|
2004 年 11 月 25 日 星期四 【晴】
好辛苦呀 ! ! >ˍ<
尋晚要出餐,12點幾先番屋企,支力死 x_x
老毛病又發作......天呀! !可憐的小手
今朝好似又嚴重左,好辛苦呢......看了醫生
佢又問左一d令我好驚既問題,唔係掛?! 究竟係咩事......
佢開左d類固醇,同唔知咩激素俾我,好驚s.......
都唔知點解成日都係咁......無奈~
d藥先岩岩食完,點知又,唔開心 >ˍ<
少有地,全日都企counter,都幾好丫~簡單d又輕鬆d
不過時間好難捱......成日整到隻手,慘慘~
多得Esther同美美,黎緊1個月會多兩個學生,一個係恩恩既哥哥
另一個係超級百厭星 ---> 俊俊 一_一" 驚s~
Anyway,多謝你地,我盡量試下啦......
今晚同你講左好多野,我地都係第一次咁認真咁傾偈
加油啊~ ^^
唔要睇醫生,唔要食藥......得唔得?!
好想喊......嗚嗚~
>>November 26, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
2004 年 11 月 24 日 星期三 【颳風】
2nd Colorful Temptation
今朝起身望下隻手......救命~尋日個膠布位紅哂
唉~我d老毛病又發作,有排辛苦喇 >ˍ<
今日最後一次出餐,又輪到我地做management team
神奇地,尋日仲係得2個booking,7個客咁大把
今日番到去竟然有54個客......厲害~
由於上次賺左好多$$,今次可以話有龐大既budget
於是佢地不停fing $$, 絲帶,蝴蝶,氣球一大堆
講真又唔係靚左好多, ---> 敗家
除左窮奢極侈既decoration,background music都唔同左
哈......自製精選碟,Sara一聽即讚,佢地似乎都幾滿意
yeah~掂呀 ! ! ! special thank : 阿科 + 房姐 >3<
做runner,set display table,行行企企又一晚
都幾好玩丫~ 仲有好多野食添
東尼雞粥......好有媽咪feel呢
等d客散,清埋個場都11點幾lu~支力死人 一O一 ZZ
漏左隻cd......失敗
yeah~以後都唔駛出餐lu ^ ^
>>November 30, 2004 at 9:02:59 AM GMT+8
2004 年 11 月 22 日 星期一 【颳風】
Alway on my mind
resort hotel test,沒有心機,沒有好好的準備
測驗前夕,總不能安穩的睡......累
頭暈暈,好乖,無走堂
個test做到一頭霧水,只怪自己無專心溫書,好曳 >ˍ<
充實的空堂 ---> 開會,print menu, 搵account journal
CRM派test paper,一份好唔識既paper,fail要做assigment
好緊張 一"一......結果竟然係......喜出望外......83, A左~
好好好開心呀~嗚嗚......明明好唔掂ga,做到無哂心機,點解??
哈哈~唔理lu,總之唔駛做assigment就得啦
放學去荃灣,任務完成,四處逛逛......好開心呢 ^o^
帶銀公主 --- 我的麻煩男友
來到八年好合,關於他的,娓娓道來
"我還可以寫多少?我還可以一直寫下去......"
感動莫名...
>>November 23, 2004 at 1:11:02 PM GMT+8
2004 年 11 月 21 日 星期日 【颳風】
累
好支力呀,唔想起身......很憔悴的樣子
唔舒服,沙啞的聲音,好嚇人 一"一 , 最近總有種橕不住的感覺
唔想番學,唔想做功課,唔想考試,唔想出餐,好煩呢~ >ˍ<
被big mac爐燙傷了......可憐的小手
好痛呀,但出面down緊野,又得我一個,唔理得咁多
不停落落落......竟然唔記得左
忙完之後一睇......個傷口 一_一" 嘩~厲害......
不過o個時已經唔痛喇,哈~原來我都幾忍得痛喎
一對情侶的誕生,放心吧,時間的問題而已
>>November 22, 2004 at 2:33:12 PM GMT+8
2004 年 11 月 18 日 星期四 【颳風】
11月17日 星期三
一龍兄
今日勁攪笑,有個新crew "李一龍"番工
文文叫我教佢洗早餐同廚房d野,
成日問埋d白痴無聊問題,果然有創意~
被佢圓潤既身軀,窄身牛仔褲,紅卜卜既面珠仔深深吸引
真係睇到我呆左,暈哂......正...呀...
下午茶時段,成個floor得3個crew,被雀雀扣留,無得走
counter兩個,廚房一個......出面排哂隊......救命呀 >_<"
o係個廚房跑來跑去,好在之前條邊都幾full,唔係一定死梗
嚇都嚇死 >人<" 等milo take完break先有得走
無番學,同房姐到處逛逛~
雪糕車的味道,令人懷念
SMS情慾短訊---> 好sweet喎......果然係才子,好文采 ! !
都係o個句 ---> 深信"中成"遲早會獲勝~ yeah ! !
支力到癲......病發了~迷人的聲線

11月18日 星期四
Passion Delight
病情惡化,上晝o係屋企趕L.B.份功課,book左2點睇醫生
睇完去搵Edith拎account test paper
yeah ~ 81分呀...我自己都嚇左一跳
又出餐lu~今次入廚房,整starter......papaya salad同pumpkin soup
不停切切切......好好玩呢~starter出哂之後就幫手整dessert
今日d野好好味好成功呀 ^ ^
淨左好多野食,不停咁食......肥死~
攪到差唔多11點先有得走......好支力啊
本來同Desiree一齊走,點知人地個砵砵車男朋友仔黎左
咁唯有自己走啦~哈哈......佢都幾好丫
回家途中,眼淚不由自主的流下來,好辛苦......嗚嗚~
番到屋企12點幾喇......繼續趕工......
食完藥好眼訓,救命 >ˍ<

11月19日 星期五
病假
今朝終於趕起份功課,頭暈暈
如果唔係要交功課,我打死都唔番呀
腳步浮浮......發燒呢~ x_x
k16改道,幾經轉折先番到167
旋旋同ivan都o係度呢.....奇怪 一"一
見佢夠人,我又好唔舒服,所以同美美請假
番屋企食完藥就訓......zzZ
生病中的豬 一(00)一"
>>November 19, 2004 at 1:18:32 PM GMT+8
2004 年 11 月 14 日 星期日 【颳風】
好玩
今朝起身好支力......加上誤以為是某人番早
有一刻萌生放飛機的念頭,但沖完涼又精神番
而且為左......必須努力工作,最後都係番左去
咦~番到去見到係first即刻開心哂,原來我睇錯schedule呢~hehe ^^
有人中左神秘人,不過得99分 ---> 因為無帶namepad....蝕呀~
salad + yoghurt位......加料沙律菜
真係服左你,咁都俾你諗到 一"一
又一個事實印證,師奶絕對係精明既
食完野好眼訓......成個人鈍哂,連fifi都話我鈍呢.......死得 >人<"
洗早餐,送外賣,入廚房,一日既工作又完lu~
今日好開心好好玩呢~
"茶餐" <--- 某人的新綽號,tea time要鋸扒的人......haha
有點寒意......冬晴的夜空,感覺很好~ 其實是多麼祈盼快入冬
L.B. assigment......救命 ><
>>November 15, 2004 at 11:57:37 AM GMT+8
2004 年 11 月 9 日 星期二 【晴】
親力親為
又番工lu,first番早......不錯呢
210換貨---> 推住車仔踏上崎嶇的路途,險象環生
得發記保佑,平安到步,完成使命
御用沙律員,與first合力泡制乳酪+沙律,好矜貴ga~手忙腳亂 一人一"
三個女人一個墟,在人家背後說三道四~不太好吧...
雖然你地講既絕對係事實之全部,我100%認同
opening break一break ---> First單拖廚房......說不出的奇怪
滋事份子再次光臨,竟然唔認得佢......好在無發作咋~
一個癲完又一個......一"一
賤雀......我唔跳水呀 >_<" ~ 再講掉你落水,浸死你! !
767珍寶客機再次起飛......阿成頂上~ 正呀 ! !
雀雀,你真的不同了~ 做得好 ! !
某人又以權謀私喇......可惡呀 . \ / . 遲早去ICAC舉報你 ! !
Human resources, 勞工法例 --->
S.H = Statutory holidays ,12 days per year~
放學後的特別任務,到處逛逛......興奮呢~
旺中巧遇Yutami,很不錯呢,羨慕~
有人以行動證明 ---> 四肢發達,頭腦簡單 (絕對係鐵一般既事實)
雙喜臨門,個位數字
唔緊要啦~ 等我為你泡製一個地獄式溫習時間表
合力搶救垂危中既account,maths , 加油啊~
Final一定要考得好好睇睇 , promise
光仔畢業在即,戥你開心呢~
o個日我黎唔到喇......sorry
>>November 10, 2004 at 2:54:11 PM GMT+8
2004 年 11 月 8 日 星期一 【微冷】
11月8日 星期一
代價
番早, 懶豬賴床 ---> 遲大到,目無表情的發記 一一"
倒瀉水,3號draw大水浸......fry位曬銀紙
掟煲費?! 好funny呀~發記
阿福.....好得意呀 >3<
問卷速銷......思覺失調,無野呀?!
繁忙的lunch時段,急急腳走人,謝謝你們的祝福
account assigment進展順利~ yeah ! ! 5%志在必得
失落了的 "welcome home" 賠上121個大洋
嗚嗚~ 唔好俾我再見到你......千祈唔好
special thank : 房姐 >3<
喪溫account,數字團團轉......救命 ><
有人不停製造noise pollution...shit #$%*@ ! ! ! 俾把刀我丫唔該~

11月9日 星期二
best buy
8:30 account mid-term......難到爆~希望pass啦
resort hotel, Benny真係勁唔掂,依家叫你教書呀
講馬咁,你好趕時間咩?......完全係canned presentation
mega sales,重大發現 ---> 天航新書 "和上海姑娘談戀愛" 買買買 ! !
放學時間2:30 (自定的) 哈哈......
源源不絕的 report+assigment ,救命 ><”
>>November 9, 2004 at 2:31:57 PM GMT+8
2004 年 11 月 8 日 星期一 【颳風】
11月4日 星期四
dessert express
為左逃避4個鐘既大break,今朝無上L.B. tutorial
充足睡眠~久違了,再寫埋present份script,3:30番學
平安過渡......支力's
電話 ---> 糖水速遞......我冇叫外賣喎~
電腦被外賣妹侵佔了,攪攪震 .\ /.
thank a lot

11月5日 星期五
戀之風景
L.B.派卷...... 哈~係B+呢,仲以為會fail添......yeah! !
放學上班去,1-9......有人大發雷霆,怨聲載道
發記一聲令下,大家嚴陣以待,落個不停 ---> 隊爆了
靜待國寶的來臨 ---> 等呀等 ---> 小貓三四隻 一_一"
lunch過去 ---> 全full的warm 邊 ---> 無奈
昔日的 "down野孖寶", 今天攜手捱過了繁忙的下午茶時段
真的有點難以置信呢~原來不知不覺我們都進步了不少
"共你一起拍住上揚威" ---> 唔好睇少我地呀~
counter,清潔女工......隊長好狡猾呀 >.<
"佳味餞" 好土的名字 ---> 黑漆漆的韆鞦公園,太極阿叔
.人.---> 熊仔樣

11月6日
新鮮
今天我們走了很多的路,逛過大大小小的街,遊歷一個又一個不同的地方
每一段也要好好記著,好好好開心 ^o^
富榮 ( 7- 4:30 辣手摧煲,漏奶 ---> 汪洋一片) --->
旺角地鐵站 (百思不得其解 ---> $198 = 一條狗帶?! )
---> 朗豪坊 ( 三尖八角,under construction ) ---> 廟街 (應有盡有,奇形怪狀,
超級好味的煲仔飯) ---> 134,電影中心 (懷念, 心思思) --->
中華書局 (三年之約,願你我真的可成團,dream destination) --->
尖沙咀海傍 (星光行麥當當---> 眼界大開,心血來潮,坐船仔) ---> 中環皇后碼頭
我諗我將田鼠同地鼠攪亂左
我唔係無知呀,咁由細到大見到o個d都係藥丸形,有頂安全帽ga嘛
俾d想像力得唔得......
無聊小遊戲 ---> 沉默,樂此不疲
我笑唔代表我唔認真, ok?!
祈待著和你 經歷最好時光

11月7日 星期日
不尋常
今天167有點不尋常
first真身上陣執雪房?! sunday單拖......
早餐時段伙拍sunday, 水鬥水
有人目無表情,視而不見,充耳不聞......my god~唔好咁得唔得?!
超級無奈......有驚人忍耐力的first,我真係佩服得五體投地
打粉,salad,yoghurt,做到無停手
與阿笑拍住上......怪怪的
自己人store tour......無法無天 一"一 ---> 大眼仔 hehe~
撤退時間 ---> 6:00pm......支力 死左 一0一zZ
戰績彪炳,叻仔 ---> 神奇狗帶的威力?! 多謝啊~
早餐變下午茶變晚餐......哈~sorry呀
"地下鐵", 延續去年聖誕的感動
Account研習班,救命呀 >_<" thank you Miss Chung
yeah~解拆成功
>>November 9, 2004 at 2:31:23 PM GMT+8
2004 年 11 月 1 日 星期一 【微冷】
一個特別的日子
來到今天,很不容易......我知道珍惜
剩下的那些感動 能記得多久
>>November 2, 2004 at 2:19:25 PM GMT+8
|
![]()
結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你
台 北 諸 事 拍 >(oo)<


|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8
halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8
Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8
沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8
你結了婚0拉 ?
<br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8
d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8
感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8
每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8
傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8
我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8
我站到街中聽鬧市聲音
<br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8
有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8
居然公開我老婆張玉照 >o<
<
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8
連不覊都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8
暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8
昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8
報告報告!
<br>
<br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8
個兔仔好慘ar ..>.<
<b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8
你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8
我也接受不了,
<br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8
你又買鞋呀? 有$人啊^O^
<
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8
總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8
唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8
天空海闊任我們闖,
<br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8
同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8
難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8
ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8
好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8
underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8
Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8
錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8
傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8
Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8
will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8
惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8
熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8
讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8
Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8
傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8
愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8
"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8
冇佢ge督促, 我來督促你
<b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8
好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8
me2!
<br>"ThaNk
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8
wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8
wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8
Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8
咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8
晴天陰天孩子天,
<br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8
睇唔到d相ge?
<br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8
|
|