既BB ga~好鐘意你啊 >3<

發記,你為老不尊呀! ! 一_一"

>>January 12, 2005 at 11:18:15 AM GMT+8


2005 年 1 月 9 日 星期日 【乍雨乍晴】

放愛自由

逃避只係怕自己一時衝動,好讓自己冷靜一下
依家我諗得好清楚,知道應該點做

多謝你,哩幾個月我真係好開心
你以後都要俾心機,我都會好開心咁過每一日,唔駛擔心

>>January 10, 2005 at 1:49:12 PM GMT+8


2005 年 1 月 7 日 星期五 【雷雨】

心病


Give love a break, also give me a break

莫名其妙,自相矛盾
越來越弄不清自己的感覺,請給我一點時間

頒獎禮,凝聚一點點快樂
祖兒萬歲 yeah~

>>January 8, 2005 at 3:56:02 PM GMT+8


2005 年 1 月 5 日 星期三 【颳風】

別了.小雀 


lunch之後又被迫單拖......不過係off-peak hour都無咩所謂
點知我地估計錯誤,媽媽走左之後就不停咁down野
d人又走哂去take break喎,出面仲越來越多人......落極都落唔完
勁慘 >ˍ< o係哩個時候,救星到喇
廁所技工 --> 著crew衫既小雀,即刻定哂......正呀~
火速咁落爆條邊,厲害呢 ^^
佢仲要帶埋頂帽,勁頂癮囉......哈哈~

桃色糾纏,兩個女人, " 笑騎騎,放毒蛇" <-- 房姐名句
笑到反肚 >o< 

檬檬,俾心機呀......唔好俾人睇死
哩個故事教訓我地千祈唔好行差踏錯,尤其係某人on floor之時

>>January 7, 2005 at 3:48:42 AM GMT+8


2005 年 1 月 5 日 星期三 【乍雨乍晴】

1月2日 星期日

take over@172

好悶好靜既星期日,唉......又要對住班八婆
發記話172唔夠人,哈~所以就同房姐過去take over lu
原來係n年前去過既一間小舖
有3層, 1st floor --> 勁細counter + 廚房
2nd floor--> lobby 3th floor --> crew room + toilet
平易近人既發嫂 + 大細路潘偉光
每次講起發記,佢總係一臉幸福的......哈~好可愛呢
好忙好好玩,不過好迫 一一" 不停咁take order,好快就8個鐘lu



1月4日 星期二

annual dinner

好有新年feel既會場,人聲沸騰
巨無霸,正呀 ! ! ! 無聊小遊戲, 呃人大抽獎,嗚.....>o< Hello Kitty
老翻祖兒 + 張學友,4個字 ---> 不知所謂
濾水器 一"一? 唔係化......
好好玩呢~

小禮物 : 阿叔水壺, 結婚Hello Kitty~好靚啊 ^o^

為何要無話可說才懂沉默比爭吵難熬
我要冷靜.......



1月5日 星期三

Happy Birthday

TO : 媽咪

生日快樂,雖然你成日都話今日唔係你真正既生日
唔好o徙$$......咁生日一年一次,既然你唔知邊日先係
咁咪當今日係囉~哈......只要你開心就得喇~

希望你"身體健康"
我會乖同聽話......唔要你擔心

如此歲月 從不中斷
全是你為我 暗中擋開了亂箭
難道我會沒發現
期望我終於可兌現 一切心願


********************

死八婆,俾個咪你講啦不如 #@*&%.....shit ! ! 頂~我想殺人

我與你太好姊妹 為你竟哭了又笑
We are brave new girl

>>January 6, 2005 at 1:47:50 PM GMT+8


2004 年 12 月 30 日 星期四 【乍雨乍晴】

New Year's Eve


"功夫",好攪笑...haha~正...呀....笑到肚痛 ><
lunch又係老地方~登堂入室 --> 賣相吸引的殘羹剩飯,有被騙感覺
好想食大大桶雞呀,實在無能為力

努力工作......討厭呢~zZZ 曳曳
2004最後一刻在睡夢中溜走了......懶豬 >(OO)<

2004,對我來說是平穩的一年,沒多大變化
一樣的學校,一樣的朋友,一樣的兼職,偶然一兩份補習
安穩的生活,沒有太大憂愁,過得很好 ^^

回顧

19/2 第一次出餐,錯漏百出

2/5 學廚房了

27/7 10/12 * We love actually*
我們都找到了愛錫自己的人~

22/12 我們升職了 ^^ 共你一起拍住上揚威

24/12 今年最開心的一日

精選

CD ~ <<燕尾蝶.下定愛的決心>>

歌仔 ~ 接受 , 愛是最大權利

書 ~ 戀之奇蹟

禮物 ~ 失落了的頸鍊 , hotcake布甸蛋糕, 手繪生日卡 多謝各位 >3<

零食 ~ 蝦餅

website ~ Princess Diane


花名 ~ 十一哥 ( 勁無奈 一ˍ一" )
粗心大意的男朋友,雖然你唔細心,但我知你好錫我ga~
有你在,愛或悲哀 都讓生命不再平凡,謝謝你 >o<


>>January 1, 2005 at 4:13:36 PM GMT+8


2004 年 12 月 28 日 星期二 【乍雨乍晴】

take over@32


又有得take over,今日既目的地係32
人物 : 我 + Candy + Sunday

一間好大既舖,無論廚房,lobby定雪房都係king size
咦......又係Timothy同小敏~好有緣呢 ^^ 點解黎黎去去都係你地既?
廚房,好靜既早餐時段......無所事事
take完break企炸位,繁忙時段開始......魚雞批,係咁炸係咁落未停過
忙到癲.......之後個阿姐走左,俾人硬焗企caller,進入高峰期,好怯呀
手忙腳亂,包包都包到手軟......條邊隊極都隊唔爆,勁驚s~
炸位1個人都攪唔掂,但又唔夠人喎,勁無奈囉
o係哩個時候,Sunday哥竟然氣定神閒咁話, "車~都唔係好忙o者"
下?! 唔係化......真係O哂 =o="

係咁包下落下,見到佢地番黎已經6:45 lu......
最後豪爽既薛家明簽左2個鐘俾我地 10+2 yeah ! !
最變態既係6點幾個crew同U仔講無哂yoghurt,佢竟然話...20個丫~
我地一日都唔知賣唔賣到20個.......好恐怖

臨走時,Janet俾左份禮物我,叫我俾阿發......wow~
阿發收到仲話好sweet添,個樣甜到丫~鬼馬喇你......哈哈

唉,今日有幾個男仔望住我係咁笑,勁怪
隔左一陣,有一個終於按捺不住,問我 "你識唔識跳水ga?可唔可以幫我簽個名呀?"
......#%$@&* shit,之後佢每經過caller位就問我一次
我 : "你係咪VIP黎ga,精神好似有d問題喎"
夠喇~你同我收聲,無聊到爆......>ˍ<

take over好好玩啊~ ^^

>>December 29, 2004 at 3:06:56 PM GMT+8


2004 年 12 月 27 日 星期一 【颳風】

12月25日 星期六

我也不想這樣

後悔,開心的感覺本來就很完整,如果沒有出來的話
關係原來脆弱得很,受不了一點點打擊

我不捨得,只想像其他人一樣開心的過,這樣有錯嗎?

討厭的聖誕節......



12月26日 星期日

boxing day

counter管理實習,新的職位,同一個綱位,所做的卻大大不同
發記話以前2成腦8成手,依家就要5成腦5成手喇~
佢教左我好多管理既野,上堂都有教呢......可以學以致用喇~
一樣野自己做得好唔難,要令其他人都做得好
令大家能夠互相協調同平衡先係一大學問,好難的
始終覺得有人帶住,按本子辦事的感覺比較好
現在卻要反過來,深感不安,不思進取的我......

加薪了,豪氣的發記 >3<

一份愛不釋手的禮物 + 小學年代騎呢聖誕卡 (閃燈 + 音樂 <-- 走音的) ,多謝 ^^
說不出的累,一睡不醒

人大了珍惜今次不可有下次
成熟了每天都要精彩過舊時




12月27日 星期一

take over @ 04

yeah~take over,目的地 --> 04
team leader遲到......過份呀
大舖 --> 中雪房有數十份沙律 + 乳酪, 依然供不應求
猶如貨倉既士多房......驚s
仲有好大好靚既crew room,正呀~

167陣容頂盛,原本的 --> 史史 , Winnie , Candy ,我 + 頂上頂的134代表 --> 檬檬, 阿笑
廚房 : 史史 + 檬檬 + 阿笑 + 我
可憐的我,被壞蛋家明欽點 --> 收爐 + 洗早餐 >_<
烤餅皇后~哈哈......

巧遇公關哥哥馬田,佢真係好騎呢......哈哈~

counter, 唔知頭唔知路,周圍搵野,團團轉......普通話人,驚s
終於見到傳說中既Doctor喇~仲有Timothy,佢仲認得我呢 ^^



12月28日 星期二

去向

今日留番o係167,又係開心既一日
有人自稱青檸 --> Trainer mon 一"一
漏奶,災情嚴重......
聖誕老粉......哈哈~

黃金橙特飲之謎.....車~呃$$既玩意

可憐的小雀俾人當波踢,無主孤魂 一一?
去向未明......美孚小舖子~ 哈......正是n年前我們見工的那間
又會咁o岩既,小雀加油啊~唔好俾人蝦呀, 唔捨得你 ><

>>December 28, 2004 at 4:08:52 PM GMT+8


2004 年 12 月 23 日 星期四 【颳風】

Miracle Christmas Eve


期待已久的長洲小旅行,今天成行了~

搭船仔,坐船頭,好興奮呢~ . \ / . 嚴禁偷拍 ! ! !

四圍走,事隔年多,這裡並沒多大轉變,熟悉的小店,感覺依舊新鮮
左穿右插,穿過大街小巷,沿途滿是很有特色的店舖
沿岸的海鮮小飯館,露天雅座
小巧的麵包店,沒有精緻的蛋糕,樣子平實的糕點,卻是兒時至愛
雪人蛋糕 <-- 驚喜之作

"允升" <-- 好平好好味既甜品 (白果腐竹糖水,黑糯米糖不甩,鴛鴦豆腐花,紅豆湯圓)
寧靜小公園,有趣的玩意......長洲的夜景......好靚啊

潮漲時份,海灘大半給淹沒,黑蚊蚊好陰森,小貓三四隻

沿岸小店,一頓豐富的晚餐,好開心 ^^
(麻婆豆腐,波蘿生炒骨,炒蜆,白飯三個 <-- 食量驚人,驚s 一一")

麥當勞 <-- 攪攪陣,無幫襯
賣糖小女孩,聖誕老人袋仔+新年糖果
佈佳音 "耶穌必勝" 一_一"

自成一閣的小島,悠閒安逸的生活,我想要啊~

回程船上,可愛的小兄妹,好得意呀~ >o<

熱鬧的中環,雪糕車,七彩爆炸頭,雪人彈彈帽
許願廊,千色許願樹,聖誕老人火車小屋,千人倒數迎聖誕

偷怕狂......醒目既我又點會俾你奸計得逞呢......嚴厲打擊偷拍行為 ! !

知道嗎,今日係我咁大個女過得最開心既平安夜
我會好好記住ga,多謝你 ^^

>>December 28, 2004 at 3:54:27 PM GMT+8


2004 年 12 月 22 日 星期三 【颳風】

12月20日 星期一

Final


final exam final day,份paper好難呢......做到無哂心機 一.一
考o個時係咁咳,勁樣衰~ 12點就走lu
yeah~悠長既sem break開始喇 ^o^

好殘忍既午餐 --> 豬扒食豬扒 一一"!
逛逛多是過而不入的青衣城,又有少許不同了
玉桂狗......哈~多謝

又要去富榮喇,不過今日唔係番工,係補習呢
百里香既太子仔 --> 浚浚,佢以前係一個超級百厭星
成日落黎攪攪陣,串串貢......所以我都有d擔心
但無見佢一排,依家真係好乖好乖,難得的好孩子 >3<

之後番167睇schedule,佢地用d好奇異既眼光望住我
大叫......"冬菇" ! ! >人< 咩事喎 ?! 都唔知幾得意呀 ~
咦....肥龍單拖了~ 不過嗌哂救命,哈哈

同房姐行街街,真係越來越靚喎
不過性格無變,一樣白痴,仲對某d野好好奇添,曳喇你~
晚飯又係麥當當 --> 偷袋事件,壞人無所不在,wo~提防小手



12月21日 星期二

危機四伏

7-4.....我個頭又俾人歧視 (>"""<) 慘's
病情惡化 --> 聲沙沙,咳過不停
忙到癲's,不尋常的schedule......1點先有人番 一"一?
5:30收工,又去補習lu,都係o個句,浚浚好乖呢 ~

去街街,有特別任務......任務完成
好險啊......偷情男女?!
SM...S, 神秘禮物?! 好靚啊~多謝 ^^



12月22日 星期三

Christmas party@167


是日行程 : 167 --> POLY --> 167 --> Cuaseway Bay --> 167 --> 青衣海傍

病入膏肓......連聲都冇埋>ˍ<
發記又唔俾人請假,淨係肯俾一個鐘我出去睇醫生.....好殘忍呢
失聲 --> 全日企廚房......默默的做,不錯呀~
單拖時段,唔出聲又唔得,一出聲就走音,救命 >"<
勁多人病 --> 遲早俾人封舖

忙碌過後,番poly睇醫生,又係好好人既Dr.Wong呢 ^^
藥水橙汁味的......嘔's~

Causeway bay之行,熱鬧的節日氣氛
又係麥當當......我把聲好難頂......辛苦你喇房姐

167 Christmas party

1. 一d都唔吸引既大抽獎"人人有份,永不落空" 好古怪的禮物 一.一?
"40" 神秘大獎 (真係好大喎)
2. 古怪promotion --> "潮爆"牛肉招財堡,黃金橙特飲,十二生肖公仔,薯圈
3. crew of the month --> 金童~阿光 + 玉女~ Winnie wowo~
4. 問答比賽 --> 發記主持,正 ! !
5. 終於有得食野......不過d野都唔好食既

爆笑精選 --> 小雀潮爆束衫look + 發記's表情動作 (好誘人呀) + 美美公關自白

167依家有2對"老公老婆"喇~咁恩愛......真係羨煞旁人
相信今晚收穫最豐富既都係我同房姐喇,滿載而歸,因為......哈哈~

掩人耳目 --> 前後腳
終於見識到全香港最高既聖誕樹,仲有閃令令韆鞦
"快樂煙花" 好玩呢~ ^^

4個排排坐入青衣 --> 分道揚鑣,唔阻住你地做正經事呀
海傍聊天,持續性聲沙+突發性走音 一一"
join埋佢地一齊走~哈......我地又幾有默契喎

沉重的信.....救命~又一個天文數字



12月23日 星期四

豬仔假期


一早打番去請假,係咪好聽話呢?
食完藥 --> 大昏迷 , 取消同潔雯子既約會
今日要好好休息一下......我把聲仲係....>o<
無意中發現祖兒唱聖誕歌呢~好好好聽啊

>>December 23, 2004 at 2:09:37 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net