|
2004 年 11 月 7 日 星期日 【晴】
brella alice lily zoe做present
引錄晒d老師講既野問邊個講 @@
grace今日冇返
粉腸:「今日股市有變喇」XD
區佬:「grace lo死左去邊」勁多人望住佢 @@
我發現自己兩隻手臂都好多"撻"傷口...
好似成日用針筒支自己果d人咁 = =
拜細佬所賜 -.-
因為佢皮膚差過我好多
調左堂,7th form period同6th phy
ck:「咁我一陣走喇」
不過佢冇走到
revision test
做完摺起份卷睇賢果份 <-我話自己係唔會再改野先睇,信唔信就由大家自己判斷
賢見到
我:「對答案丫」羅埋我果份出黎
對完答案,佢:「想改野,講笑」
有人話有題響f.4第一個test出現過...?
lunch
食完野睇果本"IQ擂台"(曹宏威主編架 XDDD)
唔知邊個幫jacky同richard響mst圖書館book左各一本 @@
進進問邊個走左
我:「錢偉賢個書包仲響度呀」
ck:「佢個袋o係度唔代表佢未走呀」
對唔住!
我唔記得左jacky既事蹟 - -
寫一張野講自己因為會考而面對既開心/唔開心
進進:「會比你地d師兄睇,之後同你地解決問題」
我:「淨係師兄咋?」XD
我地組寫既野好正
憂慮:
1.驚入唔返原校(我講既)
2.驚拔唔到尖(好似係賢講既)
3.高分得濟比人妒忌/白眼(唔記得粉腸定係肥庭講)
4.拔左上大學之後冇朋友(都好似係賢講既)
開心既其中一個係"有得同女同學一齊溫書"(又係肥賢 =.=)
專登除定眼鏡先去assembly
等自己訓覺可以冇障礙
prefect,學生會committee讀左一堆宣誓辭
有几多個講得出做得到丫?
所以我覺得呢d "儀式"絕對係浪費大家時間既繁文縟節
學grace話齋,「彼此也在捱」
自修室
冇"連埋一齊既5個位"
jeff響圖書館借左兩本書睇
我做功課&溫phy
jeff教wing(伍泳嘉)maths
好似2個鐘搞掂左circle果個chapter...?
有少少覺得自己係多餘既人 (響度只會阻住佢兩個 XD)
唔係既,仲有少少用
jeff成日計錯數 XD
有個英文名就唔響人全朵喇
wing:「你"琴"佢啦」<-佢今日講左勁多次
我:「你去啦,我唔夠佢抽」XDDD
wing:「乜你認為我會夠佢抽?!」
我:「佢唔會還手」blow only
發話好辛苦,未試過坐響度溫咁耐書 = =
郭展慧好似係自己一個響度既 @@
聽日再去~
>>November 10, 2004 at 10:05:40 AM GMT+8
2004 年 11 月 6 日 星期六 【晴】
有冇可能呀 = =
尋晚2點几至訓
今朝7點會自己醒左 !@#$%^&*
7點几訓得著,但9點醒果時真係訓唔著喇...
我發覺而家朝朝早訓醒都會腫左几"撻" ><
http://www.bt4u.com/dna/2002camp/game_01.cfm
勁多人玩左話準
我又去玩下
雙屬性~ XD
我完全唔覺得準喎 =.=
完美型
我又唔追求完美既
對人對事要求好高?唔係呀
我認為做到几多得几多
唔駛勉強去爭取一d得到左仲辛苦既野
和平型
唔清楚自己想要d咩,優柔寡斷(即係冇乜主見,所以當一個point計) 呢個o岩
溫柔的朋友,平和的氣質 我唔係
怕醜,怕事,懶(即係做事欠積極,當一個point) 中左
覺得自己低人一等 唔係喎
冇野可以令我情緒大起大落 呢句好明顯錯啦
去m記買野食
一開始揀得兩母子叫緊野食果條隊黎排
隔離隊2,3條友仲快過我前面既人 -.-
gsd~
艦長真係好廢 -.-
佢既判斷全部錯晒,隻艦比人射到勁傷
阿斯蘭身為一個退伍軍人
響隻艦入面見到戰場既情況講d建議出黎仲好過個艦長
有個forum d人話議長(國家領導人)同艦長"有一腿"(即係有唔正當既男女關係) @@
新主角都好失威喎...
頭4集打得中敵人既攻擊10野都冇 =.=
http://bbs.greedland.net/topic.php?topicId=314351&forumId=45&sortId=0&enterSortId=0&forumPage=1
seed講既"新人類"
就係篇文章話"基因技術發展到最後"可以整到出黎既人類
消除一d由基因引起既疾病係好事
但如果要改變一個bb既外貌特徵
甚至整一個咩都比其他人優越既人出黎
我個人就反對囉
遊戲王
again,用結界果個輸,唔用果個贏
海馬擺明係懶型 =.=
最尾個回合就咁用青眼白龍出一招已經贏到啦
佢仲要用埋隻傳說之龍
同cming講左d野
糾正我的觀念哩~ ^^
http://www.hknouse.com/discuz/attachments/forumid_12/JBjc_3.jpg
睇清楚條友對眼果個位~
你見到d咩呢?
http://home.i-cable.com/leungkachun1/ch18.jpg
http://home.i-cable.com/leungkachun1/ch18.jpg
唉,班警察真係冇出息
咁廢既劇都睇 -.-
http://yamaguchi.cool.ne.jp/bandaid1127/dgndn.jpg
數得好清楚有28層 @@
(畏高唔好入去睇)
http://images5.theimagehosting.com/woodcar.jpg
環保法拉利~ XD
http://home.pchome.com.tw/mysite/xyz2101/3/p31.jpg
http://home.pchome.com.tw/mysite/xyz2101/3/p33.jpg
http://home.pchome.com.tw/mysite/xyz2101/3/p37.jpg
我相信好多政客響大陸都要咁樣對住個鏡頭講野 -.-
http://www.terminal-insanity.com/z1g/steadyhand.swf
我玩極都玩唔過第2關...
有冇高人可以教我玩 @@
>>November 7, 2004 at 2:30:30 PM GMT+8
2004 年 11 月 5 日 星期五 【晴】
今日出街有4個節目~ ^^
1.visit primary school
有几個師奶響度賣旗
我幫襯其中一個
佢好熱心同我講果個組織係做咩既
好少見到賣旗既人知道自己幫緊咩組織籌款! @@
搞福音戒毒既香港晨曦會
我尋晚一見小學同學online就問佢今日去唔去
成功約到一個,但我唔記得左係邊個 = =
大中通去新興花園果條天橋度見到許文耀
約左果個係佢喇!
一係就几年都唔返去一次探下d老師
一係就連續兩日都去
真係極端 @@
有几個老師一見到我都認得我係吳家爵個阿哥 -.-
冇計,細佬曳得太出名 -___________-"
又o岩o岩畢業,老師記憶猶新都好正常
唔記得邊個老師見到jeff嗌佢李俊民(jeff細佬) XD
原來今日係家長日 @@
響輔導班既課室玩果d玩具
我地充滿童真架~ :P
有一堆擺獎狀既壁報板
其中一個全部都係朗誦既
有一張97年,得獎者係lily,佢個名甩晒色 @@
響其中一個上晝班既獎狀板見到幅小學常識問答比賽既相
4個大人(應該全部都係老師掛?)同4個學生
有一個女仔好明顯係朱
仲有一個男仔應該係阿bug
好得意呀 ^^
我影低左~
霍老師同我地傾左好耐偈
學習生涯係小學同f.1,2最開心囉
以我自己黎講,f.3開始都冇咩唔開心野
不過f.4,5就連開心野都冇乜 = =
佢話有個女仔好難教,教到好嘔血
佢同關老師要輪流一人教一年
而家d學生既學習資源係多左
不過佢地態度差過以前冇咁多資源果d
霍老師:「佢地而家a班既質素同你地果時既c,d班差唔多」
佢地寫兩張咭分別比miss tong同賴承鈞
郭展慧提議比miss tong果張要寫"彩色世界"
即係一個英文字母用一隻顏色筆 @@
2.tutorial school
我同jeff要去,所以全部人12點走左
我覺得自己對f.4既chem都熟多d ^________^
唔知究竟係以下邊個原因:
同補習有關
心理作用
暑假有溫書
3.少年團契
有個百夫長求耶穌醫好佢屋企個僕人
佢覺得耶穌去佢屋企佢自己會受唔起
又知道耶穌就咁講一句條友已經會好番,唔駛親自去
暫時我未做到咁大信心...
4.同小學同學食晚飯(慶祝賴承鈞聽日生日)
本來話郭展慧同伍泳嘉帶賴承鈞行街
帶帶下見到晒成班人,比個surprize佢既
點知佢兩個比賴承鈞撇甩左 =.=!
影貼紙相~
12條友迫入一部機~ XDDD
唔知響邊度食好
周圍行
響几間野羅左籌
佢地響大中出面勁影相
許文耀高過郭展慧太多
所以企響度影唔到要坐響樓梯
兩個几襯喎~ ^^
not my opinion
jeff同伍泳嘉好明顯黎真架啦 @@
小學(p5 or 6?)開始已經比人唱
而家舉止親密哩~
not my opinion again
pizza hut~
郭展慧:「食pizza梗係要用手先好食架啦」
咪係囉
駛乜用刀叉食咁有儀態o者~
miss tong同佢老公黎埋
佢之前打過黎話佢老公傷到條腰
黎呢度會好辛苦所以唔黎
原來係講笑既
佢老公叫xxxx michael xxxx
因為個1st name唔好聽所以佢鍾意人叫佢個2nd name
miss tong同michael講我細佬響小學果時既野
上堂周圍走,唔交功課,當老師冇到
個個老師都唔驚但係miss tong一出聲佢就冇聲出(i said: so powerful teacher~ XD)
"he's still the top student" (top student in a bad class =.=)
michael成日突然間捉住miss tong想咀佢
miss tong同佢話唔好,因為我地見到會practise & practise
michael: "practice makes perfect"
gd idea! XDDD
又影一次相
12條友果時冇一張影到晒全部人
今次反而影到晒14個
?!?!
散左之後去機鋪~
豐澤隔離果間
淨係玩過一隻槍game
2蚊3格生命值
許錦洲打爆果時機鋪閂門 -o-
我見到有隻寫住"boss"既比佢射死左
睇唔到爆機畫面嚕
>>November 7, 2004 at 2:53:33 AM GMT+8
2004 年 11 月 4 日 星期四 【晴】
原來我記錯左...!@#$%^&*
04出左17分既課文係地震,唔係始得西山
好彩我及時醒起,今日有抄notes
不過內容都唔係好多野抄o者
今日講主旨寫作手法先多野 @@
周sir話有d小朋友自細食得少零食
一食朱古力/糖就會大病一場
lily:「再食就冇事啦」
全班笑爆
bio話惹到細菌/病毒好番之後免疫系統會記得
第二次比同一樣野感染果時可以好快自己好番,冇任何病徵
bobby:「食多次先勁d喎」<-leo話過咳/流鼻水/發燒係免疫系統搞出黎,唔係細菌直接做既野
唔知點解我副眼鏡戴到最貼埋對眼果時有少少朦
離眼睛一段距離先最清 = =
賢拎左個同prefect有關既file出黎
我見到下面有張獎狀寫住"臥底學生長"
問佢點解
「你睇下我就聯想到架喇」
最唔似prefect @@
chem lab
田田demo cracking既exp't
carmen問田田係咪淨係得一隻catalyst可以用,佢話係
補習話有4樣野是但一個都得
唔知信邊個好 =.=
佢地唔知傾d乜
粉腸講左句:「唉呀,未溫晒呀,死喇」
我:「點解我覺得你呢句既語氣咁似某人既?」
賢,becky同carmen唔知,所以粉腸再作解釋
呢d野you-know-who就得啦
唔駛講得咁清楚喎 @@
識利用/影響/控制人地心理既人都好勁
我怕死,唔敢響diary亂講野 -o-
大家自己諗下"you-know-who"點樣影響人地既心理啦
李曉杰同我話好運店d碗仔翅好食,特別推介
知道唔係好事...
返課室問terry佢地
原來有條未死既虫響入面游緊
果條友撈起一兜有虫既碗仔翅再倒番落去攬几輪 =.="""
alice話自己次次去都食碗仔翅
terry:「嘩,你年中食唔少喎」
我:「得喇,你唔係第一次食,以後唔會有事」<-根據lily既理論
jeff食幼麵
terry問佢有冇見到d麵郁緊
「你d幼麵有郁就覺o者,我呢d唔覺架,你睇清楚d喎」
jeff即刻唔想食行開左 @@
我覺得d麵有可能係用虫煮出黎囉 XD
jeff返黎,睇得好清楚入面冇虫
terry:「你食剩咁少,而家冇唔代表d咩喎」
超好野,勁鍾意呢句! XDDD
食剩一粒魚旦
我叫佢切開粒魚旦睇下入面有冇虫
講左勁多野去引起其他人對虫既恐慌 XDDD
PE
打羽毛球
半年冇打廢左勁多 = =
雖然原本都唔勁 :P
教員室果層有個人嗌"danny"
資優仔!!! @@
約好左今日返去小學
所以趕返屋企擺低書包同pe衫
發返唔切屋企,所以佢又擺低d野響我度
見到co
佢冇踩單車既? @@
去到小學之後搭 車立 上去
郭展慧一出 車立 見到劉其英老師即刻攬住佢
點知過一陣佢話唔知自己攬住邊個,好神奇 @@
小息見到果几個老師全部都認得伍泳嘉
鄭sir (唔記得左佢叫咩名...)係唯一一個記得晒呢5個人叫咩名~ ^________^
個個老師都覺得郭展慧會學壞 XD
好明顯啦~
只不過頭髮仲係黑色咋嘛
小息完左,我地響某一層既平台坐低圍住一張台傾近況
兩個女仔話迦密柏雨嚴得好變態
響街度一路行一路食野都唔得
有條友響seven買左杯雪糕
行出黎想舔果時比個阿sir見到即刻問佢名,班,class no. = =
大埔最top兩間中學既學生談論自己學校既老師
得到一個結論:
學校公開始成績好都唔一定係校內老師既
多數係學生自己叻或者補習老師勁 =.=
小學放左學再搵d老師
呢次問左几個都唔記得伍泳嘉個名 @@
聽朝又去一次?!
咁我聽日咪勁唔得閒?
上晝->小學,晏晝->補習,下晝->教會,夜晚->食飯
我冇試過几多日可以一日之內咁多節目咁充實 :P
re 威:
你一上網就黎我度?!
多謝喎~ ^_______^
有人因為我日記太長唔想睇嘛...
唯有打短d囉
>>November 5, 2004 at 3:19:21 PM GMT+8
2004 年 11 月 3 日 星期三 【晴】
冇細佬響屋企清靜左好多~ ^________^
佢去左camp,尋日開始
3日2夜真係短
grace:「我地而家要通通都識」
通通都唔識咋掛 =.=
佢話遲d應該會炒好多中學教師(出生率下降->縮班->削減教師人數)
我諗到d咁既野:
現代社會講求資源增值
符國忠,劉國田呢d一個人可以教超過一科,應該冇咁易比人炒
grace lo呢d淨係教一科既比教危險
mst既學生同好既老師都好可憐 -o-
咦~
我做咩抄始得西山既notes架?!
唔係話04年有成條大題係考呢課書咩? =.=
周sir話覺得自己係衰既
我諗起遊戲王
有條友話:「人要承認自己內心的黑暗」
講得好o岩
朱個妹上黎搵朱
彤即刻嗌高軒
我諗到佢想做咩
高軒都知,不過佢唔肯
我見到好似係朱個妹高d @@
派maths test
我總仍舊是扣7分...
f.5到而家第3次喇 /_________\
(之前maths,amaths各一次)
我周圍果5個有3個100分,勁頹 - -
同粉腸,肥庭講左几句之後
「我又唔係99分,唔會大聲嗌自己錯左d咩架喎」
呢d時候我就唔應該怕死啦 -.-
大聲d講都冇所謂架
唔駛去到ceci,黃可恩果度咁遠
淨係威果個距離聽得清楚已經夠(我淨係話個距離,件事同威無關)
嘿,真是久違了的聲音啊
對別人某些行為感到憎惡後
我自己也開始戒掉相同的習慣
"黑暗"是快速得到力量的途徑
"光明"也可以得到力量,不過慢得多了
威:「我真係好鍾意睇你d日記,好搞笑」
區佬:「你d日記好長」
好多人都係咁講
當中區佬果句評語我聽得多過威果句
我而家練習緊將日記打短d架喇 @@
英文
繼續講tenses
simple future tense可以表示sudden decision
future continuous係expectation/plan
我同賢講左几句例子
賢:「i will f**k you! (細聲)sudden decision」
我:「i will kill you! (細聲)sudden decision」
賢:「i will be frightened」
XDDD
朱斤話佢有習慣睇卅几個人既日記
我尋晚數過自己個我的最愛有廿几個以為好多
(其中一個自己既,朱果2個我諗應該要淨係計1個)
真係甘拜下風 = =
佢話may仲犀利,睇60几個 !@#$%^&*
又冇睇macross 7喇 - -
尋晚打完日記都有睇過丫...
唔知几多年先睇得晒全套
>>November 4, 2004 at 3:04:32 PM GMT+8
2004 年 11 月 2 日 星期二 【晴】
尋晚12點至訓
3點几紮醒左
比蚊針左勁多 >___________<
應該唔係我皮膚好,係細佬皮膚差 -o-
原來我個鬧鐘近呢一兩個禮拜都係慢過正常時間几個字 !@#$%^&*
進進問我地有邊個唔識搞插蘇換燈膽果d
我好自豪咁舉手 :P
原來全班有好多人都唔識既 XD
乜中文好似好耐冇教過書咁既? @@
bio test 10條mc有2,3條講左堆勁深既疾病名出黎問問題...=.=
kfc一開始上堂就叫d做數進度快既人唔好做咁快
好明顯講緊補習果堆 @@
除左公然做其他科/訓覺既ck之外
計錯勁多differentiation
好似係因為省略step果時心算錯左
之但係逐個step寫足又多得滯容易寫錯喎 - -
唉,冇得救架喇~
grace lo今日唔講書講政治 @@
布薯同克里邊個當選都唔好
一個搞掂左伊拉克之後唔知會打邊度同招惹几多恐怖份子
總之一日佢仲做緊總統就一日冇和平
一個想美元眨值,linked exchange rate影響下香港人冇著數
我上今日果堂econ之前真係完全唔知佢提出過d咁既政策 =.=
返屋企途中見到欣欣
佢問我點溫bio...
我諗佢問錯人囉 @@
細佬去3日2夜camp
我今日竟然冇睇macross7...
本來係個好機會可以一日睇2隻碟架 -o-
>>November 3, 2004 at 2:12:53 PM GMT+8
2004 年 11 月 1 日 星期一 【晴】
返學見到黎俊傑
「你可唔可以比04CE paper我呀?」
「比左人啦,你而家至問遲唔遲d呀,我考之前已經有人book定喇」
乜咁恐怖既...= = 出年我會唔會面對呢種情況架 @@
「我聽人話做04 past paper冇用」<-因為每年公開試既題目通常都唔會響第二年翻炒
「係呀,你做03啦,01 02 03做晒佢得架喇」
肥庭肚痛
唔記得粉腸做左d咩
肥庭叫佢"be careful your xxxx" <-唔記得左係咩
粉腸:"be careful your sphincter" <-肛門xx肌,控制痾屎既
XDDD
bio
leo又當左自己係其他生物 @@
「我地d mitochondria(人都有)呀,chloroplast(淨係綠色葉先有)呀,全部都有genetic information」
又睇reproduction果段片
賢:「佢d形容詞用得好正」
淫賊! -.-
b班maths test有兩條mc出錯左喎
4個option錯晒
佢地test完叫黃定康計一次都話冇一個o岩
有人響黑板寫 "好野! 出錯題,加8分"
中文堂派番3張之前做左既ws
要計分既野我通常都高分過唔駛計分果d,勁好彩 :P
不過次次都係平等看待正正經經咁盡力做架喎
好耐冇響學校食lunch嚕
落樓梯果時見到前面有個人
對眼一轉角度即刻覺得佢好熟口面,又望番過去
係淑瑩 @@! (教會果個)
lunch time差唔多完,我返入課室
成堆人圍住個電腦
我又埋去睇下佢地睇緊乜
ck坐響張凳度用緊
我"立"到一堆紅色字即刻知佢地睇緊乜野 - -
bobby:「你日記比咁多人睇到有咩感受?」
「擺得響度自然有人睇架啦」
佢地問winnie一個字點讀
{winnie:"convenience",ck:「讀多次?」}
↑呢樣野重覆左3次,winnie終於知人地係玩佢 @@
所謂"事不過三"就係咁解 XD
grace lo講佢老公d衰野
話等佢老公last minute會禁晒佢銀行戶口d錢出黎
我覺得mr.lo聽到會即刻last minute囉 = =
進進叫我地星期五交海洋公園既功課
我去果日已經當場將自己果份撕開兩半
所以做粉腸果張
几分鐘搞掂晒
我介意既係得我地班要做係唔公平
肥庭,粉腸無端端講f.1-3既陳年舊事
話rono f.3報新聞做左3次(後來几個人去問rono,証實係2次)
第一次講隻水牛走出公路阻住d車
第二次講有個差佬食霸王魚旦,半年食左過萬粒
報呢d新聞其實好過癮 XD
聽日bio test
溫書先...
本書好呃錢 -.-
兩個chapter 50几頁
有十几頁係more to learn(out syl),STS(又係無聊野)同summary
>>November 2, 2004 at 11:49:42 AM GMT+8
2004 年 10 月 31 日 星期日 【晴】
brella真係好得閒 @@
每見到一個人入課室就問佢介唔介意將某篇作文登落壁報
我覺得佢響黑板寫句咁既野會方便好多囉:
"上一次中文作文中的優秀作品將會被張貼在本班壁報板
同學如果介意張貼自己的作品,請在今天內向brella提出"
↑話"如果不介意張貼...(略)...提出"既話一定勁少人出聲,所以咁講o岩架喇 XD
區佬:「今年壁報brella做呀?」
嘿...
進進到時到候自然會叫人出黎負責架啦
冇必要自動請纓喎
整得靚,知係你做既人唔多
話你多管閒事搏好感既反而有一堆
畫台 :P
畫左xxxx結界個圖形落去
不過畫極都唔靚
成幅圖得6條直線咋嘛...
咁簡單既野都畫唔好 =.=
RE堂要做一張講自己有咩壓力既ws
識吹水係高分既必要條件之一
或者有d夠自己講一千字既親身經歷都得
我兩樣野都冇
近排几乎冇面對任何壓力咁滯
會令人狀態勁過平時既"適量壓力"就無謂講啦
同壓力無關既唔開心野
at this moment,我數得出既得兩三樣咋嘛…
不過全部都好大件 = =
而且就算比我寫落去我都唔想寫出黎…
bio
leo比我地睇左條mc勁陰濕
其中一個錯既答案有66%人揀左 !@#$%^&*
有隻蜜蜂飛左入黎
唔知kooby定winnie即刻尖叫,勁大聲 = =
驚比蜜蜂針咪用左d有臭味既香水先返學囉
蜜蜂一定唔敢埋你身喎
原本果隻走左,過一陣又黎多隻 @@
我勁叫隻蜜蜂:「過黎過黎~」XD
學校既課室冇晒左邊果几廿隻窗會好好多囉 -.-
leo話女人生bb果時唔知咩撕裂
區佬即刻好驚
呢個人潛意識認為自己係女性 XD
leo:「我地個子宮xxxxxx」
o下?! XDDD
maths test
有題比左兩個circle
我冇睇題目,計左其中一個既equation出黎
之後先知佢唔駛計我計左果個,要另一個 -o-
有一part話find the equations xxx
我諗下,真係可以有2條equation喎...
前一part話find the "slope" xxx,冇s
寫左兩個之後問kfc究竟要搵一個定兩個,佢話一個 -o-
最尾一分鐘先發現計錯左一個好緊要既ans = =
所以後面仲錯多几樣野
改剩最尾一part先夠鐘...
同賢對答案,又錯一條mc
EOR
group discussion
bobby玩野 =.=
大題目下面其中一個細題目係要諗d活動出黎既
我話搞party,bobby講左個理由出黎反對我
過左陣佢又話party -.-"
部手機好似飛唔到線返屋企 -o-
去果間乜鬼野門市同佢講
佢話之前同我整漏左d野,今晚10點之前一定得
我10點後再試一次仲未得 - -
本來話有既"call waiting"都開唔到...
細佬又要見家長
好似話響學校打人喎 -.-
我考慮轉個account做vip
可以加password鎖住個日記,仲有多n樣功能
又唔係貴,$200用超過三年,一個月$5.x咋嘛
re owl:
fing黎fing去咪當加強真實感囉 XD
http://pya.cc/pyaimg/img200410/2004101320.jpg
我好明白佢地三個想同自己d兄弟團聚既心情 XD
http://funimg.pchome.com.tw/img_upload/FUNNY/s/p/20041027_spark_221739.jpg
呢招叫monkey steals the peach~ XD
>>November 1, 2004 at 3:12:58 PM GMT+8
2004 年 10 月 30 日 星期六 【晴】
呢几日dl左好多集200後既遊戲王 (rono send比我既去到16x)
200-224(結局) 我冇其中8集
icq multiple message問d小學同學7/11得唔得閒去玩(果日賴承鈞生日)
勁多人問果日星期几,因為我冇講 !@#$%^&*
gsd第3集!
新主角(shin)咁廢架...
雖則kira係最強基因改造人
shin同佢冇得比o者
駕駛員坐響部ms入面禁掣操作部機
同"用條命黎打機,輸左死"冇分別
shin打一陣機就猛喘氣,真係廢 -.-
超過癮!
impulse(主角機哩~)響戰場上合體,所以比人叫佢做"合體佬" XD
阿斯蘭第3集已經身份敗露 @@
我唔知佢做cagali保鑣呢份工可以打得几耐囉~ XDDD
"次回預告"最尾果句最好笑
「展示你的力量吧,zaku!」XDDD
渣古係初代高達最廢既卒仔機
而家gsd又出一隻同渣古好似樣,而且又係叫渣古既卒仔機 =.=
我想知道卒仔機有咩力量好展示囉 @@
看到了…
原因不明,但情況已很明顯…
我想cut左呢個日記開另一個
address淨係話比少數人知
不過搵唔到o岩用既網
用xanga又唔整任何野落去好似好樣衰 =.=
但係我有太多原因唔整呢d野
1.唔識果d語法(係冇興趣學o者)
2.唔想整咁多野落去
3.自己響美感/顏色配搭方面太廢
4.搵唔到咁多圖片擺落去
下刪n樣
夜晚阿爸問我係咪想買手機 <-近排同佢提起過,好似係上個禮拜
所以就去喇~
淨係昌運已經有4間野賣手機 @@
上左個台係3
要我個number既人自己黎問我啦
re owl:
人地肯我咪幫佢補囉
不過佢阿媽好似鍾意搵女仔去補
1.5杯好多架喇?! = =
>>October 31, 2004 at 3:02:09 PM GMT+8
2004 年 10 月 29 日 星期五 【晴】
又學識一句日文
大約係咁讀: "i-ke-ni-en-ni"
"獻祭"/"祭牲"咁解~
補習
alan cheng: (同在場所有來自唔同學校既學生講)
「你學校d老師好懶架,mock exam至多都係整份04 past paper或者改少少就比你做架喇」
「你本書冇講xxx...(略)...,modern view呀,我最憎就係彩虹果本(mst用緊),有d野直情錯既
potassium個flame test寫purple喎,應該係lilac丫嘛」
「我發覺紅色校褸果間學校真係好多人黎補喎」
高軒:「梗係啦,劉國田唔得丫嘛」
alan cheng寫左d好深既中文字,係chemical terms黎既
我:「佢可能除左chemical terms之外唔識寫其他中文字架喇」
過冇几耐佢真係話自己中文好差 @@!
說明書之類既野佢都係睇英文好過睇中文
winnie的同道中人哩 XD
少年團契
講耶穌醫好痲瘋病人件事
神除左醫好人既身體之外仲醫埋我地心靈
原來果度有個叫淑瑩既女仔都係讀mst @@
夜晚出去飲 @@
細佬同阿爸唔去
住高我几層既表姨媽個仔結婚
表姨媽都几好彩,生兩個仔兩個都讀到大學
細個果時阿媽同我話婆婆好想8個孫入面有一個讀到大學
年紀我排第6
有一個表哥響外國讀緊(冇人同我講過究竟係咩國 = =)
彈琴果個表姐教育學院畢業
仲有1個表哥2個表姐已經冇希望,好似全部打緊工
讓我成為下一個吧!
阿媽尋日話有個朋友個女(讀緊小四)想搵人補maths,問我有冇興趣
佢強調果個女仔既數真係好差,我即刻冇乜興趣
今日再考慮一次呢件事
覺得"唔差都唔駛搵人補" (bobby係玩野先去補maths,唔好計佢!)
橫掂我讀呢兩個月f.5暫時都几得閒丫
咦~
KCR几時多左個尖東站架?!
恕我淺陋 =.=
有個waiter問呢台每個人飲咩
阿媽幫我嗌左可樂
之後有几個人話飲紅酒
我又同阿媽話自己想飲 :P
我本來坐果台冇晒位
又有個人本來應該坐呢台既遲左少少至到
所以我就過左去另一張台
有几個差唔多年紀既(唔識)坐隔離
飲左大約3杯野
不過3杯入面有一部份係雪碧(用黎溝落d紅酒~)
酒既實際份量我諗係杯半左右
差唔多食完野果時睇野見到几個影 !@#$%^&*
我飲酒經驗少梗係酒量淺啦 @@
酒精陣味唔係几好...
加左雪碧落去未溝得勻果時最好飲~^^
細佬打左几次比阿媽叫佢買芒果布甸返屋企 -.-
有次阿媽電話響果時我話:「同佢講閂左門啦」
睇野有几個影果時我仲好清醒 <-至少 "用兩隻腳行到條直路"
之後都唔知自己究竟係頭暈定眼訓
返到屋企果時變左 支力 = =
從看到的作合理推斷而了解到的…
與事實應該是"雖不中亦不遠矣"啊…
我不肯定那是否真確,是因為我不願承認事實?…
那個傷害是來自"uncertain"嗎?!…
>>October 31, 2004 at 2:30:19 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|