|
2004 年 4 月 21 日 星期三 【晴】
行過八號花園間seven見到蔡榮過緊斑馬線
麻煩友
唔好比佢見到我好d
肥庭:「嘩,未test就想打擊我地自信心?!」
我:「做咩呀?」
肥庭:「佢派test呀」
第3次100
追平左賢既紀錄
賢今次冇100嚕~
b班人話個test几難
ceci尋日既diary話terry,阿君,高軒,bobby几個都覺得個test會好難
我竟然欠缺這種警覺性!
算了
保持冷靜就夠了 @@
周sir講完書,就講而家中國既野
話如果中國比美國"積威所劫"既話台獨就會成功
台灣獨立左,香港又會有班要兩制唔要一國既人搞港獨
佢問彭狗有咩諗法,羅走左佢本amaths書
差唔多落堂
彭狗寫左條數傳過黎問我
話係test既題目
o下?!
做唔到既?!
彭狗:「有冇搞錯呀?!danny都做唔到?!」
威講左句差唔多既野
吼呀呀呀呀...
想殺人呀!!!!!!!! -.-
几次咁樣變得好衝動
豬:「唔好理佢地啦」
其實豬每次講呢句我心裡面既怒火都冇平息過架
豬話覺得原本條題目唔係咁樣
彭狗問jeff,jeff話冇抄錯
小息,jeff問b班一個人(唔記得佢叫咩名...我記得某日同過佢,tim,jeff,揚去m記食lunch)
果個人話題目係咁冇錯
嗯...
如果所有人都唔識做,咁亦都係條件對等
滿分係卷寫既滿分減果題既分數
冇乜所謂
終於到test
羅到份卷,見到最尾一題個樣好似頭先見到果題
不過唔係exactly果個樣
原來吳學銘昆左jeff
都好既
知道題目果d反而比佢嚇窒,氣勢已經輸左
今次時間分配得好
全卷8題
12:22做完7題,最尾一題3個答案寫左2個唔知點寫剩番一個
最後靈機一觸
用資優果度學到既方法...
但係咁怪既方法肯定會比人扣pp
不過面子上都好過做唔到 @@
lunch
同d人講個amaths test
ceci勁肯定浮標果題答案係2.7 km (cor.to 0.1 km)
佢話問隔離班d人都話2.7
我仲記得d數字,打番入去,ceci錯左 @@
發現自己錯第一題 !@#$%^&*
given cos θ = 4/root17,270° < θ < 360°find tan 2θ,tan 4θ
tan 2θ我錯左,所以tan 4θ都錯埋 -o-
econ
又派一個test
41/45
原來有2分要explain埋係唔係rpu = =
grace lo:「黃源進個名改得好喎,財源廣進嘛」
放學整壁報
最初有人買左10張a3返黎,唔夠用
再買多8張
高軒,bobby補習4:30走左
賢又話自己要補習(唔多信佢 -.-)同高軒,bobby一齊走左
豬,曉,彤,becky畫野
我剪d畫好既野出黎
婷,瑩,ck,彭狗釘野
鍛練到渣較剪既技術 @@
彤d木顏色筆鈍晒
冇人有鉛筆刨,想用較剪或者cutter代替
我:「落去問蘇sir借砂紙啦」
becky:「問佢借鉛筆刨仲好啦」
咪係囉...
彪叔上過黎問我地几點走得
最遲6點要走
到6點既時候仲差少少未做好...
咁就做埋佢啦 @@
豬不斷響度自欺欺人:「而家5點半咋嘛」
彭狗:「唔係喎,我隻錶4點半咋喎」
6點半做完走得
尋日虎send左幅圖比我問我田田個髮型係點樣既
我唔識形容...
佢就send左幅圖比我問邊個係
幅相入面所有人都係來自mst,不過冇一個係田田
leo sir就有~ @@
http://www.miniforum.org/showpost.fcgi?MGID=1220069&page=1&tempid=2
>>April 22, 2004 at 2:24:39 PM GMT+8
2004 年 4 月 20 日 星期二 【晴】
早几日都好精神好早醒左
今日就鬧鐘響左仲想訓多陣...@@
返學途中見到發仔
都好耐冇見過佢嚕...
問起奶咀係咪知我個passwd
佢話唔係
唔係唔信佢,不過就算係佢都唔同我講啦 @@
不過佢講得o岩
「比我login到你就abandon左基(本)內(功)佢先啦」
英文堂
mmlc
ck:「又係miniclip既時間喇」
睇新聞報告
唔睇字幕都聽得明大半既...@@
中文
繼續六國論
周sir講完成篇文
問我地應付會考想走邊條路線
建議我地几個人一齊合作溫書,你問下我我問下你
(周sir又學個作者咁借古諷今?)
bobby:「我想走秦國路線喎」
好主意 XD
賢即刻同周圍d人討論得好開心
我既怨念:除左maths amaths之外,同我合作溫咩科都冇問題
不過就算唔約埋去溫書我都避唔到
去打波都有人會執本maths hw去問我,死未
-_________________________-"
落左堂
賢真係猛咁同我講
「要學六國呀」
我:「我想學秦國喎」
反正我不愁對別人沒有貢獻
所以只要找可以實實在在地幫到我的人就行了
lunch
同拉登 肥龍 瑋 達 顧 呂 毛毛 黃安 宋永平 去新達英皇隔離果間酒樓食lunch~
9個人叫8個飯 <-拉登自己食一個飯
去到新達見到魚,班人即刻分散晒
仲以為要比人撇果個係我 = =
全部人1:3x先食完
差d遲到 @@
班主任堂
進進去左同f.3講選科
分組討論
每人代入一個角色(e.g.雞場主人,批發商,零售商)講自己贊唔贊成政府一d對禽流感既政策
每個角色其實都係企響自己利益立場講野
而且政府有時會直情反對民意制訂政策,保留最終決定權
好值得討論咩?
我 oro 婷 zoe一組
羅8張紙,每人抽2張代表自己既角色
其他組響度好認真咁傾緊
我地果組乜都傾唔到出黎...@@
我好認真咁做phy hw
好似做完喇喎~ @@
每組要搵一個人present呀?
用(jian).(ken).(bu)決定
(我識用4種唔同既語言講呢個term喇~ ^____________^v)
婷輸左
要響呢几日之內練習下點用部video cam
pa assembly
好 支力 不過訓唔著 >_______________<
返到屋企
開住wmp播緊歌都訓得著
証明我真係好眼訓 @@
聽日amaths test
每個exercise做最尾3題算啦~
哇?!
呢几日都好似冇時間做d資優功課既?!...!@#$%^&*
http://www.hktod.com/forum/attachments/XQHT_SA.jpg
試下響幅相入面搵一個而家既明星出黎~
白色字係答案→由上數落去第2排右邊第2個
http://home.so-net.net.tw/resolute/kusoscom/kusos.com.374.ds.wmv
我細個果陣好鍾意玩戰機game
不過從來未試過好似果個人咁變態...@@
(佢架戰機好似中左子彈都冇事咁既? =.=)
re 寶雯:
原來如此...
謝謝你告訴我這么多啊~ ^__________^
>>April 21, 2004 at 2:43:16 PM GMT+8
2004 年 4 月 19 日 星期一 【晴】
今朝返學校上到4樓
見到早餐同brella響前面
早餐好似貼緊d咩通告,背向我
brella面向住我
屏息靜氣行埋去...(用"絕"! XD)
行到差果一步
brella:「早晨呀~」
- -...
(後來問brella.如果佢唔出聲,早餐會唔會太激動撞左埋牆,brella話會 @@)
jeff:「你今日present講d咩呀」
我講is project個present d野比佢聽
豬(暴走中) :「等上堂先講得唔得呀?咁早話晒比人知」
jeff:「我問你英文本書既present講d咩呀」
我:「你又唔早講!」
再講多几句
jeff:「咁你有冇背稿呀?」
我:「冇背過呀...keating唔係話出去齋talk咩?」
jeff:「我問你is project個present呀」
我:「又突然間轉話題 -.-」
maths test
好易 <-唔係我一個人既諗法
用黎屈分用 <-「俺個人意思!」:P
最尾一題
個"total cost"差d寫左$4.875
好彩夠心水清
jeff太信唔過自己一開始計到既答案(或者太信得過自己後來計既答案)
有兩條mc最初計o岩,改左答案,冇左8分
英文
派左張野叫我地做剪報
話有兩個目的
1.encourage students to read English newspaper
2.encourage students to pay attention to current arrairs
第2個對我黎講比較重要...@@
全班分兩半
一半去左tony choi果邊
剩番果半分4人一組(另外果半都係掛 @@)
alice,lily剩左出黎(remainder?)
alice過左黎我,豬,肥庭,婷果組
婷:"i will finish the book as soon as possible"
肥庭放假完全冇睇過書,所以冇野講 @@
keating叫我地每組搵一兩個人出去present
豬,alice,婷三個叫我 -o-
我:"paper-stone...(次序錯左,再講過 @@)paper-scissors-stone"
keating:"so democratic~"
豬:"paper-stone only"
豬出剪,alice同婷一個包一個dup,我冇出 XD
提議包dup果個出剪輸左 XDDD
zoe同lily講一本人際關係好複雜既書 @@
一開始zoe寫左個女仔名,之後畫左兩個箭咀,話果個女仔有兩個boyfriend
"one clap two separate" XDDD
alice:「你響屋企有冇打機架?」<-問我
豬:「梗係有啦!」<-非常強調我成日打機 @@
alice:「咁玩咩架?」
我:「玩mud...M.U.D,係一大舊英文既short form」
alice:「哦,玩"乜"既」
-.-
phy
書入面有一題原本得兩part
進進夾硬加個c part落去 -o-
「一條題目可以無限延長」
係唔係整一份卷出黎,成份都係接力題先? XD
第二堂phy還番比maths
豬幫我回復chapter 6既記憶 @@
用間接既方法溫maths,amaths比較o岩我
唔駛自己主動出手 = =
lunch
區佬同philip一路行一路傾偈
我跟住後面跟到咁貼佢地都冇發現到我 :P
「同一招對一個人唔可以用兩次」@@
bio lab present
區佬佢地果組講完
leo:"you've put too much text"
果然係一個唔鐘意睇字既人 XD
彤:「睇佢比几多分我地」
威果組A-,其他全部A...@@
中文開六國論
「你同印尼,菲律賓果d講賂秦會亡佢地唔知點解架」
我記起新年去菲律賓果時姓林既領隊叔叔(22歲 XD)既經歷
佢話自己去passport入面有張$100港紙
個辦理緊手續既人就想羅左去...
放學,終於去搵周sir喇 @@
之前几個月唔係掛住返屋企打機就係真既唔得閒
不過講左好少野,因為周sir今日有野要做
臨尾問我覺得而家讀緊邊一科最難
「應該係phy,chem果d架啦?」
「唔係呀...係bio呀...」
「又係呀,bio要背好多生字架...」
「我覺得好似唔係好應該咁講...因為leo sir響後面」
leo sir聽到又走埋黎,問:「咩話咩話?你話邊科最深話?」
周sir:「咪bio囉,我見你本書咁多紅色字圈圈點點」
從brella口中知道"查爾斯同學",高軒,"波比"三個坐埋一齊有好多搞笑野發生
賢佢地討論緊學b班咁賣野食
周圍問人想食d咩
bobby:「餅乾又乾得濟,麵包又濟得濟,(講左一大堆零食),我想食雪糕你又供應唔到比我喎」
對零食好yim尖 @@
哇...
劉舜年點會知我個password架?!
re 寶雯:
原來耶和華見證人真係異端黎...
佢話有人響1914年知道末日几時來臨就創辦呢個教會
我睇到呢度果時覺得唔對路,懷疑佢係唔係異端
(梁廣煒比一節經文我地睇,話明"冇人會知道末日几時來臨",邊個話自己知既一定係異端)
個網話有兩樣大部分人認為係common sense既野係偽宗教講既野,錯既
1.耶穌係釘死響一舊直既木頭上面,唔係十字架
2.聖誕唔係12月25號生日,係10月1號左右
我當時好懷疑係佢昆人定係common sense錯
我想知,聖靈唔係好似果個人講既"力量",咁其實係d咩黎?
(之前一直都唔知 @@)
果個人好似想催眠我咁,每叫我睇一頁野都叫我將見到既d字讀出黎
>>April 20, 2004 at 12:12:43 PM GMT+8
2004 年 4 月 18 日 星期日 【晴】
6:20醒左(wake up)
尋晚較左鬧鐘6:50起身既
所以攤左響張床度半個鐘至起身(get up)
唔覺得眼訓 ^_____________^v
尋晚好似響訓之前見過個鐘過左12點半架喎...
我:「尋晚訓落張床度,醒起今日maths轉chem,執本chem書入書包再訓過,
之後又諗起份script未擺落書包」
豬:「有冇搞錯!你記起chem之後先記得份script?我話你聽呀你唔記得帶份script我殺左你」
次序有這么重要嗎?...-o-
夾左份稿一次,威就返左黎
死仔包,熄機? -.-
應該響佢郁個mouse既時候用"手刀"架...
(不過我冇學過,唔知道劈後頸既邊個位置同埋用几大力先可以一野打暈人 @@)
佢行開之後打左一野落去
佢嗌晒救命,肯定打得佢勁痛
不過我隻手唔夠力,一野唔會打暈人,所以唔緊要 :P
becky轉左個男仔頭 @@
alice,lily問數
alice見到我隻手響度"儲氣",即刻驚晒,退後左
其實退後到"我跨前一步+伸直手臂的長度"才是安全距離呢 XD
(我看心情決定是否真的拍下去,不過印象中沒有試過在"連拍"的時候碰到任何人的臉)
清晨廣播
講3個女仔
其中一個個名係mandy
曉即刻望住豬
leo check temp record form(扮)認真左喎~
我將上半個月果邊向上比佢睇
佢伸隻手指落我張野度,見到個溫度係"37.2℃"就走左
咁都得?! @@
下次試下寫38先...XD
嘩有冇病...
為左趕得切3/5 test之前教完第14課又要補課 -.-
唔可以縮細個test既範圍架咩? -o-
小息去搵co
佢話尋晚個mud又改左野
戰鬥中wield/unwield wp要busy? -o-
給不懂得mud的人解說:
wield/unwield wp即係"羅起/放低武器"
busy即是一定時間內不能作任何活動
一個武林高手有乜可能連拔劍或者還劍入劍鞘都會慢架丫? =.=
如果大家有睇過武俠小說
應該見過d高手可以隨手殺几個人
根本唔駛特別花時間拎把劍出黎咁麻煩 -.-
做amaths sine/cosine rule既practice
用sine/cosine rule做2d problem的確方便左好多
但係都好講自己對個圖形既感覺 = =
豬化簡為繁...用f.3果d方法做
都掂左~
chem d數要計到basicity of acid !@#$%^&*
RE
睇一個囚犯既見證video
呢個名今日第二次出現嚕~
原來"mandy"可以係男仔名黎架~ XDDD
個銀行劫匪信左上帝之後變左好多...
又黎一堂amaths
對chapter 8,9 mc
照舊,每份錯2題
有d眼大睇過龍做漏左 = =
食完lunch返學校
考新南威爾斯個test
science
可能因為學過而家d做實驗/draw conclusion既技巧
所以比f.2果時得心應手
成份卷45題,我做左43 :P
最尾兩題響夠鐘果時撞 @@
有兩題比條古怪formula叫你計d數比較邊個既數值最大
一題講星球既gravitional acceleration
一題講球體下墬既最高速度(terminal velocity/terminal speed)
兩條formula都寫左一堆constant出黎 =.=
果d constant根本完全唔駛理,不過我兩次都要睇一大輪先知
同wave有關果d唔識 -o-
6點几
上次講聖經果個張太又打黎
睇一個網址
http://www.watchtower.org/languages/ch/index.html
講"上帝對我們有什么要求"既頭果几個chapter
全世界最多翻譯版本,複印過最多次既書
竟然完全準確無誤...@@
>>April 19, 2004 at 12:35:02 PM GMT+8
2004 年 4 月 17 日 星期六 【晴】
威icq問我識唔識點將一首歌post落diary度
覺得好奇怪...
因為佢識整d字出黎圍住個mouse既浮標
咁複雜既野都識,應該冇奶油唔識擺背景歌...
直將打威果首midi落去IE個網址度
聽到首midi好熟,唔知几時聽過
假期完左我先有心機羅書出黎溫 = =
bio...
哇
完全唔留意細佬大半日都唔響屋企
郭嘉華(即係豬佢地2/4黎做project果時猛咁打黎果個)打左3次黎 -.-
阿媽o岩o岩買完 食送 返黎
我:「叫你阿媽聽」
媽:「唔好啦」
我收左線
「點解呀?」
「你同佢阿媽講又點呀?綁住佢隻手呀?」
阿媽講得o岩,同佢阿媽講都冇用
斬斷佢雙手會比較有效! -.-
↑↑↑
打呢句野出黎果時好驚訝自己點解會變得咁暴戾
以前都唔係咁既
我當然知自己唔會真係咁做
但係諗深一層
我發現自己唔會咁做純粹因為知道咁樣做既後果係要坐監 = =
即係如果冇法律呢樣野既話我就會變成殺人狂魔?!
咦?
原來今日4月18號架喇? XD
(今日上晝下晝我都仲以為而家係17號架...@@)
>>April 19, 2004 at 2:27:50 PM GMT+8
2004 年 4 月 16 日 星期五 【晴】
今朝8點去彤屋企做埋project presentation d野~
我:「我到左喇」
彤:「一d都唔驚嚇喎」
用唔到嚇人果種聲線~ @@
豬幫彤部電腦裝左winmx
我個winmx既底色係白色
因為zmud本身係黑色底
唔想響winmx又對住個咁黑既畫面 = =
豬係唔係都搵一拍兩散示範比彤睇點dl野 @@
mp3自然係dl一拍兩散啦
video都係dl joey響某個慈善晚會度唱一拍兩散果段片
(我見到左上角有個"捐款熱線"估係慈善晚會,上次佢地用我部機dl過同一個video架 @@)
搞掂左~ ^_____________^v
豬覺得有d print左出黎既字要改
見識到彤既"杜奇利質感"(hunter入面希索加既特殊能力,可以重現任何野既質感)喇 @@
基本上同"o岩o岩print好既野店到水化開左"差唔多
豬,我,彤既script都淨係改左自己要講果part既顏色
曉係改晒唔係自己講d野既顏色 = =
好霸道喎...
走果時見到彤個電腦個鐘係10:22
走左之後行到去唔知邊度 <-總之離開左彤屋企一段時間架喇
睇錶見到10:17
我先記起自己比佢個電腦鐘昆左 -o-
本來我出門之前部機係開住robot既
一返到屋企見到部機熄左
細佬又死都唔認佢熄過部機
有乜可能呀
明明睇得出有d setting比佢改過既 -.-
今日1點先出門去科大
響彩虹村碧海樓個站轉車
見到果几個關係好複雜既fd @@
所謂既"複雜關係" : 佢地本來係我媽個fd個仔d fd
佢地話太陽好曬
講開又係喎...我出門果時大埔個天几陰下架喎
2:01入去果個課室
不過阿sir仲未開始講,所以未算遲到
入到個課室見唔到吳鴻志
以為佢今日唔黎
佢遲左几分鐘...@@
我:「咦?冇戴眼鏡既?」
吳鴻志:「我戴con丫嘛」
嘩...
馬威做第2題功課既方法超勁呀 @@
我完全睇得明佢寫左d乜架...
小組導修課
派番之前d功課
我以為淨係得第2堂既功課,將後面果d傳埋落去
後面有人傳番我第1,3堂果d功課比我
我以為係其他人今日要交既野,遞埋出去
之後唔記得左點樣總之就羅得番 @@
yeah~
前三堂d功課o岩晒~ ^___________^
最尾一堂
topic係空氣污染
講者叫做alan
佢叫阿sir做"dr.lee"我先知個阿sir姓李...@@
之前2點入到黎個講室聽到有人問起阿sir全名係咩架
阿sir話佢之前響科大係讀數學系,但係碩士論文就寫空氣污染
雖然係同生態有關,但係涉及好多數要計...@@
半個鐘之後訓左
我訓之前聽到佢講既野:
香港既sulphur dioxide既主要唔係中環銅鑼灣尖沙咀d汽車
係葵涌貨櫃碼頭
d貨船有一隻"elemental carbon"搞事(完全唔知係咩黎)
發電廠雖然係釋放最多SO2
但係d煙囪去到50几米咁高,d毒氣已經同我地無關
佢不斷講「大家讀過chem應該知喇」
睇到吳鴻志係勁無奈囉...
佢應該係唯一一個f.3 @@
不過果個人視為"chem common sense"既野我響chem都冇學過 =.=
燒一隻英文係R字頭既燃料會放出SO2
我連果樣野係咩燃料黎都唔知 !@#$%^&*
最尾個人話做呢d野第一要識電腦(要自己寫program喎)同埋要數學頭腦
吳鴻志:「佢應該講數學先架,因為阿sir響隔離」
5點走人
落雨喎~
果個玻璃幕"扇"晒d雨水落地下,望上去勁靚架 ^^"
好彩阿媽叫我帶遮 @@
吳鴻志同我講左好多佢地班d複雜既人際關係
咩話?!
佢果班至少有7個人唔順佢?!
其中至少一個既原因係佢讀書方面既能力(佢maths,is,computer都勁)
我諗番起自己f.4早期講過同做過既野
包括"反sai"
得閒真係要匿埋響課室出面聽下區佬佢地點評價我先得 @@
去到91m轉74x果個站
落車,有兩個位可以入去排隊上車既
兩條隊上既車唔同
我同之前轉車站見到果几個人入錯左另一條隊
睇住架74x走左 >__________________<
其中一個係咁重複呢句:「真係好傻仔呀」
今次吸取教訓,唔會再上74a架喇! -.-"""
過左3架89d先有一架74x...-o-
無聊上網搵hunter入面 "貪婪之島100張指定咭既用途"
入search result第一個網,部腦即刻中毒...-o-
剷晒d temporary internet files再全機掃描一野
咁就無事嚕~
乜d病毒定義檔要每日更新架?! =.=
之前14/4自動update過一次
今日自己上果個網見到16/4又出左一個
一陣再上一次...睇下17號有冇 = =
..............................
我驚唔知几多年之後用norton既人要預半隻harddisk比"病毒定義檔" =.=
「你好,我係陳嘉璧呀,隔離仲有個張少君同學」
「(即刻仆低響梳化)丫!@#$%^&*...我知你打黎做咩架」
「我想問課本既第9課綜合練習第3題」
「哦...等陣下(羅本書出黎)...第3題呀?」
「頭先打比謝月芳佢又唔響屋企,打比柳穎璇佢屋企又冇人聽,打比你你又未返」
「你几點打黎呀?」
「6點几」
「你真係好彩喇,我都係6點几返屋企架喎~ XDDD」
專登響晒呢4個人全朵 XD
>>April 18, 2004 at 3:24:43 AM GMT+8
2004 年 4 月 15 日 星期四 【晴】
今日中文test
所以返學途中勁刨精讀 @@
響王/黃少清醫院/診所(唔記得個名...XD)出面個公園附近見到豬 <-豬唔知我響度呢?
佢轉左,我直行
玩下先~
試下完全唔進入佢視線範圍快過佢返學校 :P
成功左 @@
肥庭返到黎就溫大明湖
羅左包麥提沙黑朱古力出黎
帶返黎就預左請大半盒比人食 @@
肥庭問豬食唔食
豬話喉嚨痛,不過佢羅左個盒黎睇
「遲d你屋企又會有一盒inventory喇? XD」
婷未做maths hw
我做左,尋日帶左返學校,不過jacky收既時候我唔記得左交 =.=
哇...
婷隻眼識發光架?!
阿jo入黎問婷羅左袋野走
我:「佢唔駛帶pe衫架?」
婷:「唔係呀,佢借對鞋咋嘛」
頭兩堂中文...test
婷叫我開locker羅佢本格仔簿出黎
我伸隻手出去準備閂門+鎖locker
肥庭趁機會將個空既麥提沙盒丟入去
嗯...
輸入左既動作唔可以取消~ XDDD
個test...
20分課文問題
20分閱讀理解
兩篇閱讀理解都唔深既
白話果篇講輩份之間既代溝
個人意見果度我寫清明d父母會帶仔女返鄉下拜山
交卷果時我同豬話:「為左唔肯返鄉下周街走,等到8點先返屋企」
文言文...
睇完篇野知道原來全世界既人都係盜賊 @@
(梗係後來諗番架啦,咁短時間你咁得閒諗咁多唔關事既野?!)
天然資源係唔係你架丫?
你衣食住行用緊既野有邊樣唔係來自天然資源丫?
未經原本既物主批准就羅佢d野黎用,不問自取,唔係偷/搶係咩?
所以冇一個人唔係盜賊~XD
pe
一里跑
入更衣室之前聽到4c d人話要響地牢跑廿圈
死咯...
保持均速去跑真係勁辛苦呀
雖然個"uniform speed"都唔係快
跑緊後段既時候,連呼吸一野個心口都會覺得痛 >____________<
(好似leo講咁樣,穿左肺膜?!)
8:27
上次8:0x架 <-我自己都唔記得左實際數字,大家有興趣知可以搵番我之前既diary,一定有~ XD
學鄺sir講咁均速跑反而慢左?!
跑完飲水
我每次做完circuit training之後只要飲足夠既水就會覺得自己回復左體力
雖然未算完全回復,但至少冇完成之前既時間咁辛苦
但係次次跑完一里跑都唔可以咁樣
飲完水再過一段時間,身體都未完全復原
有一次仲試過feel到喉嚨裡面有血,更加唔敢跑到盡
我想要古拿比加拇指隻鎖鍊呀...:P <-效果係用既時候身體狀態響瞬間完全回復正常
做左好多伸展動作
最尾果d全部坐低做既
一企番起身即刻進入几秒既失明狀態...
之前econ借左兩堂中文黎test
所以今日還番兩堂比中文
作文 -o-
題目: "請以「對不起,我知錯了!」為結句,寫文章一篇"
第一堂差唔多完,我先諗到前面作個咩古仔落去 = =
但係寫到剩番百零字果時
心裡面諗到兩個ending,但兩個都嫌太普通唔好玩
想學下富奸咁作埋d合理但係人地估唔到既ending
學富奸呢,就要學全套喇
搞到連"創作時間長"呢樣都學埋 !@#$%^&*
食完lunch,繼續作
高軒佢地去發仔記買左飯上黎
同釗係咁傾篇野點作
釗提左几個直情唔合理既無厘頭ending出黎 = =
作得一行都冇 = =
chem lab
有三組做present
見到台上面有隻蟻
用左手食指禁扁佢
拎番起隻手指,咦?
隻蟻仲黐住我隻手指喎~
專登唔比隻手指店到任何野
處心積慮等落堂先拍落任何一個人既背脊或者膊頭
肥庭佢地唔知邊度搵到段片
一個人渣架車遇到交通意外,撞車之後個人飛左出去
響美國西部撞車,飛飛下飛左去美國東部,甚至巴黎(鐵塔),埃及(金字塔)
嘩~
撞一撞車就可以環遊世界...XDDD
有一組話d圖畫得唔好
豬指住彤話:"software~"
我話:「hardware呀!」
佢個腦入面既畫圖技巧係software
佢隻好擅長畫圖既手同埋識控制呢隻手既腦就係hardware
落左堂,我用左手食指拍kooby,問佢:「一陣係咪maths轉phy呀?」
kooby:「係呀」
我:「咦?仲響度既?」<-如果店到kooby之後成條蟻屍甩左,我就唔會講呢句架喇
kooby:「o下?!你整左d咩落我度呀?」
仲有半條蟻屍響我隻手指上面...
卒佢落地~ @@
maths轉左做phy
進進講尋日d graph
我繼續作埋篇文
佢派d graph落黎,行到落黎近距離
我覺得係收埋d作文紙果下先蠢囉
收埋就証明作賊心虛,一定比佢睇得出有d野唔妥
做不成壞事 @@
放左學去電腦室做埋個project presentation d野
因為見其他組都做得好充足
豬佢地又走去問過leo sir個marking scheme... <-硬係覺得咁樣有d唔好,但係唔知點講出黎
做到6點
學校個主電腦熄晒d機
唔知重新打既scrpit有几多野冇save到...= =
彤:「你係第一個黎我屋企既男同學」
豬:「我屋企都係喎,我家姐果d唔計啦」
我:「即係我係你既男同學入面第一個去你屋企果個囉,你地都係頭3個黎我屋企既女同學」
次序己經無從考究,但係"頭三個"就一定冇錯
細佬返左鄉下老屈左阿爸$500
之前買左全套hunter tv版 (有三盒$110,剩番一盒$130,佢作到4盒到$130屈多$20 -.-)
今日又買埋兩套ova(佢話每盒$80喎,講明我唔知佢有冇作大)
又屈多阿爸一筆 -.-
應該預早d打日記 -o-
11點開始打
搭3阿媽嗌熄機(我覺得佢咁樣嗌絕對係"叫個老婆奴隨時action"既暗號 -.-""")
11:22 (電腦顯示時間)
阿爸熄左成間屋個電力總掣
開番機即刻好似慢左
部機兩個禮拜冇hang過
比個唔識電腦既老婆奴咁搞一搞,以後實會hang啦
>>April 16, 2004 at 11:16:01 PM GMT+8
2004 年 4 月 14 日 星期三 【晴】
放完復活節假第一日返學
嘩
換左副新眼鏡睇野清左勁多
但係對眼一望向鏡片範圍外既地方就好似有層霧遮住咁
肥庭:「你估呢條友病左定遲到丫拿?」
我:「遲到囉」
肥庭打去婷既手提
「遲到呀」
田田:「佢係咪冇返呀?」
我:「你同田田話自己o岩o岩打過比佢啦~XD」
chem
豬:「danny,有冇鉛筆芯呀?」
我:「自己搵啦」
啪的一聲...
我盒筆芯個蓋甩左出黎唔見左,搵唔番
「sorry呀danny...」
「唔緊要...我唔應該叫你自己搵...」
「你係咪換左眼鏡呀?」
(我之後會將講過呢句說話既人以觀察力由最好到最差排一次 :P)
小息
bobby認定我玩新南威爾斯果個test淨係會報maths = =
is都有架 -o-
f.2試過玩is,勁好玩
40題左右,我題題都諗勁耐先填答案
夠鐘既時候做左29題,後面十几題全部空晒
不過o岩左28題 ^______________^v
英文淨係小六玩過一次
d vocab超難,成份野我o岩得一半多一兩題
phy
個runway擺響side bench同我果組個bench中間
加埋runway隔離比三邊圍死果個位,成個bench o岩o岩好5個位可以坐
唯有屈就下囉...-o-
朱斤:「換左眼鏡呀?」
maths堂
唔知佢今日會講邊本,所以帶晒兩本返黎
(其實我本maths一直響櫃筒 :P)
肥庭:「你係咪換左眼鏡呀?」
lunch
伸個頭入去窗口入面同食緊野既高軒佢地傾計
brella對響窗口伸入黎既人頭有陰影
我伸個頭入去咁耐佢就唔敢行埋自己個位咁耐 XD
keating同我地講佢復活節果排響大陸教英文
臨走時d學生問佢羅簽名
lily勁有生意頭腦 = =
話我地d簿勁多keating既簽名可以賣比佢地
派左oral task
我 4+8+8=20
豬 4+8+9=21
曉,彤 4+8+8=21
第一個內容(5分滿分),第二個表達方式(10分滿分),第三個根每人講既野比既分(10分滿分)
佢地去搵keating改番
keating將曉,彤最尾果個8改左9...@@
bio
呼吸系統
leo搵豬骨湯做例子
我之前好似講過
我有時見到人既身體內部或者有人患左d好核突既嚴重疾病(兩樣都只限照片)就會全身發軟
睇黎豬可能有同我同類既反應
聽到有關"湯"豬或者食一隻豬既身體部分就會驚 XDDD
播video既時候訓著左
尋晚1點半訓,今朝7點起身
(今晚溫中文可能要溫到12點 = =)
中文
講之前個test
我份test擺左響屋企
派左張六國論既資料
都唔知d外族收宋朝咁多野黎做乜
一年收宋朝三萬斤茶葉
痴咩線
唔知d外族人係以下邊一種
1.飲茶飲上癮
2.想擺住d茶葉響度等發霉
3.冇柴燒要搵茶葉頂住檔先
放學
miki:「你換左眼鏡呀?」
bobby問我玩maths係咪想"提款" =.=
佢想羅d錢黎補maths咋係嘛 -o- <-係去串個補習老師 @@
吳鴻志話佢以前玩maths最勁都係試過distinction
o下?!
去hall
以前年年都唔准計數機既
今次要用又唔早講 - -
bobby問richard借到計數機 -o-
頭35題,我用人腦仲做到 (淨係個π麻煩d o者)
最尾5題"free response questions"
一個正八邊形的面積為5260 cm^3,求它的邊長
..............................
take root 2 = 1.414 !!!
我用人腦同埋紙,筆計到34
bobby用計數機計到33
-o-
40.5 * (4/3)^600 = 3.713 * 10^x,find x
響遵守規則既情況下,除左亂撞或者留空之外我諗唔到第三個方法
43,錯左
正確答案76
差好遠o者...
咁錯法真係勁唔抵 >_________________<
將留意到我換左眼鏡既人由最好觀察力果個順序排列最差果個
朱斤(phy lab應該係佢全日第一次見到我掛 @@)
豬 (第一次望後面問我借筆芯既時候見唔到,第二次望後面係整唔見左個蓋之後)
肥庭 (坐隔離!)
miki (離開課室之前佢見到)
再後面係其他事前唔知我會換眼鏡,但係有面對面講過野既人 @@
響屋企唔小心撞到個下巴,好痛
撞落去果下勁驚會甩一兩隻牙出黎
...好彩冇事
不過可能會有d牙移左位 @@
好似仲未溫中文...!@#$%^&*
>>April 16, 2004 at 8:00:46 AM GMT+8
2004 年 4 月 13 日 星期二 【晴】
假期最後一日!
朝早溫bio
但係溫溫下覺得自己唔應該睇上學期d past paper
1st term exam果排都讀過晒,而家再睇有鬼用 =.=
死人富奸
詐死又詐多一個禮拜 -.-
阿媽1點煮好飯
我打機打到5點先食 = = <-我一路都有個意識要食飯架
成日因為自己唔滿意一個人而口不擇言
講出黎既過激言論比其他人聽到,出現side effect
言者無心聽者有意…
6點去羅眼鏡
成個禮拜冇戴,而家戴番反而唔慣 @@
個鏡框几好,不過衰在冇得揀顏色 - -
我想用藍色黑色架
不過藍色果個鏡框太細,唔o岩戴
阿媽一個基督徒朋友打黎
講好多末日既野
睇黎我就黎係基督徒嚕~
梁廣煒講左成個學期我先信有神 @@
玩mud
又浩劫喇
又一粒wulong喇 XD
高軒同奶咀試過叫jeff幫手撞入我個account,企圖偷我把劍
卑鄙! -.-
仲未做bio !@#$%^&*
資優功課更加唔駛講
唔通星期五晚或者星期六朝早先做?!
>>April 14, 2004 at 4:32:01 PM GMT+8
2004 年 4 月 12 日 星期一 【晴】
今朝本來諗住睇番尋晚錄左既電視節目
做英文tv programme review
點知細佬勁響度打機 -o-
ps2玩厭開ps
2點先肯比部電視我 -________________-"
就算睇過兩次都好難聽得清楚 = =
好彩有字幕咋...
每聽到佢講一樣想寫低既野就要pause左佢寫完繼續睇 @@
踩地雷
玩高級難度(48*30個格仔)
今日最快紀錄146秒玩完
哇...!@#$%^&*
平均一秒開差唔多10格!!!
我驚自己再玩落去會癲 @@
我用小算盤計d同玩mud有關既數...(主要同2,3次方同開方,開3次方有關 @@)
「嘩~我想用呀」
我記起有一日細佬響我隔離做緊假期作業
佢禁計數機我都留意唔到 @@
(咪就係見一題問一題搞到我勁火滾果日囉 -.-)
細佬行開左,阿媽過黎見到部計數機,羅左去收埋
「你唔捉住佢?」
我:「我自己都成日用計數機,見到佢用咪唔覺有咩問題囉」
!@#$%^&*
"你該對一個人好,因為那始終是你的親人"
聽過很多次,不過我從來不認同
哪來的道理?!
要是這個"親人"在自己的意願下,對我的損害總是比好處多,我也應該對他好嗎?
(別把我看得那么卑鄙! 我是從那個人的行為推斷他心中待我怎樣的)
"你怎樣對待別人,別人便怎樣對待你"
這是大家普遍認同,很合理的事
那我對一個害我較多的人很差又有什么不對了!
但係我又冇見過一個朋友/同學同兄弟姊妹關係會好似我咁差既
擺明係我既問題 = =
不過講真
佢除左做功課唔肯用腦一味靠人之外
品德方面都好唔得囉 -.-
想出街買野就響阿媽個銀包羅錢
阿媽鬧極佢都係咁
阿爸一返黎,想入錢落隻招財貓度
細佬又會走埋去同佢打生打死搶番几蚊先肯走
試過睇住佢響我個櫃筒羅左錢仲大大聲話自己冇羅到,講大話唔駛本咁
becky叫我scan中文習作d題目比佢
原來我用左部新機兩個禮拜都未裝scanner program @@
>>April 14, 2004 at 12:46:54 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|