|
2004 年 9 月 2 日 星期四 【晴】
最好時光
crew meeting...可能是最後了
簡短而愉快,豐富的晚餐......
宣佈大家的去向,同時亦意味著167的死亡
很難受呢...
曾經我們為那渺茫的百分之五而欣喜若狂
為何是假的?!我不要看到那天的來臨,不要說再見...不要
玻璃小屋還是逃不過被摧毀的命運
我們盡了最大的努力......還是捍衛不了你,對不起
在你身上找到的盡都是快樂,謝謝你
怎麼說起 曾無奈分別的淒美
如同成長中必經那句 捨不得你
expect a miracle
>>September 4, 2004 at 2:15:55 PM GMT+8
2004 年 8 月 30 日 星期一 【微雨】
8月30日 星期一
今日Jerry無啦啦打電話俾我,同佢傾左一陣
原來佢o係附近......哈~仲突然o係crew room出現添
好耐冇見喇,佢個樣又唔同左,有d似隔離個白色呢
把口就依然咁衰 >ˍ< 你個死仔.....
有人黑面喎...呵呵~ 小器鬼
發記話截架地鐵送我地番屋企喎...正呀! !
醉翁之意不在酒,房姐,人地連地鐵都出埋,你明ga啦
睡夢中的豬比電話叫醒了,哈...係電話呢~ 開心 ^^
---> 被老女人睇中的壞孩子
你要成日提醒我,你個承諾仲未過期,我d妄想症先唔會發作ga

8月31日 星期二
平凡所以滿足
暑假最後一日......放假,難得的清靜
早起,久違了的陽光
係時候打掃一下,不停執執執,攪左大半日,都係執左少少咋
間房真係好亂呢....一_一"
拎左好多野去洗,哈...發覺自己好鐘意洗野
洗野同熨衫既感覺好好呢 ^^
我想驗證一d野......你果然無令我失望......開心 ^^
我要的就是這樣簡單,要好好記住呀
萬般不願意 ---> 要番學了 >_<"
你我之間的一個考驗,我應該對你有信心,我信你ga
「無法相愛,因為無法相信」---> 戒胡思亂想
>>August 31, 2004 at 1:27:05 PM GMT+8
2004 年 8 月 27 日 星期五 【雨】
空歡喜
167大慨做不下去了
那個頑強的業主.......可惡呀 >_<" 開天煞價
發記的一句話,令我好難過呢
"同你傾埋加人工d野,好頭好尾啦"
這一句不是已經披露了167的命運了嗎?!
點解喎,o個日明明話唔執ga......嗚嗚~
黑面的壞孩子......好恐怖呢......唔知點算好
祖兒又有新歌喇 ~勁好聽 ^ ^ 興奮...
>>August 28, 2004 at 1:41:35 PM GMT+8
2004 年 8 月 26 日 星期四 【陰】
紀念日
在一起的第三十二天
<小情人> 好好好睇啊......滿載童年的感覺
見到女主角喊,唔知點解自己都覺得好hurt呢 >_<"
到處逛逛......巧遇新秀準決賽......我的偶像 --->成成,正呀 ! !(興奮~)
其實有你陪我去邊都冇咩所謂,不過下次都係plan下好d d....
而唯一愛著我的
而唯一愛護我的
而唯一個令我好好的努力 感激
這段日子,真的很快樂,謝謝你
>>August 28, 2004 at 1:35:55 PM GMT+8
2004 年 8 月 25 日 星期三 【微雨】
8月25日 星期三
病孩子
今日好唔舒服呢...o係counter覺得好凍,個頭又痛喎
最慘就係無生意,靜到咩咁......d時間超難捱
小宇宙就快爆炸喇 >_<"
放工去library拎書......個頭痛到癲,腳步浮浮...好熱呀 x_x
番到屋企勁辛苦 --->原來發燒呢......久違了
藍白二人組果然好猖狂...... 一一"
8月26日 星期四
今日有人放飛機 + 遲到.......個floor得4個人
哈哈......有得洗早餐, 同肥肥企廚房,好玩呢~
fax機心情勁差,好明顯我地做左佢既箭靶
係咁俾佢媽叉......可憐 一_一"
做完外賣妹,pack埋d刀叉就收工lu
今日終於見識到咩係八婆之中既八婆
哈......去街街...好開心呢 ^^
>>August 28, 2004 at 1:44:16 PM GMT+8
2004 年 8 月 22 日 星期日 【綿綿細雨】
Ronald show前夕,大家繼續努力執G.C.
唉......又要刮玻璃...討厭呀~次次都係我 >_<"
出面又曬又熱,攪左成個鐘呢
刮玻璃後遺症 ---> 間歇性癡呆 一_一"
通常刮完玻璃之後,我都會呆好耐,好難集中...上幾次都係咁
12:00有聚餐......被委派入廚房落野,勁好玩呀~隊爆哂條邊
之後做fry位同派餐......好無聊呢~
攪掂又入番廚房,今日好忙好亂呢,又有好多怪order
佢地不停咁拎d包......我地無落紅牌,佢地又無睇清楚先拎
結果俾錯哂d野人地,counter仲要勁遲先發現喎
俾人鬧添 一_一" 誤會一場....忙中有錯嘛~
之後出counter,繼續癡呆......狂take錯order
救命呀~今日究竟發生咩事?!
好大雨呢......d玻璃又矇哂lu~刮得咁辛苦為咩呢?可惡....
放工差d俾Esther捉住......好在有大眼仔同阿Lok擋駕
哈~逃之夭夭......講真幫你無所謂...不過你實在太狗喇~八婆
好少見你做野做到目無表情呢......一定很辛苦吧
莫論為你做些什麼,而我好像連問候一句也有點困難,對不起...
>>August 23, 2004 at 4:29:49 PM GMT+8
2004 年 8 月 22 日 星期日 【晴】
最後
造了個惡夢......我害怕聽見那一句
是最後了,多麼的刺耳......
清楚明白那是不久將來的事實,很害怕那天的來臨
討厭那些人...這幾天聽的見的也夠多了
我們還好端端的,他們已急不及待來分我們的東西
每次看見他們,總想好好捍衛這個地方......無奈只感到無能為力
>>August 22, 2004 at 5:17:13 PM GMT+8
2004 年 8 月 20 日 星期五 【晴】
8月19日 星期四
哈......經過尋日一番努力 (嚕嚕唆唆的拉票行動) ---> 得到caller票一張
好好好開心呢 ^^
又是在廚房裡渡過,還是覺得很興奮~
放工後的約會, 今天有點特別呢
將不安如實地出說來,其實那種感覺已有了很久
只是一直擱在心裡罷了......每次想到這個
眼前的就變得很不真實
因為在乎,學會難過
8月20日 星期五
意想不到 ---> 今天竟然再次得到caller票
不過我想要薯條位呢...俾壞蛋嬴左 >_<"
聽Ricky講,尋日有6個人同時被投薯條位...好誇張呀~
哈......同nami企廚房,受大小S影響,佢今日好沉鬱呢~
竟然俾你洞悉到添......好在我處變不驚o者
8月21日 星期六
為何要無話可說 才懂沉默比爭吵難熬
>>August 21, 2004 at 5:50:01 PM GMT+8
2004 年 8 月 17 日 星期二 【晴】
單拖二部曲
哈......今朝美美叫我入廚房pack刀叉
順理成章地入侵廚房......好興奮呢......好好玩呀~不過無得洗早餐...可惜
又有機會單拖喇,哈~有dd進步,無咩點down野呢
不過跑來跑去真係好熱啊......平時唔識出汗既我都成身濕哂 x_x"
阿雀話哩d叫地獄式訓練喎,其實都唔係好辛苦o者......好好玩就真
要我出lobby就真係地獄喇~
阿Lok番左黎,同佢企廚房......超越攪笑 ---> 反肚
我發覺佢係一個變態既精神病患者,o係10分鐘之內無間斷地串我
袁諾笙...你好煩呀~勁想打爆你個頭 >_<"
放工到處逛逛......完全喪失自制能力 ---> 敗家精 一_一"
8月17日 星期一
sweet holiday
帶點驚喜的假期,今天很快樂
牽手觀看的日落 讓最好的風光都念記
>>August 18, 2004 at 2:51:44 PM GMT+8
2004 年 8 月 15 日 星期日 【晴】
單拖首部曲
開心既一日,開始懂得獨立.....
番9:30,哈~終於無遲到喇 ^^
counter ---> 轉間 ---> 食野 ---> 洗早餐 ---> 廚房
又有得洗早餐喇......開心,之後入廚房
Fiona收工之後,得番我一個,一直係咁到3點幾肥肥番黎
單拖最耐既一次呢~Ricky成日意圖迫我單拖,平時我死都唔肯
佢話 "驚咩o者...大個女要學下獨立......你唔掂一定有人幫你ga"
咁又係喎.....我都學左好耐啦,唔可以成日倚賴人
你之前話過,單拖得多就會快丫嘛~你咁叻...我又點可以咁無用既呢
所以今日就試下自己企廚房,我好鎮定呀~無發癲....不過走黎走去...好熱呀~ >x<
忙既時候,雀雀都有入黎幫我
有一段時間都忙忙地,阿文叫我每樣野都落多d
我見豬柳無哂,咪落左5個muffin囉,落完之後,出面竟然玩"打回" 一_一"
個死肥肥take完break出黎係咁串我......要做suggest selling,又話我唔邊做邊清潔
咁得我一個邊顧到咁多野o者 >_<" 你個衰仔
之後到我食野,佢單拖 ---> "六月債,還得快"
我食完野出到去,個廚房勁亂囉,出面又down哂野
阿文叫我入去幫佢,怪事又發生喇
佢話聽到出面call muffin out哂,走去落左5個muffin
之後條邊竟然仲有2個柳蛋o係度囉....o個時d人又散哂
哩d叫做 ---> 案件重演, 唉....頭先岩岩串完我
咩邊做邊清潔呀.....你個死仔 ---> "串人者,遭反串"
最攪笑係d雞仔無啦啦勁好賣,炸完又無...要不停咁炸
大眼仔勁興奮咁講"隊爆個雞仔櫃啦" ---> 不下數十次
出面down雞腿,佢又話"隊爆佢啦...炸5個"
仲叫我隊爆埋個蘋果櫃 一"一......我地發覺佢已經進入瘋癲狀態
係咁叫我地隊爆不同既野......笑死我呀~ 哈哈
不停咁笑 ---> 樂極生悲
剷爐既時候成隻手撞落個爐上面
嗚嗚.....好熱呀~痛死我 >o< ---> 白裡透紅...哈哈
take break o個時同群群傾偈,講佢拍拖d野
果然係 "情場老手" ---> 佢越講越興奮
仲話要介紹男仔俾我識...咩有車又有樓......哈哈~正呀 ! !
唔駛客氣喇~一陣要上百佳酒店咪死?!
你收埋咁多仔,開婚姻介紹好過啦?!
>>August 16, 2004 at 12:30:25 PM GMT+8
|
![]()
結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你
台 北 諸 事 拍 >(oo)<


|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8
halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8
Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8
沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8
你結了婚0拉 ?
<br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8
d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8
感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8
每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8
傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8
我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8
我站到街中聽鬧市聲音
<br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8
有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8
居然公開我老婆張玉照 >o<
<
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8
連不覊都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8
暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8
昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8
報告報告!
<br>
<br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8
個兔仔好慘ar ..>.<
<b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8
你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8
我也接受不了,
<br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8
你又買鞋呀? 有$人啊^O^
<
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8
總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8
唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8
天空海闊任我們闖,
<br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8
同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8
難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8
ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8
好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8
underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8
Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8
錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8
傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8
Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8
will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8
惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8
熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8
讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8
Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8
傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8
愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8
"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8
冇佢ge督促, 我來督促你
<b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8
好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8
me2!
<br>"ThaNk
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8
wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8
wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8
Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8
咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8
晴天陰天孩子天,
<br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8
睇唔到d相ge?
<br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8
|
|