|
2004 年 12 月 17 日 星期五 【微冷】
12月17日 星期五
巧遇
唔經唔覺,考試的第4日 --> account
本來好有心機,點知d數計極都唔識,一課攪成2個幾鐘
好灰呀 一""一
基本上未開考已經將d formula忘記得一乾二淨
不幸地CVP係compulsory,依舊將break even,profit margin撈到亂哂
好在出左cash budget,掂呀 ! !
conceptual disable...
上學途中巧遇小強,唔認得你呢~
白左又靚左,仲好開朗添,成個唔同哂
睇黎social work真係幾適合你喎
好羨慕你呢~可以讀自己有興趣既野,好好呢
我都想讀nursing...... >o<
加油啊 ~ ^^ 社工姐姐
終於考完lu ^^, 仲有一科咋~ yeah
聖誕花人 一""一 驚's
到處逛逛,搵唔到我想要既野呢......
好有聖誕氣氛啊 ~開心 ^^
一間好有millennium feel 既小餐廳,
好有canteen feel 既焗飯......哈~
有好多野唔係你想像中咁簡單ga
為何有了愛卻還是不夠 握緊的還是都放了手
摩擦裡 一點點 一些些 消失了相愛的理由
每次聽到哩首歌,都會有好深感受
一段關係只靠愛維繫係唔夠ga
往後的相處要互相配合先會持久
如果兩個人步伐唔一致,摩擦太多,單靠愛好難繼續走下去
死喇......我又病喇 >人<
12月18日 星期六
溫豬日
今日好想溫書,好早就醒左......的起心肝拎哂d notes出黎
set左個target俾自己,要讀哂 chapter6-11
不過溫完11已經好眼訓,無咩定力,執下哩樣o個樣
又溫埋chapter10......訓著左......豬...溫豬 >(oo)<
結果我好叻咁做到個target,不過已經係12點幾既事lu~
有咁多時間,又係最後一科,一定要俾心機d~
溫書 --> 溫豬 --> 病豬 --> 發溫豬
潔雯子icq,你就好啦~考完試......
好想同你去街街
>>December 19, 2004 at 3:52:42 AM GMT+8
2004 年 12 月 13 日 星期一 【颳風】
墨魚丸子
情緒低落的我失去理智,再次做出莫明其妙的事
--> 話說前幾日意識模糊的我突然有剪頭髮既衝動
唔知邊度黎既勇氣 + 小小意外 -->
得出一個極富娛樂性既髮型......連房姐都不禁嘩然
o個時又唔覺有咩喎,淨係識對住塊鏡係咁笑
依家睇番就......
每次照鏡都忍唔住kaka....好怪呢......
解開了心結,原來我真係唔得哩隻頭ga
直覺上學校既人接受能力會高d,所以決定以真身示人
--> 哈哈......幾可愛丫~ 一""一 真....係....?! (聽起來似安慰既說話)
下一步就到167喇......有d難度,皆因佢地個個都對我個頭有極大好奇
尤其係阿雀,已經多次按奈不住對佢 --> (.""".) " 出手
如果俾佢地見埋真身......不得了
唔經唔覺已經考左2科lu......不過不失啦
考試的感覺不錯, 如果唔駛考account既話......好灰呀 >ˍ<
亦舊亦新 --> 哦~原來係boxing day
"18 粒珍寶珠, 要o係18秒內食晒, 否則分手"
GOOD IDEA ~ 果然有創意 .....
都唔知應該戥你 開心定擔心好喇 一"一
自稱23歲既o靚仔,一顆寂寞的心
高不可攀 <--- 唔係掛?! 係平易近人呀 ! ! 死仔 >人<
算吧啦你 ~ 幫你約群群喇, 我相信佢絕對acceptable + available
仲可以幫你溫下 human biology添,正...啦...
被你一言驚醒,揭開當年oral一敗塗地之謎 ><
你個賤...人...唔係化?! 哈......咁你一定 U 硬啦
俾心機溫書啦,成日亂諗野,諗壞你個腦呀 ~
>>December 15, 2004 at 5:44:17 AM GMT+8
2004 年 12 月 12 日 星期日 【颳風】
愛情本來就是充滿遺憾的 ,
如果籠罩著我們的孤獨和恐懼只是遺憾的一種 ,
如果我對他的愛是真的 ,
那我是否不該老是希冀他可以改變
<<活在過去,愛在過去>> 鄭梓靈
小小的考驗,夠讓我手足無措
充滿矛盾的關係
反映了不協調不一致
絕不希望老是要你為我改變
苦了你,我會快樂嗎?
>>December 13, 2004 at 10:00:09 AM GMT+8
2004 年 12 月 9 日 星期四 【颳風】
難言
整個世界都在變 你是不是也變了
如果一切重新來過 還會不會再犯錯
你有多久沒有好好的看我 問問我想要什麼
我要的其實不多 但最近我很不快樂
如果能習慣沈默 我或許就不難過
為何你從不懂我想些什麼
我要的其實不多 但最近我總覺得很不快樂
你說你愛我 卻只是很少過問我的感受
如果不想再挽回什麼 我又何必太執著
為何你從不懂我想些什麼
我心裡有個角落 你從不曾在意過
整個世界都在變 我是不是也變了
>>December 10, 2004 at 3:45:20 PM GMT+8
2004 年 12 月 7 日 星期二 【乍雨乍晴】
既然已故,何必再返
番工,新promotion ---> 煙蛋餐$12 ,反應一般
悠閒的上午......長駐counter,輕鬆的工作,說說笑
陽光普照,感覺很好~
豪氣的豬小姐 --->烤餅餐 x 53......一o一 ~ 厲害啊
yeah ! ! 聽日有得番工 ^^
放工趕番學校,今個sem最後一個test ---> 在半清醒狀態下完成
實在有點累......連測驗都訓得著 一ˍ一"
不知所謂的revision section......在場人士怨聲載道
放學上cc執埋o個份有成300pages 既final report ---> 尚餘大量後期製作功夫
痴線ga......
一個喜出望外的電話~ 好掛住你呀 >3<
放心啦~今次我一定唔會再失約既......
如果甜美無法不朽,我會學懂接受,慢慢的放手
Final迫近, 由今日開始要好好努力 ^^
>>December 8, 2004 at 12:46:27 PM GMT+8
2004 年 12 月 4 日 星期六 【颳風】
最好時光
難得的廚房陣容, 阿分-->勳 + 狂妄自大既分嫂 (奶媽 --> 自稱big mac)
仲有阿分家姐 ---> 一家人黎ga
兩姐弟果然有默契,口吻一致......哩d粗重野等我黎啦~幫我睇住人地好過啦
花面貓hotcake爐,實在按耐不住,舊式的收爐方法
光潔如新.......興奮呢 ^^ 不過好臭 一"一
拍住上(三人版), 開心呢~
"酒杯敲鋼琴" ...... 咩年代呀你地?! 一O一? 真係O哂咀
行街街,為新開始作好準備
周遭充斥著濃厚的聖誕氣氛
Cute 爆奸笑look,情慾 SMS (連老豆都話似...唉~可憐) ---> 驚's 一一"?!
上門收數 ---> 盪鞦韆, 微笑回顧去年聖誕
相似的我們
生活在相似的環境,踏著相似的步伐,懷著相似的心事,有著相似的際遇
你的心情,我想我是明白的
不要為以後的顧慮太多
常常只是一念之間,面對同樣的事情卻有極大不同的感受
昨日笑今日哭,可能都是為了同一件事
或許僅僅只是相隔一日,我們都不同了
>>December 6, 2004 at 5:51:44 AM GMT+8
2004 年 12 月 3 日 星期五 【颳風】
笑中有淚
心情大起大落
好開心你有新開始,但心裡還是有點難過
唔想你走,有你一齊番工總會覺得好安心
可以同你一齊o係一個我地咁鐘意既地方做野,真係真係好開心
一直覺得我地好相似
不過以後就要走好唔同既路
知你受左好多委屈,原來人真係好現實,失望......
見到你悶悶不樂,我都好唔開心呢
唔知可以點幫你......好無用 >_<
不過依家我唔駛擔心......
因為你身邊已經有個識得關心同愛護你既人
我知你會好快無事既 ^^
點都好啦,哩件其實係藉得開心既事......加油啊
我地都怕改變,怕面對陌生環境
希望你會好快適應同安定落黎
哈......著起套suit,你真係幾靚ga,好羨慕呢~ ^^
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
>>December 4, 2004 at 11:32:08 AM GMT+8
2004 年 12 月 1 日 星期三 【颳風】
最後一課
最後一次出餐堂,management review presentation
狂食螺絲...失敗 >人<
點都好啦,又捱過一關,交埋個report就攪掂 yeah~
放學隨便逛逛,見到o岩o岩放工既媽咪,同佢行左一陣
我竟然唔記得......sorry
買左個好想買既野, 好貴呢......
難得的悠閒,做做自己喜歡的事
為何又是這樣錯
>>December 2, 2004 at 4:23:10 PM GMT+8
2004 年 11 月 30 日 星期二 【晴】
轉型
yeah~終於踏入期待已久既12月
新datebook登場~興奮 ^^
幾日無番工,有d唔慣......忙碌的早餐時段, 有點不知所措呢
第一次番opening的人 --> 檸檬群 ?!
"轉型" --> 今日first講得最多既字
無啦啦話同我做SOC,要轉型喎......
counter + grill,好緊張呢~不過最後淨係做左counter咋
book...guide...哈哈~救命 >o<
藍白二人組大駕光臨,勁白痴......haha
不幸的我,久違了的街頭戰士......可憐啊 >人<
二人廚房時段 so sweet~ 超級大電燈膽 一一"
"沙律蓋" 其實我都係試下既o者......估...估...唔到你真係......
放心啦,我會保守秘密ga~
management presentation ---> 極度擔心
番屋企趕工,出乎意料~好快就攪掂lu......好乖啊 ^^
聖誕圈圈,好靚呀~開心 >3<
死喇~我又將d野俾番哂阿sir,失左憶咁.......失敗 一_一"
sorry呀......幫唔到你添,俾心機,希望你得啦~
夜遊海傍,村姑look, 無厘頭sms ,addict to sweet
>>December 2, 2004 at 2:34:26 AM GMT+8
2004 年 11 月 29 日 星期一 【颳風】
11月27日 星期六
最後勝利
慘慘......惡化中的小手
番遲左3個鐘,嘩......counter全部都係新crew......新到連名都叫唔出
好忙呢,難為了發記,隻手好唔掂,想收工
Ivan,thank you呀 ^^
迷人的房姐 ---> 全場控動......真係好靚好好睇呀~
加油啊 ^^ 向OL目標進發 GOGOGO ! ! !
10-2 <--- 如無意外的話
可惜......哈~我太天真喇,狡猾的發記
不過做做下又無咩喎,唔駛埋draw,隻手唔曝光都ok既
最後由2 --> 3 --> 4,10~6
去街街......哈~俾人撞破左添
o個個仲要係阿笑...... 一"一 今次真係笑...笑...唔出喇
騎呢長手狗仔 <--- (都唔知係咪) 不過好得意呢~ 多謝 ^^
食左想食好耐既 "黃金糕" 唔......果然好味道 ^^
無厘頭貼紙機 ---> 勁玩野 一_一"
兜兜轉轉,擾攘一輪都係番左青衣睇戲
o個個一定係毛毛,仲有......LIY集中營
"公主復仇記"
點解關係好既時候咩都可以做,但一分開就會做好多野黎傷害對方
一句好真實既說話
我覺得阿Gill好可憐......
在感情關係裡,
沒有輸和贏,只有愛與不愛

11月28日 星期日
請假
為左小手既健康同堆積如山既功課,
好~請假啦 ! !
好乖既我,絕對唔可以浪費時間
務求將今日既opportunity cost減到最低
做功課,訓覺,小手作
繁忙的日子中,能夠這樣放一天假......將堆積已久的事逐一做妥,很不錯呢 ^^
極之騎呢既4人聚餐......一_一"
冷靜......
回家途中......我見到......哈哈~
史史,Happy Birthday~
(睇你低B既外表,真係估唔到你都一把年紀喇)

11月29日 星期一
唔知想點
難得朝早唔駛番工,做懶豬 ZZz
做左少少account就番學lu
對timetable......原來我reg少左一科,自己仍懞然不知
哈......真係有d過份,不過都好,唔駛讀banquet......脫離Kivera既魔掌
唔知做咩,crm得小貓三四隻,上左半堂陳伯都無mood教
提早放學 ---> 不過下個星期要補番呢~ 唔公平呀 . \ / .
又要趕account assigment, 線路繁忙......

11月30日 星期二
打擊
今日淨係上account同resort
場面極度冷清, 好眼訓 ~
上完account去左開會,哈......今次出餐又賺大$$
睇番d questionnaire ---> 劣評如潮,仲衰過上次......唔係化?!
上次resort明明話11點先上,點知我地上到去,佢地岩岩上完
連卷都派埋,勁無奈囉~
好在Manni仲未走,一睇之下......個分......唉~ cheap呀
放學lu~ 超級無聊......
再一次發現自己d英文真係差到貼地......我要檢討下
>>November 30, 2004 at 1:20:07 PM GMT+8
|
![]()
結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你
台 北 諸 事 拍 >(oo)<


|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8
halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8
Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8
沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8
你結了婚0拉 ?
<br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8
d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8
感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8
每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8
傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8
我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8
我站到街中聽鬧市聲音
<br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8
有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8
居然公開我老婆張玉照 >o<
<
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8
連不覊都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8
暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8
昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8
報告報告!
<br>
<br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8
個兔仔好慘ar ..>.<
<b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8
你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8
我也接受不了,
<br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8
你又買鞋呀? 有$人啊^O^
<
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8
總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8
唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8
天空海闊任我們闖,
<br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8
同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8
難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8
ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8
好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8
underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8
Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8
錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8
傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8
Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8
will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8
惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8
熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8
讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8
Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8
傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8
愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8
"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8
冇佢ge督促, 我來督促你
<b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8
好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8
me2!
<br>"ThaNk
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8
wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8
wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8
Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8
咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8
晴天陰天孩子天,
<br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8
睇唔到d相ge?
<br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8
|
|