寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2004 年 4 月 20 日 星期二 【晴】

<<世上只有>>

望著你講也許更易 用心講出三個字
晴天陰天北風天 冷雨雨早都知
你亦會緊張到日夜無間斷
從動或靜都一起 教會我追星星
謝謝你的關顧 與及路上的愛護
從身感欣 好媽媽
最愛你我真心講出此句
Thankyou you keep the all the love u and always give to me

>>April 21, 2004 at 12:28:52 PM GMT+8


2004 年 4 月 19 日 星期一 【晴】

忙左咁多個星期,今個星期總算得閒d~
得星期一既中文present,過埋下個week,交埋中文,management同G.E.既report就完lu~
今日有2個鐘lunch break, 我地去左尖咀麥當當食野,
今個sem第一次出去食咋! ! (已經係sem尾喇...)
我地幾個o係咁傾拍拖d野,講下男仔 (女仔既共通話題...)講下講下已經3:15喇~
真係快樂不知時日過....係時候上management喇,又可以見到Nelnel~ hehe ^^

account堂派test paper,我地o個stream既average係全個HTM最低既
唔駛問梗係俾我哩d account白痴拉低哂 一_一"
最低12分, 最高98 ---> 差成86分, 好誇張喎......
Kenix同我一樣未讀過account,原本我地d成績不相伯仲
但佢真係好勤力囉, 今次90分 (係我地4個入面最高ga)
而我就採取放棄態度, 所以.... 唉~ 失敗
below 20 既要 test多一次, 我幸免於難~全靠條essay咋! !
要俾心機d ! ! 下定決心讀好科account,只要過20分就唔駛retake ga喇 !
(下個sem都有account, 如果要retake就大穫喇 >.<")

煩緊grant-loan d野, 淨係印野都印左百幾頁呀! ! !煩到嘔
放學去李嘉誠樓填form, 理工partime電話訪問員招聘中...好一份優差
請我啦請我啦~~唔該 ! !


GEC248 CRITICAL ISSUES IN HONG KONG SOCIETY 201
07-May-2004 14:00-16:00 GYMI

HTM217 MANAGEMENT PRINCIPLES IN HOTEL, CATERING AND TOURISM 251
10-May-2004 14:00-17:00 PG

HTM226 INTRODUCTION TO FOOD SERVICE 251
12-May-2004 09:30-11:30 MROOM

HTM219 ACCOUNTING IN HOTEL, CATERING AND TOURISM 251
14-May-2004 09:30-11:30 TTR




我既exam time table (又係溫書既時候)
14/5 summer holiday喇~熱熾期待中.....

>>April 20, 2004 at 1:04:09 PM GMT+8


2004 年 4 月 16 日 星期五 【雨】

問十萬次 都這麼說 也別再打聽
事業順暢 身體不錯 壞極是戀情
無需再繼續 不必給我塔羅占卜
不必給我血型占卜 什麼都算了

早知道這人不配我著迷
只不過有時戀愛太執迷
將一切當成天意
比較可以甘心 將他去放低
由他去 別再追
鍾愛一生 真正伴侶
命裡早註定 問到偏故弄玄虛

這幾天想起很多以前的事,包括了以前的那個他
記憶有點模糊,撐著傘子回家,腦裏浮現出在自修室外拿著傘等待的你
謝謝你,我還記得那時的我真的好幸福

時候未到嗎?那就等等吧~
今天看著別人得到幸福,或許明天就要到我了......

>>April 17, 2004 at 10:59:18 AM GMT+8


2004 年 4 月 13 日 星期二 【晴】

哩排真係好忙呀...做report, presentation 做到癲左...有d痴呆
忙下忙下,已經week 12喇~番多10日sem 2就完喇
煩緊揀科d野,下年係final year~之後就係48個week既placement
好快就畢業喇......(發夢)

今日過得好開心啊~ 去青衣村食早餐,行去地鐵站途中見到個舊同學
推住架BB車,佢話"我結左婚喇~哩個係我個BB" 嘩! ! !好幸福啊~
我仲讀緊書,佢已經做左媽咪喇! !有d難以置信啊~
小BB叫文晴,隻手仔好細啊~ 佢捉住我隻手指......嘩嘩~好cute呀! ! 你要快高長大呀 ^^
見完佢地一整日都被幸福既感覺包圍住

番到學校同Manni佢地講起哩件事, 成班女仔o係課室吱吱喳喳咁講起結婚既問題
連Miss都同我地一齊傾,不過係用國語 一-一" 普通話堂嘛
佢問我地想幾多歲結婚,大多數人都話28~30.......而我就想早婚
好似文晴同佢媽咪咁就好喇~ 好好幸福啊 ! !
上普通話真係好悶呀! ! 我又發癲喇......用d港式普通話同Kenix傾偈...
俾Judy佢地聽到,狂笑我白痴...haha...連Miss都走過黎問我講咩~~好攪笑

Lunch Desiree 都同我地一齊食,又講結婚既野 ~唔唔...結婚好好呀! !

上完food service, 我同Betty留左o係millennium問Mei Ng拎番個project黎睇
有B呀~ 勁! ! ! mei ng 問我地上唔上account, (我仲以為佢勸我地去上堂)
點知佢竟然話 "如果你地唔上堂,我想同你地傾下偈......"
Betty一早都話唔上,我想上ga~ 不過Mei Ng咁講,我就梗係話無所謂啦
佢問我地覺得佢教成點, 又問左好多關於上堂既野
趁機問埋佢elective d野......傾到4點, 我去左上account, Betty走左lu~
James Wong真係好唔掂, 計加減數都計錯,問佢野又答唔到喎......
唉......想點呀?! 死啦~我d account真係衰到貼地,
下個sem又有management accounting喎...如果要retake就大獲喇~

番屋企繼續做功課......努力中
yeah~攪掂左個dessert time plan同management report喇~

不要浪費時間了......盡了力,就算輸了也心甘命抵
今日的開心,有否想過後果?
想想過去的日子,所做的決定是為著甚麼?
後悔的感覺真的好難受...
明白嗎?不要再為自己找藉口了
明日復明日, 明日何其多?

>>April 14, 2004 at 3:11:18 PM GMT+8


2004 年 4 月 3 日 星期六 【晴】

負離子~

番9~5, 好多新人番工,counter爆棚,擠個水洩不通......1 back 1
舊人只得2個,新人又唔係咁掂.....人多左但比平時更慢?!
廚房班人都唔知係咪聾ga,叫幾十次都聽唔到,尤其係o個個八婆呀! !
黑人憎到爆...頂佢個肺,我都忍左佢好耐.....依家大哂呀! ! 反擊了
不是我們的錯,忍了又忍,當然要出聲啦! !

班新人都係度話佢,我岩岩入去o個時都俾佢恰啦~正衰人
我主要跟住阿Lyn, 其實佢都ok丫,但佢就成日係Ricky同阿文面前做錯野~
所以佢地咪以為佢好唔掂~就好似我o係Sara面前做錯野,佢就覺得我好無用囉!!
之後阿Y要take break, counter得番我同Julia+Lyn......一back二
睇得julia又顧唔到阿Lyn...救命一_一"
一次過咁多新人番工...又唔搵trainee train喎,我地哩d低級員工就遭殃喇
今日又遲左收工喇,Ricky教我set杯車,o係個store room度擒高擒低
好支力呀,不過一次半次都冇所謂既,識多樣野都幾好^^
阿發知道個杯車係我set既時候好驚訝,
仲好興奮咁話,你以後唔驚失業喇,下次有野我知搵邊個做喇 一_一"低b ga~
你唔駛指意叫我做d粗番野...彩你都傻....

今日又有3個人黎見工喇...167人面全非lu~

放工去荃灣整負離子,佢話我個頭之前剪得好核突,整完之後幫我剪番好
依家d頭髮又短又直,仲好滑同薄添啊 ^^
整完同潔雯子食野,佢整左曲髮,佢話gel得唔好,所以唔曲喎
係囉, 好似鬢完辮放番d頭髮落黎咁,激似公仔呀! !
好可愛好靚女,勁似Miss Ip 啊~
潔雯子話我整完好睇d,有d似....>.<" 唔制呀,我要似祖祖呀! !
係囉~d頭髮到膊頭咋,留左咁耐長頭髮,換下新髮型都唔錯啊~ ^^
佢好叻叻啊,Disneyland個interview得左,
6月1日就會過去開始做summer job (扮Mickey Mouse) ,要8月尾先番
記得上年summer佢過左澳洲,7月25日番黎,我地去機場接佢慶祝生日
今年唔可以一齊過生日lu~不過好"鄧"你開心~記住買個大手信俾我呀!!


p.s. 大家有冇留意麥當當新一期Happy Meal 玩具呀?
係小玲至愛既"哈姆太郎"遊樂場啊~
星期五番到去見到個display box o個套 (雙眼發光)
放工即刻換左摩天輪喇,cute爆~~
依家仲有埋個餐盒添,好似細個o個時兒童餐個屋仔形紙盒咁ga,好懷念啊~
要等到下個星期五先有新款喇~好想要...好在有6折卡咋,如果唔係實破產
仲有3個新新口味~紅豆批,粟米批同將軍漢堡...仲有檸檬Qoo~
好開心啊~ I'm lovin' it



>>April 5, 2004 at 2:45:20 AM GMT+8


2004 年 4 月 1 日 星期四 【雨】

3月29日 星期一

好好好支力...

本來番11:30,不過要早一個鐘番去開會,傾下management個role play同present
上個星期普通話個tutor無番,所以今日lunch break要用黎補課......
天呀! ! 我唯一一個鐘既break都冇埋...11:30直踩到5:30......可憐啊 >.<"
真係人都癲,Kenix俾左盒朱古力捧捧我,
佢話我無得食lunch,所以俾我食喎~嗚嗚...好感動啊
第一次去"R" core上堂...
嘩! !o個度好靚好舒服ga,同我地平時用o個d課室差得遠~唔公平呀!!

放學又要補習,今日好支力呀,無咩心機...
威威又唔聽話,結果俾我鬧左一餐囉



3月30日 星期二

Management presentation


又有presentation,仲要加埋role play~
好在我得一句對白~ 我地唔記得send個powerpoint俾Alan
結果係開唔到既, 唯有齋講,個個人都望住你...激緊張
總算捱過左,不過口窒窒囉...



3月31日 星期三

今日本來係普通話小組討論既大日子,不過有好多人要考A-Level唔番
所以下個星期先開始...普通話堂好冷清...百無聊賴咁過左
lunch傾番menu 1 個recipe同menu 2 個time plan...聽日就係actual operation喇,好鬼緊張
menu 2 我同Manni會整main course-->green curry chicken 好好味啊
又俾個recipe呃左喇 >.<"
點解成日都係 A La Carte ga ?!

Mei ng 堂聽Henry佢地present ,真係笑到死囉~救命呀!
Table d' hote...haha...

放學有d肚餓,張6折卡又未用過喎 (今日最後一日)
所以拉左小芳陪我去食m記...罪孽呀罪孽呀...

繼續補習...連續5日喇~今日係今個星期最後一日
開心^_^ 少有地威威媽咪竟然o係度喎...31號就有糧出喇~yeah! !



4月1日 星期四

Actual operation---> Menu 1


終於到左actual operation, 我 Betty+ 子盈係management team
我負責appetitize~ 一個湯同一個salad
初時有d亂...搵ingredients搵左都幾耐
切野又耐左, 好在Manni 可以自己一個整湯, 我同Kenix就整個pastry同salad
好多野整好煩~~不過有Peter傍住都ok...之後佢地無野做又過黎幫手
整左好多啊︿︿ 

個湯同dchesse pastry都好好味啊~
出o個時都無亂到~因為d野已經整好哂,所以好快就出到
出哂d starter之後過main course o個邊幫手, 整麵o個時 "o辣" 親呀~
好在過左一陣就無咩喇

等到大家都出哂d野之後,我地就開始食野 (其實之前已經食左好多)
個salmon勁好味囉~仲有個dessert d 藍莓醬都好好味^^

其實今日都幾順利,第一次算做得幾好ga~
做manager真係唔易ga...淨係個recipe都要睇成10次,仲要睇極都唔明
不過真係學左好多野~ 又比出面好玩得多...我會俾心機ga~




&TODAY MENU &

*Starter*


Hot and sour soup
Mozzarella cheese in Filo with Roasted Pepper Salad


*Main Course*


Pan Fried Fresh Herb Coated Salmon Served with Polenta
Linguini Tossed with Anchovies,Pesto,Spinach and Pine Nuts


*Dessert*


Cheese Cake with blueberry sauce
Crepes Normandy





所有考緊A-Level 既朋友仔~要加油啊 ^^

>>April 1, 2004 at 7:33:12 PM GMT+8


2004 年 3 月 27 日 星期六 【晴】

成10日無update日記仔喇~無辦法,實在太忙太累 zZZ

4月1會做menu 1 appetitize manager,經過2日努力,
終於完成time plan,問了好多好多問題
因為我鐘意廚房,所以費盡心機去準備一切,
希望付出既努力唔會白費

3月25日

Dry run 2


Applid food service and production都係dry run, 我負責整豬扒,
由於我同kenix一心諗住今日整soup,所以無睇到個recipe,
結果竟然係豬扒(10萬個不願意,自傷殘殺)
初時真係無從入手,得Peter指點之後,茅塞頓開~
一條重2360g圓碌碌既肉 ,要分成每塊120g
難度頗高啊~19塊入面都有5,6塊達到要求ga,其他就....hehe....100-140g不等
學識"起雙飛", o係高超既刀法之下,豬扒仔好似蝴蝶咁靚...當然大部分都係折翼ga啦~
A la Carte, 有單出先煎,情急之下, 大部分變哂燒豬一_一"

經過一輪人豬混戰,又到開餐既時候
最好味既當然係我d豬扒仔仔啦! ! !

o係整豬扒既空檔,變身成麵包師傅.....bear同花花誕生了! ! !
愛不釋手,當然要帶佢地番屋企啦 ^^
好開心好開心~

3月26日

去街街

放工後的約會,同潔雯子食飯行街街
102借茅廁一用, toto老公仔肥左一個碼?!
買水晶手鏈,老闆贈左我幾句......最後都係買左好想要既粉晶~靚啊! !

3月27日

Computer repairing @ 167


今朝一早同小芳(被迫的)抬左部腦仔番167
雀雀知道我個cd rom driver壞左, 極力催促我拎佢番黎整
好重好重啊~ 幸運是沿路有你 ^^
番到去放低個腦腦in 薯條盒 (special thx:容媽媽)
開工喇~番9 d時間過得超快....正! ! !

派6折咭時...發記無意中透露Jerry 今日last day~
嗚嗚.....捨不得你~ 唉! !最好玩的一群漸漸捨我而去
好擔心自己越來越唔想番工 >.<" 悶呀! !
"o者 re"......

Stephen佢地幾個大男人圍住我個腦仔~
三兩下手腳佢就回復正常喇 ^^ 開心~謝謝
放工阿科幫我拎到去OC2...之後就要靠自己喇~
阿仔....你真係好重呀....唔好再病喇...抬死阿媽ga!!

番到去set up番個mp3程式~yeah! ! 以後可以自己整mp3歌仔喇~
摷呀摷...終於搵番kenix借俾我隻office 2000
再set埋佢...告別wordpad~好野! ! !唔駛番學校做功課lu~
好開心呀~~多謝167的電腦奇才! !

3月28日

今日都幾悶....好耐無番既人番左黎,
新人一籮籮...新舊共冶一爐....半新不舊的我悶死了 一_一"
好朋友請假的請假,辭職的辭職,感慨良多
不但期待番工的感覺沒了......還開始厭倦
阿文開始接手schedule既野~不出所料....
放飛機數字急遽上升--> 超時工作--> 唔想番工 >.<"

有時覺得阿文好慘,見佢成日都要煩schedule d野
考試季節個個都話請假,d 人又成日放飛機喎~
今日仲要病埋添~有誰救救弱小的雀??

放工同Stephen佢地講起讀書d 野
發覺佢精於account ( 眼前一記...叮! )
小玲=account 白痴......哈哈~救星出現了
我d account 靠哂你喇~

再一次覺得Ricky真係好鬼醒目,佩服佩服....

>>March 28, 2004 at 3:00:10 PM GMT+8


2004 年 3 月 17 日 星期三 【晴】

目黑

命運就地改寫 只因你我當天那一眼
靜靜互望啞口無言 原來邂逅太簡單
大地就像一黑 只得你那身影最顯眼
月下漫步東京同遊
遺忘晚上變得越來越冷

黑色眼睛 沿途與你有過一幀風景
但路上 誰也沒名沒姓

靜靜行經 留影 目黑之夜有星
遊歷過 下一次未必經

坐下在目黑區深宵那個摩斯漢堡店
默默用著雙手談情 然而漢字會一點
又是互望開始分手作結的戀愛短篇
但特別在這幾年來
時時暗地記起亦紅著臉


黑色眼睛 沿途與你有過一幀風景
但路上 誰也沒名沒姓
自問曾經 憧憬 留低此地看星
無奈我 未得到被邀請


最近很喜歡的一首歌
無意中o係電台聽到,少有地聽一次已經好鐘意
但又唔知邊個唱...連個歌名都唔知
後來又俾我搵到喎.....佢把聲好窩心啊~

>>March 18, 2004 at 2:25:18 PM GMT+8


2004 年 3 月 17 日 星期三 【晴】

入廚房


終於到左入廚房既日子, 一早番去換好廚師衫帶埋帽仔 (非常得意既造型)
開始上堂,Peter即刻教我地整包包,原來加d糖同暖水,
就可以叫醒d yeast, 佢地就會發起ga喇.......好好好得意啊~
之後分組做今日既recipe,我同kenix一組...hehe~我地做dessert呀
由於我地兩個都冇睇到個recipe一_一", 所以咩都唔識
要Tommy教我地,好在個dessert好簡單,我地好快就整好喇
跟住就學搓包仔~我整左一個bear同花花~~好靚靚ga ! !
Peter仲教我地整椰絲奶油包~~我地o即左勁多cream o係d包仔度呀~yummy
最後我地仲用火熗幫個dessert整焦糖面......好好玩

我地既goal係12:30開餐,不過1點幾先整好d野,所以.......
(好在我地一路整一路食,如果唔係實餓死
開始明白點解佢地話做完4個week,一定會肥好多 一_一")
又係好豐富既一餐~


&Today Recipe&


Naan Bread / sweet bread / cream bread / bread roll
Cream of Broccli Soup

*************************************************

Lamb Curry served with steamed rice
Pork Schnitzel served with steamed rice

*************************************************
Creme Brulee -----> (西式燉蛋)

我同Kenix既傑作,超好味呀! !

雖然d 野同上次dry run一樣 (我地今個sem會食4次)
不過自己有份整點都好味d既 ^^
食左好多好多包包呀! ! !
Peter想我地學整多d包,所以今日整左百幾個, 淨左2大盤 (好似包山咁呀)
hehe......我地一人拎左幾個, 就係咁我親手整既bear就跟左我番屋企喇~

我同Betty,Yanice係menu 1既management team......好緊張
希望唔好好似上次既team 1咁,行先死先啦! ! ! (擔心中)

上完applies food service, 就到management test ,好支力呀! ! !
10題T/F,40題MC......我諗份卷應該唔難,但我唔係好識囉....無咩心機做一_一"

放學行過油麻地, 又買左一大袋零食喇~
算啦! ! 今個星期咁辛苦,獎勵下自己囉 ! ! ^^

>>March 18, 2004 at 1:37:05 PM GMT+8


2004 年 3 月 16 日 星期二 【晴】

A Busy day


今日有好多野做呀! !首先係普通話mid-term,"聽寫讀",成績平平....不值一提
之後到food service presentation....我既死敵,
project連present值40%,由於之前掛住做出餐d野...根本無理過佢
上個星期赫然發覺大限將至, 我地都係上個weekend先動手,老規矩......一人做一part
好在都趕得切,好緊張好緊張>.<, 覺得自己大膽左...出到去又唔係好驚喇
最後都順利完成~~"Yoshinoya" Yeah ! ! !
其實我地個powerpoint都係尋日放學先攪掂,今日lunch先rehersal
我地係第組,第一組pre完就到我地
佢地做得勁detail囉...連questionnaire都有呀
而我地就由於時間關係 --> "濃縮精簡"
聽完佢地個present,再望下自己個powerpoint...個心即刻沉一沉 一_一"
點知Mei Ng 又好似幾滿意喎~~ hehe
聽完個present就係Q/A....佢地問左一個關於MENU既問題
呵呵....又俾我地答到喎~~佢地話我好鎮定呀! ! 好野~有進步! !

馬不停蹄,即去N003...事關有ACCOUNT MID-TERM
40題MC,阿SIR之前仲俾左張紙我地話任我地抄notes d野入去考
我梗係抄到成張紙滿哂啦~~點知一d都用唔著囉
佢多數都係要計既....我連d basic term都未攪掂...點計呀?!
(credit同debit係咩黎ga???)
我計出黎d ans...10個有8個都係out of o個 5個choice ga囉 一_一"
唔通全部都係 "none of the above" ?!
做到無哂心機...我都未試過考試係唔識成咁o個囉! ! 死梗...

聽日終於可以入廚房煮野食喇! !超級期待呀~
做左4個week FOH, 終於等到喇
好開心好開心呀! ! ! 我要拎高d分
終於可以擺脫 sara, 投奔Peter既懷抱喇~~
我會俾心機ga! !

仲有management mid term,為左我至愛既nelnel 同kenix個老公仔Alan
一定要考得好d~~

>>March 17, 2004 at 2:16:16 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net