寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2004 年 11 月 17 日 星期三 【晴】

返學行到一半睇錶8點
驚遲到,行快d
點知早左几分鐘 = =
真係好難計得準d時間...

02 paper 3真係好難 = =

同賢講我尋日打左借野比佢影印既事出黎之後驚更多人問我借
賢叫我趁睇左既人唔多,響學校edit diary cut左果段野佢

奶咀:「mud入面既鑽石係唔係一個gd form of money呢?」
(鑽石可以響錢莊換100 gold或者用100 gold換一粒)
去任何鋪頭買野佢地都淨係收金/銀/銅錢,唔收銀票/鑽石,所以唔係 = =

bio
又做數
要填81格果題勁諗唔掂
唔該晒賢~ ^_______^
我發現有几題都係響數學比賽抄出黎...
不過就算係數學比賽都唔會題題都原創既o者~

4b既人交埋今日果份數學馬拉松比阿bug
我見係咁又羅埋自己果份交左去 @@

中文
以畫為喻果題真係問白石老人 =.=
曹操果几句詩我唔識解
撞中左曹操愁既野,不過撞唔中詩句 :P

lunch
同co傾左陣,諗住edit尋日日記
login左之後唔想成段cut晒
又諗唔到點改至好
算啦,再有人搵我果時自然有辦法應付

尋晚到我今日lunch time之間多左8個訪客?!?!

econ
grace:「test之後果堂教書你地都唔聽書架喇,咁不如比你地溫左書先test」

田田:「C n H 二 n plus two」
@@?

放學睇班足
唔係賢借左我疊野去都唔駛等佢踢完 -o-
5:4
粉腸好野~ ^________^

賢本來叫佢細佬羅尋日張影印既單比佢
佢細佬唔肯落街
賢:「你扔低響門口啦」
同佢一齊上去羅
賢出 車立 羅左張野之後返入 車立
點知部 車立 自己走左上去喎 -.-?
上到最頂層先知有人玩 車立 -o-
賢話自己成日擺個水樽響 車立 門阻住個 車立 閂門 @@

賢送埋我返屋企~ ^___________^

細佬抄功課比老師罰留堂
mst真係好寬鬆...

"巴金" icq add左我
f.4傳說中既maths勁人 @@

re owl:
魅力你個頭 -.-
果d長老見到咩人都摟佢傾偈架啦

>>November 18, 2004 at 2:05:51 PM GMT+8


2004 年 11 月 16 日 星期二 【晴】

返學果時左腳大髀勁痛 >________<
都唔知發生咩事...
好彩冇遲到~

張xx每用一條f.4 amaths cover左既formula都問一句:「你地學過未?」=.=

張xx話抽人出去做几題睇有邊個唔識喎...-.-
我(細聲) :「阿sir~我唔識呀~」
jeff:「冇咁易抽中8號既」
我:「抽8號! 抽8號!」
張:「3號(賢)同8號啦」XDDD

數學馬拉松第3日
again,班人叫張xx比我做
唔記得邊個話我鋒芒太露喎...= =
如果佢見係咁就唔會叫我出去響黑板做數係好事 :P
同尋日一樣,5題有4題好簡單,剩番一條IQ題唔識
賢識做,肥賢好野!
我諗野既範圍真係窄左d...

RE
繼續做果個古仔張ws
brella話佢寫野果時有一部分係自己"以意創造"
咁張野上面都叫有佢既意見啦
我所見可能唔完全->阿曉好似冇出過聲,連是但講句"我同意" "我唔同意"都冇...
更加所見唔完全->上次group discussion見佢同其他人都差唔多講咁多野

假象…

leo比我地睇佢自細影落既相
(我諗呢課既powerpoint既頁數會越黎越多 XD)
有人問佢几時開始甩頭髮同點解
佢話可能同個lab有關喎
d人成日倒瀉radioactive chemical唔出聲,搞到周圍都係幅射
我覺得leo 以身作則 discourage緊我地大學讀呢d要成日入lab既科 @@

leo講美國研究緊果d醫學科技
響一個人冇病果時整一個複製人出黎(我覺得有少少似同電腦資料做backup)
有咩病醫唔到果時就割"另一個佢" d野出黎救命
咁搞法全世界咪個個都不死身?
而且複製人都有生命
雪藏住隨時羅走佢d器官等於謀殺
所以我唔同意咁做

英文個quiz勁多條唔肯定
不過至少我吸取上次教訓,記得read the instructions carefully = =
我覺得CE唔會有咁多考grammar考得咁深入既題目囉
grammar只係英文CE第3大果份paper既一部分內容...
最大果兩份既practice反而最少喎

乜butan-1-ol可以唔寫個-1-架咩...

放學比兩個摩門教長老"搭上"我 -o-
點解唔直接拒絕呢...

lunch食pizza~ ^^
返屋企阿媽話之前提過我要羅埋張收據
用兩張$100樓上既單可以換一張9折咭
我完全冇左件事...= =

又睇多隻macross7
唔知巴沙拿几時先可以"歌聲退敵"呢...

去自修室
今日都好多mst人響度喎~
肥庭,derek,tony,etc
f.1都有 @@

溫溫下書訓著左,醒果時見到台面有攤水 = =

借補習notes同sorted past paper比賢影印
影印鋪老闆娘:「呢d野唔影得架,不過見你係學生幫你影啦」
我蝕底左?唔係既~
alan cheng講既野唔係全部打晒響份野入面
佢教d解題技巧之類既野我學識左都教唔到人
賢:「溫呢d唔溫書喇」

細佬問我geogra點樣度地圖一條曲線有几長 <-佢老師唔係應該有教架咩...
「o下?呢d野科學教架喎」
白痴!
乜佢真係讀死書死得咁緊要 -____________________-"
「數學教你加減乘除你其他科係咪唔會做加減乘除丫?」

>>November 17, 2004 at 2:54:22 PM GMT+8


2004 年 11 月 15 日 星期一 【晴】

尋日7:30起身都返得切學校
以後就呢個時間起身啦~
預早得滯真係冇乜意思

天氣凍得咁快既?!
上個禮拜先日日25度...@@

factors of production
grace解釋几個比人工既方法有咩優點缺點
信用咭果d真係勁cheap -.-
推銷員叫個客戶一個月之後取消左佢
反正份人工係計佢開几多張咭,唔計剪几多張

grace:「學校d老師收一個fixed wage,所以唔係几比心機去教(jeff諗起田田)
 我都係架,梗係留番d力啦」<-唔盡心去教都教得好好喎~

又做一份maths soci既題目
有一題我諗全校至多得一兩班答到,其餘4題都好易
有一題講響個水池漏走d水
bobby ck佢地話水壓會越黎越細
漏水速度越黎越慢所以冇得計 =.=
同阿bug講,佢聽到即刻勁火滾 @@
「叫佢地食蕉啦,有冇讀過chem架,梗係other xxxx being ideal架啦」

派amaths test
這回聽天由命的庸材走著狗屎運

rono個鎖匙扣擺多左張遊戲王咭
結界 @@!

form period
伍子聰同陳xx(唔記得叫咩名)教我地面對會考
我肯定佢地都聽過再早一屆學生講同一樣野 =.=

陳xx:「amaths我本來都諗住放棄架喇,溫書果排冇計過,點知考完羅到個b」
shit!

伍子聰:「其實冇乜人可以6a,7a架咋 (6a2b既人串緊嘴? -o-)
 所以自己個要求唔好定到咁高」<-講緊我? = =

佢地話補習其實唔係太必要
我補左先發現劉國田講錯野喎...-.-
自己知自己事,f.4兩次chem都係a尾 (bio,中文果d真係補黎都冇用)
想隻a羅得穩陣d先去補既o者

b班用課室部電腦睇動畫 @@

派phy test
28,以為滿分30 31到,咁我都唔差啦
原來35先滿 = =
好似有一堆人3x !@#$%^&*

assembly
大陸雞旦有毒...
我諗起alan cheng講既大陸燒鵝
用一隻xxxane(用黎做燃料既油)整甩隻鵝既羽毛,之後落hydrochloric acid整走d油
價錢平過香港果d勁多,不過食得多實出事

自修室
2個人擺開晒自己d野就霸到6個位 XD
賢同李英睿用左2個

去華潤買野食
響寶湖見到阿wing @@!
佢o岩o岩到喎~
不過我其實差唔多溫晒書走架喇

wing真係有職業病 =.=
佢自稱做prefect守更習慣左,平時行路都將兩隻手擺響後面...

一日dl左2集遊戲王 @@
差200-201,不過我諗短期內都冇人會發佈
睇左咁耐,每集個無名法老王都至少講3次"ar" (表示同意既語氣詞)
我好似學左佢 :P

re co:
釗響自己課室都聽到婧婧把聲喎
佢個咪真係超大聲...
冇內力咪等自然回氣囉 XD

>>November 16, 2004 at 3:26:14 PM GMT+8


2004 年 11 月 14 日 星期日 【晴】

今日中文堂好開心~ ^^

周sir用powerpoint教
賢(傾偈既聲量) :「唔熄燈會比人x(粗口)」
周sir就走左過去禁掣熄燈 @@

周sir唔知問左個咩問題,好似問果几段入面邊段最緊要
賢(傾偈聲量again):「第31段」<-成段野原文得一句:"這就是我的唐山。"
周sir即刻話:「梗係唔係31段啦,得果一句」XD
兩次都係咁,周sir真係咁好耳?!

婧婧個咪超大聲,隔離課室都聽到:「唔准打開書個喎」
全班勁笑
呢次肯定周sir係聽到,話:「都唔駛打開書啦」
過一陣
婧婧:「喂,你打開書玩晒啦」
全班笑again
周sir:「咪係囉,你打開書唔駛玩啦」

英文堂個個都有機會答野
唔似中文咁,brella 朱 alice等人次次都有野答 XD
我答左之後佢爆笑,我諗佢覺得我錯得好好笑
冇所謂啦~
winnie答完佢咪都係爆笑~

肥西講左几個alternative ans
janet:「咁呢個同danny頭先講果個有咩分別呀?」
係囉...?

chem lab
朱,曉,彤問緊野,bobby排隊
「嘩問完未架...」
我:「你行埋去聽下啦,可能佢地問左d你想問既野呢」
聽左几句
bobby:「開始有d似我要問既野喇」
alan cheng同田田講既野又試有衝突 =.=
alan cheng話alkene唔可以將K2Cr2O7變綠色,田田話得
(我返屋企check過notes同past paper,係唔得)
......咁搞法我覺得自己有需要補埋f.4 chem -o-

一路食飯一路捉波子棋
食得勁慢,仲要鋪鋪都輸 <-玩左2鋪o者~ :P
唔敬業既後果 = =
不過禮又一路食一路捉,佢冇問題喎 @@

bio
講避孕方法
講到子宮帽果時kooby問點用
leo:「i will show you」
笑爆咀,佢點show比我地睇呀?!
leo:「i will show you the picture」
佢去邊度搵d咁既picture =.=

maths society搞左個唔知咩數學馬拉松
連續5日,一日做一份題目
佢地比左我做
避孕方法果d睇書都得,好易明,所以唔多專心聽

我記得落去上pe中途會見到阿bug
砌火柴切割圖形果d IQ題橫掂都係唔識架啦
費事聽日唔記得喇,盡快做完交左比佢算
bug好驚訝我咁快搞掂 @@
成堂時間用黎做都差唔多啦
張野都話明最早出黎既題目最淺咯

pe
鋼棒話原定我地fitness test果日放早,唔想放學補做
所以將d野分開几堂做
今日做左掌上壓同sit-up @@

自修室
掛住打機&睇人打機 XD
我第一次玩得贏手機隻網球game...^_________^v

咦~
部手機擺響度電量會無端端多左既?!

>>November 15, 2004 at 3:26:44 PM GMT+8


2004 年 11 月 13 日 星期六 【晴】

gsd
禁左一個dl之後先發現另一條link既相同版本有25xx粒seed @@!
不過都dl得好快
破左自己用bt既紀錄,dl speed 7xx kb/s

......唔好話我聽議長同艦長唔係夫妻關係喎 =.=
下集有lacus喇! ^^

唔知尋日定前日見到自己個日記既人氣係13434 <-因為個數字好記所以記得
今朝1350x,after 9pm:1353x
咁多人既?!
發生咩事呀...?!?!

遊戲王
有個電腦系統講左句野,字幕組翻譯出黎好神奇 @@
「對方的場上沒有半張牌」
電腦點會咁講野架 @@

co問我電話號碼
我話左真既no.比佢知
佢話我順攤
即刻昆佢話果個係假既 XD
佢:「唔怪之得」
我:「real ga la @@」
佢:「so un-trustable @@」
唔信唯有打比佢囉...如果佢冇來電顯示我都冇法

晏晝羅左中文野出黎諗住今日溫
之後又想溫下phy
差唔多10點都未溫過中文
真係坐這山望那山一事無成 = =

夜晚又肚痛 >_____________<"
媽見我食保濟丸冇效,就比左另一隻藥我食
xx黃蓮xx丸
希望有效...

re co:
o下?
要去邊度dl...?
tianwu唔係精氣內力精力滿晒就得喇咩?
你應該出到丫,要擔心用唔得耐之嘛 XD

re sch:
gd kid?
你頭頂"扮野"兩隻字寫得好大啦已經

>>November 14, 2004 at 2:20:23 PM GMT+8


2004 年 11 月 12 日 星期五 【晴】

我發現之前dl左既其中一集遊戲王睇唔到
不過應該可以睇前睇後作中間都估到佢講乜
quality 593 kbps
上個禮拜睇另一集又係593 kbps睇唔到
有几集592,591既又睇到喎 @@

補習教到去ester
alan cheng教我地殺人點樣毀屍滅跡 XDDD
先擺條屍落浴缸,用conc. NaOH溶晒d軟既屍體部分
剩番棚骨同牙齒就落conc. HCl
搞掂左會全部都變晒soluble沖走晒
「唔信返屋企可以試下」
佢咁講我勁驚喎 !@#$%^&*
「搵隻老鼠試下」<-佢梗係因為自己屋企有所以expect我地屋企有 =.=

肚痾 ><
食左樽保濟丸

少年團契
我好似次次都遲到 = =
以後要預番早d時間 @@

睇"耶穌令風和海平靜"既經文

聚會完左,圍埋傾左陣至走~

細佬打比我
佢冇帶鎖匙返唔到屋企 - -

返屋企又痾一次 = =
又食左一樽保濟丸

講明先,我以下係對事不對人
尋日話左今日要打出黎既野:
 phy lab,唔記得錢煒易鬧定係笑朱上堂成日"shu"人
 佢"shu"你即係証明你嘈到人地啦
 你自己唔想聽書唔代表其他人唔想
 就算全班有40個唔聽書你都唔可以抹殺剩番果3個
 唔該你唔好將自己呢d自私行為睇成合理既事

↓細閱以下一段文字 @@

朱錦春有對仔今年入讀小學,他安排兩人報讀城中一貴族小學,
結果大孖失敗,細孖卻成功獲取錄。來自同一個家庭,為何會有兩個不同結果呢?
後來他發現,關鍵在於二人面試時的對答。
大孖的面試對答:
問:小朋友,你住邊度呀?
大:大坑東木屋區。
問:你爹o地做乜?
大: o係地盤做擔泥,依家失業。
問:頭先搭乜o野車o黎學校?
大:搭巴士,無冷o個隻。
問:咁邊個養屋企?
大: ?政府綜援。

細孖的面試對答:
問:小朋友,你住邊度呀?
細:又一村對面。
問:你爹o地做乜?
細:佢同李嘉誠合作發展地產,不過最近政府少賣地,暫時停止發展。
問:頭先搭乜o野車o黎學校?
細:由司機車我o黎o既。
問:咁邊個養屋企?
細:我o地阿公剩落好多錢,我o地唔使做都奉旨有得分。

(呢度開始唔係引文)
細果個咁醒
真係抵佢入到果間學校啦~ XDDD

>>November 13, 2004 at 2:09:35 PM GMT+8


2004 年 11 月 11 日 星期四 【晴】

清晨廣播果時grace lo響黑板寫左几隻字
話read textbook p.xx
我揭開...嘩!
係佢準備教果個chapter既concept map
淨係用果頁就可以教完成課書?!?!

我睇番一次內文
勁多point要記
我最憎係背advantages & disad =.=
亦都好憎give 3 adv/disad of xxx既題目
d老師成日話:「呢課唔駛計數」,講到唔計數就好咁
勁冇共鳴囉 -o-
我係自由度越高就越唔知點做果挺人黎架

明白了…
說不介意並不是造作,是真的沒所謂啊!…

肥西上緊堂
唔知kfc調左堂既梁廣煒帶個代課阿sir上黎
勁多人企起身睇個阿sir係咩樣 @@
是但啦,只要佢自由度好似kfc咁上下就得架喇 XD
教得好唔好唔關我事

派左test份卷落黎
「我"立"過份卷覺得好易,你地唔駛70分鐘都做得晒
 不過校方堅持要比70分鐘你地,咁我唯有照做啦」
呢句開場白令我好期待kfc返黎教番我地果一日!

test有一題係d/dx一舊trigo既野(test範圍冇,而且kfc未教)
黃定康走入黎話:「你地應該識做架,唔駛skip果題」
我真係用左d(trigo)/dx囉
做到個答案同其他人唔同樣,不過equivalent

careless錯左一個ans
淨係錯一個既話我就算好彩喇
倚賴心算寫少d step會容易計錯數
逐個step寫晒出黎就會響某一行抄錯數字累埋個final ans
我以後唔會再期望任何一次amaths可以滿分

又玩波子棋
有個人話我d棋排到幫左佢好多
我本身冇諗過要咁做架 = =
功力太差 @@

當事人同意既話聽日就打件事出黎啦
唔敢亂講野係因為我知道後果

嘿嘿嘿嘿...
我現在充分感受到自己的"黑暗"了!

放學,自修室again
郭展慧佢地學校團契,5點几至黎
佢到之前我已經做晒d功課 :P

發做一個要遞分數比考評局既中史功課
佢話成個課程要做6個
見到本中史書就唔開心...
每一段文字後面都整句問題,最尾加"試抒己見"4隻字 =.=

郭展慧見我玩手機既網球game就借左去玩
原來佢部機同資優仔果部係同一個型號 @@!
↑即係有snood21囉,暑假果排bug成日用資優仔部手機玩架
佢真係好廢...最高分果次2萬几
或者應該話bug同資優仔勁得滯
我自己玩,今日又爆左機兩次(爆一次之後load番個紀錄出黎玩多次曼尾一關)
35xxx同33xxx分 :P

郭展慧羅左張學生相出黎本來想叫發影低佢既
「都係唔好喇,好似遺照(喪禮果張死者既相)咁」

preview phy ch.16
有個section講用磁力產生電力
我同發講,佢話:「用電力製造磁力再產生電力」
好主意! XDDD

賢,dalu,李英睿走左入黎 @@
賢:「唔係有小學同學架咩?」
我:「咪係佢囉」<-著校服果個係郭展慧,便服果個我唔識架

郭展慧拎左我部機去猛影相同錄短片
影到冇電咁滯 = =

睇影左既相果時比佢搶左部手機去delete晒d相
混亂中佢禁錯掣剷錯左細個既阿bug果張 -o-

佢錄左兩段短片比我
多謝你呀
我會盡力而為!

>>November 12, 2004 at 4:48:11 PM GMT+8


2004 年 11 月 10 日 星期三 【晴】

返學途中見到欣欣3次 @@
i mean 每次見到之後一個快一個慢/分開路行,再過一陣又見到

phy test
靜電果堆勁唔明 = =
後面冇乜野
係畫錯左個direction of electron flow咋
有題話用15 ohm resistors砌到equivalent resistant=18 ohm
我覺得有少少似IQ題 @@

冇溫過算係咁啦

我係一個
大蠢材!

我對唐山呢課書冇興趣
亦都深信自己唔會讀得掂
不過冇乜緊要啦,因為04考過

kfc暫時返唔到工既消息証實左係真,因為眼睛有事
粉腸:「佢盲左喎」<-好明顯吹水 =.=
希望佢快d好番
首要原因唔係擔心自己學業成績(我冇話自己唔care)
係出於關心
kfc係其中一個我對佢"有感情"既老師

好多人驚響出面請黎代課果個教得唔好影響自己maths,amaths成績
都係好合理既憂慮o者

禮:「你而家唔係唔比人問你功課喇咩?」
我:「冇所謂架」

有人錯手整到課室電腦個mon顯示既野向左轉90度
拉登又靠撞中咁整番好
佢試o岩左之後話整同還原既方法係ctrl+alt+方向箭咀
不過我返屋企玩唔到呢招 /___________\

食完飯同禮,鄭向然玩波子棋 :P
拉登響棋盤中間用d棋佈左個陣阻礙行動 @@

賢i左落個壁報板一段時間
返埋位坐果時背脊有一大"撻"啡色 XDDD

肥西派左張1st term exam既通告
d人話唔關我地事 <-我初頭都以為係
肥西睇到正面第一段野話關我地事 @@
李馬安副校長為與家人團聚已向學校請辭,05年1月離任
尹保強做署理副校長 <-mst今年真係多acting post @@

放學睇班足

突然間諗起一句遊戲王既對白
有個人同城之內講:「我可不像你這種老是聽天由命的決鬥者」
"聽天由命"4個字係諷刺佢廢既
城之內成日都用d非常之受運氣影響既咭黎贏
海馬用"庸材"兩個字黎稱呼佢
我次次maths/amaths test/exam都聽天由命
所以我都係一個庸材!

黎俊傑下半場入番去果時轉左個噴泉髮型 <-紮左一束頭髮向上
全場笑爆 XD

9:1
d人講到好似5a輸左咁
粉腸同守龍既jeff講:「係我錯,果陣我阻唔到個波」
輸一球當豪比佢地囉~
人地比你咁炒法仲唔開心啦 @@

rono踢波,省中一個女仔個頭
佢即刻若無其事扮行過去羅書包 XD
混入人群睇下波
rono:「踢波喇」
我:「又踢?」
rono:「咩呀?o岩o岩黎咋嘛」
變化系 @@

突然間諗起几件應該打響尋日日記既野:

1.前晚訓覺發左個夢
訓醒左意識到原來我既會考壓力都好大
但自己完全唔覺 !@#$%^&*

2.grace講capital gain
賢:「炒黃牛飛算唔算capital gain架?」XDDD

3.媽話細佬過几日學校電腦堂要考打倉頡
老師expect佢地識打所以唔教一次
所以教佢既責任就比左我喇 -o-
如果真係要教我一定收學費

好喇,回到現在

江華果種粗聲粗氣好造作
我覺得佢嗌得好辛苦
有d人平時講野既聲線已經可以好似"項羽"咁粗聲粗氣
好明顯tvb用錯人囉 @@

>>November 11, 2004 at 3:08:31 PM GMT+8


2004 年 11 月 9 日 星期二 【晴】

賢生日快樂~

終於到最後一次睇bio果段reproduction既片喇
個女人生bb
淨係嗌左一陣間個bb既頭就出左黎
之後個護士係咁扯bb條頸想拉埋佢個身出黎
o下?!
咁樣唔會整斷個bb既骨/spinal cord/etc架咩?!

d女仔覺得陀同生bb好辛苦所以唔想生
如果你阿媽當年係咁諗既話你仲會響度?
比我係女人就唔會考慮呢d所謂辛苦野
反正咁多女人生過bb都冇事
↑我係男仔,你地覺得我"唔駛陀/生bb先講得咁口響"都唔出奇

leo:「唔係淨係女人有更年期架,男人都有」
ceci:「咁男人更年期係咪會甩頭髮甩得特別快架?」
ceci好野!!! XDDD

手機震喎
發打比我...?!

又黎一次計分既閱讀理解test
完左之後周sir派marking scheme比我地計自己几多分
"計分果次先高分"既傳說應該會冇左 @@

lunch
同釗去搵發
發話今日同佢媽響新風焗食
我同釗去左滿江紅又見到發同佢媽 @@
不過佢地見唔到我地

釗叫左個"香辣牛腩麵"
我:「香辣...」
釗:「唔辣架」
咁我咪叫多個囉...
點知勁辣 = =
我對辣野既resistance唔夠勁

double econ
grace上網比我地睇香港GDP既資料
知邊個最大邊個最細已經差唔多啦
不過我除左service大過晒其他野之外全部唔記得晒 :P

兩堂一路同賢,粉腸,肥庭吹水 XD

chem
比alan cheng up中左
「你學校d老師如果要你做6粒carbon果d唔好理佢得架喇,out syl架」
我諗間間學校都係咁 =.=

terry話范凱傑都踢班足,我應該踢喎...-o-

連續3日響自修室都係坐13-15號果排位 @@
發又排野響對面張台霸位
不過郭展慧佢地今日冇黎

隨手揭開bio書一頁
genetic engineering果課...
好似有几個point,話基因技術呢樣野有咩後果
最尾一個"super human may appear xxx" @@!
好感動...><
佢竟然真係提到一d同GM human(基因改造人)有關既野 XD
我承認自己睇完seed之後對genetics好有興趣

黃慧中話kfc會唔返唔知几耐
......!!!
對我學業冇影響既~
都係唔好擔心咁多喇

>>November 10, 2004 at 2:44:00 PM GMT+8


2004 年 11 月 8 日 星期一 【晴】

RE
又黎談戀愛呢個問題 =.=
mrs lam問我地記唔記得舊年form period睇過果段片
個個都淨係記得有個男仔叫國輝 XDDD

睇一篇文章之後做一張ws
講男女主角對戀愛既錯誤觀念
"把戀愛視作比一切都重要"
一句包晒所有野啦,仲寫咁多做咩o者

賢:「聽日賢哥生日呀」@@

kooby同winnie見到有隻蜜蜂即刻縮埋個頭
有咩好驚...
除非佢地用左d有花或者蜜糖味既香水自己知自己事o者~ XD

bio
派test
check ans睇自己mc o岩几多題
check左一次唔信再睇多次
?!?!?!?!
好似有兩題係撞中既
我呢d叫狗屎運

落左堂勁多人排隊拗分
bobby同leo拗左好耐
leo:「又唔可以話你錯晒既,一tick一點喇」
好精彩~
由"交叉"拗到"一tick一點",但都係唔比分 XDDD

最尾一兩分鐘先輪到jeff
小息完既鐘響左佢仲問緊
我排jeff後面
再下一個philip

kfc下晝臨時有急事要調堂
話下晝有多一堂英文(原本已經有EOR)
慘聲連連 @@
一日4堂maths唔死得人
比大家預期中既多一堂英文就會死人

賢做晒classwork同kfc話:「我想出去吹吹風」
kfc話唔得,去廁所就得,咁樣賢就出左去喇
我又想出去吹下風
kfc唔比,話淨係准一個去 -o-

進進:「所以女仔唔駛驚搞電器喇」
我:「女仔係驚昆虫咋嘛」<-again,講得太細聲

group discussion
我擺明搗亂 :P
講ways to relax
我話"watch an exciting TV program" <-因為之前試過叫人咁樣relax既賢響度
things we should avoid
"do not watch exciting TV programs" XDDD
成個討論氣氛都几好~ ^^

又去自修室
我同發將自己既書擺響隔離d台扮有人行開左
幫未黎既人霸位 XD

郭展慧,wing,尋日郭展慧帶左黎果個女仔都有黎
仲黎多個男仔,好似係wing帶黎既
我feel到會越黎越多CPU既人黎呢度,最後我同發會被isolate甚至淘汰 @@
jeff唔走得,因為佢要幫wing補maths

↓不過wing比唔比jeff再幫佢補係另一回事 XD
wing:「你同我"琴"李俊賢兩巴
 佢尋日話我可以graduate(搞掂左果個chapter)
 我今日做d數,識,唔識,識,唔識,唔識」

果個男仔話有個之前追過wing既男仔send msg比佢
問佢同wing去自修室做咩
wing同jeff聽到
jeff:「你同佢(send msg果個)話佢(wing)同條仔一齊囉」@@

7點几至走
我去左剪頭髮

兜左popular一轉,打左陣書釘(睇04試題)
我諗真係完全唔駛買04試題

>>November 9, 2004 at 3:38:41 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111765

Design & Scripting by ShowHappy.Net