寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2004 年 3 月 12 日 星期五 【晴】

努力地笑著滿不在乎
心卻莫名其妙的痛起來
是我窺看了你的秘密
真相實在承受不了
你不要踫我......不要令我的心情變複雜
我不要做傻瓜
失魂落魄的我未免太可笑了

>>March 13, 2004 at 2:59:41 PM GMT+8


2004 年 3 月 11 日 星期四 【晴】

唔想番工呀,不過番到去心情又好好喎
阿敏佢地見到我個頭,好好奇點解我會剪頭髮 (無咩特別原因,長咪剪囉)
阿文話無咩,只係碎左同深色左o者...hehe~有人話我今日靚左添呀! ! ^^
o都都話我唔同左,差d唔認得我,但佢竟然唔發覺我剪左頭髮囉...
無獨有偶,央姐都剪左頭髮,仲短過我,佢話好後悔喎
初時睇唔慣好似怪怪地,依家覺得我個頭都幾得意丫
之前個頭keep左咁耐,轉下都好既~d頭髮仲好似直左滑左添呀

今日番到m記有幾樣野唔同左
1.阿文換左季,佢著左件短袖衫又無著到背心喎,望落去唔同左好多
2."魚仔"有新醬 ~~wasabi呀,take break o個時食左,麻麻地太淡喇
poster都換左,好靚呀! !
3.Ricky著裙, 好瘦呀~ 羨慕死人
4.有新crew,除左之前見過既Julia之外,仲有個男仔(佢都係一入黎就學廚房)
唔驚唔覺做左半年喇,如果有機會我都想學廚房

成日既感覺都好好,放工o個時阿科番黎睇"神兵",同佢一齊走
原來科哥哥o係stage one做野ga,經過o個時見到佢,幾靚仔喎~
o係OC2同佢傾左一陣就走lu~聽日考試要俾心機呀! !

看到討厭的人,對他視而不見
經過這一次,發覺我的自癒能力又高了...

>>March 12, 2004 at 2:05:17 PM GMT+8


2004 年 3 月 7 日 星期日 【晴】

好耐無打日記喇~哩排好忙啊,為左做report同present我都唔知走左幾多堂喇
最慘就係我部電腦竟然o係哩個關鍵時刻宣佈死亡一_一"
我format左佢,但仲衰過之前,又上唔到網,連個office software都冇埋
基本上同一舊廢物無咩分別...
攪到我星期五放左工仲要番poly做到10點幾.......好可憐啊

今日個report既deadline,我地9:30番到去執番d format,攪下攪下又12:00
上唔到半堂food service呀....>.<"
入到去,佢地竟然話我同Betty o係10/3present mei ng個project
下?!唔係呀?!我地連個topic都未諗到...星期三?!
好在最後都調到時間...嚇死我...

中文堂要present<泰山極頂>,但之前我地都冇咩點傾過
佢地仲pass左最難o個part俾我做
尋晚做到成點都唔知自己做左d咩
唯有用lunch o個3個hrs黎整 (我又走左GE喇....迫於無奈地)
勁趕咁整完個powerpoint,就上喇...連rehersal都冇一_一"
唔係好驚o者...都順利完成既...但我都唔知自己講緊咩囉.....

Food service個project又要開始...我地決定做Jollibee
唉D咁既日子幾時先完呀??! !
下個星期我一定唔會走堂ga! !

>>March 8, 2004 at 11:56:39 AM GMT+8


2004 年 2 月 25 日 星期三 【晴】

出餐 → 經理

今日係第二次出餐,而我同Betty,Yanice就係menu 2既manager
第一次著住成套suit番學,好似老左十年咁呀
為左今日我地之前都做左好多準備功夫,開會都唔知開左幾多次喇
不過大部分都係佢地做既....(hehe~唔好意思)
我地8:30就番到millennium,準備briefing既野
之後就係一大輪set table,setting既野
我地好大懞呀,就快開始o個時先發現promotion drink recipe唔見左
好在vicky幫我地諗番出黎咋....出奇地,今次整既sample比上次o個d好飲好多
12:00 actual operation,一無是處既我做左reception,企o係個counter度聽下電話
講得最多係哩句" Good afternoon, welcome to millennium restaurant"
本來今日得19個guest,點知好多sudden booking,攪到我地要即場改floor plan
仲有人倒瀉野要轉檯,攪到得番幾張2人檯,之後竟然有3個walk in guest
最後唯有拍左2張2人檯俾佢地
到我帶位o個時唔見左原先mark低o個張,咁唯有求其搵張俾佢地坐
好在最後都冇亂到咋...一額汗一_一"
++--後,我地今日係有30個guest,好在我地個contingency plan做得好咋
Yanice你真係好叻呀 ^^
Professor K.Chon今次帶左6個好重要既guest黎,我無直接serve佢地
淨係俾questionnaire佢地填,佢地似乎好滿意...hehe~~有進步

2:35 所有guest去哂,我地開始做clean up
可能今日客少,廚房剩左好多野俾我地食,
仲有我地既promotion drink ~ Golden Blossom添
今日d野真係好好食喎...尤其係chocolate custard pudding...好得呀
今日都幾順利,不過好多突發野囉,我地有sara睇住都冇咩問題既

完左之後,我地又被迫走management既lecture (sorry呀,nel nel)
去左舊can.埋數同傾management team report d野...下個星期四就要交喇
最大穫係mei ng個test...死緊一_一"

仲有 吉野家project同"泰山極頂"presentation...

攪到6點幾,又要去富榮補習,本來想番屋企換衫ga
但無時間......一_一"結果我就咁著住套suit行過去......激怪囉
對鞋攪到我隻腳鬼死咁痛...叫我d咁粗魯既人著住套咁既野簡直係折磨
Eric又溫得慢喎,本來報一個鐘變左2個鐘...9點先有得走
我真係支力到唔識郁喇......救命! !

>>February 27, 2004 at 1:25:21 AM GMT+8


2004 年 2 月 24 日 星期二 【晴】

2月24日 星期二

富榮 l'm lovin' it

今日lunch break o個2個鐘約左sara傾野
但佢竟然唔記得左,我地o係佢個room出面企左一個鐘
佢先食完飯施施然咁行過黎,o個時已經2點幾喇
我地仲未食飯...結果傾到3點幾,又要趕住上management
一路行一路食蛋糕,好可憐呀...

放學行過富榮補習,仲見到gigi
補完之後去"心思思"買包包食,唔唔,佢地d包同蛋糕真係好得ga! !
個老闆又好人喎,每次去o個度都好開心ga~
唔知點解呢,每次去到富榮都有種好開心同輕鬆既感覺
無論補習定番工都係...越來越鐘意哩個地方 ^^

好支力既一日.....

2月25日 星期三

中毒

可憐啊~有人開左個不知明既icq message....
就咁我個電腦就中左毒喇,依家乜鬼都開唔到
個icq仲狂send d有毒既link俾人...對唔住呀! !
咁岩哩幾日趕緊出餐d野,要用電腦做功課,我開左佢10幾20次都係唔得
唔好話上網,連個word都用唔到...激死我呀! ! >.<
o係屋企咩都做唔到,唯有早d番學校做啦
嗚嗚...8點幾就番到黎,好眼訓呀! !一_一"
又做唔哂喎,唯有走普通話堂 (hehe...不過我都唔想上)

踏入第5個week,開始忙喇,d project排山倒海,交完一個又一個
仲有我個頭號敵人...presentation,科科都要...真係唔知點死
最慘係星期四,出完餐仲要上lecture,佢又成日遲放
換完衫都無左半堂啦,人地好鐘意上management ga ma~
依家個個星期都焗住無左半堂......唔開心呀>.<

下個星期Mei Ng又話有phase test,唔係呀?!我都唔知佢教左d咩
就話要test喇......好似快左d喎
worry worry....so worry

>>February 25, 2004 at 3:30:09 AM GMT+8


2004 年 2 月 22 日 星期日 【晴】

2月22日 星期日

欣欣last day

2月既167人事大變動,27/2 ToTo結婚,之後收山做少奶奶
另外一個經理欣欣要去學野又唔做喇
今日係佢既last day~我地一早準備好哂d野,同佢farewell,俾個suprise佢
好熱鬧啊,阿科又落左黎,我地幾個就不停係咁影相...
好唔捨得欣欣呀! !希望佢會學有所成啦~努力! !

http://hk.photos.yahoo.com/bearballie_ling

*嘗試天天謹記每點相處的甜膩*

>>February 23, 2004 at 2:56:14 PM GMT+8


2004 年 2 月 18 日 星期三 【晴】

出餐


今日係第一次正式出餐,9:30準時番到millennium
整左個幾鐘,終於set好哂d檯,12:00 客人開始黎
我做captain,要負責落單,用POS...同埋serve d客人
唉...Mrs.K.Chon竟然o係我個section,佢同佢d guest全部都係韓國人
而佢老公係我地HTM既head...所以好驚一_一"
今日個table setting好複雜,每個course都有唔同既setting
客人食完一個course就要adjust過哂,我地基本上係咩都唔識
係咁對住張紙,諗到爆腦都set唔到....嚇到我同Kenix死死下
我仲要落錯單,攪錯左個table no,仲要send完先發覺...結果攪到好麻煩
好在Sara幫我地咋......可能o係第一次啦,個個都傻下傻下...
sevring既過程中錯漏百出,d VIP又無餐食....
最後Kaye.Chon梗係好不滿啦,仲send左個email俾Sara complain添呀
見到佢睇完個email面有難色就知道事態嚴重啦......一_一"
下個星期就到我地o個group做manager喇,個plan我地都做左好耐喇
希望會順利d啦~

放學行番富榮...不過唔係番工
係去o個邊補習,哈哈~又係一份新既補習喇! !
個細路係蠢蠢地,不過都幾聽話丫~
佢阿媽仲想介紹多一份俾我,不過個女仔係中二ga...
我邊有咁叻丫,而且又要幫威威佢地補,都無咩時間喇,所以推左

尋晚同阿聰傾電話,又聽到d我唔想知既野
哩個就好似我之前所有疑問既答案
我明白喇......

喜歡的還是得放棄,再心愛的東西都要學懂放手

>>February 20, 2004 at 1:21:46 AM GMT+8


2004 年 2 月 15 日 星期日 【晴】



當你很愛很愛一個人之時,就連望他一眼也會心痛
他沒有做過傷害你的事,甚至只不過正躺下來睡得深沉
可是,你望著他,忽然就痛了

我愛你,所以就連望你一眼,都痛
愛,真是一種症狀,你知道嗎?只有最嚴重的疾病才會令心臟抽痛,
可是,因為愛上了,故心痛得貼近死亡

記得第一次為一個人心痛的悸動嗎?你按著心坎,你皺眉,你苦惱,
然後你才知道,心那麼痛,原來是愛情來了

有甚麼方法可以望著你不痛?大慨是這一個:
當我望著你時, 你忽然也望到我,繼而你向我綻放一個燦爛的笑容
這笑容,像一個懷抱,令我安心,令我溫暖
彷彿在說 "別傻,我永遠愛你的"
當我的痛與你的笑容交換之後,忽然,我就不痛了

他們說,還有一個方法:如果我的心死了,就無法會痛
你做了一些事讓我心死了的話,我不再愛你,心自然就不痛

但你知道,我寧願心痛死,也不想要這一天

《美女的交換禮物》 深雪



>>February 16, 2004 at 2:23:18 PM GMT+8


2004 年 2 月 15 日 星期日 【晴】

哩排發生左d野,好突然...突然到一d都唔似真
情緒大起大落,原來以前所發生過既野對自己影響好深
對感情認真執著,我應該好開心ga,但不安似乎更多,我唔明......
我需要信心,你卻飄忽不定.....
所有野都係你講ga,點解你講既野同你既態度差咁遠?

係你令我知道2年的陰暗期我終於捱過左
但以後我地又會點?
望番以前覺得自己好傻,依家呢?迷惘.....
我唔要好似以前咁,唔要做傻瓜
尋日我真係好開心......
我唔識表達自己,可能令你誤會了
我既心情我會努力試著去讓你知道

恐懼症 愛情的虔誠
越完整 越容易失真
你製造慌亂的氣氛
我綁在猶豫中受困


我很恍惚 不清楚
為何孤獨 學不會不在乎

>>February 16, 2004 at 2:20:33 PM GMT+8


2004 年 2 月 2 日 星期一 【乍雨乍晴】

1月30日 星期五

番學+番工

今日番9:30~10:30,上account tutorial...死喇,唔識 一_一"
一d都唔識....我最憎計數ga >.<

放左學o係Poly行番富榮,好近啊~半個鐘就到,仲快過搭車呀 ^^
好開心啊~又可以番工,李國寶放假中...靜得可怕
好在阿科o係度,同佢玩下d時間無咁難捱

阿傑番左黎,ToTo心情大靚...同佢玩到癲哂...真係服左佢地一_一"
開左罐植脂奶好似豆腐花咁ga~得意到爆! !

7點幾進入拍烏蠅狀態...toto同佢個傑傑越玩越狂野
加埋阿科同o都o都....toto玩到跌左落地,佢地幾個仲係咁整佢
最攪笑既係toto話俾雙鐘阿科叫佢打阿傑
阿科即刻雙眼發光撲向阿傑,佢地就o係counter度打到扭埋一舊...
連個name pad都除埋出黎...d客望哂過黎,好正呀~哈哈....
ToTo,你好狠心呀~



1月31日 星期六

出糧日

好開心呀....由於新年期間不繼博殺~$$$歷史性新高...呵呵
今日係monthly,全部經理都番哂黎...發發個肚腩太大仲俾人迫左出黎添呀! ! !
阿雀情緒不穩...一反常態→嬲爆爆既小雀...可惡呀 ("靜心"送俾他,需要理由嗎?!)
恩恩創意無限...竟然用hotcake粉放落微波爐叮→hotcake cake出爐
個個走哂入break room一人一舊~好funny呀! !

"四糖四奶"大駕光臨,同佢正面交鋒......廚房竟然down魚仔,勁驚囉
好在佢無發難咋...見到佢異常興奮,我同房姐癲狂喪笑,不能自拔...唔知有冇嚇親佢呢~
Sorry呀~sweetheart >3<

阿傑番左黎...ToTo又笑我地兩個...救命一_一"
攪到我做左件瘀到爆炸既野....唉~
咦~咁鬼馬ga...你個"竊聽大肚dun"



2月1日 星期日

學習

幫手做bp...鬼咁多人,我落單落到亂鬼哂,
斟雪糕又斟錯,仲要咁o岩無哂新地奶...成個人發哂茅
恩恩見我咁即刻話"唔緊要ga,你唔駛驚喎,慢慢黎啦~"
嗚嗚...好感動呀! !但我o個時真係急到想喊囉~越幫越忙,真係好鬼無用...
好在最尾都執齊哂d野,其實做bp幫d客落單出野食都幾似o係"millennium"出餐ga
唔做過都唔知自己會攪到亂七八糟,開始發覺o係M記真係學到好多野
仲同番學學d野息息相關添~可能係咁先會有人去"麥當當"實習啦! !
番工就好似apply緊上堂學既野一樣...人地year 3先有得出去實習
我依家就實習緊喇~好幸運啊! !
我會做好d,咁先唔會浪費我所學既野 ^^

星期四會開始出餐,而我會做front of house先~直接serve d客....要講英文,好緊張呀! !

"打回"之後繼續企counter,好忙呀,仲要個個都係大order,又down哂野喎
我驚魂未定,又down左咁多野,驚到呆左,木無表情
好在"月桂葉"同candy幫我執野咋..."月桂葉"o係咁同我講笑我都無乜理佢
淨係叫佢唔好煩我...對唔住呀一_一"
雖然你成日整鬼我,不過我知你係好人黎ga~多謝你地....

忙到5:30先take break,央姐整左好好味既咖哩魚旦同腸仔俾我地
阿科又番左黎,拉左卡之後我地同mini坐o係break room出面傾偈
最後我地決定一人買一個Hello Kitty頭髮紮,toto o個個~ haha...
出發去太子,第一次同Mini去街街咋,佢真係好鬼cute ga~越來越鐘意佢 ^^

買左2樣kitty貓呀,頭髮紮同琴琴吊吊~好靚啊! !

>>February 3, 2004 at 1:08:33 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26626

Design & Scripting by ShowHappy.Net