寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2003 年 12 月 24 日 星期三 【晴】



MERRY CHRISTMAS


>>December 25, 2003 at 2:18:50 AM GMT+8


2003 年 12 月 20 日 星期六 【颳風】

12月19日 星期五

放假o係屋企,考完試真係好啊...想做咩都得
今朝就對住部電腦,咩都冇做過
發現左個好好睇既連載小說《錯過了最盛放的煙火》
睇左20篇,睇完之後好唔開心......以前d野唔記得就好lu~
以前既自己真係好笨啊~

之後去library還左本續借左4次既書 (好過份呀...haha...)
去青衣城睇下d禮物同聖誕卡,兜左好多個圈都揀唔到
跟住就番屋企聽 "中文金曲"
祖兒拎左金曲獎呀,佢喊得好勁~ 呵呵......"鄧"佢開心^^


12月21日 星期日

番工啊,今日"人丁旺盛",大家都放假喇,
好多之前冇見過既都回歸阿發身邊,好好熱鬧呀! !
有3場Christmas既聚餐,阿品個抽獎姿勢真係正過港姐呀~
"King of Draw Lot" haha....

放工同阿房過旺角買Christmas d野,不過冇咩收穫...淨係買左個大"士的"咋~

>>December 26, 2003 at 3:28:36 PM GMT+8


2003 年 12 月 17 日 星期三 【颳風】

12月13日 星期六

死蠢傻婆~

今日好白痴呀! !星期三趕住走無睇schedule
我個個星期六都係番9:00~5:00ga la...咁咪無叫人幫我睇囉
點知番到去做到10:00,阿品話...咦?!阿Ling你今日番11:00~7:00喎....
下?!唔係嘛.....佢話我自己番錯唔俾我走,死都要我做到7:00
咁人地真係9:00開始做野ga嘛,本來平時都無咩所謂,
但我要考試嘛~做成10個鐘,仲要溫書,想支力死我咩>.<" 可惡呀! ! !
好在之後阿雀肯俾我走咋~不過都做左9個半喇,
真係覺得自己好死蠢.......


12月15日 星期一

Tourism exam


今日都係麻麻地咋,最衰都係自己懶啦...死懶鬼~
好在之前有test過,要溫既都唔係好多
Billie都幾好喎,出番上次test o個題~哈哈,明益我地
G.E. subject出左lu~我讀 "Critical Issue of Hong Kong Society"
都幾好丫~我諗都應該唔悶既,又可以幫我補左星期一o個3個鐘空堂喎 ^^


12月17日 星期三

I.T. Exam


我最驚o個科...讀左成日ga喇,好俾心機ga
不過差唔多全炒囉...份卷都唔知邊個出ga,變態到死 >.<
拎左英文成績,一個C+,一個C加埋之前既C+同B,應該pass到既
雖然比起佢地的確差好遠,不過唔駛retake算好ga喇,
如果要重新做過哂o個d oral present...我一定會自殺....
白頭佬...我知道自己唔值哩個分ga~
你俾得咁鬆,諗起上你堂成日都發夢真係有d內疚......

放學去M記買Happy Meal,換左Qoo仔,好得意啊 >3<

今晚又見到祖兒喇~開心 ^^
聽日最後一日lu,不過係food pro,有排讀~

12月18日 星期四

Final day of exam


哈哈,今日係最後一日考試lu~
Food pro. 尋晚讀到好夜....好眼訓,份paper都ok難喎,
同Sara俾我地d tips差好遠,Sara你玩野呀?!
出左o個d我又無咩點讀,所以d short question寫得好少~
2個鐘似乎太多,做完淨左成40分鐘,勁多人走
其實我都想ga,但又覺得好怪喎~咪拎支塗改液出黎左塗右塗囉
悶坐左半個鐘有多,yeah! !夠鐘...
呵呵,悠長既sem break正式開始
行左過旺角....哈哈~祖兒出左新碟呀! ! 《獨照》啊~
我等左好耐,終於買到喇...開心 ^^

好強既holiday mood啊......

《地下鐵》既主題曲好好聽呀~快d上就好喇,好想睇

>>December 18, 2003 at 9:44:35 AM GMT+8


2003 年 12 月 11 日 星期四 【乍雨乍晴】

生病了


好唔舒服啊.....訓訓下唔知邊度好痛,又好想嘔
5點幾起左身,又屙又嘔......嘔到連眼淚都出埋
好辛苦好辛苦,唔知係咪食錯野......食野又食唔落
訓o係張床度個胃又好痛....仲o係咁打冷震,嗚嗚~~病死我
依家個頭都好痛呀......慘慘呀 >.<"

>>December 12, 2003 at 8:26:26 AM GMT+8


2003 年 12 月 10 日 星期三 【乍雨乍晴】

12月7日 星期日

"甜菊糖代"?!

今日既報紙頭條係"麥當勞禁售蜜味shake shake粉"?!有甜菊糖代???
下...咁大件事?!怪唔得阿品尋日無啦啦收起哂d蜜糖味shakeshake粉啦~
哩隻好好味ga,好多小朋友都鐘意食,我都係~可惜.....麥當勞叔叔認真失策

番到去開收音機,又播住 "四月生日",一首令人會心微笑既歌
好多次都係咁,一開就聽到哩首歌
越聽越鐘意,有種好幸福既感覺~

命運在靜靜搖擺 不怕孤單
其實有幾百萬人祝你愉快
珍惜這劫後餘生不需要很乖
唯望你比我們這一輩愉快


放工同阿房過左旺角,原來富榮行過旺角好好好近ga~10分鐘都唔駛....
好野,以後放左工可以過旺角行街
之後番左青衣食宵夜,好耐無食過喇~開心 ^^

推介 : 冰極檸檬綠茶 ☆☆☆☆☆ 好好飲ga~快d試下啦

p.s. 阿品,唔好再偷食"甜菊糖代",後果嚴重呀! ! !
科爺,多謝你啊~開心 ^^


12月10日 星期三

轉衫→ 聖誕老人

本來今日唔駛番ga,但o係to姐既要脅之下被迫就範
番到去祖兒既poster已經換哂落黎喇....唔開心>.<
就連shakeshake粉都停止供應, 容媽媽話祖兒腳頭唔好喎
好好地做代言人,點知無啦啦有"甜菊糖代",依家連張poster都俾人換埋
之後大發偉論,佢都傻ga, d粉又唔係祖兒整既,有事就話人腳頭唔好
d師奶就係咁無腦ga喇,o個時真係想打爆佢 ! ! ! 祖兒好可憐啊 >.<"

另外,今日開始轉衫,一件黑紅色既衫,再加一頂聖誕帽
講真套野真係幾核突...有d仲著到成個聖誕老人咁...真係有d......一_一"

一番到去就好亂,咩都未整好......個雪糕機壞左都唔知,又有勁多外賣未攪掂
一向well-planning既to姐都無哂符,仲發哂癲o係咁搵人叉,好驚s...
好在雀雀番左黎,多個人幫手,麥當當又回復太平lu

放工即刻趕番屋企,聽日有marketing exam呀~
因為之前太懶,差唔多未溫過咁滯......又係一個通宵喇
好懶啊! !成日都要拖到最尾o個日先溫......d惰性根深蒂固改唔到>.<


12月11日 星期四

Marketing final exam


讀左一個通宵,都唔知自己讀左d咩......
無辦法啦~我d理解能力實在太差喇! !唔明唔明好唔明呀! !
唔舒服呀,成日都想嘔咁~又凍喎,總之就辛苦啦
結果一如所料....炒哂......慘啊

約左雲雲o係葵芳,好耐無見喇~放榜之後佢話過澳洲讀書
尋日收到佢既EMAIL,星期六真係要走喇
所以今日同佢食飯,去左"仙桃園",以前成日都去o個度食lunch ga,好懷念啊
食完o係葵芳係咁兜,佢要2-3年之後先會番黎,唔知幾時再有機會同佢咁樣行街街lu~
去左影卡,哈哈....竟然揀錯左楊利偉神州5號呀...想死 一_一"
本來想上李賢堯ga,不過又唔知點咁,最後都冇去到 (你竟然唔記得邊個係黃玉明)
或者等你番黎,我地再去探阿扁啦 ^^
今日真係好開心呀~星期六我可能黎唔到喇
保重呀,俾心機^^
記得帶"金山阿伯"俾我

p.s. 記住帶神州5號上機呀~ byebye

周圍都有好靚既聖誕裝飾,好有聖誕氣氛啊
快d黎就好喇~

>>December 26, 2003 at 2:25:55 PM GMT+8


2003 年 12 月 4 日 星期四 【晴】

Last day of sem 1


今日係哩個sem既last day,真係好快喎,咁又14個week
萬幾在不知不覺中燃燒左喇...又要為下一個sem既學費苦惱
腦內一個concept....讀大學=燒銀紙 一_一"

話哂都係last day嘛,梗係唔可以走堂啦 (我一直都係咁諗)
點知今朝起身望下個鐘 "8:45"?! 下......唔係嘛~第一堂係8:30....唉....
算啦~反正都趕唔到喇,因為之前present左,所以下晝既英文又唔駛上
tourism又上唔到喇,得番堂好廢既food pro lecture,如果平時我一定唔番
但今日既番學慾望好強,food pro都照番可也~
10:30上到12:30, sem 1既last day就係咁結束左
接住落黎係短促既study week,得5日咋
下個星期四final exam就黎喇,要努力先得
18號之後就係漫長既sem break.....so good ! !

對我來說,一切好像來得太快了一點.......



頭先聽903 "雲妮夜總會" 有祖兒呀~佢唱live好好好聽呀! ! !
尤其係"特別嘉賓"同"下一站天后",好聽到暈 @_@
開心開心好開心啊~

>>December 6, 2003 at 11:57:00 AM GMT+8


2003 年 12 月 3 日 星期三 【颳風】

12月2日 星期二

Individual Presentation


2:30有英文individual presentation....為左預備份script
尋晚無訓啊~但都唔係好掂...Oral→我既頭號大敵
今朝先整好份script,開始練.....,拎住份野都讀到勁窒囉,唔拎就一隻字都講唔出
11:00叫左小芳落黎幫我練....真係好唔掂! !又唔夠時間,講到一半已經夠鐘喇
成12:30仲o係度改緊份野,本來都諗住用notecard ga,
但到左哩一刻,我都知道無可能ga喇,唯有將份野print出黎拎住講算~
2:30開始喇,shit! !我抽到最尾o個個,唉~有排驚
佢地個個都講得好好,背熟哂咁...到我喇
一開口把聲震到丫...唔記得哂d內容,要拎住份script睇,又唔記得揭張transparency
仲衰過o係屋企練o個時......之後佢問我問題,我又唔係咁識答,今次真係死得好徹底....
我都預左ga啦,oral我一定死硬既
人地個個都咁叻,小玲真係好無用呀>.< 嗚嗚~

番到去,同媽咪去supermarket買野~yeah! !竟然俾我見到闊別多時既"果然系西柚"
好好味ga,我飲過一次之後就搵唔番喇,呵呵...即買啦 ^^
好開心呀,好耐無同媽咪行街街喇

跟住上去補習,嘩....芬芬d數勁難做囉,我做左好耐先攪得掂
依家d小學生真係唔簡單,佢要揀中學喇~佢媽咪問我邊間好
講真佢d成績咁好李兆基,蕭明o個d真係無咩問題,但佢就死都要讀皇仁
佢阿媽梗係唔肯啦,唉~都唔明依家d細路諗咩既,望都望可以入間好d ga啦
佢就偏偏揀d低過自己level既....
呵呵~出左糧喇$$$....買野! !

P.S. 小芳,多謝你幫我練呀,我D英文係咪好勁呢?
Kenix,你個叮噹餅好好味啊~錫哂你 >3<

12月3日 星期三


又到"大雞"既日子


一番到去就好忙喇,皆因有個超大既外賣order,
好似有70+?個餐呀! !汽水都pack左幾箱~超勁
番左唔夠一個鐘,好多人排隊買"大雞",但係無包....停止生產
有個阿叔開始鼓譟,最初對住我o係度嘈,之後to姐出左黎
佢就狂插to姐,好慘呀....顧客永遠是對得嘛,平時火爆既toto完全無反擊既餘地
個阿叔真係勁串囉! !最尾仲爆左句 " i don't want any excuse ! ! "
側邊個阿嬸又話我地想慳番D芝麻......下唔係嘛?!咁都俾佢諗到.....
雖然我唔係咁鐘意to姐,但都覺得佢好慘囉......唔通做大就係要出黎受靶??
哈哈...佢之前仲o係crew room同我地講, "顧客永遠是x的",要用笑容擊退d麻煩友
估唔到轉個頭就....哩d就叫做活學活用喇~

到左tea time,放學時間又係忙到癲,有個師奶企左o係個無開既draw前面
阿雀咪同佢講哩個draw無開,叫佢排隊
點知個師奶就好似癲左咁,狂用粗口鬧阿雀....連珠發炮
佢都傻傻地ga....明明自己唔排隊,仲o係度鬧人
我地怕左佢,toto 咪問佢要咩,serve左佢先囉
真係好佩服雀雀呀,雖然俾人狂插,但佢可以當冇事發生過,面不改容
如果俾我實反擊鬧番佢,顧客永遠是對的究竟係過個講ga?!
有$$大哂咩,唔通有$$就可以唔駛守秩序,隨便鬧人?! 俾佢鬧完仲要同佢say sorry呀! !
唉......原來做經理學歷都係其次,最重要既係量度同忍耐力,
好似今日咁,如果發生o係我身上,自問自己真係做唔到佢地咁,
toto 雀雀,小玲好欣賞你地呀^^

take完break就放工喇,阿房等埋我收工一齊行街街~
阿科又番埋黎,我地o係crew room度玩到癲哂
央姐竟然想撮合我同科爺....下?!唔係呀一_一"
最攪笑既係,佢話"大家同事傾下電話,好鹹既o者....."
哈哈...即刻全場爆笑囉~好正呀! 央姐

去左葵芳行街街.....想買下衫,但最後零食買左一大堆
衫就一件都買唔到~ >.<
終於食左"日昇"既魚旦,以前開爺佢地好鐘意食ga
唔唔~真係好好食喎 ^^
10:30葵芳之旅結lu~
番到樓下打左一陣千秋~好凍啊....不過好舒服

>>December 4, 2003 at 2:56:34 PM GMT+8


2003 年 11 月 30 日 星期日 【乍雨乍晴】

11月30日 星期日


番工啊~唔開心,小玲俾人蝦! ! ! (全m記最"瘦"o個個8婆) >.<"
嗚嗚.....我唔會俾你令開心既番工日子蒙上污點ga! !
同阿房一齊走~行supermarket 開心^^
阿爸阿媽番左大陸,阿房落左黎宿營! !
玩icq好興奮! ! !仲有雀雀既靚相.......一個字"正"
有線竟然播"蘋果咬一口",雖然好夜~有祖兒喎,
幾眼訓都要睇啦~睇完成3點喇.....好快就訓著lu~

科爺......你盤mchappy chicken好勁呀~真係雞如其名,見到都happy呀!!!
絕對支持你suicide~go ahead!!!記住call我影相! !

12月1日 星期一

10:30番左去print marketing project ! ! !掂呀~
同你地一組真係好,事關我d英文差到無倫.....辛苦哂喇~
因為房姐侵襲既關係,我個present既prepare停工一天
聽日就係喇~點算好?!
now i really want to commit suicide! ! !

>>December 1, 2003 at 5:01:20 AM GMT+8


2003 年 11 月 27 日 星期四 【颳風】

11月26日 星期三

好忙啊~本來今日dayoff ga,11:00番工
但聽日marketing要present嘛,我地咩都未整好
所以10:30番學校傾project,決定著之前見到好靚靚既橫間衫^^
我12:30就走左lu~去買衫呀! 不過一次買5件咁多唔可以即時拎
無辦法啦,咁就放左工先黎過啦
3點先番工,我見仲有咁多時間,咪試下o係太子行過富榮囉
嘩~佢地成日都話好近,可能我唔識路啦,行到我死死下
又經過d無咩人既街,真係驚驚地呀~好在最後都去到咋
原來行左20分鐘咋,又真係幾快喎! !
番到去見到to姐,好耐無見佢喇~
今日做野好似好悶咁,原來祖兒做左m記既代言人呀
見到佢既紙牌仔,好靚呀~我都好想要呀......
8:30放工,出去太子拎衫,順便同阿房一齊番歸
好支力呀! ! !佢地send左聽日present d powerpoint同script俾我
嘩~勁靚呀.....厲害,如果等我整就真係死得喇~

11月27日 星期四

Marketing presentation


好緊張好緊張啊~11:00番學校練,
我地臨開始o個時先發現有好多問題.....點解notebook會無floppy ga
好在最後卿卿去cc幫我地攪掂左咋! !錫哂你 >3<
最後都順利咁完成左,好開心呀,成個人鬆哂~
淨係得2個人問問題咋......好野~
原來sem 2個timetable出左喇,我地有d下個sem已經唔同班喇~>.<
sem 2要讀account,中文同普通話,阿房~我d account靠哂你喇
星期五淨係番9:30~10:30.....正呀!!! 不過星期四係whole day lesson
9:30~5:30無break呀! ! ! 係時候add GE喇~努力! !

約左阿房行街街~我地去左M記食dinner,換左Qoo仔,好cute啊~
仲同個公關傾左好耐,佢死都唔肯話俾我地知佢地哩間係咩,激氣呀! !
叫阿發黎問你.....呵呵! !仲俾我地發現發嫂做o個間添呀~好大好靚ga
行左好耐想買下衫,可惜空手而回.......失望啊
青衣城個聖誕裝飾好靚呀~OC2 o個個都係o者! !
我要過一個好開心既聖誕節! ! !

好想睇祖兒個shakeshake廣告呀! !
死阿房,有得睇都唔話俾我知 >.<"過份呀! ! !

下個星期有english individual presentation,7分鐘呀! !
我個topic係teen suicide~有排驚.........

>>November 28, 2003 at 2:01:36 AM GMT+8


2003 年 11 月 24 日 星期一 【微冷】

今日既小玲已經有20歲+4個月咁大喇
week13,仲有一個week個sem就完喇
哩3個月一路番工一路番學,後來仲有補習,
以前覺得D時間好難過,依家就覺得D時間唔夠用
但又唔覺得自己做左d咩有意義既事喎
講真番學唔係咁開心,諗起要番學個心不期然沉一沉
我都唔太明.......
番工通常都好開心,好輕鬆,無咩壓力
好鐘意哩份工
鐘意哩種咁平穩咁有規律既生活模式,
清楚自己每日有咩要做~幾好啊! ! !
要再努力D,盡量令自己鐘意番學

發覺自己變左,越黎越無耐性
唔想見以前D同學
每次見佢地都會有好大壓力......好似唔係以前o個回事...

開始明白點樣可以令自己開心d~要笑得開懷d啊! ! ^^
我鐘意笑到唔見隻眼既心情公仔,希望以後每篇日記都係佢啦

迷上了令人發笑的小玩意


>>November 25, 2003 at 12:57:03 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net