寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2004 年 11 月 27 日 星期六 【晴】

gsd
lacus首歌冇前作果兩首咁好聽...

athrun用槍超勁! @@
luna擺明做第3者破壞athrun同cagali 喎...
不過好似係athrun走埋佢度先既 -o-
好憎luna! -.-
不過佢都几靚

shin:「巴特利葛.扎拉走的道路(殺絕自然人)才是新人類(基因改造人)的正途」
咩話?!
整個咁既主角出黎都有架...=.=

有齊晒1-224既遊戲王動畫喇~ ^_______________^v
集數同收集時間唔成正比既 =.=
1-202我尋日開始dl,停左佢今日繼續就齊晒
202-224就用左几個禮拜... <-冇錯,202 overlap左要delete

今晚又出去飲 @@
上次係媽果邊既親戚結婚
我至少知佢同我咩關係
今次爸果邊
我完全唔知結婚果個係我乜水 :P

http://www.evachris.net/gallery/thumbnails.php?album=15
超多gundam seed wallpaper @@
超靚~
我轉左自己電腦既wallpaper做第一頁第2行最右邊果幅

re kristen:
check ur email

re winnie:
好記性哩~ @@
都話我原意唔係開黎留言...=.=

>>November 29, 2004 at 9:36:36 AM GMT+8


2004 年 11 月 26 日 星期五 【晴】

我決定dl遊戲王1-202果個bt發佈...
今朝早d進度快到痴線
1,2粒seed+差唔多200個下載者,6xx kb/s !@#$%^&*
佢話預計10粒鐘dl得晒 @@

我本來開個xanga係諗住將address保密,以後d diary打晒落去既
不過諗諗下,我個account名開得太差,好易比人知道個address = =
所以最後都係唔用xanga
account開左唔好o徙,用黎響人地既xanga diary留言 :P

個教會真係越黎越少人去...
佢地話以前全盛時期可以圍兩個圈
而家一圈都坐唔滿...
早几個禮拜都好d,坐得滿一圈

馬太福音 15:1-20
大致係叫我地重視上帝既規定多過其他人定既規矩

各自走左之後我響新達撞到阿君 @@! <-唔係mst果個,係教會朋友

夜晚剩番1,2個鐘dl完果時
我禁錯掣停左佢
繼續dl過要用多5個鐘 -o-
算,聽朝多d seed dl得仲快

bt網有個發佈,標題話係lacus響gsd第7集唱既歌
好期待喎~
"女神"既歌~^^
對我黎講,唱果首歌既人係lacus,而唔係田中理惠(佢既配音)

我明白了!
原來那問題是因為自己不說出來才持續至今…
可是我沒有資格提出吧?…

re kristen:
i think giving u this address is better @@
http://bt.greedland.net/index.php
first download and install the software it recommends
then type "destiny" as the keyword to search things in that web
click on anything u want and simply follow all the instructions it tells u

some of my classmates watch gundam and they are girls
and i heard some boys watch sailor moon and card captor sakura
wts the problem with this?

u haven't said who are u wor
and how u find my diary?!
it seems not suitable to chat here
do u hv icq? mine is 157975258

>>November 27, 2004 at 3:42:53 PM GMT+8


2004 年 11 月 25 日 星期四 【晴】

尋晚勁訓唔著 ><
不過今朝照鏡又好似冇黑眼圈喎 @@?!

溫中文
我feel到婧婧既past paper係上網搵出黎
所以試下探索網絡資源
真係探索到,連答案既wording都同我渣住果疊野一模一樣 @@
有齊晒唔知邊一年開始到04既中文CE past paper同答案
年代最久遠既題目好似係1980 !@#$%^&*

不過我而家至搵到係咪慢左少少呢? = =
好多人一早有齊晒呢d野啦 /__________\

↓個webpage真係太多文字,電腦機能唔夠開出黎會好易hang機
http://aer2.sbc.edu.hk/~cmc/pastpaper2004.htm
我驚個網址几時會冇左,所以將所有野收入一個word doc (9x頁 !@#$%^&*)
http://hk.geocities.com/neuezielng/cppfullset.doc <-right-click,另存新檔

好多人有婧婧上年派落到03為止既sorted past paper
所以我cut左04既題目同答案出黎比果堆人dl :
http://hk.geocities.com/neuezielng/cpp04.doc

一件好神奇既事...
n個月前朱,曉,彤三個上黎做project
唔記得邊個問我疊f4紙有冇用
我話冇用既,佢地想要可以羅晒走
佢地話我隨時有需要用,所以留番d比我
今日用得著喇~ ^^

細佬今日學校旅行
有足夠時間睇兩隻macross7 ^___________^v

米妮同巴沙拿拍戲 (痴咩線...處女大碟銷量排19x既歌手可以拍戲 =.=)
套戲係重演"當年"鈴明美以歌聲退敵 (初代macross既經典劇情)
打d用黎做道具既敵人戰機
打打下見到d真既敵人,軍方好似出左隊戰機去擊退佢地
擊退晒之後米妮講左句
「關於鈴明美既故事,只不過係一個古老既傳說
 只要時間一路路咁過去,佢既內容亦都會漸漸咁比大眾誇大
 就好似我地而家做緊呢套戲咁樣」
我聯想到三國演義...@@

做bio
原來reproduction既past paper已經包埋growth & development
我大致上都答到題目想我答既野
不過3,4分既題目中2個pt,2分就中1個咁囉...-o-!!!
明佢教既知識都係冇用,最緊要識答題目寫野中pt

溫敬業樂業用左成個下晝 =.=!
我一開始已經打算略略略略略溫呢課架喇...
04出過丫嘛
搞到醉翁都開始唔到 = =

乜一日之內多左咁多留言既?!

re 神june:
邊度屈丫...你唔神邊有人咁叫你~
你尋晚留言之前几分鐘我至熄左機...= =

re kristen:
http://bbs.greedland.net/index.php
btw
may i know who r u?

re 朱:
形象(偏見?)問題...
你得閒冇野做打notes我會覺得你好犀利
賢就算真係想抄,我都會假定左佢係出於無聊 @@

re 威:
你果時唔係坐響度用緊電腦架咩?
err...我諗我記錯左...
唔係喎,越諗越覺得果個係你 @@!
sorry丫...真係記錯左tim = =

>>November 27, 2004 at 1:53:01 AM GMT+8


2004 年 11 月 24 日 星期三 【晴】

粉腸happy birthday~

起左身半粒鐘就去打波~

朱唔記得自己部手機擺左去邊
佢打返屋企問,冇
原來響佢自己個背囊 XDDD

一開始同威打
半年冇打過,唔識用力
雖然打左冇几耐已經勁 支力
不過打得好開心~ ^^
有少少似城之內同巴龍決鬥果種感覺

打到手指甩皮 ><
又係右手中指第2指節 @@ <-鐵掌山收埋武穆遺書既地方? XDDD (詳請參閱射鵰英雄傳)
果個位磨得多已經硬左
不過仲係會甩皮 = =
thx 彤 for 膠布~

嘩apple勁陰毒...
成日密謀拆人祠堂 -.-
睇住tony中招
威響唔同部位都有中過几下
所以一見到apple殺波,下意識就會避左先算,唔識打 !@#$%^&*

去明星飲茶~

有道門要用密碼開既
有個職員入左去
拉登:「密碼3288呀」

毛毛:「靚女」
個waitress即刻過黎
過左一陣,毛毛嗌另一個waitress幫佢做d野
高軒:「你唔嗌靚女佢唔即刻過黎喇」XD

去大埔廣場買球拍柄既膠紙~
返到屋企搭10...
沖埋涼,勁驚遲到 @@

本來好想詐病架
不過我連續几年都冇缺過席
f.5先黎缺一日真係好樣衰 =.=
所以最後都係返去~

一入到課室,alice即刻同我話:「你已經算早到架喇」
成個課室數埋10個人都冇 @@

全班(我相信亦係全form)得肥庭一個著冬季
真係突出喇~ XD

進進個頭今日充滿光澤喎~

進進同我地玩左個game
5行分別擺1 2 3 4 5枝火柴
兩個人輪流,每次響任何一行羅几多枝都得
羅最尾果枝既輸
佢提出黎玩反而輸比tony @@

同歐信宏坐
都ok好傾~

余若薇黎吹水
話知佢董建華又好,胡錦濤,布薯都好啦
個嘉賓係邊個唔關我事
對我黎講,重要既只係佢口水多唔多

"議員大人"話唔駛聽甘sir講,唔駛睇份場刊,都知mst係一間好既學校
↑學左馬利克暗人格同盜賊王貘良 :P
 前者:「宿主(表面人格)大少爺」後者:「法老王大爺」
 同大唐雙龍傳個宇文化及相似,叫隋煬帝做"皇上"之後踢佢一腳
明串緊場刊既資料同甘sir講d野廢 XD

賢問我朱寫左d乜
我先發現朱一路聽余若薇講野一路抄notes @@
朱果d,有求學精神,識得自發性去反思人地講既野
賢果d就係無聊 =.=
係就自己一路聽一路抄啦

議員大人列左好多香港將來會有既社會問題出黎
我都諗過將來做番d野
不過一來到時自然有人做,我既興趣能力都唔響呢方面所以唔適合
二來太多"既得利益者"同埋"為反對而反對"既人
政府出d咩政策都有一批人反對,搞到多數好既政策唔係做唔到就成效低

歐(指住本野寫既"電腦化圖書館 6隻字) :「圖書語就圖書館啦,係要寫到咁勁」
康文署都唔會話自己有任何一個叫做"電腦化圖書館"既設施啦 -.-

唔知邊個講者:「升讀大學同埋繼續升學既同學...(略)」
歐:「升讀大學咪即係繼續升學,佢講繼續升學咪得囉」
我:「原來d超長既演講辭都係咁屈出黎」

我第一次黎speech day
不過我知道年年既場刊入面都有一堆人名
畢業生,各種校內外獎項既得主
就算你個名出現左好多次咁又點?
你同名單上面既其他人都係咁高咁大
出年仲有几多人會記得你今年羅過乜野獎咩?再下一年呢?10年後呢?
而且
得一兩方面優秀既人差過全面發展果d人好遠

中五學科獎 化學 黎俊傑
一個好恐怖既事實 = =
考試真係太多變數...
有人自稱maths b amaths a,我會信
但係佢chem b,我就好難相信 !@#$%^&*
算啦,唔講咁多喇
大家聽下算啦
呢d野係人都有可能遇到,所以唔需要擔心咁多
憎某一種行為既話,我會更加約束自己唔好咁做 (約唔約束到係另一回事)

kfc羅第一塊老人牌(教左10年)果時勁大歡呼同拍手聲 ^^
梁sir羅果時聲勢明顯細過kfc好多...
我兩次拍手都拍得特別勁d架~ @@

臨尾話唔知邊度有茶點
出hall果時bobby話:「黎左3年都未食過d茶點」
「人地羅一兩舊黎食咋嘛,點似我一野羅咁多」
好有自知之明~ XD

同co一齊行
佢話c班得1,2個冇返
我數到a班有14-17個冇返 (有d人我直情唔記得左今日有冇見過,所以唔肯定實數 @@)
..............................

好野~
今晚有薄餅食~ ^^
果隻"薄餅"唔係pizza
係用春卷皮包住一堆野黎食果樣野

re owl:
你講果兩樣野我都知

>>November 26, 2004 at 2:03:07 AM GMT+8


2004 年 11 月 23 日 星期二 【晴】

欣欣,suki:「hi~」
宋永平:「你好呀~我行埋黎先同你講,唔似佢兩個企咁遠hi你咁求其」
哦~多謝喎~
我:「完全唔覺佢兩個會識得你」XD

蕭太講一堆課室整潔既規則
呢班入面樣樣都有人犯 @@
「每張台一邊只可以掛一個膠袋」
becky一邊有2個膠袋+n個紙袋,即刻手忙腳亂唔知點算
我:「一邊一個膠袋」<-我諗掛10個紙袋都冇問題 XDDD

進進臨尾重申一次每日放學都要羅走晒所有掛響台邊既袋
即刻成批人「嘩」「痴線」etc @@

派econ test
grace改錯左,jeff應該多一分
我:「唔係1分唔比改架咩?」<-本來冇諗住要比grace聽到,淨係想同jeff講下笑o者
點知佢就係聽到 = =

bobby同jacky玩炸潛艇 @@
雙方響格仔紙度mark低自己d潛艇(每隻都有特定形狀)點佈置
輪流炸,最後比人炸沉晒果個輸
bug部palm都有呢隻game
佢果隻有條規則超屈:中左可以再炸,直至打唔中為止

jeff條褲比高軒隻腳店到
jeff:「又中左喇」
高軒:「沉左喇?」
笑死我 XDDD

maths堂我同賢玩~
輸左 @@

group discussion
比兩件電腦產品既資料我地睇,叫我地推介比一個人
有個係裝響車入面既cd機
我提議送比leo
bobby:「leo doesn't have a car」
我:「to inch him」XD
bobby:「to urge him to buy a car」

ck果組有一件產品係一張唔知點既電腦凳
佢話送比我...因為我條頸唔舒服成日扭條頸 = =
係咪講真既先? 係就好喇~

又講面對會考
睇d勁人點做有屎用咩
講黎講去都離唔開果三幅屁
 平時溫書,老師教左野之後短時間內翻溫
 做大量past paper
 成日睇pearl/world/scmp/小說去改進英文
每個人都有適合自己既讀書方法
樣樣學足人地未必係最好

考完一科就做獨行俠唔好同人討論考成點
"ar"
否則越討論越擔心
特別係遇到有心加大其他人既憂慮果d人
↑歡迎任何作賊心虛既人懷疑下我係咪講緊佢自己~

我今日真係惡作劇得濟...

assembly 潘鎮球黎講野
「佢都几幽默架」
真係咩? =.=

講到一半佢話唔講咁多過去既野
點知講多几句又猛咁想當年=__________________="

原來我maths堂做果兩份ineq mc錯左勁多 !@#$%^&*

我近排覺得有需要再溫過一次f.4 d書 @@
一定係略溫,時間唔容許我好似暑假溫得咁complete
不過暑假果排成效好似好低...= =

睇完神june既日記
佢引述梁sir果句超正~
我CE絕對唔可以衰!
因為返黎多數係梁sir教peel maths~ ^^

re 提子:
唔定架 @@
有時一篇日記分几截時間打 (但係一路開住個ie停響果頁)
最長可以好似今日,一返屋企login左到10點几11點先打完 <-當然唔係打左几個鐘 = =

>>November 24, 2004 at 2:52:23 PM GMT+8


2004 年 11 月 22 日 星期一 【晴】

返學果時見到彭狗同icy
icy話我後面有隻野
好吹水feel,所以我撥一撥d頭髮
ellen嗌左出黎
「你做咩撥佢呀?」
咩話?! 真架? !@#$%^&*

周sir話念奴嬌o岩o岩好100個字所以又稱為"百字x"
「冇呃你架,我數過」
我真係數左一次 :P
有曹宏威精神(科學求真 XDDD)唔想亂信人講既不妨自己求証下~ XD

周瑜打敗曹操果個"赤壁"有几個可能既位置,歷史無法考證
不過周sir話果几個地方都好接近
咁會唔會全部都係呀?
話晒曹操成百萬大軍響d船上面
咁果堆連環船都佔好大塊地啦 @@

我玩真三國無雙通常都係曹操贏赤壁之戰架喎~
其實因為我玩曹操軍多過玩聯合軍 :P
除非難度較到高得滯自己比人片死,否則player冇乜可能輸

粉腸,賢佢地講尋晚果集楚漢驕雄~
賢:「原來發夢,仲以為項羽真係咁傻仔唔殺佢tim」

朱個妹上黎搵朱
唉呀...可惜高軒咁o岩去左廁所
不過朱個妹走果時我見到佢同高軒迎面行過
朱個妹高d~
返課室同朱講
朱(勁大聲) :「好野!」

英文
練oral part A
要自己諗答案出黎
賢:「wt are the advantages of technology?」
我:「it saves time」
賢:「how about the disadvantages?」
我:「it costs a lot of time in repairing」
又試搗亂~ XDDD

肥西問我地有冇響網上做過一d common既壞事
「who have ever hacked into other people's computers?」
賢舉左手
肥西問佢點hack @@!!!
原來賢上堂唔帶耳,聽左"ever"做"never" @@

「who have ever downloaded xxxx(版權物品)?」
睇黎好少人真係肯"承認內心既黑暗"...
肥西:「ok,everyone~」

最後問邊個響icq昆過人
我覺得自己有試過所以舉手
賢:「你邊度冇呀?問你功課成日話冇帶書返屋企 -.-」
原來佢仲未帶返對耳所以又聽錯一次~ XD
肥西問每個舉過手既講d咩大話 = =
我一時諗唔起其他,只好講賢果個例子
仲猛咁拍佢膊頭 @@

carmen話驚講左自己住大埔對方會叫佢搵日約出黎見面,所以昆人話住銅鑼灣
如果對方都住銅鑼灣就好笑 @@

今日chem lab堂好開心~ ^__________^

bio教完reproduction之後即刻勁多人諗呢樣野 @@
今日朱問我
「你第日想唔想生番個仔呀?」<-性別歧視哩 XD
我肯定賢好想~!
猛咁話冇意見冇所謂,朱又猛叫我講個確實d既答案喎 - -
陀果個又唔係我生果個又唔係我
以我既意願去決定真係有少少自私有少少不負責任喎
而且,最緊要既問題係↓
第日我真係娶到個老婆先算啦

原來曉都有睇遊戲王架? @@
不過atv淨係播到9x...-.-

↓睇我日記而覺得我好好記性既人唔該睇下
釗可以響某一日打几日之前既日記出黎
分到晒邊件事響邊一日發生
用几多下page down黎計既話可以同我d日記差唔多長

唔知有冇人真係做到今日個exp't呢~
條magnesium咁薄咁輕
個electronic balance點磅得準丫
而且難保冇其他野react with acid to produce gas
車,要交咪到時先響最尾寫24計番上去囉

禮倒瀉左唔知邊個盒波子棋
「佢唔會知既」
曾彩雯:「佢返黎我地同佢講囉」
禮:「你地唔會講既」
我:「你地講左佢都唔知既」XD

bio
leo解晒video入面果個practical點解做呢樣點解做果樣
我好想知架,不過頂唔順訓左 = =
關amino acid事
(皆大歡喜個劉錦:「個地真係硬喇~」)

一里跑慢過上年成分鐘...
曹基龍一開始已經快過我,之後再比佢追過左3次 = =

立定跳遠
賢唔記得15x定16x
jacky跳左一次
高軒覺得佢未盡全力,就話:「李兆軒認真d啦~」
認真左反而差過第一次 @@
鋼棒:「唔認真都勁過錢偉賢」XD

手機畫面:無法辨認,接聽? 是 否
「請問你係唔係xxxx xxxx既機主呀?」
「我係呀,做咩事呀?」
「我地係英國保誠打黎架...(略)...」叫我投資做基金 =.=
「我未夠18歲...」

我前几日試過響yahoo搵到自己個diary !@#$%^&*
今日試多次,冇嚕~

re 中:
你班d人好似叫你"神june"...
ok~

>>November 24, 2004 at 9:39:52 AM GMT+8


2004 年 11 月 21 日 星期日 【晴】

肥庭:「未背書」
我:「econ堂背囉」
肥庭:「我econ堂要聽書」
我:「有几多書你聽呀?」

2堂econ又變左通識堂~ ^_________^
轉334制果時grace lo應該可以教多科通識 XD

grace:「我suppose你尋晚已經背好晒書(今日中文背默)架啦
 溫多朝頭早果10分鐘根本冇幫助,反而你比個腦放鬆下仲好」
完全同意!
不過好多人尋晚未背留番今朝
越高form既學生每日平均到校時間越遲,都係同一道理
預早做一d限期完成既野成日會比人覺得浪費左時間

我覺得判定一個人做一件事既成敗
狀態(頭腦清唔清醒,有冇鬥爭心,個腦 支力 唔 支力)
係緊要過能力(例如跑步就睇你平常水準跑成點同身體有冇傷,考試睇計你溫書溫得熟唔熟)
不過我冇話"能力"呢方面唔緊要

grace講左一句
全班好大反應,不過都係笑左就算
我聯想到d野,令佢果句對我好深刻…
我覺得自己將人性既黑暗面睇得太大…
咁樣既人係有
但我識既人入面應該冇一個係…

補習社係學生揀老師
所以用piece rate/basic salary+commission既方法比人工冇問題
學校唔用得呢個方法,因為一用左會變成老師揀學生
咁樣亦可以解釋到點解補習社既生意源源不絕

yeah~
kfc好番喇~
^______________________________________________________________________^

kfc話前果排視網膜裂左
「用laser照一照就搞掂,所以讀醫好搵呀,諗得過」
好多人都想架啦
我識既人就至少有3個 (賢好似話係,不過講得唔認真唔計佢)

默完書周sir講政治 @@
我諗佢係見剩番半堂都教唔到d咩所以講
話公投唔好
↑我同意,主要理由係佢之前講果個point
 10個百姓有8個短視,容易比人呃,剩番果2個都改變唔到d咩
 所以越民主,民眾就越容易比人利用

數學馬拉松真係黎得合時 ^^
如果係今個禮拜派題目
我咪錯過左kfc好多堂...@@

2nd derixxxx真係計死人 =.=
做一題真係可能要寫兩版紙 !@#$%^&*
kfc:「應該要每個step check一次架,如果唔係中間錯一個後面就錯晒」
嗯...

phy lab
原來指南針係"指住south-pole magnet(北極)" @@
應該叫指北針啦 -o-

keating黎左 @@!

全日都冇乜精神,做咩都冇心機咁
究竟發生咩事...= =

>>November 22, 2004 at 1:13:22 PM GMT+8


2004 年 11 月 20 日 星期六 【晴】

今日睇左好多動畫~

gsd第6集
athrun 塔矢亮 diakka三個舊人超勁,映襯到d新角色好廢
shin見到果陣成個人呆晒 @@

chaos同塔矢亮部渣古都係zaft整既o者...
前者仲要係用左大量資源既所謂"新銳機"
點解後者可以一野劈斷佢個盾架? = =

lacus響前作早期把聲好得意
後期好成熟(因為身份係艦長)
仲比人一種悲天憫人既感覺(佢希望和平唔想有戰爭)
而家又變番得意果把聲~
好好聽 ^^

用左好大努力先推得郁自己做paper 3...

睇左好多集遊戲王
達茲同隻怪物合體
佢響我心目中既形象打晒折扣囉...

睇神鵰俠侶~
一堆平民響城外求襄陽名義上既守將呂文德開城門比佢地入
(實際指揮軍隊果個係郭靖)
呂文德驚平民入面有蒙古奸細所以唔肯開
城樓上面武氏兄弟想羅把劍出黎要脅佢
爭持不下,過左一陣郭靖都叫佢開
「開城門啦,不過開少少好喇」
笑爆 XDDD

我諗製作神鵰俠侶動畫果班日本仔搞錯左d野...
班平民唔係自己走去襄陽城
應該係蒙古兵擺佢地響前面當係盾牌推埋去既

好野~
今個禮拜冇test ^_________^
返得3日~

相隔雖遠,咫尺之間 念你之時,寂寞亦堅
千言萬語,相知甚難 日復一日,察而未覺
擁你在懷,夢醒雲散 只因你說,莫言放棄
相隔雖遠,咫尺之間 念你之時,寂寞亦堅
仿如碎夢,刺痛心扉 相逢願相知,但信緣復圓
大家覺得呢段文字響邊度黎呢?
好似詩歌咁,其實係gsd ending歌-reason既歌詞
我好佩服翻譯既人將每一句都砌到o岩字數 =.=
不過意思好似唔係几通...

>>November 21, 2004 at 2:16:28 PM GMT+8


2004 年 11 月 19 日 星期五 【晴】

尋晚同rono互send遊戲王 <-我儲齊左202-end,200同201真係搵唔到 = =
佢話我send比佢快過佢send比我好多
佢用有線寬頻
我叫佢等contract一到即刻轉過第二間
佢話張contract仲有排都未完
我終於明點解間間寬頻公司都要屈d客戶簽n個月contract
因為網絡技術不斷進步
你今個月用某公司既寬頻,下個月可能已經間間都平過你快過你
(我而家至知係唔係蠢左d呢?...)

今朝阿媽問我lunch食唔食壽司
「今日2個半一舊,聽日個9,不過今日有9折聽日冇,咁邊日買抵d呀?」
"折扣"真係好容易昆到人
我諗阿媽每個月2號同20號都響吉之島買左唔少"九五折"既貴野
咦?
今日咪20號囉 @@!

補習
出黎果時見到張唔知咩野
話kevin ko(英皇教econ既人) f.6果年以自修生身份考AL econ羅到A =_______________=
嘿嘿嘿...
CE之後自修pure maths既bug~
有冇突然間想做d咩咁呢? XD

少年團契又係sybil帶詩 <-上次都係佢
「我發夢見到自己a-level放榜...(略,大致話佢好滿意個成績)...city有望喇~」
咩話?!?!
我之前仲以為佢細我1,2,3歲 = =
聚會完左之後我話佢知自己搞錯左佢既年齡
「我去剪頭髮,個師傅同我話:小妹妹,收少你廿蚊去麥當勞買個餐啦?」
原來都唔係得我一個睇錯~ ^__________^
樣貌成長得慢係好事呀 ^^

唱一首普通話既詩歌
sybil聽到有人讀錯一個字(我冇讀錯架~ :P) ,就糾正我地既讀音
點知佢自己唱錯另一個字 @@

玩遊戲
3人一組,一個扮癱左比其餘兩個抬佢周圍行搵"名醫"
比人抬果個雙手捉住抬佢果兩個既膊頭
我比人抬,發現
1.自己真係好怕"吱" @@
2.雙手撐住上半身冇几耐就勁 支力 = =

睇"醫治癱子"既經文
我發覺前几次都係睇今日揭開果兩頁既其他古仔 @@

耶穌由上帝果度得到權柄,可以赦免世人既罪

我諗起之前同張太話上網搵到d野話耶和華見證人係異端
(其實寶雯同我講果時我已經肯定左呢樣野)
張太就話當年耶穌出黎傳道都比班宗教領袖否定
叫我唔可以靠多數人意見去判斷邊個o岩邊個錯
我諗張太唔係存心想害果d想信主既人,反而佢自己都比人誤導左
不過如果好似佢咁講法...-.-
個個異端教會都比人否定架啦,唔通全部講d野都o岩喇喎?
我當然認為多數教會所信果一套先係真啦

響大中一帶周圍行
諗住返屋企,行到翠屏果時見到一部電視播緊劉德華唱既神鵰俠侶op!!!
即刻全速衝返屋企 = =
2分鐘~

scan virus
一個禮拜中左3隻 !@#$%^&*

我諗住部機upload速度夠
一野highlight左8集send比rono
點知send到一半速度慢左勁多 = =!

我覺得部機比黑客做左d手腳
或者有d病毒清左仲留低個效果響度

re 巴金:
果d網頁冇講埋點解係果個答案架咩? @@
你個主意几好丫~
唔記得邊個話我知你叫巴金嚕...
一係jk,一係黃慧中個日記
你響邊度知我個日記address架?!

http://forum.showhappy.net/index.php?showtopic=12601
我尋日睇到呢個topic,果時好大感觸 <-不過打日記成日唔記得打d緊要既野 = =
如果病既係我屋企人(choi!!! lur口水講過 -.-)
而家既我一定肯盡量貢獻自己d錢(雖然微不足道)出黎
不過我對將來既自己冇信心
我會唔會好似果堆見死不救既人咁呢?

>>November 20, 2004 at 3:05:43 PM GMT+8


2004 年 11 月 18 日 星期四 【晴】

返學果時見到一個方向有個人,冇睇清楚係邊個
諗諗下,係唔係suki呢?
中左 @@

咦? 高軒今日好早返到學校喎~

乜粉腸咁好眼既 -o-
壁報貼左一堆人既文章出黎
佢睇到kooby果篇(好似響壁報中間)既字
我連jeff果篇(擺最近自己)寫左d咩都睇唔到喎 = =

phy
教magnet
有條唔知咩rule要扭到隻右手唔知點樣既
進進:「所以下次上堂之前拉定筋喇」

今日份數學馬拉松真係几難
尋日有一題得票率99.3%(cor to 1dp)問最少几多人投票
夜晚黃慧中問我如果得票率66.6%(cor to 1dp)點計
今日就係出左呢題 @@!
不過我唔記得左個答案 !@#$%^&*
算~做多次咪做多次~!

落4b班搵jk,巴金佢地
佢地知d題目係抄出黎
就探索網上資源搵答案...-o-
勁cheap -.-

調左一堂maths比英文
做paper 3
task writing都預左language organization果d全部0分1分架啦

跟住果堂依然係maths
阿張乜水冇返~
賢:「寫張咭送比張sir啦」
全班笑爆 XD
係咪真架?
我想寫句"病左呀?祝陳sir早日康復快過你好番啦"比佢喎~ XDDD

林利永衡代課
乜我完全唔覺mst有個老師係呢個樣既? = =

調左堂that means day 6會有3堂maths
3堂kfc既maths都冇所謂
3堂張乜水就真係好唔想上 -o-
解一條example都要將書既full solution抄一次響黑板 =.=

朱,彤佢地諗住叫高軒book場
高軒一入課室即刻比人捉實,仲越捉越走 @@
「哦,原來book場咋係嘛?仲以為咩事突然間走黎圍住我」<-好明顯做左虧心事 XD

英文quiz比賢擊敗左 - -

肥西話某題有几個答案
粉腸:「one marks!」要肥庭比番一分佢
肥庭:「leo...」XD

賣旗既人要響一張紙度寫低聯絡方法
賢寫左緊急聯絡人電話之後加個括號寫"娘親" @@
粉腸:「不如我地寫"媽的"咯?」
好主意呀!!! XDDD
不過講果個自己淆底 -o-

彤,高軒佢地去book場打波
ck走埋去
「爭高軒錢唔駛理架,你拖耐d佢會唔記得架喇」
好似唔係喎...高軒仲記得ck爭佢錢,好似係$17
高軒:「你一係即刻比錢一係唔好黎打!」

ceci理解錯左我diary d野,講到我好衰咁 = =
嗯,我言語表達得唔好
我係想話借野比人影印冇問題囉
(因為我知有人係咁諗:唔駛比咁多錢去補習都有notes,補既人咪好蝕底?)
「補習有用既係佢講d野唔係d notes」
我個point都係呢樣野咋嘛 @@
不過真係表達得差 = =

其實我個人覺得ceci 咁樣響我面前鬧我係几好架
緊要既係鬧得有point (一見到面就無端端話人白痴/x街果d叫冇point)
可以好直接比我知道
自己有d咩人地覺得唔o岩但自己做左都唔覺
或者講/做左d咩野比人誤會左我原意

>>November 19, 2004 at 1:15:09 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111765

Design & Scripting by ShowHappy.Net