寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2004 年 8 月 14 日 星期六 【晴】

傳聞中有人行舖......佢地鬼咁緊張
千叮萬囑我地執好d眼耳口鼻先好番工...
>o< 可憐 ---> 被迫紮髻
Esther一見到我就話我好唔得,企圖迫我化妝
一句 : 我哩d無得救ga喇...就逃之夭夭lu ~
車~你自己要濃妝艷抹係你既事,妄想迫我就範
佢又迫美美紮髻,攪到佢鬼殺咁嘈...可惡呀 >"<

恨心的發記 ---> 調我出lobby,好鬼悶呀...... 唯有不停掃拖壓解悶啦
一悶就眼訓......哀求小雀俾我做街頭戰士
哈~好耐無做過街頭戰士喇...加上岩岩悶完......好似放監咁
心情異常興奮(傻笑)....不過好熱呢 ~_~

準備良多...最後他們還是沒有來......看來是被徹底放棄了

唔制呀 ><" 又有人話我似郭晶晶...邊度似喎~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *


愛很簡單

重遊舊地 ---> 青衣運動場
以前常去的......大多是情緒低落的時候
兩年前的除夕,一個人漫無目的地蕩到那裡
坐在看台上一直的哭......受了很大的打擊呢......
repeat的時候,壓力很大,又會到那裡坐著發呆

原來我從來也不是個怕孤獨的人

今天不同了,陪我來的是你......感覺是開心的
由這一刻開始要為這個地方儲多點愉快的回憶

露天茶座中,一頓簡單的晚餐
快樂大概就是這樣

>>August 16, 2004 at 2:19:33 PM GMT+8


2004 年 8 月 13 日 星期五 【晴】

唔開心呀......打左一大篇日記又無哂
死電腦,衰電腦,爛電腦 >_<" 激死呀 ! !

提早撤退


悠閒的一日,其實167會點大家心中有數
講起去向既問題
(據可靠消息透露 ---> 來源 : 美美) 原來經理的去向已有初步定案
fax機 ---> 番新界種菜
美美 ---> 睇飛機
小雀 ---> 無人認令 (多數去大埔道)

美美,我都好想跟你ga...但係機場咁遠 一_一" 有d難道喎~你黎青衣好唔好?

嚴重肚痛......美美,我唔係塗左咩美白野呀~ 係痛到面青咋
食完野,美美見我死下死下+ 人手爆炸 + 生意淡薄 ---> 問我要唔要收隊
哩一刻...我同房姐同時產生一個念頭...哈哈~急不及待地拉卡走人

葵芳......一個特別任務
左逛右逛,後知後覺的人,是注定要失望 一一"
唔制呀 >_<"

今天的我又做了一件蠢事......

P.S. 史上最嚇人組合 = I love u boyz' 一_一"


收音機傳來的動人故事,要愛到底....談何容易?

>>August 14, 2004 at 3:29:47 PM GMT+8


2004 年 8 月 10 日 星期二 【綿綿細雨】

為你萬歲

清晨傳來的喜訊...厲害啊
那一刻的心情,比那年看見自己的成績還要興奮呢~
叻仔 ^^ 以後要俾心機呀......傻笑


今日o係counter....又遇到麻煩野
有個阿婆買$30野...俾左$50, 過左一陣,佢番黎話我無找錢
但我明明記得有找ga,o係度鬼殺咁嘈......我都唔知點算好
美美出黎,見佢咁嘈就話找番俾佢先
之後再數draw ---> 結果少左$20,咁即係我有找俾佢啦
咁我同Esther咪即刻出去問佢拎番囉
點知佢死都話我無找到俾佢,仲狂鬧我地
勁無奈囉......最後都係拎唔番d錢

就係咁short左$20,美美話唔緊要,不停咁安慰我
好想喊啊 一_一" 我真係死蠢......
我拎番出黎佢又唔肯,係咁塞番俾我,咁我會好內疚ga...
係我錯無理由要你幫我填ga
最後我襯佢唔o係度,偷偷地擺番$20落去
唉......好慘呀,擺明俾個阿婆呃,又唔可以出聲,仲要俾佢鬧番轉頭
臨走之前佢仲行過黎串我 >#<” 超級無奈......

美美~你真係好好呀 >3<
sorry呀~我成日懞下懞下...攪到你地咁麻煩

無聊時候...生出的怪念頭 ---> 士多啤梨紅茶
士多啤梨糖漿 + 紅茶 (檸檬茶o個d ~ ) 味道不錯的

壞孩子意圖及企圖向小雀泄露真身之秘密......
睇黎要殺人滅口先得喇~

>>August 11, 2004 at 1:02:20 PM GMT+8


2004 年 8 月 8 日 星期日 【晴】

燒銀紙


今日又放假lu,約左房姐睇"煎釀三寶"
之前去library還書,自修室好多人啊~
好耐之前我都係一份子呢~暑假都要溫書,慘慘......
---> 燒銀紙行動
拎住萬幾蚊 (從此我就係政府既債仔喇) 好有使命感呢......
下年係final year,一定要俾心機讀書,一堂都唔可以走
" 講就天下無敵,做就有心無力 "

番167搵房姐,佢竟然o係度叮麵,仲要食左2個.....
一_一" 會唔會過份左少少呢?!
向"豪華"進發......都冇咩人睇既...入到去勁黑囉
又見唔到人喎,心都寒埋
好悶啊~ 一o一 zzZ

聽日Jupus放榜......good luck

>>August 9, 2004 at 1:38:25 PM GMT+8


2004 年 8 月 7 日 星期六 【晴】

負擔不起


對話中的爭執......
兩個人走在一起很不容易,那兩個字要說出來,我不情願
你明白我那一刻的心情嗎?對不起......
讓記憶比真相完美
分手的氣味 亦要好得足夠身心都記起

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *


走下去

今天,很快樂......
希望能一直這樣走下去
壞孩子 + 好孩子
我們不一定要相似,只要能夠互補,便可以是絕配

I pray to be with you
through rain and shiny days


雨過天晴......無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊

快樂與哀愁,從來都是交織在一起

>>August 9, 2004 at 5:02:07 AM GMT+8


2004 年 8 月 6 日 星期五 【晴】

繼續晴朗


好慘啊~今日美美叫我攞kitty貓d數
咁人地明明數左好多次係o岩ga ma...
pack好之後,佢又話要拎番d俾 58 同 134
點知......數完39+41隻之後,個ending竟然唔match個total....
少左一隻 一_一" 我搵哂成個士多房都冇
我見美美好似煩緊第二d野......所以冇出聲,拎左自己o個隻填左佢算
嗚嗚.....貓貓呀......我真係死蠢....咁都數錯 >ˍ<

跳舞比賽,有40個小朋友參加 + 一個家長
成個lobby都迫滿人......好忙啊,好耐未試過喇~正呀 ! !

無啦啦做左人阿媽.....你個衰仔 一_一"

大戰又爆發了,只是小事一椿罷了,一直的吵......
主角不是我,還是感到萬分無奈呢

「最懂你的人,總是會一直的在你身邊守護你,不讓你有一絲委屈;
真正愛你的人,不會說許多愛你的話,卻會做許多愛你的事。


>>August 9, 2004 at 3:50:59 AM GMT+8


2004 年 8 月 5 日 星期四 【雨】

我也不想這樣


好靜既一日,好大好大雨
o係crew room已經聽到美美把聲,佢永遠都係咁開朗既~
入廚房,有趣的早餐時段,變形餅餅,出凍貨,洗早餐

群群......你唔好攪我啦...我唔想整大......一 o 一"

拍烏蠅的下晝......o係counter百無聊賴
無雨遮套,d 客拎住d遮係咁滴水...個lobby濕到咩咁
我拖左n咁多次....一_一" 連發記都話..."真係難為左你,忍耐下啦"
因為太靜既關係,佢地企圖搵人執G.C. 你隻衰雀......
逃之夭夭出lobby~正呀! !我又做齊三個位喇~

放工幫發記整野......哈哈~追擊生日禮物既好機會
好野......靚靚既阿叔pins+鎖匙扣呀 ! ! ! >3<

恩恩大駕光臨,真係靚左同瘦左喎.....Charming girl in Charming garden

討厭的schedule...... >_<"

想哭的時候,就好好抬起頭來看著天空

>>August 6, 2004 at 3:29:28 PM GMT+8


2004 年 8 月 4 日 星期三 【綿綿細雨】

我的另一半


靜茹的書,可愛的圖畫,簡潔的文字
到處逛逛,下雨了
沒有帶傘的傻瓜, "林過雨"?! 一_一"
雨中漫步,攪笑有餘,浪漫欠奉
冒著雨白走了一段路......心有不甘呢~幸運是沿途有你
好心換得的敷衍,如果不是有你在,我想那一刻我真的會哭出來
歸家的路途,心情一直沉下去

把可以講的話都講了,但還是覺得
不能完全表達內心的真正感受
她還是不懂......

你要努力的跑啊~希望能一直為你打氣

>>August 5, 2004 at 2:15:15 PM GMT+8


2004 年 8 月 3 日 星期二 【晴】

8月1日 (6月16日) 星期日

store tour + picnic preparation


本來番9-3,得美美厚愛~變九五至尊了,錫哂你 >3<
今日有得入廚房,學哂早餐d野lu~煎餅餅好好玩啊 ^^
入廚房的機會多了,慢慢適應的同時感到自己進步了不少
以往的那份徬徨都沒有了 ^^

話雖如此 ---> 但白痴既野永遠都離不開"論盡"既我
話說我一路起孖芝一路同美美傾偈......無發現個盆未click實
起肉o個時成盆包反轉跌哂落地 ---> 呆左 一_一" 正呀~
當我淨係識發呆傻笑既時候,美美同細細粒已經迅速清理好現場
好在係美美咋~如果係fax機on floor實有排煩

下晝有store tour,有3 team細路入黎廚房參觀....
之前係咁洗洗洗,執執執,攪左一大倫"門面功夫"

得我同旋旋企廚房,esther一手拉住我
"好喇...依家我地搵ling姐姐幫手,示範整漢堡包俾大家睇~"
嘩嘩....你係咪應該事前知會我一聲呢......超無奈囉一_一"
我最怕整有介辣既包......o個支可惡既介辣槍
我入左去咁多次,不同人教我用不同方法,都係攪佢唔掂
你竟然要我係眾目睽睽之下用佢......一_一"
但奇蹟地佢今日勁聽話,掂呀 ! ! ! 結果我就o係佢地面前懶pro.咁整左3次
佢地好似睇到好興奮咁...依家d細路真係....

放工被迫留低整旅行d野食,向旺角街市進發
人生唔不熟 ---> 沿途巧遇lok lok...拉佢帶路
對話中的意外驚喜......好感動啊
我應該對你有信心,我信你ga...唔好呃我呀

番到去埋"sink"整野......d蝦真係可惡,手指遭殃 >_<"
就係咁洗下,包下,執下,已經10點幾lu...好 支力......
小情侶的爭執 --->可憐的小雀
傳話精靈美美 ---> 帶著超級無奈既表情
開始明白咩叫左右做人難

天使的禮物 (眼前一亮 ) 好靚呀....



8月2日 (6月17日) 星期一

旅行日


167旅行日,9點出發......相約美美食早餐
8點就番到去lu~好熱鬧啊....未出發先興奮
擾攘一倫後...出發了~
車上的喜訊,大眼仔榮升trainer....好呀~我以後都唔要掃拖壓

到達目的地......同群群一齊bbq~
一幕跌帶事件 --->成功製造驚喜一刻,在場人士無不目定口呆,正呀 ! !
大眼仔......你唔駛咁興奮呀?! 一_一"
群群依舊係全場焦點,個個都爭住同佢"鴛鴦戲水"...正呀~

一班壞孩子步署掟我同房姐落水......有哂planning咁
哈......平時做野又唔見你地咁認真喎
可惜計劃同實踐係兩回事黎ga, 壞孩子行動失敗
以後都唔同你地玩呀......壞孩子壞腦袋

有"美"相伴,聊聊天......旅行接近尾聲了
回程的那段路,是今日最開心的 ^^

之前一早約好去唱k......三人的約會 ---> 最後 ---> 八人 (超怪異組合)
一個字 --->"悶" ~ 早知番屋企訓覺好過 一_一"

Happy Birthday ~


唔公平呀...點解你個生日熊熊咁靚仔,我o個d就永恆醜樣ga...>_<"

旅行必備 : Hello kitty糖糖,天使拖鞋,貓咪吊頸繩......



8月3日 星期二

旅行的後遺

本來放假ga....11點幾,mini打俾我叫我頂佢番工
反正無野做,所以咪番囉~
哈...有得入廚房,果然無番錯黎
個個都曬到紅卜卜...好似燒豬咁,我仲係一隻好白淨既豬仔呢~
佢地仲為尋日壞孩子行動既失敗而深深不憤......
fax機話好後悔無錄低壞孩子會議既精彩過程......你地果然好無聊

Winnie迫我玩caller遊戲,好奸ga...都唔好玩既 >_<"
佢地不停咁整尋日食剩既野...煎炸焗叮...興致勃勃
一_一" 我見到都驚呀.....

生意淡薄的下午,fax機竟然話教我set貨喎
唔係化?! 究竟你地有冇當過我係女仔ga 一_一"
迫於無奈地set左中雪房o個幾箱......重到嘔呀 ! !

熱衷於無聊的投票遊戲



8月4日 星期三

發記回歸日


放左2個月產假既發記終於回歸喇~
我又遲到喇......好眼訓~因為發記回歸,好多人都聞風而來
要一睹發記既風采,今日出奇地忙....正呀~
rotate頻頻, counter ---> lobby ---> 廚房

take break o個時nami又收工,聽佢大發偉論...笑到反肚
nami金句 : "美麗雖然短暫,但醜陋係永恆ga " 嘩...好正呀! ! 哈哈....

放工幫Esther整新promote decoration,都唔靚既
激死呀! ! ! 唔記得拎貓咪夾仔 >_<"

奇怪既kitty扭蛋...多謝你呀雪雪

終於知道邊個投我神聖既一票喇~
哈哈......唔知幾時先可以做到真正既caller呢......

yeah ~ 靜茹本書終於搵到喇...等左個幾月仲以為無添呀
開心 ^^


聊天是甜蜜的習慣
把心情都交換 一天才算完


>>August 5, 2004 at 3:49:48 AM GMT+8


2004 年 7 月 30 日 星期五 【晴】

安穩

番到去洗完早餐就入左廚房lu......
初時同檬檬企,佢騎騎呢呢咁,笑死我 (魚仔驚魂 一o一")
之後係容媽媽,佢本來收一點半ga,
但冇人頂到佢,我又死拉住佢唔俾佢走~最後佢成2:30先走
之後成個floor得番房姐識廚房,但隻衰雀話擺埋佢入去,
我地2個都係攬住一齊死 >_<" ---> 媽媽走左之後,佢竟然由得我一個企廚房
跟住有少少忙...房姐岩岩路過,就拉左佢入黎......阿雀話,o拿~你地2個唔好down野呀! !
可惡呀! ! 睇少我地....一_一" 死賤雀

到3點,阿科番黎......體貼的房姐,謝謝你 >3<
同你一齊做野,會覺得好安心呢~可惜機會少之又少....
有人又整爛野喇......一_一" 破壞力驚人
fax機好衰ga....做咩喎~人地都話唔聽你d偉論,你心理不平衡ga...
有個傻人話要去追星喎,傻瓜

放工又去行街街......買左好多野...勁敗家 >_<"
我要控制下自己先得

織織又唔做喇,唔捨得你啊~不過知道你搵到份咁好既工
"鄧"你開心啊~如果我都可以好似你咁就好喇

死啦......我又想嘔喇...勁辛苦 >x<"


幸福的一天,來日每一分鐘喜歡你越來越多


>>July 31, 2004 at 6:23:13 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net