|
| |
|
寫日記 申請日記 用戶列表 | Powered By : Showhappy.net |
*揮著翅膀的女孩*
| 日記 | 日記主簡介 |
2004 年 3 月 12 日 星期五 【晴】 2004 年 3 月 11 日 星期四 【晴】 2004 年 3 月 7 日 星期日 【晴】 2004 年 2 月 25 日 星期三 【晴】 2004 年 2 月 24 日 星期二 【晴】 2004 年 2 月 22 日 星期日 【晴】 2004 年 2 月 18 日 星期三 【晴】 2004 年 2 月 15 日 星期日 【晴】 | |
|
當你很愛很愛一個人之時,就連望他一眼也會心痛 他沒有做過傷害你的事,甚至只不過正躺下來睡得深沉 可是,你望著他,忽然就痛了 我愛你,所以就連望你一眼,都痛 愛,真是一種症狀,你知道嗎?只有最嚴重的疾病才會令心臟抽痛, 可是,因為愛上了,故心痛得貼近死亡 記得第一次為一個人心痛的悸動嗎?你按著心坎,你皺眉,你苦惱, 然後你才知道,心那麼痛,原來是愛情來了 有甚麼方法可以望著你不痛?大慨是這一個: 當我望著你時, 你忽然也望到我,繼而你向我綻放一個燦爛的笑容 這笑容,像一個懷抱,令我安心,令我溫暖 彷彿在說 "別傻,我永遠愛你的" 當我的痛與你的笑容交換之後,忽然,我就不痛了 他們說,還有一個方法:如果我的心死了,就無法會痛 你做了一些事讓我心死了的話,我不再愛你,心自然就不痛 但你知道,我寧願心痛死,也不想要這一天 《美女的交換禮物》 深雪 |
2004 年 2 月 15 日 星期日 【晴】
哩排發生左d野,好突然...突然到一d都唔似真
情緒大起大落,原來以前所發生過既野對自己影響好深
對感情認真執著,我應該好開心ga,但不安似乎更多,我唔明......
我需要信心,你卻飄忽不定.....
所有野都係你講ga,點解你講既野同你既態度差咁遠?
係你令我知道2年的陰暗期我終於捱過左
但以後我地又會點?
望番以前覺得自己好傻,依家呢?迷惘.....
我唔要好似以前咁,唔要做傻瓜
尋日我真係好開心......
我唔識表達自己,可能令你誤會了
我既心情我會努力試著去讓你知道
恐懼症 愛情的虔誠
越完整 越容易失真
你製造慌亂的氣氛
我綁在猶豫中受困
我很恍惚 不清楚
為何孤獨 學不會不在乎
>>February 16, 2004 at 2:20:33 PM GMT+8
2004 年 2 月 2 日 星期一 【乍雨乍晴】
1月30日 星期五
番學+番工
今日番9:30~10:30,上account tutorial...死喇,唔識 一_一"
一d都唔識....我最憎計數ga >.<
放左學o係Poly行番富榮,好近啊~半個鐘就到,仲快過搭車呀 ^^
好開心啊~又可以番工,李國寶放假中...靜得可怕
好在阿科o係度,同佢玩下d時間無咁難捱
阿傑番左黎,ToTo心情大靚...同佢玩到癲哂...真係服左佢地一_一"
開左罐植脂奶好似豆腐花咁ga~得意到爆! !
7點幾進入拍烏蠅狀態...toto同佢個傑傑越玩越狂野
加埋阿科同o都o都....toto玩到跌左落地,佢地幾個仲係咁整佢
最攪笑既係toto話俾雙鐘阿科叫佢打阿傑
阿科即刻雙眼發光撲向阿傑,佢地就o係counter度打到扭埋一舊...
連個name pad都除埋出黎...d客望哂過黎,好正呀~哈哈....
ToTo,你好狠心呀~
1月31日 星期六
出糧日
好開心呀....由於新年期間不繼博殺~$$$歷史性新高...呵呵
今日係monthly,全部經理都番哂黎...發發個肚腩太大仲俾人迫左出黎添呀! ! !
阿雀情緒不穩...一反常態→嬲爆爆既小雀...可惡呀 ("靜心"送俾他,需要理由嗎?!)
恩恩創意無限...竟然用hotcake粉放落微波爐叮→hotcake cake出爐
個個走哂入break room一人一舊~好funny呀! !
"四糖四奶"大駕光臨,同佢正面交鋒......廚房竟然down魚仔,勁驚囉
好在佢無發難咋...見到佢異常興奮,我同房姐癲狂喪笑,不能自拔...唔知有冇嚇親佢呢~
Sorry呀~sweetheart >3<
阿傑番左黎...ToTo又笑我地兩個...救命一_一"
攪到我做左件瘀到爆炸既野....唉~
咦~咁鬼馬ga...你個"竊聽大肚dun"
2月1日 星期日
學習
幫手做bp...鬼咁多人,我落單落到亂鬼哂,
斟雪糕又斟錯,仲要咁o岩無哂新地奶...成個人發哂茅
恩恩見我咁即刻話"唔緊要ga,你唔駛驚喎,慢慢黎啦~"
嗚嗚...好感動呀! !但我o個時真係急到想喊囉~越幫越忙,真係好鬼無用...
好在最尾都執齊哂d野,其實做bp幫d客落單出野食都幾似o係"millennium"出餐ga
唔做過都唔知自己會攪到亂七八糟,開始發覺o係M記真係學到好多野
仲同番學學d野息息相關添~可能係咁先會有人去"麥當當"實習啦! !
番工就好似apply緊上堂學既野一樣...人地year 3先有得出去實習
我依家就實習緊喇~好幸運啊! !
我會做好d,咁先唔會浪費我所學既野 ^^
星期四會開始出餐,而我會做front of house先~直接serve d客....要講英文,好緊張呀! !
"打回"之後繼續企counter,好忙呀,仲要個個都係大order,又down哂野喎
我驚魂未定,又down左咁多野,驚到呆左,木無表情
好在"月桂葉"同candy幫我執野咋..."月桂葉"o係咁同我講笑我都無乜理佢
淨係叫佢唔好煩我...對唔住呀一_一"
雖然你成日整鬼我,不過我知你係好人黎ga~多謝你地....
忙到5:30先take break,央姐整左好好味既咖哩魚旦同腸仔俾我地
阿科又番左黎,拉左卡之後我地同mini坐o係break room出面傾偈
最後我地決定一人買一個Hello Kitty頭髮紮,toto o個個~ haha...
出發去太子,第一次同Mini去街街咋,佢真係好鬼cute ga~越來越鐘意佢 ^^
買左2樣kitty貓呀,頭髮紮同琴琴吊吊~好靚啊! !
>>February 3, 2004 at 1:08:33 PM GMT+8
| << 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 >> |
|
|
結伴創將來 多麼的美 你的路 我的途 再也不分己與彼 你是我將來 不捨不棄 每一明天愛著你 台 北 諸 事 拍 >(oo)<
![]()
![]()
|
廣告 |
讀者留言 |
| 路人留言 |
|
人氣: 26626
Design & Scripting by ShowHappy.Net