寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2004 年 10 月 18 日 星期一 【晴】

清晨廣播
janet同carmen訪問mark schwedersky既片段
聽得明既野少過1/3 = =

"sch-we-der-sky" @@

派amaths test
我自己果份冇野好講...
賢做最尾果題solve 3個unknown錯左2個
用錯既result計o岩剩番果個

RE
做保羅遇上海難果個古仔既presentation
每組人都響度爭講野 @@
jeff:「其實我地想講野既其他組都講晒架喇」
唔記得邊個話:「咁你又起身講」

賢講果時好似係mrs lam叫佢補充果批人想點樣逃走
「佢地搭車」<-響海上面喎大佬 XD
比mrs lam話佢連個古仔都冇睇過 @@

寫低成組人既class no.
3 10 11 13
bobby:「得一個唔係質數」
=.=

bio lab
威教左我玩其中一個逃離房間 @@

leo行開左教人野
阿君趁機會走去睇leo本教師用書既答案
佢唯一做得唔好係眼看手勿動 =.=

leo著住大學畢業袍話叫我地同佢一齊影相
高軒跪響張凳度
朱,彤企響前面想遮住佢 @@

derek吹水話佢要走
有一批人比佢昆到 @@ <-我知道都係因為佢話我知係作野 :P

英文quiz
成份卷50分
有一個section 25分
每題都有一個blank同埋一個括號入面有几樣野揀一個填落去
我寫響個blank上面,驚佢要我"刪去不適用者"所以劃晒自己唔揀果d
交左卷之後肥西話係circle the ans !@#$%^&*
抵我死囉
開始果時肥西已經講明"read the instructions carefully"

派埋chem test
即係上個禮拜4個test得分%由低至高係:
amathschem錯既野係因為唔識
econ錯既有唔識有唔小心
amaths,maths完全係衰唔小心
結論:唔識答題目扣既分係少過唔小心

lunch
同釗,發去滿江紅
我食魚香茄子飯
入面有紅色野既...><
釗:「有骨氣!」<-話因為我唔溝水落d野食喎 @@

粉腸響5d課室唔知上個咩網
有個大隻佬叫"珠江橋牌隻揪王"
個名好過癮...XDDD

肥庭lunch time早退走左 @@

EOR
練oral CE part 1
我做chris wong,賢做examiners 1&2
我一開波連自我介紹都冇即刻問第一個問題 !@#$%^&*
shot左 = =
輪到賢做chris wong,我做examiner 1
佢:「how many employees do your company have?」
我:「we have 170 companies...ar!!! employees」
之後做examiner 2問番佢問題
「how many companies,err...employees does his company have?」
「he said they have 170 companies」
XDDD

賢話等肥西派番黎叫我地交換改果時幫我圈番果個section d答案...@@

返屋企做econ past paper
做完左好耐,到10點几先記起聽日放半晝冇econ堂
打緊日記,仲未溫書,但係聽日test = =
(雖則我早几日試過將中文果4課書全部溫過一次...)

>>October 20, 2004 at 10:30:51 AM GMT+8


2004 年 10 月 17 日 星期日 【晴】

7:30起身 !@#$%^&*
7:49出門
讀咭機8:02(我隻錶8:04)拍咭

區佬(語氣好不滿唔知同邊個講) :「唔好缺更呀,費事又比呢個(睇唔到佢指住邊個位)鬧喇」
我諗呢個人唔知咩叫"責任" -.-
(↑好想比佢睇到呢句野,點睇我由得佢)
雖然我唔係prefect
但我至少知道做得一個prefect,唔缺更應該係基本責任之一
失職比人鬧好理所當然啦係咪先?

巫瑩 彭狗 婷 三個做presentation
比一堆動畫人物叫我地認佢地既登場作品同角色名
進進:「我淨係識第一個」
變左超級撒亞人既悟天格斯 @@
d動畫真係夠晒經典...

派econ test
comparative advantage果條long que
賢2 part都寫左"lower opportunity cost"
點知要有寫"comparative advantage"先有分
我本來諗住寫ca就算
但唔知佢會唔會好似bio咁樣勁屈人再解釋
所以寫埋lower oc
賢同肥庭覺得我兩樣寫晒好奸
有人同grace拗,話sorted pp入面既ans都係寫lower oc
grace:「你唔肯定咪寫晒兩樣囉」
yeah ^_______________^v

唔知rono同粉腸,肥庭講左d咩
肥庭即刻話:「潘煒延偷左(唔知邊個)銀包呀 響d留言板呀日記呀果d唱開去先」

響amaths堂我發現坐而家呢個位有樣野好正
周圍d人問數都搵晒賢同bobby ^____________^

高軒 bobby jeff諗緊得閒玩咩運動好
jeff:「玩空手道啦」
佢地話唔好
我:「bobby你去同佢玩囉,減肥肉減肌肉呀」
高軒:「我諗唔係減肌肉係減壽命」
XDDD

揚同宋永平黎借bio書
揚"立"左ck果本
宋永平:「你借比佢唔借比我?」
ck:「佢"立"左去咋嘛,你咪同佢打過囉」
好呀! XD

英文
又比多20mins我地做paper2...
之後對答案
open cloze有一題 smoking is xxxx
要填一個意思係"禁止"既字
我有睇過gundam seed,所以識寫"forbidden"
o岩左 :P
睇日本動畫學到英文,真係神奇 XD

phy
進進派左一堆海洋公園既ws
佢話可以一個人交一份,可以group work
肥庭,粉腸話同我一組叫我做晒d野 =.=
kooby:「好呀好呀,同你地一組,你兩個(我同bobby)做晒d野」
我:「唔係好想寫你個名喎」
肥庭:「嘩,你唔講清楚個意思好大鑊」
我冇所謂喎
不過全班交一份"group members:whole class"都係一個好主意~ XDDD

lunch
發:「d人咁賤既,揹埋個書包走」
咦?原來發仔講果個係philip呀?
嘿哈哈哈,對唔住呀下
離開philip視線之後
我勁拍手,話:「講得好!」

再行一陣見到前面terry又揹住個書包走左
今日whole school assembly一定遲放架喎...-o-

ck帶埋個書包出黎 -o-

ck:「唔可以太遲打去,如果唔係太多人打去佢會jam晒線」
我:「可能而家已經jam緊」
ck:「食左d辣野,把聲沙少少同佢講就似喇」
我:「小心你食慣左把聲唔沙」
好似有少少包拗頸 XD

食完野,ck借發部電話打去學校請假
高軒:「唉呀ck,一陣去邊度玩好呀?」
jacky:「ck呀,一陣去邊度唱k呀?」
陷害佢 XDDD

jacky又想早退,又借發部電話
今次輪到我:「李兆軒呀,一陣唱k去邊好呀?」
書包都唔羅就走左 -.- <-羅埋書包一定趕唔切打鐘之前走 @@

粉腸唔知邊度搵到個膠波仔
坐呢邊既人一路玩~ ^____________^

黃馬:「三十年前...(略)...」
佢講到好似親歷其境,但我肯定佢冇親眼見過創校果時既情況
真係大吹特吹,有得吹就吹,冇得吹都吹 =_____________=

校友座談會 =.=
我完全唔知 座談會 演講 講座 同一大班人一齊聽吹水 4樣野有咩分別 -.-
有4個校友黎左,全部80-83年畢業
即係而家全部都40歲啦
黃馬叫其中一個做「蔡xx小姐
咁樣講出黎果個蔡xx真係瘀 XD

我今日第一樣後悔自己冇響lunch time走人
第二樣後悔自己響hall唔夠眼訓所以訓唔耐

唔記得邊個叫我地諗自己30年後會點
我諗:變成地下既塵土,同埋走返黎話自己當年估o岩左 XDDD

蔡xx話mst既老師如果走去「英x,現x」教既人工一定高過響mst好多
但佢地留響學校教書
係因為佢地知道辦教育唔係淨係響果d補習學校度教學生知識
廢話
學校同補習社辦學既目的根本唔同

其中一個而家做緊孫方中書院既校長
佢響度講SFCC(sun fong chung college) 4個字母可以代表d咩學習目標
我地又唔係讀果間學校,同我地講黎做乜 -.-

可能有人會話我唔尊重人,不過我都係咁講架喇
前任校長高高在上,令我覺得唔同既人坐果個位分別只在於個名唔同左
佢唯一比我既印象係響重要場合結尾果時講唔夠5分鐘野都唔停口
今年mst 30週年
校長走左,講野唔多既甘sir暫代佢,反而係好事
起碼聽少好多演講訓勉,慳大家時間

離開hall果時
柳穎璇:「警告你唔好打我個全名出黎呀」
佢唔講呢句野我都冇諗過今日要提起呢個人
喂,你不如諗一個同其他人唔會重複既稱呼比我提及你果時用喇

陪jeff去英皇交下期補習學費
響新達見到一個女仔
jeff去hi佢,之後問我:「你知唔知個女仔係邊個黎?」
「唔知喎」
「吳學銘個妹呀」
「隔離個男仔係佢條仔?」<-隨口up
「咁又唔係」
「佢同學係嘛...我真係唔知吳學銘有個妹喎」
我講真架 = =

返屋企先訓左個几鐘 !@#$%^&*
可惡呀!!!
響hall訓左果個几鐘去咪好囉 -o-

re 寶雯:
近排呀?
點講呢...冇咩特別野喎 @@
返緊一個少年團契囉
個教會叫"大埔基督福音堂"
我係講得多打機既野o者...
有d響日記唔講自己打機既人玩得仲多過我啦 @@
我有去開你個日記架
冇留言之嘛 :P

http://btzone.no-ip.com/attachments/month_0410/p0Ii__________b___________.jpg
隻老鼠咁大隻既?
第日會唔會有打得贏人架 =.=

>>October 18, 2004 at 2:31:15 PM GMT+8


2004 年 10 月 16 日 星期六 【晴】

GSD(高達種子命運 XD)第2集~

地球軍果3條友用三部o岩o岩搶番黎既高達用得勁熟手
邊有可能 =.=

阿斯蘭向班zaft軍自我介紹果時講左個假名,話係cagalli既護衛
過一陣cagalli爆左句"阿斯蘭"累佢身份敗露 @@

有勁多響前作入面出過聲既配音員 @@
阿斯蘭,cagalli呢兩個前作已經有既角色唔計
對比過seed同gsd既
前作配旁述,艦長,haro(同一個人配音)既人繼續做旁述
前作配nataru同芙蕾果個而家配stella(睇op應該會做新主角條女)
穆,克魯澤兩個響gsd分別係面具佬同坐白渣古果個金毛
穆同克魯澤是但一個接近對方果時,另一個可以用第6感sense到
後兩條友又識做同一樣野 =.=

舅父黎我屋企
好耐冇見嚕~
佢真係好高 @@
媽叫我去接佢黎屋企

婆婆,舅父,媽,仲有一對夫婦(我諗應該係親戚,阿媽識佢地但我唔識)傾偈
一來佢地講廈門話
二來我同大人唔會有共同話題
所以有客人同冇客人對我黎講都冇乜分別...

威響朱個diary post左個網址
http://www.fasco-csc.com/index_e.html
有3個逃離房間既game
其中一個我玩過,但呢次過唔到關(用佢比既密碼都開唔到個鎖)
另一個玩到一半唔識玩
仲有一個乜道具都搵唔到,完全冇進展 =.=
bug真係講得冇錯:「你冇打機天份」

夜晚去明星食飯
落左order勁快有野食
我:「都唔知d野食係唔係上晝整好左既存貨」
爸:「可能尋晚架,d菜就即炒,擺過夜會變黃」

細佬要飲汽水
爸幫佢同waiter甲講
甲同另一個(乙)大聲話呢台人要白飯
咁都聽得錯既 -o-
劉德華:「今時今日咁既服務態度係唔夠架」
我就唔信10年前咁樣都冇問題 =____________=

玩mud
【武林浩劫】江湖。。。一個充滿神秘和危險的世界,太久的平靜似乎預示著暴風雨來臨的前夕,
【武林浩劫】江湖上最近出現一個神秘組織,妄想消滅各門派,一統江湖。
【武林浩劫】神秘組織的第一個目標是血洗【華山派】。
【武林浩劫】由於大敵當前,從現在開始進入戒嚴狀態!任何人不得臨陣脫逃!
【系統公告】江湖英雄榜要重新啟動了。不要緊,您的檔案已經自動存盤。
shiiiiiiiiiit !!!!!!!!!!
一開haojie即刻reboot !@#$%^&*

響mud入面打左勁耐麻雀 :P
尋日玩左鋪好奇怪
"你摸了一張牌。還有負一張牌就流局了。"
好似負到廿几隻果時有一家食左胡...
有冇人有個好d既打麻雀網址?
話我知丫唔該~ ^______________^

>>October 17, 2004 at 3:23:52 PM GMT+8


2004 年 10 月 15 日 星期五 【晴】

阿媽今日去旅行(?)
唔知大陸既邊度一日遊 @@

補習

alan cheng:「有d衰到打黎問bio,而家晚晚條線都jam晒,唔該你地都係問番我chem啦」
上堂果時佢成日提我地phy同bio既野
所以我有少少覺得佢真係抵死 XD

alan cheng羅左份chem ce syllabus出黎
「呢份野應該要有架,冇既去買番份啦」
我諗:駛乜買o者,考評局網都有得dl啦

「有樣唔知咩甜品,好似叫冰山大火
 一舊類似刨冰既野,響上面倒d酒精之後燒
 真係好睇唔好食,甜到咩咁
 可能女仔鍾意食甜野男仔唔鍾意...(略)...
 女仔如果你男朋友同你慶祝生日仲係插蠟燭你飛左佢得架喇」
乜佢講同一樣野既立場都可以一時一樣既 =.=
佢話意大利人鍾意加醋食麵包
o岩高軒喎~ XD

「宣傳下啦,唔想講但佢係要我講
 每推介一個新生可以羅250蚊代用券
 呢張野好誤導,以為比250蚊你,其實係代用券
 推介100個就有2萬5喇」<-呢句野講得咁諷刺,反映佢真係好唔想講 XD
我同jeff互相對望
我:「shit!」<-應該推介佢 -o-
高軒話推介jacky喎~ @@

「我唔可以開太多班,因為我場場都係live
 我試過錄video,但係真係頂唔順
 對住空氣講野成個傻佬咁
alan sir好野!~
我勁憎視像教學呢d走法律"la"既賤招呀 -.-"
高軒諗起補phy既唔知邊個阿sir,真係對住空氣成個傻佬咁 @@

高軒問我返屋企有咩做
好似冇乜planned activity
中文讀左范進中舉同孔乙己之後越黎越覺得自己好頹 =.=

我第2次去,記得miss tong果個教會叫咩名喇 :P
"大埔基督福音堂"
遲出門+唔記得究竟點去(淨係記得響大埔墟m記附近)
所以遲到...

jeff返開另一個教會唔想斷左佢所以今日唔去
發見少個fd又唔去 - -

一去到唱詩歌
好像是第一次這么夠勇氣大聲唱歌哩

玩一個同"試探"有關既遊戲
分兩組,每組4粒波子,組入面自己諗分配比邊4個一人一粒
之後每個人表明立場自己有冇(當然講咩都得)
對方果組再估係邊4個
我有一鋪大聲叫人比一粒我 <-虛則實之
「我頭先好大聲叫人比一粒我架嘛」<-虛則實之 again
結果真係有人估我,中左 @@

今日睇既經文話耶穌比魔鬼試探,話跪佢就得到全世界
神的兒子要得到世界還用不著這樣做啦

O下?!
黃萃婷原來有返開呢個教會架 @@
呢排同d小學同學真係有緣~ ^___________^

miss tong叫我叫埋發仔同jeff下次去
佢會比一人一張佢同佢老公影既婚紗相我地喎

遊戲王
海馬個對手好白痴 -.-
海馬剩番2000 LP,有一隻1100防既怪獸做守備狀態
對方有兩隻攻擊狀態既怪獸,分別2000同1600攻
佢用2000果隻打隻守備,之後用1600直接打海馬
點解唔相反...1600打守備,2000打海馬咪贏囉 =.=

響雪櫃羅支橙汁出黎飲(果汁先生,好大樽果d)
搖果時特別大聲,我以為淨係d渣啦
倒落個杯果時有d冰碎
有乜奶油 = =
杯橙汁攤左成個鐘,d冰仲未溶晒...

>>October 17, 2004 at 3:12:32 AM GMT+8


2004 年 10 月 14 日 星期四 【晴】

響屋企落樓入 車立 果時右手手肘好痕
出 車立 果時痕個位腫左 = =
阿媽話幫我搽無比膏
我最初話唔好,之後唔想又試R手R到勁大個傷口

賢用清晨閱讀時間寫值日生輪班果本簿
每日兩個值日生
唔知邊日開始寫,ck同lily
「個傑字點寫呀?」
「邊個嘉呀?」
我想昆佢將lily個璧字寫左做壁 XDDD
佢真係寫錯勁多字喎...
寫到去官惠盈
「邊個惠?」
「惠康個惠」
問我又唔信要問埋jacky喎 -.-
「邊個盈?」
「梁_盈個盈」
「點寫?」=.=
寫完曉同巫瑩之後彭狗
...佢又唔知係邊個盈 =_____________=
「3年同學,阿唔係,5年(計埋今年唔該)」

周sir話有d人好似孔乙己,范進咁淨係識讀書
好多緊要既生活技能都唔識
例如「批個蘋果批到得番咁細個」
講緊我...
唔識煮 食送 (我識煮飯...淨係洗米同將米放入飯煲咋嘛)
唔識切生果 =.=
我唔係姓賴 <-更加唔係眨低緊任何真名係姓賴既人
比起爸媽冇教,自己唔提出要學呢d野係一個更好既原因

英文堂做03 paper 2
個半鐘
好似開波一個鐘搞掂左
不過份卷都几難下...
肥西臨尾仲話下星期一比多廿几分鐘我地繼續做 =.=

細路女同唔知邊個玩水
響個水樽吉穿一個窿,之後禁個水樽濟d水落去
下面有d人見有水,伸隻手出黎洗手 @@

chem lab
做aq SO2既exp't
好神奇,整隻Fe2+出黎紅色 @@

我右手店到少少K2Cr2O7 (橙色)
右手店到少少KMnO4 (紫色)

對classwork答案
5個錯左2個 =.=

bobby今日專登唔帶飯
要我地去新達果間好好度食

bobby果然係摩打嘴 @@ <-區佬作左呢個稱呼出黎,大家覺得好精警所以繼續用
佢最早羅到碗麵,即刻開始食
過几分鐘發去羅野食,返黎張台果時bobby已經食完!
bobby仲話好肚餓...=.=

高軒又食上次果個唔知酸辣乜野
ck share左半碗酸辣湯
但高軒仲係食得好辛苦
咪鬼食呢樣野咪乜事都冇囉...

bobby走左,原來過對面間m記買漢堡包

好好淨係比一杯水
所以我地去seven買野飲
bobby同ck一人買左杯雪糕
踩落新達d電梯果時bobby已經食完
ck仲舔緊個杯上面果d雪糕

bio
又眼訓
死啦,f.5 bio最長果個chapter就係reproduction...

pe
落去操場果時見到周sir同leo坐響d凳度一人一罐汽水 @@

終於考cha cha喇
好明顯係我既問題...
練左n次仲成日跳錯
過一排就唔記得晒d舞步架啦~
前几年學果d牛仔舞,求雨舞,o susanna,etc
全部唔記得晒嚕
我覺得自己平時做太少運動之後開始鍾意上pe堂,不過除左跳舞之外

見茶几面有本細佬學校派既學生文集
揭開睇下
曾麗嘉癲架...=.=
有兩篇係佢寫(睇年份,應該f.2同f.3)
兩篇最尾都話唔知第xx屆xx作文比賽初中組x軍(一冠一亞)

睇左几篇文,勁自卑唔想睇落去 =.=

harddisk剩餘空間係60.3gb
我想試下而家用唔用得harddisk果60 gb既空間
去bt發布站是但搵一樣超過300mb既野試下dl
過左300mb之後仲得
我再塞一舊超過100mb既野入harddisk,都得
同rono講
點知佢send左几集遊戲王動畫比我之後又話full disk = =
剩餘空間60.0 gb
果然我一定要去灣仔買果隻唔知咩回復光碟 -o-
但係唔知佢辦公時間係几點
都係遲d先算...

丫...
原來我買左兩盒macross 7咁耐仲未睇過 =.=

re 朱:
我覺得如果覆你一句"唔怪得"真係好行 @@

re owl:
睇情況
尋日多野想講,篇日記咪長d囉

re 朱斤:
我冤枉你了,sorry @@
引述果句都係大約講個意思咋嘛
邊有咁好記性記得晒每個人講每一隻字丫~

>>October 15, 2004 at 4:17:43 PM GMT+8


2004 年 10 月 13 日 星期三 【晴】

又見到欣欣
「你今日冇拎住本書黎溫喇喎 @@」

出隧道上樓梯行到去條路既轉角位見到一架單車
衝過去! :P
響果間唔記得6定係8鄉小學門口對面等co行過黎

co去泊單車,見到derek
佢話將架單車鎖響街度唔安全可能會比人偷
「我記得呢架單車已經唔係佢最初踩果架黎架喇」
原來co之前果架唔係比人偷,係泊響條街度比政府拖走左 @@

入到課室佢地做緊amaths
我又想做下 (心算)
打鐘之前richard問左我一題
因為答佢所以打左鐘仲坐住高軒個位
高軒坐左去我個位
我叫佢換番佢唔肯
上堂又話比我遮住喎 -.-

grace話mst有條友6a拔尖去科大讀global business
佢返黎話原來自己係坐班最渣果個
成個學系收左廿個尖子,得佢一個6a,其他果d全部8a 9a
間間大學都會響學期尾用每個學生交既功課去計一個唔知咩分數出黎
叫做GPA(graded point average)
應該係評估學生既其中一個標準
6a果條友羅4分滿分
有几多其他人4分先? XD

grace話mst成日有由c班升上去讀a-level既人發圍
響公開試考得仲好過原本5a班既人 @@
嘿,這叫事在人為~
佢仲叫我地唔好太信f.3 final exam,因為
「RE PE呢d好多垃...好多唔關事既科都計埋落個名次」
即刻比人叉佢覺得果d閒科係垃圾 @@

做一張ws
bobby唔知解釋d咩比kooby聽 <-grace仲未講答案
kooby勁話聽唔到,係咁叫bobby再講一次
我覺得kooby係玩野所以好清楚咁同bobby講左一句:
「佢聽力有問題你唔好同佢講咁多啦」
kooby瞪住我
之後同坐佢周圍既人講左d野,相信係鬧我既
so what,我頭先咁樣講野,覺得個心好痛快

響rono個位羅番走自己本phy textbook
過一陣再去佢個課室,佢響櫃筒好似搵緊d野
我話佢知自己羅左本書
「我唔記得左尋日下晝有堂econ轉phy」
rono:「我知丫,之後我發現原來尋日冇phy堂」
同肥庭,miki講呢件事
miki:「佢本來玩我地咋嘛,點知你好人得滯」
=_______________________-"

jeff希望kfc今日唔好派maths test以免打擊佢自信心
好既唔靈醜既靈 @@

rono真係好鍾意畫台
有一隻公仔我覺得似係"bulaku majisian garu" (black magicial girl既日文真係咁讀)
rono:「好難畫」
佢淨係憑記憶可以畫到咁似已經好勁啦...

kfc話派test果時我奸笑
肥庭話我既動作好似玩RPG爆機前要打果d大魔王 @@

賢96分
坐最近門口果兩行入面最高分果個 !@#$%^&*
「我maths擊敗左你喇」
「我要響amaths炒起你!」

sub錯一個數既代價係7分 -o-
我弱項真係trigo...=.=
雖然我認為自己對空間既感覺唔差

賢話佢之前一次amaths exam試過錯a part
成條大題得番2分method分
我冇佢咁大鑊,已經值得慶幸

kfc派定心丸
話amaths個test d題目唔會太刁鑽,好straight forward

"孔乙己就是這樣帶給我們快樂,可是沒有他,日子也是這么過"
後兩句好過癮 XD

b班test左話好難
到我地test
區佬冇大聲話好驚 may be due to kfc's heart-fixing pills
我為冇得當眾鬧下佢覺得可惜
不過唔緊要,仲有咁多次test

check卷搵到兩個錯處
一個好快改番o岩
另一個一早發現錯左d野,剩2分鐘果時先知自己錯d乜
而且我錯得好離奇:
最尾條大題有一part寫錯左答案既正負
搞到後面錯好多野
到最尾果part再計錯一次正負
就係咁
我第一次做果時已經o岩左個final ans :P
但係中間有d野錯左 XDDD

賢話打鐘果時見我停晒手以為我做完
我諗下跟住果題點做唔得架咩 -o-

賢:「好易喎,都唔知點解b班話難」
我:「係囉」

ck話想6a,除左中文同唔知邊一科冇之外
jacky:「你點會英文有信心過中文架?」
真係只有思想沒有力量 XD

奶咀同鍾子翹用課室電腦玩lf2 @@

肥西將唔知邊一年開始既past paper執晒所有關charity事既野出黎
我覺得咁樣做真係好無謂 =.=

列左一堆有需要人士出黎,問我地可以幫每一種人做d咩
children in hospitals
其中一樣唔知係乜野扮醫生護士病人
我:"the doctor XX the nurse" <-我真係up左兩個"X"出黎
唔知肥庭諗歪左d咩
"i mean employ" XDDD

phy lab
philip同朱斤想響我本schedule "好友星座"果兩頁寫野
朱斤寫完,我羅返去果時隻手指卒到d未乾既墨水
所以佢想再寫一次 @@

玩一舊球形既野,唔記得叫咩名
駁電之前用手禁住佢
一通左電就會有靜電令d頭髮豎起
進進試左一次
熄左個掣之後我走出去店果d靜電
我覺得縮手果下係reflex...
有少少痛
過一陣用另一隻手玩一次
再試多几次就覺得冇咁痛 :P
試過一次o岩o岩用手指店完舊野bobby就店我既手臂
bobby:「嘩,danny charge左! @@」

又有一個玩法,直接店住舊野果個用另一隻手捉住第二個人既手
通電之後第二個人用手指去店第3個
勁多人"bosco,啪啪啪(拍3下手)"
威給眾人局不過,出左去
即刻"mandy,啪啪啪"

becky比進進叫出去表演怒髮沖冠
左邊既頭髮好似原封不動...

輪到carmen
佢企上張膠凳整起晒d頭髮
我又想比舊野電下隻手
點知同一時間
carmen:「哇! 好痛」
ellen店我d手指搞到觸電 @@

kooby比winnie推左出去玩一次
kooby:「痛唔痛架?」
carmen:「你叫danny唔好伸隻手出黎就冇野」
我好几次想搵隻手接近佢
冇諗過真係店落去,不過成班人都覺得我想咁做

進進開著舊野比我企響地下就咁伸隻手埋去
響一段距離內已經有進進講「好似比針吉」既感覺
果d "針"識吉落指甲內側既皮肉囉...

最尾我上去玩
毛管豎起晒,我feel到自己既頭髮伸高左
我明明一d都唔驚,但唔知點解對腳會震得咁犀利

進進比carmen一個報仇既機會
carmen用一舊唔知咩野禁落個球體
前面係金屬(我諗手柄係insulator)
我有觸電既feeling,但係完全唔覺得痛
朱:「你有心理準備梗係唔痛啦」
我合埋眼比carmen試多次,都係唔痛

philip同朱斤見阿tim笑個樣好得意,逼佢"扁咀"
philip搶左tim個筆袋
朱斤:「terry好醒呀,即刻收埋自己個筆袋」

返課室
威同我話練cha-cha
winnie即刻猛叫我同威練一次
我:「咁多人睇住唔好啦」
winnie:「你當我地唔o係度」
=.=

bobby真係好得閒...
跟縱住李曉杰同王玲
我又跟住bobby
佢兩個知有人跟住所以勁兜路,入左屈臣氏
我同bobby響出面"僕"佢地

見到一個女仔
我覺得自己今次唔會認錯
望實佢,等佢行近再問:「你係咪叫何萬姿?」
中左 @@
丫...唔記得問佢聯絡方法 !@#$%^&*

bobby見李曉杰同王玲揀緊糖要買
佢自己又揀一包叫李曉杰幫佢買埋 XDDD

劉靖揚覺唔覺得你次次都專登同我講d咁既野好無聊呀? -.-

一連4日既test完左
下個禮拜黎多鑊連續3日 -_______________-"

黃慧中去棋會AGM,響佢個日記有句咁既野
”有象棋小組同橋牌小組...橋牌小組就主要玩橋牌...”
好過癮 XD
希望冇mst人唔知係邊個講

re somebody:
究竟你係邊個...
唔計走火警果5分鐘
都有大約20分鐘比我地自修

>>October 14, 2004 at 12:54:27 PM GMT+8


2004 年 10 月 12 日 星期二 【晴】

我:「你今日匆忙得滯要一路行一路食個包呀?」
朱:「我不嬲都係一路行一路食架啦」
點解我唔覺既...@@

一日3堂phy =.=

小息rono,羅文鍵話比miki,肥庭知個chem test既內容
我其實唔想收料囉
但係坐得近聽到...

我:「人地鞠躬就腰90度o者,你寫字要頸90度既...
 我成日打機頸痛又唔見你會咁喎,几唔公平」
柳穎璇:「其實我條頸好唔舒服」
我五隻手指伸直同埋硬晒,柳穎璇個樣好似好驚
「一係叫jeff幫下你 XDDD」
柳穎璇:「嘩!...唔駛喇」

講多少少野
我鬧得最多既人其實唔係我最唔妥果個
"真小人比偽君子可取"呢句應該要修正下
"偽君子比真小人更卑劣"先o岩
兩句意思唔同架

周sir今日講左好多relevant既野架
但係我抄得勁少notes = =

響之前暑假個imo training教inequality果條友
bug話佢好多方面都似kfc
例如成日計錯數,詳略失當
之前d有用既野例如summation symbol
kfc就skip左叫我地自己返去睇書
今日有條唔知咩theorem
佢逐個step prove出黎 <-呢樣返屋企睇書都得啦

kfc:「而家剩番少少時間,大家做自己野啦」
我睇錶:12:11
o下?!
"少少"係指kfc覺得5個字唔夠我地溫chem? @@

f.4早期,我覺得ck基本上係響學校唔聽書走去比錢人賺
而家f.5
補習一早教左好多學校未教既野,所以ck返學好多時間都係休息

jacky羅左本類似補習notes既野出黎睇
我睇几句內文已經知係乜
"漢字的結構" notes by 英皇一個中文既補習老師
痴線...驟眼睇成本野都有10几頁 =.=
我几時都覺得notes/參考資料(excluding past paper,marking,etc)唔駛太多
for the following reasons:
1.呢d野加埋既內容多過textbook係好唔economical
2.如果份份講埋d一模一樣既野仲點解要咁多影印本
3.相反,唔同資料既內容有衝突果時你信得邊個
4.讀得晒咁多野咩? <-exercise都係,做唔晒只會浪費

走火警
梁廣煒:「你地今日行左8分鐘,係破晒紀錄 既慢呀」
次次都破紀錄慢架啦
根本冇記錄過每一次既時間
我肯定上次係超過10分鐘!

lunch time完左
rono黎借phy textbook
miki同肥庭唔借比佢,仲叫我唔好借
我響自己個位隔離既窗遞本書出去
過一陣,我發現今日下晝有一堂econ要還比phy !@#$%^&*
sit!
(佢兩個一定唔係因為呢個理由反對我借比rono)

英文
分組列一堆攤位遊戲既名出黎
"pulling river"...XDDD

臨尾猜包剪dup決定邊個keep果張
miki猜極都出dup,但最尾輸果個唔係佢 @@

進進:「有同學上堂舉手同我話"隔離位個同學羅左我把間尺",你想我點o者」

賢專心溫chem
所以我借佢本書上堂 @@

終於明白resistance=voltage/current係咩一回事...
係(行入舊野之前既voltage-出果舊野之後既voltage)/current
未搞清楚之前勁唔清楚佢做緊咩 =.=

最尾一堂先黎chem test
賢之前問我溶bromine落hexane會發生咩事,話隔離班話test有問過
原來真係有出...
田田冇講過 -o-

true or false有几個真係難囉

放學
ck,高軒佢地話Br in hexane係橙色
我果時唔肯定,寫左brown -o-
返屋企睇番alan cheng派既past paper
佢話brown
不過我唔知田田隻眼會見到咩色啦 -.-

早知唔話比細佬知出左hunter 223中文版啦
打緊日記
佢又勁心急想睇
催左我十几次 -o-

小岡30日唔比用念,一用得番即刻勁到嚇死人 @@!
奇待小岡基路亞打貓女哩 ^^

突然間諗起遊戲王呢段劇情:
敵人用個唔知咩城堡保護住d怪獸
遊戲冇佢符唯有用光之護封劍,3回合唔比佢攻擊
之後遊戲打爆令個城堡浮響半空果舊唔知咩石
3回合一到,光之護封劍消失
城堡即刻冇野支撐,跌落黎"責"死晒敵人d怪獸
我面對相同的處境哩…
可以做的只有等待"劍"消失…

>>October 13, 2004 at 3:25:59 PM GMT+8


2004 年 10 月 11 日 星期一 【晴】

尋日撞到右手個位瘀左...

李曉杰問我戰國無雙點升人物既防禦力
原來佢玩左咁耐都唔知架? =.=

brella真係神出鬼沒...
同李曉杰講緊野果時我見到佢響課室入面
我入去果時佢唔響入面
再過一陣又唔知佢點樣入左去
行出走廊,迎面見到佢行埋黎 @@!

派左張唔知乜鬼垃圾叫人中文閱讀時間睇
一頁唔記得左係咩
另一頁"從金枝慾孽看清宮歷史"
佢話d女著既皮草顏色鮮艷
但皮草染色係近代既技術,當年唔會有
孫白颺唔可以響皇宮自出自入
咩叫聽古唔好駁古...
清代後宮階級制度,關我鬼事咩
一來我唔係讀文科,而且據我所知中史冇咁得閒考呢d野
二來呢樣野響生活上既應用價值係零 <-"學術研究"果d唔叫實際應用

肥西果兩日講左几十句"read my notes"
果份"notes"就係今日教既"subject verb agreement"?!

右手又撞到牆 =.=
今次撞前臂,好輕微,小息完左已經唔覺

bio
派卷
miki long que 19分,點知mc得4分
leo傳左張野落黎叫我地睇下部機有冇check錯o岩几多題
其實佢次次test都搵張咁既紙黎做係咪幫學校用咁d inventory =.=
其他科全部學生都用一行既位寫晒咁多條mc答案
miki 肥庭 賢響果張紙畫公仔寫字 XD <-其實我都有份 :P
傳到去ck果度,佢寫左呢句野→我夠係囉 -_-"
之後傳返過黎比我地睇

leo繼續講DNA
我第二次頂唔順訓著左

我:「你行出黎既?羅料呀?」
拉登:「係呀」
我:「唔打算羅料」
拉登:「咁清高?」
我:「有几呀...」
無謂啦
有呢d現成既exercise,唔自己做真係浪費左d題目
test既分數要乘一個唔知几細既percentage計落一張f.5成績表
而且相對於CE result,呢張野都冇乜人理架啦

作文
趕返學夾硬迫入 車立 之後"尹" 車立
肥庭:「我諗住寫非禮喎」
潘煒延:「我諗住寫強姦喎,我係一個李興貴既女學生...(略)...」
肥庭都好正常
基本上響人多擠迫既時候冇人同行,稍有姿色既女仔都避唔到
但係潘煒延就超離譜 -_____________________________-
之後錢偉賢仲要同潘煒延繼續討論 -.-"""
肥庭:「你兩個唔好再講...= =」
我:「肥庭,不如你同肥賢調位,一係我同潘煒延調位」
肥庭:「我都想」

落堂果時既進度:
講多件事(一段,100字左右)就可以修理好部 車立 (又一段約100字)

我知自己呢篇文作得好差
不擅吹水,所以冇一件事可以集中寫

「我"尹" 車立 反而唔驚返學遲到喎」
朱:「哦,話"尹" 車立 佢唔會記你名」
我:「驚第一堂test」<-修理好部 車立 之前我最尾一件事就係咁寫
朱:「怕咩o者,有得補番test架嘛」
我:「係怕麻煩」<-大家都知,如果補test一定要唔知犧牲邊日lunch或者放學時間
朱:「我驚一返學要守更去唔切呀」
我:「真係盡責既prefect」

東江雞
原來d排骨勁難咬碎...= =

econ test
記錯左野...
由此可見,唔小心呢種犯錯原因係可以apply落econ
几時bio問一題心臟4分我會答左肺呢...XDDD

我:「你估田田今日會同我地溫書定係繼續教丫拿?」
賢:「梗係繼續教啦」
兩個都錯
肥庭唔知響邊班聽黎話田田今日喉痛,chem堂會自修
中左 @@

借肥庭本書溫埋electrolysis
搞掂左

響大埔廣場間LD影碟會買左上下集一共2盒既macross7 vcd
03年5月23號,我見到瑞興有得賣,已經想買架喇
不過每盒$168...等佢見冇人買降價先啦
好耐之前買高達w又係咁
禮同拉登一人用左$2xx,我遲一兩個月買,$198
不過到而家過左就黎年半,瑞興既macross7仲係$145(已經降左價2次)
LD自從有得賣果兩盒野之後到而家都係每盒$140

弊喇...
唔想比細佬知我買左,就算佢同我share買碟既錢
因為佢睇親動畫都唔鍾意慢慢睇
有几多時間得閒就一定用晒佢,以求盡快睇晒成套動畫
gundam seed(日文版)就係一個例子,佢試過一日內催我睇左6集
所以一定要佢唔響屋企先得...

re co:
你錯左
係就算有權有力有財有勢都改變唔到咁樣既社會

re 海馬:
我其實冇玩遊戲王架...
淨係有睇果套動畫
我冇msn
email...唔好意思都要講句
我唔多鍾意識唔屬於以下任何一類既網友
1.真係相識既人
2.唔專登約都好易響現實世界碰頭既人
3.MUD(我淨係玩呢隻online game)入面既fd

re owl:
我是但作個比喻o者

>>October 12, 2004 at 3:10:10 PM GMT+8


2004 年 10 月 10 日 星期日 【晴】

今日真係成日覺得d野"可惜"

返學果時見到拎住本bio書響度溫既欣欣 @@!
係咪有人覺得我暑假果陣好勤力?
睇下呢條友,返學果唔夠廿分鐘都唔放過 !@#$%^&*
後來我問黃慧中,佢話:「bio~!?...咁快溫...」
可見佢地仲有一段時間至到test

區佬一見我走埋去自己個位即刻走黎問我maths = =
唔記得當時自己擺低左個書包未喇
即刻話唔教佢會顯得錯果個係我
但係如果諷刺番佢兩句
「你今日反應真係好快喎,跑步都唔見你咁快」之類
都几過癮丫
自己當時諗唔到講d咩,真係可惜
即時思考能力差係我group discussion廢既其中一個原因

kfc寫響黑板話第3,4堂去307自修
我心諗:o下?! 第3堂唔係bio還比中文咩?
kfc:「呢堂都係比你地自修架喇」

高軒幫我set caltor用黎solve simultaneous equation既program
thx~ ^_________^

RE
睇聖經講保羅同一堆人坐船去意大利遇到暴風雨(危難/壓力)點樣面對
壓力同危難拉埋一齊講真係好牽強...=.=

小息一行出走廊即刻見到蔡榮問我test左未 -.-
我:「未呀,(見到brella行過)呀! brella test左喇~」

響307,我坐個位上面有個筆袋
我:「佢地係咪上pe堂呢?」
賢:「果度(becky個位)有袋pe衫喎」
我:「可能鍾碧琪架」

周sir話魯迅,朱自清,徐志摩果班友學舊文化既野又走去話踢走舊文化好忘本
本來佢地有學過舊野,文學修養都几過
不過教出黎既人淨係學新文化
好少接觸舊野,搞到文化水平每況愈下
雖然我堅信"language is for communication,not for showing off"呢個理念
(唔知響邊個網睇過呢句野,覺得佢講得好o岩)
但一樣覺得學術水平跟住時間衰退係好可惜

剩番一堂自修
帶左chem書去溫
好似一堂都溫唔晒chlorine bleach果課...
可見我勁唔專心 = =

有人話肥西今日冇返
勁多人好開心(我有份),響課室入面自然有好多歡呼聲(呢樣就唔關我事喇)
朱既嘴形都係笑既,令我有少少震驚囉 @@
我將呢種情況比喻為"食左一年鮑參翅肚會特別覺得鹹魚青菜食唔落口"
(我唔否認自己都係咁)

今日9堂有3或4堂自修,有3堂響maths test之前
(1 maths,1 bio,1 eng,最尾一堂EOR,淨係蔡詩偉果半班要上堂)
一個maths test o者,駛唔駛咁多
可惜我冇帶chem book 1b,econ書同econ past paper
唯有用呢4堂黎溫2課chem(Cl bleach,H2SO4 & SO2),算係浪費左

test果三課既數我都有計過
不過全部都唔係自己搵條題目出黎做咋嘛

當係"職前訓練"囉 XD

lunch
又去天外天
ck同jacky真係好鍾意搵d法律野黎拗 =.=

出黎見到東方日報頭條
講唔知咩bt氾濫,政府要修例監管呢d野
唔合理!
之前我post過winning11zone forum一個topic既網址出黎
講winmx點解唔犯法(當時有謠言話海關捉用winmx既人,每首歌唔知罰几多錢)
 有人響朋友度借隻cd返屋企dup mp3或者燒一隻copy
 再還番原本果隻cd比果個朋友
 呢樣野唔犯法,而且捉都捉唔晒
用winmx dl歌,只係簡化左上面個process
所謂網絡科技打擊唱片業,真係放屁!
間間唱片公司每年都賺到盆滿缽滿
仲要成日話邊隻碟銷量好賣左几多萬隻
多數係果班嫌自己賺得唔夠多既唱片公司向政府施壓
同果d差一分滿分仲走去搵老師拗餐死既人有咩分別 -.-
(最想見到既情況係比人發現改錯左扣多一分 XDDD)

返學校果時ck又提議一字排開攔住條樓梯
響某層見到yen姐...ck知道攔佢大鑊 @@! 所以鬆開左
再去到唔知几多樓見到鍾曉文同唔知邊個響樓梯猜包剪dup,贏/輸果個上一級
同道中人哩 XDDD
唔識佢,不過我真係想比個意見:「係就搵多十几廿條友黎玩啦」

lunch完左終於到test
區佬即刻話好驚(我覺得佢其實一d都唔驚,咁講既目的係令其他人驚)
我同賢表示自己既睇法
賢:「區佬不嬲好賤喎」
好!
賢有咩都唔怕講,唔似得我呢d暗中玩小動作既陰險小人

最尾一題尾二個step代錯一個數
搞到連錯兩個final ans

bobby肯定錯左題mc
哎呀,有得鬥喇 XD

最尾堂EOR
陳靜儒...
所以我講每一句野都細聲過平時
落左堂仲細聲左一段時間 =.=

大檸樂! <-學左賢同臻 :P
揹起個書包果時右手大動作+大力得滯
手"爭"撞左埋牆,勁痛 >_______________<
孫樂庭:「咁咪好囉,証明你隻手既pain receptor有效」
几好丫~有樂觀精神

http://www.akzone2.com/upload/photo/2004/10/171559.jpg
KFG
真係型! XD

http://cartoon.fadudu.com/attachments/forumid_3/stGL_showimg.jpg
呢個故事教訓大家唔好玩火

>>October 11, 2004 at 3:04:36 PM GMT+8


2004 年 10 月 9 日 星期六 【晴】

睇seed destiny第一集~ <-日本尋日播出街

op入面有2個唔同既lacus! @@
第一個戴前作戴開果隻頭飾,自己企響草原上面唱歌
第二個戴星星頭飾,挨埋阿斯蘭個身
第三個冇頭飾,同kira面對面
我諗第二個唔係原本果個lacus...
1,3就係原本果個

塔矢亮個刀疤醫好左,渣淺藍色既渣古
佢隻手擺到個形狀勁似一個圍棋高手羅住粒棋子(但係唔見佢隻手有野)囉 XDDD
diakka渣綠色渣古!!! -o- <-卒仔機都係綠色...

kira渣freedom打asuka(新主角) ?!

asuka一出場即刻渣人個胸 -.-"
個女仔比佢捉住仲要問下係邊個
見唔識先推開佢隻手走人 @@" <-現實世界邊有女仔唔打佢 =.=

阿斯蘭真係可憐 -.-
第一集即刻要用綠色渣古同兩隻高達隻揪,比人斬斷一隻手

destiny好似淨係雙方立場互換咁
(seed第一集地球軍比zaft搶高達,destiny係zaft比人搶)

http://bbs.greedland.net/topic.php?topicId=294033&forumId=45&sortId=0&enterSortId=0&forumPage=2
騙人的!!! >___________<
唔信+唔想個故事真係咁...
隨後搵到呢篇野既几個破綻

又玩尋日打果隻game
打到去kira同阿斯蘭用翻版GP03D(meteor)去截擊核彈果關
玩左n次都截唔晒d核彈
細佬話我知有得用多重鎖定同時發炮射n個敵人
即刻易打好多 @@
用劍(全長300m喎)斬爆粒核彈自己冇事真係有少少奇怪囉...

睇金田一~
吸血鬼傳說殺人事件第8話
勁唔合邏輯囉
殺人兇手(青子)講述往事
 佢響某間醫院做護士
 一日見到一個自稱血型好稀有既女仔去果間醫院
 話要抽d血出黎backup以備不時之需
 青子話自己都係果個血型
 女仔問6年前係唔係青子輸血救左佢一命
 青子話唔係
青子再講自己後來查到既野
 原來果個要backup自己d血既女仔6年前受重傷比父母送左去附近一間醫院
 果間醫院勁up dup,得兩個醫生(二神,緋色)一個護士(海谷),二神係院長
 傷者既媽話傷者既家姐都係果個血型
 曾經因為冇人捐得血比佢搞到死左,唔想再死多個女
 二神提出比5千萬就救到人,傷者父母焗住要比錢
 原來有一個女仔(由利亞)心臟有問題住緊果間醫院,咁o岩又係果個血型
 後來青子發現由利亞(其實係青子既家姐)死左,屍體入面几乎冇晒血咁滯
 原本負債累累既二神同海谷突然之間變得勁有米
青子以為緋色都有份食果筆錢(二神同海谷已經比佢殺左)
羅把刀出黎想插緋色,比眾人制止
緋色對呢件事內疚,主動捉住青子隻手插把刀落自己個肚,之後又講往事
 原來緋色同由利亞係一對戀人
 緋色自己都係果個血型,主動提出可以救重傷果個女仔
 二神同海谷幫佢輸血,過左一陣緋色因為血壓過低暈左
 第二朝緋色醒番,知道由利亞主動提出捐血救人,之後失血過多死左
 由利亞係知自己剩番半年命先肯捐血既
 而呢件事係緋色話佢知
 所以緋色覺得好內疚,認為自己唔講呢件事由利亞唔駛死
 後來二神同海谷扮吸血鬼同由利亞作左個鬼古出黎
大家覺唔覺有問題?
又話好稀有,點解講左咁多人都係果個血型既?!

閱讀理解時間:
 當入院果個女仔既父母係親生既
 數下古仔入面有几多個人係果個怪血型

唉,真係
3個醫護人員有2個咁賤格

奶咀話梁廣煒講過"日日計數身體好"
有日梁廣煒病左,d人就問佢係咪果排冇計數 XDDD

下晝同高軒 釗 奶咀去響高軒屋企樓下個平台打乒乓波

我去到以為自己最遲到(遲過約定時間10分鐘...)
原來釗到左冇几耐
高軒同奶咀仲遲過我地

奶咀話見到胡偉文
之後真係見到,不過佢見唔到我地

上到去
張張乒乓波台都有人打緊
其中一張本來擺左個水樽,再返過去就有人
高軒唯有上去羅羽毛球拍落黎

舊香口膠我由出門食到打羽毛球果時,食到d牙有少少唔舒服 = =
周圍搵唔到垃圾筒,又望過冇石Q,就扔去一塊垂直既玻璃
應該係吉之島上空既其中一塊
坐落d凳度,見到其中一張凳上面黐左一舊香口膠
我承認自己係冇公德心
但我至少好過將香口膠黐落張凳既人
因為有人會坐果張凳但冇人會i落果塊玻璃
更加好過果d做左衰野唔敢認既人

響之前講果張乒乓波台打波既人走晒
高軒又要上去羅乒乓波拍 @@

響kfc食薯茸
個唔知應該叫咩(接待員/服務員/收銀員/??)既女仔
我一講左要藉茸,佢行過去好快羅左出黎
仲要講多句:「唔好意思要你等咁耐」
我:「唔緊要啦,呀!好耐咩???」
我覺得呢d係unreasonable既禮貌囉

去popular
冇晒fx-3650p
得番一部3950,佢話兩部唯一差別就係3950冇太陽能

返屋企
阿媽話冇太陽能先好,冇光都用得
我發現真係冇太陽能好過有
不過唔係阿媽個理由
係因為如果有太陽能我唔知佢几時冇電
expect唔到几時會冇晒自己set左既program
所以再去一次...@@

響popular見到高軒
再行一陣,見到胡偉文 @@

用左2個鐘研究部計數機
遲d再諗~

>>October 11, 2004 at 11:15:05 AM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111765

Design & Scripting by ShowHappy.Net