寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2004 年 7 月 30 日 星期五 【晴】

睇harry potter
本身已經低度集中
比盡我半個鐘都係睇得10頁 = =
呢個速度太打擊我既意志喇...
所以更加冇心機睇 Z_Z
(緋紅眼!)今日一定會衝破180頁,睇住黎!

算吧啦
我冇可能搵到一頁自己識晒d字架喇 :P

柳穎璇唔知究竟05CE phy究竟考唔考gas law
佢響日記話syllabus同textbook都冇講,但係學校叫我地買果本mc(可以唔買)又有
留左個言答佢之後至諗到另一個非常之惡趣味既回覆:
「你列舉左3個地方出黎,有2個話唔考,三盤兩勝

有人打電話黎
「喂,請問吳生響唔響度呀?」
我(知佢搵阿爸) :「佢出左去...阿唔係,返左工」(係返工至o岩 @@)
「地產公司打黎架,請問你地個單位有冇打算賣既呢?」
我(語氣平淡) :「冇呀,收聲丫」講完之後即刻收左線
態度比以前好左喎~ ^__________^v
我記得自己試過響阿媽同細佬面前同打黎既地產經紀講「你個_街(粗口)唔好再打黎呀」
今次冇其他人聽到我講既野(應該冇人咁得閒裝偷聽器落我屋企個電話掛)
所以大家話搵食几艱難呢~ XD

食晚飯
細佬響我個碗度搶 食送 仲屈番我轉頭,話我「乞衣兜度拿飯食」
媽:「即係話自己係乞衣」
XDDD

心血來潮用左呢舊野做icq nickname XD
!%&(&%@%*
我覺得有人睇得明d符號係點黎,總之唔係亂打既

re hrzo:
所以你要學會批判性思考

>>July 31, 2004 at 1:14:53 PM GMT+8


2004 年 7 月 29 日 星期四 【晴】

今朝發問我去唔去漫畫節
佢唔提起我都唔記得左有呢樣野...@@
打比禮
佢媽聽電話,話禮入左camp
唔記得左呢個禮拜b班全部人入晒camp = =
再同發分析一陣
如果要去漫畫節既話
星期六禮o岩o岩出camp,呢日唔得
星期一我同賢bio,econ補課
星期二我去imo course,禮bio補課
即係得星期日可以 @@

好似已經6日冇出過街 @@!
(上個星期六去完荃灣返屋企到而家)

原來聽唔到bg music係因為cmidi唔比人入去
仲以為自己部電腦有d咩問題 -o-
我肯定自己冇改過setting架嘛...嚇死呀 = =

消除了錯誤出現的"符號"

兩日上唔到mud - -

嘩一日多左三個留言! @@

暑假前一直擔心既問題到而家出現過至少3次,少過我預期
但係有人間接提醒我原來8月先會係出現得最多既時候 -______________________-"
我避得几多次喎 = =

re hrzo
有關呀
都話係柳穎璇解錯左我既意思(或者我表達得唔好)
果句野唔係問題...係自我反思 -.-

re co:
想太多會壞身子…
你說得對!
那是只有太閒沒事做的人才會做的事
我應該很忙才對啊
還是敬業去了~
你太強了吧
想溫書又知道自己不能專心就先放棄其他會使你分心的事 (古拿比加那種程度的才叫決心! XD)
電腦死了就已給你一個好機會呀
不過運動真的很重要 !@#$%^&*
如你所說,我是快悶死瘋死的了 @@
而且體能一定很差 (沒關係...學黃子華做食腦差人 XD)
冇得開電腦咁你呢半個月做過d咩?!?!
哇...你究竟是不是真的沒得開電腦 = =
知道這么多未出的動漫丫 -o-
我用多少時間做功課?
該怎么答你呢
自己買的補充練習->早几天都是一起床做到傍晚,今天是做到晚上10點後
但真正在寫字和想答案的時間不到1/3
↑這個不是功課所以不算
學校的功課->econ bio chem等補完課溫這三科的時候再做
曾經用了一天加半天(也是actual time < input time/3)
昨天用了半小時
終於完全解決了英文的東西
你唔講我都唔知留言唔可以超過1000字 XDDD
得閒將你被逼cut左既野email比我 @@

>>July 30, 2004 at 3:35:54 PM GMT+8


2004 年 7 月 28 日 星期三 【晴】

今朝阿媽打黎
我:「阿媽叫你食湯圓喎」
細佬:「食左喇」
我:「有冇搞錯你有湯圓食 -o-」
細佬:「你都有份呀」
我之前食左個麵包...!@#$%^&*

原來我誤算了哩
要做既exercise計少左4個
一個應該留低遲d做既計多左
即係原本打算暑假做既exercise有68個,但計錯左以為係65
(兩本野各保留大約1/4既野等f.5至做)

mce完成
剩下econ bio chem
8月開始
溫習完一科就做那一科的功課

可能聽日可以開始睇harry potter

樂美心在光明中學裡舉足輕重哩 XD
一人兼任學校裡的大量職位,例如學生會會長,社會服務團團長,風紀(prefect)等
我相信這個人早晚會心力交瘁而死
然後為那所學校帶來很大的混亂
搞不好這位學生會比那所學校的校長更重要 @@

http://www.off9.com/imagesx/data/media/5/0614175502_1.jpg
個名改得好! XDDD
(懷疑幅圖係改出黎既人可以search下個名,真係有果條友架,我試過 :P)

re 柳穎璇:
acid/alkali唔可以突然由一個極端跳到另一邊,但電腦既數字系統可以
而且你一開始就搞錯左我想表達既意思
用acid/alkali黎比喻既話,應該係"pH value由零開始慢慢加,直至大過7少少"

電腦數字系統由極小變成極大,或者極大變成極小的原理是這樣的
教一個3歲細路由1數到10,唔教佢11打後果d,佢數完10就會由1重新數過
亦即係電腦響20世紀既"千年虫"問題
電腦處理"數值"既情況都相似
因為電腦係用16或者32個位(總之係有限個數位)既2進制數字去表達一個數值
所以有d電腦程式會將2^32+1當左係1黎處理
(有icq既人可以試下將自己個no. + 2^32之後search計出黎果個數字,會搵到番自己)
玩mud既人講既"爆表"(攻擊力勁得滯變左負數,或者newbie渣玄鐵劍變成冇人打得中佢)
亦都係同一道理

>>July 29, 2004 at 3:54:26 PM GMT+8


2004 年 7 月 27 日 星期二 【晴】

基本上呢几日做既野都唔差得几遠
補充練習 電視 三餐 訓覺

豬說得對
"不想做一件事就令自己無法做到"
只是逃避的方法,對事情完全沒有幫助
因為別人總有法子讓我沒有藉口推搪

與其冤枉豬 "使我自願解除鎖鏈" 是存心利用我的心理弱點
不如說是我的性格有問題,這說得更貼切
"不好意思拒絕幫助別人"已讓我受過不少苦頭
將來到了社會上做事
我真不知道自己要被多少個真正安壞心腸,真正工於心計的人算計多少次

又比閱讀理解d文章感動
「我們辯論隊十一個人只有一條心,就是要奪取大杯(團體獎的獎杯)
 沒有人只想過要得小杯(最佳辯論員獎的獎杯)」
「人們竟日爭逐,儲心積慮所要爭取的,往往只不過一隻小杯,一隻只表現自我的小杯。
 所以有人唯恐失去自己的小杯,不惜踐踏他人甚至情願砸破,也不願落在別人手中。」
↗這段補充練習的文字裡至少有一個錯別字,希望大家能找到其中一個吧

我是由過於理性變成帶點感性了嗎?

比謝月芳唆擺左我睇小學校際問答比賽 -o-

http://www.mymoviestar.com/moviebase/killerkila/file/whenudanger.swf
石修叔叔教大家被悍匪脅持的時候該怎樣做~ XD

http://www.yuihome.net/albums2/BOBO/000000000000000000000_G.jpg
我仲以為"死刑車"係捉個犯入去之後車佢去冇人既地方自爆...@@
這車真的帥呀 XDDD

http://www.winning11zone.com/images/food.jpg
據說這是欣宜的減肥餐單

>>July 29, 2004 at 11:25:14 AM GMT+8


2004 年 7 月 26 日 星期一 【晴】

13個exercise
其中3個簡短寫作我覺得係鬥吹水 =.=
規則,報告,集會致辭
邀請人去自己搞既活動果d淨係識作個日期時間地點出黎已經執到一半內容分
寫字快既人真係話唔埋可以5分鐘搞掂兼羅高分架 = =

其中一篇閱讀理解講中國人好著重"食"
「普通人為了死後的所謂"血食",不辭廣蓄姬妾,豫置良田
 道學家為了死後的冷豬肉,不辭假仁假義,拘束一世」
好多時,一d情況可以講得好負面,但係又冇講錯
例如人地生日你同佢話向死亡行近左一年

有成十個exercise都齋做gapfill (每個空格填一個字咋 = =)
唔通真係有一年past paper冇出"依指示改寫"?!

細佬寧願睇無線劣質配音刪剪版而且之前睇過既seed都唔睇遊戲王 -.-
表姐黎左教琴 <-又係教上黎借琴果個女仔
所以唔睇得房入面果部電視 -o-

無線係搵左把o岩做女主角既聲配lacus
不過我覺得果把聲唔o岩lacus呢種性格既人

我:「今日無線冇播快到op ed」
細佬:「你聽慣左所以話冇咋掛」
我對過果兩首mp3,的而且確係冇快到 @@

如果今日專心d我可以做埋mce剩番果個practice paper...

苦練的結果若是…
果下真係勁"dum"心喎
雖然我一直都覺得呢個情況好有可能發生…

>>July 29, 2004 at 6:23:16 AM GMT+8


2004 年 7 月 25 日 星期日 【晴】

補充練習 X 65個exercise X 5日
本來諗住分6日黎做
不過我想抽兩日出黎睇harry potter
所以要縮一日
堅持每日做13個就應該冇問題

唔好以為得我一個係咁
有日日打日記已經証明我懶散過好多人
一個人真正認真起來的時候才是他/她最能嚇壞別人的時候哩
我未到呢個狀態

在熟悉的動漫畫裡
我覺得嘉美尤,獅子王凱兩人是破壞的代表
前者在單體破壞,後者在大範圍破壞方面,分別有無敵的力量
動漫畫中最有力量的是否這兩個人,不必深究
而且,兩人各自的最後一擊都合乎"付出越大的代價就能換取越強的力量"這原則

睇到一個"2004年香港人通病"
send晒比成個email通訊錄既人
第二個我唔同意!
"已經很久都沒用過真的紙牌來玩遊戲"
上個禮拜六至玩過~ XD

婷個email send左封有毒既野比我 <-我見到個附件係".pif"所以知有毒
多數人都會set番個署名之類
等收到自己email既人未開果封email已經睇到係邊個send
但婷果封email既"寄件人"果欄係佢個email address
所以我諗唔係有人盜用password入佢個email
聽聞有d病毒可以令一部電腦響用果個人唔知既情況下比黑客控制去做某d野

seed destiny雖然未播出街,但係機體設定既好多野都比人話唔係原創
主角機->strike翻版
saber gundam->似aegis仲要咁o岩係紅色
黑色果隻個樣抄blitz,不過唔係玩隱形,係變形做四腳爬爬 =.=
響戰艦附近就有無限能源
好明顯係機動戰艦 -.-
zaft量產機->不就是初代高達裡的雜卒渣古?! 連個名既頭果兩隻字都係"" =.=

>>July 26, 2004 at 4:54:11 PM GMT+8


2004 年 7 月 24 日 星期六 【晴】

中文讀本完成

睇imo training派果本problem book 既"advices to the readers"
"In this book, you will find many math problems, ranging from simple to challenging problems.
You may not succeed in solving all the problems. Very few people can solve them all."
呢几句野証明本書係出自正常人既手筆...
(d solution當然唔係一個人做晒出黎架啦)

"Finally, we will offer one last advice. Don't start with problem 1.
Read the statements of the problems and start with the ones that interest you the most.
We recommend inspecting the list of miscellaneous problems first."
(上面果句野響書入面真係underline左架)
明玩野 =.=
misc係最尾一個chapter(目錄有講明頁數)

冇諗過要睇d題目

mud
同gla打左一次大龍
pfm lingbo命中率低左...佢地exp高左抑或lingbo弱左?!
加enable dodge個bug好似比人發現左...-o-
ruyi-dao吸內力效果就好明顯出少左 -.-!
算,橫掂不嬲都諗住一練滿左20m就唔玩

咦?
呢個學年內我擁有既課外書多左5本
更震撼係
呢個數字多過晒前几年加埋...XD
列晒出黎先~ (以入手次序排列)
空想科學讀本
monday redux
harry potter and the chamber of secrets
math problem book 1 <-我唔會迫自己入05 imo香港隊,所以呢本算係"課外書"
因動漫畫而偉大

re co:
這么久終於見到有人來留言...>______<
你電腦死掉...!!!
今次學精左你以後記得要定期backup番d緊要野 = =
少血便先用350%再去!
做到這步就沒可能被擊倒! (disconnect可不關我事 - -)
可以一劍一隻那就hit&away吧 @@
開工? 在哪裡?
很難20m丫...
有wiz還說想取消打幼龍的exp pot -o-
說得對 人類在退步 = =
只有十多歲,不准死!
該已經死去的人就全都已經死了,沒你的事 - -

>>July 25, 2004 at 5:06:55 PM GMT+8


2004 年 7 月 23 日 星期五 【晴】

因動漫畫而偉大
真是一本精彩的書!

「黑傑克("怪醫秦博士"的秦博士,是港譯和台譯不同而已)本身就是個技藝高超的密醫,
 會向有錢人獅子開大口,要求鉅額的診療費,卻也會分文不取替窮人治病。」
我覺得他對待窮人和有錢人的不同態度很有值得學習的地方哩

「所謂醫師,就是把他所知不多的藥物,
 為了治療他所知更少的疾病,用在他一無所知的病人身上。」
人類的科學知識是增長了
但同時也發覺更多自己不了解的事

「劇中小飛俠利用手錶上的隨身通訊器互相聯絡的帥氣模樣,
 真是羨煞了當時的小朋友們...(下刪)...
 現在大街小巷人手一支手機,不但不讓小飛俠專美於前,
 連真正手錶型的手機,也都已經商品化出現在市場上了。」
漫畫有助於科技發展嗎?!

matrix(冇錯係果套電影)抄megazone 23(1985年出既動畫) -.-
地球遭到毀滅,人類在電腦虛擬的空間裡生活

謝謝你

放棄左科大既最尾一堂

響73X撞到細路女(賴堃瑜)
最初唔肯定,所以望實佢睇清楚
(如果唔係就糯爆 XD)
兩個人同時震左一震 @@

原來那是正常的現象嗎?
不對,我沒有試過這么巧合地碰上…
也常出現這樣的情況啊!

同rono(吳學銘),黎俊傑三個人響巴士第一次冇野講 @@
↗黎俊傑英文名叫jacky(我有專登問過係y定係ie架)所以冇辦法唯有繼續響佢全朵

「霍栢全到左未?」<-冇問晒成個hall咁大聲量架
以為佢未到所以我行前几步
rono同黎俊傑就行埋阿bug同吳鴻志度喇

鋤D
個教授遲左8分鐘(根據我隻錶)
戴黑超哩~
帥! XD

阿bug:「劉國田既外型加上陳國輝既教學風格」
見到教授計錯數佢又講多句
「好似陳國輝咁成日計錯數」
XDDD

number theory好悶 =.=
break之前我一路睇本書

放break繼續鋤
break完都冇停過,直至落堂為止

我:「個教授旺我既相反係咩?」
黎俊傑:「邪你掛」
5條友鋤D,每鋪輸最多果個冇得玩下一鋪
教授黎到之前我鋪鋪都有得玩
佢一黎左吳鴻志就炒三家每人13隻 -o-
仲要差唔多係玩兩鋪冇得玩一鋪

黎俊傑:「輸少當贏,我下一鋪有得玩喇」

阿bug:「又話邪你?」
我:「頭先佢(吳鴻志)遮住丫嘛」
之後吳鴻志就 "i" 實一邊等我一直比個教授照住 = =

阿bug帶左盒麥提沙比我地分左 ^________________^v

12點几睇完本書
睇中文書真係快過睇英文書勁多 = =

>>July 24, 2004 at 5:27:52 PM GMT+8


2004 年 7 月 22 日 星期四 【晴】

溫書
回復唔到最佳狀態
不過總算可以自我督促
要盡快回復狀態
等自己可以好好運用10日唔駛返course既機會!


4個月黎終於有一次連續兩個禮拜出hunter漫畫 = =
估唔到基路亞咁易就解除左一唔夠打就閃既咒縛 @@
原本以為佢同隻兵蟻有得打
解除左咒縛即刻一手扯甩隻兵蟻個頭
睇今期hunter覺得會變番以前咁好睇~
逢親有d咩血腥野就用一個黑色長方形遮左
可能係日本果d唔知咩防止兒童及青少年接觸色情暴力既政策 @@

mud
同gla打左好多次大龍
我busy佢攻擊
兩個人一開始double fp就可以輕鬆搞掂
johnny samry moban等等几個白痴
唔識用busy,淨係識攻擊同yun recover
勁快冇晒內力
佢地3人或以上,單對單我同gla贏唔到任何一個
但佢地要回几次內力先打得贏
gla話見到佢地打得咁辛苦覺得好笑
同感呀 @@
gla:「唔識用skills既20m好多,淨係識robot」
讀書學唔到實質知識既"會考nA"都好多 =.=

棟篤神探
「拿佢好靈架,你買邊一忽就傷邊一忽,買隻手就傷隻手,買你死就即刻死」XDDD
睇死佢又會夾硬砌條感情線比黃子華同蔡少芬
冇呢樣野成套劇會好睇好多 -.-

>>July 24, 2004 at 2:12:32 AM GMT+8


2004 年 7 月 21 日 星期三 【晴】

可惡 -o-
原來今日堂imo要用番上一堂果份notes !@#$%^&*
唔該晒阿bug借佢果份比我~ ^________^
(雖然我今日都係冇聽佢講 :P)

轉左課室
冇台所以冇得鋤啤 - -

我:「吳鴻志今日唔黎呀?」
阿bug:「佢去書展丫嘛,仲昆佢老豆話約左我早d到閃左出黎」
...卑鄙 -.-

睇harry potter
有個人入黎見到
示意我收埋本書
收埋囉
佢一出去我又睇番
冇几耐佢又入黎 =.=
之後每次個門開左我都準備收埋本書
但係之後入黎果d個個都係學生 = =

阿bug比我睇"專題訓練"份notes其中一題
畫一個圓,再響出面比一堆點你
prove其中四點concyclic
我知道淨係用香港中四或之前學過既幾何知識就做到
只不過真係好需要靈活運用
比起做到果題既人,出題果個變態d =.=

我同黎俊傑輪流玩palm XD
黎俊傑:「部野都就黎壞咯,係諗得慢d架喇」

返大埔
行出吉之島
咦?
呢個人個背影咁似阿媽既? (7成肯定架)
好彩冇估錯 @@

請細閱以下一段文字,我認為大家都明白翻譯官想干什么
 在美國發生一個搶匪才剛剛把錢藏好, 就被警長逮捕了.
 由於搶匪是印地安人又不會講英文,
 警長只好去請翻譯官來幫忙翻譯.
 搶匪堅持不肯說出錢藏在那裡.
 沒辦法, 警長最後咆哮地告訴翻譯官:
 「告訴搶匪:再不說, 把他斃了!」
 搶匪嚇得語無倫次 :
 「錢在鎮中央的井裡, 求你叫他饒我一命」.
 結果翻譯官神情凝重地告訴警長 :
 「這小子有種,寧死不招. 他說你有種斃了他吧 !」
所以說,知識才是最佳的生財工具
呢d係咪叫做"食夾棍"?
我覺得個警長本身都唔係好人,不過比人算多佢一著

細佬一睇到上面果段文字
「阿哥,你第日又去做翻譯咯?」
不過我響語言方面係absolute+comparative disadvantage...-.-

(再次)燃起鬥志!
我要回到7月14,15那種程度的決心!

>>July 22, 2004 at 4:30:32 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111765

Design & Scripting by ShowHappy.Net