寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  >>

2003 年 3 月 13 日 星期四 【晴】

我今日好開心啊~
我今日番左學校搵Miss Ip,
交番份mock paper俾佢and一齊食lunch
Miss 又俾番之前我作左文我.....佢話我D文好左好多,有進步...haha咁就好喇
我同佢傾左好多野....以前d同學啦,考試d野
問完佢我先知自己原來唔係咁識答題目
所以成日都做唔哂份paper....
好在臨考前知道咋....哈哈,第二年先知點答
不過都未遲既
我話俾佢知我好驚考oral,miss就話叫我番學校
佢話同Miss Tong 一齊幫我練喎....唔唔~我好感動呀
原來雖然我地畢左業,但MISS仲好關心我地ga
MissTong同MissIp都會成日講起我地
Miss 真係好好人ga
佢仲成日幫我改作文,又同我傾偈
小玲好鐘意miss啊
為左miss為左自己...我一定要好好努力

講真丫~初時學校唔收我repeat
我好唔開心ga.....覺得學校好衰好無人情味
依家諗番都唔係丫
我今年雖然無得番學
但好多野原來我自己都應付到呀
都無乜損失喎~起碼唔駛問屋企要$讀書先
個人都可以獨立d
同埋哩間學校有d好好既老師
因為Miss,令我覺得我好鐘意哩間學校 ! !

我一定要做大學生~
一定要一定要 ! ! !







>>March 14, 2003 at 2:32:14 PM GMT+8


2003 年 3 月 9 日 星期日 【晴】

哩幾日都好辛苦呀~~因為想快d做左份文學
mock paper所以狂讀文學.....我唔記得哂之前讀過d野一ˍ一"
越讀越驚.....唉~太無記性喇 ! ! !
點解我好似讀極都唔係好記得d書講咩既呢??

尋日同潔雯子一齊食lunch~佢黎左長發搵我呀︿︿開心
我地傾左好耐....我將我好驚同唔開心既野講哂俾佢知
佢就不停咁幫我解決d問題.....講完好似舒服左
個心都定番d~~多謝你啊
  佢送左個gloomy既野俾我~~有ga!!!!好靚啊^^
我一定會日日帶住去考試ga.....你都係呀...
快d換左個"大蕃薯"啦!好騎呢呀hahaha



>>March 10, 2003 at 6:15:57 AM GMT+8


2003 年 3 月 6 日 星期四 【晴】

唔唔.....尋日已經收到准考證喇
21號考英文oral~我好驚啊!
  哩排都唔係過得咁好....個人好似傻下傻下咁
又訓唔到~可能太緊張啦....哩一年真係比上
  年考之前驚好多....有好多野要諗下.....如果仲
差過上年就慘喇!
  
Miss Ip俾左份文學mock paper我,叫我做完拎
番學校佢幫我改~但我之前溫過d野已經唔記得哂喇
點算呢??我開始覆緊.....但仲未可以做到份paper呀
依家淨係做左part 1咋~我真係無用喇
Miss咁好俾份mock paper我做,但我就仲未溫好哂
都唔知幾時先可以俾到佢改.....正一無用鬼>ˍ<'''
今日polly有3個鐘空堂,佢特登過葵芳搵我食飯
好開心好開心啊~~唔唔.....polly真係越來越靚呀
我地去左食米線....以前lunch成日去食ga...真係好懷念呀
多謝你呀polly仔~小玲今日真係超級開心呀! ! hehe^^
今日見到係同你傾下偈....我個心又好過d喇....開心
仲有你個卡仔~好感動啊 ! !好朋友好朋友好朋友仔

你呀~要test又唔溫書.....咁懶ga~快d讀呀
仲有唔該你唔好成日話自己肥啦!!!仲話要減肥喎
你係咪傻ga~咁瘦都要減.....咁我呢一ˍ一’”
唔准呀.....你再瘦d咁我下次同你出街咪會攪到我好肥囉>_<
唔好呀唔好呀!!!!


  

>>March 6, 2003 at 5:28:31 PM GMT+8


2003 年 3 月 4 日 星期二 【晴】



    小玲女的好驚...23 

好驚發惡夢(尤其係考試o個d)

好驚讀唔哂d書

好驚訓唔著

~ 好驚d人一路傾電話,一路玩電腦,一路聽歌,一路聽電台.....好嘈....好多心

~ 好驚唔記得哂d文學

~ 好驚悶

~ 好驚考英文oral

~ 好驚唔夠時間做文化

~ 好驚唔識作實用文

~ 好驚英文篇Writing

~ 好驚自己懶

~ 好驚人大聲

~ 好驚好早就醒左然後訓唔番

~ 好驚入唔到大學

~ 好驚人唔理我

~ 好驚文學唔識作文

~ 好驚listening會聽唔到

~ 好驚自己連小學五年級d數學都唔識

~ 好驚寫得太慢

~ 好驚人鬧交

~ 好驚人煩我

~ 好驚自己個鬼樣

~ 好驚我會發神經

~ 好驚我好驚野會發生......









>>March 4, 2003 at 6:30:56 PM GMT+8


2003 年 2 月 27 日 星期四 【晴】



唔唔~我哩幾日都有好努力咁讀書
   因為之前太懶喇......依家唯有勤力d啦
   第一科會o係28/3考.....唉仲有一個月一ˍ一"
我哩排都訓得唔好~好夜訓....但又好早就會彈左起身
好辛苦啊....仲亂夢連篇添呀
死喇~我就快死......我尋晚又發左個好奇怪既夢喇~好驚>ˍ<
唉.....我又無乜做過英文喎,今次睇怕都凶多吉少喇
點算呢.............救命!




>>July 9, 2003 at 10:27:55 AM GMT+8


2003 年 2 月 22 日 星期六 【晴】



我今入左大埔林村~去左許願樹啊
唔唔~真係好開心呀,我想去好耐ga lar.........終於去到 lu
不過真係好遠呀~轉左好多次車先到
但係好好玩囉,入面d野真係好得意ga
又有好多野賣~ ︿︿
但係d橙好難拋既.....拋左好多次都拋唔到上樹呀
連d橙汁都流哂出o黎.....有一份仲唔知拋左去邊添
好在最後佢地都上哂去咋^^
我今年一定會好好運ga~yeah




>>July 9, 2003 at 10:29:42 AM GMT+8


2003 年 2 月 19 日 星期三 【晴】



都好多日無寫過日記喇~今日就好好寫一篇啦
首先今日係阿珊既生日......HAPPY BIRTHDAY啊︿︿~
好掛住你呀.......希望你今年搵到個錫你既靚仔,好似佢咁既



2月17日

我今日好早彈起身.....
我去搵小強呀....我去左佢去開個自修室
申請左個証....之後即刻入去同佢一齊讀書
唔唔~都唔錯呀︿︿
小強....多謝你陪我溫書呀
夜晚同雪去左麥記溫書...佢話見到個人個頭好大
好熟口面喎~HAHA原來係陳生呀!!!!個頭好大haha
佢同菁菁一齊溫書啊~好sweet呀︿︿haha~



2月18日

今日俾個電話嘈醒左~本來諗住再訓過
但我聽到老豆對住個電話講....啊~去左喇
我成個人醒哂......................
係呀~公公死左......
唉.......跟住媽咪就即刻放工返o黎,佢地即刻執野番鄉下
其實o個一刻我都有個衝動想一齊番....
不過回鄉証過左期十世一ˍ一''
所以無番呀....
而且媽咪話90幾歲好好ga喇
都無咩好傷心.....而且婆婆照顧佢好辛苦
雖然媽咪咁講,但我睇得出佢知道後好唔開心
講真我地既感情唔深,但係我好細個既時候
曾經有一段時間係婆婆同公公湊我既
雖然我一o的都記唔起,但我知道佢地係好錫我既
起碼每次番鄉下.....佢地都會買家好多野俾我同阿雪食
有好多野我唔知點去反應
我無喊啊~但個心好唔舒服囉......唉
我以後要好錫婆婆先得....

我今日真係唔係咁開心囉~
心情已經唔好喇.....仲要去補習
個學生又唔聽話...叫佢溫書佢又唔肯.........>ˍ<

番到屋企上網點知一CLICK入個網度即刻中毒
有冇攪錯?!個網我去左勁多次都無事
點解無啦啦會咁GA????

今日究竟發生咩事呀?




2月19日

今日出左去....行左好耐
都幾開心啊~
買左GOSFORD PARK呀....唔知好唔好睇呢
唔唔.....我好想要幾米o個本"幸運兒"啊~
不過好貴呀$,好想要好想要呀!!儲$$
夜晚去左自修室溫書
本來去長發ga
點知去到個人竟然話今日唔開喎..............
都唔知咩自修室o黎ga!!!!鐘意就開唔鐘意就連續幾日都唔開喎
玩野咩!痴線.....

咁我咪唯有行過去小強去開o個個度溫囉~
好在哩個有開咋︿︿雖然去到有d眼訓
但我都有俾心機呀~





  

>>April 24, 2003 at 1:51:34 AM GMT+8


2003 年 2 月 8 日 星期六 【晴】

2月7日

今日我作左篇文,叫做"電視廣告與社會時尚"
我用左好多張作文紙先作好~用左好多時間
呀! !改完又改......不過篇文仲係好似好悶咁囉~
無法啦~盡哂力ga喇


2月9日

今日我好乖呀~一起身就坐o係張書檯度作
文....今次係"初訪故居"~我今次只係用左一
日時間.....o係唔係太專心既情況下作
到11:00pm就作完....YEAH~︿︿



>>July 9, 2003 at 10:31:00 AM GMT+8


2003 年 2 月 5 日 星期三 【晴】

今天應該更高興

Roland~ 突然剩我捱下去 即將葬身歡騰鬧市
電話為何仍未響
Ricky~ 突然害怕難面對 雙雙友好虛寒問暖
自己仍然無伴侶 佳節熱鬧倒數像諷刺著我

R&R~ 誰人像我一個人 誰人沒氣力談情
避免感觸太多感覺太亂難清醒
成全幸福的拼圖 人潮中我漸忘形
至少燈飾照閃 假使你在旁
Roland~ 今天應該更高興

Roland~ 達明若聽到這歌
應該記得當年為了大家全情投入過
Ricky~ 大雄沒忘懷技安 畢竟最不開心已經走過
錯過能認錯 靜怡或靜香現在也快樂嗎

R&R~ 仍然懼怕一個人 仍然沒氣力談情
夠膽翻開記憶 不敢正視旁人高興
成全幸福的拼圖 人潮中我漸忘形
滿天燈飾照閃 即使碰著誰
Ricky~ 都不知怎去反應

R&R~ 為何懼怕一個人 為何太急於相戀
就算只得兩手雙緊扣著仍能溫暖
尋求幸福的過程 原來自己不清醒
每當穿起暖衣把感覺記住
Roland~ 今天應該更高興
Ricky~ 今天應該更清醒


哩首歌很好呀~d詞好....首歌都好好聽︿︿

>>February 5, 2003 at 5:04:36 PM GMT+8


2003 年 2 月 4 日 星期二 【晴】

今日好開心啊~我終於搵到"我的野蠻同學"既VCD啊~勁開心︿︿......我搵左好耐都搵唔到呀~青衣城啦,旺角都無
我既然o係長發搵到........呵呵
  我又去左圖書館拎書~係”《我們都是粉紅色的女巫》幾好睇啊~
我今日左染左頭髮呀~不過無色既.....(係我個妹迫我ga)
我d頭髮俾佢抯甩咁制......好痛呀>.<唔唔.....辛苦左一輪
結果佢個頭勁上色(梗係啦...我染喎)我就一d都睇唔到喎~過份過份
係咪玩野?!技不如人呀佢~

>>July 9, 2003 at 3:39:21 AM GMT+8


<< 51  52  53  54  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net