|
2004 年 7 月 8 日 星期四 【晴】
委屈
看見你們就手旁觀的樣子... 有說不出的委屈
在這裡差不多一年,你們一直都是這樣,太過份了......
或許是我計較得太多......說真的工作辛苦我不太介意,再大的氣以前都受過了
出來做事我是預定了
最難過的是你們那副嘴臉,惺惺作態,好討厭呀 ! ! 衰人 >.<"
看了你的日記,哭了出來......
你的無奈......我明白,無論如何我們要共同進退
>>July 9, 2004 at 1:34:52 PM GMT+8
2004 年 7 月 7 日 星期三 【晴】
祝福你
今日又做薯條位lu~ 不停咁炸炸炸....努力地
無咩點down喇.... ^^ 要再俾心機炸~
又出新既喵喇....超級靚呀 (雙眼發光)
仲有開心樂園餐既玩具,浮誇既手袋仔,可愛既頭飾,盞鬼既盒仔
好正啊~美美真身上陣,做kitty model....正呀! ! !連fax機都俾佢深深吸引
偷拍美美既英姿....一_一"
"論盡"既朦面超人跌左個地拖落沙井......好臭啊~
令到對沙井充滿疑惑既我大開眼界 一""一
fax機差d跌左落去......嚇死我呀 >.<" 哈哈...
遠方的來信,感動莫名,遺憾的是不能與你共度生日
識你咁耐,第一次分開過咋......上年你岩岩趕到
今年要分開喇~有d唔慣 一一"
要同米老鼠玩得開心d啊~ 等著你回來
聽日係小芳既大日子~記得上年我地一齊放榜
大家都好緊張......仲記唔記得我地去m記食早餐呢?
咁快又一年喇~
雖然今年我唔駛等結果,但心情一樣緊張
要驚就兩份啦 ^^
>>July 8, 2004 at 10:43:18 PM GMT+8
2004 年 7 月 5 日 星期一 【晴】
無用鬼,無鬼用
有人黎睇lunch operation,一番到去,大家已嚴陣以待
著裙的美美 ---> 引起全場哄動,都幾靚丫
得償所願地,有得做fry位 ^^
洗完早餐後,急忙準備好薯條就開始作戰了
初頭都無咩野......點知當大家都以為人潮散退,忙著做補給時
一大堆人突然出現,結果 ---> down薯條down到7彩
出面大排長龍,個個order at least 2~3個 >.<"
fax機都要走過黎傍住我.....(雀雀,你係team leader,我係first呀)
做fry位竟然要first傍住,好失敗啊 ! !
哩排發覺自己既不足越來越多,咩都做得唔好
點算好呀 ?! >_<"

我覺得遺憾的是我不夠仔細
不了解你說那一些話的用意
幸福 只要一個眼神的交集
fly away
無窮無盡 是你深邃的眼睛
看著你 就可以讓我茫茫人海裡感到安定
fly away
當我不顧一切無止盡追尋
有一個人 有一顆心
早已經默默之中在那裡
完了吧 然而你不在 情況未像幻想般變改
告別從前總是不易 原來假如只得我在
我竟未能覓尋下一位摯愛
是我笨 大概必須先經錯誤才能會 分清我心意
>>July 7, 2004 at 10:33:36 AM GMT+8
2004 年 7 月 5 日 星期一 【晴】
拍住上
那次你出局 就連帶我也屈辱
跟你彷如至親沉痛 要抱著你哭
我進了一步 像提你也要趕路
想領先想對方遲到 我們做不到
各有各的命 若然你較我好命
差距反映美好的人性 替同伴高興
共你一起拍住上揚威 定要一起美麗 我先美麗
若誰 失手了 不要計哪個不抵
就算一起拍住會沉底 沒有分先與後 無論高矮
好友 也像拍拖 難得會拍一世
離開 再會亦是投契
我們的約定~有你這個朋友,我也夠幸福了
>>July 7, 2004 at 1:58:12 AM GMT+8
2004 年 7 月 4 日 星期日 【晴】
臉紅紅的久別重逢
番到去見佢地D帽度掛住舊貓.....好怪呀 一_一"
出到去,美美塞左一隻俾我,迫我整上去,我死都唔肯
佢個奸精....話如果我去set貨就放我一馬
我只好乖乖就範,嗚嗚......個雪房好凍呀 ! ! !
佢地竟然將d雞翼set o係最高既角落,前面又多貨喎
我爬左幾次,跌左幾次先上到去,同個風口正面交鋒
塊面凍到痺哂,無哂知覺......仲要一路拎一路跌落去......好慘啊
魚仔所淨無幾,美美仍懞然不知 ---> 要過 OC2 借貨,
又係o個句......係咪唔想扣貓呀?!咁你去借啦 一""一
我第一次去借貨咋,好重好熱啊~
番到去入廚房收爐, d熱氣係咁蒸我塊面......>.<"
小面子多災多難......
食完野成功逃脫,美美俾我掛雀雀個貓咪
yeah~唔駛戴貓咪帽lu ^o^
12:30 人潮開始湧現...lobby擠滿了人,好長的人龍啊~
就這樣一直忙到 2:00, 勁呀 ! ! !
月桂葉真鬼馬,以4糖4奶作掩護......歡迎光臨啊~俾心機d做野啦
正一潛水艇
fax機3點幾先現身,難為了美美
壞消息 ---> 聽日有來自5湖4海既store manager黎睇我地 lunch operation
167上下為此大為緊張,執GC行動開始
step 1 ---> 編floor plan, 精英份子雲集,唔想埋draw呀~
苦苦哀求下, 求得fry位一個,正呀 ! ! ! >3<
step 2 ---> 將姚明毀屍滅跡......凶悍的斬首場面,充滿血腥暴力,心恨手辣的fax機 一_一"
step 3 ---> 攪靚個crew room ---> 小玲,巨巨真身上陣
7月生日的朋友仔也不少啊~
誠意獻上祝福,願得你們歡喜 Happy Birthday >3<
熱烘烘的臉,紅粉菲菲......好辛苦啊~ >x<"
嗚嗚......點算啊?!
久違了的牛郎出現了, 掛住你啊~ 叮叮雪糕懷念嗎??
break room 大水浸......
>>July 5, 2004 at 3:18:06 PM GMT+8
2004 年 7 月 2 日 星期五 【寒冷】
7月2日 星期五
驚驚
今日又學多一樣野......收爐 (半桶水 一一")
之後入廚房,初時拍阿科同nana...佢地好照顧我
忙既時候我齋企炸位,得閒d就埋位落野,好好玩啊~
其實我都入左好多次啦.....仲係傻下傻下咁
唔記得哩樣o個樣,越幫越忙......一忙就緊張,一緊張就失哂理智
做錯好多野,無鬼用 >_<"
lunch過後的拍烏蠅時段,有貸到,美美豪氣地落左 "33"箱薯條
大雪房淪陷,科仔奉命來個乾坤大羅移 ---> 單拖的我 (嗚嗚...好恨心啊)
初頭都ok, 之後竟然有人down 8 個孖芝......天呀! ! ! >x<"
佢地完全無意慾入黎幫我......想喊
好在mini及時趕到,攪掂左d孖芝
點知好戲在後頭 --->18個burger 一_一"
我諗我梗係嚇到short左,佢地未落包我走去落肉
結果咪......唉~之後我不斷做錯野,不斷俾人.......
嗚嗚~~好鬼無用呀,蠢到死 >.<"
真係好人都俾我激壞呀 ! ! !
我自己都知衰ga喇,以免有人俾我激死
take完break好乖咁出lobby,檸檬仔同佢老婆大駕光臨
追住佢同佢玩......好攪笑 ^^
我已經好俾心機ga喇~我知拖住個咩都唔掂既人係好辛苦既
sorry呀 一_一"
* 誰都會完美,請給我時間 *
7月3日 星期六
雜工
人手爆炸,番到去奉命繞場一周,lo記一番 --->入counter加野,無啦啦又攪轉間
take完break竟然得到我夢寐以求既工作 ---> 薯條位 (點解成日down薯條 ?!)
之後Ricky叫我入MR寫d野,食完野竟然入左廚房 一_一" 打雜一番 ---> 成功逃脫
rotate頻頻...8個鐘入面咩都做齊...幾好丫~時間易過嘛 ^^
夜遊海傍 --->落湯雞 一.一"
不要給我再踫到好嗎?! 唔想再見唔好再見唔要再見......
>>July 3, 2004 at 10:03:23 PM GMT+8
2004 年 6 月 30 日 星期三 【酷熱】
回歸日 ---> 外族?!
今日除左係71之外,仲係新promote ---> "夏日甜蜜蜜"既開始
有新衫仔 ^^,懷著興奮心情......locker一開 (晴天霹靂 一_一"")
衫仔不見了?! 原來o個日無擺到入locker就走,俾壞蛋阿美沒收左
今朝又忙,攪左一倫....fax機幫我搵鎖匙 ---> 遍尋不獲 >.<
最後借左mini件舊衫著,fax機話入廚房唔緊要喎~ (好怪 一""一)
壞蛋美美狂叫我"外族"...... >_<" 嗚嗚~無人性ga
咁好彩Tony大駕光臨,我哩個唔見得光既可憐蟲
唯有哩埋出凍貸......一入到去,堆積如山既貨..... (嚇呆左 一x一"")
可憐的我好似蜘蛛俠咁o係雪房左爬右爬,將d貸推上推落......
仲要面貼風口係咁食風......爽呀 ! !
攪左成個鐘都未set好......好慘啊~
出到去勁忙,係咁落野 (其實係炸野)...越幫越忙 一一"
雖然俾人嫌棄,不過有得入去已經好開心喇 ^^
又洗早餐lu ---> 成身濕哂啊~ 力大無窮的我,勁! ! !
雀雀竟然察覺唔到我異於常人
雀 : "咦?!點解你做fried位既..."
ling : "你睇下我件衫"
雀 : (驚訝...) 即刻拎條鎖匙出黎
雀嫂 : maymay話等佢做多陣怪物先俾番佢
ling : 滴汗 """ ?!
yeah ~ 好野,終於做番正常人
雀雀 = 我既救星 (hehe...叫群群好好報答你)
變身後,終於可以從見天日
粉紅新地樂好靚啊~
綠豆新地好好味 ^^ 開心~
小袋子被壞蛋孖寶搶了...正衰雀 >.<" 老科你為老不尊呀~
回程地鐵上的吵架事件......險些就要打起來了
火爆仔重出江湖?! 香港人戾氣太多了吧~
一份悅耳的禮物 ~ break room傳來悠揚妙韻,謝謝你
>>July 1, 2004 at 1:33:59 PM GMT+8
2004 年 6 月 28 日 星期一 【清涼】
夏日甜蜜蜜
哩個係今個summmer holiday既main theme
有好多新野 (kitty,紅綠新地,新地樂,我地仲有新衫仔添呀) 興奮 ^^
6月28日 星期一
薯仔工作坊 x crew meeting
今日既rotate十分頻繁
執外賣 ---> 洗早餐 (有被"昆"感覺 >_<") ---> 送外賣 ---> take order --->
執lobby ---> take order (全自動麥旋風 一""一 奸商 hehe...) ---> 入廚房 開心 ^^
緊接落黎係由fax機主持既"薯仔工作坊" --->好鬼無聊,完全係佢sole talk show,悶死人呀~
真係聽到我薯哂 一_一"
之後係crew meeting, 主要賣點係久未露面既發記"隆重登場"
這晚約了你夠鐘請show up~ 現代人
又係fax機one man show,河留爺?! 當我個發記無到......佢顏面何存?!
露天茶坐小晚餐 ^^
6月29日 星期二
冰息
又要做外賣妹lu~好熱啊......d野又執唔齊 ---> 來來回回的走了幾趟
仲要收錯$$,俾人.....>x<" 嗚嗚 ~ 終於知道咩叫吃力不討好
冷戰冰息了,是好事吧?! 能像從前嗎? 大慨不可能了....
"big爆" back sink的貨物,為新一個月作好準備,既期待又興奮
令人雀躍的新衫仔,我的是綠色耶 ~ 開心 ^^
可愛無比的hello貓咪...嗚嗚~好想要啊
充滿回憶的 "心淡", 萬人共譜的樂章
旋律再次響起的一剎, 感動莫名
新奇的扭蛋+小丸子vcd,樂透了~ (如果扭到頭髮紮就好啦 >.<)
與祖祖同月同日生的小魚
看來與廚房真的沒什麼緣份......幾時先倫到我呢...沮喪
>>June 30, 2004 at 8:02:59 AM GMT+8
2004 年 6 月 24 日 星期四 【晴】
生病中
嗚嗚......被病魔打倒了,大好的2日假期除了interview之外
只有迷迷楜糊的昏睡過去....>_<"
眼紅紅的可憐蟲--->都是戴con.惹的禍,今次可謂雙喜臨門了
帶病的我換來一把 --->迷人聲線
6月24日 星期四
Interview day
今朝同媽咪去政府合署宣誓,見調查官 ---> grant-loan問題
有好多資料要補呀,總之就煩啦 >_<"
見完之後,去左m記食lunch,咁大個女第一次食big mac咋,超好食喎 ^^
不過唔會再食第二次,因為好飽......如果走芝走肉都ok既
行左一陣就番屋企lu~
有人故態復萌 --->六國大封相再度上演
點解一定要去到哩個田地......無奈就是不斷重覆地發生
我也不想這麼....
吃飯的心情也沒了,嚴重唔舒服...含著淚沉沉睡去
6月25日 星期五
一早起身番工,有份工真係好......有了寄託,整個人都踏實了
繁忙的工作,昨天的不愉快也就忘掉了
患病中,還是很不舒服......一"一 迷人的聲線 --->嚇死人
幸有"美"相伴,番工樂趣多
得熊貓與小學雞擁戴......忙個不停......脫離街頭戰士危機
就是因為心情複雜,方知這段快樂時光如此可貴
懷著愉快的心情回去,偏偏又要給我看到最不願見的......
心還是痛了一陣子,如此熟練的裝作若無其事...我可以嗎??
與魯冰暢遊長發,為明天的便當作好準備
心情又好轉過來,謝謝你 ^^
衰雀,快d還番把遮俾我..... >_<"
>>June 25, 2004 at 1:31:12 PM GMT+8
2004 年 6 月 21 日 星期一 【晴】
A sweet day
今日又唔知醒......遲左少少 一_一"
番到去Ricky叫我洗早餐,收hotcake o個時,出面有人要齋餅
Ricky入黎教我整 (雙眼發光) 勁好玩啊 ^^
我仲煎多左幾塊take break食添呀~ hehe......
洗完之後入廚房,lunch忙左一陣,Ricky入黎幫手
好似咩都幫唔到手咁......好無用 >_<"
不過好好玩呀~我會俾心機學ga
放工去旺角睇下有冇我想要既書......行左幾間都搵唔到靜茹o個本 >_<"
去到榆林個sales話要訂先有,仲唔知搵唔搵到添呀
落左訂lu~希望有啦,好想要啊,買住鄭梓靈本新書先 ^^
士多啤梨新地擺入大雪房雪下,超級好味啊~
美美,你個茶好好味呀~謝謝 ^^
有人話要煲"木瓜奶"番黎飲喎......唔係掛?! 一_一"
撞到芝芝,佢又靚左喇~就快要番過去讀書lu,唔知幾時有機會再見呢
謝謝魯冰的珍珍牌 "傻"子 ( "稯"=竹水)....童星點心麵遇害了 一-一
>>June 21, 2004 at 6:30:13 PM GMT+8
|
![]()
結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你
台 北 諸 事 拍 >(oo)<


|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8
halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8
Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8
沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8
你結了婚0拉 ?
<br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8
d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8
感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8
每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8
傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8
我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8
我站到街中聽鬧市聲音
<br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8
有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8
居然公開我老婆張玉照 >o<
<
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8
連不覊都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8
暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8
昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8
報告報告!
<br>
<br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8
個兔仔好慘ar ..>.<
<b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8
你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8
我也接受不了,
<br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8
你又買鞋呀? 有$人啊^O^
<
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8
總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8
唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8
天空海闊任我們闖,
<br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8
同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8
難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8
ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8
好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8
underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8
Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8
錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8
傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8
Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8
will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8
惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8
熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8
讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8
Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8
傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8
愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8
"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8
冇佢ge督促, 我來督促你
<b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8
好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8
me2!
<br>"ThaNk
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8
wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8
wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8
Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8
咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8
晴天陰天孩子天,
<br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8
睇唔到d相ge?
<br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8
|
|